Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 78 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.132 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:12
Lukt het iemand om een trial account aan te maken via http://teaser.wow-europe.com/index.html . Ik krijg het formulier maar niet verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Vraagje eerder had ik altijd dat als ik iemand inspecte of als ik een itemlink aanklikte, dat ik die info zag van dat item en dan mijn eigen item ernaast.

Nu weet ik niet of het een addon was of een instelling in WoW zelf ofzo, maar ik zou dat graag weer terug hebben want dat was wel makkelijk.

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-04 09:35

Mojo

The Power Within

blackraid3r schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 10:29:
Lukt het iemand om een trial account aan te maken via http://teaser.wow-europe.com/index.html . Ik krijg het formulier maar niet verstuurd.
Kan kloppen, servers liggen eruit :) Over een halfuurtje moet het weer in orde zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Mojo op 14-06-2006 10:31 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:10
pyrofielo schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 10:30:
Vraagje eerder had ik altijd dat als ik iemand inspecte of als ik een itemlink aanklikte, dat ik die info zag van dat item en dan mijn eigen item ernaast.

Nu weet ik niet of het een addon was of een instelling in WoW zelf ofzo, maar ik zou dat graag weer terug hebben want dat was wel makkelijk.
Ik heb daarvoor een mod die EquipCompare heet.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176644

Woow, is dit echt voor kratis gratis? Jeugd van Tegenwoordig
Zou je het aangemaaktje profiel dan kunnen gebruiken als je het vervolgens helemaal koopt, weet je dat toevallig?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 176644 op 14-06-2006 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
Anoniem: 176644 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 10:36:
[...]

Woow, is dit echt voor kratis gratis? Jeugd van Tegenwoordig
Zou je het aangemaaktje profiel dan kunnen gebruiken als je het vervolgens helemaal koopt, weet je dat toevallig?
Ja als je vervolgens de retail koopt, die tegenwoordig nog maar €30,- kost. Kan je gewoon verder gaan waar je gebleven was.

Ik heb het speel wow al sinds de beta, maar moet toch ff meer mensen werven he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-04 16:12
BootVluchteling schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 09:24:
ik heb ook nooit gezegd dat paladins geen noobs zijn.. je heb hunter en paladin. dé classes met de meeste newbs..
Rogues en Mages net zo goed. Stereotype DPS klasses trekken CS kiddies aan. Maargoed, je hebt in elke class plenty idioten, zowel alliance als horde side.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70988

Anoniem: 68830 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 09:54:
Yay!

Na vorige week C'thun te hebben gekilled gisteren Ouro gedaan.
Leuk gevecht :)
Netjes!

Gister hebben wij voor het eerst Huhuran plat gekregen (wat errug makkelijk is met de juiste tactieken) en daarna een wipe-a-thon gehouden op de twin emporers.

Word vanaf nu dus shadow resistance gear grinden omdat warlocks daar moeten tanken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-05 22:26
Hydra schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 10:42:
[...]

Rogues en Mages net zo goed. Stereotype DPS klasses trekken CS kiddies aan. Maargoed, je hebt in elke class plenty idioten, zowel alliance als horde side.
Ey, maar aan de alliance kant zitten natuurlijk meer nubs ! ;)

[/flame]

[ Voor 65% gewijzigd door ImdaMned op 14-06-2006 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goros
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-04 10:40
in alle classes heb je noobs. in de meest gekozen classes heb je dan ook de meeste noobs. de hunters en paladins zijn het populairst dus bij deze classes vind je ook de meeste noobs.
maar ik speel al sinds de open beta paladin. en ik heb 3 jaar everquest gespeeld met een paladin dus voor mij heeft het een wel langere geschiedenis.

[ Voor 30% gewijzigd door Goros op 14-06-2006 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:56
Anoniem: 70988 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 10:45:
[...]
Word vanaf nu dus shadow resistance gear grinden omdat warlocks daar moeten tanken
Niets moet, wij pullen alleen met een lock en laten voor de rest 2 warriors tanken, sinds we dat gedaan hebben ging het veel beter :X (met deze week een kill tot het gevolg)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963

Hydra schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 10:42:
[...]

Ach, de hunters bij ons roepen ook altijd keihard "Headshot" als aimed shot crit, me included ^^. CS kiddie of niet, als ze maar goed spelen. Zeker in PvP heb je wat aan het reactievermogen dat je opdoet in CS imo ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M1lamb3r schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 10:55:
[...]

Niets moet, wij pullen alleen met een lock en laten voor de rest 2 warriors tanken, sinds we dat gedaan hebben ging het veel beter :X (met deze week een kill tot het gevolg)
Hoe krijg je dat voor elkaar dan?

Als iemand in melee range is krijg je een arcane explosion, maar melee kan die caster twin toch helemaal niet raken? Hoe houden ze dan agroo??

We hadden gister 1 warlock met 315 SR buffed, en die was erg makkelijk te healen volgens de pallies en priests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:18
BootVluchteling schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 09:17:
mijn ideale party is mage, priest, warrior, rogue, paladin..
Mijn ideale party is:
optie 1:             optie 2:

1x Warrior           1x Warrior
2x Mage              2x Rogue
1x priest            1x Priest
1x Rogue/healer      1x Mage/healer
           └>(druid of shaman/paladin)

Beide opties werken erg goed in instances.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dna_fatrabbit
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-06-2024
Anoniem: 169853 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 10:09:
[...]

tegen zulke mensen wil ik zeggen, speel dan gewoon niet :)
Komop iedereen moet een kans krijgen om te leren..
ik herken het zelf ook mijn eerste char is ook een warrior even later starten wat vrienden van mij op een andere server dus begon ik me pwnage rogue ;) nu naar een maand of 5 relogde ik weer op mijn warrior... en ik schrok van mij noobieness van toen qua equipment / qua build en alles...
Niet iedereen is direct pro = _/-\o_ gelukkig anders was er nu al geen zak meer aan het spel vees ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Zat tijdje terug is te kijken hoe een epic pally een epic rogue in elkaar sloeg.. koste hem wel 2 slagen! dus tja.. kheb zelf ook 60 rogue en 60 pally.. en tja.. je moet als Rogue ERG goed skilled zijn om te winnen van een green paladin. en als pally is het natuurlijk te easy. Zelf vind ik dat Rogue tegenwoordig Underpowered is. ze zijn niet meer echt effectief tegen een class. het is gewoon bijzonder moelijk tenzij je gewoon 20% hp tags gaat doen.. zoals er veel in BG's gedaan word. Natuurlijk nog wel de ultieme gank class!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153710

Hmmm, ik zie dat veel mensen hunter noobie vinden (ben eergisteren wow begonnen met night elf hunter)

Ik denk dat ik maar een andere char ga maken, wil namelijk ook meedoen aan raidparty's in de toekomst.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 153710 op 14-06-2006 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Anoniem: 70988 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 11:02:
[...]

Als iemand in melee range is krijg je een arcane explosion, maar melee kan die caster twin toch helemaal niet raken? Hoe houden ze dan agroo??

We hadden gister 1 warlock met 315 SR buffed, en die was erg makkelijk te healen volgens de pallies en priests.
De warrior staat uit melee range en spammed battle shout (geen demo, dan aggro je losse bugs :p), gaat prima. Flask is wel aan te raden voor de 2 tanks 8)

[ Voor 5% gewijzigd door HolyCorn op 14-06-2006 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Anoniem: 70988 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 11:02:
[...]

Bij de switch zelf krijgen ze al een berg proximity aggro (daarom mag er niemand in de buurt staan, en moet de tank als de switch komt naar achter lopen tegen die arcane explosion)

voor de rest is battleshout spam voldoende om aggro te houden (iig voor het healen)

wij doen overigens alleen DPS op de melee emperor en gooien alleen wat dots op de caster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

Anoniem: 153710 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 11:15:
Hmmm, ik zie dat veel mensen hunter noobie vinden (ben eergisteren wow begonnen met night elf hunter)

Ik denk dat ik maar een andere char ga maken, wil namelijk ook meedoen aan raidparty's in de toekomst.
Gewoon doen wat je zelf leuk vind en je niets van anderen aantrekken joh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.

om je even een hart onder de riem te steken: Hunters zijn qua DPS later heel erg belangrijk, bij de twin emperor kill bij ons hadden we 6 hunters mee die met kop en schouders boven de rest uitstaken qua dmg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-05 14:41
Anoniem: 61797 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 11:18:
[...]

Gewoon doen wat je zelf leuk vind en je niets van anderen aantrekken joh!
idd trek je der niks van aan... iedereen is namelijk Newbie aan t begin en als jij hunter wil doen omdat je t leuk vind moe je t ckers doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HolyCorn schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 11:17:
[...]

De warrior staat uit melee range en spammed battle shout (geen demo, dan aggro je losse bugs :p), gaat prima. Flask is wel aan te raden voor de 2 tanks 8)
Flasks zjin bij ons in de guild geen probleem aangezien bijna de hele guild wel iets bijdraagd aan de guildbank, met als resultaat altijd minimaal 20 flasks in de guildbank.
M1lamb3r schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 11:17:
[...]

Bij de switch zelf krijgen ze al een berg proximity aggro (daarom mag er niemand in de buurt staan, en moet de tank als de switch komt naar achter lopen tegen die arcane explosion)

voor de rest is battleshout spam voldoende om aggro te houden (iig voor het healen)

wij doen overigens alleen DPS op de melee emperor en gooien alleen wat dots op de caster
Dus alle melee op de melee emperor, en de casters? Als bug hunters rond laten lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Hunters zijn niet nooby. Ze zijn gewoon erg makkelijk te spelen en effectief. dus als jij met wow begint.. raad ik je aan om gewoon een hunter te starten.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Hunter is juist een erg nuttige class. Raids zijn doorgaans redelijk afhankelijk van hunter-dps. Waarom? Hunters kunnen van een afstand keihard nuken. Vlak voordat ze aggro krijgen doen ze Feign Death, alle aggro is weg en verder nuken. Geloof me, of iets 'noobie' is of niet ligt aan de SPELER en niet aan de CLASS. Veel mensen vinden hunter 'noobie' omdat ze keihard geraped worden in duels/pvp door hunters. Dat ligt meer aan hun dan aan ons.

Ga gewoon verder. Leer je class kennen en je zult zien dat het niet altijd zo 'noobie' is. Tevens zou ik wel eens een Chromaggus try willen zien zonder tranq-shot. Happy wiping :) (jajaja, it has been done, WHO cares.. 90% van de normale BWL guilds wipen als Chrommy niet getranq'ed wordt)

[ Voor 13% gewijzigd door Wouter185 op 14-06-2006 11:26 ]

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Anoniem: 70988 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 11:23:

Dus alle melee op de melee emperor, en de casters? Als bug hunters rond laten lopen?
idd, melee+hunters op de melee emp, en de casters de enraged bugs laten killen.

hunters/locks mogen/(moeten) wel de caster emp dotten met dots (serpent sting/corruption) voor extra DPS is aan te raden als je een 1% whipe meegemaakt hebt waar je dat niet gedaan hebt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En vergeet niet dat je voor een heleboel bosses je tranq shot nodig hebt.

Hunters zijn ook makkelijk voor sommige pulls, en vergeet ook niet hun DPS die erg hoog is!

Als je een hunter wil spelen, speel een hunter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05 13:14

chromeeh

the Gnome

Rakkerzero schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 11:03:
[...]

Mijn ideale party is:
optie 1:             optie 2:

1x Warrior           1x Warrior
2x Mage              2x Rogue
1x priest            1x Priest
1x Rogue/healer      1x Mage/healer
           └>(druid of shaman/paladin)

Beide opties werken erg goed in instances.
Tja... ik denk dat de 'ideale' party heel erg moeilijk samen te stellen is...
Ik ben zelf een lock en heb nooit problemen om groups te vinden.

Maar ben er wel van overtuigt dat een caster wel 'noodzakelijk' is in sommige instances....
Zo hadden we laatst in SM bij Herod een geinige actie... Ik bleef heel bewust op de rand staan bij de ingang. Maar goed ook, aangezien hij op een bepaald moment als een idoot begint rond te draaien en begon te wipen....
Ik ben helemaal full gegaan op hem terwijl de rest (nou ja de ene die ook nog in leven was) rondjes door de 'kuil' begon te rennen. DoT's, ShadowBolts, Rain of Fire, hij was eigenlijk vrij snel dood.
We hadden een wipe kunnen voorkomen als de 2e lock bij mij stond i.p.v. in de kuil...
Vooral als je Herod dood hebt is het gaaf, er verschijnen dan ineens een stuk of 15 mobs.
Voidy aggro laten trekken, Rain of Fire en ze vallen met bosjes tegelijk neer >:) >:)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68830

Anoniem: 70988 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 10:45:
[...]

Netjes!

Gister hebben wij voor het eerst Huhuran plat gekregen (wat errug makkelijk is met de juiste tactieken) en daarna een wipe-a-thon gehouden op de twin emporers.

Tja, moet toch ook toegeven dat wij de emps gewoon laten tanken door 2 warriors. Zorg dat ze uit range staan bij de switch. Laat de tank er naar toe lopen zodat deze de aggro pakt en vervolgens de melee erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153710

Bedankt, ga voorlopig maar verder op mijn hunter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174540

Wouter schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 11:24:
[...]

Hunter is juist een erg nuttige class. Raids zijn doorgaans redelijk afhankelijk van hunter-dps. Waarom? Hunters kunnen van een afstand keihard nuken. Vlak voordat ze aggro krijgen doen ze Feign Death, alle aggro is weg en verder nuken. Geloof me, of iets 'noobie' is of niet ligt aan de SPELER en niet aan de CLASS. Veel mensen vinden hunter 'noobie' omdat ze keihard geraped worden in duels/pvp door hunters. Dat ligt meer aan hun dan aan ons.

Ga gewoon verder. Leer je class kennen en je zult zien dat het niet altijd zo 'noobie' is. Tevens zou ik wel eens een Chromaggus try willen zien zonder tranq-shot. Happy wiping :) (jajaja, it has been done, WHO cares.. 90% van de normale BWL guilds wipen als Chrommy niet getranq'ed wordt)
true wat je zegt.. maar wil graag wat toevoegen.... er is geen Noobie class... alle classes zijn in "goede handen" godlike :)

_-.-= ik heb gisteren mezelf ff geinvited voor een raid instance met een raid guildje =-.-_
O-)
ik mag met hun AQ40 en Onyxia doen ^-^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
High end raider hunters zijn in het algemeen erg goed, net zoals eigenlijk iedereen die BWL+ speelt.
Het probleem wat veel mensen met hunters hebben is dat pre-60 hunters vaak erg lomp zijn en kunnen doen.. Fouten maken is prima, maar sommigen lijken nooit te leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Anoniem: 169853 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 08:57:
[...]

dat is het niet. als de casters gewoon gaan drinken vlak voor de pull dan hebben ze genoeg mana als ik genoeg agro heb ;) en nee ik ben niet uber, ik ben uber zolang de priest leeft :) (maar dat geld voor elke warrior die weet hoe je moet tanken)
mja ik begrijp wel wat je bedoelt. ;)
Maar er zijn natuurlijk ook een heleboel mensen die (nog) niet zo ervaren zijn als jij en die dus een beetje schrikken als jij heel snel doorgaat en heel veel pulled.
Ligt er natuurlijk ook aan wat je afspreek van te voren. Als je aangeeft dat je ervaren bent en dat je het wel volhoud ondanks dat nog niet iedereen full mana heeft dan zullen ze het vast niet zo'n probleem vinden. :)

ow ik zie nu dat je ze dat ook gezegd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 11:20

Hunters behoren tot de belangrijkste ranged DPS in raids, dus maak je daar geen zorgen over ;)

Een hunter is net als iedere andere class goed of niet goed te spelen. Ik kom ook vaan genoeg spi-locks tegen of warriors die niet snappen wat aggro is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
net als pre-60 mages,
net als pre-60 warlocks,
net als pre-60 priests,
net als pre-60 druids,
net als pre-60 warriors,
net als pre-60 shamans,
net als pre-60 paladins,
net als pre-60 rogues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M1lamb3r schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 11:39:
[...]

net als pre-60 mages,
net als pre-60 warlocks,
net als pre-60 priests,
net als pre-60 druids,
net als pre-60 warriors,
net als pre-60 shamans,
net als pre-60 paladins,
net als pre-60 rogues.
dont get it.. wat is een pre-60 O_O;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
level - t/m 59 >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjoek
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-04 22:53

Pjoek

Of niet...

Met aan hunter heb je geen problemen om in (raid)party's te komen. Heb zelf een 60 NE hunter en nog NOOIT problemen gehad, daarnaast heb je ook hunters nodig voor sommige tactics in 20 en 40 man instances.

Zoals hierboven vermeld, gewoon de class kiezen die je leuk lijkt (en hunter is leuk, trust me ;)) en spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:18
chromeeh schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 11:26:
[...]

Tja... ik denk dat de 'ideale' party heel erg moeilijk samen te stellen is...
Ik ben zelf een lock en heb nooit problemen om groups te vinden.

Maar ben er wel van overtuigt dat een caster wel 'noodzakelijk' is in sommige instances....
Heb eigenlijk nog nauwlijks een party gehad met een warlock. Daarnaast de keren dat ik met de party samenstellingen die ik eerder gaf een instance ga doen dan zijn dat meestal wel goeie runs. IK heb sowieso liever geen hunter in party, omdat er van dei hunters tussen zitten die niet goed op hun pet letten, waardoor er teveel mobs gepulled worden of dat pet teveel aggro trekt.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176644

Zitten hier trouwens nog limitaties aan? Dat je in het spel niet alles kan doen of is het een full-working iets?
**Ik moet echt leren beter te lezen :)**

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 176644 op 14-06-2006 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
ImdaMned schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 10:46:
Ey, maar aan de alliance kant zitten natuurlijk meer nubs ! ;)
Als het goed is heb ik straks een screenshot waarmee dat bevestigd kan worden ;)
Anoniem: 27963 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 11:01:
Ach, de hunters bij ons roepen ook altijd keihard "Headshot" als aimed shot crit, me included ^^. CS kiddie of niet, als ze maar goed spelen. Zeker in PvP heb je wat aan het reactievermogen dat je opdoet in CS imo ;-)
Multiplayer games is sowieso goed voor je oog-hand coordinatie. Je moet veel informatie tot je nemen, aan de hand van die informatie beslissingen nemen en daar op acteren. FPS games gaat het meer om het richten, terwijl je in WoW meer bezig bent met het counteren van bepaalde zaken (als iemand me feared moet ik WoTF gebruiken, etc.), maar de basisvaardigheden zijn hetzelfde. De luchtmacht is, als het op nieuwe piloten aankomt, ook dol op gamers :)

In princiepe wil je gewoon van elke class 5 personen meenemen hoor. Een flink aantal raid encounters zijn ook ongeveer onmogelijk zonder Hunters (tranq shot).
Anoniem: 174540 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 11:41:
dont get it.. wat is een pre-60 O_O;
Dat zijn die mensen die hun character niet op e-bay gekocht hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Rakkerzero schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 11:48:
[...]

Heb eigenlijk nog nauwlijks een party gehad met een warlock. Daarnaast de keren dat ik met de party samenstellingen die ik eerder gaf een instance ga doen dan zijn dat meestal wel goeie runs. IK heb sowieso liever geen hunter in party, omdat er van dei hunters tussen zitten die niet goed op hun pet letten, waardoor er teveel mobs gepulled worden of dat pet teveel aggro trekt.
Sowieso, een hunter die z'n pet standaard uit heeft in een instance roept bij mij al vragen op. Of je bent BeastMastery (lekker nuttig in instances.. BM is handig voor grinden/pvp, niet voor pve !IMO!) of je snapt het niet helemaal.
Ikzelf heb alleen m'n pet uit als ik iets moet petpullen (Wyrmguards, Chromaggus, 3 Drakes etc). Voor alle andere dingen vind ik m'n pet maar onhandig. Grinden doen we met gepimpte alts, pvp'en eveneens.

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54
BootVluchteling schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 08:11:
betreft die draconian deflector.. als ik al in de party zou zitten, en nog geen 2e warrior, zou ik wel vragen of ze iemand zoeken die em nodig heeft.. maar halverwege vragen is natuurlijk wel lame..
het werd dus al aan het begin gevraagd. Ik heb gezegd dat ik er gewoon voor zou rollen. Daarna niets meer over gehoord. Totdat er dus een andere warrior voor een party aan het zoeken was :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Wouter schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 11:54:
Sowieso, een hunter die z'n pet standaard uit heeft in een instance roept bij mij al vragen op. Of je bent BeastMastery (lekker nuttig in instances.. BM is handig voor grinden/pvp, niet voor pve !IMO!) of je snapt het niet helemaal.
Define 'instance'. In the pre-raid instances is je pet prima te gebruiken. In de raid instances daarentegen is 'ie vaak gewoon heel snel dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149249

Nog een handige site die niet in de topicstart is vermeld:

http://www.warcraftrealms.com

Mindhealer @ Daggerspine (Human Priest level 51)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Laatst online: 11-04 21:15
Wouter schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 11:54:
[...]

Ikzelf heb alleen m'n pet uit als ik iets moet petpullen (Wyrmguards, Chromaggus, 3 Drakes etc). Voor alle andere dingen vind ik m'n pet maar onhandig. Grinden doen we met gepimpte alts, pvp'en eveneens.
Totdat iedereen zijn handen vol heeft in een instance en er een mob naar de priest toe loopt. Dan is het fijn om snel even je pet erop af te sturen en los te laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

barfieldmv schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 12:16:
[...]

Totdat iedereen zijn handen vol heeft in een instance en er een mob naar de priest toe loopt. Dan is het fijn om snel even je pet erop af te sturen en los te laten gaan.
dat is dus in de niet raid instances. Want in mc of bwl ga je niet je pet erop afsturen om een priest te redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101547

barfieldmv schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 12:16:
[...]

Inderdaad. Als priest kan ik dat beamen... Maak het nu regelmatig mee. Maar meestal wordt er dan inderdaad een pet naar mij gestuurd zodat ik afstand kan nemen om de rest in de gate te houden. Of kill de mob zelf :P als iedereen nog bijna full is 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4364

IK heb sowieso liever geen hunter in party, omdat er van dei hunters tussen zitten die niet goed op hun pet letten, waardoor er teveel mobs gepulled worden of dat pet teveel aggro trekt.
Ik denk dat alle classes (met ervaring), een goede bijdrage kunnen doen aan een 'perfecte' instance-run.

95% Van de wipes in instances, is naar mijn ervaring; dat mensen geen ervaring hebben, en mobs/bosses gaan pullen, terwijl er nog een aantal patrols in de buurt rondlopen, die eerst uitgeschakeld moeten worden, mensen die niet goed luisteren, mobs gaan pullen, terwijl de main-puller net een andere group pulled etc.

Als je een instance doet met een groep, moet je weten waar de patrols zijn, hoe je diverse mobs aanpakt, en zo snel mogenlijk uitschakeld etc. En weten wat de diverse kwaliteiten zijn van de classes.

Eergisteren nog een lvl48 shammy moeten vertellen wat een Ankh was, gisteren een andere shammie in een party die 'weer' z`n ankh was vergeten.

Ik begon met (horde) een warlock (58) toen een shammie (60), priest (60) en probeer nu een hunter uit (51).

Ik heb nooit een probleem met nieuwe spelers die nog moeten leren, als ze maar luisteren.

Naar mijn ervaring als ik naar diverse classes kijk, en fouten new-bie`s maken.

Mages
- gaan full dps, voordat de tank enige agro heeft, boss gaat voor mage, en warrior rent erachter aan.
(maar dit geld voor meerdere ranged classes, stop met dps totdat warrior weer agro heeft..)

Shammies.
- Denken dat ze de main-tank zijn, halen constant agro van de main tank, met natureshocks etc. De healer moet nu shammy healen en de maintank, met gevolg dat z`n mana 2keer zo snel op is.
Natureshock is geweldig om caster te stoppen, of mobs van een healer te halen, maar gebruik het verstandig.
- Shammies die niet weten dat een tremor totem fear kan stoppen.
- Shammies die niet weten wat een Ankh is, of ze vergeten mee te nemen in een instance..

Hunters
- Inderdaad pet-management, als ze ergens naar beneden springen etc. en hun pet de hele instance meetrekt.

Priest
- Niet goed weten dat dispel, alle magic effects cancelled (frogged, mc-d etc)
- Niet weten wat 'Fade' is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno
  • Laatst online: 23:33

Theuno

Da Devil Crew

Anoniem: 4364 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 12:22:
Priest
- Niet goed weten dat dispel, alle magic effects cancelled (frogged, mc-d etc)
- Niet weten wat 'Fade' is.
Fade == Go Kill druid button :D

Zie soms druids al rennen naar de MT als ik aggro krijg :P

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Ik denk dat alle classes (met ervaring), een goede bijdrage kunnen doen aan een 'perfecte' instance-run.

-lots of text-
je vergeet volgens mij

warriors
- warriors die alleen hun rage zitten te sparen voor execute, ookal is heeft de mob 80% hp
- warriors die als sec tank (met hun dps gear) willen spelen waardoor ze aggro trekken van MT
- 2 pullende Tankers

paladins
- die vergeten te buffen, verkeerde aura gebruiken
- te gierig zijn om lay on hands te gebruiken

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 14-06-2006 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]
Mages
- gaan full dps, voordat de tank enige agro heeft, boss gaat voor mage, en warrior rent erachter aan.
(maar dit geld voor meerdere ranged classes, stop met dps totdat warrior weer agro heeft..)
Daar hebben wij afspraken over. 3 Sunder armors en nufe-fest mag beginnen >:)

En dan is het best moeilijk om agroo van de MT af te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 174540 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 12:33:
[...]

je vergeet volgens mij

warriors
- warriors die alleen hun rage zitten te sparen voor execute, ookal is heeft de mob 80% hp
- warriors die als sec tank (met hun dps gear) willen spelen waardoor ze aggro trekken van MT
- 2 pullende Tankers

paladins
- die vergeten te buffen, verkeerde aura gebruiken
- te gierig zijn om lay on hands te gebruiken
Paladins die denken dat ze DPS machines zijn en zo vergeten te healen en zo de hele party om zeep helpen.
Paladins die denken dat ze de hele game kennen en zo vergeten dat andere hem/het/haar stiekem uitlachen.
Paladins die denken dat DPS gebeurd door AGI/Crits en zo zichzelf gruwelijk gimpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RaseriaN schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 12:36:
[...]

Paladins die denken dat ze DPS machines zijn en zo vergeten te healen en zo de hele party om zeep helpen.
Paladins die denken dat ze de hele game kennen en zo vergeten dat andere hem/het/haar stiekem uitlachen.
Paladins die denken dat DPS gebeurd door AGI/Crits en zo zichzelf gruwelijk gimpen.
:o had je het over mij? :D

het lollige ervan is O_O, kep amper tot geen agi, doe ook crits... (14%) grind sneller dan sommige warriors (zijn er nie veel tho) , en haat mensen die denken dat ze beter weten over een ander mans char :)

enne waarom pallys die vergeten te healen.. O_O , als ze vol damage geven gebruiken ze ontzettend veel mana.. maar dat is natuurlijk van tevore afgesproken... tenminste in mijn Guildie wel
maar dat weet jij natuurlijk niet... want jij hebt zelf geen pally ofwel.. 8)7

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 14-06-2006 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Joe
  • Laatst online: 26-08-2024
rogues die expose armor doen zodat de tank geen aggro meer kan opbouwen met sunder armor.

[ Voor 12% gewijzigd door Big Joe op 14-06-2006 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Big Joe schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 12:38:
rogues die expose armor doen zodat de tank geen aggro meer kan opbouwen met sunder armor.
Weet je hoe leuk dat is? :)
Gewoon 2CP's en dan EA erop gooien en dan de tank zien zweten om aggro te krijgen/houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-03 00:15
RaseriaN schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 12:36:
[...]

En paladins die denken dat Divine Intervention nutteloos is, en dus of de spell niet hebben, of de reagents niet gekocht hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-05 00:19
[...]

Shammies.
- Natureshock is geweldig om caster te stoppen, of mobs van een healer te halen, maar gebruik het verstandig.
- Shammies die niet weten wat een Ankh is, of ze vergeten mee te nemen in een instance..
hahaha zo herkenbaar met mn eerste pupke :) tijdens het lvlen van mn priest zoveel shammies tegengekomen die gewoon full rank ES doen in het begin, gelukkig luisterd een groot gedeelte, alleen dat het spells interrupt leren ze volgens mij pas op lvl 50 ofzo 8)7 ook had ik als priest altijd 5 extra ankhs in mn bags mee, zovaak meegemaakt dat een shammie zn ankhs was vergeten... gelukkig doen ze dat op 60 bijna nooit ;)
Anoniem: 27963 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 11:01:
[...]

Egt? Eerder het irritante wachten tot op de Global cooldown iedere keer ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Helox-in-a-box op 14-06-2006 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Niet online
RaseriaN schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 12:39:
[...]

Weet je hoe leuk dat is? :)
Gewoon 2CP's en dan EA erop gooien en dan de tank zien zweten om aggro te krijgen/houden ;)
Dat is echt zo klote he. Als een rogue dat doet laat ik hem ook lekker tanken hoor. >:)

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

pyrofielo schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 12:49:
[...]

Dat is echt zo klote he. Als een rogue dat doet laat ik hem ook lekker tanken hoor. >:)
Ach vind ik ook niet erg hoor ;) 5.2k buffed HP en rond de 35% dodge tijdens een raid ;)
Als het echt nodig is gooien we Evasion aan voor een totaal van 85% dodge :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:16
Iedere class heeft zijn voor en nadelen. Ook het niveau is verschillend en soms merk je dat al vrij snel. Was gister als low level warlock aan het rondrennen en kwam een zelfde level warlock tegen.
Ik killde dezelfde mobs sneller, effectiever dan hem/haar. Ik gebruikte alle dot's en die andere gooide dus alleen shadowbolts. Nu wil ik niet zeggen dat ik beter ben, maar ik gebruik de mogelijkheden van een warlock beter. Nu is level 8 ook erg laag.
Iemand nog suggesties ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-05 12:43

Bezulba

Formerly known as Eendje

Rakkerzero schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 11:48:
[...]

tjah.. dat heb je met elke class.. als je MT een beetje weinig dmg doet en een ander figuur gaat er met z'n dmg hard overheen dan trekt ie ook aggro.. theeft nixs speciaal met hunters te maken dat ze teveel aggro trekken.. tis net als met elke class je moet weten hoe je er mee moet spelen. Ik ben zelf een tijd lang hunter geweest en ik vind m'n pet toch echt zeer handig.. zowel als tanker (moet natuurlijk niet te lang duren) als puller heeft het gewoon z'n voordelen.

waarom zou je jezelf als hunter limiteren tot alleen maar ranged shots? je hebt de mogelijkheid om een pet te gebruiken om zo meer dmg te doen.. waar mag dat dan niet? zijn alle andere classes gewoon jalours omdat zij geen coole pets hebben?

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KraveN schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 12:51:
Iedere class heeft zijn voor en nadelen. Ook het niveau is verschillend en soms merk je dat al vrij snel. Was gister als low level warlock aan het rondrennen en kwam een zelfde level warlock tegen.
Ik killde dezelfde mobs sneller, effectiever dan hem/haar. Ik gebruikte alle dot's en die andere gooide dus alleen shadowbolts. Nu wil ik niet zeggen dat ik beter ben, maar ik gebruik de mogelijkheden van een warlock beter. Nu is level 8 ook erg laag.

[...]

Iemand nog suggesties ?
jah.. :p shadow priest >:) ,
reason.. Ze zijn handig met party's, dood makkelijk mobs
of.. warlock...(level 60 met warlock gear) solo'd level 58 elites in burning steppings, een hele sterke class mits in goeie handen. En is heel goed in PvP, misschien zelfs beter dan een priest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

eendje schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 12:53:
[...]

tjah.. dat heb je met elke class.. als je MT een beetje weinig dmg doet en een ander figuur gaat er met z'n dmg hard overheen dan trekt ie ook aggro.. theeft nixs speciaal met hunters te maken dat ze teveel aggro trekken.. tis net als met elke class je moet weten hoe je er mee moet spelen. Ik ben zelf een tijd lang hunter geweest en ik vind m'n pet toch echt zeer handig.. zowel als tanker (moet natuurlijk niet te lang duren) als puller heeft het gewoon z'n voordelen.

waarom zou je jezelf als hunter limiteren tot alleen maar ranged shots? je hebt de mogelijkheid om een pet te gebruiken om zo meer dmg te doen.. waar mag dat dan niet? zijn alle andere classes gewoon jalours omdat zij geen coole pets hebben?
hunters kunnen ook closecombat doen :P als ze survival hebben :) , vaak ook sterker dan ranged...

*shit.. :( nie gezien dat ik een post boven me had... sorry jongens.. |:(

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 14-06-2006 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555

Ik zag laatst op een forum (weet niet meer welke) een plaatje van een UI die met Discord de party members linksboven rondom z'n eigen portrait had staan. Met vrij strak de hp en mana bar er omheen.

Ik kan het alleen niet meer vinden. :(

Heeft iemand die gezien en weet nog waar die staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
eendje schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 12:53:
[...]

Ik mag hopen dat elke dmg class hard over de mt heen gaat qua dmg done :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
Anoniem: 121555 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 13:03:
Ik zag laatst op een forum (weet niet meer welke) een plaatje van een UI die met Discord de party members linksboven rondom z'n eigen portrait had staan. Met vrij strak de hp en mana bar er omheen.

Ik kan het alleen niet meer vinden. :(

Heeft iemand die gezien en weet nog waar die staat?
Deze toevallig
http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=1989
Ik stuurde hem gisteren per mail naar mezelf :D

Afbeeldingslocatie: http://ui.worldofwar.net/images/ui/01989.ui.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door barfieldmv op 14-06-2006 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

barfieldmv schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 13:20:
[...]

Deze toevallig

[afbeelding]
:> :>

Dank u!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167097

barfieldmv schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 13:20:
[...]

Deze toevallig

[afbeelding]
Zie ik dat goed 6k Gold???? :? :? _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
volgens mij bijna 7k zelfs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damn... En ik moet nog zoveeeeelll voor m'n lvl40 mount haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

Anoniem: 174540 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 12:57:
[...]

hunters kunnen ook closecombat doen :P als ze survival hebben :) , vaak ook sterker dan ranged...

*shit.. :( nie gezien dat ik een post boven me had... sorry jongens.. |:(
Lol, survival heeft niks met melee te maken hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 13:40:
[...]

Lol, survival heeft niks met melee te maken hoor.
:> hoe komt het dan dat ze harder meppen als ze survival hebben O_O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
Ja goed he, helaas ben ik dat niet. Zelf loop ik nu rond met zo'n 40 gold @ lvl 32. Stacks wool verkopen lekker op mijn server (Drah'Thul).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174540 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 13:44:
[...]

enigste wat er op slaat is Humanoid slaying, welke 3% meer damage geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HolyCorn schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 13:05:
Ik mag hopen dat elke dmg class hard over de mt heen gaat qua dmg done :+
Afhankelijk van wie bij ons MT. We hebben een prot warrior die geen deuk in een pakje zachte boter slaat, maar een andere MTende Warrior is Fury specced, heeft Thunderfury, en doet eigenlijk belachelijk veel damage.
Anoniem: 174540 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 13:44:
Waarom denk je dat die tree "survival" heet? Melee Hunters zijn crap. Als je meer damage melee doet snap het het verschil tussen damage per hit en DPS niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168

Anoniem: 41017 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 13:49:
[...]

Zit een 2-point talent in survival die raptor strike een 20% hogere crit chance geeft. En raptor strike is gewoon leuk op mages, met lok'delar is m'n record ergens in de 1100 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 13:49:
[...]

en savage strike en counterattack, maarjah.. is goed.. jij hebt gelijk _/-\o_ O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174540 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 13:58:
[...]

en savage strike en counterattack, maarjah.. is goed.. jij hebt gelijk _/-\o_ O-)
crit chance is geen damage en counterattack al helemaal niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 174540 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 12:37:
enne waarom pallys die vergeten te healen.. O_O , als ze vol damage geven gebruiken ze ontzettend veel mana.. maar dat is natuurlijk van tevore afgesproken... tenminste in mijn Guildie wel
maar dat weet jij natuurlijk niet... want jij hebt zelf geen pally ofwel.. 8)7
Ik weet meer van jouw class dan jijzelf ventje :)

In jouw guildy? owja, die mensen die je mee naar Onyxia en AQ40 nemen.. en de rest? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RaseriaN schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 14:03:
[...]

Ik weet meer van jouw class dan jijzelf ventje :)

In jouw guildy? owja, die mensen die je mee naar Onyxia en AQ40 nemen.. en de rest? :/
okay Kerel.. vertel mij maar es wat goed en wat niet goed is voor een PALA, vertel ook eens wat Tactics wat een pala kan doen (instance/solo maak nix uit) :) enne nu nie stiekem opzoeken op google :) (zet meteen ook ff een bron neer als je wat heb gevonde op google over pala's)
komma.. geef maar wat feiten.. mr. Pro, waarbij onderbouw jij je mening O_O, iedereen Kan wel zegge dat ze beter zijn... maar of het zo ook is..?

enne die de mensen waar ik AQ40 mee ga horen niet bij mijn guild, me guild bestaat uit 20 man ofzo.. maar we halen makkelijk Mauradon/ST makkelijk met 3 pala's en een hunter :)

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 14-06-2006 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1Mark
  • Laatst online: 20:18
[...]
Mages
Een mage moet juist altijd voluit gaan. alleen zorgen dat ie wisselt van target als ie aggro (dreigt) te krijgen. Je hebt ook van die mages die stoppen als ze 2x critten. Dat is zo zonde, ze moeten juist alleen maar wisselen van taget na wat veel crits en hun dps hoog houden.

Damage class betekent aggro management terwijl je ZOVEEL mogelijk damage doet :)
En als je aggro hebt naar de tank rennen en een andere target gaan dps'en.

Een tank moet gewoon lekker blijven pullen en alleen kijken of de priest nog mana heeft. Ik ben zelf priest en ga na een fight meteen zitten drinken terwijl de warrior de volgende groep mobs naar ons toetrekt. Na 10secs moet ik 's opstaan en hem een paar heals geven, maar dan is de fight dus alweer 10seconden bezig. Dat houdt de vaart erin. Als de mage intussen OOM is moet ie ook gewoon gaan zitten drinken terwijl de rest doorpulled en opstaan als ie genoeg mana heeft om te gaan dps'en. Kost een hoop drinks, en je drinkt nooit alles op, maarja, mage-water is gratis ;)

Als dit goed gaat zonder zeuren over mana en aggro, dán heb je een goeie groep vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok wil m'n talent points opnieuw gaan beleggen. (Wat kost dat btw. Nog nooit gedaan ?)

wie kan me een goed idee geven wat ik het beste kan doen als priest. Ga dus vaak instance etc in en wordt nu vaak ingezet als healdoos :)

dus met deze talentpoints wil ik door tot 60 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101547 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 14:11:
Ok wil m'n talent points opnieuw gaan beleggen. (Wat kost dat btw. Nog nooit gedaan ?)

wie kan me een goed idee geven wat ik het beste kan doen als priest. Ga dus vaak instance etc in en wordt nu vaak ingezet als healdoos :)

welke level ben jij?
if 48+ zal ik voor disciple - holy.. ik denk 31/20/0 of 31/15/5

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 14-06-2006 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Anoniem: 174540 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 14:06:
[...]

okay Kerel.. vertel mij maar es wat goed en wat niet goed is voor een PALA, vertel ook eens wat Tactics wat een pala kan doen (instance/solo maak nix uit) :) enne nu nie stiekem opzoeken op google :) (zet meteen ook ff een bron neer als je wat heb gevonde op google over pala's)
komma.. geef maar wat feiten.. mr. Pro, waarbij onderbouw jij je mening O_O, iedereen Kan wel zegge dat ze beter zijn... maar of het zo ook is..?

enne die de mensen waar ik AQ40 mee ga horen niet bij mijn guild, me guild bestaat uit 20 man ofzo.. maar we halen makkelijk Mauradon/ST makkelijk met 3 pala's en een hunter :)
ok goed in _partys_ voor palla's: Buffen/dispellen/healen

waarom een pally voor DPS meenemen als je ook een rogue/hunter/mage mee kan nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Level 31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 174540 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 14:06:
[...]

Ok, ik stel je een vraag... waarom zou een Paladin zijn target graag gestunned willen zien?
Beantwoord die maar zonder Google/Thottbot/Allakhazam/WoWGuru/WorldofWar sites :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M1lamb3r schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 14:12:
[...]

ok goed in _partys_ voor palla's: Buffen/dispellen/healen

waarom een pally voor DPS meenemen als je ook een rogue/hunter/mage mee kan nemen?
waarom een gaat blizzard een paladin class aanmaken as ze ook priest hebben... geef die buffs dan aan hun... enne paladin kunnen zeker wel veel pijn geven aan mobs :)
RaseriaN schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 14:14:
[...]

Ok, ik stel je een vraag... waarom zou een Paladin zijn target graag gestunned willen zien?
Beantwoord die maar zonder Google/Thottbot/Allakhazam/WoWGuru/WorldofWar sites :)
hehe.. answer mine first :) , 1v1 duel of is het tegen mobs :)

1) stunned is 2x healen, hoef ej geen shield te gebruiken
2) je Jugdement is van SoC is verdubbeld
3) je kan 5-6 sec lekker door slaan zonder dat ze jou slaan :)
4) bij mages heeft het geen nut.. stun ze... sla ze 1x en ren meteen terug... ze gaan zovizo blinken na de stun :) (als ze frost nova gebruiken, geef jezelf dan bless of freedom :) )

(extra)
tanking pala, righteous fury aan, retri aura aan, bless of sanc aan, doe 1x consecration en je kan makkelijk tanken en verder slaan met SoC, desnoods jugdement als ze naar de priest rennen..

mijn taak in instances is damage geven... en priest beschermen, vaak doet de hunter die in onze party zit priest beschermen... mijn average hit is 250, hardste crit is 709, normal crit is 400+ (zonder seal of command)
M1lamb3r schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 14:18:
[...]

waarom maakt blizzard mages/locks/rogues/warriors/shamans/druids als ze ook priests hebben, geef die skills dan aan priests.
waarom wow als er ook andere RPG zijn :)

(waarom RPG's als er het echte leven voor is O-) )

[ Voor 82% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 14-06-2006 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Anoniem: 174540 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 14:16:
[...]

waarom een gaat blizzard een paladin class aanmaken as ze ook priest hebben... geef die buffs dan aan hun... enne paladin kunnen zeker wel veel pijn geven aan mobs :)
waarom maakt blizzard mages/locks/rogues/warriors/shamans/druids als ze ook priests hebben, geef die skills dan aan priests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

hehe.. answer mine first :) , 1v1 duel of is het tegen mobs :)
Maakt beide geen klap uit namelijk :) Doe maar een 1v1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101547 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 14:11:

De eerste keer kost het je 5G (geloof ik) en dan per keer 5G meer met een max van 50G. (geloof ik)

Ik kan heel behoorlijk mee komen met deze build. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jup heb behoorlijk wat in Discipline zitten en nu ook wat in shadow.

Aleen iedereen geeft aan mij advies om totaal shadow te gaan doen. Terwijl ik bevoorbeeld Improved Power Word : Fortitude ideaal vind voor mij en voor andere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Laatst online: 30-04 16:27
Wouter schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 10:05:
Ik heb op m'n hunter ook de Dal'Rends-set. Die set is ideaal. 2x 1hander getekend 2x +15 agi enchant. De 2 wapens zelf zijn best degelijk en de setbonus is goed. Tuurlijk, rogues hebben er ook veel aan, maar dat neemt niet weg dat een hunter ook need kan hebben. Verder weet ik niet precies welke wapens die hunter al had, maar dat boeit ook niet voor mijn verhaaltje :)

En verder: hoezo de meeste noobs bij hunters en pallys? Tuurlijk, beide classes trekt noobs aan, maar het ergst vind ik het persoonlijk nog steeds bij warriors. Mensen hebben geen flauw idee hoe je moet tanken, hoe je dmg kan doen, welke stats belangrijk zijn voor welke build en plukken hun spec gewoon van internet. Speel dan geen warrior.
http://www.thottbot.com/?i=39995

dit wapen had de hunter dus al in zijn bezit, daarnaast speelde hij dus met http://www.thottbot.com/?i=51337 in zijn hand..

de +2x 15 agi regel gaat dus niet op

rogue liep met http://www.thottbot.com/?i=19432 in zijn offhand, en http://www.thottbot.com/?i=38570 in zijn mainhand... hunter is 90% ranged, dus die regel gaat niet op.. rogue=100% melee...

ik vind de hunter dus een klojo.. misschien ik nu de items erbij heb gezet, dat het verhaal duidelijker is. begrijp je me nu wouter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-05 13:28

On_E

Housemusic

mijn taak in instances is damage geven... en priest beschermen, vaak doet de hunter die in onze party zit priest beschermen... mijn average hit is 250, hardste crit is 709, normal crit is 400+ (zonder seal of command)
Jouw taak is damage dealen, en dan haal je dat soort hits/crits ? :D

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Laatst online: 22:27
wat een kansloze discussie ^^

pally's doen geen dmg, end of story, zeker als ze geen aggro hebben. (Anders kan een reckoning pally met low def nog aardig wat tikken terug doen) Feit blijft, ze kunnen nooit fatsoenlijk tanken evenals dmg doen. Al geef je een pally alle dmg gear in de wereld... een warrior met redelijke dps gear outdmg'ed hem makkelijk. Heb ook meerdere rank13/14 pally's gezien en ook in een raid doen die er beter aan om het dmg'en over te laten aan dps classes.

Ga als pally niet solo grinden unless you have lot's of coffee! :P Neem een dmg dealer mee en je nuked alles zo plat.. pally's zijn gewoon de beste assistance ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-05 00:19
Anoniem: 174540 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 14:12:
[...]

welke level ben jij?
if 48+ zal ik voor disciple - holy.. ik denk 31/20/0 of 31/15/5
no way, gewoon tot 58 of gewoon 60 gaan met je shadow build, je kan prima een UBRS run doen met een 20/0/31 build, zorg alleen dat je uit shadowform blijft ;) en pas respeccen als je bij een raid guild gaat en daadwerkelijk meegaat, anders mis je gewoon zoveel DPS: misschien wil je nog ff een Hide of the Wild grinden of geld voor je mount. Hoe kom je ook op het getal 48+?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Helox-in-a-box schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 14:38:
[...]

no way, gewoon tot 58 of gewoon 60 gaan met je shadow build, je kan prima een UBRS run doen met een 20/0/31 build, zorg alleen dat je uit shadowform blijft ;) en pas respeccen als je bij een raid guild gaat en daadwerkelijk meegaat, anders mis je gewoon zoveel DPS: misschien wil je nog ff een Hide of the Wild grinden of geld voor je mount. Hoe kom je ook op het getal 48+?
48+ is een mooi begin voor non stop instance ingaan.. instance in gaan is echt veel meer exp dan questen of grinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

On_E schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 14:36:
[...]

Jouw taak is damage dealen, en dan haal je dat soort hits/crits ? :D
jah :D , doe jij meer dan met paladin? (maar dat is zonder SoC he, met SoC doe ik normal hit 200, average crit 400

*ah.. shoot doe ik het alweer :/ , gaat niet lekker met mij vandaag , sorry jongens >.<
sn0x0r schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 14:38:
wat een kansloze discussie ^^

pally's doen geen dmg, end of story, zeker als ze geen aggro hebben. (Anders kan een reckoning pally met low def nog aardig wat tikken terug doen) Feit blijft, ze kunnen nooit fatsoenlijk tanken evenals dmg doen. Al geef je een pally alle dmg gear in de wereld... een warrior met redelijke dps gear outdmg'ed hem makkelijk. Heb ook meerdere rank13/14 pally's gezien en ook in een raid doen die er beter aan om het dmg'en over te laten aan dps classes.

Ga als pally niet solo grinden unless you have lot's of coffee! :P Neem een dmg dealer mee en je nuked alles zo plat.. pally's zijn gewoon de beste assistance ingame.
yap yap, true wat jij zegt.. maar iemand hier wilt beweren dat hij meer weet over mijn char dan ikzelf :(

daarom he sn0x0r, doe ik vaak BRD, Mauradon, ST :)
On_E schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 14:45:
[...]

Nee ik doe niet aan Paladins, maar kom op zeg, Rogues/Mages/Hunters/Warlocks doen zoveel meer damage dan dat op jouw level, dan ga je toch niet als damage dealer rondlopen ? :+
wel als je party bestaat uit 1 hunter, 2 palas (waarvan 1 tank), dps warrior en natuurlijk een healer

edit:
mensen.. mensen.. toch.. snappen jullie het niet..? het is maar een 5 man party.. tis geen raid... iemand moet toch ook damage geven.. en jah.. ik weet dat paladin in RAIDS bester kunnen healen dan damage geven en buffen.. maar denk nie dat het nodig is als je party uit 5 man bestaat ofwel?

@ sebasgrif,
je hebt gelijk i know.. maar ik ben 53 O_O geen 60.. geen AQ40 en dat soort dingen.. of jah.. nog nie :P ... daarom doe ik nu dps omdat we toch een healer hebben.. en meeste gevallen weinig te healen valt.. indien nodig.. heal ik zeker.. wil geen whipe he :p

[ Voor 122% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 14-06-2006 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-05 13:28

On_E

Housemusic

Anoniem: 174540 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 14:42:
[...]

jah :D , doe jij meer dan met paladin? (maar dat is zonder SoC he, met SoC doe ik normal hit 200, average crit 400

*ah.. shoot doe ik het alweer :/ , gaat niet lekker met mij vandaag , sorry jongens >.<
Nee ik doe niet aan Paladins, maar kom op zeg, Rogues/Mages/Hunters/Warlocks doen zoveel meer damage dan dat op jouw level, dan ga je toch niet als damage dealer rondlopen ? :+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-03 00:15
Anoniem: 174540 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 14:42:
[...]

Ik heb een 60 pally en een 60 lock, de warlock doet makkelijk 3x zoveel damage als de paladin. Leer je klasse, tuurlijk kan je hier en daar een rake klap uitdelen maar je party heeft veel meer aan je als je je in eerste instantie bezighoudt met buffen, cleansen, healen en offtanken.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.