Vraagje heeft iemand ervaring met Swap magic disk 3.6 om import games te spelen zo ja werkt het een beetje en werkt bijvoorbeeld Xenosaga er goed op (deel I die geen release heeft gehad in PAL
)
Tnx
Tnx
Ik heb Swap Magic 3.6 en HDLoader, maar ik kan je vertellen dat Xenosaga Episode I met geen van beiden werkt, omdat Episode I op een dubbellaags DVD staat. Om die reden is 't ook één van de lastigste games om op een niet-omgebouwde PAL PS2 te laten draaien. Er is echter een methode ontwikkeld om die DVD op te splitsen in drie enkellaags DVD's, die wél werken met Swap Magic of HDLoader. Dit vereist wel het nodige hex editing werk. Ik heb dit een paar jaar geleden gedaan en het werkt prima, maar ik ben blij dat ik 't niet nog een keer hoef te doenMeZZiN schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 07:16:
Vraagje heeft iemand ervaring met Swap magic disk 3.6 om import games te spelen zo ja werkt het een beetje en werkt bijvoorbeeld Xenosaga er goed op (deel I die geen release heeft gehad in PAL)
Tnx
[ Voor 6% gewijzigd door Devil N op 17-08-2006 11:38 ]
Maar het werk dus wel dat is belangrijkDevil N schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 11:37:
[...]
Ik heb Swap Magic 3.6 en HDLoader, maar ik kan je vertellen dat Xenosaga Episode I met geen van beiden werkt, omdat Episode I op een dubbellaags DVD staat. Om die reden is 't ook één van de lastigste games om op een niet-omgebouwde PAL PS2 te laten draaien. Er is echter een methode ontwikkeld om die DVD op te splitsen in drie enkellaags DVD's, die wél werken met Swap Magic of HDLoader. Dit vereist wel het nodige hex editing werk. Ik heb dit een paar jaar geleden gedaan en het werkt prima, maar ik ben blij dat ik 't niet nog een keer hoef te doen
[ Voor 8% gewijzigd door MeZZiN op 17-08-2006 13:48 ]
Nee, je kunt wel de data lezen maar deze wordt gecorrigeerd volgens de standaard red/white/yellow/orange book foutcorrectie. Ook bij schrijven wordt door de firmware van de brander red/white/yellow/orange book data foutcorrectie checksums gegenereerd. Brandprogramma's hebben hier geen invloed op. Aangezien PS1 en PS2 discs qua foutcorrectie afwijken van de red/white/yellow/orange book standaard kun je dus geen bit-voor-bit kopie maken met een consumenten brander. De foutcorrectie die een consumenten brander genereert voldoet niet aan de Sony foutcorrectie waardoor de disc niet bootable is.Dennahz schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 10:35:Wat ik me trouwens afvraag.. HOE kan een PS2 zien of een spel gekopieerd is of niet? Je kan toch 1 op 1 kopie's maken? Dan is alles exact hetzelfde zover ik weet.
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Crap.. als ze daar nou eens iets voor vinden scheelt dat een hoop gedoe met modchips e.d. Het zou erg vet zijn als je gewoon divxjes en andere homebrew software kan afspelen op je PS2 toch? (Niks illegaals aan).ari3 schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 00:09:
[...]
Nee, je kunt wel de data lezen maar deze wordt gecorrigeerd volgens de standaard red/white/yellow/orange book foutcorrectie. Ook bij schrijven wordt door de firmware van de brander red/white/yellow/orange book data foutcorrectie checksums gegenereerd. Brandprogramma's hebben hier geen invloed op. Aangezien PS1 en PS2 discs qua foutcorrectie afwijken van de red/white/yellow/orange book standaard kun je dus geen bit-voor-bit kopie maken met een consumenten brander. De foutcorrectie die een consumenten brander genereert voldoet niet aan de Sony foutcorrectie waardoor de disc niet bootable is.
[ Voor 7% gewijzigd door Dennahz op 18-08-2006 00:52 ]
De reden dat je swap disk moet gebruiken is dat originele PS2 games een bar code hebben op de inner ring van de DVD die wordt eerst ingelezen. Swap magic heeft die dus en zo kan je de regio codering om zeilen (en toevallig ook de copieer beveiliging) Maar ik wil dus veel te graag Xenosaga spelen. Moet dus ff het recept opzoeken en de game kopen wil gewoon originele games hebben. (maar maak wel een backup ervan omdat ik nu al een gare disk had die niet wilde lezen in de PStwo. damm wat is die gevoelig voor krasjes.ari3 schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 00:09:
[...]
Nee, je kunt wel de data lezen maar deze wordt gecorrigeerd volgens de standaard red/white/yellow/orange book foutcorrectie. Ook bij schrijven wordt door de firmware van de brander red/white/yellow/orange book data foutcorrectie checksums gegenereerd. Brandprogramma's hebben hier geen invloed op. Aangezien PS1 en PS2 discs qua foutcorrectie afwijken van de red/white/yellow/orange book standaard kun je dus geen bit-voor-bit kopie maken met een consumenten brander. De foutcorrectie die een consumenten brander genereert voldoet niet aan de Sony foutcorrectie waardoor de disc niet bootable is.
[ Voor 11% gewijzigd door MeZZiN op 18-08-2006 08:12 . Reden: gevonden ]
Onzin. Er wordt niets gedaan met die streepjescode. Er zijn genoeg self booting discs die helemaal geen streepjescode hebben op de midden ring o.a. de Taiwanese versie van HD Loader en de DVD Region X discs.MeZZiN schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 08:00:De reden dat je swap disk moet gebruiken is dat originele PS2 games een bar code hebben op de inner ring van de DVD die wordt eerst ingelezen.
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Verwijderd
Volgens mij gebruiken veel van die schijfjes de 'bootcode' van Crazy Taxi. Daardoor doen ze het op je PS2ari3 schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 22:27:
[...]
Onzin. Er wordt niets gedaan met die streepjescode. Er zijn genoeg self booting discs die helemaal geen streepjescode hebben op de midden ring o.a. de Taiwanese versie van HD Loader en de DVD Region X discs.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Edit: Trailer filmpje hier自發售日起,凡購買本作亞洲正版,即可獲得特典DVD” PROJECT ACES - TRAILER COLLECTION”內容收錄ACECOMBAT04,ACECOMBAT 5以及ACECOMBAT ZERO THE BELKAN WAR三部系列作的精華剪輯,另外還有收錄製作小組的開發趣聞訪談,值得收藏!!
[ Voor 8% gewijzigd door ari3 op 22-08-2006 14:25 ]
PSN: Shiver23
[ Voor 26% gewijzigd door MeZZiN op 25-08-2006 12:11 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2006 14:25 ]
Vaak wordt bij het inbouwen van zo'n chip de voltages verhoogd, wat weer tot snellere slijtage van de laser kan zorgen. En de PS2's laser is sowieso al erg kwetsbaar.Verwijderd schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:56:
wat heeft chippen met de laser te maken?? ze veranderen toch alleen de chipset???
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Verwijderd
Het gaat mij er ook om dat wanneer je een gechipte PS2 koopt dat de laser daarvan behoorlijk beschadigd kan zijn door bv het gebruik van DVD rw-tjes.Verwijderd schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:56:
wat heeft chippen met de laser te maken?? ze veranderen toch alleen de chipset???
Ik heb hem ook en ik ben toch een hardcore RPG speler.... Dat gezegd hebbende is er wel wat veel "random battle". Maar godogod wat een heerlijk rijk spel...MeZZiN schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 12:09:
Is Tales of Legendia een goede RPG om te spelen ??
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Verwijderd
-R schijnt toch beter te zijn voor de PS2.SkyStreaker schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 20:35:
Gebruik sowieso ook topmerk CD/DVD-R (het liefst +R) zoals TDK/FUJIFILM/BASF/PHILIPS/MEMOREX/MITSUI/TAIYO YUDEN of simpelweg de duurdere zooi ^^
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2006 14:23 ]
Vooral bij de eerste 5 series deden vooral DVD-R het goed en DVD+R het niet. Rond V6/7 is dat veranderd. V7 Leest in ieder geval alle soorten discs (tot dvd+rw).Dennahz schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 11:01:
[...]
-R schijnt toch beter te zijn voor de PS2.
Vreemd genoeg heb ik een V3 die prima DVD+R's leest. Het is sowieso bijzonder te noemen dat m'n laser het na 5 jaar intensief ge/misbruik nog steeds prima doet.Michael Knight schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 19:47:
[...]
Vooral bij de eerste 5 series deden vooral DVD-R het goed en DVD+R het niet. Rond V6/7 is dat veranderd. V7 Leest in ieder geval alle soorten discs (tot dvd+rw).
Het probleem van - en + is ook te vemijden door het booktype op je schijf te veranderen naar DVD-ROM. Zo is er geen sprake van - of +
Dat is mooiSkyStreaker schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:45:
[...]
Ik heb hem ook en ik ben toch een hardcore RPG speler.... Dat gezegd hebbende is er wel wat veel "random battle". Maar godogod wat een heerlijk rijk spel...
Hier een leuke en eerlijke review: http://www.gamespot.com/ps2/rpg/talesoflegendia/review.html
Dan hebben wij waarschijnlijk eentje van hetzelfde type, want voor mij geldt het zelfde.Devil N schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:22:
[...]
Vreemd genoeg heb ik een V3 die prima DVD+R's leest. Het is sowieso bijzonder te noemen dat m'n laser het na 5 jaar intensief ge/misbruik nog steeds prima doet.
Het mooi aan het spel vind ik trouwens dat de vechtstijl heel anders is dan wat ik gewend ben (nou ja, veel spelen hebben het wel zo, maar niet helemaal gelijkend aan dit)MeZZiN schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 08:57:
[...]
Dat is mooigelijk op de lijst zodra ik Tales of Symponia heb uitgespeeld
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door SkyStreaker op 29-08-2006 19:36 ]
LOETKE
There is no knowledge, that is not Power!
LOETKE
Verwijderd
Tekken en Dead or Alive zijn imo de beste jaVerwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 15:44:
PPS: Welke spellen zou ik als eerste moeten aanschaffen die onder de 15 euro zijn? Ik zoek nog een goed vechtspel, is Tekken dan de beste?
[ Voor 54% gewijzigd door MensionXL op 17-09-2006 16:34 ]
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Mutatie op 18-09-2006 08:04 ]
En SoulCalibur 2 vergeet je voor het gemak evenMensionXL schreef op zondag 17 september 2006 @ 16:33:
[...]
Tekken en Dead or Alive zijn imo de beste ja
Kep vanaf Tekken 2 tot 5 gespeeld op Ps1/Ps2, 't zijn nog steeds geinige spellen
Gewoon NIET draaien vanaf een USB harddisk, bijna geen enkel spel doet het fatsoenlijk aangezien een PS2 alleen USB 1.1 heeft schiet dit niet op bij grafisch zware spellen, introfilmpjes, enz.Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 15:44:
Ik heb een PS2 besteld bij Brt Smit voor 100 euro, en meteen Swap Magic 3.8 coder erbij besteld (ergens anders) omdat ik hoor dat die laser toch wel gevoelig kan zijn en ook uiteraard om laadtijden te beperken (ben nu een PC gewend). Ik ben dus van plan alle spellen die ik koop op een USB externe harddisk te zetten en dan via Swap Magic af te spelen. Nu begrijp ik dat bij het kopieren voor Swap Magic Alcohol 120 of DVD decrypter de applicaties zijn om ISOs te maken en die weer te branden. Maar hoe zit het met het draaien vanaf een USB harddisk? Moet het dan een ISO zijn?
PS: Voor alle duidelijkheid: Het gaat dus om originele spellen en niet het illegaal kopieren hiervan, maar om het draaien vanaf de harddisk van spellen die ik aanschaf (voorlopig heb ik alleen BurnOut 3 besteld, maar het is vast voor alle andere spellen die ik in de budget bakken tegenkom)
PPS: Welke spellen zou ik als eerste moeten aanschaffen die onder de 15 euro zijn? Ik zoek nog een goed vechtspel, is Tekken dan de beste?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
goh ja...stap bart smit eens binnen, en merk op hoe van alle 3 de consoles de bakken vol liggen met spotgoedkope games. Men is zich aan het voorbereiden op de volgende generatie. Hoe spijtig het ook mag zijn: er gaat niet veel boeiends meer uitkomen voor ps2/gamecube/xbox. FF12 is een goede kandidaat, maar van de demo die ik ervan gespeeld heb was ik absoluut NIET onder de indruk (dat combatsysteem....IEUW)Bor de Wollef schreef op maandag 18 september 2006 @ 12:44:
Ik heb mijn PS2 echt al in geen tijden meer aangeraakt of zelfs aangekeken. Er komen gewoon bijna geen leuke games meer uit en de FF waar ik op zit te wachten laat ook erg lang op zich wachten. De PS2 scene lijkt af te sterven en te verschijven naar andere consoles of zelfs handhelds als de PSP.
[ Voor 12% gewijzigd door boe2 op 18-09-2006 12:54 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd
Verwijderd
Hoe je aan een savegame komt weet ik niet, maar misschien is er hier nog iemand die ze heeft.Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 13:44:
Sorry voor deze NOOB vraag, maar heb na veel googlen nog steeds geen duidelijk antwoord op mijn 2 vragen:
1- Hoe kom ik aan een PS2 savegame van GT 3 of 4 (heb ze allebei)
2- Hoe krijg ik deze savegame op mijn memorycard.
Info: ik heb een PStwo omgebouwd met Matrix Infinity chip. Mijn Memcard is kapot gegaan zodat ik alle savegames kwijt ben en op nieuw moet beginnen. Hie heb ik dus geen zin in.
Verwijderd
Je zal iets van software moeten hebben dat de kopieer functie uitvoert, bij de chip zal geen extra software geleverd zijn denk ik?Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 14:38:
ik heb alleen geen swap magis, maar matrix infinity, werkt dat ook?
Verwijderd
Nee, geen cd of dvd tenminste. Weet iemand ook hoe die software heet die ik nodig heb??BvdVerwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 15:38:
[...]
Je zal iets van software moeten hebben dat de kopieer functie uitvoert, bij de chip zal geen extra software geleverd zijn denk ik?
[ Voor 3% gewijzigd door SkyStreaker op 18-09-2006 18:25 ]
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Verwijderd
Moet je wel voor de 27ste bestellen, is de laatste dag van de aktie. Ik heb de mijne vrijdagnacht besteld en had hem dinsdagochtend in huis. Voor 15 euro heb ik er ook een Logitech controller bij genomen, als je bij dat andere pakket ook een geheugenkaart krijg ben je daar wellicht goedkoper uit. Ik betaalde 25 euro voor een 16MB kaart erbij.yorroy schreef op woensdag 20 september 2006 @ 08:33:
Via bartsmit kan je een PS2 voor 100 euro kopen, hier zit 1 controller bij. Je kan er voor een paar euro wel een bij kopen.
PSN: Sluuz
PSN: Sluuz
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
superB
De Amerikaanse versie is nog niet eens (officieel) uit, afgezien van een gelekte versie die momenteel de ronde doet binnen de illegale circuits. Wat betreft een Europese versie, Square Enix heeft nog niet eens een datum bevestigd, dus die ligt voorlopig nog niet op de schappen. Eén ding is zeker: het wordt pas ergens in 2007.inXs schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 20:16:
Maar is de europese FFXII nu al uit dan?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
[ Voor 17% gewijzigd door Schweino op 12-10-2006 16:35 ]
superB
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
superB
Als je hem wilt verkopen, ik hou me aanbevolen aangezien ik nog op zoek benBor de Wollef schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 18:00:
Hoeveel gebruiken jullie de PS2 nog? Ik zit er over te denken om mijn PS2 te verkopen inclusief controllers, games, memory card en netwerk adapter. Wat zou je ongeveer voor zo iets moeten vragen?
zelf kloten in een slimline ps2 is niet slimhetnet schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 12:40:
Ik heb vraagje aan de heren hier, wij hebben hier een Ps2 zo'n smale of dunne van 1,5 jaar oud.
En nu blijkt dat laser stuk is, door vele gebruik van het apparaat![]()
Hij leest geen Ps2 spellen meer, wel Ps1 spellen.
Vraag is wat kost zoiets, en is het er zelf in te zetten ?
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Zit er tegenwoordig geen twee jaar garantie op die dingen?hetnet schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 12:40:
Ik heb vraagje aan de heren hier, wij hebben hier een Ps2 zo'n smale of dunne van 1,5 jaar oud.
En nu blijkt dat laser stuk is, door vele gebruik van het apparaat![]()
Hij leest geen Ps2 spellen meer, wel Ps1 spellen.
Vraag is wat kost zoiets, en is het er zelf in te zetten ?
Amerikaanse. Overigens is dit het eerste ps2 spel dat ik speel op mn hdtv aangesloten via component, en ook nog een optische uitgang. En het ziet er gewoon bagger uitinXs schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 08:14:
Voor mij klinkt het wel erg leuk allemaal, die licenties, maarehh spelen jullie allemaal de Japanse versie? Of de Amerikaanse?
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
De US/JAP versie van GT4 kan in 720i draaien als ik het goed heb.Shailesh schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 12:53:
[...]
Amerikaanse. Overigens is dit het eerste ps2 spel dat ik speel op mn hdtv aangesloten via component, en ook nog een optische uitgang. En het ziet er gewoon bagger uit. Alleen het geluid is supergeweldig, maar het beeld is veruit dramatisch. Zou hem op sommige momenten echt willen aansluiten op mijn oude tv, maar die is geen breedbeeld, dus dat is ook weer minder.
Hoop dat de ps3 spellen goed upscaled naar 720p/1080p. Ook de EU versie, laat ik dat erbij zeggen...Want spellen zoals shadow of the colossus zien er met progressive scan nog best goed uit ook. Maar spellen zonder, zien er echt bagger uit. En helaas hebben al mijn originele spellen dat zowiezo niet (GT4)
1080i zelfs naar mijn weten, maar laat ik daar nou juist de NL versie van hebben. Misschien toch maar eens de US versie downloaden dan...-Sander schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 13:03:
[...]
De US/JAP versie van GT4 kan in 720i draaien als ik het goed heb.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
ThanksMichael Knight schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 20:39:
Anderhalf jaar is veel te kort... kijk ook even op staiksterk.nl (ofzow) voor de verwachte levensduur van dit soort producten.
Je kunt ook 'spare parts' voor je PS2 bestellen;
PSXshop heeft de complete 'lasermodule' voor 50 euro in het assortiment:
http://www.psxshop.nl/pro...fbd5adcd86aa0942fadc1cb83
Misschien kun je hem daar ook langsbrengen voor reparatie als je het zelf niet durft.
720i bestaat niet....-Sander schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 13:03:
[...]
De US/JAP versie van GT4 kan in 720i draaien als ik het goed heb.
Hoezo niet? Naar mijn weten bestaat dit wel, dat is toch gewoon de non-progressive 720 resolutie?
Nee, hij heb gelijk. Had er ook niet op gelet zie http://en.wikipedia.org/wiki/720i-Sander schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 20:20:
[...]
Hoezo niet? Naar mijn weten bestaat dit wel, dat is toch gewoon de non-progressive 720 resolutie?
[ Voor 25% gewijzigd door B-Bandit op 15-10-2006 22:06 ]
Verwijderd
Verwijderd
Hee, die heb ik ook gekocht afgelopen zaterdag.CLB schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 16:16:
Ik ben van plan om vandaag of morgen ook 'n PS II te kopen!
Uiteraard Nederlander die ik ben voor de laagste prijs:
Zodoende kwam ik bij de dixons site terecht waar: deze aanbieding stond
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2006 15:09 ]
Heb je de PS2 te koop staan? Ik zoek op zich 1.Bor de Wollef schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 18:00:
Hoeveel gebruiken jullie de PS2 nog? Ik zit er over te denken om mijn PS2 te verkopen inclusief controllers, games, memory card en netwerk adapter. Wat zou je ongeveer voor zo iets moeten vragen?
tijd voor verandering.
Verwijderd
Meh
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq