Er zijn ook Duitsers langs geweest. En van wat ik begreep was "Alles gut ja!".
Nou niet dus. Heb nu inderdaad een glasvezel kastje aan de muur hangen, maar de enige kabel die er in/uit gaat is de glasvezel zelf. Brand ook geen power lampje (logisch, ding hangt niet aan een stopcontact). Het ding is echter verzegeld, dus ik heb geen idee hoe en wat er in zit.
Heel apart, want van wat ik begrepen heb kan het voorkomen dat Hako 2 maal langs komt, hoewel dit vaak in een keer gebeurt.
Ik heb nu dus een kastje hangen wat hier op lijkt:
http://www.pcnood.nl/pageID_5349600.html
Echter, nergens op het dingen zitten netwerk poorten of wat dan ook. Kan er nergens stroom of een UTP kabel in stoppen. Dus blijkbaar moet er NOG een keer iemand langs komen. Terwijl het normaal gesproken de bedoeling is dat ze het in 1 of 2 keer regelen.
Gaat bij mij dus de vierde keer worden dat ik voor die lui thuis moet blijven.
Heb al contact gehad met mijn rechtsbijstandsverzekering. Het is handig als ik ergens gegevens kan vinden dat ze inderdaad normaal gesproken met 1 a 2 bezoeken de boel geregeld moeten hebben. Voor de niet nagekomen afspraak kan ik zondermeer een claim indienen wisten ze me te vertellen.
Waar ik ook helemaal spuugzat van wordt is dat ik verdorie zelf de hele tijd met drie partijen moet bellen. Concepts-ICT, Y3Net en Hako. Morgen maar weer bellen met Hako om een afspraak te krijgen zodat ik nu mijn kastje werkend krijg.
Baggerzooi... 't is dat het me allemaal wat kosten scheelt, anders had ik dit glasvezel allang laten zitten.