Nou, ik vraag me af of ze nieuwe schanieren gebruiken. Ik heb mn laptop dus ook terug gestuurd, ik had zo'n 4cm heen-en-weer speling, en mn scherm begon te splijten. Nu heb ik de laptop precies 1 week terug, and guess what..mn rechter schanier begint alweer los te raken..

Natuurlijk ben ik afgelopen week ontzettend voorzichtig omgesprongen met mn laptop, ik wil hem niet nog een keer terug sturen (was al de tweede keer, eerste keer HDD kaput gegaan). Extra aandacht dat ik de schanieren niet zou belasten, nu alweer!
ik word er nu wel erg moe van. Hoe krijg ik trouwens mn toetsenbord los? De linkerkant van mn toetsenbord zit niet goed vast, ik heb een dubbele klik zegmaar. Hij zweeft een beetje, dus eerste klik is dat ik de toets aansla, de tweede klik dat de toetsenbord tegen de behuizing aan komt.
Erg vervelend allemaal. Mn zusje heeft ook een laptop nodig nu, maar ik twijfel of ik haar een asus ga aanraden..
[edit]
nou asus toch maar even gebeld, en mag hem weer terug sturen. rma-niet goed uitgevoerd... :S:S
[
Voor 5% gewijzigd door
lucas81 op 19-02-2008 12:18
]