Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 80 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.827 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 11:20
Tranzity schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 14:41:
[...]

Gewoon een beetje rondvragen op realmfora. Fee zal toch wel geen 100+g zijn, mats zijn iniedergeval redelijk.
[afbeelding]
Ik kom op minimaal 500G voor components en dat is op onze server met een redelijk goedkope economy. En 100G fee is niet zo gek als je het aantal mensen met de recipe op 1 hand kunt tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-04 13:35

chromeeh

the Gnome

Vanavond even doorbijten en de laatste 40K XP halen om lvl 50 te worden...
Nieuwe Spells + upgrades kopen en dan eens flink raggen in Un'Goro >:) >:)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 20:26

m0nk

16-09-2003 15.15

chromeeh schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 14:50:
Vanavond even doorbijten en de laatste 40K XP halen om lvl 50 te worden...
Nieuwe Spells + upgrades kopen en dan eens flink raggen in Un'Goro >:) >:)
Succes! Ik ga vanavond mijn laatste 105k maar bij elkaar grinden/questen om vervolgens mijn Mage lvl60 te zien worden. Kan ik eindelijk kiezen tussen mijn druid en mage. :D

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 14:48:
[...]

Ik kom op minimaal 500G voor components en dat is op onze server met een redelijk goedkope economy. En 100G fee is niet zo gek als je het aantal mensen met de recipe op 1 hand kunt tellen.
ik kom uit op rond de 700g.
Valt imho nog mee, vooral de tijd die je moet spenderen om de Mageblade te winnen in MC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-03 00:15
Ik heb een vraagje aan de mensen met veel BWL ervaring, ik heb een warlock en heb laatst een onyxia scale cloak gekregen. Welke enchant is hier het best voor? 7 FR of miss zelf 15 FR? Laatste is wel aardig overpriced maar je hebt dan wel een hele decent resistance cloak (normaal gebruik ik een chromatic cloak + 5 all resis) Of heb je in de fights waar je deze cloak aanhebt meer aan shadowresistance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Tranzity schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 14:55:
[...]

ik kom uit op rond de 700g.
Valt imho nog mee, vooral de tijd die je moet spenderen om de Mageblade te winnen in MC.
Ligt eraan. Bij ons heeft iedereen z'n mageblade/SoD wel en kun je hem aardig snel oprapen. Scheelt je een hoop geld.

Vergeet ook niet dat mageblade niet alleen gratis is, maar ook nog eens 2x beter dan sageblade (die -20 res is niet zo super nuttig namelijk).

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 27-06-2006 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
sebasgrif schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 15:00:
Ik heb een vraagje aan de mensen met veel BWL ervaring, ik heb een warlock en heb laatst een onyxia scale cloak gekregen. Welke enchant is hier het best voor? 7 FR of miss zelf 15 FR? Laatste is wel aardig overpriced maar je hebt dan wel een hele decent resistance cloak (normaal gebruik ik een chromatic cloak + 5 all resis) Of heb je in de fights waar je deze cloak aanhebt meer aan shadowresistance?
Als je guild ony doet neem ik aan dat je guild bank ook een hoop nexus crystals heeft en fire essence. Dan is die +15 fr ineens heel goedkoop ;)

De cloak heb je toch nodig dalijk, dus dan kun je hem maar beter zo goed mogelijk maken ook. +15 fr dus is imho een must erop (is bij ons ook ongesproken regel :P).

[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 27-06-2006 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:55

Bezulba

Formerly known as Eendje

kheb een tijdje met rebornui rondgelopen, en was daar best te spreken over (na het grondig aanpassen van een aantal dingen maar dat terzijde) het enige probleem waar ik niet een makkelijke oplossing voor vond was dat het niet lekker werkte met meerder characters. Is er een UI met een zelfde soort interface (vnl de health/mana rond je char en meer buttons) maar die wel fijn werkt met meerdere chars?

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:30
Bosmonster schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 15:01:
[...]

Als je guild ony doet neem ik aan dat je guild bank ook een hoop nexus crystals heeft en fire essence. Dan is die +15 fr ineens heel goedkoop ;)
Waar zouden ze die nexus crystals vandaan moeten halen? Zeker niet voor warlocks, de MT's eventueel wel maar ik neem aan dat de epics die ze niet nodig (uit MC ed) de grootste bron van nexus crystals is. Toen wij onyxia gingen doen waren er totaal nog geen items disenchanted, misschien 1 vendorstrike.

[ Voor 32% gewijzigd door FreeShooter op 27-06-2006 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-04 18:47

Thermometer

Whoop Whoop!

Ha mensen,

Ik heb eindelijk mijn eerste 60'er!!! Ben net 60 gedinged in LBRS en wat denk je dat ik win van de laatste baas?(overlord whyrmtak ofzo):

Mark of the Dragon Lord!!!!
Ik ga nu 3 dingen van soulforge bij elkaar halen en strat/ubrs/scholo enzo doen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172249

Heeft er iemand eigenlijk al Tier3 delen weten te bemachtigen en indien ja, zou diegene dan aub een screenshot willen posten ? ( priests preferred :9~ ) namelijk altijd leuk om op andere gear te kwijlen.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 172249 op 27-06-2006 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:57
m0nk schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 14:52:
[...]

Succes! Ik ga vanavond mijn laatste 105k maar bij elkaar grinden/questen om vervolgens mijn Mage lvl60 te zien worden. Kan ik eindelijk kiezen tussen mijn druid en mage. :D
oooh, je grind chinees heeft goed werk geleverd : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
FreeShooter schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 15:05:
[...]

Waar zouden ze die nexus crystals vandaan moeten halen? Zeker niet voor warlocks, de MT's eventueel wel maar ik neem aan dat de epics die ze niet nodig (uit MC ed) de grootste bron van nexus crystals is. Toen wij onyxia gingen doen waren er totaal nog geen items disenchanted, misschien 1 vendorstrike.
Yeah MC. Als je Ony doet neem ik aan dat je ook al een aardig eindje op weg bent in MC, want de eerste paar bosses in MC zijn makkelijker dan Ony.

Zo niet, dan heb je die cloak voorlopig toch niet nodig en is een +7 wel ff genoeg (FR is pas echt nodig bij Geddon en verder).

[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 27-06-2006 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170950

Gisteren voor de eerste keer Chromaggus geprobeert maar die viel nog niet mee om ff onder de knie te krijgen, we hadden timelaps erbij en dat maakte het hele gedonder nog wat extra lastig.

Maar beste try tot 21% gekomen, maar best wat moeite om die timelaps onder de knie te krijgen, we hebben chrom getankt bij dat stukje waar je die eerste van de 2 draken tankt op dat rondje wat zo naar beneden loopt ongeveer halverwege, maar best veel gestoei om de offtank group goed out of line te krijgen.

Wel een heleboel geleerd, en de verwachting is dat hij volgende run wel neergaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
Bosmonster schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 15:20:
[...]

Yeah MC. Als je Ony doet neem ik aan dat je ook al een aardig eindje op weg bent in MC, want de eerste paar bosses in MC zijn makkelijker dan Ony.

Zo niet, dan heb je die cloak voorlopig toch niet nodig en is een +7 wel ff genoeg (FR is pas echt nodig bij Geddon en verder).
We hebben op dit moment ragnaros een keer of 5 neer, en hebben morgen onze 3e whipe avond op razorgore. Nexus zit wel zat in de bank, en anders heb ik ook wel de cash ervoor. Mijn vraag was meer is de 15 fr (of 7, maar deze valt dan al af) handiger dan de 10 shadowresis. Ik ken de fights niet waar je de cloak nodig hebt, en kom nu al aan 120-150 fr zonder echt te gimpen, dus weet niet hoeveel shadowresis handig gaat zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103205

Totaan de twin emperors heb je geen enkele shadowresistance gear nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
Anoniem: 103205 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:04:
Ok, danku, dat is nog ver weg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123304

Nou vanavond leuk princess huhuran.

We zouden eigenlijk Naxxramas doen maar omdat we princess huhuran gisteren tot 1% kregen wilde ze toch liever naar AQ40 gaan.

Wish me luck, hoop echt dat ze de huhuran stinger dropt.

Agi for the wind.

p.s. ben hunter (Dwarf) ik ben MM build met 500agi unbuffed zou het verstandig zijn naar survival te gaan?

Ik wil eigenlijk liefst max damage eruit halen, dus dat me crits hoger uitkomen zowel ook de normale hits. Of is het verstandig om op MM te blijven.

Ene zegt dat ik meer dps eruit haal en andere zegt weer niet. Verwarrend want 50g zo weg te gooien doe je ook niet gauw.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Anoniem: 103205 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:04:
Nog nooit Ebonroc met een MT met 200 Shadowres gedaan zeker. Hoef je niet eens een taunt-rotatie te doen, lekker DPS-en ;p Tank resist toch 80% van de Shadow of Ebonroc casts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-04 10:28

PcManiaxx

ondertitel duh

Ik ben van plan zometeen wow bij FRS te halen voor 29.99 euro. Alleen hoe werkt het abonnement?

Kan ik de eerste maand de game gratis spelen? Moet ik ook een gamecard aanschaffen?

Hoe verloopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:25

Phydomir

Dennis

PcManiaxx schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:28:
Ik ben van plan zometeen wow bij FRS te halen voor 29.99 euro. Alleen hoe werkt het abonnement?

Kan ik de eerste maand de game gratis spelen? Moet ik ook een gamecard aanschaffen?

Hoe verloopt dat?
Je hoeft niet direct een gamecard te kopen. Echter moet je voor de registartie wel een gamecard of creditcard nummer invullen. Dit is puur voor de registartie en er zal ook niets van de cc worden afgeschreven.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PcManiaxx schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:28:

Hoe verloopt dat?
Jep,

Je hebt de eerste maand gratis en daarna kan je kiezen om via creditcard te betalen (kan je in je accountmanagement instellen) of een gamecard kopen, hierop zit een kraslaag met daaronder een uniek nummer die je invult.
Gamecard kost zo'n 27 euro afgerond maar kan je 2 maanden online gamen.
Behalve op dinsdag nacht van 03:00CTE tot 11:00CTE dan is er onderhoud aan de server. Maar dat is toch diep in de nacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168

Anoniem: 123304 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:16:
Nou vanavond leuk princess huhuran.

We zouden eigenlijk Naxxramas doen maar omdat we princess huhuran gisteren tot 1% kregen wilde ze toch liever naar AQ40 gaan.

Wish me luck, hoop echt dat ze de huhuran stinger dropt.

Agi for the wind.

p.s. ben hunter (Dwarf) ik ben MM build met 500agi unbuffed zou het verstandig zijn naar survival te gaan?

Ik wil eigenlijk liefst max damage eruit halen, dus dat me crits hoger uitkomen zowel ook de normale hits. Of is het verstandig om op MM te blijven.

Ene zegt dat ik meer dps eruit haal en andere zegt weer niet. Verwarrend want 50g zo weg te gooien doe je ook niet gauw.

Iemand tips?
Ik was altijd 5/31/15 en ik denk ongeveer gelijk gegeared met jou (aangezien wij net Huhuran neer hebben). Ben vorige week gerespecced naar 0/21/30, maar ik merk echt nauwelijks verschil in damage. Kan het niet met sluitende getallen brengen, maar m'n gevoel zegt dat ik met full MM net iets meer damage doe.

Het enige wat ik echt merk aan m'n respec is dat ik nu counterattack heb, dat is wel imba. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Is dit trouwens nieuws voor jullie of al lang bekend?

Haunted Goldshire

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:41:
[...]
Ik was altijd 5/31/15 en ik denk ongeveer gelijk gegeared met jou (aangezien wij net Huhuran neer hebben). Ben vorige week gerespecced naar 0/21/30, maar ik merk echt nauwelijks verschil in damage. Kan het niet met sluitende getallen brengen, maar m'n gevoel zegt dat ik met full MM net iets meer damage doe.

Het enige wat ik echt merk aan m'n respec is dat ik nu counterattack heb, dat is wel imba. >:)
Mhhhh, ik ben zelf ook 5/31/15

Stomme is dat op de US forums weer spreken over dat men bij 450Agi+ overkunnen stappen naar survival voor meer damage, andere zeggen pas bij 800+ :/

Maar is de aantal crit die je nu krijgt niet handig via survival?
Ja je mis barrage 15% maar...haalt de RaP dat niet een beetje in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-04 18:03
posttoast schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:45:

Haunted Goldshire
Grappig verhaal :D

Nu ik er over nadenk heb ik die kinderen wel eens gezien, maar of ze echt zo stonden kan ik me niet meer herinneren. Ik zal vanavond eens kijken. Dat van die namen klopt in ieder geval wel.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168

Anoniem: 123304 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:46:
[...]

Mhhhh, ik ben zelf ook 5/31/15

Stomme is dat op de US forums weer spreken over dat men bij 450Agi+ overkunnen stappen naar survival voor meer damage, andere zeggen pas bij 800+ :/

Maar is de aantal crit die je nu krijgt niet handig via survival?
Ja je mis barrage 15% maar...haalt de RaP dat niet een beetje in?
Yep, dat doet het. Maar met 5/31/15 heb je sowieso 5% extra _damage_ op _al_ je ranged attacks (die dus meeschaalt), en je hebt de quick shots proc die ook veel toevoegt.

En forums moet je niet te hard op af gaan. Toen de hunter revamp net uit was zweerde iedereen bij 0/21/30 qua meeste damage (als je goeie gear had), dat is ondertussen dik achterhaald. MM schaalt net zo hard mee met 15% damage op multishots en 5% damage op alle attacks en de quick shots proc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Vraagie,
Mijn interface is helemaal verpest, nu helemaal toen ik op default heb gedrukt :'( :'(
Mijn probleem is wanneer ik met mijn caracter naar links of naar recht loop, dat mijn camareview niet automatisch mijn caracter volgt, ik moet dan muisknop ingedrukt houden en dan met de muis naar links/rechts schuiven. Is erg irritant hoe het nu is. Ik heb bij "interface options" -> Advanced options alle soort camera instellingen uitgeprobeerd maar wil niet baten. Ik zal wel ergens iets fouts doen. 8)7 8)7

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-04 13:24
Fear breekt nu op damage, niet meer op ticks. Met als nadeel dat als je een beetje damage gear hebt je fear al na paar ticks kapt.. Of met een enkele shadow bolt...
Ik heb er ook een beetje mee lopen spelen (rond de +300/350 dmg nu), en op mobs merk ik nauwelijks verschil als ik ze helemaal voldot, al gebruik ik fear iets minder nu ik coex heb.
In pvp merk ik maar een marginaal verschil, het zou nu zo moeten zijn dat de werkelijke dot dmg meegenomen wordt in de kans dat de fear breakt maar eigenlijk het enige wat ik merk is dat fear sneller breekt wanner ik direct damage doe (breekt eigenlijk op players na de eerste shadowbolt)
Onze guild Scion of Darkness zijn nu bezig met princess huhuran op A-N server.
Nice, een mede got-er op AN ;) (ik was bang dat ze niet bestonden)

succes met huhuran iig

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:52
Bosmonster schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 14:48:
[...]

Wij hebben em in de guild, verkoopt goed voor 75g +mats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-04 14:41
Predje schreef op maandag 26 juni 2006 @ 11:02:

Lol, ik heb bijna dezelfde layout ;)
Ik zal straks (nog) eens de beta versies installeren, had ik al gedaan..

Hoe heb jij btw die models in 3d staan? (ik heb 3dunitmodels ofzo)
Hoe pas je daarvan settings aan?
hehe ;)
Die 3D models dat is Zuxana's Model Citizen mod. De layout die ik gebruik voor DUF is ook van Zuxana net zoals op de screenshot bij die mod te zien is: http://www.digitalmyth.net/wow/ZuxanaDUF.zip

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 23:15
Ik wordt altijd zo vrolijk als ik Ghost Howl aan het zoeken ben.
Kolere beest zit echt overal. En als ik hem vind issie dood :|

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:43
Ik ben eindelijk begonnen met dit spel. Ik ben nu een lv 8 Shaman :P
Ik zit nu op de 2e dag van m'n 10dagen durende guest pass. Maar kan ik daarna als ik het spel ik de winkel koop gewoon verdere op m'n 'oude' account ?

[ Voor 7% gewijzigd door Dubbel Fristie op 28-06-2006 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 24-04 19:44
TrIsTaN_tDb15 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 00:35:
Ik ben eindelijk begonnen met dit spel. Ik ben nu een lv 8 Shaman :P
Ik zit nu op de 2e dag van m'n 10dagen durende guest pass. Maar kan ik daarna als ik het spel ik de winkel koop gewoon verdere op m'n 'oude' account ?
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Laatst online: 04-02 22:54
posttoast schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:45:

Haunted Goldshire
vaagheid :D

offtopic:
ik word echt schijtziek van al die reclames op GoT :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:16
Zo, weer eens ff gekeken op mn warrior, ben van 99% rank8 naar 1% rank9 gegaan :D
nog 3 weken, denk ik, voor rank10 en ff doorgaan voor exalted met AB en dan kap ik met pvp voorlopig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
superbassie schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 02:49:
Zo, weer eens ff gekeken op mn warrior, ben van 99% rank8 naar 1% rank9 gegaan :D
nog 3 weken, denk ik, voor rank10 en ff doorgaan voor exalted met AB en dan kap ik met pvp voorlopig
kan je dan niet beter ff doorzetten voor rank 11? heb je iig een cheapass epipc mount :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

addictive schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 01:26:
[...]

vaagheid :D

offtopic:
ik word echt schijtziek van al die reclames op GoT :/
offtopic:
Gebruik Opera, ik heb helemaal geen reclames

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-03 11:53
na een paar weken gekloot met sign ups en random d/c's hadden we gisteravond eindelijk een fatsoenlijke avond op vael en op de tweede poging ging hij neer! \o/! En gelijk m'n 4e judgement part geclaimed ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

ik weet niet of het al voorbij is gekomen maar zie
http://www.worldofwarcraft.com/
paid character transfers

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Yay, gister Noth neer :)
Desecrated Waistguard naar mij dus ik ben nu een van de 2 mensen op de server met een Tier3 item :) (lock uit m'n guild heeft ook nog plagueheart bracers)

Jammer genoeg maar 2 bazen (Noth+Anub) dood deze ID.. elke avond login problemen + WK helpt niet echt :P
Volgende week hopelijk iets meer bazen dood!

6999HP unbuffed nu trouwens.. nog maar 1hp voor 7k ARGH :(

Trouwens ook fun, we hadden de hele week geen BWL gedaan, bleek ineens dat we de ID van een andere guild op de server mochten gebruiken met alleen nog Chromaggus en Nefarian over. Er gingen ook 4 of 5 gasten van die guild mee dus dat was nogal raar om 5 mensen van een andere guild in de raid te hebben :P

Wel allebei in 1x neer natuurlijk en een hunter van hun ging weg met (gratis) DS chest en Prestor's :D

[ Voor 35% gewijzigd door bcd87 op 28-06-2006 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:57
Yay, wel nef 2 x op first try down hebben maar in elkaar gebatst worden door ragnaros

altjes ftl !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103205

Nee man, het is zeer belangrijk dat alts goed gegeared raken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161226

Gisteren (27-06-2006) hebben de fijne mensen van The Squishies hun eerste baas in BWL neergehaald. Razorgore is officieel dood :P

Afbeeldingslocatie: http://img409.imageshack.us/img409/1246/squishiespwnrazorgore7hn.th.jpg

Ik sta links met Lok te patsen in me Tuxedo :9~

Loot:
Stormrage en Wrath bracers
Spineshatter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

(jarig!)
TomSmit82 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 08:11:
na een paar weken gekloot met sign ups en random d/c's hadden we gisteravond eindelijk een fatsoenlijke avond op vael en op de tweede poging ging hij neer! \o/! En gelijk m'n 4e judgement part geclaimed ^_^
Yes yes! Inderdaad, het ging erg lekker gisteren... en eigenlijk was Vael wel makkelijk, want er werden ook nog was kleine foutjes gemaakt...

Iedereen al een beetje gestressed dat ze vandaag niet kunnen spelen? Aangezien de servers minimaal 24 uur down zijn... :)

En ja Tom.. ik denk dat ik al weet wat jij gaat doen vanavond... ;)

(Ik ben blij dat ik vandaag toch al niet kon)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

Anoniem: 161226 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 09:01:
Gisteren (27-06-2006) hebben de fijne mensen van The Squishies hun eerste baas in BWL neergehaald. Razorgore is officieel dood :P

[afbeelding]

Loot:
Spineshatter
Grats!

Wij hadden gisteravond onze eerste wipe-tries op Razorgore. Onze beste try was 7 eggs left. Dat wordt nog even MC farmen voor meer T1 gear :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

ik ben blij dat mijn server niet down is maar ik zal behoorlijk ziek zijn als mn server 36 of 24 uur down zou zijn.

Kent iemand een addons die een timer weer geeft voor iedereen in je party bv? Ik wil graag eens een rogue run doen en dan dus tegelijk sappen / ambushen en dan lijkt mee een counter/timer wel erg makkelijk.
En ik zoek nog een addon die alle dingen als banish sheep frost nova als remaining time laat zien ik ben dus zelf warrior maar wil graag zien hoe lang een bepaalde mob nog gebanised is.
Anoniem: 26351 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 09:13:
[...]

Grats!

Wij hadden gisteravond onze eerste wipe-tries op Razorgore. Onze beste try was 7 eggs left. Dat wordt nog even MC farmen voor meer T1 gear :)
ligt eraan wat voor tactiek je doet als je alles behalve mages kiten kan je het ook redden met wat mindere gear maar dan moet alles wel goed gaan (zo deden wij het).
De laatste keer hebben we toch maar alles behalve dragons gekilled en nu gaat ie eigenlijk perfect.

[ Voor 35% gewijzigd door MantaMania op 28-06-2006 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-04 10:26

RaseriaN

So much choices..

ReCreator schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 09:12:
Iedereen al een beetje gestressed dat ze vandaag niet kunnen spelen? Aangezien de servers minimaal 24 uur down zijn... :)
Heh, ben ik blij dat ik gemigreerd ben naar een nieuwe server toe met nieuwe hardware ;).

@Ontopic,
Gisteren lekker Naxxramas in geweest, wat een instance :D
Hebben de Spiderwing gekozen en zijn tot Anub'Rekan gekomen, maar helaas ging het allemaal niet zo gesmeerd als het moest. Elke keer wat pech met het kiten van Anub waardoor de MT op zn bek ging en dus automatisch de raid whiped!

Leuke fight en we krijgen hem zeker wel neer, maar eerst AQ40 maar eens afmaken :9

@MantaMania
Probeer CCWatch, die tracked echt alles ;)

[ Voor 5% gewijzigd door RaseriaN op 28-06-2006 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-04 12:13

On_E

Housemusic

ReCreator schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 09:12:
[...]
Mijn server blijft gewoon online. :)

Gisteravond zelf maar eens een AQ20 raid gestart, volgens mij hebben ze Kurinaxx en Rajaxx aardig generfed zeg, bij Kurinaxx ben ik voor 't eerst niet geraakt door een sand pillar, en Rajaxx ging in 1 keer zonder pijn neer wat normaal wel anders is.

Later ook nog Buru down (een eitje ;) ) en vanavond gaan we voor Moam, Assyiam (sp?) en Ossirian.

En nieuwe rank Corruption erbij voor mezelf. _/-\o_

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-04 13:35

chromeeh

the Gnome

Ik had me sterk voorgenomen om te lvl'en gister avond...
Helaas vind ik m'n sociale leven net iets belangrijker en is het er niet van gekomen :+
Vanavond dan maar weer verder :P

Klopt het dat die zwevende piramide's 'respawnen'?
Want ik zag gister dat er ineens dat er een weer zweefde boven Gadgetzan, alleen miste ik een beetje het hack 'n slash gebeuren met die lvl 60 mobs :'(
Dat was cool namelijk... De roze 'spook' lichtjes staan wel op de grond, maar de complete 'summon cirkel look-a-like' is er niet?

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MantaMania schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 09:15:

[...]

ligt eraan wat voor tactiek je doet als je alles behalve mages kiten kan je het ook redden met wat mindere gear maar dan moet alles wel goed gaan (zo deden wij het).
De laatste keer hebben we toch maar alles behalve dragons gekilled en nu gaat ie eigenlijk perfect.
Hunters kiten de dragons, warriors kiten de legionnairs en mages worden asap gekilled. Als er geen mages meer zijn, dan wordt er een legionnaire gekilled. Qua dps zitten we wel goed, maar het kiten vergt nog wel even wat oefeningen. Onze hunters gaan iets te snel liggen vooralsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Anoniem: 103205 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 08:58:
Nee man, het is zeer belangrijk dat alts goed gegeared raken!
Het is goed om te weten dat je er zo over denkt. Ik word er helemaal blij van :P

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-04 13:22

Belgar

Archmaster ranzige code..

Bosmonster schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 15:00:
[...]

Ligt eraan. Bij ons heeft iedereen z'n mageblade/SoD wel en kun je hem aardig snel oprapen. Scheelt je een hoop geld.

Vergeet ook niet dat mageblade niet alleen gratis is, maar ook nog eens 2x beter dan sageblade (die -20 res is niet zo super nuttig namelijk).
Mageblade is niet gratis, tenzij je de eerste keer dat je meegaat 'm te pakken krijgt en geen repair hebt 8)

Anyway, de -20 resist is wel redelijk handig. +hit op spells is gecapt. Als het goed is komt elke -10 resist ongeveer overeen met +1 to hit. Samen met mage-talents is dat een extra +3 to hit. Bovendien is het in PvP handiger dan de extra +20 damage. -30 resists tijdens PvP resulteerd vaak in veel hogere extra damage dan +20 damage. Anyway ik heb mijn sageblade opgepikt voor 240 gold mats en 50 gold crafting. 300 gold is dit wapen echt wel waard

[ Voor 3% gewijzigd door Belgar op 28-06-2006 09:49 ]

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-01 12:26
Anoniem: 161226 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 09:01:

[afbeelding]

Loot:
Spineshatter
Hey dat is Doomhammer!

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
RaseriaN schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 09:15:
[...]

Heh, ben ik blij dat ik gemigreerd ben naar een nieuwe server toe met nieuwe hardware ;).

@Ontopic,
Gisteren lekker Naxxramas in geweest, wat een instance :D
Hebben de Spiderwing gekozen en zijn tot Anub'Rekan gekomen, maar helaas ging het allemaal niet zo gesmeerd als het moest. Elke keer wat pech met het kiten van Anub waardoor de MT op zn bek ging en dus automatisch de raid whiped!

Leuke fight en we krijgen hem zeker wel neer, maar eerst AQ40 maar eens afmaken :9

@MantaMania
Probeer CCWatch, die tracked echt alles ;)
Wat hoorde ik nou? Wou jullie MT Jarno niet geloven over hunter+aspect of the pack om weg te rennen @ anub? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Gimbooze schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 09:39:
[...]

Wat hoorde ik nou? Wou jullie MT Jarno niet geloven over hunter+aspect of the pack om weg te rennen @ anub? :P
Klopt helemaal... die kerel heeft plate voor zn eigen harses blijkbaar ;)
En wel meer mensen die hem niet geloofde betreffende AotP, toch eens opzoeken want het klinkt heel aannemelijk tbh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:23
FreeShooter schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 10:57:
Helaas wordt je 'verplicht' healing te gaan in raids. Niks mis met healen natuurlijk, maar je moet er van houden...
Dat ligt dan eerder aan je guild of raidcommunity. Wij hebben bij onze raid verschillende druids, restoration, feral en balance. Onze guild verplicht niemand bepaalde specs (enkele uitzonderingen daar gelaten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Laatst online: 25-03 11:53
VHware schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 09:45:
[...]
Dat ligt dan eerder aan je guild of raidcommunity. Wij hebben bij onze raid verschillende druids, restoration, feral en balance. Onze guild verplicht niemand bepaalde specs (enkele uitzonderingen daar gelaten).
Hij bedoelt denk ik niet de build maar meer de taak van een class :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

On_E schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 09:24:
[...]

Mijn server blijft gewoon online. :)

Gisteravond zelf maar eens een AQ20 raid gestart, volgens mij hebben ze Kurinaxx en Rajaxx aardig generfed zeg, bij Kurinaxx ben ik voor 't eerst niet geraakt door een sand pillar, en Rajaxx ging in 1 keer zonder pijn neer wat normaal wel anders is.

Later ook nog Buru down (een eitje ;) ) en vanavond gaan we voor Moam, Assyiam (sp?) en Ossirian.

En nieuwe rank Corruption erbij voor mezelf. _/-\o_
rajaxx waves zijn aan de ene kant idd makkelijker aan de andere kant hebt nog nooit die eerste captain fear zien doen en de waves komen nu wel sneller na elkaar. Bij ons gaat eigenlijk altijd precies aan het eind van rajaxx die general dood zo balen is dat altijd.
Buru is idd makkelijk als iedereen goed luistert, moam is ook easy zolang die mana drain erop zit en je het liefst 3 locks hebt.
Assyiam is die hunter toch die hebben we als ik me niet vergis vorige week voor het eerst neer gehaald, als die eenmaal goed loopt is die eigenlijk ook niet echt moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 00:19
Mijn server, Kor'Gall, staat wel in het lijstje. Verdomme t/m morgen geen WoW en oh wee als er lag is na deze move!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
RaseriaN schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 09:43:
[...]

Klopt helemaal... die kerel heeft plate voor zn eigen harses blijkbaar ;)
En wel meer mensen die hem niet geloofde betreffende AotP, toch eens opzoeken want het klinkt heel aannemelijk tbh.
Wij hebben hem zo gesloopt en ik geloof ook niet dat er een andere manier is tbh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Woei voor het eerst sinds Magtheridon bestaat zal hij niet als laatste up zijn. :D
En veel succes met het wachten mensen. Ik weet er alles van. Magtheridon was bij het patchen naar 1.9 37 uur down. :(

Gister trouwens niks gedaan in naxx, omdat de Instance servers te hard lagden voor ons, waardoor er telkens mensen crashten en we niet eens trash down konden krijgen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 26351 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 09:28:
[...]

Hunters kiten de dragons, warriors kiten de legionnairs en mages worden asap gekilled. Als er geen mages meer zijn, dan wordt er een legionnaire gekilled. Qua dps zitten we wel goed, maar het kiten vergt nog wel even wat oefeningen. Onze hunters gaan iets te snel liggen vooralsnog.
als je genoeg dps hebt zou ik je eens de kills alles behalve dragons tactiek aan kunnen bevelen.
Ik heb de tip hier ook een paar keer gehad en na 2 goeie oefeningen ging ie eigenlijk perfect.
Wij lieten 2 hunters en 2 warriors de dragons kiten en de druids als er 1 in de groep kwam hem sleepen op het kite pad die pikte hem dan weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Ja, dat was the key. 4 kiters is altijd beter dan 8 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

MantaMania schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 09:52:
[...]

rajaxx waves zijn aan de ene kant idd makkelijker aan de andere kant hebt nog nooit die eerste captain fear zien doen en de waves komen nu wel sneller na elkaar. Bij ons gaat eigenlijk altijd precies aan het eind van rajaxx die general dood zo balen is dat altijd.
Buru is idd makkelijk als iedereen goed luistert, moam is ook easy zolang die mana drain erop zit en je het liefst 3 locks hebt.
Assyiam is die hunter toch die hebben we als ik me niet vergis vorige week voor het eerst neer gehaald, als die eenmaal goed loopt is die eigenlijk ook niet echt moeilijk.
Assyiam is die hunter ja, die hebben we volgens mij nog nooit geprobeerd.

Moam gaat zeker down, die is simpel met 3 locks (maar we hadden er maar 2 gisteravond), en Ossirian hebben we al eens geoefend, erg moeilijk, maar wel erg leuk :D

Hopelijk zijn er vanavond veel mensen online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:12
ImdaMned schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 08:32:
Yay, wel nef 2 x op first try down hebben maar in elkaar gebatst worden door ragnaros

altjes ftl !
Wij doen BWL tegenwoordig wipeloos, met heel af en toe een dooie mage enzo, maar we hebben een tijdje terug een MC raid afgeblazen omdat het gewoon niks werd. Laatste MC run, we zijn ermee gestopt :(

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Heet die boss niet Ayamiss the Hunter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

On_E schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 10:14:
Assyiam is die hunter ja, die hebben we volgens mij nog nooit geprobeerd.

Moam gaat zeker down, die is simpel met 3 locks (maar we hadden er maar 2 gisteravond), en Ossirian hebben we al eens geoefend, erg moeilijk, maar wel erg leuk :D

Hopelijk zijn er vanavond veel mensen online.
Hunter is wel een leuke baas, zorg dat de hele raid voor/op de trap staat want om de zoveel tijd word er iemand 'gesacrified' waardoor een bug naartoe rent en je wilt niet weten wat het eind resultaat is ;)

Een big ass bug die vliegt en je raidmember is overleden ;)
Verder gewoon DPS erop knallen!

(Ps. ga via de Ossirian kant naar hem toe en clear de hele area voor het gevecht ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Wouter schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 10:15:
Heet die boss niet Ayamiss the Hunter?
Yep, ben nooit zo goed in namen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Laatst online: 04-02 22:54
ik voorzie weer hele whine posts op de official forums zodra de realms ook maar een seconde langer dan 24 uur down zijn xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zeg vraagje voor diegene die al in naxxramas binnen zijn gekomen.

Onze guild gaat volgende week beginnen ermee, we zouden eigenlijk deze week beginnen maar wilde eerst toch Princess huhuran neer halen omdat we haar op 1% wipte.
maar dat ging ook niet door omdat bij onze raidplanner: naxxramas stond ingepland waarvan niet iedereen attuned voor was dus, zooitje mensen kwamen niet opdagen.

Dus werdt het uiteindelijk alleen maar AQ20.

Maar de vraag over naxxramas, ik hoorde dat de mobs die daar zijn vooral spider wing nogal easy-to-kill zijn.
Klopt dat? Ik bedoel hoe moeilijk zijn ze vergelijking de mobs in BWL? moeilijker? harder?

Had gisteren in AQ20 eindelijk me spiked hilt, ben 5k verwijderd van revered :P, wil die 1h axe met 16 agi en mana per 5 sec.
Grind me gek op twilight text ook maar zulke lage drops :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:58
AD rep farmen anyone?

Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/bwildeboer/horse.JPG

Ticket: http://home.casema.nl/bwildeboer/ticket.JPG

Reply: http://home.casema.nl/bwildeboer/horsegone.JPG

[ Voor 42% gewijzigd door Mior op 28-06-2006 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MantaMania schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 10:09:
[...]

als je genoeg dps hebt zou ik je eens de kills alles behalve dragons tactiek aan kunnen bevelen.
Ik heb de tip hier ook een paar keer gehad en na 2 goeie oefeningen ging ie eigenlijk perfect.
Wij lieten 2 hunters en 2 warriors de dragons kiten en de druids als er 1 in de groep kwam hem sleepen op het kite pad die pikte hem dan weer op.
In de hoek waar ik in stond, gingen zowel de mages als de legionnaires down, maar in andere hoeken lag de dps niet zo hoog. Ik ga het zeker voorstellen. Dragons werden al gesleept, zodat de eerst volgende hunter em mee kon nemen. We hadden gisteravond alleen maar 2 druids bij ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Anoniem: 123304 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 10:29:
Zeg vraagje voor diegene die al in naxxramas binnen zijn gekomen.

Onze guild gaat volgende week beginnen ermee, we zouden eigenlijk deze week beginnen maar wilde eerst toch Princess huhuran neer halen omdat we haar op 1% wipte.
maar dat ging ook niet door omdat bij onze raidplanner: naxxramas stond ingepland waarvan niet iedereen attuned voor was dus, zooitje mensen kwamen niet opdagen.

Dus werdt het uiteindelijk alleen maar AQ20.

Maar de vraag over naxxramas, ik hoorde dat de mobs die daar zijn vooral spider wing nogal easy-to-kill zijn.
Klopt dat? Ik bedoel hoe moeilijk zijn ze vergelijking de mobs in BWL? moeilijker? harder?

Had gisteren in AQ20 eindelijk me spiked hilt, ben 5k verwijderd van revered :P, wil die 1h axe met 16 agi en mana per 5 sec.
Grind me gek op twilight text ook maar zulke lage drops :(
Eerste packs in de meeste wings van NAX zijn niet zo gek moeilijk.. zeker spider wing niet inderdaad, we hadden meer moeite met technician packs in BWL voor 't eerst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
gheghe, net als die ene gast die hated was bij argent dawn omdat ie zich verveelde :D

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

RaseriaN schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 10:16:
[...]

Hunter is wel een leuke baas, zorg dat de hele raid voor/op de trap staat want om de zoveel tijd word er iemand 'gesacrified' waardoor een bug naartoe rent en je wilt niet weten wat het eind resultaat is ;)

Een big ass bug die vliegt en je raidmember is overleden ;)
Verder gewoon DPS erop knallen!

(Ps. ga via de Ossirian kant naar hem toe en clear de hele area voor het gevecht ;))
idd die worm die daarop afkomt moet snel neer, opzich is dit goed te doen met 2 of 3 rogues / warriors.
Zorg ervoor dat de mensen die wachten op die sacrifes spawn wel gewoon continue even een paar pijltjes schieten bij ons duurde het de eerste keer net te lang omdat alle rogues warriors stonden te wachten en verder niks. Als ie naar beneden komt 2 a 3 mensen laten wachten op de spawns en de rest dmg op die boss, evt als ze zien dat die spawn er is ook een keertje slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
MaTr1x schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 21:42:
[...]

hehe ;)
Die 3D models dat is Zuxana's Model Citizen mod. De layout die ik gebruik voor DUF is ook van Zuxana net zoals op de screenshot bij die mod te zien is: http://www.digitalmyth.net/wow/ZuxanaDUF.zip
Ik had het al gevonden, maar wat ik me afvraag?
Heb jij geen last dat de ene model weer kleiner is enzo? ik stel bijv m`n target in met een tauren, als ik dan een orc target istie weer heel klein en een goblin zie ik nieteens :S
Ook moet je zelf dat hele 3d model gebeuren instellen.

Heb jij tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:05
Kaap schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 09:54:
Mijn server, Kor'Gall, staat wel in het lijstje. Verdomme t/m morgen geen WoW en oh wee als er lag is na deze move!
Yep 36 uur plat, dus dat is minstens tot donderdagmiddag :(

Vraagje: op dit ogenblik zit ik in een leuke guild waarbij alles kan en niks moet :) Echter de vooruitgang is nogal traag... Onyxia gaat meestal down na 1 of 2 wipes, zelfde voor ragna...
Niet echt een probleem, al mijn kameraden van mijn vorige guild zitten er ook in dus we amuseren ons toch rot :)

Echter na een jaar WoW wil ik nu toch wel eens verder kijken dan MC en Onyxia, en heb ik ook de kans hiertoe. Een 'betere' guild is geintresseerd in mijn warrior.

Nu zit ik dus met een dilemma... ik wil loyaal blijven aan mijn huidige guild en kameraden... maar er is ook die neiging om eens verder te kijken dan razorgore... wat zouden jullie doen?

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
Goed voor je eigen guild inzetten en met je eigen guild naar BWL te gaan, toen wij eenmaal goed in MC bezig waren bleven de Recruits maar komen. Nu zitten we bij Ragnaros en zit de guild al propvol. Als we ragnaros neer hebben, kunnen we (members-wise) zo door naar BWL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Kapoen schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 10:56:
[...]

Vraagje: op dit ogenblik zit ik in een leuke guild waarbij alles kan en niks moet :) Echter de vooruitgang is nogal traag... Onyxia gaat meestal down na 1 of 2 wipes, zelfde voor ragna...
Niet echt een probleem, al mijn kameraden van mijn vorige guild zitten er ook in dus we amuseren ons toch rot :)

Echter na een jaar WoW wil ik nu toch wel eens verder kijken dan MC en Onyxia, en heb ik ook de kans hiertoe. Een 'betere' guild is geintresseerd in mijn warrior.

Nu zit ik dus met een dilemma... ik wil loyaal blijven aan mijn huidige guild en kameraden... maar er is ook die neiging om eens verder te kijken dan razorgore... wat zouden jullie doen?
blijven een nieuwe guild is vaak toch iets meer gesloten of je moet echt denken snel vrienden te maken daar. maar als je alleen voor raiden gaat zonder fun is er echt geen reet aan. Wij zitten nu ook op een punt waar we half hardcore worden en half fun maar dat hardcore zijn is toch meer werken als fun.
FreeShooter schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:00:
Goed voor je eigen guild inzetten en met je eigen guild naar BWL te gaan, toen wij eenmaal goed in MC bezig waren bleven de Recruits maar komen. Nu zitten we bij Ragnaros en zit de guild al propvol. Als we ragnaros neer hebben, kunnen we (members-wise) zo door naar BWL.
dat hadden wij ook en nu we in bwl zijn (veal 2 x neer) gaat het de hardcore mensen niet snel genoeg en hebben andere guilds intresse in sommige mensen en gaat het juist weer achteruit. Opvullen met mensen met blauwe/groene gear werkt gewoon niet als je serieus in bwl aan de slag wilt, vaak schrikken ze ook dat verwacht word dat je bergen pots enz mee neemt. En dan hebben ze nog niet eens leuke repairkosten.

[ Voor 27% gewijzigd door MantaMania op 28-06-2006 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

[...]

Blijven bij je guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephilim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-04 13:36
Ik zit ook bij hem in de guild, en soms is het echt wel frustrerend. MC kan soms uuuuuuuren duren, er wordt amper geluisterd. Maak je een suggestie, dan wordt er hoogstwaarschijnlijk geen rekening mee gehouden. Nu willen ze aan BWL beginnen, maar tenzij we telkens met de beste groep gaan, denk ik niet dat er veel vooruitgang geboekt gaat worden.

Spijtig genoeg zijn we met een groep van 15 (?) mensen die al een jaar samenspelen, en aangezien we graag samen blijven, is het niet echt makkelijk een nieuwe guild te vinden... Langs de andere kant: 9 maand MC farmen? Wordt een beetje saai hoor.

We zijn gewoon te hardcore voor onze guild :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
FreeShooter schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:00:
Dat is zeker waar, maar ik heb blijkbaar nog iets niet gemeld in mijn vorige post... ik kom van een guild waarbij we op het punt stonden om BWL onder de knie te krijgen, als we niet waren gesplit enkele maanden terug stonden we nu zeker voor Nefarian. Dus ja ik heb al maanden gewiped voor mijn vorige guild en deze ook om Ragna plat te krijgen. En de mate waarin we vorderingen maken is echt traag... Nefarian gaan we waarschijnlijk niet zien tot in het najaar... ik zie nog steeds mensen rondlopen met groene items aan tijdens een ragna gevecht, ik zie mensen vertrekken waardoor er weer achterstand is etc...

't klinkt egoïstisch in feite, maar na een jaar wipen vind ik het wel genoeg...

*edit* ik heb trouwens al eens op het punt gestaan om een sterke raid guild te joinen toen mijn vorige guild uit elkaar viel. Toen heb ik doelbewust gekozen voor mijn kameraden en het wipen op bosses die in mijn oude guild op farm stonden.

[ Voor 11% gewijzigd door Kapoen op 28-06-2006 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
[...]

Speel je op Kor'Gall ook? Zo ja, welke guild is dan geinterreseerd in je warrior?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101547

Kapoen schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:06:
[...]

Dat is zeker waar, maar ik heb blijkbaar nog iets niet gemeld in mijn vorige post... ik kom van een guild waarbij we op het punt stonden om BWL onder de knie te krijgen, als we niet waren gesplit enkele maanden terug stonden we nu zeker voor Nefarian. Dus ja ik heb al maanden gewiped voor mijn vorige guild en deze ook om Ragna plat te krijgen. En de mate waarin we vorderingen maken is echt traag... Nefarian gaan we waarschijnlijk niet zien tot in het najaar... ik zie nog steeds mensen rondlopen met groene items aan tijdens een ragna gevecht, ik zie mensen vertrekken waardoor er weer achterstand is etc...

't klinkt egoïstisch in feite, maar na een jaar wipen vind ik het wel genoeg...
ik snap je probleem. Feit is dat je plezier moet hebben in het ding wat je doet. En na een jaar hetzelfde kan ik me voorstellen dat je daar geen plezier meer in hebt.... Het is het overwegen waard natuurlijk. Kunnen jou guildmaatjes niet mee naar een nieuwe guild ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
Als je met z'n allen samen wilt blijven zou je een nieuwe guild moeten starten, helaas zou je dan vervolgens wel weer helemaal opnieuw moeten beginnen maar met 15 goede spelers maak je al een goede start. Begin met ZG om de members te houden en te kijken wie er goed genoeg is, vervolgens ga je meer recruiten en start je langzaam met MC. Als je 15 spelers met tier1 en eventueel wat tier2 spulletjes dan zijn natuurlijk de eerste paar bosses makkelijk.

Leukste van een eigen guild is dat je helemaal kan doen zoals jullie willen maar je zou wel opnieuw moeten beginnen.

Het lijkt me sterk dat je 15 man in één guild, die al in BWL bezig is kan, krijgen...

[ Voor 9% gewijzigd door FreeShooter op 28-06-2006 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-04 18:03
Wij hebben in onze guild ook een vaste kern van ik gok ongeveer 20 man die bijna bij elke raid meegaan en elkaar al heel lang kennen. Omdat er geen tekort is aan nieuwe recruits proberen we de besten hierin uit te halen. Dat gaat heel erg goed, al is het verloop wel groot. Soms leaven mensen al na een wipe en dat is irritant... Toch zijn we in 3 maanden van niks naar Raggie (nog niet down), Ony, Hakkar gekomen, toch redelijk snel.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69294

blijven de realms nu tot 5 uur vandaag down?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131284

Volgens mij zelfs tot 5 uur morgenvroeg? :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Kaap schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:07:
[...]
Speel je op Kor'Gall ook? Zo ja, welke guild is dan geinterreseerd in je warrior?
Ja aan de Horde zijde. En de guild in kwestie is Rage of Titans. Een andere ex guild kameraad die in die guild zit had mij getipt dat ze enkele tanks zoeken. Daarop heb ik dus even gepraat met de warrior class leader en dat liep wel goed :)

Overigens was het wel lachen gisterenavond in MC... we beginnen aan het Major Domo gevecht en ineens een kwart van de raid weg wegens disconnect. Dit is een paar keer gebeurd (ook voor het domo gevecht). Volgens mij waren ze de verhuis aan het voorbereiden of zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-04 11:36
Blizz is weer lekker bezig..

Zou leuk zijn als ze zulke geintjes even 3 dagen van tevoren zouden mededelen... dan kan ik m'n dagen anders inplannen :S

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Kapoen schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:21:
[...]

Ja aan de Horde zijde. En de guild in kwestie is Rage of Titans. Een andere ex guild kameraad die in die guild zit had mij getipt dat ze enkele tanks zoeken. Daarop heb ik dus even gepraat met de warrior class leader en dat liep wel goed :)

Overigens was het wel lachen gisterenavond in MC... we beginnen aan het Major Domo gevecht en ineens een kwart van de raid weg wegens disconnect. Dit is een paar keer gebeurd (ook voor het domo gevecht). Volgens mij waren ze de verhuis aan het voorbereiden of zo...
Rage of Titans is zeker een goede keus IMHO. Als je na zoveel maanden niet vooruit komt omdat je guild telkens oude lui kwijtraakt en nieuwe moet inwerken, schiet het niet op. Ik zou inderdaad eens aan jezelf gaan denken.

/wave van Alliance zijde trouwens, Nemetos Order hier :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Waar staat die informatie dat ie servers 24 uur down zijn?
Het kan aan mij liggen, maar ik kan die info nergens vinden :|

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:55

Bezulba

Formerly known as Eendje

het staat zowiezo op het forum.. gepost door een blauwe

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Rakkerzero schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:33:
http://forums-en.wow-euro...821&p=1&tmp=1#post1086821

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Rakkerzero schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:33:
General forum van WoW Europe, er staat een threaT >:) ivm site migrations op 28 juni (vandaag dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
ah ok thanx

Edit:
Wel goed dat de speler die active op een realm spelen die 24 uur down zijn 1 dag extra gametime krijgen.

En mijn realm, Boulderfist, staat niet in de lijst dus mag ik dan aannemen dat die alleen ff down is voor onderhoud zoals normaal?

Edit 2: Ja dus |:(

[ Voor 97% gewijzigd door Zeror op 28-06-2006 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-04 14:23
Wel leuk dat ik een char op Xavius heb. Leverd me toch weer een dag op terwijl ik daar eigenlijk nooit meer op speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Rakkerzero schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:52:
ah ok thanx

Edit:
Wel goed dat de speler die active op een realm spelen die 24 uur down zijn 1 dag extra gametime krijgen.

En mijn realm, Boulderfist, staat niet in de lijst dus mag ik dan aannemen dat die alleen ff down is voor onderhoud zoals normaal?
Als je de thread helemaal had gelezen had je geweten dat alle andere realms die niet in de lijst staan niet down gaan buiten de normale maintenance om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hooli-gan schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:57:
Wel leuk dat ik een char op Xavius heb. Leverd me toch weer een dag op terwijl ik daar eigenlijk nooit meer op speel.
Ze kijken dan ook naar je recente playtime op de realm ;)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat en one-liners horen niet thuis in dit topic!