Sinds vandaag crashed mijn CoD2, er zijn vandaag 7 updates binnen gekomen voor Windows 7 en ik denk dat het daar aan ligt, hiervoor nog nooit problemen gehad.
iemand die dit kan bevestigen?
Verwijderd
hier ook geen last van draai op win 7 home premiumskizo0 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 19:02:
Sinds vandaag crashed mijn CoD2, er zijn vandaag 7 updates binnen gekomen voor Windows 7 en ik denk dat het daar aan ligt, hiervoor nog nooit problemen gehad.
God does not play dice
Verwijderd
Verwijderd
das weer een nadeel van dedi's dan maar goed zijn er nog plenty over en anders mt je je beklag maar doen bij zn mod-AzErTy- schreef op maandag 21 juni 2010 @ 20:26:
Bah, net op mijn favoriete server van de laatste paar weken geband.
Heel mijn team staat rond de 20/35 kill death ratio en ik stond aan de leiding met 60/20 maar we waren dus zwaar aan het verliezen. Kill ik 3* achter elkaar vrij snel een noob die ik op die server nog niet tegen gekomen was. Zegt ie doodleuk "enjoying your wallhack?" Euh ik kan je de eerste keer horen lopen.... 2de keer zie ik kogels voorbij zoeven en een rode dot op mijn minimap ja duh dat ik dan weet dat ie achter de muur staat en 3 was spawn kill.
Net als ik typ dat ik niet weet waarover ie het heeft wordt ik doodleuk geperma banned
Ben echt enorm pissed atm
Verwijderd
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Zijn volgens mij nog wel voldoende rifle only servers. Een server zonder mods en wapen restricties is moeilijker te vinden.Roodey schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:01:
Gisteren COD 2 weer eens geïnstalleerd. MP was down, maar via de console naar een IP connecten werkt wel. Wat heb ik genoten!![]()
Geen rank, geen perks, geen killstreaks. Gewoon puur natuur fraggen/knalluh/sprayen!
Zelf tijdje rifle only gespeeld met de Kar98K en de Enfield. Ging redelijk tegen de Thompsons en MP44's.
Ik zie mijzelf hier wel de nodige uurtjes weer insteken. Nu nog een rifle only server vinden.
Deze game op full hd en alles op high kan mijn laptop wel aan![]()
TIP: Installeer het zelf ook weer eens
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Verwijderd
Wij spelen het hier op het werk nog wel eens in de pauze, altijd dikke pret met zo'n lekkere basic shooterRoodey schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:01:
Gisteren COD 2 weer eens geïnstalleerd. MP was down, maar via de console naar een IP connecten werkt wel. Wat heb ik genoten!![]()
Geen rank, geen perks, geen killstreaks. Gewoon puur natuur fraggen/knalluh/sprayen!
Zelf tijdje rifle only gespeeld met de Kar98K en de Enfield. Ging redelijk tegen de Thompsons en MP44's.
Ik zie mijzelf hier wel de nodige uurtjes weer insteken. Nu nog een rifle only server vinden.
Deze game op full hd en alles op high kan mijn laptop wel aan![]()
TIP: Installeer het zelf ook weer eens
Kan ik solliciteren?Verwijderd schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:16:
[...]
Wij spelen het hier op het werk nog wel eens in de pauze, altijd dikke pret met zo'n lekkere basic shooter
Verwijderd
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq