Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 79 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.992 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76438

OMG.. Zie ik hier nu die reclames voor die sites die Gold verkopen en powerleveling aanbieden nu ook al op GoT.... :r

Edit: Snap wel dat het lastig is om dat tegen te houden, omdat google de inhoud van de adds verzorgd (lijkt mij), maar aan de andere kant, GoT is ontzettend tegen he posten van no-cd patches, maar op een of andere manier word hier niet veel aan gedaan, aan gezien ik net lees dat het al een tijdje aan de gang is hier. Hoop dat het snel verdwijnt iig.

Geld kopen is voor nabs, zeker op gevorderde servers is het zooo makkelijk gold verdienen... *sigh*

[ Voor 67% gewijzigd door Anoniem: 76438 op 23-06-2006 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Anoniem: 76438 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 20:15:
OMG.. Zie ik hier nu die reclames voor die sites die Gold verkopen en powerleveling aanbieden nu ook al op GoT.... :r
idd, zat me net af te vragen wat die daar doen, zijn google adss...

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

Quest halen!

Afbeeldingslocatie: http://xs102.xs.to/xs102/06255/WoWScrnShot_062306_023959.jpg.xs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Modbreak:Voor vragen omtrend Ad (en zeker de WoW-specifieke) verwijs ik jullie door naar Google Ads in het grote WoW topic en [rml][ AdSense] Feedback[/rml] :)

Dus vanaf nu wil ik hier _geen_ ad gezeur meer zien :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

Thijs schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 19:30:
[...]

Beetje slechte link. Paladin en hunter staan er niet eens bij. :x Kijk gewoon op de officiele WoW site zou ik zeggen. Info genoeg. ;)
maar er is haast nix van cloth te vinden :? iig ik vind ze vrij weinig, eigelijk nog maar 1 of 2 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153259

Defector schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 14:05:
[...]

ben je de trail key nog nodig want ik heb er nog wel eentje over dan moet je maar ff zeggen op welk
mail adres je het wilt hebben dan stuur ik het wel ff
tenks! mss niet handig om op forum te zetten, maar stuur svp naar sjoerd[punt]klaveringa[at]gmail[punt]com.

nogmaals bedankt :)

- edit: Laat me raden, iedereen aan de WoW? In 35m tijd geen post op dit topic.... hmmm..... :P Ga ik wel Titan Quest doen ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 153259 op 23-06-2006 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-06 22:17
Wehe ik speel al meer dan een maand niet meer ;( ... ga in de zomervakantie weer beginnen, misschien morgen al, maar dat lijkt me niet zo handig omdat ik ook nog een werkstuk moet maken en je weet hoe dat gaat (A) En het lijkt me ook niet erg bevorderlijk voor de toetsweek... maar aan de andere kant lijkt de toetsweek me wel bevorderlijk voor WoW... elke dag minstens 6 uur kunnen spelen :) Azeroth here i come again!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat kan ik 'helaas' niet zeggen, daarom mijn request voor een guest/trial key :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groever
Anoniem: 153259 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 22:06:
dat kan ik 'helaas' niet zeggen, daarom mijn request voor een guest/trial key :)
Wil je er zo graag een hebben dan? lol... die van mij heb ik nooit gebruikt, als ik hem nog kan vinden mag je hem wel hebben ^^ Heb je wel een creditcard nummer voor nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
BootVluchteling schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 18:48:
zorg dat je MT niet gefeared word, en verder rustig aan beginnen met dks, later nuken.. casters op 30+ yard range als het mogelijk is met casten, dan blijven ze uit de fear grens.. offtankers moeten beetje stance dancen om fear immune te worden en de anderen zoeken het maar uit.. owja.. alleen de MT moet met zn kop naar de hond staan. de rest met zn hoofd naar zn kont.. :P
Magmadar hebben we al down :)

Vandaag zouden we Garr doen, maar te weinig members online (vrijdag he, zuip dag :D).
Dus maar een trash run gedaan, en ik heb daardoor mn Belt of Might gekregen :*) Ben echt wel blij nu :)

Daarnaast had ik vanmiddag van mn ZG quest Zandalar Vindicator's Armguards gekregen :)

Twee nieuwe epics vandaag dus, toch wel weer leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Groever schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 22:08:
[...]

Wil je er zo graag een hebben dan? lol... die van mij heb ik nooit gebruikt, als ik hem nog kan vinden mag je hem wel hebben ^^ Heb je wel een creditcard nummer voor nodig
Ik heb helaas geen creditcard, ik wist niet dat dit nodig was voor een guest account. Naja, laat maar in dat geval. Iig bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:00
addictive schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 22:11:
[...]

Magmadar hebben we al down :)

Vandaag zouden we Garr doen, maar te weinig members online (vrijdag he, zuip dag :D).
Dus maar een trash run gedaan, en ik heb daardoor mn Belt of Might gekregen :*) Ben echt wel blij nu :)

Daarnaast had ik vanmiddag van mn ZG quest Zandalar Vindicator's Armguards gekregen :)

Twee nieuwe epics vandaag dus, toch wel weer leuk
garr is iedereen op scherp hebben.. 4 banishen (continu) 4 warriors tanken, (gelijk laten slopen 1 voor 1 uit de buurt van de raid vanwege xplosie) en als die 4 dood zijn, garr slopen, daarna nog de adds..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
BootVluchteling schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 22:57:
[...]

garr is iedereen op scherp hebben.. 4 banishen (continu) 4 warriors tanken, (gelijk laten slopen 1 voor 1 uit de buurt van de raid vanwege xplosie) en als die 4 dood zijn, garr slopen, daarna nog de adds..
ja, zelfde tactiek gebruiken wij, onze raid leader had ons dat vandaag al laten zien, zodat we al een idee hadden van hetgeen dat komen gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Anoniem: 153259 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 22:57:
[...]

Ik heb helaas geen creditcard, ik wist niet dat dit nodig was voor een guest account. Naja, laat maar in dat geval. Iig bedankt!
ik heb de key gestuurd en voor de trail heb je geen credit card nodig je kunt gewoon wat invullen en dat wordt niet gecontroleerd. en als je later toch je account wilt gebruiken dan vul je de goeie gegevens in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
Jeuj zojuist 60 geworden! Nu is het grinden voor een goeie keer. Zit nog te twijfelen tussen dungeon 1 (magister's regalia want ik ben een mage :P) of dat ik voor de pvp set ga.

iig wel genoeg geld gespaard afgelopen tijd voor een mooie 100% mount.

Ik kan weer rustig slapen komende week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:29

heuveltje

KoelkastFilosoof

magister is waardeloos, als je het upgrade is het redelijk.
maar veel makkelijker is losse dmg pieces uit scholo strat en vooral DM vinden

pvp set is leuk, maar in greens word je ge-1shot door veel classes :(

[ Voor 21% gewijzigd door heuveltje op 24-06-2006 03:35 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-07 16:59
Wij zijn nog niet zo heel lang in BWL bezig en missen de DPS om gedurende de gehele lengte het killen vol te houden
Als je voldoende mensen hebt met wat mc ervaring en gear dan moet dat wel lukken ;)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:02
BootVluchteling schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 22:57:
[...]

Garr is echt een pussy, dat is samen met golemag de enige boss in MC waar we nog nooit op gewhiped zijn sinds we in MC zitten. Wij doen em trouwens met meestal 2 soms 3 locks wegens een ernstig gebrek aan locks in de guild, dan gewoon 1 warriors MT, 4 warriors OT en 1 of 2 druids/pallies ook OT . Gelukkig is mijn lock net 60 gedinged en 2 andere locks komen er ook aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groever
Defector schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 00:11:
[...]

ik heb de key gestuurd en voor de trail heb je geen credit card nodig je kunt gewoon wat invullen en dat wordt niet gecontroleerd. en als je later toch je account wilt gebruiken dan vul je de goeie gegevens in
Dan had je hem wel mogen hebben, ik ben hem alleen kwijtgeraakt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Laatst online: 08-04 06:58
heuveltje schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 03:34:
magister is waardeloos, als je het upgrade is het redelijk.
maar veel makkelijker is losse dmg pieces uit scholo strat en vooral DM vinden

pvp set is leuk, maar in greens word je ge-1shot door veel classes :(
Ik wil pvp én pve met mijn guild gaan doen. Is alleen +dmg gear dan wel slim? Ik zat er juist aan te denken om magister's te upgraden naar sorcerer's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:32

Phydomir

Dennis

Addon vraagje:

Ik had altijd als ik een een party zat dat ik naast de hp/mp bar het aantal procent zag en onder het icon welke buffs ze hebben. Nu heb ik wegens de patch wat addons verwijder en is dit niet meer zo. Met welke addon kan ik dit weer terug krijgen?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

Ben je in Desolace gromsblood aan het farmen krijg je opeens dit: (terwijl ik bezig was ging een lvl 39 hunter dood omdat ik te laat was met helpen waarop hij mij aanspreekt)

Afbeeldingslocatie: http://img144.imageshack.us/img144/4606/lol7xb.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 61797 op 24-06-2006 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Anoniem: 61797 schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 11:56:
Ben je in Desolace gromsblood aan het farmen krijg je opeens dit: (terwijl ik bezig was ging een lvl 39 hunter dood omdat ik te laat was met helpen waarop hij mij aanspreekt)

[afbeelding]
LOL! Dat soort mensen gaan bij mij gelijk op de ignore list >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

Ja, zoiets had ik gisteren ook in The Barrens met m'n shaman altje. Quest turtles aan t killen vanaf t land, open met m'n lightning bolt en in t water zat n priest die net als ik m'n bolt "loslaat" n SW:P op die turtle gooit. Hij meteen /rude /spit, ik "tja ehm sry" waarna hij weer "NO NOT SORRY YOU FRIGGING NOOB"..... "Ok take a chillpill and cya in 5 years, welcome to my ignore list" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:24

m0nk

16-09-2003 15.15

[afbeelding]
Gewoon achter hem aan lopen, en IRC joinen en vragen of een ally/horde hem even opnieuw killed, en dan vermakelijk kijken.. heb ik ook ooit eens gedaan. :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-07 20:57
Is er ook een WoW IRC gebeuren dan? Zoja, wat is de server/channel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Dekay schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 12:54:
Is er ook een WoW IRC gebeuren dan? Zoja, wat is de server/channel?
volgens mij staat over IRC iets in de openingspost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-07 16:01
iemand met chello rare discs ?
elke keer als ik inlog gaat ie er gelijk weer uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86703

ROFL
Sommige mensen.... ;p
Ook in WoW mensen met erg korte lontjes ;p

Zoiets had ik vandaag ook.
Was m'n alt aan het lvl-en in STV, een Nelfhunter was dezelfde quest aan het doen als ik maar we zaten elkaar niet in de weg. krijg ik een whisper,

Hij: <zal ik je helpen zodat die nelf je mobs niet meer pikt?>
ik: <euh, dat doet ie niet, maar bedankt voor het aanbod>
Hij: <pff, dan help ik je ook echt nooit meer>

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 86703 op 24-06-2006 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:21

[afbeelding]
Dus jij was me voor met gromsblood

zelfde kansloze rukkertje was mij ook aan het beggen voor help

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-07 11:39

HellBeast

Oh My GoT!

Ik heb net in een melige bui op een Orb of Deception geboden op de AH (bid van 150g). Is dit item gewoon echt voor de fun of heeft dit nog een andere waarde? Ik kan hem namelijk nog gewoon doorverkopen natuurlijk. (Ik zit op Nordrassil, PVE server)

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

ImdaMned schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 13:45:
[...]

Dus jij was me voor met gromsblood

Als er geen gromsblood is ben ik het 9 van de 10 keer :> noees :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-07 12:01
Goede 2 raiddagen :) . Eergister instructor razuvious als 1e van europa neer, gister Anub'Rekhan neer (1:45u :O ), gevolgd door 3 green dragon kills :7 (waren om 3.30u klaar :Z , green dragons zijn voor ons speciaal omdat allies op onze server haast nooit green dragons krijgen, altijd horde guilds). Dat is dus 4 first kills(1 vd green dragons hadden we al eerder gekilled), dus de DKP stroomde als een malle binnen })

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:56
JeanLucPicard schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 13:59:
Goede 2 raiddagen :) . Eergister instructor razuvious als 1e van europa neer, gister Anub'Rekhan neer (1:45u :O ), gevolgd door 3 green dragon kills :7 (waren om 3.30u klaar :Z , green dragons zijn voor ons speciaal omdat allies op onze server haast nooit green dragons krijgen, altijd horde guilds). Dat is dus 4 first kills(1 vd green dragons hadden we al eerder gekilled), dus de DKP stroomde als een malle binnen })
gratz, hoe moeilijk is Naxx? (veel trash? bosses vergelijkbaar met? )

Wij hebben nef bijna down en willen liever een stuk van aq skippen als dat mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:29

heuveltje

KoelkastFilosoof

Niky schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 10:25:
[...]

Ik wil pvp én pve met mijn guild gaan doen. Is alleen +dmg gear dan wel slim? Ik zat er juist aan te denken om magister's te upgraden naar sorcerer's...
sorcerer is inderdaaar leuk. cost je echter wel een hoop moeite om die te krijgen,. (vooral als je geen guildies hebt die echt dedicated zijn om 45min baron te doen)
+dmg is altijd goed, zowel in pvp als pve :) echter dan wel voorzien van een bult +sta enchants :)
zie bijvoorbeeld http://www.wow-loot.com/mage.htm#build1 voor leuke items .

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-07 12:49

Blaasvis

Cidora \o/

pfff ik was vanmiddag aan rep aan het farmen voor de furbolg, dus ik ros door al die level 48 beestjes heen als level 53. werd ik in eens uitgescholden voor noob :P
Hij zal wel geirriteerd zijn geweest omdat hij zijn quest niet kon afmaken, gewoon genegeerd en door gegaan.

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
JeanLucPicard schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 13:59:
Niet om je dag te verpesten maar Nihilum op Magtheridon hebben afgelopen woensdagavond Naxx al compleet gecleared.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-07 10:08

On_E

Housemusic

johnnyv.nl schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 15:35:
[...]

Niet om je dag te verpesten maar Nihilum op Magtheridon hebben afgelopen woensdagavond Naxx al compleet gecleared.
joh, alle 18 bazen ?

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
In ieder geval de laatste en véél meer. Ze zijn de hele nacht door gegaan. (ik neem aan dat pochen met die baas betekend dat het de laatste is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-07 10:08

On_E

Housemusic

johnnyv.nl schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 15:37:
[...]

In ieder geval de laatste en véél meer. Ze zijn de hele nacht door gegaan. (ik neem aan dat pochen met die baas betekend dat het de laatste is)
Het lijkt me heel sterk dat Kel'Thuzad al verslagen is. :)

edit : volgens nihilum website hebben ze er 2 neer.

[ Voor 9% gewijzigd door On_E op 24-06-2006 15:39 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
On_E schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 15:38:
[...]

Het lijkt me heel sterk dat Kel'Thuzad al verslagen is. :)

edit : volgens nihilum website hebben ze er 2 neer.
Hrm, ben ik verkeerd voorgelicht :)

(/slap naar stomme guildgenoot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groever
Ik heb weer gametime! Ik voel nu al dat ik weer verslaafd begin te worden... <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-07 19:29
Zojuist me zwaar beladen epic rogue verkocht. Heb iets meer dan een jaar gespeeld, maar het begon nu echt saai te worden. Alles heeft repuration nodig wat resulteert in het grinden van rep etc etc.

Geen zin meer ook om de 10000 ste keer bwl of aq te doen :)

Wat sommige mensen hiervoor betalen is ongelovelijk :) , nu maar een xbox360 kopen met een spel dat je gewoon kan saven en de volgende dag verder kan gaan haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Anoniem: 117852 schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 12:09:
Ja, zoiets had ik gisteren ook in The Barrens met m'n shaman altje. Quest turtles aan t killen vanaf t land, open met m'n lightning bolt en in t water zat n priest die net als ik m'n bolt "loslaat" n SW:P op die turtle gooit. Hij meteen /rude /spit, ik "tja ehm sry" waarna hij weer "NO NOT SORRY YOU FRIGGING NOOB"..... "Ok take a chillpill and cya in 5 years, welcome to my ignore list" ;)
Ach joh, een priest die met SW:P opent is toch een ontzettende noob. Is z'n eigen schuld dat jij die mob kan taggen.
PacinoAllstars schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 16:06:
Zojuist me zwaar beladen epic rogue verkocht. Heb iets meer dan een jaar gespeeld, maar het begon nu echt saai te worden. Alles heeft repuration nodig wat resulteert in het grinden van rep etc etc.

Geen zin meer ook om de 10000 ste keer bwl of aq te doen :)

Wat sommige mensen hiervoor betalen is ongelovelijk :) , nu maar een xbox360 kopen met een spel dat je gewoon kan saven en de volgende dag verder kan gaan haha
En Naxx dan?

[ Voor 35% gewijzigd door QuarK op 24-06-2006 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
johnnyv.nl schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 15:40:
[...]

Hrm, ben ik verkeerd voorgelicht :)

(/slap naar stomme guildgenoot)
haha idd
Khadgars Rage was de eerste die een boss neerkreeg in Naxx donderdag, 1 minuut later hadden wij (Praemium Callidus) ook Anub neer, echter waren KR, Ad Noctum en Nihilum woensdag al begonnen met hem en wij pas die dag.
Maar tja, wij gaan maandag pas weer naar Naxx, te veel scandinaviers die het midsummerfest aan het vieren zijn om normaal te kunnen raiden, naast de vakanties en andere verplichtingen ivm het WK die we ook hebben deze periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Nu online
Anoniem: 20772 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 14:42:
Netjes, ik had een verkeerde link inderdaad. Je ziet nu mijn cat spec, tank spec staat onder alternate profile, evenals mijn healing gear. Ik heb ook die spullen die je noemt :) Prima tank spul en er is buiten aq40 om niet veel beters te krijgen. Ik gebruik wyrmtongue, flamescard en golden mantle of the dawn. De laatste alleen voor te tanken vanwege dodge en de hoeveelheid stamina tov de wyrmtongue set.

Je huidige collectie ziet er prima uit. Ik had ook zoiets voordat ik er paars spul doorheen ging mixen :)

Ik wil een keertje enchanting powerlevelen voor mij heart of the mountain.
Voor een druid is 25 agility veel meer waard dan 15 str, dus die zou ik 100% op de warden staff zetten. In catform is het bijna evenveel AP, maar wel 1.25%dodge en 1.25%crit. Die dodge kun je in alle forms goed gebruiken.
Ik heb dus ook nog een complete blue healing gear, en cat gear, waarbij ik dus ook de Devilsaur items voor cat gebruik tezamen met de Primal Batskin Jerkin, een +18/+18 str/sta mace en die Wyrmtongue shoulders :) ItemRack komt dus handig van pas hier :) Ik zou maar al te graag wat paars spul er doorheen willen mixen trouwens :)

Over dat enchanting powerlevelen, vanwege die trinket heb ik daar ook over zitten lezen, oa op thedruidsgrove.org, de één zegt dat het juist snel kan terwijl een ander dat weer tegenspreekt.

Ja idd dodge komt zeker goed van pas daarom heb ik ook nog een tijdje die blauwe Dawn Treaders boots gebruikt, zal dus ff wat cash moeten farmen en/of een guildie :> aanspreken voor zo'n enchant.
MaTr1x schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 14:26:
Weet iemand hoe dat modje ook alweer heet waarvan je een mapje particles in de wow map zet? Hierdoor krijg je dan een vlag bij ieder te looten corpse met een leuke animatie erbij
Afbeeldingslocatie: http://web.acsalaska.net/~epitome/loot.gif
Ik heb dus ff gekeken en het ging om LootFX. Dat bestaat al een jaartje en werd ook door best wat mensen gebruikt, maar nu er opeens over gepraat wordt op het wow forum worden alle oude posts van mods die deze mod goedkeurden, gewist, en alle varianten van LootFX op ui.worldofwar.net en cursegaming zijn opeens verdwenen..... |:(
Zie dit topic waar trouwens ook wordt verteld dat het nu niet meer mogelijk zou zijn om met alleen maar een gamecard een account aan te maken (tot dat ook wordt verwijderd):
http://forums.worldofwarc...ustomization&T=354806&P=4

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61051

ff een ietwat offtopic vraagje,

hoe en waar kan ik m`n wow-account (l60lock,l60mage,30hunter en andere l20`s) het beste en makkelijkst verkopen? ik had em al op ebay gezet maar daar had blizzard hem van later verwijderen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-07 09:58

chromeeh

the Gnome

HellBeast schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 13:51:
Ik heb net in een melige bui op een Orb of Deception geboden op de AH (bid van 150g). Is dit item gewoon echt voor de fun of heeft dit nog een andere waarde? Ik kan hem namelijk nog gewoon doorverkopen natuurlijk. (Ik zit op Nordrassil, PVE server)
Hey nog een Nordrassil bewoner :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-07 19:28
Ben weer eens verder gegaan met mn Druid :)
Het is een class die eigenlijk van alle classes wat heeft, dat maakt het wel interessant.
Nu ff doorlevelen tot 20 zodat ik catform kan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Als ik lvl 60 wordt met mijn mage, waarvoor kan ik dan het beste voor gaan? Dungeon set 1 en/of 2, en dan tier 1 of msichien wel gelijk tier 2 of wat van 1 en 2? Kortom wat zijn julie tips voor deze beginner? Waar moet ik op letten enzo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:48
Er zat toch iemand hier van Black rose immortals? Hoe vaak raiden jullie? En is er nog plek voor een warlock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 10-07 13:07
ImdaMned schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 13:45:
Ik had een keer iets dergelijks met m'n priest. Was in westfall even wat vogeltjes aan 't vermoorden voor hun veertjes (net daarvoor *splut* gegaan omdat ze op waren, vrij kansloos :)), krijg ik een invite van een level 14 mage. Ging ongeveer zo:

*cancel invite*
To [Mage] Err, what do you want?
[Mage] dm pls
To [Mage] I'm not going to do the deadmines, sorry.
[Mage] boost me pls, ill pay 1g
Etc.

Na hem rustig uitgelegd te hebben dat ik absoluut niet van plan was een half uur te besteden aan een luie level 14 mage begon hij nogal grof te worden. Eerst 'n00b' dit en dat, maar later begon 'ie er "fuk u and ur mother" bij te slepen, en heb ik 'em toch maar even gereport. RP servers...RPde zeker een volslagen idioot.

On a more positive note: we hebben vrijdagavond onze eerste Twin Emps gevecht gedaan! Gaaaaaaf! Kan niet wachten tot dinsdag, gaan we echt serieus aan de slag.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-06 13:41

Crowmeister

Stop!.... Continue

Anoniem: 104748 schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 17:16:
Als ik lvl 60 wordt met mijn mage, waarvoor kan ik dan het beste voor gaan? Dungeon set 1 en/of 2, en dan tier 1 of msichien wel gelijk tier 2 of wat van 1 en 2? Kortom wat zijn julie tips voor deze beginner? Waar moet ik op letten enzo? :)
Waar je het beste voor kan gaan? Zo werkt het niet hoor :) Je kan niet naar de winkel gaan en zeggen doe mijn maar een maal Tier 2 aub.
Je begint met blues geverzamelen en als je vol met level 56-60 blue items bent (maybe een enkele green) kan je een raid group zoeken, maar verwacht niet dat er duizenden aanboden komen van mensen je heel graag willen hebben voor BWL+

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-07 11:07
Gisteren heb ik Cosmos eraf geflikkerd omdat het zich met veel te veel dingen bemoeide die ik er maar lastig uitgesloopt kreeg :(
Maar vandaag merkte ik dat ik toch wel wat dingen mis en aangezien er 100.000 addons zijn voor WoW wil ik graag wat hulp met het zoeken naar addons die het volgende kunnen.
Ik heb zelf al gezocht bij www.curse-gaming.com en http://ui.worldofwar.net

Een countdown timer voor mijn spells, het zit in veel pakketten maar daarbij zitten 1000 andere dingen die ik onhandig vind. Ik heb alleen maar een countdown timer nodig.

Healing done meter. Zoals de damage meter maar dan voor mijn healing spells. Ik wil graag weten voor hoeveel mijn holy light en flash of light hebben gehealed.

Alvast bedankt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Mensen heeft er iemand van jullie ook problemen met het character menu... ik heb dit sinds 1.11
Ik maak gebruik van discord unit frames (laatste beta).
Rechtermuisknop op mezelf of target levert wel het menu op, maar klikken daarin valt dood.
Ik kan dus geen party leaven, niemand inspecten (wel met /inspect)..

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Defector schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 00:11:
[...]

Groever schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 10:11:
[...]

Dan had je hem wel mogen hebben, ik ben hem alleen kwijtgeraakt :X
Beide bedankt voor de reacties, ben nu aan het reggen en ben erg benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Hydra schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 19:16:
[...]

Ik had een keer iets dergelijks met m'n priest. Was in westfall even wat vogeltjes aan 't vermoorden voor hun veertjes (net daarvoor *splut* gegaan omdat ze op waren, vrij kansloos :)), krijg ik een invite van een level 14 mage. Ging ongeveer zo:

*cancel invite*
To [Mage] Err, what do you want?
[Mage] dm pls
To [Mage] I'm not going to do the deadmines, sorry.
[Mage] boost me pls, ill pay 1g
Etc.

Na hem rustig uitgelegd te hebben dat ik absoluut niet van plan was een half uur te besteden aan een luie level 14 mage begon hij nogal grof te worden. Eerst 'n00b' dit en dat, maar later begon 'ie er "fuk u and ur mother" bij te slepen, en heb ik 'em toch maar even gereport. RP servers...RPde zeker een volslagen idioot.

On a more positive note: we hebben vrijdagavond onze eerste Twin Emps gevecht gedaan! Gaaaaaaf! Kan niet wachten tot dinsdag, gaan we echt serieus aan de slag.
Vraag de volgende keer hoelang hij verwacht dat DM duurt, daarna 20 / 30g vragen omdat je dat nl. ook met grinden verdiend. <3 die reacties : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutes
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-03-2023

Locutes

Serve the Borg Collective

MaTr1x schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 16:33:
[...]

Ik heb dus ook nog een complete blue healing gear, en cat gear, waarbij ik dus ook de Devilsaur items voor cat gebruik tezamen met de Primal Batskin Jerkin, een +18/+18 str/sta mace en die Wyrmtongue shoulders :) ItemRack komt dus handig van pas hier :) Ik zou maar al te graag wat paars spul er doorheen willen mixen trouwens :)

Over dat enchanting powerlevelen, vanwege die trinket heb ik daar ook over zitten lezen, oa op thedruidsgrove.org, de één zegt dat het juist snel kan terwijl een ander dat weer tegenspreekt.

Ja idd dodge komt zeker goed van pas daarom heb ik ook nog een tijdje die blauwe Dawn Treaders boots gebruikt, zal dus ff wat cash moeten farmen en/of een guildie :> aanspreken voor zo'n enchant.

[...]

[afbeelding]
Ik heb dus ff gekeken en het ging om LootFX. Dat bestaat al een jaartje en werd ook door best wat mensen gebruikt, maar nu er opeens over gepraat wordt op het wow forum worden alle oude posts van mods die deze mod goedkeurden, gewist, en alle varianten van LootFX op ui.worldofwar.net en cursegaming zijn opeens verdwenen..... |:(
Zie dit topic waar trouwens ook wordt verteld dat het nu niet meer mogelijk zou zijn om met alleen maar een gamecard een account aan te maken (tot dat ook wordt verwijderd):
http://forums.worldofwarc...ustomization&T=354806&P=4
Ik weet niet of iemand deze addon nog moet hebben, maar op deze website: [LootFX] hebben ze hem nog

We are the Borg,
The existence as you know it is over,
We will add your biological and technological distinctiveness to our own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117859

chromeeh schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 16:47:
[...]

Hey nog een Nordrassil bewoner :)
ik heb nog bijna geen Nordrassil spelers gezien hier. ik zit er ook. welke guild zitten jullie dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-07 16:48
Loev schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 20:09:

Healing done meter. Zoals de damage meter maar dan voor mijn healing spells. Ik wil graag weten voor hoeveel mijn holy light en flash of light hebben gehealed.

Alvast bedankt :D
http://www.curse-gaming.c...s-33-1-cooldowncount.html

en

http://www.curse-gaming.com/en/wow/addons-761-1-recap.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-07 11:07
Bedankt voor de cooldown :D weet ook direct dat ik op het verkeerde heb gezocht.

De 2e mod zoek ik niet. Ik wil het real time zoals in de combat log. Alleen de combat log gaat alles zo snel vooral in een raid daar vliegt alles voorbij. Ik vind het plezierig om te weten hoeveel healen mijn spells doen ivm +healing gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
De makers van scrolling combat text hebben ook een addon waarmee je de damage done ziet ipv damage taken, namelijk SCT-D ipv SCT. Die kan je hier halen:
http://grayhoof.wowinterface.com/portal.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 10-07 13:07
ImdaMned schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 22:03:
Vraag de volgende keer hoelang hij verwacht dat DM duurt, daarna 20 / 30g vragen omdat je dat nl. ook met grinden verdiend. <3 die reacties : )
Jij grind 30 gold per half uur? ;) Ik heb op m'n Hunter engineering gedropped en heb skinning genomen, is dus een skinner+miner nu. Scheelt echt enorm kwa inkomsten, in paar daagjes af en toe een beetje grinden al 100 gold opgehaald.

[ Voor 27% gewijzigd door Hydra op 25-06-2006 12:30 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-07 16:48
Loev schreef op zondag 25 juni 2006 @ 11:28:
[...]

Bedankt voor de cooldown :D weet ook direct dat ik op het verkeerde heb gezocht.

De 2e mod zoek ik niet. Ik wil het real time zoals in de combat log. Alleen de combat log gaat alles zo snel vooral in een raid daar vliegt alles voorbij. Ik vind het plezierig om te weten hoeveel healen mijn spells doen ivm +healing gear.
Je kan ook gewoon een nieuw chatvenster maken en daarin alle messages uitzetten en alleen je eigen Spells laten zien, werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:46

flessuh

Set sail for fail!

even een klein vraagje ;) weet iemand hier ook hoe je de WOW-screenshots standaard in JPEG formaat krijgt. Volgens mij heb ik hier nl. een keer iets over gelezen, maar ik kan zelf niet vinden welk bestand ik hiervoor moet aanpassen, en op google kan ik ook al niets vinden hierover en de GOT search vind ontzettend veel met mijn zoektermen (wat wil je ook na 79 topics >:) )

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:59
Banzaibunny schreef op zondag 25 juni 2006 @ 13:37:
even een klein vraagje ;) weet iemand hier ook hoe je de WOW-screenshots standaard in JPEG formaat krijgt. Volgens mij heb ik hier nl. een keer iets over gelezen, maar ik kan zelf niet vinden welk bestand ik hiervoor moet aanpassen, en op google kan ik ook al niets vinden hierover en de GOT search vind ontzettend veel met mijn zoektermen (wat wil je ook na 79 topics >:) )
Gaat niet. Je kunt het programma irfanview gebruiken.
Of een apart screenshot utility.

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 25-06-2006 13:46 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Ik heb sinds gisteren mijn druid alt op level 20 (en dus catform). Wat is dat geweldig zeg :P. Is wel even anders dan die bear form qua damage done.
Ik ging daarnet even naar de DM met een 18 priest, 22 warrior, 27 hunter en 37 mage. Ik zat gewoon op de 2e plek volgens damage meter. Met iets van 6k dmg minder dan de mage.

M'n warrior zit nu op level 54 en 70k xp, is ook erg leuk om te spelen alleen vind ik het tanken niet zo geweldig. Ik zal straks wel moeten tanken in die instances aangezien wij daar voor zijn :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:46
Na pakweg 15 uur gevist te hebben was het toch zover gister avond:

Afbeeldingslocatie: http://img226.imageshack.us/img226/2263/300fishing5eg.th.jpg

Ik moet wel zeggen dat ongetwijfeld de meest saaie profession is. :P
In de laatste 5 uur heb ik zo'n 70g verdiend aan het vangen van Stonescale Eel's, een stackje gaat voor 25g bij ons op de server :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Nu online
Locutes schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 22:43:
Ik weet niet of iemand deze addon nog moet hebben, maar op deze website: [LootFX] hebben ze hem nog
Thnx voor de hulp :) Ja ik had 'm daar ook nog gevonden (en nog 2 andere versies daar), helaas werkt het niet meer in 1.11 zag ik gisteren, maar dat is niet het enige... Tegenwoordig kan ik (en anderen ook hoor ik) geen deuk meer in een pakje boter slaan, en verlies ik mijn aggro als feral al aan lvl 55's nou :(
Loev schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 20:09:
Voor die coolingdown gebruik ik een functie uit de ctmod (itembuffs geloof ik).
Die healing done mod die jij bedoeld gebruikt een guildie van me, ze post de stats dan na een raid in de chat. Ik heb ook wel eens zo'n healing done venster gezien op een screenshot net zoals recap dat laat zien met damage, misschien is dat wel dezelfde mod, ik zal haar eens vragen welke dat is.
Predje schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 20:38:
Mensen heeft er iemand van jullie ook problemen met het character menu... ik heb dit sinds 1.11
Ik maak gebruik van discord unit frames (laatste beta).
Rechtermuisknop op mezelf of target levert wel het menu op, maar klikken daarin valt dood.
Ik kan dus geen party leaven, niemand inspecten (wel met /inspect)..
Ik heb dus gisteren alle laatste versies geïnstalleerd van Discord, en tot zover werkt Unit Frames perfect. Ik kan goed rechtsklikken op mezelf en anderen en parties leaven enzo. Heb je ook de laatste versie van de Library geïnstalleerd, Discord Library v1.43? DiscordFrameModifier crashte WoW trouwens wel hard gisteren.
Heb ff zitten klooien met dit als resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://www.matr1x.nl/wow/1.11/DUF/WoW_2006-06-24_21-02-29-15thumb.jpg
klikbaar

@Banzaibunny: Ik gebruik Fraps voor screenshots.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Dekay schreef op zondag 25 juni 2006 @ 13:52:
Ik heb sinds gisteren mijn druid alt op level 20 (en dus catform). Wat is dat geweldig zeg :P. Is wel even anders dan die bear form qua damage done.
Ik ging daarnet even naar de DM met een 18 priest, 22 warrior, 27 hunter en 37 mage. Ik zat gewoon op de 2e plek volgens damage meter. Met iets van 6k dmg minder dan de mage.

M'n warrior zit nu op level 54 en 70k xp, is ook erg leuk om te spelen alleen vind ik het tanken niet zo geweldig. Ik zal straks wel moeten tanken in die instances aangezien wij daar voor zijn :P.
Gaat mobs killen veel sneller in catform?
Ik ga met mn druid alt ook richting lvl 20 dus is wel leuk om te weten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Ja gaat echt heel snel. Je doet ongeveer even veel als een rogue. Het gaat minimaal 2x zo snel als in bear form

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Ik heb een lvl 38 druid, als je eenmaal een druid hebt gespeelt wil je niks anders.
Zo heerlijk dat je alles een beetje kan, ik kan elites van 2 lvl's hoger aan, duurt wel 5 minuten maar het kan wel :D

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 14:32

Phydomir

Dennis

motormuus schreef op zondag 25 juni 2006 @ 14:32:
Ik heb een lvl 38 druid, als je eenmaal een druid hebt gespeelt wil je niks anders.
Zo heerlijk dat je alles een beetje kan, ik kan elites van 2 lvl's hoger aan, duurt wel 5 minuten maar het kan wel :D
Dat is best netjes.

Heb zelf nu een lvl40 Druid en ik vind het de leukste klasse die ik tot nu toe heb gespeeld samen met Hunter. Vooral het kunnen healen vind ik echt heerlijk.

Heb ook zojuist mijn Mount kunnen kopen 8) Ondanks dat ik met tussenpauzes al sinds de open beta speel is dit mijn eerste mount..

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:48
Anoniem: 117859 schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 23:24:
[...]

ik heb nog bijna geen Nordrassil spelers gezien hier. ik zit er ook. welke guild zitten jullie dan?
Hier nog een Nordrassil bewoner, maar dan aan de horde kant. Heb er hier een paar maar nog geen een op 60. Zat voorheen op Kor'gall (pvp) als alliance. Dit bevalt velen malen beter :)

Mijn Home Cinema in aanbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Dekay schreef op zondag 25 juni 2006 @ 14:27:
Ja gaat echt heel snel. Je doet ongeveer even veel als een rogue. Het gaat minimaal 2x zo snel als in bear form
aight beter :D
m'n main is een warrior, maar ik Druid bevalt mij tot nu toe echt goed :D gewoon in bear form de mobs killen en dan ff healen en je kan weer verder ^^ maar cat form lijkt me helemaal nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
DarkShadow schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 14:55:
[...]

gratz, hoe moeilijk is Naxx? (veel trash? bosses vergelijkbaar met? )

Wij hebben nef bijna down en willen liever een stuk van aq skippen als dat mogelijk is.
Begin trash is weinig, en simpel. Minder als in AQ40 bijvoorbeeld. Bosses zijn pittig, maar best te doen. Instructor heeft niet echt een vergelijkbare baas, je moet zijn adds mindcontrollen en met die adds tanken, terwijl de priests out of line of sight staan, tegen de triomfant shout, dus dat is wel even gedoe met mind control rotaties etc. Hele leuke baas though.
Anub'Rekhan is vergelijkbaar met soort van de twin emps op een manier, koste ons wel een stuk minder tijd(1 dag ipv 2) dan instructor dus een stukje simpeler qua positionering. De truuk is om de mt spell alert te geven zodat ie weet wanneer ie moet rennnen wanneer er locust swarm is, adds killen en zelf niet dood gaan :P .

Nog ff snel killshotje:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~tdwaard/matthijs/WoWScrnShot_062406_014828.jpg

Sindsdien niet meer nax geweest, even BWL geleegd en daarmee gelijk ff head of nefarian en CTS geloot :) .

[ Voor 11% gewijzigd door pica op 25-06-2006 15:13 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
JeanLucPicard schreef op zondag 25 juni 2006 @ 15:09:
[...]

Begin trash is weinig, en simpel. Minder als in AQ40 bijvoorbeeld. Bosses zijn pittig, maar best te doen. Instructor heeft niet echt een vergelijkbare baas, je moet zijn adds mindcontrollen en met die adds tanken, terwijl de priests out of line of sight staan, tegen de triomfant shout, dus dat is wel even gedoe met mind control rotaties etc. Hele leuke baas though.
Anub'Rekhan is vergelijkbaar met soort van de twin emps op een manier, koste ons wel een stuk minder tijd(1 dag ipv 2) dan instructor dus een stukje simpeler qua positionering. De truuk is om de mt spell alert te geven zodat ie weet wanneer ie moet rennnen wanneer er locust swarm is, adds killen en zelf niet dood gaan :P .

Nog ff snel killshotje:
[afbeelding]

Sindsdien niet meer nax geweest, even BWL geleegd en daarmee gelijk ff head of nefarian en CTS geloot :) .
Ook die leuke bug met Anub's textures :(
Ik moet zeggen dat Anub een stuk makkelijker is zodra je door hebt hoe en wat je moet doen. Leren wat je moet doen, kost een stuk of 5/6 wipes en dan heb je hem wel binnen 4 tries neer. Ik heb zelf ook niet het gevoel dat hij nog problemen gaat opleveren en als je dood gaat, bij hem dan doe jij toch iets fout, behalve als je een priest bent ofzo en je gezerged word, dan doet een aantal anderen wat fout. Nou hielp het wel dat we aardig wat locks hadden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-07 11:34

BioHazard

*\o/*

Ik ben op zoek daar de addon die er voor zorgt dat je 2 van die bars langs je char krijgt, eentje met health links dus, en rechts mana, en wanneer je een attack cast komt hij er ook bij te staan.

Het zijn een beetje gebogen bars links en rechts van je char. Alvast bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
JeanLucPicard schreef op zondag 25 juni 2006 @ 15:09:
[...]

Nog ff snel killshotje:
[afbeelding]

Waar heb je die healthbars naast je char gehaald? Want ik had nurfed hud maar die had die randen er niet omheen en ook niet de hp van monster aan de rechterkant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Als iedereen nou eens de afgelopen drie pagina's leest dan vind je daar dhud. http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=1905

[ Voor 24% gewijzigd door pagani op 25-06-2006 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:20

Bezulba

Formerly known as Eendje

BioHazard schreef op zondag 25 juni 2006 @ 16:04:
Ik ben op zoek daar de addon die er voor zorgt dat je 2 van die bars langs je char krijgt, eentje met health links dus, en rechts mana, en wanneer je een attack cast komt hij er ook bij te staan.

Het zijn een beetje gebogen bars links en rechts van je char. Alvast bedankt...
reborn ui heeft dat ook

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
johnnyv.nl schreef op zondag 25 juni 2006 @ 16:08:
Als iedereen nou eens de afgelopen drie pagina's leest dan vind je daar dhud. http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=1905
juustem :)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169688

help: heb die trail gedownload van 2,7 gig, maar als ik dan begin met installeren, na 5 minuten vraagt hij achter de 2e cd, maar het is gedownload, wat moet ik nu doen om dit te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Zo, ook de Instructor ff plat gekregen, gelijk een vd betere stukjes van zijn loottable ook :)

Afbeeldingslocatie: http://img64.imageshack.us/img64/561/iblis3lm.jpg
Ook nog Desecrated Sabatons voor onze MT en de eerste Splinter of Atiesh!

Erg mooi en goed zwaardje. Dadelijk gaan we voor Noth, en dan hopelijk voor Grand Widow Faerlina :)

(Ja de rogue heeft Devilsaur, nee het is ECHT zijn schuld niet, ja het is verschrikkelijk leuk om hem er mee te pesten ;p)

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 25-06-2006 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
mensen,

ik heb zojuist ZHC gekregen, en had http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=22268 al.. nu wil ik dus een macro, om deze 2 samen te gebruiken door middel van 1 knop.. het liefst ook dat ik 1 van de 2 nog equip ook .. (de draconian..)

kan iemand dat fixen, want ik snap niet hoe ik zo een macro moet maken..

/edit nm, ik d8 dat die nerf alleen op ZHC+ToeP zat, maar dus gewoon per 2 trinkets ofzo.

[ Voor 13% gewijzigd door BootVluchteling op 25-06-2006 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Anoniem: 114195 schreef op zondag 25 juni 2006 @ 18:50:
Zo, ook de Instructor ff plat gekregen, gelijk een vd betere stukjes van zijn loottable ook :)

[afbeelding]

Erg mooi en goed zwaardje. Dadelijk gaan we voor Noth, en dan hopelijk voor Grand Widow Faerlina :)

(Ja de rogue heeft Devilsaur, nee het is ECHT zijn schuld niet, ja het is verschrikkelijk leuk om hem er mee te pesten ;p)
Oh grats :p . Dat zwaard staat inderdaad heel hoog in mijn verlanglijstje :P .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Garr down!

Meteen een leuk nieuw speeltje:
Afbeeldingslocatie: http://img509.imageshack.us/img509/3745/drillborer5sy.jpg

Drillborer Disk O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
addictive schreef op zondag 25 juni 2006 @ 20:46:
Garr down!

Meteen een leuk nieuw speeltje:
[afbeelding]

Drillborer Disk O+
als ik een horde met dat schildje zie rennen, weet ik al wat ik doe })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
BootVluchteling schreef op zondag 25 juni 2006 @ 20:49:
[...]

als ik een horde met dat schildje zie rennen, weet ik al wat ik doe })
Huilen dat je fear generfed is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op zondag 25 juni 2006 @ 12:29:
[...]

Jij grind 30 gold per half uur? ;) Ik heb op m'n Hunter engineering gedropped en heb skinning genomen, is dus een skinner+miner nu. Scheelt echt enorm kwa inkomsten, in paar daagjes af en toe een beetje grinden al 100 gold opgehaald.
Ben samen met mn broer een pvpchar begonnen op Stormreaver, mining en Herbalism, genomen. Beide zijn redelijk snel te lvlen, en er is goed mee te verdienen, zeker voor een lowbie, in ieder geval genoeg om een lvl 28 goed in de blauwe/imba groene items te zetten. Wat end-gamers wel niet uitgeven aan Bruiseweed, Briarthorn, Earthroot en Swiftthhistle, copper/tin bars, wool cloth... Heb nog geld genoeg over voor een paar redelijke enchants (+/-60g), en heb bijna mn lvl 39 gear bij elkaar.

Ook op mn 'thuis'server merk ik dat aan Herbalism goed te verdienen valt. Daar farm ik herbs met mn rogue, en dat gaat redelijk snel. Heb ook skinning gehad, maar dat beviel me niet zo heel goed, want humanoids kun je niet skinnen :P. Met mn lock samen met een rogue (die cripling op de mob smeert) gaat qua gold wel sneller (Tyr's)
ImdaMned schreef op maandag 26 juni 2006 @ 00:08:
[...]

Ja dat heb ik ook gemerkt :( Ben nu veel 'lamer' aan het spelen, Deathcoil (als ik als eerste word aangevallen), seduce, CoS, Bolt, Bolt, Seduce in de laatste .5 sec van de 2e bolt, Bolt, fear, Bolt, Fear, dot, dot, Bolt, en als het dan nog niet gebeurd is ren ik weg :P (en ja, ik ben al een paar keer gevlucht :P)

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 76438 op 26-06-2006 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Laatst online: 04-07 12:41

Mojo

The Power Within

http://files.filefront.co.../;5186275;;/fileinfo.html

Gemaakt door wat mensen op Stormrage EU, ken ze zelf verder niet. Heb het van de realm-forums afgeplukt. Supergaaf :D filmje over "The Hardware Store"

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Even snel nog Echoes of War quest gedaan zodat we onze Tier 3 spullen kunnen halen. Even showen hoe geil een Orc in Dreadnaught eruitziet:

Afbeeldingslocatie: http://img360.imageshack.us/img360/8843/dreadnaught3qx.jpg

Geen Noth kill nog helaas, group setup en attendance was slecht met het voetballen vandaag, dus hopelijk morgen betere resultaten. Wel 2 Stygian Bucklers en een necro-knight's garb uit de trash geplukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Squatt_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Rakkerzero schreef op zondag 25 juni 2006 @ 13:46:
[...]

Gaat niet. Je kunt het programma irfanview gebruiken.
Of een apart screenshot utility.
Sind 1.11:
The config.wtf variable "screenshotFormat" allows the user to choose "png", "jpeg", or "tga" (Targa) format for screen shots.

"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Dekay schreef op zondag 25 juni 2006 @ 14:27:
ben nu inmiddels ook lvl 20 en heb catform gehaald :D nu ff uitproberen

/edit
w00t! zo snel :D idd, je doet dmg als een rogue, erg nice. Laat weer eens zien hoe veelzijdig druid is.

[ Voor 17% gewijzigd door superbassie op 26-06-2006 02:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidita
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-07 22:22
Anoniem: 114195 schreef op zondag 25 juni 2006 @ 18:50:

[afbeelding]

Hoe heet die mod die jij bij je inspect hebt? dat je kan kiezen tussen hide items, show honor en show bonus?

alvast bedankt,

David

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
ImdaMned schreef op maandag 26 juni 2006 @ 00:08:
[...]

lol! Right on! _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mojo schreef op maandag 26 juni 2006 @ 00:36:
http://files.filefront.co.../;5186275;;/fileinfo.html

Gemaakt door wat mensen op Stormrage EU, ken ze zelf verder niet. Heb het van de realm-forums afgeplukt. Supergaaf :D filmje over "The Hardware Store"
ROFL! idd, geweldig filmpje _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 76438 op 26-06-2006 02:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-07 09:58

chromeeh

the Gnome

Anoniem: 117859 schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 23:24:
[...]

Warriors of Nordrassil :)
(Ik ben de GuildMaster)
We zijn ally's ;)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 12:50

RaseriaN

So much choices..

@Zoneseek, die Necronight's Garb is gewoon lijp voor een caster!
Perfect voor de AoE'ers lijkt me zo, gewoon 410+ armor op een cloth chest :X (/points to Jarno)
En hoe bevalt Naxx? Bij ons is iedereen aan het attunen atm (traag gedoe bij sommige), wil het graag eens van kortbij bekijken ;)

@Ontopic, gister maar weer eens wat epic's opgepakt voor mn Rogue.
Namelijk de Prestor's Talisman of Connivery :9
Heerlijk al die +HIT op mn Rogue, geen lijp aantal misses meer op die 63 elite's en Bosses :)

[ Voor 5% gewijzigd door RaseriaN op 26-06-2006 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:40
Davidita schreef op maandag 26 juni 2006 @ 01:19:
[...]

Hoe heet die mod die jij bij je inspect hebt? dat je kan kiezen tussen hide items, show honor en show bonus?

alvast bedankt,

David
superinspect
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slowchat s.v.p.