Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mdekoning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-10 18:31
MultiMac schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 21:43:
Misschien is er iemand die mij kan helpen...

Ik heb een 2e-hands oude PS2 (model SCPH-390004) met HDLoader die al meer dan 1.5 jaar perfect werkt. Meestal is mijn zoontje (6) aan het racen, maar gisteren wilde ik even een uurtje gamen.

Na het opstarten kwam HDLoader direct met de melding: 'Formatting HD' dus ik schrok mij een hoedje! Aan de HD ligt het niet, een tweede HD gaf dezelfde melding en met WinHIIP kon ik de data gelukkig wel weer redden (Repair PS2 HD Structure).
Als ik een origineel spel erin doe zonder HD, dan komt het spel wel, maar kan ik niets selecteren via de knoppen van de gamepad. Het zou kunnen dat de gamepad brak is (mijn andere is ook kapot helaas), maar dat kan ik nu dus even niet controleren.
Maar dan is het wel vreemd dat de PS2 die melding geeft bij HDLoader...

Heet iemand een idee? Bekend probleem?

TIA,
Cheers, Mike.
heb ook wel eenst gehad dat mijn hardeschijf deels werd gewist, oof meen ik dat er een toetsen combinatie in hdloader zit om te formateren. dit weet ik niet zeker.

En doe je controlers het wel in het psmenu zelf? (dus geen disc in je PS20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MultiMac
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-09 11:54
Controllers doen het allebei niet in het PS2 menu.
Maar zoals gezegd zou dat door de brakke controllers kunnen komen... :(

Maar ook als ik geen controller in de PS2 heb, dan wordt de HD geformat (met de HDLoader Disc erin).
(Weet even niet meer zeker of ik dit getest heb, heb teveel getest de laatste paar dagen. Heb wel geboot zonder controllers)

En even een controller kopen bij de dixons om te checken is een optie (34 euri), maar ik denk eigenlijk niet dat het daaraan ligt... (Maar heb ik wel weer een goede controller :P )...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:30

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Bart Smit heeft el cheapo controllers voor 12 euro....leuk voor je zoontje (en koop zelf een goede).

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MultiMac
Bedankt voor de tip... Stom dat ik daar nog niet aan had gedacht...
Ik koop er meteen twee dan kan mijn zoontje straks met z'n vriendjes spelen.
Heb dit bij BOL.COM gezien (nog goedkoper, nl. 9 euri + 2 euri verzendkosten )... :)

BOL.COM Logic 3 Controller

Eerst dat maar eens proberen... (Keeping fingers crossed)

Edit 22:06: Sterker nog, heb ze net besteld (<+:) komt vroeg dit jaar)

[ Voor 7% gewijzigd door MultiMac op 24-10-2006 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MultiMac
Vandaag kwam het pakketje binnen met de twee controllers.
Hiermee was het opgelost... Het waren toch de controllers!

Maar ik heb geluk gehad. Volgens deze guides (ik heb heel diep gespit op internet) kan het ook een kapotte zekering op het moederbord of zelf een brakke comport zijn (bekende problemen).

(Via google: ps2 repair guide):
http://arstechnica.com/articles/paedia/hardware/ps2.ars
http://ps2repairs.amenet.co.uk/
http://www.powerfulguides.com/ps2/index.php
(en nog veel meer).

Misschien heb je er wat aan... O-)

Cheers, Mike

P.S.: Gisteravond heb ik nog de hele PS2 opengemaakt en wat kabels aangedrukt. Ik heb respect voor de reparatie centers, wat een gepriegel in die kast met al die kabels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Ik heb me inmiddels bijna twee weken geleden geregistreerd op de Playstation website.

Hoe lang duurt het normaal ongeveer voor je dan je Network Access Disc ontvangt?

Thanx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Dracul schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:22:
Ik heb me inmiddels bijna twee weken geleden geregistreerd op de Playstation website.

Hoe lang duurt het normaal ongeveer voor je dan je Network Access Disc ontvangt?

Thanx.
Erm niet zeker..zal bij mij bij het pakket. Maar neem de tijd en bereidt je goed voor bij het installeren/registeren, je hebt beide "serie" nummers van je PS2 nodig..en zonder keyboard duurt het zo een half uur!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-10 21:52
Dracul schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:22:

Thanx.
6-7 weken dacht ik, en ik had iets verkeerd ingevuld, maar geen zin om zo lang te wachten. Dus dan maar niet online met die 2 online enabled games van me :P

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speelt hier iemand battlefield modern combat?
Ik heet op bfmc x[^FearLeSs^]x

edit: ik bedoel dan online :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2006 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net terug uit Maleisie waar ik een PS Two (SCPH 770006). De spellen die ik in Maleisie gekocht heb werken allemaal uitstekend. Ik had nog een DVD+R liggen met een backup van een spel, maar die werkt niet. Ik heb geen idee wat de oorzaak kan zijn. Ligt het aan de backup of aan mijn PS Two! Hoe kan ik checken of deze PS Two gemod is? Iemand soortgelijke ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Zijn er mensen die hier Black spelen op de PS2?

Afbeeldingslocatie: http://www.dpluss.nl/black-ps2.jpg

Black is een vernieuwende en unieke first-person shooter. Black neemt afstand van de sluip- en simulatiegames die het genre de afgelopen jaren hebben gedomineerd, en richt zich in plaats daarvan op intense vuurgevechten, waarbij belangrijke elementen uit Hollywood-schietscènes worden gebruikt. De weergaloze sensatie van 'schieten-met-gevolgen' vormt een ware revolutie op het gebied van vuurgevechten in videogames.
Aangezien de vijand overduidelijk in de meerderheid is, moet je een nieuwe manier van aanvallen leren om te overleven¿ Wees brutaal, wees agressief en gebruik je omgeving in je voordeel. In Black draait het niet alleen om op wie je schiet, maar op wat je schiet. Uithangborden, muren, beelden, deuren, plafonds en ramen kunnen worden vernield om zo je vijanden te verrassen, verdoven, verwonden of doden - met verwoestende resultaten. Iedere kogel heeft een inslag, en iedere inslag heeft effect.

Waar gaat het over?
Sluit je aan bij de meest genadeloze aanvalsmacht ter wereld. De tactische eenheid BLACK opereert onder totale geheimhouding om de Verenigde Staten te beschermen tegen binnen- en buitenlandse dreigingen. Aangezien BLACK aan niemand verantwoording hoeft af te leggen, kunnen er op de hele wereld openlijk meedogenloze aanvallen worden ingezet. De leden van BLACK zijn getraind in psychologische oorlogvoering, spionage en vechtkunst op het hoogste niveau, en zijn experts in het manipuleren van politici en het controleren van netwerken en legers. Verdiep je in de wereld van illegale oorlogvoering en doe alles wat je kunt om je opdracht uit te voeren.

Afbeeldingslocatie: http://www.dixons.nl/images/dixons/products/SW05393Q.GIF

Afbeeldingslocatie: http://www.dixons.nl/images/dixons/products/SW05393R.GIF

Afbeeldingslocatie: http://www.dixons.nl/images/dixons/products/SW05393S.GIF

Afbeeldingslocatie: http://www.dixons.nl/images/dixons/products/SW05393T.GIF

Ik heb m'n PS 2 nu 'n klein maandje denk ik gelijk Black erbij gekocht en wat is 't toch fantastisch!
Afgelopen 2 weken tentamens gehad dus geen tijd om te spelen maar 't is werkelijk ultra-versjes zeg!

Eigen mening:
Ziet er gelikt uit, zit mooi geluid bij, enemies zijn erg slim (lopen van je weg / omsingelen je)

Speel 't nu op 'easy' en dat is al verdomd lastig zeg. Zit in level 2 maar is gewoon al lastig :9

Whiej net level 2 uitgespeeld dat was in 'n open gebied nu heb ik 'n stad-missie das pas >:)

Enige minpuntje wat ik tot nu toe heb gevonden is dat je 't spel niet manual kan saven!
Zodoende speel ik level 2 telkens 1,5 uur, ga ik dood en moet ik weer beginnen vanaf 'n checkpoint

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet eigenlijk niet of ik dit hier het beste kan vragen maar kan geen andere grote topics vinden en deze komt het meeste in de buurt.

Ik wil laatste tijd weer graag playstation 1 spellen spelen. Alleen omdat de meeste van mijn playstation 1 spellen weggekrast zijn vraag ik me af of:

1.) Iemand wat retro game-webshops kent waar ik deze spellen misschien vind.

2.) Of een Europeese playstation 2 Amerikaanse playstation 1 spellen kan spelen (deze zijn namelijk makkelijker te vinden)

De enige plek waar ik playstation 1 spellen nog een beetje vond was nedgames en daar hebben ze niet alle spellen die ik zoek (niet in het europees iig.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-05 21:27

dano_nl

Meh

Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 20:35:
Ik weet eigenlijk niet of ik dit hier het beste kan vragen maar kan geen andere grote topics vinden en deze komt het meeste in de buurt.

Ik wil laatste tijd weer graag playstation 1 spellen spelen. Alleen omdat de meeste van mijn playstation 1 spellen weggekrast zijn vraag ik me af of:

1.) Iemand wat retro game-webshops kent waar ik deze spellen misschien vind.

2.) Of een Europeese playstation 2 Amerikaanse playstation 1 spellen kan spelen (deze zijn namelijk makkelijker te vinden)

De enige plek waar ik playstation 1 spellen nog een beetje vond was nedgames en daar hebben ze niet alle spellen die ik zoek (niet in het europees iig.)
marktplaats, speurders, erg levendige handel daar!

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Nedgame
Replay
Dimension Plus
<insert_gameshop>

Met een chip in je PS2 kun je alle regio`s lezen. maar voor 10 euro heb je vandaag de dag al een PS1 met chip... dus dat is misschien ook nog een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guitar Hero II komt over 5 dagen in de USA uit en circuleert nu al op het net. Ik kan niet wachten om dit spel te spelen. Het beste spel op de PS2 en zeker een van de 5 leukste spellen ooit gemaakt. Ik lees dat de third party controllers niet werken op GH2, lol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 21:40:
Guitar Hero II komt over 5 dagen in de USA uit en circuleert nu al op het net. Ik kan niet wachten om dit spel te spelen. Het beste spel op de PS2 en zeker een van de 5 leukste spellen ooit gemaakt. Ik lees dat de third party controllers niet werken op GH2, lol!
Zouden ze een hardware-controle hebben ingebouwd op de spel-dvd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michael Knight schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 15:32:
[...]

Zouden ze een hardware-controle hebben ingebouwd op de spel-dvd?
ongetwijfeld, die er ook ongewtwijfeld weer uitgehacked wordt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NTAuthority
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-10 05:42
Mijn broertje was vandaag jarig, en heeft een (niet-slimline)-model PS2 gekregen, met modchip (onbekend type), en vele gebrandde games. (tweedehands gekocht...)

Nu werkt de PS2 wel op een oude 39 centimeter beeldbuis-TV, via SCART, maar op onze LCD-tv werkt hij weer niet. Als we de PS2 aanzetten, schakelt de TV om naar EXT 2, en daarna komt een blauw scherm, wat altijd gebeurt op deze TV, als er geen videosignaal binnenkomt via SCART. We horen wel geluid. Op de andere TV de kleurmodus of grootte veranderen in de Systeemconfiguratie helpt ook niet.

Weet iemand raad?

-- Bas (aka. NTAuthority)

EDIT: O, de LCD-TV is van Philips.

[ Voor 3% gewijzigd door NTAuthority op 06-11-2006 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-10 14:54

Nohead

PSN ID: Nohead

GUITAR HERO 2 !!!!!!
Nog beter dan deel 1 en widescreen support, betere tracklist gewoon geweldig.
Rock' on

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

NTAuthority schreef op maandag 06 november 2006 @ 13:26:
Mijn broertje was vandaag jarig, en heeft een (niet-slimline)-model PS2 gekregen, met modchip (onbekend type), en vele gebrandde games. (tweedehands gekocht...)

Nu werkt de PS2 wel op een oude 39 centimeter beeldbuis-TV, via SCART, maar op onze LCD-tv werkt hij weer niet. Als we de PS2 aanzetten, schakelt de TV om naar EXT 2, en daarna komt een blauw scherm, wat altijd gebeurt op deze TV, als er geen videosignaal binnenkomt via SCART. We horen wel geluid. Op de andere TV de kleurmodus of grootte veranderen in de Systeemconfiguratie helpt ook niet.

Weet iemand raad?

-- Bas (aka. NTAuthority)

EDIT: O, de LCD-TV is van Philips.
Heb je al een andere SCART aansluiting geprobeerd op de LCD tv? misschien ligt het aan de RGB ondersteuning of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Welke tweaker kan mij helpen zoeken naar een netwerkadapter? Ik wil een HDD in mijn PS2 steken en dan heb ik een netwerkadapter nodig(Toch?). Maar deze wordt nergens meer vekocht :( Ik heb gezocht bij Bol, Amazon, Dixons en andere webwinkels. Ook ben ik enkele PC/Console/Gameshops binnengelopen maar helaas.
Dus wie kent een webwinkel wie deze wel verkoopt?

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Free Record shop heeft em doorgaans nog liggen. (Nijmegen, Dukenburg wel iig)

Dixons kan je er in de winkels ook nog aan helpen (desnoods laten bellen naar andere filialen). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NTAuthority
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-10 05:42
Nohead schreef op maandag 06 november 2006 @ 16:08:
[...]

Heb je al een andere SCART aansluiting geprobeerd op de LCD tv? misschien ligt het aan de RGB ondersteuning of niet?
EXT 1 helpt ook niet, blijft blauw. Het lijkt me dat het videobeeld niet goed verstuurd wordt, zodat de TV er niks van snapt... En in de instellingen van de PS2 de video-instelling wijzigen helpt ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Nohead schreef op maandag 06 november 2006 @ 16:07:
GUITAR HERO 2 !!!!!!
Nog beter dan deel 1 en widescreen support, betere tracklist gewoon geweldig.
Rock' on
Wanneer komt ie hier officieel uit? Kan er bijna niet op wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl

dano_nl

Meh

Crowmeister schreef op maandag 06 november 2006 @ 16:14:
Welke tweaker kan mij helpen zoeken naar een netwerkadapter? Ik wil een HDD in mijn PS2 steken en dan heb ik een netwerkadapter nodig(Toch?). Maar deze wordt nergens meer vekocht :( Ik heb gezocht bij Bol, Amazon, Dixons en andere webwinkels. Ook ben ik enkele PC/Console/Gameshops binnengelopen maar helaas.
Dus wie kent een webwinkel wie deze wel verkoopt?
marktplaats staat er vol mee! tweedehands maar ook nieuw van handelaren zag ik

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-09-2020
Ik heb een ps2 waarvan de lade niet meer helemaal opgaat. De ps2 werkt verder wel gewoon goed. Nu heb ik ook nog een netwerkkaart voor de ps2 thuis maar deze heb ik nooit geinstalleerd.

- Nu luidt mijn vraag als volgt, als je de netwerkkaart installeerd met de cd die erbij zit installeerd ie dan bepaalde drivers op de memorycard ? (Dus houdt dat in dat ik de netwerkkaart op een andere ps2 kan installeren en dan die memorykaart+netwerkkaart in mijn defecte ps2 drukken)

- Ook las ik een stuk over de SMS mediaplayer, werkt dat op elke standaard ps2 ?

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

Walkman schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 09:55:
[...]

Wanneer komt ie hier officieel uit? Kan er bijna niet op wachten :)
Dacht begin December (7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
Als ik online wil spelen krijg ik een #404 fout zijn er nog meer mensen die hier last van hebben gehad ?
Of weet iemand waarmee dat temaken heeft ?

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-10 21:24

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Modbreak:Zie Verwijderd in "[PS2] De MOOISTE PSTwo SLimline Van NL> ..." ;)

[ Voor 138% gewijzigd door Crash op 08-11-2006 23:53 ]

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-10 12:42
*kuch* sluikreclame? *kuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monty python had een leuke sketch. dat ging zo van ' SPAM SPAM SPAM SPAM'.
moest er plots aan denken toen ik dat allemaal las. tweaken = leuk. spammen = kut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:46

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik moet eerlijk zeggen dat ik die witte gemodde PS2's behoorlijk lelijk vind met die zwarte knopjes en die zwarte streep er over heen. Ik zou ook geen gemodde PS2 kopen (en al helemaal niet van iemand die niet weet dat je leds niet zo maar aan de usb voeding kan hangen zonder weerstanden :X ).

[ Voor 37% gewijzigd door Bor op 08-11-2006 19:29 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
Een gepimpte ps2 doet mij persoonlijk ook helemaal niets

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:49

RvV

Mijn ps2 kit met 2 controllers en mem card is vandaag binnen gekomen. Lekker klein ding is het. :) Morgen komen als het goed is mijn games binnen en kan het feest beginnen. Ik ben benieuwd of ik dat netwerk gamen voor elkaar krijg zonder die "disc". Ik heb mezelf al wel geregistreerd via de website met die 2x 7 cijferige code. :Y

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Hmm, waarom keert iedereen zich tegen mijn PS2's?

Ik heb voor het eerst de tijd genomen om de foto's te resizen, om me netjes aan de regels te houden, het is geen verkoopsite dus heb ik gezegd dat ik er niet meer zal over praten (Marktplaats.nl) en dan.. wordt mijn topic waar ik n uur over had gedaan GESLOTEN?

Hmm,

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-10 21:52
salimrmaf schreef op donderdag 09 november 2006 @ 12:49:

Ik heb voor het eerst de tijd genomen om de foto's te resizen, om me netjes aan de regels te houden, het is geen verkoopsite dus heb ik gezegd dat ik er niet meer zal over praten (Marktplaats.nl) en dan.. wordt mijn topic waar ik n uur over had gedaan GESLOTEN?

Hmm,
Uhm, je zegt in je eerste zin dat de PS2's op marktplaats staan. Dat is al genoeg om als reclame gezien te worden. Daarnaast is je topictitel erg schreeuwerig. Jah eigenlijk gewoon precies wat het modje zei toen hij het topic sloot, wat had je zelf verwacht dan.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

salimrmaf schreef op donderdag 09 november 2006 @ 12:49:
Ik keer me niet tegen jouw PS2's op zich maar ik stel alleen dat ik geen PS2's zou kopen van iemand die de PS2 mod maar hier blijkbaar niet de kennis voor heeft getuige het - ik sluit leds aan zonder weerstanden e.a. - verhaal. That's all. Je krijgt ook gratis geen garantie op de koop toe zeker? Besides, vind ik ze nog niet eens mooi ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Modbreak:Who cares :? Hou het hier ontopic ;)

[ Voor 97% gewijzigd door Crash op 10-11-2006 22:51 ]

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV

RvV

Geen idee wat je hier allemaal probeert duidelijk te maken met je zogenaamde kruisraketten en vage auto's...maaruh?

Back to the topic?? !!

Mijn spelletjes MotoGP4, Gran Turismo 4 en SSX3 zijn binnen en ik vermaak mezelf er goed mee. :) Alleen heb ik zo'n klein 37cm tv'tje en kan ik sommige letters nauwelijks lezen, misschien toch maar eens kijken voor een lcd tv. (zo gaat een goedkope ps2 toch weer duur worden :P )

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Laatst online: 17:15

inXs

known as inXs

*knip

Maarehh mensen ligt kingdom hearts 2 eigenlijk al in de winkels hier? Hij is toch al uit, of alleen niet in Europa?

[ Voor 86% gewijzigd door Crash op 10-11-2006 22:51 ]

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

:) Sorry, ja, Kingdom Hearts 2 ligt al in de winkels, en kost zon 55 Euries!

Enne, 37CM TV te klein? Ik kan er behoorlijk op gamen, zelfs via de normale TV-Antenne. Maar ja, het is beter om het op een LCD te spelen. ;)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV

RvV

salimrmaf schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 22:11:
:) Sorry, ja, Kingdom Hearts 2 ligt al in de winkels, en kost zon 55 Euries!

Enne, 37CM TV te klein? Ik kan er behoorlijk op gamen, zelfs via de normale TV-Antenne. Maar ja, het is beter om het op een LCD te spelen. ;)
En wat is dan ongeveer de afstand dat je er vanaf zit? Die van mij hangt op ongeveer 3 meter afstand aan zo'n muurbeugel.

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl

dano_nl

Meh

mmm nu de ps3 uit is en hier bijna uitkomt, zouden de ps2's dan flink in waarde gaan dalen op marktplaats?

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV

RvV

dano_nl schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 16:49:
mmm nu de ps3 uit is en hier bijna uitkomt, zouden de ps2's dan flink in waarde gaan dalen op marktplaats?
Echt duur zijn ze nieuw zowieso al niet meer. Alleen de console met controller heb ik al voorbij zien komen voor een 129 euro. Maar je hebt volgend jaar inderdaad kans dat ze massaal gedumpt gaan worden omdat mensen een ps3 aanschaffen. Sommige 2e hands sets zijn best interessant omdat er vaak veel games bij zitten.

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 20:54

MeNTaL_TO

The future is not set

Ik zou zelf nooit een 2de hands ps2 aanschaffen ivm met de laserproblemen die er zijn.
Een nieuwe pickup kost gelukkig niet echt veel en is redelijk makkelijk in te bouwen, maar toch.
Helaas heeft de pstwo nieuw uit de winkel eigenlijk hetzelfde probleem en blijf het schandalig vinden dat Sony er gewoon niets aan doet.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Oke even heel iets anders;
Heb hier een ps2 staan met een modchipje erin maar elke dvd die ik erin stop met een ps2 spel erop, die wil niet booten. (Zijn echt mijn legale spellen die ik back-up, maar mijn broertje wil er nog wel is slordig mee om gaan en daar zijn die 60 euro's me wat te duur voor ;)) Ik heb hier TDK DVD+R 1-16 Speed en Philips DVD+R 1-8 Speed. Heeft iemand goede ervaringen met DVD's die het wel altijd goed doen? Voorheen had ik een oud stapeltje DVD+R's van Philips liggen (4x speed) en die deden het perfect.
DVD+RW's en DVD-RW's doen het trouwens altijd goed. Deze zijn ook nieuw gekocht.
Heeft iemand laatst DVD's gekocht die het wel goed doen? Zoja? Welke waren dat? :)

Mijn dank is groot :)

[ Voor 6% gewijzigd door MensionXL op 16-11-2006 20:43 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Verwijderd

Ik zoek me rot naar een titel, het gaat om een eyetoy game waarmee je elkaar kunt slaan.
Het is de bedoeling dat je elkar uit beeld slaat zeg maar..

Heeft iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

is 't bekend of FEAR naar de PS II komt en zoja wanneer... dat is echt 'n gruwelijke (PC)game dus..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

CLB schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 00:34:
is 't bekend of FEAR naar de PS II komt en zoja wanneer... dat is echt 'n gruwelijke (PC)game dus..
Voor de ps2? Wat denk je zelf, kwa kracht dan? Dat gaat niet draaien. Er komt wel vast wel een Ps3 versie (aangezien er nu ook al een Xbox 360 versie in de winkels ligt)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

It was just a question! Zou echt heel tof zijn..
Qua kracht, hmm idd, mja B.L.A.C.K ofzo draait toch ook op 'n PS II!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
MensionXL schreef op donderdag 16 november 2006 @ 20:42:
Heb hier een ps2 staan met een modchipje erin maar elke dvd die ik erin stop met een ps2 spel erop, die wil niet booten. (Zijn echt mijn legale spellen die ik back-up, maar mijn broertje wil er nog wel is slordig mee om gaan en daar zijn die 60 euro's me wat te duur voor ;)) Ik heb hier TDK DVD+R 1-16 Speed en Philips DVD+R 1-8 Speed. Heeft iemand goede ervaringen met DVD's die het wel altijd goed doen? Voorheen had ik een oud stapeltje DVD+R's van Philips liggen (4x speed) en die deden het perfect.
DVD+RW's en DVD-RW's doen het trouwens altijd goed. Deze zijn ook nieuw gekocht.
Heeft iemand laatst DVD's gekocht die het wel goed doen? Zoja? Welke waren dat? :)

Ik gebruik zelf Platinums
Afbeeldingslocatie: http://www.schoenherr.de/shop/productimage/2893.jpg
Ik heb er nog nooit problemen mee gehad

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:45

SkyStreaker

Move on up!

MensionXL schreef op donderdag 16 november 2006 @ 20:42:

Waar jij je zeker van moet maken is dat je fikker RAW data kan inlezen (Nero infotool kan je dit vertellen als het goed is.) Hiermee verzeker jezelf van echte 1 op 1 kopies. Let wel, echte kopies duren erg lang.

Maak je ook zeker dat je het goed doet.

1) Ps2 uit via schakelaar (niet standby)
2) Ps2 aanzetten via schakelaar (via aan/uit schakelaar)
3) Ps2 uit standby halen VIA eject-knop
4) DVD plaatsen
5) Lade dicht via eject

Hoort te werken :)

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand hier die Guitar Hero 2 speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

uitgespeeld op hard, nu bezig op expert. Een stuk pittiger dan deel 1, dat wel :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl

dano_nl

Meh

Verwijderd schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 15:46:
heheh ben alleen al voor de guitar hero reeks op zoek naar een playstation, maar vind de tweedehands prijzen nog ff te hoog liggen:) lijkt me wel een erg vet spel

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 15:46:
Ik ja :) Ik heb m sinds vrijdag ook
dano_nl schreef op zondag 03 december 2006 @ 14:33:
heheh ben alleen al voor de guitar hero reeks op zoek naar een playstation, maar vind de tweedehands prijzen nog ff te hoog liggen:) lijkt me wel een erg vet spel
Guitar Hero is briljant! _/-\o_ Echt een hele goeie game ja :)
Alleen zou ik dan wel voor het eerste deel gaan. Ik vind deel 2 persoonlijk wat minder door de muziek die erin zit. Maar dat kan ook een kwestie van wennen zijn.
De multiplayer modes zijn in deel 2 wel weer beter dan in deel 1.

[ Voor 25% gewijzigd door SToRM666 op 03-12-2006 14:46 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem gisteren voor 45 euro nieuw kunnen kopen bij de FRS in Amsterdam, verkeerd geprijsd, foutje van de zaak :)

Heb nu 2 gitaren voor de 2 player mode, GH1 had ik ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl

dano_nl

Meh

in de nieuwe zit toch free bird van lynyrd skynyrd? echt geweldig nummer, ik vind hem op gewoon gitaar niet te doen (de solo dan) vraag me af of ik hem zou kunnen op GH

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:10

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Ik heb sinds kort ook een PS2, maar snap iets niet. Krijg je voor het online spelen die code toegestuurd? Ik heb een klein maandje geleden aangemeld en wel een demo dvd ontvangen, maar ik kan nergens die onlinecode vinden.

[ Voor 8% gewijzigd door SayWhatAgain! op 05-12-2006 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Laatst online: 14:10

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Sorry voor het trapje, maar weet iemand iets over bovenstaande? Als ik op playstation.com kijk staat er: "Je PIN is het 10-cijferige nummer dat je per post is toegestuurd nadat je je bijnaam hebt geregistreerd."

Ik kan dat nummer echt nergens vinden in dat welkomspakket?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SayWhatAgain! schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 11:12:
Sorry voor het trapje, maar weet iemand iets over bovenstaande? Als ik op playstation.com kijk staat er: "Je PIN is het 10-cijferige nummer dat je per post is toegestuurd nadat je je bijnaam hebt geregistreerd."

Ik kan dat nummer echt nergens vinden in dat welkomspakket?
Je heb waarschijnlijk het PS2 welkomspakket nu gehad.

Later wordt er nog een Central station pakket opgestuurd, met de pin.
Die pin staat gewoon in de brief die daar bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 16:00:
ik heb hem gisteren voor 45 euro nieuw kunnen kopen bij de FRS in Amsterdam, verkeerd geprijsd, foutje van de zaak :)

Heb nu 2 gitaren voor de 2 player mode, GH1 had ik ook al.
GH1 en 2 zijn de enige redenen waarom mijn PS2 nog aan gaat (...ehm, dat en de DVDs voor de kleine 8) )
Heb vorige week GH2 multiplayer gespeeld. Co-op is leuk, maar de battle mode is nog steeds het leukst (vooral omdat mijn tegenstander moeilijkheden had met z'n pinkie >:) )
Wat de muziek betreft is deel 1 nog steeds veruit het best, alhoewel ik in deel 2 nog niet alle nummers gehoord heb (slechtste tot nu toe zijn die van Nirvana en Rage against the machine. Nirvana is ronduit saai om te spelen en die knakker die de cover van RATM heeft ingezongen is belabberd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Weet iemand of er een Xbox naar PS2 controller converter bestaat?

Heb heel ebay al afgezocht, maar vindt alleen een PS2 naar Xbox converter...

Collega wil me ass kicken met burnout, maar elke keer als ze langskomt verliest ze. :P
Reden is dan weer, "Ja het ligt aan de klote controller"

Dus ben op zoek naar een converter zodat ze dr Xbox controller kan aansluiten op me PS2. :P

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

die hadden ze dus wel op lik-sang :'(

Ebay schijnt ze nogal te hebben, maar... http://www.google.nl/sear...%22xbox+naar+ps2%22&meta=

Het beste kan je eens www.hotbit.nl of www.psxshop.nl contacteren of zij aan dergelijk spul kunne komen :)

Klinkt overigens een beetje fanboyerig voor sommigen, maar ik heb kunnen vergelijken (intensief ook) en nog steeds ligt mij het type wat Gravis *kuch* ik bedoel Sony al jaren heeft toch het lekkerst in de hand.

(Ik heb dus 2 Gravis Gamepad Pro's al heel wat lagner dan de Playstation 1 bestaat :P)

[ Voor 89% gewijzigd door SkyStreaker op 08-12-2006 22:30 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Ik heb een probleem:

Ik gebruik pukklink 1.0b / InLink 1.3.7 / ExecFTP 0.69 / FlashFXP 3.4.0

Alles werkt in principe, Inlink boot ELF's. Nu wil ik ExecFTP opstarten, gaat ook goed. Correct geconfigureerd, exact als pukklink. Uploaden werkt dus, anders kan ik geen ELF's booten vanaf de PC op de PS2. Goed, ExecFTP geboot, gebruiksklaar... Krijg ik dat ik niet in mag loggen, ik snap er niks van, eerst deed dit het altijd wel.

Ik gebruik de KPN-Experia BOX als router en dit hoort gewoon te werken. Maar dit kan ik verkeerd hebben.
De config.dat heb ik zo: 192.168.2.3 (ps2) 255.255.255.0 192.168.2.1 (router) (de pc is 2.2)

Enig idee wat ik niet goed doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
Mesh schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 12:25:
Weet iemand of er een Xbox naar PS2 controller converter bestaat?

Heb heel ebay al afgezocht, maar vindt alleen een PS2 naar Xbox converter...

Collega wil me ass kicken met burnout, maar elke keer als ze langskomt verliest ze. :P
Reden is dan weer, "Ja het ligt aan de klote controller"

Dus ben op zoek naar een converter zodat ze dr Xbox controller kan aansluiten op me PS2. :P
Zoiets?

http://www.play-asia.com/paOS-13-71-fk-49-en-70-p3e.html

[edit]
Of voor binnen de EU:
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-fk-49-en-70-1i9r.html

[ Voor 7% gewijzigd door Devil N op 17-12-2006 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Wil een Buzz set aanschaffen (Buzzers + Big Quizz) via play.com maar kan niet vinden of de game Engels of multi-language (en ook NL dus) is. Hoe kan ik dit nagaan? Of is er al iemand die bij play.com heeft besteld en kan bevestigen welke taal dit is?

(play.com heeft (nog) niet gereageerd op mijn mail)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 08-10 21:08
voor iedereen die zn PS3 miste bij de kerstboom, hier is de reden
Afbeeldingslocatie: http://www.ctrlaltdel-online.com/comics/20061227.jpg

TheS4ndm4n#1919

• XSNL
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-06 10:26
Heb vanmorgen mijn Playstation 2 binnen gekregen :9, alleen als ik Gran Turismo 4 speel, vervagen de letters soms over het beeld heen. Een soort streep van de cursor, misschien dat iemand hier iets op weet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
Had ik ook met de NTSC versie. Met de PAL versie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snirpo
  • Laatst online: 09-10 16:01
XSNL schreef op donderdag 28 december 2006 @ 09:57:
Heb vanmorgen mijn Playstation 2 binnen gekregen :9, alleen als ik Gran Turismo 4 speel, vervagen de letters soms over het beeld heen. Een soort streep van de cursor, misschien dat iemand hier iets op weet ?
Grappig dat heel veel mensen nu nog een Playstation 2 kopen. Ken al minstens 2 mensen bij mij in de buurt die nu nog een PS2 hebben gekocht :P

[ Voor 29% gewijzigd door Snirpo op 31-12-2006 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ach ik heb 'm ook 2 maandjes nu en bevalt me prima!

Vandeweek Resident Evil 4 gekocht, jezus wat 'n meisterlijke game zeg! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Snirpo schreef op zondag 31 december 2006 @ 18:35:
[...]

Grappig dat heel veel mensen nu nog een Playstation 2 kopen. Ken al minstens 2 mensen bij mij in de buurt die nu nog een PS2 hebben gekocht :P
Ik heb mijn PS2 al tijden te koop staan maar raak hem maar niet kwijt. Waarom uberhaubt nu nog een PS2 kopen? Echt goede nieuwe games zijn er al vrij lang niet meer uitgekomen. Of is alleen het budget de reden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Ik heb hem ook te koop staan, relatief kleine tijd... maar ik krijg kloteaanbiedingen of rare excuusjes. 150 euro terwijl er nog dreamcasts voor 100 of 150 weg gaan. Ja dag.

Toch denk ik dat mensen eventueel the next best thing willen ipv. een hele dure nieuwe spelcomputer. Als mensen denken dat door de komst van de nieuwe consoles de oudere games goedkoper worden, hebben ze het mis. (altijd naar de recente prijs vragen, vergeet men nog wel eens)

Ik hoop dat ik dat van mij nog voor een leuke prijs van eigenaar kan wisselen. Of voor een portie lekkere beukenootjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XSNL
  • Laatst online: 29-06 10:26
Geen idee of ik dat hier mag vragen, maar kan ik met een swap disk ps2 op internet spelen? Heb gelezen dat je voor sommige spellen eerst de ISO moet patchen? Iemand een idee of dit MSG: Subsistance ook het geval is? 8)7

[edit]

na een beetje zoeken heb ik het antwoord al gevonden;

http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/291526

[ Voor 21% gewijzigd door XSNL op 01-01-2007 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het mogelijk de spellen te saven op een usb stick i.p.v. op een memory card. Deze kaartjes hebben slechts een 8 mb of 16 mb geheugen terwijl we met een usb stick toch al een héél eind verder zitten.
Ik heb een ps2 (SCPH 75004)

bedankt voor respons.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 01 januari 2007 @ 18:40:
is het mogelijk de spellen te saven op een usb stick i.p.v. op een memory card. Deze kaartjes hebben slechts een 8 mb of 16 mb geheugen terwijl we met een usb stick toch al een héél eind verder zitten.

bedankt voor respons.
;)
de meeste games (ok, de sims niet) gebruiken maar een paar KB (50-150KB) van de memory card, dus je moet echt je best doen wil je een memcard volkrijgen.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

via action replay max wel... maar niet uit de het grote, grote merendeel van de games zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja inderdaad zoals je zegt mijn dochter speelt de sims.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

iemand disgaea 2 al gespeeld? Spel begint heeeeel traag en heel vaag, maar eens je wat deftig kan levelen zijn de gevechten enorm ruig. Ook de manier waarop je items kan upgraden (random gegenereerde item world) is goed gedaan, al moet je hier wel gigantisch veel tijd insteken. Enkel voor de hardcore tactical rpg fanaten, maar het is wel een van de betere in zijn genre :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 01 januari 2007 @ 18:40:

bedankt voor respons.
;)
Ik struin het internet nét af voor een oplossing... Het kán wel maar voor zover ik nu wijzer ben geworden alleen met externe apparaten die je op je pc aansluit.

Ook kwam ik een stick op ebay tegen, maar ik heb geen idee of dat werkt.

En tjah normaal zou zoiets natuurlijk helemaal niet nodig geweest zijn.
Maar gisteren had ik het onmogelijke. Kortsluiting tijdens saven. Nu is m´n GT-4 data corrupt...

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 09-10 23:23
SkyStreaker schreef op zondag 31 december 2006 @ 21:50:
Ik heb hem ook te koop staan, relatief kleine tijd... maar ik krijg kloteaanbiedingen of rare excuusjes. 150 euro terwijl er nog dreamcasts voor 100 of 150 weg gaan. Ja dag.

Toch denk ik dat mensen eventueel the next best thing willen ipv. een hele dure nieuwe spelcomputer. Als mensen denken dat door de komst van de nieuwe consoles de oudere games goedkoper worden, hebben ze het mis. (altijd naar de recente prijs vragen, vergeet men nog wel eens)

Ik hoop dat ik dat van mij nog voor een leuke prijs van eigenaar kan wisselen. Of voor een portie lekkere beukenootjes :P
een nieuwe xbox + game is 150 euro, ik vind 150 euro voor een oude gameconsole ongeloofelijk veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

De xbox is echter best wel dood... dat er nog 150 euro voor gevraagd wordt is ook onbeschoft.

De gamecube is op het randje na dood (infuus van het type 'TLOZ:TP' ;) ) een cube kost de helft van een xbox als je goed zoekt.

De ps2 blijft voorlopig nog wel even; €129 voor dat ding vind ik een normale prijs.

Overigens was de NES ook 129 pieken toen de snes uitkwam en dat bleef ie nog even.
Even inflatie en de euro-naaistreek erbij.... bzzz... €129,- opzich klopt het wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel Jack
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-06-2021
Raymond P schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 12:26:
[...]

Ik struin het internet nét af voor een oplossing... Het kán wel maar voor zover ik nu wijzer ben geworden alleen met externe apparaten die je op je pc aansluit.
Verklaar je nader plz, wat bedoel je met externe apparaten!?

Weet iemand trouwens of de PSTwo Slimline V14 75004 een USB 1.1 of USB 2.0 poort heeft!?

Vriendelijk bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

DarkShadow schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 12:47:
[...]

een nieuwe xbox + game is 150 euro, ik vind 150 euro voor een oude gameconsole ongeloofelijk veel.
JIJ ja :P Ik ben hem inmiddels kwijt voor meer dan genoeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

150 euro voor een oude gameconsole is vrij veel inderdaad. De Gamecube gaat voor 99 weg volgens mij? Zat er zelf ook aan te denken een "oude" Xbox te kopen, maar denk dat ik ga sparen voor een next-gen aangezien de nieuwe games over een jaar toch niet meer uitkomen voor de oude consoles.

Het is even wachten op de PS3, zien wat mij het meest aanspreekt qua games, opties etc.

[/Nieuwe consoles]
[PS2] :p

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 09-10 12:42
Daniel Jack schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 23:08:
[...]
Weet iemand trouwens of de PSTwo Slimline V14 75004 een USB 1.1 of USB 2.0 poort heeft!?

Vriendelijk bedankt
1.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel Jack
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-06-2021
Heeft er iemand hier ervaring met de USBExtreme software? Ik zou graag willen weten in hoeverre de software van USBExtreme verschilt met die van USBLoader....

Iemand met een PSTwo Slimline v14 die er een HDD op heeft zitten? Plz deel je ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:11
Ik zit hier met een dilemma, ik kan van iemand een pstwo met 15 games overnemen voor 50 euro. Nu twijfel ik omdat ik natuurlijk graag een ps3 wil halen wanneer deze wordt gereleased en niet nog geld uitgeef aan een verouderde console.
Ik weet niet wat de gangbare prijzen zijn tegenwoordig maar denk dat de prijs wel goed zit en wanneer de ps3 uitkomt alsnog hem voor dezelfde prijs kan door verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jos707 schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 05:01:
Ik zit hier met een dilemma, ik kan van iemand een pstwo met 15 games overnemen voor 50 euro. Nu twijfel ik omdat ik natuurlijk graag een ps3 wil halen wanneer deze wordt gereleased en niet nog geld uitgeef aan een verouderde console.
Ik weet niet wat de gangbare prijzen zijn tegenwoordig maar denk dat de prijs wel goed zit en wanneer de ps3 uitkomt alsnog hem voor dezelfde prijs kan door verkopen.
die ps2 is minstens 130 euro waard. kopen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

SkyStreaker schreef op zondag 31 december 2006 @ 21:50:
Same here, mensen die 50 euro bieden voor een perfect werkende PS2 inc Messiah , controller, 2 memory cards, lading games, eyetoy, netwerkkaart etc. Daar voor gooi ik hem net zo goed weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Weet iemand toevallig hoeveel lawaai de fans van de ps2 slim line maken ? Heb er al eentje terug gebracht want het is niet bepaald subtiel. Het lijkt wel alsof de fan niet helemaal 100% is, een soort van zacht brom / "ritsel" geluid :P Is dit normaal ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Bij een vriend van me (met slimline) hoor ik `m nooit als ie `m aanzet; pas als ik het bootscreen hoor/zie, weet ik dat ie aan staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:11
Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 10:01:
[...]

die ps2 is minstens 130 euro waard. kopen dus.
Wil hem eigenlijk maar kopen om eens Final Fantasy 10 te spelen, maar voor dat bedrag heb ik dan ook meteen een extra DVD speler op mijn kamer wat mooi meegenomen is aangezien altijd ik beneden mijn films moet kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Heeft ie toevallig een modchip?

Dan kun je hem naast dvd speler ook gebruiken als mini-mediacenter; streamen van divx/xvid naar je PStwo of gewoon vanaf CD/DVD! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

jos707 schreef op zondag 14 januari 2007 @ 01:28:
[...]

Wil hem eigenlijk maar kopen om eens Final Fantasy 10 te spelen, maar voor dat bedrag heb ik dan ook meteen een extra DVD speler op mijn kamer wat mooi meegenomen is aangezien altijd ik beneden mijn films moet kijken.
Je zou contact op moeten nemen met Bor, die heeft hem vast wel :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Laatst online: 17:15

inXs

known as inXs

als het je om de dvd speler gaat, die kan je ook kopen voor 30euro bij de lokale drogist zo onderhand ;)

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
  • Nu online
Daniel Jack schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 23:08:
[...]

Verklaar je nader plz, wat bedoel je met externe apparaten!?

Vriendelijk bedankt
Code Breaker, Action Replay Max Evo, dat soort zooi.

Ik heb ze beiden gedownload en gebrand, maar wordt niets wijzer. En dan zou je ook nog een compattible USB stick moeten hebben, Wat eigenlijk niets uit mag maken als je ze goed geformatteerd hebt, bijv. met HP´s USB Format tool.
Overigens maakt het dus niets uit of het USB 1.0 / 1.1 of 2.0 is, want zelfs de eerste PS2 ondersteunde usb 2.0.
Mijn sandisx cruser titanium 1 Gb wordt zover ik heb kunnen merken wél gewoon volledig ondersteund door m´n PS2. Maar ik heb zo´n beetje overal gelezen dat boven 256 Mb niet herkend wordt.(wat ik dus absoluut niet geloof).

Overigens, het lijkt mij het waard om gewoon het pakket (action replay max evo) in de winkel te kopen.

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik ben benieuwd naar Guitar Hero II ervaringen en dergelijke...
Beetje raggen voor de TV met 'n gitaar in m'n armen lijkt me wel cool namelijk!

Maar is die gitaar van 'n beetje goede kwaliteit en hoe werkt dat hele spel eigenlijk!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansvd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-11-2022
Ik wil ook een PS2 gaan kopen. Moet ik dit nu nog doen? Of komt er binnenkort nog een prijsdaling oid?
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste