Als je Demon tree wilt zou ik voor MD/Ruin ipv DS ruin gaan.. En dan nog vind ik SM/Ruin beter.. Enige voordeel in raiden aan de demonology tree is dat je Master Demonologist je threat reduced. Verder heb je al die upgrades helemaal niet nodig omdat je toch met je imp gaat rondlopen, en nee je wilt je imp niet sacrificen want die geeft bloodpact aan je partymembers. Verder heb je nog wat nutteloze dingen als het opvoeren van je stamina maar het verlagen van je intellect.. dat is alleen handig voor pvp...Bosmonster schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 17:45:
[...]
Ik raad je aan ook eens naar Demonic Saccrifice te kijken in de demo tree als je die nog nooit gehad hebt
DS/Ruin (7/21/21 + 2 vrij te besteden) is een leuke combo (goeie mix tussen solo/raid capaciteiten, feitelijk betere nuke-capaciteiten dan SM/ruin met saccrificed succubus) en de mogelijkheid een felhunter/voidwalker te saccrificen voor survivability/grinding.
SM/Ruin is leuk, maar is in principe uit het tijdperk van voor de demonology revamp (en imho dus enigszins verouderd).
Nee, als je gaat raiden zou ik toch echt gaan voor SM/Ruin. Je krijgt uit de Affliction tree een hele hoop handige dingen, instant corruption, nightfall (leuk hoor, af en toe een instant shadowbolt krijgen net nadat je een instant corruption op je target hebt geplaatst), shadowmastery -> 10% meer shadow damage (dat is erg netjes omdat je ook nog een +100% critical bonus krijgt door ruin).. Ook heb je Life Tap upgrades die zorgen dat je redelijk snel je mana weer terug hebt.. Enige jammere stukje aan deze tree is de Curse of exhaustion. Maar daar valt mee te leven