Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 78 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.388 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 10:56
Waarom hebben we eigenlijk een discussie
Mages en Rogues worden omschreven als damagedealers door WoW!

Andere classes kunnen ook behoorlijk damage doen maar zullen altijd achter blijven op een mage en rogue mits ze vergelijkbare gear hebben. (zijn natuurlijk uitzonderingen)

Het punt dat daar komt kijken is dat een mage en een rogue bedoeld zijn als dmg dealer.

En shadow priest kan ook dps doen, maar daar wordt van verwacht dat ze healen. Een warrior kan ook damage doen alleen wordt daarvan verwacht dat ze tanken en zo kan ik voor iedere class wel iets verzinnen. !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 14:42:
yap yap, true wat jij zegt.. maar iemand hier wilt beweren dat hij meer weet over mijn char dan ikzelf :(

daarom he sn0x0r, doe ik vaak BRD, Mauradon, ST :)
Nou, het feit dat jij zulke gigantische crits doet (en totaal niet bedenkt waar je damage nu echt mee verhoogd wordt) en jezelf als crit-adin en als damagedealer ziet zegt mij meer dan genoeg.

Doe waar je goed in bent aub, een assist zijn. Daar ben je van veel meer nut dan als damage dealer.

Ps. in 5 man party's, geef je damagedealers maar BoS en laat hun all out gaan terwijl je hun healed.
Meer damage en meer healing _tegelijk_ :)

[ Voor 12% gewijzigd door RaseriaN op 14-06-2006 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 14:52:
[...]

Nou, het feit dat jij zulke gigantische crits doet (en totaal niet bedenkt waar je damage nu echt mee verhoogd wordt) en jezelf als crit-adin en als damagedealer ziet zegt mij meer dan genoeg.

Doe waar je goed in bent aub, een assist zijn. Daar ben je van veel meer nut dan als damage dealer.

Ps. in 5 man party's, geef je damagedealers maar BoS en laat hun all out gaan terwijl je hun healed.
Meer damage en meer healing _tegelijk_ :)
oh my goshi, Raserian.... zoals ik al zei.. ik hoef niet te healen... =.=;; we hebben daarvoor een priest... alleen extreme gevallen doe ik healen.. bijv. als de tanker 50% is of bij bosses.. maar ik doe meer damage geven dan healen.. enne.. buffen doe ik altijd.. ik gebruik eigen mods :)..
dus als je op een bepaalde party member klik gaat ie auto buffen, en als een player op 30% is gaat hij auto shield geven :)
maarjah.. ik ben geselecteerd door me guildie.. ze invite niet iedereen die ze zien.. ze invite alleen mense die goed zijn met party/social.. en ik ben 1 van de geselecteerde... dus.. jah :)

enne ik wil niet PRI dps-r worden.. ik zeg alleen dat ik in mijn party veel damage geef en de priest beschermt omdat ik met me SoC veel aggro opwek :)

*edit* kep me imperial plate setje compleet ^^ , zit nu te sparen voor LightForge btw... je kan lightforge items toch looten uit BRD?
Hydra schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 15:00:

[...]

Met je posts wek je ook aardig wat aggro op ;)
zorg voor een beetje time wasting ofnie.. of dat bij flamen O_O

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2006 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 14:12:
welke level ben jij?
if 48+ zal ik voor disciple - holy.. ik denk 31/20/0 of 31/15/5
Gewoon shadow blijven in ieder geval totdat je serieus gaat raiden. Je leert beter mana te sparen als shadow, en bovendien is silence enorm handing in de pre-raid instances. Daarna gaat questen met shadowspec VEEL sneller.
Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 14:41:
48+ is een mooi begin voor non stop instance ingaan.. instance in gaan is echt veel meer exp dan questen of grinden
Dan quest jij enorm inefficient. Daarnaast blijft het nog steeds een feit dat het compleet overbodig is om holy te gaan.
Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 14:57:
enne ik wil niet PRI dps-r worden.. ik zeg alleen dat ik in mijn party veel damage geef en de priest beschermt omdat ik met me SoC veel aggro opwek :)
Met je posts wek je ook aardig wat aggro op ;)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

dus als je op een bepaalde party member klik gaat ie auto buffen, en als een player op 30% is gaat hij auto shield geven :)
Autoshield... zal de MT leuk vinden als die een keer flink gecrit word :)
maarjah.. ik ben geselecteerd door me guildie.. ze invite niet iedereen die ze zien.. ze invite alleen mense die goed zijn met party/social.. en ik ben 1 van de geselecteerde... dus.. jah :)
Dus, dat zegt wat? Dat je goed kan lullen? Als je met zon instelling/spec bij ons probeert binnen te komen lachen we je eerst vierkant uit, lachen daarna nog op Ventrilo en Officerchat en declinen je daarna met een 'succes bij andere guilds!'
Ben je ook niet, en word je ook nooit. Geen second, geen third.
Jij moet geen aggro opwekken, jij moet zorgen dat andere geen aggro krijgen en dat je MT rechtblijft staan en de aggro houdt! Als jij aggro hebt, kun je dat never nooit niet meer dumpen (ja door dood te gaan). Kan de Warrior weer de mob van je afplukken (die natuurlijk goed zit te schelden van "klote Paladin!") de Priest kan nog meer gaan healen omdat de DPSadin zo nodig moet damagedalen (die natuurlijk ook zit te schelden van "verdomme ik heb al zon moeite met die hunter en rogue en MT komt die Paladin ook mee! Dattie maar meehealed!")
*edit* kep me imperial plate setje compleet ^^ , zit nu te sparen voor LightForge btw... je kan lightforge items toch looten uit BRD?
Goede Paladin gear! Brute stamina en strenght! Intellect en spelldamage heb je ook totaal niet nodig. Zo onhandig bij je dikke autoattack crits..

[ Voor 13% gewijzigd door RaseriaN op 14-06-2006 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 15:05:
[...]

Autoshield... zal de MT leuk vinden als die een keer flink gecrit word :)

[...]

Dus, dat zegt wat? Dat je goed kan lullen? Als je met zon instelling/spec bij ons probeert binnen te komen lachen we je eerst vierkant uit, lachen daarna nog op Ventrilo en Officerchat en declinen je daarna met een 'succes bij andere guilds!'

[...]

Ben je ook niet, en word je ook nooit. Geen second, geen third.
Jij moet geen aggro opwekken, jij moet zorgen dat andere geen aggro krijgen en dat je MT rechtblijft staan en de aggro houdt! Als jij aggro hebt, kun je dat never nooit niet meer dumpen (ja door dood te gaan).

[...]

Goede Paladin gear! Brute stamina en strenght! Intellect en spelldamage heb je ook totaal niet nodig. Zo onhandig bij je dikke autoattack crits..
enchants mijn vriend.. enchants..., gewoon veel INT enchants op armors :D

o jah.. kep nu uitgelegd wat "stun" goed voor is.. en nu jij :D waar is paladin goed voor, wat doe je in instances als pala zijne.. als er al een Pri Healer is.. (en niet zegge dat je iedreen ga buffen.. dat is standaard). Ik vind dat je veel kritiek heb op mij, weet nie waarom maar boeit mij ook nie zo, maar onderbouw je kritiek eens.. O_O , enne.. neej.. ik word nie gekick van me guildie.. en zou het ook nie eens erg vinden.. :p .. dan is het op Op naar de AQ40 guildies.. maar blijf liever hier.. veel leuker.. :*) enne kep geen autoattack

we hebben geen warrior als tanker O_o ,maar een paladin.. iemand moet toch de priest beschermen?? Ik ga zelfs met Plezier dood als ik maar de priest kan redde.. vaak is het toch maar 1 mob of 2 (enne beste vriend.. ik ben paladin.. kan mezelf healen.. 1-2 mobs is easy :/ )

@ hierboven.
1) we hebben geen rogues/locks in de guild of nog nooit gezien
2) een paladin zit altijd te tanken, simpel omdat de warrior Fury/Arms en voor dps wilt gaan)
3) we gaan altijd met een standaard party met 2 palas,1 warrior , 1 healer, 1 hunter
4) ik krijg niet zo veel pijn van mobs.. maar als ik pijn krijg doe ik healen of divine shield..
5) gebruik lay on hands if needed on healer..
6) if healer is oom, ga ik healen
7) ik kan beter dps geven dan toe kijken en wachtent tot als priest oom'd is
8) ik ken mijn party beter dan Jij
9) laat mij op mijn manier spelen.. want we zijn nog nooit whiped in instances... (noujah.. bijna.. 1x hunter en ik nog over.. ik hunter healen en meppen tegelijk, beide shield om en bandage maar, mana sparen voor meerdere heals. we hadde 3 elites kunne dode met ze 2e ^^ . was in brd :p )
Ryceck schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 15:16:
[...]

Ignore takiho :P

Gewoon dik 20/0/31 of 18/0/33 shadow gaan. Shadowspecced kan je nog steeds perfect healen in de pre-MC instances en gezien je niet altijd kan instancen kan je met shadow iig lekker grinden in WPL/EPL vanaf lvl48 :)
Zodra je echter MC e.d. ingaat (als je dus al lvl60 bent) wordt het pas echt interessant om te respeccen naar holy/disc of disc/holy. Voor die tijd is shadow the way to go iig :)

Bron van deze wijsheid: me eigen priest van dik een jaar oud :)

@ Takiho: een pally moet je daar gebruiken waartie nodig is.
Dat houdt in dat je in pre-MC instances vaak als secondary dps of secondary healer terecht komt maar voornamelijk zal je als primary buffer rondhangen en eigenlijk verder niets 100% goed kunnen. Je bent nu eenmaal een klasse welke van alles een beetje kan maar van niets alles :)
Zodra je in MC komt dan is het multi-tasking feestje over en ben je gewoon healbot. DPS @ MC is not-done, casting is not-done, tanking is not-done. Een raid heeft gemiddeld 12-15 healers nodig, en als de pallies niet willen healen dan schoppen we die eruit en nemen we wel priests mee... :Y) Kiezen of delen lijkt me :P
jah.. buffen doe je ook om de seconden he... maar met raid heb je wel gelijk hoor + autobuff doet het meeste werk die buffed vanzelf als ik op de characters click

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2006 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 10:20

Ryceck

Constants and Variables

Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 14:11:
Ok wil m'n talent points opnieuw gaan beleggen. (Wat kost dat btw. Nog nooit gedaan ?)

wie kan me een goed idee geven wat ik het beste kan doen als priest. Ga dus vaak instance etc in en wordt nu vaak ingezet als healdoos :)

dus met deze talentpoints wil ik door tot 60 8)

Gewoon dik 20/0/31 of 18/0/33 shadow gaan. Shadowspecced kan je nog steeds perfect healen in de pre-MC instances en gezien je niet altijd kan instancen kan je met shadow iig lekker grinden in WPL/EPL vanaf lvl48 :)
Zodra je echter MC e.d. ingaat (als je dus al lvl60 bent) wordt het pas echt interessant om te respeccen naar holy/disc of disc/holy. Voor die tijd is shadow the way to go iig :)

@ Takiho: een pally moet je daar gebruiken waartie nodig is.
Dat houdt in dat je in pre-MC instances vaak als secondary dps of secondary healer terecht komt maar voornamelijk zal je als primary buffer rondhangen en eigenlijk verder niets 100% goed kunnen. Je bent nu eenmaal een klasse welke van alles een beetje kan maar van niets alles :)
Zodra je in MC komt dan is het multi-tasking feestje over en ben je gewoon healbot. DPS @ MC is not-done, casting is not-done, tanking is not-done. Een raid heeft gemiddeld 12-15 healers nodig, en als de pallies niet willen healen dan schoppen we die eruit en nemen we wel priests mee... :Y) Kiezen of delen lijkt me :P

[ Voor 28% gewijzigd door Ryceck op 14-06-2006 15:18 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 15:10:
enchants mijn vriend.. enchants..., gewoon veel INT enchants op armors :D
Welke? Die dikke enchant op je chest en de +9 int op je bracers?
Ik ga er maar vanuit dat je geen +22 int op je 'dikke' 2hander hebt staan.
o jah.. kep nu uitgelegd wat "stun" goed voor is.. en nu jij :D waar is paladin goed voor, wat doe je in instances als pala zijne.. als er al een Pri Healer is.. (en niet zegge dat je iedreen ga buffen.. dat is standaard).
Waar een Paladin goed voor is? Voor heel veel dingen is een Paladin goed.
Als je ook echt de tijd zou nemen om de kritiek/het advies dat mensen hier hebben echt zou lezen en echt zou willen leren, dan had je het allang geweten.
Paladins supporten de raid met heals/cleanse/buffs/DI's en niet door DPS/Damage te doen.
Ik vind dat je veel kritiek heb op mij, weet nie waarom maar boeit mij ook nie zo, maar onderbouw je kritiek eens.. O_O , enne.. neej.. ik word nie gekick van me guildie.. en zou het ook nie eens erg vinden.. :p .. dan is het op Op naar de AQ40 guildies.. maar blijf liever hier.. veel leuker.. :*)
Waarom niet? Jouw tips en trucs en andere raad is gewoon volkomen onzin en crap. Als je het niet weet is het totaal niet erg en als je iets wilt weten vraag het gewoon. Maar ga geen dingen roepen waar je niks van weet. Op naar AQ40? Je weet niet eens waar je je Lightforge vandaan haalt.
Laat staan dat je iets weet over Molten Core, Blackwing Lair, attunements, resistance gear, librams en het echte nut van Paladins in instances.
enne kep geen autoattack
Ownee? Staat standaard op je Bar op plek nummer 1. De enige manier om je logge 2hander rond te zwaaien.
we hebben geen warrior als tanker O_o ,maar een paladin.. iemand moet toch de priest beschermen?? Ik ga zelfs met Plezier dood als ik maar de priest kan redde.. vaak is het toch maar 1 mob of 2
Priest beschermen doe je door er een BoS op te plakken en mee te healen zodat de aggro niet alleen op de priest hangt maar ook op jou. BoWisdom vinden veel casters ook leuk om te hebben ipv. BoS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
[...]

Ik zie in je sig dat je een (shadow)priest en een warlock hebt, dus heb even een paar vragen.

Zoals ik al eerder vermeld heb een soort van "U vraagt en wij bezorgen" concept willen starten. Daarom wil ik een class starten waarmee ik goed kan grinden en solo'en.
Ik weet dat zowel beide classes goed zijn in PvP dus daar maak ik me geen zorgen over.

Enige tips aan jou kant ? End-game wil ik wel raiden, maar misschien één keer in de twee weken een instance, dus meer solo en world pvp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 18:19
Iets vriendelijker kan ook wel

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2006 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is geen manier van discussieren.

[ Voor 118% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2006 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

Ik vind het grappig dat jullie blijven reageren op dat gozertje. Laat hem lekker in de rondte zwetsen.

On another note: Eindelijk MC gecleared onder de 2,5 uur. En dat met de helft newbies en alts. Toprun, en de enige manier om MC leuk te laten. Ook BWL voor het eerst in 4 uur gedaan. Dat kostte wat meer moeite na een hilarische wipe in de suppression room waar onze RL dacht dat we wel vanaf het begin tot de eerste stairs alles konden pullen.......Niet dus :). Genoeg mogelijkheden voor verbetering.

Nu in AQ40 Fankriss niet down gekregen door crap attendance (weer en WK zorgen ervoor dat we hoogstens 32 man online hebben met crappy setup). Toch nog Fankriss tot 36% gekregen, maar we hadden maar 2 priests, 4 druids en 4 pallies. Dat werkt niet zo goed met een AoE strat. Volgende week gaat hij sowieso down als de attendance wat beter wordt. Het helpt ook niet echt dat niet iedereen erg gecharmeerd is van AQ40 helaas.

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie de eerste regel van robbertinho in "Het Grote World of Warcraft Topic - Deel...". Wanneer dringt het bij jullie door dat je niet moet reageren op dat soort uitlokkende posts? Dit topic gaat echt een keer definitief dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok. Zal vanavond m'n talents showen. Was alreeds bezig met Shadow en heb al veel in disp zitten dus dat komt allemaal wel goed uit.

Best wel moeilijk om je talentpoints goed te besteden. Aan de andere kant is dit m;n eerste popeke en zeker niet de laatste gezien ik dit echt iedere avond speel. En dat op een leeftijd van 34 jaar whaaaa... ik ruik een discussie over leeftijden hahaha

altijd blijven lachen en laten we deze topics leuk houden zoals ook wow is en dit topic is voor bedoeld.

ik weet het, ben nog een N@@B op wow maar leer erg snel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 15:40:
Zie de eerste regel van robbertinho in "Het Grote World of Warcraft Topic - Deel...". Wanneer dringt het bij jullie door dat je niet moet reageren op dat soort uitlokkende posts? Dit topic gaat echt een keer definitief dicht.
Ik hoop dat ik hier toch even op mag reageren. Het is een metediscussie, maar IMHO toch van belang voor het welzijn van het topic ;) Ik hoop dat je als mod er toch een beetje begrip voor hebt dat mensen met dergelijke streken een hoop uitlokken, en het zou erg zonde zijn als een topic als dit gelocked zou worden omdat 1 iemand een hele groep mensen die normaal gezellig keuvelen (en dus IMHO wel wat credits opgebouwd hebben) enorm zit te irriteren.

Ik bedoel, waar moet ik anders m'n werkdag aan besteden? :)
Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 15:47:
Ok. Zal vanavond m'n talents showen. Was alreeds bezig met Shadow en heb al veel in disp zitten dus dat komt allemaal wel goed uit.

Best wel moeilijk om je talentpoints goed te besteden. Aan de andere kant is dit m;n eerste popeke en zeker niet de laatste gezien ik dit echt iedere avond speel. En dat op een leeftijd van 34 jaar whaaaa... ik ruik een discussie over leeftijden hahaha
http://forums-en.wow-euro...7634&p=1&tmp=1#post137634

Iemand met ongeveer dezelfde vraag, dit is IMHO een goeie levelling spec.

[ Voor 28% gewijzigd door Hydra op 14-06-2006 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

altijd blijven lachen en laten we deze topics leuk houden zoals ook wow is en dit topic is voor bedoeld.

We hebben absoluut geen bezwaar tegen nieuwe spelers, zo lang ze maar willen luisteren. En sommige types *kuch* meneer de tandarts en die LOL-I-do-melee-adin hierboven*kuch* willen dat niet en krijgen het deksel op hun neus uiteindelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ shadow priest... :D
female human shadow priest zien er lauw uit vind ik :P, beetje doorzichtig vooral op mount _/-\o_ _/-\o_
shadow priest is my favourite class.. :p, kep een filmpje gezien dat een shadow priest iemand met holy fire 2k damage gaf.. en het was volgens mij geen crit XD , een warrior in 2 klapjes dood
edit: was volgens mij een undead priest, probeer straks wel op te zoeken

*ik vind undead epic mounts zo... lovely.. zo paarse unholy aura van hun paard af... echt prachtig.. had humans dat maar ook :( *

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2006 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:26

m0nk

16-09-2003 15.15

Meer guilds last van een matige opkomst tijdens raids? :P Zal het WK wel zijn en de zomer (Al is dat laatste nu even wat minder met die regen :P )

offtopic:
Takiho, zou je je posts eerst eens willen nalezen voordat je op het "verstuur bericht" knopje klikt? Vinnik, Kep zijn zover ik weet nog geen Nederlandse woorden..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

Zie mijn laatste post. WK en warme weer zijn niet goed voor onze raids.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 15:56:
[...]
kep een filmpje gezien dat een shadow priest iemand met holy fire 2k damage gaf..
Ik weet het niet zeker, maar een shadowpriest die een holy spell cast? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er valt sinds patch 1.10 geen Lightforge meer te halen in BRD. (Of was het 1.9? Het is er in ieder geval niet meer.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 21:26

m0nk

16-09-2003 15.15

robbertinho schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 16:02:
Zal wel loslopen ;)
WK is maar een maandje. Zelf zit ik nu ook bijna alleen maar voor de tv om voetbal te kijken.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 16:03:
[...]

weet nie.. :p ,probeer straks wel filmpje te linken als ik thuis ben
weet je wat lachen lijkt.... WK in WoW :P , een speciale portal waarbij Horde Vs Alliance tegen elkaar kunne voetballen

@manta.. kan goed zijn... hij deed in iedergeval wel 2k damage

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2006 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

KraveN schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 15:26:
[...]

Ik zie in je sig dat je een (shadow)priest en een warlock hebt, dus heb even een paar vragen.

Zoals ik al eerder vermeld heb een soort van "U vraagt en wij bezorgen" concept willen starten. Daarom wil ik een class starten waarmee ik goed kan grinden en solo'en.
Ik weet dat zowel beide classes goed zijn in PvP dus daar maak ik me geen zorgen over.

Enige tips aan jou kant ? End-game wil ik wel raiden, maar misschien één keer in de twee weken een instance, dus meer solo en world pvp.
even op het u vraag wij bezorgen verhaal in haken denk je echt dat dat gaat werken als je aangeeft dat je duurder bent dan de AH?
Eigenlijk is zo goed als alles tevinden op de AH duur waarom zou je geld gaan geven aan iemand die het dan 3 dagen voor je bij elkaar heeft?

Maar dat ter zijde als ik jou was zou ik voor grinden toch meer een non caster class nemen die grind over het algemeen toch wat sneller door. En shadowpriest is geinig maar voor grinden zal ik hem niet gebruiken. Of je echt goed kan grinden met een lock weet ik niet. En als je echt end game wilt raiden maak je met een shadow priest minder kans he.
Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 16:05:
[...]

[...]

weet je wat lachen lijkt.... WK in WoW :P , een speciale portal waarbij Horde Vs Alliance tegen elkaar kunne voetballen
je bedoelt vast een disc holy specced dmg dealing priest.

[ Voor 15% gewijzigd door MantaMania op 14-06-2006 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 16:03:
[...]

als ie in shadowform zit (neem aan dat dat het gevoel is, anders wordt het lastig om in een filmpje een shadowpriest te onderscheiden van een willekeurige andere class die dezelfde gear kan dragen ;) ) zou dat heel erg knap zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 15:56:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ shadow priest... :D
female human shadow priest zien er lauw uit vind ik :P, beetje doorzichtig vooral op mount _/-\o_ _/-\o_
shadow priest is my favourite class.. :p, kep een filmpje gezien dat een shadow priest iemand met holy fire 2k damage gaf..
:X
en het was volgens mij geen crit XD , een warrior in 2 klapjes dood
edit: was volgens mij een undead priest, probeer straks wel op te zoeken
Holy Fire gaat je geen 2k hits geven, daar heb je ongeveer 1500 spelldamage voor nodig. Een crit zou prima kunnen, maar we hebben het hier over een spell met een casting time van 3 seconden. Mages krijgen frostbolt crits van die orde grootte zonder problemen, en fbolts hebben een casttime van 2sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 16:12:
[...]

als ie in shadowform zit (neem aan dat dat het gevoel is, anders wordt het lastig om in een filmpje een shadowpriest te onderscheiden van een willekeurige andere class die dezelfde gear kan dragen ;) ) zou dat heel erg knap zijn :P
Het lijkt me sowieso lastig om in shadowform een holy spell te casten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 16:05:
[...]

Shadow priest hebben hoogste dmg output in shadowform met weaving and darkness (max. 40% extra dmg op shadowspells). In shadowform kun je geen holy spells casten.

Een holy fire van 2k met een shadowpriest lijkt me dus heel erg sterk. Zelfs met ZHC en TOEP gelijk geactiveerd (toen dat nog kon) en heel veel buffs/+dmg gear is dat vrij lastig te halen.

Een 2k crit is een 1330 normal hit (ong). Max base dmg van holy fire is 449, dat betekent ong. +900 dmg door gear/buffs/trinkets. Das vrij lastig :)

edit: Zelfs niet in shadowform gaat een shadowpriest dit niet halen omdat die veelal specifiek focussen op +shadow dmg gear aangezien zij toch geen andere vorm van spells gebruiken.

[ Voor 13% gewijzigd door robbertinho op 14-06-2006 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 16:14:
[...]

Het lijkt me sowieso lastig om in shadowform een holy spell te casten. :P
Dat was inderdaad zo ongeveer de strekking van mijn opmerking ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
MantaMania schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 16:06:
Maar dat ter zijde als ik jou was zou ik voor grinden toch meer een non caster class nemen die grind over het algemeen toch wat sneller door. En shadowpriest is geinig maar voor grinden zal ik hem niet gebruiken.
Shadowpriests scalen niet erg goed met +damage gear. Daarnaast zijn alle tier-sets gericht op +healing en manaregen. Heb je met grinden dus geen drol aan. Voor snelle grinders moet je een DPS class hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Hydra schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 16:19:
[...]

Shadowpriests scalen niet erg goed met +damage gear. Daarnaast zijn alle tier-sets gericht op +healing en manaregen. Heb je met grinden dus geen drol aan. Voor snelle grinders moet je een DPS class hebben.
wat ik zeg dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we zien wel over de "shadow" priest :D ik ga nu naar huis, post het wel rond 5e
en doe meteen een char post :P

(en zal proberen om niet meer te flamen :X

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2006 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ik zie in je post nergens staan dat priest niet scalen en tier sets voornamelijk +healing hebben hoor :)

Oh, om even flink te braggen:
Afbeeldingslocatie: http://www1.techsell.se/argument/IMAGES/ALLIANCE_FINEST_HOUR___NOT.JPG

Onze laatste potje WSG gisteravond. Ik ben Zhazam, level 26 undead mage. Zie vooral 't aantal deaths aan onze kant ;)

Edit: het was 10v10 overigens, op het moment dat 't SS genomen werd waren er al twee alliance players weg.

[ Voor 46% gewijzigd door Hydra op 14-06-2006 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Hydra schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 16:30:
[...]

Ik zie in je post nergens staan dat priest niet scalen en tier sets voornamelijk +healing hebben hoor :)

Oh, om even flink te braggen:
[afbeelding]

Onze laatste potje WSG gisteravond. Ik ben Zhazam, level 26 undead mage. Zie vooral 't aantal deaths aan onze kant ;)

Edit: het was 10v10 overigens, op het moment dat 't SS genomen werd waren er al twee alliance players weg.
hah, ben je eindelijk de good guys van AD gejoined >:)

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
Hydra schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 16:19:
[...]
even op het u vraag wij bezorgen verhaal in haken denk je echt dat dat gaat werken als je aangeeft dat je duurder bent dan de AH?
Eigenlijk is zo goed als alles tevinden op de AH duur waarom zou je geld gaan geven aan iemand die het dan 3 dagen voor je bij elkaar heeft?

Maar dat ter zijde als ik jou was zou ik voor grinden toch meer een non caster class nemen die grind over het algemeen toch wat sneller door. En shadowpriest is geinig maar voor grinden zal ik hem niet gebruiken. Of je echt goed kan grinden met een lock weet ik niet. En als je echt end game wilt raiden maak je met een shadow priest minder kans he.
Ik had gehoord dat een shadowpriest met vergelijkbare gear één van de hogere damage dealers kon zijn. Maar goed dat ontkracht ook een eerder genoemd statement van mij.

Als ik een DPS class wil dan moet ik dus gaan denken aan een rogue of mage?

Ik weet dat we duurder zijn dan de AH, maar mensen zijn best bereid iets meer te betalen op RP servers zolang het op een leuke manier gebracht wordt. Maar ben het met je eens dat het moeilijk blijft. Misschien moeten we ons gaan richten op spul dat niet in de AH te vinden is of moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Crowmeister schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 16:40:
hah, ben je eindelijk de good guys van AD gejoined >:)
Uhuh :) Ben een PvP BG guild gejoined, vooral omdat de alliance teamplay zuigt (level 60 AB is niet grappig), en er vooral dankzei de faction imbalance (H:A: is 1:2 minimaal) enorme queues zijn voor de battlegrounds. Ik heb PvP altijd erg leuk gevonden, en dus maar besloten een undead mage te starten. Het was een behoorlijk easy win (zoals je kunt zien zaten er een heel stel in zonder rank, die spelen dus ongeveer voor 't eerst WSG) terwijl wij een op-een-na volledige guild-group hadden, maar het is wel een verademing in een team te spelen, i.p.v. in een groepje mensen dat toevalling in een raidgroup zit.
KraveN schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 16:42:
Ik had gehoord dat een shadowpriest met vergelijkbare gear één van de hogere damage dealers kon zijn. Maar goed dat ontkracht ook een eerder genoemd statement van mij.
Shadowpriests zijn goed in single target damage, totdat hun mana opraakt. Daarna scalen onze direct damage damage spells (mindblast en mindflay) slecht met +damage gear, ze krijgen beiden slechts 43%. Ter vergelijking; frostbolt krijgt iets van 86% geloof ik. Daarnaast moet je, om als shadowmage aan gear te komen, competen met warlocks en mages in je raid group, dus geef je enorm veel DKP uit aan je items. Cross class items kosten meestal meer, en daarnaast moet je als healer mee kunnen komen en dus ook tier 1/2 gear verzamelen.

Shadowpriests kunnen erg veel damage doen, maar dat is praktisch gezien alleen weggelegd voor mensen die bovengemiddeld veel tijd/geld in hun priest steken.

[ Voor 39% gewijzigd door Hydra op 14-06-2006 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visionist
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-09 14:26
http://teaser.wow-europe.com/index.html

Je kan nu dus gratis voor 10 dagen WoW uitproberen, alleen lukt het me niet om me op te geven. De "sign up" knop lijkt niet goed te werken. Iemand anders zich al opgegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
http://www.thottbot.com/?i=39995

dit wapen had de hunter dus al in zijn bezit, daarnaast speelde hij dus met http://www.thottbot.com/?i=51337 in zijn hand..

de +2x 15 agi regel gaat dus niet op

rogue liep met http://www.thottbot.com/?i=19432 in zijn offhand, en http://www.thottbot.com/?i=38570 in zijn mainhand... hunter is 90% ranged, dus die regel gaat niet op.. rogue=100% melee...

ik vind de hunter dus een klojo.. misschien ik nu de items erbij heb gezet, dat het verhaal duidelijker is. begrijp je me nu wouter?

[ Voor 10% gewijzigd door BootVluchteling op 14-06-2006 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Visionist schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 16:46:
http://teaser.wow-europe.com/index.html

Je kan nu dus gratis voor 10 dagen WoW uitproberen, alleen lukt het me niet om me op te geven. De "sign up" knop lijkt niet goed te werken. Iemand anders zich al opgegeven?
Vanochtend deed dit probleem zich ook voor, toen was het (volgens iemand op het forum) problemen met de server.

Moet je vanavond nog eens proberen en anders morgen ochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
BootVluchteling schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 16:47:

dit wapen had de hunter dus al in zijn bezit, daarnaast speelde hij dus met http://www.thottbot.com/?i=51337 in zijn hand..

rogue liep met http://www.thottbot.com/?i=19432 in zijn offhand, en http://www.thottbot.com/?i=38570 in zijn mainhand... hunter is 90% ranged, dus die regel gaat niet op.. rogue=100% melee...

ik vind de hunter dus een klojo.. misschien ik nu de items erbij heb gezet, dat het verhaal duidelijker is. begrijp je me nu wouter?
Waarom herhaal je dit verhaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 16:50:
[...]

Hij laat de feiten nu ook zien, welke wapens het om gaat dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Hydra schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 16:50:
[...]

zie impulse... dit ging dus over het feit waarom ik een pesthekel aan de hunter heb, en ik het er niet mee eens ben, dat hij dat wapen nu heeft...

wat jullie..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein vraagje aan de locks hier.. Heb nu een lvl 42 lockje en na alles wat ik over Soul Link-locks gehoord heb ben ik in Demonology ook maar ff tot Soul Link gegaan om toch maar es te kijken hoe uber dat nu eigenlijk is :P
Nu zie ik in SCT wanneer ik magic dmg krijg idd -xxx (xxx absorbed) waarvan ik dus vermoed dat die absorbed de dmg is die gesplit wordt met mn minion.. Als ik echter physical dmg krijg dan zie ik niks absorbed worden..
Is het dan enkel magic-dmg die gesplit wordt? Of geeft SCT dit niet goed weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
BootVluchteling schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 16:47:

BootVluchteling schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 14:36:
[...]

Iets over 24 uur en kicken van eigen post mompelt..

Edit: ahja refresh ook handig enzo
Anyway, als de hunter voor de dal'rend set wil gaan, so what? Het is een pug, dan need je als je need.. Om voor zoiets iemand een kojo/hufter/whatever te vinden is imo nogal kinderachtig, maar goed :Y)

[ Voor 10% gewijzigd door HolyCorn op 14-06-2006 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Zodra je in MC komt dan is het multi-tasking feestje over en ben je gewoon healbot.
Toegegeven, de antwoorden van Takiho nodigen nu niet bepaald uit tot het wijzigen van het beroerde Paladin imago maar jongens, jongens wat worden hier Paladins altijd neergesabeld en op neer gekeken. Er is toch echt wel wat meer te doen in MC en BWL dan een beetje buffbotje lopen spelen. Dat houdt niet meteen in dat je gaat hakken met een Paladin maar er zijn genoeg leuke dingen te doen behalve buff en heal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 16:59:
[...]

Toegegeven, de antwoorden van Takiho nodigen nu niet bepaald uit tot het wijzigen van het beroerde Paladin imago maar jongens, jongens wat worden hier Paladins altijd neergesabeld en op neer gekeken. Er is toch echt wel wat meer te doen in MC en BWL dan een beetje buffbotje lopen spelen. Dat houdt niet meteen in dat je gaat hakken met een Paladin maar er zijn genoeg leuke dingen te doen behalve buff en heal.
Als laatste reactie over het Paladin gebeuren, ik speel vaak samen met PvE en PvP Paladins.
PvE gezien is een Paladin gewoon een buff/heal/clease botje en meer niet, helaas voor hun.
PvP kunnen ze inderdaad, mits goed gespecced en goed gegeared, redelijk veel damage en hoge burst geven (5x crit Reck. bomb is pijnlijk en vooral met een Hand of Ragnaros) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

Wij hebben 1 paladin die helemaal los mag gaan in MC en BWL, heeft de beste plate DPS gear die er is en een HoR. Doet toch gemiddeld rond de 7e/8e plek qua dmg done. Het kan dus wel, maar je moet verschrikkelijk goede gear hebben en elke aardige geequippede DPS class verslaat je wel. DPS chars met gelijkwaardige gear voor hun class (ivm die Pala) doen verschrikkelijk veel meer dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arundo
  • Laatst online: 04-12-2023
RaseriaN schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 17:01:
[...]

Als laatste reactie over het Paladin gebeuren, ik speel vaak samen met PvE en PvP Paladins.
PvE gezien is een Paladin gewoon een buff/heal/clease botje en meer niet, helaas voor hun.
PvP kunnen ze inderdaad, mits goed gespecced en goed gegeared, redelijk veel damage en hoge burst geven (5x crit Reck. bomb is pijnlijk en vooral met een Hand of Ragnaros) :P
Ah gelukkig toch nog positieve noot over Paladins, ben zelf namelijk sinds ook ook begonnen met WoW en tja Paladin sprak me erg aan. Heb altijd de Knight/Paladin gespeeld in RPG"s en MMORPG's.

Het helpen van andere is iets wat leuk is, bijvoorbeeld in een instances wel dmg dealen maar je terugtrekken om te healen wanneer de priest of healer oom is. Ik wil wel me redelijk richten op damage doen maar dan vooral voor PVP. In PVE wanneer ik daar ooit aan toe ben zal het ondersteunen worden zover ik overal kan lezen.

[ Voor 24% gewijzigd door Arundo op 14-06-2006 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 16:55:
[...]

zie impulse... dit ging dus over het feit waarom ik een pesthekel aan de hunter heb, en ik het er niet mee eens ben, dat hij dat wapen nu heeft...

wat jullie..?
Ik ben het met je eens dat de rogue dat wapen had verdiend maar dit soort dingen blijf je toch houden met PuG's.
Er zou iets op verzonnen moeten worden, het van te voren afspreken van lootregels voorkomt dit soort dingen ook niet altijd denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Arundo schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 17:04:
Ah gelukkig toch nog positieve noot over Paladins, ben zelf namelijk sinds ook ook begonnen met WoW en tja Paladin sprak me erg aan. Heb altijd de Knight/Paladin gespeeld in RPG"s en MMORPG's.

Het helpen van andere is iets wat leuk is, bijvoorbeeld in een instances wel dmg dealen maar je terugtrekken om te healen wanneer de priest of healer oom is.
Dat is ook precies de rol in de pre-raid instances, daar is het ook niet nuttig om continue te healen als je toch een priest hebt, die kan het als het goed is wel in z'n eentje aan. Alleen in raid instances ben je gewoon nodig als healer, heel simpel. Pas als je een instance op farm hebt, en dus healing capaciteit over hebt, kun je een aantal healers voor DPS laten gaan. Wij hebben ook een dpsadin, kittycat en shadowmage in de raidgroup zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

KraveN schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 16:42:
[...]

[...]

Als ik een DPS class wil dan moet ik dus gaan denken aan een rogue of mage?

Ik weet dat we duurder zijn dan de AH, maar mensen zijn best bereid iets meer te betalen op RP servers zolang het op een leuke manier gebracht wordt. Maar ben het met je eens dat het moeilijk blijft. Misschien moeten we ons gaan richten op spul dat niet in de AH te vinden is of moeilijk.
grinden en veel dmg doen is iets anders he, voor grinden is een rogue natuurlijk perfect vanish voor als het bijna mis gaat en je kilt redelijk snel hoeft niet te gaan zitten drinken om je mana aantevullen wat bij een mage dus wel doet.
Iets meer betalen voor de fun kan denk ik tot op zekere hoogte, spul dat niet op de ah te vinden is??
Wat wou je erop gaan zetten elementium ores of sulfuron ingots want voor de rest is alles over het algemeen ruim te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 17:01:
[...]

Wat denk je van alle mobs kiten bij Razorgore? Kiten van de Technicians trash mobs, Bubble pulls van verscheidene mobs in MC en BWL? Een beetje hakken en stunnen van Draconids bij Nef? Heal botje? Ik hou in mijn eentje een caster of ranged group in leven bij Vael. Botje, dat klinkt gelijk weer zo denigrerend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Over paladin DPS in PvE, los van raids kunnen ze best meekomen met schade, mits ze het juiste gear hebben. Vaak genoeg heb ik in mijn groepje de paladin op plaats 1 in de damage list gezien, en dan zit onze hunter echt niet te slacken ofzo.

De paladin zorgt voor de perfecte support en wipe-proofing. Als het fout gaat kan de paladin via LoH of DI snel de situatie redden of in ieder geval wat tijd winnen. Judgements zorgen ervoor dat de rest van de groep pas veel later OoM gaat / dat je minder op runners hoeft te letten / of geven iedereen wat extra healing. De paladin heb je in de kleine dungeons in close combat nodig, en in de undead dungeons al helemaal. Het is jammer dat turn undead daar niet echt te gebruiken is, maar soms is eht wel grappig :) Dus nee een buff/heal/clease botje is het niet, misschien alleen als je vast zit dat WoW alleen draait om 40-man raids.. Maar dan kan ook kant-en-klare opmerkingen neerzetten over druids, shamans ed..

De paladin is niet echt speciaal de klasse die ik zou spelen, maar je hebt veel variatie. Een goede paladin weet welke judgements/blessings/aura's nodig zijn en door de goede support skills een erg welkom lid in een groep [bij mij in ieder geval dan]. Als hij dan ook met de juiste items nog goede DPS erbij kan doen is dat meegenomen.

In de beta waren paladins al helemaal leuk :P bugged seal of the crusader, en je kon in je eentje shadowfang keep soloen voor het hamer quest. Dat kan je nu maar beter niet proberen.

Daarnaast over pets in raid dungeons, niet al te lang geleden had ik op de hunter forums een post gevonden van iemand die met pet + BM nog best aardige DPS output kon hebben, soms zelfs meer dan survival/marksman specced hunters [en nee, aan 't gear lag het niet, volgens mij had dat char zelfs minder goede items dan de rest]. Okay, aggro terugpakken doe je er niet mee, maar ik zie niet waarom een hunter zijn pet niet mag gebruiken mits hij gewoon weet wat ie doet.

[ Voor 23% gewijzigd door agentorangina op 14-06-2006 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 17:27:
[...]

Wat denk je van alle mobs kiten bij Razorgore? Kiten van de Technicians trash mobs, Bubble pulls van verscheidene mobs in MC en BWL? Een beetje hakken en stunnen van Draconids bij Nef? Heal botje? Ik hou in mijn eentje een caster of ranged group in leven bij Vael. Botje, dat klinkt gelijk weer zo denigrerend?
Dude ik ben een zwaardgeil geval in een latexpakje ;)
Als Nef een scheet laat lig ik ook al plat :)

Botje is niet zo negatief bedoeld als mensen het hier opnemen!
Paladins kunnen vrij veel hoor dat hoor je me niet ontkennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Hmm dacht ik dat ik ergens een post had geplaats kan ik hem nergens meer vinden.... dit topic gaat te hard :)
Anyway ik wil wileens een pvp server proberen. Ik heb na 200 lvls op een pve server(Agramar) wel eens wat anders proberen(lijkt me heerlijk om wat gnomes te killen).
Kan iemand me een leuke pvp server opnoemen met een goeie sfeer en wat nl'rs?

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag WOW opgehaald, nu ben ik bij de aanmeldprocedure. De verkoper zei tegen mij dat er 1maand gratis spelen bij in zat. Nu moet ik dus al een gamecard code invoeren, maar die heb ik dus niet :( Is dit te omzeilen, dat ik dan na 1maand een gamecard gebruik??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 18:55:
Ik heb vandaag WOW opgehaald, nu ben ik bij de aanmeldprocedure. De verkoper zei tegen mij dat er 1maand gratis spelen bij in zat. Nu moet ik dus al een gamecard code invoeren, maar die heb ik dus niet :( Is dit te omzeilen, dat ik dan na 1maand een gamecard gebruik??
afaik staat in de openingspost hoe je het moet doen..

iig valse CC code opgeven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikrik
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-09 21:12
is volgens mij niet te omzeilen wat je zou kunnen proberen is credit card invullen en daarna overswitchen naar game card :S

anders is het enige wat je kan doen een game card kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rikrik schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 19:06:
[...]

nope is niet te omzeilen wat je zou kunnen proberen is credit card invullen en daarna overswitchen naar game card :S

anders is het enige wat je kan doen een game card kopen
Ah ok , dat bedoelde ik ook. O-)
Je kon toch een vals creditcard nummer invoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikrik
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-09 21:12
wat bedoel je met vals cc nummer? :S word toch gecontroleerd of die wel echt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wannabee mod style: Hier op GoT praten we niet over illegale dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:59
Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 19:16:
Leuke poging maar dat is niet illegaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
FreeShooter schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 19:17:
[...]

Leuke poging maar dat is niet illegaal.
strikt gezien is dat gewoon creditcard-fraude volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
vals CC Nummer is toch echt fraude.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tegenwoordig kun je gewoon via je bank betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
semi offtopic: ik zou het jammer vinden als het topic gesloten word omdat 1 of 2 niet nader te noemen personen in 90% van hun posts onzin verkopen of geheel offtopic reageren. Ik vind het ook dat de mensen die wow al langer spelen en al wat langer op dit forum rondhangen moeten kunnen reageren op deze posts zodat andere beginnende spelers/forumbezoekers geen foute informatie krijgen.
Mij lijkt het dan ook een beter idee die personen waarover ik het net had een OW te geven wanneer ze op dezelfde manier doorgaan in plaats van het topic te sluiten.

geheel offtopic: wat een amateurvoetbal op 2 :+

[ Voor 19% gewijzigd door ebborazor op 14-06-2006 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 19:16:
dude, moet je je postcount omhoog krikken? :S
wat bedoel je met vals cc nummer? :S word toch gecontroleerd of die wel echt is?
zolang je 14 dagen nog niet voorbij is, word deze niet gecontroleerd.. vals nummer maakt niet uit.. en nee, erover praten is niet illegaal, nummers/sites geven wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de conclusie nou dat je het beste gelijk een pre-paid kaart kan kopen als je het spel zelf koopt. Dan zijn de eerste 30 dagen gratis (die zitten op de instalatie DVD) en vervolgens gaan de 60 dagen van je pre-paid kaart in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
klopt ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 19:43:
[...]

dude, moet je je postcount omhoog krikken? :S

[
Nee daar kijk ik eigenlijk niet eens naar, Wel kan ik je vertellen dat het illegaal is om dit te gebruiken, je verteld iemand een CC te gaan frauderen.

Verder heb ik mijn lvl 39 uber twink eindelijk naar lvl 40 geleveld ( WSG Exalted, First Sergeant etc)
Nu maar zo snel mogelijk naar lvl 49 en een Glowing Brightwood Staff pimpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 21:21:
[...]

Nee daar kijk ik eigenlijk niet eens naar, Wel kan ik je vertellen dat het illegaal is om dit te gebruiken, je verteld iemand een CC te gaan frauderen.

Verder heb ik mijn lvl 39 uber twink eindelijk naar lvl 40 geleveld ( WSG Exalted, First Sergeant etc)
Nu maar zo snel mogelijk naar lvl 49 en een Glowing Brightwood Staff pimpen.
ik vertel hem zijn mogelijkheden.. als ik jou vertel dat je voor rood kan blijven staan of doorrijden, bepaal je toch zelf wat je doet..? afaik, (heb ik iig nog niet behandeld op school) is mensen inlichten over illegale dingen niet strafbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 21:36:
[...]

ik vertel hem zijn mogelijkheden.. als ik jou vertel dat je voor rood kan blijven staan of doorrijden, bepaal je toch zelf wat je doet..? afaik, (heb ik iig nog niet behandeld op school) is mensen inlichten over illegale dingen niet strafbaar..
Off topic: Nee in zekere zin niet, maar je kan er beter niet over beginnen, je snapt wat ik bedoel.(En op een gegeven moment breng je mensen op een idee, iets wat mij niet slim lijkt)
Zo wordt er in de huiskamer ook vaak genoeg iets gezegd als even een torrentje pakken voor die blabla film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de zoveelste keer: is er iets wat je niet bevalt in het topic, ga er dan niet zelf op in, maar plaats een topic report.

Over het gebruik van valse credit card nummers: dat is fraude. Fraude is verboden door de Nederlandse Wet, dus is het hier verboden. Hinten naar de mogelijkheid tot frauderen en het helpen bij fraude (cq. wijzen naar plaatsen waar zulke nummers te vinden zijn) is dan ook niet aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:14
Ik wou nog steeds een altje maken om sóchtends te spelen of als ik niet raid. Twijfelde tussen wederom een warrior, hunter of warlock. Maar hoge lvl warlock heb ik al op andere server, met een warrior heb ik mijn huidige guild geen kans om mee te raiden en eigenlijk heb ik een hekel aan hunters.

Voor de gein een paladin gemaakt en tbh, bevalt ie eigenlijk wel goed :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Mensen nu vond ik op google video de volgende
http://video.google.com/v...6582707848379362879&q=wow
(disclaimer: ik zocht gewoon op "wow")

Volgends ging ik naar hun website;
hier stond de url (niet op kijken, staat niets op en gun ze geen aandacht!)

iig beweren ze daar;
- You will NOT get banned for using this.

Dat kan toch niet?! Dit is gewoon cheaten! epix dupliceren....

Weet iemand hier iets van?

[ Voor 7% gewijzigd door Predje op 15-06-2006 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
MantaMania schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 17:09:
[...]
grinden en veel dmg doen is iets anders he, voor grinden is een rogue natuurlijk perfect vanish voor als het bijna mis gaat en je kilt redelijk snel hoeft niet te gaan zitten drinken om je mana aantevullen wat bij een mage dus wel doet.
Iets meer betalen voor de fun kan denk ik tot op zekere hoogte, spul dat niet op de ah te vinden is??
Wat wou je erop gaan zetten elementium ores of sulfuron ingots want voor de rest is alles over het algemeen ruim te vinden.
Het is een vrij nieuwe server en nog niet alles is te vinden. Natuurlijk zal er in de loop der tijd de AH overspoeld worden met van alles. Daarom zal het inderdaad moeilijk zijn om spul te vinden wat in beperkte mate aanwezig is. We zijn daarom ook van het idee afgestapt en zoeken nu iets nieuws.

Iemand nog ideeen?

Wat class betreft, heb al een hunter op lvl 29, priest op level 20 en ben nu met een warlock bezig lvl 10. En dan zal ik een keuze maken waarmee ik doorga. Fear vindt ik ideaal, voor zowel priest als lock.

Dus voor grinden heb je een class nodig met zo min mogelijk downtime.
Druid cat bear, als het mis gaat heal.
Priest met spirit tap.

Escape mogelijkheden:
Warlock banisch, fear
Hunter Feign Death
Rogue Vanish.

Mogelijkheden genoeg, ga gewoon door met mijn warlock en besluit als die level 20 is met welke class ik doorga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Predje schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 08:10:

http://www.warcraft-secrets.com (niet op kijken, staat niets op en gun ze geen aandacht!)

iig beweren ze daar;

link er dan ook niet naar!
zo breng je mensen alleen maar op ideeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Laatst online: 13-09 12:43

chromeeh

the Gnome

Gister eens voor de grap in Silithus wezen kijken...
Kreeg beetje vreemde reacties toen ik in Cenarion Hold aan het rondlopen was :D
(maar dat kan klein beetje met m'n level (lvl 48) te maken hebben :P)

Ik denk dat ik vanavond eens ga proberen om bij de Gates te komen >:)
Eens kijken hoe het er daar uitziet :P
Zeg niet dat het onmogelijk is.... ben toen ik lvl 42 was al eens in Eastern Plaguelands geweest voor een FP daar 8)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
Natuurlijk is het mogelijk, ik heb al verschillende level 2 altjes in Orgrimmar gehad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 24-08 19:18

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Predje schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 08:10:

http://www.warcraft-secrets.com (niet op kijken, staat niets op en gun ze geen aandacht!)

iig beweren ze daar;

Het probleem met een dupe is dat je ten eerste een extern programma gebruikt om wow te manipuleren. Dit kan dus door de anti cheat van wow worden gezien aangezien die bekijkt of er interactie is tussen wow en andere software. Het tweede probleem is dat alle items een id nummer hebben als je iets duped dan krijgt het item het zelfde nummer mee alleen als er iets uit een mob of vendor komt krijg je een nieuw id nummer. Blizzard hoeft alleen maar te kijken wie als eerste de nummer in bezit kreeg en daarna de tweede. Alleen gold is een andere zaak dat is bijna niet te traceren maar het zou vreemd zijn als je in eens gold te veel heb en op een andere account is ook geen optie aangezien ze alles kunnen terug kijken.

Het is dus gewoon cheaten en blizzard is op een rampage om cheaters te bannen, kijk maar op hun homepage 30.000 account gebanned verleden maand.
Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 19:07:
[...]

Ah ok , dat bedoelde ik ook. O-)
Je kon toch een vals creditcard nummer invoeren?
Dat zou ik niet doen een vals nummer invullen CreditCard maatschappijen die gaan naar een rechter voor zelfs 1 cent. Je pleegt op dat moment ook fraude en dat is strafbaar gewoon niet doen dus. Wat je begin verleden jaar wel kon doen was alleen maar nullen invullen, maar deze optie is er niet meer. De enige opties die je heb staan in de Topic Start dat zijn de manieren om gebruik te kunnen maken van dit spel.

[ Voor 19% gewijzigd door we_are_borg op 15-06-2006 08:32 ]

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
hmzz gisteren redelijke vlotte bwl run gehad

vael alleen in 2x gedaan rest was easy, ook toen onze MT ebonroc te vroeg pullde :P (helft zonder ony cloak) dus was ff opletten dat ie absoluut niet naar de raid draaide, maar ging allemaal goed

helaas weer geen 10 storms gloves :< maar wel eindelijk me schild van Vael, eerste epic non set item op me shaman sinds launch :+

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 08:56:

vael alleen in 2x gedaan rest was easy, ook toen onze MT ebonroc te vroeg pullde :P (helft zonder ony cloak) dus was ff opletten dat ie absoluut niet naar de raid draaide, maar ging allemaal goed

helaas weer geen 10 storms gloves :< maar wel eindelijk me schild van Vael, eerste epic non set item op me shaman sinds launch :+
Ik doe sowieso Ebonroc en Flamegor zonder Onyxia Scale Cloak ;) Lekker damagemeters racen en tenminste wat spanning tijdens de fight :) Als dat kreng omdraait en de halve raid BBQ'd is het meestal toch al wel over!

Mazzelaar met dat shield btw, dat valt echt NOOIT! Wij hebben er dus ook maar 1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

KraveN schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 08:10:
[...]

Het is een vrij nieuwe server en nog niet alles is te vinden. Natuurlijk zal er in de loop der tijd de AH overspoeld worden met van alles. Daarom zal het inderdaad moeilijk zijn om spul te vinden wat in beperkte mate aanwezig is. We zijn daarom ook van het idee afgestapt en zoeken nu iets nieuws.

Iemand nog ideeen?

Wat class betreft, heb al een hunter op lvl 29, priest op level 20 en ben nu met een warlock bezig lvl 10. En dan zal ik een keuze maken waarmee ik doorga. Fear vindt ik ideaal, voor zowel priest als lock.

Dus voor grinden heb je een class nodig met zo min mogelijk downtime.
Druid cat bear, als het mis gaat heal.
Priest met spirit tap.

Escape mogelijkheden:
Warlock banisch, fear
Hunter Feign Death
Rogue Vanish.

Mogelijkheden genoeg, ga gewoon door met mijn warlock en besluit als die level 20 is met welke class ik doorga.
druid kan idd healen is ook leuk maar de dmg output is toch minder als dat een rogue het zou doen,
priest met spi tap is leuk (had ik zelf ook) maar dan nog moet je af en toe drinken of je moet echt ver beneden je level grinden maar dan werkt je spi tap niet meer.
Hunter met beast mastery kan ook lekker door grinden de meeste goldfarmers zijn ook hunters dus ;)

Vind het wel een leuk idee om iets meer met het rp idee te doen, wat je wel kan doe is bijvoorbeeld tegen betaling mensen helpen met instances. Of bv wat bescherming geven in stv tijdens het questen en daar een mooi verhaal als guardians of the blabla maken. Twinks helpen met de gear te krijgen tegen betaling daar is nog wel vraag naar meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
RaseriaN schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 09:09:
[...]

Ik doe sowieso Ebonroc en Flamegor zonder Onyxia Scale Cloak ;) Lekker damagemeters racen en tenminste wat spanning tijdens de fight :) Als dat kreng omdraait en de halve raid BBQ'd is het meestal toch al wel over!

Mazzelaar met dat shield btw, dat valt echt NOOIT! Wij hebben er dus ook maar 1 ;)
mja bij ons heeft zowat iedereen dat schild inmiddels, zelfs trials hadden dat schild al voor mij omdat ik dus enkele vael kills heb gemist :P

nu alleen nog aurastone of lokamir of de mace van jindo, naja komt wel goed
vanmiddag maar ff wat enchants op wat dingen zetten ^^

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
we_are_borg schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 08:27:
Alleen gold is een andere zaak dat is bijna niet te traceren maar het zou vreemd zijn als je in eens gold te veel heb en op een andere account is ook geen optie aangezien ze alles kunnen terug kijken.
Ook gold kunnen ze exact traceren, een guildy van me is gebanned nadat hij geld had ontvangen dat uit een guildbank gestolen was. Zelfs nadat de eigenaars van die guildbank aan Blizzard hadden aangegeven dat hij de schuldige niet was, werd hij niet unbanned :X

Als je aan het speculeren gaat is het misschien handig om het erbij te vermelden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 08:56:

Ik had gister PC problemen en dus pas half uur na start raid online. Guild whipte gewoon 5 keer op Vael! Ik werd erbij gehaald in ruil voor een paladin en toen gingtie wel dood.

En ik dan heel droog op teamspeak zeggen: Guys, I hope this be a lesson to you, if you dont bring my dps along, you'll remain whiping on bosses we usually farm.

Reactie: kek, make sure you are available tomorrow when we go for Nefarian again. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Kaap schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 09:36:
[...]
Ik had gister PC problemen en dus pas half uur na start raid online. Guild whipte gewoon 5 keer op Vael! Ik werd erbij gehaald in ruil voor een paladin en toen gingtie wel dood.

En ik dan heel droog op teamspeak zeggen: Guys, I hope this be a lesson to you, if you dont bring my dps along, you'll remain whiping on bosses we usually farm.

Reactie: kek, make sure you are available tomorrow when we go for Nefarian again. :+
Fijn is dat he :Y) om als rogue een echte toevoeging te kunnen zijn op een raid.

Vraag in het algemeen, hoeveel rogue's nemen jullie gemiddeld mee op een run?
Wij nemen er standaard 6 mee en daarmee DPS je toch wel zo gruwelijk veel mee :)
Afgelopen dinsdag in AQ40 hadden we er 7 bij, moet zeggen... bosses gingen zo down :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Maegrim schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 09:29:
[...]

Ook gold kunnen ze exact traceren, een guildy van me is gebanned nadat hij geld had ontvangen dat uit een guildbank gestolen was. Zelfs nadat de eigenaars van die guildbank aan Blizzard hadden aangegeven dat hij de schuldige niet was, werd hij niet unbanned :X

Als je aan het speculeren gaat is het misschien handig om het erbij te vermelden :+
Ik denk dat ze in dat geval specifiek naar de account van guild bank gingen kijken en het zo traceerde. Ik vermoed dat Blizzard niet actief mail scant naar gold. Er gaan zoveel mailtjes rondt waarin gold zit, auction house mails, gewoon COD mails en allerlei mails van lui die bv gold naar bekende of alt mailt. Maar idd ook gold van farmers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 19:16
Gisteren verscrhikking in bwl, eigenlijk was het niet eens zo heel slecht, maargoed, 2 wipes op vael en een in de supression room, 1 van de vael wipes was veroorzaakt door een disconnected hunter die BA had. Daar doe je niets aan, maar voor de rest was het gewoon traag, mensen die niet luisterden. De enige fight die echt goed ging was firemaw. Maar healers waren gewoon niet aan het concentreren, veel mensen dropten neer op de trash en dat veroorzaakte ook weer veel frustratie.

Naast WK en zomer hebben wij ook server transfers, we hebben er niet veel mensen mee verloren, maar wel een guild waar we veel mee omgingen. Naja, hopelijk gaat het vanavond beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 19:16
RaseriaN schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 09:38:
[...]

Fijn is dat he :Y) om als rogue een echte toevoeging te kunnen zijn op een raid.

Wij nemen er standaard 6 mee en daarmee DPS je toch wel zo gruwelijk veel mee :)
Afgelopen dinsdag in AQ40 hadden we er 7 bij, moet zeggen... bosses gingen zo down :p
Ik hou er ook van, lekker veel dps, scheelt je uiteindelijk ook weer in healing. Het is wel van belang dat je dan goede concentrerende dps hebt, anders is het min of meer een wasted spot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 13-09 11:11

On_E

Housemusic

KraveN schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 08:10:

Escape mogelijkheden:
Warlock banisch, fear
Hihi ;)

Warlocks en escape mogelijkheden...

[ Voor 11% gewijzigd door On_E op 15-06-2006 09:46 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45
Kaap schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 09:39:
[...]
Ik denk dat ze in dat geval specifiek naar de account van guild bank gingen kijken en het zo traceerde. Ik vermoed dat Blizzard niet actief mail scant naar gold. Er gaan zoveel mailtjes rondt waarin gold zit, auction house mails, gewoon COD mails en allerlei mails van lui die bv gold naar bekende of alt mailt. Maar idd ook gold van farmers.
Het kopen van geld mag ook gewoon, verkopen alleen niet.

Dat van die guildbank vind ik een erg sterk verhaal in ieder geval... ingame 'theft' wordt voor zover ik weet niet 'bestraft'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

motormuus schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 18:51:
Hmm dacht ik dat ik ergens een post had geplaats kan ik hem nergens meer vinden.... dit topic gaat te hard :)
Anyway ik wil wileens een pvp server proberen. Ik heb na 200 lvls op een pve server(Agramar) wel eens wat anders proberen(lijkt me heerlijk om wat gnomes te killen).
Kan iemand me een leuke pvp server opnoemen met een goeie sfeer en wat nl'rs?
Yep, dat kan :P Op Trollbane zitten erg veel Nederlanders, en als je Horde gaat is het de ideale PvP server, aangezien je dan insta-join queues hebt. Op Trollbane zitten ook de meeste GoTters (we zijn bij WoW launch vanaf GoT een alliance en een horde guild begonnen op Bloodscalp, en later allemaal server migration gedaan naar Trollbane). Als je voor PvP gaat zou ik geen Alliance rollen. Verder is de sfeer ook erg gezellig.

Over het aantal Nederlanders: aan de Horde kant zitten sowieso al twee Nederlandstalige AQ40 guilds, en tevens een derde Nederlands guild dat richting MC aan het groeien is. Ook aan de Alliance kant zijn er 2 Nederlandse AQ40 guilds. Verder zitten er gewoon erg veel Nederlanders op de server, en de sfeer is erg gezellig. En...natuurlijk hebben we ook de benodigde hoeveelheid drama >:)

On a whole different note...

Die BWL run waar Bokkie het zojuist over had was inderdaad erg imba....

Ashjre'thul, Crossbow of Smiting :*)

Nu nog wat DS looten en dan zie ik er eindelijk niet meer uit als een MC-hunter...echt zo dom dat DS pas interessant is als je 8 delen hebt t.o.v. full Giantstalker set. Zie er gewoon al maanden uit als een MC-noob (no offense voor MC-noobs :P) :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
Het was een paar maanden terug met veel threads of the realmforums van Al'Akir, en aangezien je niet echt op die forums kan zoeken... :O

[ Voor 7% gewijzigd door Maegrim op 15-06-2006 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Laatst online: 13-09 12:43

chromeeh

the Gnome

Maegrim schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 08:22:
Natuurlijk is het mogelijk, ik heb al verschillende level 2 altjes in Orgrimmar gehad :+
Nee maar de reacties gister waren echt geniaal...
Zie je ineens in general chat[/1] "Wtf there a lvl 48 warlock running around here"
_/-\o_ _/-\o_

Un'Goro crater is zeer zeker m'n volgende quest plaats...
Gister even doorheen gereden en al wat quests opgepikt :)
De omgevingen worden echt mooier en mooier naar mate je hoge rin lvl wordt :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
RaseriaN schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 09:38:
[...]

Wij nemen standaard 5 rogues mee, dat zijn toevallig ook de 5 meest actieve, daarnaast zijn er nog 4 minder actieve rogues (1 of 2 raids / week) en 1 trial.

De DPS van onze rogues is inderdaad insane. 2 er van zijn sword spec en wielden o.a. maledath, claw uit BWL, brutality blade en lopen rond in mixture van BF en NS. Dan zijn er nog 2 en dat zijn ex-grand marshalls, de 1 wield 2 rank 14 swords en de andere 2 rank 14 daggers. Die rank 14 sword wielder staat altijd nr. 1 op dmg meters met ruim een halve centimer grafisch gezien voor op de nr. 2. Ik ben zelf de minst equipped rogue van hun omdat ik er het kortst bij zit, maar wij 5 vormen de basic rogue attendance voor BWL.

Met MC gaan meestal de 2 ex-rank 14's niet mee zodat we 1 trial rogue mee kunnen nemen en 1 van de mindere active rogues. Ik ben overigens snel done met MC, ik moet chest, legs en boots nog vervangen door epics, zij het nightslayer dan wel bloodfang, afhankelijk van wat ik eerst krijg. Dan kan daar ook weer een trial voor mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 09:46:
[...]
Yep, dat kan :P Op Trollbane zitten erg veel Nederlanders, en als je Horde gaat is het de ideale PvP server, aangezien je dan insta-join queues hebt. Op Trollbane zitten ook de meeste GoTters (we zijn bij WoW launch vanaf GoT een alliance en een horde guild begonnen op Bloodscalp, en later allemaal server migration gedaan naar Trollbane). Als je voor PvP gaat zou ik geen Alliance rollen. Verder is de sfeer ook erg gezellig.
Ben afgelopen dinsdag een server maintenance alt begonnen op Trollbane! Als de US servers down zijn en ik niet in de bios zit (dus ongeveer de helft van de dinsdagen) dan speel ik vanaf heden aldaar.

Tauren Shaman :Y) ...als rasechte Alliance speler van een Paladin moet je het natuurlijk ook wel goed doen als je de vijand gaat spelen ;) ...als iemand me wil spreken, hij heet Koda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
chromeeh schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 09:52:
[...]

Nee maar de reacties gister waren echt geniaal...
Zie je ineens in general chat[/1] "Wtf there a lvl 48 warlock running around here"
_/-\o_ _/-\o_

Un'Goro crater is zeer zeker m'n volgende quest plaats...
Gister even doorheen gereden en al wat quests opgepikt :)
De omgevingen worden echt mooier en mooier naar mate je hoge rin lvl wordt :)
Ungoro ziet er hartstikke cool uit, maar de quests zijn nou niet bepaald van zelfde kwaliteit..

Persoonlijk vind ik het een van de vervelendste quest gebieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Kaap schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 09:52:
[...]

Met MC gaan meestal de 2 ex-rank 14's niet mee zodat we 1 trial rogue mee kunnen nemen en 1 van de mindere active rogues. Ik ben overigens snel done met MC, ik moet chest, legs en boots nog vervangen door epics, zij het nightslayer dan wel bloodfang, afhankelijk van wat ik eerst krijg. Dan kan daar ook weer een trial voor mee.
Mjah.. tier 2 legs kan een probleem zijn. Je moet daar wel heel MC voor door elke keer en als je pech hebt is dat heel vaak :P (wij hebben al anderhalve maand geen Nemesis bijvoorbeeld, terwijl er nog steeds een aantal locks, waaronder ik, op wachten..).

Je kan misschien afspreken met een ander van je class dat jij alleen Rag doet bijvoorbeeld...

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 15-06-2006 10:03 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.