Ja al paar keer, maargoed, die helpdesk is waardeloos. Dat heb ik vorig jaar oktober ook al ondervonden bij het aansluiten van mijn Direct ADSL abonnement. Het heeft een maand (!) geduurd (na oplevering) voordat ik van de dienst gebruik kon maken. Die helpdesk was er heilig van overtuigd dat het aan mij lag, ik zal wel iets verkeerd doen. Ik aan weet ik niet hoeveel medewerkers uitleggen dat ze het waarschijnlijk hebben aangesloten op de oude lasdop (er is verbouwd hier) maar volgens hun "systeem" was alles in orde. Na een maand sturen ze toch maar een monteur die vervolgens tot dezelfde conclusie komt als ik. KPN helpdesk is ronduit waardeloos en incompetent. Ik zou me schamen als ik mijn eigen klanten op die manier zou behandelen. Ik ben destijds ook nog speciaal naar een Primafoon filiaal gegaan om het abbonement af te sluiten en de situatie uitleggen, tevens nog op gewezen dat ze het op de goede lijn moeten aansluiten, "Ja meneer, dat komt in orde".
Thumbs down voor KPN helpdesk...
Even een toevoeging. Het is mij opgevallen dat mijn laptop niet altijd goed werkt met de EB na een reset. Ik heb een vrij nieuwe laptop (Acer Aspire 5670) die is uitgerust met Core Duo platform. Als de EB bijvoorbeeld gebruik maakt van kanaal (channel) 13 voor het wireless signaal dan gaat het niet samenwerken met mijn laptop. Simpelweg even handmatig het kanaal instellen op 9 bijvoorbeeld en het werkt weer perfect.
Thumbs down voor KPN helpdesk...
Even een toevoeging. Het is mij opgevallen dat mijn laptop niet altijd goed werkt met de EB na een reset. Ik heb een vrij nieuwe laptop (Acer Aspire 5670) die is uitgerust met Core Duo platform. Als de EB bijvoorbeeld gebruik maakt van kanaal (channel) 13 voor het wireless signaal dan gaat het niet samenwerken met mijn laptop. Simpelweg even handmatig het kanaal instellen op 9 bijvoorbeeld en het werkt weer perfect.
[ Voor 19% gewijzigd door 26685 op 16-08-2006 19:24 . Reden: Wat extra informatie over de EB ]