Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriek
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 22:53

Patriek

edit koning

The Zep Man schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 01:07:
[...]
Lees de wet eerst voordat je vragen stelt (het antwoord staat erin) en een mening erover vormt. Die wet is er juist omdat het soms onmogelijk is om artikelen in een showroom uit te proberen.
Nee ik ga me dr niet in verdiepen, want ik vind het sowieso geen stijl.
De wet is er afaik om consumenten te beschermen tegen impulsaankopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
wat doen jullie uberhaupt moeilijk over een muismat?
je weet toch wel wat voor materiaal je zelf fijner vind, qua prestaties zal het allemaal zo goed als niks schelen dus voor die paar frags meer of minder hoef je het niet te doen...is een kwestie van gewenning.
ik persoonlijk vind een stoffen muismat veel fijner dan glas/kunststof/staal of wat dan ook, ik ga die dan ook niet eens testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
Thrills33ka schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 04:13:
wat doen jullie uberhaupt moeilijk over een muismat?
je weet toch wel wat voor materiaal je zelf fijner vind, qua prestaties zal het allemaal zo goed als niks schelen dus voor die paar frags meer of minder hoef je het niet te doen...is een kwestie van gewenning.
ik persoonlijk vind een stoffen muismat veel fijner dan glas/kunststof/staal of wat dan ook, ik ga die dan ook niet eens testen
Omdat sommige mensen verder kijken dan hun neus lang is? :O
Je kunt wel gewend zijn aan de muismat die al tijden gebruikt, maar dat betekent niet dat er een andere mat te vinden is die je misschien wel fijner vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Ik heb mijn Icemat black 2nd edition verkocht en heb nu een Steelpad QCK & Steelpad 4D icm een Logitech mx510.

- Heerlijk die QCK, lekker dun en glijdt behoorlijk goed voor een stoffen muismat. Hij is tevens te behandelen met silliconespray, waardoor hij nog minder weerstand leverd. Deze mat hoor je nauwelijks

- De 4D werkt inderdaad niet lekker op de gladde kant met een optische muis. De want oneffener kant glijdt des te soepeler en maakt lang niet zoveel herrie als de icemat, doch duidelijk iets meer dan dan QCK. Na behandeling met silliconespray is de weerstand sterk verlaagd, misschien voor sommigen wel té laag!

Kortom met deze, of één van deze muismatten doe je een super aankoop (respectievelijk 6,50 voor de QCK en 15,50 voor de 4D).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook al een tijdje een 4D icm Diamondback, werkt heerlijk en optisch ftw natuurlijk. Alleen even oppassen bij die 4D dat het antislip matje niet blijft plakken aan de onderkant, in mijn geval de gladde kant. Hij zit echt muurvast vastgeplakt en waarschijnlijk krijg ik hem er niet meer af zonder heel veel restjes van de antislip mat achter te laten op de gladde kant. Geen idee hoe het komt trouwens, denk de hitte.

• Patriek

Patriek

edit koning

Razer komt met een nieuwe lasersensor, die niet zou moeten skippen; de 3G Laser Sensor
Eerste muis die er gebruik van gaat maken; de nieuwe Razer Lachesis.

Afbeeldingslocatie: http://www.razerzone.com/images/lachesis_3.jpg

Ziet er wat mij betreft allemaal geweldig uit! Laten we de ESR Mousescore afwachten :)
Iig weer een symetrische vorm, wat ik zeker (als linkshandige) weet te waarderen!
Alleen heeft het iets weg van de Boomslang vorm, en die vond ik helemaal niet prettig.

[ Voor 20% gewijzigd door Patriek op 23-08-2007 19:41 ]

Verwijderd

Mijn g5 van logitech voelt soms erg weird aan. Bijv. in warcraft 3 lagged hij als een gek, ook in Bioshock voelt hij niet echt direct aan. Ik las dat dit maybe aan mn video kaart kon liggen iets met prerenderen, ik heb een 8800 ultra. Een echte fix heb ik nog niet gevonden.

• Patriek

Patriek

edit koning

Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 20:11:
Mijn g5 van logitech voelt soms erg weird aan. Bijv. in warcraft 3 lagged hij als een gek, ook in Bioshock voelt hij niet echt direct aan. Ik las dat dit maybe aan mn video kaart kon liggen iets met prerenderen, ik heb een 8800 ultra. Een echte fix heb ik nog niet gevonden.
Als je muis gewoon goed werkt in windows, dan ligt het iig niet aan de muis. Bioshock behandeld de muisinvoer gewoon crappy (of iig in de demo hier), absurde acceleratie in het menu. Van Warcraft heb ik geen verstand, maar zorg dat V-sync en zaken als mouse smoothing uit staan in het spel. Je kunt ook in je videokaartdriver V-sync uit forceren. Het ligt idd meestal aan een instelling gerelateerd aan het renderen.

[ Voor 18% gewijzigd door Patriek op 23-08-2007 20:52 ]

• Patriek

Patriek

edit koning

Ook SteelSeries stapt in de muizenbiz, met de Ikari. Die komt in zowel een LED- als laseruitvoering.
Zal nog wel een tijdje op zich laten wachten, Q4 dit jaar staat op de site, aan de pics is ook te zien dat ze nog niet ver zijn (zijn nep).

[ Voor 24% gewijzigd door Patriek op 23-08-2007 20:52 ]

• SuX DeLuXe
Patriek schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 19:27:
Razer komt met een nieuwe lasersensor, die niet zou moeten skippen; de 3G Laser Sensor
Eerste muis die er gebruik van gaat maken; de nieuwe Razer Lachesis.

[afbeelding]

Ziet er wat mij betreft allemaal geweldig uit! Laten we de ESR Mousescore afwachten :)
Iig weer een symetrische vorm, wat ik zeker (als linkshandige) weet te waarderen!
Alleen heeft het iets weg van de Boomslang vorm, en die vond ik helemaal niet prettig.
lijkt me idd een fijne muis, maar toch ff de reviews afwachten...
ik zit nu toch nog met een 2 weken oude G5 V2...maar bij de G5 stoor ik me aan het scrollwiel, en krijg ik kramp bij langdurig gebruik (RSI?)
ook is de G5 niet 100 % precies zoals een optische, misschien komt daar hiermee verandering in

• Patriek

Patriek

edit koning

Thrills33ka schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 21:05:
[...]

lijkt me idd een fijne muis, maar toch ff de reviews afwachten...
idd verstandig, Razer kennende. Meestal zijn de eerste batches slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand ervaring met een mx518 icm een steelpad qck of een steelpad 4d?
ik ben namelijk van plan om 1 van deze combinaties te kopen, maar ik twijfel nog omdat er bij de qck staat dat hij voor lowspeed muizen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-01 23:25
Thrills33ka schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 21:05:
[...]

ik zit nu toch nog met een 2 weken oude G5 V2...maar bij de G5 stoor ik me aan het scrollwiel, en krijg ik kramp bij langdurig gebruik (RSI?)
ook is de G5 niet 100 % precies zoals een optische, misschien komt daar hiermee verandering in
Ik had ook de eerste paar weken last bij langduring gebruik van de G5. Je moet echt wennen aan de vorm. Nu is het perfect en heb ik er geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samson_1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-05 22:04
Wow die nieuwe Razer Lachesis ziet er strak uit. Kan niet wachte tot ie uitkomt.
Alleen de prijs is iets te hoog naar m'n goesting
Op razerzone is de adviesprijs 69,99$ :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markicks
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:56
Samson_1990 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 12:30:
Alleen de prijs is iets te hoog naar m'n goesting
Op razerzone is de adviesprijs 69,99$ :s
Je moet er toch wat voor over hebben hè, je oude muis in de verkoop en je hebt de helft al weer binnen. :)

Ik ga ook eerst de reviews afwachten en hem even proberen in de Mediamarkt. Even kijken of hij fijn in de hand ligt. Ik heb de DeathAdder daar ook geprobeerd en die is naar mijn mening fijner dan de Copperhead die ik nu heb. Maar nu ik deze muis zie wacht ik nog even met overstappen. :P

system setup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 10:34:
heeft iemand ervaring met een mx518 icm een steelpad qck of een steelpad 4d?
ik ben namelijk van plan om 1 van deze combinaties te kopen, maar ik twijfel nog omdat er bij de qck staat dat hij voor lowspeed muizen is.
Gast omfg lees eens enkele post omhoog, daar heb ik uitgebreid verteld over de 4D en QCK icm een mx510 (nagenoeg zelfde als de mx518 alleen iets minder dpi).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik heb een mx518 en een QcK, en speel ultra-highsens. En moet eerlijk zeggen dat het (in de meeste games) gewoon behoorlijk enorm goed gaat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriek

Patriek

edit koning

TheZeroorez schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 20:59:
Ik heb een mx518 en een QcK, en speel ultra-highsens. En moet eerlijk zeggen dat het (in de meeste games) gewoon behoorlijk enorm goed gaat :+
Theoretisch gezien zou je beter af zijn met een kleinere muis en een hardere mat, met een nog lagere frictie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Praktisch gezien heb ik grote (lange) handen, en wil ik niet met kromme vingers werken. Verder is een zachte mat juist lekker voor het desktopwerk, en heb je geen last van slijtende polsen/pads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
@The_Zeroorez

Helemaal juist / mee eens. :)

Ik heb ook meerdere harde matten gehad (Steelpad 3S, Steelpad S&S, mTw pad) en voor een tijdje is het leuk, maar een goede stoffen pad (zoals de Qpad die ik tijden gebruik) is toch veel fijner om voor een langere tijd (dus ook voor al het desktopwerk) te gebruiken.

[ Voor 5% gewijzigd door Aham brahmasmi op 26-08-2007 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal
  • Laatst online: 17-09 14:14

DonMetal

Doet Iets Met Media

TheZeroorez schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 19:13:
Praktisch gezien heb ik grote (lange) handen, en wil ik niet met kromme vingers werken. Verder is een zachte mat juist lekker voor het desktopwerk, en heb je geen last van slijtende polsen/pads.
Mede hierom heb ik een Steelpad QcK Heavy, dat is echt een verademing

Joejoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga zeker weten de razer diamondback 3g kopen. Alleen hij is al uitverkocht (bij muizenshop.nl) voordat hij beschikbaar was :? Nu moet ik nog een maand wachten. Heeft iemand al ervaring met de DB 3g of weet iemand of een 3g sensor het goed doet op een bureau of een bepaalde soort muismat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriek

Patriek

edit koning

TheZeroorez schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 19:13:
Ook mee eens :) Ik ga alleen zelf altijd van het gamen uit. Daar vind ik een geschikte muismat belangrijk voor, niet voor gewoon desktopwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriek

Patriek

edit koning

Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 00:40:
Ik ga zeker weten de razer diamondback 3g kopen. Alleen hij is al uitverkocht (bij muizenshop.nl) voordat hij beschikbaar was :? Nu moet ik nog een maand wachten. Heeft iemand al ervaring met de DB 3g of weet iemand of een 3g sensor het goed doet op een bureau of een bepaalde soort muismat?
De 3G sensor waar jij het over hebt werkt met een LEDje, qua leesbaarheid doet die `t prima met zo`n beetje alle matten. Dus je bent vrij te kiezen wat bij je favoriete gametype/muisstijl/sens past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online
Ik heb nu een MX1000, echt een heerlijke muis, alleen 1 minpunt: Soms vergeet ik hem op te laden, en dan istie leeg....

Daarom zoek ik nu een andere muis:
De Razer Deathadder > Mooi!! Blijkt erg goed te zijn!
De Logitech G5 > Ongeveer zelfde vorm als mijn MX1000, alleen VERSCHRIKKELIJK lelijk :) .

Dus ik ga denk ik voor de Deathadder. Tenzij iemand ander mij iets aanraad (ik ben rechtshandig, en wil eigenlijk wel een rechtshandige muis :) ). Het mooie van deze muis vind ik dat hij een hele bolle rug heeft, wat ik erg fijn vind. Ook zijn 2 zijknoppen een must :) .
Nu wil ik ook een muismat, alleen waar ik bang voor ben is dat die gaat glijden over mijn bureau. Ik muis nu gewoon op het bureau zelf (hout, met een plastic laagje, best fijn eigenlijk, maar dit ben ik gewend). Nu zag ik dus een productreview over een muismat (ben naam kwijt) die XXXL was, hij ging dus helemaal onder het keyboard door.

Wat raden jullie mij aan? Ik heb het liefst een lage weerstand, maar niet Ultra laag.

[ Voor 6% gewijzigd door TheJVH op 27-08-2007 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markicks
Zou je niet even wachten op de Razer Lachesis? Die lijkt me echt ontzettend fijn. En anders kun je ook altijd nog voor de DeathAdder gaan.

Die muismat review is van mij. O-) Ik geniet nog steeds van de muismat, mijn Copperhead glijdt er moeiteloos over heen. Echt een aanrader. De volledige naam is Corepad C1 XXXL Deskpad te bestellen op www.cyes.eu :)

system setup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
die Corepad C1 XXXL heb ik zelf ook al een tijd 8)
bij een paar webshops is die te verkrijgen, d8 ook salland
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i/productsurvey/5096/3532.jpg
ben er wel tevreden mee, is een stoffen muismat en werkt prima met een G5 in ieder geval
ik zou wel ff wachten op die Razer Lachesis, denk dat ik die ook ga halen als die uit is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Dat is geen muismat meer, maar een bureau-mat! :D
Ik zie het nut er eerlijk gezegd niet van in; je hebt geen grote mat nodig om je pols (van de hand waarmee je muist) ook op de mat te laten rusten. Mijn Qpad (MidSens) verschuift nooit dus groter hoeft hij niet te zijn dan de ~33x26 cm die hij meet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Nu online
Nee, die nieuwe Razer lijkt me helemaal niets, die vorm lijkt me echt niet fijn. Ook ga ik hem een pas over een tijdje kopen (eerst nieuwe mobiel + Geluidskaart :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markicks
Killzone schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 12:19: Het mooie van deze muis vind ik dat hij een hele bolle rug heeft, wat ik erg fijn vind. Ook zijn 2 zijknoppen een must :)
Kijk nou eens naar de Lachesis, precies wat je wilt toch?

system setup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Aham brahmasmi schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 13:36:
Dat is geen muismat meer, maar een bureau-mat! :D
Ik zie het nut er eerlijk gezegd niet van in; je hebt geen grote mat nodig om je pols (van de hand waarmee je muist) ook op de mat te laten rusten. Mijn Qpad (MidSens) verschuift nooit dus groter hoeft hij niet te zijn dan de ~33x26 cm die hij meet.
ik zeg ook niet dat het pure noodzaak is...
maar het is wel fijn, je kunt iig niet meer van de muismat glijden met je muis :P
voor de rest, het is lekker warm voor je armen en verschuift niet, voor de rest is het niet noodzakelijk maar ik vind het wel fijn

• Patriek

Patriek

edit koning

de volgende link is niet geschikt voor gevoelige kijkers
weer een nieuwe muis

[ Voor 50% gewijzigd door Patriek op 30-08-2007 02:41 ]

• TheJVH
  • Nu online
Markicks schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 14:13:
[...]

Kijk nou eens naar de Lachesis, precies wat je wilt toch?
Hmm, vind het maar een rare foto, als ik een andere foto bekijk ziet hij er heel anders uit...
Naja, ik kijk wel even.

• SuX DeLuXe
die Lachesis lijkt me echt wel fijn hoor, lekker groot...
de G5 V2 die ik nu bezit, valt ook wel een en ander op aan te merken maarja, ik wacht het wel even af maar als de reviews goed zijn: kopen die handel

[ Voor 17% gewijzigd door SuX DeLuXe op 30-08-2007 16:18 ]

• Markicks
Thrills33ka schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 16:18:
maar als de reviews goed zijn: kopen die handel
My thoughts... :9

system setup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 16:15
Vraagje, (kon met de search zo snel geen antwoord vinden)

Ik heb een Logitech G7 icm. een S&S Steelpad. Nu waren na een jaartje gamen de voetjes van de G7 aan vervanging toe en heb ik Steelpad padsurfers gekocht en deze onder de muis bevestigd. Tot mijn grote verbazing zijn na 3 weken intensief gamen de pads al versleten (de muis maakt weer een schuivend geluid).

Mijn vraag is dus, welke pads gebruiken jullie voor je G7 ?

[ Voor 3% gewijzigd door MochiGohan op 31-08-2007 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Hyperglides. De beste teflonvoetjes die te krijgen zijn (voor alle populaire modellen Logitech, Razer en MS muizen). Je krijgt ze in setjes van 2. De S&S is wel een harde en grove mat, waardoor je voetjes veel sneller zullen slijten dan op een goeie stoffen mat. Voor 7 euro kun je waarschijnlijk wel een jaar vooruit, tenzij je echt heel erg veel uren per dag intensief gamed.

[ Voor 58% gewijzigd door Aham brahmasmi op 31-08-2007 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriek

Patriek

edit koning

MochiGohan schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:25:
Vraagje, (kon met de search zo snel geen antwoord vinden)

Ik heb een Logitech G7 icm. een S&S Steelpad. Nu waren na een jaartje gamen de voetjes van de G7 aan vervanging toe en heb ik Steelpad padsurfers gekocht en deze onder de muis bevestigd. Tot mijn grote verbazing zijn na 3 weken intensief gamen de pads al versleten (de muis maakt weer een schuivend geluid).

Mijn vraag is dus, welke pads gebruiken jullie voor je G7 ?
Heb je de tape of de harde PTFE-voetjes gekocht? Voor de S&S moet je namelijk de laatste hebben.

• Patriek

Patriek

edit koning

vandaag kregen wij de Logitech G9 muis in de winkel... wat een ding... same ol` crappy lasersensor tho

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:48
Patriek schreef op woensdag 12 september 2007 @ 23:56:
vandaag kregen wij de Logitech G9 muis in de winkel... wat een ding... same ol` crappy lasersensor tho
Erg duidelijk weer .... leg eens uit ! ...... dan hebben wij er ook iets aan.

Ik hoop dat je geen verkoper bent in de betreffende winkel.

• SuX DeLuXe
die G9 vind ik er op de een of andere manier niet uitzien...
en ik heb een G5 V2 op dit moment...
ik zie trouwens de nieuwe Razer muis, de Lachesis bij Komplett.nl al staan, verwacht op 12-11
http://www.komplett.nl/k/ki.aspx?sku=340876

dit vind ik wel een interessant muisje

[ Voor 18% gewijzigd door SuX DeLuXe op 19-09-2007 19:29 ]

• Markicks
Ik ook, waarschijnlijk wordt dat een deal. :+

system setup

• Aham brahmasmi
Ik ga toch liever voor een Diamondback G3 denk ik -- heb binnenkort een extra muis nodig.
Ik zat naar de Razer Krait te kijken, maar die is toch wel een aardig stukje kleiner dan de DB, terwijl die al niet groot is. En ik heb behoorlijk grote handen.

Ik moet zeggen dat ik de Lachesis wel oerlelijk vind, met die inham tussen de twee hoofdknoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowillusions
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-07-2024
Hallo,

Ik ben opzoek naar een goede gamer muis die goed reageert bij FPS games etc etc... ik zit te twijfelen tussen de logitech G7 en G9 en de logitech MX Revolution, mja mijn vraag is nou wat is een betere keuze voor me als ik de muis vooral voor het gamen koop, de 1 zegt dat de G7 een betere keus is maar die is opeens nergens meer te verkrijgen... De ander zegt weer de MX Revolution en de ander weer de G9, hopelijk kunnen jullie me een beetje helpen...

vervolg op: Ik kom er niet uit...
een zeikende mod sloot het topic voor geen fatsoenlijke reden, mja dat terzijde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriek

Patriek

edit koning

shadowillusions schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 18:35:
Hallo,

Ik ben opzoek naar een goede gamer muis die goed reageert bij FPS games etc etc... ik zit te twijfelen tussen de logitech G7 en G9 en de logitech MX Revolution, mja mijn vraag is nou wat is een betere keuze voor me als ik de muis vooral voor het gamen koop, de 1 zegt dat de G7 een betere keus is maar die is opeens nergens meer te verkrijgen... De ander zegt weer de MX Revolution en de ander weer de G9, hopelijk kunnen jullie me een beetje helpen...
Sowieso raad ik draadloze muizen af voor het gamen, omdat deze ten eerste zwaarder zijn/lomper bewegen vanwege de accu, ten tweede omdat de polling niet zo hoog is/kan.

Ik raad zo veel mogelijk de muizen met lasersensor af. Waarom? Die presteren slechter dan de bekende LED-sensors, dit is wetenschappelijk bewezen. Alleen als je een hoge sens hebt (laten we zeggen <10cm/360) kan ik `m aanraden vanwege de ietswat hogere resolutie (aantal dpi) en omdat je dan niet zo snel last zult hebben van een skippende lasersensor (wat vooral optreed op hogere snelheden, wat een low sens speler bereikt).

Mijn aanraders zijn dan ook de Logitech MX518 (rechtshandigen), Razer Diamondback (symetrisch), Krait (symetrisch) en Deathadder (rechtshandigen).
Mocht je TOCH perse een lasermuis willen hebben, neem dan een G3 of G5, eventueel G9 - vorm is persoonlijk

Binnenkort komt Razer met hun nieuwe G3-LED-sensor muizen en nieuwe lasersensor in de Lachesis die niet zou moeten skippen.
een zeikende mod sloot het topic voor geen fatsoenlijke reden, mja dat terzijde...
Staat toch een duidelijke reden bij?

[ Voor 21% gewijzigd door Patriek op 02-10-2007 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
shadowillusions schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 18:35:
Hallo,

G7 en G9.... :+
Pak dan de nieuwe Razer muis, de Lachesis...ik heb nu ook een G5 maar ben niet echt onder de indruk, de laser engine is vrij brak en het scrollwiel zuigt enorm, + de muis is heel zwaar. (ook zonder gewichtjes) allemaal onnodige onzin.
En die G9 lijkt me persoonlijk maar weer zo'n lomp enorm ding, hij ziet er iig wel zwaar uit, die nieuwe Razer muis komt over een week of 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Thrills33ka schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 00:36:
[...]

G7 en G9.... :+
Pak dan de nieuwe Razer muis, de Lachesis...ik heb nu ook een G5 maar ben niet echt onder de indruk, de laser engine is vrij brak en het scrollwiel zuigt enorm, + de muis is heel zwaar. (ook zonder gewichtjes) allemaal onnodige onzin.
En die G9 lijkt me persoonlijk maar weer zo'n lomp enorm ding, hij ziet er iig wel zwaar uit, die nieuwe Razer muis komt over een week of 2
Ik kan je vertellen dat de G9 super is :) ik heb hem nu een week ..... hij is echt niet lomp en de laser werkt geweldig.
Voor de rest kan ik alleen maar zeggen dat het een "persoonlijke" smaak is wat voor muis je neemt..... b.v. ik vind Razer echt een baggermuis.... dingen vallen al uitelkaar als je ze uit de verpakking haalt.. en de drivers zijn nog meer bagger.... maar goed alles is een persoonlijke smaak.

[ Voor 18% gewijzigd door RoaDHouse op 03-10-2007 02:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markicks
RoaDHouse schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 02:51:
[...]

Ik kan je vertellen dat de G9 super is :) ik heb hem nu een week ..... hij is echt niet lomp en de laser werkt geweldig.
Voor de rest kan ik alleen maar zeggen dat het een "persoonlijke" smaak is wat voor muis je neemt..... b.v. ik vind Razer echt een baggermuis.... dingen vallen al uitelkaar als je ze uit de verpakking haalt.. en de drivers zijn nog meer bagger.... maar goed alles is een persoonlijke smaak.
Dat is inderdaad persoonlijke smaak, ik zelf heb nooit problemen gehad met Razer en heb hem nu al een heel tijdje! Misschien gewoon bad luck? 8)7

system setup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowillusions
Ik denk dat ik toch ga voor de G9 ondanks ze afschuwelijke look, veel mensen zeggen dat de laser engine veel beter werkt dan voorgaande modellen, en andere merken trekken mij niet zo erg, kvind die modellen nog lelijker en vind er weinig reviews over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
[...]

heb zelf nog nooit een Razer gehad, maar de ene muis is de andere niet?
de G5 had bijvoorbeeld een waardeloos scrollwiel, dat is bij de G9 weer veranderd. Ik vind de nieuwe muis van Razer (Lachesis) wel heel goed uitzien qua vorm en hij is maar 128 gram volgens de specs...ik vind de G5 al zo zwaar en dik :+ Logitech is wel kwaliteit enzo maar kan altijd beter. Ik heb ook met de Copperhead bij een vriend van me gespeeld, is ook een goeie muis hoor. Drivers gebruik ik eigelijk toch zo goed als niet.
Vind de vorm en indeling van de G9 gewoon een beetje wazig, knopjes op rare plekken enzo
kan natuurlijk in de praktijk heel fijn zijn, maar ik geef toch eens een ander merk de kans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
[...]

Zeker ooit een Boomslang gehad en nooit een recente muis van Razer geprobeerd?
Ik heb twee Diamondbacks, allebei intensief mee gegamed, nu alleen nog maar voor werk, maar ze werken allebei nog perfect. De bouwkwaliteit vind ik geweldig. Nog geen piepje of kraakje te horen bij de knoppen, muiswiel doet het nog steeds even soepel en betrouwbaar. Mijn oude Logitech MX500 was ook een goeie muis, maar is toch een heel stuk sneller versleten; lak weggesleten, gladde plekken op de knoppen, knoppen die een sterk verminderde feedback geven (eigenlijk te soepel klikken).

Met de Razer drivers heb ik nog nooit problemen ondervonden, behalve dat ondanks dat dit volgens de changelog gefixed zou moeten zijn, de drivers nog steeds niet werken als je de muis in een andere USB-poort inplugt dan op degene waarop hij geinstalleerd was.

offtopic:
"Persoonlijke smaak" is nogal dubbel-op, vind je niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Aham brahmasmi schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 23:16:
[...]

Ik heb twee Diamondbacks, allebei intensief mee gegamed, nu alleen nog maar voor werk, maar ze werken allebei nog perfect. De bouwkwaliteit vind ik geweldig. Nog geen piepje of kraakje te horen bij de knoppen, muiswiel doet het nog steeds even soepel en betrouwbaar. Mijn oude Logitech MX500 was ook een goeie muis, maar is toch een heel stuk sneller versleten; lak weggesleten, gladde plekken op de knoppen, knoppen die een sterk verminderde feedback geven (eigenlijk te soepel klikken).

Met de Razer drivers heb ik nog nooit problemen ondervonden, behalve dat ondanks dat dit volgens de changelog gefixed zou moeten zijn, de drivers nog steeds niet werken als je de muis in een andere USB-poort inplugt dan op degene waarop hij geinstalleerd was.

offtopic:
Ja, inderdaad ik heb een Boomslang 2000 gehad ( waardeloos ding )...... en ik heb de Deathadder gehad .... ook een rampgeval ..

Boomslang: scrollwiel in 1 dag kapot ..... onhandig ding om mee te gamen ... maar goed dat was 1 van de eerste gamemuizen dus daar wil ik verder niet over doorzeuren.

Toen de Deathadder gekocht .... eerst moest ik 2 updates doen anders was er helemaal niet mee te gamen.... de drivers zorgden ervoor dat games gingen crashen ( bekend probleem ) verder snelle moves in games kan die niet bijhouden. De muis is in mijn ogen ook gewoon een regelrechte copy van de Intelli Explorer 3.0 ( die was nog beter zelfs ) de muis_grip was lager dan de teflon voetjes waardoor de muis een krassend geluid geeft op de muis mat 8)7 ..... advies van razer was: plak een extra setje voetjes onder de muis om dit te voorkomen .... LOL .... sjonge ,,, je moet je kapot schamen als bedrijf zijnde. Voor mij heeft razer compleet afgedaan.

Je kan mij vertellen wat je wil ... de mx_518 is echt een kwaliteitsmuis ... bijna 3 jaar mee gegamed en hij ziet ernog als nieuw uit:)

En nu heb ik de G9 ...... gekocht voor 79 Euro ( nieuw ) en deze werkt gelijk perfect !!!! ook de software/drivers werken perfect.

Ik was ook een beetje nerveus voor een laser_muis.... maar die angst was onterecht... de G9 werkt zeer snel en accuraat zonder maar 1 keer te skippen. En niet alleen dat, maar het ding is multifunctioneel scrollwiel is echt "super" en de feel is echt top..... daarnaast is het een zeer mooie muis om te zien.

Voor alle duidelijkheid .... dit is gewoon mijn mening en als ik de G9 niet goed zou vinden zou ik dat ook gewoon hier vermelden..... ik bekijk de dingen gewoon zonder voorkeur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
toch ga ik een Razer kopen :*)
de Copperhead van een vriend van mij werkt anders prima. Doet totaal niet onder voor mijn G5 V2...kun je net zo goed mee aimen dus dat is sowieso allemaal onzin.
De grip van de G5 vind ik persoonlijk niet zo fijn (van dat schurende materiaal) en het scrollwiel is veel te groot en lomp en maakt ontzettend veel lawaai.
Daarom ga ik toch de Lachesis kopen die er qua vorm perfect uitziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowillusions
Ik heb zojuist de G9 gekocht en wow hijs amazing, hijs super precies, werkt zelfs op GLAS!!! de kleine omhulzing zit super lekker, de gewichtjes zijn super! De drivers en software zijn super! Dit is nou wat ik noem een kwaliteits muis! zoek je een goede gamers muis? DIT IS EM!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
shadowillusions schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 21:48:
Ik heb zojuist de G9 gekocht en wow hijs amazing, hijs super precies, werkt zelfs op GLAS!!! de kleine omhulzing zit super lekker, de gewichtjes zijn super! De drivers en software zijn super! Dit is nou wat ik noem een kwaliteits muis! zoek je een goede gamers muis? DIT IS EM!!!
te zwaar! te dik!
te duur!
Zal misschien best een goede muis zijn, maar ik vind die gewichtjes zo nutteloos. Ik heb ze bij mijn G5 nog nooit gebruikt, de muis is al te zwaar zonder gewichtjes!
De nieuwe Razer muis wordt maar 128 gram 8)

[ Voor 19% gewijzigd door SuX DeLuXe op 04-10-2007 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aham brahmasmi schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 23:16:
[...]

offtopic:
Diamondback hier, heb m al jaren en nog steeds prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowillusions
Thrills33ka schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 22:06:
[...]

te zwaar! te dik!
te duur!
Zal misschien best een goede muis zijn, maar ik vind die gewichtjes zo nutteloos. Ik heb ze bij mijn G5 nog nooit gebruikt, de muis is al te zwaar zonder gewichtjes!
De nieuwe Razer muis wordt maar 128 gram 8)
Je krijgt 2 omhulzingen bij de G9... 1 kleine en 1 grote, de grote zie je altijd op de afbeeldingen maar die zit iets te groot inderdaad dus is de kleine veel lekkerder en is hij hetzelfde formaat als de G7 met die kleine omhulzing, jah te duur... het is maar wat jij ervoor over hebt voor een echte kwaliteits muis... Ik vind em persoonlijk precies zwaar genoeg als ik er 2 gewichtjes in heb van 7gr, mja ik denk dat smaken verschillen maar ik vind dit tot nu toe de beste gamermuis en raad em iedereen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn eerste setje Hyperglides was aan vervanging toe (voorG5) maar 1 setje was onvolledig en daarmee doel ik dat het voetje aan de bovenkant niet de plakselmogelijkheid had , kost niet zoveel maar heb toch geprobeerd deze met wat verschillende lijmen te plakken aan de muis , maar lukt niet .
Heeft iemand misschien een tip hoe ik deze alsnog aan de muis kan bevestigen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:02
grappig dat iedereen praat alsof Razer geen goede producten heeft, terwijl ik juist telkens problemen heb gehad met Logitech en nooit met Razer. Nu aan mn 2e Razer muis (DA) in 5 jaar toe, die oude werkte ook gewoon prima die heb ik een vriend kado gedaan. hiervoor een logitech click, mx310, mx500 en een logitech headset gehad, alle 4 hebben ze meer tijd bij de reperatie gelegen dan dat ik er lekker mee gamede. toen mij voor de 3e keer een nieuwe mx500 werd aangeboden nadat hij weer eens het loodje had gelegd ben ik gelukkig overgestapt op Razer. naast de degelijkheid ook gewoon fijner :)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een diamondback 3g? Volgens mij las ik ergens op de razer website dat de muis in augustus uit kwam. Bij muizenshop.nl en andere bedrijfen staat het telkens uitgesteld :S .En ik wil de muis wel van een nederlandse (internet)winkel kopen omdat je met ideal kan betalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 22:00:
grappig dat iedereen praat alsof Razer geen goede producten heeft, terwijl ik juist telkens problemen heb gehad met Logitech en nooit met Razer. Nu aan mn 2e Razer muis (DA) in 5 jaar toe, die oude werkte ook gewoon prima die heb ik een vriend kado gedaan. hiervoor een logitech click, mx310, mx500 en een logitech headset gehad, alle 4 hebben ze meer tijd bij de reperatie gelegen dan dat ik er lekker mee gamede. toen mij voor de 3e keer een nieuwe mx500 werd aangeboden nadat hij weer eens het loodje had gelegd ben ik gelukkig overgestapt op Razer. naast de degelijkheid ook gewoon fijner :)
Mijn Razer Copperhead is een week nadat de garantie was verlopen mankementen gaan vertonen :X

Als ik rechter muis knop klik dan geeft ie geregeld meerdere inputs (ye was leuk toen ik het net kreeg en in WoW iets van vendor ging kopen voor 90g, gelijk dus 4 gekocht daardoor). Zeer irritant bijv in bioshock als ie 2 of 4 inputs doet en dan weer terug komt waar ik op begon ipv switchen naar plasmids of wapens.

Ook vind ik de vorm eigenlijk niet zo geweldig, hiervoor altijd logitech gehad (zonder problemen overigens met mijn mx510 heeft een paar jaar trouw zijn dienst gedaan). Enige reden dat ik deze haalde was omdat ie me wel beter was kwa reactietijd en ik het wel leuk vond om een nieuwe muis te halen bij me nieuwe PC en toetsenbord.

Door reviews kwam ik dus op Razer Copperhead uit en op het begin was ik wel tevreden, vorm was ff wennen op het begin maar daarna was het ook wel goed. Maar nu dit paar weken word ik wel geirriteerd dus ga ik het liefst maar weer logitech.

Weet alleen nog niet welke, de G9 lijkt me ook een andere rare vorm te hebben van de plaatjes en draadloos wil ik niet. Dus denk ik G5 dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriek

Patriek

edit koning

Waarom geen MX518 DaitoX.nl ? Zeker als je de mx5xx-vorm prettig vind, lijkt me dat de beste keus. Sensor is beter dan de G5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patriek schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 23:30:
Waarom geen MX518 DaitoX.nl ? Zeker als je de mx5xx-vorm prettig vind, lijkt me dat de beste keus. Sensor is beter dan de G5.
Kan ook nog, wel minder dpi en geen on the fly switching. Gebruik momenteel eigenlijk altijd 2000 dpi :/

Kwa vorm zijn ze gelijk verder, maarja even verder kijken. Denk dat ik met beide wel tevreden zou zijn in principe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Waarom geen Razer Lachesis? O-)
Die komt binnekort in de winkels, en de G5 (die ik nu heb) heeft ook zo z'n nadelen, te zwaar + scrollwiel is klote...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrills33ka schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 01:51:
Die komt binnekort in de winkels, en de G5 (die ik nu heb) heeft ook zo z'n nadelen, te zwaar + scrollwiel is klote...
Mjeh, vind de logitech vorm wat lekkerder dus en ja kapot (tenminste kuren) net nadat de garantie over is een week laat ook een vieze smaak in de mond achter.

Ik dacht dat de G5 lichter was dan de mx510 btw zonder gewichtjes? mx510 was wel oke, iets lichter zou wel fijner zijn maar gleed prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:09

The Zep Man

🏴‍☠️

Thrills33ka schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 01:51:
Onthoud dat dit nadelen voor jou zijn.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:52

Zenix

BOE!

DPI zegt ook niet zo heelveel. Ik speel met mijn Copperhead gewoon op 400DPI.
Ben wel blij dat deze copperhead het eindelijk goed blijft doen. 3x is scheeprecht zullen we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 02:37:
[...]

Mjeh, vind de logitech vorm wat lekkerder dus en ja kapot (tenminste kuren) net nadat de garantie over is een week laat ook een vieze smaak in de mond achter.

Ik dacht dat de G5 lichter was dan de mx510 btw zonder gewichtjes? mx510 was wel oke, iets lichter zou wel fijner zijn maar gleed prima.
ik heb ook altijd Logitech gehad tot nu toe, maar de Copperhead van een vriend van mij ligt anders ook wel erg lekker in de hand en is minder zwaar...ik persoonlijk heb liever een lichtere muis = sneller bewegen en makkelijker bewegen, maar kan voor iemand anders weer anders zijn he.
De vorm van de Lachesis ziet er in ieder geval goed uit vind ik! Eerst nog wat reviews afwachten, dan koop ik hem.
Zenix schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 18:48:
DPI zegt ook niet zo heelveel. Ik speel met mijn Copperhead gewoon op 400DPI.
Ben wel blij dat deze copperhead het eindelijk goed blijft doen. 3x is scheeprecht zullen we maar zeggen.
ik pak gewoon 800/1000 dpi, en dan in fps games de sens op 0.30 ofzo.
In Windows vind ik het wel lekker 800/1000 dpi, lekker snel bewegen, dat went snel hoor.

[ Voor 21% gewijzigd door SuX DeLuXe op 12-10-2007 04:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eindelijk een diamondbakc 3g review.

http://www.techpowerup.com/reviews/Razer/Diamondback3G

Een nadeel is dat de drivers niet zo goed zijn... haal ik uit de review..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Ik snap niets van de opmerkingen over de drivers in die review. In mijn DB drivers is er in dat advanced venster niets extra in te stellen behalve de 'windows mouse pointer speed'.

Wat de drivers verder "really bad quality" maakt is mij totaal niet duidelijk uit de review.

Het enige waar ik me zorgen over maak is de 'optil-hoogte' waarbij de tracking blijft werken.
Als die hetzelfde is als bij lasermuizen, dan laat ik deze muis links liggen. Dit was iig de reden waarom ik de Copperhead terug naar de winkel gebracht had; als je de muis verplaatst om hem midden op de mat te leggen, verschoof de cursor gewoon veel te veel.

Vrij matige review naar mijn mening.

[ Voor 3% gewijzigd door Aham brahmasmi op 14-10-2007 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mjah als je de sensetivity hoog zet dan zal je de muis niet zo vaak hoeven te verplaatsen lijkt mij..

Jah iid mij is ook niet duidelijk waarom de drivers zo slecht zijn. Het enige argument dat ze hiervoor geven is dat je de muis DPI maar op 800 en 1800 kan instellen. Niet in de waarden daartussen.
Muah nu snap ik niet echt dat dit een nadeel is omdat je natuurlijk het allerbeste uit je muis wilt halen, toch de hoogste DPI pakt.

Als de sensitivity hierdoor te hoog wordt zet je die wat lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 23:55:
[...]

Kan ook nog, wel minder dpi en geen on the fly switching. Gebruik momenteel eigenlijk altijd 2000 dpi :/

Kwa vorm zijn ze gelijk verder, maarja even verder kijken. Denk dat ik met beide wel tevreden zou zijn in principe.
Even een foutje verbeteren hier, hij heeft wel on-the-fly switching van DPI waarden. Zelf gebruik ik geen drivers en kan ik tot maximaal 800DPI komen (gebruik 400 echter). Met de drivers geinstalleerd krijg ik de keuze tussen 400/800/1600.

Verder zou ik persoonlijk ook echt voor de MX518 gaan, een geweldige muis met idemdito prijs bij de meeste webshops :) En in combinatie met de Qck+ echt geweldig (persoonlijke mening)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk heb ik de db3 besteld .. levertijd +1 dagen =/ nu maar wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:11

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Ik baal toch wel een beetje van de Razer Copperhead , zeker voor mensen die low-sens spelen is het eigenlijk geen aanrader. Ik heb na een goede 2 jaar mijn Copperhead moeten vervangen vanwege een kabelbreuk waar die de muis in gaat. Door het vele bewegen in low-sens is dat vermoedelijk gebeurt. Maar goed ik heb nu een nieuwe Copperhead gekocht omdat ik het mezelf niet kan veroorloven om me opnieuw aan te passen aan een muis op dit moment.

Nu heb ik wel een vraagje : kan het zijn dat bij de Copperhead in het begin het scrollwieletje piept/stroef gaat? Iemand hier ervaring mee ? Het scrollen gaat toch wel wat lastiger dan met mijn 2 jaar oude Copperhead.

Muismat : Eyepad-Corepad _O_ nog steeds een aanrader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-09 08:34

Solid Seal

3D Printer N00b

Ik ben ook opzoek naar een nwe muis .. heb op het moment de Logitech MX Revolution.
Fijne muis moet ik zeggen maar wil nu een andere . een wat lagere muis.

Liefts een draadloze .. de Lachesis heeft een draadje .. da mo ik nie :)
Van me Revo zijn ook de sliders wat afgesleten dus soms lijkt het (is ws ook zo) dat de muis over me steelpad schraapt als het ware ..
Ik had ooit op een LAN wat van die plak sliders gekocht .. waren erg handig maar geen idee waar ik ze in een winkel kan kopen of online bestellen.

Die razor dingen heb ik nooit gehad . ms daar eens aan beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timorad
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08:26
Omdat de muis die ik nu heb aan het aftakelen is, ben ik op zoek naar een nieuwe. Ik wil er ongeveer 20 euro aan uitgeven, en bijna alle muizen die ik in dit topic zie, liggen daar ruim boven ;)

Nu heb ik twee muizen van Logitech op het oog, namelijk de LX3 en de RX1000. Nu wou ik eigenlijk even polsen of er iemand ervaring mee heeft. Er zijn geen ervaringen op GoT over te vinden en heel summier op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriek

Patriek

edit koning

Timorad schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 17:19:
Omdat de muis die ik nu heb aan het aftakelen is, ben ik op zoek naar een nieuwe. Ik wil er ongeveer 20 euro aan uitgeven, en bijna alle muizen die ik in dit topic zie, liggen daar ruim boven ;)

Nu heb ik twee muizen van Logitech op het oog, namelijk de LX3 en de RX1000. Nu wou ik eigenlijk even polsen of er iemand ervaring mee heeft. Er zijn geen ervaringen op GoT over te vinden en heel summier op internet.
Aanrader: Microsoft IntelliMouse Optical 1.1.

Zelfde sensor als de IntelliMouse Explorer 3.0 die Microsoft tegenwoordig weer vermarkt als gamersmuis. Heb deze muis al sinds 2001 en ben er nog altijd tevreden mee. Bekende gamers gebruiken deze, of dezelfde zonder zijknoppen (Wheel Mouse Optical).

ps: ook alternate verkoopt `m nog altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de RX1000 en hij is lekker hoor.
Maar ik heb niet al te grote handen, als je grote hebt is ie denk te klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn diamondback 3g binnen. Echt een heerlijk ding! Ik vind hem echt super, op een stoffen mat vind ik hem het best. Dit is mijn eerste echte gaming muis en ik kan hem niet echt vergelijken met de anderen.

Alleen de 3g infrared sensor doet het niet echt goed op mijn bureau.. Maar daar zitten allemaal gleufen enzo in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timorad
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08:26
Ik heb vandaag de Microsoft IntelliMouse 1.1 binnen, prima dingetje :) In combinatie met een Steelpad QCK speelt het prima. Aanrader dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Laatst online: 18-09 16:21
Zijn der meer mensen die last hebben van spontane sensetivity veranderingen bij Logitech G5/G7 muizen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 13:04
Jokuh schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 02:28:
Zijn der meer mensen die last hebben van spontane sensetivity veranderingen bij Logitech G5/G7 muizen?
alleen bij Xfire heb ik er last van. als ik die minimaliseer, ben ik er vanaf..

vraagje.. ik heb een G7 muis, met een corepad victory-muismat.. deze is nu flink versleten door die-hard gaming >:)

vraag; welke muismat is een goede vervanger. prijs maakt niet heel erg uit, zolang het maar geen plaat puur goud is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markicks
BootVluchteling schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 09:18:
[...]

vraag; welke muismat is een goede vervanger. prijs maakt niet heel erg uit, zolang het maar geen plaat puur goud is :+
Kijk eens naar de Corepad muismatten. Moet je zelf maar één uitzoeken qua grootte. :+

system setup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nieuwe Razer Lachesis muis is nu gereleased...
Iemand hem al gezien bij Media Markt toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.muizenshop.nl/p/razer-lachesis-blue/13970/

Je kan hem nu al kopen.

Bij mediamarkt hebben ze niet zo een grote collectie aan muizen. Tenminste in rotterdam en rijswijk.. Ik denk niet dat ie bij mediamarkt komt. Ik weet het niet zeker natuurlijk,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markicks
Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 15:48:
http://www.muizenshop.nl/p/razer-lachesis-blue/13970/

Je kan hem nu al kopen.

Bij mediamarkt hebben ze niet zo een grote collectie aan muizen. Tenminste in rotterdam en rijswijk.. Ik denk niet dat ie bij mediamarkt komt. Ik weet het niet zeker natuurlijk,
Jammer, wou hem graag even testen. :(

system setup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriek

Patriek

edit koning

Ik heb de Lachesis sinds gisteren (gekocht bij CD-ROM-LAND Breda, staat daar op voorraad, alleen op afhaal).
Heb `m nog niet aan gehad... weinig tijd, maar wel in de hand gehad. Vorm is nog altijd typisch Razer, maar je hebt net wat meer vrijheid in hoe je `m vasthoud. De bouwkwaliteit ziet er iig goed uit.

Zal binnenkort wat gaan zwiepen om te kijken hoe de nieuwe sensor presteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markicks
Patriek schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 21:35:
Ik heb de Lachesis sinds gisteren (gekocht bij CD-ROM-LAND Breda, staat daar op voorraad, alleen op afhaal).
Heb `m nog niet aan gehad... weinig tijd, maar wel in de hand gehad. Vorm is nog altijd typisch Razer, maar je hebt net wat meer vrijheid in hoe je `m vasthoud. De bouwkwaliteit ziet er iig goed uit.

Zal binnenkort wat gaan zwiepen om te kijken hoe de nieuwe sensor presteert.
Zou je een review willen schrijven? bvd

system setup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja schrijf aub een review iemand als diegene hem al in zijn bezit heeft...
bij www.komplett.nl hebben ze nu ook de Lachesis op voorraad, dus misschien binnekort toch maar bestellen :| Heb ook een muizentik gewoon :P maargoed voor een G5 V2 krijg je toch zeker nog wel 45 euro neem ik aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 16:20:
Ja schrijf aub een review iemand als diegene hem al in zijn bezit heeft...
bij www.komplett.nl hebben ze nu ook de Lachesis op voorraad, dus misschien binnekort toch maar bestellen :| Heb ook een muizentik gewoon :P maargoed voor een G5 V2 krijg je toch zeker nog wel 45 euro neem ik aan
Ik heb hem daar gister besteld vandaag binnen gekregen alleen jammer dat het doosje een beetje geplet was ze hadden hem namelijk in een nopjes envelop opgestuurd en niet in een apart doosje :(. Maar de muis ziet er goed uit. Het is mijn 4e razer alweer :)
Razer Boomslang 2000
Terratec Razer Boomslang 2100
Razer Copperhead
Razer Lachesis

Moet hem verder nog testen maar daar heb ik nu geen tijd voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pimpimmers schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 13:26:
[...]

Ik heb hem daar gister besteld vandaag binnen gekregen alleen jammer dat het doosje een beetje geplet was ze hadden hem namelijk in een nopjes envelop opgestuurd en niet in een apart doosje :(. Maar de muis ziet er goed uit. Het is mijn 4e razer alweer :)
Razer Boomslang 2000
Terratec Razer Boomslang 2100
Razer Copperhead
Razer Lachesis

Moet hem verder nog testen maar daar heb ik nu geen tijd voor.
ah jammer...ik hoor het dan later wel.
Wil hem misschien ook daar bestellen.
Maar verzending in een nopjes envelop :S er zit toch een grote verpakking omheen normaal gesproken? Als je 6.95 verzending ofzo betaalt mogen ze ook wel fatsoenlijk inpakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:02
kan iemand mij uitleggen welk voordeel te boeken is met een beetje geheugen in je muis ? :/

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je muis grotere snelheden registreren volgens mij.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 15:26:
[...]

ah jammer...ik hoor het dan later wel.
Wil hem misschien ook daar bestellen.
Maar verzending in een nopjes envelop :S er zit toch een grote verpakking omheen normaal gesproken? Als je 6.95 verzending ofzo betaalt mogen ze ook wel fatsoenlijk inpakken
Het is zelfs 7,50. Normaal zou je verwachten dat ze een aparte doos (met airbags, schuim of papier proppen) om je razer doos heen doen ja maar ik kreeg hem gewoon in een nopjes envelop :( dus als er een grote zware doos bij de TNT op jou pakketje komt is je muis doosje plat en is misschien je muis wel stuk. Dus verzending bij hun is niet echt goed. Ik wou hem eigenlijk ook bij muizenshop.nl kopen maar daar hebben ze een levertijd van +2 dagen vandaar dat ik voor komplett had gekozen. Dus als je een dagje langer kan wachten zou ik hem bij muizenshop kopen is totaal met porto ook nog 0,06 goedkoper ;)
Heb trouwens net mijn muis aangesloten dus ga eens ff een potje schiet _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pimpimmers schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 03:05:
[...]

Het is zelfs 7,50. Normaal zou je verwachten dat ze een aparte doos (met airbags, schuim of papier proppen) om je razer doos heen doen ja maar ik kreeg hem gewoon in een nopjes envelop :( dus als er een grote zware doos bij de TNT op jou pakketje komt is je muis doosje plat en is misschien je muis wel stuk. Dus verzending bij hun is niet echt goed. Ik wou hem eigenlijk ook bij muizenshop.nl kopen maar daar hebben ze een levertijd van +2 dagen vandaar dat ik voor komplett had gekozen. Dus als je een dagje langer kan wachten zou ik hem bij muizenshop kopen is totaal met porto ook nog 0,06 goedkoper ;)
Heb trouwens net mijn muis aangesloten dus ga eens ff een potje schiet _/-\o_
en hoe bevalt ie???
ph4ge schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 21:15:
kan iemand mij uitleggen welk voordeel te boeken is met een beetje geheugen in je muis ? :/
uh profielen opslaan van dpi settings? maar ik gebruik dat zelf niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 21:15:
Kan je muis grotere snelheden registreren volgens mij.....

Ik heb mijn diamondback 3g bij muizenshop.nl .. netjes in een veel te grote kartonnen doos waarin de originele verpakking met de muis zit. Mooie verpakking trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

review pls!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Ik ben benieuwd of ze nu eens een keer goede driver kunnen fabriceren :) ....voor die Lachesis.

Zal wel niet :) ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoaDHouse schreef op zondag 04 november 2007 @ 18:01:
Ik ben benieuwd of ze nu eens een keer goede driver kunnen fabriceren :) ....voor die Lachesis.

Zal wel niet :) ....
Dat hoeft voor mij toch niet zo...gewoon Plug & Play als ie dan maar goed werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markicks
Ik kan toch duidelijk het verschil merken met mijn Copperhead als mijn drivers geïnstalleerd zijn of niet! De muis is veel precieser en iets sneller met de drivers geïnstalleerd!

system setup

Pagina: 1 ... 7 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.