Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 79 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.039 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

met die nieuwe patch heb ik zin om m'n alt mage die ik alleen gebruikte voor tailoring en enchanting te levelen naar 35 (voor de professions) en zelfs 40 (mount)
Gold heb ik genoeg met m'n main, maar ik zoek nog een goeie solo levelling pve build voor die mage, ik wil rap aan die 35 raken (ben nu 23)

iemand suggesties?

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
On_E schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 10:11:
[...]

Haal Smokey's Drape op (quest reward) en doe daar een +7FR enchant op, haal Royal Seal of Eldre’thalas, en Tidal Loop van de Molten Core questline en je hebt er 35 FR bij.

Bij ons is het minimum voor casters 120 FR unbuffed.
om nog ff op jou terug te komen.. ik heb dus zo goed als alles wat je opnoemt... de 10 fr cloak met fr enchant erop, de trinket, alleen tidal loop kán ik nog niet halen.. wat nog meer nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phantom schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 10:32:
[...]

Re-match!

Weet niet wat onze russische vriend de flagcarrier aan het doen was, maar niet flag-carrien iig. Na een tijdje deed iedereen maar wat.. priest die flag pakt e.d.

Daarna even overlegt wie nou wat, waar ging doen, en toen kregen we JogWe & co (Perfection). En dat ging stukken beter. Helaas toch op het nippertje verloren met 3-2.
Haha :P Mjah, ik heb de neiging druids en paladins die richting onze base komen te intercepten, aangezien die nogal lastig neer te krijgen zijn als ze eenmaal met vlag uit je basis zijn (en ze hulp krijgenj). Dus het kan zijn dat hij wat hinder onderging O-)

Wij maakten ook wel wat domme foutjes. Flag carrier die tunnel in loopt terwijl we net riepen dat daar onze vlag uit ging komen met ~4 van jullie. En een druid in travelform binnen mijn bereik op 10% health, concussion shot op krijg en dan niet neerhaal door geklungel. :X

Dat geklungel kwam trouwens doordat ik van nurfed action bars overgegaan ben op discord action bars _/-\o_ Echt geniaal wat je daarmee allemaal kan instellen, en hoe makkelijk je het in kan stellen. Ben helemaal verkocht. Maar heb nu een compleet nieuwe button-setup en nieuwe key-bindings, dus vandaar ;(

Oh, en re-match zal vast nog wel eens volgen, al zit ik het meest in Freezelands team, wat toch een niveautje hoger PvP speelt (that is, als de juiste mensen mee zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

On_E schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 10:37:
[...]

Dat hoor ik vaker inderdaad, maar dat lukt ons ook niet.

Dan worden we uiteindelijk ook gewoon overlopen door mobs, en het verbruikt belachelijk veel mana.

We hebben m pas 1 keer down gekregen, met kiten, en dat doen wij anders dan jullie zo te zien. (hunters kiten dragonkin, warriors kiten legionnaires, rest killed mages)

Maar er gaat dus altijd wel ineens een hunter dood, of een warrior wordt gedazed en gekilled, en dan krijg je dat sneeuwbaleffect inderdaad.
wij hebben hem dus nu een keer of 4 down maar precies het zelfde probleem als jullie het loopt gewoon niet lekker. Alle manieren al geprobeerd oook het killen maar dat lukt gewoon niet lekker.
We hebben geprobeerd met 4 hunters en 4 warriors kiten alleen warriors alleen hunters etc etc.
Blijft gewoon lastig misschien moeten we dat killen nog eens proberen alhoewel we hem ook al 1 x op de eerste try neer hadden met het kiten van 4 warriors en 4 hunters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vincentio schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 10:35:
[...]

Ouro goede loottable? Ik weet niet wat er toegevoegd is, maar het enige wat goed was is het schild en die is bij ons nooit gedropped. Nee de beste loot van AQ40 zit bij de enige boss die wij gewoon niet doen, geen zin in... Viscidus..
http://s58.photobucket.co...&current=jomgabb1zr-1.jpg

Nuff said ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:07
2 warriors de draakjes laten kiten (met veeeeeeel +def gear) paar healers erop en de rest de hoeken laten afmaken. fun dps en het gaat alleen fout als 1 van de warriors per ongeluk (wat zelden voorkoment) dood gaat.

warrior gewoon 8jes laten draaien op de platforms.

met 8 man in elke groep heb je zoveel dps dat de legionaires / mages snel neer gaan. er hoeft niet eens meer gesheeped te worden : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:40

On_E

Housemusic

BootVluchteling schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 10:43:
[...]

om nog ff op jou terug te komen.. ik heb dus zo goed als alles wat je opnoemt... de 10 fr cloak met fr enchant erop, de trinket, alleen tidal loop kán ik nog niet halen.. wat nog meer nu?
FR Bracers van Incendius (flameweave cuffs) ?
2 warriors de draakjes laten kiten (met veeeeeeel +def gear) paar healers erop en de rest de hoeken laten afmaken. fun dps en het gaat alleen fout als 1 van de warriors per ongeluk (wat zelden voorkoment) dood gaat.
Maar krijgen die warrior healers dan geen healing aggro ?

[ Voor 30% gewijzigd door On_E op 23-06-2006 10:53 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 10:46:
[...]

wij hebben hem dus nu een keer of 4 down maar precies het zelfde probleem als jullie het loopt gewoon niet lekker. Alle manieren al geprobeerd oook het killen maar dat lukt gewoon niet lekker.
We hebben geprobeerd met 4 hunters en 4 warriors kiten alleen warriors alleen hunters etc etc.
Blijft gewoon lastig misschien moeten we dat killen nog eens proberen alhoewel we hem ook al 1 x op de eerste try neer hadden met het kiten van 4 warriors en 4 hunters.
Wij hadden hetzelfde hoor. "We kunnen hem met kiten, dus waarom nu een andere tactiek gaan oefenen?". Mede omdat als het goed gaat, je ook iedereen nog levend hebt in fase 2. Maar als je de kill-tactiek een paar keer oefent (dus niet na 2 wipes weer overgaan op kiten), dan lukt die vast en zeker ook. En die is dus niet (zo) foutgevoelig. In de hoeken gewoon goed sheepen wat er teveel is, en het belangrijkste: main targeter volgen in elke hoek. Niet met z'n allen als een gek nuken op alles wat je ziet, maar netjes 1 voor 1 alles dood maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk gister mijn Lightforge Helm!!! Pfew, we hadden master loot aan staan, dus dan is het altijd ff zweten, anders krijg je meteen de loot te zien! Toch een super optie (mits je een goeie lead hebt) die masterloot!

Nu nog 3 items, en ik zit 'gebakken'. Ff wat Strat SS / UD runs en the Beast een paar keer omleggen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey jongens,

Een vriend van mij wilt graag nieuwe equipments hebben uit instances... welke instance raden jullie hem aan.. level 43 warrior (sm is te makkelijk, en slechte loot voor 43). Heeft iemand tips?

alvast bedankt :)

mvg
takiho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
zul farrrak, zit hele leuke loot tussen voor warrior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
On_E schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 10:50:
[...]

FR Bracers van Incendius (flameweave cuffs) ?

[...]

bracers heb ik.. zijn nog beter dan mn dreadmist bracers .. 9 sta enchant, 10 fr, 10 int, 10 spi..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 10:54:
Hey jongens,

Een vriend van mij wilt graag nieuwe equipments hebben uit instances... welke instance raden jullie hem aan.. level 43 warrior (sm is te makkelijk, en slechte loot voor 43). Heeft iemand tips?

alvast bedankt :)

mvg
takiho
mjah uldaman

maarre http://www.wow-loot.com :>

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind wow-loot maar niks....

maar uldaman is wel goed :D.. hopelijk halen we dat met ze 2e XD

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2006 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 16:59
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 10:59:
[...]

ik vind wow-loot maar niks....

maar uldaman is wel goed :D.. hopelijk halen we dat met ze 2e XD
Waarom vraag je er dan om? Je kan op die site precies zien wat voor loot, voor welke class en welk level uit wat voor een instance komt.

Anders raad ik http://www.kaldorei.com/worldmap/ nog aan. Staat precies welk gebied wat voor level requirements heeft inclusief instances.

[ Voor 22% gewijzigd door Bulligan op 23-06-2006 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 17:48
blackraid3r schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 08:33:
[...]

Als je superinspect gebruikt komt het daarvan. Even kijken op http://ui.worldofwar.net/ en daar de fix halen.
Ok, thnx, ik gebruik Superinspect ja, dus ik zal ff kijken voor nieuwe versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben voor het eerst eens blij met de invoering van een nieuwe patch :) verschil met eerst is wel dat ik de afgelopen dagen geen tijd had om er actief mee bezig te zijn. heb dus rustig de patch en nieuwe addons kunnen downloaden :) vanavond eindelijk weer echt spelen (wat zijn voetbalwedstrijden en verjaardagen toch vervelend, moet men echt afschaffen :p)
Weet iemand trouwens hoe de addon heet die in een soort circel de hp+mana van jezelf en je target in het midden van het scherm laat zien? heb deze nooit gehad maar wel vaker bij anderen gezien en wil die eens gaan proberen. moet namelijk sowieso zoiets hebben omdat ik het zo boven in eht scherm maar niets vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
DHUD of Superstats. Ik gebruik persoonlijk DHUD en heb daar vrijwel alles instaan zelfs alle buffs en debuffs zodat ik de rest van mn beeld niet hoef op te vullen met iederee zn buffs/debuffs.

[ Voor 83% gewijzigd door Proqzor op 23-06-2006 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
On_E schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 10:50:
Jazeker, maar als de warrior tijdens het kiten Demorilizing Shout spamt, Thorns op zich heeft en een Drillborer Disk, is dat genoeg aggro om de draken vast te houden. Een mooi filmpje staat op http://warcraftmovies.com/movieview.php?id=13762 (als de link nog werkt). Belangrijke tips: eerste twee draken normaal opvangen met standaard tank moves, daarna 8jes lopen, maar wel goed kijken waar de groep draken zich bevindt. Loslopers oppakken met taunt-sunder armor. Druids de verse draken even laten parkeren in sleepmode. Hou een swiftness potion paraat voor in moeilijkheden. En de 2 priests moeten je wel goed up houden. Ik hou zelf mijn Demo shout gehotkeyt op mijn middle mouse button, en clicken maar. Het kost wel een paar pogingen om het perfect voor elkaar te krijgen, maar practise makes perfect.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

mdmeijer schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 11:50:
[...]

Jazeker, maar als de warrior tijdens het kiten Demorilizing Shout spamt, Thorns op zich heeft en een Drillborer Disk, is dat genoeg aggro om de draken vast te houden. Een mooi filmpje staat op http://warcraftmovies.com/movieview.php?id=13762 (als de link nog werkt). Belangrijke tips: eerste twee draken normaal opvangen met standaard tank moves, daarna 8jes lopen, maar wel goed kijken waar de groep draken zich bevindt. Loslopers oppakken met taunt-sunder armor. Druids de verse draken even laten parkeren in sleepmode. Hou een swiftness potion paraat voor in moeilijkheden. En de 2 priests moeten je wel goed up houden. Ik hou zelf mijn Demo shout gehotkeyt op mijn middle mouse button, en clicken maar. Het kost wel een paar pogingen om het perfect voor elkaar te krijgen, maar practise makes perfect.
thorns en drillborer zou niet nodig zijn want je zou niet gehit moeten worden, word je dat wel en krijg je een slow ben je heeeel snel neer met 20 mobs achter je aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 12:44

Thermometer

Whoop Whoop!

Hey mensen,

Ik had gister uit DM West Libram of Protection gevonden.
Nou had ik in men auctioneer staan dat het voor gemiddeld 400g op de AH werd verkocht dus ik was meteen helemaal blij. Alleen nou blijkt toen ik in IF aan het spammen was om hem te verkopen (WTS ...) Dat er veel mensen reageerden van: Dat ding dat verkoopt na 1.11 voor geen meter meer. Iets met Zul'Gurub ofzo.
Weet iemand hier meer over? Wat er precies is gebeurd waardoor de prijs is gezakt en voor hoeveel ik hem ongeveer kan verkopen?
Bij voorbaat dank,

Sander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een aantal collega's op stage hebben mij enthousiast gemaakt voor WoW, maar ik zou het graag eens willen proberen. Omdat ik weinig zin heb om gelijk het spel aan te schaffen met een time card om even een spel te proberen zou ik graag een guest account willen proberen.

Ik weet dat op het moment een trial loopt op wow-europe.com maar het aanvraagsysteem is zo buggy/overbelast dat ik al een week lang geen reactie krijg. Ik heb het vier keer geprobeerd met verschillende mail adressen, maar tot nu toe heb ik alleen maar errors en vastlopers gekregen.

Mijn vraag is nu of iemand hier op het forum nog een WoW guest card beschikbaar heeft. Een wow game dvd kan ik wel lenen, maar een account kan ik niet aan komen.

Bij voorbaat dank voor eventuele reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen,

Nou had ik in men auctioneer staan dat het voor gemiddeld 400g op de AH werd verkocht dus ik was meteen helemaal blij. Alleen nou blijkt toen ik in IF aan het spammen was om hem te verkopen (WTS ...) Dat er veel mensen reageerden van: Dat ding dat verkoopt na 1.11 voor geen meter meer. Iets met Zul'Gurub ofzo.
Weet iemand hier meer over? Wat er precies is gebeurd waardoor de prijs is gezakt en voor hoeveel ik hem ongeveer kan verkopen?
Bij voorbaat dank,

Sander
Lol ^^

Deze had je nodig voor een enchant uit ZG maar sinds de patch is die niet meer nodig..

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2006 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
heeft het boek nog enige waarde dan..? of is het nu nutteloos..? (lijkt me sterk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mdmeijer schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 11:50:
[...]

Wij doen het met een Paladin die de hele meute (dragons en lego's) kite. Zie ook filmpie:

http://files.filefront.co.../;4719161;;/fileinfo.html

Zit je eenmaal in phase 2 waarin Razorgore de hele room aggro'd dan hebben de healers geen last meer van aggro en kunnen ze healen wat ze maar willen. Het voordeel van een kitende pala is dat hij met Consecration, Righteous Fury (en Pursuit of Justice) geen enkel probleem heeft om aggro te houden. Pakt heel makkelijk loslopend spul op ook. Het komt dan natuurlijk wel op die ene paladin aan maar met een backup pala die overneemt als de kiter doodgaat is het vaak nog wel te redden. Kost wel wat oefenen maar dan heb je ook wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Sander1991 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 12:13:
Hey mensen,

Bij voorbaat dank,

Sander
Libram of protection is ongeveer 1G waard nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
volgens mij kan je het nog steeds voor enchants gebruiken zoals met libram of resilience en de 20 fire res enchant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
MantaMania schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 12:12:
[...]

thorns en drillborer zou niet nodig zijn want je zou niet gehit moeten worden, word je dat wel en krijg je een slow ben je heeeel snel neer met 20 mobs achter je aan.
Daar heb je dus die defense gear voor nodig, zorgt ervoor dat je niet gedazed word : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:27

Valkyre

Kitesurf FTW!

Sander1991 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 12:13:
Hey mensen,

Bij voorbaat dank,

Sander
gewoon asap voor 300g ofzo op de AH zetten, wellicht heb je geluk en is er nog iemand die het er voor geeft, (ik weet niet precies waar hij voor is hoor)
lopen nog best veel henkies rond die het ervoor neer tellen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb op m'n auction-alt nog 5 librams of rumination. Toen eenmaal bekend werd dat ze niet meer nodig waren stortte de markt compleet in. Nu nieteens meer te verkopen voor 1G :/ (allen aangeschaft voor rond de 10-15)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:16
DrProctor schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 12:21:
volgens mij kan je het nog steeds voor enchants gebruiken zoals met libram of resilience en de 20 fire res enchant?
Jah klopt. Alleen voorheen om ZG enchants te krijgen had je daar ook libram's voor nodig. Dat zijn hele goede enchants en dus waren die boeken dus veel waard. Met 1.11 is het zodanig veranderd dat je voor ZG enchants geen DM librams meer nodig hebt.

En is dus op zich die libram of protection waardeloos geworden omdat deze als head of leg enchant niet echt gewenst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

ImdaMned schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 12:29:
[...]

Daar heb je dus die defense gear voor nodig, zorgt ervoor dat je niet gedazed word : )
Of je kite gewoon met Huntards, zoals het hoort.

Nubs!

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Het zal je al vaak gevraagt zijn wellicht.
Maar hoe krijg je je mana/healt om je char heen? (ik ben SCT ookal)
Dan krijg ik niet zo`n vermoeide oogjes achter m`n 24" tft :P

Je frames zijn er ook cool uit, dat zal wel nerfed ui zijn he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wouter schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 12:35:
[...]Of je kite gewoon met Huntards, zoals het hoort.

Nubs!
Wat een onzin. Iedereen doet Razorgore op zijn manier.

Wij hebben twee warriors die de dragonspawn kiten. De rest maken we gewoon allemaal af in de hoek waar ze spawnen.

Hoer meer mensen je laat kiten, hoe groter de kans is dat het mis gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gohan-san schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 12:30:
[...]

gewoon asap voor 300g ofzo op de AH zetten, wellicht heb je geluk en is er nog iemand die het er voor geeft, (ik weet niet precies waar hij voor is hoor)
lopen nog best veel henkies rond die het ervoor neer tellen.
10 nature res enchant. Ik leg er misschien 20-30g voor neer, thats it. Al die gekke Chineesjes die ze nu weer voor 400g op de AH gooien *schudt hoofd* of die Bijous voor 40g per stuk, ja dat ga ik echt betalen nu!
Predje schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 12:38:
[...]

Zo te zien:
DHUD zijn die health/mana streepjes
Hij heeft Discord Unit Frames, Nurfed Actionbars en Combatlog.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2006 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
[...]

DrProctor in "Het Grote World of Warcraft Topic - Deel..." voor de stats om je heen... (vijf posts omhoog?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 12:39:
[...]

Wij hebben twee warriors die de dragonspawn kiten. De rest maken we gewoon allemaal af in de hoek waar ze spawnen.

Hoezo onzin? Hehehe, je ziet waarschijnlijk iets over het hoofd ;) En dat is de gezonde en immer vriendschappelijke strijd tussen Blackraven (wij) en Exomna (de nubs) :P Kiten met warriors kan heel goed hoor. Wij doet het met hunters.

WTS - Chillpills - 30S/Stack!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 08:11

HellBeast

Oh My GoT!

Ik ben bezig met het upgraden van mijn dreadmist ---> deathmist set en het gaat best aardig. Ik ben destr/afflic specced. Iemand nog tips voor het vinden van nog betere gear dan wat ik heb?

http://wow.allakhazam.com/profile.html?1502264

Ik heb gisteren de Rod of the Ogre Magi geloot, terwijl ik pas daarvoor een +22 int enchant op de Argent Crusader heb laten zetten. Ik zit te twijfelen om ook een +22 int op die andere staff te zetten om zo een +int staff en een +dmg staff te creeeren. Wel dure mats helaas.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
[...]

Archud en DHud kunnen dit. Ik heb persoonlijk Archud omdat ik deze bars mooier afgewerkt vindt dan die van Dhud waarbij de randjes van de bar een beetje korrelig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
[...]

Dat is dus DHUD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Da's niet mijn char hoor :X Zou willen dat we Ouro neer hadden :P Verder wordt je vraag hierboven beantwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
HellBeast schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 12:46:
Ik ben bezig met het upgraden van mijn dreadmist ---> deathmist set en het gaat best aardig. Ik ben destr/afflic specced. Iemand nog tips voor het vinden van nog betere gear dan wat ik heb?

Ik heb gisteren de Rod of the Ogre Magi geloot, terwijl ik pas daarvoor een +22 int enchant op de Argent Crusader heb laten zetten. Ik zit te twijfelen om ook een +22 int op die andere staff te zetten om zo een +int staff en een +dmg staff te creeeren. Wel dure mats helaas.
30 spelldmg op de rod of the ogre magi gooien. Heb dat ding heeeeeeeeeeeeel lang gehad : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

[...]

En hoe zit het dan met healing aggro ? (aangezien je DPS groups dan healing nodig hebben als ze alles killen)

En hoeveel mana hebben je healers/casters na die killing spree nog ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
MantaMania schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 12:12:
[...]

Welnee, meestal lopen ze op je in als je het platform op loopt, je springt eraf, daze loopt af, klaar. Soms wacht ik zelfs even op het platform om ze in te laten lopen. Demo shout, misschien 2k damage, jump. En ik geloof dat er maar 12 draken spawnen in het hele gevecht (correct me if I'm wrong), dus eerlijk verdelen is 6 draakjes per platform.

Tja kitende paladins. Als wij die tegenkomen in de Razorkamer is er iets goed mis.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
[...]

Nubs!
omg, kiten jullie echt met eyahan (aka silk dude, aka nub?)

Gisteren een redelijke cleane run (met een paar newbies) tot ebonroc gekomen. bij ebonroc een paar minuutjes blijven handen en toen insane lag en DC's. toen maar gestoped omdat suppressionroom nog vol zat : /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:45

JUIST niet!

Want als er meer mensen kiten, kiten ze hooguit 2-3 mobs.
Mochten ze dan alsnog het besterven, dan zijn het niet 10 loslopende mobs :)

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 10:31
#care

Zolang ie doodgaat met 0 deaths maakt de tactiek niet uit toch - miereneukers :P

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
On_E schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 13:19:
[...]

En hoe zit het dan met healing aggro ? (aangezien je DPS groups dan healing nodig hebben als ze alles killen)

4 Priests zijn dus volledig bezig om de warrior kiters te healen. Die healing aggro wordt gecompenseerd met Demo shout van de warrior kiters. Die priests healen dus verder niets, ze staan bij ons op de platforms, helemaal op het randje van een hoek, zo ver mogelijk uit elkaar. Dan kan je zowel de groep in de hoek zien, als de kitende warrior. De meeste priests gooien dus ook wat shieldjes/renews op de hoekgroepen, maar dat mag nooit ten koste gaan van de kiters.

In elke hoek staat daarnaast een druid om zijn hoekgroep te healen en loslopende draken in sleepstand te parkeren. Shamans healen meestal ook mee, op wat elemental nubs na. 1 shaman en 1 druid is meestal meer dan genoeg om een hoekgroep up te houden. Deze healing aggro wordt teniet gedaan door de mobs gewoon dood te maken. Daarnaast lopen er vaak nog 1-2 priest rond zonder dedicated groep, en die crosshealen wat. De mobs uit de hoeken dienen de platforms gewoon niet te bereiken, en met goede dps, op 1 target is dat ook echt een eitje, als er 2 targets komen, wordt er 1 gesloopt, de ander gesheept en daarna gesloopt. Key is wel dat iedereen in de hoek hetzelfde target pakt, maar dat is een kwestie van kijken welke mob de warrior pakt en daar vol bovenop springen. Loslopende mages/legionairs worden meestal door ranged dps opgepakt, en ofwel teruggevoert naar de hoekgroep, of gewoon stantepede doodgenuked.

Het gaat meestal zo soepel dat we de mass fear van Razor niet gebruiken. Gewoon laatste eitje slopen, MTs pakken de draak op in een hoek, en doodmaken, looten. Mana na fase 1 is geen issue bij ons. De priests die dedicated de kitende warrior healen hebben meestal nog wel 30-50% mana. Ook de druids en shamans zitten meestal nog hoog in de mana. Bij ons vallen er eigenlijk nog alleen maar doden omdat men niet oplet in fase 2 op zijn eigen health en vergeet te bandagen achter een paal. Altijd leuk om daar opmerkingen over te maken. B)

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 13:19:
[...]En hoe zit het dan met healing aggro ? (aangezien je DPS groups dan healing nodig hebben als ze alles killen)

Tot nu toe van de 8 keer (ik weet het, wij zijn pas begonnen) dat wij in BWL zijn geweest, hebben we Razorgore op deze manier 2x dood gekregen. Daarnaast 2x in phase 2 gekomen, maar niet verder omdat de tanks problemen hadden Razorgore onder controle te krijgen/uit los gingen.

Healing aggro wordt pas een probleem als een van de kiters dood gaat. Of als een groep een mob laat ontsnappen.

We hebben het geprobeerd met shaman kiters. Maar dat werkt voor ons voor geen meter. Shaman vergeet zijn totem te plaatsen of wordt geraakt en het is over.

We hebben het ook geprobeerd met hunter kiters. Maar waarschijnlijk zijn die van ons achterlijk aangezien ze altijd geraakt werden.

Hoe meer mensen je laat kiten hoe moeilijker het wordt. Als er één een fout maakt is het een wipe. Met zijn allen in de hoeken en alles dood maken is de makkelijkste methode.

Verder is het nog wat rommelig als we rond de 6 eggs komen. Tot dat punt halen we nu best wel makkelijk met 1 of 2 dooien maximaal. Daarna wordt het chaoisch. We moeten nog wat oefenen om daar beter doorheen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
MGSNK schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 13:29:
[...]

JUIST niet!

Zeker waar. Punt is alleen dat 2 of 3 loslopende mobs al heel snel een clothie opzoeken of een kiter dazen.Dan verlies je healing of nog een kiter, en dan lopen er 4-6 los. De andere kiters dienen toch die extra mobs wer op te pakken, en dat kost even tijd. En dan stort het meestal in, zeker bij beginnende groepen. Ik heb het hele proces meegemaakt van kiten naar dps to de first kill, en de dps is overzichtelijker, simpeler en heeft meer marge voor fouten met onze groep. Petje af als je 8 mensen kan laten kiten en 30 mobs in treintjes door de kamer kan laten lopen. Wij kregen het wel een paar keer op die manier door fase1, maar waren al onze healers dood.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MGSNK schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 13:29:[...]JUIST niet!

3 los lopende lego's die op een kiter healer beuken is niet leuk.

Bij ons was het zo dat het vrij moeilijk was om de mobs goed te verdelen. Sommige liepen met 1-2 mobs en andere met 4-6. Daar werd je niet vrolijk van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:45
mdmeijer schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 13:42:
[...]

Zeker waar. Punt is alleen dat 2 of 3 loslopende mobs al heel snel een clothie opzoeken of een kiter dazen.Dan verlies je healing of nog een kiter, en dan lopen er 4-6 los. De andere kiters dienen toch die extra mobs wer op te pakken, en dat kost even tijd. En dan stort het meestal in, zeker bij beginnende groepen. Ik heb het hele proces meegemaakt van kiten naar dps to de first kill, en de dps is overzichtelijker, simpeler en heeft meer marge voor fouten met onze groep. Petje af als je 8 mensen kan laten kiten en 30 mobs in treintjes door de kamer kan laten lopen. Wij kregen het wel een paar keer op die manier door fase1, maar waren al onze healers dood.
Tsja, ik ben alliance, wij hebben dan ook paladins als ware als 'offtanks' in case er dus iemand overlijd met zijn treintje. Die hebben jullie natuurlijk niet.

Kiters die doodgaan heeft twee redenen:
Kut kiter ---> je hoor dan wat mij betreft niet in end-gaming thuis. Ga maar eerst tijdje 5-10 mans doen.
Verkeerde healing tactics: bij elk treinstationnetje (corner) geven onze healers een HoTje mee als dat nodig blijkt. Of een low rank flash heal. Zo lopen ze verminderd risico op aggro op.

Eventueel kan het zijn dat er niet genoeg mobs worden gekilld en dat de kiter in de weg gelopen wordt door een orc mage, maar dan ben je in principe de fight nog aan het leren..!

[ Voor 8% gewijzigd door MGSNK op 23-06-2006 13:47 ]

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 13:43:
[...]

3 los lopende lego's die op een kiter healer beuken is niet leuk.

Bij ons was het zo dat het vrij moeilijk was om de mobs goed te verdelen. Sommige liepen met 1-2 mobs en andere met 4-6. Daar werd je niet vrolijk van.
Ooh dat was bij ons ook , of het verhaal dat er 1 kiter doodging en dan alles als domino effect langzaam in elkaar stortte

Maar na wat gehwine en gezeur over en weer op het forum (de tegenstanders dachten dat we er te weinig dps voor zouden hebben lol) toch besloten om over te stappen op een kill-all humanoids tactic en toen ging ie vrij snel dood ...

En tja zoals gister wat RzR 2 vingers in de neus - dan snap je bijna niet wat er nou moeilijk aan was..

[ Voor 42% gewijzigd door Optical op 23-06-2006 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 13:28:
[...]

omg, kiten jullie echt met eyahan (aka silk dude, aka nub?)

Gisteren een redelijke cleane run (met een paar newbies) tot ebonroc gekomen. bij ebonroc een paar minuutjes blijven handen en toen insane lag en DC's. toen maar gestoped omdat suppressionroom nog vol zat : /
Neuh, ik moet altijd midden in de kamer op de grond gaan zitten en mag pas gaan staan als ze fase 2 bereikt hebben ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 13:51:
[...]

Neuh, ik moet altijd midden in de kamer op de grond gaan zitten en mag pas gaan staan als ze fase 2 bereikt hebben ;(
Slackhunters bij BR ik hoor het al....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-09 11:44
_Squatt_ schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 23:52:
Dat is een 'known bug' in 1.11. Furor zet je bij een switch naar bear niet meer in combat. Daardoor ben je je rage zo snel weer kwijt.
Hmm go Blizzard, begint op EA te lijken lol, 1 bug gefixed, 2 nieuwe geïntroduceerd ;)
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 09:48:
http://www.ctprofiles.net/profiles.ct?cid=179445

Mijn gear is niet super goed, maar ik zit rond de 11k en ik mis het armor trinket (heb Blackhands breath) en ook geen smoking heart of the mountain. Die laatste wil ik nog een keer maken. Het is toch wel een leuke tank trinket. Ik tank niet zo veel, maar soms skeram en dat gaat met deze gear prima, zolang er maar geen earthshocks komen. Ik wil nog ene betere headpiece (guise of the devourer ...) en de schouders uit arathi basis. Maar die reputation zit nog op neutral....
[knip]
Maar ik geloof niet dat ik iets nieuws vertel :)
;) . Je profiel werkt helaas niet, ik kom gewoon op de homepage terecht van ctprofiles, vreemd. Ja ik mis ook nog steeds die trinket (Mark of Tyranny), maar die neem ik wel als quest reward, laatst helaas toch gewiped bij Drakkisath omdat de hunter te vroeg terugkwam met z'n 'pet' ;) Die smoking heart is zeker nice, maar zodra die gemaakt is, is die bop en is dus alleen door een enchanter te gebruiken :(
Ben wel met die pre-quests in EP/WP begonnen om uiteindelijk te questen voor de Ring of Protection.
hehe jij ook al ;) Maar dat is idd DHud. Kijk eens op http://www.wowinterface.com/forums/showthread.php?t=3760 voor meer voorbeelden van HUD Addons.

Hier nog wat leuke screenies van gisteren trouwens:
http://www.matr1x.nl/wow/...006-06-23_00-56-31-78.jpg
http://www.matr1x.nl/wow/...006-06-23_00-56-58-14.jpg
http://www.matr1x.nl/wow/...006-06-23_01-24-04-32.jpg

En nog wat oudere screenies, 1e is van de testrealm:
http://www.matr1x.nl/wow/...006-06-20_20-53-38-79.jpg
http://www.matr1x.nl/wow/...006-04-01_16-21-34-68.jpg
http://www.matr1x.nl/wow/...006-04-02_00-22-13-35.jpg
http://www.matr1x.nl/wow/...006-05-08_21-44-55-29.jpg
http://www.matr1x.nl/wow/...006-05-13_22-47-26-62.jpg
http://www.matr1x.nl/wow/...006-05-14_22-14-24-07.jpg
http://www.matr1x.nl/wow/...006-05-15_22-36-35-73.jpg

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
offtopic:
waarom staan er google reclame onderaan tweakers..? met rommel als buy gold? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Optical schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 13:52:
[...]

Slackhunters bij BR ik hoor het al....
Ja, maar...

http://www.google.com/sea...kraven&btnG=Google+Search

Let vooral op de "Did you mean..." :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 13:38:
[...]

Tot nu toe van de 8 keer (ik weet het, wij zijn pas begonnen) dat wij in BWL zijn geweest, hebben we Razorgore op deze manier 2x dood gekregen. Daarnaast 2x in phase 2 gekomen, maar niet verder omdat de tanks problemen hadden Razorgore onder controle te krijgen/uit los gingen.

Healing aggro wordt pas een probleem als een van de kiters dood gaat. Of als een groep een mob laat ontsnappen.

We hebben het geprobeerd met shaman kiters. Maar dat werkt voor ons voor geen meter. Shaman vergeet zijn totem te plaatsen of wordt geraakt en het is over.

We hebben het ook geprobeerd met hunter kiters. Maar waarschijnlijk zijn die van ons achterlijk aangezien ze altijd geraakt werden.

Hoe meer mensen je laat kiten hoe moeilijker het wordt. Als er één een fout maakt is het een wipe. Met zijn allen in de hoeken en alles dood maken is de makkelijkste methode.

Verder is het nog wat rommelig als we rond de 6 eggs komen. Tot dat punt halen we nu best wel makkelijk met 1 of 2 dooien maximaal. Daarna wordt het chaoisch. We moeten nog wat oefenen om daar beter doorheen te komen.
Onze hunters hebben de minste problemen met kiten, gisteren hadden we 1 hunter die 10 dragonkin zonder 1 keer geraakt te worden kon kiten.

Probleem is vaak (volgens mij) dat een loslopende Legionnaire een kiter dazed, dan is het gelijk afgelopen met m, en als 1 kiter valt, volgt de rest heel snel.

Denk toch maar dat we voor de kill-optie gaan als het de volgende keer wederom niet lukt met kiten, al ben ik nog steeds bang voor een hele rits OOM-casters/healers, maar we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Optical schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 13:47:
[...]Ooh dat was bij ons ook , of het verhaal dat er 1 kiter doodging en dan alles als domino effect langzaam in elkaar stortte

Maar na wat gehwine en gezeur over en weer op het forum (de tegenstanders dachten dat we er te weinig dps voor zouden hebben lol) toch besloten om over te stappen op een kill-all humanoids tactic en toen ging ie vrij snel dood ...
Dat was bij ons precies hetzelfde.

Maar daarnaast ook leuke dingen gehad zoals kiters die hun boots met minor speed enchant waren vergeten. Mensen die na de uitleg in de verkeerde hoek gaan staan. De mindcontrol tank die als eerste charged op de controler, waarna hij niet meteen op de control orb kon. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 12:15:
Een aantal collega's op stage hebben mij enthousiast gemaakt voor WoW, maar ik zou het graag eens willen proberen. Omdat ik weinig zin heb om gelijk het spel aan te schaffen met een time card om even een spel te proberen zou ik graag een guest account willen proberen.

Ik weet dat op het moment een trial loopt op wow-europe.com maar het aanvraagsysteem is zo buggy/overbelast dat ik al een week lang geen reactie krijg. Ik heb het vier keer geprobeerd met verschillende mail adressen, maar tot nu toe heb ik alleen maar errors en vastlopers gekregen.

Mijn vraag is nu of iemand hier op het forum nog een WoW guest card beschikbaar heeft. Een wow game dvd kan ik wel lenen, maar een account kan ik niet aan komen.

Bij voorbaat dank voor eventuele reacties!
ben je de trail key nog nodig want ik heb er nog wel eentje over dan moet je maar ff zeggen op welk
mail adres je het wilt hebben dan stuur ik het wel ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Wat moet een warlock nou met +22 int. Als je dan toch dure enchants op je wapens gooit, pak dan de +30 spell power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
@ Flipperdolfijn, ik heb je profiel gevonden op http://ctprofiles.net/897141
Leuke chest, bracers, boots en wapen :) Die Devilsaur Leggings en Gauntlets heb ik ook gehad, maar ik gebruik voor tanken nu respectievelijk de Blademaster Leggings en Shadow Panther Hide Gloves, die Wyrmtongue Shoulders heb ik ook, maar i.p.v. daarvan gebuik ik weer de Demonic Runed Spaulders. Zie m'n profiel in me sig, moet ik alleen nog ff updaten aangezien ik de Ardent Custodian vervangen heb voor de Warden Staff. Wat zal ik daar nou voor enchant op gooien? +15/25 agi of str?

btw /wave Rexomnium :)

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
Het verschil tussen kiten en dpsen was vooral te merken op Teamspeak. Met kiten alerlei mensen door elkaar: "er staat een draak klaar de hoek ergens", "ik ben gedazed", "IK HEB AGROOOO, HELP!" en na de wipe allerlei mensen die riepen dat Rakanub zijn draken had losgelaten, dat de shamans liepen te rotzooien met totems en dat de healer te snel doodgingen "gebruik jij wel de juiste heal rank 3". Etc, het leek wel het Blackraven ventrillo kanaal. Ik bedoel, hoe laag kan je zakken :9 . Met de dps methode is het allemaal stiller: iedereen weet wat er moet gebeuren, RAMMEN. Af en toe loopt er wat los en dat wordt dan gemeld en afgehandeld.

Maar goed, zoals je merkt kan ik de kill methode van harte aanbevelen. Als je als groep/guild/raid ook beter in je gear zit, is het gewoon ook leuker en bevredigender om dat te uiten, en de technieken van het eerste uur achter je te laten.

Succes met het optimaliseren van jullie tactiek.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
BootVluchteling schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 13:53:
offtopic:
I agree!!

Het is zwaar leliijk en storend.

ps. je kan daar ook goedkoop power levelen :D

[ Voor 9% gewijzigd door barfieldmv op 23-06-2006 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
barfieldmv schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 14:15:
[...]

I agree!!

Het is zwaar leliijk en storend.
$350 voor 3000G.. best fucking veel :X was toch nieuwsgierig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Ooooh, dus ik kan m'n account voor 350 USD + char waarde verkopen

interessant : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
Weet iemand hoe dat modje ook alweer heet waarvan je een mapje particles in de wow map zet? Hierdoor krijg je dan een vlag bij ieder te looten corpse met een leuke animatie erbij, ik gebruik dat thuis en ben nu hier op werk O-) voor iemand een modpack aan het samenstellen maar kan het met geen mogelijk vinden...

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 06:36
MaTr1x schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 14:26:
Weet iemand hoe dat modje ook alweer heet waarvan je een mapje particles in de wow map zet? Hierdoor krijg je dan een vlag bij ieder te looten corpse met een leuke animatie erbij, ik gebruik dat thuis en ben nu hier op werk O-) voor iemand een modpack aan het samenstellen maar kan het met geen mogelijk vinden...
offtopic:
u mag WoW-en van uw baas ;)
Zoja ? Zoeken ze nog mensen ????? :D

[ Voor 4% gewijzigd door Vecodo op 23-06-2006 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
offtopic:
lol was dat maar waar, dat wil niet zeggen dat we het niet geprobeerd hebben ;)

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaTr1x schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 14:14:
@ Flipperdolfijn, ik heb je profiel gevonden op http://ctprofiles.net/897141
Leuke chest, bracers, boots en wapen :) Die Devilsaur Leggings en Gauntlets heb ik ook gehad, maar ik gebruik voor tanken nu respectievelijk de Blademaster Leggings en Shadow Panther Hide Gloves, die Wyrmtongue Shoulders heb ik ook, maar i.p.v. daarvan gebuik ik weer de Demonic Runed Spaulders. Zie m'n profiel in me sig, moet ik alleen nog ff updaten aangezien ik de Ardent Custodian vervangen heb voor de Warden Staff. Wat zal ik daar nou voor enchant op gooien? +15/25 agi of str?

btw /wave Rexomnium :)
Netjes, ik had een verkeerde link inderdaad. Je ziet nu mijn cat spec, tank spec staat onder alternate profile, evenals mijn healing gear. Ik heb ook die spullen die je noemt :) Prima tank spul en er is buiten aq40 om niet veel beters te krijgen. Ik gebruik wyrmtongue, flamescard en golden mantle of the dawn. De laatste alleen voor te tanken vanwege dodge en de hoeveelheid stamina tov de wyrmtongue set.

Je huidige collectie ziet er prima uit. Ik had ook zoiets voordat ik er paars spul doorheen ging mixen :)

Ik wil een keertje enchanting powerlevelen voor mij heart of the mountain.
Voor een druid is 25 agility veel meer waard dan 15 str, dus die zou ik 100% op de warden staff zetten. In catform is het bijna evenveel AP, maar wel 1.25%dodge en 1.25%crit. Die dodge kun je in alle forms goed gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
.
Ik vind het een beetje jammer dat je mijn kiting skills in twijfel trekt - Pa' moeilijkmanstoneclaw ' ling
En verder is het inderdaad duidelijk (maar wellicht raken nu zelfs de BR lezers overtuigd) dat de kill methode beter is dan dat gerotzooi met kiten :*)

[ Voor 209% gewijzigd door Optical op 23-06-2006 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Optical schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 14:45:
.
[...]

Ik vind het een beetje jammer dat je mijn kiting skills in twijfel trekt - Pa' moeilijkmanstoneclaw ' ling
En verder is het inderdaad duidelijk (maar wellicht raken nu zelfs de BR lezers overtuigd) dat de kill methode beter is dan dat gerotzooi met kiten :*)
HEY! da's oneerlijk! Je zou geen stellingen gebruiken waarmee we het alleen eensch kunnen zijn! SJEEZ :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 13:59

chromeeh

the Gnome

Wouter schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 14:52:
[...]

HEY! da's oneerlijk! Je zou geen stellingen gebruiken waarmee we het alleen eensch kunnen zijn! SJEEZ :(
Grrrr mensen ga nu alsjeblieft nu niet weer katten met elkaar...
Dat komt dit topic niet tengoede...

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
chromeeh schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 14:56:
[...]

Grrrr mensen ga nu alsjeblieft nu niet weer katten met elkaar...
Dat komt dit topic niet tengoede...
l2readbetweenthelinesplx !!!

dit is allemaal vriendschappelijk tussen de pro's van exomna (optical/imda'mned/mdmeijer) en de nubs van blackraven (wouter / silk_dude en meer van dat tuig)

[ Voor 5% gewijzigd door ImdaMned op 23-06-2006 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
ImdaMned schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 15:00:
[...]

l2readbetweenthelinesplx !!!

dit is allemaal vriendschappelijk tussen de pro's van exomna (optical/imda'mned/mdmeijer) en de nubs van blackraven (wouter / silk_dude en meer van dat tuig)
En waar de overige 99% die dit topic leest geen reet van snapt of interesseert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Optical schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 13:33:
Zolang ie doodgaat met 0 deaths maakt de tactiek niet uit toch - miereneukers :P
Precies. Wij kiten ook nog steeds omdat dat pre-nerf nou eenmaal de manier was, en het geen zin heeft die taktieken opnieuw te gaan lopen aanleren. Niemand gaat dood, na een tijdje zijn de mages utigespawned en kan ik als priest lekker mana regennen. Zit altijd op 100% als we aan phase 2 beginnen.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 16:59
BootVluchteling schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 13:53:
offtopic:

Irriteerde ik me ook mateloos aan, maar volgens mij staat dat dit soort reclame ook al enige tijd aan de rechterkant van dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
Bosmonster schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 15:04:
[...]

En waar de overige 99% die dit topic leest geen reet van snapt of interesseert.
:O

Het ging gewoon om een Razorgore kill tactiek - dat jij daar geen reet van snapt betekent nog niet dat de andere 99% die dit topic leest dat ook niet doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Optical schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 15:09:
[...]

:O

Het ging gewoon om een Razorgore kill tactiek - dat jij daar geen reet van snapt betekent nog niet dat de andere 99% die dit topic leest dat ook niet doet
Misschien gaat het niet om Razorgore maar meer jullie 'readbetweenthelines' opmerkingen tegen elkaar ;)

Zie niet zo in waarom je nu ineens zo'n sneer moet posten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
insert mooi mod break plaatje

kappen jongens, anders word terr pissig : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 08:11

HellBeast

Oh My GoT!

Bosmonster schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 14:13:
[...]

Wat moet een warlock nou met +22 int. Als je dan toch dure enchants op je wapens gooit, pak dan de +30 spell power.
Nou, komt deels omdat op onze server een golden pearl al 40g is. Daar heb je er dan 2 voor nodig, dus dat is dan al 80g. Dan nog alle shards en essences en dan ben je makkelijk zo'n 200g verder. Dan komt er ook nog eens bij dat niemand in mijn guild deze enchant kan doen, dus moet ik het laten doen voor ongeveer 30g (meestal), terwijl die +22 voor het enchanten gratis was. Verder heb ik al aardig wat +dmg gear, zoals je kunt zien.

+int is geen slechte enchant voor een lock, spelldamage is wel iets beter, maar voor mij op dit moment even niet te betalen.

[ Voor 3% gewijzigd door HellBeast op 23-06-2006 15:29 ]

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
ImdaMned schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 15:16:
insert mooi mod break plaatje
kappen jongens, anders word terr pissig : )
Sir yes sir mister wannabemod.

Een vraagje, ik ben nu een lvl 34 mage en ik loop met deze items rond
http://www.thottbot.com/?i=9698
http://www.thottbot.com/?i=10347

Ik speel nu een fire mage, ben meestal na 1 - 2 mobs oom. Ik gebruik regelmatig een potiom als er wat meer mobs bij komen. En ik heb geen last van het drinken (downtime lijkt steeds minder lang te duren)

Kan ik beter voor +int/mana gaan over voor nog meer +damage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nubs!
Wij kiten met hunters, warriors, shamans en zelfs afentoe priests...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 15:23
ImdaMned schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 10:35:
[...]

tier 1 headpiece is gewoon gemaakt voor een 20 fire res enchant, niet over nadenken, gewoon doen : )
Heb liever T2 met een ZG enchant erop ;) Halo of Trans + ZG enchant is zow lekker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je gear kan niet veel beter... Maar ik zou eens lekker in MC rond gaan rennen met je guild en tot die tijd niets investeren in je char qua enchants... want het is allemaal weggegooid na de eerste epic drops...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 15:34:
Wij kiten met hunters, warriors, shamans en zelfs afentoe priests...
Met opzet of omdat ze geen andere keus hebben? Ik heb ook wel eens een paar orcs gekite, maar dat was vooral omdat me wouden knuffelen, en ik hou niet van Orcs :D

Heb nu gelukkig 5-piece tier 2 op m'n priest. Reactive fade FTW! :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Wij kiten altijd de dragons met warriors terwijl de rest van de raid de legionairres en mages slopen waarbij de legionairres gesheeped worden en mages hoogste prio zijn.

Werkt goed hoor voor ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Laatst online: 23-05 19:48
Doe eens lief! O+

;)

Gister Magdamar neer gehaald met de guild :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

addictive schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 16:25:
Doe eens lief! O+

;)

Gister Magdamar neer gehaald met de guild :)
grats man dan komt de rest er snel achteraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Kaap schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 15:54:
Wij kiten altijd de dragons met warriors terwijl de rest van de raid de legionairres en mages slopen waarbij de legionairres gesheeped worden en mages hoogste prio zijn.

Werkt goed hoor voor ons.
Wij doen hetzelfde. Hebben verder wat vaste punten. Bij 14 eggs ongeveer (en grote drukte) gaan we over op alleen nog tanken van legio's en focus 100% op mages leggen (daarvoor killden we alles nog, dat wordt dan al bijna onmogelijk).

Daarna bij 24 eggs ongeveer gaat de focus meer naar mass crowd control. We laten Razorgore zn aoe ability gebruiken en fearen/sheepen/sleepen/kiten/tanken etc voor de laatste paar eggs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 00:36
draakjes kiten/sleepen de rest killen, prima strategie ;)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
blouweKip schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 17:29:
draakjes kiten/sleepen de rest killen, prima strategie ;)
Wij zijn nog niet zo heel lang in BWL bezig en missen de DPS om gedurende de gehele lengte het killen vol te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Laatst online: 23-05 19:48
MantaMania schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 16:37:
[...]

grats man dan komt de rest er snel achteraan.

We hadden Luci en Gehennas al gedaan, maar moesten wachten op de instance reset voor nog een tranq book :)

Vanavond gaan we voor Garr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
zorg dat je MT niet gefeared word, en verder rustig aan beginnen met dks, later nuken.. casters op 30+ yard range als het mogelijk is met casten, dan blijven ze uit de fear grens.. offtankers moeten beetje stance dancen om fear immune te worden en de anderen zoeken het maar uit.. owja.. alleen de MT moet met zn kop naar de hond staan. de rest met zn hoofd naar zn kont.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben net begonne met wow, en ik heb een dwarve priest. nu heb ik wat spulletjes gevonden, maar er staat in rood bij dat ik MAIL nodig heb. wat is dat, en vooral waar haal ik dat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-09 16:07
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 19:01:
ik ben net begonne met wow, en ik heb een dwarve priest. nu heb ik wat spulletjes gevonden, maar er staat in rood bij dat ik MAIL nodig heb. wat is dat, en vooral waar haal ik dat??
Priests kunnen alleen cloth dragen, bij andere classes heb je weer andere dingen, palas en warriors kunnen plate leren op lvl

edit:

http://www.infoceptor.com/wow/classes/

[ Voor 7% gewijzigd door Alexji op 23-06-2006 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AleXnl schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 19:16:
[...]

Priests kunnen alleen cloth dragen, bij andere classes heb je weer andere dingen, palas en warriors kunnen plate leren op lvl 40
ik heb een vest gevodnen en daar heb ik mail voor nodig. kan ik dat of niet, want ik snap nix van wat jij bedoelt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-09 16:07
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 19:22:
[...]

ik heb een vest gevodnen en daar heb ik mail voor nodig. kan ik dat of niet, want ik snap nix van wat jij bedoelt :D
nope, dat kan je niet dragen, zie link in mijn vorige post over wat alle classes dragen kunnen/leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 11:54
AleXnl schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 19:23:
[...]

nope, dat kan je niet dragen, zie link in mijn vorige post over wat alle classes dragen kunnen/leren.
Beetje slechte link. Paladin en hunter staan er niet eens bij. :x Kijk gewoon op de officiele WoW site zou ik zeggen. Info genoeg. ;)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slowchat s.v.p.