Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 79 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.041 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 12:42:
Mjah, rogues zijn paper en hunters zijn scissors he :) Maar wat dit betreft is blizzard het wel met je eens, de flare nerf en de trap nerf was 100% pro-rogue.
Dat flare zichtbaar werd was wel een beeeeeetje nodig vind je zelf ook niet?
Verder maak ik echt totaal geen kans tegen een rogue met crippling poison, dus het is niet zo dat je helemaal geen kans hebt. En met sprint (hoezo useless talent?) sta je zo weer naast me als ik van je weggelopen ben. En in melee moet ik het toch echt tegen je afleggen ben ik bang.
Crippling Poison moet wel eerst even proccen met een 30% procchance.
Sowieso moet je dan ook het geluk hebben dat je niet tegen een Dwarf vecht/dueled want die stoneformed er zo weer even uit ;)

Tevens onze sprint zit op een 5 minuten cooldown en duurt 15 seconden.
In deze tijd is Scatter Shot, FD, Icetrap allang weer van zijn cooldown af en eventueel je Imp. WingClip ook om ons daarna weer tot snot te kiten.

Tevens, vanishen heeft geen nut zoals je weet. Want je pet vind ons 'natuurlijk' weer terug ook al zijn we out of combat en out of sight en vanished :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:24
RaseriaN schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 12:20:
[...]

Ach, als jij dat echt denkt :)
Rogues willen gewoon een kans net zoals elke andere class.

Accepteer dat nou eens, en accepteer het nou eens dat Rogues niet blij zijn met hun huidige class.
Is dat nu zo lastig om te snappen dat mensen na het constante generf en het buffen van andere classes zelf ook eens aan de beurt wil komen? ;)

Topic reports helpen meer
Heh, vervang het woord Rogue eens door Warrior en je zit 2x goed :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 12:23:
[...]

Rogues zijn samen met de mages de grootste reden waarom hunters continu generfed worden.
Iedereen op een pvp server is zo vaak gecorpsecamped door rogues, geganked door rogues, iedereen heeft gewoon een pest hekel aan rogues :P
Mage is reden van alle nerfs mbt rogues, hunters en warriors. Valt mee dat er nog geen janktopic gemaakt is over waarom ze geen mail/plate armor hebben gekregen met hun revamp.

En als ik een bolt van 3K op me dak krijg hoor ik ze niet klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadaemon
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-09-2022
Arf. Nog meer pets! Heb al een chicken een rat en een Sprite Darter. Plus natuurlijk mijn Yeti (helaas maar 3 keer).

Ben nu lvl 57 dus mijn worg en smolderweb hatchling komen er binnenkort ook aan!

Wordt tijd voor een hondenhok voor al je pets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
RaseriaN schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 12:47:
[...]

[...]

Sowieso moet je dan ook het geluk hebben dat je niet tegen een Dwarf vecht/dueled want die stoneformed er zo weer even uit ;)

In deze tijd is Scatter Shot, FD, Icetrap allang weer van zijn cooldown af en eventueel je Imp. WingClip ook om ons daarna weer tot snot te kiten.

Tevens, vanishen heeft geen nut zoals je weet. Want je pet vind ons 'natuurlijk' weer terug ook al zijn we out of combat en out of sight en vanished :)
Wat wil je nou? Gewoon een insta-win button ofzo?
Je kan van elke klasse winnen met een rogue als je je best maar doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Wat ik raar blijf vinden: bijna alle soorten dingen in wow zijn craftbaar, behalve bows en crossbows.
Paul.Muad.Dib schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 12:49:
Arf. Nog meer pets! Heb al een chicken een rat en een Sprite Darter. Plus natuurlijk mijn Yeti (helaas maar 3 keer).

Ben nu lvl 57 dus mijn worg en smolderweb hatchling komen er binnenkort ook aan!

Wordt tijd voor een hondenhok voor al je pets :)
Ik heb ook nog een panda, zergling of diablo afhankelijk van m'n char :P

(en ook ergens nog wel mechanical squirrel etc.)

Patch 1.13: As with keys, we've now implemented a special minipet slot.

[ Voor 87% gewijzigd door pagani op 21-06-2006 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Wat ik gisteravond meemaakte was echt belachelijk.

De afgelopen 3 a 4 maanden ben ik al niet veel online geweest (druk met werk en sport), maar toen ik dus gisteravond online kwam, zag ik gelijk het nieuwe-mail icoontje.

Dus ja, ik open de mail die was gestuurd door iemand genaamd Unkown en als subject Your epic bow.
Toen de mail dus open was zag ik dus alleen een pakje met een rode strik eromheen en als ik daarover heen ging met de muis, zag ik staan 10G.

Natuurlijk ging ik dus in de guild vragen of iemand daar meer vanaf wist en ondertussen dus de mail gesloten. Toen zag ik gelukkig staan dat het C.O.D. was.

Ik heb natuurlijk gehoord van scammers, en heb gelijk een ticket aangemaakt aan de GM's.
Na een minuut of 5 a 10 kreeg ik dus een whisper van een GM dat als het probleem nog zou bestaan na de servermaintanance van vandaag dat ik dan weer een ticket moest aanmaken.
Gelijk een reply gestuurd, maar kreeg dus de boodschap dat als ik een GM wilde spreken ik eerst een ticket moest aanmaken.

Mijn vraag is dus nu aan jullie, wat moet ik hier nou mee?
Gewoon denken, @#$% die scammer het is je niet gelukt (doe ik al).
Maar meer het feit dat ik dus precies kon aangeven wanneer het bericht was verzonden en er in mijn ogen niks mee wordt gedaan.
Ik heb een screenshot ervan gemaakt en heb ook de naam van de GM die het bericht stuurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capiyol
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-09 09:54
Vincentio schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 12:50:
[...]

Wat wil je nou? Gewoon een insta-win button ofzo?
Je kan van elke klasse winnen met een rogue als je je best maar doet.
Nee we willen geen insta-win button.

[sarcasme] Nee tuurlijk doe ik nooit mijn best. [/sarcasme]

Capiyol in "Het Grote World of Warcraft Topic - Deel..."

Doe je zo'n moeite om alles keurig uit te leggen en dan krijg je zo'n inspiratieloze reply.

Cliche maar waar: Als jij sinds day one een rogue had gespeelt was je ondertussen ook wel stevig aan een review toe.

[ Voor 9% gewijzigd door Capiyol op 21-06-2006 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 12:46:
[...]
Hey, we moeten ergens over kunnen keuvelen, anders kunnen we dit topic net zo goed op slot doen :P
True, ach, ik speel sowieso geen pvp meer op mn main, alles blue + 1 epic equiped warlock. Heb er geen zin in om langer in ghostform te wachten op res, terug te lopen omdan weer practisch geone-shot te worden. Heb daarom nu ook geen SL meer, en ben nu 7-30-14 gespecced, beter voor mn mana, raak nu amper meer oom, maar niet gespecced voor pvp.

Heb maar een 19 semi-twink warrior gemaakt, en laatst op Stormreaver begonnen met een pvp orc-hunter, samen met mn broertje, een rogue. Heb nu redelijk wat blauwe gear er op, mn broertje zit ook redelijk in zn items (en ja, het is onze eerste char daar, en nee, hebben geen geld gekregen. Herbalism + mining + luie end games = snel goud verdienen). Helaas kan k al een tijdje geen profiles meer uploaden naar allakhazam, dus kan mn hunter niet laten zien :(

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2006 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

RollieBollie schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 12:57:

De afgelopen 3 a 4 maanden ben ik al niet veel online geweest (druk met werk en sport), maar toen ik dus gisteravond online kwam, zag ik gelijk het nieuwe-mail icoontje.

Dus ja, ik open de mail die was gestuurd door iemand genaamd Unkown en als subject Your epic bow.
Toen de mail dus open was zag ik dus alleen een pakje met een rode strik eromheen en als ik daarover heen ging met de muis, zag ik staan 10G.

Natuurlijk ging ik dus in de guild vragen of iemand daar meer vanaf wist en ondertussen dus de mail gesloten. Toen zag ik gelukkig staan dat het C.O.D. was.

Ik heb natuurlijk gehoord van scammers, en heb gelijk een ticket aangemaakt aan de GM's.
Na een minuut of 5 a 10 kreeg ik dus een whisper van een GM dat als het probleem nog zou bestaan na de servermaintanance van vandaag dat ik dan weer een ticket moest aanmaken.
Gelijk een reply gestuurd, maar kreeg dus de boodschap dat als ik een GM wilde spreken ik eerst een ticket moest aanmaken.

Mijn vraag is dus nu aan jullie, wat moet ik hier nou mee?
Gewoon denken, @#$% die scammer het is je niet gelukt (doe ik al).
Maar meer het feit dat ik dus precies kon aangeven wanneer het bericht was verzonden en er in mijn ogen niks mee wordt gedaan.
Ik heb een screenshot ervan gemaakt en heb ook de naam van de GM die het bericht stuurde.
Beste wat je kan doen is inderdaad die scammer-mails negeren. Een ticket maken en verder niks, je kan er gewoon weinig tegen doen. :(

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Okee, als jij als warlock gepwnd wordt dan geeft dat jouw pvp skills wel aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over de rogue talents ben ik best tevreden, het is alleen jammer dat 1tree vrij nutteloos is om daar veel talents in te steken en er zijn natuurlijk wat bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nee, ik vond het niet nodig. Maar ik kan wel begrijpen waarom ze het gedaan hebben en ik vind het niet erg, aangezien ik het preventief voor ambush e.d. gebruik, en het daarvoor nog steeds geschikt is.
[...]

Juistem. En hoe lang duurt het ongeveer voor jij mij 3 keer geslagen hebt?
Elke class heeft bepaalde racials die enorm tegen ze werken. En ook bepaalde racials die enorm voor ze werken. Dus ook rogues hebben daar last/profijt van. Beetje nutteloos om dat hierbij te halen.
[/b]
Als jij 2 keer in melee afstand weet te komen als rogue en mij niet dood maakt dan verdien je het om zelf dood te gaan.
Volgens mij is dat allang gefixed. Zo niet, daar gebuik ik m'n pet echt NOOIT voor. Zodra ik een rogue zie gaat er een hunter's mark op, die is daarvoor, by design.

Je wil trouwens niet weten hoeveel rogues vanishen/stealthen met een hunter's mark op zich. Altijd leuk, aangezien ik dan op m'n gemak kan wegrennen omdat zij voor geen meter vooruit komen en een aimed shot kan aanleggen. Maar goed, hunter vs rogue is het rock/scissors/paper systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Capiyol schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 12:59:
[...]

Doe je zo'n moeite om alles keurig uit te leggen en dan krijg je zo'n inspiratieloze reply.

Cliche maar waar: Als jij sinds day one een rogue had gespeelt was je ondertussen ook wel stevig aan een review toe.
Hey, nog een Stormrager! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jprommen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-08 19:56
RollieBollie schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 12:57:

De afzender is unknown, dus zijn account bestaat al niet meer. Er is dus al op gehandeld door blizzard.

Even Tweakers checken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
Waar ik me aan erger als rogue is dat als we gezien worden we meteen kansloos zijn. En er zijn echt zoveel dingen om een rogue uit stealth te halen, dat wil je niet weten. Bovendien mensen die TEGEN rogues vechten kijken vaak alleen maar naar de momenten dat ze van achteren genakt worden en niet naar de momenten waarbij ze rogues gigantisch afgemaakt zien worden. In AV bijvoorbeeld werd ik gewoon compleet afgemaakt door alle aoe die daar was en kon ik alleen maar om de 5 minuten iemand ganken of gewoon beetje dom de casters gaan verdedigen.

In duels is het hele element of surprise weg waardoor het wel erg makkelijk wordt voor andere classes om rogues dood te maken. Vandaar dat iedereen ook een hekel heeft aan rogues omdat het enigste waar we goed in zijn in world pvp is het afmaken van players in combat of die ons niet verwachten. Maar dit is gewoon heerlijk als rogue zijnde omdat je daar lekker al je frustratie mee kwijt kan.

Gister ook ff lekker een mageje chain stunnen terwijl hij door elites in hearthglen werd doodgemaakt. Er is niks beters dan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 11-09 18:40

On_E

Housemusic

DrProctor schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 13:05:
Waar ik me aan erger als rogue is dat als we gezien worden we meteen kansloos zijn.

Gister ook ff lekker een mageje chain stunnen terwijl hij door elites in hearthglen werd doodgemaakt. Er is niks beters dan dat.
Working as intended.

Als rogues meer kans zouden hebben als ze gespot zijn, zijn ze gelijk overpowered.

[ Voor 11% gewijzigd door On_E op 21-06-2006 13:09 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Gezien = dode rogue, da's idd working as intended.
Maar het proces van een stealthed rogue ontdekken/zien, dat heeft een review nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Working as intended.
The good old times :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 11-09 18:40

On_E

Housemusic

QuarK schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 13:09:
Gezien = dode rogue, da's idd working as intended.
Maar het proces van een stealthed rogue ontdekken/zien, dat heeft een review nodig.
Daar ben ik het dan wel mee eens ja.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
ja klopt maar zodra ik gezien wordt in duels of door een geresiste arcane explo uit stealth wordt gemept ga ik altijd maar /sleepen :P geen zin om cooldowns te verprutsen in een duel wat toch compleet kansloos is.

Maar goed, wat ze wel eens mogen fixen/verwijderen zijn de throwing weapons. Of verwijderen en vervang die nutteloze talent van ons in wat beters. Of maak ze craftable en miss in combinatie met die socket items enchantable ofzo. Zodat we daar tenminste IETS aan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Throwing wapens mogen idd wel cooler worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 16:20

flessuh

Set sail for fail!

ik geloof dat die mage zijn class wel es wat beter na mag kijken....gewone stun kun je uit blinken...

volgens mij is die tracker-site gewoon down door de vele requests ofzo, ik zit ook met het "not responding" probleempje

*edit* heeft iemand misschien de mogelijkheid om de "wow-final.mpq" te hosten
iemand die klaar is met patchen dus:P

[ Voor 13% gewijzigd door flessuh op 21-06-2006 13:15 ]

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 17:48
Waar ik me aan erger als rogue is dat als we gezien worden we meteen kansloos zijn. En er zijn echt zoveel dingen om een rogue uit stealth te halen, dat wil je niet weten. Bovendien mensen die TEGEN rogues vechten kijken vaak alleen maar naar de momenten dat ze van achteren genakt worden en niet naar de momenten waarbij ze rogues gigantisch afgemaakt zien worden. In AV bijvoorbeeld werd ik gewoon compleet afgemaakt door alle aoe die daar was en kon ik alleen maar om de 5 minuten iemand ganken of gewoon beetje dom de casters gaan verdedigen.

In duels is het hele element of surprise weg waardoor het wel erg makkelijk wordt voor andere classes om rogues dood te maken. Vandaar dat iedereen ook een hekel heeft aan rogues omdat het enigste waar we goed in zijn in world pvp is het afmaken van players in combat of die ons niet verwachten. Maar dit is gewoon heerlijk als rogue zijnde omdat je daar lekker al je frustratie mee kwijt kan.

Ik moet toegeven dat ik met mijn warrior vrij weinig moeite heb met het killen van een rogue (als 'ie niet full epic is dan hé). Aan het begin denk je dat je als warrior ingemaakt wordt, omdat je je niet kan bewegen, maar als je eenmaal uit gouge enzo bent is het niet zo moeilijk meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QuarK schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 13:02:
Okee, als jij als warlock gepwnd wordt dan geeft dat jouw pvp skills wel aan..
Als je het over mij hebt: ja dat geef ik ook direct toe. Erg goed in pvp ben ik niet. Ik heb alleen geen zijn om in mijn matige gear tegen Tier2 te moeten vechten. Combineer dit met de over het algemeen belabberde teamwork van de alliance bij ons....

PvP vind ik leuk, dat heb ik dan ook best veel gedaan, alleen op lvl 60 was voor mij de lol er af. Ik kan me over het algemeen goed redden tegen gelijkwaardig geequipte spelers, maar 1200+ ambush, 700 sinister strikes, 1700+ aimed shots, 600 autoshots, 1300+ heroic strikes, 2.5k firebolts, 2k shadowbolts en weet ik veel wat voor insane crits zo gauw ik in hun range ben, nee, dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

Is de rogue niet in zijn geheel daarop gebaseerd, om heimelijk bij iemand op te duiken en dan zijn damage te doen. Begrijp me niet verkeerd, heb tot nu toe nog geen rogue gespeeld, maar de meeste abilities die ik hier voorbij zie komen, doen mij denken aan een insluiper die het gemunt heeft op onoplettende mensen.

Tuurlijk wordt ik ook hopeloos, als ik weer eens in een gevecht ben en ik opeens iemand achter me zie verschijnen die me in 2 klappen afmaakt, maar dat ben ik ondertussen gaan accepteren. Is onderdeel van het spel zeg maar.

Nou ja, ik hoop dan maar dat de rogues een beetje tevreden zullen zijn met de aanpassingen als deze eenmaal gedaan zijn.

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

wat wil je horen? Ja, rogues zijn eenmaal minst geliefde class door hun reputatie van gankclass met een gemiddelde leeftijd van 15 jaar. Kleine fixes zoals flare, spells die nu stoppen als je vanisht en sommige aoe die je uit stealth haalde heb je al gekregen. Je zegt dat het lastig is als je cd, attacks of cc resist of parried oid worden, DUH! Heeft weinig met rogue only te maken. Het is irritant dat je zolang moet wachten op je patch, maar het wachten is terecht in vergelijking met andere classes want die hebben meer issues gehad, zelfs rogues kunnen dat begrijpen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2006 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedhaste
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 19:15
Alle Realms zijn helaas nog down, de login servers werken eindelijk wel weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capiyol
  • Laatst online: 09-09 09:54
Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 13:32:
[...]

wat wil je horen? Ja, rogues zijn eenmaal minst geliefde class door hun reputatie van gankclass met een gemiddelde leeftijd van 15 jaar. Kleine fixes zoals flare, spells die nu stoppen als je vanisht en sommige aoe die je uit stealth haalde heb je al gekregen. Je zegt dat het lastig is als je cd, attacks of cc resist of parried oid worden, DUH! Heeft weinig met rogue only te maken. Het is irritant dat je zolang moet wachten op je patch, maar het wachten is terecht in vergelijking met andere classes want die hebben meer issues gehad, zelfs rogues kunnen dat begrijpen.
Die fixes waar je het over hebt moet ik dan gemist hebben. Flare fix heb ik ook in mijn versie, maar de vanish fix en aoe fix die zijn mij niet bekent.

Verschil tussen rogues en andere classes is dat mijn cooldowns (vanish/blind/sprint) 5 minuten duren. Daar hebben voor zover ik weet poly, fear, death coil, feign death, silence, vul-hier-in-wat-ik-vergeten-ben geen last van.

En we hebben het ook niet over het feit dat het zo lang heeft geduurd, alleen over het feit dat het ondertussen ook wel eens nodig is.

Ik blijf proberen steeds op redelijke toon uit te leggen waarom rogues op dit moment van zich laten horen...

PS. de posts over downloadprogressie zijn niet echt boeiend om te lezen. Als mensen een goede link hebben zullen ze vast wel zo aardig zijn deze met ons te delen.

[ Voor 7% gewijzigd door Capiyol op 21-06-2006 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
  • Laatst online: 31-08 20:37
probeer eens warrior te spelen :). 5 minuten op fear, andere cooldowns zijn 30 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Laatst online: 11-09 16:59
[...]

Zit jij niet in KoS op Stormrage? Dan zitten we in dezelfde guild :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

multiplay link werkt weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er trouwens iets bekend over Discord Action Bars en Discord Unit Frames? Ik zou het vreselijk vinden om me hele standaard UI opnieuw in te richten.

Paar weekjes geleden trouwens een G15 gekocht. Ik heb het idee dat dit werkelijk smullen wordt :P
Ben ook blij dat ik nu op me werk zit. Geen gezeur en geen verveling O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Modbreak:Zullen we het vanaf nu alleen nog maar hebben over de ingame veranderingen ipv op hoeveel % jouw donwload wel niet zit? Lijkt me wat interressanter dan hoeveel MB je nog moet downloaden. Posts die zich hier niet aan houden worden getrasht.
Dank voor uw aandacht.

Dus wat vind jij de leukste verandering met de komst van de nieuwe versie 1.11? :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
Atlas schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 13:55:
Modbreak:Zullen we het vanaf nu alleen nog maar hebben over de ingame veranderingen ipv op hoeveel % jouw donwload wel niet zit? Lijkt me wat interressanter dan hoeveel MB je nog moet downloaden. Posts die zich hier niet aan houden worden getrasht.
Dank voor uw aandacht.

Dus wat vind jij de leukste verandering met de komst van de nieuwe versie 1.11? :)
Naxxramus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 13:53:
Is er trouwens iets bekend over Discord Action Bars en Discord Unit Frames? Ik zou het vreselijk vinden om me hele standaard UI opnieuw in te richten.
Er zijn al beta's beschikbaar van DAB en DUF. www.discordmods.com, klikken op Beta Versions en downloaden maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank voor uw aandacht.

nerfs nerfs nerfs! shaman updates ftw! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 12:23
Dank voor uw aandacht.

de leukste verandering vind ik toch euhm :P dat mage talents zijn aangepast :) ben zeer benieuwd wat t met zich mee brengt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank voor uw aandacht.

Neutral guards immune tegen feign death, dat was het enigste wat ik graag wilde horen van deze patch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
Kan niet wachten om zo te zien hoeveel ruimte ik heb ik m'n bank..

Als die leathers die nu beter stacken + de keyring.. :9~

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Laatst online: 03:20
Dank voor uw aandacht.

AUB wel downloadlinks blijven posten indien mogelijk ;)
Wat ik het leukste vind? Naxxramas natuurlijk! Nieuwe uitdagingen, nieuwe EPIXX, en eindelijk een andere end-game dungeon dan AQ (hoezo verrotte dungeon), BWL (beetje te lang aan het farmen al) of MC (hier ga ik al niet eens meer met m'n alt heen).

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
dat kan ik je wel vertellen, super veel Fire mages in het begin, dus ik doe me FR gear maar vast weer in me bags :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank voor uw aandacht.

Key rings! Oh, en reduced kans op fear onderbreking :)
Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 13:57:
[...]

Neutral guards immune tegen feign death, dat was het enigste wat ik graag wilde horen van deze patch
Dat had ik ook heel graag gehoord. Zo vaak geganked op die manier. En als je er iets tegen doet gaan de guards achter de slachtoffers aan. Een ex-guildie kan zich er uren mee vermaken, en haalt op die manier het grootste deel van zn honor :|

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2006 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom is die ene ddl weg gehaald >_< de versie die ik binnehaalde was corrupted (winrar doet weer es fokked op)

oh en wat ik et vetste vind aan 1.11 ? shaman talent update :D nu nog meer pwnage in PVP :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 13:59:
[...]

Key rings! Oh, en reduced kans op fear onderbreking :)
Erm.. Alles wat ik over de nieuwe berekening van dmg die fear breekt gelezen heb, is dat het alleen maar ontzettend veel slechter geworden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:01:
[...]

Erm.. Alles wat ik over de nieuwe berekening van dmg die fear breekt gelezen heb, is dat het alleen maar ontzettend veel slechter geworden is.
Wat ik uit de patchnotes hierover begrepen heb is dat fear nu sneller zal breken door directe damage (eg: shadowbolt crit) maar veel minder snel door dots (eg. corruption)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Laatst online: 22:48

GG85

.......

Uhm Key rings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:01:
[...]

Zo word het door Blizz niet uitgelegd :( Nja, we zullen wel zien. Ben er ondertussen eigenlijik ook wel aan gewend dat veel goede bedoelingen van Blizz verkeerd aflopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dingen die het leukst zijn?

hrmmmm Lights hope goede quest hub met goede vendors etc :)

Tier3 sets Pala ziet er leuk uit *stats konden beter*
Nieuwe quests

nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tellurion
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 18:15
Woon je in een grot ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Vind niets leuk aan deze patch, wilde weer een hunter beginnen maar nu twijfel ik of lock niet beter is. Trap/fd nerfs + neutral guards halen de leuke dingen een beetje weg, en hunter is toch alleen maar 5 knopjes indrukken, bij lock lijkt me dat een beetje meevallen.

Iemand suggesties? :P

Warrior is ook een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cosmo_roel
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 15:56
ftp://ftp.snt.utwente.nl/pub/games/worldofwarcraft/patches/enGB/

maar daar staat nog niets van 1.11 momenteel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nieuwe patterns en Naxx

Aangezien ik een hekel aan farmen heb, heb ik maar inkopen gedaan sinds ik de patchnotes van 1.11 heb gelezen.

Mijn bank zat dus echt baggervol met living essence (nieuwe patterns), nexus shards en arcane crystals.

Normaal bij ons op de server kosten arcane crystals 20g maar toen gister bekend werd dat de patch uit kwam, schoten de prijzen van 45 naar 50 naar 60 naar 75g. Toen gingen de servers plat. Ben benieuwd hoe rijk ik ga worden!

Maar natuurlijk is een nieuwe instance wel weer erg leuk! Nou hopen dat die MC/BWL gehalte heeft qua fun, AQ is echt een flop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hereweare67893
  • Niet online
De legendary quest waar druids ook van kunnen genieten :) Heeft iemand de stats van dat wapen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb 11 Arcane crystals op de bank bedenk ik me net, die zullen nu vast wel in waarde gestegen zijn :) Zag ze op stormreaver al voor 70-100g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Capiyol schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 13:47:
[...]

Die fixes waar je het over hebt moet ik dan gemist hebben. Flare fix heb ik ook in mijn versie, maar de vanish fix en aoe fix die zijn mij niet bekent.

Verschil tussen rogues en andere classes is dat mijn cooldowns (vanish/blind/sprint) 5 minuten duren. Daar hebben voor zover ik weet poly, fear, death coil, feign death, silence, vul-hier-in-wat-ik-vergeten-ben geen last van.

En we hebben het ook niet over het feit dat het zo lang heeft geduurd, alleen over het feit dat het ondertussen ook wel eens nodig is.

Ik blijf proberen steeds op redelijke toon uit te leggen waarom rogues op dit moment van zich laten horen...

PS. de posts over downloadprogressie zijn niet echt boeiend om te lezen. Als mensen een goede link hebben zullen ze vast wel zo aardig zijn deze met ons te delen.
verschil is dat een rogue ze niet altijd hoeft te gebruiken, je maakt er veel meer kans door wel, maarja, ik probeer op een redelijke toon uit te leggen dat je ondanks cd of bugs/ irritaties redelijk balanced bent, en dat rogues als laatste een eigen patch krijgen onderstreept dat alleen. Zelfs in zijn huidge vorm is een rogue in pve en pvp goed, en minder gear afhankelijk om te pwnen dan welke andere class dan ook, dat is al 5 posts mijn point.

fyi:
(patch 1.11)* Chain targeted spells and abilities (e.g. Multi-shot, Cleave, Chain Lightning) will no longer land if target cannot be seen by the caster due to stealth or invisibility.
(patch 1.10)* Channelled spells are cancelled when a rogue vanishes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jprommen2 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:03:
Waarom worden posts met mirrors verwijderd?

Vind het allemaal best hoor dat we het over de game en de veranderingen moeten hebben, maar de downloader van blizzard staat gewoon helemaal vast en ik kan die verandering niet zien of proberen zonder die patch ergens vandaan te halen.

De patch is gewoon wat nu speelt en wat nu intressant is, morgen hebben we het wel over wat we van de veranderingen vinden.
Helemaal mee eens. Links moet toch kunnen!!

12/18/04 New Dungeon - Maraudon!

Geweldige update... of wacht..hmm nee laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
stamp666 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:06:
Lekkere kleuter moderatie hier

hoe kunnen we het over iets hebben als niemand het nog binnen heeft

dat er tig mensen zitten te gieren van mijn download is al zoveel procent dat die worden verwijderd ok maar waarom in godsnaam de links =)
(Bijna) iedereen heeft momenteel last van de trage tot niet werkende blizzard downloader. Posts hierover hebben dus absoluut geen toegevoegde waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
nieuwe patterns? bedoel je dat ik dan eindelijk wat nuttigs kan craften met mn tribal leatherworking behalve fire resistance gear? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JvH schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:06:
De legendary quest waar druids ook van kunnen genieten :) Heeft iemand de stats van dat wapen? :?
http://wowwalkthroughs.free.fr/Staff%20of%20Medivh.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ebbo schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:08:
[...]

(Bijna) iedereen heeft momenteel last van de trage tot niet werkende blizzard downloader. Posts hierover hebben dus absoluut geen toegevoegde waarde.
posts erover hebben idd geen zin . maar toch zeker wel de LINKS die dit verhelpen!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
[...]

Posts met links waarvan je het wél kan downloaden des te meer!

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
MST_Morpheus schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:10:
[...]

Yup hier ook. We wachten het maar weer af denk ik. :)
we zullen wel moeten lol XD khoop echt dat mages zijn verbeterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hereweare67893
  • Niet online
OMG wat een staff :9~ Zal alleen erg moeilijk te krijgen zijn voor een casual player vrees ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stamp
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
[...]

i heb het ook niet over het downloaden maar over de "moderator"die alle links aan het wissen is van juist degene die hetmogelijk maakt voor mensen met een trage download
=) schiet lekker opzo

power to the people free links

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
DeadKennedy schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:10:
[...]

Posts met links waarvan je het wél kan downloaden des te meer!
Zon post zou ik inderdaad wel heel erg kunnen waarderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JvH schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:11:
[...]

OMG wat een staff :9~ Zal alleen erg moeilijk te krijgen zijn voor een casual player vrees ik :(
onmogelijk, je moet c'thun killen en vaaaaak naxxramas doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Laatst online: 22:48

GG85

.......

Wat zijn die key rings nu precies :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim
  • Laatst online: 14-08 15:44

scim

Nani?

Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:07:
[...]

verschil is dat een rogue ze niet altijd hoeft te gebruiken, je maakt er veel meer kans door wel, maarja, ik probeer op een redelijke toon uit te leggen dat je ondanks cd of bugs/ irritaties redelijk balanced bent, en dat rogues als laatste een eigen patch krijgen onderstreept dat alleen. Zelfs in zijn huidge vorm is een rogue in pve en pvp goed, en minder gear afhankelijk om te pwnen dan welke andere class dan ook, dat is al 5 posts mijn point.

fyi:
(patch 1.11)* Chain targeted spells and abilities (e.g. Multi-shot, Cleave, Chain Lightning) will no longer land if target cannot be seen by the caster due to stealth or invisibility.
(patch 1.10)* Channelled spells are cancelled when a rogue vanishes.
Dat we balanced zijn is waar. Dat we niet zo gear afhankelijk zijn is ook waar en precies ons nadeel.
Nu mages, warriors, hunters, warlocks, priests ons praktisch allemaal kunnen 2shotten moeten we wel de jump hebben om er nog wat van te maken aka stunlock. We zullen zien wat er in patch 1.12 veranderd wordt, ik ben namelijk erg benieuwd.
Maarja... in PvE zijn we nog altijd single target DPS monsters, dus who cares.

[ Voor 5% gewijzigd door scim op 21-06-2006 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JvH schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:11:
[...]

moeilijk vervangen door onmogelijk= klopt

epics zijn al lastig voor een échte casual player, dus legendary? forgetaboutit! Als je wist wat je moet doen voor je de staff hebt al helemaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
GG85 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:13:
Voor verschillende instances heb je keys nodig (denk bijvoorbeeld aan de scarlet key). Voor deze patch namen deze keys elk 1 slot in. Met de keyring kan je nu meerdere keys in 1 bagslot kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

GG85 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:13:
Oh kom op, dat is al een maand bekend, lees maar de patch notes

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hereweare67893
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:14:
[...]

moeilijk vervangen door onmogelijk= klopt

epics zijn al lastig voor een échte casual player, dus legendary? forgetaboutit! Als je wist wat je moet doen voor je de staff hebt al helemaal :P
Dan vind ik op zich wel een beetje jammer. Nu ben ik full epic maar speel niet echt vaak meer. Heb wel iets beters te doen dat 3/4x per week 's avonds raiden. Maar ja, dan zal ik deze staff wel nooit krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Ik heb echt enorm zin in vanavond, ik ga m'n mage frost speccen. Grind misschien iets minder snel, maar ik doe erg veel WSG op m'n mage!
JvH schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:15:
Dan vind ik op zich wel een beetje jammer. Nu ben ik full epic maar speel niet echt vaak meer. Heb wel iets beters te doen dat 3/4x per week 's avonds raiden. Maar ja, dan zal ik deze staff wel nooit krijgen :(
Inderdaad :)

[ Voor 57% gewijzigd door Hydra op 21-06-2006 14:17 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
JEEJ op www.ign.com staatie.. alleen 30min queue maja beter als niks XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

tjah, als iedereen die niet vaak speelt aan een legendary kan komen, dan word t wel erg imbalanced

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ebbo schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:14:
[...]

Voor verschillende instances heb je keys nodig (denk bijvoorbeeld aan de scarlet key). Voor deze patch namen deze keys elk 1 slot in. Met de keyring kan je nu meerdere keys in 1 bagslot kwijt.
Vallen daar eigenlijk ook keys onder wat geen keys zijn? Denk aan de mallet voor dat beest in ZF en de ring voor UBRS

En die staff, daar zit een beste questline aan.

Je moet 40 splinters van Naxx bosses verzamelen, Kel'Thuzad dropped er ook een deel voor (laatste boss in Naxx) dus voor "casual" players word het misschien iets voor met de expantion?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hereweare67893
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:17:
[...]

tjah, als iedereen die niet vaak speelt aan een legendary kan komen, dan word t wel erg imbalanced
In mijn ogen zou het ook wel zo eerlijk zijn als het te doen was om in je eentje zo'n staff te krijgen, maar dat het pokkelang duurt.

Lol@DeadKennedy, je kan ook overdrijven :+

[ Voor 8% gewijzigd door hereweare67893 op 21-06-2006 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
[...]

Wat stom! Ik werk part-time, dan zal ik waarschijnlijk wel nooit een Ferrari kunnen kopen :(

[ Voor 6% gewijzigd door DeadKennedy op 21-06-2006 14:21 ]

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
DeadKennedy schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:19:
[...]

Wat stom! Ik werk part-time, dan zal ik waarschijnlijk wel nooit een Ferrari kunnen kopen :(
licht deraan, als je een wc laat gebruiken voor een kwartje tikt et goed aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Heeft iemand een website met goede prijzen van wow items en dan bedoel ik gewoon in gold en silver. Ik vind het zelf lastig om prijzen te verzinnen voor veel van de potions die ik maak als alchemist en zie ze regelmatig verkopen voor mijn buy-out prijs. Een handvat voor logische prijzen zou me zeer helpen.

btw ik gebruik auctioneer al een tijdje, maar de potions die ik lever zijn altijd in beperkte voorraad aanwezig in de ah en een goede richtprijs kan ik ook niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
barfieldmv schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:24:
Heeft iemand een website met goede prijzen van wow items en dan bedoel ik gewoon in gold en silver. Ik vind het zelf lastig om prijzen te verzinnen voor veel van de potions die ik maak als alchemist en zie ze regelmatig verkopen voor mijn buy-out prijs. Een handvat voor logische prijzen zou me zeer helpen.

btw ik gebruik auctioneer al een tijdje, maar de potions die ik lever zijn altijd in beperkte voorraad aanwezig in de ah en een goede richtprijs kan ik ook niet vinden.
wow.allakhazam.com

Helaas onbruikbaar voor magtheridon door het hoge percentage raid-60s hier (rare prijsverdelingen alom)

[ Voor 10% gewijzigd door pagani op 21-06-2006 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chubz schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:17:
JEEJ op www.ign.com staatie.. alleen 30min queue maja beter als niks XD
dat is de US versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
JvH schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:19:
[...]

In mijn ogen zou het ook wel zo eerlijk zijn als het te doen was om in je eentje zo'n staff te krijgen, maar dat het pokkelang duurt.
Ben benieuwd of er al mensen zullen zijn die voor november ofzo deze staff al hebben. Aangezien deze mensen gemiddeld 6 uur per dag aan het whipen zullen zijn mag jij over 900 hours played dat ook wel hebben. Dit is natuurlijk exclusief gear / pots / gold verzamelen. Maak hier dus 1250 uur van. (mats ik je)

De hardcore spelers (dus niet degenen die c'thun al op farm hebben) zullen eerst nog AQ40 moeten downen. Pots + gear + gold farmen 750 uur erbij. 2000 uur played.

Een casual zal 1 / 2 uur per dag spelen. Dus over 1000 dagen (3 jaar) heb jij dan ook een legendary staff.

Feli \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hereweare67893
  • Niet online
Even tussendoor, hij is meesterlijk. Gaat over een GM die een fishbotter aanpakt.
[GM]Dave>> Hello, Adventurer. Blah, blah, blah.
[GM]Dave>> Apparently, you do not appreciate your account.
Player>> No.
Player>> I love my character.
[GM]Dave>> Then why would you risk making such a GM call?
[GM]Dave>> Are you some sort of thrill junkie?
Player>> No. No, I'm not.
Player>> I just wanted to report a botter.
[GM]Dave>> And why do you think he's a bot?
Player>> Well, his casting is perfectly timed.
[GM]Dave>> That's your proof?
[GM]Dave>> Well, thanks for cracking that case for us, Grissom.
Player>> There is one other thing.
[GM]Dave>> What?
Player>> Wait for it.

And so I waited.

Except replace the word "waited" with "planned multiple means of humiliating the idiot who made this call".

Luckily for him, though, it appears that fate had other plans.

Botter>> script run ./fish

I didn't just see that. Noone could be that bad a programmer.

How do these people manage to stay alive long enough to piss me off? Shouldn't survival of the fittest have thinned the herd by now?

[GM]Dave>> Is that the botter?
Player>> Yeah.
Player>> I didn't say he was a good botter.
[GM]Dave>> Well, I've got some good news for you.
Player>> Is there a reward?
[GM]Dave>> Yes.
[GM]Dave>> Your character doesn't get killed and deleted.
Player>> ...
[GM]Dave>> You're welcome.

Now, as annoying as the false fish bot call is, I cannot express the pleasure one feels finding out a report is actually valid.

A nice fresh fish bot just waiting to be tortured.

Good times.

But first, I have to go through the basic protocol.

[GM]Dave>> Hello, Cheater.
[GM]Dave>> I understand you're functionally retarded.
[GM]Dave>> A likely story.
[GM]Dave>> And why should I believe you?
[GM]Dave>> You make a good argument.
[GM]Dave>> But have you considered the impacts of botting?
[GM]Dave>> I take that as a no.
[GM]Dave>> Moronsayscriptrun./fish
[GM]Dave>> Gotcha!
[GM]Dave>> I called you a moron.
[GM]Dave>> What did you say about my mother?
[GM]Dave>> I assure you she's not a whore.
[GM]Dave>> Whores take money.
[GM]Dave>> Insulting a GM is punishable by banning.
[GM]Dave>> If you accept this punishment say "script run ./fish"
[GM]Dave>> Would you mind if I killed you severals times first?
[GM]Dave>> As a message to others?
[GM]Dave>> If you don't mind, say "script run ./fish"
[GM]Dave>> Excellent.

At that point, I warped him immediately to Serpentking Square in Whitegate.

[GM]Dave>> Good people of Whitegate.
[GM]Dave>> I come here before you in the interest of justice.
[GM]Dave>> This player has been caught using botting software.
[GM]Dave>> Quiet down, prisoner.
[GM]Dave>> You had your chance.
[GM]Dave>> Begging won't save you now.
[GM]Dave>> In order to educate the player populace...
[GM]Dave>> We are introducing a new event.
[GM]Dave>> An event called "Beatdown the Botter."
[GM]Dave>> Yes, that's you.
[GM]Dave>> For the next hour, this botter will be fully targetable.
[GM]Dave>> And will also be auto-raised after each defeat.
Botter>. script run ./fish
[GM]Dave>> I'm getting to that part.
[GM]Dave>> Did I mention players will receive Imperial Standing for each kill?

You could practically hear every character in the area turn and head our way.

I mean, the horde of Tarus that swarmed our feet brought back unpleasant memories of fighting the Flood in Halo.

[GM]Dave>> The event will begin when I say go.
Botter>> Sorry I was afk.
Botter>> Umm... where am I?
[GM]Dave>> GO!!!
Botter>> What are you guys...
Botter>> SWEETCHRISTNOOOOOOOOOOO!!!

It was unimaginable.

Death after death after death. The crowd was relentless.

Perhaps this was crossing the line.

Actually... I'm pretty sure handing out weapons was crossing the line.

Then, as the clock struck the hour, I set the Botter's account back to normal.

Well... normal minus 20 levels or so.

[GM]Dave>> I'm sorry. I didn't get your last message.
[GM]Dave>> I think it was "DEARLORDNOAAUUGGHH!"
Botter>> WTF?!!!
Botter>> You let them kill me!
[GM]Dave>> Technically, I also enabled them to kill you.
Botter>> WHY?!
[GM]Dave>> Well, you got caught fish botting.
Botter>> So you let them murder me?!
[GM]Dave>> I'm tough, but fair.
Botter>> I wasn't botting!
[GM]Dave>> Surrrrrrrrre you weren't.
[GM]Dave>> Then why were you fishing while afk?
Botter>> Uhhh... my son was playing my character.
Botter>> While I used the bathroom.
[GM]Dave>> For forty-five minutes?
Botter>> I was sick.
[GM]Dave>> Okay, so you son was fishing for you.
Botter>> Exactly.
[GM]Dave>> And why was he typing "script run ./fish"?
Botter>> ...
Botter>> He's retarded.
[GM]Dave>> Must be genetic.
Botter>> So will you give me back my levels?
[GM]Dave>> And why exactly would I do that?
Botter>> I told you I wasn't botting.
[GM]Dave>> Oh.
[GM]Dave>> You were being serious.
Botter>> Of course I was.
[GM]Dave>> I thought that was a joke.
[GM]Dave>> It being retarded and all.
Botter>> Are you saying I'm lying?!
[GM]Dave>> Technically, I'm implying it.
[GM]Dave>> There's a difference.
Botter>> I wasn't botting, you BASTARD!
[GM]Dave>> Look on the bright side.
[GM]Dave>> At least you didn't get eaten by a dragon.
Botter>> What do you mean?

*warp*

Area: Mordion Gaol

Jormungand hits Botter for 12,743 points of damage.
Botter was defeated by Jormungand.

[GM]Dave>> Kind of like that.
[GM]Dave>> Aren't you glad that didn't happen?
Botter>> YOU KILLED ME AGAIN!!!
[GM]Dave>> Player note: Player extremely observant.
Botter>> THIS IS RIDICULOUS!
Botter>> I would have prefered you to just ban me.
[GM]Dave>> No problem.
[GM]Dave>> I'm all about customer service.
Botter>> WAIT!
[GM]Dave>> Wait for what?

You tell could not be received. The player has either logged off or has had their account turned into a smouldering pile of ruin.

[GM]Dave>> He must have left.

When you get caught, just own up to it. Be a man and take the hit.

We don't want to hear your stories.

We really don't care.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geef dan een directe link plox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
http://www.fileplanet.com...d-of-Warcraft-Patch-v1.10

staat niks bij eu of us dus denk beiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-08 12:33

Shuriken

Life is all about priorities

Zo heb ik er net een van filefront afgeplukt. Maar die was ook gewoon enUS. Ga er vanuit dat ie voor US is.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
Dat is US, kijk maar naar de datum waarop hij ge-upload is. Er is zowiezo geen patch voor us en uk in 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chubz schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:21:
[...]

licht deraan, als je een wc laat gebruiken voor een kwartje tikt et goed aan ;)
die kwartjes van jou zijn ook niets meer waard tegenwoordig :p

nee maar alle gekheid op een stokje, een legendarisch item zal altijd zeer lang duren voordat je die kan krijgen. dat houd in, aantal extreem rare drops + nog een hoop grindwerk (zoals bv bij TF de 100 arcanite bars) en dan kom je er wel een keer :)
het is niet voor niets legendary.
inmiddels zijn er op elke realm al teveel van de oude legendary items en kan zeggen, dit is NIET leuk. kan dit weten omdat ik er zelf 1 heb. was de 2de met TF, maar lopen nu al best veel rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de luie mensen die niet een paar pagina's terug kunnen en ff zoeken:
ftp://ukftp.multiplay.co....-to-1.11.0-engb-patch.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
JvH schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:41:
[...]

Max. van 300 connections is reeds gehaald :'(
woohoo ik download nu :D hebk je nu jaloers gemaakT? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
JvH schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:28:
Even tussendoor, hij is meesterlijk. Gaat over een GM die een fishbotter aanpakt.

[...]
Heerlijk om dit soort spul te lezen : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
johnnyv.nl schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:24:
[...]

wow.allakhazam.com

Helaas onbruikbaar voor magtheridon door het hoge percentage raid-60s hier (rare prijsverdelingen alom)
In welke guild zit jij op Magtheridon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Vincentio schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:45:
[...]

In welke guild zit jij op Magtheridon?
Op dit moment in de vogon poets (horde), heb daarvoor een tijd in grumpy old men gezeten. Jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
johnnyv.nl schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:48:
[...]

Op dit moment in de vogon poets (horde), heb daarvoor een tijd in grumpy old men gezeten. Jij?
Praemium Callidus :)
Alaniel NE Priest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MysticSnake schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:46:
De Blizzard-downloader blijft bij mij hangen op 84% (127 MB van de 151MB), terwijl ik toch alles goed gedownload heb.
Hoe kan dit? Ik kan ook de link "If you have trouble with downloading, click here" niet openen...
Afgelopen weken heb je als het goed is op de achtergrond al 2 partial files naar je WoW folder gedownload, zitten in je wow-patch folder. Zo schiet je ineens naar 84% maar omdat de tracker down is krijg je het laatste deel van 24MB niet binnen. In die zip van ukftp zitten allebei de partials met daarnaast t 24MB deel en n Updater die bij mij alles gepatched heeft. Realms allemaal down op t moment. :X Vreemd wel dat in die ukftp download t 24MB deel wow-patch-backup heet terwijl ik van anderen hoor dat ze op andere plaatsen n 24MB file downloaden die wow-final heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Vincentio schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:49:
[...]

Praemium Callidus :)
Alaniel NE Priest
Lol, jullie staan op m'n KOS :D

Ik zal je wel /waven als ik je tegenkom met m'n druid, hunter of warrior :) Of beter, ik doe wel een /kiss, valt iets meer op en weet je iig dat ik het ben ;)
@evleerdam, moeilijk he, even één pagina aan posts lezen en er staat gewoon een directe downloadlink.

[ Voor 15% gewijzigd door pagani op 21-06-2006 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:51:
[...]

Afgelopen weken heb je als het goed is op de achtergrond al 2 partial files naar je WoW folder gedownload, zitten in je wow-patch folder. Zo schiet je ineens naar 84% maar omdat de tracker down is krijg je het laatste deel van 24MB niet binnen. In die zip van ukftp zitten allebei de partials met daarnaast t 24MB deel en n Updater die bij mij alles gepatched heeft. Realms allemaal down op t moment. :X Vreemd wel dat in die ukftp download t 24MB deel wow-patch-backup heet terwijl ik van anderen hoor dat ze op andere plaatsen n 24MB file downloaden die wow-final heet.
Hoort officieel ook final te heten, maar ik heb hem getest en hij werkt hier prima
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slowchat s.v.p.