Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 79 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.986 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:08
ben het met bram eens.. een rogue tegen mij is te doen als ik em eerder zie, en mn deathcoil niet op cooldown is.. is het een undead, dan ben ik zo goed als kansloos, gezien de racial om fear te resisten.. als ze me ambushen ben ik sowieso kansloos, omdat ze me stunlocked houden.. lukt dat je niet, dan ben je niet goed genoeg.. een warlock tegen een niet-undead op afstand is warlock win, een warlock vs undead rogue is vaak rogue win.

het blijft redelijk in evenwicht zoals je ziet.. je hoort mij ook niet wanken over het feit dat de undead racial te sterk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

Anoniem: 108648 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 10:51:
[...]

Zie het zo, er zijn classes die nu dus 10 patches lang kleine en grote fixes hebben gehad om viable te zijn in pve en/ of pvp. Alhoewel rogues zeker niet perfect zijn, worden ze algemeen gezien als de class die het minste te zeuren heeft gehad, pvp waren rogues heel lang heer en meester, nu iets minder free hk's omdat sommige classes eindelijk een kans maken en de rogue eindelijk moeite moet doen. In pve staat een redelijk equipte rogue nog steeds bovenaan qua dps, extreem equipte warriors hebben wel de dmg, maar ook de aggro die erbij komt. Wat betreft waardeloze talentpunten? Elke class heeft wel talentpunten die zo slecht zijn dat je er bijna om moet lachen of goede talents die bugged zijn.
Moeite moet doen ? :+

Der zijn meer classes die je 1 vs 1 niet dood krijgt dan classes die je wel doodkrijgt. En ik zou echt eens vragen aan de mensen die geen rogue hebben om eens op een rogue te spelen. Ik heb een mage die 52 is en een 60 rogue maar imo hebben de rogues harder een fix nodig dan de mages dat hadden hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-07 12:05

RaseriaN

So much choices..

BootVluchteling schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 10:57:
ben het met bram eens.. een rogue tegen mij is te doen als ik em eerder zie, en mn deathcoil niet op cooldown is.. is het een undead, dan ben ik zo goed als kansloos, gezien de racial om fear te resisten.. als ze me ambushen ben ik sowieso kansloos, omdat ze me stunlocked houden.. lukt dat je niet, dan ben je niet goed genoeg.. een warlock tegen een niet-undead op afstand is warlock win, een warlock vs undead rogue is vaak rogue win.

het blijft redelijk in evenwicht zoals je ziet.. je hoort mij ook niet wanken over het feit dat de undead racial te sterk is...
Stunlock begin je met een Cheapshot, niet met een Ambush.
Als je start met een Ambush geeft je een hoop controle weg over een gevecht en als Rogue zijnde wil je dat gewoon weg niet meer.

En stunlocken heeft meer te maken dan alleen skill, inderdaad je moet het kunnen maar je moet ook het geluk hebben dat je en geen Orc tegen komt en dat al je stuns landen en niks geresist wordt.

[ Voor 11% gewijzigd door RaseriaN op 21-06-2006 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
RaseriaN schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 10:59:
[...]

Stunlock begin je met een Cheapshot, niet met een Ambush.
Als je start met een Ambush geeft je een hoop controle weg over een gevecht en als Rogue zijnde wil je dat gewoon weg niet meer.

En stunlocken heeft meer te maken dan alleen skill, inderdaad je moet het kunnen maar je moet ook het geluk hebben dat je en geen Orc tegen komt en dat al je stuns landen en niks geresist wordt.
ook goed.. mijn rogue is pas lvl 27 ofzo. speel er weinig meer mee op.. nu mn lock MC attuned is, en mc doorloopt, wil ik deze ff twinken op 60 ;) tier 1, here i come :D

al mn alts zijn ook minder leuk.. heb zelfs zoiets van.. ik wil niet meer op mn priest spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:42

Bezulba

Formerly known as Eendje

Anoniem: 63072 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 10:49:
Leuke vergelijking, talents van een rogue en een priest. Laat ik nu net een rogue naar 42 geleveld hebben en een priest naar 47. Ben best tevreden over de talants van de rogue, hoe die in end-game uitpakken kan ik niet zeggen, mijn hoogste level char is 56 oop dit moment en die rogue is daar nog niet eens. Wat de priest betreft, als je een shadow priest heb gespecced is wand geweldig voor het levelen. Het geeft je flink minder downtime als je het afmaakt met de wand. met verbeterde damage voor de wand kan je eerder stoppen met casten en naar wand switchen. Het gevolg geen down time.
ik ben ook shadow specced met mijn priest, maar zelfs toen ik nog een allegaartje specced was gebruikte ik m'n wand heel veel, holy fire, mind blast, shadow word: pain en dan wanden maar. Als je op een beetje fatsoenlijke grindplek gaat (dus niet mobs van 4-5 lvls' hoger, maar van 1-2) gaat dat heerlijk snel. Zeker nu m'n wand shadowdmg doe, en ik bij zo'n beetje elke mind blast m'n mobs vulnerable worden voor shadowdmg :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveal!
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:27
M1lamb3r schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 10:52:
[...]

Dus volgens jou redenatie moeten classes die hun aggro niet kunnen resetten meer dmg kunnen doen?

maar hoe moeten ze die dmg doen als ze aggro hebben?

Ow en Ras, jullie zijn niet de enige hoor, sterker nog, in de orginele mage beschrijving stond "Only rogues can hope te do the damage the mage can put out, and they have to be close to the enemy to do it"
ja ... best logisch toch ?
Als een warrior de aggro niet kan resetten en minder dmg doet dus de mob niet snel kan killen .... dan heeft ie toch weinig kans ?
Nou houdt een warrior het langer vol door ze armour ....

Maar bv. een Rogue kan 2 lvl 59 elites aan ... hij stunned er 1 ... vermoordt de ander en gaat naar de ander klaar...
Warrior kan niet stunnen, krijgt er gewoon 2 op ze dak, kan niet vanishen niks ... dus als hij het dan net kan redden met meer dmg, snel fearen, bandagen en de ander ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36290

RaseriaN schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 10:45:
[...]
Maarja, geen goed onderwerp op dit forum.
Ik denk dat ik meer tegenhangers heb dan medestanders op dit punt.
Vraagje, heb je al een andere class naar 60 gespeeld en die redelijk gegeared ? (volgens je sig niet).

Dan zal je er achterkomen dat er met iedere class wel wat mis is, en dat rogues eigenlijk denderend goed zijn. Ik heb zelf een lock en een rogue op 60, en ik moet zeggen dat beide classes op dit moment echt prima in balans zijn. Tuurlijk, rogues hebben een betere energy flow nodig en wat bugfixing, maar wat mij betreft hoeft er echt niet veel aangepast te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Reveal! schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:04:
[...]

ja ... best logisch toch ?
Als een warrior de aggro niet kan resetten en minder dmg doet dus de mob niet snel kan killen .... dan heeft ie toch weinig kans ?
Nou houdt een warrior het langer vol door ze armour ....

Maar bv. een Rogue kan 2 lvl 59 elites aan ... hij stunned er 1 ... vermoordt de ander en gaat naar de ander klaar...
Warrior kan niet stunnen, krijgt er gewoon 2 op ze dak, kan niet vanishen niks ... dus als hij het dan net kan redden met meer dmg, snel fearen, bandagen en de ander ....
ik ben het eens met je theorie, maar probeer je theorie eens los te laten op een warlock..? het enige wat we hebben, is veel hp, weinig armor, en evt een pet die tijdelijk kan seducen.. dan nog krijgen we klappen, als je je fear niet kan gebruiken door ruimte gebrek..

laat duidelijk zijn, warlocks zijn sterk, maar ik wil ff zijn redenatie erop horen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:03

PoweRoy

funky!

heeft iemand een idee om mijn talents aan te vullen voor mage?
Mainly doe ik raid instances (MC/ZG en starten in BWL)

dit heb ik tot nu toe:
http://www.wowhead.com/talent/?R0xE00cZZVA0cofz

hiervoor had ik:
http://www.pandahideout.c...2Wq3Wp1Wn2Wl5Wj1Wi3Wh5Wg1

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Reveal! schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:04:
Stun.. je bedoeld Sap natuurlijk.. sorry kon je niet weten als je geen rogue speelt.
Ja maar Sap breekt helaas zo snel en houdt niet de volle duration vol (helaas, een bug maarja dat ben je gewend als je rogue speelt toch?)
Met 2k armor ben je zo de zak tegen een LvL59 elite hoor, die slaan hard, hebben een grote aggro range ( waardoor vanish niet vlekkeloos werk en hun je gewoon targeten door de vanish heen )

Warrior zal er ook moeite mee hebben hoor.
Anoniem: 36290 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:06:
Vraagje, heb je al een andere class naar 60 gespeeld en die redelijk gegeared ? (volgens je sig niet).
Niet naar de 60 gespeeld, maar wel met goed gegearde 60's gespeeld, fyi.
Mage, Paladin en Warrior, speel er allemaal geregeld mee.

Je hoort me toch niks zeggen dat er met andere classes niks mis is?
Ik ben het niet eens met het feit dat iedereen ons als 'fine' afschilderd.

[ Voor 23% gewijzigd door RaseriaN op 21-06-2006 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

Anoniem: 61797 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 10:58:
[...]

Moeite moet doen ? :+

Der zijn meer classes die je 1 vs 1 niet dood krijgt dan classes die je wel doodkrijgt. En ik zou echt eens vragen aan de mensen die geen rogue hebben om eens op een rogue te spelen. Ik heb een mage die 52 is en een 60 rogue maar imo hebben de rogues harder een fix nodig dan de mages dat hadden hoor.
Ja moeite, de cd die je tot je beschikking hebt bv, of stunnen ipv de nub bs+ ambush crits en dan gekite worden. En ja, waarom denk je dat mages zo laat aan de beurt zijn. die hebben de fix ook niet zo hard nodig gehad boven andre classes, dus nogmaals rogues zijn niet perfect, maar terecht de laatste class voor een patch (waar je niet teveel van moet verwachten).
Ja maar Sap breekt helaas zo snel en houdt niet de volle duration vol (helaas, een bug maarja dat ben je gewend als je rogue speelt toch?)
valt me van je tegen, een cc spell kan altijd vroegtijdig breken, heeft niks met bug te maken

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 108648 op 21-06-2006 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Het "probleem" van een rogue zijn enkele bugs, maar die zullen wel opgelost worden.
En fury warriors, ze doen gewoon te veel damage.

Stealth is in een instance als MC waardeloos, je rent over het algemeen gewoon ongestealth mee.
Rogues geven erg veel damage, helemaal met adrenaline rush en blade flurry. En met enige moeite staan we inderdaad bovenaan in de damagemeters. Echter staat tussen die rogue ook een Fury warrior, dat klopt gewoon niet. Een mage ertussen is niet meer dan normaal, dat hoort bij de class, een warrior echter dat klopt niet.

Stel je bent Raid leader in MC, waarom zou je dan rogues meenemen als Fury Warriors even veel damage doen en Plate vs Leather dragen??? Leuk dat fury's agro pakken, maar een probleem is dat niet door de armor, even stoppen en de MT heeft weer agro.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522

Het 'probleem' van de warriors zit in de rage->damage->rage cyclus. Als hij betere gear krijgt, krijgt hij naast de standaard damage-upgrade ook meer rage die omgezet kan worden in nog meer damage. Hierdoor stijgt de damage die hij doet met gear niet lineair maar exponentieel. Dit is gewoon hoe de class werkt en zal blijven werken als er betere gear blijft uitkomen (wat zeker zal gebeuren) tenzij op de een of andere manier de rage die wordt verkregen wordt gelimiteerd per hit of iets dergelijks. Maar nogmaals, dit is geen echte rogue concern en eigenlijk vind ik het wel prima dat ze zoveel damage doen. Ze hebben verder in gevechten geen echte 'outs'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

its_me schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:10:
Het "probleem" van een rogue zijn enkele bugs, maar die zullen wel opgelost worden.

Stealth is in een instance als MC waardeloos, je rent over het algemeen gewoon ongestealth mee.
Rogues geven erg veel damage, helemaal met adrenaline rush en blade flurry. En met enige moeite staan we inderdaad bovenaan in de damagemeters. Echter staat tussen die rogue ook een Fury warrior, dat klopt gewoon niet. Een mage ertussen is niet meer dan normaal, dat hoort bij de class, een warrior echter dat klopt niet.

Stel je bent Raid leader in MC, waarom zou je dan rogues meenemen als Fury Warriors even veel damage doen en Plate vs Leather dragen??? Leuk dat fury's agro pakken, maar een probleem is dat niet door de armor, even stoppen en de MT heeft weer agro.
Warriors hebben achterlijke goede gear nodig om uberhaupt in de buurt te komen van rogues.
Dat heeft 0,0 met de class te maken maar met de warrior itemisation die gewoon de beste is van het hele spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
its_me schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:10:

wat loop jij te zeuren over fury warriors.? ik bedoel het niet rot, maar als ze veel dmg doen, laat ze dan lekker toch.. je hoeft echt niet bang te zijn dat over 3 maanden geen enkele rogue meer nodig is, omdat er fury warriors je gek lopen te dps-en..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

RaseriaN schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 10:45:

Die Wand spec kun je tenminste nog gebruiken voor leveling en voor het feit dat je out of mana bent.
Onze talents hebben in geen EEN opzicht enig nut voor PvE of PvP of leveling.
Jonge elke class heeft nutteloze talents ...

Imp soul drain ftw!! w00t en zijn kan ik er nog veel meer opnoemen.
RaseriaN schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:08:
[...]

Stun.. je bedoeld Sap natuurlijk.. sorry kon je niet weten als je geen rogue speelt.
Mijn banish breekt ook voortijdig!! bugged skill!!

[ Voor 34% gewijzigd door Muppet op 21-06-2006 11:15 ]

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07 10:55
[...]

Met 2k armor ben je zo de zak tegen een LvL59 elite hoor, die slaan hard, hebben een grote aggro range ( waardoor vanish niet vlekkeloos werk en hun je gewoon targeten door de vanish heen )
En voor die sap moet je dan ook nog eens imp. sap hebben anders heeft het helemaal geen zin als je geen opener kan doen op die 2de mob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:23

On_E

Housemusic

Muppet schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:13:
[...]

Jonge elke class heeft nutteloze talents ...

Imp soul drain ftw!! w00t en zijn kan ik er nog veel meer opnoemen.
Imba improved Firestone of Spellstone.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-07 20:12

PromWarMachine

Forsaken Archer

Vold schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 09:26:
Ik zit erover te denken om vandaag deze build te gaan nemen. (ben nu pas level 41) Iemand nog opmerkingen/suggesties? Ik wil vooral veel gaan AoE grinden enzo om snel te levelen.., misschien dat ik nog wat meer punten in improved blizzard moet stoppen?
AoE grinden is vrij mana inefficient. Je moet maar eens testen hoeveel targets je single-target af maakt met jouw mana pool. Daarna test je, hoeveel je er kunt AoEen. Daar baseer je vervolgens je keuze op. :)

In plaats van imp Blizzard kun je beter voor imp Cone of Cold & Winters Chill gaan.
Anoniem: 152901 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 09:56:
ik vraag me af hoe veel uur(tjes?) spelen jullie een spel als dit per dag?
Gemiddeld 8, in het weekend rond de 14. Dat lijkt veel, maar geloof me dat het altijd erger kan. :P

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

On_E schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:15:
[...]

Imba improved Firestone of Spellstone.
31 punten skill die NIEMAND gebruikt!!!!

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135339

Om een beetje op de patches vooruit te lopen :P

1.12

For the first time in the history of World of Warcraft, you will be able to face off against players from other realms in the Battlegrounds. Coming in patch 1.12 are cross-realm PvP Battlegrounds, linking Alterac Valley, Warsong Gulch, and Arathi Basin so that players from several realms will be combined into one huge matchmaking pool. Replenish your mana, sharpen your blades, and get ready for the biggest battles yet!

bron : http://www.worldofwarcraft.com/info/underdev/

klinkt goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveal!
BootVluchteling schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:07:
[...]

ik ben het eens met je theorie, maar probeer je theorie eens los te laten op een warlock..? het enige wat we hebben, is veel hp, weinig armor, en evt een pet die tijdelijk kan seducen.. dan nog krijgen we klappen, als je je fear niet kan gebruiken door ruimte gebrek..

laat duidelijk zijn, warlocks zijn sterk, maar ik wil ff zijn redenatie erop horen..
Heb nie zoveel verstand van casters en hun mogelijkheden qua spells etc ....
De enige van wie ik vindt die over qualified zijn, zijn mages ....
Dat ze in ZG 6 croqs elites tegelijk kunnen farmen zegt genoeg ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Laatst online: 22:23

Japser

Jeej!

Japser schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 10:16:
Wordt het weer net zo en hel met de UI als met 1.10? Toen moest ik dagen wachten op updates en was alles helemaal incompatible geworden ... dat zal toch nu niet weer zo zijn?

antwoord van mede user: Wat denk je zelf ?
Geen idee, waarom denk je dat ik het vraag....

[ Voor 7% gewijzigd door Japser op 21-06-2006 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Reveal! schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:16:
[...]

93 mobs tegelijk dan?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveal!
[...]

Warrior zal er ook moeite mee hebben hoor.

[...]
Mja weet nie psies hoe et heet allemaal :)
Maar heb het Rogue's vaak genoeg zien doen in Tyr's hand .... (Eastern Plagueland)
En daar redden ze et makkelijk tegen 1 tegelijk ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522

[...]

Geloof mij nou maar dat dat niet zo makkelijk is als dat het lijkt. We hebben idd de mogelijkheid tot een slowing aoe, dus dan krijg je dit soort dingen. 1 klein foutje en we zijn echter dood...
Even ter vergelijking, mijn lvl 26 hunter killde een lvl 60 elite (kite ftw en omg wat duurde het lang), dus wie zijn er over-qualified? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Japser schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:17:
[...]

Geen idee, waarom denk je dat ik het vraag....
Er zijn altijd problemen met je UI na een patch...

Waar ik trouwens van baal is dat de ZG cloth shoulders nu beter zijn dan de Defiler shoulders (exalted bij AB)...

[ Voor 22% gewijzigd door On_E op 21-06-2006 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:42

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik speel maar een uurtje of 2-3 per dag. kdoe nu een lvling guide die me een stuk meer aanstaat dan dom grinden of klote quests doen :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
BootVluchteling schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:13:
wat loop jij te zeuren over fury warriors.? ik bedoel het niet rot, maar als ze veel dmg doen, laat ze dan lekker toch.. je hoeft echt niet bang te zijn dat over 3 maanden geen enkele rogue meer nodig is, omdat er fury warriors je gek lopen te dps-en..
Ik heb rogue gerolled als primary damage dealer, in damage wil ik top of the top zijn, door fury warriors is dat niet zo.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-03 12:08
lees de warrior description maar eens als je een nieuwe char maakt: staat niet voor niks: Master of Melee

en weet je wat het punt it tussen fury warriors en rogues. Rogues kunnen altijd winnen met welke gear ze ook aanhebben, heb filmpjes gezien met rogues in full teir 0 druid gear en nog wonnen ze makkelijk, moet je eens met een warrior proberen, ik zie de dmg al voor me: 40 mis mis mis mis 35 mis mis mis *70 crit (WOEPIE!!!) mis 45 ................................................................................... execute 1400 :). trust me, voor die tijd ben je al lang dood

[ Voor 70% gewijzigd door RoeLeerT op 21-06-2006 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Bifur schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:26:
lees de warrior description maar eens als je een nieuwe char maakt: staat niet voor niks: Master of Melee
Master of melee != master of DPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

its_me schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:25:
[...]

Ik heb rogue gerolled als primary damage dealer, in damage wil ik top of the top zijn, door fury warriors is dat niet zo.
ahhhhh, hopen op een iwin-teh-internet talent voor rogues volgende patch om dat even recht te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-06 18:28
its_me schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:25:
[...]

als fury warrior moet je eerst maanden goeie gear verzamelen, hopen op een guild die het toestaat dat goeie wapens naar warriors gaan ipv rogues.
warriors kennen geen escape tricks , geen aggro reductie etc etc.

wellicht toe je ook wat fout as rogue, de fury warriors in mijn guild die volledige +hit +crit epic gegeared zijn staan nog altijd onder de rogue's qua dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-07 22:50
Anoniem: 108648 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:28:
[...]

ahhhhh, hopen op een iwin-teh-internet talent voor rogues volgende patch om dat even recht te zetten
Krijgen ze ook deathcoil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

zeker een class specific iets, dat gewhine :+
in onze raids ook, constant "salv please, might please, bok please (we want bok during our twins corpserun!) WARRIORS BATTLESHOUT FFS, WE'RE LOSING 0,3 DPS BECAUSE OF THIS SHIT! WTF ZOMGBBQ HUNTERS CANT BID ON THAT! THEY ONLY GET 75% USEFULLNESS OUT OF IT!"

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 143011 op 21-06-2006 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

*proest*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
[...]

6 maar? met de juiste spec doe je er nog veel meer.

Iemand btw al een link naar de nieuwe patch? of is die 100mb die de blizz downloader de afgelopen week heeft gedownload genoeg.
Wat ik mij afvraag is waneer de scourge invasion begint, heb er nog weinig over gehoord.

Ow en sikkle, nog geluk gehad met je pogingen om die BL draak naar SW te kiten???

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaakje
  • Niet online
[...]

Totdat je een resist hebt op je kite van 1 van de mobs en dan word het ineens heel wat lastiger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
DRaakje schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:34:
[...]

Totdat je een resist hebt op je kite van 1 van de mobs en dan word het ineens heel wat lastiger!
Gewoon blink en rennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Over dat gezeik van Fury warrior die meer DPS doen dan Rogues. Op trash misschien ja. Momenteel, als ik op m'n Gehaktmolen (lees: L60 Fury warrior) meega naar MC (alleen MC, t'is een alt) dan haal ik bij de trash lekker dikke DPS. 2 trage onehanders, hoge crit rate, etc. Bij trash is het gelukkig zo dat ze dood of bijna dood zijn voordat ik aggro krijg. En daar ligt ook precies het probleem. Een warrior heeft maar 1 effectieve aggro-reductie: doodgaan. Dus in langere gevechten zal je NOOIT in de top staan als warrior. Tenzij je privé healing hebt en de raid erop rekent dat je aggro over pakt. Maar dan nog. Hunters (FD) en Rogues (Vanish) en nu dus ook Mage in 1.11 MOETEN meer dps kunnen doen dan warriors zonder aggro te trekken.

Korte gevechten (a.k.a. burst): Ja, dan outdps ik nagenoeg iedere guildie
Lange gevechten (a.k.a. endurance): No way. Ik moet wel rustig aan doen met m'n dps, anders ben ik het bokje. Want wil je als Fury warrior echt to-the-max dps'en, zul je rage moeten dumpen in Heroic Strikes. Die van mij critten maar al te vaak voor ~1200-1400 (met een 1hander ja) en in een rap tempo. Je wilt niet weten hoeveel aggro dat geeft (natuurlijk aggro van HS + dmg van de crit).

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 108648 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:28:
[...]

Kijk en dat is wat een hoop andere mensen ook denken over de Rogues.
Nogmaals ik hoef geen I-WIN button en ik hoef geen instakiller te zijn, ik wil alleen een kans om tegen bepaalde classes te kunnen winnen.

En natuurlijk, zoals Blizzard het zelf bedoeld en verkondigd, weer bovenaan de DPS/Damage lijsten laveren. Daar hebben we goede armor en andere functionaliteiten voor opgegeven. (Ie. we hebben alleen leather armor en kunnen niks meer in een raid dan DPS'en)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
johnnyv.nl schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 10:56:
[...]

CET -> Central European Time. Waar zitten wij: centraal Europa. 12.00 dus. Maar reken maar op half vijf ofzo, was bij vorige grote updates ook zo.
der staat CEST.. is dat niet Central EaStern Time?.. dus de tijd van america ?? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176644

rikgoodhart schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:38:
[...]

der staat CEST.. is dat niet Central EaStern Time?.. dus de tijd van america ?? B)
CEST = Central European Summer Time
(bron)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capiyol
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05-07 13:14
Waarom beginnen mensen meteen te roepen dat wij rogues whinen als we vragen om bugfixes en classimprovement?

Het lijkt er op dat iedereen stealth enorm imba vind. Het is inderdaad een enorm gave skill die inderdaad wat frustratie kan veroorzaken omdat we kunnen uitkiezen wie gaan (proberen) te vermoorden.

Realiseer je wel dat het onze enige manier van overleven is. Samen met warriors zijn wij de enige class die geen noemenswaardige ranged damage heeft. Om dit te compenseren en ons de kans te geven heeft de warrior charge + hoge armor + veel health gekregen, de rogue heeft stealth en sterke openers (/ hoge burst damage) gekregen.

Jullie weten vast uit ervaring wat er gebeurt met een rogue die geen stealth heeft. Die kan niet in de buurt komen en is dus een dode rogue.

Ja, stealth is irritant vanwege het verassingseffect.
Ja, stuns zijn irritant omdat je dan niks kan.

Maar dat maakt ons niet de imba / ownage class die jullie af en toe denken dat we zijn. Iedere andere class heeft zijn easy targets. Onze easy targets zijn slecht equipte clothies (ja ambush + backstab crit is enigszins imba).

Verder hebben we bijna elk gevecht minstens 1 van onze 5 minute (!!!) cooldowns nodig om een kans te maken! En als die cooldowns dan ook nog eens niet werken … (vanish breekt vaak! door auto-attack / spells / pets, blind wordt geresist / parried / whatever) … tja, dan wordt het erg lastig.

Kortom, kijk alsjeblieft eens voorbij de skills die ons tekenen en irritant maken en zie dat we echt wel wat loving kunnen gebruiken.

(en dan heb ik het nog niet eens over onze beperkte raidusefullness...geen buffs/geen top damage/stealth useless/ ... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-07 14:58
Damnz, heb zo'n hekel aan patches :( heel de dag niet kunnen spelen en je kan weer dagen gaan wachten tot alle addons weer up to date zijn |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

superbassie schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:44:
Damnz, heb zo'n hekel aan patches :( heel de dag niet kunnen spelen en je kan weer dagen gaan wachten tot alle addons weer up to date zijn |:(
iedereen die dan lekker vlak na de patch al zijn addons probeert te krijgen en de site dus de hele dag down is. Meestal ga ik sochtends vroeg even kijken om ze te updaten en dan zijn er geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
superbassie schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:44:
Idd, ik sla vandaag dus maar over om me UI niet te verneuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Laatst online: 21:26

Nitai

Live the life you love.

vaak zijn de addons gewoon werkbaar hoor, en ligt het aan het feit dat de .lua file niet is bijgewerkt. Met als gevolg dat WoW het als out-of-date ziet. Probeer het gewoon te laden, en vaak doen je add-ons het gewoon op een enkeling na.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-07 16:45
Capiyol schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:41:
lala
Ja, stuns zijn irritant omdat je dan niks kan.

..
niet helemaal waar mages kunnen blinken :P en dan zijn ze uit de stun O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76438

Kaap schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:14:
[...]
En voor die sap moet je dan ook nog eens imp. sap hebben anders heeft het helemaal geen zin als je geen opener kan doen op die 2de mob.
Gouge > Backstab, np

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-06 09:49
Klopt het dat de site er ook uitligt ? of ligt dat weer aan mij ? 8)7
Ik had dus het volgende begrepen van een vriend. dat je nu dmv automatisch incasso ook kan betalen ( dus geen CC & Paycards nodig ) in hoeverre is dit waar ?

En dan nog een vraag wat vinden jullie de beste combo

Druid - Warrior
Druid - Hunter
Druid - Rogue
Druid - Priest

( vriend en ik gaan samen spelen, en hij wil perse Druid zijn :P... we gaan voornamelijk samen spelen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86561

Kaap schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:47:
[...]
Idd, ik sla vandaag dus maar over om me UI niet te verneuken.
Gewoon de nieuwste downloaden, ik heb al mijn addons al voor 1.11 klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

roy2001 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:55:
Ik had dus het volgende begrepen van een vriend. dat je nu dmv automatisch incasso ook kan betalen ( dus geen CC & Paycards nodig ) in hoeverre is dit waar ?

Druid - Warrior
Druid - Hunter
Druid - Rogue
Druid - Priest

( vriend en ik gaan samen spelen, en hij wil perse Druid zijn :P... we gaan voornamelijk samen spelen )
Jah je kunt via automatische incasso betalen, dat doe ik ook namelijk, en heb er verder geen problemen mee, ik heb postbank en alles word netjes overgemaakt. Combo als in wat? Pve of pvp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86399

Druid - Warrior
Druid - Hunter
Druid - Rogue
Druid - Priest

Ja dat klopt, maar volgens mij heb je nog wel een CC nodig om je account te registreren.

Ik zou zeggen, druid én rogue. Lekker allebei stealth, jij hebt de healing, lekker veel damage output. Prima combo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-07 16:45
Anoniem: 86399 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:57:
[...]

Ja dat klopt, maar volgens mij heb je nog wel een CC nodig om je account te registreren.

Ik zou zeggen, druid én rogue. Lekker allebei stealth, jij hebt de healing, lekker veel damage output. Prima combo.
het lukt ook met een game-time card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-07 20:12

PromWarMachine

Forsaken Archer

PoweRoy schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:07:
heeft iemand een idee om mijn talents aan te vullen voor mage?
Mainly doe ik raid instances (MC/ZG en starten in BWL)

dit heb ik tot nu toe:
http://www.wowhead.com/talent/?R0xE00cZZVA0cofz

hiervoor had ik:
http://www.pandahideout.c...2Wq3Wp1Wn2Wl5Wj1Wi3Wh5Wg1
Met redelijke gear heb je als Frostmage Arcane Meditation echt niet nodig. In ZG en later ook fase 1 bij Nefarian is het frozen van targets best nuttig. Zeker als je 50% kunt critten op frozen targets. Daarom zou ik voor zoiets gaan:

http://www.wowhead.com/talent/?R0xVZZVArckfpAo

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169853

het voordeel van de patchday voor ons nederlanders is dat ook nederland moet voetballen :) dus ik heb als ik thuis kom mooi alle tijd om alles werkende te krijgen en dan niet de frustratie krijgen over addons en serverlag/crashes omdat ik toch niet online zal zijn :p

btw, iemand begon over rogue gezeur dat ze geen battleshout krijgen bij twins. zag in de patchnotes dat neutral bugs geen agro meer trekken met aoe spells, dus dat probleem zal daarmee hopelijk opgelost zijn ;) hoop het wel, dan kan ik TF ook daar weer gebruiken :p afgelopen week nog, opweg naar twins, eindelijk bij twins en dan even willen switchen van TF naar QS en dan zien dat ik QS nog in me bank heb :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:29
Anoniem: 115173 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 16:15:
En wat als je maar 1uur ofzo online kan zijn, of dat je geen 2/4 uur constant voor je scherm kan zitten? Wacht maar als je een job en een gezin met kinderen hebt, dan praat je wel anders ;) .
Euh, ik heb het over mensen in de raidgroup, niet over mensen in de guild. Als je max een uur online kunt zijn, prima, maar dan zit je ook niet in de raidgroup.
RaseriaN schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 23:32:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!111111111111

Na een hele avond wipen heeft IFA eindelijk Huhuran plat liggen :)
Wat een gevecht zeg na de 30%! :D

15%, 11%, 5%, 4% en toen hartstikke dood :9
Grats! Ik ken het gevoel. Die laatste 30% zijn zo enorm spannend :D

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62201

Kaap schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 14:44:
[...]
Mijn guild is 9 weken geleden aan BWL begonnen. Laatste 2 weken Nefarian gedowned. Na ongeveer 7 weken stond alles t/m Flamegor op farm. In al die weken met al die whipe raids nooit genoeg signups en ik ging gewoon mee in me blue gear. Schijt, BWl is tof.

En nu Nefarian bijna op farm staat, jaahaaaa nu hebben we elke 2 BWL raiddagen volle signups hoor. :r
Ken dat ergens van. Sinds dat we MC op farm hebben steeds meer applications en guildies die ineens actiever worden. Voor mij was het actieve juist andersom. `k ben steeds minder gaan spelen sinds het op farm staat. Ik vind het gewoon saai geworden. Overigens speel ik een paladin in full tier 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:57

m0nk

16-09-2003 15.15

Druid - Warrior
Druid - Hunter
Druid - Rogue
Druid - Priest

druid kan met allemaal goed spelen, maakt niet zoveel uit dus ;)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168

Capiyol schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:41:
Waarom beginnen mensen meteen te roepen dat wij rogues whinen als we vragen om bugfixes en classimprovement?
Het zijn meer de rogues die begonnen met "whinen" dat hun class niet imba gebuffed gaat worden.

En volgens de meeste mensen (incl. mij) is dat terecht. Sure, rogues zullen best bugs hebben, maar daarom zijn ze ook de volgende in rij die een revision krijgen.

Verder topt een goede rogue elke damage meter als hij wil, maar oh jee, je moet er wel je best voor doen. Wij hebben 1 rogue die ALTIJD en eeuwig in de top 3 damage staat. Je moet echt je best doen om hem bij te houden. En we hebben rogues die op plaats 10-15 staan. Net als bij mages. En warriors. En hunters. Ja, dat heeft een beetje met gear verschil te maken, maar met name met instelling. Haal jij het maximale uit je rogue en vecht je tegen de aggro grenzen aan, dan doe je meer damage. Doe je dat niet, dan gaat elke class die WEL oplet een meespeelt je voorbij. En terecht.

Oh, en sap? Daar is echt niets mis mee. Ik zit ZO vaak in WSG ~20 tot ~30 seconden lang naar die debuff-timer te kijken, daar wordt je niet vrolijk van. De keren dat hij vroegtijdig gebroken is zijn op 1 hand te tellen. En ja, dat is bij elke CC zo (sheep, freeze trap, seduce, mind control).

Kortom: rogues hebben echt wel een talent-revision en bug-fixes nodig, maar doe niet net of je altijd de meest gimpy class van WoW geweest bent en nu een enorme revamp nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Mijn vriend is Druid, en ik dus 1 van de andere
Welke is het makkelijkste/beste om snel mee te lvlen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RaseriaN schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:37:
[...]

Kijk en dat is wat een hoop andere mensen ook denken over de Rogues.
Nogmaals ik hoef geen I-WIN button en ik hoef geen instakiller te zijn, ik wil alleen een kans om tegen bepaalde classes te kunnen winnen.

En natuurlijk, zoals Blizzard het zelf bedoeld en verkondigd, weer bovenaan de DPS/Damage lijsten laveren. Daar hebben we goede armor en andere functionaliteiten voor opgegeven. (Ie. we hebben alleen leather armor en kunnen niks meer in een raid dan DPS'en)
Ik zeg niet dat rogues een i-win hebben, alleen dat er mensen zijn die alles willen pwnen ipv willen dat classes steeds meer balance krijgen. Hoeveel mensen zijn er een shaman begonnen omdat die IMBA!!11 zouden zijn, hoeveel een pala omdat je plate krijgt met healing abilities, hoeveel een rogue omdat het de gankclass bij uitstek is, hoeveel warlocks waren er ineens na de patch waardoor ze van minst naar meest imba class gingen?

nog iets leuks, hoeveel kans maakt een warrior 1v1? sorry, maar in pvp heeft rogue nog altijd de luxe om zijn targets uit te kiezen, warriors in combat zijn doa vaak, of de tegenstander is nub+ net 60. Armor maakt weinig uit tegen meer dan de helft van de classes, imo is cc veel beter in pvp en dat hebben warriors praktisch niet. Rogues hebben wel degelijk nut in raids, heals interrupten en de bekende aggrocontroled dps. Daarnaast hebben rogues idd geen buffs om uit te delen, maar ipv een nadeel kan je dat ook zien als een voordeel, buffen is :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Sprak de imba hunter teder.

Geen een rogue hier of geen andere rogue die highend instance doet vraagt om een imbabuff.
Iedereen vraagt om wat survival en wat meer functionaliteit of meer DPS zodat we nog meer nut hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phantom schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 09:05:
[...]

> 1k autoshot crits op mn rogue (Lemures) gisteren in wsg :/

Dat is niet leuk met 3k hp :P (level 50 blues etc)
Oh, ben jij dat? :< <3 Zal de volgende keer op je letten en eerst /hug doen :D Ga je voor rank 10 gear?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-07 20:54
Ik ben best tevreden met de rogue in z'n huidige vorm.
Wat 99% van de rogues wil hebben in 1.12 is een perfect werkende vanish, dan zijn we al blij.
(komt van een MC+BWL rogue)

[ Voor 4% gewijzigd door QuarK op 21-06-2006 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Binnen twee maanden na het oprichten van R I S E hebben we de eerste twee MC bazen neer (Lucifron en Gehennas) :)
Morgen een tweede tranq book halen en dan kunnen we magmadar ook doen.

derde tauren van rechts: *klik* O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:57

m0nk

16-09-2003 15.15

roy2001 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 12:03:
[...]

Mijn vriend is Druid, en ik dus 1 van de andere
Welke is het makkelijkste/beste om snel mee te lvlen ?
Naar mijn mening maakt dat niet zoveel uit, hangt er vanaf hoeveel je speelt en of je wilt levelen door veel quests te doen of door te grinden. Als je gaat grinden kan je beter een dmg class nemen die weinig downtijd heeft (kan met alle 4 je keuzes :P ). Druid kan dan feral speccen zodat jullie gezamelijke dmg output hoog is. Wat betreft jouw class, wat je zelf leuk vind :)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

Wow is up nu, is er ergens een mirror naar de EU patch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

ik denk dat geen enkele rogue die enig idee heeft hoe zn class speelt zwaar gebuffed wil worden.
Er zijn alleen kleine bugs die gefixed moeten worden, en de talenttree's misschien iets veranderen.

Ben benieuwd of die Hunter FD+trap verandering de live test gehaald heeft (FD triggert Global Cooldown)
Dan breekt het gewhine pas lost >:)

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-07 22:50
QuarK schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 12:07:
Ik ben best tevreden met de rogue in z'n huidige vorm.
Wat 99% van de rogues wil hebben in 1.12 is een perfect werkende vanish, dan zijn we al blij.
(komt van een MC+BWL rogue)
Bugfixes dus :). Dat geldt denk ik voor iedere classe, als lock ben ik bijv. heel blij dat ze nu de petbug in bg's hebben gefixed :). Nu nog de shardlootlag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Demoterror schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 12:11:
ik denk dat geen enkele rogue die enig idee heeft hoe zn class speelt zwaar gebuffed wil worden.
Er zijn alleen kleine bugs die gefixed moeten worden, en de talenttree's misschien iets veranderen.

Ben benieuwd of die Hunter FD+trap verandering de live test gehaald heeft (FD triggert Global Cooldown)
Dan breekt het gewhine pas lost >:)
Werkt gewoon hoor en de rogues blijven toch zeiken tot hunters free hk's voor ze zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
Schroom niet een patchmirror te plaatsen! Via de client schiet het hier helemaal niet op namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Of het is gewoon enorm druk met downloaden, of tja, 8)7

Patch mirror site:

http://www.wowwiki.com/Patch_Mirrors

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 86561 op 21-06-2006 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
hoe zit het met de WOW website :S ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 41017 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 12:14:
[...]

Werkt gewoon hoor en de rogues blijven toch zeiken tot hunters free hk's voor ze zijn.
Ach, als jij dat echt denkt :)
Rogues willen gewoon een kans net zoals elke andere class.

Accepteer dat nou eens, en accepteer het nou eens dat Rogues niet blij zijn met hun huidige class.
Is dat nu zo lastig om te snappen dat mensen na het constante generf en het buffen van andere classes zelf ook eens aan de beurt wil komen? ;)

Topic reports helpen meer

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 21-06-2006 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
al dat gewhine over rogue bevestigd wederom dat alle rogue players 14 jarige zijn die het liefst vanuit stealth andere players attacken die weinig HP over hebben ;)

/sarcasme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swat|IA
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-07-2012

Swat|IA

FreeBSD Kicks Ass :)

roy2001 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 12:19:
hoe zit het met de WOW website :S ?
Slecht.. maar die is bijna de hele morgen al down..

Never sleep with anyone crazier than yourself | Now running ws @ Debian Lenny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RaseriaN schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 12:20:
[...]

Accepteer dat nou eens, en accepteer het nou eens dat Rogues niet blij zijn met hun huidige class.
Is dat nu zo lastig om te snappen dat mensen na het constante generf en het buffen van andere classes zelf ook eens aan de beurt wil komen? ;)

Ps. stop dat fucking slowchat gebeuren over die patch eens.
Hele pagina vol met alleen gewauwel over trage patch/trage download en links. sjees :/
Rogues zijn samen met de mages de grootste reden waarom hunters continu generfed worden.
Iedereen op een pvp server is zo vaak gecorpsecamped door rogues, geganked door rogues, iedereen heeft gewoon een pest hekel aan rogues :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

[...]

Eerlijk gezegd is er geeneen rogue in onze guild die klaagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Bij ons ook niet... niet over de vorm van de rogue.
Wel over de vele bugs (waarvan enkele nu gefixt zijn).

Posten van downloadstatussen is niet gewenst

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 21-06-2006 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Eerste wat ik vandaag ga doen is de midsummer quest serie, ik wil die fire pet :D

(helaas heb ik de childrens week pet gemist door m'n break :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

On_E schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 12:23:
[...]

Same. Geen enkele klagende rogue (over hun class, voor de rest hebben ze genoeg te zeiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
[...]

On_E schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 12:23:
[...]

Same en de rogues met goede gear staan altijd top damage list als ze hun best doen bij ons. Verder ben je niet blij in PvP als je rogue langs ziet komen met Pugio + Death Sting en top eq verder. Dan ben je als Holy/Disc Priest nog steeds neer voordat je een knop kon indrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 86399 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:57:
[...]

inderdaad das een perfecte combi samen naar bosses stealthen en de rest skippen das echt heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Heeft er iemand misschien de mogelijkheid om de Blizzard downloader even te uploaden, de login server is zo traag dat ik er niet aanraak.

edit:
Iemand had er een gevonden op IRC voor me:
http://www.wulcan.org/wow....5428-enGB-downloader.exe

[ Voor 35% gewijzigd door Vincentio op 21-06-2006 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
MantaMania schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 12:29:
[...]

inderdaad das een perfecte combi samen naar bosses stealthen en de rest skippen das echt heerlijk.
Ik (een warrior) heb een aantal levels geduoed met een (feral) druid en we kilde idioot snel en met 0% downtime. Hij zat gewoon telkens in catform en popte er om de 3 mobs even uit om mij te healen.
Met groepen vinden zal je met deze combo ook geen probleem hebben. Mijn ervaring is dat het een stuk makkelijker is om 3 randoms te vinden dan een warrior + healer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87300

johnnyv.nl schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 12:28:
Eerste wat ik vandaag ga doen is de midsummer quest serie, ik wil die fire pet :D

(helaas heb ik de childrens week pet gemist door m'n break :( )
Firepet? Welke quest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Laatst online: 05-07 12:42
Anoniem: 28168 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 12:06:
[...]
Oh, ben jij dat? :< <3 Zal de volgende keer op je letten en eerst /hug doen :D Ga je voor rank 10 gear?
Hehe ;)

En yup, ik ga voor rank10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:25
m0nk schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 12:10:
[...]

Naar mijn mening maakt dat niet zoveel uit, hangt er vanaf hoeveel je speelt en of je wilt levelen door veel quests te doen of door te grinden. Als je gaat grinden kan je beter een dmg class nemen die weinig downtijd heeft (kan met alle 4 je keuzes :P ). Druid kan dan feral speccen zodat jullie gezamelijke dmg output hoog is. Wat betreft jouw class, wat je zelf leuk vind :)
Inderdaad... druid + rogue is beste combi imo, maar ik zou zeker niet om die reden een class kiezen. Beetje kut als je op lvl 60 aankomt en je dan opeens niet tevreden bent met je class. ;) Ik zou dus gewoon voor de class gaan die je persoonlijk het leukst lijkt. Bovendien heeft rogue op lvl 60 nogal wat problemen om een groep te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
http://www.worldofwarcraft.com/info/events/midsummer/
Dan bij de rewards die linksboven, captured flame. Waarschijnlijk moet je weer allerlei flames/lui bezoeken en veel reizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4364

Firepet? Welke quest?
Ben ook benieuwd, kon alleen dit vinden
http://www.worldofwarcraft.com/info/events/midsummer/

edit.. net te laat :)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 4364 op 21-06-2006 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swat|IA
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-07-2012

Swat|IA

FreeBSD Kicks Ass :)

Thijs schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 12:34:
[...]

[snipp]
Bovendien heeft rogue op lvl 60 nogal wat problemen om een groep te vinden.
Waarom denk je dit?

Never sleep with anyone crazier than yourself | Now running ws @ Debian Lenny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
dit is een feit gezien het overschot aan rogues (nog steeds) :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Mjah, rogues zijn paper en hunters zijn scissors he :) Maar wat dit betreft is blizzard het wel met je eens, de flare nerf en de trap nerf was 100% pro-rogue.

Verder maak ik echt totaal geen kans tegen een rogue met crippling poison, dus het is niet zo dat je helemaal geen kans hebt. En met sprint (hoezo useless talent?) sta je zo weer naast me als ik van je weggelopen ben. En in melee moet ik het toch echt tegen je afleggen ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76438

Rogues zijn opzich best OK, zeker in PvP. PvE zou wel wat betere aggrocontrol kunnen.

Ik wil nu niet meteen zeggen dat jullie je class niet kunnen spelen, maar 99,9% van het gezeur is omdat mensen hun class niet kennen, of door gebrek aan ervaring. + als blue-green tegen epixx is vaak niet te doen, dus daarom moet je ook niet gaan zeuren.

Geen van de klasses zijn perfect, allemaal hebben ze hun problemen. punt. Klaar nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Bleh, patch heb ik geinstalleerd... zijn de realms nog down :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Over mini pets gesproken, heeft er iemand nog een goeie addon daarvoor, waarmee je op een makkelijke manier ervoor kan zorgen dat je minipet altijd gesummoned is? Vroeger had je hiervoor MiniPetLeash, maar die is generfed :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76438 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 12:44:
Geen van de klasses zijn perfect, allemaal hebben ze hun problemen. punt. Klaar nu?
Hey, we moeten ergens over kunnen keuvelen, anders kunnen we dit topic net zo goed op slot doen :P
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slowchat s.v.p.