Magtheridon is vet!
<-- Headless Children
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Nog zo iets (fictief overigens):
Hate us when you see us, fear us when you dont.
Verwijderd
Verwijderd
Ja, dat krijg je als alle realms (+ login servers) een update krijgen, niks nieuws toch ?Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 15:00:
Goeie reclame dit voor Blizzard, al die trial account mensen zullen wel denken, wat is dit voor een poep serivce.
Realms liggen er nu al 12 uur uit ofzo.
/signedEVILSalami schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 15:02:
Beter dat ze eerst goed testen dan straks op brake realms spelen toch?
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2006 15:08 ]
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Verwijderd
lees even een paar paginas terugBanzaibunny schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 15:07:
ik heb zojuist de patch geinstalleerd, maar weet iemand waarom die laatste 24meg ineens gedownload moet worden?
ik dacht dat het de bedoeling was dat alles gedownload was door de background downloader op het moment dat de patch er op gegooid word?
Het probleem is dat er altijd grote problemen zijn in de EU, terwijl het in US vlekkeloos verloopt.Atlas schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 15:05:
Tja GoT kan er toch ook 12 uur uitliggen? De stroom kan toch ook 12 uur eruit liggen? Dus tja wat boeit het nou of WoW er even 12 uur uitligt? Ja je hebt er voor betaald, maar so what. Ga je kamer opruimen, auto wassen, huiswerk doen. Er zijn zat andere dingen te doen in die 12 uur hoor. De wereld vergaat niet
Uhh wat dacht je van slapen? En dan ff ontbijten, beetje GoT'en en dan is ie weer upAtlas schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 15:05:
Tja GoT kan er toch ook 12 uur uitliggen? De stroom kan toch ook 12 uur eruit liggen? Dus tja wat boeit het nou of WoW er even 12 uur uitligt? Ja je hebt er voor betaald, maar so what. Ga je kamer opruimen, auto wassen, huiswerk doen. Er zijn zat andere dingen te doen in die 12 uur hoor. De wereld vergaat niet
[ Voor 11% gewijzigd door tjempjun op 21-06-2006 15:10 ]
Iemand hier ervaring mee?Demoterror schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:57:
Go to your C:\Program Files\World of Warcraft\wow-patch folder.
Delete wow-final.mpq.
Download the new one here:
http://rapidshare.de/files/23671874/wow-final.MPQ.html
Copy it to the folder where you deleted the old version.
(So your C:\Program Files\World of Warcraft\wow-patch folder)
Boot your WoW, after Download succesfull press the restart button.
It should now show a completed bar and start the installation.
It worked for me, however any corrupted installations/problems are at your own risk, dont blame me because you screwed up
Zo heb ik em op mn guildforum gezet, is dus geen fullpatch alleen maar voor die trackerprobs @84%.
Verwijderd
Je zou eventueel een kopie kunnen maken van je huidige "patch" dat je die terug kan zetten mocht deze problemen geven.superbassie schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 15:10:
[...]
Iemand hier ervaring mee?
Ben hem nu aan het downloaden maar wil wel zeker zijn dat het veilig is
Je kan je huidige file ook gewoon knippen en ergens anders neerzetten als backupsuperbassie schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 15:10:
[...]
Iemand hier ervaring mee?
Ben hem nu aan het downloaden maar wil wel zeker zijn dat het veilig is
Hate us when you see us, fear us when you dont.
[ Voor 13% gewijzigd door hereweare67893 op 21-06-2006 15:32 ]
[ Voor 9% gewijzigd door witchdoc op 21-06-2006 15:31 ]
Per 60minXato schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 15:28:
Kan iemand deze (http://rapidshare.de/files/23671874/wow-final.MPQ.html) ergens anders hosten, ik heb hem namelijk nog een keer nodig maar ik heb hem al verwijderd en je kan hem daar maar 1x downloaden per dag.
Echt Hardstikke bedankt!!!!! gelukt bij mij, nu idd wachten op realms die weer online komen.Demoterror schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:57:
Go to your C:\Program Files\World of Warcraft\wow-patch folder.
Delete wow-final.mpq.
Download the new one here:
http://rapidshare.de/files/23671874/wow-final.MPQ.html
Copy it to the folder where you deleted the old version.
(So your C:\Program Files\World of Warcraft\wow-patch folder)
Boot your WoW, after Download succesfull press the restart button.
It should now show a completed bar and start the installation.
It worked for me, however any corrupted installations/problems are at your own risk, dont blame me because you screwed up
Zo heb ik em op mn guildforum gezet, is dus geen fullpatch alleen maar voor die trackerprobs @84%.
slimme henkie. Wow europe en Wow States zijn 2 afzonderlijke teams..johnnyv.nl schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 15:43:
Ik blijf toch de tijddefinites van Blizzard geweldig vinden. "Will take slightly longer" is minimaal 4 uurMan, in die tijd installeer ik een complete server, helemaal als ik de dag ervoor precies hetzelfde heb gedaan voor de states.
[ Voor 83% gewijzigd door Webgnome op 21-06-2006 15:44 ]
Verwijderd
Voor targets target gebruik ik CT-Unitframes, werkt ook perfect.Sander1991 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 15:40:
[...]
Echt Hardstikke bedankt!!!!! gelukt bij mij, nu idd wachten op realms die weer online komen.
Btw over de vraag wat we het leukste vinden aan 1.11
Ik vind het leukste dat er nu een targets target kan gezet worden onder je target, omdat ik altijd meer lag krijg met die Discord enzo vind ik dat erg fijn. +de mobs in tanaris enzo die in Dit filmpje worden geshowed. Want dan kan ik als paladin samen met een vriend van mij(mage) die zooi AOE'en, en lots of exp+loot krijgen ^^
Verwijderd
Zit ook in Perl Classic FramesVerwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 15:44:
[...]
Voor targets target gebruik ik CT-Unitframes, werkt ook perfect.
[ Voor 21% gewijzigd door superbassie op 21-06-2006 15:47 ]
Beetje communicatie onderling zou geen kwaad kunnen, en de US patch is echt 0,0 anders dan de EU hoorWebgnome schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 15:43:
[...]
slimme henkie. Wow europe en Wow States zijn 2 afzonderlijke teams..
Verwijderd
Ik weet het niet zeker, maar bij mij scheelde het een berg. Namelijk WoW en Windows niet op de zelfde schijf hebben staan. Of iig niet op de zelfde schijf waar je swap file op staat. Verder draai ik met 1.5GB aan geheugen op een p4 2.4Ghz en heb ik WoW op een raid0 array staan.BootVluchteling schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 15:47:
uhm. mensen, ik heb een 6800 GT videokaart, van asus. alles werkt wel ok, maar toch heb ik bij drukke gevechten in mc (majorhomo) lage framerates.. ik speel op 1600x1200, hoge details.. toch vind mijn pc dit niet tof.. een amd 64 3000+...
moet ik bepaalde details lager zetten, of moet ik pc defragmenteren oid..? ik wil beetje extra performance krijgen..
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2006 15:52 ]
2GB ram doet het werk bij mij, ik heb daarnaast wel een 7800gtx maar draai op 1920x1200 daarnaast... wel ontzettend veel UI mods hier, een deel daarvan verberg ik tijdens drukke gevechten of ik schakel de spelernamen uit..BootVluchteling schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 15:47:
uhm. mensen, ik heb een 6800 GT videokaart, van asus. alles werkt wel ok, maar toch heb ik bij drukke gevechten in mc (majorhomo) lage framerates.. ik speel op 1600x1200, hoge details.. toch vind mijn pc dit niet tof.. een amd 64 3000+...
moet ik bepaalde details lager zetten, of moet ik pc defragmenteren oid..? ik wil beetje extra performance krijgen..
Deze plek is te koop.
roy2001 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 15:57:
[...]
Waar eet jij voor 40/50 ?
Tja maar geef toe, het kan ook geen kwaad. en voor multi tasking is het altijd beter. en wie weet welke games/applicatie der nog aanzitten te komen !
Dat is wel zo jaVerwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 15:59:
het verschil van 512 naar 1g geheugen merk je echt zo erg
[ Voor 15% gewijzigd door posttoast op 21-06-2006 16:00 ]
10x McDonalds menuroy2001 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 15:57:
[...]
Waar eet jij voor 40/50 ?
Tja maar geef toe, het kan ook geen kwaad. en voor multi tasking is het altijd beter. en wie weet welke games/applicatie der nog aanzitten te komen !
Verwijderd
Dus jij bent Webgnome!Webgnome schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 15:43:
jaa het worden gouden tijden voor paladins
[...]
slimme henkie. Wow europe en Wow States zijn 2 afzonderlijke teams..
[ Voor 88% gewijzigd door lt_cmd_data op 21-06-2006 23:08 ]
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2006 16:13 ]
Je draait 1600/1200 alles max en vind het gek dat in 40 man raids en drukke combat ie het niet meer trektBootVluchteling schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 15:47:
ja mijn post werd verwijderdposttoast schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:09:
Volgens mij is een mod posts aan het weggooien, en wel terecht denk ik. Het bestellen van pizza's heeft misschien niet zoveel met WoW te maken
Maar de 1GB-erbij-discussie vind ik wel interessant. Zijn er hier mensen die 2GB hebben in plaats van 1GB en écht verschil merken?
Yep, ik ben vorig jaar februari begonnen en m'n twee keer 6 maanden en een maand gratis werd uiteindelijk een jaar en twee maanden.Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:12:
Op rose online kregen we altijd een paar dagen refund, als de servers er uit lagen.
Doen ze dit ook op WoW?
Ja, als de servers er langdurig uit liggen voor niet scheduled maintenance of onvoorziene problemen. Heb al enkele malen 1 tot meerdere dagen extra op de account gekregen op mn abbo. Voornamelijk vorig jaar toen er nog heel wat problemen waren. Komt tegenwoordig niet zo vaak meer voor geloof ik.Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:12:
Op rose online kregen we altijd een paar dagen refund, als de servers er uit lagen.
Doen ze dit ook op WoW?
[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 21-06-2006 16:15 ]
Misschien bekijk ik dit verkeerdjohnnyv.nl schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:13:
[...]
Yep, ik ben vorig jaar februari begonnen en m'n twee keer 6 maanden en een maand gratis werd uiteindelijk een jaar en twee maanden.
[ Voor 9% gewijzigd door Vecodo op 21-06-2006 16:15 ]
Verwijderd
Ja, ik.posttoast schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:09:
Volgens mij is een mod posts aan het weggooien, en wel terecht denk ik. Het bestellen van pizza's heeft misschien niet zoveel met WoW te maken
Maar de 1GB-erbij-discussie vind ik wel interessant. Zijn er hier mensen die 2GB hebben in plaats van 1GB en écht verschil merken?
Yep. Shadow moon had in totaal bijna 30 dagen erbij gekregen, lag nogal veel plat.(nou ja, tussen de 20 en 30 dagen)roy2001 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:14:
[...]
Misschien bekijk ik dit verkeerd
maar je hebt dus betaald voor totaal spelen van 13 maanden
en je kreeg er 14 ?
[ Voor 6% gewijzigd door pagani op 21-06-2006 16:16 ]
Dus dat is ook nog eens server afhankelijk ?johnnyv.nl schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:15:
[...]
Yep. Shadow moon had in totaal bijna 30 dagen erbij gekregen, lag nogal veel plat.(nou ja, tussen de 20 en 30 dagen)
Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:03:
[...]
Dus jij bent Webgnome!
"Ehh, guys, who is Webgnome?" herinner ik me van Teamspeak lol
<- Bedzjer
Tuurlijk, als een server een dag niet werkt en een ander wel krijgt niet iedereen een dag erbij.roy2001 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:16:
[...]
Dus dat is ook nog eens server afhankelijk ?
Yeah waarom zou een server waar niks mee aan de hand is genoegdoening krijgen omdat een andere server eruit ligtroy2001 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:16:
[...]
Dus dat is ook nog eens server afhankelijk ?
[ Voor 21% gewijzigd door Bosmonster op 21-06-2006 16:19 ]
ja dat ga ik dus nu doenBosmonster schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:18:
[...]
Yeah waarom zou een server waar niks mee aan de hand is genoegdoening krijgen omdat een andere server eruit ligt
Maar hoe ze dat doen weet ik niet. Misschien is het dan wel handig chars te hebben op iedere server(neem aan dat ze daar naar kijken
)
Zover ik weet moet je char wel boven een bepaald level (ergens tussen 25 en 35) zijn om het te krijgen, maar ik heb het eigenlijk altijd gekregen, ook voor m'n alts op andere servers.Bosmonster schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:18:
[...]
Yeah waarom zou een server waar niks mee aan de hand is genoegdoening krijgen omdat een andere server eruit ligt
Maar hoe ze dat doen weet ik niet. Misschien is het dan wel handig chars te hebben op iedere server(neem aan dat ze daar naar kijken
)
Verwijderd
Hier nog een. Van 1 gb naar 2 gb overgegaan in een nieuwe PC, je merkt het echt. Steden laden gelijk in, instance zonen gaat sneller, draw distance gaat omhoog dus je ziet alles veel sneller.Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:15:
[...]
Ja, ik.
Ik heb wel eens met 1GB gespeeld, en merkte echt dat ik erop actheruit ging.
In Orggrimar en BWL vooral.
Verwijderd
Jullie worden bedankt, nu ga ik weer twijfelen over een upgradeVerwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:28:
[...]
Hier nog een. Van 1 gb naar 2 gb overgegaan in een nieuwe PC, je merkt het echt. Steden laden gelijk in, instance zonen gaat sneller, draw distance gaat omhoog dus je ziet alles veel sneller.
Zeker aan te raden hoor
Case Closed....posttoast schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:29:
[...]
Jullie worden bedankt, nu ga ik weer twijfelen over een upgrade
Eens
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Ik draai 1280 met alles (behalve anio) max en geen probleem in raids (fx5900)Ik heb een 6600 GT en draai 1280 met alles minimaal. Trekt ie net met raids in een voor mij acceptabele framerate.
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Kijk is ff hierMalice schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:41:
Ik wil ook een MAC Mirror...
Heb thuis wel een Windows PC, maar zit nu op mijn Macje...
Ben erg benieuwd naar de nieuwe patch. Wat zullen mijn bags veel ruimte vertonen.
[ Voor 14% gewijzigd door Revell485 op 21-06-2006 16:48 ]
Verwijderd
Dank je.Revell schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:47:
[...]
Kijk is ff hierhttp://files.seventhflight.com/
Edit: niet geprobeert maar er staat wel "Mac enGB 1.10.2 to 1.11 Full Macintosh Patch download"
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
ik heb dus WoW wel op een andere schijf staan, maar wel op dezelfde fysiek gezien.. ik heb ook een bak met mod's draaien.. moet serieus een keer wat gaan doen aan mijn inventory, want gisteren was het echt psycho vol zeg maarVerwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 15:49:
Link via een vriend van me gekregen:
http://www.gamershell.com/download_14359.shtml
[...]
Ik weet het niet zeker, maar bij mij scheelde het een berg. Namelijk WoW en Windows niet op de zelfde schijf hebben staan. Of iig niet op de zelfde schijf waar je swap file op staat. Verder draai ik met 1.5GB aan geheugen op een p4 2.4Ghz en heb ik WoW op een raid0 array staan.
[ Voor 29% gewijzigd door Xylon op 21-06-2006 17:16 ]
Geheugen.Xylon schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 17:15:
Ik speel zelf alles met 800x600 en de gfx zo laag mogelijk![]()
Tsjah, wat wil je ook met een 5200rpm HD, 512mb geheugen, AMD 2600+ en een Nvidia Geforce 5600FX![]()
Zou iemand me kunnen vertellen wat de hoogste prioriteit heeft om te upgraden? En nee, ik ga niet een hele nieuwe computer kopen, want daar heb ik het geld niet voor, ben op dit moment nog op zoek naar een baan.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
kijk, das praat! 650 kb/s... beetje een goeie linkArundo schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 17:22:
Nog een mirror voor degene die de patch niet binnen krijgen. Ik zit op mijn werk maar ga hem straks meteen even downloaden wil level 46 vandaag bereiken.
http://www.gamersland.com...lateid=download&file=2104
Verwijderd
Verwijderd
Geheugen ! Ik heb praktisch dezelfde specs als jij, zelfde CPU, zelfde GPU, maar wel 1.5gb RAM, en ik draai simpel op 1280 x 1024. Wel met een aantal settings flink teruggedraaid, maar an sich prima te doen, ook in IF, AV, of BWL (wat ook een lagfest kan zijn).Xylon schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 17:15:
Ik speel zelf alles met 800x600 en de gfx zo laag mogelijk![]()
AV is hier haast onmogelijk, WoW blijft daar de hele tijd hangen, WSG en AB gaan nog net... Maar in Orgri/IF crash ik ook vaker![]()
Tsjah, wat wil je ook met een 5200rpm HD, 512mb geheugen, AMD 2600+ en een Nvidia Geforce 5600FX![]()
Zou iemand me kunnen vertellen wat de hoogste prioriteit heeft om te upgraden? En nee, ik ga niet een hele nieuwe computer kopen, want daar heb ik het geld niet voor, ben op dit moment nog op zoek naar een baan. En tegen de tijd dat ik dan het geld bij elkaar heb ben ik weer een paar maanden verderIn die tussentijd wil ik toch wel ff goed kunnen WoW'en
Canon EOS 400D + Sigma 17-70
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2006 17:49 ]
same herecls schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 17:42:
Intussen zijn de realms up maar krijg ik geen charlisting bij arathor
blup
[ Voor 10% gewijzigd door GG85 op 21-06-2006 18:00 ]
99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.
Vind ik wel handig. Vooral voor de niet lvl 60 instances, want iedereen die die doet zit toch in IFVerwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 17:40:
Die globale LFG hadden ze er wel uit kunnen laten.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
Verwijderd
Waarom niet van een snelle miror afhalen dan?Hans.Solo schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 17:57:
pfff eindelijk de patch binnen, 5 uur om hem vanaf 84% binnen te krijgen, wat een gedoe.
Voor degenen die nog problemen hebben, ben hem voor een paar guilides even op a.b.boneless en a.b.x aan het neerzetten
[ Voor 72% gewijzigd door Crash op 21-06-2006 18:03 ]
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2006 18:05 ]
Verwijderd
Verwijderd
meeste addons werken bij mij gewoon.. titan pannel, AIOI, sct schijnt niet te werken, maar wonderwel doet het meeste het.. lag is alleen niet te zuinig.. je kan niet traden, lagspikes van 5 min etc..superbassie schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 18:12:
Nou, hij doet het weer, nu hopen dat alle addons snel geupdate worden =/
Hm, vaag, bij mij werkt titan panel enzo niet meerBootVluchteling schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 18:14:
[...]
meeste addons werken bij mij gewoon.. titan pannel, AIOI, sct schijnt niet te werken, maar wonderwel doet het meeste het.. lag is alleen niet te zuinig.. je kan niet traden, lagspikes van 5 min etc..
blup
Verwijderd
Eensch, bij ons [sunstrider] is het in 10 minuten 1 grote general chat geworden incl. tradespam.Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 17:40:
Die globale LFG hadden ze er wel uit kunnen laten.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq