Op hout, het gamet redelijk maar heeft de gewoonte af en toe te verspringen, en ik vind hem ook niet erg lekker in de hand liggen, maar hij doet waar hij voor gemaakt is... dingen aanwijzen...

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 13% gewijzigd door Sdu7cb op 11-06-2006 11:54 ]
Canon EOS 5D3, EOS 7D2, Canon EF 16-35mm f/4L IS USM, EF 24-70mm f/2.8L II USM, EF 70-200mm f/2.8L IS II USM, EF 100mm f/2.8L IS USM Macro, EF 40mm f/2.8 STM, Tokina 10-17mm Fisheye, Sigma 50mm f/1.4, Manfrotto 504HD+546K, Canon Speedlite 580EXII, 420EX
Heel leuk, maar wij kunnen hem dus niet zienVerwijderd schreef op zondag 11 juni 2006 @ 11:19:
[...]
BOEIUHHHH![]()
![]()
met mn plaatje, hij ownt (genomen met een webcammetje)
Ja ik ben idd heel tevreden over mn eerste gamershardware keuzes. Nu kijken of Logitech weer muizen met 2! knoppen gaat komen aan de zijkant want dat idee op de G5 snapte ik nie. Denk ook over stof maar die ik ik nu heb vindt ik zooo fijn (gewoon omdat ik eraan gewend ben.)
[ Voor 21% gewijzigd door db87 op 11-06-2006 12:39 ]
ECT Prometeia Mach 2 GT modded
Sign here please
Verwijderd
Volgens mij was onze Moderator Terr zo aardig om ut recht te zetten. Thnx Terr!TheZeroorez schreef op zondag 11 juni 2006 @ 12:09:
[...]
Heel leuk, maar wij kunnen hem dus niet zienBOEIUHHHH
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2006 13:37 ]
GrappigRvO_6 schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 23:29:
Ik gebruik deze muismat. Ik had geen zin om zo'n (relatief) dure mat te kopen, dus heb ik er zelf eentje gemaakt. Heb gewoon een stuk van een oude multomap uitgesneden (en de lelijke randjes even afgewerkt met tape). Maar het werkt echt perfect. De muis glijd heel soepel en het slijt ook niet. Daarnaast kun je 'm precies zo groot maken als je wilt.
[ Voor 5% gewijzigd door prutser001 op 11-06-2006 13:41 ]
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Nog geen info gehad om er [img]voor en om er[/img] achter te zetten?Tutti-frutti schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 23:19:
Ik gebruik zelf de Func surface 1030. Echt een super mat, erg glad en stil
Maar vorige week ontdekte ik de sharkoon Xurface muismatten. Lekker plat, verpakt per 5 stuks.. en kosten maar 9 euro. Deze zijn net iets minder glad dan mijn 30 euro kostende func surface, maar zeker aan te raden. Ze hechten goed aan de ondergrond, en gewoon erg glad.
[afbeelding]
Linkie
Verwijderd
ind, in het begin konden ze er nie mee weg, maar logitech heeft dan update gemaakt en werkt perfect.RRR schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 23:23:
Iceman011, je gebruikt een G5 icm de Icemat 2nd edition...ik heb hier en daar verhalen gelezen dat de G5 en G7 niet met een Icemat overweg zouden kunnen, maar dat blijkt dus geen probleem? Zelf heb ik een mx510 en de Icemat 2nd en ben over beide zeer tevreden, echter ik verwacht wel dat de 510 eerder zal bezwijken dan de mat. Dan lijkt me de G5 een mooi alternatief, als dat naar behoren werkt.
[ Voor 52% gewijzigd door un1ty op 11-06-2006 23:34 ]
void main(){ printf("Hello tweakers!"); }
Ik heb die steelpad 4D afgelopen week ook gekocht ter vervanging van mijn versleten fUnc 1030, maar die steelpad valt me helaas heel erg tegen i.c.m. mijn mx518jiroenu schreef op zondag 11 juni 2006 @ 13:48:
Ik gebruik: Logitech G5 Muis
[afbeelding]
Op een: Steelpad 4D
[afbeelding]
Naar mijn mening een heerlijke combinatie, ik gebruik btw de ruwe kant van deze muismat omdat ik deze persoonlijk het fijnst vind glijden
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
Nee, dat topic had ik nog niet gezien, maar het is inderdaad hetzelfde als wat ik heb gedaanTutti-frutti schreef op zondag 11 juni 2006 @ 13:37:
Grappig
Heb je dat nog van dit topic ?
[rml][ muismat] Gamer en goede muismat nodig ?[/rml]
Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
Verwijderd
Greyh0und
[ Voor 48% gewijzigd door bruutone op 14-06-2006 11:11 ]
Greyh0und
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Jah ik ook, lekker boeie wat voor mat ik heb...SpoTs schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 13:56:
Ik gebruik mijn bureau als muismat.. dus ik kan alle kanten op muizen met mijn optic biatch
http://hawvie.deviantart.com/
Helaas wel ja. Maar ja als er maar 3 merken zijn en daarvan 2 zich echt op de gamer focussen en dan ook nog eens een daarvan het grootste budget heeft voor reclames dan is dat niet eens zo heel gekHawVer schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 14:39:
Logitech is wel aardig marktleider als ik dit topic zo eens doorblader.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
zegt de koenero355 schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 14:53:
[...]
Helaas wel ja. Maar ja als er maar 3 merken zijn en daarvan 2 zich echt op de gamer focussen en dan ook nog eens een daarvan het grootste budget heeft voor reclames dan is dat niet eens zo heel gek
Naast het feit dat er een hoop Tweakers als een stel schapen achter elkaar aanlopen![]()
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Wees eerlijk, de producten van Logitech zijn ook van goede kwaliteit. Liggen lekker in de hand en gaan goed lang mee. Dat is anders dan Microsoft, die heeft goede verkopers die slechte producten aan de man brengen. Als je goed bent verdien je ook een groot marktaandeel.nero355 schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 14:53:
[...]
Helaas wel ja. Maar ja als er maar 3 merken zijn en daarvan 2 zich echt op de gamer focussen en dan ook nog eens een daarvan het grootste budget heeft voor reclames dan is dat niet eens zo heel gek
Naast het feit dat er een hoop Tweakers als een stel schapen achter elkaar aanlopen![]()
Dat zou inderdaad kunnen, heb hem nooit gezien. Wel vreemd. Dit topic was natuurlijk ook alleen een muis-topic, en die ander een muis+stuff topic, en aangezien deze nu óók over muismatten gaat lijkt het me beter op z'n plaats om te mergen. (Met de TS van die ander uiteraard, die is 'iets' uitgebereider)Greyh0und schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 13:53:
ahem ahem... misschien kan dat topic gemerged worden, of die sluiten en de info in deze TS zetten???
Mwa ... kwaliteit van producten hangt puur af van wie het voor ze maakt en hoe het product gemaakt is kwa opzet =>HawVer schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 16:21:
Wees eerlijk, de producten van Logitech zijn ook van goede kwaliteit. Liggen lekker in de hand en gaan goed lang mee. Dat is anders dan Microsoft, die heeft goede verkopers die slechte producten aan de man brengen. Als je goed bent verdien je ook een groot marktaandeel.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door dude88 op 16-06-2006 19:38 ]
Best knap toch als je géén muis gebruikt dat je cursor zomaar beweegtdude88 schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 12:57:
ik gebruik eigenlijk geen muis icm met MX 500
[...]
enige nadeel wat ik er van ondervind is dat als ik de muis niet gebruik dat de pijl soms naar de linkerkant van me scherm beweegt.
Inderdaad gehad, al heb ik er zelf geen enkele last van gehad. Firmware upgraden vond ik nog wel meevallen gewoon zon flashprogrammaatje draaien. In de laatste firmware zijn de problemen met enkele surfaces aangepakt, dus daarop loopt ie niet echt achter tov de copperhead (zelfde sensor).nero355 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 12:14:
[...]
- G5 heeft heel veel problemen gehad en was niet zo makkelijk te upgraden als de Copperhead. Ik bedoel dan de firmware en de issues met bepaalde muismatten bij de G5 specifiek.
De wijzen komen uit het Oosten!
uiteraard moet dat zijn geen muismatTheZeroorez schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 17:25:
[...]
Best knap toch als je géén muis gebruikt dat je cursor zomaar beweegt
Liever nu een dure muis dan later een dure therapeut voor de RSIMCK schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 22:10:
Zijn die muizen en muismatten van 1000'den euro's niet gewoon een manier om gebrek aan talent te verbergen?
[ Voor 18% gewijzigd door Dutch_Razor op 16-06-2006 20:06 ]
Verwijderd
They who buy the dip, deserves the rip.
nero355 schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 14:53:
[...]
Volgens mij doelt nero355 nou niet echt op MS muisjes, maar op de Razers. Ik zou de stelling van nero355 niet beter kunnen verwoorden.HawVer schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 16:21:
[...]Wees eerlijk, de producten van Logitech zijn ook van goede kwaliteit. Liggen lekker in de hand en gaan goed lang mee. Dat is anders dan Microsoft, die heeft goede verkopers die slechte producten aan de man brengen. Als je goed bent verdien je ook een groot marktaandeel.
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
[ Voor 8% gewijzigd door warcow op 17-06-2006 11:48 ]
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
Die XXL muismatten zijn er. Bij Dynabite bijv. heb je een Steelpad QcK+, afmeting 450x400mm, voor 20,00 Euro. Prima matje voor een redelijke prijs (ik heb zelf de Steelpad QcK mini)FnF schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 11:30:
Ik vind namelijk alle muismatten veel en veel te klein, om de haverklap zit je weer naast de muismatAls ik een muismat wil, zou een fabrikant met een XXXL muismat aan moeten komen
Op technisch vlak doen de muizen van Logitech en Razer, niet veel voor elkaar onder. Naar mijn idee zou je de keuze tussen deze muizen moeten laten afhangen, welke muis jou ergonomisch het beste in je hand/vingers ligt (door bijv in MediaMarkt beide muisjes te testen).Dutch_Razor schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 10:19:
Welke vinden jullie nu beter, want raak ik echt verward
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
moehahaha!!!Indy91 schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 19:46:
[...]
Die XXL muismatten zijn er. Bij Dynabite bijv. heb je een Steelpad QcK+, afmeting 450x400mm, voor 20,00 Euro. Prima matje voor een redelijke prijs (ik heb zelf de Steelpad QcK mini)
[...]
Op technisch vlak doen de muizen van Logitech en Razer, niet veel voor elkaar onder. Naar mijn idee zou je de keuze tussen deze muizen moeten laten afhangen, welke muis jou ergonomisch het beste in je hand/vingers ligt (door bijv in MediaMarkt beide muisjes te testen).
[ Voor 6% gewijzigd door Greyh0und op 17-06-2006 20:00 ]
Greyh0und
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Greyh0und
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.
lolDutch_Razor schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 20:02:
[...]
Muismat: Corepad Magna.
[afbeelding]
Is erg glad, makkelijk schoon te maken, voelt gewoon goed aan. Ik had het idee deze te kopen omdat ik hier ergens had gelezen dat ie erg goed was
Eerst deed wel m'n G7 het er niet op, maar op het bureau wel. Ik had eerder de ervaring dat ie het niet op zwarte muismatjes doet, dus ik terug naar de winkel. Daar deed ie t wel gewoon!
Ik terug, G7 doet het nog niet, zegt m'n vader, hey waarom staat dat "Corepad" in spiegelschrift?
Ik muismat omgedraaid, muis doet het voortreffelijk
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Xeon X5650 - Asus P6T Deluxe - 9GB DDR3 - R9 280X
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2006 14:49 ]
Verwijderd
die muis had ik dus ook voor mijn copperhead maar ik kan je nu vertellen: "Je bent tevreden met wat je hebt, tot je iets anders hebt! :p"Proximus schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 14:37:
Ik gebruik nog altijd mijn trouwe MX-510, een heerlijk muis als je het mij vraagt
[ Voor 16% gewijzigd door Ramzzz op 22-06-2006 15:00 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Dan staat jouw sensitivity zeker wel hoogslayeer schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 14:52:
niks bijzonders denk ik, een logitech MX 518, en een muismat met zo'n gel vulling. perfect voor de luie gamer als ik[afbeelding]
nope, echter als ik fps games speel, staat ie wel vaak op hoog. maar normaal staat ie gwn op normaal. genoeg ruimte over^^TheZeroorez schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 15:40:
[...]
Dan staat jouw sensitivity zeker wel hoog
Ik ben er dan ook erg blij mee...Pimorez schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 17:15:
Mooie desktopVooral dat wit is erg mooi. Maar dat hoort natuurlijk bij een mac...
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
[ Voor 7% gewijzigd door JanW op 22-06-2006 21:40 ]
[ Voor 4% gewijzigd door BioHazard op 27-06-2006 19:08 ]
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Wat heb je aan zoveel muizen?BioHazard schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 19:07:
[afbeelding]
*Clickable*
Logitech G15 icm met een Corepad die altijd een laagje siliconenspray heeft. Als de G5 kapot zou gaan heb ik nog wel een legioen muizen over
Verwijderd
Gadgets: [Canon Ixus-50], [Nokia N95 + Emtac Trine II GPS], TV: [Philips 32pf9731], PC: [Medion MD8833], [Asus P5K Premium + E6600]
[ Voor 7% gewijzigd door Technicality op 27-06-2006 22:02 ]
Verwijderd
Siliconenspray? Wat is et voordeel dan?BioHazard schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 19:07:
[afbeelding]
*Clickable*
Logitech G15 icm met een Corepad die altijd een laagje siliconenspray heeft. Als de G5 kapot zou gaan heb ik nog wel een legioen muizen over
| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |
De muis glijdt makkelijker over het opervlak (minder weerstand) waardoor kleine correcties van je hand beter doorgegeven worden
heb je zóveel muizen geprobeerd en geen van die muizen die je daar hebt staan bevalt jou beter dan de G5? Of ben je soms een Logitech muizen-fan die ze allemaal wil hebben?BioHazard schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 19:07:
[afbeelding]
*Clickable*
Ask not what your computer can do for you ! Ask what you can do for your computer ! ! !
Verwijderd
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2007 19:34 ]
Mja de Mx510 is mijn oude muis, en de MX1000 ligt aan me Homeserver. Die Mx518 is een collectorsitem voor me, overgekocht voor een heeeeel laag prijsje, omdat een vriend van me de G5 had gekochtsjaakhaar schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 22:17:
[...]
heb je zóveel muizen geprobeerd en geen van die muizen die je daar hebt staan bevalt jou beter dan de G5? Of ben je soms een Logitech muizen-fan die ze allemaal wil hebben?
volgens mij is de fnatic edition gewoon de Titan met een fnatic plaatje erop...bruutone schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 13:41:
Ik zoek deze mat maar heb nog nergens een plek gevonden om hem te bestellen. Everglide levert niet aan Nederland via de sitehttp://www.everglide.com/...oduct_info&products_id=10
Iemand een id waar deze te koop is?
[EDIT: na informeren bij de fabrikant kreeg ik de volgende respons:
Thank you for your interest in Everglide. Please note that the Fnatic mats
will be made available in Europe by next month. Thank you.]
Anyway, dit is hem:
[afbeelding]
Greyh0und
fat1lity fatpad? die heb ik vind ik wel fijn, mat met goeie grip.Greyh0und schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 16:41:
[...]
volgens mij is de fnatic edition gewoon de Titan met een fnatic plaatje erop...
ik zit momenteel te twijfelen tussen een Everglide Titan/fnatic en de Fat(al1ty)Pad
jammergenoeg zijn er zowat geen reviews over bijde matten.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq