Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 80 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.846 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

heuveltje

KoelkastFilosoof

Hooli-gan schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:57:
Wel leuk dat ik een char op Xavius heb. Leverd me toch weer een dag op terwijl ik daar eigenlijk nooit meer op speel.
alleen een char hebben is niet genoeg, je moet er ook regelmatig mee spelen :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:13
Bosmonster schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 12:18:
[...]

Ze kijken dan ook naar je recente playtime op de realm ;)
Nooit eerder last van gehad. Heb wel meerdere low levels op diverse servers gehad waar ik nooit meer mee speelde. Kan nu helaas niet kijken hoeveel dagen ik er in totaal bij heb gehad, maar het zijn behoorlijk wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

Hoe gaat dat trouwens als je met CC betaald ? Hoef je dan gewoon minder te betalen de volgende maand ? Het is me nooit opgevallen eigelijk terwlijl ik toch al een tijdje speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielZ
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-10-2024

NielZ

Casual

Anoniem: 61797 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 12:31:
Hoe gaat dat trouwens als je met CC betaald ? Hoef je dan gewoon minder te betalen de volgende maand ? Het is me nooit opgevallen eigelijk terwlijl ik toch al een tijdje speel.
Het geld wordt gewoon een dag later in rekening gebracht.

Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Laatst online: 17:13
Anoniem: 61797 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 12:31:
De betalingsdag schuift gewoon op. Dus ipv dat je bijvoorbeeld op de 22e betaald, betaal je dan op de 23e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87300

offtopic:
Eindelijk bewijs dat een baan, gezin, studie en WoW tesamen gaan.
Vandaag geslaagd voor MSCE onderdeel 70-290.

Moest het ff kwijt, sorry.

Klopt het inderdaad met de realms die vandaag onderuit gaan, alle AH goodies expiren?
Heb gisteravond nog maar even geboden op twee zwaardjes voor m'n rogue, hoop ze daadwerkelijk te krijgen. Zit nu nog steeds te klungelen met daggers en van wat ik lees, kun je het beste swords gebruiken voor fast levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-04 12:47
Dit is kut, ik heb een kater en wilde lekker hele dag gaan WoWen maar nee hoor....

Ik ben bezig met Timbermaw Hold, nog 180 feathers/beads tot exalted. :) Heeft me erg lang geduurd, maar als trinketverzamelaar moet ik em hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-04 20:54
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 07:41:
[...]

kan je dan niet beter ff doorzetten voor rank 11? heb je iig een cheapass epipc mount :P
njah, rank11 is niet zo ff te halen :P en ik ga over 3 weken op vakantie en ik heb er genoeg van om te pvpen met warrior. Misschien leuk als je in fixed zit, mja, daar zit ik niet in ^^ en altijd maar random WSG te gaan doen heb ik al helemaal geen zin in...
Een epic mount heb ik al, alhoewel pvp-mount er ook wel nice uitziet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:47
Kaap schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:29:
[...]
Rage of Titans is zeker een goede keus IMHO. Als je na zoveel maanden niet vooruit komt omdat je guild telkens oude lui kwijtraakt en nieuwe moet inwerken, schiet het niet op. Ik zou inderdaad eens aan jezelf gaan denken.

/wave van Alliance zijde trouwens, Nemetos Order hier :>
/wave terug ;)

En we hebben nu even tijd (36 uur 8)7 ) om er nog over na te denken ;)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

Ik zit er aan te denken om een lvl 39 paladin "twink" te maken op xavius, heb al een paar mooie items kunnen bemachtigen. ben de afgelopen paar dagen uren armory wezen doen Heb alleen nog Herod's shoulders nodig en dan ben ik "klaar". :)

Ideaal zou natuurlijk zijn de gehele scarlet set, maar dan moet je net geluk hebben, ben ook al lvl 38 dus zoveel runs kan ik niet meer doen. ik ga er geen dikke enchants op mijn char gooien omdat die te duur zijn en eigenlijk niet nodig. :P

Welke talents zal ik nemen? misschien full retribution? Heb nu holy/retribution. een dikke 2hander met retri is wel sick dmg, maarja dan had ik net zo goed warrior kunnen rollen :X

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117735

Koekje schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:21:
Ik zit er aan te denken om een lvl 39 paladin "twink" te maken op xavius, heb al een paar mooie items kunnen bemachtigen. ben de afgelopen paar dagen uren armory wezen doen Heb alleen nog Herod's shoulders nodig en dan ben ik "klaar". :)
Wat jij hier omschrijft is geen "twink"
http://www.wowwiki.com/Twink :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-04 16:27
Koekje schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:21:

Ideaal zou natuurlijk zijn de gehele scarlet set, maar dan moet je net geluk hebben, ben ook al lvl 38 dus zoveel runs kan ik niet meer doen. ik ga er geen dikke enchants op mijn char gooien omdat die te duur zijn en eigenlijk niet nodig. :P

Welke talents zal ik nemen? misschien full retribution? Heb nu holy/retribution. een dikke 2hander met retri is wel sick dmg, maarja dan had ik net zo goed warrior kunnen rollen :X
xavius is toch offline of ben ik nou gek..? ik kon er niet opkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-05 17:52
Zou leuk zijn als ik een extra dag kreeg voor elke realm waar ik een character op heb..
Dat zijn er een stuk of 6 en ze zijn alle 6 down :(

Was van plan m'n mod ChatTabShow (not released yet) wat te tweaken.. zelfs dat gaat nu niet :(

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522

OxiMoron schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:51:
Zou leuk zijn als ik een extra dag kreeg voor elke realm waar ik een character op heb..
Dat zijn er een stuk of 6 en ze zijn alle 6 down :(

Was van plan m'n mod ChatTabShow (not released yet) wat te tweaken.. zelfs dat gaat nu niet :(
Ja, want je speelt alle 6 de karakters ook tegelijkertijd natuurlijk! :S

Anyway, ik snap wel dat het niet zo leuk is dat de servers down zijn (voor velen), maar dat weten we nu zo langzamerhand wel. Nuttige comments zouden beter zijn in dit topic. Zo kan het mij niet echt boeien dat je je mod niet kunt tweaken.

Ondervinden trouwens nog meer mensen last van de nieuwe 1.11 farmers? Op allerlei plekken in de wereld is het nu superlastig om quests af te maken omdat er overal mensen aan het farmen zijn voor de argent dawn (de repeatable quests voor epics e.d.).

Waar ligt trouwens ongeveer het break-even point waarbij het voor een hunter nuttig wordt om te speccen voor de survivaltree (met x% meer agi) ipv meer punten te stoppen in de ranged tree?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:42
Nou niet echt speciaal voor Argent Dawn maar in winterspring/burning steppes zijn op mijn server echt constant level 60ers al mijn quest mobs aan het afmaken. Er is er dan niet 1 ofzo nee dan staan daar 4-5 level 60ers te farmen. Dat is best wel vervelend want zo kom ik nooit bij de 60 :P.

Hoop zaterdag level 60 te dingen. Zit nu op een level per dag, verwacht wel dat het gaat lukken. Als ik level 60 ding dan ga ik mijn valor set upgraden naar heroism en ga ik kijken voor een Arcanite Reaper :P.

Ik denk dat ik van deze server weg ga als de paid-transfers beschikbaar zijn. De queue's op mijn servers zijn echt niet grappig meer. Je staat gewoon 4-6 uur in de rij voor AV. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03:02
Je bent zeker alliance ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161226

Anoniem: 23522 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:59:
[...]
Waar ligt trouwens ongeveer het break-even point waarbij het voor een hunter nuttig wordt om te speccen voor de survivaltree (met x% meer agi) ipv meer punten te stoppen in de ranged tree?
Dat zweeft ergens tussen de 320 en 350 agility zonder talent. Maar TSA zou evt. handiger kunnen uitpakken voor Rogues/Warriors in je groep. Ik zelf heb nu (0/21/30, +15% agility bonus) 471 agility

1/8 Giantstalker, Helm
3/8 Beastmaster, Bindings - Gloves Agi+7 - Belt
4/8 Beaststalker, Tunic AllStats+3 - Pants - Boots - Mantle
1e rang Maelstrom's Tendil
Thunderwood Poker (Agi+15)
Bone Slicing Hatchet (Agi+15)
Groene ring met +9 agi/sta

Reden dat ik niet voor TSA ben gegaan is de toegevoegde crit%, dodge%, en ranged attack power die véél hoger kan oplopen naar mate mijn gear beter wordt. Natuurlijk speelt PvP ook een rol in mijn build. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Ik heb nu de 10 dagen trial ge-activeerd. Alleen ik kan nu, zoals het er nu naar uit ziet, geen mail ontvangen met items van kameraden van me die dit spel ook spelen. Klopt dit omdat ik de trial heb?

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123304

Ik heb zelf 500agi unbuffed.

En ik ben zelf MM build, uit ervaring...MM maakt nog steeds meer damage dan Survival.

Wel leuk al die agi opeens maar het is meer een buff dan echtelijke upgrade vind ik.

5/31/15 build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 11:20
Een vriend zit met zijn hunter agi build op bijna 600 base ofzo.. niet normaal... (3/8 dragonstalker, 5/8 giant), verder 2 boneslicing hatchets met ieder +15 agi (totaal +56 agi ofzo). Die zijn wel aan vervanging toe, maar er is maar weinig wat aan zoveel agi kan tippen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Dekay schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 14:12:
Nou niet echt speciaal voor Argent Dawn maar in winterspring/burning steppes zijn op mijn server echt constant level 60ers al mijn quest mobs aan het afmaken. Er is er dan niet 1 ofzo nee dan staan daar 4-5 level 60ers te farmen. Dat is best wel vervelend want zo kom ik nooit bij de 60 :P.

Hoop zaterdag level 60 te dingen. Zit nu op een level per dag, verwacht wel dat het gaat lukken. Als ik level 60 ding dan ga ik mijn valor set upgraden naar heroism en ga ik kijken voor een Arcanite Reaper :P.

Ik denk dat ik van deze server weg ga als de paid-transfers beschikbaar zijn. De queue's op mijn servers zijn echt niet grappig meer. Je staat gewoon 4-6 uur in de rij voor AV. :/
Tja, moest je maar niet zoals 2/3 van de WoW'ers Alliance kiezen hé ;)
En tja, AR is wel nice, maar ik zou voor TUF gaan (exalted met AV). Heb ik ook gedaan en scheelt je heel wat gold wat je weer aan Lionhearth Helm kan uitgeven :)
Maar als je 5 uur in de rij staat voor AV...dan zou ik voor AR gaan

Horde FTW :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quexy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-03 09:20

quexy

/quit

Jay-K schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 14:30:
Ik heb nu de 10 dagen trial ge-activeerd. Alleen ik kan nu, zoals het er nu naar uit ziet, geen mail ontvangen met items van kameraden van me die dit spel ook spelen. Klopt dit omdat ik de trial heb?
Jep, je kan ook niet traden, niet praten in /1 t/m /4 (dus LFG gaat niet zo makkelijk) en mag niets kopen of aanbieden in de AH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Ben idd Alliance. Ben net toevallig in AV geweest. Ben als het goed is nu rank 4. PvP vind ik wel leuk maar om in zulke wachtrijen te staan is wat minder :P.
Heb wel is een horde character gerolled maar dat vind ik niks. De gebieden waar je in wandelt etc is niks voor mij. Geef mij mijn dorfje maar :D.

Ben nu op weg om IBS te halen. Heb ook Destiny maar op IBS zitten stats. Nadeel is wel dat het een polearm is en dus niet van mijn sword spec kan genieten :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Dekay schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 14:55:
Ben idd Alliance. Ben net toevallig in AV geweest. Ben als het goed is nu rank 4. PvP vind ik wel leuk maar om in zulke wachtrijen te staan is wat minder :P.
Heb wel is een horde character gerolled maar dat vind ik niks. De gebieden waar je in wandelt etc is niks voor mij. Geef mij mijn dorfje maar :D.

Ben nu op weg om IBS te halen. Heb ook Destiny maar op IBS zitten stats. Nadeel is wel dat het een polearm is en dus niet van mijn sword spec kan genieten :P.
hoe lang loop je met je horde char in ander quest gebied als alliance?? tegen de tijd dat het levelen tijd gaat kosten zit je an in algemeen terrein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Ik hou het nooit vol als een starters gebied me niet aan staat. Heb met heel veel moeite een NE gestart tijdje geleden. Ik wil het leuk vinden om ergens te questen en dan wil ik niet in een gebied lopen waar ik zo snel mogelijk weer uit wil. Heb wel een Orc Rogue van level 13 op Trollbane maar daar speel ik eigenlijk nooit mee.
En trouwens daar komt ook bij dat ik, als ik horde speel, alles opnieuw moet verdienen qua gold en andere dingen. Ik stuur liever even wat gold van mijn main op ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Dekay schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 14:55:

Alleen de barrens is voor veel mensen wat te saai, waar ik wel in kan komen. Daarna maakt het geen ruk meer uit natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
superbassie schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 14:34:
[...]

Tja, moest je maar niet zoals 2/3 van de WoW'ers Alliance kiezen hé ;)

Horde FTW :D
Of je moet zoals op Kor'gall de pech hebben dat een migration de balans danig heeft verstoord
dat Horde met de queues zit opgescheept :|

Nuja met de komst van 1.12 zou dat moeten opgelost zijn aangezien er inderdaad
een meerderheid is van Alliance in het algemeen. Dat heeft natuurlijk alleen belang als het queue systeem blijft zoals het nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Wat ik me net bedenk is dat ze nu die crossrealm bg's gaan gebruiken. Zijn dan die wachttijden ook niet meer zo erg zoals ze nu zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Dekay schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 15:20:
Wat ik me net bedenk is dat ze nu die crossrealm bg's gaan gebruiken. Zijn dan die wachttijden ook niet meer zo erg zoals ze nu zijn?
Zie mijn post boven die van jou ;) Als het huidige queue systeem blijft bestaan is Alliance nog altijd de klos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Kapoen schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 15:30:
[...]

Zie mijn post boven die van jou ;) Als het huidige queue systeem blijft bestaan is Alliance nog altijd de klos.
Heb jij een alternatief idee waardoor er net zoveel horde als alliance aan de buurt komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Bosmonster schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 15:09:
[...]

Alleen de barrens is voor veel mensen wat te saai, waar ik wel in kan komen. Daarna maakt het geen ruk meer uit natuurlijk :)
Saai? The Barrens is het mooiste questgebied van heel Azeroth _/-\o_
Kapoen schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 15:17:
[...]

Of je moet zoals op Kor'gall de pech hebben dat een migration de balans danig heeft verstoord

een meerderheid is van Alliance in het algemeen. Dat heeft natuurlijk alleen belang als het queue systeem blijft zoals het nu is.
Tja, heb je idd pech als je op zo'n zeldzame realm zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Dat is best klote. Kunnen ze dan niet Alliance vs Alliance laten battlen :P.

Heb net m'n IBS gehaalt. Lekkere stats, doet aardig wat damage. Moet helaas helemaal gaan levelen naar 280. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
wat is een IBS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:04
Bosmonster schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 14:34:
Een vriend zit met zijn hunter agi build op bijna 600 base ofzo.. niet normaal... (3/8 dragonstalker, 5/8 giant), verder 2 boneslicing hatchets met ieder +15 agi (totaal +56 agi ofzo). Die zijn wel aan vervanging toe, maar er is maar weinig wat aan zoveel agi kan tippen..
Dat lijkt me toch wel heel sterk :)

Ik heb zelf ook 3/8 dragonstalker en 5/8 giantstalker, ook de hatchets met agi enchants, en dan kom ik uit op 516 (of 517) agi unbuffed met de 0/21/30 build. Ik heb die ragnaros cloak, ony-necklace en nog wat meuk.

Over de MM of Surv build, het zou goed kunnen zijn dat de MM meer dmg doet (ik heb niet echt vergelijkingsmateriaal omdat iedere hunter in mijn guild met ongeveer dezelfde gear de Surv build heeft), maar de 0/21/30 build past beter bij me, omdat ik naast high end raiden het pvp-en ook erg leuk vind: meer dodge, parry, meer hp, counterattack, <3

Ik ben officer in een relatief klein raidguild (rond de 60 accounts), vóór het WK kregen we de 40 man prima online, maar met dat stomme voetbal toernooi lukt de 30 amper, nerf voetbal :P

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Ice Barbed Spear. Kun je halen als je 1 rondje wint in AV. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-03 20:01
Vind Blizzard het leuk als je een ticket opent over een (waarschijnlijke) gold-farmer (voor geld dus) of zelfs een bot? Ik weet dat bots serieus worden genomen, maar geldt dit ook voor goldpolen? Bij mij op de server zit namelijk iemand letterlijk de hele dag (tenminste telkens als ik kijk) bij Lake Kel'Theril in Winterspring, hij/zij vecht heel rustig, springt niet, laat haar pet tanken en gebruikt alleen serpent sting, auto shot en concussive shot. Als ik mobs waarop hij/zij afrent pull, mijn char op follow zet ofzo iets zegt het niks. Ook niet als ik iets tegen het zeg. Ik weet dus niet 100% zeker dat het een goldpool is, maar het lijkt me wel vrij duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:34
Je kan het natuurlijk reporten als mogelijke goldbot. Moet je het natuurlijk wel goed formuleren, als je dat doet denk ik dat ze het wel kunnen waarderen, uiteindelijk is het hele 'veiligheidssysteem' in wow daarop gebaseerd. Zelf kunnen de GM's niets controleren zonder klachten/tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-03 20:01
FreeShooter schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 15:52:
Je kan het natuurlijk reporten als mogelijke goldbot. Moet je het natuurlijk wel goed formuleren, als je dat doet denk ik dat ze het wel kunnen waarderen, uiteindelijk is het hele 'veiligheidssysteem' in wow daarop gebaseerd. Zelf kunnen de GM's niets controleren zonder klachten/tips.
kk ik zal het maar doen dan... als me server het weer doet :(:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
Ja, Lightning's blade (nog meer mensen hier van LB? FreeShooter uit eXodus hier) ligt er ook uit. Maar goed, zit toch nog op het werk, vanavond maar Silkroad online spelen dan :9

[ Voor 6% gewijzigd door FreeShooter op 28-06-2006 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
I.R. Butcher schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 15:46:
[...]

Dat lijkt me toch wel heel sterk :)

Ik heb zelf ook 3/8 dragonstalker en 5/8 giantstalker, ook de hatchets met agi enchants, en dan kom ik uit op 516 (of 517) agi unbuffed met de 0/21/30 build. Ik heb die ragnaros cloak, ony-necklace en nog wat meuk.

Over de MM of Surv build, het zou goed kunnen zijn dat de MM meer dmg doet (ik heb niet echt vergelijkingsmateriaal omdat iedere hunter in mijn guild met ongeveer dezelfde gear de Surv build heeft), maar de 0/21/30 build past beter bij me, omdat ik naast high end raiden het pvp-en ook erg leuk vind: meer dodge, parry, meer hp, counterattack, <3

Ik ben officer in een relatief klein raidguild (rond de 60 accounts), vóór het WK kregen we de 40 man prima online, maar met dat stomme voetbal toernooi lukt de 30 amper, nerf voetbal :P
Je hebt gelijk, 542 base om precies te zijn. (http://ctprofiles.net/755666)

Blijft redelijk wat :) (kan meer natuurlijk maar we hebben bwl/aq40 niet op farm :P)

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 28-06-2006 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:27

On_E

Housemusic

Vinden jullie niet dat de crit-rate van Hunters veel te hoog is door al die AGI items ?

Bedoel, het is een ranged DPS class, heeft shots die over de 2k kunnen critten, maar ze hebben wel een ongeveer 3 keer zo hoge critrate als bv Mages of Warlocks.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Dekay schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 14:12:

Als Alliance hoef je niet beter te verwachten tenzij je naar een paar heeele specifieke realms die meer Horde hebben transfered, en dan is het nog maar afwachten of die realms beschikbaar komen als transferpunt :)
Kapoen schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 15:30:
[...]

Ik heb medelijden met je. Echt waar!

*proest*

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 28-06-2006 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-04 14:41
Predje schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 10:53:
Ik had het al gevonden, maar wat ik me afvraag?
Heb jij geen last dat de ene model weer kleiner is enzo? ik stel bijv m`n target in met een tauren, als ik dan een orc target istie weer heel klein en een goblin zie ik nieteens :S
Ook moet je zelf dat hele 3d model gebeuren instellen.

Heb jij tips?
Ja klopt, dat had ik ook, en nog steeds wel een beetje dus. Ik heb uiteindelijk een gnome als basis target genomen en die zo ingesteld dat die in zijn geheel het target venster vult. Het voordeel is dan dat een human en NE als target ook in dat venster past, ze zijn alleen wat kleiner dan een gnome in verhouding. Op diezelfde manier moet je de eerste keer dat je in een party zit ook alle vijf party members instellen. Enige nadeel van deze mod is dat sommige mobs te groot zijn voor dat target venster en dus wat buiten het kader vallen maar daar is imho mee te leven.
Over Zuxana's Model Citizen:
There is not yet a configuration menu or any slash commands.
To control each bounding box and camera here are the controls:

SHIFT Key + Left Mouse Button = Drag the bounding box around.
SHIFT Key + Right Mouse Button = Resize the bounding box.

CTRL Key + Left Mouse Button = Rotate and Zoom in on the model.
CTRL Key + Right Mouse Button = Pan the model horizontally or vertically.
Even wat anders, wie heeft hier na de 1.11 patch ook last van???:
http://forums-en.wow-euro...885&p=1&tmp=1#post1087885

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

On_E schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 16:05:
Vinden jullie niet dat de crit-rate van Hunters veel te hoog is door al die AGI items ?

Bedoel, het is een ranged DPS class, heeft shots die over de 2k kunnen critten, maar ze hebben wel een ongeveer 3 keer zo hoge critrate als bv Mages of Warlocks.
Ze hebben 59AGI nodig voor 1 crit %, is opzich wel redelijk balanced ;)
Als je dan kijkt dat Rogues maar 29AGI nodig hebben voor 1 crit % en ik nu met 450~ unbuffed rondhobbel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donker11
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-04-2021
Hoi.. zijn er ook mensen die op al'akir spelen? ( lvl 60 rogue ) ( 42 paladin )
zie in dit topic haast nooit iemand die speelt op die realm.
Ik speel ook op boulderfist ( lvl 15 warrior ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
Tja, als je wilt pvp'en zul je toch voor de WoW underdog moeten kiezen: horde. 2/3 van de gamers zijn alliance, 1/3 is horde. Tel daarbij op dat horde de beste pvp racials heeft (tegenover alliance beste pve racials).

Maw, als je van veel pvp'en houdt: reroll horde. Als je casual pvpt en je alliance main wilt houden dan moet je niet zeuren en de queues accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123304

Bosmonster schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 16:01:
[...]

Je hebt gelijk, 542 base om precies te zijn. (http://ctprofiles.net/755666)

Blijft redelijk wat :) (kan meer natuurlijk maar we hebben bwl/aq40 niet op farm :P)
Ik zit op Full DS gear hier met Doom's edge en Brutality blade (wat binnenkort gaat vervangen) en Prestors talisman necklace van neffy met 30agy.
Unbuffed MM op 500agi exact en Surv 575Agi unbuffed :*)

Maar misschien wel leuk eens te wisselen naar Surv weer, beetje PvP ken geen kwaad om zo me rank te behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
All EURO. Warcraft census
Total Characters: 1,787,110
Total Alliance: 1,117,451 - 63%
Total Horde: 669,659 - 38%
A to H Ratio: 1.7 : 1
All PVE Euro
Total Characters: 725,502
Total Alliance: 517,794 - 71%
Total Horde: 207,708 - 29%
A to H Ratio: 2.5 : 1
All PvP Euro
Total Characters: 825,263
Total Alliance: 448,700 - 54%
Total Horde: 376,563 - 46%
A to H Ratio: 1.2 : 1
Best aardig gebalanceerd, juiste realms linken en niemand heeft meer last van lange queues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
QuarK schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 16:12:
Tja, als je wilt pvp'en zul je toch voor de WoW underdog moeten kiezen: horde. 2/3 van de gamers zijn alliance, 1/3 is horde. Tel daarbij op dat horde de beste pvp racials heeft (tegenover alliance beste pve racials).

Maw, als je van veel pvp'en houdt: reroll horde. Als je casual pvpt en je alliance main wilt houden dan moet je niet zeuren en de queues accepteren.
Het verschilt wel per realm. Op Bloodscalp zijn er bijvoorbeeld wel meer Horde spelers.

Zie http://www.warcraftrealms...axlevel=60&servertypeid=2 voor statestieken per realm. Houdt er wel rekening mee dat niet iedere realm betrouwbare data heeft, maar dat wordt dan ook aangegeven.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:59
Dekay schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 15:20:
Wat ik me afvraag is hoe ze het probleem van de dubbele namen oplossen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
Qoriox schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 16:18:
[...]

<Realmnaam> Pietje/Koelkast/lame_dutch_name

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 02-05 16:56
Server naam voor of achter char naam zetten in BG's

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
QuarK schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 16:12:

Tja, dat zegt ook niet veel. Op mijn realm is alliance:horde ratio ongeveer 2:1 en winnen de alliance bijna alle BG's omdat er veel meer allies met goede gear rondlopen komt je bv in AB alleen maar full epic allies tegen en ik speel dan met greenies =/

Dus dat horde betere pvp racials heeft, zegt niet zoveel. Het verschilt natuurlijk ook per realm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Groever schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 15:49:
Vind Blizzard het leuk als je een ticket opent over een (waarschijnlijke) gold-farmer (voor geld dus) of zelfs een bot? Ik weet dat bots serieus worden genomen, maar geldt dit ook voor goldpolen? Bij mij op de server zit namelijk iemand letterlijk de hele dag (tenminste telkens als ik kijk) bij Lake Kel'Theril in Winterspring, hij/zij vecht heel rustig, springt niet, laat haar pet tanken en gebruikt alleen serpent sting, auto shot en concussive shot. Als ik mobs waarop hij/zij afrent pull, mijn char op follow zet ofzo iets zegt het niks. Ook niet als ik iets tegen het zeg. Ik weet dus niet 100% zeker dat het een goldpool is, maar het lijkt me wel vrij duidelijk.
ik zou het niet doen het helpt niet blizzard doet er geen reet aan. Op mijn server is een guild "the chinese dragons" en die gasten doen dus niks anders als rondjes lopen in burning of aszhara.
Soms als ik heel vroeg wakker ben ga ik ff kijken voor wat mines en daar lopen altijd 3 hunters te farmen altijd het zelfde rondje en dezelfde mensen. Die zijn al zovaak gereport en zitten notabene in een guild maar er gebeurt helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Ach, zolang het Blizzard maar echt geld oplevert :) waarom zouden ze er iets aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:41
Kapoen schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 15:17:
[...]

Ja, best klote dat Kor'Gall in de poul van cross-realm BG's zit. Ik vind insta-BG's wel makkelijk namelijk. Ik zie ook in heel dat cross-realms de oplossing niet voor kortere queue's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

MaTr1x schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 16:10:

[...]

Even wat anders, wie heeft hier na de 1.11 patch ook last van???:
http://forums-en.wow-euro...885&p=1&tmp=1#post1087885
ja lijkt me wel, laatst een raid in ZG kreeg ik als mage heeel vaak aggro, minder spells hielp ook niet. Op een gegeven moment 10 seconden niets gedaan toen geopend met een scorch en een fireblast, komt de berserker opeens op me af. Normaal ga ik er alleen dood bij een whipe of bij sommige bosses als even alles tegen zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Kaap schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 16:36:
[...]
Ja, best klote dat Kor'Gall in de poul van cross-realm BG's zit. Ik vind insta-BG's wel makkelijk namelijk. Ik zie ook in heel dat cross-realms de oplossing niet voor kortere queue's.
Dat is de aard van het beestje. Heel dit spel zit vol met 'ongelijkheden'. Om te beginnen Alliance vs Horde en hun racials/aantallen, dan de verschillende klassen onderling en dan de kwaliteit van de gear die ze aanhebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36290

[...]

Naamgeving zal zijn: Charname - Servername <Guild>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadaemon
  • Laatst online: 30-09-2022
QuarK schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 16:19:
[...]

<Realmnaam> Pietje/Koelkast/lame_dutch_name
<offtopic>
Lol... Je speelt zeker op Trollbane? (Koelkast loopt daar namelijk rond.)
</offtopic>

[ Voor 8% gewijzigd door dadaemon op 28-06-2006 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Op mijn server (Silvermoon) is de verhouding A:H 55%:45%. Dat is dus nog redelijk geballanceerd. Denk dat die lelijke horde dan geen zin heeft om te pvpen ofzo :P.

Achteraf had ik een PvP server willen rollen maar toen ik m'n char startte had ik geen idee wat ik deed. Ik koos een realm met een leuke naam :P. Heb nu dan ook geen zin meer om naar een andere server te gaan en weer alles opnieuw te moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93525

[...]

Goede vraag :o Misschien krijg je er een nummer achter oid.

Maar wel een heerlijke verbetering. Mijn guild doet ook redelijk wat pvp als alle instances zijn gecleared (voorlopig zijn we nog met naxx bezig, 5 bosses down) en we zien altijd alliance marshall teams afk'en tegen onze pvp raids omdat ze niet kunnen winnen.

PvE gear > PvP gear

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 93525 op 28-06-2006 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
waarshijnlijk laten ze je een nieuwe naam maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

Dekay schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 17:08:
Op mijn server (Silvermoon) is de verhouding A:H 55%:45%. Dat is dus nog redelijk geballanceerd. Denk dat die lelijke horde dan geen zin heeft om te pvpen ofzo :P.

Achteraf had ik een PvP server willen rollen maar toen ik m'n char startte had ik geen idee wat ik deed. Ik koos een realm met een leuke naam :P. Heb nu dan ook geen zin meer om naar een andere server te gaan en weer alles opnieuw te moeten doen.
Volgens mij kan je je char laten verplaatsen naar een andere server, al weet ik niet hoe dit in z'n werk gaat.

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:41

vhal

ಠ_ಠ

Paul.Muad.Dib schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 17:03:
[...]

<offtopic>
Lol... Je speelt zeker op Trollbane? (Koelkast loopt daar namelijk rond.)
</offtopic>
ochja, alles beter dan Komkommersla die bij ons rondloopt ;) :+

Maar, waarom kan je eigenlijk niet van een PvE naar een PvP server verhuizen?
Andersom kan weer wel...

[ Voor 19% gewijzigd door vhal op 28-06-2006 17:31 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
deadsy schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 17:30:
[...]

Andersom kan weer wel...
vergeet badeendje enzo niet.. emerald dream is bezaaid met gekke nederlanders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:59
dat kan wel kloppen, maar met een crit build heb je ook een stukken kleinere dmg output maximum.

Ik crit op een MM spec ongeveer 2.4k aimed
op een crit spec is dat slechts 1.5k

heb een set met ongeveer 540agi en 35% crit

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 02-05 16:56
deadsy schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 17:30:
[...]

Andersom kan weer wel...
omdat je op een PvE server makkelijker kan levelen/grinden dan op een PvP server

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Koekje schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 17:29:
[...]

Volgens mij kan je je char laten verplaatsen naar een andere server, al weet ik niet hoe dit in z'n werk gaat.
Ja dat komt nog, testen ze nu in de states eerst. Maar ik bedoelde meer een PvP server ipv een PvE server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:46
MGSNK schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 17:47:
dat kan wel kloppen, maar met een crit build heb je ook een stukken kleinere dmg output maximum.

Ik crit op een MM spec ongeveer 2.4k aimed
op een crit spec is dat slechts 1.5k

heb een set met ongeveer 540agi en 35% crit
dat is echt bullshit. en als je zoveel agi en 35% crit hebt zou je moeten weten dat dat totaal nergens op slaat. Je krijgt vrijwel identieke crits. Alleen je multishot is met MM build significant hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Laatst online: 04-02 22:54
BootVluchteling schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 17:46:
[...]

vergeet badeendje enzo niet.. emerald dream is bezaaid met gekke nederlanders :P
lees je eigen signature anders eens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
addictive schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 19:03:
[...]

lees je eigen signature anders eens :P
weet het.. wilde het niet zeggen, maar nu schop jij em er alsnog in..

dank _/-\o_ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
  • Laatst online: 01-04 12:36
MantaMania schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 16:28:
[...]

ik zou het niet doen het helpt niet blizzard doet er geen reet aan. Op mijn server is een guild "the chinese dragons" en die gasten doen dus niks anders als rondjes lopen in burning of aszhara.
Soms als ik heel vroeg wakker ben ga ik ff kijken voor wat mines en daar lopen altijd 3 hunters te farmen altijd het zelfde rondje en dezelfde mensen. Die zijn al zovaak gereport en zitten notabene in een guild maar er gebeurt helemaal niks.
Wat jij beschrijft is wat anders dan wat Groever zegt. Bij hem lijkt het erop dat er een bot in het spel is. Bij jou is het gewoon zo dat bepaalde mensen continu in bijvoorbeeld Azshara aan het farmen zijn.
DrProctor schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 17:29:
waarshijnlijk laten ze je een nieuwe naam maken?
Zoals al eerder gezegd, ze voegen de naam van je realm toe in je tag.

[ Voor 14% gewijzigd door Croccifixio op 28-06-2006 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Heerlijk weer halve raid telkens disconnect. Geweldige instance servers alweer vandaag, misschien hadden ze Magtheridon ook wat langer in de maintenance moeten gooien.

Andere servers hier ook last van?

[ Voor 10% gewijzigd door Vincentio op 28-06-2006 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Laatst online: 19-04 14:41
Net ff op Google video's wat wow filmpjes zitten kijken en ik vroeg me af of iemand weet welke mods worden gebruikt in de volgende filmpjes:

In http://video.google.com/v...44982800881956286&q=Druid heeft iemand z'n hp en mana balkjes nog eens extra horizontaal onder in beeld, zelf heb ik al wel druidbar, is dit een aangepaste dhud ofzo?

En in http://video.google.com/v...20085693950670813&q=Druid zie ik als tekst in beeld steeds staan dat een bepaalde timer is afgelopen, is dat van DruidTimer of CountMoon of iets anders?

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Laatst online: 04-02 22:54
BootVluchteling schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 19:08:
[...]

weet het.. wilde het niet zeggen, maar nu schop jij em er alsnog in..

dank _/-\o_ ;)
inkoppertje, kon ik niet voorbij laten gaan he ;)

offtopic:
ben het nederlands elftal niet! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Vincentio schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 19:44:
Heerlijk weer halve raid telkens disconnect. Geweldige instance servers alweer vandaag, misschien hadden ze Magtheridon ook wat langer in de maintenance moeten gooien.

Andere servers hier ook last van?
Is waarschijnlijk gewoon een extra handicap om het de geweldige guilds daar wat meer uitdaging te bezorgen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:59
DarkShadow schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 18:43:
[...]

dat is echt bullshit. en als je zoveel agi en 35% crit hebt zou je moeten weten dat dat totaal nergens op slaat. Je krijgt vrijwel identieke crits. Alleen je multishot is met MM build significant hoger.
nou,
Ten eerste is er veel verloren gegaan tijdens de normalisatie, vroegah was alles beter.
Ten tweede hangt dit uiteraard af van je ranged weapon (Ashjre'thul in mijn geval), is ie wat sneller dan is je crit sowieso lager.
Ten derde hangt dit van de target af.
Tuurlijk crit ik 2.7k op een gesunderde target, easy mode. Grinding wise zit dat er dus gewoonweg NIET in, punt. Ik kan geen targets sunderen en mijn pet ook niet.

Of jij dat nou bullshit vind of niet, dat zal mij verder een worst wezen.
Overigens heb ik bij nader inzien met volledige crit gear slechts 489agi, 1470 atkpower (inc Hawk)
Met de Barb of the Sandreaver en wat andere dingetjes en ringetjes doe ik 540, scheelt ongeveer 4% crit.

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GameCrazy
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-03-2022
Miles Teg schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 20:24:
[...]

Is waarschijnlijk gewoon een extra handicap om het de geweldige guilds daar wat meer uitdaging te bezorgen. :P
Ja hier op Darksorrow ook enorme lagg, niet speelbaar in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:57
posttoast schreef op maandag 26 juni 2006 @ 19:59:
[...]

Allereerst: bedankt voor het testen :)

Ik sta er eigenlijk vooral van te kijken dat je in Windows verschil merkt. Ik dacht dat 1GB onder XP al aardig was. Voor mij zou de aanschaf niet puur voor WoW zijn, ik denk dat tijdens flink Photoshoppen het ook wel iets zou schelen.

Wat ik me afvraag: merk je het ook bij het opbouwen van terrain in WoW? Ik heb de distance op zijn hoogst staan en dat gaat goed, maar: ik zie nog steeds een soort opbouw. Alsof WoW eerst grof uittekent en dan wanneer je dichterbij komt er meer detail bij maakt. Je ziet dit vooral als je op een Gryphon zit. Ik had het vermoeden dat meer geheugen hierbij zou helpen, wat is jouw ervaring daarmee?
Ha Azqi, heb je inmiddels nog even kunnen spelen? Ik ben nog steeds benieuwd naar bovenstaande info :)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139486

Op Bloodfeather ook onspeelbare lag, alleen maar goed voor mij, anders wordt mn toetsweek helemáál niks meer :Y) Sinds ik retribution gespecced ben gaat killen van mobs veeeel sneller. Wel jammer van mn healing spells, maar de extra dmg maakt het helemaal goed. Ik hoop snel lvl 60 te worden, quests doe ik nu in ferelas en tanaris, maar tips zijn altijd welkom ;)

offtopic:
op bloodfeather kunnen de hollanders er ook wat van, wat dacht je van: sperzieboon, vensterbank, bezem, bezemhater, likmunbal 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

op genjuros ook mega lag

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148782

Zo te zien hebben de realms die wel ''up'' zijn erg veel last van lag. Quel Thalas heeft er ook last van, tenminste als ik zo in de nieuwe LFG-channel kijk.

Bij deze dus als je last hebt van lags, dan ben je zeer zeker niet de enige! Denk overigens dat het komt omdat men bij blizzard nog bezig is met een x aantal servers.

Dus ik ga maar heel voorzichtig wat grind werk doen met warlock gnome van lvl 18 en dan zie ik wel of het nog een beetje te doen is. Heb normaal gesproken nooit last van lag, maar het zal naar een fijne nachtrust wel gefikst zijn :)

edit: die lock is al 19....ga ook zo snel desondanks de lag :P

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 148782 op 28-06-2006 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Ik had vandaag helemaal nergens last van. Alles werkte gewoon en er was geen lag ofzoiets. Het leek wel een stuk drukke in IF dan normaal.

Heb vandaag niet mijn doel gehaalt (een level per dag). Moet nog 4 blokjes. Het kwam allemaal door AV :P. Heb vandaag weer aardig wat honor erbij. Denk wel dat ik rank 5 ga halen binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 02-05 11:37
vandaag razor gekilled. Met een nadeel het was met een andere guild(was ook de erste keer voor hun). De beste 5 members van onze guild met 35 van hun guild.

de loot weet ik niet meer precies. We hadden 3 epics en we mochten er voor onze guild één hebben(roll 3). Het was warrior bracers, WOOT ik was dus die warrior :P.

Daarna vael, nou dat tanken is wat lastig, moeten we/ze nog op oefenen.

Eerste run was ik geen MT(hadden er 8 bij ofzo), maar na een praatje met de raidleader was ik op de tweede try wel een van de MT's. Ik voelde mezelf nogal useless MT van mijn eigen guild, betere gear dan al die warriors(op één na). En dan dps moeten doen als def warrior, en een dps warroir laten tanken :).

anyhow eerste try was snelste whipe ooit ofzo, daarna hem iig nog tot 20 % gekregen. Maar het was al laat(valt ook te zien aan post).

Ik ben iig blij, maar vrees dat deze members ook die guid gaan joinen, en wat er dan met onze guild gebeurd weet ik niet(nou ja eigenlijk wel, die is niet meer dan).

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47226

MantaMania schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 16:28:
[...]
blizzard zal ook niets doen tegen mensen die farmen - dat is tenslotte wat alle lvl 60s (deels) doen. Dat deze mensen er nogal fanatiek in zijn en een dubieuze guildnaam hebben zal hun een rotzorg zijn. Alleen wanneer het geautomatiseerd is (--> een bot) kan een gm er iets tegen doen en vaak gebeurd dat ook. wanneer je iemand van botten verdenkt zou je hem moeten reporten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
lol.. superinspect is best grappig.. check ik mn honor.. 1.57% rank 7 8)

net genoeg dus.. nu ff flink farmen, want zaterdag ga ik op vakantie :)

kan je leuke dingen kopen op rank 7?

[ Voor 12% gewijzigd door BootVluchteling op 29-06-2006 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Gisteren heb ik nog lopen gamen en nu opeens een update en dan krijg ik deze melding:

This update does not need to be applied. It requires version 1.10.2.5302 of "WoW.exe", but you already have version 1.11.0.5428.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:21

chromeeh

the Gnome

Die lvl 60 mobs net buiten Gadgetzan waren er gister weer >:)
3748 rested xp te verdelen :D
Met 5 man (lvl 48 ~ 50) hakken op ze >:)
Ik moet echt alles uit de kast trekken om uberhaubt een dmg tegen ze te doen...
Nu is dat geen probleem, maar je moet absoluut geen add(s) krijgen anders gata het zwara mis...
En je moet ze heel voorzichtig pullen :+

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Laatst online: 31-10-2022
Xavier schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 08:01:
Gisteren heb ik nog lopen gamen en nu opeens een update en dan krijg ik deze melding:

This update does not need to be applied. It requires version 1.10.2.5302 of "WoW.exe", but you already have version 1.11.0.5428.

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Laatst online: 31-10-2022
Ging wat mis met mijn quote.. Maar heb hetzelfde probleem.. dus bij deze bevestigd.. kan nog niks vinden op de site..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
BootVluchteling schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 07:56:
lol.. superinspect is best grappig.. check ik mn honor.. 1.57% rank 7 8)

net genoeg dus.. nu ff flink farmen, want zaterdag ga ik op vakantie :)

kan je leuke dingen kopen op rank 7?
Probeer eens bij bij de battlemaster whatever thingy naar binnen te lopen en kijk wat er te koop is. thotbot of allakhazam anders ofzo. jees....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:34

Valkyre

Kitesurf FTW!

qoute uit deel 79:
Gohan-san schreef op maandag 26 juni 2006 @ 12:17:
met mijn mage de tier 0.5 questline tot aan de baron 45min run gekregen, nu alleen nog een goede groep voor Baron 45min zien te vinden.
hoeveel tijd moet je eigenlijk nog over hebben voordat het hek sluit, en jij bij die laatse binnenplaats bent?
[quote]
Helox-in-a-box
tja wrom denk je dattet baron 45min heet je hebt vanaf de tweede gate 45 mins om de baron te killen, verder maakt het weinig uit hoe lang je van gate tot gate er over doet, je moet gewoon de baron binnen 45 mins killen op het moment dat je de "buff"-krijgt.
/quote]

hehe ik weet dat het 45 min 8)7 maar ik bedoelde meer als indicatie hoeveel minuten je ongeveer over moet hebben voor het laatste gedeelte. (wanneer de laatste gate achter je sluit)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
[quote]Gohan-san schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 08:44:
qoute uit deel 79:

[...]
Helox-in-a-box
tja wrom denk je dattet baron 45min heet je hebt vanaf de tweede gate 45 mins om de baron te killen, verder maakt het weinig uit hoe lang je van gate tot gate er over doet, je moet gewoon de baron binnen 45 mins killen op het moment dat je de "buff"-krijgt.
/quote]

hehe ik weet dat het 45 min 8)7 maar ik bedoelde meer als indicatie hoeveel minuten je ongeveer over moet hebben voor het laatste gedeelte. (wanneer de laatste gate achter je sluit)
hou gewoon aan dat je vanaf de 2e gate (timer begint te lopen) je 8 minuten hebt per zigurat om te clearen, met een uitloop naar 10,

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
ImdaMned schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 08:39:
[...]

Probeer eens bij bij de battlemaster whatever thingy naar binnen te lopen en kijk wat er te koop is. thotbot of allakhazam anders ofzo. jees....
waarom zou ik het hier niet mogen vragen dan.? ik zie het probleem niet.. als mensen het nou net toevallig weten, scheelt het mij zoektijd :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
ok, komtie

rank 7 pvp gear

et voila !

Ben je met rank 6 nooit dat gebouwtje ingelopen? Nooit gekeken wat er daarna te verkrijgen was? Nu kom je echt over als de eerste de beste speler die "/1 Barrens where can I find ishamule" typed. Ik vind het vooral vreemd omat je al 2 lvl 60 hebt en met beiden MC in bent geweest. Voor 2 lvl 60's met MC ervaring is je kennis eigenlijk nihil.

[ Voor 88% gewijzigd door ImdaMned op 29-06-2006 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117735

BootVluchteling schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 09:24:waarom zou ik het hier niet mogen vragen dan.? ik zie het probleem niet.. als mensen het nou net toevallig weten, scheelt het mij zoektijd :Y)
*fokkol telt tot 10
Het gebeurt vaak in dit topic dat mensen dingen vragen en 3 pagina's later hetzelfde weer gevraagd word.
Dus kijk zelf eerst over op die WoW sites voor informatie ( daar zijn ze tenslotte voor!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
ImdaMned schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 09:27:
ok, komtie

rank 7 pvp gear

et voila !
:/ .....

ik weet alleen dat ik gloves en boots kan kopen.. maar ik wil stats zien.. wow-europe site wil niet meewerken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Iemand hier een mening over?:

http://www.wow-europe.com...0000000025002232122301320

Frost/Arcane Mage (21/0/30)

(Dit is toch niet de standaard build, toch?)

[ Voor 12% gewijzigd door Viper2k1 op 29-06-2006 10:47 ]

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
ImdaMned schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 09:27:
ok, komtie

rank 7 pvp gear

et voila !

Ben je met rank 6 nooit dat gebouwtje ingelopen? Nooit gekeken wat er daarna te verkrijgen was? Nu kom je echt over als de eerste de beste speler die "/1 Barrens where can I find ishamule" typed. Ik vind het vooral vreemd omat je al 2 lvl 60 hebt en met beiden MC in bent geweest.
3 60's, ony down, ZG op farm, AQ bijna op farm en MC bijna op farm :P:+

mn eerste 2 chars zijn op een PvE server met BG queue's van 3+ uur... dus ik ben nu pas serieus aan het pvp-en..
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat en one-liners horen niet thuis in dit topic!