Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 79 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.042 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 13:16:
[...]
Klopt, alleen laat WoW je standaard niet zien hoeveel rep je nog nodig hebt t/m de volgende rank. En dat deed die mod voor me in mijn combatlog. Nu zie ik alleen you gain x reputation. Fijn, hoeveel nog tot volgende level zonder dat ik telkens mijn characterpanel hoef te openen.
  1. uhm... Ga naar je Rep tabblad..
  2. vervolgens klik je op de groep waar je rep wilt ophalen (bijv argen of dawn)
  3. dan kan je gewoon aanvinken show rep at bar ofzo, wel iets met bar.. en dan is het precies hetzelfde als je exp balkje behalve dat er nu argent of dawn staat ipv Experience
MantaMania schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 13:22:
[...]

na het black anvil of bij het black anvil? want als het incendius is heb je waarschijnlijk de lange route genomen. Je kan als je naar binnen gaat meteeen links door het hek (als iemand de sleutel heeft) dan iets verder door die deur, daar 1 trap omhoog en gelijk links daar zijn 2 fire patrols en 2 of 3 groepjes. Die kan je killen of gewoon doorrennen en als je daar aan het eind van de gang komt spring je uit het raam en ben je van de agro af en sta je bijna voor incendius je moet alleen nog een firelord of 2.
jah.. probleem was.. we hadden geen key..
en het was na incendius (dus na de elemental flame boss).

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2006 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie bij veel mensen die een screenshot maken dat ze 2 spell bars boven elkaar hebben.
Is dit een addon? Of kan je dit in de options instellen, kon er gister niet achter komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 13:22:

jah.. probleem was.. we hadden geen key..
en het was na incendius (dus na de elemental flame boss).
ben wel heel benieuwd welke boss dat dan was, was het in de bar? want volgens mij kom je niet echt grote bosses tegen op dat stuk na de bar alleen die flamelash en echt groot is die niet
Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 13:24:
Ik zie bij veel mensen die een screenshot maken dat ze 2 spell bars boven elkaar hebben.
Is dit een addon? Of kan je dit in de options instellen, kon er gister niet achter komen.
is gewoon een wow option je kan ook nog een dubbele krijgen recht van je scherm.

[ Voor 34% gewijzigd door MantaMania op 22-06-2006 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
Ik heb ook een klein addon probleem, ik gebruik o.a. CTmod en MoveAnything. Voor 1.11 kon ik mn castbar met MoveAnything ergens anders zetten, en moest ik volgens mij via CTmod de tekst in de castbar verplaatsten, dit laatste kan ik nergens meer vinden. Weet iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 13:26:
is gewoon een wow option je kan ook nog een dubbele krijgen recht van je scherm.
Ok, thanks. Ik zal vanavond nog maar eens "goed" kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:17
teaser werkt weer niet ? Of ligt dat aan mij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 10:38:
[...]

Eerlijk gezegd vind ik een boss-kill met hulp van een Threatmeter helemaal niet imponerend.
1) Voor Anub'Rekhan issie eigenlijk niet eens nodig, tegen de tijd dat de DPS zich op hem richt zit de tank al op 20k threat en met al dat in- en uitlopen haal je het nooit meer in hoor :)
Ik had hem open staan om te controleren "of" het nodig zou zijn wat dus niet zo was.

2) Voor tankswitch bazen is het enorm handig. We kunnen en hebben het ook zonder gedaan, maar waarom een farmrun op toeval laten hangen?

3) Het is meer voor de mensen die altijd wat laag staan dan voor de altijd aggro-trekkende rogues. Als je ziet dat je 30k achterloopt op de tank bij wijze van spreken, dan kun je wel even flink gaan nuken. Betere DPS, sneller baas dood, meer efficient. Men leert beter aggro controleren, krijgt een beter gevoel over wat allemaal naar zo'n baas gegooid kan worden.

Maar goed, uiteraard heb ik het tegen een purist zonder custom UI, CTRaid, Necrosis of zo'n andere speciale Warlock mod, want waar trek je nou eigenlijk de lijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 13:26:
[...]

ben wel heel benieuwd welke boss dat dan was, was het in de bar? want volgens mij kom je niet echt grote bosses tegen op dat stuk na de bar alleen die flamelash en echt groot is die niet
Je weet toch wel.. als je de shadow key hebt. En gangetje uitloopt dan zie je toch heelveel Shadowforge dwarfs.. officiers, soldiers, medic's..? Daar links zie je zo'n Giant. bla'blabla is zijn naam (let op de ' , ik weet niet precies zijn naam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 13:33:
[...]

Je weet toch wel.. als je de shadow key hebt. En gangetje uitloopt dan zie je toch heelveel Shadowforge dwarfs.. officiers, soldiers, medic's..? Daar links zie je zo'n Giant. bla'blabla is zijn naam (let op de ' , ik weet niet precies zijn naam)
Maar die zit toch ver voor Incendius (helemaal aan het begin juist).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
Heeft iemand misschien een mirror naar de teaser patch ? De WoW-1.9.4-enGB-Installer dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:07
[...]
Klopt, alleen laat WoW je standaard niet zien hoeveel rep je nog nodig hebt t/m de volgende rank. En dat deed die mod voor me in mijn combatlog. Nu zie ik alleen you gain x reputation. Fijn, hoeveel nog tot volgende level zonder dat ik telkens mijn characterpanel hoef te openen.
Hmmmm....Volgens mij zie ik dat ook nogsteeds, zal er eens op letten want misschien vergis ik me wel. Of het komt omdat ik hitsmode gebruik ipv de standaard combatlog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 13:33:
[...]

Bael'Gar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 13:38:
[...]

Maar die zit toch ver voor Incendius (helemaal aan het begin juist).
neej neej.. die komt erna.. kijk..

hier heb je de Tauren (met standbeeld voor shadow key) daarna komt The Vault, en daarna komt Incendius (Element Flame) ga iets verder dan zie je heel veel patrols. En daar zit die grote boss. (of hij ziet er heel groot uit)

@zonesteek

JAH!! dat is zijn naam!! _/-\o_

Hem hadden we met ze vieren gedood. 1 hunter, 2 pala's, 1 priest. Was vet veel Lol (niet laughing out loud), Priest ging net op het laatst dood ;(

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2006 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:28

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 13:29:
Maar goed, uiteraard heb ik het tegen een purist zonder custom UI, CTRaid, Necrosis of zo'n andere speciale Warlock mod, want waar trek je nou eigenlijk de lijn?
Lees even terug.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lvl 29 hunter vraagje:
Ik heb op Stormreaver een hunter aangemaakt om af en toe een beetje te pvpen. Nu vroeg ik me af of Humanoid slaying ook in PvP werkt, en of het opweegt tegen improved crit bonus.

Heel iets anders: heb met de addons opmerkelijk weinig problemen, de meeste werken, zo nu en dan alleen een error. DaB werkt zonder noemenswaardige problemen, dat was voor mij het belangrijkste.

Waar ik meer problemen mee heb: Global LFG is nu net IRC, het standaard chat venster dat na het inloggen open staat is altijd de verkeerde en fear is gaar geworden. Oh, en iedereen is bezig met zn main in EPL, dus haast geen lowbie stuff op de AH :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 13:45:
[...]

neej neej.. die komt erna.. kijk..

hier heb je de Tauren (met standbeeld voor shadow key) daarna komt The Vault, en daarna komt Incendius (Element Flame) ga iets verder dan zie je heel veel patrols. En daar zit die grote boss. (of hij ziet er heel groot uit)

@zonesteek

JAH!! dat is zijn naam!! _/-\o_

Hem hadden we met ze vieren gedood. 1 hunter, 2 pala's, 1 priest. Was vet veel Lol (niet laughing out loud), Priest ging net op het laatst dood ;(
Yeah en die giant is de eerste boss die je tegen komt in BRD, tenzij je compleet omgaat :P

Na entrance deurtje door links en je staat voor z'n neus :?

Of ben ik in de war met een andere giant?

edit: nee nog even opgezocht en het is wel die giant... vlak bij het begin van de instance dus.. (als je de key hebt natuurlijk)

[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 22-06-2006 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 13:59:
[...]

Yeah en die giant is de eerste boss die je tegen komt in BRD, tenzij je compleet omgaat :P

Na entrance deurtje door links en je staat voor z'n neus :?

Of ben ik in de war met een andere giant?

edit: nee nog even opgezocht en het is wel die giant... vlak bij het begin van de instance dus.. (als je de key hebt natuurlijk)
begin van de instance als je de key hebt jah... anders moet je omlopen... en 3x raden wie dat moest doen .... 2 Frekking uurtjes... rondrennen als een gek.. simpele bosses doden.... slechte Pally EQ looten.... terwijl je gewoon met 1 simpele key... er nog geen 1 min erover doet.... |:(

maar gelukkig heb ik de key nu in the keyring!!

ik heb nu een keyring, 2 mooncloth bags, 1 runecloth, 1 centerion (20 slots herb) baggie, en 1 standaard baggie :D .. maar me bags zijn nog altijd vol met nutteloze items... |:(

zelfde geld voor me bank... alleen maar greenie items... en wat boeken... |:(

@ iedereen
Wilt iemand Kul Tiras (alliance) joinen ??

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2006 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-09 11:44
Ik gebruik hiervoor Titan Panel [Factions].

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:52
Routed schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 13:16:
Kan iemand van Blackraven even mijn complimenten doorgeven aan Kaasie en zijn Shaman (was ook iemand van BR) maatje van voor het blijven volhouden om 3 mages en een drood te blijven aanvallen die samen op TS zitten.
We hebben erg gelachen iig (we waren met z'n vieren Andorhal aan het leegvegen voor die bone fragments en andere zut. Ze bleven iig volhouden, dat was wel bewonderens waardig).

Verder vind ik de scourge invasion opzich wel grappig, het is alleen weer 1 groot grindfest...
Anders post je dat ff op de exomna site ofzo : P

kaasie = uber shammie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19
zijn er hier veel mensen die omeths nmod gebruiken of zijn der nog andere/betere all in one ui solutions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 10:27

m0nk

16-09-2003 15.15

ImdaMned schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 14:43:
[...]

Anders post je dat ff op de exomna site ofzo : P

kaasie = uber shammie
Laat die alliance helden joh! Wij weten wel beter dat die helden allang weg waren geweest als ze niet met meer waren :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaTr1x schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 10:17:
Over feral gesproken, ik heb gister ff gerespecced naar een iets andere built, had eerst 14/32/5, maar heb nu 13/31/7 en dat speelt al veel beter, zit nu ook op 8900 armor, nog ff te gaan tot 13k ;)
http://www.wowhead.com/talent/?Mx0VhZGGdscMdtV0b
Ook feral hier, maar 8900 Armor is nog niet zo heel veel inderddaad. Ik zat je build te bekijken en je verandering naar 7 puntjes in resto. Waarom heb je dat gedaan als ik vragen mag. OoC is een must have dmg. Je mist nu een proc kans die in alle forms werkt. Je hebt er dan wel een 10rage instant voor terug maar met een beetje goede gear met een critrate van rond de 25% heb je echt geen rage te weinig. Zeker niet als je swipe dan ook nog eens crit en je dus als het ware 'gratis' kan swipen. Neem daar bij 5/5 ferocity over 2/5 think hide (armour is makkelijker te vergaren dan rage...) en je zal nog lekkerder spelen imho.

ik zelf heb 11-35-5
maar ik zit te denken om terug naar 14-32-5 te gaan voor natural swift ipv feral agression. Ik zit soms zonder mana na een heal en das niet grappig ... op een elite mob of pvp. Ik moet overigens eerst innervate nog testen voordat ik terug ga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 00:36
helemaal mee eens, ik gebruik zelf die threatmeter simpelweg omdat ik als warlock niet ff makkelijk mn aggro kan dumpen (zoals praktisch iedere class), ben net van 0/30/21 naar een 25/5/21 build gegaan (slechte in end-game kwa aggro reduction maar gewoon veel fijner als je ook nog wil grinden of pvp'en) en het is bij bijv broodlord zeker wel fijn om te zien hoe mn aggro ervoor staat tov de tanks

mods zijn vooral van belang om taken te automatiseren die in de standaard ui wat ineffcient geregeld zijn, al geef ik toe dat threatmeters op t randje zitten, maar dat zou je ook kunnen zeggen over ctraid/ct-bossmods

[ Voor 8% gewijzigd door blouweKip op 22-06-2006 15:01 ]

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
[...]
Je kunt kiezen sinds paar patches terug om een reputation weer te geven ipv je xp bar. Zie je precies hoeveel je nog nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
Bosmonster schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 15:03:
[...]

Je kunt kiezen sinds paar patches terug om een reputation weer te geven ipv je xp bar. Zie je precies hoeveel je nog nodig hebt.
Ik gebruik hele exp bar niet meer ivm custom UI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 13:50:
lvl 29 hunter vraagje:
Ik heb op Stormreaver een hunter aangemaakt om af en toe een beetje te pvpen. Nu vroeg ik me af of Humanoid slaying ook in PvP werkt, en of het opweegt tegen improved crit bonus.
Humanoid slaying werkt ook op players (of ik moet het heel erg mis hebben nu, en nee, het weegt niet op tegen critbonus.
Afhankelijk van je gear zul je ~20% crit hebben
- de critbonus (30%) levert dus 20%*30% = 6% extra dmg.
- Humanoid slaying: 3% overall, additional 3% crit: 20%*3% = 0,6% --> totaal: 3,6% extra dmg.
Allemaal grofweg natuurlijk, maar de critbonus lijkt me dus beter.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2006 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
ik heb nog nooit zo een onzin gehoord...

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-09 11:44
Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 15:00:
Ook feral hier, maar 8900 Armor is nog niet zo heel veel inderddaad. Ik zat je build te bekijken en je verandering naar 7 puntjes in resto. Waarom heb je dat gedaan als ik vragen mag. OoC is een must have dmg. Je mist nu een proc kans die in alle forms werkt. Je hebt er dan wel een 10rage instant voor terug maar met een beetje goede gear met een critrate van rond de 25% heb je echt geen rage te weinig. Zeker niet als je swipe dan ook nog eens crit en je dus als het ware 'gratis' kan swipen. Neem daar bij 5/5 ferocity over 2/5 think hide (armour is makkelijker te vergaren dan rage...) en je zal nog lekkerder spelen imho.
Ik heb verschillende builds gespeeld waarbij ik altijd OoC heb gehad, tot gisteren dus. Oa een build met 5/5 Ferocity, maar ook met 5/5 Feral Agression. De build die ik nu test is puur op dire bear form gericht aangezien ik nu veel tank (*BRS/BRD/Scholo). Ik kom na een tijdje tanken rage tekort en kan dus niet constant maulen, nu met wat punten in Ferocity weer wel, en tijdens een gevecht krijg ik instant rage met die 2 punten in Improved Enrage.

Ik heb nog niet veel tijd gehad om te testen, alleen gisteren ff in Stockades getest en gelijk ff een guildie er doorheen geleid. Ik ben trouwens ook nooit een voorstander geweest van Thick Hide en vond het verspilde punten, maar heb het nu toch maar eens geprobeerd. Wat betreft OoC, dit is zeker wel handig en ik heb het totnutoe altijd gebruikt, maar ik vind dat deze zeer weinig procced en heb dat punt dus nu ff opgeofferd.

Wat me trouwens gisteren wel opviel na de patch was dat mijn 10 rage die ik krijg als ik shapeshift nu wel heel erg snel op is... Tot voor kort had je nog een paar seconden waarna ik kon pullen met Feral Charge, nu is mijn rage al in ± 1.5 s op...

Over de Balance tree: ik zou het eigenlijk wel fijn vinden als die eens zou worden aangepakt zodat je niet 5 punten hoeft te verspillen om bij Natural Weapons en Natural Shapeshifter hoeft te komen als je een feral speelt.

Wat is de gear die jij trouwens hebt als je 9k armor niet echt veel vind?

Dit zijn trouwens de andere builds die ik gespeeld heb, ook in die volgorde van spelen, waarvan de laatste de huidige is:
14/32/5
14/31/6
14/32/5
13/31/7

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We hebben een nieuw spelletje:
Spot the boon
http://img134.imageshack.us/img134/8889/spottheboons0mh.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 15:23
blouweKip schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 15:00:
[...]
helemaal mee eens, ik gebruik zelf die threatmeter simpelweg omdat ik als warlock niet ff makkelijk mn aggro kan dumpen (zoals praktisch iedere class)
zoals rogues en hunters? das niet wat je noemt practisch iedere classe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
Helox-in-a-box schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 15:53:
[...]

zoals rogues en hunters? das niet wat je noemt practisch iedere classe.
Mages en priests hebben t in theorie ook (net als locks, hellfire + soulstone :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aardig :p
Jammer dat er nu ook al ballhacks voor WoW zijn, verandert PvP toch redelijk. Gelukkig niet zo ernstig als bij FPS games maarja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 15:23
sebasgrif schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 15:55:
[...]

Mages en priests hebben t in theorie ook (net als locks, hellfire + soulstone :P)
Nee dus, das geen aggro dump, das een tijdelijke aggro verlaging die weer terug komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Kan iemand me misschien uitleggen hoe het honor-ranking systeem werkt...Op de site van WoW staat alleen een vage uitleg in het Engels waar ik weinig van begrijp.
Het is dus zo dat het aantal spelers dat PvP doet bepalend is voor jouw rank...maar hoe zit dat nou, is het dan juist voordelig dat veel mensen PvP spelen of juist niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

MysticSnake schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 18:10:
Kan iemand me misschien uitleggen hoe het honor-ranking systeem werkt...Op de site van WoW staat alleen een vage uitleg in het Engels waar ik weinig van begrijp.
Het is dus zo dat het aantal spelers dat PvP doet bepalend is voor jouw rank...maar hoe zit dat nou, is het dan juist voordelig dat veel mensen PvP spelen of juist niet?
Nee juist niet, als iemand meer punten verdiend dan jou ga jij een rank omlaag. Dus als jij een tijd geen honor verdient, of te weinig kan iemand je voorbij gaan en jij je rank eventueel verliezen. Dus als je commander > bent dan moet je wel bezig blijven om die rank te behouden.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:42
Hallo mensen,

ik heb ff een klein vraagje over de Superior Armaments of Battle quests. Ze hebben erg leuke rewards moet ik zeggen alleen weet ik niet of die quests repeatable zijn. Kan iemand mij dat verklappen of niet?

(btw iemand al in nax gweest? :P )
Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 15:57:
[...]

Aardig :p
Jammer dat er nu ook al ballhacks voor WoW zijn, verandert PvP toch redelijk. Gelukkig niet zo ernstig als bij FPS games maarja..
ballhacks?

[ Voor 35% gewijzigd door Webgnome op 22-06-2006 18:24 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
Webgnome schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 18:21:
Hallo mensen,

ik heb ff een klein vraagje over de Superior Armaments of Battle quests. Ze hebben erg leuke rewards moet ik zeggen alleen weet ik niet of die quests repeatable zijn. Kan iemand mij dat verklappen of niet?

(btw iemand al in nax gweest? :P )

[...]

ballhacks?
dit zijn ballhacks : foei :P (let op, best nfsw, maar toch humor :9)

[ Voor 16% gewijzigd door BalusC op 22-06-2006 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidita
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 19:08
eey mensen,

Heel kort vraagje.

Hebben jullie ook last van lag atm?

thnx

David

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Davidita schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 19:01:
eey mensen,

Heel kort vraagje.

Hebben jullie ook last van lag atm?

thnx

David
Zit al de hele dag rond de 300-400 ms, gister was het trouwens uitstekend. Men isp is @home. Geen idee waar het aan ligt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Post dan niet als je niks zinnigs te melden hebt :{

[ Voor 87% gewijzigd door Crash op 22-06-2006 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 09:49
Afbeeldingslocatie: http://img478.imageshack.us/img478/7775/wtf7tz.th.jpg

mensen let vooral op me chat scherm hier wordt ik helemaal gek van en weet niet hoe ik het in godsnaam weg kan krijgen

alvast bedankt

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Laatst online: 08-09 09:49
Afbeeldingslocatie: http://img473.imageshack.us/img473/5223/wtf6mz.th.jpg

een iets groter plaatje kon de edit knop (ja ben best scheel :)

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
/leave 6 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heerlijk die nieuwe patch! Worldwide Barrenschat ftw!!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Of enable GEM gewoon weer dan heb je ook nergens meer last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
B1gk1ller schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 20:04:
Of enable GEM gewoon weer dan heb je ook nergens meer last van
Misschien dat GEM niet meer werkt sinds gister?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 20:03:
heerlijk die nieuwe patch! Worldwide Barrenschat ftw!!! :(
Inderdaad, heb nog nooit zoveel mensen op m`n ignore list gezet in een korte tijd, sinds gisteravond.

Anyway, als je rechts clicked op the general tab, kan je een nieuw venster aanmaken. Noem `m LFG ofzo, nu kan je daar LFG-channel aanzetten, en dan bijvoorbeeld in de General tab. het LFG channel weer uitvinken.

Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik LFG gewoon heb aanstaan, in m`n General-tab. Omdat ik mij verbaas en vaak moet lachen om de gigantische morons, en reacties. Als het gewoon lamers zijn dan gaan ze op /ignore (zowiezo reageren in /4 maakt het alleen maar erger, dus zonde van de energie)

Edit,
Het is meer dat ik in /4 LFG - worldwide graag dingen zou willen filteren, alleen reacties van players van 50+ ofzo. Dat ik niet heletijd LFG RFC / WC / BFD etc. te zien krijg.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2006 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig kun je gewoon wanneer je geen zin hebt in de LFG spam /leave Lookingforgroup, en wanneer je weer zin hebt in het lfg channel /join Lookingforgroup doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En hoe attacken we vaelastrasz met de nieuwe mage specs?

Afbeeldingslocatie: http://img338.imageshack.us/img338/82/vaelattack2jg.th.jpg
Juist!
Het is raar om naast een boss te staan nu, voor dmg te doen... Maar 1 mage heeft bij ons imp arcane missiles nu, en dan moet het maar zo. :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
johnnyv.nl schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 20:10:
[...]

Misschien dat GEM niet meer werkt sinds gister?
Misschien dat die het nog wel doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
m0nk schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 14:52:
[...]

Laat die alliance helden joh! Wij weten wel beter dat die helden allang weg waren geweest als ze niet met meer waren :P
wij waren daar aan het grinden, dat hun nu zo dom zijn om 5x terug te komen voor een pak slaag (wat je kan verwachten tegen 3mages en een drood) kan ik niets aan doen.
EN nee wij hebben hun niet gecorpscampt, ze zochten ons gewoon steeds op...
En vertel hem ff waar zijn purge knop zit wil je...

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 16:59
Mijn guild doet tot nu toe alleen nog maar ZG en AQ20 maar de ZG drops zijn na de patch echt veeel beter. Heb net Band of Servitude drop gekregen!!! Ownage 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-09 16:07
vanmiddag ony gedaan, alle loot verdeeld, echt alles. Maar niet skinbaar. GM gecontact, kon niks aan gedaan worden? Leuk voor een guild die net aan nef begint :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AleXnl schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 22:21:
vanmiddag ony gedaan, alle loot verdeeld, echt alles. Maar niet skinbaar. GM gecontact, kon niks aan gedaan worden? Leuk voor een guild die net aan nef begint :<
Dan maak je imho 2 fouten?
1: Veel eerder met ony beginnen, je maakt me niet wijs dat je ony nu pas killed als je al aan Nefarian zit..
2: Mocht je ony al wel killen, dan had je al veel eerder moeten beginnen met skinnen...
Je weet zeker dat je een 315 skill skinner hebt?

En ja, eerder deze avond nog AE gedaan op vael wat goed werkte. Nu toch bij firemaw aanbeland.. Hoe gaan we dat doen... Frostbolts krijg je niet gecast daar... :o

[ Voor 5% gewijzigd door enira op 22-06-2006 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jevn
  • Niet online
jarnotjuh schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 22:34:
[...]

2: Mocht je ony al wel killen, dan had je al veel eerder moeten beginnen met skinnen...
Je weet zeker dat je een 315 skill skinner hebt?
+5 skinning enchant en finkles skinner geeft 315 skinning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees verschillende meningen over de mage na 1.11, wat zijn julie meningen hier over?
Is de mage hoe die bedoeld is, caster met de hoogste damage etc. óf alleen nog maar goed voor brood/water en buffs? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Squatt_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
MaTr1x schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 15:50:
Wat me trouwens gisteren wel opviel na de patch was dat mijn 10 rage die ik krijg als ik shapeshift nu wel heel erg snel op is... Tot voor kort had je nog een paar seconden waarna ik kon pullen met Feral Charge, nu is mijn rage al in ± 1.5 s op...
Dat is een 'known bug' in 1.11. Furor zet je bij een switch naar bear niet meer in combat. Daardoor ben je je rage zo snel weer kwijt.

"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Na gister niet genoeg man beschikbaar te hebben voor Naxxramas, besloten we dan maar BWL te doen. Maar vandaag was wel iedereen beschikbaar en dus gingen we met 40 man naar EPL om daar de basis van Kel'Thuzad binnen te vallen.
Eerst maar eens bij de spider wing koekeloeren, dat resulteerde even later in het volgende
Afbeeldingslocatie: http://represent.dk/pc/screenshots/anubrekhan.jpg
FYI Rade is onze MT en NL, diegene die het zegt is een Belg en we houden ervan om elkaar te stangen.

En drops waren ook goed, maar daarvoor verwijs ik je naar: http://www.praemium.eu
der zit iets oranjes tussen ;)

Daarvoor ook al een trash mob epic gehad, kan even niet vinden welke.

Toen nog even de Deathknight wing bekeken en de instructor even proberen te pullen enzo om te kijken hoe ie werkt, helaas was het al laat aan het worden en zijn we gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 23:31:
Ik lees verschillende meningen over de mage na 1.11, wat zijn julie meningen hier over?
Is de mage hoe die bedoeld is, caster met de hoogste damage etc. óf alleen nog maar goed voor brood/water en buffs? :)
Ze hebben het een heel eind in de goeie richting getrokken imho. Nu in Bwl DPS ik vrijwel meer dan normaal, en kan nu MAKKELIJK in de top 3 blijven als ik mijn best doe. ;)
Als je nu echt nog dmg wil doen moet je een elementalist build nemen, en dat heb ik dan ook, *kuch* raserian *kuch*

Mages konden al goeie dmg doen op zich, maar singletarget viel het wel tegen vond ik. Nu kan je ook gewoon single target dps doen met wat fire eerst, dan frost, en zodra je firespelldebuffs uitrunnen dan begin je weer met fire. Het vreet mana, maar dan heb je ook wel wat.

En ja, water en brood maken moeten we toch, dat zal niet veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Hmm kom net terug van een rare ZG run. Thekal moet je dus normaal van zijn 2 adds van tanken omdat ze anders healen blabla. Out of LoS blabla. Maar nu healde ze hem gewoon, en elkaar. Ze bleven maar healen. Daarna moesten we thekal zo lang tanken omdat de adds elkaar healden dat hij doodging. Toen nuke-te we zijn adds maar, maar die resde elkaar weer en Thekal!
Dus waren we nergens meer! Nou toch neergekregen, fight duurde wel 20 minuten, bleef maar healen. Erg erg raar

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Crowmeister schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 00:15:
Hmm kom net terug van een rare ZG run. Thekal moet je dus normaal van zijn 2 adds van tanken omdat ze anders healen blabla. Out of LoS blabla. Maar nu healde ze hem gewoon, en elkaar. Ze bleven maar healen. Daarna moesten we thekal zo lang tanken omdat de adds elkaar healden dat hij doodging. Toen nuke-te we zijn adds maar, maar die resde elkaar weer en Thekal!
Dus waren we nergens meer! Nou toch neergekregen, fight duurde wel 20 minuten, bleef maar healen. Erg erg raar
ehmm

je taccs kloppen niet ze hoeven helemaal niet uit LoS te staan je moet gewoon een rogue op lor'khan zetten die hem kicked zodra die begint te healen.
Als je dat doet kan je ze stuk voor stuk dpsen en dan op eht einde samen brengen en AoE-en.

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 17:48
Weet iemand een oplossing voor het probleem dat item info in de hoek van mijn scherm blijft staan?
Zo ziet dat eruit:

Afbeeldingslocatie: http://img296.imageshack.us/img296/8463/fout9re.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruikte altijd Nurfed Actionbars, en sinds gisteren is er een nieuwe uit. In de oudere versies was het altijd mogelijk om je character, spellbook, helpmenu, friendslist/guild etc buttons gewoon op het scherm te laten door een vinkje te zetten. Echter nu is die optie er niet meer. Iemand die een oplossing weet? Ik vind het namelijk makkelijk werken. Nu moet je rechtermuis op N icoon, dan naar other... etc en dan aanklikken wat je wilt zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

pyrofielo schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 00:39:
[...]

ehmm

je taccs kloppen niet ze hoeven helemaal niet uit LoS te staan je moet gewoon een rogue op lor'khan zetten die hem kicked zodra die begint te healen.
Als je dat doet kan je ze stuk voor stuk dpsen en dan op eht einde samen brengen en AoE-en.
Nee, tis patch 1.11. Wij hadden weer een molten core runnetje en de Adds van Sulfuron healden zichzelf echt 8x vol ofzo, nou hadden wij er geen problemen mee maar guilds die nog niet zo ver zijn misschien wel. We gebruikten gewoon de tactics die we al 6 maanden lang gebruiken. (dus 1 voor 1 de adds naar boven brengen)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 23-08 17:09
Leuk zo'n Tabard of the Scarlet Crusade, kostte wat runs maar is het zeker waard :+

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/maegrim/wow/kek2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Crowmeister schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 00:15:
Shaman / warrior op lor'khan, purge zijn LS en ES/Shieldbash zijn heals, niets aan de hand. Zowieso is LoS dan niet meer van belang en heb je gemakkelijker overzicht.

Overigens is het met die nieuwe raidicons als raidleader wel even wennen, maar gewoon een genot voor iedereen die mee is :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Vincentio schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 00:01:
Na gister niet genoeg man beschikbaar te hebben voor Naxxramas, besloten we dan maar BWL te doen. Maar vandaag was wel iedereen beschikbaar en dus gingen we met 40 man naar EPL om daar de basis van Kel'Thuzad binnen te vallen.
Eerst maar eens bij de spider wing koekeloeren, dat resulteerde even later in het volgende
[afbeelding]
FYI Rade is onze MT en NL, diegene die het zegt is een Belg en we houden ervan om elkaar te stangen.

En drops waren ook goed, maar daarvoor verwijs ik je naar: http://www.praemium.eu

Toen nog even de Deathknight wing bekeken en de instructor even proberen te pullen enzo om te kijken hoe ie werkt, helaas was het al laat aan het worden en zijn we gestopt.
Nice, mag ik vragen wat jullie AQ40 status is? Sommigen claimen dat je AQ40 encounters moet leren om skilled genoeg te zijn voor Naxx. Anderen zeggen weer dat als je raid voornamelijk in tier 2 gear zit, je ook gewoon in Naxx aan de slag kan.

Punt bij ons is dat meeste mensen AQ40 helemaal niet leuk vinden en we vermoeden dat het onze dood wordt als we er toch aan beginnen omdat het moet om de stap naar Naxx te doen. Kan me niet voorstellen dat 40 man die merendeels tegen hun zin in AQ40 zitten goed is voor een guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
B1gk1ller schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 20:50:
[...]

Misschien dat die het nog wel doet?
Bij mij blijft GEM telkens melding geven dat er nieuwe raids zijn terwijl dat niet zo is. Zwaar annoying zon knipperent knopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
superbassie schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 00:44:
Weet iemand een oplossing voor het probleem dat item info in de hoek van mijn scherm blijft staan?
Zo ziet dat eruit:

[afbeelding]
Als je superinspect gebruikt komt het daarvan. Even kijken op http://ui.worldofwar.net/ en daar de fix halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Kaap schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 07:51:
[...]
Nice, mag ik vragen wat jullie AQ40 status is? Sommigen claimen dat je AQ40 encounters moet leren om skilled genoeg te zijn voor Naxx. Anderen zeggen weer dat als je raid voornamelijk in tier 2 gear zit, je ook gewoon in Naxx aan de slag kan.

Punt bij ons is dat meeste mensen AQ40 helemaal niet leuk vinden en we vermoeden dat het onze dood wordt als we er toch aan beginnen omdat het moet om de stap naar Naxx te doen. Kan me niet voorstellen dat 40 man die merendeels tegen hun zin in AQ40 zitten goed is voor een guild.
Dat vraag ik me dus ook af, mede omdat bij ons dezelfde discusie loopt.
Veel mensen bij ons vinden AQ40 niets, de setting niet, de mobs niet nix nada noppes.
Maar aan de andere kant wordt er verteld dat de begine bosses twin Emps niveau is.
Ben benieuwd, maar word warschijnlijk pas na de vakantie periode dat wij er mee aan de slag gaan.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 07:51:
[...]

Anub'Rekhan en Noth zijn op zich niet moeilijk, maar vooral voor Razuvious heb je echt een raidcoordinatie nodig die je vooral leert van AQ40. Twin Emps, C'thun, Ouro zijn allemaal gevechten waarin je het je eigenlijk niet kan veroorloven om iemand dood te laten gaan en dat geldt hier ook. Blackwing Lair is op zich nog wel moeilijk voor beginnende guilds denk ik, maar omdat je de frustratie van 5 idioten in een C'thun attempt nog niet hebt meegemaakt ga je jezelf opvreten hier in Naxx ;p

Daar komt nog bij dat Ouro en C'thun simpelweg een enorm goeie loottable hebben en je hebt wel degelijk top of the line gear nodig. Understudies bij Razuvious meppen voor 1500-1800, Anub mept voor rond de 1500 en Noth is een soort Razorgore on steroids dus iedereen er met het koppie bij.

Wat vinden jullie trouwens niet leuk aan AQ40? De loot? De omgeving? De gevechten waarvoor resistance, geduld en coordinatie nodig zijn? Om maar even wat te noemen...
Vincentio schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 00:01:
[afbeelding]

Feli, welkom bij de Anub Kill Club ;p We hebben gisteren een hele avond op Razuvious gezeten. Wat een prachtig gevecht, je mag je priests leren tanken (1), leren om met een LoS positionering te werken (2) en dat alles met een prachtig, luck-based systeem van een van de meest onbetrouwbare spells van een priest; Mindcontrol (3). We hadden de hele avond nodig om een goeie positionering te vinden (en om de pull te leren zodat we niet binnen 30 seconden gewiped werden).

Nu nog de priests de fijne kneepjes van het MC-tanken leren :) De eerste 2 pogingen met de nieuwe tactiek gingen iig al een stuk beter dus ik heb goede hoop voor de volgende keer. In de tussentijd gaan de priests leren werken met MC in instances e.d.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2006 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
<3 magic absorbtion !!!!

Bij firemaw nooit minder dan 5500 mana gehad : D

275 mana per resist terugkrijgen owned !!!

<3 pve slack spec !!!

21 arcane 30 frost owned !!!!!

30% meer dmg doen dan de nr 2 mage (en madhunter voorblijven met 6k dmg, SLACKER !!!) owned ook best heel erg !

<3 frost channeling

bij 3 sunders trinkets activeren en voluit nuken op de broodlord (frostbolts van 1300/1400) is ook wel geinig, daarna toep activeren en 5 crits van 2600 eruit gooien zonder aggro krijgen owned ook !!!
jarnotjuh schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 20:48:
En hoe attacken we vaelastrasz met de nieuwe mage specs?

[afbeelding]
Juist!
Het is raar om naast een boss te staan nu, voor dmg te doen... Maar 1 mage heeft bij ons imp arcane missiles nu, en dan moet het maar zo. :)
Welke nub mage loopt hier te fireblasten op vael? vind je het gek dat je whiped : P

[ Voor 33% gewijzigd door ImdaMned op 23-06-2006 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

jarnotjuh schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 08:40:
[...]

....

Voor de mages hier, welke talents in de frosttree heb je nu echt zoiets van "raid,must have"?
Ben nu elementalist, maar heb nu al het idee dat ik 3 punten vergooid heb in die master of elements.
http://www.wowhead.com/talent/?kZVgMzfchLVV0ckfz

Dat is mijn build atm, het nuked wel lekker moet ik zeggen, en de critchance is van 9-10% naar 21% gegaan O+. Ik zit er aan te denken om die master of elements weg tehalen, want volgens mij is het gewoon een proc, en niet dat het ALTIJD je mana refund..
Imp.Blizzard heb ik ook alleen maar genomen omdat ik anders niet aan me iceblock kom, en dan lijkt me Frostbite/Permafrost toch een stuk minder handig... (Blizzard merk je tenminste nog op Nefadds..)

Iemand hier een betere kijk op?
Mocht ik elementalistbuild beu zijn, dan zou ik terugspeccen naar:
http://www.wowhead.com/talent/?R0xVZZVVMIsfpAo 10 / 0 / 41!
Ikzelf heb een 0/18/33 build, nuked zeker lekker, eindelijk kan ik ook normaal mijn fireball gebruiken (voor patch was ik 13/0/38, dus geen imp fireball).
nodig: imp frostbolt, piercing ice, arctic reach (leuk bij geddon, blijf je uit range van zijn irritante debuff, nee niet de bomb) en frost channeling.
zeer handig: coldsnap, ice block en ice barrier en ice shards.
De rest is zeker handig, maar veel meer afhankelijk van je speelstijl. imo is de frosttree (nog steeds) de beste tree.
Master of elements is vooral handig. Ik heb geen clearcast meer, dus helpt MoE een beetje.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 08:43:Wat vinden jullie trouwens niet leuk aan AQ40? De loot? De omgeving? De gevechten waarvoor resistance, geduld en coordinatie nodig zijn? Om maar even wat te noemen...
De omgeving voornamelijk. Mening over de loot is verdeeld maar we geven wel aan dat de bossfights leuk lijken. Maar als je constant ergens speelt waarbij de omgeving invloed op je stemming heeft, speelt het niet lekker weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AleXnl schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 22:21:
als je bij Neffy al bent dan betekent dat dat je broodlord dood heb en dus zijn hoofd al aantal keren hebt. dat houd in dat een aantal mensen een quest hebben waarbij zij een item van Onyxia moeten/kunnen looten. als zij dat niet doen dan kan je dus ook niet skinnen ;) dit probleem komt denk ik bij elke guild wel voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 09:03:
[...]
De omgeving voornamelijk. Mening over de loot is verdeeld maar we geven wel aan dat de bossfights leuk lijken. Maar als je constant ergens speelt waarbij de omgeving invloed op je stemming heeft, speelt het niet lekker weg.
Kijk, het staat je vrij om het gewoon te gaan proberen. Attunement is redelijk duur vooral als je niet Revered of hoger bent met AD, maar de loot is wel gewoon even 2 dimensies hoger dan alles wat we tot nu toe kennen. Probeer de Spiderwing gewoon eens (Deathknight trash is gewoon 5-man spul, serieus) en kijk hoe ver je komt. Of probeer een Gargoyle in de Plaguewing. Als je die kan killen dan komt je vast wel een eindje bij Anub'Rekhan en Noth :)

Hier staat trouwens jouw dilemma ook nog eens met een constructieve thread op de EJ forums:
http://forums.elitistjerks.com/viewtopic.php?id=7209

Oh, en doe alsjeblieft de Abomination Wing niet. Naast de nieuwe kanshebber voor Worst Trash Evarr is de eerste baas ook nog es erg gezellig. Om je een idee te geven:
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v287/Magil/patchwerk.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2006 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 08:43:
[...]Nu nog de priests de fijne kneepjes van het MC-tanken leren :) De eerste 2 pogingen met de nieuwe tactiek gingen iig al een stuk beter dus ik heb goede hoop voor de volgende keer. In de tussentijd gaan de priests leren werken met MC in instances e.d.
klinkt goed wij zijn nog niet zover maar lijkt me wel leuk. Dan is het wel lekker dat ik een priest en warior heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 09:09:
[...]

Kijk, het staat je vrij om het gewoon te gaan proberen. Attunement is redelijk duur vooral als je niet Revered of hoger bent met AD, maar de loot is wel gewoon even 2 dimensies hoger dan alles wat we tot nu toe kennen. Probeer de Spiderwing gewoon eens (Deathknight trash is gewoon 5-man spul, serieus) en kijk hoe ver je komt. Of probeer een Gargoyle in de Plaguewing. Als je die kan killen dan komt je vast wel een eindje bij Anub'Rekhan en Noth :)

Hier staat trouwens jouw dilemma ook nog eens met een constructieve thread op de EJ forums:
http://forums.elitistjerks.com/viewtopic.php?id=7209

Oh, en doe alsjeblieft de Abomination Wing niet. Naast de nieuwe kanshebber voor Worst Trash Evarr is de eerste baas ook nog es erg gezellig. Om je een idee te geven:
[afbeelding]
Haha, dat plaatje klopt wel zo'n beetje met Patchwerk ;p

combat log:
code:
1
2
3
4
5
6
7
[Pathwerk] [Hatefull Strike] | [Miss]
[Pathwerk] [Hatefull Strike] | [Dogde]
[Pathwerk] [Hatefull Strike] | [Parry]
[Pathwerk] [Hatefull Strike] | [Miss]
[Pathwerk] [Hatefull Strike] | [Parry]
[Pathwerk] [Hatefull Strike] | [Hits] [7985]
[You] [Die]

En dat allemaal in 1 seconde o_O

Als die met je wilt spelen dan gaat die ook spammen ook :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Gisteren voor het eerst sinds een maand weer Razorgore kunnen doen, en dit keer geheel lag-vrij.

Jammer alleen dat het wederom niet lukte, er gaat altijd wel 1 kiter te vroeg dood (door een daze van een Legionnaire bv.) waarna alle corners 1 voor 1 de lul zijn door een hele trein mobs.

Nou ja, ik hou het er maar op dat het komt door die maand pauze en de vele nieuwe gezichten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaTr1x schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 15:50:
Ik heb verschillende builds gespeeld waarbij ik altijd OoC heb gehad, tot gisteren dus. Oa een build met 5/5 Ferocity, maar ook met 5/5 Feral Agression. De build die ik nu test is puur op dire bear form gericht aangezien ik nu veel tank (*BRS/BRD/Scholo). Ik kom na een tijdje tanken rage tekort en kan dus niet constant maulen, nu met wat punten in Ferocity weer wel, en tijdens een gevecht krijg ik instant rage met die 2 punten in Improved Enrage.

Over de Balance tree: ik zou het eigenlijk wel fijn vinden als die eens zou worden aangepakt zodat je niet 5 punten hoeft te verspillen om bij Natural Weapons en Natural Shapeshifter hoeft te komen als je een feral speelt.

Wat is de gear die jij trouwens hebt als je 9k armor niet echt veel vind?
http://www.ctprofiles.net/profiles.ct?cid=179445

Mijn gear is niet super goed, maar ik zit rond de 11k en ik mis het armor trinket (heb Blackhands breath) en ook geen smoking heart of the mountain. Die laatste wil ik nog een keer maken. Het is toch wel een leuke tank trinket. Ik tank niet zo veel, maar soms skeram en dat gaat met deze gear prima, zolang er maar geen earthshocks komen. Ik wil nog ene betere headpiece (guise of the devourer ...) en de schouders uit arathi basis. Maar die reputation zit nog op neutral....

Ik vind dat OoC redelijk wat proct en in solo-pve en raid pve vind ik het onmisbaar. Ik denk dat het je op de lange termijn (OoC + 1/2 impr. enragemeer rage oplevert dan 2/2 imp enrage.

Ik heb ook heel wat nuances op mijn build gehad met en zonder impr enrage en natural shapeshifter. Ik gebruik cheap mana pots voor natural SS en extra crit voor rage. Verder wissel ik tussen mijn dmg-weapon/warden staff infight om meer rage te krijgen mocht dat nodig zijn.

Ik pull overigens of met moonfire of met Feral fairy fire.

In de 5-man instances ben ik meestal offtank/dps en dan is 5/5 ferocity+hoogcrit%+rage_on_crit talent en OoC een hele welkome combinatie. OoC is een gratis swipe die meestal wel een crit heeft. Dat geeft dan weer rage voor een continue stroom aan mauls of een frenzied regen. Swipe+thorns zorgt ook dat de mobs aan je blijven plakken en je dus meer rage krijgt. Maar ik geloof niet dat ik iets nieuws vertel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gisteren een SM-Armory run gedaan samen met een level 43 Warrior (lootrun). Het record staat op 20 mins. Best redelijk snel vind ik voor een paladin (mixed) en een warrior (fury).

weet iemand toevallig hoe de elite boss heet van armory?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 10:05:
ik heb gisteren een SM-Armory run gedaan samen met een level 43 Warrior (lootrun). Het record staat op 20 mins. Best redelijk snel vind ik voor een paladin (mixed) en een warrior (fury).

weet iemand toevallig hoe de elite boss heet van armory?
l2thott plx

herod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
wat is de must-have FR als je ragnaros probeert neer te krijgen? ik zit nu op rond de 80 FR unbuffed zonder te gimpen.

momenteel is dit mn equip http://wow.allakhazam.com/profile.html?944536 (kijk evt ff in mn backpack)

ony necklace 15 FR
torch of austen 10 FR
wrist armor met 10 FR
dragonrider boots 10 FR
warlock trinket 10 FR
cloak enchant 7 FR
ward of the elements 8 FR
FR cloak 10 FR
---------+

80 totaal

op mn profiel staat nog niet mn mana igniting cord en mn head of the ogre king (beide +1 crit) krijg mn wowreader niet aan het uploaden..

maar waar kan ik het beste nog investeren voor extra FR? ik heb een 20 FR enchant op head/leg ready staan, maar die wil ik op mn nemesis skullcap zetten.. ony moeten we makkelijk neerkrijgen..

editje, cloak erbij gezet

[ Voor 4% gewijzigd door BootVluchteling op 23-06-2006 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

BootVluchteling schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 10:09:
wat is de must-have FR als je ragnaros probeert neer te krijgen? ik zit nu op rond de 80 FR unbuffed zonder te gimpen.

momenteel is dit mn equip http://wow.allakhazam.com/profile.html?944536 (kijk evt ff in mn backpack)

ony necklace 15 FR
torch of austen 10 FR
wrist armor met 10 FR
dragonrider boots 10 FR
warlock trinket 10 FR
cloak enchant 7 FR
ward of the elements 8 FR
---------+

70 totaal

op mn profiel staat nog niet mn mana igniting cord en mn head of the ogre king (beide +1 crit) krijg mn wowreader niet aan het uploaden..

maar waar kan ik het beste nog investeren voor extra FR? ik heb een 20 FR enchant op head/leg ready staan, maar die wil ik op mn nemesis skullcap zetten.. ony moeten we makkelijk neerkrijgen..
Haal Smokey's Drape op (quest reward) en doe daar een +7FR enchant op, haal Royal Seal of Eldre’thalas, en Tidal Loop van de Molten Core questline en je hebt er 35 FR bij.

Bij ons is het minimum voor casters 120 FR unbuffed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

On_E schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 10:11:
[...]

Haal Smokey's Drape op (quest reward) en doe daar een +7FR enchant op, haal Royal Seal of Eldre’thalas, en Tidal Loop van de Molten Core questline en je hebt er 35 FR bij.

Het is ook belangrijk dat je een Fire pot pakt voor het gevecht start en hem niet meer op de timer hebt.
Niet rondklooien met de lava dan zoals sommigen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
On_E schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 10:11:
[...]

die trinket heb ik dus al, de tidal loop ben ik mee bezig (woensdag kan ik de handen ophalen) on_e ik heb dus nu een goeie cloak met fire dmg +21/23 ofzo.. en 10 FR er normaal op, +7 FR enchant

[ Voor 12% gewijzigd door BootVluchteling op 23-06-2006 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 09:46:
Gisteren voor het eerst sinds een maand weer Razorgore kunnen doen, en dit keer geheel lag-vrij.

Jammer alleen dat het wederom niet lukte, er gaat altijd wel 1 kiter te vroeg dood (door een daze van een Legionnaire bv.) waarna alle corners 1 voor 1 de lul zijn door een hele trein mobs.

Nou ja, ik hou het er maar op dat het komt door die maand pauze en de vele nieuwe gezichten. :)
Mag ik een fijne suggestie doen?

Wij gebruikten eerst ook de kite techniek (al een maand of 3 tot 4). Alle legionnaires kiten door shamans, dragons kiten door hunters/druids/warlocks en de mages dood maken door de rest. Echter, dit resulteerde geregeld in wipes omdat er maar 1 foutje gemaakt hoeft te worden en je hebt een sneeuwbaleffect wat je niet meer kan corrigeren.

Een maand geleden zijn we overgegaan op: hunters kiten draken, en de rest legt alle legionnaires en mages om (waarbij druids en warlocks natuurlijk nog wat draken fearen/sleepen). Sinds we dat gebruiken hebben we geen doden meer in fase 1, omdat het zoveel minder foutgevoelig is. (Het enige wat nog fout kan gaan is dat er een draakje losloopt, en dit kan heel makkelijk opgepakt worden door de hunters.)

Wij zijn woensdag overgegaan op een nieuw dkp systeem. Sinds ~november NDKP gebruikt met zero-sum en vaste item-waardes, nu terug naar een "x punten per baas en bieden op items". In ieder geval is het loot verdelen al een stuk leuker :D Verder kan er nu weer DKP verdiend worden met wipe-tries in AQ40/Naxx en dus "loon naar werken'.

Gisteren BWL leeggeslagen t/m Chrom. Het tempo lag niet echt hoog, maar we zijn 0 keer gewiped t/m Chrom. Nef fase 1 moesten we even on the fly wat dps herindelen, maar uiteindelijk ging het redelijk. Bij de overgang naar fase 2 hadden we de pech van een shadow flame over de linkse groep en wipe.

Daarna met 10 guildies WSG ingedoken, wat we niet zo heel vaak doen. Best jammer, want eerst moesten we tegen een pvp team waar we met 3-1 van wonnen, en daarna tegen Mior & guild (The Unforgiven Warriors) guild, en dat hebben we ook gewonnen. Kortom, het was best een succes en erg leuk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 09:46:

Razor was even wennen. Om de MC te verbreken ging ik altijd zitten met X. Dat werkt nu niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Laatst online: 10-09 13:59

chromeeh

the Gnome

Gister m'n eerste 'quest' voor de Argent Dawn gedaan (In SW), nog nooit een quest zo snel af kunnen ronden >:)
Nu vroeg ik me af, zijn in alle gebieden waar een Necropolis geval zweeft Argent Dawn quests te doen?
Dus net buiten IF, etc? En waar zweven ze nog eventueel meer?

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
BootVluchteling schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 10:09:

Maak van je felheart cap een FR cap (met enchant) en je hebt een mooie +30 FR/+27 sta/+20 dmg cap voor al je FR needs (ook bwl). En hou Nemesis lekker voor je DPS set (met ZG enchants).

[ Voor 43% gewijzigd door Bosmonster op 23-06-2006 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chromeeh schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 10:21:
Gister m'n eerste 'quest' voor de Argent Dawn gedaan (In SW), nog nooit een quest zo snel af kunnen ronden >:)
Nu vroeg ik me af, zijn in alle gebieden waar een Necropolis geval zweeft Argent Dawn quests te doen?
Dus net buiten IF, etc? En waar zweven ze nog eventueel meer?
IF, Tanaris, Mulgore, er zit ook een spawn in Winterspring volgens mij.. maar bij tanaris gaat daar echt hard aan toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Bosmonster schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 10:21:
[...]

Maak van je felheart cap een FR cap (met enchant) en je hebt een mooie +30 FR/+27 sta/+20 dmg cap voor al je FR needs (ook bwl). En hou Nemesis lekker voor je DPS set (met ZG enchants).
maar zou jij dat doen..? ik heb dus nu een +1 crit helm, en we hebben MC bijna op farm.. onyxia heb je dan ook zo neer.. tier 2 is dus binnen handbereik.. als ik die nemesis skullcap enchant, heb ik 10 frost, 10 arcane en 20 FR erop.. + nog de andere stats..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh ja, dat wilde ik hier nog even vragen/melden.

Gisteren bij Vael kreeg onze tank pas als 5e (!) burning adrenaline. Daarna 3 (!) mana users en daarna pas de 2e tank. En precies op dat moment was Vael dood :P Kortom, Vael is wel erg easy op deze manier. Eerst was het standaard mana user -> mana user -> tank -> repeat. Zijn er mensen die deze nerf kunnen bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 21:30
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 10:17:
[...]

en daarna tegen Mior & guild (The Unforgiven Warriors) guild, en dat hebben we ook gewonnen.
Re-match!

Weet niet wat onze russische vriend de flagcarrier aan het doen was, maar niet flag-carrien iig. Na een tijdje deed iedereen maar wat.. priest die flag pakt e.d.

Daarna even overlegt wie nou wat, waar ging doen, en toen kregen we JogWe & co (Perfection). En dat ging stukken beter. Helaas toch op het nippertje verloren met 3-2.

[ Voor 3% gewijzigd door Mior op 23-06-2006 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 10:27:
[...]

maar zou jij dat doen..? ik heb dus nu een +1 crit helm, en we hebben MC bijna op farm.. onyxia heb je dan ook zo neer.. tier 2 is dus binnen handbereik.. als ik die nemesis skullcap enchant, heb ik 10 frost, 10 arcane en 20 FR erop.. + nog de andere stats..?
Bijna iedereen zet z'n FR enchant op z'n tier 1 headpiece, omdat daar al 10 FR op zit. Dan heb je dus 30 FR op 1 item, wat maakt dat je op andere slots minder gimp gear aan hoeft. 20 FR op je tier 2 item zetten zou ik zelfs inefficient noemen. Daar zou ik gewoon een ZG enchant op doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
BootVluchteling schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 10:27:
[...]

tier 1 headpiece is gewoon gemaakt voor een 20 fire res enchant, niet over nadenken, gewoon doen : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 08:43:
[...]

Anub'Rekhan en Noth zijn op zich niet moeilijk, maar vooral voor Razuvious heb je echt een raidcoordinatie nodig die je vooral leert van AQ40. Twin Emps, C'thun, Ouro zijn allemaal gevechten waarin je het je eigenlijk niet kan veroorloven om iemand dood te laten gaan en dat geldt hier ook. Blackwing Lair is op zich nog wel moeilijk voor beginnende guilds denk ik, maar omdat je de frustratie van 5 idioten in een C'thun attempt nog niet hebt meegemaakt ga je jezelf opvreten hier in Naxx ;p

Daar komt nog bij dat Ouro en C'thun simpelweg een enorm goeie loottable hebben en je hebt wel degelijk top of the line gear nodig. Understudies bij Razuvious meppen voor 1500-1800, Anub mept voor rond de 1500 en Noth is een soort Razorgore on steroids dus iedereen er met het koppie bij.

Wat vinden jullie trouwens niet leuk aan AQ40? De loot? De omgeving? De gevechten waarvoor resistance, geduld en coordinatie nodig zijn? Om maar even wat te noemen...

[...]

Feli, welkom bij de Anub Kill Club ;p We hebben gisteren een hele avond op Razuvious gezeten. Wat een prachtig gevecht, je mag je priests leren tanken (1), leren om met een LoS positionering te werken (2) en dat alles met een prachtig, luck-based systeem van een van de meest onbetrouwbare spells van een priest; Mindcontrol (3). We hadden de hele avond nodig om een goeie positionering te vinden (en om de pull te leren zodat we niet binnen 30 seconden gewiped werden).

Nu nog de priests de fijne kneepjes van het MC-tanken leren :) De eerste 2 pogingen met de nieuwe tactiek gingen iig al een stuk beter dus ik heb goede hoop voor de volgende keer. In de tussentijd gaan de priests leren werken met MC in instances e.d.
Ouro goede loottable? Ik weet niet wat er toegevoegd is, maar het enige wat goed was is het schild en die is bij ons nooit gedropped. Nee de beste loot van AQ40 zit bij de enige boss die wij gewoon niet doen, geen zin in... Viscidus.
Waar zit Noth ook alweer, ik kan bij ons de plaatjes niet zo gauw vinden meer van de instance indeling. Maar idd Deathknight wing trash is echt :Z en als je dan net Anub neer hebt dan is het helemaal irritant, omdat de spider wing trash tenminste nog wel een beetje uitdaging biedt.

En inderdaad je hebt gewoon top tank gear nodig op 5 warriors voor Naxx.
Als je dan toch AQ40 gaat doen, kan je het best gewoon Bug family en Viscidus overslaan, zij zijn het irritantst om te doen imho en zijn niet zo bijzonder. Van elk gevecht zijn wel filmpjes uit.
Het punt is gewoon dat je van Emps, Ouro en C'thun veel leert en dat is zeker handig in Naxx, want bij Anub wil je 0 doden hebben (en geen Blizzard die de server even laat laggen voor 20 sec, waardoor je een wipe hebt op 60% terwijl iedereen nog full hp/mp was...)

En voor Razuvious, wat mensen hadden gister slaap teveel gehad de nacht ervoor ofzo, dus zijn er een aantal een tijd met hem gaan spelen om de pull en tank spots enzo door te krijgen. Nu nog kijken hoe het werkt met DPS op de boss erbij, want je zal moeten nuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Laatst online: 24-08 13:48
waar kan ik mijn frostbolt rank 11 halen? weet iemand dat welke quest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 10:17:
[...]

Mag ik een fijne suggestie doen?

Wij gebruikten eerst ook de kite techniek (al een maand of 3 tot 4). Alle legionnaires kiten door shamans, dragons kiten door hunters/druids/warlocks en de mages dood maken door de rest. Echter, dit resulteerde geregeld in wipes omdat er maar 1 foutje gemaakt hoeft te worden en je hebt een sneeuwbaleffect wat je niet meer kan corrigeren.

Een maand geleden zijn we overgegaan op: hunters kiten draken, en de rest legt alle legionnaires en mages om (waarbij druids en warlocks natuurlijk nog wat draken fearen/sleepen). Sinds we dat gebruiken hebben we geen doden meer in fase 1, omdat het zoveel minder foutgevoelig is. (Het enige wat nog fout kan gaan is dat er een draakje losloopt, en dit kan heel makkelijk opgepakt worden door de hunters.)
Dat hoor ik vaker inderdaad, maar dat lukt ons ook niet.

Dan worden we uiteindelijk ook gewoon overlopen door mobs, en het verbruikt belachelijk veel mana.

We hebben m pas 1 keer down gekregen, met kiten, en dat doen wij anders dan jullie zo te zien. (hunters kiten dragonkin, warriors kiten legionnaires, rest killed mages)

Maar er gaat dus altijd wel ineens een hunter dood, of een warrior wordt gedazed en gekilled, en dan krijg je dat sneeuwbaleffect inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
remcio schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 10:36:
waar kan ik mijn frostbolt rank 11 halen? weet iemand dat welke quest?
een boek uit AQ20..
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slowchat s.v.p.