• skizo0
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 23-03 15:36
Sinds vandaag crashed mijn CoD2, er zijn vandaag 7 updates binnen gekomen voor Windows 7 en ik denk dat het daar aan ligt, hiervoor nog nooit problemen gehad.

iemand die dit kan bevestigen?

• VonWiking
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 30-10-2010
Net een potje gespeeld, geen last van crashes.
Draai op Win7 64bit ultimate.

Offtopic:

Heerlijk spel alleen jammer van het ontbreken van sprint en
hardcore mode.

• hendrilankamp
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 10:21
skizo0 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 19:02:
Sinds vandaag crashed mijn CoD2, er zijn vandaag 7 updates binnen gekomen voor Windows 7 en ik denk dat het daar aan ligt, hiervoor nog nooit problemen gehad.

iemand die dit kan bevestigen?
hier ook geen last van draai op win 7 home premium

• -AzErTy-
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 29-11 18:21
Bah, net op mijn favoriete server van de laatste paar weken geband.
Heel mijn team staat rond de 20/35 kill death ratio en ik stond aan de leiding met 60/20 maar we waren dus zwaar aan het verliezen. Kill ik 3* achter elkaar vrij snel een noob die ik op die server nog niet tegen gekomen was. Zegt ie doodleuk "enjoying your wallhack?" Euh ik kan je de eerste keer horen lopen.... 2de keer zie ik kogels voorbij zoeven en een rode dot op mijn minimap ja duh dat ik dan weet dat ie achter de muur staat en 3 was spawn kill.

Net als ik typ dat ik niet weet waarover ie het heeft wordt ik doodleuk geperma banned
Ben echt enorm pissed atm :(

God does not play dice

• WinAl
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 02-05-2017
omdat Cod2 de multiplayer het vertikte om destijd op vista te draaien moest ik overstappen naar een andere shooter, toen ff CSS gesteeld maar wat was dat toche en rotgame. daarna maar mw2 gekocht, in het begin wel leuk nu allemaal van die naabs.

vroeger op xp vet veel cod2 gedaan dedi's blijven gewoon het beste. die zelfgemaakte maps was ook een pluspunt te noemen :)

• WinAl
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 02-05-2017
-AzErTy- schreef op maandag 21 juni 2010 @ 20:26:
Bah, net op mijn favoriete server van de laatste paar weken geband.
Heel mijn team staat rond de 20/35 kill death ratio en ik stond aan de leiding met 60/20 maar we waren dus zwaar aan het verliezen. Kill ik 3* achter elkaar vrij snel een noob die ik op die server nog niet tegen gekomen was. Zegt ie doodleuk "enjoying your wallhack?" Euh ik kan je de eerste keer horen lopen.... 2de keer zie ik kogels voorbij zoeven en een rode dot op mijn minimap ja duh dat ik dan weet dat ie achter de muur staat en 3 was spawn kill.

Net als ik typ dat ik niet weet waarover ie het heeft wordt ik doodleuk geperma banned
Ben echt enorm pissed atm :(
das weer een nadeel van dedi's dan maar goed zijn er nog plenty over en anders mt je je beklag maar doen bij zn mod :) meeste servers hadden ook een website ^^

• razerfreak
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 24-07-2011
je standaard fps staat op 125 dacht ik zo ongeveer
ik heb altijd mijn max. fps op 1000 staan dan geeft hij de maximale fps die je beestje heeft,
maar dan word hij wel zeer heet maar je prestaties gaan omhoog ,
ook handig is om /cg_drawfps 1 te zetten dan kan je ook je fps zien ingame,
misschien is dit handig voor jullie ik heb geen idee.
gr mark

M-adness productions

• blueice85
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 26-11 22:43
default fps staat gelocked op 90 meestal is dat in praktijk 60 omdat hij vsync aanzet :)

• etienne100
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 29-11 21:01
iemand ervaring met het volgende probleem?;

Tijdens het online spelen kwam er een melding van een "security problem" en de server ging dicht. Daarna had ik ineens rank/level 70 terwijl ik eerst nog lieutenant was. Ook alle wapens en callstreaks ect waren ineens unlocked. Kan nu ook niet meer spelen (heel even dan maar dan is de connection weer "closed")

• steveman
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 16:16

steveman

Comfortabel ten onder

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? ­čĆü ipv kruis!

• Roodey
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 18:11
Gisteren COD 2 weer eens geïnstalleerd. MP was down, maar via de console naar een IP connecten werkt wel. Wat heb ik genoten! _/-\o_

Geen rank, geen perks, geen killstreaks. Gewoon puur natuur fraggen/knalluh/sprayen!
Zelf tijdje rifle only gespeeld met de Kar98K en de Enfield. Ging redelijk tegen de Thompsons en MP44's.
Ik zie mijzelf hier wel de nodige uurtjes weer insteken. Nu nog een rifle only server vinden.
Deze game op full hd en alles op high kan mijn laptop wel aan :P

TIP: Installeer het zelf ook weer eens 8)

• Gundogan
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 18:48

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Roodey schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:01:
Gisteren COD 2 weer eens geïnstalleerd. MP was down, maar via de console naar een IP connecten werkt wel. Wat heb ik genoten! _/-\o_

Geen rank, geen perks, geen killstreaks. Gewoon puur natuur fraggen/knalluh/sprayen!
Zelf tijdje rifle only gespeeld met de Kar98K en de Enfield. Ging redelijk tegen de Thompsons en MP44's.
Ik zie mijzelf hier wel de nodige uurtjes weer insteken. Nu nog een rifle only server vinden.

Zijn volgens mij nog wel voldoende rifle only servers. Een server zonder mods en wapen restricties is moeilijker te vinden. :)

i7 4790K, 16GB, ASUS Z97-K, R9 Fury

• Anoniem: 93248
  • Registratie: september 2003
  • Niet online
Roodey schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:01:

Wij spelen het hier op het werk nog wel eens in de pauze, altijd dikke pret met zo'n lekkere basic shooter :)

• Roodey
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 18:11
Anoniem: 93248 schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:16:
[...]

Wij spelen het hier op het werk nog wel eens in de pauze, altijd dikke pret met zo'n lekkere basic shooter :)
Kan ik solliciteren? ;w

@ Gundogan, genoeg rifle only gevonden op een website.
Hopelijk zitten er vanavond ook nog spelers in ;)

• derjarjarbinks
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online
Heeft iemand dit spel werkend gekregen op een 4k scherm via steam? Ik krijg de SP aan het werk, maar de MP nog niet. Ondanks diverse oplossingen te proberen zoals vermeld in google resultaten.

Als ik de MP opstart, dan word het scherm zwart en gebeurt er verder niks. De SP opstarten gaat wel prima.

Schrik

• Dikkemeuk
  • Registratie: augustus 2019
  • Laatst online: 31-08-2019
Hallo mensen, zijn er nog steeds mensen die dit spel spelen? Er zijn nog steeds leuke servers met actieve spelers en aangepaste zombiemodus.

Het spel is nog niet dood :)
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee