RaseriaN schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 15:05:
[...]
Autoshield... zal de MT leuk vinden als die een keer flink gecrit word
[...]
Dus, dat zegt wat? Dat je goed kan lullen? Als je met zon instelling/spec bij ons probeert binnen te komen lachen we je eerst vierkant uit, lachen daarna nog op Ventrilo en Officerchat en declinen je daarna met een 'succes bij andere guilds!'
[...]
Ben je ook niet, en word je ook nooit. Geen second, geen third.
Jij moet geen aggro opwekken, jij moet zorgen dat andere geen aggro krijgen en dat je MT rechtblijft staan en de aggro houdt! Als jij aggro hebt, kun je dat never nooit niet meer dumpen (ja door dood te gaan).
[...]
Goede Paladin gear! Brute stamina en strenght! Intellect en spelldamage heb je ook totaal niet nodig. Zo onhandig bij je dikke autoattack crits..
enchants mijn vriend.. enchants..., gewoon veel INT enchants op armors
o jah.. kep nu uitgelegd wat "stun" goed voor is.. en nu jij

waar is paladin goed voor, wat doe je in instances als pala zijne.. als er al een Pri Healer is.. (en niet zegge dat je iedreen ga buffen.. dat is standaard). Ik vind dat je veel kritiek heb op mij, weet nie waarom maar boeit mij ook nie zo, maar onderbouw je kritiek eens.. O_O , enne.. neej.. ik word nie gekick van me guildie.. en zou het ook nie eens erg vinden..

.. dan is het op Op naar de AQ40 guildies.. maar blijf liever hier.. veel leuker..

enne kep geen autoattack
we hebben geen warrior als tanker O_o ,maar een paladin.. iemand moet toch de priest beschermen?? Ik ga zelfs met Plezier dood als ik maar de priest kan redde.. vaak is het toch maar 1 mob of 2 (enne beste vriend.. ik ben paladin.. kan mezelf healen.. 1-2 mobs is easy

)
@ hierboven.
1) we hebben geen rogues/locks in de guild of nog nooit gezien
2) een paladin zit altijd te tanken, simpel omdat de warrior Fury/Arms en voor dps wilt gaan)
3) we gaan altijd met een standaard party met 2 palas,1 warrior , 1 healer, 1 hunter
4) ik krijg niet zo veel pijn van mobs.. maar als ik pijn krijg doe ik healen of divine shield..
5) gebruik lay on hands if needed on healer..
6) if healer is oom, ga ik healen
7) ik kan beter dps geven dan toe kijken en wachtent tot als priest oom'd is

ik ken mijn party beter dan Jij
9) laat mij op mijn manier spelen.. want we zijn nog nooit whiped in instances... (noujah.. bijna.. 1x hunter en ik nog over.. ik hunter healen en meppen tegelijk, beide shield om en bandage maar, mana sparen voor meerdere heals. we hadde 3 elites kunne dode met ze 2e ^^ . was in brd

)
Ryceck schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 15:16:
[...]
Ignore takiho
Gewoon dik 20/0/31 of 18/0/33 shadow gaan. Shadowspecced kan je nog steeds perfect healen in de pre-MC instances en gezien je niet altijd kan instancen kan je met shadow iig lekker grinden in WPL/EPL vanaf lvl48

Zodra je echter MC e.d. ingaat (als je dus al lvl60 bent) wordt het pas echt interessant om te respeccen naar holy/disc of disc/holy. Voor die tijd is shadow the way to go iig
Bron van deze wijsheid: me eigen priest van dik een jaar oud
@ Takiho: een pally moet je daar gebruiken waartie nodig is.
Dat houdt in dat je in pre-MC instances vaak als secondary dps of secondary healer terecht komt maar voornamelijk zal je als primary buffer rondhangen en eigenlijk verder niets 100% goed kunnen. Je bent nu eenmaal een klasse welke van alles een beetje kan maar van niets alles

Zodra je in MC komt dan is het multi-tasking feestje over en ben je gewoon healbot. DPS @ MC is not-done, casting is not-done, tanking is not-done. Een raid heeft gemiddeld 12-15 healers nodig, en als de pallies niet willen healen dan schoppen we die eruit en nemen we wel priests mee...

Kiezen of delen lijkt me

jah.. buffen doe je ook om de seconden he... maar met raid heb je wel gelijk hoor + autobuff doet het meeste werk die buffed vanzelf als ik op de characters click
[
Voor 54% gewijzigd door
Verwijderd op 14-06-2006 15:22
]