Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 80 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.091 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 15:34
Kan je je talent build met behulp van http://www.wowhead.com/?talent=R posten? deze lijkt minder geblocked te worden ;x was is je bedoeling, pvp / pve?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 15:39
Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 09:29:
[...]

*fokkol telt tot 10
Het gebeurt vaak in dit topic dat mensen dingen vragen en 3 pagina's later hetzelfde weer gevraagd word.
Dus kijk zelf eerst over op die WoW sites voor informatie ( daar zijn ze tenslotte voor!).
Omg fokkol :P
Ik zet vanmiddag wel mijn pwnage priest in me sig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

BootVluchteling schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 09:31:
[...]

3 60's, ony down, ZG op farm, AQ bijna op farm en MC bijna op farm :P:+

mn eerste 2 chars zijn op een PvE server met BG queue's van 3+ uur... dus ik ben nu pas serieus aan het pvp-en..
Na het serieus PvE'en ga je nu serieus PvP'en! Zo zo, im impressed ;)
nofi, maar check de wow-site want de stats zijn meen ik zwaar veranderd tov. de oude sets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
RaseriaN schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 09:39:
[...]

Na het serieus PvE'en ga je nu serieus PvP'en! Zo zo, im impressed ;)
nofi, maar check de wow-site want de stats zijn meen ik zwaar veranderd tov. de oude sets.
ik kan dus niet vinden waar ik moet zoeken.. ik heb de honor mini-site al bekeken, maar dat is niet wat ik zoek.. ik zoek dus puur rank-rewards...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-01 12:26
BootVluchteling schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 09:41:
[...]

ik kan dus niet vinden waar ik moet zoeken.. ik heb de honor mini-site al bekeken, maar dat is niet wat ik zoek.. ik zoek dus puur rank-rewards...
bij de armorsets staan de pvp rewards en volgens mij welke rank(naam) je ze mag gebruiken.

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xavier schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 08:01:
Gisteren heb ik nog lopen gamen en nu opeens een update en dan krijg ik deze melding:

This update does not need to be applied. It requires version 1.10.2.5302 of "WoW.exe", but you already have version 1.11.0.5428.
Same here :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 09:41:
http://wow.allakhazam.com/
echt te erg dit staat gewoon in de start post, beetje zoeken mischien ?

/edit
en na 30 seconden.
http://wow.allakhazam.com/db/mob.html?wmob=12777

/off
sbmuc stuur maar 2 arcane crystals, dan kan ik naxx in

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2006 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 20:00
Kan iemand terug inloggen? Ik krijg een patch welke een oudere versie is als die van mij, en dat is een beetje een vicieuze cirkel.

fix:
http://forums-en.wow-euro...0018&p=1&tmp=1#post330018

[ Voor 32% gewijzigd door pica op 29-06-2006 09:53 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-09 15:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

ImdaMned schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 09:27:
ok, komtie

rank 7 pvp gear

et voila !

Ben je met rank 6 nooit dat gebouwtje ingelopen? Nooit gekeken wat er daarna te verkrijgen was? Nu kom je echt over als de eerste de beste speler die "/1 Barrens where can I find ishamule" typed. Ik vind het vooral vreemd omat je al 2 lvl 60 hebt en met beiden MC in bent geweest. Voor 2 lvl 60's met MC ervaring is je kennis eigenlijk nihil.
ik ben gister rank 6 geraakt 33% , ik dacht ook ben je rank 7 dan krijg je vette pvp sets, maar damn nu snap ik wat er op thotbott bedoelt werd met rank 7 - 10, moet je nog door pvpen naar rank 10 wil je de set compleet hebben.
best wel jammer is dat.
hoop echt dat ze binnekort wat aan het honor verhaal gaan doen, ik heb zelf als semi-casual liever dat je honor niet verdwijnt, fixed is ook niet echt een uitkomst want dan loopt iedereen in epics setjes rond.
wil je een beetje hoog in de ranks komen, mag je eigenlijk niet op vakantie, beetje min is dat :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Nu online
Gohan-san schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 10:00:
[...]

ik ben gister rank 6 geraakt 33% , ik dacht ook ben je rank 7 dan krijg je vette pvp sets, maar damn nu snap ik wat er op thotbott bedoelt werd met rank 7 - 10, moet je nog door pvpen naar rank 10 wil je de set compleet hebben.
best wel jammer is dat.
hoop echt dat ze binnekort wat aan het honor verhaal gaan doen, ik heb zelf als semi-casual liever dat je honor niet verdwijnt, fixed is ook niet echt een uitkomst want dan loopt iedereen in epics setjes rond.
wil je een beetje hoog in de ranks komen, mag je eigenlijk niet op vakantie, beetje min is dat :(
wanneer ga je op vakantie.? als jij nou mijn honor ophoud, en ik de jouwes? lijkt me mooie uitkomst..?

ik ga zaterdag 8 dagen weg :)

kan iemand mij een deeplink van die honorarmor geven van warlock aub..? ik kan het niet vinden op thottbot of allakhazam.. :(

[ Voor 8% gewijzigd door BootVluchteling op 29-06-2006 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

BootVluchteling schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 10:02:
kan iemand mij een deeplink van die honorarmor geven van warlock aub..? ik kan het niet vinden op thottbot of allakhazam.. :(
Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 09:48:
http://wow.allakhazam.com/
echt te erg dit staat gewoon in de start post, beetje zoeken mischien ?

/edit
en na 30 seconden.
http://wow.allakhazam.com/db/mob.html?wmob=12777

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

posttoast schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:45:
Is dit trouwens nieuws voor jullie of al lang bekend?

Haunted Goldshire
oke dat is echt creepy zou het wel een keer willen testen eigenlijk :P
eerste image in dat topic scared the crap out of me XD
ook al is het meschien gefotoshoped.

ik zag het eerst niet eens tot dat me oog afbegon te dwalen naar de hoek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

BootVluchteling schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 10:02:
[...]

wanneer ga je op vakantie.? als jij nou mijn honor ophoud, en ik de jouwes? lijkt me mooie uitkomst..?

ik ga zaterdag 8 dagen weg :)

nou ehm zit jij ook op de realm: the ventures co? zoniet dan heeft het toch geen nut :P.
maar ik neem wel vrij maar ga niet weg, maar als het mooi weer is word het ook weinig wowen denk ik :P

zat net even het pvp forum te lezen, en daar ging het ook over re-grinden naar rank 14, omdat er nieuwe items bij zijn gekomen en die kunnen ze pas kopen wanneer je rank 14 bent.
maar is het zodat wanneer je bijv rank 10 haalt , op een gegeven moment lose je rank als je niet meer pvpt, kan je dan altijd nog de set items kopen?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok. Bijna lvl 40 NE,Priest.

Ik zoek me gek naar de prijs van de mount die je kan kopen.

Ben gewoon private dus volle mep.Nee geen zin in BG maar dat is persoonlijke mening.

Ik hoorde 80G mount en 10G training klopt dat ??

Sommige zeggen 100 totaal maar dat was in 2005 ?

Graag info hierover.

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Heb ff die link gevolg, ziet er wel lache uit allemaal:)

Gisteravond weer eens een oude fijne MC run gedaan, even wat tijden scherpgesteld om te kijken of we het nog daadwerkelijk kunnen (raiden).
3uur1minuut en rag down voor sons mwet 15sec te gaan, met wat alts/trials/nieuwelingen dus niet eens zo slecht.

edit voor systemz

relekn idd op 100g.
Trainings ksoten zijn 14/15g dacht ik zo, mount zelf 90.
Meestal ben je tegen de tijd dat je 40 bent honoured bij je eigen factie, hierdoor krijg je al wat korting. En wat je ook kan doen is iemand binnen je guild of die je echt vertrouwd zoeken van je eigen ras die minimaal rank3 pvp is geweest en die je mount laten kopen. Die krijgt nml nog eens 10% extra korting en mounts zijn BoE (enige nadeel is dat je als NE geen Human mount kan kopen als je niet exhaulted bent).

[ Voor 46% gewijzigd door Routed op 29-06-2006 10:42 ]

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 10:38:
Ok. Bijna lvl 40 NE,Priest.

Ik zoek me gek naar de prijs van de mount die je kan kopen.

Ben gewoon private dus volle mep.Nee geen zin in BG maar dat is persoonlijke mening.

Ik hoorde 80G mount en 10G training klopt dat ??

Sommige zeggen 100 totaal maar dat was in 2005 ?

Graag info hierover.

Thanks
72G voor de mount, 18G voor training.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-08 20:37
Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 10:40:
[...]

72G voor de mount, 18G voor training.
64G voor de mount, 16G voor training als je honored bent en rank 5 ofso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ook een heal mod die aangeeft dat iemand als een ander aan het healen is, of een heal opstart.

Een Main Tank overhealen is vaak geen probleem, maar een 'normale' friendly wel vind ik. Zonde van de mana.

Ik ben geen main healer, maar een party is echt effectiever als je niet alles overhealt. MT ok, de rest, soms een twijfelgeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bifur schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 10:48:
[...]

64G voor de mount, 16G voor training als je honored bent en rank 5 ofso
Volgens mij is rank 3 al genoeg hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:18

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 10:50:
Is er ook een heal mod die aangeeft dat iemand als een ander aan het healen is, of een heal opstart.

Een Main Tank overhealen is vaak geen probleem, maar een 'normale' friendly wel vind ik. Zonde van de mana.

Ik ben geen main healer, maar een party is echt effectiever als je niet alles overhealt. MT ok, de rest, soms een twijfelgeval.
http://www.curse-gaming.c...dons-3948-1-forecast.html

Alleen moeten al je healers m dan hebben.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
80 voor de mount
20 voor ridingskill

met honoured krijg je 10% korting
met sergeant krijg je extra 10% korting

Kortingen gelden iig voor de mount, riding skill weet ik niet zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rise and shine incoming heals werkt makkelijker en is simpeler :)

http://www.curse-gaming.c...shine-incoming-heals.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
ImdaMned schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 09:33:
[...]

Kan je je talent build met behulp van http://www.wowhead.com/?talent=R posten? deze lijkt minder geblocked te worden ;x was is je bedoeling, pvp / pve?
Ja dat kan:

http://www.wowhead.com/?talent=RMxE0oMZZi0rGRfzGo

(Zelfs al weer op 2 punten aangepast, nu lijkt het wel een standaard 20/0/31)

PvE is de bedoeling btw (toch best wel essentieel! Dat vergeet ik dan weer!)

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MGSNK schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 20:31:
[...]

nou,
Ten eerste is er veel verloren gegaan tijdens de normalisatie, vroegah was alles beter.
Ten tweede hangt dit uiteraard af van je ranged weapon (Ashjre'thul in mijn geval), is ie wat sneller dan is je crit sowieso lager.
Ten derde hangt dit van de target af.
Tuurlijk crit ik 2.7k op een gesunderde target, easy mode. Grinding wise zit dat er dus gewoonweg NIET in, punt. Ik kan geen targets sunderen en mijn pet ook niet.

Of jij dat nou bullshit vind of niet, dat zal mij verder een worst wezen.
Overigens heb ik bij nader inzien met volledige crit gear slechts 489agi, 1470 atkpower (inc Hawk)
Met de Barb of the Sandreaver en wat andere dingetjes en ringetjes doe ik 540, scheelt ongeveer 4% crit.
Mag ik jouw profile zien :9

Ik heb 500agi en heb 23% crit op survival en 18% crit op MM, vind ik knap dan met zoveel agi en dan ook zoveel % crit te hebben.
Vraag me af welke gear jij dan wel niet hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Viper2k1 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 11:26:
[...]

Ja dat kan:

http://www.wowhead.com/?talent=RMxE0oMZZi0rGRfzGo

(Zelfs al weer op 2 punten aangepast, nu lijkt het wel een standaard 20/0/31)

PvE is de bedoeling btw (toch best wel essentieel! Dat vergeet ik dan weer!)
Dingen die je mist en IMO nodig zijn:

Ultiem pve, dus totaal geen burst (pom) of countermategelen (imp conterspell)

arcane:
2/2 arcane subtelty ipv 2/5 arcane focus
verwijder 1 puntje uit arcane resilience en stop dat in arcane meditation (3/3 dan)

frost:
frost warding sucked voor pve, elemental precision is the way to go. +hit is HUGE in pve
imp frost nova heb je niet nodig ice shards ftw ! 100% is geil ! en goed ; )
3/3 piercing ice is ook niet te versmaden, free extra frost dmg
permafrost iets wat ook niet werkt in de hogere instances, zelfde geld voor frost bite. Imp blizzard is alleen handig bij de nefarion encounter, en zelfs daar niet heel erg boeiend

Ik zou voor http://www.wowhead.com/?talent=RbxE00cZZVA0cofzio gaan. Je slaat geen deuk in een pakje boter met pvp, maar je pve output is maximaal in UBRS / MC / BWL

Owja, tis wel de meest saaie build die er is. FB FB FB FB FB FB af en toe afgewisseld met arcane explosion : P

[ Voor 5% gewijzigd door ImdaMned op 29-06-2006 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

JeanLucPicard schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 09:49:
Kan iemand terug inloggen? Ik krijg een patch welke een oudere versie is als die van mij, en dat is een beetje een vicieuze cirkel.

fix:
http://forums-en.wow-euro...0018&p=1&tmp=1#post330018
link doet het niet, de volgende wel
https://forums-en.wow-eur...0231&p=1&tmp=1#post330231

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

http://forums-en.wow-euro...1093102&tmp=1#post1093102

To prevent spamming, a fix has been implemented which will allow players to only chat in the LFG channel every 10 seconds.

Currently, the message you will receive is "You do not have permission to speak."

In a future patch this text will be updated to be more accurate.

woohoo :)

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Nu online
threedrules schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 12:13:
http://forums-en.wow-euro...1093102&tmp=1#post1093102

To prevent spamming, a fix has been implemented which will allow players to only chat in the LFG channel every 10 seconds.

Currently, the message you will receive is "You do not have permission to speak."

In a future patch this text will be updated to be more accurate.

woohoo :)
_/-\o_ eindelijk... fucking spamchannel werd het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
BootVluchteling schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 12:19:
[...]

_/-\o_ eindelijk... fucking spamchannel werd het...
Hadden ze zelf natuurlijk van te voren ook wel kunnen bedenken he |:(
Bij UT2k4 is het ook zo.. na 5 berichten kort op elkaar krijg je een "timeout" van 1 minuut.
Imho zouden ze het LFG channel per minuut (of zelfs per 2 min) moeten maken.
Als je echt puur en alleen op zoek ben naar een groep is 1 keer per minuut /3 LFG ... meer dan genoeg.
Ook vind ik dat je de keuze moet hebben om het LFG channel uit te zetten zodra je in een BG of Instance bent. Lees wel, de keuze.. vaak gaan we een instance in met een lock en eigelijk 1 of 2 man te weinig.. dan beginnen we gewoon alvast :) Dus op die momenten zou ik wel de LFG in de gaten moeten kunnen houden. Maar zodra de party/raid full is zet ik het gewoon lekker uit.
En de overige party members kunnen het meteen uitzetten als ze willen.

Ook is het nu btw NOG frustrerender als je geen party kunt vinden :)
5 man voor BRD is soms onmogelijk.. dan ga je echt denken; "is er dan FUCKING niemand in heel azeroth die mee naar BRD wil gaan :P"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

even over die mounts kopen?
ik heb dus een troll lvl 60, kan ik daar dan een mount mee kopen, en die naar mijn UNDEAD priest mailen?
of zou mijn alt dan ook een troll/orc moeten zijn?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gohan-san schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 12:37:
even over die mounts kopen?
ik heb dus een troll lvl 60, kan ik daar dan een mount mee kopen, en die naar mijn UNDEAD priest mailen?
of zou mijn alt dan ook een troll/orc moeten zijn?
Dat werkt alleen als je andere char de training skill heeft om de troll mount te kunnen rijden.
Dit betekent dat je undead priest de exhalted faction moet halen van de trollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:04
Predje schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 12:30:
[...]

Hadden ze zelf natuurlijk van te voren ook wel kunnen bedenken he |:(
Bij UT2k4 is het ook zo.. na 5 berichten kort op elkaar krijg je een "timeout" van 1 minuut.
Imho zouden ze het LFG channel per minuut (of zelfs per 2 min) moeten maken.
Als je echt puur en alleen op zoek ben naar een groep is 1 keer per minuut /3 LFG ... meer dan genoeg.
Ook vind ik dat je de keuze moet hebben om het LFG channel uit te zetten zodra je in een BG of Instance bent. Lees wel, de keuze.. vaak gaan we een instance in met een lock en eigelijk 1 of 2 man te weinig.. dan beginnen we gewoon alvast :) Dus op die momenten zou ik wel de LFG in de gaten moeten kunnen houden. Maar zodra de party/raid full is zet ik het gewoon lekker uit.
En de overige party members kunnen het meteen uitzetten als ze willen.

Ook is het nu btw NOG frustrerender als je geen party kunt vinden :)
5 man voor BRD is soms onmogelijk.. dan ga je echt denken; "is er dan FUCKING niemand in heel azeroth die mee naar BRD wil gaan :P"
Je kunt toch gewoon het channel leaven en dan weer er terug in gaan als je wat nodig hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Laatst online: 02-09 14:43
Yeah gisteren rank12 geworden (25%) en me nieuwe gear gekocht Rank13 here I come :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Nu online
Hom3r schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 12:54:
Yeah gisteren rank12 geworden (25%) en me nieuwe gear gekocht Rank13 here I come :)
heb je het weersbericht gezien..? of geef je inmiddels zelf licht? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 12:39:
[...]

Dat werkt alleen als je andere char de training skill heeft om de troll mount te kunnen rijden.
Dit betekent dat je undead priest de exhalted faction moet halen van de trollen.
Je moet idd Exalted zijn bij de faction waar je de mount wilt halen van een ander ras.
Om die reputatie te halen kun je natuurlijk quests ed doen, maar je kunt ook cloth inleveren bij iemand.
Die voor de Trolls staat in de Valley of Spirits in Orgrimmar achter de mage/priest en ik meen warlock trainer.

Je begint dan met 60xwool cloth, dan 60xsilk cloth, dan 60xmageweave cloth, en vanaf lvl60 met runecloth. Voor runecloth om Exalted te bereiken moet je rekenen op zo'n 400 stacks. Ligt er natuurlijk aan hoeveel reputation je al hebt.
Het makkelijkste is om eerste echt alle quests te doen waar je Troll reputation krijgt. Dus ook de begin gebieden doen. Levert 100 rep per quest op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:44

chromeeh

the Gnome

Questen voor de betreffende faction gaat sneller / is leuker dan bulten cloth brengen...
Tenzij je ergens een geheime voorraad hebt liggen ;)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chromeeh schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 13:41:
Questen voor de betreffende faction gaat sneller / is leuker dan bulten cloth brengen...
Tenzij je ergens een geheime voorraad hebt liggen ;)
Klopt, heb je gelijk in.
Ik ben met mijn tweede undead bezig voor de epic raptor.
Nou ja, duurt nog wel ff aangezien ik daar net lvl38 mee ben, maar via mijn main char verzamel ik wel alle runecloth die ik niet gebruik. Plaats ik in de bank-alts.
Heb nog niet mega veel, maar heb geen haast. Zit nu op twee 14 slots bags vol runecloth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwah, tenzij je eigen op farmstatus zet en lekker gaat grinden in tyrs hand.

Dropt mega veel runecloth of je gaat grinden in silithus Waar je dus als je slim bent tegenlijk 2 factions rep maakt.

1 ze droppen aardig cloth, 2 ze droppen twilight text waarvan je per 10/100 rep krijgt,3 ze droppen twilight sets waarvan je met 1 combo gear ook templars kan neerhalen en daarvan crests haalt.

Zodra je 3 crests hebt en 1 large brilliant shard krijg je een medallion en daarme kan je weer met een combo gear een duke summonen die geeft je een abbysel ring geval, 3 daarvan met combo gear en brilliant shards (dacht 9) kan je een lord summonen en dropt soms een epic.

Dus lang verhaal kort te maken.

ga je voor runecloth based rep halen, raad ik je aan om dat in silithus te doen daar kan je dus en voor je training skill rep in runecloth farmen + CC rep farmen tegenlijk.

Check thottbot of allakhazam over all CC factions t.b.v. Templars/dukes/Lords

(p.s. als je 3 abbysal crests inlevert krijg je bag of spoils bij 3 abbysal rings een sack of spoils en bij 1 lord scepter krijg je ..een mega sack of spoils en zit meestal rond de 70g in)

Templar = solo kill
Duke = 4 a 5 personen kill
Lord = meestal 35 a 40 man kill

Veel geluk ^^ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Gisteren voor het eerst met m'n priest ZG ingegaan. Wat een wereld van verschil met bijv. UBRS / MC veel moeilijker, veel meer onvoorziene spikes qua dmg, meer aoe dmg. Kortom opletten !
Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 13:49:

heel verhaal

Templar = solo kill
Duke = 4 a 5 personen kill
Lord = meestal 35 a 40 man kill

Veel geluk ^^ ;)
tenzij je een frost mage bent en je komt een water templar tegen. : )

[ Voor 46% gewijzigd door ImdaMned op 29-06-2006 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 13:49:
Gisteren voor het eerst met m'n priest ZG ingegaan. Wat een wereld van verschil met bijv. UBRS / MC veel moeilijker, veel meer onvoorziene spikes qua dmg, meer aoe dmg. Kortom opletten !

[...]

tenzij je een frost mage bent en je komt een water templar tegen. : )
hehe ja dat kan nogal tricky worden, maar je ken altijd hulp vragen aan iemand die je kent die in de buurt is. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-01 12:26
Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 13:09:
[...]

Je moet idd Exalted zijn bij de faction waar je de mount wilt halen van een ander ras.
Om die reputatie te halen kun je natuurlijk quests ed doen, maar je kunt ook cloth inleveren bij iemand.
Die voor de Trolls staat in de Valley of Spirits in Orgrimmar achter de mage/priest en ik meen warlock trainer.

Je begint dan met 60xwool cloth, dan 60xsilk cloth, dan 60xmageweave cloth, en vanaf lvl60 met runecloth. Voor runecloth om Exalted te bereiken moet je rekenen op zo'n 400 stacks. Ligt er natuurlijk aan hoeveel reputation je al hebt.
Het makkelijkste is om eerste echt alle quests te doen waar je Troll reputation krijgt. Dus ook de begin gebieden doen. Levert 100 rep per quest op.
Je mag toch wel de mount kopen alleen er niet op rijden?

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja tuurlijk mag dat, alleen ik vind dat persoonlijk zonde van je geld.

Ik bedoel 800g voor een epic mount of ga je de gewone kopen?

Zonde als je hem hebt en er niet op kan rijden, als je later iets nodig hebt wat je van AH wilt kopen en je kan het niet omdat je geen geld hebt zit je wel gebakken met een Epic mount ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
BootVluchteling schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 13:02:
[...]

heb je het weersbericht gezien..? of geef je inmiddels zelf licht? :+
Hahaha nee valt wel mee hoor ik ben de heledag op me werk and speel alleen sávonds. En ik zit in een pvp guild en lage queue tijden (onder de min) haal ik makelijk 50+ K honor op een avond dus dat valt wel mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja kan hem kopen. Ik ding als het goed is vanavond naar 40 en dan de mount gaan kopen.

Ik moet toch naar darnasus toe om aldaar de mount te kopen neem ik aan ?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
als je een night elf bent wel ja : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dirk IJntema schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 13:58:
[...]

Je mag toch wel de mount kopen alleen er niet op rijden?
Ehm, dat weet ik zo niet uit mijn hoofd.
Volgens mij kun je ook niet een epic mount van een andere faction kopen als je er nog niet exalted bent. Zou ik moeten nakijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 14:27:
als je een night elf bent wel ja : )
Idd.

Toch nog best wel veel G heb er veel voor moeten laten en veel op Ah moeten doorbrengen. Maar uiteindelijk lukt het wel als je eenmaal het spelleke doorhebt hoe je G kan verdienden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Gisteren eindelijk met m'n hunter lvl 54 gedinged na 1 dag en 10 uur played time en 14 maanden rl time \o/

leuk man die quests, [60R] kill korrak the bloodrager en meer van die AV quests : D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hom3r schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 14:17:
[...]

Hahaha nee valt wel mee hoor ik ben de heledag op me werk and speel alleen sávonds. En ik zit in een pvp guild en lage queue tijden (onder de min) haal ik makelijk 50+ K honor op een avond dus dat valt wel mee :)
Jij haalt je rank 12 en 13 met 50k+ honor per dag?!!

Dr wordt niet veel ge-pvp'd bij jou zeker. Bij ons doen ze 300-400k ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 15:01:
[...]

Ik wou net zeggen inderdaad, het is oneerlijk gvd :D

(op Deathwing moest je gewoon week in, week uit rond de 850k-1m honor per week halen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

300k-400k per dag? Wie heeft je dat wijs gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
[...]

ik ook weeken speel ik full time slimmert ;) dan is er dubbel honor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
On_E schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 15:03:
[...]

Ik wou net zeggen inderdaad, het is oneerlijk gvd :D

(op Deathwing moest je gewoon week in, week uit rond de 850k-1m honor per week halen)
en nee Onze server is heel druk kwa Pvp en ik haal gemiddeld 450 - 500 in de week. haal daar standing 10 mee gemiddeld (vorige week 496 standing 6) maar de grote jongens aan Horde/allaince halen 600/800 in de week ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Tsja, liever jij dan ik zal ik maar zeggen. ;)

Honor farmen is ZO ontzettend saai, ik zou bij rank 12-13-14 waarschijnlijk zo verveeld zijn dat ik zou stoppen met spelen.

(en ik vind zelfs de nieuwe rewards het absoluut niet waard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
On_E schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 15:57:
Tsja, liever jij dan ik zal ik maar zeggen. ;)

Honor farmen is ZO ontzettend saai, ik zou bij rank 12-13-14 waarschijnlijk zo verveeld zijn dat ik zou stoppen met spelen.

(en ik vind zelfs de nieuwe rewards het absoluut niet waard)
Het gaat mij niet om de rewards... Ik vind Pve namelijk saai zo'n hele avond in een instance ;)

En het is altijd anders en vaak tactiek veranderen tegen de andere Pvp hordeguilds. Deze guild is net nieuw (samen komst van de beste Allaince spelers) en we doen het goed winnen op dit moment 85% van alle Bgs die we doen en ik denk 95% van de Abs. Havoc (horde pvpguild) domineert Wsg al word dat minder nu ze wat spelers kwijt zijn. Dus Honor farmen zo zie ik het niet het is gewoon echt zo cool en lekker gevoel als je wint met een 5-0 of 3-0 ;) net als jullie een boss neerkrijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook vind ik dat je de keuze moet hebben om het LFG channel uit te zetten zodra je in een BG of Instance bent.
Erm /leave 4? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05
Hom3r schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 16:16:
[...]

Het gaat mij niet om de rewards... Ik vind Pve namelijk saai zo'n hele avond in een instance ;)

En het is altijd anders en vaak tactiek veranderen tegen de andere Pvp hordeguilds. Deze guild is net nieuw (samen komst van de beste Allaince spelers) en we doen het goed winnen op dit moment 85% van alle Bgs die we doen en ik denk 95% van de Abs. Havoc (horde pvpguild) domineert Wsg al word dat minder nu ze wat spelers kwijt zijn. Dus Honor farmen zo zie ik het niet het is gewoon echt zo cool en lekker gevoel als je wint met een 5-0 of 3-0 ;) net als jullie een boss neerkrijgen :)
Tja, ik zou ook wel graag rank11-12 willen halen, mja, je komt niet zo makkelijk in een goede pvpguild. En ik zit nu in een leuke NL guild waar we ZG/AQ/MC doen en die wil ik toch ook niet kwijt. Al met al ga ik al richting rank10 (rank9 geworden deze week) en dat met allemaal random BG's =/
Al pvp ik nu wel minder omdat ik veel met mn druid alt bezig ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 14:33:
[...]

Ehm, dat weet ik zo niet uit mijn hoofd.
Volgens mij kun je ook niet een epic mount van een andere faction kopen als je er nog niet exalted bent. Zou ik moeten nakijken.
ja je kan gewoon de Mount kopen, zelfs de Epic versie al daar zit geen verbintenis aan verbonden met welke rep je hebt. (zolang je niet Hated/unfriendly bent)

Alleen de training skill op andere factions zoals darnassus, iron forge, Gnomeran en stormwind kan je alleen krijgen als je exhalted bent.

Dus als je Night Elf bent en je wilt een Ram hebben van iron forge, kan je wel de mount kopen alleen je moet exhalted zijn om erop te kunnen rijden, dit doordat omdat je de trainingskill pas krijgt als je exhalted bent met die faction.

Darnassus maakt niks uit als je night elf bent, gnome, dwarf of human iedereen kan erheen behalve Horde kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 16:31:
[...]
Darnassus maakt niks uit als je night elf bent, gnome, dwarf of human iedereen kan erheen behalve Horde kant.
Geloof mij, Horde kan wel op Darnassus komen :P Laatst is bij ons op Trollbane meneer Staghelm nog ff "verzorgd" :P

Maar dat bedoelde je waarschijnlijk niet ;)

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 16:31:
[...]

ja je kan gewoon de Mount kopen, zelfs de Epic versie al daar zit geen verbintenis aan verbonden met welke rep je hebt. (zolang je niet Hated/unfriendly bent)

Alleen de training skill op andere factions zoals darnassus, iron forge, Gnomeran en stormwind kan je alleen krijgen als je exhalted bent.

Dus als je Night Elf bent en je wilt een Ram hebben van iron forge, kan je wel de mount kopen alleen je moet exhalted zijn om erop te kunnen rijden, dit doordat omdat je de trainingskill pas krijgt als je exhalted bent met die faction.

Als Night Elf kan je iig met welke rep dan ook niet bij de Gnomes langs.
Alleen Dwarves en Gnomes passen op een Mechanostrider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vincentio schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 16:37:
[...]

Als Night Elf kan je iig met welke rep dan ook niet bij de Gnomes langs.
Alleen Dwarves en Gnomes passen op een Mechanostrider.
Hier heb je gelijk in, Night elfs vonden hunzelf te pracht en praal om niet op een kip te rijden :9

Wel leuk dat het andersom wel kan hehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 16:21

Mojo

The Power Within

[...]

Hangt natuurlijk ook af van de queue's van je battleground. Op Stormrage-EU is er vaak een 45-60 minuten wachttijd voor de alliance. Hoef je ook niet gigantisch veel honor te halen. Maar aan de andere kant maakt het natuurlijk niets uit. Iedereen pvpt minder, enige verschil is dat je wat langer kan slacken tussendoor :P

[ Voor 16% gewijzigd door Mojo op 29-06-2006 17:40 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 15:13
Gisteren plaatste ik een linkie van een topic dat ik gepost had op het wow eu forum over feral druid problemen, nou er schijnt dus inderdaad erg veel bugged te zijn, want er loopt een groot topic op het wow us forum hierover:

From this comprehensive list:
[Skill]Rake - Rake is being blocked regardless of the block value of the target. This is resulting in improper loss of damage on high armored targets from our only real skill designed to penetrate armor. For example a player or mob with a block value of 40 will completely block my Rake which does 76 initial damage.

[Skill]Claw - Claw is playing the incorrect sound file when used. Currently it is using the same sound file that Badge of the Swarmguard uses when it procs.

[Skill]Enrage - Enrage is dropping combat immediately after the 10 second skill duration. Previously it gave a few seconds, I believe 2 or 4 seconds where it prevented rage decay after the duration expired.

[Talent]Faerie Fire(Feral) - Faerie Fire(Feral) is occasionally proccing an additional attack regardless of the range used. It will give white damage onscreen over the target.
Update- Confirmed that this is a graphical error and not actually causing damage.

[Talent]Omen of Clarity - Omen of Clarity now lasts 10 minutes, I would gladly accept this as a buff to this ability but the tooltip still says duration 5 minutes.

[Talent]Heart of the Wild - Heart of the Wild is not giving Bear Form a current Hitpoint increase equal to the total Hitpoint increase from the Stamina bonus. This results in a Druid shifting into Bear Form to lose roughly 8-10% of his current HP, this effect is repeatable and can cause the druid to be reduced to under 1000 HP just through shifting a few times.

[Talent]Feline Swiftness - Feline Swiftness is not activating/deactivating immediately when entering of leaving an indoors area. It takes up to 10 seconds to update the movement speed.

[Talent]Furor - Furor is not immediately giving Rage or Energy when shifting into the two forms, the effect takes around 2 seconds to come into play. Bear Form is also not being put into Combat on shifting, this results in immediate decay in Rage when setting up for a pull.

[Graphics]Cat Form - The eye beams of Night Elf Cat Form, possibly also Tauren Cat Form, are set too far back in the head of the Cat Form model. The eye beams are incorrectly visible only around the outer ring of the eye and just appear wrong.

The following section are other bugs that are confirmed by others bug are either not appearing to me or not able to be confirmed by myself.

[Talent]Ferocity - Talent to reduce costs on claw, rake, maul, and swipe no longer working.

[Talent]Improved Shred - Talent to reduce shred cost no longer working, or working inconsistently.

[Talent]Natural Shapeshifter - Talent to reduce mana cost of shapeshift not working.
http://forums.worldofwarc...0633&p=1&tmp=1#post150633

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat je nog steeds geen character kan aanmaken, of zijn ze nog steeds bezig met de grote maintenance. Ik heb het spel disndag gekocht en ik heb het nog niet kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou je geen character aan kunnen maken ? Heb je wel een account geregistreed op wow-eu.com ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 20:38
ik was laatst een filmpie aan het bekijken en daar zag ik onder de character telkens alle damage en buffs en acties enz...eigenlijk je combatlog dus
heeft iemand deze addon en hoe heet deze?
tnx

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Mojo schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 17:40:
[...]

Hangt natuurlijk ook af van de queue's van je battleground. Op Stormrage-EU is er vaak een 45-60 minuten wachttijd voor de alliance. Hoef je ook niet gigantisch veel honor te halen. Maar aan de andere kant maakt het natuurlijk niets uit. Iedereen pvpt minder, enige verschil is dat je wat langer kan slacken tussendoor :P
Bij ons is 250k per week genoeg om rank 14 te halen, alleen wij spreken op alliance kant wel een limit per week af, iedereen die daar overheen gaat heeft een probleem, zo proberen we iedereen level 14 te laten halen denk ik.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy55 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 19:41:
[...]

Bij ons is 250k per week genoeg om rank 14 te halen, alleen wij spreken op alliance kant wel een limit per week af, iedereen die daar overheen gaat heeft een probleem, zo proberen we iedereen level 14 te laten halen denk ik.
Problemen?
Wilde je z'n PC laten crashen dmv imbacoil deathcoil of wat?

Maar even serieus:
Werkt dat echt zo'n limiet? Ik zou zeggen dat er altijd mensen zijn die zich daar niet aan houden.

En ik dacht dat dit niet mogelijk was, ik dacht dat je voor R14 een paar keer standing 1 moest halen, dit valt niet echt te regelen aangezien je van tevoren niet weet hoeveel honor je gaat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 23:51
Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 11:52:
[...]

Mag ik jouw profile zien :9

Ik heb 500agi en heb 23% crit op survival en 18% crit op MM, vind ik knap dan met zoveel agi en dan ook zoveel % crit te hebben.
Vraag me af welke gear jij dan wel niet hebt.
Ja hoor, die mag jij best zien. Overigens beste jongen moet je toch eens flink rondkijken op fora over crit%. Als hunter telt RANGED crit veel hoger uiteraard.
Dus je hebt in feite niet zoveel aan je Allakhazam profile, omdat deze je totale ranged crit niet laat zien :/. Daar zijn dan weer andere progsels voor.

http://wow.allakhazam.com/profile.html?558269

Dit is dus wel mijn crit set, minder agi, (+-41 minder agi, ivm de Barb of the Sandreaver), ik krijg daar wel attackpower voor terug uiteraard :)

Dit is dus ook meer een burst dmg in combinatie met die 0/21/30 build. Hoewel veel mensen beweren dat dit een matige build ivm gebrek aan constante high dps kan ik garanderen dat je aggro magneetje kan spelen als je op dreef bent }) . Ik moet me dan ook vaak inhouden :P , zelfs met auto-shot.

Er zijn nog wel wat dingen die op mijn set beter kunnen, zeker de shoulders en breastplate :'( . Maar ja als guild doen we nu voornaamlijk NAXX, dus ik moet maar eens zien of ik de T2 legs en andere grut wel ooit krijg.

[ Voor 25% gewijzigd door MGSNK op 29-06-2006 20:31 ]

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 20:10:
[...]

Problemen?
Wilde je z'n PC laten crashen dmv imbacoil deathcoil of wat?

Maar even serieus:
Werkt dat echt zo'n limiet? Ik zou zeggen dat er altijd mensen zijn die zich daar niet aan houden.

En ik dacht dat dit niet mogelijk was, ik dacht dat je voor R14 een paar keer standing 1 moest halen, dit valt niet echt te regelen aangezien je van tevoren niet weet hoeveel honor je gaat krijgen.
Er zijn addons die je precies vertellen hoeveel honor je krijgt hoor, en dat is incluis bonushonor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 20:26:
[...]

Er zijn addons die je precies vertellen hoeveel honor je krijgt hoor, en dat is incluis bonushonor.
Ah oke dit wist ik niet, ik dacht namelijk dat de hoeveelheid honor die je krijgt gebaseert was op hoeveel andere mensen krijgen, maar dit zal alleen voor ranks gelden dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 20:33:
[...]

Ah oke dit wist ik niet, ik dacht namelijk dat de hoeveelheid honor die je krijgt gebaseert was op hoeveel andere mensen krijgen, maar dit zal alleen voor ranks gelden dan.
Dat is idd voor de ranks, als je titanpanel gebruikt kun je de addon Honor+ downloaden, deze verteld je precies hoeveel honor je krijgt en hoeveel % je moet naar je volgende rank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
[...]

250k is wel nice, niet zo achterlijk veel als op mijn realm. Daar verschilt het wel erg, de één heeft 600k en er lopen er altijd wat rond die rond de 1000k honor zitten =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 08:56

GG85

.......

Sightseeyen

Is er trouwens een site met een verzameling van bijzondere plaatsen om te gaan sightseeyen in WoW?

Ik bedoel, iedereen weer The Dark Portal wel te vinden maar ik kwam net in Ashenvale de rustplaats incl. monument van Gromm Hellscream tegen. Benieuwt hoeveel mensen die weten te vinden :P

Is er misschien ergens een site met een verzameling van deze plaatsen of misschien kunnen we ze gewoon posten in het draadje :).

[ Voor 3% gewijzigd door GG85 op 29-06-2006 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Laatst online: 23-04 16:18
GG85 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 22:12:
Sightseeyen

Ik bedoel, iedereen weer The Dark Portal wel te vinden maar ik kwam net in Ashenvale de rustplaats incl. monument van Gromm Hellscream tegen. Benieuwt hoeveel mensen die weten te vinden :P
Owh? Waar zit die dan? :P Die ga ik zoeken!

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Yeah en weer een avond niet kunnen raiden.
As a first step please remove the WDB, WTF and Interface folders, this will reset all the game's configurations to their default values and will also remove any add-ons installed, we cannot offer support for any issues with them installed.
Juist Blizzard, juist. Beetje jammer dan dat het moment dat ik dat probeerde ik meteen een lag spike en disconnect kreeg, misschien een idee om eindelijk bij Telia weg te gaan?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

[...]

En wat gebeurt er dan als iemand ''een probleem heeft'' ?

(keihard eploiten van het systeem trouwens wat jullie doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

On_E schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 23:39:
[...]

En wat gebeurt er dan als iemand ''een probleem heeft'' ?

(keihard eploiten van het systeem trouwens wat jullie doen)
waarom is het nu weer exploiten? (neem dat je dat bedoelt ipv eploiten), is alleen maar "verstandig" met het huidige honor systeem, anders is diegene met de meest speeltijd (meestal) nummer 1.

maar ik ben idd ook wel benieuwd wat er gebeurt als iemand een "probleem" heeft :P
je word verplicht om all je equipment the dissen oid :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 08:56

GG85

.......

Viper2k1 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 23:20:
[...]

Helemaal rechtsonderin de map, laat even weten wat je er van vond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker, vandaag AQ voor t eerst helemaal tot aan Twin Emps trash gecleared zonder wipes. :) Bindings van Huhuran gekregen voor m'n powah ranger shoulders. \0/ Volgende week hopelijk weer de bindings, maar dan voor m'n boots. Op de een of andere manier is de AQ set niet echt gewild, lijkt erop of iedereen z'n dkp spaart voor Naxx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:16
damn, weer wipes op nefarian. We moesten eerst nog Chrom omleggen met timelapse en acid, koste ons 2 wipes. Daarna starten we vrolijk met Nefarian, gelijk eerste attempt in phase 2 tot 30% (beetje geluk met phase1) maar alle attempts daarna slechter. Echt waardeloos, viel gewoon niet lekker meer controle op te krijgen. En de rogue calls deden onze rogues veel pijn, doordat de main tank behoorlijk snel te laat is met switchen. Hoe doen jullie dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
GG85 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 22:12:
Sightseeyen
...maar ik kwam net in Ashenvale de rustplaats incl. monument van Gromm Hellscream tegen. Benieuwt hoeveel mensen die weten te vinden :P
Daar vlieg ik op dit moment overheen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkShadow schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 01:12:
damn, weer wipes op nefarian. We moesten eerst nog Chrom omleggen met timelapse en acid, koste ons 2 wipes. Daarna starten we vrolijk met Nefarian, gelijk eerste attempt in phase 2 tot 30% (beetje geluk met phase1) maar alle attempts daarna slechter. Echt waardeloos, viel gewoon niet lekker meer controle op te krijgen. En de rogue calls deden onze rogues veel pijn, doordat de main tank behoorlijk snel te laat is met switchen. Hoe doen jullie dat?
een MT met of betere pc of skill laten tanken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 21:12:
[...]

Dat is idd voor de ranks, als je titanpanel gebruikt kun je de addon Honor+ downloaden, deze verteld je precies hoeveel honor je krijgt en hoeveel % je moet naar je volgende rank.
Bij mij ook hoor er wordt door somige mensen 24/7 gefarmed maar ook omdat er gewoon diehard Pvp wordt gespeelt. Guildie die nu Gm is had vorige week 869K honor. En Het zijn als de pvp guilds elkaar treven gevechten van 1.5 uur (en das lang in Wsg :p) Pvp guilds lopen over Randoms in Ab/wsg in 5 min :p zo Honor gaat snel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 15:41

Japser

Jeej!

Bij Nef draait onze MT dan +/- 180 graden en Nef draait blij mee zodat de rogues uit de danger zone zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedhaste
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 19:15
Gister weer Naxx geweest dropt er van een trash mob Necro-Knight's Garb die ging dus naar mij :9
Weer een item voor mn Priest tanking gear 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Onze MT draait ook altijd Nef om zodra hij ziet dat wij voor zn neus staan met een Rogue call :9
Gelukkig hebben we een steengoede MT die werkelijk alles kan tanken wat je voor hem neergooit.

(2 - 3 complete CoreHound packs anyone ;))

@Ontopic, gisteren eindelijk mijn full set gehaald van BloodFang!
Zie er nu eindelijk hetzelfde eruit als mn avatar hier.. nu doorsparen voor nog wat betere weapons/trinkets ;)
De proc van BloodFang is opzich wel leuk, de damage proc is psychical damage dus hij kan critten maar helaas ook gedodged en parried worden ;( En 300HP per Proc erbij ook geen overbodige luxe ;)

Om even mee te patsen met de hunters, 32.97% Crit, +13% Hit, 904AP :)
Zit nog wel wat verbetering binnekort aan te komen in de vorm van wat meer AP en meer Hit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superbassie schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 02:16:
[...]

Daar vlieg ik op dit moment overheen :P
Die ligt inderdaad behoorlijk afgelegen in ashenvale. Ben er overigens wel eens geweest hoor. Er is daar één of andere horde quest die heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

Olla,

Ik heb gisteren mijn nieuwe toetsenbord binnen gekregen, een logitech G15. Heeft er al iemand ervaring met de combinatie WoW en G15. De bijgeleverde beschrijving is dusdanig dat ik nog niet echt snap hoe of wat.

En gisteren me vader door de Deadmines heen geloodst, ik als lvl 48 warlock en hij als lvl 18 warlock (later lvl 19). Was echt lache. Hij is nog niet helemaal thuis in het spel en stond eigenlijk heel de tijd life te drainen in plaats van echte damage te doen, maar dat ga ik hem nog wel een keer goed uitleggen. Daarnaast ging ie met alleen witte items naar binnen en is naar buiten gekomen met alles groen en 3 blauwe items. Dus die is weer helemaal bij de tijd. Van Cleef dropte een of andere blauwe cloak maar die mag hij nog niet gebruiken, is pas vanaf level 20.

En daarnaast is me vader lid geworden van dezelfde guild als ik, Alternate Chaos, dus kan hij daar ook zijn vragen kwijt. Guild vond het wel grappig dat ik me vader aan het levelen was. Is weer eens wat anders.

Laterzzz

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 19:42

Ryceck

Constants and Variables

Dampie schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 09:12:
Olla,

Ik heb gisteren mijn nieuwe toetsenbord binnen gekregen, een logitech G15. Heeft er al iemand ervaring met de combinatie WoW en G15. De bijgeleverde beschrijving is dusdanig dat ik nog niet echt snap hoe of wat.
Laatste drivers van www.logitech.com af installeren (1.02) en alles gaat automagisch :)

of lees de patchnotes eens een keer van WoW... staat het letterlijk in :P
Logitech G-15 keyboard support added

* Will display "World of Warcraft" during splash/login screen
* Will display position and time estimation when in a queue to enter the world
* When in game world LCD will display 1 of 3 screens (selectable using buttons below the screen)
o Character info screen
+ Character stats (str, int, spi, etc)
+ Attack power
+ DPS
+ Chance to Crit
+ Armor
+ Ammo count
o Battleground info screen
+ Displays not in BG when not currently in one or in a queue
+ Displays alert when the queue to enter a BG triggers (Enter or Hide)
+ Displays BG stats when in a BG
o Chat Alert
+ Displays chat info when player is sent a tell
+ Notification when auctions are outbid
+ Alert when player is idle and about to be kicked from the world
+ Alerts that come up not pertaining to the current screen selection will revert within 30sec
+ Requires keyboard drivers 1.02.

[ Voor 69% gewijzigd door Ryceck op 30-06-2006 09:37 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 18:26
Dampie schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 09:12:
Olla,

En gisteren me vader door de Deadmines heen geloodst, ik als lvl 28 warlock en hij als lvl 18 warlock (later lvl 19). Was echt lache. Hij is nog niet helemaal thuis in het spel en stond eigenlijk heel de tijd life te drainen in plaats van echte damage te doen, maar dat ga ik hem nog wel een keer goed uitleggen. Daarnaast ging ie met alleen witte items naar binnen en is naar buiten gekomen met alles groen en 3 blauwe items. Dus die is weer helemaal bij de tijd. Van Cleef dropte een of andere blauwe cloak maar die mag hij nog niet gebruiken, is pas vanaf level 20.

En daarnaast is me vader lid geworden van dezelfde guild als ik, Alternate Chaos, dus kan hij daar ook zijn vragen kwijt. Guild vond het wel grappig dat ik me vader aan het levelen was. Is weer eens wat anders.

Laterzzz
Bij ons in de guild hebben we ook 2 vaders (eentje is 57 :D ) die inmiddels lvl 60 zijn en imo zijn ze een aanwinst voor de guild.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
Bij onze guild heeft een vader z'n 2 zonen meteen aangemeld toen ze geboren werden.. we moeten alleen nog even wachten voor ze level 1 zijn ;)

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Datafeest schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 16:16:
[...]

Het verschilt wel per realm. Op Bloodscalp zijn er bijvoorbeeld wel meer Horde spelers.

Zie http://www.warcraftrealms...axlevel=60&servertypeid=2 voor statestieken per realm. Houdt er wel rekening mee dat niet iedere realm betrouwbare data heeft, maar dat wordt dan ook aangegeven.
http://www.warcraftrealms.com/census.php?serverid=585

Was dat bij ons ook maar zo :S

Blijft kut om aan de horde kant mensen voor je guild te zoeken. Komt elke keer op dezelfde mensen uit.....

700 mensen aan horde kant waarvan er 150 hunter en warrior zijn .....

[ Voor 7% gewijzigd door Muppet op 30-06-2006 10:01 ]

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MGSNK schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 20:20:
[...]

Ja hoor, die mag jij best zien. Overigens beste jongen moet je toch eens flink rondkijken op fora over crit%. Als hunter telt RANGED crit veel hoger uiteraard.
Dus je hebt in feite niet zoveel aan je Allakhazam profile, omdat deze je totale ranged crit niet laat zien :/. Daar zijn dan weer andere progsels voor.

http://wow.allakhazam.com/profile.html?558269

Dit is dus wel mijn crit set, minder agi, (+-41 minder agi, ivm de Barb of the Sandreaver), ik krijg daar wel attackpower voor terug uiteraard :)

Dit is dus ook meer een burst dmg in combinatie met die 0/21/30 build. Hoewel veel mensen beweren dat dit een matige build ivm gebrek aan constante high dps kan ik garanderen dat je aggro magneetje kan spelen als je op dreef bent }) . Ik moet me dan ook vaak inhouden :P , zelfs met auto-shot.

Er zijn nog wel wat dingen die op mijn set beter kunnen, zeker de shoulders en breastplate :'( . Maar ja als guild doen we nu voornaamlijk NAXX, dus ik moet maar eens zien of ik de T2 legs en andere grut wel ooit krijg.
Mhhh ik ben gisteren naar survival mode gegaan en toen eens lekker BWL gedaan (chrommy en neffy alleen) helaas heb ik altijd de pech dat de crossbow nooit dropt :( maar 700agi gehaalt gebuft ^^

Wel grappig heb nu gemerkt dat me crits de ene na de andere komen en toch stom toeval dat ik boven de rogues kwam die full tier 2 hebben met 1 thunderfury en de andere chrom temp sword.

En toch met een dragonbreath cannon de ultieme damage doen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:23
Viper2k1 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 23:20:
[...]

Jah die weetik te vinden ;) was verdwaalt met mn hunter tijdje geleden en kwam em toen tegen. D8 eerst dattet iets van een rare summoningsstone was ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gohan-san schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 23:54:
[...]

waarom is het nu weer exploiten? (neem dat je dat bedoelt ipv eploiten), is alleen maar "verstandig" met het huidige honor systeem, anders is diegene met de meest speeltijd (meestal) nummer 1.

maar ik ben idd ook wel benieuwd wat er gebeurt als iemand een "probleem" heeft :P
je word verplicht om all je equipment the dissen oid :P
Tuurlijk is het exploiten, het is juist het idee dat iemand die er veel tijd/moeite in steekt rank 14 kan worden en de rest niet. Op jullie manier krijgt iedereen de kans en dat is juist niet de bedoeling 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 10:55:
[...]

Tuurlijk is het exploiten, het is juist het idee dat iemand die er veel tijd/moeite in steekt rank 14 kan worden en de rest niet. Op jullie manier krijgt iedereen de kans en dat is juist niet de bedoeling 8)7
Hoe naïef kan je zijn zeg. NEWSFLASH: dit gebeurd op bijna iedere server hoor. Op nagenoeg iedere server is er een groep spelers die actief PvP'ed en uit is op Rank14. Als je een goed team hebt, dan kan je dit soort afspraken gewoon maken. Exploiten is het dus niet, want je maakt geen misbruik van game-mechanics, het is gewoon verstandig omgaan met deze mechanics.

En hoe kom je erbij dat niet iedereen de kans mag krijgen om Rank14 te worden? Het is JUIST zo dat iedereen de kans krijgt. Of je het lukt, da's de vraag. Da's nog het meest afhankelijk van de tijd die je beschikbaar hebt. En met een team gaat dat gewoon veel makkelijker. Het ruikt naar jaloezie, iets anders kan ik me niet zo snel bedenken.

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

Ryceck schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 09:35:
[...]

Laatste drivers van www.logitech.com af installeren (1.02) en alles gaat automagisch :)

of lees de patchnotes eens een keer van WoW... staat het letterlijk in :P

[...]
Dat moet ik dan maar eens gaan doen vanavond, maar was meer op zoek naar de manier om acties aan die G-knoppen te verbinden. WoW schermpje doet ie wel, althans, loading Wow profile, is wat ie zegt, dus wellicht toch nog maar even de nieuwe drivers ophalen.

Gaat helemaal goed komen als ik zo zie wat je allemaal aan info kan laten verschijnen. Dat gaat helemaal goed komen vanavond.

Thanks

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Wouter schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 11:12:
[...]

Hoe naïef kan je zijn zeg. NEWSFLASH: dit gebeurd op bijna iedere server hoor. Op nagenoeg iedere server is er een groep spelers die actief PvP'ed en uit is op Rank14. Als je een goed team hebt, dan kan je dit soort afspraken gewoon maken. Exploiten is het dus niet, want je maakt geen misbruik van game-mechanics, het is gewoon verstandig omgaan met deze mechanics.

En hoe kom je erbij dat niet iedereen de kans mag krijgen om Rank14 te worden? Het is JUIST zo dat iedereen de kans krijgt. Of je het lukt, da's de vraag. Da's nog het meest afhankelijk van de tijd die je beschikbaar hebt. En met een team gaat dat gewoon veel makkelijker. Het ruikt naar jaloezie, iets anders kan ik me niet zo snel bedenken.
Wat een onzin zeg.

PvP teams zijn er op elke server ja, maar afspreken dat er niet meer honor gehaald mag worden dan 250k per week is keihard exploiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 15:39
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 10:55:
[...]

Het is gewoon een slimme work around om blizzards systeem :).
Laten we eerlijk zijn rank 14 worden is gewoon + - 2 maanden elke dag minimaal 8 uur pvp'en. ( Verschild per server en begin rank uiteraard )
In onze guild was deze week een van onze dps warriors rank 14 ( Zig Puppies on Acid Trollbane ).
En hij heeft ook afgelopen 2 maanden niet met instances mee kunnen doen aangezien hij alleen maar kon pvp'en en er ook nog andere mensen op zijn account pvp'de wanneer hij sliep/werkte etc :P.
Ik had liever dat ze rank 14 gewoon een bepaalde aantal Honor maakt en dat je het niet telkens weer verloor want rank 14 worden + een normaal sociaal leven behouden is echt onmogelijk tenzij je dit met meerdere personen doet.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat en one-liners horen niet thuis in dit topic!