Mijn CoD2 installatie crasht dus TELKENS wanneer ik een nieuwe map wil laden. Het witje balkje begint te vullen en opeens niets meer.
Enige wat ik kan doen is in taakbeheer het 'program not responding' killen en de pc resetten (soms)...
Pc is helemaal in orde. Up to date windows, geen debiele software erop, geen virussen, niets. Hardware is standaard (c2d, 7600GT) en dit heb ik al sinds ik het spel heb. Maar nu wordt het wel helemaal erg, ik kan bijna geen enkele server meer joinen. (en dat terwijl ik dit spel echt geweldig vind)
En van activision uit weeral hetzelfde wat ELKE developer lijkt te doen: als je dit probleem hebt? Basically, you're screwed. Ik bedoel, wth? ZIJ hebben debuggers en kunnen perfect nagaan waarom deze fout gebeurt. Ik ben ook niet de enige die dit probleem heeft, zo zijn er nog. Ik koop gewoon m'n games, heb ik dit weer.
Iets gelijkaardig had ik met dark messiah, probleem werd alleen opgelost met andere ram (terwijl m'n ram perfect in orde was, en nog eens, de developers doen alsof hun neus bloedt)
En dan vragen ze zich af waarom consoles zo populair worden! Geen gezeik, geen gedoe... Alsof je met je tijd niets beter te doen hebt dan forums afstruinen om een probleem op te lossen. Ik wil verdorie gewoon gamen!!!
Damn, ik ben echt kwaad nu, ik wil dit spel spelen (omdat het super goed is) maar nee hoor... Ik zal wel CoD4 moeten kopen. (not, té duur en op m'n 7600gt waarschijnlijk toch niet speelbaar)
Screw pc games