Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 79 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.843 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161226

Gisteren Klinfran, Simone en Artorius neergehaald, maar het lukt me maar niet om Solenor te downen. Wat een gegiebel zeg. Heb echt veel te veel geprobeerd, heb minstens 5 despawns moeten doorstaan wegens alliance met een achterstand, ze kunnen blijkbaar mijn stervens lange bericht niet lezen met volledige uitleg dat ik geen hulp kan gebruiken. Voor de rest gewoon wat minder geluk soms, zoals dood gaan op 10% wegens fear in bugs. Overige screenies:
http://www.dmd-clan.net/arto_down.jpg
http://www.dmd-clan.net/simo_down.jpg
http://www.dmd-clan.net/klin_down.jpg

Heeft iemand nog tips..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963

Anoniem: 161226 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 09:03:
Gisteren Klinfran, Simone en Artorius neergehaald, maar het lukt me maar niet om Solenor te downen. Wat een gegiebel zeg. Heb echt veel te veel geprobeerd, heb minstens 5 despawns moeten doorstaan wegens alliance met een achterstand, ze kunnen blijkbaar mijn stervens lange bericht niet lezen met volledige uitleg dat ik geen hulp kan gebruiken. Voor de rest gewoon wat minder geluk soms, zoals dood gaan op 10% wegens fear in bugs. Overige screenies:

Heeft iemand nog tips..?
Ezmode is Curse of Recklessness van een warlock, als je dat niet wilt:
- Shadow prot pots
- Mongoose pots
- Agi pot (stacked met mongoose)
- Whipper roots
- Healing pots
- Try and wipe, try and wipe, etc etc >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jevn
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Breng eenlock mee die je dueled en curse of recklesness op je zet, dan heb je geen alst van fear. Neem shadowprot pots mee

edit: en zie boven mij _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door jevn op 26-06-2006 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 09:41:
[...]

Ezmode is Curse of Recklessness van een warlock, als je dat niet wilt:
- Shadow prot pots
- Mongoose pots
- Whipper roots
- Healing pots
Van deze lijst enkel Whipper Root Tuber niet gebruikt, toen ging het echt super goed.

Ik ga de Lock truc proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 161226 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 09:03:

Heeft iemand nog tips..?
fear ward van een priest of feared ie heel vaak??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:37
MantaMania schreef op maandag 26 juni 2006 @ 09:44:
[...]

fear ward van een priest of feared ie heel vaak??
HIj feart heel vaak, vergeet niet wat EZ throw dynamite mee te nemen. Gaat je zeker helpen. Ook in het begin een explosive trap gebruiken (nadat hij cooled is natuurlijk).

En shadow prot ftw. Mijn grootste vijand tijdens dit gevecht was lag. Echt niet leuk meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54100

FW van een dwarf priest werkt ook goed :)

Grootste problemen met de demons die ik had waren mensen die het leuk vonden om ze te despawnen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54100 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 10:05:

Grootste problemen met de demons die ik had waren mensen die het leuk vonden om ze te despawnen ..
Zo was er gister een.
Ik: "Songood, when the HUGE demon spawns, do NOT attack it! It will despawn him, and will leave us with another 20 minutes wasted, failing our quest yet again!"
Songood: "ok"
-Solenor spawnt-
-Songood performs Call Pet-
-Songood performs Rapid Fire-
-Songood's Auto Shot hits Solenor the Slayer for 150-
Ik: "..."
Vriend: "..."
Songood: "sorry"
Songood: "^_"
Songood leaves the party.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54100 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 10:05:

Fearward is gefixed.

Fearward zorgde ervoor dat hij die hele fearspell niet deed destijds, zo hield je fearward, werd je nooit gefeared en kreeg je ook die damage niet van die spell, easpwn.

Nu verdwijnt fearward gewoon na de eerste fear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-05 15:35
Anoniem: 27963 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 10:22:
[...]

Fearward is gefixed.

Fearward zorgde ervoor dat hij die hele fearspell niet deed destijds, zo hield je fearward, werd je nooit gefeared en kreeg je ook die damage niet van die spell, easpwn.

Nu verdwijnt fearward gewoon na de eerste fear.
dat is al een maand of 5 geleden gefixt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BootVluchteling schreef op maandag 26 juni 2006 @ 10:25:
[...]

Idd, was ook een reactie op iemand die dacht dat dat nog goed werkte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BootVluchteling schreef op maandag 26 juni 2006 @ 10:25:
[...]

Idd, was ook een reactie op iemand die dacht dat dat nog goed werkte :)

En zoals DarkShadow al terecht opmerkte, dynamyte meenemen.

Edit: check ook www.tkasomething.com voor gedetailleerde tactics en filmpjes ^^

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 27963 op 26-06-2006 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
ImdaMned schreef op maandag 26 juni 2006 @ 00:08:
[...]

Huilen dat je fear generfed is ?
zolang hij niet epic geared is, kan ik em aardig kiten.. charge is toch irri, maar zolang je buiten melee, en binnen intercept range zit, heb je met een beetje geluk nog kans.

helaas komen we in BG's alleen de #1 horde BG premade tegen genaamd EVO.. dan weet je dat je kansloos verliest.. minimaal 5 lopen er met TuF, en de rest met andere tier 2 rommel enzo.. met 4 klappen ben je kas... erg tof.. hopelijk komt de volgende patch snel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Davidita schreef op maandag 26 juni 2006 @ 01:19:
[...]

Hoe heet die mod die jij bij je inspect hebt? dat je kan kiezen tussen hide items, show honor en show bonus?

alvast bedankt,

David
SuperInspect
http://www.curse-gaming.c...rinspect-updated-111.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-02 10:47
Hydra schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 15:40:
[...]

Met opzet of omdat ze geen andere keus hebben? Ik heb ook wel eens een paar orcs gekite, maar dat was vooral omdat me wouden knuffelen, en ik hou niet van Orcs :D

Heb nu gelukkig 5-piece tier 2 op m'n priest. Reactive fade FTW! :)
Met die 5 tier2 was ok ook zooo gelukkig, veel minder wipen op de mobs tussen firemaw en chrommy (ik heb geen reduce agro talents). Ik was eerst veel minder happy over de 8/8 tier2 maar ik moet nu wel zeggen dat die gratis renew wel leuk is (want hij stackt met andere renews). Ik moest enkel wat trainen op greater heal timing :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
MaTr1x schreef op zondag 25 juni 2006 @ 14:07:
[...]

Thnx voor de hulp :) Ja ik had 'm daar ook nog gevonden (en nog 2 andere versies daar), helaas werkt het niet meer in 1.11 zag ik gisteren, maar dat is niet het enige... Tegenwoordig kan ik (en anderen ook hoor ik) geen deuk meer in een pakje boter slaan, en verlies ik mijn aggro als feral al aan lvl 55's nou :(

[...]

Voor die coolingdown gebruik ik een functie uit de ctmod (itembuffs geloof ik).
Die healing done mod die jij bedoeld gebruikt een guildie van me, ze post de stats dan na een raid in de chat. Ik heb ook wel eens zo'n healing done venster gezien op een screenshot net zoals recap dat laat zien met damage, misschien is dat wel dezelfde mod, ik zal haar eens vragen welke dat is.

[...]

Ik heb dus gisteren alle laatste versies geïnstalleerd van Discord, en tot zover werkt Unit Frames perfect. Ik kan goed rechtsklikken op mezelf en anderen en parties leaven enzo. Heb je ook de laatste versie van de Library geïnstalleerd, Discord Library v1.43? DiscordFrameModifier crashte WoW trouwens wel hard gisteren.
Heb ff zitten klooien met dit als resultaat:
[afbeelding]
klikbaar

@Banzaibunny: Ik gebruik Fraps voor screenshots.
toon volledige bericht
Lol, ik heb bijna dezelfde layout ;)
Ik zal straks (nog) eens de beta versies installeren, had ik al gedaan..

Hoe heb jij btw die models in 3d staan? (ik heb 3dunitmodels ofzo)
Hoe pas je daarvan settings aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Van het weekeind heb ik maar eens wat dkp verspilt aan een deathbringer maar nu zat ik een beetje te twijfelen of het wel verstandig is geweest, want imho is een fury build veel leuker met snelle wapens en heb je eigenlijk geen zak aan een super traag wapen of vergis ik me?? (ik hoop het)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Nog een vraagje.

Ik heb op wow-europe eens zitten kijken naar de verschillende sets (ben lvl55)
Natuurlijk zijn epic items vet en uber en de T sets komen hopelijk ook wel.
Maar om me goed voor te bereiden op MC,BWL,AQ,NAXX (ooit) wil ik wel goede gear hebben.
Ik ben nu ook 100% blue :)
Ik heb nu de eerste twee items van the elements set (shaman), wrist en hands.
Deze kan ik bij Markov (die bij thrall staat) quests krijgen om dungeonset 1 up te graden naar dugeonset 2, The Five Thunders..
Opzich een hele gave set.. alleen duur om te krijgen..

Wat is wijsheid? de set (gedeeltelijk) compleet maken en wat FR gear en dan naar MC voor T1 of gewoon met blue (allehande drops + ah) direct voor T1 gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 08-05 16:20
De tier 0.5 sets hebben een aantal leuke items er tussen zitten vaak die aardig kunnen concurreren met de tier 1 uit MC. Het kost je wat moeite en geld, maar imho is het wel de moeite waard (en wel leuk om te doen natuurlijk :))

Laatste stukje kun je eventueel overslaan (kost je ook item van 120G ofzo). Daarvoor valt het qua kosten in principe ook wel mee als je guild een beetje meehelpt.

[ Voor 27% gewijzigd door Bosmonster op 26-06-2006 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180337

Ik ben al een paar dagen aan het zoeken naar de spirit of azuregos voor de scepter questline, maar kan em niet vinden al weet ik zeker dat ik op de goede plek zit, enige is een mob die veel op de spirit lijkt die ik alleen kan zien als ik dood ben, waar ik niet mee kan praten en die als naam "Unknown" heeft

Ik vraag me af of iemand (liefst op trollbane) hem heeft gezien sinds 1.11?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 26-04 14:46

BitByter

Prutst dit forum

mag ik vragen hoe het zit met die wings in naxx?
is het mogelijk om bijvoorbeeld rechtstreeks naar de deathnight wing te lopen?
of moet je eerst iets clearen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 180337 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 11:27:
Ik ben al een paar dagen aan het zoeken naar de spirit of azuregos voor de scepter questline, maar kan em niet vinden al weet ik zeker dat ik op de goede plek zit, enige is een mob die veel op de spirit lijkt die ik alleen kan zien als ik dood ben, waar ik niet mee kan praten en die als naam "Unknown" heeft

Ik vraag me af of iemand (liefst op trollbane) hem heeft gezien sinds 1.11?
En je gebruikt je 'spirits-kunnen-zien' trinkets? (kweet niet precies om welke quest het gaat, maar er zijn er meerdere van).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
als je voor T1 gaat moet je geluk hebben met drops/guild/dkp etc

als je het je kan veroorloven is de 5 thudners een prima set

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

[...]
- Mongoose pots
Is dit veranderd in de nieuwe patch dan?
Want Pre 1.11 was het niet mogelijk om deze 2 te laten stacken ;)

Ie. de laatste overschrijft de andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:17
BitByter schreef op maandag 26 juni 2006 @ 11:28:
mag ik vragen hoe het zit met die wings in naxx?
is het mogelijk om bijvoorbeeld rechtstreeks naar de deathnight wing te lopen?
of moet je eerst iets clearen?
Vanochtend even in Naxx geweest en je start in het midden van de instance. Vandaar kun je elke wing ingaan welke je wilt. Deathknight wing ziet er heerlijk uit!

Wij gaan vrijdag naar Naxx, ook al whipen we nog op Satura in AQ40, maar iedereen is veel enthousiaster over Naxx dan bugsgalore :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
is AQ20 eigenlijk veel makkelijker dan AQ40 of heb ik het totaal fout?

we hebben nu boss 1-4 neer in AQ20.. hoever we in AQ40 zijn weet ik niet.. MC hebben we alles tot ragnaros zo een beetje op farm.. ZG hebben we hakkar enzo ook down.. alleen gisteren kostte het ons 8 tries.. :X

MT stierf elke x, ok, jongens, reset..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

BootVluchteling schreef op maandag 26 juni 2006 @ 11:44:
is AQ20 eigenlijk veel makkelijker dan AQ40 of heb ik het totaal fout?

we hebben nu boss 1-4 neer in AQ20.. hoever we in AQ40 zijn weet ik niet.. MC hebben we alles tot ragnaros zo een beetje op farm.. ZG hebben we hakkar enzo ook down.. alleen gisteren kostte het ons 8 tries.. :X

MT stierf elke x, ok, jongens, reset..
ja aq20 is veel makkelijker, het begin van a40 is nog wel redelijk te doen alhoewel boss 1 nog lastig kan zijn die is te vergelijken met domo zeggen ze (ik vind het toch nog wel een paar niveaus hoger).

Ik denk als je rag nog niet neer hebt dat aq40 1e boss te moeilijk is. De trash is wel leuk want daar kan je best snel rep halen, ze spawnen namelijk redelijk snel.

[ Voor 12% gewijzigd door MantaMania op 26-06-2006 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

MantaMania schreef op maandag 26 juni 2006 @ 11:49:
ja aq20 is veel makkelijker, het begin van a40 is nog wel redelijk te doen alhoewel boss 1 nog lastig kan zijn die is te vergelijken met domo zeggen ze (ik vind het toch nog wel een paar niveaus hoger).

Ik denk als je rag nog niet neer hebt dat aq40 1e boss te moeilijk is. De trash is wel leuk want daar kan je best snel rep halen, ze spawnen namelijk redelijk snel.
AQ40 is niet moeilijk, zolang je maar een guild hebt die luisterd en tevens bereid is resistance gear te farmen/craften etc.

Skeram en Sartura zullen in het begin lekker irritant zijn voor jou en je raid ;)
Bugtrio is trouwens heel erg leuk gebuffed waardoor het een toch wel wat moeilijker gevecht is geworden. Huhuran is en blijft gewoon een klotegevecht door het nodig hebben van een belachelijk hoog NatureResistance nivo.

Trash erna is gewoon hartstikke leuke, lekker whipen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180337

Bosmonster schreef op maandag 26 juni 2006 @ 11:30:
[...]

En je gebruikt je 'spirits-kunnen-zien' trinkets? (kweet niet precies om welke quest het gaat, maar er zijn er meerdere van).
De spirit van azuregos kon je ook zonder een of ander trinket zien, en heb hem ook vaak genoeg gezien als ik weer eens aqual quintessence moet halen en maak er nu niet echt een gewoonte van om spectral essence equipped te hebben :P .

In ieder geval kan ik em niet meer vinden en kan ik me ook niet herinneren hem sinds woensdag gezien te hebben, noch een van mijn guildies.

Het gaat hier overigens om de scepter quest voor AQ, alhoewel de poort allang open is kun je de questline nog steeds doen en de rewards zijn best nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

RaseriaN schreef op maandag 26 juni 2006 @ 11:54:
[...]

AQ40 is niet moeilijk, zolang je maar een guild hebt die luisterd en tevens bereid is resistance gear te farmen/craften etc.

Skeram en Sartura zullen in het begin lekker irritant zijn voor jou en je raid ;)
Bugtrio is trouwens heel erg leuk gebuffed waardoor het een toch wel wat moeilijker gevecht is geworden. Huhuran is en blijft gewoon een klotegevecht door het nodig hebben van een belachelijk hoog NatureResistance nivo.

Trash erna is gewoon hartstikke leuke, lekker whipen :9
niet moeilijk is onzin natuurlijk. Ja als je guild alles farmed is ie niet moeilijk meer maar als je rag nog niet neer hebt is aq40 echt wel te moeilijk hoor.
Daarbij vroeg ie of 40 moeilijker was als 20 en dat is wel degelijk zo natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

MantaMania schreef op maandag 26 juni 2006 @ 11:56:
niet moeilijk is onzin natuurlijk. Ja als je guild alles farmed is ie niet moeilijk meer maar als je rag nog niet neer hebt is aq40 echt wel te moeilijk hoor.
Daarbij vroeg ie of 40 moeilijker was als 20 en dat is wel degelijk zo natuurlijk.
Nogmaals, AQ40 is niet moeilijk.. of je wilt het niet geloven of je lees mn post niet.
Alle bosses zijn makkelijk te doen met een normale guild in redelijk gear (paar stukken Tier2).

Skeram is luisteren, Sartura is luisteren, Fankriss is luisteren en Huhuran is gewoon een aap ;)

Tip: Hou je eigen (niet aan Manta specifiek gericht) niet voor de gek en werk netjes MC->BWL->AQ40 af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 180337 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 11:54:
[...]

De spirit van azuregos kon je ook zonder een of ander trinket zien, en heb hem ook vaak genoeg gezien als ik weer eens aqual quintessence moet halen en maak er nu niet echt een gewoonte van om spectral essence equipped te hebben :P .

In ieder geval kan ik em niet meer vinden en kan ik me ook niet herinneren hem sinds woensdag gezien te hebben, noch een van mijn guildies.

Het gaat hier overigens om de scepter quest voor AQ, alhoewel de poort allang open is kun je de questline nog steeds doen en de rewards zijn best nice.
Ah ok, dacht dat je het over een of andere scholo of tier 0.5 spirit had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
wij werken nu eigenlijk gewoon (te) rustig MC af.. de meeste mensen hebben toch nog best veel tier 0 items aan. ik heb 2 epics. een offhand en een waist.. we moeten zorgen dat een paar guild crafters in onze guild gewoon snel exhalted worden zodat ze die sta/NR rommel kunnen craften.. wat is het gewenste NR niveau van een warlock..?

ik heb die +8 all resistance trinket
een +20 all resistance cloth chest (van solokar uit ubrs)
en een shoulder met +15 NR atm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

BootVluchteling schreef op maandag 26 juni 2006 @ 12:07:
wij werken nu eigenlijk gewoon (te) rustig MC af.. de meeste mensen hebben toch nog best veel tier 0 items aan. ik heb 2 epics. een offhand en een waist.. we moeten zorgen dat een paar guild crafters in onze guild gewoon snel exhalted worden zodat ze die sta/NR rommel kunnen craften.. wat is het gewenste NR niveau van een warlock..?

Mocht je echt je eigen willen opofferen en het proberen, casters hebben over het algemeen geen schokkende hoeveelheden NR nodig. De 15 soakers bij Huhuran hebben wel wat NR nodig en vooral in het begin is veel erg wenselijk (Meeste bij ons komen nu op de 200+ buffed en het stijgt nu alleen maar door crafted dingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:14

Valkyre

Kitesurf FTW!

met mijn mage de tier 0.5 questline tot aan de baron 45min run gekregen, nu alleen nog een goede groep voor Baron 45min zien te vinden.
hoeveel tijd moet je eigenlijk nog over hebben voordat het hek sluit, en jij bij die laatse binnenplaats bent?

ook gister een undead rogue gemaakt, word echt een fun character voor mij, maar damn je hebt gewoon geen downtime, gister avond naar lvl 7 of 8 geragt. denk dat ik 1 bandage heb gebruikt, best wel sick. maar goed, word wel lachen denk ik :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

RaseriaN schreef op maandag 26 juni 2006 @ 12:02:
[...]

Nogmaals, AQ40 is niet moeilijk.. of je wilt het niet geloven of je lees mn post niet.
Alle bosses zijn makkelijk te doen met een normale guild in redelijk gear (paar stukken Tier2).

Skeram is luisteren, Sartura is luisteren, Fankriss is luisteren en Huhuran is gewoon een aap ;)

Tip: Hou je eigen (niet aan Manta specifiek gericht) niet voor de gek en werk netjes MC->BWL->AQ40 af
Je mist de DPS om de snakes te killen voordat ze enragen en iedereen oneshotten bij Fankriss.
Je mist de DPS bij huhuran om hem snel neer te leggen voordat alle healers compleet OOM zijn.
Je mist geheid de DPS om sartura neer te leggen voordat ze enraged en wederom iedereen oneshot.

Skeram kan misschien, Kri tanken in MC gear wordt sowieso al lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

BootVluchteling schreef op maandag 26 juni 2006 @ 12:07:

niet om te blijven zeuren maar als de meeste nog in tier 0 lopen (je hebt zelf 2 epics) vind ik het al knap als je tot aan de eerste boss komt. Ik ben zelf ook gek op af en toe wat proberen en dat moet je ook zeker doen. Maar als je serieus voor mensen NR sets wilt gaan maken ben je denk ik fout bezig.
Probeer zowieso de eerste boss eens daar heb je toch nog niet echt NR nodig als je daar makkelijk voorbij komt kan ja altijd nog kijken naar nr sets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 41017 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 12:17:
[...]

Je mist de DPS om de snakes te killen voordat ze enragen en iedereen oneshotten bij Fankriss.
Je mist de DPS bij huhuran om hem snel neer te leggen voordat alle healers compleet OOM zijn.
Je mist geheid de DPS om sartura neer te leggen voordat ze enraged en wederom iedereen oneshot.

Skeram kan misschien, Kri tanken in MC gear wordt sowieso al lastig.
Read what i said, paar stukken Tier2 ;) Betekend dat de rest Tier1 is en wat andere goede troep ernaast ;) Dan heb je genoeg DPS en gear om de encounters WEL aan te kunnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 09:40
MantaMania schreef op maandag 26 juni 2006 @ 12:17:
niet om te blijven zeuren maar als de meeste nog in tier 0 lopen (je hebt zelf 2 epics) vind ik het al knap als je tot aan de eerste boss komt. Ik ben zelf ook gek op af en toe wat proberen en dat moet je ook zeker doen. Maar als je serieus voor mensen NR sets wilt gaan maken ben je denk ik fout bezig.
Probeer zowieso de eerste boss eens daar heb je toch nog niet echt NR nodig als je daar makkelijk voorbij komt kan ja altijd nog kijken naar nr sets.
Ga alsjeblieft niet als je nog in MC bezig bent aan AQ denken, je wordt waarschijnlijk geowned door de eerste groep anubisaths. Het is IMHO grote onzin dat je AQ aankunt met elk een 'paar' tier 2 items. Je hebt voor AQ zowel de ervaring als de gear uit BWL nodig. Ben nooit erg onder de indruk als rogues melden dat AQ makkelijk is :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 10-05 09:45
Trouwens, weet iemand nu hoe je 20 NR enchants op head/legs kan doen? Heb lopen zoeken maar kan het niet zo gauw vinden. Op WoWWiki staat dat je die librams nu ervoor kan gebruiken, maar erg duidelijk is het niet. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
RaseriaN schreef op maandag 26 juni 2006 @ 12:09:
[...]

Mocht je echt je eigen willen opofferen en het proberen, casters hebben over het algemeen geen schokkende hoeveelheden NR nodig. De 15 soakers bij Huhuran hebben wel wat NR nodig en vooral in het begin is veel erg wenselijk (Meeste bij ons komen nu op de 200+ buffed en het stijgt nu alleen maar door crafted dingen)
ik wil graag nummers horen.. 100 NR/150 etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BootVluchteling schreef op maandag 26 juni 2006 @ 12:45:
[...]

ik wil graag nummers horen.. 100 NR/150 etc...
Soakers op Huhuran minimaal 120 NR unbuffed, later kan het wat minder (maar is het vaak meer) omdat de healing beter wordt (gear/ervaring etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 23:53

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

[...]

Ezmode is Curse of Recklessness van een warlock, als je dat niet wilt:- Whipper roots
- Healing pots
- Shadow prot pots
- Mongoose pots

agi en mongoose pots stacken ook al tijden niet meer.

haal die crystal bommen in Ungoro (quest, insta cast namelijk)
neem dynamiet mee en maar een macro dat je multi shot 1 gooit op de bugs
(dus target bug, cast multi shot rank 1, previous target)

Curse of recklessness is een goeie.

als mensen je poging verstoren, express dus, kan je ze reporten, krijgen ze mooi paar dagen ban (en ja, das waar >:) )

NR bij huhran is bij ons meestal 230+, het bespaart zoveel healing!
Aantal rogues hebben 300+, tanks zowiezo.

zorg dat je gewoon zoveel mogelijk hebt, je resist zo veel attacks, waardoor de healers zich beter kunnen focussen op de genen die het echt nodig hebben (tanks dus ;) )

[ Voor 21% gewijzigd door TepelStreeltje op 26-06-2006 13:03 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 12:51:
[...]

Soakers op Huhuran minimaal 120 NR unbuffed, later kan het wat minder (maar is het vaak meer) omdat de healing beter wordt (gear/ervaring etc).
Sinds 1.11 is het zo simpel om NR te krijgen, ik zou eerder 200 zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TepelStreeltje schreef op maandag 26 juni 2006 @ 12:56:
[...]

agi en mongoose pots stacken ook al tijden niet meer.
Werkt nog steeds of het moet in 1.11 zijn veranderd, eerste mongoose, daarna agi (alleen greater)nemen.
Anoniem: 41017 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 12:57:
Sinds 1.11 is het zo simpel om NR te krijgen, ik zou eerder 200 zeggen :P
Idd, maar het is voor Huhuran niet nodig. Viscidius wel, maar niet alleen voor de soakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 13:03:
[...]

Werkt nog steeds of het moet in 1.11 zijn veranderd, eerste mongoose, daarna agi (alleen greater)nemen.

[...]

Idd, maar het is voor Huhuran niet nodig. Viscidius wel, maar niet alleen voor de soakers.
Mwah, de meer NR hoe minder damage je op neemt, maakt het alleen maar makkelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
maar die 200 NR.. gimp je jezelf dan of amper..? ik gimp mezelf namelijk nu vooral op mn chest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:01
Hebben jullie ook het gevoel dat e.e.a. generfed is om guilds makkelijker door MC heen te loodsen? Surgers zijn in ieder geval makkelijker geworden en ook die +30FR vlak voor de start is wel heel handig. Gisteren hadden we op een bepaald moment 3 core hounds en een surger gepulled, maar we overleefden het redelijk simpel. Dit terwijl we voorheen snel konden wipen als we een beetje verkeerd pullden. Nu was het echt nog makkelijk. We hebben ook 5 bazen zonder een wipe neer kunnen krijgen, waar we voorheen meestal wel 2 of 3 keer doodgingen (onze guild is net bij Ragnaros), binnen 2 uur. Vanavond gaan we verder met de volgende bazen en maar weer eens Ragnaros proberen. Ik had gisteren heel sterk het gevoel dat het makkelijker is gemaakt; hebben jullie dit ook of wordt mijn guild gewoon steeds beter?

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 13:08:
Mwah, de meer NR hoe minder damage je op neemt, maakt het alleen maar makkelijker
Nou ja, je gimped jezelf wel meer natuurlijk, het is wel de bedoeling dat ie nog doodgaat ook, niet alleen dat je het zolang mogelijk overleeft. Maar dannog, de vraag was wat je minimaal nodig had ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-05 21:19
Masch schreef op maandag 26 juni 2006 @ 13:10:
blablawepwnen3corehounds+surgerverghaalblabla

Ik had gisteren heel sterk het gevoel dat het makkelijker is gemaakt; hebben jullie dit ook of wordt mijn guild gewoon steeds beter?
We gaan voor optie 2.

Jullie gear wordt gewoon steeds beter = meer dps = meer mana over houden voor de healers.

't feit dat jullie steeds meer discipline krijgen en minder snel in paniek raken is ook niet onbelangrijk. Dat is vaker nog belangrijker dan gear.

[ Voor 73% gewijzigd door ImdaMned op 26-06-2006 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Predje schreef op maandag 26 juni 2006 @ 11:13:
Nog een vraagje.

Ik heb op wow-europe eens zitten kijken naar de verschillende sets (ben lvl55)
Natuurlijk zijn epic items vet en uber en de T sets komen hopelijk ook wel.
Maar om me goed voor te bereiden op MC,BWL,AQ,NAXX (ooit) wil ik wel goede gear hebben.
Ik ben nu ook 100% blue :)
Ik heb nu de eerste twee items van the elements set (shaman), wrist en hands.
Deze kan ik bij Markov (die bij thrall staat) quests krijgen om dungeonset 1 up te graden naar dugeonset 2, The Five Thunders..
Opzich een hele gave set.. alleen duur om te krijgen..

Wat is wijsheid? de set (gedeeltelijk) compleet maken en wat FR gear en dan naar MC voor T1 of gewoon met blue (allehande drops + ah) direct voor T1 gaan?
Het hangt en beetje af hoe snel en wat je mogelijkheden zijn om MC in te komen. Als je guild al MC/ZG speelt, zou ik gewoon voor earthfury en de shaman items uit ZG gaan. Als je niet op korte termijn MC/ZG in kan , rustig Elements sparen en beginnen aan de conversie tot 5 thunders. Die set is best oke, en de upgrade van het eerste item (kost 20g) is best de moeite.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555

Hebben jullie priests, sinds de patch, ook aggro problemen bij Vael?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 13:23:
Gister vael zonder enige problemen neergelegd, niks anders gemerkt.
Alleen flamegor is veranderd, maar dat is sowieso free loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Laatst online: 20-08-2024
Gohan-san schreef op maandag 26 juni 2006 @ 12:17:
met mijn mage de tier 0.5 questline tot aan de baron 45min run gekregen, nu alleen nog een goede groep voor Baron 45min zien te vinden.
hoeveel tijd moet je eigenlijk nog over hebben voordat het hek sluit, en jij bij die laatse binnenplaats bent?
Op m'n beste run met 6 minuten over begonnen we Abbo's te chain-pullen met 18 minuten over.

De 45 min run is echt niet zo moeilijk als iedereen denkt, je moet alleen een beetje tempo erin houden. Maar zelfs met een niet zwaar uitgespecced groep heb ik laatst de 45 minuten gehaald, zelfs met de magistrate dood, looten, en meer clearen/langere route dan nodig is.

[ Voor 4% gewijzigd door agentorangina op 26-06-2006 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Hydra schreef op maandag 26 juni 2006 @ 12:26:
[...]

Ga alsjeblieft niet als je nog in MC bezig bent aan AQ denken, je wordt waarschijnlijk geowned door de eerste groep anubisaths. Het is IMHO grote onzin dat je AQ aankunt met elk een 'paar' tier 2 items. Je hebt voor AQ zowel de ervaring als de gear uit BWL nodig. Ben nooit erg onder de indruk als rogues melden dat AQ makkelijk is :)
waarom quote je mij dan ik zeg toch precies het zelfde??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 09:40
BootVluchteling schreef op maandag 26 juni 2006 @ 13:09:
maar die 200 NR.. gimp je jezelf dan of amper..? ik gimp mezelf namelijk nu vooral op mn chest..
Nogmaals, waarom ben je in hemelsnaam met NR bezig als je net in MC bezig bent? Je hebt heel BWL nog voor je joh!
Nope. Geen problemen zaterdag.
Anoniem: 41017 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 13:24:
Gister vael zonder enige problemen neergelegd, niks anders gemerkt.
Alleen flamegor is veranderd, maar dat is sowieso free loot.
Oh? Niks gemerkt, wat is er veranderd?
MantaMania schreef op maandag 26 juni 2006 @ 13:30:
waarom quote je mij dan ik zeg toch precies het zelfde??
Geen idee, was bedoeld als reactie op 'tomvdburg' :)

[ Voor 13% gewijzigd door Hydra op 26-06-2006 13:33 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Nope

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Hydra schreef op maandag 26 juni 2006 @ 13:31:
[...]

Nogmaals, waarom ben je in hemelsnaam met NR bezig als je net in MC bezig bent? Je hebt heel BWL nog voor je joh!

[...]

Nope. Geen problemen zaterdag.

[...]

Oh? Niks gemerkt, wat is er veranderd?
toon volledige bericht
de guild is nu veel bezig met AQ20 en we worden verzocht om NR gear te grinden.. vind je dan dat we eerst BWL moeten doen en daarna pas AQ20?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ImdaMned schreef op maandag 26 juni 2006 @ 13:22:
[...]

We gaan voor optie 2.

Jullie gear wordt gewoon steeds beter = meer dps = meer mana over houden voor de healers.

't feit dat jullie steeds meer discipline krijgen en minder snel in paniek raken is ook niet onbelangrijk. Dat is vaker nog belangrijker dan gear.
Idd, players die wegrennen is altijd zo mooi, waaaaaarheeen daaaaan? ^^ Bovendien zijn dat soort situaties vaak de leukste gevechten.

Ik hou het ook op gear en discipline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Hydra schreef op maandag 26 juni 2006 @ 12:26:
[...]

He! Zak er anders ff lekker in, mr clothie pants! ;)

Laat hem toch zn AQ beginnen, als hij lekker van een koude kermis wilt thuis komen laat hem zn gang gaan. Zover als ik me kan herinneren is hij degene die ook via een bug Bloodlord killed in ZG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:41
Gohan-san schreef op maandag 26 juni 2006 @ 12:17:
tja wrom denk je dattet baron 45min heet :P je hebt vanaf de tweede gate 45 mins om de baron te killen, verder maakt het weinig uit hoe lang je van gate tot gate er over doet, je moet gewoon de baron binnen 45 mins killen op het moment dat je de "buff"-krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
RaseriaN schreef op maandag 26 juni 2006 @ 13:33:
[...]

He! Zak er anders ff lekker in, mr clothie pants! ;)

Laat hem toch zn AQ beginnen, als hij lekker van een koude kermis wilt thuis komen laat hem zn gang gaan. Zover als ik me kan herinneren is hij degene die ook via een bug Bloodlord killed in ZG.
heb je een bron? houd anders aub ff je grote rogue-mond dicht wil je..? beetje mij lopen beschuldigen van dingen die ik niet doe.. ik vraag om advies.. ik weet het niet beter, maar ik breng alleen mijn gedachte over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

BootVluchteling schreef op maandag 26 juni 2006 @ 13:33:
[...]

de guild is nu veel bezig met AQ20 en we worden verzocht om NR gear te grinden.. vind je dan dat we eerst BWL moeten doen en daarna pas AQ20?
Je moet AQ20/ZG los zien van MC/Onyxia/BWL/AQ40.
AQ20/ZG zijn gewoon behoorlijk makkelijk en ookal droppen er leuke items, de meeste (dus niet alle) items uit MC+ zijn beter. Dus wil je BWL ook doen, moet je vooral doen.
We doen nu alles behalve AQ40. Dinsdag clearen we ZG, Woendsdag MC, ligt er aan Onyxia, Zondag BWL (Nef phase 2)

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Laatst online: 21:01
Anoniem: 27963 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 13:33:
[...]

Idd, players die wegrennen is altijd zo mooi, waaaaaarheeen daaaaan? ^^ Bovendien zijn dat soort situaties vaak de leukste gevechten.

Ik hou het ook op gear en discipline.
Hmmzz.. Dat zou erg mooi zijn :D

Is ook wel logisch op zich, alle mensen krijgen steeds meer epics + ervaring. Verder hebben we een aantal rotte appels uit de guild gekicked.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

[...]

AQ20 kan je niet vergelijken met BWL. Het kan tevens naast elkaar. Wij doen altijd in het weekend overdag (en soms 'savonds als er niet genoeg man zijn voor 40mans) AQ20 en ZG. Doordeweeks doen we MC/BWL/AQ40 en binnenkort Naxx. Zorg gewoon dat je het gescheiden houdt. AQ20 en BWL kan dus perfect samen.

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

AQ20 is een tweede ZG met een _veel_ moeilijkere eindbaas.
Voor AQ20 heb je geen NR nodig ( misschien wat voor Ayamiss ).

En flamegors aoe kun je niet meer ontwijken door uit LOS te gaan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Da's shit. gaat m'n evocation : /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 23:53

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Anoniem: 27963 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 13:03:
[...]

is geloof ik in 1.9 al gefixxed. weet niet precies welke patch, maar het werkt iig al heel lang niet meer (je krijgt de buffs wel in de lijst, maar je agil word niet hoger)

zonde van je geld, want het werkt echt niet, hoe je het ook doet :)

AOE van flamegor hoef je niet te krijgen, strakker tranqen gewoon.

[ Voor 25% gewijzigd door TepelStreeltje op 26-06-2006 13:52 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
hoeveel rugged armor kits heb ik btw nodig om iets leuks (richting epic) bij de fair te halen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
TepelStreeltje schreef op maandag 26 juni 2006 @ 13:48:
[...]

is geloof ik in 1.9 al gefixxed. weet niet precies welke patch, maar het werkt iig al heel lang niet meer (je krijgt de buffs wel in de lijst, maar je agil word niet hoger)

zonde van je geld, want het werkt echt niet, hoe je het ook doet :)

AOE van flamegor hoef je niet te krijgen, strakker tranqen gewoon.
Ok, 't gaat dus om de frenzy van flamegor. check !

@ tomvdburg. Ik geloof iets van 500 armor kits.

extra note: voor iemand die MC doet weet jij toch erg weinig van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168

Waarom zou je in vredesnaam iets met LOS willen doen bij Flamegor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
ImdaMned schreef op maandag 26 juni 2006 @ 13:54:
[...]

Ok, 't gaat dus om de frenzy van flamegor. check !

@ tomvdburg. Ik geloof iets van 500 armor kits.

extra note: voor iemand die MC doet weet jij toch erg weinig van het spel.
ik doe nooit iets aan de fair... ben meer een puur-raider dan verder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Anoniem: 28168 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 13:55:
Waarom zou je in vredesnaam iets met LOS willen doen bij Flamegor?
Evocation : P
zooooo irritant als dat afgebroken word omdat je 1 dmg krijgt : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
werkt wel

als je eerst mongoose gebruikt en dan greater agility dan krijg je ze beide :) gister nog gedaan. maak er elke MC run gebruik van +25 AP ftw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat ik overigens heb gemerkt is de respawntijd van de demonen! Bij Solenor hebben medehunter en ik wat dingen bijgehouden wat spawns betreft.. Nelson spawnt 20 minuten na gank, interrupt en standaard despawn. Dit is zeker iets nieuws? Ook heb ik iets gehoord over het chillen van Solenor, wat bugged is nu, niet echt problemen gehad met massdmg op bugs na, maar wel stom als je in melee range komt en hij crit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-05 14:33

chromeeh

the Gnome

ImdaMned schreef op maandag 26 juni 2006 @ 13:22:
[...]
Dit is in elke instance zo, of je nu endgame speelt of je gaat voor het eerst de Deadmines in gaat...
De eerste keer dat je een instance doet is het prettig dat sowieso 2 of 3 die mee gaan de instance vaker gespeeld hebben. Als je met een group gaat die nog nooit eerder in de instance hebt geweest duurt het allemaal wat langer omdat de omgeving nieuw is.
Verder is het ook een groot deel aanvoelen :)
Rust is gewoon belangrijk... zolang iedereen rustig blijft is er niets aan de hand, zodra men gaat schreeuwen, rondrennen, multipulls gaat doen enz wordt het een chaos == wipe.
Persoonlijk vind ik het prettig als 1 iemand en degenen alleen pulled.
Dan heb je controle en is een add ook niet direct een probleem, zodra 2 of meer gaan pullen en je krijgt adds dan heb je een probleem.

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

BootVluchteling schreef op maandag 26 juni 2006 @ 13:40:
[...]

heb je een bron? houd anders aub ff je grote rogue-mond dicht wil je..? beetje mij lopen beschuldigen van dingen die ik niet doe.. ik vraag om advies.. ik weet het niet beter, maar ik breng alleen mijn gedachte over...
Ja die is nu wel heel erg groot door het aantal keer dat ik geraped ben in PvP :/
Jongen, neem niet alles zo superserieus op en lees mijn voorgaande post nog eens.

Stond ook netjes onder doe "MC, BWL en dan pas AQ"
Ga jij maar als Raider pursang, lekker nog MC doen.. :X
DrProctor schreef op maandag 26 juni 2006 @ 14:05:
werkt wel

als je eerst mongoose gebruikt en dan greater agility dan krijg je ze beide :) gister nog gedaan. maak er elke MC run gebruik van +25 AP ftw
Was Mongoose niet 25 AGI en 2 Crit en Greater Agi 20 AGI? ;)
Juist ja, werkt dus (volgens mij) niet meer :9

[ Voor 26% gewijzigd door RaseriaN op 26-06-2006 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RaseriaN schreef op maandag 26 juni 2006 @ 14:05:
Was Mongoose niet 25 AGI en 2 Crit en Greater Agi 20 AGI? ;)
Juist ja, werkt dus (volgens mij) niet meer :9
Greater agi pot = 25 agi.

Je kunt ze wel beide nemen, maar ik weet dus eerlijk gezegd niet of je de buff daadwerkelijk krijgt.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 27963 op 26-06-2006 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
echt wel kerel, ik stuur als ik zometeen thuis ben wel ff screenshot met datum erbij. Als je eerst Elixir of Mongoose gebruikt (25 agi 2% Crit) en daarna Elixir of Greater Agility (25 agi) gebruikt krijg je beide effecten. Als je eerst Elixir of Greater Agility gebruikt en daarna Elixir of the Mongoose gebruikt vervangt Elixir of the Mongoose het effect van Greater Agility omdat het een "sterker" effect is. Andersom dus niet. En die 25 extra AP sloeg dus op die Elixir of Greater Agility. Bovendien zijn die lekker simpel te maken en very cheap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

DrProctor schreef op maandag 26 juni 2006 @ 14:12:
echt wel kerel, ik stuur als ik zometeen thuis ben wel ff screenshot met datum erbij. Als je eerst Elixir of Mongoose gebruikt (25 agi 2% Crit) en daarna Elixir of Greater Agility (25 agi) gebruikt krijg je beide effecten. Als je eerst Elixir of Greater Agility gebruikt en daarna Elixir of the Mongoose gebruikt vervangt Elixir of the Mongoose het effect van Greater Agility omdat het een "sterker" effect is. Andersom dus niet. En die 25 extra AP sloeg dus op die Elixir of Greater Agility. Bovendien zijn die lekker simpel te maken en very cheap.
Als jij 45AP en 2 Crit stijgt, vreet ik mn volgende GameCard op ;)
Bij wijze van spreken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
hmm das een goeie, ik weet idd niet of je daadwerkelijk de extra AP krijg. Maar als je de buff krijg lijkt me dat je het effect ook krijgt? Anders zou je net zo goed die scroll van intellect weer kunnen geven naast je AI buffje.

Maar goed, ik las ff topic start en vroeg me af of er daadwerkelijk geen NL only guilds op Emeriss zijn. Ik heb er namelijk een mage van lvl 31 (soon to be 32) en ben er zeker al een handjevol dutchies tegengekomen op alliance side. Als iemand van emeriss dit forum ook bezoekt zal ik het waarderen als je me ff een guildlijstje kan pasen dan kan ik misschien leuke guild opzoeken voor mn alt :P
(Alts lvlen zonder guildchat is saai)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Laatst online: 01:29
Goed, dit hoort misschien eerder thuis in het "Wat kan ik het beste hieraan upgraden topic", maar aangezien het hier specifiek om WoW gaat vraag ik het even hier.

Ik heb al eerder gevraagd of het verschil tussen 1GB en 2GB geheugen merkbaar is in WoW. Hierop werd bevestigend geantwoord. Echter: voor ik 80 euro uitgeef waarvan ik ook 2 keer uit eten kan gaan (of een pizza bestellen, weten jullie nog? ;) ) wil ik even zeker weten of het in mijn geval nuttig is. Mijn specs (althans: het deel ervan dat in dit verhaal relevant is):
  • Motherboard : Asus A7N8X, Socket A, nForce2, 3xDDR, Audio, USB2.0, 100Mbit LAN
  • CPU : AMD Athlon XP 2600+ (Boxed) @ 2,08GHz
  • Memory : 2x Kingston DDR PC2700 512MB 184 pins, 333MHz (dual channel)
  • Harddisk : Maxtor DiamondMax 8 plus 30GB, 7200rpm, UDMA 133, Liquid Bearing
  • Graphics : Asus Radeon X800 Pro 256MB (AGP, DVI TV-in), AX800 PRO/TVD
  • Monitor : Samsung Syncmaster 214T, 21", 8ms, D-sub/DVI-I, silver @ 1600x1200
Ik ben erg benieuwd naar jullie ideeën hierover. Misschien hebben anderen hier ook iets aan :)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

posttoast schreef op maandag 26 juni 2006 @ 14:25:
Goed, dit hoort misschien eerder thuis in het "Wat kan ik het beste hieraan upgraden topic", maar aangezien het hier specifiek om WoW gaat vraag ik het even hier.

Ik heb al eerder gevraagd of het verschil tussen 1GB en 2GB geheugen merkbaar is in WoW. Hierop werd bevestigend geantwoord. Echter: voor ik 80 euro uitgeef waarvan ik ook 2 keer uit eten kan gaan (of een pizza bestellen, weten jullie nog? ;) ) wil ik even zeker weten of het in mijn geval nuttig is. Mijn specs (althans: het deel ervan dat in dit verhaal relevant is):
  • Motherboard : Asus A7N8X, Socket A, nForce2, 3xDDR, Audio, USB2.0, 100Mbit LAN
  • CPU : AMD Athlon XP 2600+ (Boxed) @ 2,08GHz
  • Memory : 2x Kingston DDR PC2700 512MB 184 pins, 333MHz (dual channel)
  • Harddisk : Maxtor DiamondMax 8 plus 30GB, 7200rpm, UDMA 133, Liquid Bearing
  • Graphics : Asus Radeon X800 Pro 256MB (AGP, DVI TV-in), AX800 PRO/TVD
  • Monitor : Samsung Syncmaster 214T, 21", 8ms, D-sub/DVI-I, silver @ 1600x1200
Ik ben erg benieuwd naar jullie ideeën hierover. Misschien hebben anderen hier ook iets aan :)
toon volledige bericht
Als je kan wachten tot vanavond/morgenochtend? Ik heb bijna hetzelfde systeem als jij en ga vanavond geheugen bijprikken. Dus dan kun je het horen uit de 1e hand. ;)
(heb een XP2800 en een x850 xt PE en 400 mhz geheugen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Posttoast,

Op zich niets mis met je configuratie al denk ik echter dat het probleem niet alleen te wijten is aan de hoeveelheid van je geheugen. waarschijnlijk is 333mhz ook niet al te snel voor wow. Ik denk dat een upgrade van 512 MB voldoende is. Echter.. weet niet of jij het geld er voorover heb. Zou ik overstappen naar een sneller moederbord met een hogere Bus speed. Tevens een update van je CPU kan ook geen kwaad ;-)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-05 07:28
SpoTs schreef op maandag 26 juni 2006 @ 14:33:
Posttoast,

Op zich niets mis met je configuratie al denk ik echter dat het probleem niet alleen te wijten is aan de hoeveelheid van je geheugen. waarschijnlijk is 333mhz ook niet al te snel voor wow. Ik denk dat een upgrade van 512 MB voldoende is. Echter.. weet niet of jij het geld er voorover heb. Zou ik overstappen naar een sneller moederbord met een hogere Bus speed. Tevens een update van je CPU kan ook geen kwaad ;-)
Eigenlijk gewoon een hele nieuwe pc dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Laatst online: 01:29
Azqi schreef op maandag 26 juni 2006 @ 14:33:
[...]

Als je kan wachten tot vanavond/morgenochtend? Ik heb bijna hetzelfde systeem als jij en ga vanavond geheugen bijprikken. Dus dan kun je het horen uit de 1e hand. ;)
(heb een XP2800 en een x850 xt PE en 400 mhz geheugen)
Goed verhaal, ik kan zeker wachten :)
SpoTs schreef op maandag 26 juni 2006 @ 14:33:
Posttoast,

Dan gaat het al heel erg ruiken naar een "nieuwe" PC. En ik wil eigenlijk niet al teveel meer uitgeven aan dit systeem. Alleen nog dat nieuwe geheugen voor 80 euro en dan over een jaar of anderhalf weer met iets heel nieuws beginnen. Die 80 euro is nu ook wel even wat ik er maximaal aan uit wil geven.
blackraid3r schreef op maandag 26 juni 2006 @ 14:35:
[...]

Eigenlijk gewoon een hele nieuwe pc dus :P
Haha, precies ja :)

[ Voor 8% gewijzigd door posttoast op 26-06-2006 14:37 . Reden: Reactie op blackraid3r toegevoegd ]

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Yay, betaal je met een CC, krijg je nog de foutmelding dat je prepaid-tegoed op is.... En o o o, wat doet die accountmanagementpage het geweldig. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:30
Mijn systeemspecs is misschien gelijk of misschien iets minder aan die van jouw.
IK speel het spel met de volgende settings:

Afbeeldingslocatie: http://img69.imageshack.us/img69/8094/wowsettings5gd.jpg

Mijn systeemspecs zijn:
CPU:Intel P4 @ 2,66 Ghz
RAM:2x 512 mb ddr van corsair @ 400mhz
GPU:Geforce 5600xt @ 128mb

Het spel speelt prima hier. :)
Het spel hangt heel soms als ik aan het vliegen (flightpath) ben in drukke gebieden, maar dat vind ik niet zo boeiend om daar de boel voor te upgraden.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36290

Rakkerzero schreef op maandag 26 juni 2006 @ 14:54:
[...]
Het spel hangt heel soms als ik aan het vliegen (flightpath) ben in drukke gebieden, maar dat vind ik niet zo boeiend om daar de boel voor te upgraden.
Hmm. En welke framerate haal je gemiddeld ? En in een 40 man raid ? Of AV ?

Ik heb praktisch hetzelfde systeem als jij, maar ik moet m'n GPU settings toch wel flink wat terugschroeven om het acceptabel te houden. Zal vanavond eens wat gaan testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Rakkerzero schreef op maandag 26 juni 2006 @ 14:54:
[...]

Mijn systeemspecs is misschien gelijk of misschien iets minder aan die van jouw.
IK speel het spel met de volgende settings:

[afbeelding]

Mijn systeemspecs zijn:
CPU:Intel P4 @ 2,66 Ghz
RAM:2x 512 mb ddr van corsair @ 400mhz
GPU:Geforce 5600xt @ 128mb

toon volledige bericht
Met zulke specs en zulke settings wil ik geen 40 man raids spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555

wowhead.com is online en ik vind 'em mooi. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Bosmonster schreef op maandag 26 juni 2006 @ 15:01:
[...]

mijn specs zijn nog iets minder maar heb totaal geen probleem en 40 mans raids heb ik vaak genoeg gedaan geen centje pijn.

CPU: AMD 2400
RAM: 2x 512 mb ddr van corsair @ 400mhz
GPU: Geforce 5600xt @ 128mb
DrProctor schreef op maandag 26 juni 2006 @ 14:17:
hmm das een goeie, ik weet idd niet of je daadwerkelijk de extra AP krijg. Maar als je de buff krijg lijkt me dat je het effect ook krijgt? Anders zou je net zo goed die scroll van intellect weer kunnen geven naast je AI buffje.
dan krijg je dus niet de ap erbij veel dingen laat het wel zien maar hij telt het niet samen dus dus goed opletten. Net als die leuke magic resistance potions/ shadowbuff (priest) niet werken met pala aura. Je ziet ze beide maar hij telt ze niet.

[ Voor 43% gewijzigd door MantaMania op 26-06-2006 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 10-05 16:34
ImdaMned schreef op maandag 26 juni 2006 @ 13:47:
Da's shit. gaat m'n evocation : /
ImdaMned schreef op maandag 26 juni 2006 @ 14:02:
[...]

Evocation : P
zooooo irritant als dat afgebroken word omdat je 1 dmg krijgt : (
Je gaat me niet vertellen dat je Evocatioin nodig hebt op Flamegor? :X Met 15 mp/5 gear, en de 2 rubies kom ik die fight MAKKELIJK door, en dan 9 van de 10x hoef ik die rubies niet te gebruiken..

Enigste fight waar ik evocation gebruik is ebonroc en nefarian, de rest kan ik met 1 mana ruby af...
Nu met die fire/frost build is het wat meer tricky, maar ging toch ook goed zonder evocation.. Arcane consecration was toch wel een must, maargoed :P

Ach, misschien is jullie raidsetup wel wat anders, minder dpsende rogues ofzo... Ik bedoel: 4 OF 7 rogues op vaelastrasz zorgt ervoor dat de eerste tank doodgaat op 24% of op 16%.. Merk je bij andere bosses ook goed trouwens :)

[ Voor 4% gewijzigd door enira op 26-06-2006 15:16 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Ehm, 4mp5. geen 15% mana regen met talents

iets boven de 5000 mana unbuffed

geen 40mp5 van paladin buff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
MantaMania schreef op maandag 26 juni 2006 @ 15:12:
[...]

mijn specs zijn nog iets minder maar heb totaal geen probleem en 40 mans raids heb ik vaak genoeg gedaan geen centje pijn.

Ik speel met een 6600 GT (en ja 1GB ram/P4-2,4Ghz) en met alles low is het tijdens raids net acceptabel (constant 20 fps+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

MantaMania schreef op maandag 26 juni 2006 @ 15:12:
[...]

[...]
Ik heb ook ongeveer dezelfde specs, AMD 2600, FX5xxx en 2x512 @ 333Mhz. Raids gaan prima, alleen bij erg drukke plekken, zoals 't flightpoint in Searing Gorge of bij 't MC crystal waar nog wel 's erg veel mensen staan, heb ik last van lage fps. Eenmaal binnen gaat het verder prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

jarnotjuh schreef op maandag 26 juni 2006 @ 15:15:

Je gaat me niet vertellen dat je Evocatioin nodig hebt op Flamegor? :X Met 15 mp/5 gear, en de 2 rubies kom ik die fight MAKKELIJK door, en dan 9 van de 10x hoef ik die rubies niet te gebruiken..

Enigste fight waar ik evocation gebruik is ebonroc en nefarian, de rest kan ik met 1 mana ruby af...
Nu met die fire/frost build is het wat meer tricky, maar ging toch ook goed zonder evocation.. Arcane consecration was toch wel een must, maargoed :P

Ach, misschien is jullie raidsetup wel wat anders, minder dpsende rogues ofzo... Ik bedoel: 4 OF 7 rogues op vaelastrasz zorgt ervoor dat de eerste tank doodgaat op 24% of op 16%.. Merk je bij andere bosses ook goed trouwens :)
Er zijn ook mensen die zonder easymode spelen; die hebben doorgaans wat meer manaproblemen dan jij.

Even als perspectief. Ik bedoel het niet persoonlijk, maar zo'n opmerking schiet me echt ff in het verkeerde keelgat. Wrom denk je dat er 50 Alliance guilds door Naxx heen branden en er pas 5-6 Horde guilds zijn die wat kunnen presteren?

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 26-06-2006 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:30
Bosmonster schreef op maandag 26 juni 2006 @ 15:01:
[...]

Voorlopig ben ik daar ook nog niet aan toe |:(
Maar zolang ik nog deze settings kan gebruiken, vind ik het prima.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Anoniem: 114195 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 15:43:
[...]

Er zijn ook mensen die zonder easymode spelen; die hebben doorgaans wat meer manaproblemen dan jij.

Even als perspectief. Ik bedoel het niet persoonlijk, maar zo'n opmerking schiet me echt ff in het verkeerde keelgat. Wrom denk je dat er 50 Alliance guilds door Naxx heen branden en er pas 5-6 Horde guilds zijn die wat kunnen presteren?
Hulde !

owja, ik heb wel 536 spelldmg. en dat met 3 tier 2...

Ik ga puur voor spelldmg en +hit. Dat kan wel eens conflicteren. zit met max dmg gear op 2 hit en crit. maar als ik overschakel naar hit dan ga ik naar 430 spelldmg en +9 to hit.

't gekke is dat ik bij nef veel minder mana / sec verbruik. veel meer tijd om te regennen. (sheep anyone?)

[ Voor 24% gewijzigd door ImdaMned op 26-06-2006 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168

jarnotjuh schreef op maandag 26 juni 2006 @ 15:15:
[...]

[...]

toon volledige bericht
Doe niet net of het zo "l2p" is om evocation nodig te hebben op een bepaalde baas, we spelen niet allemaal alliance tenslotte.

En als je Flamegor fight "MAKKELIJK" doorkomt zonder evocation, waarom heb je het dan wel nodig op Ebonroc? Zoveel langer is dat gevecht niet.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slowchat s.v.p.