Gefeliciteerd met je uitstekende keus!Stephane schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:34:
Ik begin 1 november bij Capgemini bij de BA Master Class. Ik ben erg benieuwd en ga er na al die goede verhalen vanuit dat ik een goede keuze heb gemaakt. Het gesprek met de manager verliep uitstekend en over het salaris heb ik in ieder geval niets te klagen, dat is namelijk marktcomform ! Ik vind alleen dat ze het soms wat knullig brengen... controleer of het genoemde salaris bijvoorbeeld inclusief flex salaris is (16% extra, dus wereld van verschil) en vergeet ook niet dat er standaard 11% toeslag in je pensioen gestopt wordt !
Voor mij was een belangrijke doorslag het feit dat Cap hoog aangeschreven staat als het gaat om het volgen van opleidingen. Deze hoef je ook (meestal) niet terug te betalen bij uit dienst treding, al dien je de meeste trainingen in je eigen tijd te volgen, buiten je 40-urige contract (en een hoop reistijd), maar dat geldt eigenlijk voor ieder consultancy bedrijf !
Overigens heb ik tot nu toe de meeste cursussen gewoon in de baas zijn tijd kunnen doen.