Dit bericht gaat over de display van mijn Asus A8Jc-H033H notebook.
Ik had hier begin dit jaar ook al een bericht geplaatst over de display omdat ik er ontevreden over was.
De display is naar mijn idee 'korrelig' en de 'kleur' wit is meer een soort gebroken wit.
Ik heb de display vergeleken met andere A8Jc's in verschillende winkels en bij deze exemplaren is het beeld perfect. Ik heb 'm ook vergeleken met de A8Jc van een klasgenoot van mij (hij heeft de A8Jc-H023H), en met exact dezelfde(!) instellingen ziet deze er veel mooier en gladder uit.
Er werdt mij geadviseerd om de notebook door Asus te laten nakijken.
Dit heb ik inmiddels laten doen, twee keer zelfs. Maar er werden geen fouten gevonden; volgens Asus had ik 'waarschijnlijk' gewoon niet de Color Shine display, en was dit de display die deze notebook bezit.
Ik geloof het gewoon niet. Het kan niet zo zijn dat een notebook van 900 euro zo'n display heeft, zeker gezien het feit dat ik echt nergens een A8Jc ben tegengekomen die net zo'n display heeft als die van mij, en ook vanwege het feit dat mijn klasgenoot met zijn A8Jc-H023H dus wel een goed beeld scherm heeft (1 cijfer verschil in typenummer, heel andere display??).
Daarom wil ik graag vragen aan geinteresseerden en A8Jc bezitters (en A8Jc-H033H in het bijzonder): Wat zijn jullie ervaringen?
Hoe ziet jullie display eruit? Niet korrelig of vergeeld wit?
Alvast onwijs bedankt!
Grtz, Sam
[
Voor 11% gewijzigd door
Verwijderd op 15-05-2007 22:44
]