Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 80 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.093 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:16
RaseriaN schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 08:49:
Onze MT draait ook altijd Nef om zodra hij ziet dat wij voor zn neus staan met een Rogue call :9
Gelukkig hebben we een steengoede MT die werkelijk alles kan tanken wat je voor hem neergooit.

(2 - 3 complete CoreHound packs anyone ;))

@Ontopic, gisteren eindelijk mijn full set gehaald van BloodFang!
Zie er nu eindelijk hetzelfde eruit als mn avatar hier.. nu doorsparen voor nog wat betere weapons/trinkets ;)
De proc van BloodFang is opzich wel leuk, de damage proc is psychical damage dus hij kan critten maar helaas ook gedodged en parried worden ;( En 300HP per Proc erbij ook geen overbodige luxe ;)

Om even mee te patsen met de hunters, 32.97% Crit, +13% Hit, 904AP :)
Zit nog wel wat verbetering binnekort aan te komen in de vorm van wat meer AP en meer Hit ;)
Is nog meer hit wel bruikbaar? Ik ga overigens denk ik snel weer respeccen naar survival, zit nu enorm laag op hit (maar 5%) en ik voel me niet echt lekker om daarmee te tranqen :P.
Anyway, ik ben hoogste dkp voor de crossbow en heb nu 4/8 ds. Gaat lekker, nefarian gaat hoogstwaarschijnlijk maandag wel down (ff een goede groep en dan het na MC doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
DarkShadow schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 11:28:
[...]

Is nog meer hit wel bruikbaar? Ik ga overigens denk ik snel weer respeccen naar survival, zit nu enorm laag op hit (maar 5%) en ik voel me niet echt lekker om daarmee te tranqen :P.
Anyway, ik ben hoogste dkp voor de crossbow en heb nu 4/8 ds. Gaat lekker, nefarian gaat hoogstwaarschijnlijk maandag wel down (ff een goede groep en dan het na MC doen).
voor rogues is +17 nodig om geen specials te missen dacht ik

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wouter schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 11:12:
[...]

Hoe naïef kan je zijn zeg. NEWSFLASH: dit gebeurd op bijna iedere server hoor. Op nagenoeg iedere server is er een groep spelers die actief PvP'ed en uit is op Rank14. Als je een goed team hebt, dan kan je dit soort afspraken gewoon maken. Exploiten is het dus niet, want je maakt geen misbruik van game-mechanics, het is gewoon verstandig omgaan met deze mechanics.

En hoe kom je erbij dat niet iedereen de kans mag krijgen om Rank14 te worden? Het is JUIST zo dat iedereen de kans krijgt. Of je het lukt, da's de vraag. Da's nog het meest afhankelijk van de tijd die je beschikbaar hebt. En met een team gaat dat gewoon veel makkelijker. Het ruikt naar jaloezie, iets anders kan ik me niet zo snel bedenken.
Inderdaad hoe naief kun je zijn, er is een groot verschil tusen fixed pvpen, en max honor afspraken 8)7

En ja iedereen MAG de kans krijgen maar niet iedereen haalt het, en met die honor afspraken halen meer mensen het dan op de legitime manier. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 09:49

Roq

Woa, gisteren echt een intense C'thun kill.
We hadden 25 seconden, voor 25%.

1% / seconde, keihard nuken

Bij 20% ging het gelukkig wel harder met al de executes, maar wat was dat spannend.
Ik denk dat zelfs m'n smites nog geholpen hebben want we hadden hem maar net neer ;)

Het was maar de 2de keer dat we c'thun neer hadden en gelijk Deathsting voor een blije rogue.
Ging wel voor onwijs veel DKP, maarja , het is dan ook een uber prikker!

2de keer zonder flasks, dus we hebben hem nu wel op farm denk ik, nu kunnen we vrolijk verder met Naxx leren.

We hadden vorige keer in naxx wel dat Anub evade op 40%, en terug naar 100% ging. Dat was een beetje jammer , om het zo maar te zeggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 11:31:
voor rogues is +17 nodig om geen specials te missen dacht ik
Tegen LvL63 mobs meen ik, 5% Hit is tegen LvL60 mobs. (afaik)
En dacht dat 24% Hit de max was waardoor je ook niks meer missed op je Offhand (maar dit is even diep uit mn geheugen gehaald)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:47
Heeft iemand van jullie Sulfuron al weer geprobeerd na de patch?

Wij hadden Sulfuron op farm, maar de laatste 2 weken zijn we alleen nog maar gewiped. We weten niet echt wat we fout doen, maar de add die wordt weggetrokken blijft worden gehealed. We hebben nu al diverse tries gedaan, maar we krijgen de adds gewoon niet neer.

Gisteren alles neergekregen t/m Golemag (alleen Sulfuron dus niet) binnen 4 uur, een hele snelle run voor onze guild.

[ Voor 16% gewijzigd door Masch op 30-06-2006 11:50 ]

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Masch schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 11:48:

Wij hadden Sulfuron op farm, maar de laatste 2 weken zijn we alleen nog maar gewiped. We weten niet echt wat we fout doen, maar de add die wordt weggetrokken blijft worden gehealed. We hebben nu al diverse tries gedaan, maar we krijgen de adds gewoon niet neer.
Ik ben er na de patch al weer geweest. Ze healen (Dark Mending) wel meer, maar als je de add een heel stuk terugtrekt (richting doorgang naar Golly/MjD) dan kan je ze gewoon killen door Focus. Het is er niet echt moeilijker op geworden hoor.

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
Wouter schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 11:50:
[...]

Ik ben er na de patch al weer geweest. Ze healen (Dark Mending) wel meer, maar als je de add een heel stuk terugtrekt (richting doorgang naar Golly/MjD) dan kan je ze gewoon killen door Focus. Het is er niet echt moeilijker op geworden hoor.
Ze horen toch helemaal niet te healen als ze weg zijn getrokken van de andere adds?

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Masch schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 11:52:
[...]

Ze horen toch helemaal niet te healen als ze weg zijn getrokken van de andere adds?
zolang ze ver weg genoeg zijn zou het geen probleem moeten zijn (wij hadden de adds helemaal boven, de volgende target helemaal rechts waar 2 soortvan palen en de current target bijna helemaal om de hoek :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren alles neergekregen t/m Golemag (alleen Sulfuron dus niet) binnen 4 uur, een hele snelle run voor onze guild.
Ze hebben de healing range van die adds groter gemaakt, dus je moet ze gewoon nog verder van elkaar pullen, dan zou het moeten lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:50

On_E

Housemusic

Masch schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 11:52:
[...]

Ze healen zichzelf nu, is een bug en in onderzoek.
We didn't deliberately change anything with the encounter. We're investigating this right now. It appears that some of his AI is behaving differently but it was not an intentional change.
http://forums.worldofwarc...wow-dungeons&T=572926&P=2

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
RaseriaN schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 11:40:
[...]

Tegen LvL63 mobs meen ik, 5% Hit is tegen LvL60 mobs. (afaik)
En dacht dat 24% Hit de max was waardoor je ook niks meer missed op je Offhand (maar dit is even diep uit mn geheugen gehaald)
tuurlijk heb ik het hier over bossmobs :), volgens mij kan je je off-hand handicap niet ongedaan maken?

en alleen specials dacht ik, normale hits hebben een max hit chance van 99% ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Wij gebruiken die tieten altijd als marker ..

De getankte adds rechts bij die 2 tieten ... de current target helemaal op de heuvel tussen die tieten ..

Verder nuke en shamans en rogue op interupt. Hij healt alleen zichzelf een beetje.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:20

Bezulba

Formerly known as Eendje

On_E schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 11:14:
[...]

Wat een onzin zeg.

PvP teams zijn er op elke server ja, maar afspreken dat er niet meer honor gehaald mag worden dan 250k per week is keihard exploiten.
hoe is dat exploiten? waar misbruiken ze een bug in het systeem dan? ze maken gewoon afspraken. en als jij het daar niet mee eens bent.. nou dan ga jij toch lekker meet dan 250k honor per week halen

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
On_E schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 12:03:
[...]

Ze healen zichzelf nu, is een bug en in onderzoek.

[...]

http://forums.worldofwarc...wow-dungeons&T=572926&P=2
Ik wist het :D

De adds healden zichzelf echt helemaal full op een bepaald moment, dus dat kon nooit kloppen.

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

eendje schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 12:05:
[...]

hoe is dat exploiten? waar misbruiken ze een bug in het systeem dan? ze maken gewoon afspraken. en als jij het daar niet mee eens bent.. nou dan ga jij toch lekker meet dan 250k honor per week halen
Dat zou ik zeker doen dan ja, kijken wat voor problemen ik dan krijg. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:41
Sulfuron adds healen elkaar ook, ondanks dat je ze meters van elkaar sleept.. buiten LOS slepen lijkt wel te werken (en kick/shieldbash/e.d.).

Was afgelopen week wel ff een verassing, maar geen probleem verder.

[ Voor 4% gewijzigd door Mior op 30-06-2006 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg vraagje,

Is het nou verboden om WoW gold te kopen?

Ik weet dat het verboden is om te "verkopen" maar is het verboden om te "kopen"?

Zeg maar een erge luie hunter :P

Heb me rot gezocht hierna en Blizzard algemene voorwaardes maar kan daarin niks vinden.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2006 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 12:15:
Zeg vraagje,

Is het nou verboden om WoW gold te kopen?

Ik weet dat het verboden is om te "verkopen" maar is het verboden om te "kopen"?

Zeg maar een erge luie hunter :P

Heb me rot gezocht hierna en Blizzard algemene voorwaardes maar kan daarin niks vinden.
/kots

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is een snelle conclussie, het was meer een vraag gespecificeerd naar of het verboden was of niet.
het luiheid sloeg op vinden van deze vraag t.b.m. verboden of niet.

Niet dat ik zelf gold ga kopen omdat er verwante zaken liggen dat de ene persoon zegt dat het mag zolang de betrekking van autoriteit niet geschonden worden.

Om gelijk /kots te zeggen blijkt maar weer dat een normaal antwoord niet kan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 12:34:
[...]

Dat is een snelle conclussie, het was meer een vraag gespecificeerd naar of het verboden was of niet.
het luiheid sloeg op vinden van deze vraag t.b.m. verboden of niet.

Niet dat ik zelf gold ga kopen omdat er verwante zaken liggen dat de ene persoon zegt dat het mag zolang de betrekking van autoriteit niet geschonden worden.

Om gelijk /kots te zeggen blijkt maar weer dat een normaal antwoord niet kan :/
/spit dan ? Je vraagt niet voor niets of het mag, anders zou het je niet interesseren of simpel negatief tegenover staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gold verkopen = illegaal
Gold kopen = legaal
don't make sense right ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 12:43:
[...]

/spit dan ? Je vraagt niet voor niets of het mag, anders zou het je niet interesseren of simpel negatief tegenover staan
Nee, maar afgezien de vraag kan er ook een normaal antwoord op gegeven worden en niet op zo'n manier beantwoord te worden.

Ik vraag of het mag of niet omdat de vraag mij wel interesseerde, niet meteen tot conclusie komen dat ik het ook ga doen.

Twee verschillende dingen, ik hoef niet negatief tegenoverstaan over iets wat misschien niet mag.
Ik ben gewoon neutraal hierin, de vraag was gewoon of het zou mogen of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 12:47:
Gold verkopen = illegaal
Gold kopen = legaal
don't make sense right ?
Dat vroeg ik mij precies ook af.

Het ene wel en de andere niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 12:47:
Nee, maar afgezien de vraag kan er ook een normaal antwoord op gegeven worden en niet op zo'n manier beantwoord te worden.
Je gaf aan of het mag (gold kopen) want je bent een luie hunter (dat zeg je tenslotte zelf), dus dan is de link snel gelegd. Maar gold kopen is "not done".
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 12:48:
Dat vroeg ik mij precies ook af.

Het ene wel en de andere niet.
Ik doelde erop dat het verkopen illigaal is en dat daarmee het zeer onlogisch is als het kopen daarvan wel legaal is.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2006 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 12:50:
[...]

Je gaf aan of het mag (gold kopen) want je bent een luie hunter (dat zeg je tenslotte zelf), dus dan is de link snel gelegd. Maar gold kopen is "not done".

[...]

Ik doelde erop dat het verkopen illigaal is en dat daarmee het zeer onlogisch is als het kopen daarvan wel legaal is.
Maar de vraag stelde ik misschien in de verkeerde volgorde, mijn excuus daarvoor. Maar mijn intentie was niet om hetzelf te doen, alleen de vraag ernaar interesseerde mij hoe dat precies zat.

Leuk is, er zijn gewoon mensen die gold kopen en blizzard geen aanspraak hierop doet.
het verkopen begrijp ik, je schend daarmee de algemene voorwaardes maar nergens staat beschreven over de "koop" ervan....Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minotic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-12-2022

Minotic

Mimimi

Antwoord: het mag niet. Alles in de game, ook je eigen chars, hun equip en hun geld is van Blizzard. Je betaald om gebruik te maken van hun servers en de software. Je mag niet iets verkopen wat je niet bezit. Je kunt het vergelijken met een lease auto, daar betaal je ook voor, toch mag je m niet verkopen.

Het controleren van dit soort transacties is lastig, hoe kan je zien dat voor het versturen van 1000g in game is betaald in euro's?

[ Voor 19% gewijzigd door Minotic op 30-06-2006 13:09 ]

Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Furio schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 13:07:
Antwoord: het mag niet. Alles in de game, ook je eigen chars, hun equip en hun geld is van Blizzard. Je betaald om gebruik te maken van hun servers en de software. Je mag niet iets verkopen wat je niet bezit. Je kunt het vergelijken met een lease auto, daar betaal je ook voor, toch mag je m niet verkopen.
Ja, dit is meer het antwoord van..."verkoop" mijn vraag is de "Inkoop"

Stel ik zie een website, en ze verkopen daar voor 1000g voor 100euro.
En ik doe dat, even later op de dag zie ik in me ingame mail 1000g staan.
ben ik dan in overtreding met de regels van Blizzard of niet?

(Nogmaals het is niet dat ik het ga doen, ik speculeer me alleen t.b.m. de interesse van de vraag zelf)

Edit:

las net je laatste antwoord, dus inprincipe...je kan het gewoon kopen ondanks je uitgemaakt kan worden voor luie hond, er is niemand de je kan uitmaken dat Kopen niet mag.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2006 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:59

chromeeh

the Gnome

Yeah gister lvl 50 geworden :)
Ben nu bezig met eindelijk weer een classrelated quests in Felwood (van Impsy)
En heb nu eindelijk een echt leuke naam voor m'n Imp :D

Maar zit alleen nog te twijfelen of ik aan het einde van de questline de SoulHavester moet nemen of de Free Voidy (geen soulshard nodig) Voidy trinket...
Nou ja heb ik nog ff stof tot nadenken :P

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

imho staat er ook in de overeenkomst die jij accepteerde toen je wow installeerde dat ook kopen niet mag. maar 100% zeker weten doe ik niet

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eendje schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 13:24:
imho staat er ook in de overeenkomst die jij accepteerde toen je wow installeerde dat ook kopen niet mag. maar 100% zeker weten doe ik niet
;)

Ik ga het niet eens uitproberen lol, me char is te belangrijk om voor een paar gouden munten een ban te krijgen :9

Btw, iemand die weet hoe je zo snel mogelijk Exhalted kan worden met CC?

Ik heb alle quests daar gedaan behalve de badge en medallions quests niet, die vind ik zo boring om te doen, en grinden naar twilight text wordt je ook gek van lol had al 750 twilight text gegrind en ben pas 9140 / 12000

Heb alle mats om de 1h axe te nemen mis alleen de rep.

iemand misschien een Turbo rep tip! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrrGrr
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-04-2022
SoulHavester is erg goed, zeker als je veel gaat pvp-en. En het staat zo stoer om met zo'n zeis rond te lopen. Alleen als je in een MC / BWL guild zit en je snel een ander wapen kan krijgen kan je voor die trinket gaan. Maar zit je dat niet en ga je ook een beetje voor het uiterlijk ga dan voor SoulHavester... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chromeeh schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 13:21:
[...]
Maar zit alleen nog te twijfelen of ik aan het einde van de questline de SoulHavester moet nemen of de Free Voidy (geen soulshard nodig) Voidy trinket...
Nou ja heb ik nog ff stof tot nadenken :P
Ik heb zelf na lang wikken en wegen voor het wapen gekozen. Heb mn voidwalker namelijk sinds ik level 50 ben nauwelijks meer gebruikt. En met een soul pouch heb ik altijd voldoende shards om er één te summonen.

Een beter wapen op level 50 is echter nauwelijks te vinden. Daar staat tegenover dat er geen vergelijkbare trinket is te krijgen op hogere levels en je deze dus altijd kan blijven gebruiken. Maar met twee geamputeerd armen kan je het aantal keren dat je in instances je vw gebruikt nog op je vingers na tellen bij wijze van spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:04
waarom heb je niet nagedacht over de robe..? ik zit in een Mc guild en ik draag mn robe nog steeds.. +23 shadow en +23 fire is toch wel érg lekker.. ik ben wel benieuwd waarom je vind dat je robe beter is..?

/edit ff ter verduidelijking, alles in MC op farm, behalve raggie..

[ Voor 15% gewijzigd door BootVluchteling op 30-06-2006 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb overigens wel de robe overwogen, de trinket viel als eerste af. Allen heb ik gekeken wat ik nu eigenlijk aan damage deed, en het meeste was Shadow damage. Dus die +1% chance to hit plus +24 shadowspell damage heeft mij voor de soulharvester doen kiezen. Geen idee van MC, daar ben ik (voorlopig)nog niet.

Ben nu een priest alliance side aan het levelen (bijna 50) die daar waarschijnlijk eerder is. (meer bekenden op die server en dus grotere guild)

Moet overigens nu al oppassen dat ik niet teveel damage doe voor agro, ondanks de totem :) Je moet eens zien hoe ik tussen de totems sta als we met een vijfmansgroep met 2 shamans, 1 priest, 1 warrior en mijn warlock in BRD zijn :)

Totems zijn geweldig, maar het vergt enige coordinatie, itt tot de paladin buffs.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2006 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:07

Seraphin

Meep?

Gold kopen mag niet.

In deel 76 (ergens in die buurt) heeft hier al een uitgebreide discussie over plaatsgevonden. Iemand heeft toen een quote van het wow-forum gepost waarin gold-kopen als strijdig met de bedoeling van het spel wordt beschouwd. Er staat niet expliciet in de gebruikersvoorwaarden dat gold (of andere items) kopen illegaal is, maar er staat wel dat alles wat indruist tegen de principes van wow bestraft kan worden.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:00

Jumpiefox

Hoi ?

Het mag niet maar moet nog iemand zien die ervoor gebanned is, als je de gold in je mail krijgt gooien ze er ook een note bij van "thnx for lending me the book" of iets dergelijks.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
nu we het over dat gold gedoe hebben.. weet iemand hoe dat item-dupen werkt...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:59

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 13:30:
[...]

Ik heb zelf na lang wikken en wegen voor het wapen gekozen. Heb mn voidwalker namelijk sinds ik level 50 ben nauwelijks meer gebruikt. En met een soul pouch heb ik altijd voldoende shards om er één te summonen.

Een beter wapen op level 50 is echter nauwelijks te vinden. Daar staat tegenover dat er geen vergelijkbare trinket is te krijgen op hogere levels en je deze dus altijd kan blijven gebruiken. Maar met twee geamputeerd armen kan je het aantal keren dat je in instances je vw gebruikt nog op je vingers na tellen bij wijze van spreken.
Ja ok... Ik gebruik m'n Voidy sinds lvl 45 al nauwelijks, m'n FellHunter is gewoonweg veel efficiënter :)
Alleen ben me ook wat aan het oriënteren op de Infernal... Is het de moeite waard? (Behalve de XP)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik neem aan dat je bedoelt een truukje om van 1 item 2 te maken? ik heb werkelijk geen idee hoe dat werkt

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaza
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-03-2023

kwaza

http://dogepool.nl

eendje schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 14:11:
ik neem aan dat je bedoelt een truukje om van 1 item 2 te maken? ik heb werkelijk geen idee hoe dat werkt
En daar gaan we het ook bij houden. Hardstrikke tegen de overeenkomst van Blizzard in...

http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
kwaza schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 14:13:
[...]

En daar gaan we het ook bij houden. Hardstrikke tegen de overeenkomst van Blizzard in...
dus? hetzelfde als gold kopen. ik ben puur geïntresseerd in het feit hoe het werkt, aangezien het spel server-sided word gespeeld.....

het is niet zo dat je ff een 1tje in een 0 veranderd op je pc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 16:28
Seraphin schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 13:58:
Gold kopen mag niet.

In deel 76 (ergens in die buurt) heeft hier al een uitgebreide discussie over plaatsgevonden. Iemand heeft toen een quote van het wow-forum gepost waarin gold-kopen als strijdig met de bedoeling van het spel wordt beschouwd. Er staat niet expliciet in de gebruikersvoorwaarden dat gold (of andere items) kopen illegaal is, maar er staat wel dat alles wat indruist tegen de principes van wow bestraft kan worden.
Dat laatste is tevens veel te vaag. Dan hadden ze de hele voorwaarden wel achterwege kunnen laten. Het idee van voorwaarden is dat je exact weet wat je 'tekent' (want dat doe je in feite). Dat laatste kunnen ze dus onmogelijk gebruiken voor dit soort doeleinden.

Verder ken ik ook geen enkel geval van iemand die gebanned is voor het kopen van gold (op de vriend van een neef van de buurman van mn zus der jeugdvriendje - verhalen na).

Het dupen van items gebeurt voor zover ik weet in WoW alleen doormiddel van third party tools die de gegevens stroom tussen client en server manipuleren en een bug uitbuiten.

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 30-06-2006 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 12:50:
[...]

.
iedereen maakt zich zo druk over gold kopen ik zie /spit kots voorbij komen.
Waar slaat dat op wat maakt het nou uit of dat hij liever 30 euro uitgeeft als dat ie 5 uur gaat lopen grinden. Ik kan er echt niet mee zitten en blizzard doet er zeker niet veel aan wat het gebeurt volop.
Ik heb het nooit gedaan omdat ik minder € heb al G maar als ik het genoeg € zou ik het zeker doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
MantaMania schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 14:26:
[...]

iedereen maakt zich zo druk over gold kopen ik zie /spit kots voorbij komen.
Waar slaat dat op wat maakt het nou uit of dat hij liever 30 euro uitgeeft als dat ie 5 uur gaat lopen grinden. Ik kan er echt niet mee zitten en blizzard doet er zeker niet veel aan wat het gebeurt volop.
Ik heb het nooit gedaan omdat ik minder € heb al G maar als ik het genoeg € zou ik het zeker doen.
Precies.. overigen heb je voor 30 euro meer zo'n 30 uur grinden (1000G ofzo) ;)

Als je het mij vraagt meer dan de moeite waard.. zeker als je gewoon een gezin en fulltime baan hebt en gewoonweg die tijd niet hebt, maar wel het maximale uit het spel wil halen.

[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 30-06-2006 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 14:33:
[...]

Precies.. overigen heb je voor 30 euro meer zo'n 30 uur grinden (1000G ofzo) ;)

Als je het mij vraagt meer dan de moeite waard.. zeker als je gewoon een gezin en fulltime baan hebt en gewoonweg die tijd niet hebt, maar wel het maximale uit het spel wil halen.
hehehe mijn geval dus, ja geen gezin maar wel ontzettend druk met werk etc..Business trips heen en weer dus niet echt mega veel tijd om te grinden.

Maar goed ik ken eigenlijk geen enkele nederlandse website waar je wow gold kan kopen op een normale manier ook al zou ik dat willen.
Meeste ziet er niet vertrouwt uit.
Ene tussen haakjes, 1000g zou ik zo kopen als het kon, dit alleen omdat ik geen tijd heb om 5 uur achter elkaar te grinden. Maar ik ken niks dat er een beetje vertrouwt eruit ziet om het op die websites te gaan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 14:38:
[...]

hehehe mijn geval dus, ja geen gezin maar wel ontzettend druk met werk etc..Business trips heen en weer dus niet echt mega veel tijd om te grinden.

Maar goed ik ken eigenlijk geen enkele nederlandse website waar je wow gold kan kopen op een normale manier ook al zou ik dat willen.
Meeste ziet er niet vertrouwt uit.
Ene tussen haakjes, 1000g zou ik zo kopen als het kon dit alleen omdat ik geen tijd heb om 5 uur achter elkaar te grinden. Maar ik ken niks dat er een beetje vertrouwt eruit ziet om het op die website te gaan kopen.
Mwah het meerendeel van de sites zijn Chinees (nederlandse zul je niet tegenkomen iig ;)). Ze zien er vaak wat crappy uit, maar heb er nog nooit problemen mee gehad. Vaak bestel ik als ik bij een nieuwe site bestel eerst een kleine hoeveelheid, die paar euro kan ik wel missen. Bovendien betaal ik alleen met Paypal, zodat ik nooit CC-gegevens prijsgeef.

www.thsale.com is mijn huidige favoriet. Altijd snel geleverd en behoorlijk goedkoop in vergelijking met anderen. Maar ja.. inderdaad wel een beetje cheesy site :P

(posten van een site lijkt me geen probleem, google (en tegenwoordig zelfs GoT) staat er vol mee)

edit: ik zie overigens wel dat de prijzen daar aardig gestegen zijn inmiddels... is door meer mensen ontdekt vrees ik :P

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 30-06-2006 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:02

Nitai

Live the life you love.

Ach dat goud kopen en item dumpen boeit niet echt. Wat heel irri is en sneller tegen opgetreden moet worden zijn die scammers. Er zijn altijd mensen die erin trappen en het is m'n broertje ook overkomen met een Orb of deception. Ik weet niet hoe ze het doen, maar het is echt zielig. Die scammer zet x gold in de trade window, m'n broertje z'n orb, en klikt trade, en op een of andere manier had hij z'n geld weggehaald en was m'n broertje z'n item kwijt en had hij geen geld gehad. Erg jammer, en zielig voor m'n broertje, maar ja come on. Wie gaat een item verkopen aan een level 1 char voor zoveel goud? Dat klopt toch niet. Zelf zou ik gewoon COD doen, oid.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 14:26:
Waar het op slaat ? inflatie.
Op deze manier word er veel geld in de economie gepomt, waardoor meer mensen meer te besteden hebben en waardoor dus de prijs omhoog schiet.
(en dat is dus niet wenselijk)
Nitai schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 14:45:
Ach dat goud kopen en item dumpen boeit niet echt. Wat heel irri is en sneller tegen opgetreden moet worden zijn die scammers. <verhaal >. Zelf zou ik gewoon COD doen, oid.
Gelukkig geef je jezelf de oplossing al.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2006 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 14:47:
[...]

Waar het op slaat ? inflatie.
Op deze manier word er veel geld in de economie gepomt, waardoor meer mensen meer te besteden hebben en waardoor dus de prijs omhoog schiet.
(en dat is dus niet wenselijk)
Inflatie heb je toch wel in een economie waar veel minder uit gaat dan er in gaat (geen vaste hoeveelheid geld is in de economie). Dit is een vast gegeven in MMORPG's en werkt Blizzard ook grotendeels zelf in de hand.

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 30-06-2006 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:18
Ingame gold kopen voor € is gewoon NOT DONE.
Iedereen die dit speel een beetje serieus speeld en een beetje brains heeft kan vrij simpel bedenken hoe je easy money kan maken.

Arcane crystals inkopen voor Naxx patch anyone ? :P ik kocht ze voor 20-25 G verkoop ze nu voor 50-70 g :)
Heb shit loads van living essence gefarmed dat leverd nu goed cash op etc.
Gewoon inspelen op patches :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:02

Nitai

Live the life you love.

Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 14:47:

Gelukkig geef je jezelf de oplossing al.
Thanks Sherlock :P Mijn punt was meer dat Blizzard er weinig aan doet (of kan doen) mocht het zo mis gaan.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
sbmuc schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 14:51:
Iedereen die dit speel een beetje serieus speeld en een beetje brains heeft kan vrij simpel bedenken hoe je easy money kan maken.

Arcane crystals inkopen voor Naxx patch anyone ? :P ik kocht ze voor 20-25 G verkoop ze nu voor 50-70 g :)
Makkelijk gezegd voor iemand die de tijd heeft om living essence te farmen, of arcane crystals in te kopen.

Als ik online ben raid ik. In het beetje tijd dat ik buiten raiden online ben, bereid ik me voor op raids (potions, etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe inflatie?

Het is en blijft een spel hoor jongens geen echt levenswerk ^^ ik bedoel we zijn geen chinezen toch? :D

Ene Bosmonster, thnx ik zal ernaar kijken.
Goed dat je zegt over dat paypal, ik moet mijnes nog steeds actief maken na al die weken. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Veel Gold? > AH, in 3 maanden 4000g, 15 minuten per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 08:54:
Heel erg nice, Blackraven heeft gister voor het eerst huhuran neergelegd. 3e try ging ze al liggen, na eerst een try van 16% en eentje van 11%. Die van 16% was een kwestie van dode meatshield, van 11% kwestie van 2 dode mt's waardoor die door een mage de meatshield uit werd gepuld (die nog gewoon stond). Laatste try sneuvelde de meatshield pas rond 5% waardoor we nog genoeg nuking power hadden om haar neer te leggen.
Heel erg nice en erg onverwacht denk ik, gezien het feit dat het slechts de 2e avond van tries op haar is.
Weinig mensen hadden er ook op gerekend, sommigen hadden zelfs hun nr vergeten onder het motto: "We staan nog voor skeram, huhuran zien we toch niet vanavond."
Had ook nog heel weinig gescheeld of we waren op Fankris gewiped. Rond de 6% liepen alles kleine bugs los rond (offtanks dood) alsmede 2 slangen.
Uiteindelijk waren er zo'n 15 mensen levend toen fankris stierf en ook zij waren 10 seconden later dood door alle trash. Kansloze kill, maar wel een kill. :P
haha ja gisteren had ik ook zoiets, kwam ik een dark soulman tegen met een blade of the empires en hij zo van +13 maarja ik echt ertegenaan met -12 en wat denk je? de 2e keer dat ik m zag hij rennen jongen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wou dat ik zoveel tijd had _/-\o_

Maar je moet ook net weten wat je nodig zal hebben in de nieuwe patch, dan kan je wel allround van alles gaan farmen. Zoveel bagspace heb ik niet :P

Maar geef toe, bied wel een uitstekende uitkomst voor diegene die "amper" tijd hebben om te gamen en als ze online komen er meteen al een raid voor hun klaar staat.
En zeggen van sla een raid over en ga grinden? mhhh terwijl al dat mooie op me staat te wachten daar binnen....is de keuze gauw gemaakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nitai schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 14:53:
Thanks Sherlock :P Mijn punt was meer dat Blizzard er weinig aan doet (of kan doen) mocht het zo mis gaan.
Graag gedaan, blizzard doet er inderdaad weinig aan, dit omdat COD systeem aanwezig is.
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 14:53:
hehe inflatie?
Het is en blijft een spel hoor jongens geen echt levenswerk ^^ ik bedoel we zijn geen chinezen toch? :D
Net zoals in het leven, heeft WoW een economie (vraag & aanbod verhaal)
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 15:01:
Maar je moet ook net weten wat je nodig zal hebben in de nieuwe patch, dan kan je wel allround van alles gaan farmen. Zoveel bagspace heb ik niet :P
Dit is vaak op diverse WoW sites te lezen.

/off
sbmuc waar blijven me arcane crystals ?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2006 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tranzity schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 14:56:
Veel Gold? > AH, in 3 maanden 4000g, 15 minuten per dag.
3 maanden? 15 min per dag?

Enig idee hoe duur het kost om je te repairen in PvE. Als je tig keer wiped en gauw 15g kwijt bent is me grinding geld gauw op, tenzij ik een epic in die tijd net vind. Maar zulk geluk heb ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 18:39
Ik zat net de patch notes te kijken voor de nieuwe patch, ik zag dat rogues nu aangepakt gaan worden. Iemand al meer nieuws over mogelijke veranderingen. Kan op de official boards namelijk nog niets vinden. Ben altijd wel benieuwd naar de verschillende veranderingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Volgens mij zei ik het ook al bij de vorige discussie, maar je bent natuurlijk ook niet echt slim meer als je nu nog steeds avonden dezelfde mobs grind voor geld.

Er zijn veel makkelijkere en leukere manieren om genoeg geld te hebben, en nee daar hoort het kopen van gold met echte euro's niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:17
Ach dat goud kopen en item dumpen boeit niet echt. Wat heel irri is en sneller tegen opgetreden moet worden zijn die scammers. Er zijn altijd mensen die erin trappen en het is m'n broertje ook overkomen met een Orb of deception. Ik weet niet hoe ze het doen, maar het is echt zielig. Die scammer zet x gold in de trade window, m'n broertje z'n orb, en klikt trade, en op een of andere manier had hij z'n geld weggehaald en was m'n broertje z'n item kwijt en had hij geen geld gehad. Erg jammer, en zielig voor m'n broertje, maar ja come on. Wie gaat een item verkopen aan een level 1 char voor zoveel goud? Dat klopt toch niet. Zelf zou ik gewoon COD doen, oid.
yup daar zouden ze egt iets aan moeten doen, net zoals het "aanbieden" voor enchants waarvan je zelf al de mats al hebt, als de ander de mats geeft en hij loopt weg dan kan je dr ook nix meer aan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 15:21:
Volgens mij zei ik het ook al bij de vorige discussie, maar je bent natuurlijk ook niet echt slim meer als je nu nog steeds avonden dezelfde mobs grind voor geld.

Er zijn veel makkelijkere en leukere manieren om genoeg geld te hebben, en nee daar hoort het kopen van gold met echte euro's niet bij.
Als je de tijd ervoor hebt wel ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helox-in-a-box schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 15:22:
yup daar zouden ze egt iets aan moeten doen, net zoals het "aanbieden" voor enchants waarvan je zelf al de mats al hebt, als de ander de mats geeft en hij loopt weg dan kan je dr ook nix meer aan doen...
Wat ik mijn dan weer afvraag is, hoe wou je dit aanpakken dan ? Het is natuurlijk vervelend als het gebeurt, maar posten dat het gebeurd is wel bij iedereen bekend. Een idee over oplossing zou ik dan wel intressant vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
On_E schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 15:21:

Veel makkelijker dan kopen kan ik me toch niet indenken ;) Paar kliks en voila, 1000G in je mailbox ;)

Leuker ja.. de meeste classes (warlock iig :P) kunnen veel instances/bosses soloen en daar valt veel makkelijker geld mee te verdienen. Doe zelf wel eens DM east of Maraudon als ik al tijd heb.

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 30-06-2006 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 10:27
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 15:03:
3 maanden? 15 min per dag?

Enig idee hoe duur het kost om je te repairen in PvE. Als je tig keer wiped en gauw 15g kwijt bent is me grinding geld gauw op.
Je krijgt ook geld erbij he, met raiden ;)
Ik neem aan dat als je ragnaros kan killen je toch al aardig winst kan maken met MC alleen...
Je zou in principe gewoon winst moeten maken. :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
jarnotjuh schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 15:40:
[...]

Ik neem aan dat als je ragnaros kan killen je toch al aardig winst kan maken met MC alleen...
Woot 10G per week in MC ofzo? ^^ (repairs en rag-potions e.d. afgetrokken)

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 30-06-2006 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ja als me guild nog MC deed, ik mag niet eens meer in BWL omdat ik al full tier 2 ben en de andere moet laten raiden.
Dus wat hou ik over AQ40 en Naxx, nou AQ40 hebben we wipes met huhuran, de bosses droppen rond de 1gold, geef me 2 x een whipe en dag dag gold lol

Daarvan inzien dat Twin emperor nog eraan komt waar velen zich een wipe van hier tot kerstmis hebben gehad, dus of ik nog lang volhoud om repairbill,ammo te betalen valt af te zien.

Tenzij ik een steuntje aan mezelf geef en denk...ach zo help ik die arme kinderen in china ook een beetje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 avonden whipen op Twins in AQ40 is niet bepaald winstgevend te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 15:47:
[...]

3 avonden whipen op Twins in AQ40 is niet bepaald winstgevend te noemen.
hehe precies :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chromeeh schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 14:10:
[...]

Ja ok... Ik gebruik m'n Voidy sinds lvl 45 al nauwelijks, m'n FellHunter is gewoonweg veel efficiënter :)
Alleen ben me ook wat aan het oriënteren op de Infernal... Is het de moeite waard? (Behalve de XP)
Is het de moeite waard? Ik zou hem gewoon doen voor de XP. Ik heb nu drie keer een infernal opgeroepen. En drie keer ben ik ermee in de AH in orgimmar gaan zitten. Echt leuk zo'n level 50 infernal tussen all die level 1 muppets ;)

Maar verder nutteloos, heb eigenlijk bijna altijd mn imp uit voor de buff en als mana batterij. (moet nodig respeccen, heb bijna alle punten op level 56 in de affliction tree en kan ruin dus niet meer halen op 60 zonder respec) Als een mob shadow resistant is sta ik momenteel aan de zijlijn en doet mijn imp het meeste werk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 15:47:
[...]

Ja als me guild nog MC deed, ik mag niet eens meer in BWL omdat ik al full tier 2 ben en de andere moet laten raiden.
Dus wat hou ik over AQ40 en Naxx, nou AQ40 hebben we wipes met huhuran, de bosses droppen rond de 1gold, geef me 2 x een whipe en dag dag gold lol

Daarvan inzien dat Twin emperor nog eraan komt waar velen zich een wipe van hier tot kerstmis hebben gehad, dus of ik nog lang volhoud om repairbill,ammo te betalen valt af te zien.

Tenzij ik een steuntje aan mezelf geef en denk...ach zo help ik die arme kinderen in china ook een beetje ;)
Dus jij raid 7 dagen per week ? :o

Echt, als ik geld nodig heb roep ik 2 maatjes en doen we Stratholme Scarlet side met zijn 3en, vrijwel altijd ieder 1 Righteous Orb, paar Large Brilliant Shards, andere drops etc.

50-100g per run dus voor ieder, zo'n run duurt 2-3 uurtjes maar is tenminste leuk om te doen in tegenstelling tot Tyr's Hand ofzo farmen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 15:50:
[...]

Is het de moeite waard? Ik zou hem gewoon doen voor de XP. Ik heb nu drie keer een infernal opgeroepen. En drie keer ben ik ermee in de AH in orgimmar gaan zitten. Echt leuk zo'n level 50 infernal tussen all die level 1 muppets ;)

Maar verder nutteloos, heb eigenlijk bijna altijd mn imp uit voor de buff en als mana batterij. (moet nodig respeccen, heb bijna alle punten op level 56 in de affliction tree en kan ruin dus niet meer halen op 60 zonder respec) Als een mob shadow resistant is sta ik momenteel aan de zijlijn en doet mijn imp het meeste werk :(
En hoeveel mobs ken jij die shadow resistant zijn ^^

Bovendien.. lvl 56 en ALLES in affliction?? Meer dan 31 zit er niet aan nuttig in (en dark pact op lvl 60 is zonde imho).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 15:50:
[...]

Infernal neerzetten bij een vlag in Arathi Basin, chain-banishen, en lachen dat niemand kan cappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
On_E schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 15:53:
[...]

Echt, als ik geld nodig heb roep ik 2 maatjes en doen we Stratholme Scarlet side met zijn 3en, vrijwel altijd ieder 1 Righteous Orb, paar Large Brilliant Shards, andere drops etc.

50-100g per run dus voor ieder, zo'n run duurt 2-3 uurtjes maar is tenminste leuk om te doen in tegenstelling tot Tyr's Hand ofzo farmen...
Niet iedereen SPEELT 7 dagen per week ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 15:53:
[...]

hehe ik speel niet iederedag, zoals ik zei ik ben ook druk bezig met me werk, zakelijke klanten opzoeken business trips etc maken, krijg ik niet echt veel tijd om online te zijn.

Dus hou ik een agenda bij en schrijf de dagen op die ik online ben en thuis ben, en ja meestal zijn het de dagen waarvan AQ40 of Naxx is dan blijf ik natuurlijk niet achter maar ga ik mee :)

Maar ten koste van een zooitje wipes lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Laatst online: 08-07 13:40
Patch 1.12 geruchten
* The "to miss" penalty of dual wielding has been reduced from 24% to 5%. Therefore with +5% chance to hit, all attacks will not miss an equal level opponent. Additionally, no attacks can be dodged.

* The use of Vanish to drop aggro and its cooldown have been investigated and have now undergone some changes. This ability is now on a 30 second cooldown, and no longer requires a reagent.

* In conjuction with this change to Vanish, Sap will now not require the opponent to be out of combat, and will no longer break stealth.

* Survivability has been a concern for many rogues, including low armour and the necessity to be close to your opponent. To aid in improving survivability, rogues can now wear mail armour, and the range on many attacks has been increased to 35 yards.

* Losing their dominance of the damage meters has also been a concern for the rogue class. Hence two new attacks have been added to the class: Aimed Strike (a 3 second cast, 6 second CD stike that adds 600 to weapon damage) and Multi Strike (which hits 3 additional targets for 150 extra damage).

* Due to the almost necessity of Crippling Poison for use in the PvP environment (and thus limiting the use of any other poison), Crippling Poison has been removed. In its place, a new ability called Crippling Strike has been added, dealing 50 damage and reduces the enemy target's movement speed by 60% for 10 seconds.

* Blind and its cooldown was adjusted. It will now disorientate the target for only 4 seconds, but the cooldown has been decreased to 30 seconds and will no longer require a reagent.

* Sprint has been to reduced to 30% of movement speed, and will cause the Daze effect if struck, but no longer has a limited duration or cooldown.

* The utility of rogues in the raid environment has been enhanced by a new 31 point Talent, Truehit Aura, which increases attack power of the rogue and all party members within 30 yards.

* Other changes have been made to the talent trees, including the new talent Survivor (increases total health by 2% per talent point). Lightning Reflexes now increases total agility by 3% per talent point, instead of increasing chance to dodge.

IMBA!
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Hmmm en daar geloof ik dus niks van 30 sec cooldown op vanish en altijd sap gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

scammen kan alleen als hij snel zijn gold vlak voor jou broertje op trade klikte weghaalde en zelf ook daarna op trade klikt, als je iets wijzigt nadat je zelf op trade hebt geklikt moet je weer opnieuw op trade klikken. Zo bieden ze ook wel eens items aan en dan zetten ze iets in het vakje wat precies het zelfde icon heeft, maar ja das meer dat je zelf niet oplet.
En verkopen aan een lvl 1 char zegt niks natuurlijk ik heb ook een lvl 1 char met al mn gold bij de ah staan voor als ik even de ah snel wil checken, en dan koop ik regelmatig wat van aanbieders.
B1gk1ller schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 16:10:
Hmmm en daar geloof ik dus niks van 30 sec cooldown op vanish en altijd sap gebruiken
dat zijn allemaal anders talents van andere classes tis gewoon een geintje.

[ Voor 11% gewijzigd door MantaMania op 30-06-2006 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Zucht, je snapt em niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
:O

echt als mensen de moeite nemen om bullshit patch notes te faken, verwacht ik op zijn minst geloofwaardige dingen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
lol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Voor al die sukkels die die 1.12 patchnotes serieus nemen: het is een grap.
De "IMBA" en de smiley had je een hint moeten geven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
En als het nog niet opgevallen was.. het maakt van de rogue een hunter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Bosmonster schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 16:17:
En als het nog niet opgevallen was.. het maakt van de rogue een hunter ;)
maar dan zonder deadzone :P

Tis trouwens wel grappig om die gold sites te bekijken, mijn nieuwe server staat er amper bij, en op men ouder server betaal ik ongeveer 50 dollar voor 1000g. Bieden ze ook nog een gold farming service aan waar ze met mijn character (een paladin, ja whatever :P) gaan farmen voor 4-6 dagen lang en 1000g verdienen voor 100 dollar..

riiiigghttt ;p

[ Voor 46% gewijzigd door Wiebbe op 30-06-2006 16:20 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 15:54:
[...]

En hoeveel mobs ken jij die shadow resistant zijn ^^

Bovendien.. lvl 56 en ALLES in affliction?? Meer dan 31 zit er niet aan nuttig in (en dark pact op lvl 60 is zonde imho).
Ben ik volkomen met je eens, ben alleen steeds te lui geweest om te respeccen en heb in eerste instantie wat nutteloze punten in affliction gestopt. IPV respec heb ik toen vanaf level 40 mn punten in de wat nuttigere affliction talents gestopt. Ga overgens vanavond respeccen met als doel op 60 een standaard SM/Ruin build.
On_E schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 15:54:
[...]
Infernal neerzetten bij een vlag in Arathi Basin, chain-banishen, en lachen dat niemand kan cappen.
Klinkt leuk, alleen is mijn warlock slechts 1 keer een battleground in geweest in zijn hele bestaan. :P Enige PVP die ik doe is af en toe STV bezoeken om mijn frustraties van toen ik daar aan het questen was te botvieren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 16:13:
[...]

:O

echt als mensen de moeite nemen om bullshit patch notes te faken, verwacht ik op zijn minst geloofwaardige dingen 8)7
Grappige is... het zijn Rogue changes... naar een hunter versie toe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-08 11:34
Ehhehehe... ik mag hopen dat het een grap blijft, range voor rogues? mail voor rogues? Dat kan nog leuk worden dan als je met een hunter en een rogue in een group zit.. maar het zal wel niet gebeuren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:41
Seraphin schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 13:58:
Gold kopen mag niet.

Je spreekt jezelf tegen. Je zegt dat het niet mag en vervolgens bevestig je dat Blizzard claimt dat het tegen de principes indruist maar dat het nergens expliciet staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 16:23:
[...]

Ben ik volkomen met je eens, ben alleen steeds te lui geweest om te respeccen en heb in eerste instantie wat nutteloze punten in affliction gestopt. IPV respec heb ik toen vanaf level 40 mn punten in de wat nuttigere affliction talents gestopt. Ga overgens vanavond respeccen met als doel op 60 een standaard SM/Ruin build.
Ik raad je aan ook eens naar Demonic Saccrifice te kijken in de demo tree als je die nog nooit gehad hebt :)

DS/Ruin (7/21/21 + 2 vrij te besteden) is een leuke combo (goeie mix tussen solo/raid capaciteiten, feitelijk betere nuke-capaciteiten dan SM/ruin met saccrificed succubus) en de mogelijkheid een felhunter/voidwalker te saccrificen voor survivability/grinding.

SM/Ruin is leuk, maar is in principe uit het tijdperk van voor de demonology revamp (en imho dus enigszins verouderd).

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 30-06-2006 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005

Thermometer

Whoop Whoop!

Had ik ook al last van, werd pas 60, Had 6 arcanite bars nodig voor epic mount q+1tje voor Tier 0.5 ik dacht nou, niet slecht, 20g, maar wat blijkt, zijn ze ineens 80g per stuk waard :P enne, Waarom zijn die living essence ook meer waar dan? Heb je ze ook nodig voor Naxx? Want ik wou nou net mats voor Hide of the Wild gaan grinden+kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even ter verduidelijking, zo'n av ram hoe duur was die ook alweer?

Ben bijna exalthed met mijn priest en wilde bijna een paardje kopen, maar die av ram is volgens mij iets cheaper.
Is trouwens de eerste keer dat ik het op heb weten te brengen om exalthed te worden bij av, wat een klote rep grind zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:03
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 19:03:
Even ter verduidelijking, zo'n av ram hoe duur was die ook alweer?

Ben bijna exalthed met mijn priest en wilde bijna een paardje kopen, maar die av ram is volgens mij iets cheaper.
Is trouwens de eerste keer dat ik het op heb weten te brengen om exalthed te worden bij av, wat een klote rep grind zeg.
AV exalted is 640g dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm maar 640g, dat is wel poepie cheaper als een normal epic mount.
dit weekend maar eens ff checken of ik de laate 6500 rep kan grinden dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:31
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 15:30:
[...]

Wat ik mijn dan weer afvraag is, hoe wou je dit aanpakken dan ? Het is natuurlijk vervelend als het gebeurt, maar posten dat het gebeurd is wel bij iedereen bekend. Een idee over oplossing zou ik dan wel intressant vinden.
Een idee dat ik ergens gelezen heb (ivm enchanting scammers dus):
Geef enchanters de mogelijkheid om hun enchants in 'een pakketje' te gieten (zoals de diverse arcanum's die je maakt met de librams) zodanig dat deze te verkopen zijn op het AH.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien kennen jullie deze al, maar ik post em toch maar nog ff :p

Flying mount infomercial ^^

http://www.eurogamer.net/...o.php?playlist_id=624&s=l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 19:50:
Misschien kennen jullie deze al, maar ik post em toch maar nog ff :p

Flying mount infomercial ^^

http://www.eurogamer.net/...o.php?playlist_id=624&s=l
Haha geweldig gedaan maar zou dat nep zijn? dus met private server/model changing?
want dat op een schildpad mounten enzo lijkt me niet zo standaard mja op een private server heb je geen flying mounts en met model changing ook niet

Trouwens, ik ben met een leuk plannetje bezig, ik ga een nieuwe char starten op de account van een vriend van me, en dan proberen zo veel mogelijk geld te verdienen, totaal niet proberen te lvlen maar alleen bij de AH staan met een bij elkaar gegrind startbedrag.
Hobbyloos maar moet toch wat doen in m'n vakantie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 10:27
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 21:59:
[...]

Trouwens, ik ben met een leuk plannetje bezig, ik ga een nieuwe char starten op de account van een vriend van me, en dan proberen zo veel mogelijk geld te verdienen, totaal niet proberen te lvlen maar alleen bij de AH staan met een bij elkaar gegrind startbedrag.
Hobbyloos maar moet toch wat doen in m'n vakantie ;)
Ga vissen ;)
Schiet je meer mee op dan met dat AH gedoe hoor.. Je moet echt de AH veel campen imho wil je een redelijke winst maken.. Je moet op de hoogte zijn van de prijzen enzo.

Ik heb met me mage tot de 300 fishing ongv 40g winst gemaakt, en in de laatste 5 uur vissen ook nog eens 80g. Stonescale eels verdienen goed. ;)
Nu ben ik op me hunter bezig voor 300 fishing(ja, i know, no life..) en heb 180 van die deviate fishes.. Savory deviate delight aka 1g per stuk, 180g... en dat in 5 uurtjes vissen.. Me fishing skill zit nu op 230 op me hunter en heb 9 van die stacks, als ik op 300 zit heb ik er zeker 14-15...

Tel uit je winst. Natuurlijk is dit sterk afhankelijk van de economie op je server, maar die stonescales gaan overal wel goed. :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* The "to miss" penalty of dual wielding has been reduced from 24% to 5%. Therefore with +5% chance to hit, all attacks will not miss an equal level opponent. Additionally, no attacks can be dodged.
Kan niet, lijkt me, er is altijd een 1% kans op miss als ik me niet vergis.
Ben je lekker creatief in de weer geweest met MakeMyPatcheNotes (tm)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 01:03:
[...]

Ga vissen ;)
Schiet je meer mee op dan met dat AH gedoe hoor.. Je moet echt de AH veel campen imho wil je een redelijke winst maken.. Je moet op de hoogte zijn van de prijzen enzo.

Ik heb met me mage tot de 300 fishing ongv 40g winst gemaakt, en in de laatste 5 uur vissen ook nog eens 80g. Stonescale eels verdienen goed. ;)
Nu ben ik op me hunter bezig voor 300 fishing(ja, i know, no life..) en heb 180 van die deviate fishes.. Savory deviate delight aka 1g per stuk, 180g... en dat in 5 uurtjes vissen.. Me fishing skill zit nu op 230 op me hunter en heb 9 van die stacks, als ik op 300 zit heb ik er zeker 14-15...

Tel uit je winst. Natuurlijk is dit sterk afhankelijk van de economie op je server, maar die stonescales gaan overal wel goed. :)
Met die visjes: vraag en aanbod geld ook op de AH ;)

Anyway, als je enigzins op de hoogte bent van de prijzen op de AH is er redelijk goed geld mee te verdienen. Je moet idd de AH wel campen, maar als je af en toe ff de hele AH afstruint naar items die op 'Short' staan voor een lage prijs kun je er ook nog leuk aan verdienen.
Elke keer als ik op de AH ben bekijk ik even de epics en de twink items (= big money!). Regelmatig lvl 15-29 spul gekocht voor een prikkie en verkocht voor de gebruikelijke prijs (Feet of the lynx, Assasins Blade, Lil Timmy's Peashooter, Zealot blade, Shadowfang, Centry cloak, Tigerstrike Mantle etc.) Tikt best aan hoor.
Ook enchanting mats en essence of air/water/fire/live/undead/etc valt nog wel wat aan te verdienen soms, al moet je wel een beetje geluk hebben als je er niet veel tijd door brengt
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat en one-liners horen niet thuis in dit topic!