Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
30.000 keer een euro of vijftig eerder, je hebt een account nodigKaap schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 13:54:
Blizzard kan wel leuk van alles gaan bannen maar dit kost ze ten eerste mankracht en dus geld. Vervolgens verliezen ze inkomsten door de accounts te bannen. 30.000 * 12 Euro = kassa!
[ Voor 68% gewijzigd door pagani op 15-06-2006 13:57 ]
Ga gewoon met een maatje, of misschien 2, lekker Stratholme Scarlet, Scholomance, DM West o.i.d. doen, zo betaal ik toch al een hele tijd al mijn repaircosts enzo, en het is nog leuk om te doen ook !
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
En daar krijg je geen genoeg van?DinX schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 13:54:
[...]
Zo wat herben lijkt veel minder geforceerd dan elke keer hetzelfde poppetje in Tyr's mollen
Toen ik mijn herbalism op 300 had heb ik het meteen opgegeven, ik ga NIET standaard van die rondjes maken voor herbs. Zelfs met mining had ik het na 2 dezelfde rondjes gehad voor arcane crystals..
Och, iets minder vaak doodgaan in raids en we hebben genoeg inkomsten...
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Inflatie is een gevolg van de totale hoeveelheid beschikbaar geld in een economie. De stelregel is heel simpel: "increased money supply equals increased inflation".Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 13:39:
maar geld kopen of geld niet kopen.. heeft niks met Inflatie te maken.
theori:
Die mensen moeten het geld ook ergens gaan grinden, uit mobs? van zeldzame items? who knows.. Als die mensen 10k Grinden (zonder bot) betekent het eigenlijk dat het op een legale manier is gedaan. Als mensen het met hun RL cash willen kopen, heeft eigenlijk nog niks met de inflatie gedaan. Inflatie gaat pas omhoog wanneer men zelf meer geld heeft, dat kan alleen dmv Grinden. Je kan immers niet het geld ergens vandaan toveren. Hoe langer de server bestaat hoe duurde het items is voor een nieuwe speler.
maar dit is alleen een theori
@bosmonster
Hint: om aan geld te komen hoef je niet alleen maar te grinden.
(ervaring met andere MMO's)
Zodra jij en ik een paar mobs killen en daar b.v. 2g looten, komt er geld beschikbaar in de economie (die mob deed er immers niets mee). Een gedeelte van die 2g wordt ook weer uit het economisch verkeer gehaald (b.v. repair costs), maar het merendeel blijft circuleren: je koopt items van andere spelers, en ook items die je bij een vendor koopt zou je kunnen zien als normaal economisch verkeer (het geld verdwijnt, maar de waarde blijft in de vorm van items in de economie aanwezig, tenzij je alleen consumables zou kopen bij een vendor).
Op jouw en mijn niveau (die eerder genoemde 2g uit een rondje mobs) zal de invloed op inflatie gering zijn, maar Gold Farmers doen niets anders dan grote hoeveelheden geld in de omloop brengen. Resultaat: hyperinflatie. Geld kopen heeft dus wel degelijk een directe invloed op de inflatie.
Ik zit zelf op Kul Tiras, en de prijzen daar slaan echt helemaal nergens meer op; ik heb dan ook stevig het idee dat er een paar flinke Gold buyers zitten.
De hele discussie over "het staat niet in de regels dat geld kopen verboden is, dus het mag" is typisch Nederlands. Waar het om gaat is dat het verschijnsel van gold buying het spelconcept verkloot, en vroeg of laat kan Blizzard besluiten hier strict tegen op te treden (lees: buyers die al maanden / jaren ongehinderd kopen wél gaan bannen).
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Verwijderd
10 dagen trial !
Weet niet of het al geplaats is, maar zegt het voort !
Verwijderd
wow.. doe es je secret revealen
ben je alliance?
hehe zo bedoelde ik het ook niet.. (vb je ziet toch wel mensen een yellen voor WTS: meestal zijn ze wanhopig en willen het voor een goed kopere bedrag sellen, tijd om je onderhandeling skills naar 300 te brengen. ) kep zo wel eens 20g kunnen afpersen
[ Voor 116% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2006 14:09 ]
Of je nou plantjes verzameld, continue mobs killed of de AH afstruint. Het is allemaal repetitief _werk_. En ik speel een spel voor de lol, niet om er een tweede baan op na te houden.Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 13:39:
@bosmonster
Hint: om aan geld te komen hoef je niet alleen maar te grinden.
(ervaring met andere MMO's)
Ik heb 1 baan waar ik geld mee verdien, en dat vind ik genoeg. Anderen hebben misschien geen baan, maar dan wel de tijd om te grinden. Ook prima.
Ik wil savonds in kunnen loggen en leuke dingen doen, zonder me druk te hoeven maken over repairbills, peperdure quest items of wat dan ook. Die zorgen heb ik al genoeg in het echte leven, daar speel ik geen _spel_ voor.
Het kopen van ingame goederen doe ik in ieder MMORPG wat dat betreft en heb er nog nooit problemen mee gehad. Het scheelt me alleen vele, vele, vele uren onzinnig 'werk'.
Misschien is het eens tijd dat de makers van MMORPG's daar eens naar kijken ipv het dood te zwijgen. De aanpak van Sony vind ik daarin een erg goed voorbeeld van hoe het ook kan.
[ Voor 19% gewijzigd door Bosmonster op 15-06-2006 14:07 ]
Horde ftw!
Ja ik weet op welke server jij zit
Dat is wel heel gaaf idd.(vb je ziet toch wel mensen een yellen voor WTS: meestal zijn ze wanhopig en willen het voor een goed kopere bedrag sellen, tijd om je onderhandeling skills naar 300 te brengen. ) kep zo wel eens 20g kunnen afpersen
Heb eens meegemaakt dat iemand een of ander item wilde verkopen voor 80g. Krankzinnig veel geld, en dat werd hem ook flink duidelijk gemaakt in #2. Na een paar minuten was liep die verkoper al WTS @1g te spammen.
[ Voor 55% gewijzigd door Seraphin op 15-06-2006 14:16 ]
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Verwijderd
wat jammer nou... maar item zijn best wel cheap hoor.. geld speelt bij mij (nog) geen rolSeraphin schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 14:07:
[...]
Horde ftw!
kom je ook naar alliance toe?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2006 14:16 ]
Mag ik jou gold doneren per gank/screenshot?Seraphin schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 14:07:
[...]
Horde ftw!
Mwa, Winterpsring. Eens je daar je vaste rondje hebt krijgje daar hopen icecap en silversage bij elkaar. En met een beetje geluk nog een Black Lotus ook. Ik zie de silversage eigenlijk als leuk extra'tje bij de icecap. Maar je moet maar net geluk hebben dat er niemand net voor je dat rondje gedaan heeft. Goede momenten om te herben zijn de zaterdag en zondag voormiddag. Dan is er maar weinig volk online, dus ook weer minder herbers.Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 14:03:
[...]
wow.. doe es je secret revealen(bijv. waar herb jij de silversage )
Als dat het geval is kan je winterspring leegherben, dan naar Ashzara vliegen, daar je rondje doen, en dan weer naar winterspring,...
Verwijderd
Deze reactie kan ik goed begrijpen, maar........ dan heb je je waarschijnlijk niet goed ingelezen in de game mechanics van WoW. Het spel is gebaseerd op het ingame ontwikkelen van een personage in een virtuele wereld en daar hoort ook economics in thuis.Bosmonster schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 14:04:
[...]
Of je nou plantjes verzameld, continue mobs killed of de AH afstruint. Het is allemaal repetitief _werk_. En ik speel een spel voor de lol, niet om er een tweede baan op na te houden.
Ik heb 1 baan waar ik geld mee verdien, en dat vind ik genoeg. Anderen hebben misschien geen baan, maar dan wel de tijd om te grinden. Ook prima.
Ik wil savonds in kunnen loggen en leuke dingen doen, zonder me druk te hoeven maken over repairbills, peperdure quest items of wat dan ook. Die zorgen heb ik al genoeg in het echte leven, daar speel ik geen _spel_ voor.
Even voor de goede orde, dit is niet bedoeld als flame oid, meer als het uiten van mijn mening ten opzichte van jouw mening.
Verwijderd
ik heb zelf net een uitnodiging gekregen voor wow(ja de 10 dagen trial)
morgen mischien wow gaan halen, speel op dit moment nog FFXI, maar ben toch benieuwd naar WOW.
wie weet leg ik FFXI wel neer of mischien ga ik beide wel doen .......
vanavond eerst maar eens gaan installeren.
moet je na de installatie ook zoveel updaten als bij FFXI??(uurtje of 3)
Verwijderd
En je character, die zou je toch ook nog linken? Ik ben namelijk wel benieuwd!Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 12:30:
[...]
neejje hebt het nog nie gemist.. komt vandaag. Een vriend van me kwam niet online.. dus kon nie voor linkje zorgen..
sorry
Verwijderd
jah.. ben helaas geen red ranger meerVerwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 14:19:
[...]
En je character, die zou je toch ook nog linken? Ik ben namelijk wel benieuwd!
gelukkig krijg ik me enchants gratisKaap schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 14:20:
[...]
Silversage in Winterspring. Ik kom tussen de 15-20 Silversage per rondje. Winterspring is zo groot dat na 1 rondje de eerste herbs alweer beginnen te respawnen. Verder herb ik EPL voor Black lotus en Plaguebloom.
Prijzen Kor'Gall/Alliance:
20 Silversage: 16 a 20G
20 Plaguebloom: 13 a 15G
20 Dreamfoil: 15 a 20G
20 Gromsblood: 20 a 25G
1 Black Lotus: 15 a 20G (ja 1 Black lotus)
Goudmijntje, ik heb van herben al mijn enchants en mijn epic mount betaald.
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2006 14:21 ]
Silversage in Winterspring. Ik kom tussen de 15-20 Silversage per rondje. Winterspring is zo groot dat na 1 rondje de eerste herbs alweer beginnen te respawnen. Verder herb ik EPL voor Black lotus en Plaguebloom.Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 14:03:wow.. doe es je secret revealen(bijv. waar herb jij de silversage )
Prijzen Kor'Gall/Alliance:
20 Silversage: 16 a 20G
20 Plaguebloom: 13 a 15G
20 Dreamfoil: 15 a 20G
20 Gromsblood: 20 a 25G
1 Black Lotus: 15 a 20G (ja 1 Black lotus)
Goudmijntje, ik heb van herben al mijn enchants en mijn epic mount betaald.
Ik herb altijd sóchtends voor ik ga werken, geen hond onlineDinX schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 14:13:
[...]
Mwa, Winterpsring. Eens je daar je vaste rondje hebt krijgje daar hopen icecap en silversage bij elkaar. En met een beetje geluk nog een Black Lotus ook. Ik zie de silversage eigenlijk als leuk extra'tje bij de icecap. Maar je moet maar net geluk hebben dat er niemand net voor je dat rondje gedaan heeft. Goede momenten om te herben zijn de zaterdag en zondag voormiddag. Dan is er maar weinig volk online, dus ook weer minder herbers.
Als dat het geval is kan je winterspring leegherben, dan naar Ashzara vliegen, daar je rondje doen, en dan weer naar winterspring,...
[ Voor 38% gewijzigd door JeroenNietDoen op 15-06-2006 14:21 ]

Het rare is, als ik nieuwe gear/wapens krijg slap ik er altijd een enchant op, dan heb ik genoeg geld.
Maar gold voor een epicmount of bijvoorbeeld andere troep die ik af en toe nodig heb kan er niet vanaf
Toch maar eens mn main gaan heropvoeden
Op mn alt lukt het al aardig met minen, Arcane Crystals gaan bij ons voor 30-35g per stuk atm!
mats voor mana pots zijn te duur en ik heb me epic necklace van de darmoon faire al bijna op em mage dus mining is ook niet meer nodig,heb nog een paar arcane crystals op voorraad en de rest boeit niet zoveel
dus komend weekend ff herbing levellen ^^
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd

iemand zin om naar kul tiras te gaan?
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2006 14:28 ]
Verwijderd
De arcane crystals zijn een goede prijsstijging aan het doormaken bij mij op de server. Een goede anderhalve week geleden heb ik er genoeg gekocht voor Naxx attunement en tier 3. Prijs lag toen rond de 20-21 buyout. Gisteren even gekeken en ze zijn al 28-30. Kan niet wachten tot Naxx daadwerkelijk uit is en de meerderheid van de mensen attuned wil zijn en die dingen nodig heeft voor armor quests.
De high lvl enchantswaar men het nu over heeft (gloves/cloak/wapen) ga je niet meer gratis kijgen ben ik bang
LOLRaseriaN schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 14:12:
[...]
Mag ik jou gold doneren per gank/screenshot?
Verwijderd
o jawel hoorsebasgrif schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 14:28:
[...]
De high lvl enchantswaar men het nu over heeft (gloves/cloak/wapen) ga je niet meer gratis kijgen ben ik bang
change from SideSeraphin schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 14:30:
[...]
LOLof ik even achter een zekere pally aan wil gaan bedoel je?
Helaas ben ik nog relatief nieuw in WoW: lvl 42 Druid, dus wordt nog ff lastig (afgezien van het feit dat het een PVE server is).

of.. iedereen van jullie mogen wel naar kul tiras komen, en checken of ik echt wel zo'n wow newb ben

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2006 14:35 ]
Er is 1 INT enchant voor op je bracers en 1 voor op je wapen.Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 14:30:
[...]
o jawel hoor, kreeg laatst nog +25 agi en +25 str aan geboden... maar zei.. neej
. Zoek nu +int op me armor. Enne Crusader is zeker duurtjes ofniet..
Gelukkig kun je altijd nog +3 of 4 stats doen op je chests of +100 mana
Crusader is te duur om nu al te gaan gebruiken
Crusader is prijzig idd (en imo vrij ongeschikt voor paladins, maar das mijn mening), maar de enchants voor bijvoorbeeld gloves (voor een paladin bijv. +30 healing) zijn nog net wat duurderVerwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 14:30:
[...]
o jawel hoor, kreeg laatst nog +25 agi en +25 str aan geboden... maar zei.. neej
Never nooit niet dat iemand je gratis enchants aanbiedt waar nexus crystals voor nodig zijn. No way dat iemand 100G zomaar weggeeft.Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 14:30:
[...]
[...]
change from Sideof maak voor de lol een alliance aan
, help je wel met wat equipments/instances
Verwijderd
voor jou niet neeKaap schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 14:34:
[...]
Never nooit niet dat iemand je gratis enchants aanbiedt waar nexus crystals voor nodig zijn. No way dat iemand 100G zomaar weggeeft.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2006 14:37 ]

[ Voor 81% gewijzigd door Crash op 15-06-2006 15:08 ]
Verwijderd
Het gebeurt niet als je er niet op reageert!
Ontopic:
Ik heb gister avond WoW besteld (ook gelijk 60-dagen prepaid kaart) Ik ben van plan om een Tauren Shaman te beginnen op Sylvanna, omdat daar een maat van me ook zit, kunnen we samen gamen enzo.
Maar kan ook best dat je me met een Tauren Druid rond ziet lopen binnenkort, weet het namelijk nog niet zo goed.
[ Voor 5% gewijzigd door Crash op 15-06-2006 15:08 ]
Of gewoon allebeiVerwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 14:42:
[...]
Het gebeurt niet als je er niet op reageert!
Ontopic:
Ik heb gister avond WoW besteld (ook gelijk 60-dagen prepaid kaart) Ik ben van plan om een Tauren Shaman te beginnen op Sylvanna, omdat daar een maat van me ook zit, kunnen we samen gamen enzo.
Maar kan ook best dat je me met een Tauren Druid rond ziet lopen binnenkort, weet het namelijk nog niet zo goed.
Verwijderd

maarjah.. niemand wilt kul tiras joinen..?
kan er voor zorgen dat je in unDutchebles kom

@hieronder
Kul tiras, alliance , rede: spelen rond de 30 NL-rs en volgens mij geen tot weinig GoT-rs
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2006 14:53 ]
Verwijderd
Dat is natuurlijk ook een optie.sebasgrif schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 14:43:
[...]
Of gewoon allebeiweet je gelijk wat het best bevalt.
Misschien ook nog een Alliance poppetje erbij. Nog tips voor leuke servers? Met veel nederlanders/GoT'ers?
Kor'Gall. Alliance wordt zwaar outnumbered door Horde, 3:1 geloof ik. Spelen veel nederlanders op Kor'Gall. Geloof ik ook nog een NL guild.Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 14:49:
[...]
Dat is natuurlijk ook een optie.
Misschien ook nog een Alliance poppetje erbij. Nog tips voor leuke servers? Met veel nederlanders/GoT'ers?
waarom kan dat niet een rl vriend van me doet ook al mn enchants gratis vaak als ik iets nieuws win opent ie het trade kanaal al als ie alle mats bijzich heeft.Kaap schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 14:34:
[...]
Never nooit niet dat iemand je gratis enchants aanbiedt waar nexus crystals voor nodig zijn. No way dat iemand 100G zomaar weggeeft.
je kan alleen op pve alliance en horde zijn he anders kan je maar 1 van beide.Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 14:49:
[...]
Dat is natuurlijk ook een optie.
[ Voor 30% gewijzigd door MantaMania op 15-06-2006 14:59 ]
Kaap schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 13:54:
Blizzard kan wel leuk van alles gaan bannen maar dit kost ze ten eerste mankracht en dus geld. Vervolgens verliezen ze inkomsten door de accounts te bannen. 30.000 * 12 Euro = kassa!
HahaLet's face it, voor elke goldfarm account die ze bannen, logt de volgende dag er gewoon wel weer 1 in.
Al zouden ze me 100g geven zou ik nog niet in een guild willen waarvan de naam gewoon verkeerd gespeld is......Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 14:45:
so... dan..![]()
![]()
![]()
maarjah.. niemand wilt kul tiras joinen..?kom nou..
kan er voor zorgen dat je in unDutchebles kom
@hieronder
Kul tiras, alliance , rede: spelen rond de 30 NL-rs en volgens mij geen tot weinig GoT-rs
Verwijderd
Een beetje guild begon natuurlijk al te verzamelen toen de geruchten over de mats binnen kwamen druppelen.Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 14:28:
Herbalism heb je in een klein middagje wel tot 300/300 gelevelled. Gaat heel hard.
De arcane crystals zijn een goede prijsstijging aan het doormaken bij mij op de server. Een goede anderhalve week geleden heb ik er genoeg gekocht voor Naxx attunement en tier 3. Prijs lag toen rond de 20-21 buyout. Gisteren even gekeken en ze zijn al 28-30. Kan niet wachten tot Naxx daadwerkelijk uit is en de meerderheid van de mensen attuned wil zijn en die dingen nodig heeft voor armor quests.
Zo zijn dit een tweetal plaatjes van onze Consumable banks:
http://www.davidjp.pwp.blueyonder.co.uk/pots1.jpg
http://www.davidjp.pwp.blueyonder.co.uk/pots2.jpg
Daarnaast heeft nu bijna iedereen in de guild een alt die Cured Rugged Hide of Mooncloth kan maken en Arcanite is gelukkig niet zo heel zeldzaam op de server net als Transmutes (ook in de guild).
Ik heb nu dus alle mats voor mijn Icebane set en ongeveer de helft van mijn Tier 3 armour spullen binnen. Die heb ik toch nog niet zo heel erg nodig want voorlopig gaat dat eerst naar de echte tanks
Verwijderd
komt omdat undutchables al bestaat, maar je kan ook Dutchability joinenPwny schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 15:05:
[...]
Al zouden ze me 100g geven zou ik nog niet in een guild willen waarvan de naam gewoon verkeerd gespeld is......
Verwijderd
Hahaha zo vet, die Troll is zeker nooit OOM (op die eerste screen zijn de blauwe flesjes mana potions neem ik aan)Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 15:15:
[...]
Een beetje guild begon natuurlijk al te verzamelen toen de geruchten over de mats binnen kwamen druppelen.
Daarnaast heeft nu bijna iedereen in de guild een alt die Cured Rugged Hide of Mooncloth kan maken en Arcanite is gelukkig niet zo heel zeldzaam op de server net als Transmutes (ook in de guild).
Ik heb nu dus alle mats voor mijn Icebane set en ongeveer de helft van mijn Tier 3 armour spullen binnen. Die heb ik toch nog niet zo heel erg nodig want voorlopig gaat dat eerst naar de echte tanks
Verwijderd
Waarom is de hoeveelheid Gold weggestreept?Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 15:15:
[...]
Ziet er niet weggestreept uit hoor, een potsbank heeft gewoon geen geld nodigVerwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 15:20:
[...]
Waarom is de hoeveelheid Gold weggestreept?
[ Voor 72% gewijzigd door Maegrim op 15-06-2006 15:23 ]
Verwijderd
Het zijn zeker geen mana pots, lijken mij FrR potionsVerwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 15:18:
[...]
Hahaha zo vet, die Troll is zeker nooit OOM (op die eerste screen zijn de blauwe flesjes mana potions neem ik aan)
edit: spuit 11
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2006 15:22 ]
Verwijderd
Als er geen gold is, staat dat gouden muntje er niet. Niet dat het bijster interessant is, viel me alleen op.Maegrim schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 15:21:
Nee, de lichtblauwe zijn Frost Protection pots ;p
[...]
Ziet er niet weggestreept uit hoor, een potsbank heeft gewoon geen geld nodig
Verwijderd
Is niet weggestreept, bank accounts krijgen gewoon een bepaalde hoeveel gold om tassen en bankspace te kopen en deze is net opVerwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 15:20:
[...]
Waarom is de hoeveelheid Gold weggestreept?
Onze echte bank heeft iets van rond de 20k gold denk ik, plus diverse leuke dingetjes zoals BoE blues en purples, skill books, scarabs, idols, elementium, ingots etc.
We hebben ook nog een paar Herb-banks en Enchanting banks met een tiental stacks van elke high-level herb en nexus crystals voor Flasks en Enchants/Naxx attunements.
Hij heeft het zelf toegegeven. Hij kreeg een nogal lauwe reactie op 't forum; "kut voor je"Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 13:21:
Maar vaak weet je alleen van iemand dat ie gebanned is, en niet waarom. Het is niet zo dat Blizzard dat aan de grote klok hangt. Voor hetzelfde was die persoon schuldig aan weet-ik-veel wat voor bannable offense, alleen weten mensen van hem dat hij gold heeft gekocht en dan wordt die link gemaakt.
Ja, dat heeft het wel. Die goldsellers grinden/exploited non-stop waardoor meer goud de economie ingepompt wordt dan er via moneysinks uitkomt.Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 13:39:
maar geld kopen of geld niet kopen.. heeft niks met Inflatie te maken.
Euh, gast, volgens mij is nu juist wel duidelijk dat ze van even 30k accounts bannen helemaal niet wakker liggen.Kaap schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 13:54:
Wat betreft Sony: Blizzard heeft gewoon door dat het tegen de spirit van het spel is, en gaan in plaats van voor de makkelijke aanpak, voor de juiste.
Wat betreft Mythic: als ex DAoC spelers kan ik niks anders dan beamen dat de situatie daar fucked up was. De economie is compleet ingestort. De enige manier om aan geld te komen was scrolls farmen en deze verkopen. Gewoon via drops grinden is niet mogelijk, items zijn in waarde omhooggegaan van een paar honder gold naar een paar honderd plat, compleet fucked up.
[ Voor 15% gewijzigd door Hydra op 15-06-2006 15:32 ]
https://niels.nu
zijn er bij jullie ook van die newbies die bij thorium point FP staan te campen.. EVO de chinese farming new guild van de horde's, zit daar elke dag wel te campen. land je, gelijk shadowpriest en rogue in je nek..
bij jullie ook.?
Raid bij elkaar verzamelen na het doodzijn, gankers terugkillen, hun FP mollen en dan voor de rest van de avond terugganken tot ze loggen of totdat ze weggerend zijn.BootVluchteling schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 15:35:
voor de mensen op pvp realms..
zijn er bij jullie ook van die newbies die bij thorium point FP staan te campen.. EVO de chinese farming new guild van de horde's, zit daar elke dag wel te campen. land je, gelijk shadowpriest en rogue in je nek..
bij jullie ook.?
Althans, zo gaat dat in 9 vd 10 gevallen bij ons
Tuurlijk kan het... het kan ook dat iemand zomaar naar je toekomt en je 2k gold geeft. Degeen die het doet is panisch idioot in mijn ogen maar het kan wel.MantaMania schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 14:58:
waarom kan dat niet een rl vriend van me doet ook al mn enchants gratis vaak als ik iets nieuws win opent ie het trade kanaal al als ie alle mats bijzich heeft.
De echte enchants waar het end-game om draait zijn vaak echter zo gigantisch niet betaalbaar dat het me sterk lijkt dat je ze zo maar ff gratis krijgt. Enchants als Spellpower, Healingpower en de nieuwe AQ20 Gloves-enchants kosten namelijk alleen al aan materials minimaal 200-250g. Crusader en 22int daarentegen hangen zo rond de 100-150g qua mats.
Beetje teveel charity als je het mij vraagt
Ikzelf doe altijd de enchant zelf wel gratis, maar ze moeten zelf maar met mats op de proppen komen. 1 of 2 shards of dusts hebbik altijd wel op voorraad; maar geen haar op me hoofd die denkt dat ik ff 12 essences of (water/fire/air) ga kopen/farmen om een enchant gratis weg te geven... verkoop die troep wel a 15g per stuk, wordt ik een stuk blijer van
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Ja, zeggen dat je er 30K gebanned hebt is zeker een goede reputatieboost, goede marketing truc. Gezien Blizzard's laksheid zet ik er nog even vraagtekens bij of het ook werkelijk zo is. Dit is niet de eerste keer dat ze dit nieuws naar buiten brengen, maar een uitspraak over langlopende kwesties wordt genegeerd. Blizzard ziet en ruikt alleen maar geld, ik sta er niet van te kijken als Blizzard gewoon op het lijstje staat van maandelijkse overboekingen van IGE.com, lees maar eens artikelen over dergelijke bedrijven, ze betalen bedrijven om hun farmers te beschermen.Hydra schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 15:28:Euh, gast, volgens mij is nu juist wel duidelijk dat ze van even 30k accounts bannen helemaal niet wakker liggen.
Is de juiste aanpak ook de oplossing? In dit geval niet, het blijft gewoon water naar de zee dragen. Als ze uberhaupt al iets doen, Blizzard ziet liever centjes binnenkomen van 30K accounts dan dat ze personeel moeten betalen om 30K account inkomsten lichter te worden.Hydra schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 15:28:Wat betreft Sony: Blizzard heeft gewoon door dat het tegen de spirit van het spel is, en gaan in plaats van voor de makkelijke aanpak, voor de juiste.
Mocht het zo zijn dat ze er wel iets tegen doen, zie ik liever dat Blizzard die personeelskrachten inzet om de servers van hardware te voorzien, langlopende bugs op te lossen en Telia te dumpen zodat we eindelijk eens van die ruk lagspikes af kunnen komen. Dat zijn imho prioriteiten.
Goldfarmers hebben echt wel wat beter te doen dan mensen ganken hoor.BootVluchteling schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 15:35:
Sorry, maar ik geloof minder van dergelijke samenzweringstheorieen dan van een persbericht waarin Blizzard aangeeft dat ze 30k accounts gebanned hebben.Kaap schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 16:03:
Ja, zeggen dat je er 30K gebanned hebt is zeker een goede reputatieboost, goede marketing truc. Gezien Blizzard's laksheid zet ik er nog even vraagtekens bij of het ook werkelijk zo is. Dit is niet de eerste keer dat ze dit nieuws naar buiten brengen, maar een uitspraak over langlopende kwesties wordt genegeerd. Blizzard ziet en ruikt alleen maar geld, ik sta er niet van te kijken als Blizzard gewoon op het lijstje staat van maandelijkse overboekingen van IGE.com, lees maar eens artikelen over dergelijke bedrijven, ze betalen bedrijven om hun farmers te beschermen.
Jij denkt te veel korte termijn. Als je goldfarming toelaat, verneuk je het spel compleet. Je kunt er beter tegen op blijven treden. WoW is een van de games waar de econimie redelijk stabiel is. Als Blizzard goldfarmers gewoon toe zou staan zoals Mythic dat zou doen, zouden we nu 100 gold per mana pot betalen.Is de juiste aanpak ook de oplossing? In dit geval niet, het blijft gewoon water naar de zee dragen. Als ze uberhaupt al iets doen, Blizzard ziet liever centjes binnenkomen van 30K accounts dan dat ze personeel moeten betalen om 30K account inkomsten lichter te worden.
Ja, van iemand die goud kopen niet als iets ziet wat slecht is, kan ik me best voorstellen dat je de misconceptie hebt dat een GM meteen ook een programmeur of sysadmin is.Mocht het zo zijn dat ze er wel iets tegen doen, zie ik liever dat Blizzard die personeelskrachten inzet om de servers van hardware te voorzien, langlopende bugs op te lossen en Telia te dumpen zodat we eindelijk eens van die ruk lagspikes af kunnen komen. Dat zijn imho prioriteiten.
Verwijderd
maar volgens mij is dit probleem niet op te lossen,Kaap schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 16:03:
[...]
Ja, zeggen dat je er 30K gebanned hebt is zeker een goede reputatieboost, goede marketing truc. Gezien Blizzard's laksheid zet ik er nog even vraagtekens bij of het ook werkelijk zo is. Dit is niet de eerste keer dat ze dit nieuws naar buiten brengen, maar een uitspraak over langlopende kwesties wordt genegeerd. Blizzard ziet en ruikt alleen maar geld, ik sta er niet van te kijken als Blizzard gewoon op het lijstje staat van maandelijkse overboekingen van IGE.com, lees maar eens artikelen over dergelijke bedrijven, ze betalen bedrijven om hun farmers te beschermen.
[...]
Is de juiste aanpak ook de oplossing? In dit geval niet, het blijft gewoon water naar de zee dragen. Als ze uberhaupt al iets doen, Blizzard ziet liever centjes binnenkomen van 30K accounts dan dat ze personeel moeten betalen om 30K account inkomsten lichter te worden.
Mocht het zo zijn dat ze er wel iets tegen doen, zie ik liever dat Blizzard die personeelskrachten inzet om de servers van hardware te voorzien, langlopende bugs op te lossen en Telia te dumpen zodat we eindelijk eens van die ruk lagspikes af kunnen komen. Dat zijn imho prioriteiten.
theori:
mensen verdienen, ik zeg wat, 1000 euro aan rl cash om een half jaartje te grinden. Ban die account en die man gaat gewoon met zijn 1000 euro 1 nieuwe wow game kopen (blizzard natuurlijk blij, want er is weer een game verkocht + CC). Die kerel die gaat gewoon weer gezellig grinden. Durf te wedde dat hij binnen 5 dagen een character naar level 60 brengt en dan heeft hij weer 85 dagen om te grinden. Hij verdient weer 1000 Euro, blizzard banned hem -> hij koopt game -> gaat grinden -> blizzard banne -> and so on.
wat blizzard ook kan doen is IP bannen
jah... dynamische IP en proxy heeft niks met met I-net IP te maken. Zit je in een netwerk met 10 computers elk een aparte IP, maar zodra ze op het internet zijn, hebben ze allemaal hetzelfde IP (de 10 computers dan he)DinX schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 16:16:
[...]
Heeft weinig nut als de persoon in kwestie een dynamisch ip adres heeft, of met proxies gaat werken.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2006 16:18 ]
Heeft weinig nut als de persoon in kwestie een dynamisch ip adres heeft, of met proxies gaat werken.
Hah, Maglipots owned dat!Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 15:15:
[...]
Een beetje guild begon natuurlijk al te verzamelen toen de geruchten over de mats binnen kwamen druppelen.
http://www.dxyzzer.demon.nl/maglipots.jpg
Oooh BTW ik zal me ff voorstellen. Ik zit dus bij Zonezeek in de guild, Original Sin. Ik speel al WOW sinds de launch in Europa, dus een behoorlijke freak
Doe voortaan eens netjes resizen
[ Voor 3% gewijzigd door Crash op 15-06-2006 17:55 ]
Verwijderd
Tijd om wikipedia te bezoeken.Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 16:14:
[...]
jah... dynamische IP en proxy heeft niks met met I-net IP te maken. Zit je in een netwerk met 10 computers elk een aparte IP, maar zodra ze op het internet zijn, hebben ze allemaal hetzelfde IP (de 10 computers dan he)
Verwijderd
WelkomLiche schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 16:17:
[...]
Hah, Maglipots owned dat!
[afbeelding]
Oooh BTW ik zal me ff voorstellen. Ik zit dus bij Zonezeek in de guild, Original Sin. Ik speel al WOW sinds de launch in Europa, dus een behoorlijke freakAnyways, ik volg de topics al een tijdje en aangezien ik binnekort een vakantiebaantje op kantoor heb, heb ik genoeg tijd om met jullie mee te babbelen!
Imbahcoil en drainlife en siphon life en al die klote dots noem jij niets?BootVluchteling schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 16:37:
nog over dat warlock nerf shit.. waarom word die priest shout dan niet ook generfed.? dat teringding breekt ook niet bij damage.. ik ben als warlock easymode tegen een shadowpriest.. niet tof gewoon.. waar slaat dat op dan? hun hebben nog een fucking shield en VE.. ik heb 3x nix..
l2playmage... Geen hevige dots, geen fear... leuk...
Priest is gewoon grappig imho, als ik een priest tegenkom dan draai ik om

dus das bullshit.. shadow priests zijn gewoon amper te killen.. owja, ook nog silence.. dispell magic...weg dots
[ Voor 3% gewijzigd door BootVluchteling op 15-06-2006 16:48 ]
De fear van de priest word ook generfed, alleen warlocks staan bekend als whinelocksBootVluchteling schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 16:37:
nog over dat warlock nerf shit.. waarom word die priest shout dan niet ook generfed.? dat teringding breekt ook niet bij damage.. ik ben als warlock easymode tegen een shadowpriest.. niet tof gewoon.. waar slaat dat op dan? hun hebben nog een fucking shield en VE.. ik heb 3x nix..
en tom: felhunter: devour magic+spell lock. dat is geen dispell/silence?
[ Voor 8% gewijzigd door Puc van S. op 15-06-2006 16:50 ]
Shadow Priests zijn alleen moeilijk als Blackout procced.BootVluchteling schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 16:48:
drain life kan je niet doen terwijl je loopt, deathcoil heeft een cooldown..
dus das bullshit.. shadow priests zijn gewoon amper te killen.. owja, ook nog silence.. dispell magic...weg dots
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
behalve het feit dat ze allebei gebruik maken van IP-adressen om te bepalen waar het naartoe moet. Een IP zou gewoon niet werken, mensen met een dynamisch IP kunnen gewoon reconnecten en dan weer inloggen, en zoals je al zelf aangaf, als je een proxy bant of een router IP met veel gebruikers erachter dan sluit je in 1 keer al die gebruikers af: wat ook niet de bedoeling lijkt.Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 16:14:
[...]
jah... dynamische IP en proxy heeft niks met met I-net IP te maken. Zit je in een netwerk met 10 computers elk een aparte IP, maar zodra ze op het internet zijn, hebben ze allemaal hetzelfde IP (de 10 computers dan he)
Volgens mij doen ze niet zo heel veel aan tenzij het de spuigaten uitloopt of de totale economy verneukt op alle servers.
Gisteren ff een MC run gedaan met nieuwe guild, dropten 6 of 7 !?!? BOE epix van trashmobs van luci naar garr
hehehe idd, was een tijdje geleden shadow specced, procte blackout 4x in een gevecht tegen een mage die me normaal gesproken 1shotOn_E schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 16:48:
[...]
Shadow Priests zijn alleen moeilijk als Blackout procced.
err dynamisch bedoel jeIn België heeft 95% van de internet abonnee's een statisch wan-ip. Ik hoef m'n modem maar even uit te trekken en weer in te steken en ik heb een nieuw wan-ip.
[ Voor 22% gewijzigd door Helox-in-a-box op 15-06-2006 16:55 ]
Het is niet in alle landen de gewoonte om een static wan-ip te hebben.Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 16:14:
[...]
In België heeft 95% van de internet abonnee's een statisch wan-ip. Ik hoef m'n modem maar even uit te trekken en weer in te steken en ik heb een nieuw wan-ip.
Willen ze mij bannen bijvoorbeeld dan moeten ze al een hele klasse-B range bannen. Leuk voor de andere woW spelers bij m'n ISP
En al gehoord van publieke/anonieme proxies (al dan niet de bedoeling)?
Daar zijn er zat van. Even met een andere proxy connecten als het ip van je huidige gebanned is en klaar is kees.
En ik heb geen basis-cursus tcp/ip en netwerken nodig als systeembeheerder dank je.
[ Voor 22% gewijzigd door DinX op 15-06-2006 16:55 ]
jawel.. maar soms heb je liever een imp uit, dan een FH... wij zijn afhankelijk van een pet. hun niet..M1lamb3r schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 16:48:
[...]
De fear van de priest word ook generfed, alleen warlocks staan bekend als whinelocks(nofi ofc
)
en tom: felhunter: devour magic+spell lock. dat is geen dispell/silence?
mja silence/mind flay/VE zit ook in de shadow tree, dus daar zijn de priests afhankelijk van specBootVluchteling schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 16:54:
[...]
jawel.. maar soms heb je liever een imp uit, dan een FH... wij zijn afhankelijk van een pet. hun niet..
Hydra zon schattig hondje kan iedere caster class soloen
[ Voor 9% gewijzigd door Puc van S. op 15-06-2006 16:59 ]
Pff, cry moreBootVluchteling schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 16:54:
jawel.. maar soms heb je liever een imp uit, dan een FH... wij zijn afhankelijk van een pet. hun niet..
dan moet je alsnog dat teringhondje summonen.. met je imp ben je gewoon kansloos.. maw.. warlock is té pet afhankelijk..Hydra schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 16:58:
[...]
Pff, cry moreEen felpuppy kan een priest ongeveer soloen.
Gaat dat zo snel dan?Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 14:28:
Herbalism heb je in een klein middagje wel tot 300/300 gelevelled. Gaat heel hard.
Ik heb nu minen 131/300, ben ik nu aan het lvlen, weet alleen niet precies waar ik nu heen moet.
Daarnaast wil ook herbalism erbij hebben, en als dat zo snel gaat, zou wel nice zijn
Speciaal voor jou dan een gelijkenis:BootVluchteling schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 17:07:
[...]
dan moet je alsnog dat teringhondje summonen.. met je imp ben je gewoon kansloos.. maw.. warlock is té pet afhankelijk..
Chapter 1
Kid: Nerfing rogues!
This is the story about a little kid that loves playing as a hunter
in the game World of Warcraft!
But lateley he has been ganked by rogues, and is now heading
down to Blizzards office to do like two other ppls before him as done,
nerfing and overpowering chars!
Kid: Hi!
Blizz: Hi there Kid!
Kid: You have to nerf teh rogues!
Blizz: what? Why you say that?
Kid: They are way to owerpowered! And you must fix teh hunter aswell!
Blizz: wait a min...
Kid: NOW!
Blizz: ok, ok, just shut up! So what you want to "fix"?
Kid: Rogues are NOT to have instant poisons on their weapons, they must put it on, and only last 40..no..30min
Blizz: ...ok? Why?
Kid: Becouse i say so!
Blizz: done!
Kid: hehe...now you wil love this!!
Blizz: huh?
Kid: Reduce the procc percent of Cripling poison one and two by 70%
Blizz: We cant do that, it is the only slow mov...
Kid: NOW GODDAMIT!!!! Are u deaf or something?
Blizz: "sigh" alright....
Kid: And when they stealth, and put poison on, the stealth is broken
Blizz: Now that is just stupid...
Kid: NOW, or i'll bite you!
Blizz: ok ok...it's done! (scary kid)
Kid: oh oh oh...When they got Hunters mark on them, they cant stealth
Blizz: Why is that?
Kid: Becouse i dont whant the rogue to vanish!
Blizz: But the rogue must be able to vanish, or go to stealth!
Kid: ok, but i can still see them when they have done that (Screaming out loud)
Blizz: ok ok, just calm down, it's done!
Kid: And i want to be able to see stealthed units on radar, and use something that break their stealth when they are stealthed!
Blizz: Hunters already have lots of "track" abilities, they cant have more!
Kid: BUT I WANT TO....
Blizz: Flare and Track hidden added!
Kid: And hunters always has poison on arrows
Blizz: done!
Blizz: Anything else?
Kid: The hunters pet, when a rogue is stealthing, the pet will still attack the rogue! (evil lough)
Blizz: but...how is the rogue gonna escape a hunter with Track Hidden, Flare , Serpent Sting and a beast
that attacks him when he has vanished!?
Kid: Lets just say that hunters are supposed to defeat the rogues in PvP!
Blizz: ok....Oops...i just hit the save button, nothing more to do! (phew, he didnt make me take away "Detect traps")
Dont we just love these kids?
fear word dus generfed.. daar gaat het om.. zonder fear kan je dus totaal niet zonder een pet.. waarbij je maar moet hopen dat je de goede pakt..Chubz schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 17:16:
nee hoor, fear fear fear fear en in die tussentijd paar ziektes bij hem spellenhoezo pet niet nodig?
Klopt. PW:Fort, PW:Shield en Inner Fire zijn magic buffs, en laat zo'n felpuppy now net magic buffs eten, belachelijke resistancies tegen magic hebben, EN je kunnen spellockenM1lamb3r schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 16:57:
Hydra zon schattig hondje kan iedere caster class soloen
Verwijderd
Lol, ik weet niet of het op een PVE server ook zo werkt, maar op een PVP server als je als PVP aan hebt, omdat je bijvoorbeeld in de barrens een Ally hebt aangevallen, blijft deze zekere tijd aan, uitzetten kan niet.Seraphin schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 14:30:
[...]
LOLof ik even achter een zekere pally aan wil gaan bedoel je?
Helaas ben ik nog relatief nieuw in WoW: lvl 42 Druid, dus wordt nog ff lastig (afgezien van het feit dat het een PVE server is).
Gewoon dus ff met een lagere level alt hem uitdagen/sarren. Als hij toe heeft gehapt snel uitloggen, je main vlakbij geparkeerd inloggen en hakken
Heb ik met levelen gedaan. Werd toen ik mn warlock levelde in ashenvale geganked door een Ally. Mijn warrior stond in de in in astranaar, ipv naar mijn lijk terug te rennen (ik wachte met releasen en zat dat hij bij mijn corpse bleef zitten) met mijn warrior ingelogd en hem de pan in gehakt. Warrior in de bosjes geparkeerd en met mn warlock verder gegaan.
Die ally heeft het nog 2 keer geprobeerd, toen had hij door dat ik dezelfde was als die warlock
Ik zou het nooit doen, maar wat is het GVD aantrekkelijk!
In RL verdien ik maandelijks ong. 3000,- en in WoW heb ik niet veel tijd om geld te grinden.
Ik log 's avonds in speel nu wat Mauradon en ST en ga weer slapen. Ben lvl 52 met 300G en koop vrijwel geen gear van AH, alleen wat mats.
Zo`n tegenovergestelde
Ik ken een RL vriend die geen job heeft maar wel veel WoW tijd, hij heeft 4000G met in RL niets
Ik heb in RL echt meer dan genoeg geld (voor zover dat kan).
Ik zou zo graag een epic mount kopen, maar voordat ik 1000G heb ben ik echt MAANDEN verder... het is zo verlijdelijk om $39 te betalen en gewoon morgen m`n epic mount te hebben
Daarbij is het spel voor mij leuker als ik een beetje kan meekomen met de mensen zonder school/werk enzo..
Maar ik doe het niet!
Zo kon ik ook in oblivion cheaten zonder dat iemand er last van had, maar het gaat om karakter, princiepe..
als je fanetiek WoW gaat spelen, moet je afaik alles irl opgeven..
afaik heb jij het toch fout, met 3 tot 4 uurtjes per dag kan je namelijk best ver komen... zelfs zo ver dat je BWL+AQ40 t/m twin emps op farm hebt.BootVluchteling schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 18:12:
dat gold buyen is hetzelfde als epix grinden.. het spel is eigenlijk gemaakt voor kleine kinderen en werkelozen.. als je niet teveel tijd heb, ben je gewoon kansloos.. kan je niet raiden tot 12-1 uur, dan kom je niet in een fatsoenlijke guild..
onze raid tijd is van +-1930 tot 2300 dus 3.5 uur per dag.
[ Voor 6% gewijzigd door Puc van S. op 15-06-2006 18:32 ]
op mijn realm geloof ik helaas niet.. ik vind dat die die-hard guilds geen respect hebben voor individuele situaties zoals school/werk enzo.. als je niet tot 12 uur kan, kom je er niet in....M1lamb3r schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 18:31:
[...]
afaik heb jij het toch fout, met 3 tot 4 uurtjes per dag kan je namelijk best ver komen... zelfs zo ver dat je BWL+AQ40 t/m twin emps op farm hebt.
onze raid tijd is van +-1930 tot 2300 dus 3.5 uur per dag.
* Predje leest je sig...BootVluchteling schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 18:12:
dat gold buyen is hetzelfde als epix grinden.. het spel is eigenlijk gemaakt voor kleine kinderen en werkelozen.. als je niet teveel tijd heb, ben je gewoon kansloos.. kan je niet raiden tot 12-1 uur, dan kom je niet in een fatsoenlijke guild..
Maar idd, uit die frustratie ben ik al eens proberen te stoppen.
Eigen zaak, vriendin, fitness, etc. kosten toch veel veel tijd.
Vrienden van mij komen om 12:00 thuis van school (van 10:00-12:00 school) en spelen gem. 12 uur WoW per dag. Die hebben 2/3 epic mount, full set, etc. maar geen geld in RL.
Ik moet me echt inhouden om niet gewoon voor $39 ook een epic mount te hebben... maar ik wil m`n account ook niet gebanned hebben...
Edit...
Toen ik nog op school zat speelde ik met gemaak 16 uur UT99 per dag, mensen die maar 2 uur per dag tijd hadden zouden toen van mij ook geen aimbot hebben mogen gebruiken om maar een beetje bij mijn skill in de buurt te kunnen komen.
Ik blijf vinden dat mensen die er veel te in steken ook veel mogen hebben, mensen (zoals ik) met maar 2 uur tijd per dag hebben geen reden om G te kopen.
[ Voor 19% gewijzigd door Predje op 15-06-2006 19:10 ]
Heb je ook een vriendin? Want die kosten ECHT veel tijd.. (uit eten, bios, verjaardagen, etc.)BootVluchteling schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 19:28:
ik speel ook veel teveel.. maar daarnaast werk ik ook.. als ik 50 uur WoW speel, werk ik ook gerust nog 40 uur..
Bovendien werk ik alleen al 80uur... onrieel dus om te denken dan ook nog veel te kunnen bereiken in WoW.
Mensen die zeggen dat je met 3/4 uur per dag genoeg kunt doen in WoW zijn denk ik sneller tevreden
nope.. geen vriendin.. ik ben veeleisendPredje schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 19:51:
[...]
Heb je ook een vriendin? Want die kosten ECHT veel tijd.. (uit eten, bios, verjaardagen, etc.)
Bovendien werk ik alleen al 80uur... onrieel dus om te denken dan ook nog veel te kunnen bereiken in WoW.
Mensen die zeggen dat je met 3/4 uur per dag genoeg kunt doen in WoW zijn denk ik sneller tevreden
maar ik vind het zo jammer dat ik in WoW niet zoveel kan bereiken.. ik doe mijn uiterste best, maar ik heb het gevoel dat ik nét tekort schiet.. terwijl ik er fucking veel voor over heb..
Jammer heBootVluchteling schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 20:06:
[...]
nope.. geen vriendin.. ik ben veeleisend
maar ik vind het zo jammer dat ik in WoW niet zoveel kan bereiken.. ik doe mijn uiterste best, maar ik heb het gevoel dat ik nét tekort schiet.. terwijl ik er fucking veel voor over heb..
Ik heb dat ook, op Doomhammer loopt 1 shaman rond die heeft echt elk wapen, alle gear, rank 14, hand of ragnaros, 10000G, etc, etc.
Maarja dat is een kereltje van 15 zonder leven

Imperial Qiraji Regalia en necklace of purify van me.
Had al me dkp al opgespaard voor die staff, necklace is nondkp omdat het voor NR was. Rollde een 92!
Zomg, nu ff twins mollen(eerst huhuran nog eigelijk) en dan me dikke staff hebben
Raidleader zou het ook vast niet erg vinden als ik een weekje skip voor +90 spelldmg. Shivsprocket shiv ftl
Die master dragonslayers orb haal ik wel weer uit de kast als naxx komt, zullen wel vette 1h's inzitten ook
[ Voor 14% gewijzigd door enira op 15-06-2006 21:44 ]

Verwijderd
Zelf speel ik ook op Kul Tiras, en het is inderdaad zo dat de prijzen aardig stijgen. Je ziet nu tegenwoordig ook steeds meer ads in /1 van goldsellers.Seraphin schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 14:00:
Ik zit zelf op Kul Tiras, en de prijzen daar slaan echt helemaal nergens meer op; ik heb dan ook stevig het idee dat er een paar flinke Gold buyers zitten.
De hele discussie over "het staat niet in de regels dat geld kopen verboden is, dus het mag" is typisch Nederlands. Waar het om gaat is dat het verschijnsel van gold buying het spelconcept verkloot, en vroeg of laat kan Blizzard besluiten hier strict tegen op te treden (lees: buyers die al maanden / jaren ongehinderd kopen wél gaan bannen).
Wat ik me nu afvraag als het gaat om de discussie van 'goldfarmen'. In hoeverre is het puur handelen op het AH goldfarmen. Op dit moment heb ik een char puur om te handelen op AH, ben 2 weken geleden begonnen met 300G en heb ondertussen 800G en wat nexus chrsytals/arcanite bar/arcane cyrstals en wat andere prut in me bags.
Wanneer ik straks me char op lvl60 heb en ik stuur al me geld naar dit char toe dan registreert blizzard dit uiteraard en kan ik dan wachten op een /w van een GM of is dit gewoon toegestaan, en 1 van de mogelijkheden die het spel biedt..
trouwens, voor de mensen die denken dat ik hele dagen wow speel (en handel op AH), dat valt wel mee. Ik zit in canada dus heb aardig tijdverschil met Nederland, en heb WoW gewoon windowed op me computer staan en koop runecloth/thorium massaal op enzo, aangezien 's avonds laat het meest verkocht wordt via /2 .. maar een beetje verslaafd ben ik wel

IK wil met name PvE gaan doen.
IK heb iig al deze gevonden: klik
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Raid tijden 20.00 / 20.30 tot 23.00 / 23.30BootVluchteling schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 20:06:
[...]
4000g op de bank en voor 1k aan mats
Nef down
werkweek van 40 uur.
oftewel: 't ligt aan jou
[ Voor 3% gewijzigd door ImdaMned op 16-06-2006 00:12 ]
Verwijderd
Goldfarmen is gewoon toegestaan hoor.Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 22:45:
[...]
Zelf speel ik ook op Kul Tiras, en het is inderdaad zo dat de prijzen aardig stijgen. Je ziet nu tegenwoordig ook steeds meer ads in /1 van goldsellers.
Wat ik me nu afvraag als het gaat om de discussie van 'goldfarmen'. In hoeverre is het puur handelen op het AH goldfarmen. Op dit moment heb ik een char puur om te handelen op AH, ben 2 weken geleden begonnen met 300G en heb ondertussen 800G en wat nexus chrsytals/arcanite bar/arcane cyrstals en wat andere prut in me bags.
Wanneer ik straks me char op lvl60 heb en ik stuur al me geld naar dit char toe dan registreert blizzard dit uiteraard en kan ik dan wachten op een /w van een GM of is dit gewoon toegestaan, en 1 van de mogelijkheden die het spel biedt..
trouwens, voor de mensen die denken dat ik hele dagen wow speel (en handel op AH), dat valt wel mee. Ik zit in canada dus heb aardig tijdverschil met Nederland, en heb WoW gewoon windowed op me computer staan en koop runecloth/thorium massaal op enzo, aangezien 's avonds laat het meest verkocht wordt via /2 .. maar een beetje verslaafd ben ik wel
Wat weer niet mag is:
- Meerdere mensen op 1 account.
- Gold/Items voor echt geld verkopen
- Externe programma's gebruiken om wow mee te beïnvloeden (farmbots bijvoorbeeld)
Ik stink niet, ik ruik gewoon anders
Verwijderd
Even kijkend vanuit mijn raidgroup (mijn guild heeft er 2 (ik zit in de 2e 1e heeft BWL compleet op farm en deel AQ40).BootVluchteling schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 20:06:
[...]
Mijn RG raid 3 dagen met mains en 1 dag met alts (1e 8 bosses in MC maar dat word denk ik vanaf volgende week heel MC) van 19.30 tot 23.00 (dit is de donderdag)
Op zaterdag doen we dan de 1e 3 bosses in BWL (vaak veel pech met vael) of meer.
Dan maken we op maandag MC af en doen dan nog een paar draakjes in BWL.
Op dinsdag doen we dan ony om half acht ongeveer gevolgd door BWL.
Alle raids zijn in principe van 19.30 tot 23.00 (muv zaterdag dan gaan we een uur langer door).
Op deze manier hebben we nu BWL tot en met firemaw op farm. (lelijke wipe op chrom door lagspike vorige week (2 MT's down in die spike))
Ok ik spendeer veel tijd maar buiten het raiden doe ik nog vrij weinig. (nu ff wat meer door bijna geen school meer) dus dat is nog geen 15 uur per week.
Loop ik daarnaast nu wel met Boompje te klooien op xavius, maar das meer uit verveling
11 uur per dag werken is best wel sick imho, helemaal als je ook een vriendin hebt en nog minstens 1 dag in de week vrij wilt zijn o_OPredje schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 19:51:
[...]
Heb je ook een vriendin? Want die kosten ECHT veel tijd.. (uit eten, bios, verjaardagen, etc.)
Ik speel 3/4 uur per dag, ik raid van 19:30 tot 23:30 en soms als ik vrij ben ga ik een avondje door (tot 01:00/02:00) om te farmen of om nog wat lagere instances te doen met vrienden. Ik heb een vrouw en een kind en toch lukt het net allemaal
Maar met 80 uurige werk week, denk niet dat het zou lukken imho ;p
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Verwijderd
warlocks die nu nog whinen, zijn echt ...BootVluchteling schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 17:07:
dan moet je alsnog dat teringhondje summonen.. met je imp ben je gewoon kansloos.. maw.. warlock is té pet afhankelijk..
Je hoeft niet in alle situaties te moeten willen winnen, toch kan de nieuwe warlock dat wel. Nieuwe warlock? Ja, de vele kleine buffs bijna elke keer de laatste 6 patches ofzo, daarvoor waren warlocks de MINST gespeelde en gefearde (woordspeling
tom wil je kansloze pvpclass tegen praktisch alle classes, neem een warrior.... Imo is een warlock ongeacht spec leuk en goed voor pvp, pve, grinden, kans tegen gankers. Het is normaal dat je niet altijd en van iedereen kan winnen, gelukkig maar
Ja, ik heb er geen problemen mee als iemand gold koopt, ik vind dat ieder helemaal zelf moet weten wat ie doet in dit spel. Voor alsnog kan ik niet zeggen dat ik last heb van het effect, in tegendeel, dankzij de hoge prijzen stijgen ook de prijzen van mijn bron van inkomsten, de herbs. En ja, ik weet dat GM != sysops of devs, maar je had natuurlijk ook kunnen lezen als "dat geld van die GM mankrachten steken in...".Hydra schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 16:13:Ja, van iemand die goud kopen niet als iets ziet wat slecht is, kan ik me best voorstellen dat je de misconceptie hebt dat een GM meteen ook een programmeur of sysadmin is.
Jammer dat je op de man gaat spelen, wil je wellicht niet nog even een opmerking maken over dat ik mijn account ooit geruild heb

Met meerdere op 1 account is gewoon toegestaan hoor. We kregen op een bepaald moment wel een pm van een GM dat het niet veilig was. Maar verder niks van gehoord. We hebben een paar maanden zo gespeeld, lees 2. Nou was ik niet bepaald active dus het was neit zo dat we 24 uur online warennhimf schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 00:40:
[...]
Goldfarmen is gewoon toegestaan hoor.
Wat weer niet mag is:
- Meerdere mensen op 1 account.
- Gold/Items voor echt geld verkopen
- Externe programma's gebruiken om wow mee te beïnvloeden (farmbots bijvoorbeeld)
Verwijderd
[edit[ yay werkt weer [/edit]
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2006 08:28 ]
Is het niet denkbaar dat Blizzard de droprates van arcanite, felcloth en rugged hides gaat verhogen?Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 15:15:
[...]
Als bijvoorbeeld arcanite crystals/felcloth blijven droppen zoals nu dan gaan de 'gewone' craftable items zoals lionheart helm, mooncloth set,felcloth warlock spulletjes,... toch ontzettend duur worden?
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Ik heb altijd een pet bij me lopen...BootVluchteling schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 17:18:
[...]
fear word dus generfed.. daar gaat het om.. zonder fear kan je dus totaal niet zonder een pet.. waarbij je maar moet hopen dat je de goede pakt..
Het liefst m'n Felly, dan komt Voidy, Impy, Succy...
Goed voorbeeld waarom een pet ideaal is:
Ik pak gerust een vijand van 5 levels hoger als mij...
Ik laat m'n pet eerst attacken, hij krijgt dus ook auto aggro.
Vervolgens begin ik met het casten van CoA, Corruption, Shadow Bolt, Immolate...
Na de shadowbolt krijg ik aggro, maar ik sta dan op dusdanige afstand dat ik ook nog Immolate 'veilig' kan casten. Op het moment dat de mob mij attacked zit de mob op 40 ~ 60% hp...
Afhankelijk van de mob cast ik dan ook nog wel eens Searing Pain.
Door je pet eerst full aggro te laten krijgen heb je alle tijd om je DoT's te casten, bij meerdere mobs ze eerst allemaal full DoT'en en dan 1 fearen, als het er meer als 2 zijn kun je eventueel Howl of Terror overwegen....
Maar pas op met fear... Dat je geen adds krijgt waar je echt niet op zit te wachten
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Dit topic is gesloten.