Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 79 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.044 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
achjah:p is het niet toevallig barrens chat? dat is echt fun op onze serv:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveal!
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 12:03
Ik kan nie inloggen op Silvermoon, hebben meer mensen dat of zal het een addon probleem zijn ?
Hij laat characterscherm ziet, gaat laden en dropt weer terug naar characterscherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 17:48
eendje schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 18:19:
eh dat zegt ie toch? Titan pannel schijnt niet te werken..

ik begrijp niet hoe je dan vreemd kan vinden dat het niet werkt?

zal wel aan mij liggen
Hij werkt wel weer bij mij iig

Had stille hoop op rank9, maar helaas --> 99% rank8 =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Ik moet toch even zeggen dat ik dit echt onacceptabel vind. Dit kan gewoon niet. Al ruim een maand (als het niet langer is) praat iedereen over de 1.11 patch. Al sinds die tijd is Blizzard bezig om die patch voor te bereiden en toch verkloot Blizzard die hele patchdag weer, zoals gewoonlijk. Leren ze nou nooit van hun fouten?
Hoe kan het nou dat die servers nu nogsteeds niet normaal werken. Zitten ze bij Blizzard alleen maar te slapen, voetbal te kijken of koffie te drinken? Daar betaal ik mijn maandelijkse bedrag niet voor, hoor :(

Als ze het goed hadden aangepakt had iedereen om 15:00 weer gewoon online moeten zijn om weer gewoon te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Av3ng3rtje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-08 10:15
Bij ons (op Ragnaros) is het meestal zo dat we 's avonds meestal lagfreezes krijgen, nou zal je zeggen oke.. maar naar deze patch is het helemaal verneukt:

- Zeppelins blijven hangen in de lucht na een tijdje vliegen
- Je kan niks verkopen/kopen
- Je kan geen mailbox openen
- Je kan geen instance in
- In sommige zones verschijnt geen een mob

GG Blizzard, en dan de hele dag lopen klote om die patch voor elkaar te krijgen..

</whine>

[ Voor 8% gewijzigd door Av3ng3rtje op 21-06-2006 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke ik zit op Bloodhoof. Hier lijkt alles weer naar behoren te werken. Alleen de add ons. Maar daar is wel over heen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:15
Je kan gewoon je addons gebruiken: Load out of date addons aanvinken :) Geen problemen hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:12
johnnyv.nl schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 18:20:
Hrm. Resto druids hadden innervate. Die raak je kwijt, krijg je swiftmend (vrij waardeloos) voor terug. Mag je 1g40 gaan betalen om weer innervate te krijgen 8)7
swiftmend waardeloos? lol, think again pls. Die gaat veel tanks het leven redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Weet iemand hoe je die Tabard of the Dawn krijgt? Ik heb de 10 Necrotic Runes, maar ik weet niet welke NPC de quest geeft. Ik weet dat ie in LHC is maar welke npc?
Link naar Tabart of the Argent Dawn

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
eendje schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 18:19:
eh dat zegt ie toch? Titan pannel schijnt niet te werken..

ik begrijp niet hoe je dan vreemd kan vinden dat het niet werkt?

zal wel aan mij liggen
titanpanel werkt wel zei ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
achjah mensen vergeten addons te checken.. idd en er vliegt weer zon scourge in gadzetzan :@ DODELIJK zeg ik je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Wat is nu beter naar resto (neem ik al zeker)
enhancement of elemental? (voor een shaman)
Ik kan maar niet kiezen, heb een heerlijk 2h, maar ook een goede 1h + shield.. what to do?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 11:21

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 18:46:
Oke ik zit op Bloodhoof. Hier lijkt alles weer naar behoren te werken. Alleen de add ons. Maar daar is wel over heen te komen.
He, een mede bloodhoofer, guild/nick?
Thunderman (hunter) / Thundergirl (mage) hier uit NOS.

Ikzelf heb eigenlijk geen problemen qua add-ons, alleen me bar scaling via CT-mod werkt niet, dan maar normaal formaat, voor de rest werkt titan enzo wel gewoon.

Mijn nieuwe Thunder-Li Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AV is zwaar bugged :D De supplies droppen ongeveer 20 per mob/oppo die je killed nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Big Joe schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 18:26:
[...]

Eensch, bij ons [sunstrider] is het in 10 minuten 1 grote general chat geworden incl. tradespam.
Sunstrider, Horde of alliance. Op de LFG channel van Horde was het idd niet mis :(

(Op sunstrider: Yoelrey undead warrior en Omegasupreme orc warlock)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

weet iemand nog een leuke guild op genjuros, van mijn huidige guild hollandse leeuwen zijn nog maar 18 leden over :(

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ungarmax
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-06-2021
Vraagje:
Ik heb eerst de update geprobeerd te downloaden, maar toen ie eindelijk klaar met downloaden was, kreeg ik de melding dat de file corrupt was :s

nu heb ik wow compleet verwijderd, en opnieuw geinstalleerd. De 445 MB patch gedownload, geinstalleerd en kreeg weer de melding dat ie corrupt was, en ik het opnieuw moet proberen:S

Iemand enig idee hoe dit komt, en wat de oplossing kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lt_cmd_data
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ungarmax schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 20:14:
Vraagje:
Ik heb eerst de update geprobeerd te downloaden, maar toen ie eindelijk klaar met downloaden was, kreeg ik de melding dat de file corrupt was :s

nu heb ik wow compleet verwijderd, en opnieuw geinstalleerd. De 445 MB patch gedownload, geinstalleerd en kreeg weer de melding dat ie corrupt was, en ik het opnieuw moet proberen:S

Iemand enig idee hoe dit komt, en wat de oplossing kan zijn?
=> Start
=> uitvoeren
=> chkdsk c:
c: mag ook d: ect... zijn

als je 1+ kB in beschadigde sectoren. hebt dan weet je waar het aan kan liggen ;-)

kijk ook in je event vieuwer ofdat daar harddisk errors instaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aargh... LFG channel... ik denk niet dat blizz er aan gedacht heeft wat de impact van een global LFG is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
lt_cmd_data schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 20:26:
[...]

=> Start
=> uitvoeren
=> chkdsk c:
c: mag ook d: ect... zijn

als je 1+ kB in beschadigde sectoren. hebt dan weet je waar het aan kan liggen ;-)

kijk ook in je event vieuwer ofdat daar harddisk errors instaan.
mja, ik had dus 'tzelfde probleem... chkdsk uitgevoerd en nix gevonden ;(

toen maar windows opnieuw geinstalleerd (je ben WoW-verslaafde of je bent 't niet ;) :P) en nu werkt alles prima (met zelfde bestand wat eerst corrupt zou zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
weet iemand hoe je die SCT foutmelding weg kan krijgen? (en nee, ik bedoel niet door op ok te drukken :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 20:35:
aargh... LFG channel... ik denk niet dat blizz er aan gedacht heeft wat de impact van een global LFG is...
het is idd zeker even wennen zeg...

ik zou er nog mee kunnen leven als er alleen gevraagd zou worden voor high level instances maar er worden ook groepen gevraagd voor STV quests etc. Zelfs guild recruitement schijnt te zijn verplaatst naar 4 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 20:50:
weet iemand hoe je die SCT foutmelding weg kan krijgen? (en nee, ik bedoel niet door op ok te drukken :P)
De nieuwe versie downloaden ??

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2006 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik zit ingame nu en ben ns wezen kijken in Naxx maar ehm.... Hoe kom je er weer uit? |:( |:( Ik zie 2 portals in de central room, via een ervan ben ik binnen gekomen maar het maakt niet uit waar ik op ga staan, er volgt geen teleport. Ook al geprobeerd te CR naar strat main entrance maar dat werkte ook niet. Enige manier om uit Naxx te kome lijkt vooralsnog HS of portal. Fijn zo met m'n HS in CH. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 20:52:
Hmm, ik zit ingame nu en ben ns wezen kijken in Naxx maar ehm.... Hoe kom je er weer uit? |:( |:( Ik zie 2 portals in de central room, via een ervan ben ik binnen gekomen maar het maakt niet uit waar ik op ga staan, er volgt geen teleport. Ook al geprobeerd te CR naar strat main entrance maar dat werkte ook niet. Enige manier om uit Naxx te kome lijkt vooralsnog HS of portal. Fijn zo met m'n HS in CH. 8)7
9 kansen op 10 is het gewoon lag waardoor je er niet uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 20:51:

[...]

De nieuwe versie downloaden ??
duh 8)7 had niet gekeken of er al een nieuwe versie was.. lekker hoor... puik werk van die gasten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:48
79 topics doorlezen vind ik niet zo'n strak plan en Google was niet echt behulpzaam, dus (hopelijk) met jullie permissie hier deze vraag:

wat is de beste plek voor een alliance char om wool te farmen? Dat scheen vroeger in de Dead Mines te zijn, maar tegenwoordig wordt daar niet meer zo kwistig met wol gestrooid. Iemand tips?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 20:52:
Geen andere manier. (zit trouwens ook op arathor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

posttoast schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 21:59:
79 topics doorlezen vind ik niet zo'n strak plan en Google was niet echt behulpzaam, dus (hopelijk) met jullie permissie hier deze vraag:

wat is de beste plek voor een alliance char om wool te farmen? Dat scheen vroeger in de Dead Mines te zijn, maar tegenwoordig wordt daar niet meer zo kwistig met wol gestrooid. Iemand tips?
Best places to find cloth ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Laatst online: 06:48
Bedankt :)

Zag er best vet uit trouwens, die Necropolis boven Elwynn Forrest. :)

[ Voor 3% gewijzigd door posttoast op 21-06-2006 23:18 ]

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:33

On_E

Housemusic

Best leuk al die events, DAB & DUF doen het nog prima, toch leuke ZG shoulders, ja best blij met de patch eigenlijk.

Alleen Fear is wel keihard generfed zeg, 2 corruption ticks = break, voortaan dus alleen nog maar puur als CC/Interupt gebruiken, en niet Fear + DoT ;)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
On_E schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 23:32:
Best leuk al die events, DAB & DUF doen het nog prima, toch leuke ZG shoulders, ja best blij met de patch eigenlijk.

Alleen Fear is wel keihard generfed zeg, 2 corruption ticks = break, voortaan dus alleen nog maar puur als CC/Interupt gebruiken, en niet Fear + DoT ;)
idd, zwaar verkracht.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:02

GG85

.......

Ik heb zelf nog geen lvl60 warrior dus zelf testen gaat niet maar weet iemand hoeveel damage een Mortal Strike op lvl60 en een Heroic Strike op 60 doen? Ik wil weten of ik misschien MS kan laten schieten en dan wat meer punten in Fury investeren ipv de standaard 31/20/0 build.

Oh ja, en wat is beter, cleave of sweeping strikes voor 2 mobs?

[ Voor 13% gewijzigd door GG85 op 21-06-2006 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
GG85 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 23:53:
Ik heb zelf nog geen lvl60 warrior dus zelf testen gaat niet maar weet iemand hoeveel damage een Mortal Strike op lvl60 en een Heroic Strike op 60 doen? Ik wil weten of ik misschien MS kan laten schieten en dan wat meer punten in Fury investeren ipv de standaard 31/20/0 build.

Oh ja, en wat is beter, cleave of sweeping strikes voor 2 mobs?
Op GoT is bestaat de regel dat je pas na 24 uur je eigen post weer overnieuw mag posten. De damage die mortal strike en heroic strike doen hangt natuurlijk helemaal af van je gear. Daarbij vind ik dat Heroic Strike en Mortal Strike eigenlijk niet met elkaar te vergelijken zijn. Heroic Strike is slechts extra dmg op 1 van je normale swings terwijl Mortal Strike eigenlijk een extra ("gratis") attack is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah, spinnen! Ik haat spinnen! STOMP STOMP!

Afbeeldingslocatie: http://img214.imageshack.us/img214/2568/anubdown9rv.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[/quote]
He, een mede bloodhoofer, guild/nick?
Thunderman (hunter) / Thundergirl (mage) hier uit NOS.

Ikzelf heb eigenlijk geen problemen qua add-ons, alleen me bar scaling via CT-mod werkt niet, dan maar normaal formaat, voor de rest werkt titan enzo wel gewoon
[quote]

Dat is toevallig.
Nick: Tweaker 45 Priest / Guild: BokkeRijders
Trouwens dit mis ik in de start post. De Guild Bokkerijders is een behoorlijk grote nederlandse guild op Bloodhoof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:25

chromeeh

the Gnome

Na lang wachten gister tot de realms weer helemaal up waren, inloggen laatste paar mb downloaden van de patch.
De keyring is echt wel handig :) Keys kosten je geen extra inventory space meer :*)

Ik was dinsdag avond uitgelogged in Gadgetzan, dus loop vrolijk naar buiten zie ik ineens een stuk of 10 lvl ?? mobs (ben zelf lvl 49) langs rennen. Dus had zoiets van uhmm.... :?
Een snelle blik naar links toont me een zwevend kasteel achtig iets.
Samen met een grote groep (Horde & Ally's) eens flink zitten vegen :)
1 kill: 3847 rested xp :9

Na 20 min. spawnen er ineens Shadow elites... Die zijn liev O+
Vooral omdat ze wel gevoellig zijn voor Nature dmg >:)
(Laat ik nu eens een leuke nature dmg wand hebben)*
Alleen nu is dat leuke zwevende ding vlak naast Gadgatzan weer weg :?
Vanavond bij de Argent Dawn eens horen hoe het zit, heb me laten vertellen dat hun je er meer over kunnen vertellen :)

*= Ik bezit naast m'n mainwand (Arcane dmg), ook nog een Shadow, Fire & Nature wand 8)
Handig als mobs een bepaalde resist hebben >:)

[ Voor 9% gewijzigd door chromeeh op 22-06-2006 08:37 ]

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:59
Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 00:52:

[afbeelding]
Gratz met de kill, heb nu op allakhazam wel gezien dat de loot stinkt. :P En zo aan de loot te zien zijn deze ook weer van grafische hoogstandjes voorzien. *kuch!*

Ik zie dat jullie de "hele nuttige" signs ook al uitgevonden hebben?
Wij gister AQ20. Raidleader: "Ok, kill star first, then the triangle, then take the skull one.
Man, ventrilo kwam niet meer bij.. :X

Voor de mages hier, welke talents in de frosttree heb je nu echt zoiets van "raid,must have"?
Ben nu elementalist, maar heb nu al het idee dat ik 3 punten vergooid heb in die master of elements.
http://www.wowhead.com/talent/?kZVgMzfchLVV0ckfz

Dat is mijn build atm, het nuked wel lekker moet ik zeggen, en de critchance is van 9-10% naar 21% gegaan O+. Ik zit er aan te denken om die master of elements weg tehalen, want volgens mij is het gewoon een proc, en niet dat het ALTIJD je mana refund..
Imp.Blizzard heb ik ook alleen maar genomen omdat ik anders niet aan me iceblock kom, en dan lijkt me Frostbite/Permafrost toch een stuk minder handig... (Blizzard merk je tenminste nog op Nefadds..)

Iemand hier een betere kijk op?
Mocht ik elementalistbuild beu zijn, dan zou ik terugspeccen naar:
http://www.wowhead.com/talent/?R0xVZZVVMIsfpAo 10 / 0 / 41!

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
Waar krijg je die keyring trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 08:44:
Dit zit er al in echter moest ik het nog binden toen ik startte voor de eerste keer sinds 1.10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de patch hebt geinstalleerd dan heb je die naast je bags staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Gelukkig, patch binnen gehaald via allerlei omwegen ook netjes kunnen installeren.
Helaas, moet blizzard met elke patch hun code omgooien zodat heel veel mods problemen krijgen.
Ik zeg niet dat dit express gebeurd ;)

Moet zeggen die invasions zijn leuk joh, groepje van 4 (Paladin, Mage, Mage, Rogue) complete crystals leeggefarmed en op het einde 2 shadows tegelijk killen ;) Kiten en DPS ftw zou ik zeggen ;)

Valt ook nog leuke shit van hun, met allemaal +spelldamage tegen Undead!
Tevens krijg je tijdens het killen ook nog allerlei pagina's/papieren/scrolls met een quest die je moet inleveren @ Light's Hope Chapel, 1,98G de stuk! hoppakee :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Laatst online: 10:20

Ryceck

Constants and Variables

Gewoon inloggen? :+

Keyring is standaard op basis van lvl. Hoe hoger je level hoe groter je keyring :) Hoef je geen moeite voor te doen :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verklaart een hoop aangezien ik mijn bagbar verborgen heb, open bags altijd met 1 keybind en hoef dus die bar niet te gebruiken, zodoende hem dus niet gezien. Maar je kunt keyring dus ook binden, dan zal ik daar vanavond naar kijken.

Heb maar 1 key maar goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik heb gisteren wat Midsummer quests gedaan :P

Nu heb ik de shoulders al (ziet er leuk uit), en de Elemental Guardian. De guardian is echt gaaf, zag er nog niemand mee dus ik ging even patsen in IF, en ik kreeg inderdaad een hoop whispers.

Nu het volgende:
Ik wil dus die headpiece hebben!
Daarvoor moet je ook vlammen halen, maar ik als alliance moet dan naar:
- Oggrimar
- Thunder Bluff
- Undercity

Ik heb er ook nog geen quest van, dus ik neem aan dat ik die daar krijg?

Nou lekker dan! Op zich wel te doen als rogue!
Maar voordat ik daar heen ga wil ik even zeker weten dat ik daar moet zijn, en weet iemand toevallig waar ik moet zijn? Die steden zijn ook groot :D

[ Voor 7% gewijzigd door ReCreator op 22-06-2006 09:06 ]

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-09 11:44
Ikzelf vroeg me dus ook af waar je die keyring kon vinden, dus gevraagd in me guild, maar omdat ik al die bars met de ct-mod heb uitgezet zie je dat dus niet nee :Y)

BTW heb gemerkt dat open-all-bags ('ALT-B' is default geloof ik, ik gebruik 'B') nu ook gelijk je bags in je bank opent als je in je bank zit (zonder aiob natuurlijk).

Tot zover werken bijna al mijn mods nog van ct/titan/loothog/itemswitch/itemrack/atlas/quickloot/mcp/aiob etc. Alleen druidbar geeft nu een error, en sct werkt niet meer maar daar is dus al een update voor. Vreemd is alleen dat zodra ik inlog de options van loothog, en de ct control panel worden geopend, maar goed, boeiend.

@crashoverride: The Scourge Invasion: http://www.worldofwarcraft.com/info/events/scourgeinvasion/

[ Voor 3% gewijzigd door MaTr1x op 22-06-2006 09:13 ]

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:34
jarnotjuh schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 08:40:
[...]

Gratz met de kill, heb nu op allakhazam wel gezien dat de loot stinkt. :P En zo aan de loot te zien zijn deze ook weer van grafische hoogstandjes voorzien. *kuch!*

Ik zie dat jullie de "hele nuttige" signs ook al uitgevonden hebben?
Wij gister AQ20. Raidleader: "Ok, kill star first, then the triangle, then take the skull one.
Man, ventrilo kwam niet meer bij.. :X

Voor de mages hier, welke talents in de frosttree heb je nu echt zoiets van "raid,must have"?
Ben nu elementalist, maar heb nu al het idee dat ik 3 punten vergooid heb in die master of elements.
http://www.wowhead.com/talent/?kZVgMzfchLVV0ckfz

Dat is mijn build atm, het nuked wel lekker moet ik zeggen, en de critchance is van 9-10% naar 21% gegaan O+. Ik zit er aan te denken om die master of elements weg tehalen, want volgens mij is het gewoon een proc, en niet dat het ALTIJD je mana refund..
Imp.Blizzard heb ik ook alleen maar genomen omdat ik anders niet aan me iceblock kom, en dan lijkt me Frostbite/Permafrost toch een stuk minder handig... (Blizzard merk je tenminste nog op Nefadds..)

Iemand hier een betere kijk op?
Mocht ik elementalistbuild beu zijn, dan zou ik terugspeccen naar:
http://www.wowhead.com/talent/?R0xVZZVVMIsfpAo 10 / 0 / 41!
Geen elemental precision is of PvP, of NUB !!!!!!!!

wat wil je nu voor je build, pve / pvp? pve gok ik omdat jullie nef down hebben

nub !!!!

Ikzelf zit op de (imo) ultieme pve slackmode spec voor MC / BWL http://www.wowhead.com/talent/?of0Ec0boZZVA0cofzi

voor elemental pve spec http://www.wowhead.com/talent/?kZxgMzfzuxVA0codz

Hoge fire dmg output, alle leuke oude dingen van frost afgezien van die 10% duurdere frost spells. Maar ik gok dat je met een guild die in AQ40 (of nax) zit dit wel red qua mana (ragnaros etc)

**edit**

Zit die orc warrior nog achter gnomes aan? : P

[ Voor 5% gewijzigd door ImdaMned op 22-06-2006 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel leukere intro dan met AQ, ze hebben er duidelijk van geleerd. Lekker verspreid over de hele wereld. Helaas pas om 18:30 up en om 21:30 weer down, maargoed.

Onze farm groep voor de Crystals: 2 hunters, 1 mage, 1 warlock en 1 priest. Dps ftw. meerdere elites tegelijk taggen ftw ook trouwens ^^ waren prima te kiten door hunters trouwens, ik zou ze waarschijnlijk kunnen soloën (shadow of doom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

ImdaMned schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 09:12:
Zit die orc warrior nog achter gnomes aan? : P
Ik reply wel even voor je ;)
Hij ganked alles wat los en vast zit en het liefst gnomes.
Lees zn avonturen op : http://www.farqtheorc.com :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

Pfeeeewww, gisteren een lekker dagje hoor zo met die patch en alles. Ben blij dat er nog een patch werd aangeboden via het forum, want die andere was echt langzaam.

Anyway, weer wat geleerd gisteren. Zat in een PuG voor Uldaman, aardige groep, met een hunter, nog een andere warlock, priest en warrior. Ik vermoed dat die priest alleen is meegegaan omdat er best aardig wat priest spul dropt in Uldaman, althans gisteren eigenlijk niets anders zien vallen. Maar die tweede warlock wist echt niet waar die mee bezig was, rolde ook gewoon need op zaken waar echt veel spirit opzat, wint dan ook nog eens een blauw item, maar gebruiken ho maar. Dus die priest helemaal pissed off (en begrijpelijk) en verlaat in een keer de party (ook begrijpelijk, maar wel vervelend). Maar ik speel nooit meer met die andere warlock.
Tijdens een inspect zag ik ook nog eens dat die met een headpiece rondliep met arcane damage increase erop terwijl een lock helemaal geen arcane damage doet. Excuus was dat het er goed uitzag. Die staat sinds gisteren dus op mijn ignore lijst. Wat een nitwit.

Maar zoals gezegd weer een ervaring rijker.

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
Trouwens vergeet niet je ntmysFixLoadingTimes / Catalyst / Titan-Zonespeed uit te zetten aangezien dat nu ingebouwd zit in 1.11. En dan zou je Warmup eventueel ook weer uit kunnen zetten.

@ Zoneseek:
Welke mod is dat waarmee je de threat % kunt zien?
En hoe krijg je de combatlog en de chat in één venster?
Ik zie trouwens dat je ook Nurfed Combatlog gebruikt. Ik heb die ook, maar laatst had ik die ff uitgezet en toen bleef m'n gewone combatlog dus helemaal leeg, heb je dat ook gehad?
En gratz btw met de kill :)

[ Voor 48% gewijzigd door MaTr1x op 22-06-2006 09:38 ]

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:06

Phydomir

Dennis

Dampie schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 09:21:
Anyway, weer wat geleerd gisteren. Zat in een PuG voor Uldaman, aardige groep, met een hunter, nog een andere warlock, priest en warrior.

Maar zoals gezegd weer een ervaring rijker.
Tja, met PuG moet je gewoon geluk hebben. Ben nu lvl 39 en zit redelijk vaak in SM nu. Heb laatst met een PuG gespeeld waarbij iedereen achteraf zoiets had van: "Met deze groep kunnen we ook wel andere instances gaan doen". Zo lekker liep alles.

Na de patch werken trouwens bijna al mijn add-ons behalve AIOI. Deze blijft maar buggen.

[ Voor 9% gewijzigd door Phydomir op 22-06-2006 09:36 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Ik zit nu met het probleem dat item info in de hoek van mijn scherm blijft staan :S
Zijn er meer die dit hebben?

AIOI bugged bij mij ook, hij laat de items in mn eerste bag niet zien

[ Voor 25% gewijzigd door superbassie op 22-06-2006 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

superbassie schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 09:37:

AIOI bugged bij mij ook, hij laat de items in mn eerste bag niet zien
Bij mij laat hij mijn bags helemala niet meer zien :x

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
/console ReloadUI
schijnt AIOI te fixen. Dit ook:
Nedlinin over AIOI mod @ worldofwar
Yet another workaround for the items not showing..

As some of said, you can still pick up the items even though they dont SHOW -- If you pick up the item in a slot that is showing as blank, and switch it with another item in a blank slot and then close and reopen your bags, the items show up correctly :)

Saves time compared to the /console ReloadUI command

Happy gaming
Ik gebruik zelf btw alleen AOIB.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 00:52:

[afbeelding]
Opmerkeljke raidconfiguratie trouwens. Gekozen of hebben jullie gewoon hunters tekort en mages/rogues teveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Laatst online: 11:25

chromeeh

the Gnome

Dampie schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 09:21:
*KNIP*
Tijdens een inspect zag ik ook nog eens dat die met een headpiece rondliep met arcane damage increase erop terwijl een lock helemaal geen arcane damage doet. Excuus was dat het er goed uitzag. *KNIP*
Owke, ik heb een Arcane wand, maar ga echt niet met een armor piece met arcane specs rondlopen omdat het er goed uitziet...
Looks vind ik wel redelijk belangrijk, maar het moet niet ten koste gaan van m'n specs...
En ja m'n huidige mainhand (Phantom blade) is ook voor de show, hoewel hij best leuke dmg doet...

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gister een (Troll) Mage gerolled. Heeft iemand nog tips van de do's en dont's voor een goeie mage?

De patch ging vet goed met de torrent die ergens werd gepost. Lekker snel en dan in de patch map zetten en updater doen, werkt prima! Bedankt daar nog voor (wie het ook had gepost)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

Phydomir schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 09:34:
[...]

Tja, met PuG moet je gewoon geluk hebben. Ben nu lvl 39 en zit redelijk vaak in SM nu. Heb laatst met een PuG gespeeld waarbij iedereen achteraf zoiets had van: "Met deze groep kunnen we ook wel andere instances gaan doen". Zo lekker liep alles.

Na de patch werken trouwens bijna al mijn add-ons behalve AIOI. Deze blijft maar buggen.
kzat gister in een wazige pickup group: 2 rogues, een hunter en 2 priests :D

we zaten in Scarlet Monastery aan de cathedral zijde. en het ging echt harstikke goed. 1x een halve whipe omdat we 7 mobs tegelijk pulde :P maar de rest ging echt prima, en de bosses waren een eitje :D tis echt fijn om als priest (wat ik dus ben) nog een priest bij de hand te hebben, kan je lekker wisselen met healen, of spammen mocht het de verkeerde kant op gaan. Khad echt niet verwacht dat het zo goed zou gaan met zo'n wazige group :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 09:49:
[...]

Opmerkeljke raidconfiguratie trouwens. Gekozen of hebben jullie gewoon hunters tekort en mages/rogues teveel?
Patch day is altijd gekloot met attendancy, dus min of meer gedwongen group set up. Dus te weinig Hunters :)
MaTr1x schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 09:33:
Trouwens vergeet niet je ntmysFixLoadingTimes / Catalyst / Titan-Zonespeed uit te zetten aangezien dat nu ingebouwd zit in 1.11. En dan zou je Warmup eventueel ook weer uit kunnen zetten.

@ Zoneseek:
Welke mod is dat waarmee je de threat % kunt zien?
En hoe krijg je de combatlog en de chat in één venster?
Ik zie trouwens dat je ook Nurfed Combatlog gebruikt. Ik heb die ook, maar laatst had ik die ff uitgezet en toen bleef m'n gewone combatlog dus helemaal leeg, heb je dat ook gehad?
En gratz btw met de kill :)
KLHThreatmeter
Dat zijn twee vensters dicht tegen elkaar aan :)
Nurfed combatlog gebruikt zijn eigen combatflags, dus de standaard Blizzard flags staan dan uit, die moet je weer aanzetten. Rechtsklikken op het tabje zeg maar, daar kan dat.

Door die rotpatch werkten de actionbars van Nurfed niet meer, dus maar Bongos Bars gebruikt met de Unitframes en Combatlog van Nurfed. Was even wennen (geen cooldowncount :() maar ik kon in ieder geval spelen.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2006 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

eendje schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 09:57:
[...]

we zaten in Scarlet Monastery aan de cathedral zijde. en het ging echt harstikke goed. 1x een halve whipe omdat we 7 mobs tegelijk pulde :P maar de rest ging echt prima, en de bosses waren een eitje :D tis echt fijn om als priest (wat ik dus ben) nog een priest bij de hand te hebben, kan je lekker wisselen met healen, of spammen mocht het de verkeerde kant op gaan. Khad echt niet verwacht dat het zo goed zou gaan met zo'n wazige group :P
Ach. Laatst een groep met een feral druid (me) als main healer en verder een warrior en 3 rogues. DPS FTW :)

Maar vooral de bossen zonder echter tank kan lastig zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 09:49:
[...]

vind je het gek dat ze de eerste baas down krijgen ^_^

Ze nuken hem van hier tot tokyo ;p
Rogue's op de Crypt spawns en de mages nuken lekker de boss zelf dood.

Wat ik trouwens relaxed vind aan de Raidicons is dat ze zichtbaar blijven door muren heen ed. Nu geef ik bijv firemaw een icon en ik weet precies wanneer hij terug begint te komen, errug handig.. Misschien wel beetje imba in pvp though :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

[b][message=25996538,noline]Zoneseek schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 09:59
Door die rotpatch werkten de actionbars van Nurfed niet meer, dus maar Bongos Bars gebruikt met de Unitframes en Combatlog van Nurfed. Was even wennen (geen cooldowncount :() maar ik kon in ieder geval spelen.
Praat me dr niet van... heb nu de Alpha van Nurfed te pakken gekregen voor 1.11 en die schijnt te werken.

Vanavond eens proberen, want met standaard WoW bars spelen wordt je echt niet vrolijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 09:59:
KLHThreatmeter
Nurfed combatlog gebruikt zijn eigen combatflags, dus de standaard Blizzard flags staan dan uit, die moet je weer aanzetten. Rechtsklikken op het tabje zeg maar, daar kan dat.
thnx voor de info :) Had ik nog niet eens aan gedacht van die 2 vensters boven elkaar lol
Phydomir schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 10:02:
Ach. Laatst een groep met een feral druid (me) als main healer en verder een warrior en 3 rogues. DPS FTW :)

Maar vooral de bossen zonder echter tank kan lastig zijn :P
Ah nog een feral.
/wave

Van de week trouwens voor het eerst de Cathedral gesolod, wel grappig om te doen, en nog wat leuk blauw spul voor me rogue alt gevonden zoals de Mark of Kern ring en die rooduitziende shoulderpads die daar ook ergens droppen (die nu trouwens boe zijn, vroeger bop).

Edit: Over feral gesproken, ik heb gister ff gerespecced naar een iets andere built, had eerst 14/32/5, maar heb nu 13/31/7 en dat speelt al veel beter, zit nu ook op 8900 armor, nog ff te gaan tot 13k ;)
http://www.wowhead.com/talent/?Mx0VhZGGdscMdtV0b

[ Voor 12% gewijzigd door MaTr1x op 22-06-2006 10:22 ]

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Feral FTW.

Zat eergisteren ook nog in SM waarbij ik lekker dmg mog dealen. Meer damage gedaan dan een lvl 38 rogue :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
RaseriaN schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 10:09:
[...]

Praat me dr niet van... heb nu de Alpha van Nurfed te pakken gekregen voor 1.11 en die schijnt te werken.

Vanavond eens proberen, want met standaard WoW bars spelen wordt je echt niet vrolijk ;)
flexbar ftw :P

gisteren al meteen een update
kon de meeste addons die altijd probs geven gisteren al updaten, dus no problems :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 09:59:
KLHThreatmeter
Waarom gebruiken jullie dit nou ? Imho is het een beetje cheaten. Werkt het echt goed trouwens, is het betrouwbaar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Uitgelekte brief over paid char transfers, wordt vandaag bekend gemaakt.

http://www.apcstart.com/site/images/vu-wow-realm-release.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 10:35:
[...]

Waarom gebruiken jullie dit nou ? Imho is het een beetje cheaten. Werkt het echt goed trouwens, is het betrouwbaar ?
Eerlijk gezegd vind ik een boss-kill met hulp van een Threatmeter helemaal niet imponerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch maar weer eens een vraagje over specs.

Ik heb een level 54 Warrior, Arms specced, maar wil hier van af stappen.
Idee is om Fury te gaan en de overige points spenderen aan Prot.
Nu komt de vraag, wat is een goede built?

Zit tevens te tobben wat m'n mage betreft. Voor patch 1.11 Arcane specced, zie alleen geen voordeel hier meer in. Ik twijfel tussen Fire en Ice. Fire is burst damage, Ice is control.

Blijft lastig.

Zat te denken voor m'n Warrior:
Fury Talents - 41 points
Booming Voice rank 5/5
Cruelty rank 5/5
Improved Demoralizing Shout rank 0/5
Unbridled Wrath rank 5/5
Improved Cleave rank 3/3
Piercing Howl rank 1/1
Blood Craze rank 3/3
Improved Battle Shout rank 0/5
Dual Wield Specialization rank 5/5
Improved Execute rank 0/2
Enrage rank 5/5
Improved Slam rank 0/5
Death Wish rank 1/1
Improved Intercept rank 0/2
Improved Berserker Rage rank 2/2
Flurry rank 5/5
Bloodthirst rank 1/1
Protection Talents - 5 points
Shield Specialization rank 0/5
Anticipation rank 5/5

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2006 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
On_E schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 10:38:
[...]
Eerlijk gezegd vind ik een boss-kill met hulp van een Threatmeter helemaal niet imponerend.
In dat geval stel ik voor dat jij met je guild C'thun gaat killen zonder:
  • Threatmeter
  • CTRA
  • Decursive
  • Andere raid mods
Succes _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Kaap schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 10:42:
[...]
In dat geval stel ik voor dat jij met je guild C'thun gaat killen zonder:
  • Threatmeter
  • CTRA
  • Decursive
  • Andere raid mods
Succes _/-\o_
*Proest*

Had ik het over die andere addons ?

Threatmeter is gewoon lame, naar mijn mening

:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
On_E schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 10:45:
[...]

*Proest*

Had ik het over die andere addons ?

Threatmeter is gewoon lame, naar mijn mening

:O
Neej maar dat is dan toch precies hetzelfde. Die threatmeter laat zien wie zich in moet houden. CTRA announced bepaalde zaken mbt bossfight. Als je threatmeter lame danwel cheaten vindt, geldt dat net zo goed voor CTRA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Kaap schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 10:48:
[...]
Neej maar dat is dan toch precies hetzelfde. Die threatmeter laat zien wie zich in moet houden. CTRA announced bepaalde zaken mbt bossfight. Als je threatmeter lame danwel cheaten vindt, geldt dat net zo goed voor CTRA.
Nee dat is niet hetzelfde, wat is de lol van een DPS class spelen in raids met een threatmeter ?

0,0.

De enige uitdaging die ik als DPS class heb ik kijken hoever ik kan gaan met dmg zonder aggro te krijgen, daar heb ik echt geen meter voor nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Zitten hier trouwens nog US spelers die chars op Shadowmoon/US hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Iemand een linkje naar 1.11 mage builds ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 10:41:
Toch maar weer eens een vraagje over specs.

Ik heb een level 54 Warrior, Arms specced, maar wil hier van af stappen.
Idee is om Fury te gaan en de overige points spenderen aan Prot.
Nu komt de vraag, wat is een goede built?
Ligt eraan wat je wilt gaan doen. Fury build zou opzich iets beter kunnen zijn voor PvE maar zorg dan wel dat je niet met lvl 54 hoeft te pvpen, want voor PvP raad ik je echt Arms aan aangezien je gear gewoon niet goed genoeg is voor Fury.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 22:10
Kaap schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 10:38:
Uitgelekte brief over paid char transfers, wordt vandaag bekend gemaakt.

http://www.apcstart.com/site/images/vu-wow-realm-release.pdf
Leuke functie maar 25 dollar vind ik toch wel érg duur. Ik wil graag een char van account overzetten, maar 25 dollar moet ik toch wel even goed over denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
On_E schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 10:49:
[...]

Nee dat is niet hetzelfde, wat is de lol van een DPS class spelen in raids met een threatmeter ?

0,0.

De enige uitdaging die ik als DPS class heb ik kijken hoever ik kan gaan met dmg zonder aggro te krijgen, daar heb ik echt geen meter voor nodig...
Dan kan je over ieder plugin wel zoiets zeggen. Wat is er nog leuk aan bosses als continu wordt ge-alert welke spells die gaat doen.

Wat voor skill is er nog nodig voor een priest/mage met een plugin als decursive.

etc.. ThreatMeter is net als alle andere raidmods: een hulpmiddel om de raids efficienter te laten verlopen. Tuurlijk kun je zelf je aggro bepalen. Maar dan moet je ook je priests/mages lekker zelf laten decursen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ben het er niet mee eens, Threatmeter gaat mij net iets te ver.

Maar goed, eindeloze discussie weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Superbassie

Dank je voor de reply op m'n vraag.
T'is eigenlijk een mengeling van PvE en PvP en de bedoeling is om bij deze built te blijven zodra ik de level 60 behaalt heb.
Gezien je reactie denk ik dat ik beter kan wachten tot level 60 alvorens te respeccen naar.... Fury/Prot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 11:04:
[...]
etc.. ThreatMeter is net als alle andere raidmods: een hulpmiddel om de raids efficienter te laten verlopen. Tuurlijk kun je zelf je aggro bepalen. Maar dan moet je ook je priests/mages lekker zelf laten decursen.
Hehe grappig, je ziet meteen welke personen er wel gebruik van moeten maken van hun guilds, en welke niet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReCreator schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 09:05:
Ik heb gisteren wat Midsummer quests gedaan :P

Nu heb ik de shoulders al (ziet er leuk uit), en de Elemental Guardian. De guardian is echt gaaf, zag er nog niemand mee dus ik ging even patsen in IF, en ik kreeg inderdaad een hoop whispers.

Nu het volgende:
Ik wil dus die headpiece hebben!
Daarvoor moet je ook vlammen halen, maar ik als alliance moet dan naar:
- Oggrimar
- Thunder Bluff
- Undercity

Ik heb er ook nog geen quest van, dus ik neem aan dat ik die daar krijg?

Nou lekker dan! Op zich wel te doen als rogue!
Maar voordat ik daar heen ga wil ik even zeker weten dat ik daar moet zijn, en weet iemand toevallig waar ik moet zijn? Die steden zijn ook groot :D
Waar kan je die quest's halen en wel level moet je hiervoor zijn ???.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
FreeShooter schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 11:03:
[...]

Leuke functie maar 25 dollar vind ik toch wel érg duur. Ik wil graag een char van account overzetten, maar 25 dollar moet ik toch wel even goed over denken.
Goedkoop vergeleken met andere MMORPG's. Tevens moet de lat een beetje hoog liggen om te voorkomen dat teveel mensen migreren en de lag zuur wordt. En om te voorkomen dat mensen de hele server scammen en dan weer migreren.

Voor mij wordt het een dure zaak, 1 char transferen naar andere account en dan nog eens 3 chars transferen naar 1 server. Maar goed, zitten zoveel items en gold op die chars dat ik dat wel eenmalig zou willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzz321
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-01-2021
Zozo , 25 dollar , wordt een leuke kosten post.
Maar heb ik wel eindelijk men warlock , rogue en druid op dezelfde realm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speelde gisteren op mijn warlock (inmiddels al 15). En ik was gisteren echt verbaast, omdat hij 4 mobs tegelijker tijd kon solo'n. Begin Wlock nu eigenlijk wel leuk te vinden.. :Y)

offtopic:
wat is slow chat?
en was de server van GoT net down, want ik kon er net niet op. Het duurde heel lang voordat ie geladen was. En daarna krijg ik een page error. Weet iemand hier meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

ja het was stuk want je hebt niet betaald. dan kan je maar 1 pagina per uur laden

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 12:00:
Ik speelde gisteren op mijn warlock (inmiddels al 15). En ik was gisteren echt verbaast, omdat hij 4 mobs tegelijker tijd kon solo'n. Begin Wlock nu eigenlijk wel leuk te vinden.. :Y)

offtopic:
wat is slow chat?
en was de server van GoT net down, want ik kon er net niet op. Het duurde heel lang voordat ie geladen was. En daarna krijg ik een page error. Weet iemand hier meer van?
Waarom level je je pally niet naar 60?

En slow chat is dat we hier een chat sessie houden. Jij post, ik reply, jij replied weer daarop zonder dat het onderwerk boeiend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 12:10:
[...]
Waarom level je je pally niet naar 60?

En slow chat is dat we hier een chat sessie houden. Jij post, ik reply, jij replied weer daarop zonder dat het onderwerk boeiend is.
ik had maar 30 mins speeltijd... en van de ene quest"giver" naar de ander te renne heeft niet veel nut.. maar ik hoef nog maar 55% voor level 55 ^^.

Ik mis me mods... AoTR Dungeon loot... AoTR dungeon quester.... AoTR CA.. Gatherer... auctioneer.. Hopelijk komt er snel een nieuwe... kan ik me "holy macro" weer gebruiken ^^

Eergisteren BRD gedaan. Tot zo'n grote Boss gekomen.. na de black anvil (anvril?). En No Whipes!! We waren op het laatst met 4 man.. omdat de mage DC'ed was |:( en kon niet meer inloggen |:(

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2006 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Nieuwste gatherer werkt bij mij goed hoor...
Van al mijn mods werkt alleen Reputation niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

eendje schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 09:57:
[...]

Wat is een pickup group? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KreKkeR schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 12:42:
[...]
Wat is een pickup group? :?
Da's wanneer je LFG doet en zo een groep samenstelt voor een instance oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Laatst online: 09:07
Kaap schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 12:38:
Nieuwste gatherer werkt bij mij goed hoor...
Van al mijn mods werkt alleen Reputation niet meer.
Volgens mij heb je die addon niet meer nodig sinds een aantal patches geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hooli-gan schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 12:54:
[...]

dat klopt, functie is nu standaard in wow.

Heeft iemand een leuke mod, waarmee je UI (icons/avatar/potraits) veranderen.., maar niet dat hij drastisch veranderd en onhandig word. Denk hierbij aan HP/MP zien van je party members. (misschien zelfs in raid?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Laatst online: 09:07
Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 13:07:
[...]

dat klopt, functie is nu standaard in wow.

Heeft iemand een leuke mod, waarmee je UI (icons/avatar/potraits) veranderen.., maar niet dat hij drastisch veranderd en onhandig word. Denk hierbij aan HP/MP zien van je party members. (misschien zelfs in raid?)
Discord Unit Frames misschien. www.discordmods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Kan iemand van Blackraven even mijn complimenten doorgeven aan Kaasie en zijn Shaman (was ook iemand van BR) maatje van voor het blijven volhouden om 3 mages en een drood te blijven aanvallen die samen op TS zitten.
We hebben erg gelachen iig (we waren met z'n vieren Andorhal aan het leegvegen voor die bone fragments en andere zut. Ze bleven iig volhouden, dat was wel bewonderens waardig).

Verder vind ik de scourge invasion opzich wel grappig, het is alleen weer 1 groot grindfest...

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hooli-gan schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 12:54:
[...]

Klopt, alleen laat WoW je standaard niet zien hoeveel rep je nog nodig hebt t/m de volgende rank. En dat deed die mod voor me in mijn combatlog. Nu zie ik alleen you gain x reputation. Fijn, hoeveel nog tot volgende level zonder dat ik telkens mijn characterpanel hoef te openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 21:30
Routed schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 13:16:
Kan iemand van Blackraven even mijn complimenten doorgeven aan Kaasie en zijn Shaman (was ook iemand van BR)
Kaasie is van Exomna volgens mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 12:19:
[...]

Eergisteren BRD gedaan. Tot zo'n grote Boss gekomen.. na de black anvil (anvril?). En No Whipes!! We waren op het laatst met 4 man.. omdat de mage DC'ed was |:( en kon niet meer inloggen |:(
na het black anvil of bij het black anvil? want als het incendius is heb je waarschijnlijk de lange route genomen. Je kan als je naar binnen gaat meteeen links door het hek (als iemand de sleutel heeft) dan iets verder door die deur, daar 1 trap omhoog en gelijk links daar zijn 2 fire patrols en 2 of 3 groepjes. Die kan je killen of gewoon doorrennen en als je daar aan het eind van de gang komt spring je uit het raam en ben je van de agro af en sta je bijna voor incendius je moet alleen nog een firelord of 2.
Kaap schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 13:16:
[...]
Klopt, alleen laat WoW je standaard niet zien hoeveel rep je nog nodig hebt t/m de volgende rank. En dat deed die mod voor me in mijn combatlog. Nu zie ik alleen you gain x reputation. Fijn, hoeveel nog tot volgende level zonder dat ik telkens mijn characterpanel hoef te openen.
je kan wel ipv je xp bar daar een rep bar plaatsen als ik me niet vergis

[ Voor 23% gewijzigd door MantaMania op 22-06-2006 13:23 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slowchat s.v.p.