Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
http://www.lik-sang.com/l...hp?nav=over&category=221&
Zo kun je dus je Cube op een monitor aansluiten.
[ Voor 28% gewijzigd door schnumi op 18-06-2006 22:20 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
- MetroidPrime
- Registratie: Oktober 2003
- Laatst online: 11-09 09:54
Turn it up loud, captain!
TopicstarterDe Wii zal vrijwel zeker component ondersteunen, dus je hoeft alleen een simpele component->VGA adapter aan te schaffen.MrVegeta schreef op zondag 18 juni 2006 @ 21:42:
Misschien dat jullie hier iets op weten.
Ik ga straks met een eigen gemaakte beamer aan de slag, dat zal grotendeels werken met een TFT scherm dat alleen een VGA uitgang heeft, dus ik kan het alleen op de pc aansluiten.
Is er een manier om straks de Wii op een VGA kabel aan te sluiten?
EDIT: Die component->VGA adapter op Lik Sang is wel erg duur. Volgens mij kun je ze in Nederland veel goedkoper krijgen, bij mijn TV zat werd zo'n adapter zelfs standaard meegeleverd.
[ Voor 16% gewijzigd door MetroidPrime op 18-06-2006 22:27 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Dus als ik het goed heb moet ik dus een kabel hebben die component omzet naar vga? zodat ik die kabel op de Wii kan aansluiten en op de TFT Vga uitgang?
Sorry voor de misschien wat domme vraag maar ik ben beetje leek op het console gebied.

Ik hoef het alleen trouwens voor de Wii, als ik dvd's oid wil bekijken kan dat wel via mijn eigen pc.
[ Voor 13% gewijzigd door MrVegeta op 18-06-2006 22:28 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Werkt ook met veel pal spellen, je kan het spel dan in 60Hz laten draaien, en dat is zeker aan te raden.Koffiezuiper schreef op zondag 18 juni 2006 @ 10:46:
Ah nicebedankt! Dat truukje met de B knop kende ik dus nog niet. Vandaag maar even uit proberen
Klopt, ik heb de component kabel zo ongeveer vanaf launch en heb er geloof ik ook iets van 40 euro voor betaald.-Sander schreef op zondag 18 juni 2006 @ 21:17:
Maar volgens mij waren die kabels een paar jaar geleden ook al zo duur hoor, geen idee hoe dat komt.
Vind het vooral tof hoe ze die perspectieven veranderen. Daarnaast moeten er gewoon meer 2d platformer's gemaakt worden en deze lijkt aan mijn eisen te gaan voldoen.
Amen!fZeroNewbie schreef op maandag 19 juni 2006 @ 09:32:
Daarnaast moeten er gewoon meer 2d platformer's gemaakt worden.
Ik geef je niet veel kans... zoiezo krijg je al weinig geld voor je cube dat je hem beter kan houden. Als je de games/controllers/memcards al houd... dan zou ik de cube ook maar houdenfuzzyeyebrows1 schreef op zondag 18 juni 2006 @ 19:14:
Kan je een Cube met een digitale uitgang voor meer geld verkopen als een cube zonder die uitgang? ik zit er namelijk aan te denken mijn cube te verkopen om nog een beetje geld eruit te halen en dan te wachten op de wii.
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Dan wordt het VoIP-en met een headset
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
p.s. gamekings gekeken net en echt weinig aandacht voor de wii. zelfs de DS was niet "cool" genoeg.
jammer. Wel grappige acties hebben die lui af en toe
http://wii.ign.com/articles/713/713627p1.htmlEarlier today a transcript of Nintendo of Japan's latest corporate management briefing went live on its official site, showcasing over 20 questions about the company policy in regards to nearly every aspect of Nintendo's future.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
http://www.youtube.com/watch?v=kJM4V-NDGNY
edit: Waar eerdere berichten meldden dat het zwaardvechten in Red Steel nog niet echt lekker werkte, zijn de berichten in de nieuwste Game Informer anders:
Not only did the remote replicate our actual sword-slashes, but the recenty unveiled motion sensor in the nunchuck could be thrust foreward for parry attacks.
As promised, Timing and observation was key to winning the sword-fights and felt just like the mock-saber duels nearly everyone had as kids, so anyone who has dreamed of being a samurai will pick it right up.
[ Voor 59% gewijzigd door Captain N op 21-06-2006 19:03 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
filmpje dat ik op DIGG tegenkwam. Hier is op te zien dat er nog dingen aan te sluiten zijn op de Virtual Console Controller. Ik ben benieuwd wat.
Het was mijCaptain N schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 13:36:
Iemand vroeg een tijdje terug naar zo'n Rayman filmpje. Niet dat die konijntjes niet kunnen voetballen, maar een andere. In deze trailer zit een andere, dus enjoy
http://www.youtube.com/watch?v=kJM4V-NDGNY
[ Voor 4% gewijzigd door Hoedje op 21-06-2006 19:48 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Ik heb zelf net een RGB kabel besteld. Ik wilde dit al eerder doen, maar hoorde dat ze wat prijzig waren. Ook wist ik niet of het erg veel verschil zou maken.-Sander schreef op zondag 18 juni 2006 @ 23:28:
Ik heb ook iets van 40euro voor mn RGB kabel betaald bedenk ik me net, maar ik kan nu echt niet meer zonder.

Toen ik de screens op de volgende link zag, heb ik de kabel meteen besteld.
http://www.gamespot.com/forums/show_msgs.php?board_id=314159269&topic_id=24692747
Mijn kabel komt overigens van Bol.com voor maar € 14,99.
Verwijderd
Kijk eens naar het raam, je ziet veel meer details omdat het veel scherper is.Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 20:06:
staan de plaatjes daar bij de verkeerde kabel ofzo? want ik vind composite er veel netter uitzien ? heldere kleueren, geen kartelrandjes ...
Maar ieder zijn voorkeur.
Ik denk dat RGB ook een stuk rustgevender voor je ogen is.
[ Voor 10% gewijzigd door Grote Smurf op 22-06-2006 20:14 ]
Verwijderd
Dat de kleuren er anders uit zien zonder RBG komt door de handmatige foto. Dat je meer jaggies ziet komt omdat alles veel scherper is.. dus ook de kartels. Als je liever blur hebt dan kartels verwijs ik je door naar de N64Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 20:12:
ik zie het nu ja.. maar wel vaag van die kartelrandjes..net alsof de AA uitgezet wordt ofzo
This space is occupied

[ Voor 74% gewijzigd door RayNbow op 23-06-2006 13:34 ]
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Inderdaad, bij RE4, als je door een bos loopt is het verschil echt ongelofelijk. Ik sluit em dan zelfs aan met composite, zodat ik minder last heb van de karteltjesTheEvilCuber schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 20:35:
[...]
Dat de kleuren er anders uit zien zonder RBG komt door de handmatige foto. Dat je meer jaggies ziet komt omdat alles veel scherper is.. dus ook de kartels.

SweetRayNbow schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 13:31:
Nieuwe screens van Red Steel op een imgboard tegengekomen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
# The Legend of Zelda: The Twilight Princess
# Metroid Prime 3: Corruption
# Wii Sports
# Red Steel
# Rayman Raving Rabbits
# Super Monkey Ball: Banana Blitz
# Dragon Quest Swords: The Masked Queen and the Tower of Mirrors
bron
Ik denk dat ik alvast begin met sparenAap schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 15:10:
Wii bevestigde launchtitels:
# Wii Sports
# Red Steel
# Rayman Raving Rabbits
bronIk wil eigenlijk alles wel spelen/halen... oei word echt een dure maand
wel een TOP maand
leuk filmpje, pas op bevat schokkende beelden
Smashing the gamecube
[ Voor 3% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 23-06-2006 21:49 ]
Hmm, dat wordt dus Zelda + MP3 + RS en misschien nog wii sports als ie niet al te duur is.Aap schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 15:10:
Wii bevestigde launchtitels:
# Wii Sports
# Red Steel
# Rayman Raving Rabbits
bronIk wil eigenlijk alles wel spelen/halen... oei word echt een dure maand
wel een TOP maand
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
- MetroidPrime
TopicstarterWii Sports is mogelijk zelfs gratis.Vanitas schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 00:14:
[...]
Hmm, dat wordt dus Zelda + MP3 + RS en misschien nog wii sports als ie niet al te duur is.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Dat zou helemaal mooi zijn
Verwijderd
dus is hij "gratis" bij aankoop van een console
[ Voor 34% gewijzigd door Max|Burn op 24-06-2006 11:33 ]
- MetroidPrime
TopicstarterWas dat niet een actie van 1000 sterren + €190,- voor een DS twee maanden voordat deze in Nederland werd uitgebracht? Ik ben via die actie in het bezit gekomen van een mijn eerste DS.MaxBurn schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 11:25:
Als Nintendo NL zo slecht die sterrencatalogus blijft updaten kan ik zowat een Wii kopen van m'n sterrenIk heb 12255 sterren, min Animal crossing..heb ik 7755 over. Ze hadden eerder een actie met b.v. 4500 sterren + 50 euro voor een DS of cube (toen ie net uit was). Doe mij zoiets maar met de Wii .verdorie..
Engeland heeft overigens twee weken terug een update gehad van de catalogus, dus Nederland is waarschijnlijk binnenkort weer aan de beurt.
Mijn foto's op Flickr.
Daar is nog helemaal niks over bekend, misschien word hij via de wii marketplace uitgebracht, of als demodisc. daar is nog helemaal niks over besloten. Misschien staat ie wel standaard op de HDD.Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 10:33:
in de zin van er komt maar een soort wii pack namelijk de wii met het spel sports.
dus is hij "gratis" bij aankoop van een console
Of hij komt gewoon los in de winkel voor €50
This space is occupied
- MetroidPrime
TopicstarterEen vertegenwoordiger van Nintendo zei op de E3 dat Wii Sports waarschijnlijk bij alle consoles geleverd zal worden als een soort tech-demo.TheEvilCuber schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 20:21:
[...]
Daar is nog helemaal niks over bekend, misschien word hij via de wii marketplace uitgebracht, of als demodisc. daar is nog helemaal niks over besloten. Misschien staat ie wel standaard op de HDD.
Of hij komt gewoon los in de winkel voor €50
Daar heeft Shiggy veel dingen uitgehaald toen hij Zelda maakte.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Ze hebben het wel vaker gehad. Beter: Maak het dan dynamisch..Zet er 300E voor en betaal met sterren..wat over blijft betaal je erbij..zoietsMetroidPrime schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 19:02:
[...]
Was dat niet een actie van 1000 sterren + €190,- voor een DS twee maanden voordat deze in Nederland werd uitgebracht? Ik ben via die actie in het bezit gekomen van een mijn eerste DS.
Gelukkig is Zelda veel beter dan die filmDaar heeft Shiggy veel dingen uitgehaald toen hij Zelda maakte.
[ Voor 17% gewijzigd door Max|Burn op 24-06-2006 21:32 ]
Dus Link is gebaseerd op Tom Cruise?schnumi schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 21:13:
Overigens komt vanavond op SBS 6 de film : Legends.
Noooooooooooooo!!!
Maar de overeenkomsten zijn inderdaad verbazingwekkend groot. Het sfeertje in de dungeons, de kokiri, moblins, navi, licht-ergens-op-laten-schijnen-door-grote-spiegels-te-verschuiven enzo zie je allemaal wel in die film terug. Zeer vaag.
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Dat schreeuwen is juist een van de sterke punten van deze voice actor. Zeker nooit wat van z'n andere rollen gezien? ^_^MrVegeta schreef op zondag 25 juni 2006 @ 09:39:
Je bedoelt de "Aaah" "Raah!!" Link heeft toch nog nooit gepraat?

Het kon zo een screenie uit the Twilight Princess zijn
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
Ik had een versie waarmee je om een hoekje kon kijken. En wanneer je mikte je het echte streepje tussen 2 streepjes moest gebruiken.
Wat is het leukste spel in dit oorlog shooting genre voor de cube?
En het mooiste?
Timesplitters valt zowiezo af.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2006 10:28 ]
- MetroidPrime
Topicstarter"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Met Xbox Live ging het er toch om dat Microsoft zelf het serverbeheer wou doen ivm kwaliteit? Ik kan me niet herinneren dat Nintendo gezegd heeft dat ze alle online functionaliteit binnenshuis willen houden. Dat lijkt me ook erg duur voor een 'gratis' online dienst.MetroidPrime schreef op maandag 26 juni 2006 @ 14:47:
EA is weer eens met zijn gebruikelijke truucs bezig. De Wii versie van Need for Speed Carbon zal de enige console versie zijn zonder online ondersteuning. EA lijkt dat hele spelletje dat ze rond Xbox Live speelden nu weer te herhalen met WiiConnect24, ik zie geen enkele reden om geen online mogelijkheden in de Wii versie te bouwen.
Moet wel zeggen dat het erg vreemd is dat ze de online functionaliteit er bij de Wii uit halen. Wifi heeft zich toch met de DS al wel aardig bewezen kwa prestaties.
uhm...
Verwijderd
Maargoed jammer dat het er niet inzit al denk ik niet dat NFS carbon een game is die je uberhaubt wil spelen als wii bezitter.
Verwijderd
even op ign gekeken. er zijn 3 moh games voor de cubeVerwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 10:27:
Ik heb gisteren een oorlogs spel gespeeld. Had eigenlijk altijd wel een hekel aan die dingen, vanwege het feit dat het leek alsof er elke dag wel een nieuwe uitkwam. Een soort van ongeinspireerde overload leek het haast. Maar het is wel leuk kwam ik gister achter.
Ik had een versie waarmee je om een hoekje kon kijken. En wanneer je mikte je het echte streepje tussen 2 streepjes moest gebruiken.
Wat is het leukste spel in dit oorlog shooting genre voor de cube?
En het mooiste?
Timesplitters valt zowiezo af.
Medal of Honor European Assault
GameCube Game by Electronic Arts IGN Score: 8.1
Medal of Honor: Rising Sun
GameCube Game by Electronic Arts IGN Score: 7.5
Medal of Honor: Frontline
GameCube Game by Electronic Arts IGN Score: 7.9
dus european assault word door hun het beste gewaardeerd
ign zei ook dat deze mss interessant zijn
Call of Duty 2: Big Red One
Also known as: Call of Duty 2 ign score: 7,9
Dus ik ga maar eens op zoek naar medal of honour european assault
- MetroidPrime
TopicstarterEr zijn wel EA games die erg goed zijn, Burnout is daar een voorbeeld van. Het enige wat EA daar verkeerd heeft gedaan is de gebruikelijke EA Trax troep die als muziek dient in vrijwel alle EA spellen die niet gebaseerd op een licentie zijn. (En het feit dat Burnout Revenge op de Xbox zo buggy is, dat het duidelijk is dat EA het spel teveel gehaast heeft.)Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 15:09:
Ah boeie alsof die EA troep ook maar een euro waard is. Sowieso hebben ze de hele NFS serie verneukt door met die klote japbakken te komen die de naam auto niet waard zijn. Ferrari's horen in NFS, niet zooi als een skyline
NFS Underground vond ik overigens een enorme verbetering voor de NFS serie. NFS HP2 was een goed spel, maar was bijna exact hetzelfde als de eerste NFS spellen en had daarom een enorm Deja Vu gevoel. NFSU bracht vernieuwing, alleen lijkt de serie weer sinds Most Wanted vast te zitten in het Deja Vu gevoel. Ik ga er zelf van uit dat dit in NFS Carbon ook weer het geval zal zijn. NFS stelt IMHO sinds Most Wanted niets meer voor in vergelijking met Burnout en PGR.
Als het een goede racegame zou zijn en het spel zou volledig gebruikmaken van de mogelijkheden van de Wii, dan kan ik me wel voorstellen dat een Wii bezitter het spel zou willen spelen. Ik zou het spel persoonlijk in die situatie wel willen spelen(alleen denk ik dat dat twee voorwaarden zijn waaraan het spel absoluut niet zal voldoen)Maargoed jammer dat het er niet inzit al denk ik niet dat NFS carbon een game is die je uberhaubt wil spelen als wii bezitter.
Hopelijk krijgt de Wii wel een fatsoenlijke Burnout met online ondersteuning.
[ Voor 4% gewijzigd door MetroidPrime op 26-06-2006 15:53 ]
Hm, ook al geen NHL op de Wii. Nog een behoorlijke klap voor de Wii (hier misschien niet, in de US zeker wel). EA is aardig aan het schrappen volgens mij. Het zal me niets verbazen als er binnenkort nog meer 'vaste' EA titels geschrapt gaan worden. Er is tot nu toe ook nog geen Fifa voor de Wii aangekondigt, toch ook wel een titel die wel consoles verkoopt (en nu even geen PES geblaat, dat weten we allemaal wel, feit blijft dat Fifa goed verkoopt). Ik denk dat EA eerst even aan wil kijken hoe de console het gaat doen. Een aparte Wii versie maken is waarschijnlijk een boel werk en ze willen eerst kijken hoe de console het uiteindelijk gaat doen, voordat ze er tijd insteken.Geen EA ijshockey
Kondigde EA gister aan dat de nieuwe Need for Speed game voor de Wii geen online gameplay gaat ondersteunen, nu krijgen Nintendo fans nog een klap te verwerken...
NHL 2007 zal namelijk niet voor de Nintendo Wii gaan verschijnen. EA, het bedrijf wat haar games uitbrengt voor elk gamesapparaat wat nog enigzins ademhaalt, ontzegt Wii spelers inderdaad de kans op een lekker potje virtueel ijshockey.
De reden? Niet bekend. Maar de PS3 en de X360 mogen in ieder geval wel rekenen op deze game. Net als de DS, zoals EA 'goedpratend' vermeldt. Wellicht dat Wii bezitters wel de 2008 editie van NHL kunnen gaan meepikken.
bron: www.gameqube.nl
uhm...
Verwijderd
- MetroidPrime
TopicstarterIk denk dat het komt omdat EA een hekel aan Nintendo heeft. Een hele tijd terug zei een woordvoerder van EA dat de relatie tussen EA en Nintendo slecht was omdat, volgens EA, Nintendo overal Mario op wil plakken. Ik krijg daardoor sterk de indruk dat EA Nintendo de schuld geeft van de slechte verkoopcijfers van EA spellen op de Nintendo consoles(wat vaak juist eerder met de kwaliteit van de spellen te maken heeft). EA brengt momenteel bijvoorbeeld ook veel meer spellen op de PSP uit dan op de veel beter verkopende DS.Smoonshine schreef op maandag 26 juni 2006 @ 19:52:
[...]
Hm, ook al geen NHL op de Wii. Nog een behoorlijke klap voor de Wii (hier misschien niet, in de US zeker wel). EA is aardig aan het schrappen volgens mij. Het zal me niets verbazen als er binnenkort nog meer 'vaste' EA titels geschrapt gaan worden. Er is tot nu toe ook nog geen Fifa voor de Wii aangekondigt, toch ook wel een titel die wel consoles verkoopt (en nu even geen PES geblaat, dat weten we allemaal wel, feit blijft dat Fifa goed verkoopt). Ik denk dat EA eerst even aan wil kijken hoe de console het gaat doen. Een aparte Wii versie maken is waarschijnlijk een boel werk en ze willen eerst kijken hoe de console het uiteindelijk gaat doen, voordat ze er tijd insteken.
De Wii ziet er anders vrijwel exact hetzelfde uit als bij de onthulling vorig jaar?Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 20:15:
Wat een BRUUT ding zeg die WII de looks zijn zeker weten verbeterd
[ Voor 10% gewijzigd door MetroidPrime op 26-06-2006 20:20 ]
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verwijderd
Ik vond EA altijd zo leuk.
Fifa RTWC 98
E.A sports it's in the game (geweldige slogan/uitspraak/versie in rtwc98)
En opeens is het een mega bedrijf die me irriteert met mateloze grote reclame campagnes voor matige spellen
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2006 22:11 ]
Verwijderd
Mjah dat is niet zo gek. Het aanbod aan psp games is behoorlijk belabberd terwijl er op de DS meer dan genoeg (goede) games te krijgen zijn. Als EA dan weer eens met hun gebruikelijke bagger aankomt is er natuurlijk geen hond die dat koopt dus blijven ze lekker bij de psp waar ze er vrolijk vrij makkelijk op los kunnen poorten.EA brengt momenteel bijvoorbeeld ook veel meer spellen op de PSP uit dan op de veel beter verkopende DS.
- MetroidPrime
TopicstarterMet de FIFA serie is het IMHO vanaf World Cup '98 fout gegaan. FIFA RTTWC '98(de voorloper van World Cup '98) was geweldig door onder andere meer dan 200 verschillende teams(dacht ik, ik weet het exacte aantal niet meer), het spel had de nationale competities van vrijwel alle grote voetballanden inclusief alle bijbehorende teams en spelers, de custom-competitie optie, de create-a-player optie en de mogelijkheid om zowel de voorrondes van het WK als het WK zelf te spelen.Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 22:11:
Stomme vraag, maar wanneer is het fout gegaan?
Ik vond EA altijd zo leuk.
Fifa RTWC 98![]()
E.A sports it's in the game (geweldige slogan/uitspraak/versie in rtwc98)
EA bracht vlak na FIFA RTTWC '98 ineens World Cup '98 uit, dat een verbeterde besturing ten opzichte van FIFA RTTWC '98 zou moeten hebben. De besturings vernieuwingen die EA als voordeel noemde zaten volgens mij echter al lang al in FIFA RTTWC '98. Ook ontbraken er in World Cup veel features en teams(je kon alleen met de teams die voor het WK gekwalificeerd waren spelen) die in wel in RTTWC zaten. World Cup was eigenlijk min of meer een lite versie van RTTWC, terwijl tegen de tijd van release van World Cup, RTTWC al voor minder dan ƒ20,- te vinden was en je voor World Cup de volle mep(ongeveer ƒ140-160 dacht ik) moest betalen. Sindsdien probeert EA dit truucje ieder jaar weer uit te halen met FIFA.
Ik zag twee jaar terug FIFA 2003 ergens in de budgetbakken liggen voor €20,-. Op de achterkant van de hoes stonden allemaal mooie termen voor de nieuwe controls die het spel zo enorm veel beter zouden maken. Al deze controls zaten al in FIFA RTTWC '98. Weer was het aantal teams dramatisch laag, je kon alleen van een paar landen de competitie spelen en je kon alleen met landenteams spelen die in 2002 aan het WK hadden meegedaan. Ik heb nog een paar demo's(op de Xbox) gespeeld van de FIFA spellen die daar na kwamen en het was steeds weer hetzelfde verhaal, de controls waren niet verbeterd sinds RTTWC en de AI had nog steeds dezelfde zwakheden als in RTTWC. EA probeert al meer dan 9 jaar lang ieder jaar weer RTTWC opnieuw aan iedereen te verkopen, alleen dan zonder alles wat RTTWC fantastisch maakte.
Misschien was het al duidelijk, maar ik kijk erg uit naar (online!!!) Pro Evo op de DS.
EDIT: Het is een wat langere rant geworden dan dat ik van plan was, maar voetbal is een zeer punt op dit moment.
[ Voor 4% gewijzigd door MetroidPrime op 26-06-2006 23:46 ]
Ik moet zeggen dat Fifa99 heel anders speelde dan 98. Daarna hebben ze met wisselend succes opvolgers uitgebracht. Vooral 2003 (helemaal opnieuw opgebouwd!), 2005 en 2006 waren helemaal geen beroerde versies. Net als dat World Cup 2006 best een goede game is. Kort na Fifa 2006, maar je hoeft het natuurlijk niet te kopen. EA brengt al sinds 94/95 elk jaar een nieuwe versie van zijn voetbalspel, hoewel Konami met PES 6 ook al aan zijn 6de PES versie zit (voorgaande ISS titels enz. niet meegeteld.) Ik vind het raar dat mensen EA verwijten elk jaar een nieuwe Fifa uit te brengen, terwijl Konami in principe exact hetzelfde doet. De wijzigingen zijn bij beide spellen in ongeveer dezelfde mate aanwezig elk jaar (andere speelsnelheid, paar spelregels toegevoegd). Tuurlijk blijft de PES engine de betere engine, maar of dat dan ook elk jaar een nieuwe versie rechtvaardigt?
Uiteindelijk ligt het er maar net aan of je het geld er voor over hebt. Je hoeft niet per se elk jaar de nieuwe versie te kopen. Ik blijf erbij dat het een flink gemis is wanneer Fifa niet op de Wii zou verschijnen.
uhm...
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Andere bronnen (precies hetzelfde dat wel)
http://www.cubed3.com/news/5422
http://theinq.net/?article=32653
http://www.pcinpact.com/
"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "
Uhu volgens mij hebben ze daar ook ergens last vanDat drank meer kapot maakt dan je lief is, daar kwam een bobo van Nintendo achter toen hij per ongeluk de relaese datum van de Wii verklapte. Na een paar stevige borrels uiteraard.
Zou wel uber mooi zijn 30 oktober.
- MetroidPrime
TopicstarterMeer info hier: MetroidPrime in "Het Nintendo DS Topic Deel 15"
Dit kan met totaal niet boeien. Die standaard EA-wij-geven-elk-jaar-hetzelfde-spel-uit-met-5%-vernieuwing-games komen er bij mij toch niet in. En daarnaast spreken sport games me totaal niet aan.
Zou mooi zijn, maar zie het vanzelf wel.
Ik vind het verhaal wel heel vreemd overkomen.
Maar een hoop (de meeste) mensen geven er wel om, vooral in de VS...Dit kan met totaal niet boeien. Die standaard EA-wij-geven-elk-jaar-hetzelfde-spel-uit-met-5%-vernieuwing-games komen er bij mij toch niet in. En daarnaast spreken sport games me totaal niet aan.
- MetroidPrime
TopicstarterIs het normaal dat een sequel van een spel minder uitgebreid is dan zijn voorganger? FIFA '98 was enorm uitgebreid en had talloze opties en gameplay modes, die in FIFA 2003 voor het grootste deel ontbreken. De FIFA serie is sinds '98 niet vooruit, maar juist achteruit gegaan doordat er in de mogelijkheden en het aantal teams flink gesneden is.Smoonshine schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 08:51:
[...]
Ik moet zeggen dat Fifa99 heel anders speelde dan 98. Daarna hebben ze met wisselend succes opvolgers uitgebracht. Vooral 2003 (helemaal opnieuw opgebouwd!), 2005 en 2006 waren helemaal geen beroerde versies.
In Pro Evo is het mogelijk om zelf alle teams en spelers aan te passen aan het nieuwe seizoen. In FIFA '98 was dit ook mogelijk, je hoefde dus niet ieder jaar een nieuwe versie te kopen, je kon zelf alles aanpassen(ook al is dit erg tijdrovend). In FIFA ontbreekt deze optie tegenwoordig, als je de nieuwste teams en spelers wilt, ben je ineens wel verplicht om een nieuwe versie te kopen.Net als dat World Cup 2006 best een goede game is. Kort na Fifa 2006, maar je hoeft het natuurlijk niet te kopen. EA brengt al sinds 94/95 elk jaar een nieuwe versie van zijn voetbalspel, hoewel Konami met PES 6 ook al aan zijn 6de PES versie zit (voorgaande ISS titels enz. niet meegeteld.) Ik vind het raar dat mensen EA verwijten elk jaar een nieuwe Fifa uit te brengen, terwijl Konami in principe exact hetzelfde doet. De wijzigingen zijn bij beide spellen in ongeveer dezelfde mate aanwezig elk jaar (andere speelsnelheid, paar spelregels toegevoegd). Tuurlijk blijft de PES engine de betere engine, maar of dat dan ook elk jaar een nieuwe versie rechtvaardigt?
Ik ga er van uit dat met de komst van de next-gen consoles het compleet overbodig is geworden om een nieuwe versie van een voetbal spel uit te brengen. Je zou ieder jaar een nieuwe update online kunnen verkopen voor een paar Euro zonder dat je het spel opnieuw hoeft uit te brengen. Ik hoop dat Konami dit gaat doen, maar ik verwacht in ieder geval dat EA dit niet zal doen.
Niet als de Wii een Pro Evo krijgt. Bovendien was er laatst een interview waar uit bleek dat EA al een controlscheme bedacht heeft voor de Wii versie.Uiteindelijk ligt het er maar net aan of je het geld er voor over hebt. Je hoeft niet per se elk jaar de nieuwe versie te kopen. Ik blijf erbij dat het een flink gemis is wanneer Fifa niet op de Wii zou verschijnen.
[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 27-06-2006 19:31 ]
Hier moet ik je voor een deel gelijk in geven. Kwa opties en mogelijkheden is het spel achteruit gegaan, maar op gameplay gebied is zeker de laatste jaren flink vooruitgang geboekt. Daarnaast heeft EA de beslissing genomen dat ze alleen nog gelicenseerde clubs in hun spel willen hebben. Een probleem voor de een, ikzelf vind het juist wel mooi.MetroidPrime schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 19:26:
[...]
Is het normaal dat een sequel van een spel minder uitgebreid is dan zijn voorganger? FIFA '98 was enorm uitgebreid en had talloze opties en gameplay modes, die in FIFA 2003 voor het grootste deel ontbreken. De FIFA serie is sinds '98 niet vooruit, maar juist achteruit gegaan doordat er in de mogelijkheden en het aantal teams flink gesneden is.
Je bent niet verplicht om elk jaar met de nieuwste teams/spelers te willen spelen. Het aanpassen kost, zoals je zegt, bergen tijd. Ik denk ook niet dat een gewone console gebruiker niet de moeite neemt om dit allemaal te doen. Voor de PC versies heb je voor beiden patches, maar bij Fifa krijg je straight out of the box allemaal officiële tenues ed. Ik persoonlijk vind nieuwe tenues belangrijker dan nieuwe namen. Maar ja, ik ben dan ook een voetbalshirt freakIn Pro Evo is het mogelijk om zelf alle teams en spelers aan te passen aan het nieuwe seizoen. In FIFA '98 was dit ook mogelijk, je hoefde dus niet ieder jaar een nieuwe versie te kopen, je kon zelf alles aanpassen(ook al is dit erg tijdrovend). In FIFA ontbreekt deze optie tegenwoordig, als je de nieuwste teams en spelers wilt, ben je ineens wel verplicht om een nieuwe versie te kopen.
Nieuwe versies zullen altijd komen, of het nu van Konami of van EA is. Die update is denk ik een ijdele hoop. Er valt veel meer geld te verdienen aan elk jaar een nieuwe versie dan aan een update van een paar euro. Veel voetbalfans kopen elk jaar toch wel de nieuwste versie, ongeacht het aantal wijzigingen. Wat dat betreft doet Konami het erg netjes door een nieuwe PES altijd voor een vriendelijke prijs in de winkel te leggen.Ik ga er van uit dat met de komst van de next-gen consoles het compleet overbodig is geworden om een nieuwe versie van een voetbal spel uit te brengen. Je zou ieder jaar een nieuwe update online kunnen verkopen voor een paar Euro zonder dat je het spel opnieuw hoeft uit te brengen. Ik hoop dat Konami dit gaat doen, maar ik verwacht in ieder geval dat EA dit niet zal doen.
Dan nog is Fifa een gemis. Fifa is gewoon een spel dat consoles verkoopt. De één zweert bij PES, een ander weer bij Fifa. Een console die (in europa iig) geen Fifa heeft, heeft wel een probleem (zie de DC, hoewel die natuurlijk helemaal geen goede voetbalspellen had). Ik hoop persoonlijk ook echt op een PES voor de Wii (heb nu van narigheid de PC versie aangeschaft) en volgens mij gaat ie er komen ook. Er is iig een voetbalspel van Konami aangekondigt voor de Wii.Niet als de Wii een Pro Evo krijgt. Bovendien was er laatst een interview waar uit bleek dat EA al een controlscheme bedacht heeft voor de Wii versie.
uhm...
- MetroidPrime
TopicstarterHeb je dan verkoopcijfers om dit aan te tonen dan? Ik ben dan ook nieuwsgierig naar de verkoopcijfers van de Gamecube, GBA en DS versies. Volgens mij is het nog steeds zo dat FIFA spellen op Nintendo platforms relatief erg slecht verkopen.Smoonshine schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 23:13:
Dan nog is Fifa een gemis. Fifa is gewoon een spel dat consoles verkoopt. De één zweert bij PES, een ander weer bij Fifa. Een console die (in europa iig) geen Fifa heeft, heeft wel een probleem (zie de DC, hoewel die natuurlijk helemaal geen goede voetbalspellen had).
De DS versies krijgen ook standaard een 4 of een 5 als cijfer uitgedeelt. Daar maakt EA zich gewoon zo ongelofelijk makkelijk vanaf, daar kan ik echt niet bij. Vind je het gek dat je dan niets verkoopt. Het zal mij benieuwen hoe PES het straks op de DS gaat doen. Ik heb wat afwerking betreft toch wel wat meer vertrouwen in Konami dan in EA.MetroidPrime schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 23:58:
[...]
Heb je dan verkoopcijfers om dit aan te tonen dan? Ik ben dan ook nieuwsgierig naar de verkoopcijfers van de Gamecube, GBA en DS versies. Volgens mij is het nog steeds zo dat FIFA spellen op Nintendo platforms relatief erg slecht verkopen.
Echte cijfers heb ik zo niet, maar het is wel een feit dat wanneer de Fifa games uit zijn, ze altijd een tijd bovenaan de verschillende verkoopcharts staan. Dat Fifa op de Cube minder verkoopt is op zich ook wel logisch. EA richt zich toch voornamelijk op de Xbox/PS2 (bekijk het verschil in graphics maar eens op de verschillende systemen). De meeste mensen die een Cube hebben, die hebben hem toch voornamelijk voor de echte Nintendo spellen als Mario, Zelda en Metroid gekocht. Die maken zich niet zo bijster druk om de rommel die EA doorgaans op de markt gooit.
Maar in europa is het gewoon belangrijk om een goed/aansprekend voetbalspel op je console te hebben. Daar ging de DC ook een beetje de mist in. Ik denk echt dat een PES/Fifa op de DC de DC echt een wat langer leven had gegeven.
[ Voor 13% gewijzigd door Smoonshine op 28-06-2006 08:54 ]
uhm...
Verwijderd
Een man die Super Marui Mario Bros. voor het eerst in zijn leven speelt. Ik heb me echt kapot gelachen!
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2006 14:01 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 12:16:
http://www.n-sider.com/ne...p?type=story&storyid=2252
Een man die Super Marui Bros. voor het eerst in zijn leven speelt. Ik heb me echt kapot gelachen!
1
2
| _ _| |o |
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2006 12:28 ]
Wel leuk dat hij het speelt met een Gamecube controllerVerwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 12:16:
http://www.n-sider.com/ne...p?type=story&storyid=2252
Een man die Super Marui Bros. voor het eerst in zijn leven speelt. Ik heb me echt kapot gelachen!
- MetroidPrime
TopicstarterOp de Xbox 360 verkopen de FIFA spellen ook relatief slecht. Iedere week wordt er een top 10 vrijgegeven van de 360(overigens ook voor de Xbox) spellen die momenteel het meest gespeeld worden(aantal users per dag), maar FIFA heeft daar nog geen enkele keer op gestaan. Op de Xbox lijst staat momenteel Pro Evo 5 op de zevende plek, maar FIFA is nergens te bekenen. Als je een beetje de gamertags bekijkt zie je dat er erg veel mensen zijn die vrijwel alle spellen gespeeld hebben, behalve FIFA. Ik moet zelfs nog de eerste gamertag tegenkomen van iemand die überhaupt een FIFA gespeeld heeft, terwijl de 360 toch al twee FIFA titels heeft.Smoonshine schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 08:51:
Dat Fifa op de Cube minder verkoopt is op zich ook wel logisch. EA richt zich toch voornamelijk op de Xbox/PS2 (bekijk het verschil in graphics maar eens op de verschillende systemen). De meeste mensen die een Cube hebben, die hebben hem toch voornamelijk voor de echte Nintendo spellen als Mario, Zelda en Metroid gekocht. Die maken zich niet zo bijster druk om de rommel die EA doorgaans op de markt gooit.
Je overschat echt het belang van FIFA. De Dreamcast zou met een FIFA nog steeds niet succesvol geweest zijn, de Dreamcast is om totaal andere redenen geflopt en dat heeft absoluut niets met FIFA te maken.Maar in europa is het gewoon belangrijk om een goed/aansprekend voetbalspel op je console te hebben. Daar ging de DC ook een beetje de mist in. Ik denk echt dat een PES/Fifa op de DC de DC echt een wat langer leven had gegeven.
Verwijderd
Hoewel ik de games van EA niet altijd even lekker vind zie ik wel degelijk in dat deze developer/publisher gewoon echt nodig is om een console succesvol te laten zijn. De Mega Drive is hier eigenlijk het grootste voorbeeld van. Die console was met name in Amerika zo succesvol omdat daar gewoon altijd de nieuwste sport games van EA op werden uitgebracht. Madden, NHL, en al die andere sport games zijn gewoon nodig om een console succesvol te maken. En FIFA hoort daar zeer zeker bij!MetroidPrime schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:12:
Je overschat echt het belang van FIFA. De Dreamcast zou met een FIFA nog steeds niet succesvol geweest zijn, de Dreamcast is om totaal andere redenen geflopt en dat heeft absoluut niets met FIFA te maken.
De Dreamcast een flop noemen kan ik tot op de dag van vandaag nog altijd niet tegen! Bijna alles aan het apparaat is gewoon goed te noemen. Sega was alleen niet opgewassen tegen een bedrijf als Sony die mensen misleid met trendy reclames en zo. Tuurlijk heeft de Dreamcast ook wel een aantal crappy games. Maar over het algemeen is het toch echt heel erg goed. Zelfs de sport games! Sega heeft trouwens meer verdiend met de Dreamcast dan met de Saturn. Dus een flop mag je het eigenlijk helemaal niet noemen. Zeker niet gezien de kwaliteit rondom het apparaat.
Grote bedrijven als EA heb je gewoon nodig als console bouwer. Daar kom je gewoon niet onder uit.
- MetroidPrime
TopicstarterMisschien de casual PS2 bezitter, maar op de Xbox lijkt Pro Evo juist veel populairder dan FIFA.Deddiekoel schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 14:33:
EA maakt wel (TV) reclame voor zijn games en daarom zal de massa er wel elke keer in stinken. Ik denk dat er een best grote kans is dat de gemiddelde casual gamer niet van PES of andere voetbalspellen af weet.
Wat Marco1983 hier boven me zegt, daar kan ik me in vinden. Tuurlijk is de DC niet alleen om Fifa geflopt, maar het ontbreken van een goed voetbalspel draagt in mijn ogen in ieder geval niet bij aan het succes van een console. Net als de NFS serie enz. Het is dus een kwalijke zaak als EA weer een aantal van zijn grote franchises niet op de Wii zal uitbrengen.MetroidPrime schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:12:
Je overschat echt het belang van FIFA. De Dreamcast zou met een FIFA nog steeds niet succesvol geweest zijn, de Dreamcast is om totaal andere redenen geflopt en dat heeft absoluut niets met FIFA te maken.
De X360 heeft ook nog niet een echte Fifa gehad overigens. Alleen maar van die quick-jobs om maar even te cashen. Ik verwacht dat een echte next-gen Fifa zeker wel beter gaat verkopen.
Ik denk dat we van EA op de Wii ook niet teveel moeten verwachten eigenlijk. Ik verwacht hetzelfde verhaal als met de DS. EA heeft geen zin/ tijd om wat bijzonders te maken van hun standaard meuk. Voor de goede spellen zul je toch van Nintendo/ Ubisoft uit moeten gaan denk ik. En natuurlijk Capcom, Konami, enz. Ik zal EA ook niet echt missen moet ik eerlijk zeggen. Zeker niet als er straks een Pro Wiivo komt. Maar voor de uitstraling van je console is EA ondersteuning zeker wel van belang.
uhm...
Ik heb de film nu ook gezien en ik heb met verbazing zitten kijken. Link is dus gewoon gebaseerd op fokking Tom Cruise! Weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden want er is echt wel veel 'geleend' uit deze film...schnumi schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 21:13:
Overigens komt vanavond op SBS 6 de film : Legend.
- MetroidPrime
TopicstarterDe Xbox 360 heeft twee FIFA poorts gehad die wat grafische verbeteringen hadden. Hoe is dat anders dan alle voorgaande FIFA spellen? Ik ben het met je eens dat het beide spellen een snelle cash-in zijn geweest, maar is het een net zo erge cash-in als alle andere FIFA spellen. Het verklaart ook niet waarom de Xbox 1 versie van Pro Evo 5 juist wel heel veel op de Xbox 360 gespeeld wordt.Smoonshine schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 14:43:
De X360 heeft ook nog niet een echte Fifa gehad overigens. Alleen maar van die quick-jobs om maar even te cashen. Ik verwacht dat een echte next-gen Fifa zeker wel beter gaat verkopen.
Hebben ze wel snel gedaan dan, ik geloof er niet zo in. Legend is uit 1985 en Legend of Zelda uit Februari 1986... Heb ook wel eens gelezen in een interview met Miyamoto zelf dat 'ie het op een of ander boek geïnspireerd had, weet alleen daar de titel zo even 1-2-3 niet meer van.Deddiekoel schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 15:35:
Ik heb de film nu ook gezien en ik heb met verbazing zitten kijken. Link is dus gewoon gebaseerd op fokking Tom Cruise! Weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden want er is echt wel veel 'geleend' uit deze film...
[ Voor 4% gewijzigd door Captain N op 28-06-2006 17:44 ]
Mijn foto's op Flickr.
Deel 3 is beter te krijgen en daar zit de bug dacht ik ook ing00fy schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 18:44:
Heb eergisteren een 2e hands gamecube gekocht met een memorycard erbij en Smash Brothers Melee. Tot nu toe vind ik t n mooi ding. Vadnaag een 2e controller en een breedband adapter gescoord. Weet iemand toevallig waar de game Phantasy Star Online 1&2 nog te verkrijgen is? Heb elke winkel afgezocht hier (Enschede) maar helaas...
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Ik vroeg duidelijk om deel 1&2 dacht ik....rajackar schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 18:57:
[...]
Deel 3 is beter te krijgen en daar zit de bug dacht ik ook in
Vergeet niet dat games in die tijd een veel kortere ontwikkeltijd hadden.Captain N schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 17:44:
[...]
Hebben ze wel snel gedaan dan, ik geloof er niet zo in. Legend is uit 1985 en Legend of Zelda uit Februari 1986... Heb ook wel eens gelezen in een interview met Miyamoto zelf dat 'ie het op een of ander boek geïnspireerd had, weet alleen daar de titel zo even 1-2-3 niet meer van.
Ik doelde meer op het feit dat de X360 nog geen Fifa heeft gehad met clubcompetities e.d. Een reguliere Fifa dus. Kwa verbeteringen/veranderingen elk jaar doet Fifa net zoveel als PES. Alleen PES maakt het betaalbaarder. Wat heb je elk jaar bij PES aanverbeteringen? Iets andere gameplay, andere shirtjes, iets meer licenties en een uitdieping van de Master League. Fifa doet precies hetzelfde.MetroidPrime schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 15:52:
[...]
De Xbox 360 heeft twee FIFA poorts gehad die wat grafische verbeteringen hadden. Hoe is dat anders dan alle voorgaande FIFA spellen? Ik ben het met je eens dat het beide spellen een snelle cash-in zijn geweest, maar is het een net zo erge cash-in als alle andere FIFA spellen. Het verklaart ook niet waarom de Xbox 1 versie van Pro Evo 5 juist wel heel veel op de Xbox 360 gespeeld wordt.
Nu moet ik wel zeggen dat bij PES de verbeteringen ook 9 van de 10 keer verbeteringen zijn. Terwijl ze bij Fifa af en toe gewoon functies weglaten om ze er een jaar later weer met veel tamtam opnieuw in te stoppen.
Waarom PES5 op de Xbox meer gespeeld wordt dan Fifa? Ik heb geen idee, denk ook dat dat niet echt te verklaren is. Vaak zijn PES spelers wel wat fanatiekere gamers die dus denk ik ook wat sneller online zullen gaan. Plus dat het spel natuurlijk wat houdbaarder is dan Fifa (daar ben je vaak met een half jaartje wel mee uitgespeeld).
uhm...
Tsja Shiggy zei dat hij dat een leuke film vond en daar dus eigenlijk Zelda naar gebaseerd is. Niet letterlijk maar vele dingen zijn inderdaad treffend.Deddiekoel schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 15:35:
[...]
Ik heb de film nu ook gezien en ik heb met verbazing zitten kijken. Link is dus gewoon gebaseerd op fokking Tom Cruise! Weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden want er is echt wel veel 'geleend' uit deze film...
hey goofy (eric) als je voor Mediamonks werkt..g00fy schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 18:44:
Heb eergisteren een 2e hands gamecube gekocht met een memorycard erbij en Smash Brothers Melee. Tot nu toe vind ik t n mooi ding. Vadnaag een 2e controller en een breedband adapter gescoord. Weet iemand toevallig waar de game Phantasy Star Online 1&2 nog te verkrijgen is? Heb elke winkel afgezocht hier (Enschede) maar helaas...
als je PSO II wil kopen, heb ik m wel voor je (ik reis elke dag van Almelo naar Ensch. Drienerlo
dus we kunnen wat afspreken als je wil.
ik lees hier niet zo veel posts dus je kan me beter emailen of msn'en
[ Voor 8% gewijzigd door BrbZrk op 28-06-2006 22:09 ]
- MetroidPrime
TopicstarterAlleen de Japanse versie heeft de bug geloof ik, de Europese versie heeft de bug niet.rajackar schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 18:57:
[...]
Deel 3 is beter te krijgen en daar zit de bug dacht ik ook in
Dit topic is gesloten.