Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 78 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.133 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 11:20
Dennism schreef op maandag 19 juni 2006 @ 23:34:
[...]

Dus jullie laten graag bergen DPS liggen?

Shadow priest mee is meer DPS voor de locks, en in veel raid encounters is het geen probleem om 1 priest te hebben DPSsen. tenzij je echt healers te kort komt.

en hoeze geen full arms/fury specs? Is iedereen bij jullie verplicht 15 punten in prot minimaal ofzo? en zoja, waarvoor? adds tanken gaat zwaar simpel met arms/fury of fury/arms.

Wij hebben 2 or 3 prot tanks in de guild en de rest is gewoon 31/20/0 of 17/34/0 of een variant daarvan. En ik kan je echt vertellen dat adds tanken geen probleem is, ik tank zelfs alle bosses in ZG met mijn 17/34/0 setup. En het levert je nog een berg meer dps op ook nog waardoor de runs ook weer sneller gaan.
Uit den boze vind ik ook wat overdreven. Er moet wel balans zijn (we moeten genoeg prot tanks hebben voor de dingen die we doen). Maar de extra dps is prima. Een shadow priest is ook alleen maar goed. Een enkele shadow priest verhoogt de dps van alle locks met zo'n 20%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

W0000T Huhuran down. :D Vrijdag al lekker gegaan met n 3% en 1% wipe. In t weekend gefarmed voor flasks/pots en whatever en vandaag na 2 "droge runs" zonder shield walls een fully buffed run met shield walls en eigenlijk best lekker down meteen. :+ :+ Tuurlijk wel deaths in de raid maarja, NR is gewoon nog niet super gezien over t hele meatshield. Zo'n first kill blijft toch wat speciaals. _/-\o_

Daarna nog ff richting Twin Emps gegaan (leuke trash daaro ;) ) en n 10% serieuze try gedaan maar da's nog wat voor morgen en later. Vooralsnog... Huhuran down \0/ \0/ \0/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-05 15:56
Woot.. eindelijk dropte Chromaggus Pauldrons of Wrath vanavond :D

Full tier2 nu, en ik had ook nog genoeg dkp voor het hoofd van Nefarian, dus die ook gelijk geloot en de necklace gekozen.

Wel geen dkp meer nu, maar lekker belangerijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Phantom schreef op maandag 19 juni 2006 @ 09:04:
Ik zit nu op 7/8 Wrath. Mis alleen de shoulders nog, en deze zijn nog _nooit_ gedropt voor ons :X

Echt vervelend gewoon.. ook kwa andere items, want ik wil de shoulders dus echt wel hebben als ze droppen, en dus moet ik zorgen dat ik meer dkp heb dan de andere warriors, wat dus weer betekend dat ik geen andere items kan looten.

Vanavond staan Chromaggus en Nefarian op het programma, eens kijken of Chromaggus lief voor me is.
Phantom schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 00:23:
Woot.. eindelijk dropte Chromaggus Pauldrons of Wrath vanavond :D

Full tier2 nu, en ik had ook nog genoeg dkp voor het hoofd van Nefarian, dus die ook gelijk geloot en de necklace gekozen.

Wel geen dkp meer nu, maar lekker belangerijk :P
hmmm, klagen helpt zo te zien ;) :P

gz iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05:27
Over Chromaggus, we probeerden vanavond zonder hourglass sand hem met een timelapse naar benededen te brengen, maar was een wipe op 50% en daarna een hele snelle wipe omdat de aggro naar een mage ging. Anyway, iemand nog hele goede strats voor een timelapse met chrom?

(het was voor ons een beetje laat allemaal en we hadden niet zon lekkere raid klaar staan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:34
ik kan je alleen vertellen dat je meerdere tanks nodig hebt, en ervoor moet zorgen dat de DPS kant met z'n ALLEN de time lapse moet pakken. Behalve één hunter, die een frenzy shot tijdens de time lapse moet kunnen doen.

IMHO de makkelijkste chromaggus om te killen. Twee redenen:
-Na een incinerate kun je direct naar buiten stappen en dmg doen tot de timelapse.
- Time lapse op zichzelf doet geen dmg.

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153710

Als een hunter is het dan beter om een 1h sword + dagger te hebben? Of een 2h sword.

(naast je bow dan)

Oja wat vinden jullie van deze raid build:
http://www.worldofwarcraf...0305130510320230410000000

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 153710 op 20-06-2006 01:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:34
dat 1h of 2h hangt af van je weapons denk ik.

De stats zijn belangrijker dan het gegeven van 1h X 2 of een 2hander.
Agility en +crit zijn belangrijker dan het type wapen.

Ik gebruik zelf op dit moment een
- 1h claw met 30atkpower + 1crit + 15agi (enchant)
- 1h Brutality Blade +9agi +9strength + 1 crit + 15 agi (enchant)

heb daarnaast een Barb of the Sandreaver: 2h Polearm met 41agi + 28stamina +25agi (enchant)
Het verschil in dmg melee tussen deze combos is wel groot.
Uiteraard maak je met de 2h grotere crits. Ranged wise prefereer ik de 2 X 1h ivm met betere stats imho.

Wat je build betreft:

Die is aardig. Ga je end-gamen dan raad ik zelf 0/21/30 aan. Moet je toch een grotere agi pool hebben dan 450 om het effectief te laten zijn.

Ik zit op dit moment op 518 agi + 35% ranged crit.

[ Voor 4% gewijzigd door MGSNK op 20-06-2006 01:55 ]

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:32
Woensdag patch dag blijkbaar.

Blauwe post op US forums
We will be extending our normally scheduled maintenance tomorrow by approximately two hours beginning at 3:00 AM PDT in order to apply the latest content patch. That's right, I said it -- we're patching tomorrow. Hurry, read this message before it's deleted! The truth must be told!
Laat de bugs maar komen! :D

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
zal wel weer veel LFG scholo/baron te zien krijgen :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Laatst online: 01-05 15:56
Viggen schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 01:05:
[...]

hmmm, klagen helpt zo te zien ;) :P

gz iig :)
Hehe ja, tnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:20

Shadow priest mee is meer DPS voor de locks, en in veel raid encounters is het geen probleem om 1 priest te hebben DPSsen. tenzij je echt healers te kort komt.

en hoeze geen full arms/fury specs? Is iedereen bij jullie verplicht 15 punten in prot minimaal ofzo? en zoja, waarvoor? adds tanken gaat zwaar simpel met arms/fury of fury/arms.

Wij hebben 2 or 3 prot tanks in de guild en de rest is gewoon 31/20/0 of 17/34/0 of een variant daarvan. En ik kan je echt vertellen dat adds tanken geen probleem is, ik tank zelfs alle bosses in ZG met mijn 17/34/0 setup. En het levert je nog een berg meer dps op ook nog waardoor de runs ook weer sneller gaan.
Tank jij met je 17/34/0 ook Nefarian?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

Kaap schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 08:00:

Tank jij met je 17/34/0 ook Nefarian?
MT van mijn vorige guild wel, niks mis mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Anoniem: 108648 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 08:07:
[...]MT van mijn vorige guild wel, niks mis mee
IMHO 15 in prot erg nuttig. Zeker zolang wij AQ40 en Nefarian nog niet op farm hebben. Er wordt gerouleerd met tanks. Elke week tanked een andere tank Nefarian zodat ze het allemaal kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

Kaap schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 08:15:
[...]
IMHO 15 in prot erg nuttig. Zeker zolang wij AQ40 en Nefarian nog niet op farm hebben. Er wordt gerouleerd met tanks. Elke week tanked een andere tank Nefarian zodat ze het allemaal kunnen.
handig zeker, makkelijker ook nog, noodzakelijk? Nee dus, daarom antwoorde ik eerder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6648

Ik probeer de trial te downloaden op http://teaser.wow-europe.com/. Maar dat werkt niet, ik krijg geen email.. is het iemand wel gelukt?
Heeft iemand toevallig nog een trial key over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 108648 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 08:24:
[...]

handig zeker, makkelijker ook nog, noodzakelijk? Nee dus, daarom antwoorde ik eerder ;)
Als ik heel eerlijk ben, heb ik als rogue zijnde liever een tank met 15 in Prot.
Ik heb al ZOVAAK aggro gejat van tanks die heerlijk Arms/Fury gespecced zijn.

Misschien een smaak verschil en guild verschil, we hebben een vaste MT en OT en 2 andere tanks zijn 31/5/15 en de rest is Fury/Arms of Arms/Fury gespecced ;)

Of misschien moet ik wel L2P om niet constant aggro te pakken :9

@Zoneseek
Neeeeeee! Ze hebben mn swirly ball afgenomen! :(
Achja vind het jammer dat de Rogues niet ook niks meer te buffen hebben ;)

Give us swirly ball or death!

[ Voor 15% gewijzigd door RaseriaN op 20-06-2006 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Wheee ik had gelijk, patch morgen. YES. Lekker Naxx doen de hele week :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
eindelijk de patch XD het werd tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 23:35

m0nk

16-09-2003 15.15

Anoniem: 114195 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 08:38:
Wheee ik had gelijk, patch morgen. YES. Lekker Naxx doen de hele week :D
In je eentje of heeft je hele guild de mats voor toegang al? Kan ik me bijna niet voorstellen, maar goed.. :)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-04 16:27
gisteren met mn 3e 60 (mn lock) voor het eerst naar MC gegaan.. direct een epic gekregen 8)!!

dit is mn eerste epic uit mc en overal die ik niet zelf heb betaald/verdiend.. ben super blij..

het is een boek met 12 stamina en 21 int. daarnaast dmg+healing +11.... kan em ff niet linken want ik weet de naam niet..

http://www.thottbot.com/?i=37351 viel de boss ervoor.. helaas verloor ik die roll.. had wel ultiem geweest. direct 2 epics.. daarnaast viel nog felheart shoulders.. kon ik ook érg goed gebruiken, maar we doen 1 item per raid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170950

Na een weekje last gehad te hebben van het warme weer gisteren Mc complete gedaan in 3 uur, en in bwl nog nog even firemaw+flamegore gedaan eerste trie :P

Beetje geluk was wel op zijn plek want er was veel te weinig droodlove geweest de laatste tijd, vanaf heben hebben we dus http://www.thotbott.com/?i=40476 en http://www.thotbott.com/?i=45969 erbij gekregen.

5/8 Tier 2 nu gaat erg goed gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6104

[...]

Een shadowpriest is een wannabee warlock en jah, die kan heel nuttig zijn in raids for warlocks en backup healer for locks en mages e.d.

Adds tanken zal wel lukken met arms/fury warriors, dat geloof ik wel, zeker als je wat damage doet.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ZG nou niet echt een (euhm) maatstaf vind... ga ff lekker MC tanken ect..

Ik vind de hele discussie over damage weer geniaal. Jongens het spelletje gaat niet om damage maar om aggro. DPS warriors kunnen heel nuttig zijn zeker met execute, maar het grootste probleem is als ze aggro trekken zijn ze dood of mana drainers for de healers. Wij hebben 4 dps warriors in de guild en die kunnen idd major damage doen, maar het grootste probleem is altijd aggro.

Of met tanken verliezen ze aggro (aangezien ik aggro al van een full prot warrior kan trekken...) of ze krijgen aggro (gelukkig zijn het allemaal goede warriors dus dat valt wel mee verder)

Dus vergeet die DPS nou maar en denk maar eens aan aggro control.
Hetzelfde met een shadowpriest, leuk als secondaire healer, secondair dps-er en als support class voor warlocks... Maar als je healing zoekt heb ik toch veel liever een holy priest en als je dps zoekt heb ik liever een warlocks of mage ipv een shadowpriest. Dus ook hierin is DPS van de class zelf geen overweging, maar wel de support naar andere classes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razoon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-05-2024

razoon

"Keep on keeping on"

Ik las iets over dubble honor....
Weet iemand of er een manier is om dubbel honor te krijgen in de BG's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
hhaha vet mooi die nieuwe patch

WTS Serpentine Loop of Frost Resistance 60g
WTS Cured Rugged Hides 20g each

etc etc :P

BTW weet iemand ook of er een programmatje is waarmee je dps kan uitrekenen? Ik wil namelijk weten wat beter is voor mn DPS Onyxia Tooth Pendant of The Eye of Hakkar. Ik heb ze nu beide maar weet niet welke beter is.

[ Voor 47% gewijzigd door Proqzor op 20-06-2006 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176644

Anoniem: 6648 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 08:34:
Ik probeer de trial te downloaden op http://teaser.wow-europe.com/. Maar dat werkt niet, ik krijg geen email.. is het iemand wel gelukt?
Heeft iemand toevallig nog een trial key over?
Ik had precies het zelfde probleem. Versturen... error, nog een keer versturen en dan wordt er gemeld dat er al een mail is gestuurd naar dat adres. Echt vaag.
Maar voor mij maakt het niet zo veel uit want, als het goed is, krijg ik vandaag WoW binnen.
Dus dat word niet/slecht slapen vanacht vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
DrProctor schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 09:19:

Zo gaat het bij ons al enkele weken. Ik heb al enkele Arcane Crystals ingeslagen. Ten eerste voor mijn eigen attunement en ten tweede om er een slaatje uit te slaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
ja ik ga zometeen ff 3 altjes maken met alle3 100 leatherworking en vervolgens met mn main 3 salt shakers maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-05 14:48

On_E

Housemusic

Yay patchday, dag UI, en hallo instance waar 10% van de server in kan.

Nog meer pre-made BG teams in veel te dikke gear go go go

(en ja, ik haat patchday)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

BTW weet iemand ook of er een programmatje is waarmee je dps kan uitrekenen? Ik wil namelijk weten wat beter is voor mn DPS Onyxia Tooth Pendant of The Eye of Hakkar. Ik heb ze nu beide maar weet niet welke beter is.
Heeeeeeel simpel ;)

Ony heeft : 1hit, 1,4%crit, 12AP, 10 Sta.
Hakker heeft : 1% crit, 40AP.

Dus het word 1hit, 0.4%crit vs 28AP.

En je kan altijd Wowequip gebruiken natuurlijk om je damage mee te berekenen.
Ony tooth is beter tbh, die Hit maakt een hoop meer waar dan 28AP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Laatst online: 16-04 09:08
DrProctor schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 09:23:
ja ik ga zometeen ff 3 altjes maken met alle3 100 leatherworking en vervolgens met mn main 3 salt shakers maken :P
250 leatherworking, dus lvl35+ alts nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op basis van total stats is onxyia Tooth ongeveer 35% better als eye of hakkar en als je de niet dps stats eraf haalt is hij nog steeds ongeveer 20% beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176644 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 09:21:
[...]

Ik had precies het zelfde probleem. Versturen... error, nog een keer versturen en dan wordt er gemeld dat er al een mail is gestuurd naar dat adres. Echt vaag.
Maar voor mij maakt het niet zo veel uit want, als het goed is, krijg ik vandaag WoW binnen.
Dus dat word niet/slecht slapen vanacht vrees ik.
Als het goed is krijg je dan een extra trial key erbij om weg te geven :*) ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-05 02:45
On_E schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 09:29:

Go cry more nub

en 10% vind ik eigenlijk nog een beetje hoog. Maar net zoals bij MC / BWL zullen ook daar steeds meer guild in komen

[ Voor 18% gewijzigd door ImdaMned op 20-06-2006 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6648 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 09:34:
[...]

Als het goed is krijg je dan een extra trial key erbij om weg te geven :*) ;) :)
LOL, en die wil jij hebben zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04:24

HellBeast

Oh My GoT!

Gisteren heb ik de Argent Crusader gescoord met de volgende stats:

Two-Hand Staff
127 - 191 Damage Speed 3.00
(53.0 damage per second)
+6 Stamina
+30 Intellect
+10 Spirit

Ik ben nu in dubio of ik er een enchant zal opzetten of dat ik zal wachten tot een betere (epic) staff. En als ik er een enchant op ga zetten, dan weet ik niet of het een spelldamage +30 of intellect +22 zal worden. Mijn guild doet ZG runs en we hebben nog maar twee bosses down gekregen. Dus een epic staff zit er misschien niet echt in de komende tijd. Maar die enchants zijn ook niet erg goedkoop. :?

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176644 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 09:36:
[...]

LOL, en die wil jij hebben zeker?
ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zal even kijken of ik hem vandaag binnen krijg, dan zal ik je wel even een mail sturen (als die mail adressen op je profiel kloppen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176644 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 09:57:
[...]

Ik zal even kijken of ik hem vandaag binnen krijg, dan zal ik je wel even een mail sturen (als die mail adressen op je profiel kloppen...)
ok alvast bedankt, mail adres klopt in mijn profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179753

Hey all,

Dit is mijn eerste post hier op het forum, zal me eerst even voorstellen :) :

Khetti
lvl60 ud warlock
guild: Restyle
dunemaul eu realm (zsm Tarren Mill realm)
9/21/21 build

Ik heb de volgende vraag waar iemand misschien een antwoord op heeft.

De quest "A bijou for zanza", welke je eenmalig kan doen op Yojamba Isle, waarbij je een bijou moet destroyen voor rep. (wat vervolgens repeatable is voor meer rep)

Als het goed is krijg je eenmalig een mail met daarin 1 zandalar token?
Want dat is wat mij mogelijk ervan weerhoudt te migreren naar het Tarren Mill realm op dit moment ;(
(mailbox error bij het migreren van mijn main character, 2 alts waren geen probleem)

Ik vraag mij nu af hoelang het normaal duurt, dat je een mailtje met de token krijgt, vandaar mijn vraag, misschien dat 1 van jullie dit zo weet :)
Ik heb zondag de bewuste quest gedaan (op dat moment niet wetende dat je via mail mogelijk iets nagestuurd krijgt).

Wel balen, de hele guild is al zowat over en ik kan nog steeds niet migreren :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Laatst online: 16-04 09:08
Het was binnen 12 uur dacht ik.
Ik zou anders een GM om hulp vragen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

BootVluchteling schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 09:07:
gisteren met mn 3e 60 (mn lock) voor het eerst naar MC gegaan.. direct een epic gekregen 8)!!

dit is mn eerste epic uit mc en overal die ik niet zelf heb betaald/verdiend.. ben super blij..

het is een boek met 12 stamina en 21 int. daarnaast dmg+healing +11.... kan em ff niet linken want ik weet de naam niet..

http://www.thottbot.com/?i=37351 viel de boss ervoor.. helaas verloor ik die roll.. had wel ultiem geweest. direct 2 epics.. daarnaast viel nog felheart shoulders.. kon ik ook érg goed gebruiken, maar we doen 1 item per raid..
1 item per raid? :S .... hmm nou ja zal maar niks zeggen .. doe het toch

Maar er droppen misschien 30 items per Mc run .. stel er gaan 3 warlocks mee. .. en er dropt 6 keer Felheart ... dan pleur je het weg omdat je maar 1 item mag? Hier heb je toch DKP voor ... als je voor je DKP hebt gewerkt mag het uitgeven ook!

Even terug komen op warlock build ...

http://www.wowhead.com/talent/?NV0wVRokAosxZxx0z

Dat is mijne .... Ik heb express geen Ruin ... Ik aggro al genoeg ... sta in de top 5 met dmg in MC samen met een andere lock uit mijn guild, over BWL nog niet eens gehad.

Rank 10 SB en ruim + 300 dmg .. Ik heb Ruin niet nodig ... na elke crit moet je je inhouden en oppassen. Ik doe liever constante damage dan van die uitschieters. Met dark pact helemaal ideaal voor lange gevechten en na elk gevecht zo weer mana.

[ Voor 21% gewijzigd door Muppet op 20-06-2006 10:13 ]

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168

Woei! Gisteren hadden we sartura en frankriss nog over in AQ40, en die gingen first try down, wat ons 3 huhuran tries opleverde :) Denk dat we nog wat aan het gevecht moeten wennen, want de best try was...30%...en dat kwam niet zozeer door de frenzy, want op 32% waren we al aan het whipen. Maar het voelt wel goed dat we er nu serieus mee bezig zijn. Hopelijk vanavond een goede opkomst, zodat we er de hele avond verder kunnen werken.

Ben alleen benieuwd hoe snel we de focus gaan verleggen van AQ40 naar Naxx. Denk dat het afhangt van a) hoe snel iedereen geattuned is en b) hoe erg de eerste bazen gaan mee- of tegenvallen. Loot-wise gesproken gaan we natuurlijk veel liever naar Naxx. Qua potentie hebben we ~40 mensen die op Naxx niveau kunnen spelen, de rest is er eigenlijk te casual voor en zullen op sleeptouw genomen moeten worden. Ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat uitpakken.

Oh, en Ashjre'thul is echt te imba voor woorden. Gisteren bleef ik echt moeiteloos iedereen voor qua damage, uiteindelijk stonden er alleen een mage en een warlock boven me vanwege het hoge AoE niveau in AQ40. Al ben ik een fanatieke 5/31/15 aanhanger ben ik atm gerespecced naar 0/21/30 om te kijken of dat niet toch stiekem meer damage doet, dus dat kan er ook mee te maken hebben. Verder zou het lekker zijn als ik m'n DS setje compleet kan maken, dan hebben we 3 hunters met imba proc :D

Verder PvP ik al een aantal weken buiten raids om met het PvP team op onze server en daarin merk je het verschil tussen Rhok'delar en Ashjre'thul helemaal goed. De veel hogere autoshot hits en crits maken echt een groot verschil als je op de flag carrier staat te knallen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174540

Anoniem: 179753 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 10:03:
Hey all,

Dit is mijn eerste post hier op het forum, zal me eerst even voorstellen :) :

Khetti
lvl60 ud warlock
guild: Restyle
dunemaul eu realm (zsm Tarren Mill realm)
9/21/21 build

Ik heb de volgende vraag waar iemand misschien een antwoord op heeft.

De quest "A bijou for zanza", welke je eenmalig kan doen op Yojamba Isle, waarbij je een bijou moet destroyen voor rep. (wat vervolgens repeatable is voor meer rep)

Als het goed is krijg je eenmalig een mail met daarin 1 zandalar token?
Want dat is wat mij mogelijk ervan weerhoudt te migreren naar het Tarren Mill realm op dit moment ;(
(mailbox error bij het migreren van mijn main character, 2 alts waren geen probleem)

Ik vraag mij nu af hoelang het normaal duurt, dat je een mailtje met de token krijgt, vandaar mijn vraag, misschien dat 1 van jullie dit zo weet :)
Ik heb zondag de bewuste quest gedaan (op dat moment niet wetende dat je via mail mogelijk iets nagestuurd krijgt).

toon volledige bericht
kan je het probleem niet aan een GM vertellen? En zeggen dat je de token nodig hebt, maar ook wilt migreren naar een andere realm. Als je de GM heel netjes vraagt, denk ik dat hij wel een oplossing kan vinden voor jou en je quest. Is ook wel saaitjes als je alleen in de realm zit, terwijl de rest van je guildies op een andere zitten..

je moet dan onder Quest/(nog iets) je probleem melden ^^

@ alle locks

wat is ruin build O_O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

m0nk schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 09:01:
[...]

In je eentje of heeft je hele guild de mats voor toegang al? Kan ik me bijna niet voorstellen, maar goed.. :)
Haha, jij hebt die post gemist waarin ik en een guildy wat screens van onze potionbanks hebben laten zien zeker? ;p

We hebben 59 mensen in de guild en ik kan je garanderen dat we allemaal Attunement mats hebben, en bijna allemaal alle mats voor de Frost Resist setjes. Ook heb ik al 10 Cured Rugged Hides voor m'n Tier 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 179753 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 10:03:
Ik zie je binnenkort wel :D

(Nix @ Tarren Mill, UD Lock :P )

[ Voor 8% gewijzigd door On_E op 20-06-2006 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 114195 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 10:17:
[...]

Haha, jij hebt die post gemist waarin ik en een guildy wat screens van onze potionbanks hebben laten zien zeker? ;p

We hebben 59 mensen in de guild en ik kan je garanderen dat we allemaal Attunement mats hebben, en bijna allemaal alle mats voor de Frost Resist setjes. Ook heb ik al 10 Cured Rugged Hides voor m'n Tier 3 :)
had 1 16 slotter vol met cured rugged's :/ krengen verkochten nooit, toen ze nog per 5 stackten
altijd steeds op cooldown 1 gemaakt af en toe wat op ah gegooid steeds terug gekregen

toen maar wat weggegeven en goedkoop verckocht voor andere lw patterns enzo

nu nog iets van 30 over ofzo naja even kijken hoeveel er nodig zijn voor shaman set en de rest verpatsen voor epic mount :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Muppet schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 10:11:
[...]

Dat is mijne .... Ik heb express geen Ruin ... Ik aggro al genoeg ... sta in de top 5 met dmg in MC samen met een andere lock uit mijn guild, over BWL nog niet eens gehad.

Rank 10 SB en ruim + 300 dmg .. Ik heb Ruin niet nodig ... na elke crit moet je je inhouden en oppassen. Ik doe liever constante damage dan van die uitschieters. Met dark pact helemaal ideaal voor lange gevechten en na elk gevecht zo weer mana.
Hmm... Wij hebben allemaal Master Demon locks en de andere 21 talents zijn vrij te besteden.
Ik zit niet wat afflicition nou eigenlijk toevoegt (behalve gemakkelijk spelen met curses dan) want je dots worden er vaak afgeduwd. En geen reach op je shadowbolt... brrrr ;)

Overigens met MD regen ik ongeveer 135 mana per 2 seconds... dus het is voor mij bijna onmogelijk mijn mana op te krijgen op trashmobs en met chainpulling is het bikkelig handig

Btw ruin heb je wel gelijk opzich, maar daar heb je threatmeters voor... daarnaast kan ik bij een goede crit even inhouden en nog meer mana regenen.... dus ik zie er wel voordelen is, maar het is net hoe je het bekijkt.

Vind je curse of exhaustion geen enorme crap talent? Het geeft geen dps ofzo... daarnaast is siphon life erg leuk voor jou, maar behoorlijk nutteloos voor de raid...

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 6104 op 20-06-2006 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-04 16:27
Muppet schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 10:11:
[...]

1 item per raid? :S .... hmm nou ja zal maar niks zeggen .. doe het toch

Maar er droppen misschien 30 items per Mc run .. stel er gaan 3 warlocks mee. .. en er dropt 6 keer Felheart ... dan pleur je het weg omdat je maar 1 item mag? Hier heb je toch DKP voor ... als je voor je DKP hebt gewerkt mag het uitgeven ook!

toon volledige bericht
heb je gelijk in.. maar wat je niet weet, is het feit, dat dit de eerste raid was, na een merge met andere guild.. wij waren tot garr, hun tot 2e baas BWL.. nu hebben we shazzrah ook neer.. ging heerlijk. garr 1st try en nog een paar..

nu had iedereen dus ff 0 dkp.. (dkp reset) iedereen mocht dus 1 item meenemen. vanavond is het gewoon dkp.. alleen sta ik nu -1 dkp. 1 dkp per raid en 2 per boss ofzo krijgen we maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:19
Anoniem: 6648 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 09:34:
[...]

http://teaser.wow-europe.com/index.html ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169853

Heb zelf gelukkig alle items die eventueel nodig worden in Naxx al in de bank, ook de items voor tier3. Ook nog meer voor de verkoop :) Maar nog geen zin in nieuwe patch. Word weer addons downloaden en gezeur om ze aan de praat te krijgen en daarbij moet de guild C'thun nog killen.
Heb het idee (en de hoop) dat we AQ40 de komende weken links laten liggen, of voor het weekend ipv MC/BWL. Hoop dat Naxx wel leuk word, heb gelukkig alles wat ik nodig heb en genoeg gold voor repairs voor de komende tijd :) (dit laatste is denk ik zeker nodig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87300

Uit verveling en Gold nood maar eens de stoute schoenen aangetrokken en aan een suicidal tripje begonnen.
Je moet wat, nieuw als Alliance en fresh beginnen op een server.

Level 22 NE Rogue, vanuit Elwynforest gelopen naar Booty Bay. Slechts vier keer deceased door mobs en direct maar FlightPath geleerd.
Vervolgens bootje gepakt naar Ratchet en gesneaked naar The Oasis, alwaar ik m'n fishing skill geupped heb van 75 naar 150.

Na een tijdje heerlijk alleen zonder Horde gevist te hebben, werd ik uiteindelijk omzeep geholpen door een Undead Rogue. Gezien zijn crit van 1500+ moet dit haast wel level 60 geweest zijn.
Hij: /lol en begint te vissen bij m'n corpse.
Ik rez een tien meter van hem vandaan, /lol en begin weer te vissen. Gevolg is Stun en weer door, waarna hij weer begint te vissen.
Zag de lol er wel van in en aangezien ik geen HK's afgeef aan een level 10+, wederom naast hem gerezzed, /lol en weer vissen.
Kennelijk zag hij de lol er ook wel van in, dus samen vissten. Tot een Guildie van hem komt en een hevige /say discussie opgang wordt gebracht, waarna de Warrior mij omzeep helpt.
Ik weer naast de Rogue gerezzed, Warrior was al weg toen ik terug kwam. Rogue verontschuldigde zich en samen zijn we verder gaan vissen.
Totdat ik dus aan m'n max van Fishing Skill zat. Wellicht binnenkort maar weer een suicidal tripje erop na houden en.... als het goed is hou ik er nog wat Gold aan over.

Iemand toevallig nog een tip qua locatie om te fast levelen in de buurt van Elwynforest als level 22 zijnde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 6104 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 10:32:
[...]

Hmm... Wij hebben allemaal Master Demon locks en de andere 21 talents zijn vrij te besteden.
Ik zit niet wat afflicition nou eigenlijk toevoegt (behalve gemakkelijk spelen met curses dan) want je dots worden er vaak afgeduwd. En geen reach op je shadowbolt... brrrr ;)

Overigens met MD regen ik ongeveer 135 mana per 2 seconds... dus het is voor mij bijna onmogelijk mijn mana op te krijgen op trashmobs en met chainpulling is het bikkelig handig

Btw ruin heb je wel gelijk opzich, maar daar heb je threatmeters voor... daarnaast kan ik bij een goede crit even inhouden en nog meer mana regenen.... dus ik zie er wel voordelen is, maar het is net hoe je het bekijkt.
Als je niets anders doet als raiden, dan is MD/Ruin leuk ja, maar ik moet er niet aan denken om alleen maar te raiden…

Affliction zorgt voor minder resists op DOTs, betere Life Tap, instant Corruption (beste 5 talent points besteding imo)…

Threatmeters ? :’)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-05 12:43

Bezulba

Formerly known as Eendje

oh wat ben ik blij dat ik uit stranglethron weg ben... lvl uppen gaat gelijk een stuk sneller omdat je niet telkens terug moet lopen naar je lijk als je weer gekilled word door 3 stoere lvl60 figuren

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-01 12:26
iemand op het forum dit al gehaald?

http://www.thottbot.com/?i=25287

Ik ga het misschien doen

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
On_E schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 09:29:

Idem.

Word een beetje schijtziek van al die 40 man instances. Na tig keer MC/BWL/AQ te hebben gerunned heb ik het wel gezien. Ik ga alleen maar mee voor nieuwe gear. Raidschema word steeds strakker en voller door al die nieuwe instances.
Ben maar weer terug gegaan naar PvE server waar een zooi RL vrienden op zitten. Een dorf priest gerolled (level 40 atm) en moet zeggen dat dat best wel weer leuk is na al dat geraid. Die jongens hebben nog nooit MC gezien en daar wil ik ze straks bij helpen. Is best leuk om weer eens met allemaal "n00bs" MC in te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-01 12:26
Anoniem: 87300 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 10:38:
Uit verveling en Gold nood maar eens de stoute schoenen aangetrokken en aan een suicidal tripje begonnen.
Je moet wat, nieuw als Alliance en fresh beginnen op een server.

Level 22 NE Rogue, vanuit Elwynforest gelopen naar Booty Bay. Slechts vier keer deceased door mobs en direct maar FlightPath geleerd.
Vervolgens bootje gepakt naar Ratchet en gesneaked naar The Oasis, alwaar ik m'n fishing skill geupped heb van 75 naar 150.

Na een tijdje heerlijk alleen zonder Horde gevist te hebben, werd ik uiteindelijk omzeep geholpen door een Undead Rogue. Gezien zijn crit van 1500+ moet dit haast wel level 60 geweest zijn.
Hij: /lol en begint te vissen bij m'n corpse.
Ik rez een tien meter van hem vandaan, /lol en begin weer te vissen. Gevolg is Stun en weer door, waarna hij weer begint te vissen.
Zag de lol er wel van in en aangezien ik geen HK's afgeef aan een level 10+, wederom naast hem gerezzed, /lol en weer vissen.
Kennelijk zag hij de lol er ook wel van in, dus samen vissten. Tot een Guildie van hem komt en een hevige /say discussie opgang wordt gebracht, waarna de Warrior mij omzeep helpt.
Ik weer naast de Rogue gerezzed, Warrior was al weg toen ik terug kwam. Rogue verontschuldigde zich en samen zijn we verder gaan vissen.
Totdat ik dus aan m'n max van Fishing Skill zat. Wellicht binnenkort maar weer een suicidal tripje erop na houden en.... als het goed is hou ik er nog wat Gold aan over.

Iemand toevallig nog een tip qua locatie om te fast levelen in de buurt van Elwynforest als level 22 zijnde?
toon volledige bericht
Level 22 doet Redridge quests en Wetlands en daarna richting Duskwood.

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

Iemand al een idee hoe het zit met de scourge world event morgen? Aangezien de patch morgen komt wil ik daar wel wat van weten (ongelovers). Ik wil wel die tabart van AD bijvoorbeeld. Maar hoe kom je aan die tokens? En hoe lang duurt dat event?

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben je al bij redridge mountains geweest? Daarna naar Duskwood, en dan naar Wetlands. Na wetlands meteen naar Southshore, na soutshore -> STV (strangletorn vale). Na STV Desolace... En na Desolace -> tanaris, na Tanaris, weet ik niet meer :( sorry.... maar dan ben je wel rond de 40-50 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swat|IA
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-07-2012

Swat|IA

FreeBSD Kicks Ass :)

[snip]
Duskwood / Redridge

edit:
te laat
-> tanaris, na Tanaris, weet ik niet meer :( sorry.... maar dan ben je wel rond de 40-50
Daarna de Hinterlands, Blasted Lands, Searing Gorge, Un'goro etc :)

[ Voor 30% gewijzigd door Swat|IA op 20-06-2006 11:00 ]

Never sleep with anyone crazier than yourself | Now running ws @ Debian Lenny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 26-04 14:46

BitByter

Prutst dit forum

Crowmeister schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 10:50:
Iemand al een idee hoe het zit met de scourge world event morgen? Aangezien de patch morgen komt wil ik daar wel wat van weten (ongelovers). Ik wil wel die tabart van AD bijvoorbeeld. Maar hoe kom je aan die tokens? En hoe lang duurt dat event?
inderdaad, ik wil dat ook wel weten
er zijn zelfs epic rewards die je kan krijgen als je tokens inlevert.
die nexus crystals kan ik eigenlijk wel gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 21:46
Dirk IJntema schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 10:42:
iemand op het forum dit al gehaald?

http://www.thottbot.com/?i=25287

Ik ga het misschien doen
Twee mensen uit onze guild hebben dat ding gehaald. Ik kan je wel vertellen, het is GEEN pretje. Je moet echt een quest 800 keer doen oid. 12 furbolgs killen, naar de andere kant van Winterspring lopen en weer terug. Degene die ze hebben zijn echt wekenlang aan het grinden geweest. Ze waren (iig voor de migration) samen met 1 andere alliance dude dan ook de enige. Tegenwoordig blijkt het nog lastiger te zijn, gezien die furbolgs in Winterspring ook nodig zijn voor een repeatable quest voor Timbermaw rep en je dus veel last hebt van andere farmers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36290

BitByter schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 11:01:
[...]

inderdaad, ik wil dat ook wel weten
er zijn zelfs epic rewards die je kan krijgen als je tokens inlevert.
die nexus crystals kan ik eigenlijk wel gebruiken :)
Quest en PvP rewards kunnen niet gedisenchant worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169853

Crowmeister schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 10:50:
Er is nooit over een event gesproken. Daarbij, het is ook niet eens nodig.

Even history, waarom was een event nodig voor AQ?
- tijd rekken voor nieuwe patch (die morgen komt)

Waarom geen lange event voor Naxx?
- Naxx is zo groot en moeilijk dat guilds het niet eens volledig kunnen clearen voordat de expansion komt
- om Naxx uit te spelen zal je zelfs lvl70 moeten zijn
- dit zal Blizzard wel aanpassen mochten er toch guilds snel verder komen (dus dat eindbazen makkelijker gemaakt worden als een guild er al een paar maanden op wiped) en dan tegen de tijd van expansion worden ze weer moeilijker
- al met al, Blizzard bepaald simpelweg hoelang het duurt voordat Naxx uitgespeeld is, dit kan men dus zelf bepalen en weet men hoe makkelijk/moeilijk de bazen moeten zijn zodat de grote guilds ver genoeg zijn als expansion komt.

Ik zeg neit dat er geen event komt, wieweet komt die wel. Het zal alleen niet nodig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
hangt van de quest af :P

de rep quest rewards niet (ZG set bijv) gewone quest rewards wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 11:10:
hangt van de quest af :P

de rep quest rewards niet (ZG set bijv) gewone quest rewards wel
Aye, true. Maar gezien het feit dat dit om een rep quest reward gaat, verwacht ik dat het niet mogelijk is (vooral ook omdatie repeatable is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ Takiho

In Redridge Mountains ben ik al geweest.
Het nadeel alleen aldaar is het gegank van high level Horde op low level Ally's.
Heb het nu al een paar keer meegemaakt dat wanneer vervolgens een high level Horde geganked wordt door een gelijk level Ally, de Horde te chicken is om te rezzen.

Maar wel corpsecampen bij lowlevels.

Maghoe, zit niet voor niets op een PvP server, mijn tijd komt nog wel ;)

Wat questen betreft om te levelen, duurt zo lang.
Kill liever een x aantal mobs van een 3 levels lager, gaat stukken sneller.
Behalve dan de quests die goede loot hebben, deze doe ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Anoniem: 6104 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 10:32:
[...]

Vind je curse of exhaustion geen enorme crap talent? Het geeft geen dps ofzo... daarnaast is siphon life erg leuk voor jou, maar behoorlijk nutteloos voor de raid...
toon volledige bericht
Ja true CoEx is ook kut :D verkeerd gelinkt ....

http://www.wowhead.com/talent/?IA0iVMboVosxZxx0z

CoEx alleen handig in PvP of met Solo maraudon... alhoewel speed enchant op boots dat oplost ;)

Siphon Life scheelt ook weer healing ... en gebruik het met grinden.

Maar ja dan heb je Ruin en moet je je de hele tijd gaan inhouden ... ga ik liever lekker all the way ... Alsnog moet ik me af en toe inhouden. Als ik volluit ga dan heb ik een hele hoge repair bill en heel veel /point /laugh

Zal waarschijnlijk MD/Ruin nog wel eens proberen hoor .. ben verslaafd aan respeccen geloof ik :D Zit al aan de max :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169853 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 11:09:
[...]

Waarom geen lange event voor Naxx?
- Naxx is zo groot en moeilijk dat guilds het niet eens volledig kunnen clearen voordat de expansion komt
- om Naxx uit te spelen zal je zelfs lvl70 moeten zijn
- dit zal Blizzard wel aanpassen mochten er toch guilds snel verder komen (dus dat eindbazen makkelijker gemaakt worden als een guild er al een paar maanden op wiped) en dan tegen de tijd van expansion worden ze weer moeilijker
- al met al, Blizzard bepaald simpelweg hoelang het duurt voordat Naxx uitgespeeld is, dit kan men dus zelf bepalen en weet men hoe makkelijk/moeilijk de bazen moeten zijn zodat de grote guilds ver genoeg zijn als expansion komt.

Ik zeg neit dat er geen event komt, wieweet komt die wel. Het zal alleen niet nodig zijn :)
Lvl 70 voor Kel'Thuzad? Ik dacht het niet zeg. Het zal vast wel even duren voordat er een guild bij Kel'Thuzad komt, wellicht enkele maanden afhankelijk van de C'thun factor zoals wij raiders dat noemen tegenwoordig, maar het idee van de designers is altijd wel geweest dat Kel dood zal zijn voordat de Expansion uitkomt.

Naxx is inderdaad wel erg groot met veel bazen en redelijk wat trash, dus 1 day clears zoals in MC/BWL/AQ zullen waarschijnlijk niet meer kunnen. Heb ik helemaal geen problemen mee, lekker de hele week er voor uit trekken en mocht het ooit zover komen dat je het in 3 dagen doet dan heb je BWL/AQ nog voor een snelle farmrun.
Daarentegen verwacht ik wel dat ze geleerd hebben van het C'thun dilemma, en dat ze sneller encounters zullen hotfixen of aanpassen adhv input van guilds op RnD forums e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:50

Phydomir

Dennis

Anoniem: 169853 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 11:09:
[...]

Er is nooit over een event gesproken. Daarbij, het is ook niet eens nodig.
Event waar hij het over heeft, heeft volgens mij verder niets te maken met naxx hoor.

http://www.wow-europe.com...dev/1p11/scourgeinvasion/

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Muppet schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 11:23:
[...]
Maar ja dan heb je Ruin en moet je je de hele tijd gaan inhouden ... ga ik liever lekker all the way ... Alsnog moet ik me af en toe inhouden. Als ik volluit ga dan heb ik een hele hoge repair bill en heel veel /point /laugh
Ik denk dat je eens moet kijken of je tanks wel goed genoeg zijn, en of ze misschien niet eens wat training nodig hebben. Ruin is 1 van de talenten waar ik niet zonder kan, en ik zou mezelf serieus gegimpt voelen als ik het niet zou hebben. En toch trek ik nauwelijks aggro van onze MTs (tenzij de mob shadow vulnerable is). En ik hoef me niet in te houden ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Anoniem: 36290 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 11:29:
[...]

Ik denk dat je eens moet kijken of je tanks wel goed genoeg zijn, en of ze misschien niet eens wat training nodig hebben. Ruin is 1 van de talenten waar ik niet zonder kan, en ik zou mezelf serieus gegimpt voelen als ik het niet zou hebben. En toch trek ik nauwelijks aggro van onze MTs (tenzij de mob shadow vulnerable is). En ik hoef me niet in te houden ook.
Lol onze tanks zijn goed zat hoor :D

Maar als ik een 1200 SB schiet en een dikke 2k+ crit erachter aan doe .... Dan is het /wave. Speelt zeker alliance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87300 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 11:16:
@ Takiho

In Redridge Mountains ben ik al geweest.
Het nadeel alleen aldaar is het gegank van high level Horde op low level Ally's.
Heb het nu al een paar keer meegemaakt dat wanneer vervolgens een high level Horde geganked wordt door een gelijk level Ally, de Horde te chicken is om te rezzen.

Maar wel corpsecampen bij lowlevels.

Maghoe, zit niet voor niets op een PvP server, mijn tijd komt nog wel ;)

Wat questen betreft om te levelen, duurt zo lang.
Kill liever een x aantal mobs van een 3 levels lager, gaat stukken sneller.
Behalve dan de quests die goede loot hebben, deze doe ik wel.
ik raad dan duskwood aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-03 00:15
Muppet schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 11:31:
[...]

Maar als ik een 1200 SB schiet en een dikke 2k+ crit erachter aan doe .... Dan is het /wave. Speelt zeker alliance?
Afgelopen zondag een tijdje zonder BoSalvation rondgelopen in mc (Pala was er niet helemaal bij denk ik) en dan nog trok ik met mn SM/Ruin build geen aggro van de tanks hoor. Na 2 crits achterelkaar ff de dots refreshen en ik kan weer verder. In BWL zijn we nu pas bij razorgore (al 2x in phase 2 met een handvol levende over :P) dus over shadow vulnerable mobs kan ik weinig zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

[...]

Niet zeuren, jullie hebben ook de mogelijkheid om eventueel BoS-Totems neer te zetten.
En besides, ik ben alliance en de enige keren dat ik echt BoS nodig heb is op fights waar ik niet de hele tijd ui LoS moet rennen om niet dood te gaan. En zelfs dan nog kan ik het zonder BoS af.

DPSen is geen kunst, het DPSen zonder aggro te krijgen is een kunst.
Geen discussie over totems/paladinbuffs, iedereen weet dat de buffs>totems is en dat het totems party gebonden zijn en palabuffs niet.

[ Voor 11% gewijzigd door RaseriaN op 20-06-2006 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gister meegegaan met een AQ40 run. Ik weet het niet hoor. Ik kan niet warm worden van die instance. Bugs, insectencaves. De instance staat me gewoon niet aan. Heb het idee dat ik in starship troopers beland ben, alleen mis ik me pew pew lazergun.

Gekke is dat er heel wat guildies het met me eens zijn. Blackwing Lair en Naxx staan ons kwa lore gewoon veel meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

RaseriaN schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 11:34:
[...]

Niet zeuren, jullie hebben ook de mogelijkheid om eventueel BoS-Totems neer te zetten.
En besides, ik ben alliance en de enige keren dat ik echt BoS nodig heb is op fights waar ik niet de hele tijd ui LoS moet rennen om niet dood te gaan. En zelfs dan nog kan ik het zonder BoS af.

DPSen is geen kunst, het DPSen zonder aggro te krijgen is een kunst.
Geen discussie over totems/paladinbuffs, iedereen weet dat de buffs>totems is en dat het totems party gebonden zijn en palabuffs niet.
Daarom heb ik geen Ruin ... heb het niet nodig om in de top 5 dmg te komen . Zonder hoef ik niet de hele tijd op te passen dat ik te ver ga. Ik aggro juist niet ...

Over die totem ... Ik zit in de MT groep met imp imp ... als een shaman dan een reduce threat totem neerzet worden de tanks niet blij van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Yep. Kom je zeker weer met dat BoS verhaal ? :/

Maar dan nog, al zou ik horde spelen (ben een UD warlock aan het levelen, dus wie weet), dan nog zou een tank geen aggro moeten verliezen na een 1200+ SB en een 2000+ crit. Zo hoog is dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kaap schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 11:35:
Gekke is dat er heel wat guildies het met me eens zijn. Blackwing Lair en Naxx staan ons kwa lore gewoon veel meer aan.
Ik ben het wel met je eens. Ergens klopt het gewoon niet met het idee en het gevoel dat ik van/bij Warcraft heb. Ik snap ook niet dat Blizz AQ er in heeft kunnen bouwen, voor m'n gevoel toch echt een gebrek aan inspiratie, wat ze nu overigens wel goedmaken met Naxx. Te gek man, knokken met DeathKnights :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:51
Ik vond dat eerst ook een vreemd verhaal, dat AQ. Maar om die reden ben ik een hoop gaan lezen van dat stukje lore. Ik moet zeggen dat dat wel veel hielp en je dan toch op een andere manier tegen AQ aan kijkt dan alleen insectengrotjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jongens, wat vinden jullie hier van..
ik heb:
een priest (tailor)
een rogue (disenchanter/miner - meestal alleen voor DE)
een paladin (alchemy/herbalist)
een warlock ( x /skinner)
een hunter (skinner/leatherworker)

is het handig om me warlock mining te geven of is engineer toch leuker..

dus.. mining/engineer.. of minig/skinner..

ik speelde gisteren op me warlock, enne kep een probleempje met warlocks ontdekt.. Het probleempje bij mijn warlock is.. Dat hij te veel aggro geeft tevergelijking met me VoidWalker.. Is er iets om minder te aggro'n.. Ik doe meestal eerst immolation (2 sec), corruption (0.4 sec casting time), curse of agony... (doe het altijd in deze volgorde) maar nu komt het probleem.. mob heeft meestal 3/4hp over maar dan heb ik te veel aggro... en word ik dood gemept.. (kep geeneens greeny items)

dus.. heeft iemand enige tips.. om minder te aggro'n?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-03 00:15
Anoniem: 174540 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 11:49:
jongens, wat vinden jullie hier van..
ik heb:
een priest (tailor)
een rogue (disenchanter/miner - meestal alleen voor DE)
een paladin (alchemy/herbalist)
een warlock ( x /skinner)
een hunter (skinner/leatherworker)

is het handig om me warlock mining te geven of is engineer toch leuker..

dus.. mining/engineer.. of minig/skinner..

ik speelde gisteren op me warlock, enne kep een probleempje met warlocks ontdekt.. Het probleempje bij mijn warlock is.. Dat hij te veel aggro geeft tevergelijking met me VoidWalker.. Is er iets om minder te aggro'n.. Ik doe meestal eerst immolation (2 sec), corruption (0.4 sec casting time), curse of agony... (doe het altijd in deze volgorde) maar nu komt het probleem.. mob heeft meestal 3/4hp over maar dan heb ik te veel aggro... en word ik dood gemept.. (kep geeneens greeny items)

dus.. heeft iemand enige tips.. om minder te aggro'n?
toon volledige bericht
Als je met je lock wilt pvpen is engeniering altijd een toevoeging, anders zou ik gaan minen tot je lvl 50-55 bent en dan switchen naar tailoring voor een Robe of the Void.
Als je minder aggro wilt trekken zou je eerst CoAgony kunnen casten, deze begint met weinig dmg, en je imolate (realtief veel burst dmg) als laatste. Of accepteer gewoon dat je VW amper aggro kan houden, en neem je imp voor dps. Open met een shadowbolt, gooi alle dots erop en drainlife de mob dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-04 16:12
Anoniem: 6104 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 09:10:
Hetzelfde met een shadowpriest, leuk als secondaire healer, secondair dps-er en als support class voor warlocks... Maar als je healing zoekt heb ik toch veel liever een holy priest en als je dps zoekt heb ik liever een warlocks of mage ipv een shadowpriest. Dus ook hierin is DPS van de class zelf geen overweging, maar wel de support naar andere classes
Dus jij switched tijdens de raids een aantal classes in en uit de raidgroup? Voordeel van shadowpriests: healing op bosses en DPS op trash. Daarnaast is die 20% extra shadowdamage een flink voordeel.
Hooli-gan schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 10:43:
Word een beetje schijtziek van al die 40 man instances. Na tig keer MC/BWL/AQ te hebben gerunned heb ik het wel gezien. Ik ga alleen maar mee voor nieuwe gear. Raidschema word steeds strakker en voller door al die nieuwe instances.
Wij doen BWL en AQ40, MC eens in de 2/3 weken ofzo. Doen jullie nog steeds MC elke week?
Anoniem: 36290 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 11:42:
Ik ben het wel met je eens. Ergens klopt het gewoon niet met het idee en het gevoel dat ik van/bij Warcraft heb. Ik snap ook niet dat Blizz AQ er in heeft kunnen bouwen, voor m'n gevoel toch echt een gebrek aan inspiratie, wat ze nu overigens wel goedmaken met Naxx. Te gek man, knokken met DeathKnights :9
Ik vind AQ ook gewoon niet zo leuk. Weet niet waarom. Ik verwijder op m'n lowbie undead mage ook alle silithid quests uit m'n log tenzij 't killtasks zijn. Helaas moet je voor die legendary staff dus wel C'thun om zeep helpen :(

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:26
Anoniem: 6104 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 09:10:
[...]

Een shadowpriest is een wannabee warlock en jah, die kan heel nuttig zijn in raids for warlocks en backup healer for locks en mages e.d.

Adds tanken zal wel lukken met arms/fury warriors, dat geloof ik wel, zeker als je wat damage doet.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ZG nou niet echt een (euhm) maatstaf vind... ga ff lekker MC tanken ect..
Ik ben van mening dat een untauntable boss als hakkar lastiger te tanken is dan bijv een Lucy/gehennas/garr/sulfuron.
die:
1. Wel tauntable zijn
2. Een meerdere adds hebben zodat de tank ook nog eens een periode heeft van aggro bouwen terwijl de raid eerst de adds opruimt. terwijl bij bijv hakkar iedereen na de 3de sunder voluit gaat.

Ook zijn de damage dealt verschillen tussen een lucy/gehennas e.d en Hakkar niet echt groot.

Natuurlijk heb je meer potentiele aggro pakkers in je raid, maar als de mensen een beetje ervaren zijn pakken ze in MC echt geen aggro op bosses. Tenzij ze inderdaad echt een DPS race rush run doen, maar dan vraag je er ook om imho.

Ook heb ik nergens gezegt dat je geen prot tanks nodig hebt of niet wil hebben, mijn punt is alleen dat het zonde is om ze allemaal te verplichten punten in prot te steken als je aan 2 of 3 prot MT's ook genoeg hebt. Wij proberen altijd minimaal 2 full prots mee voor het tanken in MC soms 3 maar dat is dan ook de max, ZG meestal 1 of zelfs geen. Wat wij doen is dat de spec van de warriors vrij zijn, maar ze zijn wel verplicht om tijdens iedere raid een tank set in hun bags te hebben met rond de 380def en 5000hp unbuffed. (ik zit zelf op 39x defense met 5589HP unbuffed. Daarnaast heb ik dan nog mijn +hit/crit/AP fury set bij me voor de momenten dat ik niet hoef te tanken. (ik tank adds bij garr en sulfuron en tank domo altijd) en uiteraard mijn fire res set.
Ik vind de hele discussie over damage weer geniaal. Jongens het spelletje gaat niet om damage maar om aggro. DPS warriors kunnen heel nuttig zijn zeker met execute, maar het grootste probleem is als ze aggro trekken zijn ze dood of mana drainers for de healers. Wij hebben 4 dps warriors in de guild en die kunnen idd major damage doen, maar het grootste probleem is altijd aggro.

Of met tanken verliezen ze aggro (aangezien ik aggro al van een full prot warrior kan trekken...) of ze krijgen aggro (gelukkig zijn het allemaal goede warriors dus dat valt wel mee verder)

Ik denk niet dat je mensen hier hoeft uit te leggen dat aggro control het belangrijkst is, mijn punt is dat je de aggro control die er is wel 100% moet benutten. En daarvoor is het gewoon beter om gewoon dps warriors, een shadowpriest, en misschien zelfs retri paladins mee te nemen dat op het moment dat ze niet hoeven te tanken/healen/decursen ze lekker meehelpen met DPS (uiteraard zonder aggro te pakken, ik pak nooit aggro op bosses, alleen zo nu en dan es op trash waar we zo snel mogelijk doorheen proberen te komen. Bij bosses let je gewoon goed op, en als je denkt dat je te hard gaat stop je gewoon ff met specials voor een paar sec.) dit scheeld gewoon Mana (meer DPS > korter gevecht > minder strain op de healers) en bovenal tijd. voordat wij met de meer DPS methode begonnen moesten we altijd MC doen in 2 avonden omdat 4-4,5 uur gewoon voor ons de max is per avond, nu rollen we er makkelijk in 1 avond doorheen en doen we zelfs meestal ony ook nog ff voor mc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117735

Naar mijn mening is een AQ40 een zeer leuke instance, dit omdat het gewoon een uitdaging is om het te halen. We raiden nu 1 dag BWL en de overige dagen zijn we bezig met de Twins/C'thun.

Uitaard is Mc/Bwl/Naxx intressant voor de tiers equipment, maar in AQ40 is het gewoon leuk om een boss voor de eerste keer neer te krijgen.
(ook AQ20 is leuk vanwege de boekjes :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-05 00:19
HellBeast schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 09:53:
Gisteren heb ik de Argent Crusader gescoord met de volgende stats:

Two-Hand Staff
127 - 191 Damage Speed 3.00
(53.0 damage per second)
+6 Stamina
+30 Intellect
+10 Spirit
Als je er +55 healing op zet heb je bijna een Benediction ;) iets minder +healing en zonder de 2% crit op holy spells alleen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Leuk stukje over aggro ten opzichte van DPS.

Klein vraagje over rogues, aangezien deze niet bedoeld is voor aggro control, maar meer full DPS, imo.
Vanish is een leuke skill om aggro van je af te halen, alleen, het gevolg zal zijn dat de mob naar de volgende in party toe gaat.
Niet wenselijk bij een healer/mage/lock, aangezien deze cloth dragenl.
Heb menigmaal een Hunter uitgemaakt voor weet ik wat die Feign Death deed bij een mob. Dit was overigens toen ik met m'n Mage speelde.
Mijn vraag, hoe moet een Rogue reageren in een instance ten aanzien van aggro control cq. niet dood gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 87300 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 12:50:

Klein vraagje over rogues, aangezien deze niet bedoeld is voor aggro control, maar meer full DPS, imo.
Vanish is een leuke skill om aggro van je af te halen, alleen, het gevolg zal zijn dat de mob naar de volgende in party toe gaat.
Heb menigmaal een Hunter uitgemaakt voor weet ik wat die Feign Death deed bij een mob. Dit was overigens toen ik met m'n Mage speelde.
Mijn vraag, hoe moet een Rogue reageren in een instance ten aanzien van aggro control cq. niet dood gaan?
L2feint?

Vanish gebruiken VOOR je aggro krijgt ipv als je agro hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:48
Anoniem: 87300 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 12:50:

Wat iedereen zou moeten doen, dwz. naar de tank toe lopen, zodat deze agro terug kan pakken.

Hoevaak ik al niet achter een weg rennende mage/rogue/what ever heb aangerent nadat ze hun eerste spell gelijk critte....

[ Voor 48% gewijzigd door Nivado op 20-06-2006 13:01 . Reden: verkeerde post gequote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Hydra schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 11:54:
[...]
.....

Wij doen BWL en AQ40, MC eens in de 2/3 weken ofzo. Doen jullie nog steeds MC elke week?

....
Ik zal wel moeten als ik mijn Tier2 pants wil hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
als je als rogue agro krijgt moet je gewoon evasion aan doen en verder tanken of doodgaan :P
In het 2e schijn ik nogal een reputatie mee te hebben omgebouwd in mijn guild
<-- SirDieALot

If Proqzor doesnt die on this mob its not gonna be a good mc run tonight
* Proqzor dies
Hele raid cheers op ventrilo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:52

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ -=BoKKiE=-

Zit wat in:
Performs a feint, causing no damage but lowering your threat by a small amount, making the enemy less likely to attack you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
Ja klopt ik gebruik feint ook wel eens om agro van mezelf af te krijgen omdat ik meestal maar ietsje boven de maintank kom zodra ik de agro krijg en daardoor kan ik met 1 of 2 feints al snel de agro terug brengen naar de tank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-04 11:03
Anoniem: 117735 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 12:02:
Naar mijn mening is een AQ40 een zeer leuke instance, dit omdat het gewoon een uitdaging is om het te halen. We raiden nu 1 dag BWL en de overige dagen zijn we bezig met de Twins/C'thun.

Uitaard is Mc/Bwl/Naxx intressant voor de tiers equipment, maar in AQ40 is het gewoon leuk om een boss voor de eerste keer neer te krijgen.
(ook AQ20 is leuk vanwege de boekjes :))
sluit me hierbij aan, AQ40 vind ik erg leuk, de boss fights zijn weer heel anders , afwisselend en een goede uitdaging.

De loot vind ik ook ok. hab je tenminste eens wat anders aan dan dat standaard tier 2 setje

het valt me op (op mijn server , en ook hier op het forum) dat vooral mensen die er NIET heengaan lopen te verkondigen dat ze het zo'n klote instance vinden en de mensen die er wel heengaan vinden het best ok.

we zullen het wel zien, maar naar mijn mening zullen die anti AQ guilds nog wel flink op hun neus kijken als ze rechtstreeks van BWL naar Naxx proberen te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
mja seriously als je moet feinten op trash mobs doe je echt iets fout >_<
ik doe af en toe ZG met mijn pre MC rogue en andere PRE mc mensen en zelfs op bosses daar feint ik nooit

kan zijn dat het pas in mc nodig is, maar ik feint eigenlijk alleen als ik baron/ubrs etc doe met een tank die nog geen lvl 60 is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

blackadder75 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 13:05:
[...]

sluit me hierbij aan, AQ40 vind ik erg leuk, de boss fights zijn weer heel anders , afwisselend en een goede uitdaging.

De loot vind ik ook ok. hab je tenminste eens wat anders aan dan dat standaard tier 2 setje

het valt me op (op mijn server , en ook hier op het forum) dat vooral mensen die er NIET heengaan lopen te verkondigen dat ze het zo'n klote instance vinden en de mensen die er wel heengaan vinden het best ok.

we zullen het wel zien, maar naar mijn mening zullen die anti AQ guilds nog wel flink op hun neus kijken als ze rechtstreeks van BWL naar Naxx proberen te gaan...
Zoals ik altijd zeg over AQ40

Alles 1 keer clearen en daarna nooit meer terug komen.
Ik heb een pokke hekel aan die instance, enigste wat er dropt is crap feral druid loot wat niemand iets boeit. Of de zoveelste caster item waaarbij we mensen bijna moeten dwingen om ze te nemen want je eerste loot van een nieuwe baas disenchanten is niet echt motiverend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:03
Dual wielden rocks! :/
Afbeeldingslocatie: http://www.phool-media.com/miss.jpg

Was tegen een 47 dorf, ik ben 51 warrior.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 22-04 11:20
Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 79

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 20-06-2006 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

On_E schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 10:38:
[...]

Als je niets anders doet als raiden, dan is MD/Ruin leuk ja, maar ik moet er niet aan denken om alleen maar te raiden…

Affliction zorgt voor minder resists op DOTs, betere Life Tap, instant Corruption (beste 5 talent points besteding imo)…

Threatmeters ? :’)
Tsja... je kan eigenlijk niet beide combineren... als je wil pvp-en moet je anders gespecced zijn als een raiding lock.

Ik als raiding demonoligst lock ben wel fucking moeilijk dood te krijgen... Als ik AV speel en felstamina gebruik ben ik bijna niet dood te krijgen en met max range op mijn shadowbolt + ruin en ongeveer 500 +dmg die bijna oneindig mana heeft (zelfs met inefficiente life tap) kan ik toch ook een hoop lol hebben (gemiddeld 1000 noncrit damage, met uitschieters naar zo'n 3000 damage)

Aan de andere kan kan affliction ook leuk zijn met 500 +dmg, maar dan heb je weer een probleem met raiden

Suppression is idd bikkelig, maar je moet keuzes maken he.. ;)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.