Ik kom er niet uit...

Pagina: 1
Acties:
  • 169 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowillusions
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-07-2024
Hallo,

Ik ben opzoek naar een goede gamer muis die goed reageert bij FPS games etc etc... ik zit te twijfelen tussen de logitech G7 en G9 en de logitech MX Revolution, mja mijn vraag is nou wat is een betere keuze voor me als ik de muis vooral voor het gamen koop, de 1 zegt dat de G7 een betere keus is maar die is opeens nergens meer te verkrijgen... De ander zegt weer de MX Revolution en de ander weer de G9, hopelijk kunnen jullie me een beetje helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:04

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Logitech G5. En moet zeggen dat het een super game muis is. Er zitten gewichtjes bij zodat je zelf kan bepalen hoe zwaar hij is. En je kunt met een druk op de knop van snelheid wisselen van je cursor (makkelijk voor het sniperen bvb) Deze muis licht ook heerlijk in de hand. Voor de rest ziet hij er gelikt uit
Afbeeldingslocatie: http://www.muizenshop.nl/layout/media/2201-2400/2375_1_image.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowillusions
Ik heb het liefst de G7 eigenlijk maar is die wel goed voor het gamen? En het probleem is dat hij nergens meer in de shops te verkrijgen is (offline shops), hij staat ook niet meer op de logitech site, weet iemand waarom ze met de G7 gestopt zijn???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ga naar de Mediamarkt en probeer ze uit zou ik zeggen. Het is meer je gevoel dan specs. oid in dit geval dus wij kunnen je in dat opzich niet echt goed meehelpen aangezien het per persoon verschilt. En als ze de G7 nergens meer hebben dan lijkt me de keus vrij snel duidelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:58
En kijk es verder dan Logitech. Razer ownt ook zwaar op dit vlak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat lijkt me echt sterk dat je de G7 nergens kunt krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yni
  • Laatst online: 28-02 14:03

yni

HOLY CRAPPPP wat is die G9 een ongelofelijk lelijk ding zeg.. hoe bedenken ze het...
ik ben zelf trotse bezitter van een G7 en ik gebruik hem bij elk spel dan ook... reageert echt super snel en is prima voor fps games.. heeft een dpi van 2000dpi en een draadloze verbinding van 2.4 ghz?? echt super en beter dan de gemiddelde razer muis... hij heeft gister zelfs een val vanaf de zoldertrap tot aan beneden overleeft... wat toch wel wat zegt over de kwaliteit.. groot voordeel vind ik zelf dat je de dpi (verplaatsingssnelheid?) kan instellen op de muis zelft en niet eerst naar windows hoeft te minimizen...

enige nadeel: batterijen gaan niet zo heel lang mee. 10 uur (gelukkig krijg je er 2)

overigens staat hij hier in de mycom nog gewoon... zag hem vorige week nog (leiden)

echt een aanrader!!!

Edit:
oke... er is moeilijk aan te komen bij offline winkels, maar dan haal je hem toch bij azerty ofzo?
alstu::: pricewatch: Logitech G7 Laser Mouse (USB)

[ Voor 26% gewijzigd door yni op 30-09-2007 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Verwijderd schreef op zondag 30 september 2007 @ 17:51:
dat lijkt me echt sterk dat je de G7 nergens kunt krijgen
Hijs al een tijdje uitgefaseerd, wss omdat ze snel kapot gingen (igg die van mij had na een jaar al kapotte muisknoppen en in t Logitech G5/G7 topic staat t er vol van)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowillusions
De G9 is inderdaad spuuglelijk, G5/7 vind ik ook niet veel mooier ofzo, het gaat me ook iets meer om de comfort en de reactie tijd van de muis en natuurlijk alle andere gaming toeters en bellen. Heeft iemand al ervaring met de G9? Houdt ie lekker vast? of ie snel is hoef ik niet te vragen aangezien het de snelste muis op de markt is :)

bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:53
yni schreef op zondag 30 september 2007 @ 18:01:
ik ben zelf trotse bezitter van een G7 en ik gebruik hem bij elk spel dan ook... reageert echt super snel en is prima voor fps games.. heeft een dpi van 2000dpi en een draadloze verbinding van 2.4 ghz?? echt super en beter dan de gemiddelde razer muis... hij heeft gister zelfs een val vanaf de zoldertrap tot aan beneden overleeft... wat toch wel wat zegt over de kwaliteit.. groot voordeel vind ik zelf dat je de dpi (verplaatsingssnelheid?) kan instellen op de muis zelft en niet eerst naar windows hoeft te minimizen...

enige nadeel: batterijen gaan niet zo heel lang mee. 10 uur (gelukkig krijg je er 2)

overigens staat hij hier in de mycom nog gewoon... zag hem vorige week nog (leiden)

echt een aanrader!!!

Edit:
oke... er is moeilijk aan te komen bij offline winkels, maar dan haal je hem toch bij azerty ofzo?
alstu::: pricewatch: Logitech G7 Laser Mouse (USB)
2.7 GHz signaal :) Maar wat je zegt over dat de muis stevig is en dat de accu'tjes niet zo lang mee gaan kan ik alleen maar beamen :)

De reden dat hij moeilijk te vinden is is omdat hij al een tijdje EOL is, door problemen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yni
  • Laatst online: 28-02 14:03

yni

Dutch_Razor schreef op zondag 30 september 2007 @ 19:06:
[...]

Hijs al een tijdje uitgefaseerd, wss omdat ze snel kapot gingen (igg die van mij had na een jaar al kapotte muisknoppen en in t Logitech G5/G7 topic staat t er vol van)
ik heb hem nu 1.5 jaar
en helemaal nergens last van, zoals ik al zei is hij gister zelfs van de zoldertrap naar beneden gevallen, lelijke beschadiging door de muur, maar verder werkt hij nog perfect.... lang leven de G7 maarja... misschien is die van mij morgen ook wel stuk:P
als ik jou was zou ik dan lekker zo'n G9 kopen of een mooie van razer... hoewel ik persoonlijk toch meer naar die G neig omdat ik daar goede ervaring mee heb... toetsenbord + muis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-09 14:19
Dutch_Razor schreef op zondag 30 september 2007 @ 19:06:
[...]

Ik heb er ook last van.. Ik had eerst de V1 G5 en heb die al 2x moeten laten vervangen (binnen 1.5 jaar!) door Logitech (ook door het niet meer functioneren van één van de muisknoppen), de 2e keer heb ik dus een G5 V2 binnen gekregen (die blauwe) en heb tot nu toe geen problemen gehad..
De toekomst zal het uitwijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

[PC] Muizen, Mousepads & andere muisgerelateerde zaken idd.

Verder is het (zoals je in de GoT Huisregels kunt lezen) de bedoeling dat een topictitel informatief is. "Ik kom er niet uit..." had over een sex-change operatie kunnen gaan, het is dus totaal niet relevant/nauwkeurig/informatief.

En tenslotte is het waar dan ook op GoT zo dat "Welke moet ik kopen?"-topics dicht gaan omdat we van een Tweaker verwachten dat hij *zelf* informatie op kan zoeken en kan kiezen (staat trouwens ook in de FAQ van dit subforum). Bij deze.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.