Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 79 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.043 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vincentio schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:49:
[...]

Praemium Callidus :)
Alaniel NE Priest
Magtheridon is vet! :P
<-- Headless Children

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:44:
[...]

Heerlijk om dit soort spul te lezen : )
Nog zo iets (fictief overigens):
[GM]Pasty: Hello adventurer, this is GM Pasty. I see you've made a ticket? How can I assist you?
Player: Yes.
[GM]Pasty: v
Player: ?
[GM]Pasty: v
Player: ?? v?
[GM]Pasty: vvv
[GM]Pasty: Damnit! my ctrl button is broken, hold on while I send another GM
[GM]Pasty: bye

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Go to your C:\Program Files\World of Warcraft\wow-patch folder.
Delete wow-final.mpq.
Download the new one here:
http://rapidshare.de/files/23671874/wow-final.MPQ.html

Copy it to the folder where you deleted the old version.
(So your C:\Program Files\World of Warcraft\wow-patch folder)
Boot your WoW, after Download succesfull press the restart button.
It should now show a completed bar and start the installation.

It worked for me, however any corrupted installations/problems are at your own risk, dont blame me because you screwed up :P

Zo heb ik em op mn guildforum gezet, is dus geen fullpatch alleen maar voor die trackerprobs @84%.

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeie reclame dit voor Blizzard, al die trial account mensen zullen wel denken, wat is dit voor een poep serivce.

Realms liggen er nu al 12 uur uit ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-07 09:20

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Beter dat ze eerst goed testen dan straks op brake realms spelen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

achja, heb je met alle spellen wel hor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 15:00:
Goeie reclame dit voor Blizzard, al die trial account mensen zullen wel denken, wat is dit voor een poep serivce.
Realms liggen er nu al 12 uur uit ofzo.
Ja, dat krijg je als alle realms (+ login servers) een update krijgen, niks nieuws toch ?
Wat de nieuwkomers betreft, die weten dan meteen wat een patch day is :>
EVILSalami schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 15:02:
Beter dat ze eerst goed testen dan straks op brake realms spelen toch?
/signed

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2006 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Tja GoT kan er toch ook 12 uur uitliggen? De stroom kan toch ook 12 uur eruit liggen? Dus tja wat boeit het nou of WoW er even 12 uur uitligt? Ja je hebt er voor betaald, maar so what. Ga je kamer opruimen, auto wassen, huiswerk doen. Er zijn zat andere dingen te doen in die 12 uur hoor. De wereld vergaat niet ;)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou, daar kan je je nog wel eens in vergissen... wereld zonder wow :*) |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 16:20

flessuh

Set sail for fail!

ik heb zojuist de patch geinstalleerd, maar weet iemand waarom die laatste 24meg ineens gedownload moet worden?

ik dacht dat het de bedoeling was dat alles gedownload was door de background downloader op het moment dat de patch er op gegooid word?

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Banzaibunny schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 15:07:
ik heb zojuist de patch geinstalleerd, maar weet iemand waarom die laatste 24meg ineens gedownload moet worden?

ik dacht dat het de bedoeling was dat alles gedownload was door de background downloader op het moment dat de patch er op gegooid word?
lees even een paar paginas terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Atlas schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 15:05:
Tja GoT kan er toch ook 12 uur uitliggen? De stroom kan toch ook 12 uur eruit liggen? Dus tja wat boeit het nou of WoW er even 12 uur uitligt? Ja je hebt er voor betaald, maar so what. Ga je kamer opruimen, auto wassen, huiswerk doen. Er zijn zat andere dingen te doen in die 12 uur hoor. De wereld vergaat niet ;)
Het probleem is dat er altijd grote problemen zijn in de EU, terwijl het in US vlekkeloos verloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami
  • Laatst online: 03-07 09:20

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Atlas schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 15:05:
Uhh wat dacht je van slapen? En dan ff ontbijten, beetje GoT'en en dan is ie weer up :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjempjun
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-01-2016
http://download.stuff.is/...0.2.5302-1.11.0.5428).rar

Redelijke snelle mirror, maar ik heb geen idee hoe snel hij is als jullie massaal erop klikken :P

Unzippen in: ..\World of Warcraft\wow-patch

[ Voor 11% gewijzigd door tjempjun op 21-06-2006 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:15
Zelfs als je de patch geinstalled hebt kan je weinig want de realm servers liggen plat.. :P So take your time :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 17:48
Demoterror schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:57:
Delete wow-final.mpq.

It worked for me, however any corrupted installations/problems are at your own risk, dont blame me because you screwed up :P

Zo heb ik em op mn guildforum gezet, is dus geen fullpatch alleen maar voor die trackerprobs @84%.
Iemand hier ervaring mee?
Ben hem nu aan het downloaden maar wil wel zeker zijn dat het veilig is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superbassie schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 15:10:
[...]

Je zou eventueel een kopie kunnen maken van je huidige "patch" dat je die terug kan zetten mocht deze problemen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

superbassie schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 15:10:
[...]

Je kan je huidige file ook gewoon knippen en ergens anders neerzetten als backup :)

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hereweare67893
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Hmm ik kan helaas de wow-final.MPQ niet hosten omdat hij bij mij 0kB is na de patch :? Heb alleen de wow-partial-1.mpq, wow-partial-2.mpq en wow-patch-backup.mpq vanuit de patch-rar.

Voor de duidelijkheid: patch werkte naar 1.11 :)

[ Voor 13% gewijzigd door hereweare67893 op 21-06-2006 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xato
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08-09 01:03
Kan iemand deze (http://rapidshare.de/files/23671874/wow-final.MPQ.html) ergens anders hosten, ik heb hem namelijk nog een keer nodig maar ik heb hem al verwijderd en je kan hem daar maar 1x downloaden per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
Filefront WoW 1.10.2 -> 1.11 EU enGB volgens de titel.. het zip bestand dat je dan download zegt wel niks over GB of US of dergelijks :/

Geen wachttijden en 125 kB/sec

[ Voor 9% gewijzigd door witchdoc op 21-06-2006 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-09 11:42
Xato schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 15:28:
Kan iemand deze (http://rapidshare.de/files/23671874/wow-final.MPQ.html) ergens anders hosten, ik heb hem namelijk nog een keer nodig maar ik heb hem al verwijderd en je kan hem daar maar 1x downloaden per dag.
Per 60min

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 12:44

Thermometer

Whoop Whoop!

Demoterror schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:57:
Delete wow-final.mpq.

Echt Hardstikke bedankt!!!!! gelukt bij mij, nu idd wachten op realms die weer online komen.

Btw over de vraag wat we het leukste vinden aan 1.11
Ik vind het leukste dat er nu een targets target kan gezet worden onder je target, omdat ik altijd meer lag krijg met die Discord enzo vind ik dat erg fijn. +de mobs in tanaris enzo die in Dit filmpje worden geshowed. Want dan kan ik als paladin samen met een vriend van mij(mage) die zooi AOE'en, en lots of exp+loot krijgen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
jaa het worden gouden tijden voor paladins >:)
johnnyv.nl schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 15:43:
Ik blijf toch de tijddefinites van Blizzard geweldig vinden. "Will take slightly longer" is minimaal 4 uur :P Man, in die tijd installeer ik een complete server, helemaal als ik de dag ervoor precies hetzelfde heb gedaan voor de states.
slimme henkie. Wow europe en Wow States zijn 2 afzonderlijke teams..

[ Voor 83% gewijzigd door Webgnome op 21-06-2006 15:44 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sander1991 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 15:40:
[...]

Echt Hardstikke bedankt!!!!! gelukt bij mij, nu idd wachten op realms die weer online komen.

Btw over de vraag wat we het leukste vinden aan 1.11
Ik vind het leukste dat er nu een targets target kan gezet worden onder je target, omdat ik altijd meer lag krijg met die Discord enzo vind ik dat erg fijn. +de mobs in tanaris enzo die in Dit filmpje worden geshowed. Want dan kan ik als paladin samen met een vriend van mij(mage) die zooi AOE'en, en lots of exp+loot krijgen ^^
Voor targets target gebruik ik CT-Unitframes, werkt ook perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een mirrortje gemaakt, die zal ik een paar uurtjes laten lopen.

Hier is die : http://www.fuckitall.nl/wow/

succes, en tot vanavond maar weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Ok, nieuwe wow-final.mpq in de map gezet en patch is geinstalleerd, nu dus wachten tot de realms weer up zijn...hopelijk duurt dat niet te lang =/

Ohja, gister wilden we met guild ZG gaan doen maar we hadden te weinig locks en mages dus dan maar AQ20, mja, was nog niet gereset en een paar guildies hadden met één van de beste guilds van Europa die AQ dus al gecleared -_-. Dus toen zijn we maar fixed AB gaan doen met 15 man :) ging er goed dus gaan we zeker vaker doen :D
Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 15:44:
[...]

Voor targets target gebruik ik CT-Unitframes, werkt ook perfect.
Zit ook in Perl Classic Frames :) mja, heb ik uitstaan, zo irritant.

[ Voor 21% gewijzigd door superbassie op 21-06-2006 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Webgnome schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 15:43:
[...]

Beetje communicatie onderling zou geen kwaad kunnen, en de US patch is echt 0,0 anders dan de EU hoor :) (afgezien van het feit dat er EU in de files staat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
uhm. mensen, ik heb een 6800 GT videokaart, van asus. alles werkt wel ok, maar toch heb ik bij drukke gevechten in mc (majorhomo) lage framerates.. ik speel op 1600x1200, hoge details.. toch vind mijn pc dit niet tof.. een amd 64 3000+...

moet ik bepaalde details lager zetten, of moet ik pc defragmenteren oid..? ik wil beetje extra performance krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Link via een vriend van me gekregen:
http://www.gamershell.com/download_14359.shtml
BootVluchteling schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 15:47:
uhm. mensen, ik heb een 6800 GT videokaart, van asus. alles werkt wel ok, maar toch heb ik bij drukke gevechten in mc (majorhomo) lage framerates.. ik speel op 1600x1200, hoge details.. toch vind mijn pc dit niet tof.. een amd 64 3000+...

moet ik bepaalde details lager zetten, of moet ik pc defragmenteren oid..? ik wil beetje extra performance krijgen..
Ik weet het niet zeker, maar bij mij scheelde het een berg. Namelijk WoW en Windows niet op de zelfde schijf hebben staan. Of iig niet op de zelfde schijf waar je swap file op staat. Verder draai ik met 1.5GB aan geheugen op een p4 2.4Ghz en heb ik WoW op een raid0 array staan.

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2006 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

2GB ram doet het werk bij mij, ik heb daarnaast wel een 7800gtx maar draai op 1920x1200 daarnaast... wel ontzettend veel UI mods hier, een deel daarvan verberg ik tijdens drukke gevechten of ik schakel de spelernamen uit..

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het verschil van 512 naar 1g geheugen merk je echt zo erg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:48
roy2001 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 15:57:
[...]

Waar eet jij voor 40/50 ?
Tja maar geef toe, het kan ook geen kwaad. en voor multi tasking is het altijd beter. en wie weet welke games/applicatie der nog aanzitten te komen !
offtopic:
mwah, in een niet al te duur restaurant heb je voor 15 euro wel een hoofdgerecht hoor.

Ja, uiteraard is het beter voor multitasking. Ook bij heftig Photoshopwerk zul je het merken. Ik denk alleen niet dat het je (veel) betere performace oplevert in WoW.
Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 15:59:
het verschil van 512 naar 1g geheugen merk je echt zo erg :)
Dat is wel zo ja :)

[ Voor 15% gewijzigd door posttoast op 21-06-2006 16:00 ]

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 19:27
roy2001 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 15:57:
[...]

Waar eet jij voor 40/50 ?
Tja maar geef toe, het kan ook geen kwaad. en voor multi tasking is het altijd beter. en wie weet welke games/applicatie der nog aanzitten te komen !
10x McDonalds menu :+

Heb sinds gister mijn eerste set piece van Valor :P. Vanaf welk level kun je als tank de instances in voor de rest van de Valor set? Ik bedoel dan niet minimaal maar wat aan te raden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:53
Torrent van de EU patch versie 1.10 -> 1.11

http://blub.student.utwen...ll/wow-1.11-patch.torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Webgnome schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 15:43:
jaa het worden gouden tijden voor paladins >:)

[...]

Dus jij bent Webgnome!

"Ehh, guys, who is Webgnome?" herinner ik me van Teamspeak lol

<- Bedzjer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Volgens mij is een mod posts aan het weggooien, en wel terecht denk ik. Het bestellen van pizza's heeft misschien niet zoveel met WoW te maken ;)

Maar de 1GB-erbij-discussie vind ik wel interessant. Zijn er hier mensen die 2GB hebben in plaats van 1GB en écht verschil merken?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lt_cmd_data
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Deze mirror (NL) heb ik tijdelijk opgezet voor de mensen die de laatste officiele patch willen bemachtigen. 100mbit

http://mirror.game-host.org

[ Voor 88% gewijzigd door lt_cmd_data op 21-06-2006 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op rose online kregen we altijd een paar dagen refund, als de servers er uit lagen. (laast kregen we nog 2 dagen erbij, omdat er zoveel dc's waren)

Doen ze dit ook op WoW?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2006 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45

Je draait 1600/1200 alles max en vind het gek dat in 40 man raids en drukke combat ie het niet meer trekt :P

Ik heb een 6600 GT en draai 1280 met alles minimaal. Trekt ie net met raids in een voor mij acceptabele framerate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 06:36
posttoast schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:09:
Volgens mij is een mod posts aan het weggooien, en wel terecht denk ik. Het bestellen van pizza's heeft misschien niet zoveel met WoW te maken ;)

Maar de 1GB-erbij-discussie vind ik wel interessant. Zijn er hier mensen die 2GB hebben in plaats van 1GB en écht verschil merken?
ja mijn post werd verwijderd :P
Ik denk dat je niet snel kan zeggen van, ja ik heb er een GB bij gedaan en ik mertke verschil
het ligt natuurlijk aan zoveel aspecten. de config erom heen. de temps van je systeem. hoe druk de server is. welke ui mods je hebt en zo kan ik nog wel even door blijven gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:12:
Op rose online kregen we altijd een paar dagen refund, als de servers er uit lagen.

Doen ze dit ook op WoW?
Yep, ik ben vorig jaar februari begonnen en m'n twee keer 6 maanden en een maand gratis werd uiteindelijk een jaar en twee maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

solomo

.....huh?

niet altijd, maar er zijn wel refunds, als de servers binnenkort weer up zijn krijgen we er vast geen omdat het al aangekondigd was dat er gepatched word :P maar als het echt lang duurd gebeurt het wel eens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:12:
Op rose online kregen we altijd een paar dagen refund, als de servers er uit lagen.

Doen ze dit ook op WoW?
Ja, als de servers er langdurig uit liggen voor niet scheduled maintenance of onvoorziene problemen. Heb al enkele malen 1 tot meerdere dagen extra op de account gekregen op mn abbo. Voornamelijk vorig jaar toen er nog heel wat problemen waren. Komt tegenwoordig niet zo vaak meer voor geloof ik.

Weekly maintenance en updates vallen daar uiteraard niet onder (tenzij door een update de server er 2-3 dagen uitligt :P)

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 21-06-2006 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
johnnyv.nl schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:13:
[...]

Yep, ik ben vorig jaar februari begonnen en m'n twee keer 6 maanden en een maand gratis werd uiteindelijk een jaar en twee maanden.
Misschien bekijk ik dit verkeerd
maar je hebt dus betaald voor totaal spelen van 13 maanden ( 2x 6 maanden + 1 gratis )
en je kreeg er 14 ? ( 12 maanden + 1 maand gratis )

[ Voor 9% gewijzigd door Vecodo op 21-06-2006 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

posttoast schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:09:

Ja, ik.

Ik heb wel eens met 1GB gespeeld, en merkte echt dat ik erop actheruit ging.
In Orggrimar en BWL vooral.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
roy2001 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:14:
[...]

Misschien bekijk ik dit verkeerd
maar je hebt dus betaald voor totaal spelen van 13 maanden
en je kreeg er 14 ?
Yep. Shadow moon had in totaal bijna 30 dagen erbij gekregen, lag nogal veel plat.(nou ja, tussen de 20 en 30 dagen)

[ Voor 6% gewijzigd door pagani op 21-06-2006 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
johnnyv.nl schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:15:
[...]

Yep. Shadow moon had in totaal bijna 30 dagen erbij gekregen, lag nogal veel plat.(nou ja, tussen de 20 en 30 dagen)
Dus dat is ook nog eens server afhankelijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:03:
[...]

Dus jij bent Webgnome!

"Ehh, guys, who is Webgnome?" herinner ik me van Teamspeak lol

<- Bedzjer
offtopic:
Jups its me. Ik ben ook wel bekend als Dagfinnr of Dwarvenstone op Doomhammer. P.s. Dwarvenstone is nu mijn warrior alt was vroeger mijn paladin main

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
roy2001 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:16:
[...]

Tuurlijk, als een server een dag niet werkt en een ander wel krijgt niet iedereen een dag erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
roy2001 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:16:
[...]

Yeah waarom zou een server waar niks mee aan de hand is genoegdoening krijgen omdat een andere server eruit ligt :P

Maar hoe ze dat doen weet ik niet. Misschien is het dan wel handig chars te hebben op iedere server :P (neem aan dat ze daar naar kijken :?)

[ Voor 21% gewijzigd door Bosmonster op 21-06-2006 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Bosmonster schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:18:
[...]

Yeah waarom zou een server waar niks mee aan de hand is genoegdoening krijgen omdat een andere server eruit ligt :P

Maar hoe ze dat doen weet ik niet. Misschien is het dan wel handig chars te hebben op iedere server :P (neem aan dat ze daar naar kijken :?)
ja dat ga ik dus nu doen :P
op elke server een char lvl1.

vraag me nu toch echt af hoe ze dit berekenen.
Gewoon iedereen die een char heeft @ server ?
of moet je x lvl zijn, of zoveel tijd online, of combo der van , of hoe consequent je aanwezig bent op die server...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Bosmonster schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:18:
[...]

Zover ik weet moet je char wel boven een bepaald level (ergens tussen 25 en 35) zijn om het te krijgen, maar ik heb het eigenlijk altijd gekregen, ook voor m'n alts op andere servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Het mooie van deze patch, is dat het toch weer aangeeft dat Blizzard het nog steeds compleet verneukt op patchdag. :P
Voor de rest weinig boeiends deze patch denk ik; Weer een uber 40 man raid, met nog vettere armor, die de imbalance tussen raiders en niet-raiders weer een tandje groter maakt. Ach ja, zijn we inmiddels wel aan gewend denk ik. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:15:
[...]

Ja, ik.

Ik heb wel eens met 1GB gespeeld, en merkte echt dat ik erop actheruit ging.
In Orggrimar en BWL vooral.
Hier nog een. Van 1 gb naar 2 gb overgegaan in een nieuwe PC, je merkt het echt. Steden laden gelijk in, instance zonen gaat sneller, draw distance gaat omhoog dus je ziet alles veel sneller.

Zeker aan te raden hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aan het begin bij eerste keren dat men gratis dagen gaven vanwege teveel downtime had blizzard er wel criteria bij gezet. zoals, meest actieve char, of ingelogt zijn de afgelopen x aantal dagen.
hou er simpelweg maar rekening mee dat je nooit extra dagen krijgt, dan kan het alleen nog maar meevallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:28:
[...]

Hier nog een. Van 1 gb naar 2 gb overgegaan in een nieuwe PC, je merkt het echt. Steden laden gelijk in, instance zonen gaat sneller, draw distance gaat omhoog dus je ziet alles veel sneller.

Zeker aan te raden hoor :)
Jullie worden bedankt, nu ga ik weer twijfelen over een upgrade :(

;)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
posttoast schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:29:
[...]

Jullie worden bedankt, nu ga ik weer twijfelen over een upgrade :(

;)
Case Closed....
Oordeel : gewoon doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:43
roy2001 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:30:
[...]

Case Closed....
Oordeel : gewoon doen :D
Eens :) ben zelf voor WoW en andere games van 1 naar 2GB intern gegaan, en het verschil is ZEER duidelijk te merken :)

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whoohoo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 11:41
Tjongejonge, kan niet wachten om in te loggen, heb wat nieuwe mods, keyrings, even wat rep farmen voor AD Exhalted :*) Ik vraag me toch wel af wat ze allemaal doen in die 14 uur dat ze nu al down zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 00:36
Ik heb een 6600 GT en draai 1280 met alles minimaal. Trekt ie net met raids in een voor mij acceptabele framerate.
Ik draai 1280 met alles (behalve anio) max en geen probleem in raids (fx5900)

geheugen maakt iig wel redelijk wat uit in wow, meer is gewoon beter

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revell485
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-03 08:32
Malice schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:41:
Ik wil ook een MAC Mirror... :'(
Heb thuis wel een Windows PC, maar zit nu op mijn Macje...

Ben erg benieuwd naar de nieuwe patch. Wat zullen mijn bags veel ruimte vertonen.
Kijk is ff hier :) http://files.seventhflight.com/
Edit: niet geprobeert maar er staat wel "Mac enGB 1.10.2 to 1.11 Full Macintosh Patch download"

[ Voor 14% gewijzigd door Revell485 op 21-06-2006 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel het op 1024 met alles medium en speelt perfect met 1gb geheugen =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Revell schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:47:
[...]

Kijk is ff hier :) http://files.seventhflight.com/
Edit: niet geprobeert maar er staat wel "Mac enGB 1.10.2 to 1.11 Full Macintosh Patch download"
Dank je.
ik had al wat plekken bekeken, maar het gaat vooral om de Patchinstaller. Ik kan de volledige Windows Patch wel van een server halen want de MPQ's zijn hetzelfde, maar ik heb dan nog steeds geen installer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:33

On_E

Housemusic

Ik speel het op 1024x768 met vrijwel alle settings op medium/low.

En ja mijn PC zuigt.

(gelukkig haal ik nog net een acceptabele framerate bij PvE raids, het enige wat ik gewoon niet kan spelen is Alterac Valley, 2 x 40 Players = slideshow)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 15:49:
Link via een vriend van me gekregen:
http://www.gamershell.com/download_14359.shtml

[...]

Ik weet het niet zeker, maar bij mij scheelde het een berg. Namelijk WoW en Windows niet op de zelfde schijf hebben staan. Of iig niet op de zelfde schijf waar je swap file op staat. Verder draai ik met 1.5GB aan geheugen op een p4 2.4Ghz en heb ik WoW op een raid0 array staan.
ik heb dus WoW wel op een andere schijf staan, maar wel op dezelfde fysiek gezien.. ik heb ook een bak met mod's draaien.. moet serieus een keer wat gaan doen aan mijn inventory, want gisteren was het echt psycho vol zeg maar :P.

vooruit, 1G ga ik maar weer kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-09 21:17
Ik speel zelf alles met 800x600 en de gfx zo laag mogelijk :/

AV is hier haast onmogelijk, WoW blijft daar de hele tijd hangen, WSG en AB gaan nog net... Maar in Orgri/IF crash ik ook vaker 8)7

Tsjah, wat wil je ook met een 5200rpm HD, 512mb geheugen, AMD 2600+ en een Nvidia Geforce 5600FX :X

Zou iemand me kunnen vertellen wat de hoogste prioriteit heeft om te upgraden? En nee, ik ga niet een hele nieuwe computer kopen, want daar heb ik het geld niet voor, ben op dit moment nog op zoek naar een baan. En tegen de tijd dat ik dan het geld bij elkaar heb ben ik weer een paar maanden verder :P In die tussentijd wil ik toch wel ff goed kunnen WoW'en ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Xylon op 21-06-2006 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:33

On_E

Housemusic

Xylon schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 17:15:

Tsjah, wat wil je ook met een 5200rpm HD, 512mb geheugen, AMD 2600+ en een Nvidia Geforce 5600FX :X

Zou iemand me kunnen vertellen wat de hoogste prioriteit heeft om te upgraden? En nee, ik ga niet een hele nieuwe computer kopen, want daar heb ik het geld niet voor, ben op dit moment nog op zoek naar een baan.
Geheugen.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arundo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-12-2023
Nog een mirror voor degene die de patch niet binnen krijgen. Ik zit op mijn werk maar ga hem straks meteen even downloaden wil level 46 vandaag bereiken.

http://www.gamersland.com...lateid=download&file=2104

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Arundo schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 17:22:
Nog een mirror voor degene die de patch niet binnen krijgen. Ik zit op mijn werk maar ga hem straks meteen even downloaden wil level 46 vandaag bereiken.

http://www.gamersland.com...lateid=download&file=2104
kijk, das praat! 650 kb/s... beetje een goeie link :*)

betreft die persoon die vroeg hoeveel uur je gem. per dag speelt.. ik red uur of 4 per dag wel. in het weekend, als ik niets te doen heb, red ik de 12+ wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo moet je eens in AQ40 naar de 4e baas ofsow gaan...

Fankriss the Unyielding is het geloof ik, moet je eerst door de tunnel rennen met honderden bugs.

geeft mij met mn amd 2500+ (@ 2200MHz) en ati radeon 9800XT een framerate van het kaliber Slideshow ! :)

resolutie is 1600x200 alles laag :( met 768mb !!

moet echt een gigje bij gooien !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xylon schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 17:15:

AV is hier haast onmogelijk, WoW blijft daar de hele tijd hangen, WSG en AB gaan nog net... Maar in Orgri/IF crash ik ook vaker 8)7

Zou iemand me kunnen vertellen wat de hoogste prioriteit heeft om te upgraden? En nee, ik ga niet een hele nieuwe computer kopen, want daar heb ik het geld niet voor, ben op dit moment nog op zoek naar een baan. En tegen de tijd dat ik dan het geld bij elkaar heb ben ik weer een paar maanden verder :P In die tussentijd wil ik toch wel ff goed kunnen WoW'en ;)
Geheugen ! Ik heb praktisch dezelfde specs als jij, zelfde CPU, zelfde GPU, maar wel 1.5gb RAM, en ik draai simpel op 1280 x 1024. Wel met een aantal settings flink teruggedraaid, maar an sich prima te doen, ook in IF, AV, of BWL (wat ook een lagfest kan zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die globale LFG hadden ze er wel uit kunnen laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafler
  • Laatst online: 09:01
1680x1050 hier breedbeeld alles op zijn hoogst :)

Ik ging van 2 x 512MB DDR400 naar 2 x 1024MB DDR500, je merkt echt duidelijk het verschil tussen 1GB en 2GB :). Dus als je geld hebt doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blinkymichiel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-12-2022
Same here op Stormreaver

Canon EOS 400D + Sigma 17-70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blinkymichiel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-12-2022
Ik kom wel op Mazrigos en Aerie Peak.

Canon EOS 400D + Sigma 17-70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu dus de patch aan het downloaden, via een genoemde site hier. Kan ik die gewoon instaleren en het zit goed? Omdat er gezegd wordt dat wow zelf al een deel heb gedownload.

Wat vinden julie btw hier van? :
http://www.wowhead.com/talent/?kZVg0zbzZVAMcoftV

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2006 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

cls schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 17:42:
Intussen zijn de realms up maar krijg ik geen charlisting bij arathor :(
same here

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Laatst online: 09:02

GG85

.......

Ik heb zelf nog geen lvl60 warrior dus zelf testen gaat niet maar weet iemand hoeveel damage een Mortal Strike op lvl60 en een Heroic Strike op 60 doen? Ik wil weten of ik misschien MS kan laten schieten en dan wat meer punten in Fury investeren ipv de standaard 31/20/0 build.

Oh ja, en wat is beter, cleave of sweeping strikes?

[ Voor 10% gewijzigd door GG85 op 21-06-2006 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo
  • Laatst online: 01-09 13:00

Hans.Solo

Tank n00bje :P

pfff eindelijk de patch binnen :(, 5 uur om hem vanaf 84% binnen te krijgen, wat een gedoe.
Voor degenen die nog problemen hebben, ben hem voor een paar guilides even op a.b.boneless en a.b.x aan het neerzetten

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:06

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 17:40:
Vind ik wel handig. Vooral voor de niet lvl 60 instances, want iedereen die die doet zit toch in IF :p

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CherandarGuard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
Op Shadowsong gaat kan ik ook de characterlist helaas nog niet laden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier werkt die ondertussen weer (kul tiras). Heb de eerste bug ook al gezien ;).

Ging met de boot van Menelith naar Theramore, en toen stopte de boot ineens midden op zee, ging nergens meer heen....daarna ook enorme lag en denk dat de server er toen ff uitlag. Ondertussen ben ik wel weer ingelogd op mn alt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hans.Solo schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 17:57:
pfff eindelijk de patch binnen :(, 5 uur om hem vanaf 84% binnen te krijgen, wat een gedoe.
Voor degenen die nog problemen hebben, ben hem voor een paar guilides even op a.b.boneless en a.b.x aan het neerzetten
Waarom niet van een snelle miror afhalen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Modbreak:Die topicwarning staat er niet voor niets! :o

[ Voor 72% gewijzigd door Crash op 21-06-2006 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees de topicwaarschuwing nog even goed door voordat je post. Je hoeft niet te posten als iets wel of niet werkt, dat kan iedereen voor zichzelf wel zien.

Opmerkingen en klachten over modbreaks kunnen gemeld worden via e-mail

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2006 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een oplossing voor onderstaand probleem? Dat fucking Blizzard interface artwork rotzooi blijft er in staan :(
Afbeeldingslocatie: http://img212.imageshack.us/img212/2539/kuterror3jk.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:15
Je hebt het over je chat geval? Die kan je toch gewoon omhoog draggen? Als je het hebt over je skill geval boven je char, kan je die niet verplaatsen? (is een mod toch?).. Anders moet je ff gaan prutsen met die UI scale :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die downloader ging bij mij ook erg traag.
Nadat ik TCP port 6112, 3724, en 6889 heb geforward komt hij snel binnen.

Mss dat het helpt voor somige onder ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
superbassie schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 18:12:
Nou, hij doet het weer, nu hopen dat alle addons snel geupdate worden =/
meeste addons werken bij mij gewoon.. titan pannel, AIOI, sct schijnt niet te werken, maar wonderwel doet het meeste het.. lag is alleen niet te zuinig.. je kan niet traden, lagspikes van 5 min etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 19:27
Hier op mijn server (Silvermoon) zijn alle NPC's weg. Iig uit Stormwind, weet niet of dat ook geldt voor de rest van de steden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

d'r was een aanval op Stormwind (ca. 30 minuten geleden iig op Moonglade). Had een NPC die niet reageerde, wilde even uitloggen... kon ik niet uitloggen :D Zojuist even ingelogd maar werd er snel weer afgegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
BootVluchteling schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 18:14:
[...]

meeste addons werken bij mij gewoon.. titan pannel, AIOI, sct schijnt niet te werken, maar wonderwel doet het meeste het.. lag is alleen niet te zuinig.. je kan niet traden, lagspikes van 5 min etc..
Hm, vaag, bij mij werkt titan panel enzo niet meer :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

eh dat zegt ie toch? Titan pannel schijnt niet te werken..

ik begrijp niet hoe je dan vreemd kan vinden dat het niet werkt?

zal wel aan mij liggen

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Hrm. Resto druids hadden innervate. Die raak je kwijt, krijg je swiftmend (vrij waardeloos) voor terug. Mag je 1g40 gaan betalen om weer innervate te krijgen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is wel weer een update van Titan Panel:
http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=1442

Mss dat deze geupdate is. Ik gebruik hem helaas zelf niet.

Weet iemand een kleine add on waarmee je snel van wapen kunt wisselen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
ja bijvoorbeeld scrollen met wapens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
lol, de server is up, nu nog de mobs en de npc's, wat een prutsers :P
Ook leuk, de keychain is het gesprek in /1... niet de instance, niet de talents, maar de keychain. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Joe
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-08 15:22
Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 17:40:
Eensch, bij ons [sunstrider] is het in 10 minuten 1 grote general chat geworden incl. tradespam.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slowchat s.v.p.