Als je een paar posts naar boven kijkt zie je staan dat ze het over Composiet hebben maar juist op het andere doelen, wat dan "Component" genoemd wordt.
Even ontopic: Over die mogelijkheid tot overname door AMD, ik weet niet ik heb er eigelijk geen goed gevoel over als het werkelijk zou gaan gebeuren, zeker omdat ATi en Intel redelijk samen aan het werken zijn en ik zou het erg jammer vinden als de naam ATi verdwijnt en de producten onder de vlag van AMD naar buiten gaan komen, ik denk dat het marketingtechisch gezien ook slimmer is om de naam gewoon te houden.
Maar toch als ze met ATi er voor kunnen zorgen een degelijke lijn aan chipsets neer te kunnen zetten voor AMD dan is het niet mis, probleem is dan wel dat je al snel gaat krijgen dat die chipsets dus geen SLI gaan ondersteunen en de rest van de markt mogelijk tegen gaat werken mbt Crossfire.
Niet echt super dus zo'n scenario..
Daarbij, wat gaat Intel denken als deze overname plaats vindt, die ziet hun "samenwerking" met ATi ineens in rook opgaan denk ik..
Kijk het kan wellicht voor ATi heel positief zijn, maar wat is het voor de markt/comsument, das natuurlijk wel even belangrijker eigelijk..
(Ben gewoon hardop aan het denken/speculeren)
There are 11 kind of people in the world, ones that can read binary, ones that can't and ones that complain about my signature
PC Specs | Mo Murda Squad Clan