Ik zit al 2+ jaar op het 'oude' netwerk van Y3-net via Unet (20mb).
Dinsdag krijg ik een nieuwe modem en ga ik als het goed is eindelijk naar het concepts netwerk. Maar als ik zo die speedtests lees hier weet ik niet of ik er blij mee moet zijn?
De snelheid hier is altijd goed geweest en de laatste maanden hebben ze volgens mij de 20mb limiet eraf gehaald:
Getest met wireless N-router op 5ghz, 54 mbit mode.
Ik vind trouwens de communicatie van y3-net echt niet goed. Als klant van het eerste uur wordt ik totaal niet op de hoogte gehouden en nu heb ik een brief gekregen dat ze dinsdag langskomen om de modem te vervangen en als ik niet kan doet vanaf dat moment mijn telefoon het niet meer. Dit geintje kost me dus een halve vrije dag.
De dienst die ze leveren is wel goed en goedkoop, dan neem ik het niet klantvriendelijk zijn (understatement) maar voor lief.
Een vraagje voor de mensen die al op het nieuwe netwerk zitten:
Hoe is inmiddels de digitale tv? Ze hebben dit nooit aangeboden op het oude netwerk en het analoge signaal was dermate brak dat ik wel @home digitv heb genomen. Is de kwaliteit van digit tv via concepts slechter,vergelijkbaar of beter dat wat @home (Ziggo) nu aanbiedt?