MBV schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 16:41:
Mijn extreem domme actie: Ik reed van rockanje naar Eindhoven, en ik irriteerde me op een lang stuk 2-baans snelweg (2 per richting dus

) aan alle vrachtwagens hun collega's inhaalden. Op een bepaald traject hing ik langer achter de vrachtwagens dan ik 120 reed

. Domme actie: bij de vrachtwagen die voor mij ging inhalen op het laatste moment remmen, en toen ik er eindelijk weer voorbij kon ben ik naar rechts gegaan en ben 80 gaan rijden tot hij ging toeteren. Dom? Neuh
is dat trouwens strafbaar? Wie moet dokken als zo'n vrachtwagen toch besluit om je te rammen? Volgens mij remmen ze namelijk nooit voor auto's
Ik wordt er alleen altijd zo gigantisch geirriteerd van dat al die 'koningen op de weg' persé hun eigen snelheid vast willen houden, ook als dat maar 2km/u harder is dan de collega voor ze. Daarbij denken ze er niet bij na dat er altijd een stuk of 20 auto's per inhaalactie graag minstens 100km/u rijden en dat niet kunnen door zo'n aso

ik zou je dolgraag een keertje mee willen nemen in mijn cabine.. het is GRUWELIJK irritant om íets sneller te rijden dan je voorligger. vrachtauto's (als je het iig slim doet) worden geeikt met oude, versleten banden (diameter dus klein), daarna gaan er nieuwe banden op (diameter dus groot=hogere topsnelheid).. daar zit em dus ook een verschil in..
ik haal niet asociaal in (vind ik zelf

) en ik let wel op wáár ik het doe, en of het is toegestaan.. zelden ook waar het niet mag, zodra de situatie het toestaat, en het verschil te groot is. helaas ben je dan weleens genoodzaakt, om 2-3 trailers in te halen. tja, so be it. kan gebeuren. maar meestal haal ik dan in op een 3baans weg, zodat het verkeer nog enigszins door kan stromen..
maar nogmaals, woon je in de buurt van 't westland, je ben welkom..
nog zo een leuke grap.. mensen die onderschatten, hoe snel ik met mijn vrachtwagen op kan trekken
situatie: 4 baansweg voor een stoplicht. 2 voor rechtdoor, 1 links, 1 rechts. het gaat even om de 2 banen rechtdoor. na ongeveer 200 meter moet linkerstrook invoegen naar rechts. ik sta rechts, automobilist met miep links. licht groen, ik trap em op zn staart. miep naast me doet hetzelfde. achter miep zitten nog paar auto's, die op het allerlaatste moment nog nét ff de auto ertussen persen. de baan word door stenen smaller gemaakt (soort stoep die schuin naar rechts loopt)..
mijn voet jeukt dan heeel erg, om die automobilisten geen ruimte te geven.. eerst denken ze je makkelijk in te kunnen halen, en dan worden ze kamikaze als de ruimte krap word..
brokkenpiloten.. gelukkig heeft mn vrachtwagen een lekkere harde toeter, die ik veelvuldig gebruik voor dit gespuis...