Het Grote Gamecube en Wii Topic Deel 63 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.995 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128052

Could some of Nintendo's Wii secrets have leaked? Details of hardware, a built-in camera, and SD memory card usage have hit the net...

The upcoming issue of Game Informer allegedly features information which was leaked online earlier today - only to then promptly disappear. The news was that the Wii will feature a built-in camera to allow you to put your face on character models in games (or even in your online profile, if recent patent news is to be believed).

Other details from the article included that ATi's graphics chip will support HDR and bump mapping, and that the console will feature a hardware physics processor with 32 Mb of dedicated RAM built-in, enough to take the load off of the IBM CPU.

Additionally, a headset will be apparently be packed-in with the console or sold separately (giving yet more credence to rumours of voice-chat). Not only this, but SD memory cards will apparently be available to buy, ranging in size from 2 GB to 7 GB for unspecified prices - this would certainly solve any worries about memory limitations.

Things are certainly heating up - stick with R-E over the summer months for your daily dose of the latest news!
Bron: revo-europe.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Anoniem: 171278 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 18:32:
[...]
Hmm... 'Pokemon Battle Revolution'... 'will link with the DS game'... Klinkt alsof ze wéér een Pokemon Stadium met betere graphics gaan maken in plaats van eindelijk een 3D versie van het oorspronkelijke concept.
Lijkt het wel op. Weet ook niet of die screen ingame was trouwens.
Maar de 3D versie van de game die op de GC is uitgekomen (Pokemon XD) is volgens mij geen succes geworden. Hier zijn er erg weinig mensen die de game hebben volgens mij...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
GZ schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 20:12:
Waar the fuck heb jij het nou ineens over? :P
Ga jij je PS2 nou maar fixen :P

Was een reactie op de post van Groovegans die het nut van de HD filmpjes van IGN Wii niet zag. Ben die opvatting al vaker tegengekomen dus vandaar dat ik hem niet heb gequote maar het meer als algemene opmerking in het topic heb gezet.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:28
Dat van die SD kaartjes was toch al oud nieuws?

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

D³ schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 20:32:
[...]
Ga jij je PS2 nou maar fixen :P

Was een reactie op de post van Groovegans die het nut van de HD filmpjes van IGN Wii niet zag. Ben die opvatting al vaker tegengekomen dus vandaar dat ik hem niet heb gequote maar het meer als algemene opmerking in het topic heb gezet.
Ok, shut up :P

OK, ik moest een hele pagina terugbladeren, toen zag ik het pas. Net zoals die link die jij gaf, maar ook in de startpost stond zag ik later.

Trouwens, iemand dit filmpje al gezien over Resident Evil 4?

http://www.bashers.nl/200...l4_door_fans.php#reacties

Of stond die ook al 6 paginas terug? Filmpje duurt trouwens wel 40 minuten. Wel lachen moet ik zeggen.

[ Voor 19% gewijzigd door GZ op 07-06-2006 21:32 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

GZ schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 21:11:
[...]

Trouwens, iemand dit filmpje al gezien over Resident Evil 4?

http://www.bashers.nl/200...l4_door_fans.php#reacties

Of stond die ook al 6 paginas terug? Filmpje duurt trouwens wel 40 minuten. Wel lachen moet ik zeggen.
Ik ben 6 minuten ofzo gestopt :p later word het wel stom :D

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-06 19:28

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Hey kleine vraag. Een vriend van me -- MAJOR Metroid Prime fan -- zit logischerwijs erg te wachten op het volgende deel van Metroid Prime. Maar waar we nu over in twijfel zitten is hoe het richten met Metroid Prime Corruption gaat werken. Om insidegamer.nl te citeren
Metroid Prime 3: Corruption is een first-person adventure waarin met Samus gespeeld kan worden. Je kunt bewegen door de Nunchuk controller te gebruiker en te richten met de pointer. Door de ogen van Samus kun je dankzij het gebruik van de Wii controller het ultieme gevoel krijgen van een first-person shooter.
Zal je echt a la lasergun op het scherm richten met je gamepad, of doe ik alleen met orientatie qua richting waarin je kijkt (en dus schiet) met de gamepad? Want als het het eerste is voorspel ik een hoop mensen die 't snel zat worden steeds met hun armen omhoog te zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-06 09:20

3style

...

Deddiekoel schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 20:18:
[...]

Lijkt het wel op. Weet ook niet of die screen ingame was trouwens.
Maar de 3D versie van de game die op de GC is uitgekomen (Pokemon XD) is volgens mij geen succes geworden. Hier zijn er erg weinig mensen die de game hebben volgens mij...
Zou wel aanslaan bij veel kids dan denk ik. Maar waar blijft die next gen wii rpg pokemon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

apNia schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 22:11:
Hey kleine vraag. Een vriend van me -- MAJOR Metroid Prime fan -- zit logischerwijs erg te wachten op het volgende deel van Metroid Prime. Maar waar we nu over in twijfel zitten is hoe het richten met Metroid Prime Corruption gaat werken. Om insidegamer.nl te citeren

[...]

Zal je echt a la lasergun op het scherm richten met je gamepad, of doe ik alleen met orientatie qua richting waarin je kijkt (en dus schiet) met de gamepad? Want als het het eerste is voorspel ik een hoop mensen die 't snel zat worden steeds met hun armen omhoog te zitten...
Beide, richten binnen je scherm (je kan niet verder dan de rand van het beeld) en complete 360 movement. Beide met sensitivity instellingen lijkt me.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Is dat confirmed? Het is voor hem nogal belangrijk ;)

[ Voor 52% gewijzigd door apNia op 07-06-2006 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

apNia schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 22:49:
Is dat confirmed? Het is voor hem nogal belangrijk ;)
Nee dat is nog niet confirmed omdat de game nog verre van af is, maar het stond in de planning en ze hebben goed geluisterd naar kritiek op de E3. (180 spin knop word toegevoegd bijvoorbeeld)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Koel! thanks EvilCuber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-06 16:36
Het is een beetje dé USP van het hele Wii concept, dus ja, dat zal richten worden met de wiimote.
Of je de retro/classic (of zelfs de GC) controller kan gebruiken weet ik niet, maar verwacht ik zelf niet eigenlijk.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144390

Tjah, dat "met je armen omhoog zitten" zal je toch wel krijgen met zulk soort games waarbij je moet mikken, slaan enz. [melig]Zie het als een extra training voor je armen ;) Als ze er dan ook nog een lekker gewichtje in bouwen zijn alle gamers binnenkort bodybuilders... [/melig]
Maargoed, ik denk dat je wel kunt verwachten dat het niet anders kan dan mikken met die remote, aangezien je dat ziet op de previews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Nee het gaat mij om de manier waarop je richt met die controller. Op scherm als lasergun, of dat ik met m'n pols op m'n dijbeen een beetje kan draaien om mezelf te orienteren, snappez vous?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 20:18
Er is nu ook een filmpje beschikbaar van de nieuwe Pokemon game :)

Filmpje staat op YouTube en om precies te zijn hier.

Dank aan InsideGamer voor die link =) Het ziet er echt goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

disjfa

be

apNia schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 23:33:
Nee het gaat mij om de manier waarop je richt met die controller. Op scherm als lasergun, of dat ik met m'n pols op m'n dijbeen een beetje kan draaien om mezelf te orienteren, snappez vous?
Als ik wii sports zie kan ik er alleem maar uit bedenken dat je met je controller op je schoot kan zitten en een beetje heen en weer bewegen. Als ze het alleen maar monitor georienteerd zouden hebben zou het een stuk moeilijker zijn voor 90% van de spellen
Koffiezuiper schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 23:39:
Jammer dat het eruit ziet als pokemon stadium/colloseum 34. En geen pokemon mmorpg. Het ziet er leuk uit maar als er weer verder niets in zit moeten ze toch echt een keer over de brug komen :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91628

Zo hey! Dat filpje is niet echt van goede kwaliteit, maar die graphics van de games zien er voor zover ik kan zien echt behoorlijk vet uit! Alles is ook mooi rond en zo. Niet meer zo'n vierkante Duplo characters zeg maar. Vet heur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik ben ook erg onder de indruk van dat filmpje, dacht eerst dat het pre-rendered was maar uit dat filmpje maak ik op dattet in game is! Vet hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-05 11:28

rajackar

Blood Minister

Idd, eye candy genoeg zo te zien.
Ik had al helemaal geaccepteerd dat de graphics niet om te watertanden zouden zijn maar Iwata lijkt toch nog gelijk te krijgen met "You will say WOW".

Bomzaldroppenton ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Prijzen voor de Virtual Console spellen zijn aangekondigd. PC Engine en MegaDrive spellen zullen afhankelijk van de titel 500 of 1000 yen kosten. Bron: Famitsu

Best prijzig als het simpelweg de ROM is. Als het een echte remake betreft met nieuwe mogelijkheden en grafische verbeteringen is het wel redelijk. Wel hoop ik dat de Wii PC Engine CD en MegaCD spellen kan draaien. Zou toch wel überlame zijn als ze die mogelijkheid achterwege laten.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

disjfa

be

Ze hebben op dit moment toch alleen toegegeven dat de virtual console megadrive spellen zal spelen (en nintendo consoles natuurlijk :P). Nergens staat dat ze verdere contracten hebben getekend met sega en publishers of ze andere platvormen van sega gaan ondersteunen.

Het zou zeker wel leuk zijn als ze nog meer platvormen gaan ondersteunen, daar niet van maar dat is alleen maar afwachten :P

[ Voor 5% gewijzigd door disjfa op 08-06-2006 10:38 ]

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

ari3 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 10:35:
Prijzen voor de Virtual Console spellen zijn aangekondigd. PC Engine en MegaDrive spellen zullen afhankelijk van de titel 500 of 1000 yen kosten. Bron: Famitsu

Best prijzig als het simpelweg de ROM is. Als het een echte remake betreft met nieuwe mogelijkheden en grafische verbeteringen is het wel redelijk. Wel hoop ik dat de Wii PC Engine CD en MegaCD spellen kan draaien. Zou toch wel überlame zijn als ze die mogelijkheid achterwege laten.
Die cd's zijn volgens mij niet beveiligd, dus lijkt me niet dat dat kan. Anders zou iedereen ze ook gewoon zelf kunnen gaan fikken en dat is denk ik niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:18
ari3 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 10:35:
Het gekke is dat andere bronnen melden dat alle games, dus van Nintendo en ook nieuwe (arcade) games tussen de 500 en 1000 yen gaan kosten. Dan vind ik het ineens wel weer meevallen, sowieso vind ik het absoluut geen hoge prijs. Al die spellen kosten dus tussen de 3,5 en 7 euro. Nou, dat vind ik echt geen geld, zelfs al wordt het nog iets meer...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Hoedje schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 12:13:
Het gekke is dat andere bronnen melden dat alle games, dus van Nintendo en ook nieuwe (arcade) games tussen de 500 en 1000 yen gaan kosten. Dan vind ik het ineens wel weer meevallen, sowieso vind ik het absoluut geen hoge prijs. Al die spellen kosten dus tussen de 3,5 en 7 euro. Nou, dat vind ik echt geen geld, zelfs al wordt het nog iets meer...
Op zich is dat niet duur nee, vergelijk het eens met een biertje halen in de stad (ook al drink ik zelf geen bier :P). Voor de prijs van 2-3 biertjes heb je een spel waar je in de regel langer plezier van hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
apNia schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 22:11:
Op de E3 waren er twee mogelijkheden:
-Aimen in het 'scherm', tegen de rand bewegen was pas draaien.
-Het beeld draait constant met je mee, als in een FPS op de PC. Deze was volgens velen een stuk beter.

Mogelijkheid 1 lijkt mij erg irritant spelen, 2 lijkt me goed te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 11:23
Xrenity schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 14:03:
[...]

-Het beeld draait constant met je mee, als in een FPS op de PC. Deze was volgens velen een stuk beter.

Er was overigens ook een lock-on functie zoals in de eerdere Metroid Prime spellen. Hopelijk kun je dan ook zelf blijven richten.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

van wat ik in de ign footage gezien heb (tot het ripley gevecht) kan je op bepaalde vijanden locken, en op andere dan weer niet. Blijkbaar vormt dat dus de extra uitdaging.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144390

Ziet er wel grappig uit die pokemon, pre-rendered zou wel kunnen, maar het lijkt er op alsof je ook ziet dat ze dingen selecteren uit een menu-tje ofzo in het begin, maargoed chinees ben ik neit echt goed in, dat kan natuurlijk ook gewoon commentaar zijn wat er naast staat :) Hoe dan ook, ik ben misschien uit pokemon gegroeid, het ziet er qua graphics best vet uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91628

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Laatst online: 00:01

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

[...]

Volgens mij was optie 2 helemaal niet speelbaar op de E3, in ieder geval niet in MP3. Ook heeft implementatie van die optie een aantal "uitdagingen":

1- Spelers worden kotsmisselijk: Een muis (2d) is makkelijker stil te houden dan je hand in 3d. Programmeurs kunnen dit oplossen door allerlei slimmigheden en filters te bouwen om deze bewegingen te dempen, vervolgens zou je dit weer instelbaar kunnen maken: Demping <----|----> Gevoeligheid

2- Als je een draai wilt maken in het spel moet je dus met je rug naar de televisie gaan staan (if in ieder geval je Wiimote omdraaien). Hoe zorg je ervoor dat je dit weer kalibreert naar 0? Bij een muis los je dit op door de muis op te pakken en weer in het midden van je muismat neer te leggen. Met de Wiimote zou een oplossing zijn om bijvoorbeeld knop in te drukken waarmee je kiest tussen aimen of je kijkrichting aanpassen.

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Hmm, wat dachten jullie van de volgonde control scheme:

- Richten met Wiimote
- Kantelen van nunchuk = draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Heel simpel, ze werken aan een 180 graden draai knop :P
niks geen 360 gedraai nodig verder

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Welke game had die 2e optie?

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53

Dat ziet er zeker goed uit. Vooral dat effect dat Pikachu bevriest door die ijs aanval. En dat die rode pokemon het level laat weg smelten, vond ik echt heel goed eruit zien.

Ik heb enkel al sinds Pokemon Red geen pokemon games meer gespeeld, dus de kans dat ik deze ga kopen voor de Wii is niet echt groot.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ze moet een klein stukje touch pad ofzo net zoals bij die Creative Zen mp3 spelers (Alleen dan rond) op die controller zetten. En dan kanje met je duim erop het beeld helemaal 360° draaien! :O

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 128052 op 08-06-2006 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Anoniem: 128052 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 19:20:
klein stukje touch pad .. (Alleen dan rond) op
Zoals een iPod al jaren heeft :z

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 128052 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 19:20:
Ze moet een klein stukje touch pad ofzo net zoals bij die Creative Zen mp3 spelers (Alleen dan rond) op die controller zetten. En dan kanje met je duim erop het beeld helemaal 360° draaien! :O
Aangezien Nintendo heeft aangekondigd dat de DS (optioneel!!!) als een touchscreen controller gebruikt kan worden in sommige spellen, denk ik dat dat overbodig is.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja maar dat is heel wat anders. Ik bedoel gewoon zodat je bij shooters, met je vinger op een knop die touchbaar is 360° graden het beeld kan draaien.
[Edit] Even snel wat geknipt en geplakt voor de duidelijkheid:

Afbeeldingslocatie: http://img307.imageshack.us/img307/8805/wiipod2yw.gif

Even wat van Ipod geleend.

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 128052 op 08-06-2006 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 128052 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 19:45:
Ja maar dat is heel wat anders. Ik bedoel gewoon zodat je bij shooters, met je vinger op een knop die touchbaar is 360° graden het beeld kan draaien.

[afbeelding]

Maar dat maakt de controller weer ingewikkelder, wat Nintendo juist probeert te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mja dan moeten ze zo iets van de A knop maken :P Geen extra knop, maar wel een extra mogenlijkheid. (Die ze kunnen, maar niet hoeven te gebruiken in games)

Maarja zal waarschijnlijk wel niks van komen ja :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Anoniem: 128052 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 19:45:

[afbeelding]

Ik vind het wel een goed idee. :)

Tis nu enkel wel een beetje dubbel op.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

A.U.B. Geen Apple meuk op mijn toekomstige console dank u :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

http://www.pointlesswasteoftime.com/games/fanboy.html

ook leuk :) (iig om doorheen te scannen. het is een betoog tegen fanboys)

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 09-06-2006 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Anoniem: 155599 schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 12:03:

Met name gericht tegen Nintendo fanboys, hij noemt af en toe Sony en MS om te doen alsof het tegen fanboys in het algemeen is. Die kerel is volgens mij zelf een behoorlijke fanboy als je zoveel moeite doet om Nintendo af te kraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 12:26:
Met name gericht tegen Nintendo fanboys, hij noemt af en toe Sony en MS om te doen alsof het tegen fanboys in het algemeen is. Die kerel is volgens mij zelf een behoorlijke fanboy als je zoveel moeite doet om Nintendo af te kraken.
Hij heeft sowieso teveel vrije tijd, maar dat met die WWII plane + keurmerk is echt TE grappig _O_

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nero355 schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 12:36:
[...]

Hij heeft sowieso teveel vrije tijd, maar dat met die WWII plane + keurmerk is echt TE grappig _O_
You won't get the multi-platform games, because how in the hell are you going to take a next-gen Ghost Recon game programmed for a machine with 512 MB of RAM and squeeze it onto a console with 88? How will you make a game that uses a hard drive (both the PS3 and 360 will ship with one) function on a machine that doesn't have one?
Sure, you can strip the games down, take out features, turn down graphics and animation effects. But even then...

Rumors say Madden '07 for the Revolution will
only feature six players per side
:D
Afbeeldingslocatie: http://www.pointlesswasteoftime.com/games/revmadden.jpg
----
The truth is, everybody is a fanboy, for one thing or another. Mac vs. Windows, Rock vs. Rap, Explorer vs. Firefox, ATI vs. Nvidia, Republicans vs. Democrats, Dog people vs. Cat People, Ford vs. Chevy, Pinot vs. Merlot, Emo fans vs. Everybody Else.

zitten wel leuke dingen tussen. maar goed de kern is dus dat hele fanboy gedoe over de top is, en dat is zo.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 09-06-2006 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Anoniem: 155599 schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 12:44:
You won't get the multi-platform games, because how in the hell are you going to take a next-gen Ghost Recon game programmed for a machine with 512 MB of RAM and squeeze it onto a console with 88? How will you make a game that uses a hard drive (both the PS3 and 360 will ship with one) function on a machine that doesn't have one?
Sure, you can strip the games down, take out features, turn down graphics and animation effects. But even then...
Wist niet dat de 360 core tegenwoordig ook al een HD had... Maar hij heeft wel gelijk dat de Rev minder multi-platform games zal krijgen dan de 360 en PS3, alleen gaat het verhaal andersom natuurlijk ook op. Een spel voor de Wii zal niet uitgebracht worden voor de 360, omdat je "duckhunt" natuurlijk niet leuk speelt met een auto-aim functie :P

Maar fanoboy gedrag is idd over the top, maar ik vind het altijd wel vermakelijk om te lezen. Persoonlijk vind ik dat alle 3 de next-gen consoles de potentie hebben om uit te groeien tot een goed platform, alleen vooralsnog lijkt mij de Wii het leukste, simpelweg omdat ik op de GC meer plezier heb dan op een andere console, simpelweg omdat Nintendo MK heeft.

[ Voor 18% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 09-06-2006 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Anoniem: 155599 schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 12:03:

Een van de replies op dat artikel:
I just wanted to pipe in with my two cents: David Wong is a racist. He wonders about other places where this "point and shoot" gameplay will work best, and the first thing he comes up with is basketball.

Yes, Mr. Wong, we all know that only colored people play basketball and that those same colored people are also good and pointing and shooting, but it is racist to make this comment!
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

MetroidPrime schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 20:05:
[...]

Maar dat maakt de controller weer ingewikkelder, wat Nintendo juist probeert te voorkomen.
Denk juist van niet. Vinden veel mensen dat systeem op de Ipod juist niet heel simpel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:57

NoTimeRemains

I know

een MMORPG van Pokemon zou ik wel geil vind :9
maar goed ik hoop niet op een Pokemon Stadium deel XXI...

ben toch eens benieuwd hoe het zit met de DS aansluiting op de Wii. want die aansluiting op de GBA naar de NGC was wel leuk maar veel kon je er ook niet mee. want die zwarte DS lite match wel heel erg mooi bij mijn zwarte Wii / NGC / PS2 / PS3 :)

offtopic:
vieze witte 360

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 93354 schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 13:28:
[...]

Denk juist van niet. Vinden veel mensen dat systeem op de Ipod juist niet heel simpel?
Maar een iPod heeft alleen een clickwheel en geen knoppen. Bovendien is het systeem op de iPod niet bedoelt om te gamen maar om makkelijk door de menustructuur te bladeren, dus dat is appels met peren vergelijken. De gevoeligheid van de clickwheel laat vaak ook nog wat te wensen over, als je een MP3 bestand aan het uitkiezen bent is dat niet erg, maar als je aan het gamen bent zijn de tekortkomingen van het clickwheel onacceptabel. Als laatste heeft Apple nog een patent op de technologie, dus die zul je niet snel in een Nintendo controller tegenkomen.

[ Voor 30% gewijzigd door MetroidPrime op 09-06-2006 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
http://youtube.com/watch?...20raving%20rabbids&#12288 :+

[ Voor 6% gewijzigd door Captain N op 09-06-2006 16:59 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:04
briljant die konijntjes :7

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Dat Rayman lijkt me toch wel interessant, terwijl ik nooit eerder iets van Rayman heb gespeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MetroidPrime schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 14:23:
[...]

Maar een iPod heeft alleen een clickwheel en geen knoppen. Bovendien is het systeem op de iPod niet bedoelt om te gamen maar om makkelijk door de menustructuur te bladeren, dus dat is appels met peren vergelijken. De gevoeligheid van de clickwheel laat vaak ook nog wat te wensen over, als je een MP3 bestand aan het uitkiezen bent is dat niet erg, maar als je aan het gamen bent zijn de tekortkomingen van het clickwheel onacceptabel. Als laatste heeft Apple nog een patent op de technologie, dus die zul je niet snel in een Nintendo controller tegenkomen.
Daarom kwam ik ook met Creative Zen touchpadje. Dat zouden ze gewoon zo in die controller kunnen zetten, dat het alleen belicht als je het in een spel nodig hebt. En je wilt niet weten hoe precies dat dingetje werkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Deddiekoel schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 17:46:
Dat Rayman lijkt me toch wel interessant, terwijl ik nooit eerder iets van Rayman heb gespeeld...
Ze zijn iig goed in het maken van filmpjes. Want we hebben nog niks gezien van de gameplay :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 128052 schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 17:55:
[...]

Daarom kwam ik ook met Creative Zen touchpadje. Dat zouden ze gewoon zo in die controller kunnen zetten, dat het alleen belicht als je het in een spel nodig hebt. En je wilt niet weten hoe precies dat dingetje werkt :P
Ik zeg niet dat het clickwheel ongevoelig is, ik zeg alleen dat de gevoeligheid niet geschikt voor spellen is. Bovendien gebruikt Creative exact dezelfde technologie als Apple in het clickwheel(ik geloof zelfs van dezelfde leverancier), dus of je het nu van Apple of Creative overneemt maakt qua gevoeligheid niet uit. Het maakt ook nog steeds de controller ingewikkelder, dus een clickwheel of touchpad zullen we waarschijnlijk (gelukkig!!!!) niet zien op de Wii controller. Als je echt touch-control wilt, dan moet je bij de DS zijn.

Overigens gaan er geruchten dat Apple geïntresseerd is in een fusie met Nintendo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136845

MetroidPrime schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 19:45:
[...]

.....

Overigens gaan er geruchten dat Apple geïntresseerd is in een fusie met Nintendo....
die geruchten zullen wel puur gebaseert zijn op het feit dat de Wii in het wit verkrijgbaar word en een slotloading drive heeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
MetroidPrime schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 19:45:
Stel dat dit zou gebeuren, imo opinion zou dat een erg goede combi kunnen zijn. Nintendo zou een enorme imago boost krijgen en Apple stapt in op een erg lucratieve markt met een erg innovatieve partij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ateq
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-06 13:24
Er is een nieuw filmpje van Super Smash Brothers Brawl uit: ;)
http://blog.wired.com/tableofmalcontents/index.blog?entry_id=1499059

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Hebben jullie dit al gezien?
Nintendo monopoly Werkelijk geniaal! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Afbeeldingslocatie: http://www.pointlesswasteoftime.com/games/ninzero.jpg
Japanese "Zero" fighter captured during WW2.
Notice the underside of the wing bears the Nintendo Seal of Quality.
Deze vond ik dan wel weer gaaf :D

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171689

wat een lollig toeval zeg =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Dat is gewoon het logo, of hoe je het ook wilt noemen, van Japan: de zon. ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The "less than $250" price range gives you a benchmark to indicate the possible revenues. It is by no means a final price.

Mr. Iwata recently announced that consumers would know the details by September. But regardless of the final price, Wii will be a more exciting and more affordable purchase than any other video game system.

People will still have money left over to buy games. Price is an important factor during the fourth quarter, when everyone tries to stretch their holiday
Bron: IGN

Lijkt er op dat het nog een grote verrasing kan worden die prijs :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Misschien stomme opmerking... waarom kan Nintendo de Wii niet gewoon verkopen voor 80euro? 100euro?

Ze willen mensen aantrekken die niet gamen en die gaan niet even een "duur" aparaat kopen om te kijken of het wel leuk kan zijn toch? Als ik in het echt wil leren tennissen, koop ik een racket van 20euro ofzo en ga tennissen.. bevalt dat echt goed... dan zal ik zeker gaan kijken voor een veel beter racket maar ik zou dus nooit beginnen met eentje van 200euro. (heb ook het geld er niet voor :+ )

Nu denken er vast mensen, ga maar voor 80euro koopt niemand het, omdat het dan op die gare tellsell computertjes lijkt... maar ja, die krengen word dus wel verkocht he...

Ook weten wij wel, dat Nintendo geen troep verkoopt, ookal zou het 80euro worden...

Dus, zou het zo kunnen zijn? misschien verkoopt nitendo de wii eventueel met wel verlies...
Anoniem: 104593 schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 00:00:
Hebben jullie dit al gezien?
Nintendo monopoly Werkelijk geniaal! :9
:D Die wil ik ook wel hebben :9

[ Voor 15% gewijzigd door Dutchie! op 10-06-2006 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-06 09:10

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

nou..175 euro kan nog wel maar lager gaan ze niet denk ik. (Kijkend naar wat er gehint wordt qua prijs in japan)

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Anoniem: 136845 schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 20:47:
[...]
die geruchten zullen wel puur gebaseert zijn op het feit dat de Wii in het wit verkrijgbaar word en een slotloading drive heeft....
Nou die geruchten gaan echt wel iets verder. Maar goed, het blijven geruchten.

Hands-on met Red Steel:
Red Steel looks up to speed, and plays like it as well, and should be welcomed with open arms by Wii owners once it launches alongside the system later this year. Hey, let's face it, you're not going to see too many first-person action games involve you like Red Steel does. We'll be back with more screenshots and details aplenty as we prepare for the game's final review. I'm currently reading up on Swordplay For Dummies to see how I can improve myself. I had no idea that my lunge was so...lacking.
http://wii.gamedaily.com/...?gameid=5281&id=326&rp=49

Verder nog een leuk stuk over de marketing van de Wii (staan leuke punten in): http://next-gen.biz/index...ask=view&id=3188&Itemid=2.

Er is overigens nog een filmpje van Rayman, naast het voetballen, maar ik kan het nergens vinden...
nouja de trailer is ook best leuk: http://media.wii.ign.com/media/821/821585/vids_1.html.
Ook leuk :D Maar nee, ik bedoel die met het bad. Volgens mij was het iets van Rabbits can't swim, but they can DANCE!

[ Voor 19% gewijzigd door Hoedje op 10-06-2006 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Overigens mensen ik heb net mijn Launch gamecube (US paars) weer een nieuwe start geschonken! :p

Ik heb even een gamebit besteld via lik-sang en hem open geschroeft en de welbekende laser afsteltruck toegepast (guide staat op gamefaqs).

En voila alles werkt weer perfect, geen disc read error's meer gewoon weer lekker games spelen. :) En over een week komt de component kabel ook binnen dus dan kan ik lekker cube games in 480p gaan spelen. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Zou je dan misschien pics kunnen maken van het verschil in beeldkwaliteit tussen standaard/RGB/progressive. Ik ben heel benieuwd. Uiteindelijk zal er hier ook wel een LCD tv komen en dan is het toch leuk om te weten of 't dan* zin heeft om zo'n kabel aan te schaffen.

*Voor zover er dan al geen Wii is.

Btw. ik heb RE4 binnen, helaas nog geen tijd om te gaan spelen. Maar ik ben heel benieuwd!
schnumi schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 18:49:
RGB kan niet want ik heb namelijk een US cube en die ondersteund geen RGB. ;)

Heb ook geen PAL cube staan.
Ok :Y) . Maar er zit bij de US cube toch ook wel zo'n standaard-met-3-tulpjes kabel? Dat verschil dan :).

[ Voor 33% gewijzigd door Hoedje op 10-06-2006 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

RGB kan niet want ik heb namelijk een US cube en die ondersteund geen RGB. ;)

Heb ook geen PAL cube staan.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Willybubba schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 08:58:
[afbeelding]

[...]

Deze vond ik dan wel weer gaaf :D
IMHO is dat niet zo gaaf want zo'n goed toestel was de zero namelijk niet ;) Hij was wel heel snel maar dat kwam omdat ze alle bescherming voor de piloot eraf hadden gehaald. Niet echt een user-friendly vliegtuig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Hoedje schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 18:48:
[...]

Ok :Y) . Maar er zit bij de US cube toch ook wel zo'n standaard-met-3-tulpjes kabel? Dat verschil dan :).
Ja standaard kabel en ik heb ook een S-video kabel (is weer iets beter als standaard). :)

Dus zal wel een paar pics maken met het verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Heb je een speciale aansluiting op je TV nodig om 480P te kunnen draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Deddiekoel schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 21:39:
Heb je een speciale aansluiting op je TV nodig om 480P te kunnen draaien?
Tsja als je met je cube games op 480p wil spelen dan moet je dus gebruik maken van de digital ingang (mits je die hebt, die zijn er in latere versies namelijk afgehaalt) en moet je de component kabel gebruiken (haast niet meer te vinden of hele hoge prijzen). :)

Dus je hebt een component aansluiting nodig en je TV moet dus 480p aankunnen. :)

En volgens mij werkt het niet bij PAL games alleen bij US en JAP games (is NTSC). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
schnumi schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 23:14:
Dus je hebt een component aansluiting nodig en je TV moet dus 480p aankunnen. :)
Maar wat voor aansluiting moet je TV dan hebben? Is dit gewoon een scart aansluiting of is het iets anders. Ik heb een Panasonic breedbeeld van 8 jaar ou of zo en zou eigenlijk niet weten of die 480p aan zou kunnen. En ik wil dit graag weten omdat dit de standaard mode voor de Wii lijkt te worden.

PS: Ben bij Ganon's castle aangekomen in OoT, topspel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Deddiekoel schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 23:58:
[...]

Maar wat voor aansluiting moet je TV dan hebben? Is dit gewoon een scart aansluiting of is het iets anders. Ik heb een Panasonic breedbeeld van 8 jaar ou of zo en zou eigenlijk niet weten of die 480p aan zou kunnen. En ik wil dit graag weten omdat dit de standaard mode voor de Wii lijkt te worden.

PS: Ben bij Ganon's castle aangekomen in OoT, topspel!
Die kan het denk ik niet aan.

Component aansluitingen lijken op die van de standaard geel - rood - wit (composite).

Maar bij Component heb je:

rood - groen - blauw en voor het geluid nog rood - wit. Dat is component. :) Zit op elke LCD / Plasma tv tegenwoordig wel en ook op sommige nieuwe CRT tv's heb je die aansluiting. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ateq
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-06 13:24
Hmm dat filmpje lijkt verdacht veel op die ik op de vorige pagina postte ;)
Maar hij is wel leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
WOOHOO, meer een smet van mijn game-blazoen weggepoetst! LoZ:OoT is eindelijk uitgespeeld!!!
Wat een heerlijk spel is het toch. Ongelooflijk dat die game al 8 jaar oud is want hij steekt nog steeds boven het merendeel van de huidige generatie games uit. Ook knap hoe ze nu nog een fantastische sfeer hebben weten te creeren, destijds moet het helemaal mind blowing zijn geweest.
Ik ben helemaal klaar voor LoZ:TP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Congrats! Dan kan je je vanaf nu eindelijk een echte man noemen. Moet een zalig gevoel zijn! B)

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
schnumi schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 23:14:
[...]
Tsja als je met je cube games op 480p wil spelen dan moet je dus gebruik maken van de digital ingang (mits je die hebt, die zijn er in latere versies namelijk afgehaalt) en moet je de component kabel gebruiken (haast niet meer te vinden of hele hoge prijzen). :)

En volgens mij werkt het niet bij PAL games alleen bij US en JAP games (is NTSC). :)
Het is een digitale uitgang ;)

Waar heb jij je component kabel nog vandaan weten te halen overigens en hoe duur was deze?

Overigens, als je een qoob chip in je GC installeert kan je veel PAL spellen ook on progressive scan spelen (forced video mode).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Little Bear schreef op maandag 12 juni 2006 @ 09:23:
Congrats! Dan kan je je vanaf nu eindelijk een echte man noemen. Moet een zalig gevoel zijn! B)
Heb daarvoor nog een paar smetten weg te poetsen. Zo heb ik de originele SMB nooit uitgespeeld... Ook Mario 64 heb ik nog niet echt uigespeeld (al heb ik wel Bowser verslagen, maar was zelf niet zover gekomen). Mario 64 komt nog wel goed dankzij de DS en SMB mbv de Wii. Dan blijft er in mijn ogen nog 1 smet over en dat is Goldeneye. Vrees alleen dat ik daarvoor alsnog een N64 ergens moet scoren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Goldeneye kun je met een emu prima spelen. Er zijn zelfs texture packs die het hele spel nog een beetje oppoetsen. Ik dacht zelfs dat er een plugin was voor mouse/keyboard controls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Deddiekoel schreef op maandag 12 juni 2006 @ 12:57:
[...]

Heb daarvoor nog een paar smetten weg te poetsen. Zo heb ik de originele SMB nooit uitgespeeld... Ook Mario 64 heb ik nog niet echt uigespeeld (al heb ik wel Bowser verslagen, maar was zelf niet zover gekomen). Mario 64 komt nog wel goed dankzij de DS en SMB mbv de Wii. Dan blijft er in mijn ogen nog 1 smet over en dat is Goldeneye. Vrees alleen dat ik daarvoor alsnog een N64 ergens moet scoren...
GoldenEye stond op een lijst van Virtual Console spellen die door Nintendo bij een enquete werd gebruikt en er is letterlijk gezegd dat je de Retro controller nodig zou hebben om bijvoorbeeld GoldenEye te spelen. Ik zou dus nog maar even wachten met die N64, je kan het spel misschien nog op de Wii spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ben ik dalijk dankzij Wii toch nog een echte man ;-)
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nog even over het verschil over de scart kabel van de GC vergeleken met de 3tulp aansluiting.

Ik heb het gevoel dat het beeld mss wel iets scherper is, maar ook veel grauwer. kleurlozer. dat de tulp toch warmer is.
eerst dacht ik dat het mss aan de tv lag, maar zag het nu ook bij iemand anders op de tv.

---
mariokart DD nu weer gespeeld met een croslink kabel. En erg leuk. Vooral het werken in 4 teams van 2.

Als je 8 spelers opelkaar loslaat met 2 tv's. Dan daalt de framerate dramatisch.
En de puntentelling is een groot gemis.

Hoewel erg leuk, vind ik het maar matig uitgewerkt. Jammer aangezien dit ongeveer het enige "multi" player spel is voor de GC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

1080 snowboarding kan ook :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
OMG!

Zelda OOT, Goldeneye, Mario 64 EN SMB allemaal niet gedaan? Je zat toevallig in een of andere cryogene cel tot in het jaar 2000 ofzo? Hoe kan je die nu allemaal missen, er waren bijna geen andere toppers in die tijd. (lichtjes overdreven, maar toch...)

Goldeneye is trouwens ruk met een emu. De N64 controller is gewoon gemaakt voor dat spel, en eens je die besturing gehad hebt is er geen enkele andere control die daar nog bij in de buurt komt.

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 155599 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 14:44:
nog even over het verschil over de scart kabel van de GC vergeleken met de 3tulp aansluiting.

Ik heb het gevoel dat het beeld mss wel iets scherper is, maar ook veel grauwer. kleurlozer. dat de tulp toch warmer is.
eerst dacht ik dat het mss aan de tv lag, maar zag het nu ook bij iemand anders op de tv.
Gebruik je soms een third-party scartkabel? Een goede scartkabel is altijd beter dan composiet, het beeld is scherper en de kleuren zijn veel beter.

EDIT: Ik bedoelde uiteraard een goede scartkabel met RGB-signaal.

[ Voor 6% gewijzigd door MetroidPrime op 12-06-2006 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176057

Scart kan vrijwel alles zijn.. op de TV moet je soms ook aangeven welk signaal je van je scart wilt gebruiken (composiet, s-video of RGB waarbij RGB natuurlijk de beste is).
De component kabel heeft ook voor niet PAL games voordeel dat ze meer beeldlijnen geven (de meeste lcd/plasma tv's scalen het signaal automatisch op naar progressive (oftewel de-interleasen het beeld)):
PAL 576i(50Hz) en 480i(60Hz) (NTSC 480i of 480p op 60Hz)

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 176057 op 12-06-2006 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MetroidPrime schreef op maandag 12 juni 2006 @ 15:14:
[...]

Gebruik je soms een third-party scartkabel? Een goede scartkabel is altijd beter dan composiet, het beeld is scherper en de kleuren zijn veel beter.
officieele van nintendo. mss is er een pinnetje stuk. ik zal wanneer ik de GC terug heb 2 vergelijk fotoo's maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 155599 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 16:14:
[...]

officieele van nintendo. mss is er een pinnetje stuk. ik zal wanneer ik de GC terug heb 2 vergelijk fotoo's maken
Ondersteunt je TV wel een RGB-signaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Anoniem: 176057 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 16:14:
Scart kan vrijwel alles zijn.. op de TV moet je soms ook aangeven welk signaal je van je scart wilt gebruiken (compomnent, svhs of RGB waarbij RGB natuurlijk de beste is).
De component kabel heeft ook voor niet PAL games voordeel dat ze meer beeldlijnen geven:
PAL 576i(50Hz) en 480i(60Hz) (NTSC 480i of 480p op 60Hz)
- Component over scart is nauwelijks beschikbaar, TVs die dit ondersteunen in nog mindere mate. Ik neem aan dat je composiet bedoelt?
- svhs is een VHS standaard, waarschijnlijk bedoel je s-video.

Je laatste opmerking begrijp ik niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Little Bear schreef op maandag 12 juni 2006 @ 15:06:
OMG!

Zelda OOT, Goldeneye, Mario 64 EN SMB allemaal niet gedaan? Je zat toevallig in een of andere cryogene cel tot in het jaar 2000 ofzo? Hoe kan je die nu allemaal missen, er waren bijna geen andere toppers in die tijd. (lichtjes overdreven, maar toch...)

Goldeneye is trouwens ruk met een emu. De N64 controller is gewoon gemaakt voor dat spel, en eens je die besturing gehad hebt is er geen enkele andere control die daar nog bij in de buurt komt.
SMB heb ik wel gespeeld, maar nooit zelf gehad en ook nooit uitgespeeld.
Verder heb ik gewoon nooit een N64 gehad dus dan is het niet vreemd imo. Ik ging toen net studeren en kon geen N64 betalen... Maar voor mij heeft Nintendo de virtual console in het leven geroepen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176057

Schweino schreef op maandag 12 juni 2006 @ 16:33:
[...]

- Component over scart is nauwelijks beschikbaar, TVs die dit ondersteunen in nog mindere mate. Ik neem aan dat je composiet bedoelt?
- svhs is een VHS standaard, waarschijnlijk bedoel je s-video.

Je laatste opmerking begrijp ik niet helemaal.
Moet aan de hitte liggen, ik bedoel bij de opsomming natuurlijk composiet.. en s-video i.p.v. svhs

Wat ik met de laatste opmerking bedoel is dat met component het mogelijk is om 575i weer te geven via de component kabel, dat kan niet met een niet pal game MAAR daar heb je weer de progressive optie. Voordeel van de pal versie is dus dat je meer beeldlijnen (scherper beeld) hebt en de meeste tv's kunnen dat zelf prima upscalen naar ~progressive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Deddiekoel schreef op maandag 12 juni 2006 @ 23:00:
[...]

SMB heb ik wel gespeeld, maar nooit zelf gehad en ook nooit uitgespeeld.
Verder heb ik gewoon nooit een N64 gehad dus dan is het niet vreemd imo. Ik ging toen net studeren en kon geen N64 betalen... Maar voor mij heeft Nintendo de virtual console in het leven geroepen!
Ik heb vroeger geen NES en SNES gehad :p (wel bij vriendjes erop gespeeld en hun hadden dan weer geen Commodore64 :+ ) later, wel een NES gekocht.. het hele SNEStijdperk heb ik ook feitelijk overgeslagen.. De N64 had ik niet vanaf het begin maar meer richting het einde (was fanatiek PCgamer) en sins dien is er vrij grote Nintendo sfeer in mijn bol gekomen... want Super Mario 64 was zo gaaf :D dat ik daarna ook veel games wilde hebben... begon op de N64 allemaal.. later, NES erweer bij, SNES gehad, weer verkocht... Gamecube... GBA... enz enz :) ....* Dutchie! denkt ff na... :/ dit hoort eigenlijk in het Retro topic :p

Ontopic maar weer. Wie heeft er Wave Race op de cube en hoe bevalt de multiplayer? en wie heeft er Buldar's gate en hoe bevalt die multiplayermode? het gaat bij mij er vooral even om de 4multiplayer mode van beide games :)

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.