Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 78 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.125 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Nog even terugkomend op Paladin tanks, vanuit persoonlijke ervaring.
BRD, BRS geen probleem.
StratUD, Scholo eitje.
MC Trash, mogelijk, mits een warrior niet mee staat te tanken, en iedereen een paar seconde wacht.
MC Bosses, moeilijk, laat dit maar gewoon aan de tanks over, soieso is het moeilijk om als paladin aan high-end +def spul te komen. Tevens heb je veel meer healing nodig dan een tank, en als je de boss verliest, is er geen mogelijkheid meer om aggro terug te pakken.

Paladin = hybrid, = average healer, average damage, average tanking.
En ik heb er vrede mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174540

Tranzity schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 14:31:
Nog even terugkomend op Paladin tanks, vanuit persoonlijke ervaring.
BRD, BRS geen probleem.
StratUD, Scholo eitje.
MC Trash, mogelijk, mits een warrior niet mee staat te tanken, en iedereen een paar seconde wacht.
MC Bosses, moeilijk, laat dit maar gewoon aan de tanks over, soieso is het moeilijk om als paladin aan high-end +def spul te komen. Tevens heb je veel meer healing nodig dan een tank, en als je de boss verliest, is er geen mogelijkheid meer om aggro terug te pakken.

Paladin = hybrid, = average healer, average damage, average tanking.
En ik heb er vrede mee :D
i agree :D
Anoniem: 169853 schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 14:33:
is wel mogelijk hoor, komt bij mij ook wel is voor, mss eens in het half jaar dan :p
en wat dat betreft je weet maar nooit :) vorige week BWL op neffy na dropted ze allemaal mage tier2 items en alles werd gedissed. hebben we nu sinds gisteren een nieuwe mage in de guild, die had als ie er een week eerder was dus in 1 run 7 van de 8 tier2 items gehad :p
lolz how unlucky voor die mage :P

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 13-06-2006 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169853

is wel mogelijk hoor, komt bij mij ook wel is voor, mss eens in het half jaar dan :p
en wat dat betreft je weet maar nooit :) vorige week BWL op neffy na dropted ze allemaal mage tier2 items en alles werd gedissed. hebben we nu sinds gisteren een nieuwe mage in de guild, die had als ie er een week eerder was dus in 1 run 7 van de 8 tier2 items gehad :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963

Hydra schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 14:27:
[...]

Nou, mensen die 'alles' winnen (dus 16 blues en de rest niks) komen niet bepaald in m'n friendslist. Ik vind het ook een ietwat sterk verhaal trouwens.
Mja, 16 en de andere niets is wel wat scheef misschien, lijkt me idd ook vreemd, op basis van een 5-mans groep is die kans dus: (1/5)^16 = 6,55e^(-12) = 0,00000000000655 (give or take a zero ^^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

About Kazzak: de verhouding tussen al het voorbereidende werk en de kill zelf is bij Kazzak ongelovelijk scheef. Doorgaans, als ie up is, moet eerst een hele raid gesummoned worden. Dan moet er nog gebuffed worden en 1 of 2 mobs gecleared. Da's bij elkaar soms toch een goede 15 minuten werk. En dat terwijl de kill niet eens 1 minuut in beslag neemt. Het is idd een verrekt makkelijke kill.

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-04 16:12
Anoniem: 169853 schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 14:33:
Wij hebben er nu twee nieuwe priests bij, en die gasten pikken de ene naar de andere BWL epic op, erg vervelend :) Een van de twee is er ook echt ELKE raid, dus hij geeft weinig uit (veel items gaan voor minimum), en krijgt veel income. Zul je zien dat als de tier 2 chest eindelijk dropped hij emer DKP heeft dan ik :P

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:43

Theuno

Da Devil Crew

agentorangina schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 11:31:
Gisteravond mijn Will of Arlokk opgepakt, als priest kan je zeggen dat benediction beter allround is, maar aangezien ik door de week pas laat thuis kom, en dus eigenlijk alleen zondag kan raiden, ben ik niet echt guild materiaal.
Meteen de +55 healing enchant op laten zetten, en gerespecced naar deze talent build. Wat comments zouden welkom zijn, ik speel deze priest sinds launch, maar heb nooit echt zoveel aangepast.
Build klopt ongeveer wel icm met Will of Arlokk. Dan moet je iig die holy talent hebben die jij hebt. (Spiritual Guidance rank 5/5)
Wand spec heb ik genomen omdat ik 75% van de tijd met z'n 4en in dungeons zit [volgende week de Baron 4-mannen zonder AoE, en los van mij maar 2 epics ofzo, dus gaat spannend worden] en dan de extra damage altijd welkom is [moet sowieso mana terugjatten dmv JoW]
Hmm, doe jij zoveel wanden dan ? En heb je daar ook tijd voor ? De enige keren dat ik sta te wanden is als ik echt OOM ben, en de groep genoeg health heeft.
Holy nova is ook een must, we hebben geen AoE in onze groep, en dit is het beste wat we kunnen krijgen.. het werkte in ieder geval erg lekker in het Lyceum & gates in Stratholme.
Let er wel op dat het de duurste AoE in game is, en ik ben bang dat je baron daar niet mee haalt met zijn 4en...
Maar ik heb vooral gekeken voor een build met uithoudingsvermogen [in combinatie met gear natuurlijk] want als je een extra dps/cc class mist zoals een rogue of mage, en je gear eigenlijk helemaal niet zo goed is, duren de gevechten gewoon net iets langer.
Daar heb je iig de goede Disc talents voor..
Met kleine groepjes leer je de dungeons wel veel beter spelen, net als de 45 min baron run, iedereen speelt met meer focus en let goed op elkaar. Het valt me op dat mensen zo vast zitten in 'met z'n 4en lukt het niet', al best vaak heb ik gehad dat mensen weg gingen of disconnecten, en er al meteen paniek was. [Gelukkig zijn mensen wel om te praten en krijgen we uiteindelijk een erg leuk dungeon 'avontuurtje']
Ja, ik doe graag 5 man party's eigenlijk, omdat ik dat net iets gezelliger vind als de raids bij ons. Helaas vallen we wel bijna in slaap op het eind van de dungeon, waardoor we regelmatig wipen.

Dit is overigens mijn build:
http://www.wow-europe.com...0030000000000000000000000

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:51
Afgelopen week ook een leuke ervaring gehad.

Als priest lekker aan het questen, opeens whisper "want to join our group to do DM".
Had eerder die dag DM al gedaan maar goed had er weinig aan overgehouden behalve XP en iets geld. Goed party bestond uit 3 warriors en een paladin en ik als priest dan.

Het ging echt lekker, en ook veel drops, beetje te veel naar mijn mening. Om de 4 a 5 poppetjes een green item. Misschien op jullie level niet zo bijzonder, maar als level 19 zijnde toch lekker als inkomst. Iedereen deed greed roll en alles werd dus random verdeeld.

Kwam de deadmines uit met 10 green items en een emberstone staff.
http://www.thottbot.com/?i=4815

Al met al een leuke avond, maar ik vond het wel raar dat er zoveel groen spul dropte.

Kan dat met de party samenstelling te maken hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Wouter schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 14:51:
About Kazzak: de verhouding tussen al het voorbereidende werk en de kill zelf is bij Kazzak ongelovelijk scheef. Doorgaans, als ie up is, moet eerst een hele raid gesummoned worden. Dan moet er nog gebuffed worden en 1 of 2 mobs gecleared. Da's bij elkaar soms toch een goede 15 minuten werk. En dat terwijl de kill niet eens 1 minuut in beslag neemt. Het is idd een verrekt makkelijke kill.
Hoe bedoel je 15 minuten? Wij hebben zo 15 man bij elkaar, das genoeg voor Kazzak ;p

Als wij 15 minuten wachten ligt ie al plat namelijk, met die nolifer Alliances bij ons!

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 13-06-2006 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kazzak word eigenlijk nooit meer gedaan door ons. alleen azuregos af en toe omdat we frost res kunnen gebruiken voor als Naxx komt. maar dan is het of als we 5man online hebben in de nacht of anders de ochtend erna. bij 5 tot 10 man online en azuregos up is het snel bekeken.
laatte kazzak kill was ook dat we toevallig met 10man optijd waren, maar stonden nog 2 andere guilds te wachten.
de 4 groene draken worden vrijwel neit meer gedaan, af en toe een horde guild of een pug van alliance en dat is het. eerst killden we die alle 4 achter elkaar als ze spawned maar we hebben ze niet meer nodig. dit geld denk ik voor alle grotere raidguilds op doomhammer, ik zie vrijwel nooit meer alle 4 de draken down op de dag dat ze spawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
KraveN schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 15:01:

Als priest lekker aan het questen, opeens whisper "want to join our group to do DM".
Had eerder die dag DM al gedaan maar goed had er weinig aan overgehouden behalve XP en iets geld. Goed party bestond uit 3 warriors en een paladin en ik als priest dan.

Het ging echt lekker, en ook veel drops, beetje te veel naar mijn mening. Om de 4 a 5 poppetjes een green item. Misschien op jullie level niet zo bijzonder, maar als level 19 zijnde toch lekker als inkomst. Iedereen deed greed roll en alles werd dus random verdeeld.

Al met al een leuke avond, maar ik vond het wel raar dat er zoveel groen spul dropte.

Green BoE's zijn altijd random.. (muv sommige rare mobs)
Heeft niets te maken met de setup van je groep

[ Voor 3% gewijzigd door FragNeck op 13-06-2006 15:54 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:01
KraveN schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 15:01:

Ik vind het knap dat je op lvl 19 levend Dire Maul in komt.. ;)

Ik begrijp dat het om Dead Mines gaat (vandaar de ;) ) Ik ben idd Horde, vandaar de verwarring. (en gezien de pally in zijn groep is hij ally) Het is alleen vreemd om te lezen dat iemand lvl 19 is als je in de veronderstelling bent dat hij naar Dire Mual was gegaan.

[ Voor 13% gewijzigd door Nivado op 13-06-2006 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Laatst online: 20:21
Nivado schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 15:50:
[...]

dead mines :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

te veel mense die hetzelfde quote :/

maarre... mogen we weer een "post je char" doen?

kep nl. me char nog nie gepost

extra; soms word dire maul ook als DRM genoemd

[ Voor 75% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 13-06-2006 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168

Nivado schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 15:50:
[...]

Voor Alliance:

DM = Deadmines
DiM = Dire Maul

Voor horde:
DM = Dire Maul
(Deadmines wordt vrijwel niet gedaan door horde)

Waarschijnlijk is KraveN dus Alliance en jij horde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:07
Anoniem: 28168 schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 15:56:
[...]

Sowiezo zou de emberstone staff niet in DiM droppen (als je alleen al dat linkje zou volgen ;))

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555

[...]
Voor Alliance:

DM = Deadmines
DiM = Dire Maul
Dat is nogal serverafhankelijk. :)
Anoniem: 174540 schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 15:55:
maarre... mogen we weer een "post je char" doen?
Ik zeg: maak ons gek! ;)

Afbeeldingslocatie: http://xs302.xs.to/xs302/06242/healers.jpg.xs.jpg
(3 healers uit onze guild, ondergetekende in het midden)

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 121555 op 13-06-2006 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

verschilt erg per realm.
voor wat ik tot nu toe vaak zie op doomhammer is:

dm=deadmines
dm=dire maul :)

ja, het is hetzelfde, maar dan moeten ze maar even opletten welk lvl degeen heeft die erover praat, soms wel vervelend. denk ik eens aardig te zijn om mee tegaan naar dire maul, word er gezegt dat het deadmines is :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Anoniem: 169853 schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 15:58:
verschilt erg per realm.

dm=deadmines

ja, het is hetzelfde, maar dan moeten ze maar even opletten welk lvl degeen heeft die erover praat, soms wel vervelend. denk ik eens aardig te zijn om mee tegaan naar dire maul, word er gezegt dat het deadmines is :s
Reroll Horde, dan heb je daar geen last van (doorgaans).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]
Voor Alliance:

DM = Deadmines
DiM = Dire Maul

Voor horde:
DM = Dire Maul
(Deadmines wordt vrijwel niet gedaan door horde)

Bij ons heten ze beide gewoon DM, even shiftclicken op de naam en je weet genoeg ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Laatst online: 29-04 11:13
Anoniem: 169853 schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 15:58:
verschilt erg per realm.

dm=deadmines

Shift klick even de naam van de persoon die LFG zegt, en als ie lager is dan 58 weet je toch genoeg..

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wouter schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 15:59:
[...]

Reroll Horde, dan heb je daar geen last van (doorgaans).
ben me gewoon voorgenomen niemand buiten de guild te helpen, dan heb ik dat probleem ook niet meer :) als als ik met een altje deadmines in wil dan vraag ik het gewoon niet in de citychat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172947

Bij ons is DM Dire Maul, en VC is deadmines. Logisch toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:48
Anoniem: 121555 schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 15:58:
[...]

[afbeelding]
Vliegenmeppers united !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
Anoniem: 172947 schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 16:05:
Bij ons is DM Dire Maul, en VC is deadmines. Logisch toch? ;)
Tuulijk, zelfs de horde bij ons weet dat VC de afkorting is van Deadmines.. snap niet waarom mensen toch die 2 door elkaar blijven gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Hydra schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 14:27:
[...]

Nou, mensen die 'alles' winnen (dus 16 blues en de rest niks) komen niet bepaald in m'n friendslist. Ik vind het ook een ietwat sterk verhaal trouwens.
Niet alles is een sterk verhaal he! :(

Zal erbij vertellen; ik was met 4 anderen

-1 60 warrior, die hoefde niets alleen mining veins
-1 warlock, die hoefde ook niets wat ik wilde, dropte eigelijk helemaal niets voor hem
-1 hunter, die wou wel een paar dingen maar we deden gewoon eerlijk need met z`n 2en
en ik.

ik heb een paar keer gevraagd of iemand iets zou willen maar ze vonden het grappiger dat ik steeds won dan dat ze het erg vonden.

Bij de croc dropte die 2h axe, vroeg nog aan de hunter of die hem wou maar hij zei zelf press greed for roll :D

Ik ben totaal geen egoistische speler, ik ga die hunter al de hele instance meat voor zijn pet en de warlock ga ik 10 van mijn manawater.

Ik ben sociaal, ik had gewoon geluk!
Moet ik dan echt na 3 keer greed/need gewonnen te hebben gaan passen? in een PuG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

QuarK schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 16:09:
[...]

Tuulijk, zelfs de horde bij ons weet dat VC de afkorting is van Deadmines.. snap niet waarom mensen toch die 2 door elkaar blijven gooien.
nou.. easy... newbies spelen, hebben nog nooit DiRe Maul gehoord/gekent, eerste instance dat ze zien is Dead Mines (alliance dan he) DM (jong geleerd, oud gedaan he :P ). Wanneer ze iets hoger worden zien ze dat DiRe Maul ook bestaat. "DM" maar ik zie wel vaker op me server DRM zeggen voor DiRe Maul..
Predje schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 16:11:
[...]

Niet alles is een sterk verhaal he! :(

Zal erbij vertellen; ik was met 4 anderen

-1 60 warrior, die hoefde niets alleen mining veins
-1 warlock, die hoefde ook niets wat ik wilde, dropte eigelijk helemaal niets voor hem
-1 hunter, die wou wel een paar dingen maar we deden gewoon eerlijk need met z`n 2en
en ik.

ik heb een paar keer gevraagd of iemand iets zou willen maar ze vonden het grappiger dat ik steeds won dan dat ze het erg vonden.

Bij de croc dropte die 2h axe, vroeg nog aan de hunter of die hem wou maar hij zei zelf press greed for roll :D

Ik ben totaal geen egoistische speler, ik ga die hunter al de hele instance meat voor zijn pet en de warlock ga ik 10 van mijn manawater.

Ik ben sociaal, ik had gewoon geluk!
Moet ik dan echt na 3 keer greed/need gewonnen te hebben gaan passen? in een PuG?
nou.. als je met greed heb gewonnen.. en 1x geneed heb, en je dit wapen met urgent nodig zal ik in dit geval need doen. Greed is gweoon luck.. en Need is.. jah.. need.. :p

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 13-06-2006 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Theuno schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 14:55:
Hmm, doe jij zoveel wanden dan ? En heb je daar ook tijd voor ? De enige keren dat ik sta te wanden is als ik echt OOM ben, en de groep genoeg health heeft.
Ik gebruik mijn wands eigenlijk best vaak, in ieder geval vaker dan dat ik in-range kom van stuns/silences ed. Natuurlijk heb ik er niks aan in grotere groepen, maar anders: alles helpt op het eind, onze tank kan behoorlijk goed klappen opvangen, en kan ik tussendoor altijd wanden.
Let er wel op dat het de duurste AoE in game is, en ik ben bang dat je baron daar niet mee haalt met zijn 4en...
Ik ben al bezig holy water op te slaan, als 3 van ons een paar potions hebben kunnen we denk ik wel het grootste deel van zijn adds snel uitschakelen [allemaal om de beurt, alleen is het irritant als er net eentje mist, dus daar moeten we goed op letten] Voor de rest gebruik ik holy nova niet zo veel, maar ik heb een puntje over, en dan neem ik liever dat dan Spirit of Redemption wat ik eigenlijk nooit gebruikte. Sowieso is het wel handig tegen kleine add-groepjes waar we niet zo goed mee om kunnen gaan.
Ik had eerst ook improved renew en shield, maar gebruikte het veel te weinig, dus nu ik m'n nieuwe staff had dacht ik maar te respeccen. Power Infusion is altijd leuk, mages zijn er gek op. Maar aangezien ik geen caster in m'n groep heb was dat het niet waard. Het is jammer dat spiritual healing niet stacked met +healing gear, anders zou het wel de moeite waard zijn :)

Nog iets over die nieuwe AQ boekjes, ze vallen mij een beetje tegen, ik had ze gekocht omdat ik anders toch niks met het geld deed, en zo duur waren ze niet, maar toch, ik gebruik ze eigenlijk niet zo veel. Ik gebruik eigenlijk vooral gewone heal / flash heal, en greater alleen bij bossfights. Als je naar bijvoorbeeld de hunter / mage boekjes kijkt, die gebruiken ze altijd. [natuurlijk speelt elke priest anders, maar de nieuwe Prayer of Healing rank was overbodig]

Nog over paladins: paladin tanken is best leuk, voor de revamp ging het eigenlijk makkelijker, en vooral mana efficienter zo lang je wist wat je moest doen. Helaas is het zo'n gigantische mana-sink, en als de mana op is, is het tanken afgelopen. Samen met het moeilijk terugpakken van aggro zorgt dit ervoor dat niet veel groepen je laten tanken [alleen als het bekenden zijn bijv.] Maar met het juiste gear, en de leuke selectie van paladin-protection talents, kan je best meekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:02
agentorangina schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 16:27:

Nog iets over die nieuwe AQ boekjes, ze vallen mij een beetje tegen, ik had ze gekocht omdat ik anders toch niks met het geld deed, en zo duur waren ze niet, maar toch, ik gebruik ze eigenlijk niet zo veel. Ik gebruik eigenlijk vooral gewone heal / flash heal, en greater alleen bij bossfights. Als je naar bijvoorbeeld de hunter / mage boekjes kijkt, die gebruiken ze altijd. [natuurlijk speelt elke priest anders, maar de nieuwe Prayer of Healing rank was overbodig]
Ga jij wel naar AQ / BWL ?
nieuwe rank PoH ownz, Veal / Huhuran ? Twins trash mobs ? Dude PoH is meeste effeciente heal around.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-04 15:38

Seraphin

Meep?

Predje schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 16:11:
en ik.

Ik neem dan wel aan dat je van die 16* blue loot hooguit 2* need roll deed (voor items die je ook echt gebruikt)? Anders wordt het wel vreemd natuurlijk.

Heb zelf regelmatig dat ik bitter weinig loot, uit 3 volledige SM runs (dus gy, lib, arm & cath achter elkaar, en dat 3 keer) heb ik iets van 4 items over gehouden... Gelukkig wel de illusonary rod en een mooie necklace (ben druid).

Een keer meegemaakt dat één of andere rogue een need roll deed op een BoP shield; hoe hebberig kan je zijn vraag ik me dan af. Toegegeven; niemand anders in de party had er echt interesse in (warrior was overpowered, priest en ik hebben dr ook niets aan), maar dan nog kun je het fatsoen hebben gewoon te greeden. Als je dan nóg 16* wint; gefeliciteerd. :P

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-04 15:38

Seraphin

Meep?

Anoniem: 174540 schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 16:14:
[...]

Wanneer ze iets hoger worden zien ze dat DiRe Maul ook bestaat. "DM" maar ik zie wel vaker op me server DRM zeggen voor DiRe Maul..
DRM is vies :P

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
sbmuc schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 16:32:

Ga jij wel naar AQ / BWL ?
nieuwe rank PoH ownz, Veal / Huhuran ? Twins trash mobs ? Dude PoH is meeste effeciente heal around.
Nog nooit verder dan ZG/AQ20 geweest dus daar zal het aan liggen :P
Anoniem: 121555 schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 15:58:

[afbeelding]
Die dame in het geel ziet er erg tof uit, de andere priest sets zijn ook wel tof, ook al Transcendence is mij een beetje te vaag.. wel erg lekkere set bonussen natuurlijk.

Afbeeldingslocatie: http://img131.imageshack.us/img131/1492/orangz6ga.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img131.imageshack.us/img131/2531/fedor1sn.th.jpg

M'n priest + hunter.. en ja het lijkt wel of ik iets met roze heb nu ik kijk :X.. robes zijn wat nieuwer, maar de tallstrider heb ik sinds level 30 [ohja, en ze heet Barbarella]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

Anoniem: 174540 schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 09:53:
[...]

Correctie.. :) 40 min cd :O , ik moet ook nog veel leren :) daarom speel ik ook alle class :*)
met talents, ja dat weet ik zelfs als horde zijnde, voor de volledigheid had ik dat kunnen toevoegen, betekent nog niet dat ik daarin en de rest gelijk heb. Nog iets te melden in 10 woorden en 4 smilies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Mijn Warrior:
Afbeeldingslocatie: http://img118.imageshack.us/img118/5300/wowscrnshot0613061811537uj.th.jpg

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

Ik ben nu AV rep aant grinden :'( Booh wat is dat klote zeg als je nooit av wint :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172947

quote: Breaking News
All realms will be offline for a scheduled weekly maintenance

* Date: June 13th 2006
* Time: 5:00am-11:00am PDT
* Detail: Non-patch Maintenance

For more information, please check our realm status page.

Thank you,

Blizzard Entertainment
Zoals verwacht dus, deze week geen 1.11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Laatst online: 19:12

Snappie88

Mr. Hollywood

Anoniem: 172947 schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 18:31:
[...]

Zoals verwacht dus, deze week geen 1.11.
Jammer, hoopte er stiekem toch wel een beetje op :(

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Een vraag,
Ik ben vandaag met een orc begonnen op Killrog realm, maar i khoorde net dat er een nieuwe realm aan komt. Kan ik dze char overzetten zodra de nieuwe er is, vindt het toch zonde om wéér overnieuw te beginnen. Bekende van mij gaan op nieuwe realm chars beginnen, dus ik wil er graag naar toe verhuizen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Laatst online: 03-03 11:55
Mensen weet iemand hier iets van?

http://www.gamer.nl/doc/32996

Gaat dit om de mod Auctioneer?????? Dan ben ik vet de lul!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:03

Bezulba

Formerly known as Eendje

nee dat gaat over goldfarmbots.. je neemt een poppetje, plakt daar je bot aan en gaat zelf lekker maffen.
8 uur later heeft ie alle beestjes in de buurt gekilled en alle gold+loot meegenomen.. en dat allemaal automagisch

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

Nee dat gaat zkeer niet om auctioneer :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:54
Ben net level 50 gedingt en ga nu beetje de serieuse(re) instances doen zoals Mauradon, Sunken Temple e.d. Nu ben ik warrior en heb een aantal vraagjes aan de meer ervaren warriors/tanks:

- Als ik een nieuwe groep in ga dan doe ik dat als volgt: Charge -> Defensive stance -> Blood Rage -> Sunder armor -> Sunder armor, dan naar nieuwe mob of anders gewoon door gaan met sunder/revengen. Hoe doen jullie dit?

- Het is niet altijd, eigenlijk bijna nooit als er een andere melee-er bij staat, wie de mob nou attacked. Hoe doen jullie dit? Draaien jullie een stukje naar rechts/links zodat ie goed naar jou kijkt en dat dan die andere melee-er blijft staan waar ie stond?

- Ik heb vaak dat ik niet genoeg rage heb als ik een nieuwe groep in ga, bijvoorbeeld doordat Blood Rage niet klaar is. Ik kom dan 9/10 keer dus tekort en kan er dan maar 1 sunder armor uitpersen. Dit is niet genoeg dus gevolg is dat de mob één van mijn party members gaat aanvallen. Ik taunt dan wel maar dan duurt het nog wel even (zeg maar te lang) voordat ik weer genoeg rage heb.

- Welke mods zijn echt een must have?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Ik probeer mijn Epic mount plus wat leuke wapens bij elkaar te grinden. Ik heb tot nu toe heel vaak met mijn warlock (want daarmee is het het makkelijkst) devilsaurs gegrind, en dan met mn rogue DS armor maken en verkopen. Ik heb Ungoro echter al zo vaak gezien nu dat ik het wel kan dromen ;(

Deadwind pass was altijd een favoriet maar word nu kapotgegrind door farmers. De satyrs in Aszhara, eender een pak. Daar kon ik én pickpocketen én felcloth grinden + geld. Helaas, farmers ftl.

Zijn er nog echt bijzondere grinding spots te vinden waar je echt wel aan 20g/uur of meer komt? Of is het weer terug naar ungoro?

Ik heb vaak gehoord over Tyrs hand, maar daar word ook veel gegankt. Mijn warlock kan veel makkelijker elites aan, maar is zichtbaar. Mijn rogue is maar blue geared en dagger spec, maar kan wel pickpocketen en ontsnapt makkelijker aan ganks...

Wat moet ik doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
Dekay schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 20:01:
Ben net level 50 gedingt en ga nu beetje de serieuse(re) instances doen zoals Mauradon, Sunken Temple e.d. Nu ben ik warrior en heb een aantal vraagjes aan de meer ervaren warriors/tanks:

- Als ik een nieuwe groep in ga dan doe ik dat als volgt: Charge -> Defensive stance -> Blood Rage -> Sunder armor -> Sunder armor, dan naar nieuwe mob of anders gewoon door gaan met sunder/revengen. Hoe doen jullie dit?

- Het is niet altijd, eigenlijk bijna nooit als er een andere melee-er bij staat, wie de mob nou attacked. Hoe doen jullie dit? Draaien jullie een stukje naar rechts/links zodat ie goed naar jou kijkt en dat dan die andere melee-er blijft staan waar ie stond?

- Ik heb vaak dat ik niet genoeg rage heb als ik een nieuwe groep in ga, bijvoorbeeld doordat Blood Rage niet klaar is. Ik kom dan 9/10 keer dus tekort en kan er dan maar 1 sunder armor uitpersen. Dit is niet genoeg dus gevolg is dat de mob één van mijn party members gaat aanvallen. Ik taunt dan wel maar dan duurt het nog wel even (zeg maar te lang) voordat ik weer genoeg rage heb.

- Welke mods zijn echt een must have?
Ik weet niet welke talents je hebt, maar met imp. charge en tactical mastery op 5/5 heb ik geen problemen met rage. Gewoon erin chargen, demo shout en dan 1 voor 1 sunderen. Vaak loop ik een stukje terug en dan zie ik vanzelf wel welke mobs mij aanvallen (ik tank mobs ook liever op een veilige plek voor het geval ze weg willen lopen). Je kunt ook beter wachten met taunt tot je genoeg rage hebt voor een sunder, anders heb je er niet veel aan (dan krijg iemand anders na je taunt weer aggro en is het moeilijk om hem nog 'in te halen'). Probeer HS iig zoveer mogelijk te vermijden, dat zuipt rage (kost rage + je krijgt geen rage voor die aanval).

Maar ben met je eens, tanken is nog best lastig in dat soort instances, en bijna onmogelijk als je een kutparty hebt waar iedereen een andere mob aanvalt. Laatst een keer een party gehad waar een hunter eentje markt en ook echt IEDEREEN op die mob ging. Toen was het opeens heel erg simpel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-04 16:27
jongens, graag jullie reactie op hetvolgende..

ik was net met mn priest op emerald dream..

we gaan naar rend+gyth.. killen ze, ML staat aan. 1 rogue in de party, 1 hunter, en nog een zooi. (die laat ik erbuiten).. hunter loopt met een 58.6 dps 2H axe uit ZG. eentje met +1 crit erop en 22 int geloof ik..

rogue loopt met thrash blade en lashtail ofzo.. een el cheapo lvl 45 dagger. hunter heeft naast zn 2H ook een epic 1H.. die met 4 agi en een kans om attackspeed te versnellen met 25% ofzo..

hunter is de ML en dal'rend offhand valt. hunter zegt need, rogue zei eerst niets, maar ik kwam voor em op, aangezien zijn offhand zoog.. daarnaast, is een hunter geen melee, maar ranged (90% dan)

na 10 minuten ruzie, leg ik me er met een grote zucht bij neer, dat die tiefushunter em maar moest krijgen, omdat zijn roll het hoogste was. dit was zijn argument continu, en de mijnes, het feit dat hij met een VEEL beter wapen liep, én het eigenlijk eerst rogue/dps warrior wapen is..

ik heb de hunter nu op mn ignore staan, gezien het feit dat ik het maar een klootzak vind. hij gunde die rogue niet eens iets, terwijl het 13 jarige kindje met 5 epic armors op zn rotkop liep....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
Ik had em (als ik ML was) gewoon aan die rogue gegeven en die hunter uit de party gekickt.
Random rollen is natuurlijk standaard in PUGs, maar sommige items gaan eerst naar bepaalde classes die het 100% gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
QuarK schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 22:45:
Ik had em (als ik ML was) gewoon aan die rogue gegeven en die hunter uit de party gekickt.
Random rollen is natuurlijk standaard in PUGs, maar sommige items gaan eerst naar bepaalde classes die het 100% gebruiken.
huntard was dus de RL... maar ik vond het maar een kneus. hij deed "meer schade" icm zn epic 1H die hij al had.. gore egoist dat het was.. zegt ook genoeg.. hunter...

waarom zeggen de meeste ook bij staffs en elk ander wapen.. hunter weapon...

ik bedoel maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
master looter in pugs => leave party

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 22:48:
Is een beetje cru gezegd. Gaat op emerald dream eigenlijk altijd wel goed, meestal zelfs beter dan rollen (de drempel is dan toch wat lager om op need te drukken).

Maar dit is gewoon een klotestreek natuurlijk.

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Geen ML in PUG's => leave party imho. Liefst iemand die een beetje volwassen is. Meestal als ik het vraag krijg ik spontaan de lead, en loopt de rest van de run prima. Laatste keer dat het met ML mis ging... Kan het me eigenlijk niet meer herinneren :P

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

Predje schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 19:56:
Mensen weet iemand hier iets van?

http://www.gamer.nl/doc/32996

Gaat dit om de mod Auctioneer?????? Dan ben ik vet de lul!
Gebruik meer vraagtekens, helpt denk ik beter.
Anyway, bliz heeft al vaak gezegd dat geen mod banbaar is. Alleen 3rd party executables

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63145

ff een vraagje tussendoor. Als ik een screenshot maak, komt ie in de screenshot-dir als een .tga file. Deze filetype word helaas door geen van de programma's die ik heb herkend. Had eerst eyeview die hem wel kon openen, maar deze zit te zeuren om een registratie. Welk programma gebruiken jullie om ze te openen? Ik zoek gewoon een simpel proggie waarmee ik ze kan openen en converteren naar gewone .gif(voorbeeld) files.

Alvast bedankt!!

Dathon, Aszune server lvl 60 Paladin, Righteous RG2, currently wiping on Twin Emperors(and trash mobs)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Ach, zo was ik laatst party leader in een groep in ST, alwaar er een gast mee liep die op alles wat voor zijn class was (druid) need deed. De eerste keer wel terecht, daarna twee keer op een item wat hij nooit zou gebruiken, omdat hij al beter had, terwijl de rogue in de party er echt op vooruit zou gaan.

Master looter => hij riep dat hij weg ging. Wij gezegd veel plezier dan we zoeken wel een ander, waarop het opeens geen probleem meer was. Hebben vervolgens ST zonder problemen gecleared.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-04 13:32

DinX

Motormuis

Leuk potje AV Promwarm :)

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-04 09:35

Mojo

The Power Within

Anoniem: 63145 schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 23:47:
ff een vraagje tussendoor. Als ik een screenshot maak, komt ie in de screenshot-dir als een .tga file. Deze filetype word helaas door geen van de programma's die ik heb herkend. Had eerst eyeview die hem wel kon openen, maar deze zit te zeuren om een registratie. Welk programma gebruiken jullie om ze te openen? Ik zoek gewoon een simpel proggie waarmee ik ze kan openen en converteren naar gewone .gif(voorbeeld) files.

Alvast bedankt!!

Dathon, Aszune server lvl 60 Paladin, Righteous RG2, currently wiping on Twin Emperors(and trash mobs)!
Irfanview kan dat prima :)

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54
zo ben ik eens uit een ubrs party gekickt omdat de andere warrior (tevens RL) het er niet mee eens was dat ik zou rollen voor draconian deflector.

Dat terwijl ik protection specced ben, maarja, hij had allemaal guidies van hem mee :/

Iig waren we tot aan rend gekomen, zonder problemen en ik tankte hem er makkelijk uit. Toen werd ik ineens gekickt.
Ik scroll omhoog in de chatlog en zie: 4. LookingForGroup: Warrior LFG (ik was toen nog lvl 59).

De rest van de raid aan het schelden op me "waaah, rend farmer!" "we are doing full run!!11" ik rustig uitgelegd dat ik gekickt was. "blaaah, is niet zo en dit en dat" ik heb toch echt een screen waarop staat You have been removed from the raid/. Heb een toen mijn ignore list flink kunnen bijwerken.

Maar gelukkig gebeuren zulke dingen maar zelden. En daarom prefereer ik ook guild-runs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-04 16:12
W00T! Paar super leuke potjes WSG gedaan. Ik zit nu in een BG guild met m'n undead mage, en we hebben een paar guild WSG potjes gedaan. De laatste hebben we eerst midfield met de alliance staan dansen om te wachten tot ze er ook 10 hadden (ze begonnen met 5), en later hebben we ze compleet afgemaakt, perfecte 3-0 score met 0 deaths aan onze kant, en een hele bult aan de hunne. Mages zijn perfect om flagcarriers te begeleiden.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:21
addictive schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 01:06:
zo ben ik eens uit een ubrs party gekickt omdat de andere warrior (tevens RL) het er niet mee eens was dat ik zou rollen voor draconian deflector.

Dat terwijl ik protection specced ben, maarja, hij had allemaal guidies van hem mee :/

Iig waren we tot aan rend gekomen, zonder problemen en ik tankte hem er makkelijk uit. Toen werd ik ineens gekickt.
Ik scroll omhoog in de chatlog en zie: 4. LookingForGroup: Warrior LFG (ik was toen nog lvl 59).

De rest van de raid aan het schelden op me "waaah, rend farmer!" "we are doing full run!!11" ik rustig uitgelegd dat ik gekickt was. "blaaah, is niet zo en dit en dat" ik heb toch echt een screen waarop staat You have been removed from the raid/. Heb een toen mijn ignore list flink kunnen bijwerken.

Maar gelukkig gebeuren zulke dingen maar zelden. En daarom prefereer ik ook guild-runs :)
Ja soms zitten erg echt van &^@$#^ lijers tussen. Het is dat die mn buurjongens niet zijn anders hadden flink wat problemen gehad nu. maargoed. Als ik in een instance-party niet gewaardeerd wordt dan ben ik weg ook. Ze zoeken het maar uit hoe ze de instance afmaken. Deze actie is vooral leuk als je de enige healer in de party bent >:)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 63072 schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 23:48:
[...]

Ach, zo was ik laatst party leader in een groep in ST, alwaar er een gast mee liep die op alles wat voor zijn class was (druid) need deed. De eerste keer wel terecht, daarna twee keer op een item wat hij nooit zou gebruiken, omdat hij al beter had, terwijl de rogue in de party er echt op vooruit zou gaan.

Master looter => hij riep dat hij weg ging. Wij gezegd veel plezier dan we zoeken wel een ander, waarop het opeens geen probleem meer was. Hebben vervolgens ST zonder problemen gecleared.
iemand die dat doet kick je gewoon meteen :P

echt je moet gewoon hard zijn wat dat betreft, asociaal roll gedrag moet je gewoon meteen de kop in drukken. door of de speler te (laten) kicken of door zelf te leaven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-04 21:01

vhal

ಠ_ಠ

BootVluchteling schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 22:46:
[...]

huntard was dus de RL... maar ik vond het maar een kneus. hij deed "meer schade" icm zn epic 1H die hij al had.. gore egoist dat het was.. zegt ook genoeg.. hunter...

waarom zeggen de meeste ook bij staffs en elk ander wapen.. hunter weapon...

ik bedoel maar..
Alsof alle hunters zo zijn ;) :)

Wie was het eigenlijk?? Ik speel zelf ook op ED, met een hunter ja

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
maar mag ik nu begrijpen dat jullie achter mijn mening staan..?

betreft die draconian deflector.. als ik al in de party zou zitten, en nog geen 2e warrior, zou ik wel vragen of ze iemand zoeken die em nodig heeft.. maar halverwege vragen is natuurlijk wel lame..

ik vond het niet zo erg dat ik gekickt was uit die raid.. ik had mn eye of the emberseer binnen, dus ik was klaar :P
deadsy schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 08:11:
[...]

Alsof alle hunters zo zijn ;) :)

Wie was het eigenlijk?? Ik speel zelf ook op ED, met een hunter ja
triple. een 13 jarige kleuter..

[ Voor 26% gewijzigd door BootVluchteling op 14-06-2006 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ben er altijd erg makkelijk in, gaat het niet op de standaard manier, dan ben ik weg. zelfde als een groep we wil hebben als tank, natuurlijk doe ik dat en is het enige wat ik wil, maar vertel altijd dat het dan wel snel gaat. ok, ze gaan accoord, 10min later klaagt iedereen dat ik rustiger aan moet gaan omdat de mages, warlocks en wat dan ook geen full mana bar hebben. kom op zeg, als ik zeg snel dan bedoel ik dat ik continu door pull en alleen stop als alle healers onder laat ik zeggen 30% man zitten. gaat altijd goed als ze mij mijn gang laten gaan :)
pas ook, in strat, zat de priest te klagen dat ik teveel mobs pullde, waren er mss 5of6. leavde hij, daarna met 4 door (pala als healer) en redde we het ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 169853 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 08:14:
ben er altijd erg makkelijk in, gaat het niet op de standaard manier, dan ben ik weg. zelfde als een groep we wil hebben als tank, natuurlijk doe ik dat en is het enige wat ik wil, maar vertel altijd dat het dan wel snel gaat. ok, ze gaan accoord, 10min later klaagt iedereen dat ik rustiger aan moet gaan omdat de mages, warlocks en wat dan ook geen full mana bar hebben. kom op zeg, als ik zeg snel dan bedoel ik dat ik continu door pull en alleen stop als alle healers onder laat ik zeggen 30% man zitten. gaat altijd goed als ze mij mijn gang laten gaan :)
pas ook, in strat, zat de priest te klagen dat ik teveel mobs pullde, waren er mss 5of6. leavde hij, daarna met 4 door (pala als healer) en redde we het ook :)
dat zijn dezelfde mensen die klagen dat strat baron in 45 mins onmogelijk is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

hehe, de naam zegt mij al genoeg :)
Zo lopen er nog meer retards rond in het hunter kamp op ED.
Maxpain bv... ::S :X
Gelukkig zijn er ook goede hunters >:)

Had laatst nog een incidentje met een scholo-run. Een guildiepriest had mij geinvite voor een run, maar de RL (een nederlander) begon te ouwehoeren dat een hunter overbodig was omdat hij/zij niet kan sappen etc etc etc.
Enfin, een warm welkom dus..
Ben maar gelijk geleaved, achteraf maar beter ook, want het was een baggerrun volgens onze priest die dus ook na een klein half uurtje weg gegaan is

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
flight is ook een leuke. afaik een ninja.. ach. ik heb een pesthekel aan hunters.. sommige zijn wel ok, maar de grootste noobs vind je bij die class..

scholo run vind ik btw niet echt tof meer.. als je naar naxx wil, moet je reverred zijn bij de AD. nou scholo runs helpen mij daar niet bij.. die dreadmist cap vergeet ik maar, aangezien ik het niet goed voor elkaar krijg...

/edit maxpain ken ik idd ook..ook om te janken..

[ Voor 7% gewijzigd door BootVluchteling op 14-06-2006 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Sow gister een zure run gehad op ragnaros zeg
Domo nog een keer gekilled op ragnaros te spawnen, 1e try op raggy 20% wipe, de call om naar sons spots te gaan kwam te vroeg (een niet officer was in TS aan t roepen dat we naar sons spot moesten).
Sons wel mooi opgevangen maar te weinig DPS presons.

2e try, 45% tanks gingen dood :|

3e try 1%, 30% presons, 2 doden na sons af te hebben daarna DPS'en helaas ging MT dood en OT was iets later met agro terug pakken, drie kwart DPS dood :+) , ikzelf (rogue) leefde nog toen OT agro weer had en adrenaline rush kwam op, allout gegaan, OT ook dood -> ik dood iedereen allout DPS'en maar we hadden net niet genoeg DPS om hem voor de 2e sons dood te hebben, gevolg wipe :( volgens diverse addons had raggy nog 7000 tot 9000 health :(

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Anoniem: 169853 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 08:14:
en terecht, want jij bent de uberwarrior en hoef totaal geen rekening te houden met casters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101547

Gisteravond een quest aan het doen. Kom ik gister een warrior tegen die me wel even helpt want het waren best veel mobs :P

Wij samen alles clearen aldaar. Ik als priest hou hem dus goed in de gate dat hij goed healed is... Daarna rollen we iets waar we beide niets aan hebben. Dus ik pass omdat ik het niet kan gebruiken en hem gun omdat hij mij meehelpt. Voor wat hoort wat is mij moto dan. Als ik betreffende item kon gebruiken dan had ik wel need gedaan. Op een gegeven moment maakt hij een trade aan en geeft de gerollde item aan mij met de opmerking dat ik hem kon verkopen omdat ik richting level40 ga en ook een mount moet kopen. De 2e green roll was inderdaad een item voor hem dus ik pass netjes zoals het hoort. 3e Rol een cloth voor mij maar ik heb alreeds een betere dus ik pass weer en hij weer een trade met deze cloth is beter als die je nu hebt. Dus pak deze maar _/-\o_

ik bedoel het kan dus ook goed gaan. We hebben samen alles daar gecleaned en heb nu iemand in m;n vriendenlijst staan waar je van op aan kan en zeker niet flauw is.

Dat zijn zo van die avonden dat ik denk... damn er zijn toch nog volwassen mensen die wow spelen.
En dat maakt de moeite zeker waard. dat kan ik je wel vertellen 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 101547 op 14-06-2006 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:30
Anoniem: 101547 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 08:50:
Gisteravond een quest aan het doen. Kom ik gister een warrior tegen die me wel even helpt want het waren best veel mobs :P

Wij samen alles clearen aldaar. Ik als priest hou hem dus goed in de gate dat hij goed healed is... Daarna rollen we iets waar we beide niets aan hebben. Dus ik pass omdat ik het niet kan gebruiken en hem gun omdat hij mij meehelpt. Voor wat hoort wat is mij moto dan. Als ik betreffende item kon gebruiken dan had ik wel need gedaan. Op een gegeven moment maakt hij een trade aan en geeft de gerollde item aan mij met de opmerking dat ik hem kon verkopen omdat ik richting level40 ga en ook een mount moet kopen. De 2e green roll was inderdaad een item voor hem dus ik pass netjes zoals het hoort. 3e Rol een cloth voor mij maar ik heb alreeds een betere dus ik pass weer en hij weer een trade met deze cloth is beter als die je nu hebt. Dus pak deze maar _/-\o_

ik bedoel het kan dus ook goed gaan. We hebben samen alles daar gecleaned en heb nu iemand in m;n vriendenlijst staan waar je van op aan kan en zeker niet flauw is.

Dat zijn zo van die avonden dat ik denk... damn er zijn toch nog volwassen mensen die wow spele.
ik doe dat zelf ook vaak genoeg ben nu level 43 warrior en help best vaak mensen.
Als ik hulp nodig heb krijg ik dat meestal ook dusja dan spreekt dat voor zich dat ik andere help

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

BootVluchteling schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 08:31:
flight is ook een leuke. afaik een ninja.. ach. ik heb een pesthekel aan hunters.. sommige zijn wel ok, maar de grootste noobs vind je bij die class..
mjah, andere classes kunnen er ook wat van :)
maar hoe je het ook went of keert, imho heb je hunters gewoon nodig in de endgameraids.
Maar waarom heb je een afkeer voor hunters? Heb je zelf wel eens een hunter gespeeld??

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
deadsy schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 08:55:
[...]

maar hoe je het ook went of keert, imho hunters heb je gewoon nodig in de endgameraids.
Maar waarom heb je een afkeer voor hunters? Heb je zelf wel eens een hunter gespeeld??
idd ik speel op runetotem en ik vind niet dat de noobs bij hunters class zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NiaX schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 08:42:
[...]

en terecht, want jij bent de uberwarrior en hoef totaal geen rekening te houden met casters.
dat is het niet. als de casters gewoon gaan drinken vlak voor de pull dan hebben ze genoeg mana als ik genoeg agro heb ;) en nee ik ben niet uber, ik ben uber zolang de priest leeft :) (maar dat geld voor elke warrior die weet hoe je moet tanken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101547

NoFearWizz schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 08:54:
[...]

ik doe dat zelf ook vaak genoeg ben nu level 43 warrior en help best vaak mensen.
Als ik hulp nodig heb krijg ik dat meestal ook dusja dan spreekt dat voor zich dat ik andere help
Dat vind Ik en jij. Maar er zijn van die eikels dat wil je gewoon niet weten. Ik help zat mensen. Zeker als priest kan je veel betekenen voor je party :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:48
[...]

Sarcastisch bedoeld neem ik aan?

en ja joane is een uber warrior als ik zijn/haar verhalen goed lees. En dan nog, joane zal meer repaircosts hebben dan de squishies, dus zo graag wil hij/zij ook niet doodgaan :P

[ Voor 15% gewijzigd door ImdaMned op 14-06-2006 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

Heel veel endgame warriors weten tot hoe ver ze kunnen gaan.
Laatste Baron run die ik deed hadden we 2 tank in full wrath die met een 2hander stonden te zwaaien.
En de priest deed het meeste pull werk omdat hij zelf wel op zn mana lette en wij alleen maar hoefden te zorgen dat het asap dood ging ;)

Tijd : Net iets over de 30 minuten, moet sneller kunnen ;)
Team was : Warrior, Warrior, Priest, Mage, Rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

ImdaMned schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 08:59:
[...]

Sarcastisch bedoeld neem ik aan?

en ja joane is een uber warrior als ik zijn/haar verhalen goed lees. En dan nog, joane zal meer repaircosts hebben dan de squishies, dus zo graag wil hij/zij ook niet doodgaan :P
ook al ben je idd uber warrior dan nog gedraag je je een beetje. Alleen maar stressen om het te halen is ook niks dan beter 5 minuten langer doen over een run terwijl alles gewoon normaal verloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
Anoniem: 101547 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 08:58:
[...]

Dat vind Ik en jij. Maar er zijn van die eikels dat wil je gewoon niet weten. Ik help zat mensen. Zeker als priest kan je veel betekenen voor je party :)
priests zijn zeker een welkome aanvulling op een party :D

en idd zijn er mensen die je niet tegen wil komen. heb ze vaak genoeg gezien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.P.
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-03 11:19
Je hebt gewoon veel casters die per se een volle mana bar willen hebben, voordat je de volgende groep pullt. Imho onzin, want de warrior kan zo lekker aggro opbouwen. En het tempo gaat lekker omhoog. Maar sommige mensen zijn nou eenmaal bang voor wipes bij te vlug pullen denk ik.
We zijn nou 45-min baron run aan het oefen met 2 priests (1 shadow), een resto-shaman, een warrior en een mage. En het gaat goed, double shackle ftw. Vaak wordt gezegd, je moet met die of die classes want anders. Pure onzin, scholo zonder warrior gedaan (pre-MC gear allemaal) en ook met pet-tanking gaat het prima. Ik houd wel van een uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
deadsy schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 08:55:
[...]

maar hoe je het ook went of keert, imho heb je hunters gewoon nodig in de endgameraids.
ik zat erover te twijfelen om een hunter te rerollen maar een paladin heb ik nu ff.. ik vind dat je behalve ubrs geen warrior nodig heb in end game non-raid instances... in scholo, strat, lbrs heb je ze niet nodig/geen ruimte voor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Een speedpullende warrior mag dan ook best even op z'n healtjes wachten ;)

Ragnaros bij ons op 13%... DPS te weinig, sons gingen goed maar de melee trok soms de aggro van de OT af op het moment dat de knockback is geweest. Toch nog maar wat meer FR stacken op onze MT ;)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

BootVluchteling schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 09:10:
[...]

ik zat erover te twijfelen om een hunter te rerollen maar een paladin heb ik nu ff.. ik vind dat je behalve ubrs geen warrior nodig heb in end game non-raid instances... in scholo, strat, lbrs heb je ze niet nodig/geen ruimte voor..
geen ruimte voor iemand die kan tanken als het nodig is of massive dps doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
daar heb je een critadin voor ;)

mijn ideale party is mage, priest, warrior, rogue, paladin..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-01 16:58

scholo run vind ik btw niet echt tof meer.. als je naar naxx wil, moet je reverred zijn bij de AD. nou scholo runs helpen mij daar niet bij.. die dreadmist cap vergeet ik maar, aangezien ik het niet goed voor elkaar krijg...

Ik heb echt een pesthekel aan paladins .... sommige zijn wel ok , maar de grootste noobs vind je bij die class

En ik kan het weten want ik speel een (horde) Hunter !

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
ik heb ook nooit gezegd dat paladins geen noobs zijn.. je heb hunter en paladin. dé classes met de meeste newbs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

natuurlijk wil ik wel wachten als iedereen oom (metname als de healers dit zijn) maar verder is het gewoon doorgaan. daarbij, ik ga alleen mee als het snel gaat en daar gaat iedereen voordat we beginnen mee accoord ;)
waarom doe ik het liever snel, nou puur omdat in pugs het looted van een boss nou eenmaal veel tijd in beslag neemt en men dan sowieso tussendoor weinig tijd heeft om ruzie met elkaar te krijgen :) daarbij, ik heb geen tijd om bv ubrs in 2uur te doen omdat er in de guild veel geraid word.
enja, het geld wat je binnen krijgt in de kleine instances is zo weinig dat als ik dood ga ik er weinig geld aan overhou, dus ja ik weet waneer niet te pullen want wil niet dood gaan. dood gaan is al niet leuk, nooit leuk gevonden, maar met de repairbills maakt je dat ook sagrijnig. je wil niet weten hoe erg ik baal als ik bv dood ga bij het grinden, ben je hele middag bezig en dan eens doodgaan en gelijk daarmee grindtijd verlies en repairbills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
doodgaan suckt :<

gelukkig heb ik daar met me rogue minder last van, snelle grindspeed veel verdienen en vanish ^^
maar op me mage is het teh suck :( echt af en toe een zg run en dan ben ik voordat we bij de panther tigerboss zijn soms al op 40% :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dna_fatrabbit
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-06-2024
Alliance ---> Palladins ---> Hunters ---> ARGGG kil them all ;)
Nou ik ga dus door het wow leven als een undead rogue ^^
Ik speel op Sunstrider EU - in de guild http://www.legacyguild.nl Legacy.
Jullie voelen hem al ik heb dus een pokke hekel aan paladins en hunters!
Het klopt er zijn echte pro's bij maar ik vind hun PVP style gewoon easymode...
Ik moet dus all mijn cooldowns gebruiken om uberhaupts een kans te maken om te winnen..
het lukt ook wel maar het lollige wat je dan vaak ziet bij met name paladins..
Bubble --> heartstone ---> doei!! Liek WTF!!

Kortom er zijn mensen die hun class spelen met skillz en voormij dus unbeatable zijn hoe epic equipd ik ook ben een foutje is genoeg om gekilld te worden dan.
een beetje hunter of paladin is erg doodelijk... maar je hebt ook newbs ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

dna_fatrabbit schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 09:38:
Alliance ---> Palladins ---> Hunters ---> ARGGG kil them all ;)
Nou ik ga dus door het wow leven als een undead rogue ^^
Ik speel op Sunstrider EU - in de guild http://www.legacyguild.nl Legacy.
Jullie voelen hem al ik heb dus een pokke hekel aan paladins en hunters!
Het klopt er zijn echte pro's bij maar ik vind hun PVP style gewoon easymode...
Ik moet dus all mijn cooldowns gebruiken om uberhaupts een kans te maken om te winnen..
het lukt ook wel maar het lollige wat je dan vaak ziet bij met name paladins..
Bubble --> heartstone ---> doei!! Liek WTF!!

Kortom er zijn mensen die hun class spelen met skillz en voormij dus unbeatable zijn hoe epic equipd ik ook ben een foutje is genoeg om gekilld te worden dan.
een beetje hunter of paladin is erg doodelijk... maar je hebt ook newbs ^^
lol een beetje rogue die de jump heeft moet een hunter toch redelijk goed aan kunnen.
En also iedere paladin bubble hs doet. Waarschijnlijk heb je een hekel aan ze omdat ie in die bubble zichzelf volhealth en jou daarna afmaakt.

ps gelukkig hebben ud rogues een hele goeie reputatie ;)

[ Voor 4% gewijzigd door MantaMania op 14-06-2006 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41984

Optical schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 09:20:
[...]

Ik heb echt een pesthekel aan paladins .... sommige zijn wel ok , maar de grootste noobs vind je bij die class

En ik kan het weten want ik speel een (horde) Hunter !
Ja ik ga ook ff bashen. Ik ben blij dat ik een paladin ben, hunters zijn bijna nooit gewilt in raids laat staan partys. En ik denk dat hunters vaak gespeeld worden door jongere spelers die graag een diertje willen hebben ;)

Ben nu met mijn pally healing gespect, dps is nu wel laag voordat ik critadin specced was. Maar in het laatste Raggy gevecht stond ik erg hoog op de healer ranglijst. Zo`n standings-mod geloof ik nooit helemaal eigelijk, die zal toch wel een max range hebben waarin de spelers zich moeten bevinden. Want om 2de te staan als paladin met een end boss gevecht in healing lijkt me sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 11:31

Wiebbe

<none />

een rogue die een paladin dood hakt? :P
dacht het niet ;)
Ik heb 9000 armor ofzo, dus dikke damage reduction en ik outlast je gewoon dik ;)
Zet me retribution aura aan, blessing of sanctuary en holy shield en je slaat jezelf gewoon dood :P

[ Voor 150% gewijzigd door Wiebbe op 14-06-2006 09:55 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 41984 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 09:48:
[...]

Ja ik ga ook ff bashen. Ik ben blij dat ik een paladin ben, hunters zijn bijna nooit gewilt in raids laat staan partys. En ik denk dat hunters vaak gespeeld worden door jongere spelers die graag een diertje willen hebben ;)

Ben nu met mijn pally healing gespect, dps is nu wel laag voordat ik critadin specced was. Maar in het laatste Raggy gevecht stond ik erg hoog op de healer ranglijst. Zo`n standings-mod geloof ik nooit helemaal eigelijk, die zal toch wel een max range hebben waarin de spelers zich moeten bevinden. Want om 2de te staan als paladin met een end boss gevecht in healing lijkt me sterk.
als jij meters hebt die je niet synchroniseerd dan kloppen ze inderdaad niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

MantaMania schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 09:43:
lol een beetje rogue die de jump heeft moet een hunter toch redelijk goed aan kunnen.
En also iedere paladin bubble hs doet. Waarschijnlijk heb je een hekel aan ze omdat ie in die bubble zichzelf volhealth en jou daarna afmaakt.

ps gelukkig hebben ud rogues een hele goeie reputatie ;)
FOUT! Als de hunter maar ook een herseninhoud heeft van een pinda wint hij van de Rogue.
Hunters zijn de anti-class van de Rogues en ook maar een klein foutje zorgt ervoor dat je verliest.
Ook zullen al je moves moeten landen, al je poisons moeten proccen en dan nog is het een lastig gevecht.

@Rogues die Paladins doet hakken? Nee, dat gebeurd ook niet zomaar helaas.
Het is gewoon een lang gevecht en je zult hem gewoon moeten kiten en zorgen dat zn mana opraakt.
Helaas hebben de epicgeared Paladins zoveel SPI/Mana 5S dat dat ook steeds lastiger word ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

wrm maak je je druk over naxx als je nog rondkloot in dungeons :p
over je statement dat hunters nubs zijn, nee, dat zijn rogues, mages, priests, warlocks palas etc niet gelukkig. Oftewel, spelers, niet de class zorgen voor frustratie, en helemaal spelers met weinig algemene item kennis ja. Dat geldt ook voor jou, http://www.thottbot.com/?i=18260 is namelijk altijd wanted door rogues, dw warriors, en hunters vanwege de setbonus. Zonder de setbonus zou hij nooit door hunters geloot worden, en veel minder gewild door melee. Als in een pug een hunter hoger rolt, so be it, dan wint hij hem, het is niet de eerste of laatste keer dat een item gaat naar iemand die het niet optimaal zal gebruiken. Als het geen upgrade was of een item dat hem niks oplevert, sure dan praat ik met je mee, nu dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68830

Yay!

Na vorige week C'thun te hebben gekilled gisteren Ouro gedaan.
Leuk gevecht :)

Afbeeldingslocatie: http://www.fate-eu.com/ouro.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 11:31

Wiebbe

<none />

Anoniem: 41984 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 09:48:
[...]

Nee hoor, paladins hebben qua healing done echt niks minder dan een priest, dat komt omdat paladin heals kunnen blijven spammen in tegen stelling tot een priest/druid die het tactischer moet spelen omdat zijn heals veel duuder zijn qua mana cost.

Ik als paladin gebruik basicly Flash of Light rank 4/5 in combinatie met Flash if light rank 1. Mijn FoL healed voor ongeveer 380 en kost me 35 mana ofzo. Ik regen gewoon sneller mana dan dat ik dat kan spammen. Dus ik heal de MT hele tijd met me FoL rank 4/5 (rond de 450/500 heals) en als ik rond de 20% schakel ik over op FoL 1 om te regennen, werkt echt perfect.

Als een priest dat doet is die oom in 20 seconden :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BootVluchteling schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 22:24:
jongens, graag jullie reactie op hetvolgende..

ik was net met mn priest op emerald dream..

we gaan naar rend+gyth.. killen ze, ML staat aan. 1 rogue in de party, 1 hunter, en nog een zooi. (die laat ik erbuiten).. hunter loopt met een 58.6 dps 2H axe uit ZG. eentje met +1 crit erop en 22 int geloof ik..

rogue loopt met thrash blade en lashtail ofzo.. een el cheapo lvl 45 dagger. hunter heeft naast zn 2H ook een epic 1H.. die met 4 agi en een kans om attackspeed te versnellen met 25% ofzo..

hunter is de ML en dal'rend offhand valt. hunter zegt need, rogue zei eerst niets, maar ik kwam voor em op, aangezien zijn offhand zoog.. daarnaast, is een hunter geen melee, maar ranged (90% dan)

na 10 minuten ruzie, leg ik me er met een grote zucht bij neer, dat die tiefushunter em maar moest krijgen, omdat zijn roll het hoogste was. dit was zijn argument continu, en de mijnes, het feit dat hij met een VEEL beter wapen liep, én het eigenlijk eerst rogue/dps warrior wapen is..

ik heb de hunter nu op mn ignore staan, gezien het feit dat ik het maar een klootzak vind. hij gunde die rogue niet eens iets, terwijl het 13 jarige kindje met 5 epic armors op zn rotkop liep....
Ik weet niet welke 1H die hunter had maar 4 agi is weinig en die proc procced alleen als je er melee mee hit waarschijnlijk en dan zal die +25% ook nog wel niet werken op ranged. Maw Dal Rend zal veel beter zijn geweest. Dannog kun je 2 1H dragen en dat is voor ranged dmg vaak (zeker in die gear-range) veel beter. Erg veel hunters willen de Dal Rends set en passen omdat een ander er meer aan heeft doe je natuurlijk niet zo snel in een PuG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Ik heb op m'n hunter ook de Dal'Rends-set. Die set is ideaal. 2x 1hander getekend 2x +15 agi enchant. De 2 wapens zelf zijn best degelijk en de setbonus is goed. Tuurlijk, rogues hebben er ook veel aan, maar dat neemt niet weg dat een hunter ook need kan hebben. Verder weet ik niet precies welke wapens die hunter al had, maar dat boeit ook niet voor mijn verhaaltje :)

En verder: hoezo de meeste noobs bij hunters en pallys? Tuurlijk, beide classes trekt noobs aan, maar het ergst vind ik het persoonlijk nog steeds bij warriors. Mensen hebben geen flauw idee hoe je moet tanken, hoe je dmg kan doen, welke stats belangrijk zijn voor welke build en plukken hun spec gewoon van internet. Speel dan geen warrior.

[ Voor 33% gewijzigd door Wouter185 op 14-06-2006 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wouter schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 10:05:
En verder: hoezo de meeste noobs bij hunters en pallys? Tuurlijk, beide classes trekt noobs aan, maar het ergst vind ik het persoonlijk nog steeds bij warriors. Mensen hebben geen flauw idee hoe je moet tanken, hoe je dmg kan doen, welke stats belangrijk zijn voor welke build en plukken hun spec gewoon van internet. Speel dan geen warrior.
tegen zulke mensen wil ik zeggen, speel dan gewoon niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:51
Aangezien een maatje en ik niet tevreden zijn in de verschillende guilds die op de RP server aanwezig zijn zitten we eraan te denken om een eigen guild op te zetten. Deze guild zal de nadruk liggen op RP. Dus in het begin is het de guild opzetten met een doel.

Zo zijn er al verschillende guilds die bijvoorbeeld alleen een tavern runnen op bepaalde tijden. Er zijn er een aantal bezig met een cross factioned criminal organisation. Stel je wil iemand dood, dan kun je deze guild inhuren en tegen betalen wordt de persoon omgebracht, screens gemaakt en betaling vindt plaats.

Wij zitten er aan te denken om een soort van travelings salesman te worden. Mensen kunnen bij ons requests doen voor materials en wij gaan die dan zoeken. We zullen natuurlijk iets duurder zijn dan de AH maar goed we moeten erzelf ook iets aan overhouden. Wanneer de items dan gevonden zijn dan zullen we deze cod versturen of traden.

We weten natuurlijk niet of hier animo voor is en of het idee goed is.

Hebben jullie nog ideeen die we eventueel kunnen gebruiken of een ander concept.

Guildnaam zal iets worden van The Azeroth Exchange. Tenzij iemand met een ander concept komt ;)

Aangezien we dus moeten grinden of zoeken vraag ik mij af welke class daar goed voor zijn.

We hebben al een rogue en ik zit te denken aan een shadow priest, warlock of hunter. Voorkeur gaat uit naar een caster. Iemand tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Wouter schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 10:05:
Hmja, Warriors kunnen er inderdaad ok wat van. Persoonlijk heb ik op Ravencrest het meeste last van Rogues. Daar zitten een zooi noobs bij. Maargoed, ik probeer PUG's toch te vermeiden de laatste tijd, we zitten 's avonds trouwens toch voornamelijk in instances.

Surfin' paradise!

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.