Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
- MetroidPrime
- Registratie: Oktober 2003
- Laatst online: 29-06 16:15
Turn it up loud, captain!
TopicstarterAnoniem: 176057 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 23:25:
[...]
Moet aan de hitte liggen, ik bedoel bij de opsomming natuurlijk composiet.. en s-video i.p.v. svhs
Wat ik met de laatste opmerking bedoel is dat met component het mogelijk is om 575i weer te geven via de component kabel, dat kan niet met een niet pal game MAAR daar heb je weer de progressive optie. Voordeel van de pal versie is dus dat je meer beeldlijnen (scherper beeld) hebt en de meeste tv's kunnen dat zelf prima upscalen naar ~progressive.
Je hebt met een RGB scartkabel en met composiet en zelfs met zo'n ouderwetse RF-adapter de mogelijkheid om 576i weer te geven. Dat is niet iets dat exclusief is aan component. Als je component gebruikt kun je in ondersteunde spellen 480p weergeven, maar er zijn geen PAL spellen die dat ondersteunen(alhoewel er wel truucjes voor bestaan). Het beeld is niet scherper bij PAL omdat alle spellen toch maximaal in 640x480 gerendered kunnen worden, het beeld wordt alleen ge-upscaled naar 576i.
[ Voor 5% gewijzigd door MetroidPrime op 13-06-2006 00:32 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Bron: Wii before PS3Whether Wii launches in October or in early November, it seems clear that the system is on track to debut earlier than expected, and if the latest reports are to be believed, in advance of rival Sony's PlayStation 3. A two-to-three week headstart on PS3 could give the significantly cheaper Wii an even greater advantage.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Helemaal met je eens (behalve het doorgestreepte) Game is zeer vet, alleen het is allemaal even wennen. Ik kocht deze game als eerste spel op mijn cube, dus dacht dat het eerst aan het feit lag dat ik de controller nog niet zo goed kon gebruiken. Maar het is precies zoals Captain N zegt; Je moet er even handig in worden, maar dan is het ook werkelijk zéér vet. N64 versie is wat beter als party-game omdat je vrienden dat sneller onder controle hebben.Captain N schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 00:24:
Ik heb Wave Race en ik vind het spel vrij lastig. Het is erg mooi allemaal, en ook leuk om te spelen. Het is echter wel even wennen als je het een tijdje of nog nooit gedaan hebt. Niet echt een spel dat je er ff een half uurtje ingooit om met z'n allen te doen dus. Tenzij je vrienden er eerst even een tijdje mee willen oefenen natuurlijkHeb wel de Japanse versie, maar neem aan dat dat verder weinig uitmaakt.
20*350ZO45°
- Niet alle NTSC spellen ondersteunen 480p, zie http://www.hdtvarcade.com...om=custom&page=gamecubeacAnoniem: 176057 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 23:25:
[...]
Wat ik met de laatste opmerking bedoel is dat met component het mogelijk is om 575i weer te geven via de component kabel, dat kan niet met een niet pal game MAAR daar heb je weer de progressive optie. Voordeel van de pal versie is dus dat je meer beeldlijnen (scherper beeld) hebt en de meeste tv's kunnen dat zelf prima upscalen naar ~progressive.
- Een TV die een interlaced signaal upscaled naar progressive moet ik nog tegenkomen eerlijkgezegd.
Anoniem: 155599
zowieso een aardige mindfuck richting sony toe. *stelt zich al een paar gespannen managers voor bij de gedachte dat de wii eerder uitkomt als verwachtAnoniem: 128052 schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 09:59:
[...]
Hihi dat zou al aardig snel zijn. Hoe sneller hoe beter!
- MetroidPrime
TopicstarterDe meeste LCD TV's doen dit, geloof ik, bij non-HD input signalen.Schweino schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 09:45:
- Een TV die een interlaced signaal upscaled naar progressive moet ik nog tegenkomen eerlijkgezegd.
Het nieuws dat de Wii eerder gelanceerd wordt dan de PS3 komt niet onverwacht. Het feit dat Nintendo op de E3 niets wilde aankondigen gaf wel aan dat er eerst gekeken werd naar wat Sony doet. Het prijsverschil tussen de Wii en de PS3 kan een enorm verschil maken in verkoopcijfers, ik verwacht eigenlijk dat de Wii in ieder geval op korte termijn beter zal verkopen dan de PS3. Op de lange termijn hoop ik uiteraard dat de Wii net zo'n succes word als de DS.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Waar ben je het niet mee eens dan?Richard schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 06:50:
[...]
Helemaal met je eens (behalve het doorgestreepte) Game is zeer vet, alleen het is allemaal even wennen. Ik kocht deze game als eerste spel op mijn cube, dus dacht dat het eerst aan het feit lag dat ik de controller nog niet zo goed kon gebruiken. Maar het is precies zoals Captain N zegt; Je moet er even handig in worden, maar dan is het ook werkelijk zéér vet. N64 versie is wat beter als party-game omdat je vrienden dat sneller onder controle hebben.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Tis altijd leuk als hij eerder komt dan verwacht, maar ik denk niet dat 2 of 3 weken nou een echt verschil gaat maken in verkoopcijfers. Ik bedoel, tis maar 2 weken, dat zou (imo) geen verschil maken in de keuze welke console ik zou willen halen. De prijs des te meer, €600 voor een console is me echt _veel_ te veel.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Ik heb wave race gekocht (voor 7$ alleen in het japans ) vond zelf de multiplayer stand prima heb me e wel mee vermaakt!Aap schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 00:08:
[...]
Ik heb vroeger geen NES en SNES gehad(wel bij vriendjes erop gespeeld en hun hadden dan weer geen Commodore64
) later, wel een NES gekocht.. het hele SNEStijdperk heb ik ook feitelijk overgeslagen.. De N64 had ik niet vanaf het begin maar meer richting het einde (was fanatiek PCgamer) en sins dien is er vrij grote Nintendo sfeer in mijn bol gekomen... want Super Mario 64 was zo gaaf
dat ik daarna ook veel games wilde hebben... begon op de N64 allemaal.. later, NES erweer bij, SNES gehad, weer verkocht... Gamecube... GBA... enz enz
....* MeZZiN denkt ff na...
dit hoort eigenlijk in het Retro topic
Ontopic maar weer. Wie heeft er Wave Race op de cube en hoe bevalt de multiplayer? en wie heeft er Buldar's gate en hoe bevalt die multiplayermode? het gaat bij mij er vooral even om de 4multiplayer mode van beide games
Om maar weer meteen vol in speculatie-modus in te stappen. Het zou natuurlijk mooi zijn als Nintendo in september de prijs bekend maakt door hem dan gewoon te releasen!Anoniem: 155599 schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 10:02:
[...]
zowieso een aardige mindfuck richting sony toe. *stelt zich al een paar gespannen managers voor bij de gedachte dat de wii eerder uitkomt als verwacht
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
DankeCaptain N schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 00:24:
Ik heb Wave Race en ik vind het spel vrij lastig. Het is erg mooi allemaal, en ook leuk om te spelen. Het is echter wel even wennen als je het een tijdje of nog nooit gedaan hebt. Niet echt een spel dat je er ff een half uurtje ingooit om met z'n allen te doen dus. Tenzij je vrienden er eerst even een tijdje mee willen oefenen natuurlijkHeb wel de Japanse versie, maar neem aan dat dat verder weinig uitmaakt.
Stiekum zeg je hetzelfde als Captain NRichard schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 06:50:
[...]
Helemaal met je eens (behalve het doorgestreepte) Game is zeer vet, alleen het is allemaal even wennen. Ik kocht deze game als eerste spel op mijn cube, dus dacht dat het eerst aan het feit lag dat ik de controller nog niet zo goed kon gebruiken. Maar het is precies zoals Captain N zegt; Je moet er even handig in worden, maar dan is het ook werkelijk zéér vet. N64 versie is wat beter als party-game omdat je vrienden dat sneller onder controle hebben.
Ok, thnx voor de replyMeZZiN schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 12:03:
[...]
Ik heb wave race gekocht (voor 7$ alleen in het japans ) vond zelf de multiplayer stand prima heb me e wel mee vermaakt!
Conculsie: Ik ga hem toch halen
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Een leuke vooruitgang hoor!
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Anoniem: 104593
Wow dit is wel vet, beter als zo een retro controller gewoon de N64 controller voor N64 games. En de SEGA controller voor SEGA games!
De Wii word beter en beter:D
WowAnoniem: 104593 schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 19:18:
http://www.wii-gamer.nl/text.php?id=57
Wow dit is wel vet, beter als zo een retro controller gewoon de N64 controller voor N64 games. En de SEGA controller voor SEGA games!
Anoniem: 128933
Ja dat kan je ook met de gewone gamecube controller (rechtstreeks insteken in de Wii) en ik denk ook dat je met de andere controller van de Wii ook gewoon alles kan spelen (dus niet de nunckuck controller maar die SNESachtige ding).Anoniem: 128933 schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 19:57:
Dat zou betekenen dat je weer nieuwe controllers moet aanschaffen om bijv. super smash brothers te doen. Weer 4 controllers erbij. Of is dit gewoon voor de fun en kan het ook met de gamecube controller?
Enkel jammer dat de N64 controller bij zowat iedereen een gaar pookje heeftAnoniem: 104593 schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 19:18:
http://www.wii-gamer.nl/text.php?id=57
Waar mag trouwens de middelste controller rechts van zijn??
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
- MetroidPrime
Topicstarter"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Lang leve Hori!Vanitas schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 20:00:
Enkel jammer dat de N64 controller bij zowat iedereen een gaar pookje heeft
Wat ik me wel afvraag is hoe ik ze dan aan moet sluiten. Zijn het gewoon nieuwe controllers met allemaal dezelfde connector (lijkt me niet)? Of moet ik voor elke controller apart een tussenstukje kopen oid? Of gewoon 1 apparaatje waar alle verschillende aansluitingen op zitten?
[ Voor 29% gewijzigd door Captain N op 14-06-2006 10:20 ]
Mijn foto's op Flickr.
Ik ga in de zomervakantie bezig met een DIY beamer en ik wou daar op het einde van het jaar ook een Wii op aansluiten. En nu vroeg ik me af hoe de Wii aan te sluiten zal zijn op een TV/Beamer etc.
Gaat het gewoon weer via de RGB stekkertjes/Scart aansluiting of komt er iets nieuws?
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Anoniem: 142689
Captain N schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 10:18:
[...]
Lang leve Hori!Die pookjes zijn niet kapot te krijgen (of je moet ECHT je best doen natuurlijk
). Helaas wel Japan only
Wat ik me wel afvraag is hoe ik ze dan aan moet sluiten. Zijn het gewoon nieuwe controllers met allemaal dezelfde connector (lijkt me niet)? Of moet ik voor elke controller apart een tussenstukje kopen oid? Of gewoon 1 apparaatje waar alle verschillende aansluitingen op zitten?
lijken me nieuwe dingen dusIn private, Nintendo showed off a Pulp Fiction-style suitcase of prototype replica Wii controllers for Virtual Cnsole games
Wel lache was... dat boris moest gaan niezen.. en hij begon al.. "als ik moet niezen dan is deze game focking goed" dat heeft boris vroeger ookal gezegt Hij stond samen met Steven een revieuw te doen... en steven liep al weg voor de niesbui.. boris trekt z'n niesgezicht en niest ff voor de camara "hatsjoeeee" zijn zonnebril die hij op z'n kale kop had, vloog zo naar bene voor zijn ogen
Ja tzijn een stelletje leipo's maar ik kan er wel om lachen
EDIT: Helemaal mee eens met hieronder
[ Voor 6% gewijzigd door Dutchie! op 14-06-2006 12:47 ]
Het leipe en gezellige van gamekings is juist het leuke, al die versprekingen, opmerkingen en het soms verschrikkelijk hard in de grond boren van gameAap schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 12:14:
Ik weet niet of mensen gisteren Gamekings hebben gezien, maar twas wel een leuke aflevering. Ze hebben het gehad over de Wii DrumDemo (wat deel uit maakt van Wii Music DENK ik (o.a. dat orkest ook dus). Wii sportgames word gebundeld (wisten we al).
Wel lache was... dat boris moest gaan niezen.. en hij begon al.. "als ik moet niezen dan is deze game focking goed" dat heeft boris vroeger ookal gezegt Hij stond samen met Steven een revieuw te doen... en steven liep al weg voor de niesbui.. boris trekt z'n niesgezicht en niest ff voor de camara "hatsjoeeee" zijn zonnebril die hij op z'n kale kop had, vloog zo naar bene voor zijn ogenhaha dat was echt een masterlijk gezicht
![]()
Ja tzijn een stelletje leipo's maar ik kan er wel om lachenZie jij wel eens een presentator niezen voor de camara
bijna niet. Bij gamekings, geen probleem
Toppunt was toch wel JJ (?) die ging huilen omdat hij Donkey Konga (of was het nou metroid, die vond ie ook al niks

Ook leuk zijn die verslagen van tripjes waar de helft gaat over het heerlijke eten wat ze er gehad hebben
[ Voor 18% gewijzigd door Collaborator op 14-06-2006 12:44 ]
This space is occupied
Ging nergens over
Ben zelf niet echt fan van PU of GK maar het is wel geinig, vind jurjen wel een goede gast.
Ow ja nintendo talk.
Ehm..
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Anoniem: 60967
Hmm was de naam van dat programma niet Shrimp TV? Die lui waren ook geweldig met hun officesports. Muisslingeren, bureaustoelracen, etc etc. Een van de mooiere momenten vond ik nog wel dat 2 van die lui een boksspel aan het spelen waren. Op een gegeven moment had een van de twee het knopje voor een hele slappe high punch gevonden. "OOOh moet je eens op X drukken!" Daarna is 5 minuten van de zendtijd gegaan naar twee boksers die elkaar aan het bitchslappen waren en op de achtergrond lagen die lui helemaal in een scheur..MrVegeta schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 12:56:
En tekst op autos veranderen. Die van Skunk TV (belgisch game programma) hadden ze eerst een tekst verandert op die auto naar "From gay to ass" of iets in die richting en de volgende avond kwamen ze terug toen was alles weer normaal toen hebben ze er een mooie "Assrape" van gemaakt.
Ging nergens over.
Ben zelf niet echt fan van PU of GK maar het is wel geinig, vind jurjen wel een goede gast.
Ow ja nintendo talk.
Ehm..
Mijn foto's op Flickr.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Anoniem: 93354
Anoniem: 16963
Geloof dat het nu Gunk Tv heet. Ik help een klant die daar werkt nog weleens met stukjes schrijven voor hun bladAnoniem: 60967 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 13:27:
[...]
Hmm was de naam van dat programma niet Shrimp TV? Die lui waren ook geweldig met hun officesports. Muisslingeren, bureaustoelracen, etc etc. Een van de mooiere momenten vond ik nog wel dat 2 van die lui een boksspel aan het spelen waren. Op een gegeven moment had een van de twee het knopje voor een hele slappe high punch gevonden. "OOOh moet je eens op X drukken!" Daarna is 5 minuten van de zendtijd gegaan naar twee boksers die elkaar aan het bitchslappen waren en op de achtergrond lagen die lui helemaal in een scheur..
Hoe dan ook, ik ben niet onder de indruk van deze screens.Anoniem: 93354 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 16:00:
Is die niet fake? plaatjes zijn heel blurry terwijl de tekst helemaal scherp is. En dat ding ligt ook 100% recht.
Ik denk toch wel dat de Wii meer aan kan dan dit...
Mijn foto's op Flickr.
Anoniem: 91628
De Wii zal uiteindelijk vast meer kunnen dan we tot nu toe gezien hebben. Want als we achter 5 jaartjes nog altijd graphics hebben zoals de kwaliteit van de GameCube dan... tja... Nogmaals, gameplay kun je niet zien, die moet je voelen. Graphics kun je wel zien, geluid kun je horen, en dat is waar de gemiddelde consument toch voor het grootste deel een keuze op baseerd. Als de graphics kut zijn zoals bij de nieuwe Tony Hawk voor de Wii (wat er uit ziet als een hoge kwaliteit N64 game) is je game gewoon niet te redden. Retro games hebben ook wel slechte graphics over het algemeen, maar dat is ook een heel andere sector binnen de industrie.
Het moet een totaalplaatje zijn. Niet alleen het één, of het ander.
Beide beweringen zijn echt zo onwaarAnoniem: 91628 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 19:04:
Als de graphics kut zijn zoals bij de nieuwe Tony Hawk voor de Wii (wat er uit ziet als een hoge kwaliteit N64 game) is je game gewoon niet te redden.
Het moet een totaalplaatje zijn. Niet alleen het één, of het ander.
Ik weet vrijwel zeker dat Tony Hawk voor de Wii beter gaat verkopen dan de Tony Hawk game die tegelijk op de Xbox 360 uit komt. (mits de gameplay goed is natuurlijk)
Daarnaast boeit heet grote publiek graphics echt geen ene kont, je zal het de massa alleen horen zeggen als een spel als 'mooi' gemarket word zoals far cry en doom 3 toen. Beide spellen met niet al te sterke gameplay maar die goed verkochten vanwege de graphics. Los daarvan zijn er erg weinig spellen die goed verkochten vanwege de graphics.
This space is occupied
Not true, ga eens een filmpje kijken. Het spel gaat snel, heel snel, daarom lijken de screenshots niet zo mooi. Maar ziet het er in beweging veel mooier uit.Anoniem: 91628 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 19:04:
De plaatjes zijn gewoon te klein om er over te kunnen oordelen.
Als de graphics kut zijn zoals bij de nieuwe Tony Hawk voor de Wii (wat er uit ziet als een hoge kwaliteit N64 game) is je game gewoon niet te redden.
Btw. ik ben nu ook lekker RE4 aan 't spelen. Het is een leuk goed spel. Maar als je dat ziet hoop je wel dat de Wii AA gaat ondersteunen. Damn. Dan zie je toch ook het voordeel van cell shaded graphics zoals WW had, dat ziet er toch een stuk strakker uit.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
- MetroidPrime
TopicstarterWaarom zou de Wii dat niet ondersteunen? De Gamecube ondersteunt al AA.Hoedje schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 21:06:
Btw. ik ben nu ook lekker RE4 aan 't spelen. Het is een leuk goed spel. Maar als je dat ziet hoop je wel dat de Wii AA gaat ondersteunen. Damn. Dan zie je toch ook het voordeel van cell shaded graphics zoals WW had, dat ziet er toch een stuk strakker uit.
Ha! Ik ben toevallig ook bezig met RE4 en ik heb zoiets van "gooi er wat (meer?) AA tegenaan, HDR ofzo, scherpere textures, wat andere leuke physics en ik ben echt wel happy met wat ik zie in de next-gen Wii". Buiten dat ziet het er al erg goed uit voor een Cube game en speelt het echt heerlijk, maar dat wisten we al. Die plaatjes van CoD hierboven zien er niet geweldig uit (kan uiteraard getwijfeld worden aan de build, kwaliteit foto's, momentopname etc etc), maar de rook ziet er wel heel goed uit, dat soort effecten vind ik gewoon al weer heel leuk om te zien. Ook als je de MP3 demo ziet op IGN (bijvoorbeeld) dan zie je ook dit soort mooie rookeffecten bij het schieten van raketten, zelfs dat doet mij al glimlachenHoedje schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 21:06:
[...]
You look like I need a drink.
Dan hebben ze echt wat fout gedaan, tussen de blokjes zie je het spel bijna niet meer in RE. Maar verder zijn de graphicsMetroidPrime schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 22:09:
[...]
Waarom zou de Wii dat niet ondersteunen? De Gamecube ondersteunt al AA.
Nintendo RGB kabel? Scheelt een hoop vond ik. Vooral bij RE4.Hoedje schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 00:00:
[...]
Dan hebben ze echt wat fout gedaan, tussen de blokjes zie je het spel bijna niet meer in RE. Maar verder zijn de graphics
This space is occupied
En nog een supergrote (maar gare) versie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/P1000464.JPG
Mijn foto's op Flickr.
Zegt absoluut niets over hoe het spel zal spelen of hoe het er uitziet, maar het filmpje is ENORM fun (zet je geluid maar open, catchy muziek
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Anoniem: 115248
Dat filmpje viel mij juist een beetje tegen. Drie minuten is veel te lang om alleen maar naar dansende beestjes te kijken.Boeb0e schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 08:35:
iemand al de nieuwe elebits teaser bekeken die op IGN te downloaden is?
Zegt absoluut niets over hoe het spel zal spelen of hoe het er uitziet, maar het filmpje is ENORM fun (zet je geluid maar open, catchy muziek)
Maar de ingame filmpjes van Elebits vond ik er wel weer heel erg veelbelovend uitzien! Gaat volgens mij een leuk spel worden dat goed gebruik maakt van de controller.
Dat is dus juist zo gek, het lijkt wel erger. Juist omdat het zo scherp is heb je (ik) veel meer last van de hoekjes. Maar goed, dat doet niets eraan af dat het een heel tof spel is. Terwijl ik veelste weinig tijd heb om het te spelen.TheEvilCuber schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 00:20:
[...]
Nintendo RGB kabel? Scheelt een hoop vond ik. Vooral bij RE4.
Er zijn trouwens de laatste tijd veel leuke nieuwe Wii nieuwtjes/geruchten de wereld in gesmeten:
-Volgens Famitsu zal de Pangya Golf ook een online multiplayer optie hebben
- De Wii COD 3 scans kloppen:

- Veel MB:BB screens: http://www.worthplaying.c...34825&mode=thread&order=0 en ook op IGN.
- Op de Nintendo pressite is de complete lijst met games voor Noord-Amerika gezet/uitgelekt, dat zijn echt veel spellen. Helaas hebben heel veel spellen nog geen naam en staan er geen releasedata bij.
- Dan zijn er nog geruchten dat Ubisoft met nog veel meer games gaat komen: http://aussie-nintendo.com/?v=news&p=3587
• Blazing Angels (previously released on Xbox and Xbox 360)
• GT (racing game from the Asphalt: Urban GT series)
• Monster Trucks (brand new racing game)
• Prince of Persia
• Far Cry
- En op IGN is het Pokemon filmpje op ietsje betere kwaliteit te vinden (en volgens mij is het ook iets langer): http://media.wii.ign.com/media/818/818481/vids_1.html.
Ik weet niet, maar het doet me zoveel aan een kruising tussen Pikmin en Chibi Robo denken. Ik weet niet of ik dit leuk ga vindenBoeb0e schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 08:35:
iemand al de nieuwe elebits teaser bekeken die op IGN te downloaden is?
Zegt absoluut niets over hoe het spel zal spelen of hoe het er uitziet, maar het filmpje is ENORM fun (zet je geluid maar open, catchy muziek)
Mijn foto's op Flickr.
http://www.n-sider.com/ne...p?type=story&storyid=2227
Op ongeveer driekwart van het filmpje zie je hoe iemand het vliegtuigje bestuurt door middel van de Wii-mote. En om eerlijk te zijn ben ik op z'n zachts gezegd niet te spreken over die lag tussen de Wii-mote en het spelverloop op het beeld. Draadloze muizen kan ik al niet tegen, en die hebben maar een héél klein beetje lag. Maar dit slaat gewoon echt alles, er zit toch zeker een halve seconde tussen! Lag is voor mij echt niet te doen. Ik kan er gewoon echt niet tegen, en het lijkt mij ook niet dat dit soort dingen de bedoeling kunnen zijn. Iemand sprak er in dit topic al eerder over. Een persoon die ook daadwerkelijk met het apparaat gespeeld heeft. En die was er ook niet echt over te spreken.
Wat vind de rest hier zoal van? Voor mij is het een groot issue dat meespeelt bij de aanschaf van de Wii. Wanneer er lag aanwezig is koop ik het apparaat gewoon niet.
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
edit: D'oh, deze pagina niet gezien.
[ Voor 17% gewijzigd door Captain N op 16-06-2006 10:17 ]
Mijn foto's op Flickr.
Zie idd een behoorlijke lag. Bij de PS3 zag je dat bij de warhawk demo ook al en daar werd gezegd dat dat nog verbeterd werd. Hopelijk gebeurt dat ook bij de Wii, maar daar had ik er eigenlijk nog niemand over horen klagen, terwijl er op de E3 toch behoorlijk wat mee gespeeld is. Zal dus allemaal wel meevallen denk ik (hoop ik).Anoniem: 91628 schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 09:04:
Wat vind de rest hier zoal van? Voor mij is het een groot issue dat meespeelt bij de aanschaf van de Wii. Wanneer er lag aanwezig is koop ik het apparaat gewoon niet.
Ik denk dat Marco gewoon reallife moet gaan vliegen inplaats van realtime. Maar zelfs dan zal er misschien een vertraging bestaan tussen de pedals en je rudder's.
p.s. internet lag er een tijdje uit, maar zoals jullie kunnen zien ben ik weer back in business
[ Voor 6% gewijzigd door fZeroNewbie op 16-06-2006 10:39 ]
Anoniem: 128052
Grote lap tekst van IGNWiimote Not Finalized?toon volledige bericht
Shigeru Miyamoto suggests that changes are on the way.
by Anoop Gantayat
June 15, 2006 - The Wii and its controller may have been the big talk of E3, but recent comments by Nintendo's Shigeru Miyamoto suggest that what we saw at the show was not the final thing. Speaking with Japan's Famitsu, the Nintendo spokesperson and father of Mario and Zelda said, "We're still debating on the area of how many buttons to use."
Miyamoto was responding to a question about difficulties Nintendo had in designing the controller. He attested to having many stories of such difficulties to share, before letting slip the above comment. It's possible that Miyamoto was merely stating that Nintendo's designers still argue about their decision regarding the button count, but the E3 design is final. Alternatively, it's possible that Nintendo is actually considering making some changes to the design before release. We'll have to wait for further clarification (or for the Wii's next showing).
Elsewhere in the interview, Miyamoto had plenty to say about E3 and the Wii in general. Regarding the show, Miyamoto admitted relief that the Wii was received so well. "We started making this hardware from 3 years back, and while working, the staff worried whether this was the correct direction to take," he said.
One particular reaction from the show pleased Miyamoto. Responding to a question of how third parties reacted to the hardware, he noted that while many developers sampled the system, he found it interesting to see many cases were the management side of companies, people he doesn't expect play games too much, took the time to try out Wii.
Moving on to Wii development in general, Miyamoto revealed that the development theme for the system was "Hardware that you'll want to turn on every day." "This isn't a simple thing," he said. "The DS is a portable machine, so it ends up being turned on casually while walking around. In the case of a console, this can't be done. We wanted to make something that could be used every day like a television."
Miyamoto brought up Wii Sports as the basic, fundamental Wii game. "I'm sure people wonder 'Why not Zelda?', but titles like Zelda are completely different from the Wii concept." Noting that Nintendo will continue to make Zelda-type games in addition to games like Wii Sports, he added that the most important thing for Nintendo's software planning is to make games that fulfill the concept of making the Wii into a machine that people use daily.
Just as the DS comes with PictoChat, Wii will come with some functionality built in right out of the box. Noting that the system's flash memory can be used for future upgrades, Miyamoto added, "However, we'd like to avoid relying on this and have everything included from the start." Miyamoto would not provide specifics on what type of things players will be able to do when first turning on their Wii without a game loaded in.
Readers of Famitsu.com, responding to a post E3 survey, made Wii the next generation platform of choice by a large margin. Wii got 70% of the vote, with Xbox 360 and PS3 splitting the remainder (heavily in the PS3's favor, admittedly -- this is Japan, after all). Upon hearing this from the Famitsu interviewer, Miyamoto asked, "Was there a selection for 'I don't want any of them'? I'd like to know this, because we're fighting this 'I don't want any of them' selection."
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 128052 op 16-06-2006 10:58 ]
http://www.youtube.com/watch?v=NqOr_S_repY&eurl=
Erg scherp van Shiggy.Readers of Famitsu.com, responding to a post E3 survey, made Wii the next generation platform of choice by a large margin. Wii got 70% of the vote, with Xbox 360 and PS3 splitting the remainder (heavily in the PS3's favor, admittedly -- this is Japan, after all). Upon hearing this from the Famitsu interviewer, Miyamoto asked, "Was there a selection for 'I don't want any of them'? I'd like to know this, because we're fighting this 'I don't want any of them' selection."
is toch niets nieuws? zit allemaal al in de promofilmpjes? is enkel een compilatie.Jan Laros schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 13:37:
Nog een filmpje van Japanse dames die de Wiimote wel kunnen waarderen:
http://www.youtube.com/watch?v=NqOr_S_repY&eurl=
"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh
- MetroidPrime
TopicstarterHet is niet eens een compilatie, het is het Wario Ware filmpje van de E3 persconferentie. Niets nieuws dus.J2pc schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 14:01:
[...]
is toch niets nieuws? zit allemaal al in de promofilmpjes? is enkel een compilatie.
Shiggy heeft ook in het bovenstaande interview aangegeven dat Nintendo zo veel mogelijk functionaliteit in de het dashboard van de Wii zal stoppen. Nintendo wil namelijk zo min mogelijk updates hoeven uitbrengen met extra functionaliteit voor het dashboard. Ik ga er van uit dat Opera dus onderdeel uitmaakt van het dashboard.
Mijn foto's op Flickr.
Ik vind het er wel goed uitzienAnoniem: 91628 schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 09:04:
Een nieuw filmpje van de Airplane Demo
http://www.n-sider.com/ne...p?type=story&storyid=2227
En het is dat jij begon over lag, anders was het me niet opgevallen.
Ik heb er dus geen problemen mee
Mijn eisen voor een muis zijn inderdaad vrij hoog ja. Voor alle apparatuur die ik koop eigenlijk wel een beetje. Het moet gewoon goed zijn, klaar uit. Zelf heb ik een MX 1000 gehad van Logitech. Een draadloze laser muis. En die had wel héél erg degelijk last van lag. En ja, ik had er last van. Aan zo'n soort dingen kan im mij behoorlijk storen als ik een muis van behoorlijk wat Euro's heb gekocht. Nu ben ik dus weer fijn aan de draadjesmuis! Een Razer Copperhead welteverstaan. Of de G7 deze irritante muislag nog steeds heeft weet ik niet met zekerheid te zeggen, aangezien ik daar nooit mee heb gemuist.fZeroNewbie schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 10:37:
Als je aangeeft last te hebben van de reactie tijd van een draadloze muis dan denk ik dat je eisen een beetje te hoog liggen. De reactie tijd van een huidige generatie muis is nauwelijks te onderscheiden van een "oldskool" muis.
Ik denk dat Marco gewoon reallife moet gaan vliegen inplaats van realtime. Maar zelfs dan zal er misschien een vertraging bestaan tussen de pedals en je rudder's.
p.s. internet lag er een tijdje uit, maar zoals jullie kunnen zien ben ik weer back in business
En die lag is niet alleen aanwezig in die Airplane Demo, maar die was ook aaanwezig in Wii Tennis. Iemand die zelf tijdens de E3 deze game heeft gespeeld heeft dit zelf gezegd. Er zit dus wel degelijk lag in enkele games en/of de Wii-mote. En dat soort opmerkingen heb ik ook gehoord omtrend Red Steel...
Dat het vliegtuigje niet ala minuut reageerd dat snapt mijn holio ook nog ja
Niet scherp, eerder dom. Welke lezer/bezoeker van een gamesblad/site wil er nu geen enkele console kopen.Deddiekoel schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 13:59:
Erg scherp van Shiggy.
- MetroidPrime
TopicstarterDe GUI van de console bedoel ik er mee. Op de Xbox en de Xbox 360 wordt dat het dashboard genoemd.Captain N schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 17:40:
Dashboard? Gewoon de console zelf bedoel je?
Misschien een handheld- of PC-only gamer?-Sander schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 20:20:
[...]
Niet scherp, eerder dom. Welke lezer/bezoeker van een gamesblad/site wil er nu geen enkele console kopen.
PC-only gamers zijn er niet zo heel veel in Japan geloof ik, en dan nog is dat niet de markt waar Miyamoto het over heeft.
- MetroidPrime
TopicstarterEen groot aantal van de DS bezitters in Japan heeft nooit eerder of al heel lang geen spellen gespeeld. Dat is juist een onderdeel van de doelgroep die Nintendo wil aanspreken.-Sander schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 22:55:
[...]
PC-only gamers zijn er niet zo heel veel in Japan geloof ik, en dan nog is dat niet de markt waar Miyamoto het over heeft.
Probeer eens een Wavebird of de controller van de 360. Draadloos, en toch geweldig signaal.Anoniem: 91628 schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 17:53:
[...]
Dat het vliegtuigje niet ala minuut reageerd dat snapt mijn holio ook nog jaMaar als ik uit meerdere hoeken het lag verhaaltje hoor, dan trek ik toch zo mijn twijfels bij die demo. Draadloos heb ik eigenlijk niet zo'n goede ervaringen mee om eerlijk te zijn. En lag kan ik echt niet mee leven. Mijn zintuigen vinden dat gewoon erg nep. Als ik een draadloze muis beweeg moet het muispijltje gewoon realtime mijn handbewegingen volgen, niets meer, niets minder.
- MetroidPrime
TopicstarterOver Wii Sports heb ik nog geen berichten over lag gehoord, maar in Red Steel zit geen lag. In Red Steel is het de bedoeling dat je eerst je move met het zwaard afmaakt voordat het spel probeert te detecteren wat je deed. Daardoor reageert je zwaard in het spel niet meteen. Dit lijkt mij ongelofelijk irritant, maar technisch gezien is het geen echte lag, het is de bedoeling dat het zo werkt. Hopelijk verzinnen de developers iets beters voor het uiteindelijke spel. IGN heeft een filmpje waarin de controller in Super Mario Galaxy gedemonstreerd wordt(de controller wordt dankzij PiP tegelijkertijd met het spel getoond), maar daarin is niets van enige lag terug te zien.Anoniem: 91628 schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 17:53:
En die lag is niet alleen aanwezig in die Airplane Demo, maar die was ook aaanwezig in Wii Tennis. Iemand die zelf tijdens de E3 deze game heeft gespeeld heeft dit zelf gezegd. Er zit dus wel degelijk lag in enkele games en/of de Wii-mote. En dat soort opmerkingen heb ik ook gehoord omtrend Red Steel...
Jawel al die H-games, De wiimote zou juist goed moeten zijn voor dat soort games-Sander schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 22:55:
[...]
Dat is zo fout aan zo veeeeel kanten, brrrr.Anoniem: 93354 schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 10:23:
[...]
Jawel al die H-games, De wiimote zou juist goed moeten zijn voor dat soort games
Wat betreft die lag met de Wii-mote, het lijkt me erg stug. Tegenwoording is de draadloze techniek echt wel zo ver dat er geen vertraging hoort op te treden (tenzij anders bedoelt of gewoon brakke onderdelen).
Dat gezegd hebbende, moet ik wel toegeven een vervente draad-kerel te zijn; draadloze muizen en toetsenborden komen er bij mij niet in. Dat heeft echter niks met lag te maken, maar juist met batterijen en gewicht. Gewicht van een draadloze muis is gewoon veel groter, waardoor het allemaal gewoon niet meer soepel beweegt.
De vraag bij mij is dan ook niet of die Wii-mote nou wel of geen lag heeft, maar meer hoe lang hij aardig is voor de batterijen. Oftewel: hoe lang kan je op een setje batterijen gamen en wat zijn de oplaadmogelijkheden (Wii-charger, of lekker ouderwets zelf batterijen opladen)?
Mijn foto's op Flickr.
Ik maak me er niet druk om
Anoniem: 128052 schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 13:32:
Waren wel draadloos. Er bleef overal zo een Nintendo mannetje staan dachtik.

bron.
I rest my case.
Mijn foto's op Flickr.
The first casualty in war is always the truth...
Zoiets kan natuurlijk niemand weerstaan heJumpiefox schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 15:38:
Denk dat dat meer een beveiliging was, je kan moeilijk al die controllers lost laten hangen met zoveel manDenk dat je er aan de einde van de dag behoorlijk wat mist dan.
Ja idd. En misschien dat je last krijgt van inferentie met tientallen Wii's op een paar vierkante meter.Jumpiefox schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 15:38:
Denk dat dat meer een beveiliging was, je kan moeilijk al die controllers lost laten hangen met zoveel manDenk dat je er aan de einde van de dag behoorlijk wat mist dan.
Mijn foto's op Flickr.
Toch jammer dat er op die site ook weer plaatjes zijn met draadloze Wii-motes (niet in gebruik, maar ik zie ook geen draad er onder hangen). BTW, ik dacht me ook echt te herinneren dat ze met Gamekings een Wii-mote mochten testen; die was echt wireless hoor.Captain N schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 15:29:toon volledige bericht
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
bron.
I rest my case.Kan deze discussie ook weer van tafel
Maar dat was niet op de E3 maar bij Ubisoft om Red Steel te testen, groot verschil.Cleetje schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 17:37:
[...]
Toch jammer dat er op die site ook weer plaatjes zijn met draadloze Wii-motes (niet in gebruik, maar ik zie ook geen draad er onder hangen). BTW, ik dacht me ook echt te herinneren dat ze met Gamekings een Wii-mote mochten testen; die was echt wireless hoor.
SMS component 1
SMS component 2
Neem van mij maar aan dat het verschil echt goed te zien is. De kleuren en de scherpte zijn echt veel beter. Met composite of S-video is SMS echt erg wazig maar met component is het echt strak en ziet het er super uit.
Dus mocht je een HDTV of HD-ready LCD etc tv hebben probeer dan gewoon een gamecube te scoren (of je moet hem al hebben) met een digitale aansluiting er nog op en probeer een paar Nintendo component kabels te scoren. Ik vind het zeker de moeite waard.
Of je wacht natuurlijk op de Wii dan kan je alles ook in 480p spelen.
[ Voor 47% gewijzigd door schnumi op 17-06-2006 17:59 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Wow nice, dat is zeker de USA versie van sunshine omdat ik dacht dat het niet werkte met een pal cube. Anders moet ik toch maar is een leuk LCD'tje gaan scoren. Hoe ziet Metroid er trouwens uit?schnumi schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 17:56:
Overigens hier even snel 2 screens van SMS (super mario sunshine) in 480p. Gemaakt met een telefoon dus niet echt representatief maargoed had even niks anders.![]()
SMS component 1
SMS component 2
Neem van mij maar aan dat het verschil echt goed te zien is. De kleuren en de scherpte zijn echt veel beter. Met composite of S-video is SMS echt erg wazig maar met component is het echt strak en ziet het er super uit.
Dus mocht je een HDTV of HD-ready LCD etc tv hebben probeer dan gewoon een gamecube te scoren (of je moet hem al hebben) met een digitale aansluiting er nog op en probeer een paar Nintendo component kabels te scoren. Ik vind het zeker de moeite waard.
Of je wacht natuurlijk op de Wii dan kan je alles ook in 480p spelen.

Edit: naast Wouter (zit de PU baas) en uit het beeld zit een Nintendo Medewerker. Maar, wel draadloos dus (Wouter speeld hier Metriod btw)
[ Voor 35% gewijzigd door Dutchie! op 17-06-2006 18:31 ]
Anoniem: 167335
Zo te zien was dat gedeelte afgeschermd van de rest.. + als er iemand van nintendo keek kan er niks gejat worden.. dat is met 10 wii's op een rij een heeel ander verhaal.Aap schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 18:30:
Discussie weer open
[afbeelding]
dit was op de E3...
Edit: naast Wouter (zit de PU baas) en uit het beeld zit een Nintendo Medewerker. Maar, wel draadloos dus (Wouter speeld hier Metriod btw)
Zoals al eerder is gezegd kan je een progressive signaal kiezen bij NTSC spellen. Het maakt niet uit op welke regio Gamecube je deze spellen speelt (zolang er maar een digital av-out op de gamecube zit). Dus NTSC spellen op een pal gamecube met behulp ven een freeloader of chip werkt ook prima in 480p.Anoniem: 104593 schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 18:23:
[...]
Wow nice, dat is zeker de USA versie van sunshine omdat ik dacht dat het niet werkte met een pal cube. Anders moet ik toch maar is een leuk LCD'tje gaan scoren. Hoe ziet Metroid er trouwens uit?
Uitzondering is dat je pal spellen ook in 480p kan spelen als je een qoob chip in je gamecube hebt zitten.
@schnumi: waar heb je die kabel nog op de kop weten te tikken?
[ Voor 5% gewijzigd door Schweino op 17-06-2006 19:26 ]
Oh kijk eens aan, bedankt voor de info. Ging er eigenlijk altijd vanuit dat je echt een chip nodig had voor 480p, zelfs met usa games op een pal cube. De instelling kan je dan wijzigen onder options of iets dergelijks? Hoe gaat het dan in zijn werking?Schweino schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 19:23:
[...]
Zoals al eerder is gezegd kan je een progressive signaal kiezen bij NTSC spellen. Het maakt niet uit op welke regio Gamecube je deze spellen speelt (zolang er maar een digital av-out op de gamecube zit). Dus NTSC spellen op een pal gamecube met behulp ven een freeloader of chip werkt ook prima in 480p.
Uitzondering is dat je pal spellen ook in 480p kan spelen als je een qoob chip in je gamecube hebt zitten.
Heb hier namelijk Animal Crossing en volgens IGN ondersteund het spel 480p, maar hoe selecteer ik dit dan?
Is inderdaad de US versie.Anoniem: 104593 schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 18:23:
[...]
Wow nice, dat is zeker de USA versie van sunshine omdat ik dacht dat het niet werkte met een pal cube. Anders moet ik toch maar is een leuk LCD'tje gaan scoren. Hoe ziet Metroid er trouwens uit?
Metroid ziet er ook erg strak uit. Gewoon de textures etc worden allemaal een stuk scherper enz. Zal morgen eens proberen wat foto's te maken met de digital fotocamera.
Via Ebay he.Schweino schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 19:23:
[...]
Je moet wel een component kabel hebben aangesloten he op de digital uitgang op je Cube anders kun je sowieso geen progressive scan draaien (480p).Koffiezuiper schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 19:38:
[...]
Oh kijk eens aan, bedankt voor de info. Ging er eigenlijk altijd vanuit dat je echt een chip nodig had voor 480p, zelfs met usa games op een pal cube. De instelling kan je dan wijzigen onder options of iets dergelijks? Hoe gaat het dan in zijn werking?
Heb hier namelijk Animal Crossing en volgens IGN ondersteund het spel 480p, maar hoe selecteer ik dit dan?
Heb je dat houd dan gewoon nadat het Cube logo weggaat de B knop ingedrukt en dan komt er vanzelf een melding in beeld op je PS in wilt schakelen.
[ Voor 60% gewijzigd door schnumi op 17-06-2006 20:57 ]
Ze zijn inderdaad schaars geworden. Play-Asia heeft ze nog voor $50 + $5 verzendkosten. Voor jou waarschijnlijk te laat, maar mischien heeft iemand anders er nog iets aan.schnumi schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 20:54:
Via Ebay he.Kostte in totaal met verzendkosten 65 euro, is heel wat geld maar dat is nu eemaal zo, ze worden nergens anders meer verkocht dus. Maar ik vind het zeker het geld waard.
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Zowel Play-asia als Lik-sang hadden toen weer een nieuwe voorraad waar lik-sang inmiddels alweer doorheen is.
Dus je moet echt snel zijn.
- MetroidPrime
TopicstarterTja, ik denk dat je nu beter op de Wii kan wachten(als je al van plan was deze te kopen) aangezien die ook met component kabels(of iets vergelijkbaars) moet kunnen gaan werken. Ik vraag me alleen af of de Wii de mogelijkheid zal bieden om voor interlaced Gamecube spellen progressive scan output te forceren. Technisch zou dit heel goed mogelijk moeten zijn en de Virtual Console spellen zullen ook allemaal in progressive scan formaat speelbaar zijn.ari3 schreef op zondag 18 juni 2006 @ 17:10:
[...]
Ze zijn inderdaad schaars geworden. Play-Asia heeft ze nog voor $50 + $5 verzendkosten. Voor jou waarschijnlijk te laat, maar mischien heeft iemand anders er nog iets aan.
Omdat ze misschien niet meer gemaakt worden?Anoniem: 93354 schreef op zondag 18 juni 2006 @ 18:36:
Waarom zijn die kabels trouwens zo asociaal duur? Lijkt me sterk dat het zo duur is om te maken.
Bovendien worden er nu geen Gamecube's meer met digital uitgangen erop gemaakt en daarom worden de kabels ook nauwelijks meer verkocht.
Daarom die hoge prijzen.
Ow oke op die manier. Ja dan snap ik het wel, ik dacht dat ze die dingen gewoon heel duur verkochten zonder een reden zoals jij noemt.schnumi schreef op zondag 18 juni 2006 @ 19:05:
[...]
Omdat ze misschien niet meer gemaakt worden?Zo af en toe worden er een paar gelevert aan stores maar dat is het.
Bovendien worden er nu geen Gamecube's meer met digital uitgangen erop gemaakt en daarom worden de kabels ook nauwelijks meer verkocht.
Daarom die hoge prijzen.
Dit topic is gesloten.