Kleine update:
Mijn account is in storing,zou in mei al afgesloten zijn maar om de een of andere reden kan KPN het niet meer afsluiten.
Ze hebben een tijd lang vergeefs mijn hoofdnummer in poort 2 proberen te laden hetgeen niet wilde lukken.
Een of andere KPN techneut heeft toen iets gedaan wat ie niet had moeten doen,een bepaalde wijziging aangebracht aan mijn account op de sip server waardoor het wel werkt.
Echter de man werkt niet meer bij kpn en ze schijnen er niet achter te komen wat hij heeft gedaan.
Nu komt echter het mooie,hoewel ik geen internet meer heb,ook geen experia meer heb,maar KPN technisch de lijn niet kan onderbreken,loopt het account door en dus ook de kosten.
Het enige dat KPN gedaan heeft is een periodieke storting gemaakt waardoor iedere maand mijn rekening bij KPN op + 52,95 wordt gezet.
(42,95 voor internetplusbellen en 10 euro voor onbeperkt bellen)
Technisch gezien volgt er dan geen rekening.
Er wordt echter wel een factuur aangemaakt iedere maand.
Als ik via de KPN site doorschakelingen maak,moet ik de kosten hiervan dus wel betalen.
Het nadeel is ook dat KPN de lijn niet kan vrijgeven voor een andere telco.
Ik heb nu een directe kontaktpersoon bij KPN,die ik moet bellen zodra ik zie dat mijn factuur weer negatief wordt dan stort ze weer geld bij
Dit is een soap waarvan ik niet had kunnen denken dat het zo zou eindigen.
Overigens vraagt KPN me nu dus om een nieuw e-mail adres zodat ze daar de facturen heen kunnen sturen want het systeem raakt in de war als er geen bestaand e-mail adres aan gekoppeld staat (en dat van kpnplanet is opgeheven)
Je houdt het niet voor mogelijk..ze sluiten je zo aan dat ze je niet meer kunnen afsluiten !
Overigens op de KPN site adverteren ze nu met de Houston beeldtelefoon,dus dat ding schijnt eindelijk leverbaar te zijn.
[
Voor 6% gewijzigd door
Nick39 op 15-07-2006 00:03
]