Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 79 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.841 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

Ik zie wat Hordetenen waar op gestaan is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36290

Anoniem: 114195 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 15:43:
[...]
Er zijn ook mensen die zonder easymode spelen; die hebben doorgaans wat meer manaproblemen dan jij.

Even als perspectief. Ik bedoel het niet persoonlijk, maar zo'n opmerking schiet me echt ff in het verkeerde keelgat. Wrom denk je dat er 50 Alliance guilds door Naxx heen branden en er pas 5-6 Horde guilds zijn die wat kunnen presteren?
God wat hoop ik dat Blizzard dit toch ooit eens gelijk gaat trekken. Zijn we eindelijk van het gezeik af. Ik word er zo dood- en doodmoe van dat de prestaties van Alliance guilds áltijd afgedaan worden als easymode.

Echt waar hoor, ik heb liever dat Blizzard vandaag dan morgen BoS en BoW uit de game tieft.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 36290 op 26-06-2006 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

Anoniem: 36290 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 15:51:
[...]

God wat hoop ik dat Blizzard dit toch ooit eens gelijk gaat trekken. Zijn we eindelijk van het gezeik af. Ik word er zo dood- en doodmoe van dat de prestaties van Alliance guilds áltijd afgedaan worden als easymode.

Echt waar hoor, ik heb liever dat Blizzard vandaag dan morgen BoS en BoW uit de game tieft.
Tsja, alliance heeft het gewoon zo verschrikkelijk veel makkelijker dat easymode ook wel klopt.
Blizzard test de instances niet eens met Horde *kuch* twin emps en totem *kuch*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

[...]

Preaching to the choir man, echt. Dan nog even Blessings limiteren tot de groep zelf (dus alleen Blessings als je een pally in de groep hebt, maximaal 2 Blessings tenzij je 2 pallies in je groep gooit, dan mag je er 4) en de Resistance Aura's 5 mana per seconde laten kosten en dan komen we al een heel eind.

Naxx is nog steeds een uitdaging, ook voor Alliance guilds, maar met betere aggro controle en meer mana heb je gewoon zoveel betere tools tot je beschikking. Aan de andere kant is het natuurlijk wel leuk om als 4de horde guild straks Noth en Maexxna te hebben gekilled, we meten onze voortgang niet meer ahdv Alliance iig ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 26-06-2006 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-05 02:45
Feit is nu eenmaal dat pallies > shammies. Dat zoneseek dit nu heel erg overdrijft is best grappig : )

ik zie wat ally tenen waarop gestaan is : )

[ Voor 7% gewijzigd door ImdaMned op 26-06-2006 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ImdaMned schreef op maandag 26 juni 2006 @ 16:02:
Feit is nu eenmaal dat pallies > shammies. Dat zoneseek dit nu heel erg overdrijft is best grappig : )

ik zie een paar ally tenen waarop gestaan wordt : )
Als het niet zo verdomd illegaal was had ik allang een idee uitgevoerd:

Horde guild en Alliance guild met om en nabij zelfde equip even loginaccounts uitwisselen. Geen gezeik ermee, gewoon indelen, 1 a 2 uurtjes mee leren omgaan en dan een nieuwe encounter introduceren. Even kijken wie er dan wint :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
[...]

Ik ook :) die trouwens maar gewoon de hele paladin class :D :P :+

Maar serieus, ik weet er niet al teveel van.. ik speel een shaman (55, dus al een klein beetje ervaring) en ik vind totums persoonlijk zuigen in partys/raid.. vaak ben je alweer weg als je ze net hebt staan.
Paladin buffs "neem je mee" ik ga echt niet bij elke trash 4 totums droppen..
Maargoed daar zijn op andere forums ookal zoveel woorden over gesproken
Ik heb toch het idee dat het voor horde "moeilijker" is.. niet zeggende dat het voor alliance makkelijk is. Ook heb ik het gevoel dat op bijv mijn realm (doomhammer) aan de horde kant meer "oudere" spelers zitten met dus minder tijd. (ga niet zeggen dat je 250 uur werkt, 5 vrouwen hebt en 3 koophuizen en toch tijd hebt)

DISCLAIMER: MIJN MENING, VOEL JE AUB NIET AANGEVALLEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
ImdaMned schreef op maandag 26 juni 2006 @ 16:02:

ik zie wat ally tenen waarop gestaan is : )
PVE-wise laten we dat niet vergeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Helox-in-a-box schreef op maandag 26 juni 2006 @ 16:08:
[...]

PVE-wise laten we dat niet vergeten
PVP net zo, healer/dispeller die niet dood kan gaan tegenover een speler die binnen 3 sec plat ligt met crappy buffs die IEDEREEN kan oneshotten.

Gelukkig denken de meeste loladins dat ze een holy warri0r zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 41017 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 16:18:
[...]

PVP net zo, healer/dispeller die niet dood kan gaan tegenover een speler die binnen 3 sec plat ligt met crappy buffs die IEDEREEN kan oneshotten.

Gelukkig denken de meeste loladins dat ze een holy warri0r zijn.
dream on.!

Wat zijn alle hordes toch ontzettend benadeeld zeg tis eigenlijk al knap dat ze uberhaubt nog bosses neer krijgen.

[ Voor 15% gewijzigd door MantaMania op 26-06-2006 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
I'm a holy warrior, fear my DPS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:54

Bezulba

Formerly known as Eendje

mind control, cliff, :w lolladin :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Tranzity schreef op maandag 26 juni 2006 @ 16:21:
I'm a holy warrior, fear my DPS!
tranzity jij dacht ook dat je tank was, doe nou maar waar je goed in bent: flash heal spammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:41
Anoniem: 114195 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 15:43:
[...]

Wrom denk je dat er 50 Alliance guilds door Naxx heen branden en er pas 5-6 Horde guilds zijn die wat kunnen presteren?
Uh.. omdat er meer Alliance dan Horde is.

Gewoon smoesjes dat Alliance sneller door instances heen gaat dan horde vanwege paladins. Kijk naar de eerste Cthun kill bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963

Horde is liek, teh evul. U need to loozze kk, working as intended!

Move on, l2play or reroll!

Komop zeg, shamans hebben genoeg voordelen tov pallies, al helemaal in PvP (ranged dps anyone?...)

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 27963 op 26-06-2006 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:50

ErA

Anoniem: 27963 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 16:30:

Komop zeg, shamans hebben genoeg voordelen tov pallies, al helemaal in PvP (ranged dps anyone?...)
Noem een voordeel in pve, waar shammies uitblinken. Het enige voordeel van een shammy wat ik kan bedenken is: Poison cleansing totem.

That's it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:11

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

DrProctor schreef op maandag 26 juni 2006 @ 14:17:
hmm das een goeie, ik weet idd niet of je daadwerkelijk de extra AP krijg. Maar als je de buff krijg lijkt me dat je het effect ook krijgt? Anders zou je net zo goed die scroll van intellect weer kunnen geven naast je AI buffje.
Mjah, agil = AP (en crit en dodge en armor, maar ap is het het makkelijkst aan te zien imo)
dus MOCHT het werken dan zie je het daar direct aan.

maar nogmaals, ik weet heel erg zeker dat het NIET werkt.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phantom schreef op maandag 26 juni 2006 @ 16:23:
[...]

Gewoon smoesjes dat Alliance sneller door instances heen gaat dan horde vanwege paladins. Kijk naar de eerste Cthun kill bijvoorbeeld.
Ja, alle spelers uit die raid met flask of titans. gg?
Laat staan het feit dat iedereen paar weken de tijd had om de taktiek te perfectioneren.
Of het feit dat binnen de eerste 2 weken 90% van alle c'thun kills van alliance waren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115598

eendje schreef op maandag 26 juni 2006 @ 16:22:
mind control, cliff, :w lolladin :P
bubble?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:41
Anoniem: 41017 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 16:40:
[...]

Ja, alle spelers uit die raid met flask of titans. gg?
Laat staan het feit dat iedereen paar weken de tijd had om de taktiek te perfectioneren.
Net als alliance guilds dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
ErA schreef op maandag 26 juni 2006 @ 16:34:
[...]

Noem een voordeel in pve, waar shammies uitblinken. Het enige voordeel van een shammy wat ik kan bedenken is: Poison cleansing totem.

That's it
en windfury totem dan? dies ook leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DrProctor schreef op maandag 26 juni 2006 @ 17:04:
[...]

en windfury totem dan? dies ook leuk
Is net naar de tering generfed, dus die kun je van je lijstje afhalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-05 16:20
Anoniem: 27963 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 16:30:

Shaman is damage-wise individueel misschien wat sterker, maar wat heb je daaraan in een raid?

Raid-wise is het verschil gewoon veel en veelste groot.

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 26-06-2006 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963

ErA schreef op maandag 26 juni 2006 @ 16:34:
[...]

That's it
Poison cleansing is nogal een flink voordeel, zeker in AQ40. Daarnaast kun je in alle situaties waarin alleen ranged dps mogelijk is (en dat zijn er nog wat) ook shammies inzetten.

Overigens noemde ik ook PvP met name, ben het er wel mee eens dat pallies in PvE beter zijn, maar om nou te claimen dat het voor alliance meteen ezmode is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phantom schreef op maandag 26 juni 2006 @ 16:23:
[...]

En de rest van de first kills? Oeps.... Ik heb nog geen Horde first kill gezien hoor, in Naxx. Uiteraard is het wat verdeeld omdat de Alliance doorgaans met 2x zoveel op een server zit, maar vind je dat argument nou echt waardevol om mij tegen te spreken dat Alliance het NIET makkelijker zouden hebben?

Enneh, Nihilum was gewoon het snelste na de hotfix, er zaten ongeveer 40 guilds op hem te hameren. Wij (als in, de EU) hadden het voordeel dat de hotfix geapplied werd voordat AQ gereset zou worden zodat er gelijk naar C'thun kon worden gegaan ipv weer een hele clear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-05 16:42
RaseriaN schreef op maandag 26 juni 2006 @ 13:33:
He! Zak er anders ff lekker in, mr clothie pants! ;)
SW:Pain > You :P;)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Azqi schreef op maandag 26 juni 2006 @ 14:33:
[...]

Als je kan wachten tot vanavond/morgenochtend? Ik heb bijna hetzelfde systeem als jij en ga vanavond geheugen bijprikken. Dus dan kun je het horen uit de 1e hand. ;)
(heb een XP2800 en een x850 xt PE en 400 mhz geheugen)
Ik heb net even vlug getest:

Laadtijden van karakter hetzelfde. Zonen gaat vlotter, en in IF is het ook lekker. Zou ik het je aanraden.... mmmm zou denk ik het geld in mijn zak houden als ik jou was als het alleen voor WoW is.

Overigens vindt Win XP het ook lekker, dus daar is het wel een verademing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:55

we_are_borg

You will Comply

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
Anoniem: 41017 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 17:06:
[...]

Is net naar de tering generfed, dus die kun je van je lijstje afhalen :P
hmm als dat zo is, is Grace of Air totem inc met Strength of Earth dan nu the way to go?
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slowchat s.v.p.