Kaap schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 13:16:
[...]
Klopt, alleen laat WoW je standaard niet zien hoeveel rep je nog nodig hebt t/m de volgende rank. En dat deed die mod voor me in mijn combatlog. Nu zie ik alleen you gain x reputation. Fijn, hoeveel nog tot volgende level zonder dat ik telkens mijn characterpanel hoef te openen.
- uhm... Ga naar je Rep tabblad..
- vervolgens klik je op de groep waar je rep wilt ophalen (bijv argen of dawn)
- dan kan je gewoon aanvinken show rep at bar ofzo, wel iets met bar.. en dan is het precies hetzelfde als je exp balkje behalve dat er nu argent of dawn staat ipv Experience
jah.. probleem was.. we hadden geen key..MantaMania schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 13:22:
[...]
na het black anvil of bij het black anvil? want als het incendius is heb je waarschijnlijk de lange route genomen. Je kan als je naar binnen gaat meteeen links door het hek (als iemand de sleutel heeft) dan iets verder door die deur, daar 1 trap omhoog en gelijk links daar zijn 2 fire patrols en 2 of 3 groepjes. Die kan je killen of gewoon doorrennen en als je daar aan het eind van de gang komt spring je uit het raam en ben je van de agro af en sta je bijna voor incendius je moet alleen nog een firelord of 2.
en het was na incendius (dus na de elemental flame boss).
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2006 13:24 ]