Bedankt voor de respons.
Wat me trouwens ook positief is opgevallen: je kan het spel gewoon opstarten zonder de dvd in de drive (multiplayer). Hulde aan de ontwikkelaars dus, want even snel een potje spelen wordt zo veel aantrekkelijker.
Dubbelklik en je bent in het spel. Een verademing toch wel, en was het al een tijdje niet meer gewend. Als nu eens meer developers dat zouden willen doen. Mensen die kopieren doen het toch, en mensen die hun games kopen 'pest' je er toch alleen maar mee. (een beetje toch)
edit: net nog even gespeeld. Dit spel is echt heel erg cool. Veel 'cleanere' shooter dan BF2 (op het gevoel). Raken met de rifle is kill. punt. Eenvoudiger en leukere gameplay. Niet al te veel (moeilijke) wapens...
Ik was daarnet zelfs eerste in m'n team

(rifle only ligt me wel blijkbaar). Dit is ook interessanter om zo eens rap twee spelletjes te spelen. Het speelt vlot weg met altijd veel actie en zuiver schietgevoel. Bij BF2 ben je minstens voor een uur vertrokken als je online gaat (plus de 10 minuten die het duurt om in dat menu een degelijke server te vinden

) . Om daarna eerst tien minuten met je vingers in je neus om wake island te zitten wachten tot de piloten uitgespeeld zijn. Het zijn natuurlijk verschillende genres, maar de afwisseling is zeker top!
Instant respawn + kill cam = twee grote pluspunten. Met de kill cam leer je dubbel zo snel bij, en is die eeuwige n00b cheater discussie voor eens en altijd de wereld uit. Je ziet hoe je geraakt bent en kan gewoon je meerdere erkennen. Argument closed en verder spelen. Veel minder frust-spelertjes online dus.
Maar goed, dat weten jullie natuurlijk ook wel

Ben in elk geval tevreden met deze game. Het zal garant staan voor heel spelplezier.
Ik ben er wel nog niet over uit hoe da respawnsysteem werkt (locatie van de spawn). Het lijkt nogal chaotisch en random. (wel in de buurt van uw team btw). Maar who cares, spawnen, enemies zoeken en schieten

De mappen zijn ook nog steeds wat verwarrend
[
Voor 59% gewijzigd door
Anoniem: 131051 op 19-07-2007 23:31
]