Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 78 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.391 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:28
Gisteravond om 19:00 raid naar BWL voor Firemaw, Ebonroc, Flamegor en Chromodoggy.

Hoe laat je 37 man wachten van 19:00 t/m 19:45? 3 MT's die alle 3 engels zijn en dus naar Engeland-T&T zaten te kijken :+ 1 andere MT was er wel en nog 2 andere zijn op vakantie.

Afijn, om 20:00 dus toch begonnen, Firemaw dropte Cloak of Firemaw en die won ik. Alle 3 de drakes gewoon netjes neer op 1ste try. 1 whipe op Chromy en daarna down. Nefarian effe naakt gedaan om te kijken wat de combinaties zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 21:43:
Raaaaaaaaaaaaaah!! :o

Imperial Qiraji Regalia en necklace of purify van me. :D
Had al me dkp al opgespaard voor die staff, necklace is nondkp omdat het voor NR was. Rollde een 92! :D
Zomg, nu ff twins mollen(eerst huhuran nog eigelijk) en dan me dikke staff hebben :P
Raidleader zou het ook vast niet erg vinden als ik een weekje skip voor +90 spelldmg. Shivsprocket shiv ftl ;(

Die master dragonslayers orb haal ik wel weer uit de kast als naxx komt, zullen wel vette 1h's inzitten ook :)
zijn tot nu tot nog maar 2 echte caster daggers/swords

http://www.whataboutpp.com/items/midnighthaze.php
http://www.whataboutpp.com/items/wraithblade.php

en dan je orb vervangen door

http://www.whataboutpp.com/items/sapphironslefteye.php
of
http://www.whataboutpp.com/items/gemofnerubis.php
en dan als wand:

http://www.whataboutpp.com/items/wandoffates.php
of
http://www.whataboutpp.com/items/doomfinger.php

Genoeg keus lijkt me zo ^^

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2006 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
ImdaMned schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 00:11:
[...]

Raid tijden 20.00 / 20.30 tot 23.00 / 23.30
4000g op de bank en voor 1k aan mats
Nef down
werkweek van 40 uur.

oftewel: 't ligt aan jou
trust me. ik heb alles geprobeerd om bij de betere guilds te komen.. maar ik red het echt gewoon niet.. :(

de meeste zitten ook gewoon vol.. ik heb 3 60's, en maar 1tje raid er.. de dwarf priest... nu kan ik misschien wel bij een nieuwe raid guild die redelijk goed is, maar ik ben amper bij de eerste begonnen, en het zijn allemaal van die die-hards.. die zeg maar half eisen wanneer je poept en plast...
Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 04:46:
[...]

warlocks die nu nog whinen, zijn echt ...
Je hoeft niet in alle situaties te moeten willen winnen, toch kan de nieuwe warlock dat wel. Nieuwe warlock? Ja, de vele kleine buffs bijna elke keer de laatste 6 patches ofzo, daarvoor waren warlocks de MINST gespeelde en gefearde (woordspeling :p) class. De reden, belachelijk veel bugs, waardeloze talenttrees, geen defence/ escape spell. Nu wordt er soms (terecht) gewhined, lang niet altijd, want de overdreven OMG NREF WARLOKCS! whine die ik soms lees heb je 3x 31 talent punten voor nodig en alle pets tegelijk uit :p

tom wil je kansloze pvpclass tegen praktisch alle classes, neem een warrior.... Imo is een warlock ongeacht spec leuk en goed voor pvp, pve, grinden, kans tegen gankers. Het is normaal dat je niet altijd en van iedereen kan winnen, gelukkig maar :p
misschien ligt het er ook wel een beetje aan, dat de horde's in BG beladen zijn met epics.. het is een verrassing als je een x niet door TuF word neergehaald, ofwel een ander au-doen wapen...

ik wil ook epix :(

[ Voor 72% gewijzigd door BootVluchteling op 16-06-2006 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
BootVluchteling schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 08:58:
[...]

trust me. ik heb alles geprobeerd om bij de betere guilds te komen.. maar ik red het echt gewoon niet.. :(

de meeste zitten ook gewoon vol.. ik heb 3 60's, en maar 1tje raid er.. de dwarf priest... nu kan ik misschien wel bij een nieuwe raid guild die redelijk goed is, maar ik ben amper bij de eerste begonnen, en het zijn allemaal van die die-hards.. die zeg maar half eisen wanneer je poept en plast...
Ligt ook aan je server hoor want op ED zijn vrijwel alle guilds die BWL doen totaal retarded op Twilight Gambit na. TG is erg relaxed en laten veel toe. Waarom probeer je het daar niet mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
zal het eens nachecken.. :) tnx.. xavius is ook niet echt meer mogelijk voor mij om te raiden.. ik zou bij nation kunnen tijdje geleden, werd het op het laastste moment afgeblazen, terwijl een groepje van mn oude guild nu bij immortal legion zit.. dat is ook een hele goede raiding guild.. elke x pis ik godver net naast de pot :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Reroll horde en join TotalLosers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealMatteo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-08 21:31
Predje schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 19:51:
[...]

Heb je ook een vriendin? Want die kosten ECHT veel tijd.. (uit eten, bios, verjaardagen, etc.)
Bovendien werk ik alleen al 80uur... onrieel dus om te denken dan ook nog veel te kunnen bereiken in WoW.

Mensen die zeggen dat je met 3/4 uur per dag genoeg kunt doen in WoW zijn denk ik sneller tevreden :)
Ach, je kan je vriendin natuurlijk ook mee laten spelen met WoW (wel met haar eigen account). Best gezellig hoor. Alleen nu is ze nog meer verslaafd dan dat ik ben. Als ik uiteindelijk wil gaan slapen, blijft zij maar door gamen. "Nog ff deze quest doen..." zucht... :O :Z

't komt wel goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 11:54
BootVluchteling schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 09:10:
zal het eens nachecken.. :) tnx.. xavius is ook niet echt meer mogelijk voor mij om te raiden.. ik zou bij nation kunnen tijdje geleden, werd het op het laastste moment afgeblazen, terwijl een groepje van mn oude guild nu bij immortal legion zit.. dat is ook een hele goede raiding guild.. elke x pis ik godver net naast de pot :'(
Probeer het eens bij een guild die net MC ingaat. Zowiezo leuker om alle first kills mee te maken dan in 2 uurtjes door MC heen te racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 12:43

chromeeh

the Gnome

Tja ik speel ook 3/4 uur per dag...
Zit nu alleen in een #@$@#$ gebied kwa lvl... (lvl 48) moet nog 10K voor ding.
Dit weekend maar eens flink grinden in Searing Gorge tot lvl 50 en dan verkassen naar Un'goro, alleen Un'goro heeft net zoals Searing Gorge geen Inn :'(
Irritant als je rested bonus wilt je eerst weer ergens anders heen moet resten...

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
ImdaMned schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 09:17:
[...]

Probeer het eens bij een guild die net MC ingaat. Zowiezo leuker om alle first kills mee te maken dan in 2 uurtjes door MC heen te racen.
Idd en je hebt veel meer kans om als een "casual" te joinen in een MC guild waar je mee werkt aan de progress dan als een "casual" in een BWL farm guild te komen (je word dan daar toch best vaak met de nek aangekeken omdat jij heel erg makkelijk aan je items komt en de rest er hard voor heeft moeten werken ;))

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 08:58:[...]trust me. ik heb alles geprobeerd om bij de betere guilds te komen.. maar ik red het echt gewoon niet.. :
Speel gewoon in je eigen temp en kijk niet te veel naar wat anderen hebben. Ga bij een gilde wat bij je speelstijl past en waar je goed mee op kunt schieten met de mensen. Dat is veel belangrijker.
Epics en goud komt vanzelf, ook als je niet veel tijd kunt spelen. Het duurt gewoon wat langer.

Mijn gilde bijvoorbeeld is nog niet zo lang geleden gestart met BWL. We gaan maar 1x per week naar BWL en hebben nu zo'n 8 raids in totaal gedaan. Van die 8 raids zijn we maar 4 keer in phase 2 gekomen bij Razorgore en hebben we 2 keer Razorgore neer gehad. We hebben dus ook maar 2 raids gehad waar we wat pogingen op Vael hebben gehad.

Toch zijn er mensen in het gilde dat vindt dat we niet snel genoeg gaan.

Neem gewoon de tijd en zorg dat je plezier hebt in wat je doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
BootVluchteling schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 09:10:
Joh ik heb een jaar niks anders gedaan dan gererolled en pas sinds eind april eindelijk een raidguild gevonden waar ik bij pas en waar ik gewoon mee kan komen.

Ik ben dan ook dolgelukkig maar inderdaad, het heeft wel heel lang geduurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
ImdaMned schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 09:17:
[...]

dat heb ik namelijk al gedaan, maar die guild is gedisband.. :(

goed ik ga ff naar school toe, toets burgerlijk procesrecht maken.. allemaal duimen en ik spreek jullie vanavond B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 09:23:
Toch zijn er mensen in het gilde dat vindt dat we niet snel genoeg gaan.
Nouja als ik heel eerlijk ben, zetten jullie er ook niet bepaald vaart achter om de instance onder de knie te krijgen. Maar nogmaals als de guild er wel bij vaart, zo blijven doen! Liever een guild die solide is dan een guild die elk moment uit elkaar kan vallen. ;)

Persoonlijk vind ik onze guild erg traag en baal ook gewoon van mensen die totaal geen intresse hebben. Gisteren lekkere raid naar AQ40 toe (mensen al aan het mopperen omdat het geen standaard BWL-Speed-Run-Free-Epics-Run is) dus we beginnen met clearen en alles gaat zwaar feilloos tot en met Fankriss.
Roep je in Ventrilo en spam je met een macro in chat dat ze moeten STOPPEN met DPS op Fankriss zodra er een spawn is, zijn er nog mensen die door gaan op Fankriss en zo eventjes NOG 2 adds spawnen. :/ Resultaat is dus 4 wipes achterelkaar en dus geen Fankriss kill

Gelukkig weet ik dat we ook goede dagen hebben, maar zelfs dan komen we nog maar tot 21% at Huhuran. Tbh, als ik in een andere guild kan komen die wel wat meer oplet tijdens guilds en ik dezelfde 'status' kan behalen ben ik meteen weg. (niet direct maar dat ik de kans heb om zulke dingen weer te doen)

Status, aka ClassLeader en goede reputatie als Officer in de guild

[ Voor 4% gewijzigd door RaseriaN op 16-06-2006 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 09:30:
[...]

Nouja als ik heel eerlijk ben, zetten jullie er ook niet bepaald vaart achter om de instance onder de knie te krijgen. Maar nogmaals als de guild er wel bij vaart, zo blijven doen! Liever een guild die solide is dan een guild die elk moment uit elkaar kan vallen. ;)

Persoonlijk vind ik onze guild erg traag en baal ook gewoon van mensen die totaal geen intresse hebben. Gisteren lekkere raid naar AQ40 toe (mensen al aan het mopperen omdat het geen standaard BWL-Speed-Run-Free-Epics-Run is) dus we beginnen met clearen en alles gaat zwaar feilloos tot en met Fankriss.
Roep je in Ventrilo en spam je met een macro in chat dat ze moeten STOPPEN met DPS op Fankriss zodra er een spawn is, zijn er nog mensen die door gaan op Fankriss en zo eventjes NOG 2 adds spawnen. :/ Resultaat is dus 4 wipes achterelkaar en dus geen Fankriss kill

Gelukkig weet ik dat we ook goede dagen hebben, maar zelfs dan komen we nog maar tot 21% at Huhuran. Tbh, als ik in een andere guild kan komen die wel wat meer oplet tijdens guilds en ik dezelfde 'status' kan behalen ben ik meteen weg. (niet direct maar dat ik de kans heb om zulke dingen weer te doen)

Het gras is altijd groener aan de overkant ;)
Je hebt altijd dagen dat het kut gaat en soms gaat het belachelijk goed. Heeft geen zin om je daarover op te winden, verandert er toch niks aan.
Laats ook, nef perfect neer (alleen een shadowflame in de groep tijdens de overgang naar phase 2) wipen we de rest van de avond op skeram. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
[...]

tja wij hebben ook een rogue die dat leuk vind (geeft als reden: "ja ik heb een brakke PC ik merk het te laat dat die add er is." Nou hij kan ook die gang ervoor door komen..)

dus tegenwoordig geven we iemand die dat niet doet een DKP straf, als ze niet willen luisteren dan maar voelen..

ik denk niet dat als je nieuw in een guild komt dat je meteen CL/Officer word ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 09:30:[...]Nouja als ik heel eerlijk ben, zetten jullie er ook niet bepaald vaart achter om de instance onder de knie te krijgen. Maar nogmaals als de guild er wel bij vaart, zo blijven doen! Liever een guild die solide is dan een guild die elk moment uit elkaar kan vallen. ;)
Het is niet zo dat ze vaker willen raiden. Ze vinden dat we met het aantal raids dat we doen Vael al plat hadden moeten hebben. Ik weet niet hoeveel tries jullie op Vael gedaan hebben, maar ik vind dat je na 2 raids nog wel wat mag oefenen.

Ik vind het wel lekker relaxed zo. Ik zit niet te wachten op 4x in de week naar BWL om de bosses onder de knie te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

M1lamb3r schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 09:51:
ik denk niet dat als je nieuw in een guild komt dat je meteen CL/Officer word ;)
Psst, staat ook niet direct want ik blijf wel realistisch!
Maar gewoon dat je kans hebt om iets meer te worden dan alleen een pion in een guild ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5-6 Volledige wipe avonden in korte succesie en hij moet wel downliggen voor de meeste guilds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
weet nie of het on topic is, maar zo is het altijd goed.
Ik heb een screenshot gemaakt, alleen... hij is te groot voor en ik kan het plaatje niet een zien. Het bestandje is volgens mij .tga hoe kan ik het veranderen?

ik heb gisteren een hele mooi staff geloot _/-\o_ _/-\o_ . Hij heeft +15 int en +15 sta _/-\o_ _/-\o_ en ja hoor ben alweer na 1 dagje spelen halvewege 55 :D

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2006 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Laatst online: 12-09 10:20

Ryceck

Constants and Variables

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 09:59:
[...]

Het is niet zo dat ze vaker willen raiden. Ze vinden dat we met het aantal raids dat we doen Vael al plat hadden moeten hebben. Ik weet niet hoeveel tries jullie op Vael gedaan hebben, maar ik vind dat je na 2 raids nog wel wat mag oefenen.

Ik vind het wel lekker relaxed zo. Ik zit niet te wachten op 4x in de week naar BWL om de bosses onder de knie te krijgen.
Met 2 avonden per week in BWL hebben wij er 5 weken over gedaan om Vael onder de knie te krijgen. Nu waren deze avonden vaak maar 1 of 2 uurtjes om te voorkomen dat mensen het zat worden. (2 uurtjes wipen @ Vael, daarna lekker naar MC en daar farmen)
Nu hebben we Vael onder de knie (gisteren eindelijk een keer ge-oneshot) en gaan we verder met hetzelfde principe @ Firemaw.

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
RaseriaN schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 10:02:
[...]

Psst, staat ook niet direct want ik blijf wel realistisch!
Maar gewoon dat je kans hebt om iets meer te worden dan alleen een pion in een guild ;)
ah bedoelde je die direct zo, ik dacht dat als je die kans kreeg je niet direct over zou stappen ;)
Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 10:07:
offtopic:
weet nie of het on topic is, maar zo is het altijd goed.
Ik heb een screenshot gemaakt, alleen... hij is te groot voor en ik kan het plaatje niet een zien. Het bestandje is volgens mij .tga hoe kan ik het veranderen?
download irfanview.

eer gister eigenlijk best wel een lekker dagje gehad, in 1 dag van skeram t/m de twins (inc vem en co) gecleared, jammer dat gister het raiden ivm examenuitslagen niet echt door kon gaan (2MT feesten en een zooi healers) dus maar alvast de eerste 4 bosses in BWL gedaan zodat we zondag alvast de trash kunnen clearen in AQ.

Oftwel maandag/dinsdag onze eerste kennismaking met C'thun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 09:06:
[...]
Ligt ook aan je server hoor want op ED zijn vrijwel alle guilds die BWL doen totaal retarded op Twilight Gambit na. TG is erg relaxed en laten veel toe. Waarom probeer je het daar niet mee?
Retarded... ach ik heb het wel naar mijn zin in mijn guild :)

Gisteren in AQ40 gingen The Prophet Skeram, Battleguard Sartura en Fankriss the Unyielding netjes op de eerste try neer. De rest van de avond gewiped op Princess Huhuran, beste attempt 15%...

Momenteel nog op zoek naar een actieve hunter overigens :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2006 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgende week heb ik Zomervakantie tot eind augie.. en weet je wat dat betekent B) . Dat betekent Uitslapen.. WoW, Partys, GEEN SCHOOL!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

en Kep 9 Weken Vakantie, 9 Weken om level 60 te halen :*) ,maar volgens mij haal ik level 60 ook nie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 10:18:
volgende week heb ik Zomervakantie tot eind augie.. en weet je wat dat betekent B) . Dat betekent Uitslapen.. WoW, Partys, GEEN SCHOOL!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

en Kep 9 Weken Vakantie, 9 Weken om level 60 te halen :*) ,maar volgens mij haal ik level 60 ook nie :+
In 9 weken geen 60 halen???
Dat is wel een uitdaging.... :P

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:32
Rakkerzero schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 00:04:
Waar kan ik een goeie guide/build vinden voor warlock.

IK wil met name PvE gaan doen.

IK heb iig al deze gevonden: klik
no body?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryceck schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 10:11:
[...]Met 2 avonden per week in BWL hebben wij er 5 weken over gedaan om Vael onder de knie te krijgen. Nu waren deze avonden vaak maar 1 of 2 uurtjes om te voorkomen dat mensen het zat worden. (2 uurtjes wipen @ Vael, daarna lekker naar MC en daar farmen)
Nu hebben we Vael onder de knie (gisteren eindelijk een keer ge-oneshot) en gaan we verder met hetzelfde principe @ Firemaw.
Ach dan hebben we nog tijd genoeg om Vael te leren. Zoals ik al zei zijn we pas 2x bij Vael geweest.

Ik vind Razorgore trouwens een erg leuk gevecht. Het duurt even voor dat iedereen het onder de knie heeft. Maar echt iedereen heeft wat te doen. Een stuk leuker dan MC, waar mensen nog wel eens kunnen slacken op bosses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ini
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 14:46

ini

Life is what you make of it

Op de Doomhammer server zie je de prijzen van mooncloth, arcane crystals & nexus crystals ook flink stijgen. Zelfde geld voor de tier 0.5 gear quest items. Mensen weten dat de vraag zal toenemen en dus gaat de prijs omhoog.

Sinds een paar dagen GM geworden van de Rising Angels op doomhammer(Alliance) met alleen maar NL mensen, toch wel erg gezellig altijd

Testspecialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

[...]

Vind je niet dat je als officer wat meer verantwoordelijkheid moet nemen voor de situatie en proberen er wat aan te veranderen? Vind dit geen officerwaardige reply persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een goede build ligt aan jezelf.. Het is aan jou de taak om een eigen build te maken met jouwn wensen.. je kan wel iemand anders zij build "pakken" maar dat betekent niet dat het bij jou lekker in de handen ligt .. maar ik denk dat destruction wel lekker is (nog nooit wlock gehad.... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren met m'n NE Rogue naar level 20 geklommen, vanavond nog maar 2/3 te gaan voor tot level 21.
Gaat een stuk sneller als met m'n Mage. T'is non-stop killing en na vijf mobs ff health regennen.

Na me toch maar even ingelezen te hebben in de NE Rogue abilities, kwam ik er achter, op level 19 pas, dat deze Shadowmeld hebben.
Best wel leuk en aardig, maar ik zie de nut er niet van in. Of ik gebruik het verkeerd.

Kan iemand mij uitleggen waar ik deze voor kan gebruiken?
Voor zover ik kan zien is deze alleen Out of Combat te gebruiken en breekt wanneer je beweegt.

Iemand toevallig hier die de mod ConjureBar voor mages gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
Er zijn voor een lock stapels goede builds, de een zweert bijSM/Ruin (Zoals ik) en de ander kan niet zonder soullink, Voor levelen is de affliction tree erg leuk, misschien heb je trouwens hier wat aan:
http://forums-en.wow-euro...9758&p=1&tmp=1#post149758

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Nog even de ultieme Horde nachtmerrie. Is een plaatje van de testservers:

http://img82.imageshack.us/img82/2107/pallywsg7tq6lf.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Tja er zijn tig theoriën over de 'beste' lock...
Ik ben voor het grootste deel destruction specced, paar punten in Affliction & Demonology...
Of het de goede / beste keuze is... Daar kunnen we uren over dicusseren, maar PvE gaat goed tot nu aan toe dus >:)
Als het moet dan respec ik later wel... Misschien voor endgame t.z.t. maar dat duurt nog ff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 10:42:
Gisteren met m'n NE Rogue naar level 20 geklommen, vanavond nog maar 2/3 te gaan voor tot level 21.
Gaat een stuk sneller als met m'n Mage. T'is non-stop killing en na vijf mobs ff health regennen.

Na me toch maar even ingelezen te hebben in de NE Rogue abilities, kwam ik er achter, op level 19 pas, dat deze Shadowmeld hebben.
Best wel leuk en aardig, maar ik zie de nut er niet van in. Of ik gebruik het verkeerd.

Kan iemand mij uitleggen waar ik deze voor kan gebruiken?
Voor zover ik kan zien is deze alleen Out of Combat te gebruiken en breekt wanneer je beweegt.

Iemand toevallig hier die de mod ConjureBar voor mages gebruikt?
voor een rogue is shadowmeld ook nutteloos, voor andere classes kan je wel mooi iemand opwachten zonder dat ie je ziet en kan targetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Azqi schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 10:50:

hahaha 8)7 8)7 8)7 insane man :P , healers en striders tegelijk, gewonne of toch verloren :P

@hierboven

shadowmeld is stealth rank 2 volgens mij voor rogues, wat betekent dat je tijdens pvp bij de vlag kan staan zonder dat ze je zien :+ als ze eraan komen, SAPPEN..!!

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2006 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
wat nu als ze een haffel shammy's en rogues hadden :P

wij hebben in de guild momenteel een leegloop gehad van goede members, nu doen we MC met soms 10 mensen die nog nooit majordomo hebben gezien. Dit levert vaak zinloze whipes op.

zelfs problemen met geddon weer, terwij sulforon en golemag dan wel goed gaan. Komt wel goed, alleen ik heb alles uit MC op dark iron ring na, en 2 legendary parts(heb één deel al wel).

erg frustrerend. Maar toch krijgen we raggy wel weer neer maar wordt er niet makkelijker op.

[ Voor 82% gewijzigd door Kevinp op 16-06-2006 11:04 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:14

On_E

Housemusic

Nachtmerrie ?

Droom bedoel je, easy win en free honor.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45
SM/DS is zo'n beetje de ultieme PvE build. Voor raiden zijn SM/Ruin of MD/ruin de meest gebruikte opties. Voor PvP zijn SL (low dps/max survivability) of destruction (high burst dmg) goeie opties.

Hangt dus ook een beetje van je level af en wat je bedoelt met PvE (grind/raid).

http://forums-en.wow-euro...8746&p=1&tmp=1#post168746

geeft ook veel goede build-opties (al zijn talents soms niet zo goed verdeeld in de builds, maar dat zijn details).

[ Voor 26% gewijzigd door Bosmonster op 16-06-2006 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

On_E schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 11:00:
[...]

Nachtmerrie ?

Droom bedoel je, easy win en free honor.
Blik jij Kedau in dan :P of Benson?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Zet ze tegen 10 shammies en dan gaan zij huilen.. shammies > bubbledins

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superbassie schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 17:13:
[...]

Gaat dat zo snel dan?
Ik heb nu minen 131/300, ben ik nu aan het lvlen, weet alleen niet precies waar ik nu heen moet.
Daarnaast wil ook herbalism erbij hebben, en als dat zo snel gaat, zou wel nice zijn :P
Je begint gewoon in een startgebied te herben, en gaat langzaam door. Ik ben gewoon door Dun Morogh gelopen naar Loch Modan en had 75/75, naar de trainer gegaan. Daarna tot 125 ofzo in LM kunnen herben, dan Wetlands e.d. Nog wat in Hillsbrad of Arathi, dan Tanaris, en Un'goro. Tenminste, ik geloof dat ik het in die volgorde gedaan heb.

Heeft me 4-5 uur gekost volgens mij om op 300 te komen.
m0nk schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 11:11:
[...]

Zet ze tegen 10 shammies en dan gaan zij huilen.. shammies > bubbledins
Een shaman moet je als paladin zien te outlasten. Meestal hebben we een grotere mana pool, efficientere heals, meer mana regen. Als je kan overleven tot de shaman geen mana meer heeft is het gg. Alhoewel ik niet zou weten hoe een 5 tegen 5 zou eindigen...

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2006 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Azqi schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 10:28:
[...]

Vind je niet dat je als officer wat meer verantwoordelijkheid moet nemen voor de situatie en proberen er wat aan te veranderen? Vind dit geen officerwaardige reply persoonlijk.
Kijk, dat is het nou. Je weet, buiten mijn post om, helemaal niks van onze situatie als guild.
De guild zelf is geweldig en de mensen zelf zijn ook geweldig maar het /care gehalte is te laag.
Dat krijg je gewoon als je zelf redelijk Hardcore bent en de rest toch meer naar casuals neigt.

Ik heb ook vaak gezeik in raid chat en Officer chat door mijn opmerkingen, puur omdat ik het onzin vind om 4x te wipen op een farmboss.
En Azqi, elke dag probeer ik wat te veranderen.. maar het gaat op zon traag tempo dat mij de moed in de schoenen begint te zakken, en het gebeurd elke keer steeds weer en steeds sneller komt het terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 10:15:
[...]

Retarded... ach ik heb het wel naar mijn zin in mijn guild :)

Gisteren in AQ40 gingen The Prophet Skeram, Battleguard Sartura en Fankriss the Unyielding netjes op de eerste try neer. De rest van de avond gewiped op Princess Huhuran, beste attempt 15%...

Momenteel nog op zoek naar een actieve hunter overigens :)
Exiles en Twilight Gambit zijn IMHO de betere guilds ja, ik twijfelde destijds tussen deze 2 maar koos voor Twilight Gambit omdat ik Meager erg goed kende.

Maar bv Ashes, SO of voorheen White Dragons, bah...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 19:16
gisteren chromaggus met onze eerste timelapse, was wel lastig we kregen hem de tweede serieuze keer op 9% en daarna lukte het gewoon niet meer om mensen te motiveren. Er zijn gewoon teveel mensen die niet opletten en niet bij timelapse er in gaan, de tanks hadden ook wat problemen met de positionering van chrom na een transition van tanks. Allemaal zwaar frustrerend, vooral omdat we een perfecte groep hadden voor wat mooie nef attempts en de andere bosses zo mooi en clean down gingen. Maandag gaan we weer proberen hem down te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
MantaMania schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 10:55:
[...]

voor een rogue is shadowmeld ook nutteloos, voor andere classes kan je wel mooi iemand opwachten zonder dat ie je ziet en kan targetten.
Voor een rogue is shadowmeld hetzelfde als 1 of 2 punten MoD. Een NE rogue heeft dus een hoger stealth level dan een ander race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Azqi schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 11:04:
[...]

Blik jij Kedau in dan :P of Benson?
Vraag maar aan Kedau :D

Als ik full hp/mana heb en ik kom een pally tegen met full hp/mana, dan win ik 9 van de 10 keer ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1lamb3r schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 09:51:
[...]

Bij mij in de guild zijn er 'laatst' nog 2 mensen tot officer gepromote (nu een maand of 3 geleden). Beiden zaten al ongeveer een jaar in de guild. De laatsten die daarvoor gepromote waren was begin september. Wat leiderschap is onze guild heel stabiel, en de kans dat je nu joined en ooit officer wordt is zeer nihil. Rogue of warrior class leader zou je kunnen worden; het ontbreekt ons een beetje aan sterke persoonlijkheden in die klassen. Verder zijn de kaarten gedeeld, als het ware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Ik begrijp je punten wel, maar als ik me zo zou voelen als jij, zou ik een duidelijke post maken in het officer forum en me laten demoten. Daarna rustig op zoek naar een andere guild.

Je hoeft het heus niet overal mee eens te zijn, maar een mens kan maar zoveel hebben en het moet idd wel leuk blijven voor je.

Een officer die opeens /gquit drukt en een andere guild joined staat zo raar.(imo)
On_E schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 11:33:
[...]

Vraag maar aan Kedau :D

Als ik full hp/mana heb en ik kom een pally tegen met full hp/mana, dan win ik 9 van de 10 keer ja.
_/-\o_

Overigens speelt Kedau weer heel voorzichtig nu en is met PVE begonnen. (Onyxia chain etc.)
GM worden is met een normaal leven dus toch niet zo slim...

Maar goed: Benson is nu onze beste 1 vs 1 dueler.

Vorige week hebben we 2 vs 2 toernooi gedaan in stv arena en daar was ik met Benson gepaired maar werd ik hopeloos ingeblikt als holy priest :D

[ Voor 44% gewijzigd door Azqi op 16-06-2006 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
RaseriaN schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 11:26:
[...]

Kijk, dat is het nou. Je weet, buiten mijn post om, helemaal niks van onze situatie als guild.
De guild zelf is geweldig en de mensen zelf zijn ook geweldig maar het /care gehalte is te laag.
Dat krijg je gewoon als je zelf redelijk Hardcore bent en de rest toch meer naar casuals neigt.

Ik heb ook vaak gezeik in raid chat en Officer chat door mijn opmerkingen, puur omdat ik het onzin vind om 4x te wipen op een farmboss.
En Azqi, elke dag probeer ik wat te veranderen.. maar het gaat op zon traag tempo dat mij de moed in de schoenen begint te zakken, en het gebeurd elke keer steeds weer en steeds sneller komt het terug.
Hetzelfde in onze guild, behoorlijk casual, ik ben zelf gm en eigenlijk ook toch nog wat casual imho. Het probleem is dat onze guild altijd een behoorlijke progress heeft gekend. In november opgericht als enige euro guild op warsong US. ZG was bijna direct op farm, eind januari hadden we genoeg mensen voor MC, dat koste ons net wat minder dan 2 maanden om op farm te krijgen. Na een maand pauze omdat mensen niet naar bwl gingen, ging razor vrij snel down en dezelfde avond na de 2e attempt vael ook. Nu zitten we precies een maand in bwl en hebben we chromaggus 2 keer down gehaald maar we zitten vast op nef. Simpelweg omdat vanaf 5pm server time (11 uur savonds hier) mensen gaan leaven en we hooguit 2 tries op Nef kunnen krijgen. Andere dagen is het onmogelijk om attendency te krijgen, dus doen we vaak een vroegere MC en gaan we daarna nog ff 1 a 2 nef tries doen.
Maar helaas gisteren hadden we genoeg tijd voor 2 uur aan Nef tries, kregen we onze eerste timelapse en werd het 1.5 uur wipen (veel domme wipes van bv een warlock die pulled met een imp). De beste try was de tweede keer, 9% daarna gingen mensen leaven en werd het slechter, en nu zitten we zonder hourglass sand :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Ik zou graag jullie mening hebben over mijn build voor 1.11.

edit; ben een shamman btw :P

Ik ben nu 53 en heb mijn TP volledig in elemental/enhancement zitten, lekkere DPS (wel hoog WF+Crit afhankelijk), en natuurlijk kan ik mezelf goed healen (party`s ook nog wel).

Zodra ik 60 ben wil ik toch wat raids enzo doen en omdat je kunt healen zul je het dan ook moeten doen.
Omdat ik nooit een echte diehard raider zal kunnen worden (geen tijd) heb ik geen zin om volledig restoration te gaan. Voor mij is het belangrijk dat ik iets efficienter met m`n mana kan omgaan, effectiever healen, en mogelijk minder interups.

Globaal gezien wil ik het volgende;
  • lekker kunnen critten met spell
  • redelijk goed kunnen healen
  • mana effiecienter
  • meer mana (gebruik immers spells en heal)
  • in geval van OOM toch lekker kunnen WF swingen met m`n 2H (heb tot 50 altijd 1h+shield gehad, maar 2H vind ik fijner)
+ en - van m`n build
+ NS, heelijk
+ spells en heals zijn effectiever en kosten minder mana = meer spells + heals
+ Impoved lightning shield, naar mijn idee echt een super goed ding mana/dmg wise
+ 5% meer mana
+ eye of the storm; nieuw and I love it.. goed tegen roques lijkt me
+ elemental fury, critten :)

- geen improved GW (zal ik missen, gebruik vaak GW.. hoop minder met epic mount)
- elemental mastery had ik ook wel willen hebben, maar dat haalde de puzzel niet
- mana tide totum was mij m`n punten niet waard.
- ook heb ik geen punten in totums gestoken... ik vind ze niet zo goed.. je cast ze en loopt door :S

Anyway hier de build (21/9/21)

http://www.wow-europe.com...0100000000550000503020100

wat is jullie mening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 11:20:
[...]
Een shaman moet je als paladin zien te outlasten. Meestal hebben we een grotere mana pool, efficientere heals, meer mana regen. Als je kan overleven tot de shaman geen mana meer heeft is het gg. Alhoewel ik niet zou weten hoe een 5 tegen 5 zou eindigen...
Helaas is die theorie niet sluitend. Ik heb een shaman en een tijdje geleden heb ik daar even actief op ge-pvp-ed. M'n shaman was 27/24/0 gespecced, dwz; hoge crits met magic en hoge burstdmg met WF. Ik had toendertijd een Reaper. M'n manapool was een schamele 3,2k dus _iedere_ paladin zou me wat dat betreft kunnen outtanken. Toch gebeurde dat 9 v/d 10 keer niet. Ik had relatief weinig mana nodig om keihard te bursten. Als ik gelukkig genoeg was dat m'n eerste melee attack WF procte, was het meestal gelijk gedaan nadat ik er een Earthshock achteraan gooide. Moet er wel bij opmerken dat het alles of niet was. Procte WF niet en critte m'n shock niet, was het met me gedaan.

Wat ik bedoel is dat je niet zo kan zeggen dat een pally wint omdat ie een shaman kan outlasten. Want waar jij je mana gebruikt voor healing, gebruikt een shaman dat meestal voor damage.

Het was trouwens wel een kamikaze shaman. Maargoed, die past mooi in het rijtje van kamikaze warrior (< 4K hp :P) en Kamikaze hunter (vergeten dat je FD hebt :P)

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb me grens van 3000 hp overschreden :D kep nu 3022 volgens mij :p . Ik mep iedereen kapot met me strength/stamina setje, laatst nog een druidje kapot gecrit ^^ , sloeg haar volgens mij 500 en nog eens 400 van me Seal of command ^^ , was echt luck.. _/-\o_ , daarna met 1 lock gedueled... 1x gewonnen en 1x verloren :7

ik duel meestal met luck :> ,hopen dat ik crit, anders sla ik maar 250 om de 3.3 sec >.<

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2006 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Kaap schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 11:33:
[...]
Voor een rogue is shadowmeld hetzelfde als 1 of 2 punten MoD. Een NE rogue heeft dus een hoger stealth level dan een ander race.
ahhh oke je kan dus de normale stealth en een shadowmeld erbij gooien? helaas dat je alleen niet kan bewegen in shadowmeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkShadow schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 11:38:
[...]

Hetzelfde in onze guild, behoorlijk casual, ik ben zelf gm en eigenlijk ook toch nog wat casual imho. Het probleem is dat onze guild altijd een behoorlijke progress heeft gekend. In november opgericht als enige euro guild op warsong US. ZG was bijna direct op farm, eind januari hadden we genoeg mensen voor MC, dat koste ons net wat minder dan 2 maanden om op farm te krijgen. Na een maand pauze omdat mensen niet naar bwl gingen, ging razor vrij snel down en dezelfde avond na de 2e attempt vael ook. Nu zitten we precies een maand in bwl en hebben we chromaggus 2 keer down gehaald maar we zitten vast op nef. Simpelweg omdat vanaf 5pm server time (11 uur savonds hier) mensen gaan leaven en we hooguit 2 tries op Nef kunnen krijgen. Andere dagen is het onmogelijk om attendency te krijgen, dus doen we vaak een vroegere MC en gaan we daarna nog ff 1 a 2 nef tries doen.
Maar helaas gisteren hadden we genoeg tijd voor 2 uur aan Nef tries, kregen we onze eerste timelapse en werd het 1.5 uur wipen (veel domme wipes van bv een warlock die pulled met een imp). De beste try was de tweede keer, 9% daarna gingen mensen leaven en werd het slechter, en nu zitten we zonder hourglass sand :(
Je hebt niet per se hourglass sands nodig, het helpt alleen wel.

Problemen klinken bekend. Mijn guild is opgericht eind februari vorig jaar en ik ben er in maart bijgekomen (als level 54 destijds nog). We zijn begonnen met SS en UD Strat, met als hoogtepunt 1x per week een UBRS run. Mooie tijden. Daarna met een andere guild een aantal MC runs gedaan. Uiteindelijk hadden we genoeg leden (begin juni) om zelf MC te doen. In augustus toen Rag op farm status gekregen. Rond die tijd ben ik ook officer geworden.

Na MC hebben we BWL op farm gekregen, waarbij ons grootste obstakel eigenlijk Broodlord was (iedereen raakt vast op Vael en zegt dat BL zo makkelijk is, bij ons precies andersom :Y) ). Tijd nog vast gezeten op Nef, waarbij na de Kerst onze MT, een officer, en ongeveer 10 core leden de guild uit zijn gestapt. Twee weken later voor het eerst Nef down, met mensen in blues erbij terwijl het met full epic mensen niet lukte.

En nu zitten we vast op de Twin Emps. Lastig om attendance te krijgen ondanks dat we allerlei trucs uithalen om mensen te laten komen. Meer recruiten helpt alleen op lange termijn want mensen zonder gear kunnen ook maar beperkt meekomen. Vaak is gebleken dat we als een soort “stepping stone” gebruikt worden. Mensen krijgen volledig tier 2 en /gquit naar groenere velden. En dan zijn we nog wel de 4e guild aan Alliance zijde, maar het is hier blijkbaar niet goed genoeg.

Vorige week kreeg onze GM een heel interessant aanbod van de GM van de 2e guild aan Alliance kant. Zij hebben dezelfde problemen. Beide guilds hebben een kern van hardcore raiders die vooruit willen, maar worden belemmerd door de casuals die niet vaak genoeg komen, vroegtijdig uit de raid stappen, etc. Het aanbod is dus om van beide guilds de hardcore raiders te pakken en samen een nieuwe ‘super’guild op te richten, met ongeveer 100-120 man en elke week 2 volledige BWL/AQ clears. Voorstel wordt op het moment besproken op de forums, maar het is eigenlijk te goed om niet op in te gaan. Sowieso heeft die andere guild de beste tanks op de server, iets waar wij altijd zwak in zijn geweest. We gaan een spannende tijd tegemoet.

EDIT:
Wouter schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 11:45:
[...]

Helaas is die theorie niet sluitend. Ik heb een shaman en een tijdje geleden heb ik daar even actief op ge-pvp-ed. M'n shaman was 27/24/0 gespecced, dwz; hoge crits met magic en hoge burstdmg met WF. Ik had toendertijd een Reaper. M'n manapool was een schamele 3,2k dus _iedere_ paladin zou me wat dat betreft kunnen outtanken. Toch gebeurde dat 9 v/d 10 keer niet. Ik had relatief weinig mana nodig om keihard te bursten. Als ik gelukkig genoeg was dat m'n eerste melee attack WF procte, was het meestal gelijk gedaan nadat ik er een Earthshock achteraan gooide. Moet er wel bij opmerken dat het alles of niet was. Procte WF niet en critte m'n shock niet, was het met me gedaan.

Wat ik bedoel is dat je niet zo kan zeggen dat een pally wint omdat ie een shaman kan outlasten. Want waar jij je mana gebruikt voor healing, gebruikt een shaman dat meestal voor damage.
Haha ik weet dat het niet sluitend is. Ik win de helft van mijn gevechten met Shaman. Soms is de burst damage TE hoog, al is het meestal de magic damage die het hem doet. Ik heb een goede 9.4k armor en dat merk je toch wel. Mooiste was nog dat ik met 94 health over kon shielden, heal to full, en de shaman kon het weer proberen maar dit keer zonder mana ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2006 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 11:55:
[...]

ahhh oke je kan dus de normale stealth en een shadowmeld erbij gooien? helaas dat je alleen niet kan bewegen in shadowmeld.
neej dat kan je niet, als je shadowmelded bent en je gebruik stealth, breekt het shadowmeld, en andersom.. maar wat hij wou zeggen is.. je kan shadowmeld zien als stealth (rank 2) -rogues/druids only- alleen het nadeel is dat je niet kan rondrennen.

met shadowmeld ben je gewoon moeilijker te zien

@kaap

weet je dat zeker?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2006 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
MantaMania schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 11:55:
[...]

Nee, shadowmeld is passive voor rogues. Die hoef je dus niet meer apart te activeren.
Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 11:59:
[...]

neej dat kan je niet, als je shadowmelded bent en je gebruik stealth, breekt het shadowmeld, en andersom.. maar wat hij wou zeggen is.. je kan shadowmeld zien als stealth (rank 2) -rogues/druids only- alleen het nadeel is dat je niet kan rondrennen.

Zie boven. Voor NE rogues geldt dat shadowmeld passive actief is als rogue stealthed is.

[ Voor 44% gewijzigd door JeroenNietDoen op 16-06-2006 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
[...]

niet helemaal correct, voor de niet stealth classes kan je shadowmelt idd zien als een iets mindere stealth. (let op niet rank2 MoD oid)

_Echter_ voor rogues/druids die stealthen geld shadowmelt als een _extra_ MoD level er boven op, (MoD geeft 0.6 stealth level per talent point) normaal heeft een rogue met 5/5MoD of een druid met 5/5 imp prowl dus een stealthlevel van 63. Met shadowmelt is dat level 64.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Predje schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 11:42:
Ik zou graag jullie mening hebben over mijn build voor 1.11.

edit; ben een shamman btw :P

Ik ben nu 53 en heb mijn TP volledig in elemental/enhancement zitten, lekkere DPS (wel hoog WF+Crit afhankelijk), en natuurlijk kan ik mezelf goed healen (party`s ook nog wel).

Zodra ik 60 ben wil ik toch wat raids enzo doen en omdat je kunt healen zul je het dan ook moeten doen.
Omdat ik nooit een echte diehard raider zal kunnen worden (geen tijd) heb ik geen zin om volledig restoration te gaan. Voor mij is het belangrijk dat ik iets efficienter met m`n mana kan omgaan, effectiever healen, en mogelijk minder interups.

Globaal gezien wil ik het volgende;
  • lekker kunnen critten met spell
  • redelijk goed kunnen healen
  • mana effiecienter
  • meer mana (gebruik immers spells en heal)
  • in geval van OOM toch lekker kunnen WF swingen met m`n 2H (heb tot 50 altijd 1h+shield gehad, maar 2H vind ik fijner)
+ en - van m`n build
+ NS, heelijk
+ spells en heals zijn effectiever en kosten minder mana = meer spells + heals
+ Impoved lightning shield, naar mijn idee echt een super goed ding mana/dmg wise
+ 5% meer mana
+ eye of the storm; nieuw and I love it.. goed tegen roques lijkt me
+ elemental fury, critten :)

- geen improved GW (zal ik missen, gebruik vaak GW.. hoop minder met epic mount)
- elemental mastery had ik ook wel willen hebben, maar dat haalde de puzzel niet
- mana tide totum was mij m`n punten niet waard.
- ook heb ik geen punten in totums gestoken... ik vind ze niet zo goed.. je cast ze en loopt door :S

Anyway hier de build (21/9/21)

http://www.wow-europe.com...0100000000550000503020100

wat is jullie mening?
Hmm hoe doe je die 2H? Er staat 10 points requirement maar je hebt alleen 5 talents in mana en 3 in impr. LS. Dat is niet 10.

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
verrek ja.. gek dat die calculator dan niet een melding geeft ofzo.. als je weer punten unlearned..
Nouja dan kijk ik ff zonder 2H.. maar wat vind je van de rest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 11:56:
[...]

Problemen klinken bekend. Mijn guild is opgericht eind februari vorig jaar en ik ben er in maart bijgekomen (als level 54 destijds nog). We zijn begonnen met SS en UD Strat, met als hoogtepunt 1x per week een UBRS run. Mooie tijden. Daarna met een andere guild een aantal MC runs gedaan. Uiteindelijk hadden we genoeg leden (begin juni) om zelf MC te doen. In augustus toen Rag op farm status gekregen. Rond die tijd ben ik ook officer geworden.

Na MC hebben we BWL op farm gekregen, waarbij ons grootste obstakel eigenlijk Broodlord was (iedereen raakt vast op Vael en zegt dat BL zo makkelijk is, bij ons precies andersom :Y) ). Tijd nog vast gezeten op Nef, waarbij na de Kerst onze MT, een officer, en ongeveer 10 core leden de guild uit zijn gestapt. Twee weken later voor het eerst Nef down, met mensen in blues erbij terwijl het met full epic mensen niet lukte.

En nu zitten we vast op de Twin Emps. Lastig om attendance te krijgen ondanks dat we allerlei trucs uithalen om mensen te laten komen. Meer recruiten helpt alleen op lange termijn want mensen zonder gear kunnen ook maar beperkt meekomen. Vaak is gebleken dat we als een soort “stepping stone” gebruikt worden. Mensen krijgen volledig tier 2 en /gquit naar groenere velden. En dan zijn we nog wel de 4e guild aan Alliance zijde, maar het is hier blijkbaar niet goed genoeg.

Vorige week kreeg onze GM een heel interessant aanbod van de GM van de 2e guild aan Alliance kant. Zij hebben dezelfde problemen. Beide guilds hebben een kern van hardcore raiders die vooruit willen, maar worden belemmerd door de casuals die niet vaak genoeg komen, vroegtijdig uit de raid stappen, etc. Het aanbod is dus om van beide guilds de hardcore raiders te pakken en samen een nieuwe ‘super’guild op te richten, met ongeveer 100-120 man en elke week 2 volledige BWL/AQ clears. Voorstel wordt op het moment besproken op de forums, maar het is eigenlijk te goed om niet op in te gaan. Sowieso heeft die andere guild de beste tanks op de server, iets waar wij altijd zwak in zijn geweest. We gaan een spannende tijd tegemoet.
Gaaf voor je! Ik heb ook aanbiedingen gekregen van betere guilds, we hebben net server transfers gehad, een guild waar we sowieso al veel mee deden is getransfered en wou de beste van twee werelden laten mergen. Maar zij zijn helaas amerikaans en wij europees. Alhoewel ze op zaterdag en zondag raiden (2pm is voor ons 8 uur savonds) zijn onze raiders heel erg op de week gericht, bijna niemand wil in het weekend. Dus we zijn alleen doorgegaan, gelukkig maar 2 spelers aan de transfers verloren, maar in het verleden hebben we idd ook vaak mensen verloren aan betere guilds, vooral in de pauze tussen MC en BWL in. Veel amerikaanse spelers kunnen opeens niet meer onze raidtijden halen. Dus we zijn eigenlijk permanent aan het recruiten, best frustrerend soms, maarja het is niet anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

@kaap

weet je dat zeker?
Shadowmeld is een racial van het Night-Elf race. Dus niet alleen voor rogues en druids, maar ook voor priests, hunter en warriors. Mits ze een Night-Elf zijn dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 12:09:
[...]

Shadowmeld is een racial van het Night-Elf race. Dus niet alleen voor rogues en druids, maar ook voor priests, hunter en warriors. Mits ze een Night-Elf zijn dus. ;)
pooh... daarmee bedoel ik dat ze stealth "rank" 2 hebben (rogues/druids only), warriors en rest hebben gewoon rank 1 "als het ware"

Wat doen jullie als WoW servers down zijn })

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2006 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even voor de startpost:
Blackraven heeft 95 leden (Geen 150:P) en we hebben atm GEEN recruitment stop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 12:12:
[...]

Server is alleen down tijdens weekly maintenance, en daar heb ik een Europese account voor ;)

Maar bij voorkeur zit ik in de bioscoop of pub met vrienden. Vanavond uiteraard ook Oranje kijken vanuit de kroeg. Dan maar met een zatte kop raiden vannacht, schijnt iedereen altijd wel leuk te vinden als ik dan onzin begin uit te kramen op TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 12:25:
Even voor de startpost:
Blackraven heeft 95 leden (Geen 150:P) en we hebben atm GEEN recruitment stop :P
ram het in een mail en stuur het naar de TS :P dit leest ie niet

vanavond zal er wel weinig geraid worden :< naja hopelijk een ZG run en anders lekker herbing levellen en wat cash verdienen

bijna gold voor epic mount nu ^^

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Jaded schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 09:13:
Reroll horde en join TotalLosers ;)
hey! wist niet dat jij Nler was :)

Tyridun van R I S E hier :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Deze wil ik jullie niet onthouden :

http://www.wowrush.com/forum/ftopic4667.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

wheeee bijna SM tijd voor m'n priestje.. god wat ben ik blij als ik weg kan uit gankingparadise (stranglethorn vale)... wat is het vermoeiend om constant gekilled te worden door lvl60 rogues die het nodig vinden om te stealthen, en jouw in je rug te pakken terwijl je een mob aan het vechten ben.. alsof ik ook maar enige kans heb tegen een niet gestealthte rogue.. :/

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
En wat is daar zo speciaal aan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Kaap schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 12:44:
[...]
En wat is daar zo speciaal aan dan?
Nou, ik weet niet, maar die gast heeft een nogal vreemde kijk op de wereld vind je niet ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

kgeef em eigenlijk wel gelijk.. je bent nieuw in een guild.. je gaat mee op raid.. doet iets niet helemaal goed (wat niet eens een whipe veroorzaakt) en poef je bent gekicked...

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
On_E schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 12:46:
[...]

Nou, ik weet niet, maar die gast heeft een nogal vreemde kijk op de wereld vind je niet ? :+
Ik vond het eigenlijk verre van grappig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Laatst online: 09-09 15:06
ff vraagje,

ik zit op SteamWheedle (RP) server, niet dat ik echt actief rp maar de server bevalt me gewoon.
weet iemand waar ik info kan vinden over welke guilds daar actief zijn? en of ik er een kan joinen natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Kaap schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 12:58:
[...]

Ik vond het eigenlijk verre van grappig...
Oh nou sorry hoor, ik zal voortaan niets meer linken :o

En Eendje, als iemand je 5 seconden vantevoren zegt dat je niet moet gaan nuken, en je het toch doet, dan wordt je uit de raid gekicked ja.

Dat hij dan gelijk de guild verlaat en zijn levensverhaal op t forum zet, tsja...

[ Voor 35% gewijzigd door On_E op 16-06-2006 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

dan zou ik ook zo uit de guild gaan.. je kan toch wel eens text in de raidchat missen... sjees.. maar schijnbaar is dat dus normaal...

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff vraagje, heb net zon game card toegevoegd aan me account maar er staat nog steeds bij Payment Method: Mastercard.

Subscription:
12.99 EUR One-Month Subscription

Payment Method:
Mastercard

Next Bill Date: 19 September 06 14:57 CEST
Notes:
Your Mastercard will be automatically billed on 19 September 06 14:57 CEST

Date:
Amount:
Billing Plan:
Status:

11/06/06 N/A 10 Day Trial Active

21/06/06 N/A Free Month Pending

21/07/06 N/A 60 Day GameCard Pending

19/09/06 12.99 EUR One-Month Subscription Pending

Ik wil niet dat ie 19 september van mij cc geld afhaalt, hoe zet ik dit uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

eendje schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 13:21:
dan zou ik ook zo uit de guild gaan.. je kan toch wel eens text in de raidchat missen... sjees.. maar schijnbaar is dat dus normaal...
Het werd m verteld in het warlock channel, in raidchat, en op ventrillo, en op die laatste bleek ie niet eens te zitten wat sowieso al een voorwaarde is om uberhaupt mee te mogen.

Maar daar ging het helemaal niet om, vond het nogal apart dat ie begon over de oh zo wrede en oneerlijke echte wereld, dat ie homo is (?) en dat ie zich al jaren verschuilt in games als D&D en WoW…..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 11:56:
[...]

Dat is precies wat wij ook gedaan hebben. We waren het in beide guilds zo volledig zat om met 30 man online te staan en WEER te hopen dat team casual toch nog minimaal 5 man online kon brengen want dan gebeurde er tenminste iets die avond. En dan trok er weer een z'n bek open "Let's do MC whoooei!" want dan krijgt 'ie tenminste epickadootjes terwijl hij ook nog TV kan kijken, en dan kreeg ik zo'n "vuist-door-monitor" gevoel zeg maar ;p

Het is voor ons perfect uitgevallen, we hebben nu de Raiders, die krijgen voorkeur met invites en loot, en de Members, dat zijn de overblijfselen van team casual die min of meer als back-up fungeren. Als ze niet voor een raid worden uitgenodigd (en das erg vaak nu, bijna altijd 45-50 raiders online als we beginnen) kunnen ze ook hun DKP verdienen met farmen voor de raid. Nu zitten ze een beetje te mokken dat ze zo weinig kunnen spelen, tsja, ik heb weinig medelijden met ze, weten ze ook eens hoe het voelt.
1) Wat heb jij een enorme hoeveelheid emo's in je guild ;p Die Nightripper, dear holy god.
2) Het is idd een vreemde post maar ik denk niet dat we zo gedetailleerd jullie guilddrama willen meemaken...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2006 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 13:29:
[...]

Het is voor ons perfect uitgevallen
Goed om te horen, dat geeft de burger moed! Van het weekend of anders komende week moeten de details wel bekend zijn en gaat het gebeuren. Nou nog de grootste vraag... wat gaat de nieuwe guild naam worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Predje schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 12:08:
verrek ja.. gek dat die calculator dan niet een melding geeft ofzo.. als je weer punten unlearned..
Nouja dan kijk ik ff zonder 2H.. maar wat vind je van de rest?
Ziet er goed uit ja. Voordeel van deze build is dat je eigenlijk maar 1 set items nodig hebt: Veel mana. Nuken met een shaman in PvP gaat heel goed. PvE zal veel langzamer gaan omdat je downtime zal hebben, dus reputation farmen of zoiets zal irritant worden, maar je zal goed in raids kunnen meekomen als healer (of mocht dat niet nodig zijn bij trashmobs) kan je fijn wat CL spammen

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 13:29:

1) Wat heb jij een enorme hoeveelheid emo's in je guild ;p Die Nightripper, dear holy god.
2) Het is idd een vreemde post maar ik denk niet dat we zo gedetailleerd jullie guilddrama willen meemaken...
1) ooit van sarcasme gehoord ?
2) kijk je eigen post eerst eens na.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 13:41:
[...]

On_E dat is toch niet jouwn guildie ofwel O_O , zit jij in die guild :? verkeerde post gequote :/ naja.. die van wowrush.com, zit jij in de server Kul Tiras , wowrush rushers?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2006 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 12:12:
[...]

wow op een andere server spelen??
en op woensdag ga ik altijd shoppen voor nieuwe addons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 13:45:
[...]

On_E dat is toch niet jouwn guildie ofwel O_O , zit jij in die guild :? verkeerde post gequote :/ naja.. die van wowrush.com, zit jij in de server Kul Tiras , wowrush rushers?
Rushers zijn onze zuster-guild.

Ik ben Dasher op Tarren Mill :P

Maar ik had t beter niet kunnen posten geloof ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

eendje schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 12:43:
wheeee bijna SM tijd voor m'n priestje.. god wat ben ik blij als ik weg kan uit gankingparadise (stranglethorn vale)... wat is het vermoeiend om constant gekilled te worden door lvl60 rogues die het nodig vinden om te stealthen, en jouw in je rug te pakken terwijl je een mob aan het vechten ben.. alsof ik ook maar enige kans heb tegen een niet gestealthte rogue.. :/
Daarom vind ik PvP dus geen ene drol aan :P
Ik sloop liever mobs >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 13:47:
[...]

Rushers zijn onze zuster-guild.

Ik ben Dasher op Tarren Mill :P

Maar ik had t beter niet kunnen posten geloof ik....
Hahahaha.... :*) , zuster-guild.. he >:) Nou.. Ik heb die guild gevraagd of ik AQ40 mocht joinen als ik 60 ben B) enne nice GM _/-\o_
kan je volgens mij niet uitzeggen...

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2006 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 13:52:
[...]

Hahahaha.... :*) , zuster-guild.. he >:) Nou.. Ik heb die guild gevraagd of ik AQ40 mocht joinen als ik 60 ben B) enne nice GM _/-\o_
AQ40 ? Ze zijn bezig in BWL :P

En het is een casual guild he, net als ons, dus max 2-3 raids per week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 13:59:
[...]

AQ40 ? Ze zijn bezig in BWL :P

En het is een casual guild he, net als ons, dus max 2-3 raids per week.
ik ken hun planningen :P , ik weet alles over hun O-) O-) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 13:41:
[...]

Ik link geen posts niet van de casuals die quitten, noch de originele post waarin we alle uitleg gaven. Ik geef een beknopte versie van wat er bij ons gebeurd is zonder namen erbij.

Ik weet nou ook niet zeker wat de bedoeling van je post is, maar dat ene Endhora nou een homosexuele warlock uit Italie is die door een simpel misverstandje je guild verlaat en jullie er met uitgebreide details nog even 5 keer overheen gaan vind ik een beetje onnodig. 2 Alinea's met een uitgebreide vorm van de zin "Warlock X verlaat met veel boembarie de guild van ons" had ook best volstaan. Jij zocht meningen toen je dat postte, dus dan krijg je ze ook :)
Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 13:34:
[...]

Goed om te horen, dat geeft de burger moed! Van het weekend of anders komende week moeten de details wel bekend zijn en gaat het gebeuren. Nou nog de grootste vraag... wat gaat de nieuwe guild naam worden?
Hoe heetten beide guilds? :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2006 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 14:00:
[...]

Ik link geen posts niet van de casuals die quitten, noch de originele post waarin we alle uitleg gaven. Ik geef een beknopte versie van wat er bij ons gebeurd is zonder namen erbij.

Ik weet nou ook niet zeker wat de bedoeling van je post is, maar dat ene Endhora nou een homosexuele warlock uit Italie is die door een simpel misverstandje je guild verlaat en jullie er met uitgebreide details nog even 5 keer overheen gaan vind ik een beetje onnodig. 2 Alinea's met een uitgebreide vorm van de zin "Warlock X verlaat met veel boembarie de guild van ons" had ook best volstaan. Jij zocht meningen toen je dat postte, dus dan krijg je ze ook :)
Er zat geen bedoeling achter, maar ik had het nog nooit gezien dat iemand over zijn leven, sexuele geaardheid etc begint nadat ie de guild verlaat, en voor de afwisseling tussen het ''mijn class is beter dan de jouwe'' of ''mijn guild is verder dan de jouwe'' hiero...

Maar goed, het zal wel mijn fout geweest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 14:00:
[...]

Hoe heetten beide guilds? :)
Wij zijn <Annihilation> en zij zijn <Excessive>.

De beste combinatie die je kan maken is <Excessive Annihilation> maar dat is denk ik wel een beetje TE cheesy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 14:09:
[...]

De beste combinatie die je kan maken is <Excessive Annihilation> maar dat is denk ik wel een beetje TE cheesy.
misschien Dragon Syndicate O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar On_E jij zit zelf niet in Kul Tiras... :( ?

=.=; oeps.. sorry jongens.. >.< alweer hea.. |:(

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2006 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 14:21:
Maar On_E jij zit zelf niet in Kul Tiras... :( ?

=.=; oeps.. sorry jongens.. >.< alweer hea.. |:(
Nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

pvp is gaaf als je een beetje dezelfde lvl's heb.. als ik gekilled word door een horde die + of - 5 levels is.. heb ik daar echt geen probleem mee.. maar lvl 60 figuren die constant mensen 40 lvl's lager neerhakken.. nou ja neerhakken is het niet.. 1x half raken is al 6x doormidden

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

On_E schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 14:07:
[...]

Er zat geen bedoeling achter, maar ik had het nog nooit gezien dat iemand over zijn leven, sexuele geaardheid etc begint nadat ie de guild verlaat, en voor de afwisseling tussen het ''mijn class is beter dan de jouwe'' of ''mijn guild is verder dan de jouwe'' hiero...

Maar goed, het zal wel mijn fout geweest zijn.
ik vond het wel grappig hoor, snap niet dat iedereen hier er zo moeilijk over doet tis toch gewoon geinig dat iemand zo een drama queeen is.
Pas de grootste ruzie gehad omdat iemand voor het eerst niet mee kon op een raid ;) dat soort dingen begrijp ik echt niet hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
addictive schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 12:35:
[...]

hey! wist niet dat jij Nler was :)

Tyridun van R I S E hier :w
hey :D
Spelen er eigenlijk nog meer mensen op GoT horde op Xavius?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 14:09:
[...]

Ja ik had met Original Sin ook een beetje de kriebels, maar ach wat is een guildnaam nou. Maar Excessive Annihilation is idd een beetje te ;p

Je kan Blizzard gaan pesten en met de guildnaam <EA> gaan spelen, kijken hoe lang t duurt voordat er een GM aanklopt, maar je kan dan beter gewoon een nieuwe guildnaam kiezen die bij beide guilds goed ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 14:52:
[...]

Ja ik had met Original Sin ook een beetje de kriebels, maar ach wat is een guildnaam nou. Maar Excessive Annihilation is idd een beetje te ;p

Je kan Blizzard gaan pesten en met de guildnaam <EA> gaan spelen, kijken hoe lang t duurt voordat er een GM aanklopt, maar je kan dan beter gewoon een nieuwe guildnaam kiezen die bij beide guilds goed ligt.
Haha <EA> kan ik dan wel de humor weer van inzien 8) . We moeten er eens rustig over denken. Op de forums wordt nu een hoop onzin gepost en zodra dat klaar is komen mensen wel weer met serieuze suggesties. Persoonlijk vind ik dat we wel iets met Aequitas en/of Veritas kunnen doen.

@takiho, Dragon Syndicate is op zich niet verkeerd maar het mist iets. Ik kan er geen binding mee krijgen in ieder geval.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.