Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 78 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.389 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eya je bent een vuile lucker :P
Andere hunter zit zo erg te slacken dat ie een raid kick krijgt, eya (silk dude :S) komt erbij en chrom dropt voor de 4e keer zijn fucking xbow. Geen enkele cts, schild, ten storm shoulders of cloak zijn ooit gedropt, maar wel 4 hunter bogen. Bestaat er nog gerechtigdheid :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 10:56
MantaMania schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 09:18:
[...]

druid kan idd healen is ook leuk maar de dmg output is toch minder als dat een rogue het zou doen,
priest met spi tap is leuk (had ik zelf ook) maar dan nog moet je af en toe drinken of je moet echt ver beneden je level grinden maar dan werkt je spi tap niet meer.
Hunter met beast mastery kan ook lekker door grinden de meeste goldfarmers zijn ook hunters dus ;)

Vind het wel een leuk idee om iets meer met het rp idee te doen, wat je wel kan doe is bijvoorbeeld tegen betaling mensen helpen met instances. Of bv wat bescherming geven in stv tijdens het questen en daar een mooi verhaal als guardians of the blabla maken. Twinks helpen met de gear te krijgen tegen betaling daar is nog wel vraag naar meestal.
Bedankt voor je input, misschien gaan we wel zoiets beginnen. Ik zal er nog eens over nadenken. Misschien joinen we alsnog wel een grotere guild en ondernemen vanuit daar iets.Blijft lastig om een concept te vinden wat populair en gebruikt gaat worden.

Voor de warlocks onder ons:

Tijdens het killen van mobs hanteer ik de volgende volgorde:

Imp laten aanvallen tegelijkertijd cast ik Curse of Agony, Corruption, Immolate, Fear en dan eventueel shadowbolt. Dus ik kijrg aggro in het begin omdat curse of agony eerder hit dat fireball van de imp. Vervolgens krijgt imp aggro (mob is nog naar ons toe aan het rennen). Ik zal binnenkort meer een wand gaan gebruiken maar die heb ik op dit moment nog niet.

Nu vraag ik mij af waar ik het beste mijn talents in kan gaan stoppen. Ik zat te denken aan affliction omdat die tree je buffs en dots verbeterd en ik die het meeste gebruik tijdens het questen.

Trouwens wel gaaf dat je als level 9 een level 11 elite alleen aan kan. :D
On_E schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 09:45:
[...]
Hihi ;)

Warlocks en escape mogelijkheden...
Correct me if i'm wrong. Ben namelijk nog nieuw met een warlock. Maar ik denk dat je die twee spells wel kan gebruiken om weg te komen. Dus fear en rennen maar. Ok dit zal niet werken in instances maar had het meer over het questen in de verschillende area.

[ Voor 11% gewijzigd door KraveN op 15-06-2006 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 11:54
Ik denk dat On_E bedoelt: lock en escape mogelijkheden? sinds wanneer hebben wij imba classes dat nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:11

On_E

Housemusic

ImdaMned schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 10:14:
Ik denk dat On_E bedoelt: lock en escape mogelijkheden? sinds wanneer hebben wij imba classes dat nodig?
Ik bedoelde meer, wij hebben nooit een echte escape mogelijkheid gehad.

Death Coil ? *proest*

Fear ? hihi

Banish ? erm...

Wil je escape mogelijkheden > mage.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 10:00:
[...]

Ungoro ziet er hartstikke cool uit, maar de quests zijn nou niet bepaald van zelfde kwaliteit..

Persoonlijk vind ik het een van de vervelendste quest gebieden.
ik ben met je eens...!! questen daar is echt saai daar.. , bijv. dood 10 pterrordax en 15 "fliece" pterrordax en die zijn echt zeldzaam... :( , maar ik zit nu te grinden om honered te zijn by AD (bij wpl undeads doden O-) gaat lekker snel ) , laatst nog een epic shield geloot (wall of the dead) _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2006 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Bosmonster schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 10:00:
[...]

Ungoro ziet er hartstikke cool uit, maar de quests zijn nou niet bepaald van zelfde kwaliteit..

Persoonlijk vind ik het een van de vervelendste quest gebieden.
Das dan dus persoonlijk want ik vond un goro juist geweldig kwa quests je kan daar zoveel Q's tegelijk doen en xp halen.

@Crashoverride helaas blijft het niet zo dat het mooier word naar mate je hoger komt ik vond plaguelands echt ontzettend gore gebieden en stat scholo brd en ubrs vind ik ook vreselijk lelijke dugeons. Winterspring is wel weer ontzettend mooi imho
On_E schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 10:15:
[...]

Ik bedoelde meer, wij hebben nooit een echte escape mogelijkheid gehad.

Death Coil ? *proest*

Fear ? hihi

Banish ? erm...

Wil je escape mogelijkheden > mage.
waarom zou fear of death coil niet werken als escape ?

[ Voor 22% gewijzigd door MantaMania op 15-06-2006 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

MantaMania schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 10:18:

waarom zou fear of death coil niet werken als escape ?
DC duurt 3 seconden.

Fear is zo vaag dat je tegenstander meestal met je meerent, en in 1.11 breekt het zo snel dat wegkomen allang geen optie meer is.

Jammer dat Blizzard maar geen goed alternatief bedenkt voor Death Coil. (dus een echte mogelijkheid om uit melee range te komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 10:23:
[...]

DC duurt 3 seconden.

Fear is zo vaag dat je tegenstander meestal met je meerent, en in 1.11 breekt het zo snel dat wegkomen allang geen optie meer is.

Jammer dat Blizzard maar geen goed alternatief bedenkt voor Death Coil. (dus een echte mogelijkheid om uit melee range te komen)
death coil he... bij warcraft 3 was dat een heal ability :D . Van de undead Arthus :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2006 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
de beste escape die een warlock heeft is om ze tegenstander te pwnen en daarna weg te gaan :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 10:27:
de beste escape die een warlock heeft is om ze tegenstander te pwnen en daarna weg te gaan :P
Succes om uberhaupt 1 spell te casten als non-soul link lock met een Warrior/Rogue op je in melee-range. ;)

En ja ik weet 't, Death Coil, maar dat is zo'n goedkope manier geweest van Blizzard om ons een ''escape mogelijkheid'' te geven...

[ Voor 19% gewijzigd door On_E op 15-06-2006 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
lock heeft ook sacrifise als je VW uit heb staan..

uhm. hoeveel brengt een stack (4) van rugged armor kits bij jullie op AH op..? ik ben skinner/herb op mn lock, en ik verdien goud geld ermee, aangezien ik gewoon voor 4 RaK's 3,80G krijg. die mensen zijn gek dat ze het betalen.. :P

net ook weer. heb er 10 stacks van 4 op AH gezet, allemaal BO.. $$$$$ 8)
[...]

DC duurt 3 seconden.

bron van fear breken.??

[ Voor 38% gewijzigd door BootVluchteling op 15-06-2006 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
[...]

DC duurt 3 seconden.

Hmm veel warlocks spelen en maken veel gebruik van fear, zie je ook in wsg bijvoorbeeld. Dan worden ze een stuk minder sterk, althans veel mensen zullen hun speel stijl moeten aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
zonder fear is een warlock kansloos in pvp.... dan word je een "support-class"..

net zoals je in een raid al ben.. blegh :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 12:43

chromeeh

the Gnome

KraveN schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 10:05:
[...]

Bedankt voor je input, misschien gaan we wel zoiets beginnen. Ik zal er nog eens over nadenken. Misschien joinen we alsnog wel een grotere guild en ondernemen vanuit daar iets.Blijft lastig om een concept te vinden wat populair en gebruikt gaat worden.

Voor de warlocks onder ons:

Tijdens het killen van mobs hanteer ik de volgende volgorde:

Imp laten aanvallen tegelijkertijd cast ik Curse of Agony, Corruption, Immolate, Fear en dan eventueel shadowbolt. Dus ik kijrg aggro in het begin omdat curse of agony eerder hit dat fireball van de imp. Vervolgens krijgt imp aggro (mob is nog naar ons toe aan het rennen). Ik zal binnenkort meer een wand gaan gebruiken maar die heb ik op dit moment nog niet.

Nu vraag ik mij af waar ik het beste mijn talents in kan gaan stoppen. Ik zat te denken aan affliction omdat die tree je buffs en dots verbeterd en ik die het meeste gebruik tijdens het questen.

Trouwens wel gaaf dat je als level 9 een level 11 elite alleen aan kan. :D

[...]

Correct me if i'm wrong. Ben namelijk nog nieuw met een warlock. Maar ik denk dat je die twee spells wel kan gebruiken om weg te komen. Dus fear en rennen maar. Ok dit zal niet werken in instances maar had het meer over het questen in de verschillende area.
Fear is op low level leuk, maar in de hogere levels niet echt handig meer...
Te veel mobs dicht op elkaar en als er een feared mob tussen door rent.... nou ja de rest kun je wel raden >:)

Escapen kun je alleen doen door Voidy te sacrificen, en dan rennen als de pest en hopen dat je niet getrapped, gestunned, etc wordt...

Als je met meerdere locks bent kun je veel mooiere dingen doen (er van uitgaande dat je kwa levels redelijk in de buurt zit van elkaar).
Zorg dat je 'ver' van elkaar afstaat, het liefst in een (halve) cirkel, sowieso 1 FellHunter voor Tainted Blood en de rest allemaal Voidy's.
Als je met min. 3 locks bent kan iedereen helemaal full gaan (!), de Voidy's houden makkelijk aggro... de Fellhunter stacked tainted blood tot 5x, de Voidy's krijgen dan nouwelijks dmg...
Bewezen theorie >:)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Test realm.

Direct Damage breekt Fear nu gelijk.

DOTs op lager level een stuk minder dan nu, op lvl 60 met veel +dmg gear een stuk sneller dan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
On_E schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 10:39:
[...]

Test realm.

DOTs op lager level een stuk minder dan nu, op lvl 60 met veel +dmg gear een stuk sneller dan nu.
lekker kut.. als je dus nu een kneus in je wsg party heb die je gefearde mob hit, (laten we zeggen een warrior) dan ben je dus gelijk het haasje aangezien hij in bez. rage op je af komt chargen..

shit he.. teringstreek.. moeten we godver weer generfed worden? :/ :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

On_E schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 10:39:
[...]

Test realm.

In feite he, ben ik daar best wel blij mee. En zeg alsjeblieft niet dat het in de huidige situatie niet imba is.
Vorige keer ook, zit ik op mijn LvL44 alt Warrior en kom ik een Warlock tegen.
Denk ik probeer het gewoon we zien wel wat het word :Y) Zoals verwacht krijg ik een DC op me klep en word daarna gefeared, niet het grootste probleem ware het niet dat ik gewoon een Pet op me had en hij vol aan het nuken was en de fear niet brak!

Ook met mn Rogue in PvP/BG's kom ik zo vaak tegen dat fear totaal niet breekt waardoor het kiten voor jullie wel heel erg makkelijk word :'(

@tomvandeburg
Euhm, welkom tot de wereld van Rogues en mindere mate Warriors.
Rogues zijn na 1.11 officieel de gimp class en Warriors hebben ook weinig liefde gehad na hun patch.

[ Voor 12% gewijzigd door RaseriaN op 15-06-2006 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
BootVluchteling schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 10:29:
lock heeft ook sacrifise als je VW uit heb staan..

uhm. hoeveel brengt een stack (4) van rugged armor kits bij jullie op AH op..? ik ben skinner/herb op mn lock, en ik verdien goud geld ermee, aangezien ik gewoon voor 4 RaK's 3,80G krijg. die mensen zijn gek dat ze het betalen.. :P

net ook weer. heb er 10 stacks van 4 op AH gezet, allemaal BO.. $$$$$ 8)
dief van je eigen portemonee :P

die dingen gaan voor 14g per 10 als de darkmoon faire er is }>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
tegen een redelijke warrior ben ik kansloos.. idem met rogue's.. rogue stealth, en als hij in melee range is, ben ik het zaadje..

een warlock zn enige kracht, is de melee vijanden ranged houden.. zodra dit dus generfed word, ben je gewoon kansloos..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 10:40:
[...]

lekker kut.. als je dus nu een kneus in je wsg party heb die je gefearde mob hit, (laten we zeggen een warrior) dan ben je dus gelijk het haasje aangezien hij in bez. rage op je af komt chargen..

maar vind het wel beter dan. Net wat ze ook bij pallys deden, ze konden eerst met Bless of Protection rond renne en tegelijker tijd de flag dragen, en na Bless of Protection Divine shield dragen.. maar dat hebben ze weg gehaald :( :'( , word het toch nog een beetje balanced

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 10:45:
[...]

dief van je eigen portemonee :P

die dingen gaan voor 14g per 10 als de darkmoon faire er is }>
omg! meen je dat nou!??!? krijg je daar dan die tickets voor..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

RaseriaN schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 10:41:
[...]

In feite he, ben ik daar best wel blij mee. En zeg alsjeblieft niet dat het in de huidige situatie niet imba is.
Vorige keer ook, zit ik op mijn LvL44 alt Warrior en kom ik een Warlock tegen.
Denk ik probeer het gewoon we zien wel wat het word :Y) Zoals verwacht krijg ik een DC op me klep en word daarna gefeared, niet het grootste probleem ware het niet dat ik gewoon een Pet op me had en hij vol aan het nuken was en de fear niet brak!

Ook met mn Rogue in PvP/BG's kom ik zo vaak tegen dat fear totaal niet breekt waardoor het kiten voor jullie wel heel erg makkelijk word :'(

@tomvandeburg
Euhm, welkom tot de wereld van Rogues en mindere mate Warriors.
Rogues zijn na 1.11 officieel de gimp class en Warriors hebben ook weinig liefde gehad na hun patch.
Alsjeblieft zeg, Fear is onze enige kite mogelijkheid, en dat lukt alleen als je tegenstander niet al in melee range is, want zonder DC krijg ik geeneen Fear op je als je als Warrior/Rogue op me in aan het hakken bent.

Ik vind het prima dat ze Fear nerfen, maar geef ons dan eindelijk eens een keer echte kite mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

On_E schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 10:48:
[...]

Alsjeblieft zeg, Fear is onze enige kite mogelijkheid, en dat lukt alleen als je tegenstander niet al in melee range is, want zonder DC krijg ik geeneen Fear op je als je als Warrior/Rogue op me in aan het hakken bent.

Ik vind het prima dat ze Fear nerfen, maar geef ons dan eindelijk eens een keer echte kite mogelijkheden.
Onze enige 2 mogelijkheden om terug te kunnen komen zit op een 5 minuten timer.
Waarvan er een een dure reagent gebruik en natuurlijk ook nog eens geresist van worden.
De 2e is zo makkelijk te counteren dat het niet meer leuk is (DC anyone?)

Jullie krijgen kitemogelijkheden als wij eindelijk kortere cooldowns krijgen om echt eens kiters te kunnen terugpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

On_E schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 10:48:
[...]

Lever je dan je pet in? >:)

Btw Parallel Evolution(H) migreert alsnog naar TM, dus goed voor de A/H ratio.
Ben benieuwd of er nu nog meer gaan volgen, dat laat Suicide squad vast nog wel even heroverwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

RaseriaN schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 10:51:
[...]

Onze enige 2 mogelijkheden om terug te kunnen komen zit op een 5 minuten timer.
Waarvan er een een dure reagent gebruik en natuurlijk ook nog eens geresist van worden.
De 2e is zo makkelijk te counteren dat het niet meer leuk is (DC anyone?)

Jullie krijgen kitemogelijkheden als wij eindelijk kortere cooldowns krijgen om echt eens kiters te kunnen terugpakken.
Stealth anyone ?

edit : rogues verdienen best een buff, maar zeker geen grote.

[ Voor 6% gewijzigd door On_E op 15-06-2006 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
Nou goed dan wordt het voor warlocks een stuk minder in pvp in de bg.

Dus wat zal de beste PvP class worden na de patch?

De rogue's met hun element of surprise.
De mage of shamans met hun nieuwe tree?
De warlock ? met hun mindere fear?

Find out at (wanneer de patch ook mag uitkomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
BootVluchteling schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 10:46:
[...]

omg! meen je dat nou!??!? krijg je daar dan die tickets voor..?
yups 20 tickets per 8
mooie is dat veel mensen dat niet weten ook niet van de dense stones trouwens :P

zeker nu je de proffession zelf niet meer nodig hebt om ze in te leveren kan je daar af en toe lekker mee verdienen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Owja Stealth, ik moet er 5 talent points instoppen anders zien jullie me van 20 yards afstand al. Hebben we alle buffs en alle AoE's nog niet meegerekend die in PvP/BG's worden gebruikt.
(Falldamage breaked Stealth, geresiste Rank 1 AoE breekt stealth, pets op aggresive breekt stealth)

Nou, dan open ik op je met een CS of Ambush, probeer ik een stunlock eruit te persen.
Mis ik 1 van de dingen krijgen we geheid een DC op ons hoofd en dan begint het kiten weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 10:56:
[...]

yups 20 tickets per 8
mooie is dat veel mensen dat niet weten ook niet van de dense stones trouwens :P

zeker nu je de proffession zelf niet meer nodig hebt om ze in te leveren kan je daar af en toe lekker mee verdienen ^^
oooeehhh.. ff rugged armor kits sparen dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

RaseriaN schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 10:59:
[...]

Owja Stealth, ik moet er 5 talent points instoppen anders zien jullie me van 20 yards afstand al. Hebben we alle buffs en alle AoE's nog niet meegerekend die in PvP/BG's worden gebruikt.
(Falldamage breaked Stealth, geresiste LvL1 AoE breekt stealth, pets op aggresive breekt stealth)

Nou, dan open ik op je met een CS of Ambush, probeer ik een stunlock eruit te persen.
Mis ik 1 van de dingen krijgen we geheid een DC op ons hoofd en dan begint het kiten weer :)
Waarom zie ik dan zat rogues AoE ontwijken, en als de kans daar is mensen op half hp 1-shotten ?

Zo zouden rogues imo moeten spelen (zo doe ik t zelf ook met mijn alt ;) ) maar ik heb vaak 't idee dat de meeste rogues ook even goed willen zijn in 1v1s waar beiden full hp hebben en zichtbaar zijn.

Element of suprise blijft het grote pluspunt van rogues, als je ze te sterk zou maken in gewoon combat zeg maar dan zijn we weer terug bij af en heersen rogues overal en altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Warlocks hebben verreweg de beste kite spreuk in het spel. Je moet er wel voor speccen maar dat zijn keuzes die je moet maken.

Zelf heb ik een warrior/warlock en hunter naar 60 gebracht en PvP met een warlock gaat verreweg het beste.
Warriors worden in een paar tellen afgemaakt als je erin charged. AV is nouwelijks te doen zonder healer. En als je eenmaal getarget bent als hunter is het moeilijk om afstand te krijgen

[ Voor 29% gewijzigd door Forn op 15-06-2006 11:05 ]

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

On_E schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 11:01:
[...]

Waarom zie ik dan zat rogues AoE ontwijken, en als de kans daar is mensen op half hp 1-shotten ?

Zo zouden rogues imo moeten spelen (zo doe ik t zelf ook met mijn alt ;) ) maar ik heb vaak 't idee dat de meeste rogues ook even goed willen zijn in 1v1s waar beiden full hp hebben en zichtbaar zijn.

Element of suprise blijft het grote pluspunt van rogues, als je ze te sterk zou maken in gewoon combat zeg maar dan zijn we weer terug bij af en heersen rogues overal en altijd.
Vertel mij helemaal niet wat Rogues moet doen en kunnen ;)

En wat krijg je als je mensen 1 shot? Krijg je whines op de forums over stealth en overpowered.
Wat krijg je dan? Een Speed Normalization Nerf zodat mensen minder hard kunnen openen.
En de Rogues die jij beschrijft zijn 1 soort namelijk de dagger wielding Rogues en alle andere dan? Die, zoals ik, met swords/fists rondrennen?

Rogues zijn sterk als ze dagger zijn en suprise hebben, maar buiten stealth? stellen we niks meer voor en hebben we echt zo weinig kans om dat verlies goed te maken dat het gewoon te belachelijk voor woorden is.

Ik hoef geen IWIN button te hebben, ik wil een kans hebben om uberhaupt te kunnen winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stealth moet een upgrade krijgen ivm met AOE.

Ik vind dat als je een AOE resist als je in Stealth dat je dan ook in Stealth moet blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

RaseriaN schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 11:05:
[...]

En de Rogues die jij beschrijft zijn 1 soort namelijk de dagger wielding Rogues en alle andere dan? Die, zoals ik, met swords/fists rondrennen?
Die moeten een Warrior rollen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 11:07:
Stealth moet een upgrade krijgen ivm met AOE.

Ik vind dat als je een AOE resist als je in Stealth dat je dan ook in Stealth moet blijven.
dan worden ze onverslaanbaar :( , of double damage, maar blijft wel stealth

*ff ergens anders dan locks en rogues*
ik zat gisteren met een PuG , een warrior, die natuurlijk moest tanken. Had dual wielded en ging in Attack/Beserker Stance tanken.., dus ik vroeg of ik beter kon tanken, maar ben niet in protection gespecced , dus geen bless of sanc :( , maar tanken lukte aardig . Ik kreeg alle aggro , alleen we hadden daar geen team work, iedereen schoot/sloeg maar wat rond, de warrior zat met altijd boven de 80 rage.... was dit keer gewoon pech hebben wat met sommige PuG kan je wel lekker meppen/slaan/healen.

Maar dit is een van de dingen die ik haat van PuG, warriors die hun werk niet doen.. We waren een keer bijna whiped omdat de warrior te weinig/geen aggro had, alle mini mobs en 1 elite gingen op de priest af.. ik probeerde de aggro weg te hale met Consecration 2 mini mobs weg kunnen halen en druid gehealed, ik zelf ook bijna dood... druid shield gegeven.. en mezelf.. de moest het maar ff volhouden.. :p , maar jah.. was wel lache tho... instance met geen death ervaring is nix aan.. geen uitdaging :P

en ja.. ik ging wel buffen.. :p met me buff mod (A), je moet wel zelf clicken (A)

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2006 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

On_E schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 11:08:
[...]

Die moeten een Warrior rollen. :+
Ja, haha, ik moet bijna lachen..

Moet zeggen, het speelt heel leuk zo op je Rogue in PvP/BG's.
Je zou bijna zeggen, maak een Rogue en speel eens tegen een Warlock die weet hoe die moet spelen. Kijken of je na 5x gekilled te zijn zonder dat je iets kan doen het nog zo leuk vind.

En rerollen omdat een andere class zn ability's duidelijk overpowered zijn en de class die de dupe is gewoon een buff nodig heeft?

@Takiho, wat nou double damage? gewoon als je iets resist dat je dan in stealth blijft staan!
Dus als een mage zn IAE aan het spammen is met Rank1 die zo weinig mana kost dat hij het automatisch terugregened, dat wij dan netjes in stealth blijven hangen.
En het maakt ons niet onverslaanbaar, het geeft ons een kans.

[ Voor 24% gewijzigd door RaseriaN op 15-06-2006 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

RaseriaN schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 11:14:
[...]

Je zou bijna zeggen, maak een Rogue en speel eens tegen een Warlock die weet hoe die moet spelen. Kijken of je na 5x gekilled te zijn zonder dat je iets kan doen het nog zo leuk vind.
Ik weet wel zeker dat ik het leuk vind, en kansloos ben ik absoluut niet.

sterker nog, ik vind mijn rogue inmiddels net zo leuk als mijn lock.

[ Voor 8% gewijzigd door On_E op 15-06-2006 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 11:14
Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 11:07:
Inderdaad. Hetzelfde met sap/distract en lightning shield van shamans, dan wordt je ook uit stealth gehaald.

Maar het ergste is nog wel dat pets (zowel van hunters als warlocks) je gewoon kunnen blijven aanvallen als ze je eenmaal getarget hebben. Je kunt weglopen, stealthen en zelfs vanishen wat je wil, die pet valt je toch wel aan.

Gelukkig wordt multi-shot/chain lightning/cleeve generfed ten opzichte van stealth, maar ik hoop dat ze dat van die pets ook fixen.

Verder mag naar mijn mening feign death -> frost trap wel generfed worden, want dat wordt echt misbruikt gewoon en ook geen enkele manier om het te 'counteren' voor een melee class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

On_E schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 11:18:
[...]

Ik weet wel zeker dat ik het leuk vind, en kansloos ben ik absoluut niet.

sterker nog, ik vind mijn rogue inmiddels net zo leuk als mijn lock.
Goed, je hebt gelijk.. ik laat me teveel opnaaien weer.
Komt Terr zo ook weer langs, post een warning en slot erop. Daar pas ik voor.

En fyi, ik ben al een Warrior aan het rollen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

En rerollen omdat een andere class zn ability's duidelijk overpowered zijn en de class die de dupe is gewoon een buff nodig heeft?

@Takiho, wat nou double damage? gewoon als je iets resist dat je dan in stealth blijft staan!
Dus als een mage zn IAE aan het spammen is met Rank1 die zo weinig mana kost dat hij het automatisch terugregened, dat wij dan netjes in stealth blijven hangen.
maar ik neem aan dat dit allemaal 1v1 is?

als het in WSG is, dat hoef je niet eens in stealth.. Het is dan gewoon Power Of Overmacht. Ren gewoon met ze 8e of een x aantal mensen naar de enemy base toe :) dan is het vrij wel zeker dat eerst een spellcaster word gedood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

RaseriaN schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 11:23:
[...]

Goed, je hebt gelijk.. ik laat me teveel opnaaien weer.
Komt Terr zo ook weer langs, post een warning en slot erop. Daar pas ik voor.

En fyi, ik ben al een Warrior aan het rollen :Y)
Ik hoef mijn gelijk niet te halen hoor, gewoon gezonde discussie !?

Zoals ik al zei, rogues kunnen best wat buffs gebruiken, maar zo slecht als ze tegenwoordig worden afgeschilderd vind ik ze zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:14
On_E schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 10:55:
[...]
Stealth anyone ?

edit : rogues verdienen best een buff, maar zeker geen grote.
Stealth moet wel duidelijk gefixed worden, het is zonder MoD een joke op het moment, maar goed die fix komt er aan. Ik heb verder eigenlijk geen klachten. Maar revamp brengt wellicht leuke nieuwe dingen ook en dat is altijd leuk meegenomen, we hebben best een aantal nutteloze talents. Ik heb verder eigenlijk weinig klachten op het moment. Ben tevreden over mijn performance in PVE & PVP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
Kaap schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 11:26:
[...]
Stealth moet wel duidelijk gefixed worden, het is zonder MoD een joke op het moment, maar goed die fix komt er aan. Ik heb verder eigenlijk geen klachten. Maar revamp brengt wellicht leuke nieuwe dingen ook en dat is altijd leuk meegenomen, we hebben best een aantal nutteloze talents. Ik heb verder eigenlijk weinig klachten op het moment. Ben tevreden over mijn performance in PVE & PVP.
Stel je daar AUB niet te veel van voor, want blizzard heeft al vaker gezegd dat de classes die op het eind een class review krijgen het het minst nodig hebben en er dus ook het minst aan veranderd zal worden. (als voorbeeld de mage review >.>)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

On_E schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 11:26:
[...]

Ik hoef mijn gelijk niet te halen hoor, gewoon gezonde discussie !?

Zoals ik al zei, rogues kunnen best wat buffs gebruiken, maar zo slecht als ze tegenwoordig worden afgeschilderd vind ik ze zeker niet.
Nouja verkeerd gezegt misschien van mijn kant.
Maar na zoveel tijd gestoken te hebben in mijn Rogue en vanaf patch 1.4 alleen maar naar beneden heb zien gaan en andere omhoog heb zien gaan word het gewoon irritant.

Vooral mensen die bang zijn om een nerf trekt bloed onder mn vingers vandaan.
Rogues zijn sterk en kunnen sterk zijn, maar dan moet wel alles goed gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Bosmonster schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 09:46:
Het kopen van geld mag ook gewoon, verkopen alleen niet.
Nee. Kopen van geld is net zogoed tegen de regels, en daar wordt je gewoon voor gebanned. Wat blizzard doet is gewoon de situatie een tijdje aanzien, gold farmers sturen grote sommen geld naar mensen, alle accounts waar geld naar gestuurd is, worden ook gebanned.
FF ter info: player characters zijn geen mobs, alleen NPCs worden met die term aangeduid ;)
RaseriaN schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 11:29:
En gek genoeg zijn rogues toch de grootste vrees van de meeste clothies. Kandanou? :)

[ Voor 18% gewijzigd door Hydra op 15-06-2006 11:31 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 12-09 21:56
[...]

Wat ze moeten nerfen is stunlock. Soms kan ik gewoon geen fuck doen als ik gegankt word door een rogue. Zelfs geen instant heal met m'n druid of shield/fear met m'n priest. Dát vind ik pas belachelijk. Helemaal belachelijk is dat een lvl 38 rogue mijn fucking epic geared druid bijna versloeg omdat stunnen *blijkbaar* geen drol met level verschil te maken heeft (of hij had gewoon geluk dat ie mij 6x achter elkaar kon stunnen). Maarja, zowat elke class heeft wel een counter-class die bijna onmogelijk is te verslaan, behalve warlocks. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

RaseriaN schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 11:29:
[...]

Nouja verkeerd gezegt misschien van mijn kant.
Maar na zoveel tijd gestoken te hebben in mijn Rogue en vanaf patch 1.4 alleen maar naar beneden heb zien gaan en andere omhoog heb zien gaan word het gewoon irritant.

Maar je moet ook toegeven dat voor die patches rogues alleenheersers waren wat pvp betreft ?

En van lvl 1 t/m 59 zijn ze nog steeds de sterkste, of dat nou belangrijk is of niet.

Maar goed, eindeloze discussie misschien, ik heb iig heel wat speelplezier teruggevonden sinds ik mijn rogue speel, had altijd maar een hekel aan de class, maar inmiddels vind ik ’t de leukste om te spelen samen met de warlock. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Hydra schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 11:30:
[...]

Nee. Kopen van geld is net zogoed tegen de regels, en daar wordt je gewoon voor gebanned. Wat blizzard doet is gewoon de situatie een tijdje aanzien, gold farmers sturen grote sommen geld naar mensen, alle accounts waar geld naar gestuurd is, worden ook gebanned.
Kun je me die regel even aanwijzen alsjeblieft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongens.. ff jullie mening..

Zal ik met Dorf Shadow Priest spelen of met een NE Rogue?

ik vind dat priest minder snel dood gaat, maar rogue gaat iets sneller dood...maar is wel wat sterker

2-3 mobs achter hem aan en dan kan je sprint gebruiken.. maar misschien komt het omdat ik het verkeerd aanpak. of gaan ze gewoon wat vaker dood omdat ik nog maar level 16 ben

iemand tips/hints voor het spelen van Rogues ?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2006 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
wat is een CD..? cooldown niet, maar over warlock vs rogue oppassen voor CD ofzo..?

nogmaals.. een warlock zonder fear is een dode lock. de enige pet in BG die ik gebruik is felhunter.. en die doet niet zo bar veel dmg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

On_E schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 11:32:
[...]

Maar je moet ook toegeven dat voor die patches rogues alleenheersers waren wat pvp betreft ?

En van lvl 1 t/m 59 zijn ze nog steeds de sterkste, of dat nou belangrijk is of niet.

Maar goed, eindeloze discussie misschien, ik heb iig heel wat speelplezier teruggevonden sinds ik mijn rogue speel, had altijd maar een hekel aan de class, maar inmiddels vind ik ’t de leukste om te spelen samen met de warlock. :)
Ik zal nooit ontkennen dat rogues 1-59 heel erg sterk zijn, zoniet de sterkste van alle classes.
En voor de 1.4 Patch waren we gewoon heel sterk en in de handen van goede spelers onverslaanbaar.

Rogue is een leuke class en heeft zo ook zn charmes, stealth is gewoon geweldig om mee te spelen en mensen mee te ganken. Het probleem is gewoon dat je zo makkelijk de lul kan zijn :)

En nogmaals, het is gewoon frustratie die niet persoonlijk tegen iemand of een class is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
BootVluchteling schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 11:35:
wat is een CD..? cooldown niet, maar over warlock vs rogue oppassen voor CD ofzo..?

nogmaals.. een warlock zonder fear is een dode lock. de enige pet in BG die ik gebruik is felhunter.. en die doet niet zo bar veel dmg..
ehm.. we hebben ook nog steeds Seduce en CoEx/Dot kiting hoor...

fear is goed, maar echt niet de enige optie..

[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 15-06-2006 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 11:37:
[...]

ehm.. we hebben ook nog steeds Seduce en CoEx/Dot kiting hoor...

fear is goed, maar echt niet de enige optie..

.. zelfs DoT/draintanking werkt tegen veel tegenstanders nog prima..
Elke Warlock is SM/Ruin en loopt rond met een Succubus inderdaad. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Weet iemand hoe de mod heet waardoor het dropwindow van drops van mobs bij je muis komt en niet ergens in de hoek?

Ik had wel zoiets, maar door nieuwe pc en dus nieuwe WoW install heb ik die dus niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
On_E schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 11:39:
[...]

Nee, natuurlijk niet... maar zeggen dat Fear je enige optie is is wel erg kortzichtig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 11:40:
[...]

Nee, natuurlijk niet... maar zeggen dat Fear je enige optie is is wel erg kortzichtig..
We zullen zien als 1.11 live is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Miura-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-09 19:50
superbassie schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 11:40:
Weet iemand hoe de mod heet waardoor het dropwindow van drops van mobs bij je muis komt en niet ergens in de hoek?

Ik had wel zoiets, maar door nieuwe pc en dus nieuwe WoW install heb ik die dus niet meer.
http://www.curse-gaming.c...1-quickloot-improved.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

On_E schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 11:39:
[...]

ik doe het makkelijker

begin gewoon curp op de target, en laat him wat slaan (is geen probleem) als ik nightfall proc (80% het gevalt) gebruik ik ZHC dan meteen deathcoil, SB en meteen Shadowburn....dat is met trinket meestal deathcoil 600/700, SB van 1.5K tot 2.9k en shadowburn van 1k tot 2k

dat is wel genoeg om te winnen, soms natuurlijk crit ik niet ...dan fear ik wat immulte en misschien SB als ie niet dood is ^^

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

se7en schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 11:43:
[...]

ik doe het makkelijker

begin gewoon curp op de target, en laat him wat slaan (is geen probleem) als ik nightfall proc (80% het gevalt) gebruik ik ZHC dan meteen deathcoil, SB en meteen Shadowburn....dat is met trinket meestal deathcoil 600/700, SB van 1.5K tot 2.9k en shadowburn van 1k tot 2k

dat is wel genoeg om te winnen, soms natuurlijk crit ik niet ...dan fear ik wat immulte en misschien SB als ie niet dood is ^^
80% ?

Je bedoelt maximaal 4% ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Hydra schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 11:30:
[...]
Ken diverse mensen in high end raiding guilds waar b.v. de AQ40 whipes volledig gefinancierd werden door gold te kopen en die zijn 3 maanden later nog niet geband.

Blizz doet niks tegen gold kopen. Wel tegen bots etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Whoohooo, eindelijk weer een kans tegen die kutFears! Nu nog even Soullink nerfen en ik ben weer helegaar happy ;p

Las het ook ja, 500 DD breekt Fear in like 90% van alle gevallen. Met dots was het weer een ander scheef verhaal maar ook dan breekt het makkelijker als je emer +spelldamage had oid.

Kortom, eindelijk weer eens goed nieuws voor warriors en rogues :)
Azqi schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 11:52:
[...]

Ken diverse mensen in high end raiding guilds waar b.v. de AQ40 whipes volledig gefinancierd werden door gold te kopen en die zijn 3 maanden later nog niet geband.

Ben er zelf ook schuldig aan en heb genoeg guildies die het doen. Nog nooit last mee gehad. Geen garantie natuurlijk, maar je hoeft er geen shit mee te verwachten :)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2006 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
[...]

Precies.. ik heb zelf ook al enkele malen 1000G gekocht, omdat ik het nogal zonde vind van mn tijd om uren te grinden (werk er liever 10 minuten voor irl :P).

In de voorwaarden staat alleen dat het VERKOPEN van ingame goederen verboden is, omdat de items eigendom zijn en blijven van Blizzard (en je daar dus geen geld aan mag verdienen door verkoop). Het kopen van de goederen is geen overtreding van die rechten.

[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 15-06-2006 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 11:53:
[...]

Whoohooo, eindelijk weer een kans tegen die kutFears! Nu nog even Soullink nerfen en ik ben weer helegaar happy ;p

Las het ook ja, 500 DD breekt Fear in like 90% van alle gevallen. Met dots was het weer een ander scheef verhaal maar ook dan breekt het makkelijker als je emer +spelldamage had oid.

Kortom, eindelijk weer eens goed nieuws voor warriors en rogues :)
Tegen Warriors heb ik geen SL of Fear nodig hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 11:56:
Precies.. ik heb zelf ook al enkele malen 1000G gekocht, omdat ik het nogal zonde vind van mn tijd om uren te grinden (werk er liever 10 minuten voor irl :P).
Door te kopen doe je er wel aan mee... zonder kopers zouden er geen farmers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
On_E schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 11:57:
[...]

Tegen Warriors heb ik geen SL of Fear nodig hoor ;)
Hmm.. met een Fury warrior in je nek kun je anders verdomd weinig meer doen... Als ik mazzel heb kan ik openen met een DC en daar wat voordeel uithalen, anders ben ik echt de lul :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 11:59:
[...]
Door te kopen doe je er wel aan mee... zonder kopers zouden er geen farmers zijn.
Daar gaat het niet om. Het gaat erom of het een bannable offence is, en dat is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 10:05:
Eya je bent een vuile lucker :P
Andere hunter zit zo erg te slacken dat ie een raid kick krijgt, eya (silk dude :S) komt erbij en chrom dropt voor de 4e keer zijn fucking xbow. Geen enkele cts, schild, ten storm shoulders of cloak zijn ooit gedropt, maar wel 4 hunter bogen. Bestaat er nog gerechtigdheid :(
Buff slackers :Y)

Enneh, me getting that bow is toch gewoon gerechtigheid :Y) Nu mag de overige loot wel gaan droppen, we hebben need op minimaal 2 schilden en een CTS :P

Maar geef toe, het tranqen was über gezien het feit dat we met z'n 3en waren :D

Gisteren Nef was trouwens wel diep bedroevend. Pull, we hadden bronze en blue, fase 1 ging aan beide kanten echt perfect (wat een zieke damage doet die xbow :X). Nef was gelijk stabiel in fase 2, nul deaths. Bij 21% iedereen bij elkaar staan om de zerg op te vangen..staat er ineens een warrior in aggro boven de warrior die normaal de fear breekt. Gevolg: shadow flame over de complete raid op ~8 mensen na :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 11:05:
[...]

Rogues zijn sterk als ze dagger zijn en suprise hebben, maar buiten stealth? stellen we niks meer voor en hebben we echt zo weinig kans om dat verlies goed te maken dat het gewoon te belachelijk voor woorden is.
Rogues zijn uiteraard afhankelijk van stealth omdat de hele class daar omheen ontworpen is. Stealth en stuns zijn de sterke kanten van de rogue. En mijn lieve kleine mage met 2.8k hp wordt vrijwel altijd ge-2-shot door rogues. Ook met full health. Ambush *crit* gevolgd door een backstab *crit* en ik sta weer bij de graveyard. Mijn GM heeft wel eens een mooie topic geopend op de rogue forums waar hij argumenten gaf dat stealth in de huidige vorm overpowered is.

Over Warlocks en fear. Natuurlijk is fear 'nodig', anders hadden jullie het niet gehad. Maar in de huidige vorm is fear imo de meest overpowered CC in het spel. Soms wordt ik gefeared voor 20 seconden, en dat duurt ook echt 20 seconden. Ik kan bijna een kopje koffie gaan zetten. Als fear is afgelopen is de rest van de party dood en is het gg. Of je wordt gefeared, genuked, en de fear breekt maar niet. 2.8k damage zonder dat de fear breekt. Ik ben dan ook blij dat fear meer in lijn wordt gebracht met andere CCs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 11:59:
[...]
het is meer een fiseuse cirkel, zonder famers zouden er geen kopers zijn. De prijzen gaan er wel omhoog door ^^ ,voordeel voor sellers, nadeel voor buyers B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
ach ja shit happens :P
wel jammer though inderdaad, btw ik kreeg eerst een flamebreath en toen pas een shadowflame :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 12:12:

Over Warlocks en fear. Natuurlijk is fear 'nodig', anders hadden jullie het niet gehad. Maar in de huidige vorm is fear imo de meest overpowered CC in het spel. Soms wordt ik gefeared voor 20 seconden, en dat duurt ook echt 20 seconden. Ik kan bijna een kopje koffie gaan zetten. Als fear is afgelopen is de rest van de party dood en is het gg. Of je wordt gefeared, genuked, en de fear breekt maar niet. 2.8k damage zonder dat de fear breekt. Ik ben dan ook blij dat fear meer in lijn wordt gebracht met andere CCs.
Fear duration is 15 seconden, en alleen de eerste keer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 12:13:
[...]

het is meer een fiseuse cirkel, zonder famers zouden er geen kopers zijn. De prijzen gaan er wel omhoog door ^^ ,voordeel voor sellers, nadeel voor buyers B)
De prijzen gaan omhoog door farmers? Het is toch zo dat door farmers het aanbod groter wordt? Een groter aanbod betekent meer concurrentie en dus lagere prijzen, of ben ik nu gek? (Heb alleen economie gehad in 4 VWO ooit)

Oh, en het is een vicieuze cirkel.
On_E schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 12:16:
[...]

Fear duration is 15 seconden, en alleen de eerste keer....
Hmm 15 seconden dan. Maakt niet heel veel uit, na 10 seconden ben ik dan toch meestal dood ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2006 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 12:17:
[...]

De prijzen gaan omhoog door farmers? Het is toch zo dat door farmers het aanbod groter wordt? Een groter aanbod betekent meer concurrentie en dus lagere prijzen, of ben ik nu gek? (Heb alleen economie gehad in 4 VWO ooit)

thanks voor correctie :D

enne neej je bent niet gek :) , deels heb je gelijk met aanbod wordt groter, items worden goedkoper. Maar je bent vergeten dat er ook Gold Farmers zijn (ook farmers) die gold verkopen voor RL geld. Meer geld is duurdere spullen. Tenminste is op mijn server, eerst zag je dat een bepaalde item voor een Xg verkocht werden maar iemand zat om de zoveel uur te yelle *go to www.%^&*().com for buying money* ofzo en het zelfde item werd voor een XXg verkocht.

met items farmen,
bedoelen ze dan dat je per bot, 24/7 zit te grinden voor items of voor een bepaalde tijd. If zo, dan hoor ik denk ik ook bij de item farmers. Ik zit soms de hele dag te grinden voor een epic.... maar doe het natuurlijk niet dagelijks

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2006 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Miura-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-09 19:50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik nou die video van die shadowpriest met een fikse holy fire crit gemist? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 12:26:
[...]

Heb ik nou die video van die shadowpriest met een fikse holy fire crit gemist? ;)
neej :p je hebt het nog nie gemist.. komt vandaag. Een vriend van me kwam niet online.. dus kon nie voor linkje zorgen.. :( sorry
Viggen schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 12:31:
[...]

dat noemen we nou inflatie :P

komt meer geld beschikbaar -> geld wordt minder waard -> meer geld nodig om een item te kopen... :)
and i love it :D , cause.. kep nog wat epic items om te sellen. Gewoon wachten tot de tijd rijp is en dan het verkopen _/-\o_ _/-\o_ (kep nu 230G ^^ )

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2006 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 12:22:
[...]

thanks voor correctie :D

enne neej je bent niet gek :) , deels heb je gelijk met aanbod wordt groter, items worden goedkoper. Maar je bent vergeten dat er ook Gold Farmers zijn (ook farmers) die gold verkopen voor RL geld. Meer geld is duurdere spullen. Tenminste is op mijn server, eerst zag je dat een bepaalde item voor een Xg verkocht werden maar iemand zat om de zoveel uur te yelle *go to www.%^&*().com for buying money* ofzo en het zelfde item werd voor een XXg verkocht.

met items farmen,
bedoelen ze dan dat je per bot, 24/7 zit te grinden voor items of voor een bepaalde tijd. If zo, dan hoor ik denk ik ook bij de item farmers. Ik zit soms de hele dag te grinden voor een epic.... maar doe het natuurlijk niet dagelijks
dat noemen we nou inflatie :P

komt meer geld beschikbaar -> geld wordt minder waard -> meer geld nodig om een item te kopen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 12:17:
[...]

[...]

Hmm 15 seconden dan. Maakt niet heel veel uit, na 10 seconden ben ik dan toch meestal dood ;)
Zodra mensen meer gold hebben zijn ze bereid meer gold te betalen voor producten. Hier worden mensen die geen gold kopen dus het slachtoffer van.

edit: zo werkte het iig in lineage 2 ;)

[ Voor 4% gewijzigd door ebborazor op 15-06-2006 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razor Blade of the Strength voor maar 9.50G 8)7 best wel duur voor een mooie item.. Maar is het eigenlijk wel waard om het te kopen?
Ben eigenlijk opzoek naar nieuwe items.. :P , en what bout the item in AV, kep gehoord dat je daar een wapen kon krijgen (quest) met +15 str/agi/sta , klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Over the recent weeks we have been investigating the activities of certain individuals who have been farming gold in order to sell it in exchange for real world currency. After researching the situation, we have issued permanent suspensions to over eight hundred accounts that have been engaging in this practice. We do not condone such actions and will take decisive action as they are against our policy and damage the game economy as a whole. We will continue researching this matter. If you suspect someone of taking part in said gold farming, please eMail the report to wowaccountreviewEU@blizzard.com"

Hier wordt niks vermeld over het kopen van goud, alleen over het aanbieden ervan.

@ebbo, ja ok dat mensen spontaan een gat in de hand ontwikkelen als ze goud als water kunnen krijgen, vooruit :p
Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 12:40:
Razor Blade of the Strength voor maar 9.50G 8)7 best wel duur voor een mooie item.. Maar is het eigenlijk wel waard om het te kopen?
Ben eigenlijk opzoek naar nieuwe items.. :P , en what bout the item in AV, kep gehoord dat je daar een wapen kon krijgen (quest) met +15 str/agi/sta , klopt dat?
Naar mijn mening kan je sowieso beter geen wapens e.d. van het AH halen. Puur geldverspilling.

Wapen in AV is The Unstoppable Force (TUF). Te verkrijgen bij de vendor in de Alterac Mountains na het behalen van Exalted reputation bij de Stormpike Guard en het overhandigen van 140g 84s 10c.

EDIT: of je bedoelt de Ice Barbed Spear, inderdaad een quest reward uit AV.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2006 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Bosmonster schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 11:33:
Kun je me die regel even aanwijzen alsjeblieft?
"Anything that Blizzard Entertainment considers contrary to the "essence" of World of Warcraft." ;)

Als ze de demand niet aanpakken, blijf je goldsellers houden. Goldbuyers worden ook gebanned.
En ik ken iemand die gebanned is omdat 'ie gold gekocht heeft. Ik geloof weinig van die AQ40 wipe verhalen, waarom zou je het risico nemen, het is zonder goldbuyen prima te financieren, gewoon wat BoE epics / EoD / Leafs verkopen.
Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 11:53:
Fears maak ik me weinig zorgen over op m'n mage. Gister rank 2 gehaald en heb dus trinket + WotF :P

[ Voor 62% gewijzigd door Hydra op 15-06-2006 13:03 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Hydra schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 12:59:
[...]

"Anything that Blizzard Entertainment considers contrary to the "essence" of World of Warcraft." ;)

Als ze de demand niet aanpakken, blijf je goldsellers houden. Goldbuyers worden ook gebanned.

[...]

En ik ken iemand die gebanned is omdat 'ie gold gekocht heeft. Ik geloof weinig van die AQ40 wipe verhalen, waarom zou je het risico nemen, het is zonder goldbuyen prima te financieren, gewoon wat BoE epics / EoD / Leafs verkopen.
Lees de reactie van Zoneseek nog eens en start believing. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hydra schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 12:59:
[...]

Ehm yeah.. als dat zo was dan hadden ze helemaal geen voorwaarden nodig verder natuurlijk B) Dan is dat ene regeltje genoeg voor ieder spel.

Feit is dat er in de voorwaarden alleen het verkopen met naam genoemd staat omdat het niet strookt met intellectuele eigendommen. Het kopen van goederen breekt geen enkele regel.

En jij 'kent een goldbuyer die gebanned is'. Ik ken er geeneen, alleen maar goldbuyers die niet gebanned zijn. Dat zegt dan ongeveer evenveel: helemaal niets.

[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 15-06-2006 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 13:14:
[...]

Ehm yeah.. als dat zo was dan hadden ze helemaal geen voorwaarden nodig verder natuurlijk B) Dan is dat ene regeltje genoeg voor ieder spel.

Feit is dat er in de voorwaarden alleen het verkopen met naam genoemd staat omdat het niet strookt met intellectuele eigendommen. Het kopen van goederen breekt geen enkele regel.

En jij 'kent een goldbuyer die gebanned is'. Ik ken er geeneen, alleen maar goldbuyers die niet gebanned zijn. Dat zegt dan ongeveer evenveel: helemaal niets.
Als er één goldbuyer om die reden is gebanned zegt dat natuurlijk veel meer dan al die andere die niet zijn gebanned. Kennelijk beschouwt Blizzard het dan dus als bannable offense. Dat het slecht te constateren is en dat die andere dus niet gepakt zijn is wat anders.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2006 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 13:17:
[...]

Als er één goldbuyer om die reden is gebanned zegt dat natuurlijk veel meer dan al die andere die niet zijn gebanned. Kennelijk beschouwt Blizzard het dan dus als bannable offense. Dat het slecht te constateren is en dat die andere dus niet gepakt zijn is wat anders.
Maar vaak weet je alleen van iemand dat ie gebanned is, en niet waarom. Het is niet zo dat Blizzard dat aan de grote klok hangt. Voor hetzelfde was die persoon schuldig aan weet-ik-veel wat voor bannable offense, alleen weten mensen van hem dat hij gold heeft gekocht en dan wordt die link gemaakt.

1+1 hoeft niet altijd 2 te zijn in deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk zou Gold kopen gelinkt moeten worden aan Items kopen voor cash en zou Blizz zijn/haar regels moeten aanscherpen.

IMO is Gold ook een WoW item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 13:17:
[...]

Dat hij zegt dat ie iemand kent die zegt dat ie daarvoor gebanned is... dat zegt niet zoveel ;)

Dan hecht ik meer waarde aan de zekerheid van mensen die niet gebanned zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 13:25:
Eigenlijk zou Gold kopen gelinkt moeten worden aan Items kopen voor cash en zou Blizz zijn/haar regels moeten aanscherpen.

IMO is Gold ook een WoW item.
Ook items kopen is niet verboden... verkopen wel (je verkoopt een item dat niet van jou is).

Het kopen is geen regel aan te verbinden. Je eigent je geen item toe wat niet van jou is (kan niet, het blijft fictief), en je haalt er ook geen financieel gewin mee.

Daar heeft Blizzard dus helemaal geen nadeel van.

Tuurlijk kun je zeggen "maar als niemand wat zou kopen dan zou er ook geen markt zijn"... maar zo werkt het in het echte leven natuurlijk niet..

[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 15-06-2006 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:00

DinX

Motormuis

Gold kopen zou net zo "strafbaar" moeten zijn (als het dat al niet is) als items verkopen.
Het verneukt gewoon de hele economie op de servers.

En die smoesjes dat het nodig is vor repair costs ? Wel, dan raid je maar een avond minder en ga je maar grinden.

[ Voor 5% gewijzigd door DinX op 15-06-2006 13:30 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

Misschien ben ik dan wel een nitwit ofzo, maar zou het zonde van het spel vinden als ik goud IRL zou gaan kopen. Tuurlijk is het wel lekker dat als je met xK goud de AH binnenloopt je alles kan kopen wat je graag zou willen hebben, maar dan is het toch niet leuk meer.

Nu heb ik nog wel eens dat ik iets zie wat ik graag zou willen hebben, maar als ik dan kijk wat het moet kosten en hoeveel goud ik ondertussen verzameld heb (zo'n 130G nu) dan laat ik het regelmatig varen, dan maar wachten totdat ik er wel het geld voor over heb.

Maar zoals gezegd, wellicht ben ik iet wat naief.

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Dampie schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 13:30:
Misschien ben ik dan wel een nitwit ofzo, maar zou het zonde van het spel vinden als ik goud IRL zou gaan kopen. Tuurlijk is het wel lekker dat als je met xK goud de AH binnenloopt je alles kan kopen wat je graag zou willen hebben, maar dan is het toch niet leuk meer.

Nu heb ik nog wel eens dat ik iets zie wat ik graag zou willen hebben, maar als ik dan kijk wat het moet kosten en hoeveel goud ik ondertussen verzameld heb (zo'n 130G nu) dan laat ik het regelmatig varen, dan maar wachten totdat ik er wel het geld voor over heb.

Maar zoals gezegd, wellicht ben ik iet wat naief.
Als ik een quest wil doen (ik noem maar wat, tier 0 -> 0.5) en om de quest te doen heb ik al een paar honderd G nodig... dan vind ik dat vrij suf. Waarom moeten daar items in zitten die 120G kosten?

Ik wil lol kunnen hebben in het spel, zonder verplicht te zijn me het leplazerus te grinden.

Dus ik koop soms geld ipv grinden. En kan daarmee leuke dingen kopen die ik anders nooit zou kunnen kopen. Blizzard heeft het grotendeels aan zichzelf te danken, doordat ze er zo'n gold-fest van hebben gemaakt.

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 15-06-2006 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enige reden waarom ik gold zou kopen is omdat repairs en enchants zo duur zijn. En tier 3 materialen kosten geld, en dan moeten daar ook weer enchants op straks, enzo.

Ik heb nog nooit gold gekocht, en ik betwijfel of ik het ooit zou doen. Helemaal omdat ik absoluut niet wil dat mijn account ook maar enig gevaar loopt. Maar aantrekkelijk is het wel, helemaal omdat het zo makkelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar geld kopen of geld niet kopen.. heeft niks met Inflatie te maken.

theori:
Die mensen moeten het geld ook ergens gaan grinden, uit mobs? van zeldzame items? who knows.. Als die mensen 10k Grinden (zonder bot) betekent het eigenlijk dat het op een legale manier is gedaan. Als mensen het met hun RL cash willen kopen, heeft eigenlijk nog niks met de inflatie gedaan. Inflatie gaat pas omhoog wanneer men zelf meer geld heeft, dat kan alleen dmv Grinden. Je kan immers niet het geld ergens vandaan toveren. Hoe langer de server bestaat hoe duurde het items is voor een nieuwe speler.

maar dit is alleen een theori :)

@bosmonster

Hint: om aan geld te komen hoef je niet alleen maar te grinden.
(ervaring met andere MMO's B) )

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2006 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:00

DinX

Motormuis

Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 13:39:

Hint: om aan geld te komen hoef je niet alleen maar te grinden.
(ervaring met andere MMO's B) )
Precies. Met een beetje rondrennen en herben krijg je in een mum van tijd bakken g binnen. Mountain Silversage, Dreamfoil, Icecap,... Prijzen van 8-20g (afhankelijk van het moment).
Zo'n paar stacks heb je zo bij elkaar.

Goud kopen is gewoon cheaten. Alleen doe je het zelf niet maar laat je het anderen tegen betaling voor je doen. En mensen die niet willen grinden ... wat had je anders verwacht ? Het is een mmorpg, dat zijn allemaal grindfests. Als je leuke gear wil dan moet je er maar voor werken ook, en ja, dat moet ook buiten de raids.

Gewoon luierikken zijn het, die voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten. Erg fijn voor de mensen die wel de tijd en moeite erin steken en nog minder g hebben dan degenen die het even op internet kopen.

Je geeft jezelf onrechtmatig een voordeel tov andere spelers -> cheaten.

Steek maar allemaal lekker je kop in het zand. Je cheat net zo hard alsof je zelf een bot zou hebben draaien. Niet gaan schuilen onder smoesjes van "ja, maar kopen mag". Cheaters zijn het die kopers, allemaal.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

Maar het bij elkaar grinden van je centen is toch een integraal onderdeel van het spel. Dus als iets duur is zal dat waarschijnlijk wel een reden hebben. Wellicht om die T3 spullen redelijk exclusief te houden. Dat mensen die het daadwerkelijk klaar hebben gespeeld om zelf het geld bij elkaar te schrapen nog met enige trots door het spel kunnen wandelen. En niet dat er hele volksstammen straks met dezelfde gear rondlopen.

Niet dat ik het veroordeel dat goud kopen, dat moet een ieder voor zich weten, maar persoonlijk zou ik er niet aan beginnen. Gewoon omdat ik het leuk vind om moeite te doen voor de verschillende aspecten van het spel.

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om nog even dieper op het verhaal kopen/verkopen in te gaan, ff een linkie naar een uitspraak door een GM gevonden op het WoW forum:

http://forums-en.wow-euro...-en&t=29&p=1&tmp=1#post29
We also want to remind potential buyers in the game to please refrain from buying in-game property with real money. We understand the temptation to purchase better items, but Blizzard, and not the seller, does own all in-game property. In addition, we feel that characters can find ample equipment and money within the game through their own adventuring and questing. Please understand that if you do purchase in-game property from sellers on eBay and personal sites, we may temporarily suspend your account, and at the very least, delete the offending items.
Hier wordt toch duidelijk gesproken, zij het in het engels, over kopen.
M.a.w. niet toegestaan en wat mogelijk leidt tot sancties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DinX schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 13:47:
[...]

Precies. Met een beetje rondrennen en herben krijg je in een mum van tijd bakken g binnen. Mountain Silversage, Dreamfoil, Icecap,... Prijzen van 8-20g (afhankelijk van het moment).
Zo'n paar stacks heb je zo bij elkaar.
hehehe, dat is ook grinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

DinX schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 13:47:

Steek maar allemaal lekker je kop in het zand. Je cheat net zo hard alsof je zelf een bot zou hebben draaien. Niet gaan schuilen onder smoesjes van "ja, maar kopen mag". Cheaters zijn het die kopers, allemaal.
Ben het hier zeker mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:14
Gelukkig zag Sony het licht in het oneindige gold selling/buying probleem. Ze hebben gewoon zelf die service aangeboden om zo derden onderuit te halen.

Blizzard kan wel leuk van alles gaan bannen maar dit kost ze ten eerste mankracht en dus geld. Vervolgens verliezen ze inkomsten door de accounts te bannen. 30.000 * 12 Euro = kassa!

Als ze het net als Sony aan zouden pakken hebben ze in ieder geval de inkomsten van die accounts, maar belangrijker nog, potentiele gold kopers zullen sneller naar hun eigen service komen omdat ze liever niet gebanned zouden worden, hierdoor pik je dus de klanten van goldfarmers weg. Sony zal vast en zeker een percentage van de verkoop krijgen.

Let's face it, voor elke goldfarm account die ze bannen, logt de volgende dag er gewoon wel weer 1 in.

Andere aanpak is wat Mythic deed. Het gewoon geheel toelaten. Het gevolg was dat de prijzen van items gigantisch stegen. Het gevolg hiervan was dat meer mensen gold gingen kopen, waardoor meer bedrijven gingen farmen en zodoende er een mega concurrentie kwam waardoor de prijs van ingame gold heel erg laag werd. Dit koste Mythic geen mankracht en geen inkomsten. Sterker nog, Mythic assisteerde bijvoorbeeld zelfs met de verkoop van accounts om scams te voorkomen _/-\o_

Ach jah, ik heb er verder geen moeite mee als iemand gold koopt. In mijn guild zitten er ook een aantal. Moet ieder zelf weten. Ik kom met herbalism toch wel aan mijn geld, 20G voor een stack silversage, 2 stacks per dag herben is zo gedaan, tel uit je winst. Heb vorige week darkmoon boek gekocht, materials voor naxx alvast gekocht en wat bags voor mijn altjes enzo, van 470G naar 100 en nu zit ik alweer op 380G.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.