Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 17:57:
Ervaringen en meningen:

2- Qpad: Veel frictie (Kan aangenaam zijn), soepel.
4- Steelpad Qck+: Dun, glad, snel vies.
6- Qpad Thin: Te veel frictie en helemaal niet glad.

In combinatie met Hyperglides zijn al deze pads goed qua gebruik met uitzondering van de Qck+ en de Qpad Thin, heb ik ervaren. (Kan aan glides liggen)

1- Razer Copperhead: Snelle reactie, maar onbruikbaar op hoge dpi.
2- Razer Diamondback: Beste optische muis, puur mijn mening.
Ik heb toch andere ervaringen, die ook door de review van Feuersturm onderschreven worden. De Qpad wordt na een tijdje gebruik gladder, maar na behandeling met siliconenspray nog veel gladder. Er is iig zeker geen sprake van 'veel frictie' naar mijn mening (zonder en met Hyperglides).

Over de muizen: de Copperhead is maar 400 dpi meer dan de DB dus zoveel verschilt het nou ook weer niet. Gewoon de sensitivity in games iets verlagen t.o.v. wat je gebruikt met 1600 dpi. Ik had een tweede muis nodig en heb de Copperhead geprobeerd, maar teruggebracht omdat hij het niet goed deed op m'n Qpad en belangrijker: hij blijft tracking houden als je de muis optilt om hem te verleggen. Dat past totaal niet bij mijn speelstijl dus heb ik een Razer Pro 1.6 (witte Diamondback) gekocht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Kan op GoT niet terugvinden van medetweakers van de Everglide Ray (die met ubercoole blauwe LEDjes) vinden, en of ie een beetje met de Razer Copperhead wil werken.

Heb nu een Logitech 510 met zwarte Icepad, en voor beetje BF2'en is een upgrade tevens uit gadgetoogpunt wenselijk. Iemand met deze combi ervaring, of desnoods alleen met de Everglide Ray?

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
heb een hemamap mousepad gemaakt , maar het is wel anders wat dan ik had verwacht... iets ruwer en minder glad als mijn glowpad met krijtbordsticker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn steelpad ligt nu in de kast.
De hyperglides glijden vele malen beter over me buro blad over die steelpad. Beste wel een miskoop die muispad :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Ik heb iig de Steelpad Qck besteld :) Ik heb trouwens altijd de Logitech MX-500 in me PS/2 port gehad. Krijg ik meer performance door hem in het USB port te hangen?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Aham brahmasmi schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 18:29:
[...]
....Ik heb toch andere ervaringen, die ook door de review van Feuersturm onderschreven worden.....
Heb je misschien ook een linkje? :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Help!!!! schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 20:39:
[...]

Heb je misschien ook een linkje? :)
Onderaan het review-gedeelte [url=javascript://]van de startpost[/url]. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Aham brahmasmi schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 23:00:
[...]
Onderaan het review-gedeelte [url=javascript://]van de startpost[/url]. :)
Thx!

En ik had nog wel ff snel door de TS gebladerd..... :X

BTW: ik heb dus ook al vrij lang zo'n Qpad. Gebruik graag stoffen matten tegen zweten en dit is imo toch echt de beste ! :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 13:08
Uit de TS over de Steelpad S&S:
Aham brahmasmi
Hij had helaas geen goeie grip op mijn bureau, dus heb ik hem verruild voor een andere mat.
Mag ik vragen wat voor onderkant de S&S heeft? Ik neem aan gewoon een soort rubber, maar als hij geen grip heeft lijkt me er toch iets mis. Kan je de onderkant vergelijken met die van de func1030? Ik heb de func nou al zo'n 3/4 jaar maar ik zit continue tegen de boven- en zijkanten aan met mijn muis, en dat begint nu dan echt te irriteren.

En is er iemand die ervaring heeft met deze versie van de Razer Diamondback? Kan niet zo 1 2 3 vinden wat er zo speciaal aan is, maar alleen het feit dat hij wit is maakt het al interessant ¬_¬; Snap alleen niet echt waar de "Pro" prefix vandaan komt.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Aristagon schreef op zondag 29 januari 2006 @ 14:55:
Uit de TS over de Steelpad S&S:

[...]

Mag ik vragen wat voor onderkant de S&S heeft? Ik neem aan gewoon een soort rubber, maar als hij geen grip heeft lijkt me er toch iets mis. Kan je de onderkant vergelijken met die van de func1030? Ik heb de func nou al zo'n 3/4 jaar maar ik zit continue tegen de boven- en zijkanten aan met mijn muis, en dat begint nu dan echt te irriteren.

En is er iemand die ervaring heeft met deze versie van de Razer Diamondback? Kan niet zo 1 2 3 vinden wat er zo speciaal aan is, maar alleen het feit dat hij wit is maakt het al interessant ¬_¬; Snap alleen niet echt waar de "Pro" prefix vandaan komt.
Er zijn een soort siliconenspetters gespoten op de onderkant van de S&S (kun je in elke review lezen). Dit geeft een vrij goeie grip, maar ik heb hier nogal een kl*te tafel (gelakt grenen oid) waar bijna elke mat moeilijk grip op heeft.

Wat betreft de Razer Pro: ik heb 'm zelf en hij is écht mooi. :) Hij is wit met lichtgrijze knoppen en blauw verlichte zijkanten en scrollwiel. De Razer Pro is gericht op professionele gebruikers zoals grafisch designers (vandaar de naam). Wit past ook bij het design van de huidige Mac's, waarvan de gebruikers ook deel uitmaken van de doelgroep voor deze muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 13:08
Ik had een andere reden verwacht voor de Pro benaming, but whatever works, toch maar besteld want hij gaat wel mooi met mijn nieuwe tobo (hoop ik). Zit alleen te twijfelen of ik nu wel een S&S zal kopen. Zwarte mat met witte muis.. hmmzz.

JAJAJAJAJA waar praten "we" over, ik weet het, maar ik wil toch een aardige setje bij elkaar. Misschien dat ik later wel die Promat erbij bestel.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
De grijze Corepad Magna is misschien wel een mooie. Je hebt ook nog de Snowpad maar dat is nogal een trage (en grote) mat. Witte Icemat kan ook nog. Verder heb je helaas niet zoveel matten met een sober wit/lichtgrijs design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shotcaller777
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Die rood-achtige tape, die bij de Steelpad 4D wordt geleverd, is dat gewoon teflon tape?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2024
Zo, na een kleine 10 jaar ga ik afscheid nemen van mijn Everglide muismat. De slijtage is echt veel te erg geworden :P
De nieuwe wordt denk ik een Corepad, kijken of die nog langer mee gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Cris89 schreef op maandag 30 januari 2006 @ 07:55:
Die rood-achtige tape, die bij de Steelpad 4D wordt geleverd, is dat gewoon teflon tape?
Jup. Redelijk goed spul maar slijt wel behoorlijk snel door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 08:58

Denko

|{ing Øf ßlitz

ik heb ongeveer 4 maanden een Steelpad 4D gehad, en ik moet eerlijk zijn dat hij MEGA snel slijt.
(dit was in combinatie met een intellimouse en daarna een G7)

ik heb in die 4 maanden het ding 2x versleten, eerste keer na ruim een maand intensief gamen was er al een doffe plek ontstaan. dat vond ik niet kunnen en heb dus het ding omgeruild voor een nieuwe, die was na weer ruim 2 maanden versleten (toen weer geruild en toen verkocht voor een tientje :P)

ik heb nu al weer ruim een maand de G7 i.c.m. de corepad magna, en ik moet eerlijk zijn dat de gladheid ongeveer hetzelfde is (met die teflon tape) maar zover ik hoor is de slijtbaarheid beter van de corepad, en hij wordt minder vies

tot zover mijn ervaringen met muismatten e.d.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 16:44

Shaggy

Misantroop pur sang

Damn...ik speel vanaf nu met handicap....

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8165d37449c84e4f91c1513a16d6338a/thumb.jpg

marmeren vloer 1, icemat II Black edition 0....
:'( :'( :'(

Ik denk dat het nu de Steelpad 5L word.... valt niet zo snel kapot...

Dan maar weer m'n oude vertrouwde boek al muismat gebruiken met de MX-500... ;(

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Tsja da's het nadeel van glas. :Y) ;) Maar wel jammer ja.

[ Voor 10% gewijzigd door Aham brahmasmi op 09-02-2006 02:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
Heb zojuist eindelijk mijn Razer Copperhead icm de Corepad Magna Blue binnengekregen.

Na de muis juist hebben afgesteld, moet ik zeggen dat die echt wel beter en nauwkeuriger reageert dan mijn oude MX700. Hij is om het maar zo te zeggen, minder nerveuzer dan de MX700.

Gelukkig reageert ie uitstekend op de Corepad Magna en vertoont ie tot nu toe geen rare uitschietertjes e.d.

Ik zal denk ik wel ik de Skatez op de Razer plakken.

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
MelvinB schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 19:58:
Ik zal denk ik wel ik de Skatez op de Razer plakken.
Hij heeft al (net als de Diamondback) teflon voetjes, maar Hyperglides zijn nog wel een stukje beter (iets gladder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir5alL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-02-2024

Sir5alL

00wnz me...

Het testen van een muismat is voor mezelf zeer belangrijk voordat ik er een aanschaf. Jaren de Func surface 1030 gebruikt, maar die is nu zo glad dat m'n mx500 de weg kwijtraakt.

Dus op zoek naar een nieuwe.Op reviews afgaan er een via internet bestellen vind ik onverstandig. Ik wil echt eerst testen. Zijn er speciale beurzen/winkels waar je een flink aantal matjes kan testen voordat je tot koop overgaat?

Specs: AMD64 3000+, Asus A8N-SLI deluxe, 1024 (2,5) Rambo, Barracuda V 120 Gb, 6600GT, Panasonic 16x dl, Leadtek Winfast TV XP, Win XP Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andyy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 23:54
shaggy8675 schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 19:11:
Damn...ik speel vanaf nu met handicap....

[afbeelding]

marmeren vloer 1, icemat II Black edition 0....
:'( :'( :'(

Ik denk dat het nu de Steelpad 5L word.... valt niet zo snel kapot...

Dan maar weer m'n oude vertrouwde boek al muismat gebruiken met de MX-500... ;(
damn hoe flik je dat toch je muismat van je bureau af laten vallen ?:P
even kijken of dat ook met mijn QcK gebeurt O-)
*laat zijn QcK vallen*

..halve minuut later
*BANG*
ownee moet zijn *PLOEF !!!!*
ow heey hij leeft nog O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyKill
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-05 20:01
Heeft niemand de Fatal1ty Fatpad?? :?

Ik heb deze zelf nl. Hij is heerlijk groot. Redelijk glad niet te glad en ook niet al te duur. Heb ook een S&S op m'n andere pc, maar zit er aan te denken om deze ook te vervangen door een fatpad, maar de Qck lijkt me ook wel wat. Heeft die ook zo'n oppervlak als de fatpad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Lees de review van Feuersturm (link in de startpost) maar. Het lijkt me op zich wel een fijne mat en duur is hij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Eindelijk de hyperglides onder mijn mx510 geplakt. Helaas net een kapotte pc en dus niet te testen tijdens gamen, maar merk nu al dat het verdomd lekker glijdt! De aankoop zeker waard, nu nog hopen dat het echt minimaal een jaar meegaat.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 11:49

DeluxZ

Livin' the good life

Na het topic doorgelezen te hebben zit ik nog steeds met een onbeantwoorde vraag :)

Ik heb hier de G5 muis ( :) ) op mijn houten bureaubladje maar als ik nu naar de voetjes kijk zie ik allemaal krassen erin ( niet echt voelbaar ) maar wil toch graag een muismatje. Ik heb nog nooit een "pro game muismatje" gehad dus weet echt niet waar ik moet zoeken. Het liefst wil ik eentje die het goed doet met mijn muis ( duh? ). Maar niet een die koud aanvoelt :P Aangezien ik zelf altijd al koude handjes heb als ik achter mijn pc zit.

Iemand die een aanrader heeft ?

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Een goeie stoffen hybride mat is dan het beste waarschijnlijk. Lees mijn ervaringen met de Qpad in de startpost nog maar eens. Die mat wordt absoluut niet koud. Verder kun je bijv. een Steelpad Qck of een Steelpad 5L ook nog proberen. Er zijn ook nog andere (grote) stoffen matten die geen plastic coating hebben en dus een hogere wrijving (ook dan je bureau zelf waarschijnlijk), wat sommige mensen fijn vinden maar lang niet iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe :P
iedereen hier met zown duure muismat
ik vind zelf beetje onzin.
ik ben zelf een gamer en game dus ook aardig wat.
heb 2 muizen een mx 518 en de g5
en 3 x raden op wat voor muismat ik speel..... een 2 euro loony toons ding.

kijk wat iedereen ook zeg van met deze mat speel je beter...
geloof daar maar lekker niks van.
het gaat meer om jou en je muis. koop gewoon een muismat die voor jou lekker aanvoelt.
want je gaat er echt niet beter door spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 16:13:
koop gewoon een muismat die voor jou lekker aanvoelt.
want je gaat er echt niet beter door spelen.
Ja en nee. Inderdaad, koop vooral een muismat die lekker aanvoelt, want daardoor ga je juist wel goed spelen. Voor sommige mensen betekent dat een duurdere mat, voor sommigen niet. End of story.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 16:13:
en 3 x raden op wat voor muismat ik speel..... een 2 euro loony toons ding.
Waarom zou je dan met een dure G5 spelen (mx518 is ook niet goedkoop)? Daar wordt je ook niet beter van. Als je geen goeie aim hebt krijg je met een betere muis ook geen betere aim. Toch zijn toch goeie redenen te verzinnen om een goeie muis te kopen en voor een muismat gaan die redenen net zo goed op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Aham brahmasmi schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 15:57:
Een goeie stoffen hybride mat is dan het beste waarschijnlijk. Lees mijn ervaringen met de Qpad in de startpost nog maar eens. Die mat wordt absoluut niet koud. Verder kun je bijv. een Steelpad Qck of een Steelpad 5L ook nog proberen. Er zijn ook nog andere (grote) stoffen matten die geen plastic coating hebben en dus een hogere wrijving (ook dan je bureau zelf waarschijnlijk), wat sommige mensen fijn vinden maar lang niet iedereen.
De review link in je startpost vinden ze de Steelpad Qck niet echt super. Is die Steelpad S&S echt koud ? Of voelt het gewoon koel aan :? Die Steelpad S&S staat mij wel aan namelijk ;) Maar doet deze het ook met mijn G5 mice :p Of de Steelpad 4D die is van kunstof staat op de site :)

[ Voor 4% gewijzigd door DeluxZ op 03-03-2006 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
DeluxZ schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 21:06:
[...]

De review link in je startpost vinden ze de Steelpad Qck niet echt super. Is die Steelpad S&S echt koud ? Of voelt het gewoon koel aan :? Die Steelpad S&S staat mij wel aan namelijk ;) Maar doet deze het ook met mijn G5 mice :p Of de Steelpad 4D die is van kunstof staat op de site :)
De S&S is gewoon een plastic mat en warmt dus snel op door de warmte van je hand (stof voelt natuurlijk nog minder koud aan). Feuersturm vond de Qck+ eigenlijk de beste mat totdat hij opeens heel snel versleet. Ik heb dit nog niet van andere mensen gehoord maar de Qck kost maar een tientje dus kan je hem best uitproberen. Of de G5 goed werkt op de S&S durf ik niet te zeggen. Ik weet wel dat sommige mensen met een Copperhead problemen hebben met deze mat.

[ Voor 10% gewijzigd door Aham brahmasmi op 03-03-2006 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aham brahmasmi schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 19:44:
[...]
Waarom zou je dan met een dure G5 spelen (mx518 is ook niet goedkoop)? Daar wordt je ook niet beter van. Als je geen goeie aim hebt krijg je met een betere muis ook geen betere aim. Toch zijn toch goeie redenen te verzinnen om een goeie muis te kopen en voor een muismat gaan die redenen net zo goed op.
ik heb de 518 gekocht omdat ik toe was aan een nieuwe muis me oude muis was een draadloze met batterij duur van 1 uur.
en dan elke keer opnieuw oplade had ik geen zin in en deze was erg glad en lag niet lekker in de hand.
dus heb ik de 518 gekocht voor toen 60 euro (was op de release date) hij speelt lekker licht bij mij lekker in de hand en heeft goede functies die mij goed bevallen.
daar heb ik dan geld voor over die zowel office andere dingen goed gaan.
en met gamen.

en er zijn muismatten die even duur als die muis kosten.
dat vindt ik gewoon belachelijk.
en dat over die aim dat krijg je een beetje door je muis maar vooral aan jezelf(ervaring).
en niet door een muismat van 40 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan ben je bij de verkeerde winkels wezen kijken, prijzen die ik betaalt heb.
Hyperglide skate's voor Logitech MX5XX serie 3,50 euro
Steelpad 4D 16,- euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Mijn nieuwe ter vervanging van de gebroken Icemat II is binnen, met Padsurfers voor de MX-5xx :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/c4a9b91b0088fa04b9dbb3c07d2f9d47/full.jpg

Nu nog ff testen of het werkt :P

[ Voor 11% gewijzigd door Shaggy op 04-03-2006 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
shaggy8675 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 20:41:
Mijn nieuwe ter vervanging van de gebroken Icemat II is binnen, met Padsurfers voor de MX-5xx :)

[afbeelding]

Heppik ook sedert enkele maandjes... :Y)

Maar zonder het SK logo in de rechterbenedenhoek trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:46

McGryphon

Veul vrouwkes!

Ik heb zelf een staalplaatje van 300x250 mm gekocht, gepolijst, randjes afgevijld en rubberen voetjes eronder. werkt nog beter dan de steelpad 4S die ik ook geprobeerd heb... * McGryphon vindt het wel tweak :P

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Verwijderd schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 10:58:
Dan ben je bij de verkeerde winkels wezen kijken, prijzen die ik betaalt heb.
Hyperglide skate's voor Logitech MX5XX serie 3,50 euro
Steelpad 4D 16,- euro.
Cheape hyperglides, heb dr iets van 7 euro voor betaald, zitten wel 2 setjes in 1 zakje zag ik. Mag ik vragen waar je die Hyperglides vandaan hebt en of dr ook 2 setjes in 1 zakje zit? Dan is dat handig om te weten waar ik ze kan halen voor als ik afwijk van de mx5xx serie.

[ Voor 9% gewijzigd door 2Dutch op 04-03-2006 22:28 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:55

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Afgelopen weekend heb ik op NetGamez een
Corepad Victory gewonnen (met handboogschieten nota bene 8) ). Het is een vrij gladde, erg dunne, flexibele mat met een plastic bovenlaag en enorm goed grip aan de onderkant. Pas 3 dagen ervaring, maar ik vind hem nu al veel fijner dan een glazen mat. Bovendien werkt deze wel met de MX1000. Ik meen dat ie normaal iets van 23 euro moet kosten in de winkel. Grappig vond ik om te zien dat ie vrijwel dezelfde structuur heeft als mijn bureaublad (heel veel miniscule putjes), waar ik de afgelopen maanden gewoon op muisde. De mat is wel veel gladder en daar moet ik nog duidelijk aan wennen. Schiet bij het aimen nu nog vaak mijn doel voorbij 8)7.
Twee minpuntjes. Persoonlijk vind ik die enorme "VICTORY" erop niet mooi. En blijkbaar kan het plastic beschadigen bij oprollen/dubbelvouwen dus er wordt aangeraden om hem in de kartonnen verpakking te vervoeren. Jammer dat zo'n flexibele mat toch niet plaatsbesparend opgerold kan worden.
Afbeeldingslocatie: http://www.corepad.com/Webshop/artikelen/extra_1132666452_1135904717.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:51
Ray-zor schreef op maandag 06 maart 2006 @ 19:18:
Corepad Victory gewonnen (met handboogschieten nota bene 8) ). Het is een vrij gladde, erg dunne, flexibele mat met een plastic bovenlaag en enorm goed grip aan de onderkant. Pas 3 dagen ervaring, maar ik vind hem nu al veel fijner dan een glazen mat. Bovendien werkt deze wel met de MX1000. Ik meen dat ie normaal iets van 23 euro moet kosten in de winkel. Grappig vond ik om te zien dat ie vrijwel dezelfde structuur heeft als mijn bureaublad (heel veel miniscule putjes), waar ik de afgelopen maanden gewoon op muisde. De mat is wel veel gladder en daar moet ik nog duidelijk aan wennen. Schiet bij het aimen nu nog vaak mijn doel voorbij 8)7.
Twee minpuntjes. Persoonlijk vind ik die enorme "VICTORY" erop niet mooi. En blijkbaar kan het plastic beschadigen bij oprollen/dubbelvouwen dus er wordt aangeraden om hem in de kartonnen verpakking te vervoeren. Jammer dat zo'n flexibele mat toch niet plaatsbesparend opgerold kan worden.
[afbeelding]
Dus je had eerst een glazen mat? Welke? Want ik heb zelf een CorePad Magna (glas dus), en daar werkt mijn G5 én MX1000 supergoed op. Dus zou ik toch wel willen weten op welke hij dat niet doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

TranceSetter schreef op maandag 06 maart 2006 @ 21:31:
[...]

Dus je had eerst een glazen mat? Welke? Want ik heb zelf een CorePad Magna (glas dus), en daar werkt mijn G5 én MX1000 supergoed op. Dus zou ik toch wel willen weten op welke hij dat niet doet.
Ik had eerste een Corepad Magna (ook dus) en die voelde wel aardig aan alleen met mijn toenmalige MX500 bewoog de cursor mee met de gatenstructuur op dat glas gebrand. Met hele klein trapjes om zo maar te zeggen. En een losse ondermat was ook niet echt ideaal. Kreeg wel netjes mijn geld terug (minus verzendkosten) na het terugsturen.
Daarna een MX1000 - Icemat 2nd edition gekocht. Niet erg warm , maar dat kon me niet zo deren :) Vervelender was het krassende geluid, ook met hyperglides. En nog vervelender is dat de Icemat niet de snelle grote bewegingen registreerd. (Ik kwam erachter toen ik in BF2 de koepel van m'n tank zo snel mogelijk wilde omdraaien ) Toch vrij essentieel lijkt me zo.
Maar goed, ervaringen kunnen verschillend zijn en zeker persoonlijk. Ik ben er ook zeker niet op uit om één of ander merk te bashen. Gewoon, glas is mij niet goed bevallen. Plastic tot dusver juist wel heel erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:04
Ray-zor schreef op maandag 06 maart 2006 @ 19:18:
[afbeelding]
cool, ben je ook op netgamez geweest..?

ik heb dezelfde muismat, maar dan gekocht.. mijn icemat black large versie 2 werkte amper met mn G7 muis, dus dit matje gekocht.. muist erg lekker, lekker groot, en heb geen klachten..

rayzor, herken je deze pc? daar zat ik achter..

http://www.qpad.se/upload..._06/slides/day%20278.html

http://www.qpad.se/upload..._06/slides/day%20275.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

[way off-topic]
[quote]BootVluchteling schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 09:44:
[...]

rayzor, herken je deze pc? daar zat ik achter..

http://www.qpad.se/upload..._06/slides/day%20278.html

http://www.qpad.se/upload..._06/slides/day%20275.html[/quote]

Hehehe, toevallig herken ik die barbie wel. :) Stond ergens aan de kop van een tafel (lopend van podium richting uitgang ) in groen als ik me niet vergis. Wij zaten ergens in een hoek op rood. Ideaal. Was m'n eerste netgamez en vond het erg tof.
[/way off-topic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na eerst een topic aangemaakt te hebben, tot iemand mij op dit topic wees, zal ik het hier opnieuw vragen

tja onze UT/CSS clan heeft net een voorstel voor sponsering gekregen, kwam goed uit ik heb een muismat nodig

nu heb ik wel mijn twijfels:
-ze moet werken met de logitech mx518
-meeneembaar is een plus (dus oprolbaar, of niet breekbaar)
-laagste mogelijke statische weerstand (is het belangrijkst)
-glidez

persoonlijk dacht ik aan een qpad en qpad glidez (bij gebrek van hyperglidez bij de winkel) maar ik kan ook nog kiezen uit:
icemat
razer muismatten
corepad
steelpad
edit: ook nog speedlink (silk lijkt me wel niet echt goed ofzo)

welke is dan beste (icemat is die echt goed, want anders valt deze af doordat ze van glas is (en breekbaar)
qua glidez kan ik kiezen uit:
qpad
icemat padsurfers
steelpadsurfers (allround, logitech)

liefst van al zou ik gewoon de originele van de mx518 vervangen (hyperglidez dus), maar deze blijkt de winkel niet te hebben, dus passen de steelpadsurfers, en zijn deze geschikt voor een andere muismat, of zijn andere glidez beter??

please alleen maar vergelijken tussen muismatten, niet van: " neem die" zonder onderbouwing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Nou, die Corepad Victory kan wel wat zijn. Zoek eens wat reviews. De Qpad raad ik sowieso aan want dat is tot op dit moment mijn favoriete mat (de dunne versie is het best oprolbaar maar weer ietsjes minder comfortabel dan de dikke). De Razer Mantis matten en de Everglide Titan (zelfde 'Fibertek' spul) zijn redelijk populair maar glijden toch niet zo lekker als de Qpad geloof ik.

Eerlijk gezegd denk ik dat er niet veel matten dicht bij de lage weerstand van de Qpad in de buurt komen, heb het iig nog nooit gelezen behalve van de Steelpad Qck maar die zou dan weer na verloop van tijd slecht kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ter vervanging van mijn huidige muismat, een fUnc sUrface 1030, heb ik gisteren een Everglide Titan Monstermat besteld. Deze muismat ga ik gebruiken in combinatie met mijn Razer Copperhead.

Afbeeldingslocatie: http://shop.cyes.nl/images/upload/everglide/everglide-titan-big.jpg

In het verleden heb ik echt al met allerlei soorten muismatten gespeeld. Verschillende soorten stof, plastic, glas, enz. Daarbij moet ik zeggen dat de glazen varianten me echt het minst van alle zijn bevallen. De stoffe, alsmede de plastic varianten bevielen echter ook niet altijd even goed. Stoffe muismatten waren vroeger ook wel een beetje anders dan tegenwoordig. Vandaag de dag is het wel van een beetje beter materiaal gemaakt dan al die prulletjes wat je vroeger voor een kwartje kon kopen bij de Wibra, bij wijze van spreken. Plastic muismatjes vind ik op zich wel fijn werken, alleen zijn ook deze dingetjes niet altijd even sluitvast. Glas is in dat opzicht wel een heel stuk beter!

Het afgelopen jaar heb ik gespeeld met een fUnc sUrface 1030. Iets wat me erg goed bevallen is, want ik vind het tot nu toe echt het beste wat God onder de zon heeft qua muismatjes vandaag de dag. Zeker in combinatie met een Razer Copperhead gamed het erg fijn weg moet ik zeggen. Alleen begint de muismat nu toch wel een beetje slijtplekjes te vertonen aan de gladde kant, en ben ik wel weer toe aan iets nieuws.

Een clanmaat had afgelopen weekend een Everglide Titan Monstermat(je) naast zijn PC liggen, en nadat ik die eens eventjes had uitgeprobeerd was ik eigenlijk wel aangenaam verrast moet ik zeggen! Vandaar dat ik gisteren ook meteen een bestelling heb geplaatst voor deze fijne muismat, in combinatie met een paar nieuwe muisvoetjes van Hyperglide. Die zijn op zich niet echt nodig bij deze muismat, maar de oude waren toch wel een beetje aan vervanging toe zo langzamerhand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

shaggy8675 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 20:41:

[afbeelding]

Slijt deze mat trouwens veel ? Niet dat die in 2 maanden weg is >:) Anders komt die op mijn bestel lijstje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

DeluxZ schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 18:47:
[...]

Slijt deze mat trouwens veel ? Niet dat die in 2 maanden weg is >:) Anders komt die op mijn bestel lijstje :D
Tot nu toe werkt hij perfect.

Geen wear, lekkere mat met de MX-5XX, alleen was het even wennen met de oppervlakte ruwheid in vergeliijk met de Icemat. Hij is voelt wat ruwer aan, maar dat went erg snel.

Fijne mat. Speel nu dagelijks ongeveer 2 tot 4 uurtjes ermee en nog steeds perfect. een aanrader. ( Icemat is ook über, alleen breekbaar en dat gekras :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Laatst had ik op een LAN de Steelpas 4S aangeschaft en een tijdje mee gegamed alleen was het compleet niet wat voor mij, vooral dat ie zo koud is vond ik helemaal niets, ook maakt ie best veel geluid als je de muis er overheen bewoog.

Op die zelfde LAN de volgende dag maar een Steelpad 4D gekocht en die heb ik nu een paar weken later nog in gebruik en bevalt mij erg goed.

De 4S heb na thuiskomst maar gelijk die avond in V&A gezet en die avond ook gelijk verkocht.

De muismat gebruik ik icm een MX300 en MX310 van Logitech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie verpakking....ik heb laatst maar voor een Steelpad QcK gekozen...beetje op de gok maar ik wilde toch weer een dunne stoffen mat van een beetje formaat. Ik had hiervoor de Razor Exact mat die me ook goed beviel maar het leek op een gegeven moment wel of er zand onder mn muis zat...zo voelde het aan. En mn voetjes sleten redelijk snel voor mn gevoel. (Razor Coppehead)

Mn nieuwe matje bevalt goed...lekker goedkoop en groot...ja prima matje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dionysos1605
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
Heb nu de steelpad 4d aangeschaft, maar deze loopt niet lekker met de logitech cordless click plus optical mouse. Op de ruwe kant valt de muis soms uit en moet ik hem met de scrollwheel of met de muisknoppen weer aan krijgen. Ook zie je de crosshair soms licht trillen in games. Op de gladde kant glijd de muis toch niet lekker, gaat vrij stroef. Ik blijf voorlopig nog spelen met mijn surface 1030 totdat ik of een nieuwe muis koop of dat ik een keertje op een LAN wat andere matten kan proberen.

Never underestimate the predictability of stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:14

Vrijdag

De Zwarte

Hebben die stoffen matten geen last van slijtage aan de randen? Of is dat iets wat alleen goedkope matjes hebben? Ik bedoel dat de toplaat loslaat van de rubber ondergrond, vooral daar waar je pols langsschuift. Momenteel speel ik met een kunststof Speedpad (van Alternate) icm een MX-510 maar zat er aan te denken te upgraden naar een lekkere grote stoffen mat, toch ruimte zat op mijn bureau.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 14:43
Ik speel met een logitech cordless click, en zonder muismat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op donderdag 06 april 2006 @ 14:22:
Hebben die stoffen matten geen last van slijtage aan de randen? Of is dat iets wat alleen goedkope matjes hebben? Ik bedoel dat de toplaat loslaat van de rubber ondergrond, vooral daar waar je pols langsschuift.
Ik heb daar tot nu toe nog geen last van....maar wat je zegt...als je een lekkere grote mat hebt zal je daar veel minder snel last van hebben. Ik zit tenminste nooit met mijn muis op de randen. En dit matje was maar €10...anders koop ik gewoon een nieuwe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:14

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op donderdag 06 april 2006 @ 15:55:
[...]

Ik heb daar tot nu toe nog geen last van....maar wat je zegt...als je een lekkere grote mat hebt zal je daar veel minder snel last van hebben. Ik zit tenminste nooit met mijn muis op de randen. En dit matje was maar €10...anders koop ik gewoon een nieuwe ;)
Ok, dan ga ik van de week even langs bij Dynabyte, daar lag die Steelpad QCK+ ook in verschillende versies, de kleinste was 9,99, de middelste 14,99 en de grootste €19,99. Ik denk dat ik de middelste neem :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Verwijderd schreef op donderdag 06 april 2006 @ 15:55:
[...]

Ookal had ik een mat van 10 bij 10 meter, dan zat ik nog op de voorste rand van de mat met mijn pols (niet met de muis). :) Ik houd nu eenmaal mijn pols op de rand van het bureau bij het spelen en niet op het midden van de mat. Maar bij goeie mousepads hoef je echt niet bang te zijn dat het textiel loslaat. Bij mijn Qpad zijn er (na lang gebruik) minieme rafeltjes aan de rand, dwz de print is er een klein beetje af en je ziet hier en daar wat de witte onderlaag. Ik zie het niet erger worden maar ik draai de mat ook af en toe een halve slag, zodat hij gelijkmatiger slijt. Hij slijt iig heel langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefangrp
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
*kickje*

Ik weet niet zeker of dit het juiste topic ervoor is.. Maar ik ben op zoek naar een(internet)winkel waar ik hyperglides voor mijn logitech mx500 kan halen / bestellen. Iemand een idee?

Ik heb al gekeken op google en bijvoorbeeld Alternate, maar hier kwma ik niet verder mee. De serach van got brengt me ook niet verder. Alleen naar Gamelux, maar daar staan ze niet (meer) bij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Laatst online: 10:44

TiMMieJ

PSN: Orixez

Hyperglides waren te bestellen via de corepad online winkel.
Dus ik zou zeggen kijk daar even....

Zlef heb ik sinds kort mijn FuNc surface 1030 vervangen door een Corepad Eyepad XL.
Een hele dunne stoffen mat die perfect samenwerkt met mijn Copperhead.
Zeer nauwkeurig en laat je muis niet slijten. Perfecte mat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 23:50

Zenix

BOE!

Stefangrp schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:28:
*kickje*

Ik weet niet zeker of dit het juiste topic ervoor is.. Maar ik ben op zoek naar een(internet)winkel waar ik hyperglides voor mijn logitech mx500 kan halen / bestellen. Iemand een idee?

Ik heb al gekeken op google en bijvoorbeeld Alternate, maar hier kwma ik niet verder mee. De serach van got brengt me ook niet verder. Alleen naar Gamelux, maar daar staan ze niet (meer) bij..
http://www.perfect-system...cten.asp?SGrp=77&HGmnu=37

google kan je btw wel goed mee vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Laatst online: 18:37

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Stefangrp schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:28:
*kickje*

http://shop.cyes.nl heeft ze ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefangrp
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Bedankt voor de reacties, heb inmiddels een bestelling geplaatst bij Consoleshop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

TiMMieJ schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:32:
[...]
Zeer nauwkeurig en laat je muis niet slijten. Perfecte mat.
Dat viel me laatst op inderdaad. Ik heb een Corepad Victory (flexibel platsic) en mijn hyperglides slijten helaas veel sneller dan toen ik gewoon op het bureaublad muiste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Welke muis(mat) gebruik jij? - Deel 2

Omdat het vorige topic alweer helemaal vol is, hier het volgende. Deel hier jouw ervaringen over je muis met de anderen! Omdat er vaak posts langs zijn gekomen waar ook een muismat in staat (Zéker ook niet onbelangrijk!) is het de bedoeling dat je die er hier ook gewoon bij post.

Muizen:Muismatten:
Logitech
Razer
Revoltec
Microsoft
Saitek
Sunbeam
Corepad
Icemat
Revoltec
Steelpad
Even een paar regeltjes:
  • Onderbouw goed jouw mening over de muis/muismat, dan hebben de anderen er ook iets aan!
  • Niet klakkeloos crossposten vanuit het oude topic, daar heeft niemand iets aan!
  • Blijf ontopic!
Vorig deel:

[rml][ PC] Welk muisje gebruik jij om te gamen?[/rml]

Met dank aan GG85 voor het posten van het vorige topic!

[ Voor 42% gewijzigd door TheZeroorez op 10-06-2006 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:11
Misschien leuk om wat informatie uit het vorige topic op te nemen in de startpost? :)
Linkjes naar diverse fabrikanten / producten?
Afbeeldingen van de meest gebruikte muizenen / muismatten?

Dat geeft je topicstart wat meer inhoud en uitstraling :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megatronic
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-11-2024
Ik gebruik een Corepad Eyepad (deze heb ik gewonnen op gamez.nl).
Daarvoor gebruikte ik gewoon mijn buro en ik moet zeggen dat ik liever een muismat gebruik, toen ik de muismat begon te gebruiken ging ik bijvoorbeeld veel beter met counter-strike: source.
En die nopjes onder mijn muis worden ook niet meer vies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 21:10
Ik gebruik:

Afbeeldingslocatie: http://www55.dixiesys.com/~bunker/dell.jpg

Werkt prima met de MS Intellimouse Explorer 2.0 :O :P
Waarom : Gratis en ben geen die-hard gamer :)

[ Voor 18% gewijzigd door Hoyden op 10-06-2006 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Crash schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 16:01:
Misschien leuk om wat informatie uit het vorige topic op te nemen in de startpost? :)
Linkjes naar diverse fabrikanten / producten?
Afbeeldingen van de meest gebruikte muizenen / muismatten?

Dat geeft je topicstart wat meer inhoud en uitstraling :Y)
Ja.. ik heb dat topic pas vanaf het eind echt gevolgd, maar ik ga hem nog eens doornemen om de meest gebruikte muizen erin te gooien. Ook zal ik er links van bekende muis- en muismatfabrikanten ingooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
@TS:
Misschien een iets lichtere achtergrondkleur? ;)
Omdat het volgende topic alweer helemaal vol is
Wist niet dat je herderziend was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 09:09
Ik gebruik....

Helemaal niets :D Ik zit gewoon lekker met m'n muis op het tafleblad. Op lanparty's gebruik in een DFI muismatje, een erg gladde, dat is ook wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Mr. Bondt schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 17:15:
@TS:
Misschien een iets lichtere achtergrondkleur? ;)

[...]

Wist niet dat je herderziend was :+
Ja, ik zal de achtergrondkleur wat veranderen, het zou vervelend kunnen zijn..

Verders heb ik nergens de domme fout gemaakt om 'volgende' te zeggen in plaats van 'volgende'.. O-)

Nog even twee vraagjes:

Weet iemand hoe je in een tabel alles netjes naast elkaar krijgt, dus zegmaar het 'muizen' en 'muismatten' kopje naast elkaar?

En is er iemand die toevallig een mooi bannertje voor aan de bovenkant kan maken? Zou erg leuk zijn, ik heb namelijk niet al teveel tijd, dus dan gaat dat weer een weekje of 2/3 duren... En mijn GIMP-skills zijn niet al te goed :X

[ Voor 8% gewijzigd door TheZeroorez op 10-06-2006 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Laatst online: 27-08 14:50
TheZeroorez schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 17:31:
Weet iemand hoe je in een tabel alles netjes naast elkaar krijgt, dus zegmaar het 'muizen' en 'muismatten' kopje naast elkaar?
Zoiets?

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
[table border=1 bgcolor="#666666" width=600 cellpadding=2 bordercolor=#099000]
[tr][td][b]Muizen:[/b][/td][td][b]Muismatten:[/b][/td][/tr]
[tr][td][url=http://www.logitech.com]Logitech[/url]
[url=http://www.razer.nl/]Razer[/url]
[url=http://www.revoltec.nl]Revoltec[/url]
[url=http://www.microsoft.com/netherlands/default.aspx]Microsoft[/url]
[url=http://www.saitek.com]Saitek[/url]
[url=http://www.sunbeamtech.com/]Sunbeam[/url][/td]
[td][url=http://www.corepad.com/]Corepad[/url]
[url=http://www.icemat.com]Icemat[/url]
[url=http://www.revoltec.nl]Revoltec[/url]
[url=http://www.steelpad.nl/]Steelpad[/url][/td][/tr]
[/table]

[ Voor 3% gewijzigd door Mr. Bondt op 10-06-2006 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Niet onderbouwen = niet posten hier ;)

[ Voor 82% gewijzigd door Crash op 10-06-2006 20:12 ]

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RammY
  • Laatst online: 12:23

RammY

Dát!

Deze mat ...
Afbeeldingslocatie: http://spel.torget.se/spel2003/test_hw/00848/3.jpg

Met een of ander el-cheapeau optisch muisje :)
Afbeeldingslocatie: http://www.ikor-design.com/product_images/MG19-MD333-100x80.jpg

Geef dan ook aan _waarom_ je deze combinatie gebruikt. Zoveel moeite is dat toch niet :?

[ Voor 44% gewijzigd door Crash op 10-06-2006 20:12 ]

Deze advertentieplaats is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ja, zoiets ja :)

Altijd fijn als mensen je TS doorlezen :/ Hij is nog zó klein, en dat wordt al niet gelezen.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Laatst online: 13-09 16:51
Afbeeldingslocatie: http://www.wpc-fr.net/images/articles/test-de-la-souris-logitech-mx518/mx518_1.jpg
Ik kwam in de winkel een lasermuis van trust tegen en toen ben ik voor de verleiding gevallen. Na een week was hij al kapot, erg snel dus. Daar heb ik de mx518 aangeschaft, een duurdere muis maar zeker waar voor zijn geld.

Hij is niet zo mooi qua uiterlijk maar wel erg fijn. Zijn voordelen zijn:
- Nauwkeurigheid is instelbaar.
- Reageert beter en nauwkeuriger dan een standaard optische muis.
- De vorm ligt erg fijn in de hand!

Nadelen:
- Niet voor linkshandige mensen

Mijn muismat is een huisje met een foto van mijn vriendin erop.. O+

[ Voor 6% gewijzigd door HawVer op 10-06-2006 20:45 ]

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Laatst online: 27-06 13:12
Ik had eerst een Logitech Dual Optical die aan het overlijden was, dus toen een Razer Diamondback Plasma besteld, en meteen een Razer ExactMat erbij genomen. Ergonomische muizen bevallen mij niet altijd even goed en de Diamondback valt wmb heerlijk in de hand.

Afbeeldingslocatie: http://www.gc-plus.de/img/large/rzd-1600p_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.razerzone.com/images/razer-exactmat.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:15

Piggen

Lekker bakkie

Afbeeldingslocatie: http://www.func.net/images/products/1030.gif
fUnc sUrface 1030 (mag ook wel in de startpost)

+

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/10544.jpg
Logitech MX400 Laser

Muist erg lekker samen. Het oppervlak van die fUnc kun je ook omdraaien. Zo heb je een gladde en een ruwe kant. Glad voor snelheid, ruw voor precisie. En er zit ook een clip bij om het snoer van je muis aan vast te maken, zodat het niet in de weg ligt.

Over die MX400 heb ik nog een reviewtje geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Logitech G5 (Special Edition) dus grijs met blauw in plaats rood en bruin
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/7890.jpg

Ik moet zeggen muis is perfect (in het begin zeer veel wennen maar na een maand kan je niet meer zonder) + software met knopinstellingen zijn vettig. Elk game kan je iets anders programeren.

Wrm gekocht? Had eens een deftige muis nodig, logitech blijkt degelijk, 2000DPI:p

Muismat is een Iceman 2nd edition
Afbeeldingslocatie: http://images.gfx.no/12/12869/filename_3.jpg
wrm? vriend van me had die, en hij is lekker glad

gewoon perfecte combinatie

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2006 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Laatst online: 18:09

Vuvuzela

My spire is forming

Zijn die muizen en muismatten van 1000'den euro's niet gewoon een manier om gebrek aan talent te verbergen?

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1000 euro?
mijn setje koste 130 euro.
Ms heb je klein beetje voordeel omdat je ms met wat nauwkeuriger materiaal werkt maar het blijft toch puur om talent gaan denk ik.
bv vgl G5 en MX510. Op zich niet veel van verschil denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:48
mijn setje :)

Afbeeldingslocatie: http://images.gfx.no/83/83776/razer_copperhead_3.jpg
razer copperhead

op een

Afbeeldingslocatie: http://www.progamingshop.sk/images/eypadXL.jpg
corepad eyepad

waarom ?

omdat ik de razer copperhead kon proberen bij de gameexpo / hcc dagen in november en de muis beviel mij heel goed....
alleen kon ik daar alleen maar testen met een duure muismat waar ze rond de 40-50 euro voor vroegen [als ik het goed heb] :X

dus 10 min later liep ik langs een kraampje waar ze oa corepad eyepads verkochten
en meteen eentje samen met een vriend gekocht [je kreeg korting als je er 2 tegelijk kocht :P ]

[ Voor 5% gewijzigd door Nano2009 op 11-06-2006 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
MCK schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 22:10:
Zijn die muizen en muismatten van 1000'den euro's niet gewoon een manier om gebrek aan talent te verbergen?
Ja want als je een muismat van €1000,- kunt vinden, en je een enorme n00b bent wordt je ineens enorm goed? Of wil jij soms zeggen dat jij met een 2-knops muis uit 1985 gamed op een muismat van Tulip?

Je gaat toch ook niet speciaal naar het iPod draadje om te vragen of die mensen misschien wel een iPod hebben gekocht om al hun warez-muziek op te verbergen?

Dat is niet netjes ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Crash op 11-06-2006 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaza
  • Laatst online: 02-03-2023

kwaza

http://dogepool.nl

TheZeroorez schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 22:25:
[...]

Ja want als je een muismat van €1000,- kunt vinden, en je een enorme n00b bent wordt je ineens enorm goed? Of wil jij soms zeggen dat jij met een 2-knops muis uit 1985 gamed op een muismat van Tulip?

Je gaat toch ook niet speciaal naar het iPod draadje om te vragen of die mensen misschien wel een iPod hebben gekocht om al hun warez-muziek op te verbergen?

*knip
Persoonlijk vind ik dat een pro-gamer recht heeft op pro-materiaal :)
En een n00b-gamer evenzeer :D

[ Voor 2% gewijzigd door Crash op 11-06-2006 13:39 ]

http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-08 11:34
Eh... je wordt niet meteen goed van een muis van 1000en 60 euro, maar het helpt wel, en ze liggen lekker in de hand... wou je zeggen dat je alleen talent hebt als je een verrotte oude muis hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Laatst online: 13-09 16:51
Neej mijn muis is pure noodzaak. Zolang ik een wacom voor grafisch ontwerpen en textures painting niet kan betalen is een nauwkeurige muis noodzaak. Zelf game ik niet zoveel. Daar heb ik hem ook niet voor gekocht. Mijn muis koste 50 euro. Dat valt heel erg mee vergeleken met de 1000den euros die je noemt. :)

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nkey
  • Laatst online: 09-10-2023
0MG Trolleke... Iemand met een dergelijke muis hoe dan ook niet zeggen dat z'n muis brak is B) Ik zelf heb een G5 van Logitech, heerlijke precisie... was letterlijk niet te verslaan :D En toen begon ik weer brak te spelen... oOdanks de muis uiteraard :>

Ik speel nu trouwens op 2000 DPI... toch wel anders dan 800DPI, je went er aan, raakt er beter in (goed zelfs...) maar je presteert toch niet helemaal lekkeren ook niet beter, 800 ook niet meer natuurlijk, erg vervelend want de standaard muisjes van Logitech op school staan allemaal op 800 en hogere gevoeligheid maakt het er niet beter :P (skipt pixels, goed te merken in paint.... goed te merken in Paint... ja mspaint = l33t yo! :P)

Geen muismat btw, 'k heb zo'n heerlijk eikenhouten bureaublad dus niet nodig, was wel bang over de geruchten van weerspiegelingen op gladde bureaubladen maar daar nog niks van gemerkt :7 Misschien dat ik d'r toch 1 haal zodra ik het voordeel van zo'n matje merk O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Ik gebruik zelf de Func surface 1030. Echt een super mat, erg glad en stil :)

Maar vorige week ontdekte ik de sharkoon Xurface muismatten. Lekker plat, verpakt per 5 stuks.. en kosten maar 9 euro. Deze zijn net iets minder glad dan mijn 30 euro kostende func surface, maar zeker aan te raden. Ze hechten goed aan de ondergrond, en gewoon erg glad.

Afbeeldingslocatie: http://www.a1-electronics.net/Res/PcHardware/Various/2005/7th/Sharkoon_1st.jpg

Linkie

[ Voor 13% gewijzigd door Tutti-frutti op 10-06-2006 23:21 ]

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR
  • Laatst online: 19-08-2017

RRR

goR

Iceman011, je gebruikt een G5 icm de Icemat 2nd edition...ik heb hier en daar verhalen gelezen dat de G5 en G7 niet met een Icemat overweg zouden kunnen, maar dat blijkt dus geen probleem? Zelf heb ik een mx510 en de Icemat 2nd en ben over beide zeer tevreden, echter ik verwacht wel dat de 510 eerder zal bezwijken dan de mat. Dan lijkt me de G5 een mooi alternatief, als dat naar behoren werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik gebruik deze muismat. Ik had geen zin om zo'n (relatief) dure mat te kopen, dus heb ik er zelf eentje gemaakt. Heb gewoon een stuk van een oude multomap uitgesneden (en de lelijke randjes even afgewerkt met tape :Y) ). Maar het werkt echt perfect. De muis glijd heel soepel en het slijt ook niet. Daarnaast kun je 'm precies zo groot maken als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
ik gebruik een standaard optische logitech muis gewoon omdat ie goedkoop was (€15,-)
als muismat gebruik ik gewoon de tafel

nothing fancy dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Niet online
Logitech G5
Afbeeldingslocatie: http://www.techspot.com/newspics/2005/logitech-g5.jpg

En een Steelpad QCK
Afbeeldingslocatie: http://www.fuergamer.com/xanario/images/mittel/steelpad-qck.jpg

Waarom:Ik gebruikte hiervoor een Labtec (Goedkoop Logitech OEM spul) keyboard en muis, en verder geen muismat. Maar voor gamen was die rotte balmuis echt niet te doen, dus ben ik samen met een maat op zoek gegaan naar wat nieuws. We hebben toen allebei deze set genomen, de G5 voor zijn perfecte (ruwe ipv gladde zoals mx518) handligging, en de QCK aangezien deze mat maar een 10tje ofzo kostte, en hiermee een perfecte prijs/kwaliteit verhouding heeft.
Werkt perfect samen, samen met de G15 die ik later erbij kocht, heb ik nu een perfecte gamingset (op inputgebied).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brasher
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-09 22:28
Ik gebruik momenteel een Microsoft IntelliMouse 2.0 (Wireless). Niet echt een muis voor een gamer, wat ik opzich wel graag doe. Ik denk dat ik binnenkort wel eens ga kijken naar een wat duurder Gamers-muisje.

En als muismat gebruik ik momenteel een Donald Duck, werkt prima :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Laatst online: 13:03
Ik heb nog steeds een snowmat, inmiddels al 3 jaar denk ik. Hij blijft gewoon gruwelijk goed, slijt niet, en is smooth maar geen ijsbaan, beetje wrijving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Laatst online: 19-03-2021
Ik heb het volgende:

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/10503.jpg

Een draadloze Logitech Lasermuis voor linkshandigen, 't is alsof Logitech voor de grap eens naar mij geluisterd heeft en deze muis heeft gemaakt, deze is gewoon voor mij van de lopende band afgevallen! de > 50 euro zekers waard! (Logitech MX610 Left Handed).

Afbeeldingslocatie: http://www.ocia.net/reviews/xurface/img/1.jpg

De Sharkoon Xurface muismat is lekker glad, lekker plat, plakt goed op mn bureau en kost geen drol (5 voor 9 euro). Echt een aanradertje!

Ik ben geen hardcore pc gamer (wel hardcore 360 gamer maar daar zijn geen muizen voor ;)) maar gebruik dit setje voornamelijk voor grafisch werk wat goed van pas komt bij mijn opleiding. Tevens vindt ik dit setje helemaal niet misstaan bij een computer waar ik toch zeker een aantal uur per dag achter doorbreng. Een ideale combinatie met mijn Microsoft Natural Multimedia Keyboard ;)

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik leef op een G5 muis op een houten, gelakte, putvrij bureau.
Ik ben er ook heel blij mee omdat hij lekker glijdt, hij reageerd goed en ik heb hem op zijn zwaarst gemaakt dankzij die gewichten.

Top muisje! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK gebruik de almachtige MX510. Toen ik nog een beetje noob was (en dat is iedereen denk ik wel geweest) gebruikte ik een Compaq draadloos ding. Heel irritant als ik pcw's ging spelen en me batterijen gingen dood. Toen ging ik met mijn 56k verbindinkje op zoek naar eemn goede muis. Het was het punt wanneer men juist wachtte op de MX518 en ik was zo slim om toen voor de MX510 te kiezen :/ Ik was helemaal trots toen ik de geplastificeerde verpakking in mijn armen kon sluiten om hem uiteindelijk aan stukken te scheuren. En toen: WOW, wat een verschil, het leek net of mijn hand verdween in het design van de muis. Ik had ineens alle controle(Al zou de MX518 wel de trap iets hoger gelegd hebben denk ik.). Toen ik eindelijk een ADSL verbinding kreeg van me pa kon ik beter gaan zoeken over het web voor nog meer sh*t om me controle beter te maken.Ik was gelijk gehaakt aan de Steelpad S&S. Met een prachtig beschermhoesje moest ik um wel bij de lokale gamecafe (The GameSyndicate, www.gamesyndicate.nl) gaan bestellen. Toen hij binnen was en mijn moeder |:( (ze hadden opgebelt) voelde dat zij ook wel daar naar binnen langs de zwetende stinkende gamers kon lopen , kwam ik thuis van een heeeeel lang dagje school. Maar toen ik eenmaal thuis was en ik zag hem op de tafel liggen ging ik er met springende bewegingen mee zwaaien. Eerst rukte ik dat niets voorstellende karton eraf en bekeek mijn aankoop: dat zag er geinig uit zo maar nu nog zien wat het kan O+ . Ik werdt niet teleurgesteld: Mijn game- & hardwareverslaving was nu officieel begonnen.

link

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2006 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Leuk verhaaltje.. je bent wel érg happy zo te lezen :o

Verders zou ik dat plaatje ff op putfile oid hosten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had altijd een mx518 in combo met een qpad, omdat ik d8: 2 dure dingen zullen wel goed gaan :) Toen kocht ik een razer diamonback, omdat de mx518 teruggestuurd moest worden omdat ie kapot was. Nu bleek dat de diamondback veel mooier over me mat ging :) Heel glad zonder bobbeltjes oid.

Afbeeldingslocatie: http://www.wpc-fr.net/images/articles/test-de-la-souris-logitech-mx518/mx518_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.amazon.com/images/P/B00076TH8S.01.LZZZZZZZ.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamelaunch.dk/images/qpad_low_blue.jpg

Zoals je ziet is die qpad spuuglelijk, maar wel heel goed :D Hij verslijt helaas wel aardig snel, ongeveer na 10 maanden bij mij dus... Dus moet ik een nieuwe qpad, zoiets als dit.. Afbeeldingslocatie: http://www.webbpaket.net/qpad/html/uploads/img441965e7ad554.jpg

Ziet er ook direct een stuk mooier uit he :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruik zelf een Logitech MX700 (Ja draadloos) Had een draadloze gekocht, aangezien ik altijd problemen heb met snoeren die te kort zijn, en/of in de weg zitten.

Bevalt me prima. Kan niet echt meer met een muis + draadje werken nu ik dit gewend ben :P Steeds dat gerotzooi met een draadje :P

Vooral deze muis gekocht, omdat je dat ding gewoon kan opladen elke nacht, zodat je nooit batterijen hoeft te kopen :)

Gebruik alleen geen muismat. Toch maar eentje kopen eerdaags, want me hout begint te verslijten.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2006 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheZeroorez schreef op zondag 11 juni 2006 @ 11:07:
Leuk verhaaltje.. je bent wel érg happy zo te lezen :o

Verders zou ik dat plaatje ff op putfile oid hosten :X
BOEIUHHHH :9 :9 :9 met mn plaatje, hij ownt (genomen met een webcammetje)
Ja ik ben idd heel tevreden over mn eerste gamershardware keuzes. Nu kijken of Logitech weer muizen met 2! knoppen gaat komen aan de zijkant want dat idee op de G5 snapte ik nie :( . Denk ook over stof maar die ik ik nu heb vindt ik zooo fijn (gewoon omdat ik eraan gewend ben.)
Pagina: 1 2 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.