Dat flare zichtbaar werd was wel een beeeeeetje nodig vind je zelf ook niet?Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 12:42:
Mjah, rogues zijn paper en hunters zijn scissors heMaar wat dit betreft is blizzard het wel met je eens, de flare nerf en de trap nerf was 100% pro-rogue.
Crippling Poison moet wel eerst even proccen met een 30% procchance.Verder maak ik echt totaal geen kans tegen een rogue met crippling poison, dus het is niet zo dat je helemaal geen kans hebt. En met sprint (hoezo useless talent?) sta je zo weer naast me als ik van je weggelopen ben. En in melee moet ik het toch echt tegen je afleggen ben ik bang.
Sowieso moet je dan ook het geluk hebben dat je niet tegen een Dwarf vecht/dueled want die stoneformed er zo weer even uit
Tevens onze sprint zit op een 5 minuten cooldown en duurt 15 seconden.
In deze tijd is Scatter Shot, FD, Icetrap allang weer van zijn cooldown af en eventueel je Imp. WingClip ook om ons daarna weer tot snot te kiten.
Tevens, vanishen heeft geen nut zoals je weet. Want je pet vind ons 'natuurlijk' weer terug ook al zijn we out of combat en out of sight en vanished