Aangezien deel 1 vol is en ik toch iets te posten heb
hier maar deel 2 
Iedereen maakt wel eens fouten in het verkeer, wellicht fouten waarvan je achteraf denkt van "dat was eigenlijk wel stom" of "dat had ik beter zo en zo kunnen doen". Dit topic is een goede plek om dat soort dingen even van je af te schrijven en eventueel te bespreken
Nouja, nu ik deel 2 heb geopend ben ik de TS, en de TS trapt af:
(niet zozeer een stomme actie van mij, maarja
)
Ik reed daarnet door de stad om iemand op te halen, kom ik bij een stoplicht aan... ver van tevoren schiet die al op groen, mooi dus
ik lekker doorkarren met 50... komt er opeens een minder intelligent figuur van rechts door (lang) rood de kruising oversteken met z'n busje
Als ik niet geremd had zat ie er mooi in dus... Ik liet natuurlijk even weten dat ik het er niet mee eens was, schrok ie zich ook nog de pleuris
hij had me niet eens gezien 
En nu jullie verhalen
Iedereen maakt wel eens fouten in het verkeer, wellicht fouten waarvan je achteraf denkt van "dat was eigenlijk wel stom" of "dat had ik beter zo en zo kunnen doen". Dit topic is een goede plek om dat soort dingen even van je af te schrijven en eventueel te bespreken
Nouja, nu ik deel 2 heb geopend ben ik de TS, en de TS trapt af:
(niet zozeer een stomme actie van mij, maarja
Ik reed daarnet door de stad om iemand op te halen, kom ik bij een stoplicht aan... ver van tevoren schiet die al op groen, mooi dus

En nu jullie verhalen