Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155508

nou, opnieuw gedownload, zelfde probleem....

Na de taal omtezetten naar italiaans, steam herstarten, weer terug naar english, steam restarten..
Bleek er opeens nog zon 40% gedownload te moeten worden. Maar goed nu werkt het dus.
*O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Vandaag men geld bijeen geraapt en naar de stad gegaan om eindelijk CoD2 te halen. Werd wel eens tijd.
CoD1 en UO heb ik helemaal grijs gespeeld. De single player was echt te verslavend, en multiplayer was geweldig. De demo van CoD2 heb ik ook plat gespeeld van het weekend en vandaag. Ik heb nu een mod ervoor dat je axis ben ipv engels. Dat is wel leuk. Maar het word saai die missie.
Dus vandaag toen ik even tijd had langs allerlei winkels gegaan om CoD2 te halen, nergens hadden ze hem meer op voorraad :?
Mja, ik heb hem besteld bij de vobis en zou 1-2 weken duren, kon die niet zeggen. De groothandel had hem ook niet op voorraad?!? 8)7
Maar goed, CoD2 zit eraan te komen eindelijk. Ik verheug me er al behoorlijk op, die single player moet echt geweldig zijn en wat ik hier zoal lees dat maakt me nog meer enthousiast :)

En heeft nog iemand een link voor een mod voor de demo of een leuke vervangende map om die weekjes me uit te zingen ;) :P

[ Voor 9% gewijzigd door Joopieboy op 06-02-2007 15:33 ]

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Even nog een 2e kick van mijn kant(sorry daarvoor)

Ik heb de laatste demo van CoD2, in egypte is die.
Maar de screenshots van de demo in de startpost dat is een andere map, welke map is dat en welke demo? En heeft misschien iemand nog een link naar die "oude" demo?
Die link naar de demo van de startpost is naar de nieuwe demo op gamershell... En die heb ik juist.
Iig bedankt alvast en ik zou het leuk vinden als iemand me kon helpen aan die eerste demo!

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Er staat wel "demo" boven, maar die zijn niet van de demo maar van het gewone spel. :) Dat is een foutje van mijn kant geweest, omdat ik screenshots van de final had geüpload naar de demo-map in mijn fotoalbum, en de topicstarter heeft deze toen in de topicstart geplaatst.

[ Voor 52% gewijzigd door AtleX op 06-02-2007 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Laatst online: 06-06 15:57

Griffin

Is mythical

de demo die uit is, is alleen met de britten (en met de mod ook de duitsers) in egypte op de kade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111132

Weet iemand hoe je met rcon4cod2 ook modtjes erin kan doen en die kan spelen?

rcon4cod2 kun je overigens downloaden bij http://www.simonjbrown.eclipse.co.uk/rcon4cod/

Maar nou zie ik ook staan onderin Download latest version version 1.4.1.

Is dite de nieuwe voor cod2? of is die voor de oudere cod (ou) ?

Ik wil graag zo'n extreme mod in mijn eigen server doen...

Wie kan me hiermee helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

ikzelf gebruikte nooit rcon for cod. gewoon console ingame
Ik heb alleen maar problemen met dat programma. Console speak is het makkelijkste + ook het veiligste.

de 1.4.1 is niet extreem nieuw meer. Ik weet niet in hoeverre het nog verder ontwikkelt is voo CoD2, maar 1.4.1 heeft ook de UO gedeeltes erin zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153243

weet iemand of er een co-op mode komt of dat er een mod wordt gemaakt of er al is?
want er zijn zo weinig co-op games afgezien van ghost recon?
en cod2 is gewoon een hele mooie game en zou helemaal vet zijn met co-op mogelijkheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-05 11:09
Anoniem: 153243 schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 14:11:
weet iemand of er een co-op mode komt of dat er een mod wordt gemaakt of er al is?
want er zijn zo weinig co-op games afgezien van ghost recon?
en cod2 is gewoon een hele mooie game en zou helemaal vet zijn met co-op mogelijkheden
Een mode zit er in ieder geval in en zal er ook niet in komen (muv eventuele mods) aangezien Activision afaik CoD2 niet langer ondersteund.
Over een eventuele Co-op mod heb ik nooit iets gehoord, en ook googlen levert niet echt veel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:34

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Ik zit ook met een klein probleempje. Ik heb geen speech menu (of taunt menu). Ik kan dus niet zeggen: "Grenade!" en dat soort taunts. Ik heb het hele menu al afgezocht maar kan nergens iets vinden hierover.

Iemand een idee waar ik dit kan enablen?

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
MisteRMeesteR schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 15:42:
Ik zit ook met een klein probleempje. Ik heb geen speech menu (of taunt menu). Ik kan dus niet zeggen: "Grenade!" en dat soort taunts. Ik heb het hele menu al afgezocht maar kan nergens iets vinden hierover.

Iemand een idee waar ik dit kan enablen?
Binden in je controls menu? Of was dat het menu dat je al had afgezocht? ;)

*edit: Ah, foutje van mij O-)
Multiplayer options » Quick Chat (staat standaard op V gebind). Hier even een knopje drukken en het werkt weer :)

[ Voor 14% gewijzigd door PeterSelie op 07-02-2007 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Griffin schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 09:32:
ikzelf gebruikte nooit rcon for cod. gewoon console ingame
Ik heb alleen maar problemen met dat programma. Console speak is het makkelijkste + ook het veiligste.

de 1.4.1 is niet extreem nieuw meer. Ik weet niet in hoeverre het nog verder ontwikkelt is voo CoD2, maar 1.4.1 heeft ook de UO gedeeltes erin zitten.
Oke Console ingame werkt bij mij dus niet goed, ik vind rcon namelijk wel heel handig, alleen wil ik graag een mod erin doen, zodat ik dus op mijn eigen server met die mod kan spelen.

Maar ik weet dus niet hoe dit moet.
Ik gebruik dus rcon4cod2 v1.0 en onder de tab mod, staat not supported yet zoiets dergelijks..

Er staat dan onderin op die webpagina waar je rcon kan downloaden
'' http://www.simonjbrown.eclipse.co.uk/rcon4cod/ '' rcon4cod (dus geen 2 erachter) v 1.4.1

Hierin staan wel al 2 modjes, maar het lijkt erop alsof deze rcon voor United Offensive is.

Kan iemand mij helpen?? Wil graag een mod voor mijn eigen server.. :|

Console ingame werkt bij mij niet, of iemand moet een alternatief hebben voor rcon??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

console ingame werkt wel, alleen moet je inloggen op rcon. en dit gaat anders dan in cod1.
wat je moet doen is (tenminste dat doe ik en het werkt)
code:
1
/rcon_password [PASSWORD]

daarna
code:
1
/rcon login [PASSWORD]

veel succes ermee.

Wat betreft het snelle speakmenu. het kan zijn dat je iets van een Bind op V heb gezet (zoals soadmaggot zegt). je kan in je menu opnieuw invullen, of even je config_mp.cfg wijzigen.
ga naar 'installmap\main\players[PROFILE NAME]\config_mp.cfg'. dit even in wordpad (of ander text programma, maar kladblok werkt niet goed) openen.

dan zoeken naar "bind v". als er al 1 staat moet je deze vervangen voor:
code:
1
bind V "mp_QuickMessage"

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Griffin schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 17:22:

veel succes ermee.

Wat betreft het snelle speakmenu. het kan zijn dat je iets van een Bind op V heb gezet (zoals soadmaggot zegt). je kan in je menu opnieuw invullen, of even je config_mp.cfg wijzigen.
ga naar 'installmap\main\players[PROFILE NAME]\config_mp.cfg'. dit even in wordpad (of ander text programma, maar kladblok werkt niet goed) openen.

dan zoeken naar "bind v". als er al 1 staat moet je deze vervangen voor:
Ik snap eerlijk gezegt niet wat je hiermee uitlegt en wat ik hiermee bereik?

Ik wil dus de eXtreme mod op mijn eigen server kunnen spelen.
Met zo'n eXtreme mod kun je o.a. rennen door ''F'' ingedrukt te houden, tripewires plaatsen op de grond, mortieren af laten gaan, napalm, bazooka etc.

Kan dit met Rcon of niet? Of kan dit alleen met Console ingame?

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 111132 op 07-02-2007 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Anoniem: 111132 schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 19:37:
[...]

Ik snap eerlijk gezegt niet wat je hiermee uitlegt en wat ik hiermee bereik?

Ik wil dus de eXtreme mod op mijn eigen server kunnen spelen.
Met zo'n eXtreme mod kun je o.a. rennen door ''F'' ingedrukt te houden, tripewires plaatsen op de grond, mortieren af laten gaan, napalm, bazooka etc.

Kan dit met Rcon of niet? Of kan dit alleen met Console ingame?
Deze reactie was niet aan jou bedoelt, maar aan MisteRMeesteR, net als de mijne :) Het eerste deel was voor jou ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

@ soadmaggot:
bedankt voor de uitleg.

even voor de record:

Voor U4me2:
console ingame werkt wel, alleen moet je inloggen op rcon. en dit gaat anders dan in cod1.
code:
1

daarna
code:
1
/rcon login [PASSWORD]

veel succes ermee.

Mijn excuses mocht het iets minder duidelijk door mijn getypt zijn. hoop dat het zo makkelijker is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Griffin schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 21:06:
@ soadmaggot:
bedankt voor de uitleg.

even voor de record:

Voor U4me2:
code:
1

daarna
code:
1
/rcon login [PASSWORD]

veel succes ermee.

Mijn excuses mocht het iets minder duidelijk door mijn getypt zijn. hoop dat het zo makkelijker is
/rcon_password wordt gebruikt om een wachtwoord in te stellen op de server, mocht er al een wachtwoord ingesteld staan op de server kan je dus simpelweg inloggen met alleen
code:
1
/rcon login [password]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Griffin schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 21:06:
@ soadmaggot:
bedankt voor de uitleg.

even voor de record:

Voor U4me2:
code:
1

daarna
code:
1
/rcon login [PASSWORD]

veel succes ermee.

Sorry, maar ik snap niet helemaal wat je bedoeld.

Waar moet ik dan intypen? want als ik dat bij console doe krijg ik melding unknown command
Moet ik alsnog rcon4cod2 opstarten zoals ik dat normaal deed?

En waar en hoe krijg ik die mod erin en werkend?
Zou je misschien je uitleg in stappen kunnen vermelden?

Mijn manier van een eigen server maken en erop spelen doe ik volgens de tutorial op deze website
'' http://tutorials.vanrhoon.eu/callofduty2server.php '' . Dit werkt verder ook prima, wil nu alleen zo'n mod in mijn eigen server plaatsen.
Maar wat zijn de stappen om dit te doen? moet ik nog wel rcon4cod2 gebruiken enzo..? moet de server.cfg file ook aangepast worden zo ja hoe?

(ik weet overigens niet zeker of die mod alleen een .iwd file is of een map met files, moet ik even kijken, maar zou je dit ook kunnen uitleggen waar ik deze moet plaatsen?)

Wachtwoord staat idd al ingesteld.

(Edit: /rcon password login zonder ''/'' werkt wel..bedoelde waarshijnlijk ook, maar wat moet ik dan daarna doen? gebeurt vrij weinig..)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 111132 op 07-02-2007 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

@soadmaggot:
ach dan weet ik dat ook weer :)

@U4me2:
Zelf heb ik dus nog nooit een realWarmod geinstalleerd (alleen PAM, maar dit is voor matches etc).
meestal zitten er bij mods installatiehandleidingen oid. elke mod vereist een andere setup (meestal).

Als bij jouw
code:
1
rcon login [PASSWORD]

well lukt dan zal je daarna gewoon een SAY command moeten kunnen doen als console/rcon
code:
1
rcon say test

of
code:
1
/rcon say test

maar ik denk eerder de eerste aangezet de login ook zonder '/' ging.

Wat betreft hoe installeer ik de mod.
Neem of contact op met de maker van de mod, of ga op andere servers kijken welke een mod draaien en neem contact op met de serveradmin van die clan.

Om welke mod gaat het trouwens??

PS: het is trouwens helemaal aan jouw om rcon4cod2 oid te gebruiken, persoonlijk vind ik console beter aangezien je dan geen extra software nodig om tegen de server te lullen, je gebruikt cod2 zelf. Maar als jij rcon4cod2 wil uitvogelen en het werkt bij jouw kan je ook die gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Wow! Afgelopen week heb ik een nieuwe computer gekocht en een van de eerste dingen die ik deed was de demo van CoD2 uitproberen om te zien of het een beetje liep op m'n 8800GTX... en dat deed hij! Prachtig! Ik had de demo al eens eerder geprobeerd met m'n 9800 Pro, maar ja... ;)

Ik heb eergisteren Vista Home Premium 32 bits op de computer gezet (had eerst f XP omdat de leverancier vergeten was Vista bij te leveren) en vanmiddag heb ik CoD2 gekocht (30 euro). Meteen geinstalleerd en.... WOW! Schitterend! Ik had gisteren al Half Life 2 Episode One gespeeld: ook prachtig met HDR en zo, maar op een of andere manier vind ik CoD2 nog indrukwekkender! Die sneeuw... die gebouwen.... ALLES! En dat op de HOOGSTE instellingen en vloeiend als water! :) Ik ben HEEL blij! :) DIe textures zijn echt supermooi: de 'decors' zitten propvol; ik ga zeker alles nog eens opnieuw spelen om eens goed te kijken waar ik vandaag allemaal langs ben gehold! ;)

Wel ff wennen dat je niet kan saven... beetje lastig, maar de recovery optie vind ik eigenlijk wel super! En ik vind het ook prachtig dat je zelf de campagne kan kiezen na een tijdje: je hoeft dus niet eerst alle 'sneeuwlevels' uit te spelen. Heerlijk! :)

P.S. Ik heb dit topic nog niet gelezen (ben daar nu even TE enthousiast over! ;) ) maar ik moest wel FSAA uitzetten in het spel (en forceren in de driver) om het te kunnen spelen, anders zag ik alleen maar grrrrrrrrrrrrijs. ;) Maar dat zal hier wel bekend zijn. Denk ik... Vista deed wel moeilijk met de installatie (compatibiliteitsproblemen) maar ik merk er niets van verder: het ziet er echt ZO MOOI uit...! En een hectische battles! Heerlijk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-06 13:33

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Zoiets had ik ook :)

Op mijn "oude" systeempie hoop spelletjes gespeeld meestal op 1280x1024 en beetje spelen met settings (p4-2.8/1536/radeon9800pro@xt) En toen mijn nieuwe systeem, alle games @ MAX settings, het lijkt net of het compleet nieuwe games zijn! :) COD2 was ook echt mooier/sneller/strakker een compleet nieuwe ervaring. Om over FEAR nog maar te zwijgen :)
Dit had ik o.a. ook bij : Spellforce1/2, Half Life 2/episode1, Battlefield2, Rise of Legends.

/OT/
De game waar ik echt he meeste verschil zag en mijn soort van persoonlijke strijd, Everquest2.
Everquest2 kon NIEMAND op zijn max draaien(nu is dat wel anders) dat spel was zijn tijd echt ver vooruit met realtime shadow, SM3.0, zowat alles was gebumpmapped elk truukje/techniek dat er was op grafisch gebied wordt in die game toegepast.
/OT/

Maar COD2 was ook een hele vooruitgang speel het nu nog :)

Als er trouwens iemand is die een GOEDE addon weet (heb er een aantal geprobeerd maar waren over het algemeen gewoon ruk) en dan bedoel ik single player.

[ Voor 12% gewijzigd door prutser001 op 10-02-2007 18:43 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben [NL]
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-05 13:53
Ik heb het niet in de topicstart kunnen vinden, maar hoe zit het in CoD2 met de ondersteuning van resoluties als 1680x1050? Ik heb het spel zelf ook maar ik kan niet hoger als 1280x1024 instellen omdat deze monitor dat sowieso niet kan weergeven. Ik krijg volgende week mn Samsung 226BW binnen en zou dus graag willen weten hoe dat gaan werken, wordt het 1280x1024 maar dan opgerekt of kan 1680x1050 ook? Evt met een patch of mod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Ruben [NL] schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 13:47:
Ik heb het niet in de topicstart kunnen vinden, maar hoe zit het in CoD2 met de ondersteuning van resoluties als 1680x1050? Ik heb het spel zelf ook maar ik kan niet hoger als 1280x1024 instellen omdat deze monitor dat sowieso niet kan weergeven. Ik krijg volgende week mn Samsung 226BW binnen en zou dus graag willen weten hoe dat gaan werken, wordt het 1280x1024 maar dan opgerekt of kan 1680x1050 ook? Evt met een patch of mod?
1680x1050 draait gewoon, draai het hier op mijn laptop ook. Je zou voor breedbeeld eventueel de Ratio kunnen aanpassen, zit ook ingebouwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Ruben [NL] schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 13:47:
net wat hierboven gezegd word. Gewoon proberen, mocht het niet lukken kan je altijd nog kijken, maar naar mijn weten kijkt cod2 naar de scherm instelling en wat het scherm aankan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-06 16:55

User

S3

Ik weet niet of mijn probleem hier al besproken in maar ik vraag het jullie toch even. Als ik op Refresh List klik krijg ik de hele tijd waiting for response from master server ofzo. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

tijdens het refreshen van je servers krijg je niets van melding, het word gewoon direct gerefreshed. echter als de verbinding iets langer duurt krijg je gewoon even geen servers te zien.
Wat je kan proberen is eerst lokaal de serverlijst te refreshen/op te halen. en hierna de internet lijst nogmaals Volledig op te halen.
Ik weet niet hoe de 2 mogelijkheden heten. 1 is refresh, maar de andere weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Wil nog niet. :N Dat waiting for response from Master Server staat onder waar je vanalles kan kiezen, Local/Internet enzo. Op andere forums zeiden ze dat de firewall CoD2MP_s.exe moest toestaan. Bij versie 1.0 wou het wel maar bij 1.3 nu dus niet. :S

Edit: Aan de firewalls kan het dacht ik niet liggen, staan allemaal uitgeschakeld dacht ik.

[ Voor 15% gewijzigd door User op 24-02-2007 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
User.tmp schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 16:42:
Aan de firewalls kan het dacht ik niet liggen, staan allemaal uitgeschakeld dacht ik.
Eerst even helemaal zeker zijn van je zaak, pas dan kunnen we gaan zoeken naar een andere oplossing :)
Heb je trouwens wel de originele versie, of heb je de wat minder legale? Bij het tweede lijkt me dat het probleem opgelost is ;)

Probeer anders ook de serverbrowser in Xfire, of gebruik The ALL-Seeing Eye van Yahoo, ook een leuke serverbrowser :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Hij is iets minder legaal maar dan nog, bij versie 1.0 deed hij het wel en nu niet :S

Doet hij het eindelijk met The All Seeing Eye, zijn de meeste servers versie 1.0 8)7 Heb ik voor niks zitten klooien met updaten enzo. :(

[ Voor 120% gewijzigd door User op 24-02-2007 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
User.tmp schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 17:22:
zijn de meeste servers versie 1.0 8)7
Niet zo gek; 1.0 is nog altijd prima te spelen met een illegale versie, ook zitten er een boel cheaters.

Vooral die eerste groep zal nooit updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
User.tmp schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 17:22:
8)7 Heb ik voor niks zitten klooien met updaten enzo. :(
Voor niets? Selecteer eens een keer op 1.3 only (zit ook ergens een optie voor) en er zijn toch een grote hoeveelheid servers die én 1.3 zijn én bedoelt zijn voor als je serial even op het toilet zit.

Verder hierop doorgaan lijkt me niet verstandig :)

[ Voor 0% gewijzigd door PeterSelie op 24-02-2007 19:51 . Reden: Tiep-ow ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Danke danke :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben [NL]
Ik zit met een probleem met Call of Duty 2 op t moment wat nogal irritant is :S
Als ik de multiplayer start geeft hij eerst 3.5 minuten het laadschermpje weer waar call of duty staat en dan zit ik pas in het menu. Terwijl ik dat nog nooit gehad heb (na een verse install ook niet eerder).
Ook als ik een server connect, krijg je eerst dat 'waiting for server' met daarna een fractie 'awaiting gamestate'. Tot zover nog normaal, maar dan blijft het scherm (te) lang zwart en zodra het plaatje van de te laden level verschijnt moet ik eerst 2 minuten wachten voordat hij daadwerkelijk gaat laden. Ook het laden duurt vervolgens 3x zolang als normaal? :'(

Ik heb al gezocht hier op GoT en bijv. de oplossing van enkele topics gebruikt zoals netwerkkaart op dhcp zetten, maar dat mocht niet baten. Komt iemand dit probleem misschien voor of weet iemand de oplossing? Dit is zoooo irritant...zit je pas in de level als iedereen al 10 kills heeft :| :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

dit is eingelijk een Discussie topic, voor problemen moet je eingelijk ' Spielerij - Problemen & Vragen ' een topic openen.

Maar ik ben de beroerdste niet dus probeer het volgende:
ik zie dat je COD2 al een keer opnieuw hebt geinstalleerd, maar heb je na de uninstall ook eerst de hele COD2 map verwijderd van je hardeschijf, en gekeken in je register of daar nog iets staat.
Als je dat niet gedaan hebt probeer dat even.

Laden andere spellen wel lekker snel door??
Heeft singlePlayer van cod2 ook dit probleem??
en probeer eens in de snelkoppelings eigenschappen van de MPsnelkoppeling direct te connecten naar een server.
"[PATH VAN COD2] +connect IP:PORT"

dus het kan als volgens zijn:
"c:/program files/Activition/Call of Duty 2/mp.exe +connect 123.123.123.123:12345"

als het goed is hoeft je alleen maar het +connect IP:PORT achter de locatie te zetten. als je nu de shortcut opent wordt je direct naar een server geschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben [NL]
Griffin schreef op maandag 26 februari 2007 @ 09:42:
dit is eingelijk een Discussie topic, voor problemen moet je eingelijk ' Spielerij - Problemen & Vragen ' een topic openen.
Je hebt gelijk, niet aan gedacht. Ik dacht dat ik het hier kwijt kon.
Ik zie dat je COD2 al een keer opnieuw hebt geinstalleerd, maar heb je na de uninstall ook eerst de hele COD2 map verwijderd van je hardeschijf, en gekeken in je register of daar nog iets staat.
Done, de schijf is net geformatteerd, daar staat dus vrij weinig in.
Laden andere spellen wel lekker snel door??
Voor zover ik weet wel ja, ook al heb ik niet veel geinstalleerd momenteel.
Heeft singlePlayer van cod2 ook dit probleem??
Hij is wel trager met laden als normaal ja.
Probeer eens in de snelkoppelings eigenschappen van de MPsnelkoppeling direct te connecten naar een server.
"[PATH VAN COD2] +connect IP:PORT"
dus het kan als volgens zijn:
"c:/program files/Activition/Call of Duty 2/mp.exe +connect 123.123.123.123:12345"

als het goed is hoeft je alleen maar het +connect IP:PORT achter de locatie te zetten. als je nu de shortcut opent wordt je direct naar een server geschoten.
Ja, dit werkt dus op de 1 of andere manier niet. Hij zegt dan dat die locatie niet beschikbaar is door die getallen die erachter staan. Hij kijkt blijkbaar eerst of die locatie bestaat. Dit werkt dus met verschillende servers niet :/

Toch bedankt iig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148405

Ik had net mijn CoD2 nog eens geinstalleerd maar bij het patchen naar 1.3 zegt die deze:

"Setup could not determine the current version of your Call of Duty 2 installation. Please verify that the game has been properly installed"

Heb nog even in me regedit gekeken maar daar staat inderdaad niks van Call of Duty of Activision bij software.

Ik hbe trouwens ook gewoon het spel legaal..

Weet iemand waarom deze foutmelding komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moffin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-05 15:48
Ik ben al heel de dag bezig met het zoeken naar een vote map mod. Zeg maar dat je aan het einde van de map door middel van klikken kan kiezen welke map de volgende wordt.

Nu komt de vereiste: Ik wil het liefst niet alle andere mods erbij. Hoe meer mods er mee draaien hoe slechter de server loopt. Wil de server gewoon lekker standaart houden, maar wel democratisch.

Met mijn zoektermen kom ik niet verder dan zombiemod, awe, extreme mod. Maar zoals ik al aangaf hier zit al die andere "troep" ook bij.

[ pvoutput | 5760 wp @ O 45° - Z 10° - W 45°]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

@xquzive:
probeer CoD2 even helemaal te uninstallen, dan weer te installen en dan de 1.3 patch te installeren.

@moffin:
bezoek een server waar die mod op staat en neem contact op met de admin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moffin
Dat heb ik al eens gedaan, maar die gebruiken awe mod, maar daarbij al die andere mod's / instellingen en dat wil ik juist niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

maar kan je dan niet de awe mod downloaden en deze zelf gaan uitpuizen.

een IWD (volgends mij zijn dat de extensies) kan je openen met Winrar. Dan pak je alles wat daarin staat uit. en dit kan je kan bewerken met bijvoorbeeld Notepad++ . en dan maar proberen.

het vergt natuurlijk wel wat tijd, maar je moet er iets voor overhebben :P

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Ik heb hier ook een tijd naar gezocht, en in de PowerServer mod van bullet-worm (eigenaar van wormsworld.net en de PAM mods) zit deze vote ook. Heb toen ook een post op hun forum gezet. Toendertijd ben ik ook bezig geweest de mod eruit te 'knippen' en ben daar eigelijk mee gestopt door gebrek aan tijd.

Wil de mod nog wel hebben dus zal het weer eens onder de loep nemen deze week, ik zal hier updaten als ik meer weet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moffin
@Griffin: Ik zou er wel tijd in willen steken, maar zoals SoaDmaggot zegt het vergt veel tijd. Dit laat mijn studie verder niet toe. Vandaar was de vraag ook of iemand misschien wist of deze ergens te krijgen was. Verder is het lastig te testen op een betaalserver als hij vast loopt :P. Moet ik elke keer vragen of de beheerder hem wilt starten. Als je met de scripts gaat klooien krijg je geheid errors.

@SoaDmaggot: Kijk dat is mooi. Mocht je hulp willen hebben bij het scripten dan wil ik er zeker bij helpen. Mail me maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-06 21:27
Ik heb me helemaal dol gezocht maar het lijkt me geweldig om een 24/7 dedicated cod2 server te hosten. Aangezien we tegenwoordig ook een beetje aan het milieu moeten denken hoop ik dat het op deze laptop kan draaien: p3:600mhz / 192mb ram.
Ik heb al een kaal gestripte linux versie draaien waardoor ik nu ongeveer 170mb ram vrij heb na het opstarten.
Heeft iemand enig idee of dat gaat werken? Of heeft iemand loadstats? Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
mjah ik ga t gewoon proberen :) ervaringen volgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Een beetje aan het milieu moeten denken? Dan zou ik toch echt een server ergens huren ipv een laptop hiervoor dedicated te draaien ;)

Daarbij: wat voor verbinding heb je? Een servertje hosten op een gemiddelde huislijn zal niet echt lekker draaien wanneer je ook downloaders thuis hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
gebruik de server ook soms voor downloaden e.d. Maarja heb het geinstalleerd en het lijkt wel te werken maar ik krijg hem niet zo ver dat ie mijn config in laadt... Er is echt nergens ook een goede howto te vinden van server versie 1.3 op linux :( grrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
update: server draait op 83.83.240.50:28960
werkt als een trein nu. Het probleem was dat mijn config file niet in de main map stond maar in de root.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

netjes, als ik een keer tijd heb moet ik er maar een keer op kijken.

Misschien een idee om hier even de stappen neer te zetten hoe je het gedaan heb. Zo kan het namelijk in de startpost gezet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Er zijn meer dan genoeg HOW-TO's over te vinden mits je weet hoe je moet googlen (3e hit..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

SoaDmaggot schreef op zondag 08 april 2007 @ 02:34:
Er zijn meer dan genoeg HOW-TO's over te vinden mits je weet hoe je moet googlen (3e hit..)
klopt, maar hij heeft nu ook een howto, en het schaad niemand om die hierneer te zetten als hij dit wilt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotdog92
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Ik heb net me server opgezet en die draait nu verder prima (connecten wil) :) Het probleem is dat als ik zelf wil spelen en dus het scherm krijg van de description van de server dat ik niet op continue kan klikken. :|

In me Console komt dit te staan:

Afbeeldingslocatie: http://img181.imageshack.us/img181/9602/cod2serverdc5.th.jpg

Nu heb ik al lopen googlen, maar ik kom er zelf niet uit |:(
Iemand anders die er wel uit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
Het is eigenlijk heel simpel:

1. maak een user aan op je linux machine: bijvoorbeeld cod2 (adduser cod2)
3 cd ~cod2
2. download de dedicated cod2 linux server file (cod2-lnxded-1.3-06232006.tar.bz2)
3. pak het uit (tar xfvj cod2-lnxded-1.3-06232006.tar.bz2)
4. kopieer dan alles bestanden uit de ...../main map van je cd's of dvd naar de main map van je uitgepakte bestand.
5. kopieer localisation.txt van je dvd naar de "root" van je uitgepakte bestand.
6. gebruik een config generator om een goede config te maken en zet die config in de main map van je uitgepakte bestand.
7. ./cod2_Indexed +exec <naam van je config>
8. indien je config niet werkt: ./cod2_Indexed en dan als ie klaar is met initialisatie dan map <naam van de map> en dan runt je server ook zonder config.

Wat wel heel opvallend is dat de server weinig resources verbruikt onder linux in ieder geval. Ik heb hier zowiezo al 6 mensen zonder hickups weten te hosten op een p3 600mhz met 192mb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:25
Van de week dit spel ook maar besteld.

Hou normaal wel van een lekkere shooter maar vind hem tot nu toe beetje tegenvallen. De graphics zijn geweldig om te beginnen maar het mikken ligt mij totaal niet. Het is realistischer om idee geen "cross-hair" te hebben maar schiet nu echt nog geen deuk in een pakje boter. Klopt het dat je gewoon iedere keer langs de loop van je geweer moet kijken? Zeker van die Duitsertjes die wat verder weg liggen zijn heel lastig, evenals beetje salvo's geven een hoekje om.

Zal denk even eraan moeten wennen, weer eens wat anders. Normaal pak ik een spel zo op, helemaal shooters, maar heb hier toch al menigmaal game-over in beeld zien komen. En zit ik nog in level 1 ook o_O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

ik speel zelf op DirectX7. mn systeem kan 9 wel aan, maar op 7 speelt het veel fijner (vooral in MP).

sproeien kan gewoon zonder aimingdownthesight, alleen als je een beetje afstand wil schieten doe ik altijd aimingdownthesight.
En ik moet ook wennen elke keer als ik Stalker / BF2/2142 heb gespeeld en dan weer CoD2 ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch_warrior
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-05-2023
Ik moet ook altijd wennen als ik een andere game heb gespeeld.
Het aimen lag mij eerst ook niet echt, maar in de multiplayer gaat het met de juiste tweaks prima.
Ik vind vooral de /r_polygonoffsetbias 16 en /r_polygonoffsetscale 4 handig, vooral op de afrikaanse maps.

Wat ik wel snel merk is dat ik nogal snel slechter speel als ik met een andere config speel, ik heb niet zon goede pc en wilde toch wel scherp beeld hebben dus heb ik het een en ander aan tweaks moeten uitvoeren, maar nu loopt de game prima.

weet iemand hier trouwens iets af van een ram cap van 1gb, ik was laatst bij iemand die had 1,5 gb (2x 512 DC + 2x 256 DC) maar cod pakte maar 1gb ook als hij het handmatig wijzigde bleef cod maar 1gb zien, dit vond ik best vreemd.

[ Voor 47% gewijzigd door dutch_warrior op 14-04-2007 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-06 12:55
Vorige week heb ik mijn systeem een upgrade gegeven:

Intel Core 2 Duo
Asus P5B moederbord
2gb PC5300
320 gb hd
EVGA Geforce 8800 GTS 320 mb SuperClocked.

De meeste spellen draaien goed met deze setup, maar als ik met COD2 naar Directx9 wil switchen dan blijft het in game scherm grijs, op DX7 draait alles dus prima.

Ik gebruik de ForceWare Release 158 BETA driver, Version: 158.18.
Op dit moment zijn er voor deze 8800 serie nog weinig drivers beschikbaar omdat het een DX10 kaart is. Verder draai ik ook op Vista...

Iemand die dit probleem ook al eens heeft gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

@ nippletwister:
Open een topic in Spielerij - Problemen & Vragen en daar heb je meer kans op een goed antwoord, want dit is een discussie topic over CoD2, en niet een vraag maar raak topic.

Maar om toch een antwoord op je vraag te geven.
Als je de redering op automatisch zet, wat gebeurt er dan??.
Word het beeld ookal grijs in het main menu, of alleen in een map of tijdens laden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2022
Nippletwister schreef op zondag 22 april 2007 @ 09:54:

Intel Core 2 Duo
Asus P5B moederbord
2gb PC5300
320 gb hd

De meeste spellen draaien goed met deze setup, maar als ik met COD2 naar Directx9 wil switchen dan blijft het in game scherm grijs, op DX7 draait alles dus prima.

Op dit moment zijn er voor deze 8800 serie nog weinig drivers beschikbaar omdat het een DX10 kaart is. Verder draai ik ook op Vista...

Volgens mij moet je AA afzetn ofzo.

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177555

Hoi gamers,

Ik speel al een half jaar met een eigen gekochte COD2. Toevallig heb ik laatst per ongeluk mijn COD2 uitgeleend, met per ongeluk de originele Keycode. Toevallig heb ik vandaag voor het eerst last van een 'niet-vloeiend-beeld'. Het is geen lag, maar het schokt voortdurend licht. Heeft dit verband?

Nu ging ik is een illegale Keycode invoeren. Deed het, geen schokkerig beeld meer. Na 10 minuten andere een server gekozen: toen was die illegale keycode opeens 'in use'. Maar dat krijg ik niet bij mn originele.

Weet iemand wat van deze perikelen af? Als ik mijn originele uitleen, wordt ie dan schokkerig als straf of zo? Wat moet ik hiermee.

bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Anoniem: 177555 schreef op zondag 22 april 2007 @ 23:54:
Hoi gamers,

Ik speel al een half jaar met een eigen gekochte COD2. Toevallig heb ik laatst per ongeluk mijn COD2 uitgeleend, met per ongeluk de originele Keycode. Toevallig heb ik vandaag voor het eerst last van een 'niet-vloeiend-beeld'. Het is geen lag, maar het schokt voortdurend licht. Heeft dit verband?

Nu ging ik is een illegale Keycode invoeren. Deed het, geen schokkerig beeld meer. Na 10 minuten andere een server gekozen: toen was die illegale keycode opeens 'in use'. Maar dat krijg ik niet bij mn originele.

Weet iemand wat van deze perikelen af? Als ik mijn originele uitleen, wordt ie dan schokkerig als straf of zo? Wat moet ik hiermee.

bedankt.
Het is natuurlijk niet slim om je code uit te lenen. Maar dat het met de ene code wel lagt, en de andere niet kan niet aan het feit liggen dat je, je spel hebt uitgeleent.
Het kan gewoon aan de server liggen. (mits je met beide codes op de zelfde server bent geweest toen er de zelfde mensen op waren>
Want ook andere spelers kunnen invloed hebben op jouw lag.
Wees blij dat je iig geen CD-KEY in use hebt met je originele code, anders moet je gewoon bij die gene aankloppen die hem geleend hebt om het spel PER DIRECT te verwijderen van ze harde schijf, of een andere code te gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Nippletwister schreef op zondag 22 april 2007 @ 09:54:

Intel Core 2 Duo
Asus P5B moederbord
2gb PC5300
320 gb hd

Bovenstaand probleem heb ik opgelost door AA op 2x te zetten :)
Gisteren heb ik even lekker een tijdje zitten gamen en het viel me op dat ondanks dat ik een 8800 GTS 320 mb heb mijn performance echt als een baksteen instort als er veel rookgranaten in het spel voorkomen. Met Directx7 valt dit nog wel mee maar op Directx9 is het wel zeer goed merkbaar, de fps daalt onder de 20.

Baal er behoorlijk van dat mijn vidkaart dit nog steeds niet trekt, is er een manier om dit op te lossen? Ik heb de instellingen van de smoke al aangepast maar dit mocht niet baten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Nippletwister schreef op donderdag 26 april 2007 @ 11:40:
[...]
Bovenstaand probleem heb ik opgelost door AA op 2x te zetten :)
Gisteren heb ik even lekker een tijdje zitten gamen en het viel me op dat ondanks dat ik een 8800 GTS 320 mb heb mijn performance echt als een baksteen instort als er veel rookgranaten in het spel voorkomen. Met Directx7 valt dit nog wel mee maar op Directx9 is het wel zeer goed merkbaar, de fps daalt onder de 20.

Baal er behoorlijk van dat mijn vidkaart dit nog steeds niet trekt, is er een manier om dit op te lossen? Ik heb de instellingen van de smoke al aangepast maar dit mocht niet baten :(
Nee, CoD2 is gewoon een zwaar spel. Vooral als er VEEL smoke is en andere fratsen. Ookal heb je een 8800GTX of 2 dan loopt het soepel, alleen je blijft FPS drops houden met veel smoke. (voor elk systeem trouwens anders).
Maar over hoeveel granades hebben we het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Griffin schreef op donderdag 26 april 2007 @ 20:06:
[...]

Nee, CoD2 is gewoon een zwaar spel. Vooral als er VEEL smoke is en andere fratsen. Ookal heb je een 8800GTX of 2 dan loopt het soepel, alleen je blijft FPS drops houden met veel smoke. (voor elk systeem trouwens anders).
Heel veel :P
De hele map was een en al rook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Tja.. Dan moet je denk ik wel een übersysteem hebben wil je dat... Maargoed, wat wil je eigenlijk nog met je frames als je toch niets ziet? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216183

smoke grenades zijn vervelend, ik zie het nut er ook niet veel in, zodra iemand een smoke gooit, Weten mensen dat daar mensen door heen gaan lopen, dus knallen door die rook heen :P
te veel smoke is gewoon puur de game lopen verzieken. gebruik ze usefull of niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168987

Weet iemand een goede site waar commands staan voor cod2? vind nie derek iets me google ik kijk er wrs weer over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-05 21:07

DonMetal

Doet Iets Met Media

Joejoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-05 23:31
Griffin schreef op donderdag 26 april 2007 @ 20:06:
[...]

Ik heb echt maar een core2duo E6600, X1900XT, 1GB (800mhz) ram. En draai 1680x1050, 4xAA alles max. En met rook heb ik nergens last van? (4 granaten)

Een drop in FPS zal vast, maar niet merkbaar. Allicht heeft het ook veel te maken met je driver versie? Gebruik 8.342 zonder dat 'control panel'.

Heb directx 9 geselecteerd.

FPS te midden van veel rook 45~70
buiten rook 60~95.

Op een Radeon9500, 1gb, XP2400+ kreeg ik op 800x600 low/med detail ook nog 20-30fps. het spel is best goed te doen.

[ Voor 15% gewijzigd door Tasma op 18-05-2007 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Iets zegt mij dat jij met die specs geen DX9 gebruikt, maar DX7. Als je op DX9 die instellingen gebruikt zit je tegen een diashow aan te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

@ tasma:
Het was natuurlijk een 'figure of speech' Ik met mijn systeem heb alles vol open staan op DX9 na. die staat op DX7. (reden = dat ik het fijner find spelen in matches etc)
Maar voor ieder systeem is het anders natuurlijk.Maar pas vanaf een beetje goed systeem wil het lekker draaien.
het is en blijft een zwaar spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben [NL]
AtleX schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 15:27:
Iets zegt mij dat jij met die specs geen DX9 gebruikt, maar DX7. Als je op DX9 die instellingen gebruikt zit je tegen een diashow aan te kijken.
Idd, ik weet het wel zeker, want als je ziet dat een 8800GTX of 2900XT ongeveer 40-50 frames haalt met alles high op hoge resolutie, ga jij mij niet wijsmaken dat dat met je 1900XT ook lukt :P Misschien andere dingen toch niet high?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-05 21:07

DonMetal

Doet Iets Met Media

Ikzelf gebruik altijd DX7, speelt imo veel fijner, je kunt alles veel beter zien

Joejoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024

Hazuki

On my Suzuki

DX7 FTW.
X800pro icm Athlon XP barton :( DX9 is niet te doen
Anoniem: 216183 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 13:59:
smoke grenades zijn vervelend, ik zie het nut er ook niet veel in, zodra iemand een smoke gooit, Weten mensen dat daar mensen door heen gaan lopen, dus knallen door die rook heen :P
te veel smoke is gewoon puur de game lopen verzieken. gebruik ze usefull of niet..
Smoke nades zijn, imo, gewoon handig als je ze een beetje tactisch gebruikt. Om een vijandelijke sniperpositie onschadelijk te maken, of je neemt zelf positie in een stukje achter de rook en dan wachten tot de vijand door de rook heen loopt in jouw hinderlaag. Moet je wel met je teamgenoten coördineren natuurlijk.

Geen werving op GoT :)

[ Voor 3% gewijzigd door Crash op 20-05-2007 16:14 ]

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben [NL]
Zijn er eigenlijk een soort van Plug-ins voor de G15? :*)
Bijvoorbeeld stats op het beeldscherm of zelf gemaakte binds voor je macro knoppen?
Zou wel vet zijn als je op macro knop G1 drukt en dat een voorgemaakte tekst van jou in de chat staat bijvoorbeeld, of dat hij iets roept. Iemand die hier iets meer over weet? Ik kan er op internet namelijk niet veel over vinden, de combinatie G15 <> CoD2 wat wel jammer is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

ik CoD2 kan je binds aanmaken. je kan hier vanalles aankoppelen aan alle keys van een keyboard. ECHTER ik weet niet of CoD2 ook de G buttons van de G15 accepteerd.

om een SAY bind te maken doe je als volgt.
haal de console naar beneden door op de ` te drukken
dan het volgende typen
code:
1
2
3
4
5
/bind [KEY] say [Wat je wilt zeggen]

vb

/bind h say HeadShot

Maar je kan er ook namechanges aanhangen, of TEAMSAY oid. Gewoon de command die erbij hoord kan je gebruiken.

wat betreft de info op je G15 scherm weet ik niet, maar de G15 heeft toch van die voor geprogrammeerde screen layouts voor shooters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-06 14:41
Tasma schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 15:20:
[...]
Ik heb echt maar een core2duo E6600, X1900XT, 1GB (800mhz) ram. En draai 1680x1050, 4xAA alles max. En met rook heb ik nergens last van? (4 granaten)
in dx7 jah..in dx7 zit een x800 nog uit zijn neus te vreten...
AtleX schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 15:27:
dx9 absoluut onmogelijk met een radeon9500..ik had eerder ook een XP1800+@1800mhz en een radeon9600xt met 256mb ram..in dx7 haalde ik krap 50 frames als 't rustig was, en in gevechten zakte het in naar 30.

met die x1900 zal 't wel lukken, maar niet op die resoluties met alles open en aan...
Ik weet iig dat mijn systeem gewoon crashte in dx9 modus :P
DonMetal schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 20:54:
Ikzelf gebruik altijd DX7, speelt imo veel fijner, je kunt alles veel beter zien
Wat je echter mist zijn de muzzleflares van (vijandelijk) schoten...in grote maps heel belanrijk voor positiebepaling van vijandelijke troepen... 't kost je 100 frames, maar dan heb je ook wat :P

Ik vind het iig jammer dat er niet voor een tussen optie is gekozen, zoals wel dynamiclightning etc, maar geen normal mapping, geen specular maps etc. want dat kost gewoon rekentkracht om te renderen....

Waar ik recentelijk achtergrkomen ben(dankzij m'n g15 :D ) is dat cod2 wél profiteert van dualcore setups, tenminste in multiplayers games. punkbuster draait in een aparte thread waar ie 14-20% van de cpu vergt, omdat die op een aparte core draait blijft er dus meer over voor 't spel => betere prestaties :DD
Griffin schreef op zondag 20 mei 2007 @ 16:22:
ik CoD2 kan je binds aanmaken. je kan hier vanalles aankoppelen aan alle keys van een keyboard. ECHTER ik weet niet of CoD2 ook de G buttons van de G15 accepteerd.
Je moet je G-keys remappen naar een keystroke anders werken ze niet...wat je zou kunnen proberen is het mappen van special characters (ç,æ,ô etc.) onder je G keys en daarmee binds proberen te maken....

[ Voor 10% gewijzigd door Rey Nemaattori op 25-05-2007 12:49 ]

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Die muzzleflares had ik in Dx7 ook altijd (mss niet zo mooi als in Dx9 maar dat maakt niet zo uit) en als je een beetje skilled bent / goed geluid hebt kan je het ook zonder ;)

[ Voor 19% gewijzigd door psychoclown op 25-05-2007 13:09 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-06 14:41
psychoclown schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 13:09:
Die muzzleflares had ik in Dx7 ook altijd (mss niet zo mooi als in Dx9 maar dat maakt niet zo uit) en als je een beetje skilled bent / goed geluid hebt kan je het ook zonder ;)
De muzzleflare an sich wel, maar niet de dynamic lightning die veroorzaakt word ;)

Heb al een suround sound headset en dat is genoeg om blind een nade kill te maken(cooked nades uiteraard)...als je het kan zonder geluid, want kun je dan niet allemaal mét? In grote maps als brecourt hoor het schot ook niet altijd, een oplichtend bosje geeft dan meestal meer dan genoeg info....(op zulke afstanden zie je ook niet altijd de flare of de projectielbaan)

Anders had ik ook wel een goedkoper systeem aan kunnen schaffen :+

[ Voor 4% gewijzigd door Rey Nemaattori op 25-05-2007 15:20 ]

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Rey Nemaattori schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 15:19:
[...]

De muzzleflare an sich wel, maar niet de dynamic lightning die veroorzaakt word ;)

Heb al een suround sound headset en dat is genoeg om blind een nade kill te maken(cooked nades uiteraard)...als je het kan zonder geluid, want kun je dan niet allemaal mét? In grote maps als brecourt hoor het schot ook niet altijd, een oplichtend bosje geeft dan meestal meer dan genoeg info....(op zulke afstanden zie je ook niet altijd de flare of de projectielbaan)

Anders had ik ook wel een goedkoper systeem aan kunnen schaffen :+
Ja ik heb ook een 5.1 headset maar die heb ik op het einde van mijn CoD2 'carriere' gekocht.
Ik was geen pro ofzo maar zeker wel highskilled en brecourt speelde ik vaak even DM om in te komen en toen speelde ik dus nog met mijn oude Plantronics audio .90 en daar deed ik het ook zonder goed geluid / mooiere muzzleflares. Lekker even riflen om mijn aim aan te scherpen.. heerlijk(e tijden) :)

Zodra mijn examens over zijn ga ik CoD2 na precies een jaar weer oppakken, vriend van me vroeg laatst al of ik niet samen met hem een clan wilde joinen.. blijkt het een paar gasten te zijn waar we vroeger flink vaak tegen gespeeld hebben (vooral CoD) en ze doen het atm aardig goed op CB moet ik zeggen :)

[ Voor 5% gewijzigd door psychoclown op 25-05-2007 20:31 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208483

psychoclown schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 20:28:
[...]

Ja ik heb ook een 5.1 headset maar die heb ik op het einde van mijn CoD2 'carriere' gekocht.
Ik was geen pro ofzo maar zeker wel highskilled en brecourt speelde ik vaak even DM om in te komen. Lekker even riflen om mijn aim aan te scherpen.. heerlijk(e tijden)

Zodra mijn examens over zijn ga ik CoD2 na precies een jaar weer oppakken, vriend van me vroeg laatst al of ik niet samen met hem een clan wilde joinen.. blijkt het een paar gasten te zijn waar we vroeger flink vaak tegen gespeeld hebben (vooral CoD) en ze doen het atm aardig goed op CB moet ik zeggen :)
Ik zit nu in zo'n vage clan:^0dark?->Guru, kan ik ook die van jullie joinen, lijkt me wel tof. IK ben niet echt geweldig maar ben wel aardig in SD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:40

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Griffin schreef op zondag 20 mei 2007 @ 16:22:
Je kan proberen in het menu zo'n speciale functietoets van je toetsenbord aan bijvoorbeeld 'bashen' te koppelen. Vervolgens kijk je in je config of bindlist hoe cod2 de toets 'noemt' en kan je hem voor een andere bind gebruiken.

[ Voor 35% gewijzigd door -Tim- op 26-05-2007 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

Kan iemand eens snel en samenvattend zeggen of deze game online nog wel iets voorstelt?

Ik stond daarnet in de bartsmit te twijfelen, want CoD2 lag daar voor 20 euro.

Nu is het mij vooral om de online component te doen, want de singleplayer heb ik ooit wel al eens gespeeld. En dit vooral ter afwisseling van BF2

Als ik zo lees zou de online scene stilletjesaan 'aan het leeglopen' zijn en 'zit de game vol met cheaters'. Is daar iets van aan of is het vooral weer 'progamer gewhine' die van het minste een groot probleem moeten maken. (zoals er ook BF2 whiners zijn die echt overal een probleem van maken)

Ik ben gewoon een casual gamer, cd erin, effe online spelen en that's it. Als ik echt te veel rekening moet gaan beginnen houden met cheaters is de lol er snel af. Vandaar deze vraag.

Andere optie is Day of defeat (ook 20 euro) maar het lijkt mij 'minder game' voor dezelfde prijs. (het is meer een mod)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmertjuh
  • Laatst online: 31-10-2021

Remmertjuh

CSS: [Got] Remmertjuh

Leeglopen, nee dat gebeurt nog niet, gewhine, ligt eraan, in pubs soms wel, maar in private servers, heb je echt nergens last van

XBL: Warheadheadshot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

CoD2 is en word veel meer gespeeld dan DoD.

Het loopt niet leeg, kijk maar naar CoD1. dit word nog behoorlijk wat online gespeeld. natuurlijk als CoD4 gaat komen gaan er wel een paar mensen overstappen, maar dit wil niet zeggen dat ze direct stoppen met CoD2.

Wat betreft cheaters. zorg dat je Patch 1.3 erop hebt staan. en mocht je een cheater tegen komen moet je gewoon een andere server zoeken als je er aan stoort. Net als met Whiners, stoor je je eraan dan gewoon een andere server zoeken, er zijn er zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb net (uiteindelijk!) call of duty 2 gehaald. (voor de multiplayer).

Dit als afwisseling voor battlefield 2. En het doet deugd nog eens een 'normale' shooter te spelen, zonder voertuigen, met 16 tal man, normaal snel respawnen en verder spelen.

Het doet online nogal denken aan ET. (ik weet het, ver gezocht, geen stats en zo, maar qua snelheid ligt het vrij hoog, en ik ben heel erg rusty en ik heb weinig tijd, dus CoD2 zal me wel niet zo goed lukken :/ ) Gelukkig geen drie headshots nodig voor een kill (ET), maar wel snel dus. Sneller als battlefield 2, en daar ben ik dan ook iets beter in.

Grote verademing tov battlefield 2 is het snelle en responsieve multiplayer menu. Joinen, disconnecten, refreshen, naar settings/options gaan. Allemaal heel erg vlot en niet zo tenenkrommend laggy als bij BF2 (waarbij je altijd denkt dat je iets verkeerd hebt gedaan) Ook alt-tabben doet deze game erg veel beter.

Maaaaar... Wat ik helemaal niet leuk vind: als je sommige servers joint dan veranderen die het uiterlijk van de menustructuur. De game wordt ver'mod' in de clankleuren ed. Daar kan ik echt niet tegen. Ik wil gewoon de normale standaard CoD2 spelen, zonder dat m'n game op zich aangepast wordt. Andere 'settings' of wat dan ook hebben daar niets te zoeken. Quiten en terugkomen lost het op, maar waar kan ik dat afzetten. (doet me denken aan ET ook, daar kon je ook een willekeurige map joinen, waarna heel je game custom layout krijgt. Ik vond dat toen weinig transparant, ook wist je niet goed hoe terug in de normale ET te komen, enz...)

En daarnet ga ik kijken bij 'player name', staat daar ook iets ingevuld wat ik niet gedaan heb. Iets met 'stupid nogwat'... again: wtf? Als er zomaar in mijn settings kan gerommeld worden? :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-06 16:16
Anoniem: 131051 schreef op zondag 15 juli 2007 @ 21:58:
Maaaaar... Wat ik helemaal niet leuk vind: als je sommige servers joint dan veranderen die het uiterlijk van de menustructuur. De game wordt ver'mod' in de clankleuren ed. Daar kan ik echt niet tegen. Ik wil gewoon de normale standaard CoD2 spelen, zonder dat m'n game op zich aangepast wordt. Andere 'settings' of wat dan ook hebben daar niets te zoeken. Quiten en terugkomen lost het op, maar waar kan ik dat afzetten. (doet me denken aan ET ook, daar kon je ook een willekeurige map joinen, waarna heel je game custom layout krijgt. Ik vond dat toen weinig transparant, ook wist je niet goed hoe terug in de normale ET te komen, enz...)

En daarnet ga ik kijken bij 'player name', staat daar ook iets ingevuld wat ik niet gedaan heb. Iets met 'stupid nogwat'... again: wtf? Als er zomaar in mijn settings kan gerommeld worden? :s
Je download dan inderdaad mods, en het grote nadeel is: veel servers hebben dat. Je kunt allow download uitzetten in de MP options, maar dan kun je dus veel servers niet meer in (die bijvoorbeeld een war-script hebben draaien om de rondes bij te houden en teamswitches te regulieren, enz. enz.)

Van nick-changes heb ik nog nooit gehoord moet ik zeggen, maar heb CoD2 dan ook pas 2 uurtjes gespeeld na 6 maanden niet aangeraakt te hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Anoniem: 131051 schreef op zondag 15 juli 2007 @ 21:58:
Dat komt waarschijnlijk omdat je de standaart naam nog had, als je daarmee in sommige servers komt wordt hij automatisch verandert. Gewoon die naam veranderen naar wat je zelf wilt en je hebt er (als het goed is) geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt voor de respons.

Wat me trouwens ook positief is opgevallen: je kan het spel gewoon opstarten zonder de dvd in de drive (multiplayer). Hulde aan de ontwikkelaars dus, want even snel een potje spelen wordt zo veel aantrekkelijker.

Dubbelklik en je bent in het spel. Een verademing toch wel, en was het al een tijdje niet meer gewend. Als nu eens meer developers dat zouden willen doen. Mensen die kopieren doen het toch, en mensen die hun games kopen 'pest' je er toch alleen maar mee. (een beetje toch)

edit: net nog even gespeeld. Dit spel is echt heel erg cool. Veel 'cleanere' shooter dan BF2 (op het gevoel). Raken met de rifle is kill. punt. Eenvoudiger en leukere gameplay. Niet al te veel (moeilijke) wapens...

Ik was daarnet zelfs eerste in m'n team :p (rifle only ligt me wel blijkbaar). Dit is ook interessanter om zo eens rap twee spelletjes te spelen. Het speelt vlot weg met altijd veel actie en zuiver schietgevoel. Bij BF2 ben je minstens voor een uur vertrokken als je online gaat (plus de 10 minuten die het duurt om in dat menu een degelijke server te vinden :p ) . Om daarna eerst tien minuten met je vingers in je neus om wake island te zitten wachten tot de piloten uitgespeeld zijn. Het zijn natuurlijk verschillende genres, maar de afwisseling is zeker top!

Instant respawn + kill cam = twee grote pluspunten. Met de kill cam leer je dubbel zo snel bij, en is die eeuwige n00b cheater discussie voor eens en altijd de wereld uit. Je ziet hoe je geraakt bent en kan gewoon je meerdere erkennen. Argument closed en verder spelen. Veel minder frust-spelertjes online dus.

Maar goed, dat weten jullie natuurlijk ook wel :z Ben in elk geval tevreden met deze game. Het zal garant staan voor heel spelplezier.

Ik ben er wel nog niet over uit hoe da respawnsysteem werkt (locatie van de spawn). Het lijkt nogal chaotisch en random. (wel in de buurt van uw team btw). Maar who cares, spawnen, enemies zoeken en schieten :Y) De mappen zijn ook nog steeds wat verwarrend

[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 131051 op 19-07-2007 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228236

ben hier ten einde raad met cod2 multiplayer.tewijl ik met lage ping speel krijg ik nog steeds veel haperingen .is het misschien met een router werk ? kan er mij iemand helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Anoniem: 228236 schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 21:05:
ben hier ten einde raad met cod2 multiplayer.tewijl ik met lage ping speel krijg ik nog steeds veel haperingen .is het misschien met een router werk ? kan er mij iemand helpen
Swap, CPU, HD activiteit, videokaart -lag; het kan van alles zijn. Vermeldt dus eerst ff duidelijk wat je specs zijn, en zorg dat je geen andere programma's op de achtergrond draait.

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb nen amd athlon 3500 met 1g ram en een gf 7800gt kaart.met nog 90gb beschikbare ruimte op mijn hd.de meeste programma's laat ik gesloten, just mediaplayer staat soms aan, maar dit maakt niet veel verschil .Wanneer ik aan het spelen ben met een ping van tussen 30 a 50 er weinig verschil zit dan met een van meer of 100. Heb trouwens een adsl verbinding die aangeeft uitstekend verbonden te zijn 54mbps. Ne groten pc kenner ben 'k nu ook niet, maar dees kon ik toch meegeven. alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Heb je al eens gedefragmenteerd?

Verder denk ik dat je grafische instellingen gewoon te hoog staan voor bepaalde stukken die in de on-line play voorbij komen.

Je hebt trouwens geen 54mbps internet, maar gewoon zo'n verbinding met je router/accesspoint

[ Voor 25% gewijzigd door TheZeroorez op 01-08-2007 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb hem nog niet gedefragmenteerd, zal ik zeker nu doen. btw al mijn grafische insstellingen staan op low

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samson_1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-05 22:04
Heb sinds kort ook redelijk wat problemen met COD2.
Sinds kort start m'n COD2 op in het Duits 8)7 :?
Heb lang op 1.3 gespeelt, maar door da K**** punkbusters wordt ik op elke server gekickt ;(
Heb em nu opnieuw geinstalled, alle saved games en profiles verwijderd en wat blijkt, start ie opnieuw op in het Duits |:( |:( |:(
Weet iemand hoe ik dit kan verhelpe????

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Cache legen, en anders een cfg aanpassen waardoor je engels fixeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 06-06 23:24
zit ook ff naar dit spel te kijken wegens gebrekt aan andere (nieuwere) spellen, maar die screenshots zien er toch niet uit:? Het spel is pas een jaar oud dus volgensmij zou dat best wel beter moeten kunnen toch:? Ik vind die graphs meer à la 2001 ofzo :/ Zelfs BF2 ziet er beter uit, en die is uit 2003 ofzo..

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-06 12:41

Remi

Moo!

FireFoz schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 18:01:
zit ook ff naar dit spel te kijken wegens gebrekt aan andere (nieuwere) spellen, maar die screenshots zien er toch niet uit:? Het spel is pas een jaar oud dus volgensmij zou dat best wel beter moeten kunnen toch:? Ik vind die graphs meer à la 2001 ofzo :/ Zelfs BF2 ziet er beter uit, en die is uit 2003 ofzo..
Mwah dat valt wel mee, BF2 is 4 maandjes ouder dan COD2. Allebei stammen ze uit 2005.
Vergeet niet dat CoD 2 nog op de Quake III engine draait en die is niet echt nieuw. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
FireFoz schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 18:01:
Het spel is helemaal niet een jaar oud, denk persoonlijk al een jaar of 2, heb verder geen zin om dit na te gaan zoeken :)

Graphics zien er in mijn ogen nog zeer gelikt uit. Zelfs huidige high-end videiokaarten hebben nog moeite om dit spel met alles op maximale details en AA en AF op de hoogste instellingen te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 06-06 23:24
ok na het even gespeeld te hebben ziet het er inderdaad niet zo slecht uit als de screens doen vermoeden:) Het loopt hier overigens echt als een speer, met alles op de hoogste instellingen... (Q6600, 8800GTS 320mb).

Wat wel vet is is als je de armies op insane zet, dan lopen er bestwel wat gasten op het slachtveld rond :)

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156051

Anoniem: 228236 schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 17:24:
Heb trouwens een adsl verbinding die aangeeft uitstekend verbonden te zijn 54mbps.
Als ik het goed begrijp heb je een draadloze verbinding?

CoD2 loopt niet lekker op een draadloze internet verbinding. Sluit je PC aan met een netwerk kabel en je zult zien dat het probleem is opgelost! 8)
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste