Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 80 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.092 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:31
Bosmonster schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 17:45:
[...]

Ik raad je aan ook eens naar Demonic Saccrifice te kijken in de demo tree als je die nog nooit gehad hebt :)

DS/Ruin (7/21/21 + 2 vrij te besteden) is een leuke combo (goeie mix tussen solo/raid capaciteiten, feitelijk betere nuke-capaciteiten dan SM/ruin met saccrificed succubus) en de mogelijkheid een felhunter/voidwalker te saccrificen voor survivability/grinding.

SM/Ruin is leuk, maar is in principe uit het tijdperk van voor de demonology revamp (en imho dus enigszins verouderd).
Als je Demon tree wilt zou ik voor MD/Ruin ipv DS ruin gaan.. En dan nog vind ik SM/Ruin beter.. Enige voordeel in raiden aan de demonology tree is dat je Master Demonologist je threat reduced. Verder heb je al die upgrades helemaal niet nodig omdat je toch met je imp gaat rondlopen, en nee je wilt je imp niet sacrificen want die geeft bloodpact aan je partymembers. Verder heb je nog wat nutteloze dingen als het opvoeren van je stamina maar het verlagen van je intellect.. dat is alleen handig voor pvp...

Nee, als je gaat raiden zou ik toch echt gaan voor SM/Ruin. Je krijgt uit de Affliction tree een hele hoop handige dingen, instant corruption, nightfall (leuk hoor, af en toe een instant shadowbolt krijgen net nadat je een instant corruption op je target hebt geplaatst), shadowmastery -> 10% meer shadow damage (dat is erg netjes omdat je ook nog een +100% critical bonus krijgt door ruin).. Ook heb je Life Tap upgrades die zorgen dat je redelijk snel je mana weer terug hebt.. Enige jammere stukje aan deze tree is de Curse of exhaustion. Maar daar valt mee te leven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cls schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 03:08:
[...]

Als je Demon tree wilt zou ik voor MD/Ruin ipv DS ruin gaan.. En dan nog vind ik SM/Ruin beter.. Enige voordeel in raiden aan de demonology tree is dat je Master Demonologist je threat reduced. Verder heb je al die upgrades helemaal niet nodig omdat je toch met je imp gaat rondlopen, en nee je wilt je imp niet sacrificen want die geeft bloodpact aan je partymembers. Verder heb je nog wat nutteloze dingen als het opvoeren van je stamina maar het verlagen van je intellect.. dat is alleen handig voor pvp...

Nee, als je gaat raiden zou ik toch echt gaan voor SM/Ruin. Je krijgt uit de Affliction tree een hele hoop handige dingen, instant corruption, nightfall (leuk hoor, af en toe een instant shadowbolt krijgen net nadat je een instant corruption op je target hebt geplaatst), shadowmastery -> 10% meer shadow damage (dat is erg netjes omdat je ook nog een +100% critical bonus krijgt door ruin).. Ook heb je Life Tap upgrades die zorgen dat je redelijk snel je mana weer terug hebt.. Enige jammere stukje aan deze tree is de Curse of exhaustion. Maar daar valt mee te leven :)
altijd grappig om de tips van anderen te lezen en te gokken hoelang(kort) ze al lvl 60 zijn. Over specs ga ik niet eens echt discussieren, is toch persoonlijk en afhankelijk van wat je raid, je gear, en speelstijl. Ik zeg wel dat aggro issues op een gegeven moment zo erg worden dat het voor raids bijna onmogelijk is om niet dm/ruin te zijn. Maar als je verkeerde info geeft reageer ik even: nutteloze talent idd het opvoeren van je stamina maar verlagen van je intellect, bij mij staat er toch echt: Increases your total Stamina by 3% but reduces your total Spirit by 1%. Hoe bedoel je single best tier 1 talent ingame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Spirit dan.. die 3% of hoeveel het dan ook wordt met rank5 gaan echt niet uitmaken. Je zal uiteindelijk toch moeten gaan zitten om water te drinken en die extra shadowbolt(life tap) die je er uit perst is het ook niet echt waard. Wij raiden trouwens al ongeveer 2 maanden MC en ik heb met mijn SM/Ruin build nauwelijk aggro issues (met crits die oplopen tot 2600). Ik denk niet dat ik jou dat hoef te vertellen maar je moet gewoon wachten tot je tank genoeg sunders up heeft en dan is het gewoon nuken. Echt nooit problemen mee gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 15:34
Welkom in de wereld van de tauntloze bosses. kom je vanzelf achter : )

ow, en en 15% erbij op 6000 hp is niet te versmaden.

**edit**

ik heb het tegen CLS aangezien hij in MC zit, jouw (eco's) situatie ken ik niet : )

[ Voor 64% gewijzigd door ImdaMned op 01-07-2006 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm misschien even de situatie uitleggen waarin ik met mn warlock zit. Hij is momenteel 57, en heb hem gerespecced met een build die naar SM/ruin toebouwt.

Ik zit in een guild met momenteel 8 leden, allemaal bekenden. We zijn niet van plan om te gaan raiden. We gaan eerst alle 5 mans instances af en evt. met twee pickup leden de 10 mans instances. Doel is ze allemaal af te ronden en te eindigen met tier 0.5. Daarna hopen dat blizzard het waar maakt met de expansion en we naar 70 verder kunnen met 5 en evt 10 mans instances.

Ik heb nog niet gehoord van tauntloze bazen in de niet raid instances, maar ik kan me vergissen, ben immers nog in BRD berzig en heb de rest van horen zeggen.

De tank had geen enkele moeite om agro te houden als de mage voluit ging toen hij fire specced was. Sinds BRD is dit frost geworden.

Overigens hebben alle guild members naast deze guild op sunstrider een mannetje op The Venture Co. waar we iets van 17 leden hebben en een samenwerking met Soulbond, wwarvan de nieuwe GM een voormalig lid van onze guild is. Daar is het de bedoeling als er genoeg level 60 zijn om wel MC etc... in te gaan. We hebben daar nu een beetje healing tekort, vandaar dat ik een priest aan het levelen ben. (Ben tot nu toe overigens erg onder de indruk van de damage die een disc/shadow priest doet)

P.S. Spelen hier meer mensen op TVC, die de laatste drie/vier dagen verschrikkelijke last van server lag hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nogmaals, het is vaak zo makkelijk om te raden hoever iemand is endgame aan de replies. Zoals immie als zegt, het is 15% meer hp, namelijk 3% per talentpunt in ruil tegen 5% spirit wat toch nutteloos is voor warlocks. En naast de al genoemde untauntable bosses die je ooit gaat tegenkomen, krijg je een ander probleem: Je gear zal nog beter worden, je dmg dus meer, je aggro dus meer. Met goede dmg gear krijg je dan op een gegevn moment de grens dat om juist meer dmg te kunnen doen, je dat eerder bereikt met dm spec en imp uit, dan welke andere build dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 10:28
Hoewel ook dat niet echt belangrijk meer word als je full Tier 2 hebt ;) de 20% reduction die je dan krijgt geeft je lekker de ruimte om wat andere dingen te proberen. Zo heb ik toen eindelijk eens met conflagrate een beetje kunnen kutten, wat ik voorheen dus nooit deed gezien ik toch alleen maar raid.

Tegenwoordig dan wel weer 7/33/11 gespecced om wat Twin Emps tanking te doen \o/

Demonic Embrace is ook gewoon een must, zoals hiervoor al aangegeven die spirit boeit echt totaal niet terwijl je wel mooi 15% HP erbij krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

cls schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 06:00:
Spirit dan.. die 3% of hoeveel het dan ook wordt met rank5 gaan echt niet uitmaken. Je zal uiteindelijk toch moeten gaan zitten om water te drinken en die extra shadowbolt(life tap) die je er uit perst is het ook niet echt waard. Wij raiden trouwens al ongeveer 2 maanden MC en ik heb met mijn SM/Ruin build nauwelijk aggro issues (met crits die oplopen tot 2600). Ik denk niet dat ik jou dat hoef te vertellen maar je moet gewoon wachten tot je tank genoeg sunders up heeft en dan is het gewoon nuken. Echt nooit problemen mee gehad..
Met Broodlord hoef je niet wachten op de sunders, hij komt wel naar jou toe als het jouw tijd is :Y
Je gaat serieus problemen krijgen met bosses die threathknockbacks hebben of zelfs een threath/aggroceiling hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:18

On_E

Housemusic

RaseriaN schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 10:21:
[...]

Met Broodlord hoef je niet wachten op de sunders, hij komt wel naar jou toe als het jouw tijd is :Y
Je gaat serieus problemen krijgen met bosses die threathknockbacks hebben of zelfs een threath/aggroceiling hebben ;)
Dan eet je toch gewoon zelf ook even zo'n knockback of zie ik dat verkeerd ? ;)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 02:54:
[...]

Met die visjes: vraag en aanbod geld ook op de AH ;)

Anyway, als je enigzins op de hoogte bent van de prijzen op de AH is er redelijk goed geld mee te verdienen. Je moet idd de AH wel campen, maar als je af en toe ff de hele AH afstruint naar items die op 'Short' staan voor een lage prijs kun je er ook nog leuk aan verdienen.
Elke keer als ik op de AH ben bekijk ik even de epics en de twink items (= big money!). Regelmatig lvl 15-29 spul gekocht voor een prikkie en verkocht voor de gebruikelijke prijs (Feet of the lynx, Assasins Blade, Lil Timmy's Peashooter, Zealot blade, Shadowfang, Centry cloak, Tigerstrike Mantle etc.) Tikt best aan hoor.
Ook enchanting mats en essence of air/water/fire/live/undead/etc valt nog wel wat aan te verdienen soms, al moet je wel een beetje geluk hebben als je er niet veel tijd door brengt
Vissen zal idd aardig wat opleveren maar aangezien ik mn char laag wil houden qua lvl zal ik maar gewoon gebruik maken van de AH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05
Is het normaal dat een lvl 27 druid in bear en catform zo achterlijk vaak Dodged, Parried en Missed (gebeurt ook wel vaak als ik zelfs mobs van mijn lvl kill) ??
Heb het idee dat ik daar met mijn warrior veel minder last van had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

superbassie schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 11:15:
Is het normaal dat een lvl 27 druid in bear en catform zo achterlijk vaak Dodged, Parried en Missed (gebeurt ook wel vaak als ik zelfs mobs van mijn lvl kill) ??
Heb het idee dat ik daar met mijn warrior veel minder last van had.
Kijk eens naar je weapon skill, gister met een feral druid tank in een instance en die miste ook alles bleek haar weaponskill gewoon laag te zijn.

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koekje schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 11:22:
[...]

Kijk eens naar je weapon skill, gister met een feral druid tank in een instance en die miste ook alles bleek haar weaponskill gewoon laag te zijn.
Wat toch vreemd is aangezien je "klauw/poot"-skills altijd max zijn in tegenstelling tot je normale weaponskills. Maar ik neem aan dat je ook niet tankt in je castervorm toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 11:13:
[...]

Dan eet je toch gewoon zelf ook even zo'n knockback of zie ik dat verkeerd ? ;)
Lukt het nog met Razergore? Even wat BL info voor je

Fighting Broodlord Lashlayer
# He does a Blastwave / AoE Knockback similar to the Scholomance Handlers (in the undead dragonkin room). It is fire based and does quite a hefty amount of damage.
# Like most nasty bosses, he has a cleave that your cloth is going to want to avoid. While not as nasty as Vael's, it's still pretty nasty.
# Possibly the most problematic attack that Broodlord has is an ungodly Mortal Strike that he will do frequently on your Main Tank. This can crit for up to 9000 damage on plate and 15000+ on cloth. It also--as Mortal Strikes are wont to do--leaves the MS debuff that reduces healing, which is not good.
# The trickiest trick up Broodlord's sleeve is a single target knockback that he will do on whomever is highest on his agg list. After he knocks a target back, that target's aggro is reduced by 50%. Over the course of this fight, he will do this repeatedly on all of your tanks. The challenge of this fight is then killing him before your cloth's aggro crests over your tank's aggro and he cannot be brought back under control but not doing so much damage that he loses tank aggro early.

Other Notes
* In this fight, aggro management and DPS modulation is everything. Aggro reducing talents for Mages (for arcane missile,) priests and Warlocks (down the demonology tree) make a huge difference and should be considered if your raid is having problems with this fight. Ruin and other crit talents for classes like Warlocks who have poor aggo management should be considered carefully as spiked burst damage is detrimental in this encounter.

Al bedoelde je het als grap, voor de duidelijk maar gepost zodat je ziet dat het gewoon slimmer is om geen aggro te pullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

DinX

Motormuis

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2d11a336fad768b0ce3f182944f392d8/full.jpg

Een wtf?-moment zojuist :p

Begrijpend lezen ftw zullen we maar zeggen zeker :P
Alsof ik voor hem ga grinden :+

[ Voor 10% gewijzigd door DinX op 01-07-2006 12:56 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
DinX schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 12:55:
[afbeelding]

Nee, gegrind heb je zeker niet, hoe was het nu, daar dood liggen voor de poort van ZG : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaguar645 schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 09:47:
Hoewel ook dat niet echt belangrijk meer word als je full Tier 2 hebt ;) de 20% reduction die je dan krijgt geeft je lekker de ruimte om wat andere dingen te proberen. Zo heb ik toen eindelijk eens met conflagrate een beetje kunnen kutten, wat ik voorheen dus nooit deed gezien ik toch alleen maar raid.

Tegenwoordig dan wel weer 7/33/11 gespecced om wat Twin Emps tanking te doen \o/

Demonic Embrace is ook gewoon een must, zoals hiervoor al aangegeven die spirit boeit echt totaal niet terwijl je wel mooi 15% HP erbij krijgt.
update je sig slacker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
[afbeelding]

handig is anders idd :P

offtopic:
zo en over een ahlf uurtje op weg naar Sensation White! _O_
tot morgen avond ergens :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:44

chromeeh

the Gnome

Zo daarstraks m'n eerste quests afgerond in Un'Goro :)
Die crystals quest zijn echt goed te doen... Alleen de follow up (de Pole) quest moet je wel uitkijken voor de 53 Elites die bij de Western Pole rondlopen...
Ong 10K xp voor een rondje Un'goro :D

Alleen nu nog ff uitvogelen wat je met die poles kunt :P
Heb nu een manual ervoor gekregen maar aangezien het goblin werk blijft kan het dus ook mis gaan :D
[afbeelding]

Lol zo had ik laatst een guildie geholpen met een quest in Westfall, een pala die daar in de buurt liep deed de zelfde quest dus invite geen probleem. Zijn we klaar met de quest, dus ik zeg dat ik naar Searing Gorge ga, vraagt die pala (lvl 17) of hij niet met me mee kan...
Vertel hem dat hij daar absoluut niet kan overleven met zijn lvl, maar hij wou perse mee... (:+)
Nou goed kom maar naar Loch Modan, gaan we vanaf daar naar SG. (ja ben een etter)
Dus naar de gate, gate open, tunnel door, Searing Gorge in....
Dat eerste stukje vanaf de tunnel zijn weinig mobs, dus lopen we door richting the Cauldron...
Hij ziet dus ineens allemaal lvl ?? en begint te zeuren dat hij zich wel beetje vergist had 8)7 8)7
Of ik alsjeblieft de poort voor 'm open wou doen...
Ik zo nee, jij wou mee, we gaan nu naar de questgivers & fp :P
Hij heeft volgens mij 15 min. gigantisch zitten zweten...
Bij de fp vloog tie ook direct weg :D

[ Voor 61% gewijzigd door chromeeh op 01-07-2006 16:12 ]

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:22

Phydomir

Dennis

[...]

Volgens mij doet je weapon skill niets in kat of bear vorm. Alleen de stats tellen mee.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
[...]

In BWL zitten we nog niet, maar die aggro resettende knockback van bijv Rajaxx heb ik ook prima kunnen overleven hoor, offtank moet gewoon snel genoeg overnemen.. Maargoed misschien zal dat wel allemaal anders zijn als ik verder ben dan MC/ZG/AQ20, en dat zien we dan wel. En daarin moet ik dan toch meegaan met conundrum:
is toch persoonlijk en afhankelijk van wat je raid, je gear, en speelstijl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
[...]

weapon skill is niet zo heel hoog aangezien ik niet in casterform mobs kill. Maar het lijkt me vreemd als dat er wat mee te maken heeft :S maar ik zal hem wel ff trainen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:57
Welk bestand moest je ook alweer aanpassen en dan word je screenshots opgeslagen als jpg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
- The config.wtf variable "screenshotFormat" allows the user to choose
"png", "jpeg", or "tga" (Targa) format for screen shots.
Oftewel in config.wtf dit zetten: SET screenshotFormat "jpeg"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

DinX

Motormuis

ImdaMned schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 13:38:
[...]

Nee, gegrind heb je zeker niet, hoe was het nu, daar dood liggen voor de poort van ZG : P
Rot op eikel, 20 vs 1 is makkelijk hè. :r

[ Voor 27% gewijzigd door DinX op 01-07-2006 18:05 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:57
cls schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 17:42:
[...]

Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 14:29
DinX schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 17:48:
[...]

20v1? dat is niets ^^

afgelopen woensdag zat BR ons "ff" te ganken @ BWL orb (losse members die ressen steeds killen) tot de helft van hun naar binnen was en wij met een paar man naar buiten gingen ^^ toen was het ff omgekeerd

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Heeft iemand een idee waarom ik geen expierence meer krijg als ik wat dood maak?
Ik zit op level 16 (al een hele poos) en elke keer als ik iets dood maak krijg ik geen xp meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Metalbuster schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 18:36:
Heeft iemand een idee waarom ik geen expierence meer krijg als ik wat dood maak?
Ik zit op level 16 (al een hele poos) en elke keer als ik iets dood maak krijg ik geen xp meer.
dan kill je mobs te te laag level zijn, (grijs) je moet proberen lvl geel mobs te killen (-1tot+2 van je eigen level)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Laatst online: 18-09 16:18
cls schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 17:42:
[...]

hmm ik krijg em niet aan de praat iig :?
anders post je je config ff :P als t niet teveel moeite is iig O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
DinX schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 17:48:
[...]

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
ach of het nu 20v1 40v1 80v1 of 5v1 is, als je gecamped word bij een instance maakt het toch niet uit ^^ duurt toch totdat die lui zelf weggaan tot je weer kan spawnen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
M1lamb3r schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 19:48:
[...]

ach of het nu 20v1 40v1 80v1 of 5v1 is, als je gecamped word bij een instance maakt het toch niet uit ^^ duurt toch totdat die lui zelf weggaan tot je weer kan spawnen. ;)
Tis redelijk normaal dat er bij de ingang van ZG er een groepje wacht totdat iedereen binnen is, of nog een aantal slackers summoned. Dit was niets bijzonders..

owja, 't was waarschijnlijk 30 vs 2. Er was ook nog wat blackraven gespuis : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ganken voor zg, is dat hetzelfde als een groepe levenloze alliance die wonen in BRM en daar alles pakken wat leeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Verwijderd schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 20:56:
Ganken voor zg, is dat hetzelfde als een groepe levenloze alliance die wonen in BRM en daar alles pakken wat leeft?
nee in dit geval is het horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke, in dat geval, cry more plx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Na 24 uur mag je je vraag herhalen

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2006 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Er gaat niets boven een lvl 60 main hebben als je alt geganked wordt :) werd met mn lvl 28 druid geganked door 32 warrior, dus hoppa, ff uitloggen en inloggen op main en ff paar keer pak slaag gegeven ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 18:46:
[...]

hmm ik krijg em niet aan de praat iig :?
anders post je je config ff :P als t niet teveel moeite is iig O-)
Gaat dit over het screenshot gelijk naar Jpeg formaat omzetten ? Zo ja ik heb het net geprobeert , werkt niet echt. Zo nee. Kan iemand mij uitleggen hoe ik screenshots gelijk naar Jpg wegschrijf.

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 21:50:
[...]

Gaat dit over het screenshot gelijk naar Jpeg formaat omzetten ? Zo ja ik heb het net geprobeert , werkt niet echt. Zo nee. Kan iemand mij uitleggen hoe ik screenshots gelijk naar Jpg wegschrijf.

thx
ja :)
wilde een ticket aanmaken aan zo een GM maar die site is nogal BRAK op als ik op send druk :P dikek javascropt error

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

thx
download dit http://www.wintips.nl/detail.asp?softid=2375

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Verwijderd schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 21:21:
oke, in dat geval, cry more plx.
ach ik zeg altijd: "ownoesh! PvP occured on a PvP server!!!!!. Reported!!!!111" ;)

imo hoort het er gewoon bij, de ene keer ganken hun en de keer erop doen wij het weer. Zo krijg ik ook me honor om rank 3 te blijven (alhoewel dat niet meer lukt =( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

[...]

thx
simpel, het kan niet zo, de JPG manier voor screenshots is alleen voor de macintosh, voor de windows versie is het NIET mogelijk om hem naar automatisch JPG te zetten. (dont ask why, misschien iets met een licentie ofzo?)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omg rank 3 je bent leet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:48
Omg, ik zit net even de verdeling van die desecrated parts te kijken, in naxxramas. Het is nu al gewoon mogelijk om 7/9 van je set te hebben.
er is nog 1baas niet gekilled die dat ding kandroppen(4 horsemen), de ring weet ik niet waar je die van krijgt. Nu heeft namelijk een guild al 10 bosses gesloopt in naxx...

Je zou nu maar al een MT hebben met 7/9, eew :o
Vind het al eng eigelijk dat ik nu al mensen zie met 2 of 3 delen... :o

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:55
Ik heb een horde character gestart op dezelfde (PvE) server als mijn alliance main. Nu is het vrij frustrerend dat ik financieel weer een bottomfeeder ben. Naar mijn alliance alt kon ik gewoon 100G mailen om even te jumpstarten, maar dat kan natuurlijk niet naar een horde char. Nu had ik het volgende slimme plan bedacht:

Mijn horde char zet een of ander item voor 100G buyout op een independent AH, en dat item koop ik vervolgens met mijn alliance main. There's the cash :)

Enige dat ik kan bedenken waarom dit niet zou werken is als er een check is dat characters van verschillende facties en op dezelfde account niet kunnen bieden op elkaars auctions... iemand enig idee?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1Mark
  • Laatst online: 18-09 18:47
is het nog wel leuk in de BG's als er straks tier3 gasten rondlopen en anderen die net blij zijn hun tier 0.5 te hebben? ;)

lekker zo'n 95dps wapen in je hoofd als je zelf éindelijk een dal rend's hebt. (zelf geen problemen mee hoor, mijn guild is nu bwl aan het leren en dat is heel leuk :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Strangelove schreef op zondag 02 juli 2006 @ 09:42:
Ik heb een horde character gestart op dezelfde (PvE) server als mijn alliance main. Nu is het vrij frustrerend dat ik financieel weer een bottomfeeder ben. Naar mijn alliance alt kon ik gewoon 100G mailen om even te jumpstarten, maar dat kan natuurlijk niet naar een horde char. Nu had ik het volgende slimme plan bedacht:

Mijn horde char zet een of ander item voor 100G buyout op een independent AH, en dat item koop ik vervolgens met mijn alliance main. There's the cash :)

Enige dat ik kan bedenken waarom dit niet zou werken is als er een check is dat characters van verschillende facties en op dezelfde account niet kunnen bieden op elkaars auctions... iemand enig idee?
Kan gewoon dacht ik. Ik heb een vriend die twee full epic chars disenchanted heeft en aan de horde kant begonnen is op dezelfde server. Liep hij als lvl 1 troll mage met meer dan 500G rond :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Dr. Strangelove schreef op zondag 02 juli 2006 @ 09:42:

Volgens mij werkt dat gewoon, enige waar je rekening moet houden is dat de auction fee van de neutral AH's insane hoog is. En als die check er is (wat ik betwijfel) dan geef je een guildie 100g. problem solved

[ Voor 6% gewijzigd door ImdaMned op 02-07-2006 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ImdaMned schreef op zondag 02 juli 2006 @ 10:42:
[...]

Volgens mij werkt dat gewoon, enige waar je rekening moet houden is dat de auction fee van de neutral AH's insane hoog is. En als die check er is (wat ik betwijfel) dan geef je een guildie 100g. problem solved
Die check is er, je kunt niet op je eigen auctions bieden. :P
Je zult dus even hulp moeten vragen aan iemand die je vertrouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
het werkt wel, ik kan als ik wil met mijn alliance alt ook op een auction van mijn alliance main bieden.

dus horde<->alliance werkt zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Je kan als horde niet op je alliance auction bieden. Zoals gezegd dus, iemand die je vertrouwd de buyout laten doen.

Het zou in 1.11 veranderd kunnen zijn maar in 1.10 was het in ieder geval zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:04
Je kunt gewoon je Auction op bijv. Booty Bay AH zetten (dacht dat die neutraal was) en dan met je alliance character daar de b/o doen.

Even een vraagje. Tijdje geleden dropte dit item van Lord Incendius in BRD: http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=11767. Er zit ook +15 stamina (kan ook 10 zijn) op. Nu vraag ik me af of het zin heeft om dit te bewaren voor m'n fire res. gear in the toekomst of dat er betere wrists te vinden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bewaren, zeker als warrior. FR en Sta zijn de belangrijkste stats voor n warrior bij FR gevechten imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Bewaar alle resist gear die je vindt (FR, NR, SR etc). Je weet nooit wanneer je het in de toekomst nodig zal hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

markclausing schreef op zondag 02 juli 2006 @ 09:47:
is het nog wel leuk in de BG's als er straks tier3 gasten rondlopen en anderen die net blij zijn hun tier 0.5 te hebben? ;)

lekker zo'n 95dps wapen in je hoofd als je zelf éindelijk een dal rend's hebt. (zelf geen problemen mee hoor, mijn guild is nu bwl aan het leren en dat is heel leuk :) )
Ach, dat is nu al zo in BG's. Tier2 en beter tegen mensen die net 60 zijn met de bijbehoorende blues/greens, en dat zal idd alleen maar erger worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 hele simpele vraag, hoe kan i ker achter komen wat de nieuwste realm is? Kan het gewoon neit vinden, ik wil weten wat de nieuwste normal realm is. Weet iemand het mischien? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielZ
  • Laatst online: 06-10-2024

NielZ

Casual

Verwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 16:24:
1 hele simpele vraag, hoe kan i ker achter komen wat de nieuwste realm is? Kan het gewoon neit vinden, ik wil weten wat de nieuwste normal realm is. Weet iemand het mischien? :)
http://forums-en.wow-euro...008&p=1&tmp=1#post1085008

Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 15:21:
[...]

Ach, dat is nu al zo in BG's. Tier2 en beter tegen mensen die net 60 zijn met de bijbehoorende blues/greens, en dat zal idd alleen maar erger worden.
Het mooiste vind ik nog dat als je dan zegt dat je dat graag anders zou zien, dat je dan een n00b bent die easy honor wil... Natuurlijk zijn dat niet de T2-figuren die dat zeggen. :P

Om over "low-level" gear te praten, mn hunter wil een nieuwe gun. En normaal kom ik er zelf wel uit, maar welke is nu beter? Flawless Arcanite Rifle of een Dwarven Hand Cannon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Vanaaf gaat bij ons Hakkar waarschijnlijk voor het eerst down en ik kan daar weer niet bij zijn :( moet morgen 5 uur mn nest uit =/

[ Voor 7% gewijzigd door superbassie op 02-07-2006 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Iemand een idee waarom alles bij mij in het duits is op WoW ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthium
  • Laatst online: 25-07 11:59
hmmz mijn realm Turalyon word er opeens uitgegooid.. werd een globale server warning gegeven dat deze binnen 15min downging.. :(

hitte misschien @ parijs?

[ Voor 11% gewijzigd door Xanthium op 02-07-2006 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 16:21

Mojo

The Power Within

superbassie schreef op zondag 02 juli 2006 @ 17:24:
Vanaaf gaat bij ons Hakkar waarschijnlijk voor het eerst down en ik kan daar weer niet bij zijn :( moet morgen 5 uur mn nest uit =/
Bij ons ging Stormrage net down voor een restart :P (Net als hierboven dus)

Volgens mij een kleine issue fixxen. Een aantal US realms waren van het weekend ook al de lul.

[ Voor 8% gewijzigd door Mojo op 02-07-2006 18:07 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthium
Mojo schreef op zondag 02 juli 2006 @ 18:06:
[...]

Bij ons ging Stormrage net down voor een restart :P (Net als hierboven dus)

Volgens mij een kleine issue fixxen. Een aantal US realms waren van het weekend ook al de lul.
Dan zal het waarschijnlijk ee nvrij enstige issue zijn.. anders zouden ze er wel mee wachten tot woensdag patchdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Miles Teg schreef op zondag 02 juli 2006 @ 16:47:
[...]

Het mooiste vind ik nog dat als je dan zegt dat je dat graag anders zou zien, dat je dan een n00b bent die easy honor wil... Natuurlijk zijn dat niet de T2-figuren die dat zeggen. :P

Om over "low-level" gear te praten, mn hunter wil een nieuwe gun. En normaal kom ik er zelf wel uit, maar welke is nu beter? Flawless Arcanite Rifle of een Dwarven Hand Cannon?
Dwarven handcannon, dies waarschijnlijk goekoper omdat de arcane crystals insane duur zijn atm.

Anders voor stratholm (living side) runnen voor http://www.thotbott.com/?i=13423
Als je in een beetje guild zit dan is http://thottbot.com/?i=53265 ook goed te doen, de 1e boss in ZG en de 1e boss in AQ20 verslaan wat in principe niet zo heel erg moeilijk moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Twisting Nether ook down.
Ik heb gezocht op de forums en er is geen informatie te vinden over deze shutdown.
Dat is namelijk wat de server melde, shutdown, niet reboot.
Ben benieuwd hoe laat alles weer online is.

Op de realm selectielijst in wow is te zien dat ongeveer de helft van de servers down is, lijkt dus een datacenter ofzo, zal wel iets van temperatuur zijn.

[ Voor 27% gewijzigd door itsme op 02-07-2006 18:15 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xato
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 19:44
Niet alle servers weer...
Mijn main char is op Mealstrom die is weer down, maar me 2 lowby chars op Jeadenar zijn wel online. Doe dan alles down of helemaal niets blizzy. :(

Maar ben vandaag wel eindelijke exalted geworden bij de Defilers. Love my new shoulders. :9

[ Voor 22% gewijzigd door Xato op 02-07-2006 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Xato schreef op zondag 02 juli 2006 @ 18:14:
Niet alle servers weer...
Mijn main char is op Mealstrom die is weer down, maar me 2 lowby chars op Jeadenar zijn wel online. Doe dan alles down of helemaal niets blizzy. :(

Maar ben vandaag wel eindelijke exalted geworden bij de Defilers. Love my new shoulders. :9
vind ik nogal zelfzuchtig van je >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xato
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 19:44
ph4nt0m schreef op zondag 02 juli 2006 @ 18:17:
[...]

vind ik nogal zelfzuchtig van je >.<
Nee ik bedoel meer als je iets fixed doe het dan op alle servers te gelijk, want het kan toch niet zijn dat er een bug zit in de ene realm maar niet in de andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthium
Xato schreef op zondag 02 juli 2006 @ 18:18:
[...]

Nee ik bedoel meer als je iets fixed doe het dan op alle servers te gelijk, want het kan toch niet zijn dat er een bug zit in de ene realm maar niet in de andere?
eigenlijk wel.. zo waren er eerder problemen met instances die vreemd doen, NPC's die opeens verdwenen en niet meer spawnden, op enkele losstaande realms. Dit zou ook goed zo'n probleem kunnen zijn die opgelost moet worden met een reboot of aparte maintenance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
arg er is nu ook een queue op eonar :S kan ik ook mooi wachten voordat ik kan gaan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
ImdaMned schreef op zondag 02 juli 2006 @ 18:11:
[...]

Dwarven handcannon, dies waarschijnlijk goekoper omdat de arcane crystals insane duur zijn atm.

Anders voor stratholm (living side) runnen voor http://www.thotbott.com/?i=13423
Als je in een beetje guild zit dan is http://thottbot.com/?i=53265 ook goed te doen, de 1e boss in ZG en de 1e boss in AQ20 verslaan wat in principe niet zo heel erg moeilijk moet zijn.
Arcanite doet op mijn server nog "gewoon" 26-27g per stuk, is nauwelijks gestegen dus. Een DHC is echter wel te krijgen voor 250g. Instances doe ik eigenlijk niet, en het guild is gewoon een drama (het gaat me ook meer om de guildchat, en dat mn broer ook in dat guild zit :P ). Maar is DHC ook nog beter als we de prijs van de arcanite even buiten beschouwing laten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:/ inloggen gaat OK, realm kiezen ook, maar een char inloggen,. ho maar. Gelijk weer terug naar het character selection screen.

Ik vind het min of meer prima dat Blizz een aantal realms plat gooid om er wat aan te verbeteren, maar laatz e dan op zn minst ook zeggen waarom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

alsof je korter moet wachten als men je vertelt waarom :D

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zal idd niet sneller gaan als ze zeggen waarom een realm neer gaat, maar er is ook iets dat service heet.
Als mijn ftp/TS plat gaat, krijg ik gelijk een mail waarom, en op hun site staat het ook gemeld. Dat vind ik service, en geeft mij het idee dat ze er mee bezig zijn, en dat ze misschien zelf ook weten wáár ze mee bezig zijn.
De laatse maanden vind ik de service van Blizz ruim onder de maat, het ene probleem is nog niet opgelost of er is al wel weer iets anders, er zijn altijd latency problemen en ik heb het idee dat elke patch meer problemen met zich mee brengt dan ze oplossen. GM's hebben altijd hetzelfde verhaal, CTRL+V, en alle blue posts op de forum zijn in de trend van Working as inteded, We are currently not aware of any problems, We are aware of xxx problem, and are investigating the issue. etc. om vervolgens weken te wachten op een bugfix, terwijl een aantal bugs al maanden wachten op een fix.
Als je te vaak een ticket maakt over één of meerdere bugs krijg je van een GM te horen dat ze vinden dat je teveel tickets aanmaakt.
Post je op het forum dan kan het dagen duren voordat er een blue reply komt, áls er een reply komt.
Blizz moet imho eens hoognodig laten zien dat ze kundige mensen in dienst hebben, en 3rd party bedrijven waarzij zaken mee doen eens goed de les lezen wanneer die bedrijven voor de problemen zorgen. Het valt me op dat het vaak gewone spelers zijn die een tijdelijke fix geven, of uitvinden waar het probleem zit, en wat Blizz er aan kan doen. Dit soms voor dat Blizz überhaubt heeft toegegeven dat er een probleem is, om ons vervolgens nog enkele weken op een bug fix te laten wachten.
Mede doordat Blizz niet laat weten dat ze ergens mee bezig zijn, en ook niet aangeven wat ze er aan doen zorgt er voor dat mensen boos worden op Blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:48
OMG, wat een lol weer op ventrilo...
Instructor Razuvious aan het proberen. Iets met mind soothe.

Raidleader: "k *priest*, Mind Soothe please."
Priest: "Feck, changed my UI, this was Mind Blast!"

Whipe...
Prachtig! Ach ja, iedereen kon er wel om lachen... Eens zien of wie die gozer vanavond nog neer krijgen.. :D

[ Voor 17% gewijzigd door enira op 02-07-2006 21:22 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:19

Kvn

Koop ik vanmiddag eindelijk WoW.. Wil ik een account aanmaken, kan ik niet op dat gedeelte van
de site.. Of niet verder als de intropagina en gigantisch traag :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Is het eigenlijk iemand opgevallen dat takiho al tijden niet gepost heeft? Ik mis zijn posts eigenlijk best wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Toppunt vind ik nog de lootbug bij mining. Ergens februari vorig jaar zag ik hem voor het eerst en gereport. En ja, deze komt nog steeds regelmatig voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

johnnyv.nl schreef op zondag 02 juli 2006 @ 22:01:
Toppunt vind ik nog de lootbug bij mining. Ergens februari vorig jaar zag ik hem voor het eerst en gereport. En ja, deze komt nog steeds regelmatig voor.
Like boeie? :P
Dan zweef je maar 1 yard boven de grond, kan me echt geen bal schelen. Als de belangrijke bugs er maar uit zijn. Stuk belangrijker :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 08:22

Phydomir

Dennis

Wat is de meest effectieve manier van grinden? Dus wat voor een soort mobs en welk lvl. Ik zit nu rond lvl 44 en heb het idee dat ik toch wel een stuk sneller level met gewoon grinden dan quests doen. Waar je in het begin van het spel toch zo'n 5 - 10% exp kreeg heb ik het idee dat het nu maar enkele procenten zijn. Haast niet de moeite waard :(

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Ik weet niet hoe jij quest, maar ik ben sneller of iig even snel met questen. Ik ben een warrior dus grinden gaat sowieso niet echt snel.

Ik ben, omdat ik dus nooit of haast nooit grind, geen expert op dit gebied ofzo. Ik pak mobs van een "geel"-level. Dus max 2 levels onder je of 2 boven. Het liefst grind ik op casters omdat zij weinig hitpoints hebben en dus snel neer gaan. Je hoeft geen volle healthbalk te hebben om iemand af te maken dus ga net zo lang door tot dat je echt geen mob meer kan afmaken voordat je zelf dood gaat. Dan pas ga je eten/bandagen. Zorg ook dat je zo min mogelijk hoeft te lopen voor de volgende mob.

Hoop dat je hier wat aan hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dekay schreef op zondag 02 juli 2006 @ 22:24:
Ik weet niet hoe jij quest, maar ik ben sneller of iig even snel met questen. Ik ben een warrior dus grinden gaat sowieso niet echt snel.

Ik ben, omdat ik dus nooit of haast nooit grind, geen expert op dit gebied ofzo. Ik pak mobs van een "geel"-level. Dus max 2 levels onder je of 2 boven. Het liefst grind ik op casters omdat zij weinig hitpoints hebben en dus snel neer gaan. Je hoeft geen volle healthbalk te hebben om iemand af te maken dus ga net zo lang door tot dat je echt geen mob meer kan afmaken voordat je zelf dood gaat. Dan pas ga je eten/bandagen. Zorg ook dat je zo min mogelijk hoeft te lopen voor de volgende mob.

Hoop dat je hier wat aan hebt. :)
Wablief? Ik speel nu als tweede char een warrior en ik grind minstens twee keer zo snel als met mijn lock. Moet er wel bij zeggen dat ik Dual Wield fury ben, wat zowieso al wat sneller gaat, en dat ik ook hele mooie gear heb voor mijn level.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2006 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Dekay schreef op zondag 02 juli 2006 @ 21:34:
Is het eigenlijk iemand opgevallen dat takiho al tijden niet gepost heeft? Ik mis zijn posts eigenlijk best wel :+
ik mis dannyboy :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Verwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 22:48:
[...]

Wablief? Ik speel nu als tweede char een warrior en ik grind minstens twee keer zo snel als met mijn lock. Moet er wel bij zeggen dat ik Dual Wield fury ben, wat zowieso al wat sneller gaat, en dat ik ook hele mooie gear heb voor mijn level.
Ik hou niet zo van Fury voor level 60 (geen +hit gear). Ik miste ongeveer alles dus dat schoot echt niet op. Zoiets als dit dus:
Afbeeldingslocatie: http://www.phool-media.com/miss.jpg
Fyi: de mob die ik aan het 'killen' was, was groen voor mij. :/

Maar ik vind een warrior veel minder snel grinden dan bijv. een Shadow Priest/Hunter/Rogue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
servers zijn traag site is traag standaard blizzard :S dan ben je het beste spel uit de hele wereld en je verdient het meest.... koop dat wat betere shit ? bugs fixen gaat traag:S logisch want ze zoeken mensen.. so what.. laat die servers nou is lekker draaien :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hattorihanzo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-05-2024
ik wil weer opnieuw beginnen, hoe check ik welke realm ik het beste in kan qua aantal spelers/level van spelers (zodat ik ook in het begin lekker mee kan questen). want weinig spelers wordt de game niet leuker op natuurlijk. warcraftrealms lijkt goed maar de statistieken kloppen voor geen orc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 20:00
Dekay schreef op zondag 02 juli 2006 @ 22:58:
[...]

Ik hou niet zo van Fury voor level 60 (geen +hit gear). Ik miste ongeveer alles dus dat schoot echt niet op. Zoiets als dit dus:
[afbeelding]
Fyi: de mob die ik aan het 'killen' was, was groen voor mij. :/

Maar ik vind een warrior veel minder snel grinden dan bijv. een Shadow Priest/Hunter/Rogue.
Steamsmith, heeft ie geen -hit debuff? :P

Rogue review notes van http://forums.worldofwarc...292&p=1&tmp=1#post1271292 gehaald:
The review is well underway and we wanted to share a sort of first glimpse into the changes being made for the rogue talent review. Keep in mind that these changes are not complete or final, and the below information is likely to alter as we move into our testing phases. While not everything is listed, the below list encompasses the majority of changes being made in the review.

I'll be working in the weeks to come to get as much additional information as possible, but it is likely that quite a bit of the final information regarding talent changes will not be fully announced until the talent calculators go live. Of course you'll also be able to actually play around with the changes too once the Public Test Realms go up.

I'm going to just list the changes and provide additional information where possible or necessary. Let's get to it.

# The following talents have been removed: Improved Deadly Poison, Improved Distract, Throwing Weapon Specialization, Improved Vanish, and Rapid Concealment.

# Improved Instant Poison is now "Improved Poisons" and increases your chance to apply ALL poisons by 2/4/6/8/10%.

# Rapid Concealment has been merged with Camouflage, by combining these talents you not only get a great talent to start off the tree, but obviously it frees up a number of points to be spent elsewhere.

# Murder will now also apply to all finishing moves. The benefit this will provide to output and attack combinations is fairly straightforward.

# Vile Poisons now gives your poisons a chance to resist dispel effects, in addition to increasing poison damage.

# Improved Kidney Shot has been changed, and will instead increase the damage taken by the target while they are affected by Kidney Shot. This talent no longer reduces the cooldown of Kidney Shot.

# Improved Sprint has been changed, and will instead have a 50/100% chance to remove all movement impairing effects when you activate your Sprint ability. This talent no longer reduces the cooldown of Sprint.

# Improved Evasion renamed to Endurance, and will add a Sprint cooldown reduction.

# New talent Weapon Expertise in the Combat tree, increases your weapon skill with all melee weapons. The recovery of damage with an increased weapon skill should be a good boost to overall output.

# Initiative is being reduced to a 3 point talent, but resulting in the same 75% end chance to add an additional combo point.

# Elusiveness is being reduced to a 3 point talent, but resulting in the same 75 sec cooldown reduction to Evasion, Blind, and Vanish.

# Ghostly Strike now has a reduced Energy cost, the reduction of Energy was enough to make it necessary to also reduce the damage output slightly.

# Improved Garrotes damage reduction will be removed. This is being changed as part of an overall improvement for Garrote.

# Setup is being moved higher up in the tree, becoming a 16 point talent with no prerequisites, helping move the talent in reach of specific builds.

# New talent Heightened Senses in the subtlety tree, increases your Stealth detection, and reduces the chance for you to be hit by spells and ranged attacks.

# Hemorrhage will be moved up in the tree to become a 21 point talent. This should help to place the ability in a more reachable position, and allow for a little more versatility with specific talent builds.

# New talent Deadliness in the Subtlety tree, increases your Attack Power by a percentage.

# Premeditation will have its Energy requirement removed, changed to an instant cast, and range increased. Its cooldown will remain the same. Premeditation will now be pre-reqd by Preperation.

# Vanish will now remove effects that allow the caster to remain aware of the rogues presence, such as Mind Vision and Hunters Mark.

# Garrote, Rupture, and Eviscerate are being increased in damage. More details to come.

# Expose Armor will now reduce armor by a percentage.

I'll be continuing to speak with the designers and collecting as much additional information as possible in the coming weeks.

Thanks for reading.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
Dat zou een droompatch worden :D

Ik hoop echt dat het allemaal erin komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:44

chromeeh

the Gnome

[moster mode]
Ben nu bezig in Felwood voor m'n Warlock quest, maar die rottige lopende boompjes die rotten wood droppen hebben echt een droprate om te huilen :(
Heb gister een stuk of 15 ~ 20 boompjes (de kleintjes) gesloopt en heb maarliefst nu 4 stukjes rotten wood :'(

Een voordeel: ong. 600 ~ 700 rested xp per boompje :+
[/moster mode]

Nou ja, kwestie van stug grinden...
Ben ff zat van Un'Goro :P
Ben je rustig van die Tar monsters aan het slachten zie je ineens van achter je een gigantische lvl 55 Elite T-Rex aan komen 8)7
'k had echt zoiets van *flierp* dit gaat auw doen :/

Op het tempo van grinden voor de Rotten Wood stammetjes ga ik vanavond lvl 51 worden...
En waarschijnlijk een heel eind richting lvl 52 :P

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

eendje schreef op zondag 02 juli 2006 @ 20:12:
alsof je korter moet wachten als men je vertelt waarom :D
Maar dan weten mensen wat er aan de hand is en evetueel wanneer het opgelost zou moeten zijn.

Als je een opleiding gaat doen waar ook maar een spoortje management in zit, zelfs bij hogere informatica, dan leer je dan het belangrijkste wat er is, is het informeren van je gebruikers/klanten/whatever :P. Als je deze mensen tevreden wilt houden, informeer je ze naar de situatie en een eventuele tijd dat het opgelost zou moeten zijn.

Als de server stuk is, blijven mensen proberen om in te loggen en vaak met veel irritaties, als blizz zegt dat de server stuk is vanwege <vul hier een goede reden in> met een ETA, dan zullen veel mensen even wat anders doen en dan zonder irritaties.

Blizz snapt nog steeds niet dat wij betalende klanten zijn, dat wij geïnformeerd willen worden en tevrenden willen worde gehouden. Dus ze moeten eens stoppen met de standaard en "Thank you for your patience" berichten die ze al 1,5 jaar gebruiken.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Gisteren in Naxx een leuk wapen geloot van een Skeleton Steed.
De Misplaced Servo Arm!

Leuke wapen, lekker traag, hoge min-max damage en nog eens harde proc/rate erop ;)
Zit alleen te twijfelen of ik hem nu wel of niet ga gebruiken op dit moment.

Ik zak hard in de stat's en ben niet erg blij met een mace spec op een rogue (ongecontroleerde stun, no thnx!) Denk dat ik gewoon mn DKP ga spenderen op een Ancient Qiraji Ripper en dan naar Sword Spec ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
volgens mij zijn veel mobs in de instances ook imune voor die stun, zowieso de bosses al
kan je beter sword/dagger speccen imho, claw vind ik leuk, maar nog steeds te weinig claw wapens eigenlijk

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik als lock at Broodlord:

1. soulstone mezelf
2. begin met dots + wat life drain
3. /dance
...
... (re-apply wat dots en /dance)
...
4. nuke
5. op ongeveer 40 á 50% van Broodlord -> lifetap -> hellfire
6. beste aggro reset mogelijk, m.a.w. ik kill mezelf
7. use soulstone ressurrect
8. nuke de laatste 25 tot 30% eraf

;)

Meteen gisteren Nemesis Boots aangetrokken welke Ome Broodlord achter liet in z'n lijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

Kvn schreef op zondag 02 juli 2006 @ 21:30:
Koop ik vanmiddag eindelijk WoW.. Wil ik een account aanmaken, kan ik niet op dat gedeelte van
de site.. Of niet verder als de intropagina en gigantisch traag :S
Dat had ik ook een maand terug.... gewoon eigenwijs blijven proberen :) Het spel is het zeker waard!

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Na de 1.11 Patch heb ik mijn Mage ge-repect naar een (Fire-Heavy) Elemental Mage, alleen zit ik nu te denken hoe ik mijn talents nu precies moet indelen. Dit is hoe mijn HUIDIGE build uiteindelijk gaat worden:
(Ik ben nu lvl 34)

Fire (30 points)

5/5 Impact
5/5 Ignite
2/2 Flame Throwing
3/3 Improved Fire Blast
2/2 Incinerate
1/1 Pyroblast
2/2 Burning Soul
1/3 Master of Elements
3/3 Critical Mass
1/1 Blast Wave
5/5 Fire Power

Frost (21 points)

2/2 Frost Warding
3/3 Elemental Precision
3/3 Frostbite
2/2 Improved Frost Nova
1/3 Permafrost
3/3 Piercing Ice
1/1 Cold Snap
5/5 Shatter
1/1 Ice Block

Ik ben tot nu toe niet tevreden met de Pyroblast, gebruik die eigenlijk erg weinig en is eigenlijk alleen handig om een gevecht mee te beginnen OF je moet Arcane nemen tot je PoM hebt...

Blast Wave is ook niet wat ik verwacht had, maar dat is misschien omdat ik nog lvl 34 ben.

Nu zit ik te denken aan deze Build en zou ik graag jullie mening willen horen:

Fire (30 points)

5/5 Improved Fireball
5/5 Ignite
2/2 Flame Throwing
2/2 Incinerate
2/2 Burning Soul
3/3 Improved Fire Blast
3/3 Master of Elements
3/3 Critical Mass
5/5 Fire Power

Frost (21 points)

2/2 Frost Warding
3/3 Elemental Precision
5/5 Ice Shards
2/2 Improved Frost Nova
2/3 Piercing Ice
1/1 Cold Snap
2/2 Arctic Reach
3/3 Frost Channeling
1/1 Ice Block

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Pfff.. gisteren na maanden niet meer gedropt te zijn.. eindelijk de NS Chestpiece in ontvangst mogen nemen... wat een opluchting!
Nu alleen de gloves nog (jaja) en een CHT en dan ben ik voor voorlopig weer klaar met MC... ga ik alleen nog mee voor leuke dingetjes.. ringen enzo...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
chromeeh schreef op maandag 03 juli 2006 @ 08:39:
Nou ja, kwestie van stug grinden...
Ben ff zat van Un'Goro :P
Ben je rustig van die Tar monsters aan het slachten zie je ineens van achter je een gigantische lvl 55 Elite T-Rex aan komen 8)7
'k had echt zoiets van *flierp* dit gaat auw doen :/
Hehe, is mijn ook gebeurd dat mijn poor lvl 47 gekilled werd door die Elite T-Rex. 3x ZELFS!! :'(
Dus effe met mijn main (UBER gepimped Warlock ) ingelogged en naar Ungoro afgereisd. Heb effe de T-Rex alle hoeken die er maar te vinden zijn in Ungoro Crater, laten zien :+ :+

LOCKS FTW!! _/-\o_

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister bijna alle loot van Razorgore ingepikt =)
Wrath Bracers en Spineshatter. Daar gaat mn DKP weer :P

Ook voor het eerst Ebonroc geprobeerd, en die ging op de 2e poging neer.
Best wel makkelijk als tank rotatie goed gaat. (en zelfs op ongeveer 17% ging het een "beetje" mis en healde die naar 31%)

Heb nu ook maar standaard mn Onyxia cloak in mn shadow resist gear gegooid..
"No need for FR in this fight" -> switch shadowres kit.
Moet ik nog meer zeggen? :X
Had nog een SS en dus maar *errug* snel mn cloakje ge-equiped 8)

Werd al laat dus daarna gestopt.
Zie ik een rogue richting Chromaggus gaan... ja hoor.. daar ging de hendel.
"PORTAL!" :+

Altijd leuk die "WTF?!" reacties op Teamspeak

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2006 10:16 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat en one-liners horen niet thuis in dit topic!