Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.275 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4AMD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-01-2022
nieuws: Asus zet nieuw model op gsm-markt

"Informatie omtrent de prijs en beschikbaarheid aan onze kant van de aarbol ontbreekt vooralsnog."
aarbol ---> aardbol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Sjeck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daimanta
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 25-11-2023
Uit het spamartikel:
Volgens Sophos bezitten de Russen considerabele botnets in een heel aantal landen, gezien het feit dat Russische spam verstuurd wordt waarin de mogelijkheid wordt aangeboden om tegen betaling spam te versturen naar een willekeurig land.
Het woord considerabel is heel oud Nederlands en niet echt meer normaal toepasbaar. Ik zou er dan ook "aanzienlijk" van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Daimanta schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 23:36:
[...]

Het woord considerabel is heel oud Nederlands en niet echt meer normaal toepasbaar. Ik zou er dan ook "aanzienlijk" van maken.
Van Dale is het niet met je eens: klikkerdeklik, anders had er wel [arch.] bij gestaan. Daarnaast is dit geen spelfout, maar een stijlopmerking, en lijkt dit woord zoveel op het Engels dat volgens mij iedereen het snapt. Tot slot, het laatste deel van Inge Janse in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* ande..." is ook hier van toepassing :) .Na enige wijze woorden van Rataplan pas ik het toch aan.

[ Voor 6% gewijzigd door Harm op 26-07-2006 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17926

nieuws: Hackers demonstreren klonen rfid-implantaat

Alle instanties van "rfid" kunnen beter met hoofdletters geschreven worden aangezien het geen ingeburgerde afkorting is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4AMD
nieuws: HP richt zich met reeks netwerkopslagproducten op MKB

"Daarom heeft HP er naar eigen zeggen voor gezorgd dat de nieuwe opslagsystemen gebruikt kunnen worden voor clientapplicaties, e-mailopslag van servers als Exchagne en Lotus, ERP-pakketten en CRM-databases, zonder dat de klant een fibre channel-infrastructuur hoeft te installeren." (laatste zin)
Exchagne ---> Exchange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Anoniem: 17926 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 01:58:
nieuws: Hackers demonstreren klonen rfid-implantaat

Alle instanties van "rfid" kunnen beter met hoofdletters geschreven worden aangezien het geen ingeburgerde afkorting is.
Dit wordt tegenwoordig helaas wel vaker gedaan. Omdat het een stijlkwestie is, laat ik het voor wat het is - en de vraag is ook nog 'ns hoe ingeburgerd een technische term op T.net moet zijn. Wat onverlet laat dat ik het geheel met je eens ben en dat ik hier intern stennis over ga trappen :*

Edskes: efgikst :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13:08

Wokschotel

Op 6 wielen

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 07:05
meuktracker: VideoInspector 1.9.1.103

Bedoeld wordt versie 1.9.1.103, zie ook de screenshot :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Griekse geeks, denk ik :P
Upquark schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 10:19:
meuktracker: VideoInspector 1.9.1.103

Bedoeld wordt versie 1.9.1.103, zie ook de screenshot :).
Gaan we ook fiksen :)

[ Voor 41% gewijzigd door Rataplan op 26-07-2006 10:22 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17926

Rataplan schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 08:50:
[...]
Dit wordt tegenwoordig helaas wel vaker gedaan. Omdat het een stijlkwestie is, laat ik het voor wat het is - en de vraag is ook nog 'ns hoe ingeburgerd een technische term op T.net moet zijn. Wat onverlet laat dat ik het geheel met je eens ben en dat ik hier intern stennis over ga trappen :*
Ok, mooi. :) Hoewel ik het niet echt een stijlkwestie vind. Het gaat over de Nederlandse Taal, niet over een specifiek 'nederlands' dat op Tweakers.net gebezigd wordt. :P

Nog even ter verduidelijking, RAM en ADSL worden ook nog met hoofdletters geschreven terwijl deze al langer 'bestaan' dan RFID:
(b) opmerkingen in verband met het gebruik van hoofdletters

(1) Een initiaalwoord of letterwoord dat we ontlenen aan een andere taal, behoudt zijn spelling zolang we het als vreemdtalig aanvoelen.

RAM (random access memory)
ADSL (asymmetric digital subscriber line)
GmbH (Gesellschaft mit beschränkter Haftung)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Anoniem: 17926 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 10:58:
[...]

Ok, mooi. :) Hoewel ik het niet echt een stijlkwestie vind. Het gaat over de Nederlandse Taal, niet over een specifiek 'nederlands' dat op Tweakers.net gebezigd wordt. :P

Nog even ter verduidelijking, RAM en ADSL worden ook nog met hoofdletters geschreven terwijl deze al langer 'bestaan' dan RFID:

[...]
Voor een inhoudelijke discussie is dit topic niet de juiste plaats, maar reken maar dat wij hoofdlettervoorkeuren het raam uitflikkeren als ons dat goed uitkomt (zoals met ram en adsl bijvoorbeeld), anders kunnen we de halve FP wel in bovenkast zetten en dat ziet er niet uit :+ Harde regels zijn er in elk geval niet voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-06 20:13

nXXt

Carpe omnia

reviews: Eventlog: Tweakers @ Campzone 2006
Een enkele keer wordt er iemand vastgetaped aan een hangmat of steekkar.
het is vastgetapet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-02 08:57

TheLunatic

Ouwe boxen.

reviews: Eventlog: Tweakers @ Campzone 2006

Dit jaar hebben zich een kleiner aantal bezoekers ingeschreven

Moet 'heeft' zijn, want het is één kleiner aantal.

Mother, will they like this song?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:27
http://tweakers.net/nieuw...-SSDs-voor-Vista-aan.html

Gepost door Ryankn - woensdag 26 juli 2006 18:25

Terwijl een traditionele harde beperkt is..."
Ik neem aan dat het hier om een harde schijf gaat

^^
Wat hij zegt :P

laat maar is al fixed |:(

[ Voor 10% gewijzigd door Pascal op 26-07-2006 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-04 09:36
nieuws: Ceo nVidia ingenomen met ATi-AMD-fusie
Voor AMD en ATi is het daarom des te belangrijker dat het samengaan geen langdurige proces wordt.
"langdurig", denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Respectievelijk np, ouch! en done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:01

The Eagle

I wear my sunglasses at night

In nieuws: Symantec beducht voor Vista
Eerste paragraaf:
...
De veiligheidsexperts zouden de UAC-functionaliteit uitvoerig onder de loepe genomen hebben
Volgens mij worden hier twee spellingen door elkaar gebruikt; het is
loupe
of
loep

Maar aangezien "loep" ook verderop in het zelfde artikel gebruikt wordt, zou ik daarvoor gaan ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46965

http://tweakers.net/nieuw...c-beducht-voor-Vista.html
Eerder deze maand kwam de verkoper van veiligheidspakketten met naar buiten met een rapport over de veiligheidsproblemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Ga ik fixen

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy
nieuws: Symantec beducht voor Vista
... wat Microsofts 'Trustworty Computing'-programma alleen maar kracht bijzet ...
"Trustworthy" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Is gefikst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
De dsp eet lettertjes op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy
dsp?

Gelijk heb je in ieder geval wel;

nieuws: 'Opterons voor Socket F worden op 15 augustus gelanceerd'
... dat de chips niet in de eerte helft van augustus verwacht moeten worden.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55563

nieuws: Talpa en Samsung openen downloadcentrum op Schiphol
(...)Daarnaast verkoopt de Fuel for travel-winkel ook apparatuur(...)
Officiële regels gebieden deze wijze: Fuel-for-travelwinkel

Veelgemaakte fout trouwens. De achterliggende redenering is dat samenstellingen in het Nederlands altijd aan elkaar worden geschreven, dus niet los en ook niet met een verbindingsstreepje. Hier gaat het dus om een samenstelling tussen "Fuel for travel" en "winkel". Omdat het deel "Fuel for travel" zelf uit losse woorden bestaat, dienen er streepjes tussen geplaatst te worden om ze alledrie bij de samenstelling te betrekken. Dit is althans mijn vrije interpretatie van de regels :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy
nieuws: Xen en VMware vechten om native Linux-ondersteuning
De technologieën van de tweede bedrijven zijn echter incompatibel.
"twee"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Anoniem: 55563 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 16:14:
Officiële regels gebieden deze wijze: Fuel-for-travelwinkel
Bijna helemaal goed. Je neemt alleen niet in beschouwing dat 'Fuel for travel' een eigennaam is :) Tussen een eigennaam en een zelfstandig naamwoord plaatsen wij een koppelteken - bijvoorbeeld 'Intel-cpu' - en in dit geval levert dat 'Fuel-for-travel-winkel' op. Dat is niet alleen hopeloos lelijk, het schept ook verwarring omdat de koppeltekens niet gelijkwaardig zijn. Daarom verdient het de voorkeur om de eigennaam normaal te spatiëren. Wel kan er voor de duidelijkheid met aanhalingstekens of cursivering gewerkt worden. Hier bevinden we ons echter al op volledig glad ijs, dat bovendien in hoog tempo onder het lood in onze schoenen vandaan smelt. De taaltrog eronder is me te diep en ik laat het derhalve ongewijzigd, en vlucht :Y)

Je kunt dergelijke constructies in elk geval wel vaker verwachten, dit is een veelgekozen - zoniet de meestgekozen - oplossing :)
Eén wijziging voor meneer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StickyPoundeZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-12-2023
Frontpage: Donderdag 18:02 - ntel heeft vandaag de Core 2 Duo en de Core

I'tje weggevallen? :)

Everything is possible, until it's not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy
't Is voor iedereen, hé ;).

nieuws: Eerste foto's Nikon D80 op internet verschenen

In de ALT-tekst van de afbeeldingen staat telkens D30 vermeld; dit moet D80 zijn.

[ Voor 44% gewijzigd door Goofy op 27-07-2006 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rataplan schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 19:24:
[...]
Bijna helemaal goed. Je neemt alleen niet in beschouwing dat 'Fuel for travel' een eigennaam is :) Tussen een eigennaam en een zelfstandig naamwoord plaatsen wij een koppelteken - bijvoorbeeld 'Intel-cpu' - en in dit geval levert dat 'Fuel-for-travel-winkel' op.
Heb het nog eens nagelezen, maar de regel dat tussen een eigennaam en een zelfstandig naamwoord een koppelteken hoort, kan ik niet vinden. Het is bijv gewoon Telfortwinkel, Shellbenzine en Intelprocessor. Echter weer wel AMD-processor omdat het eerste deel een afkorting is.

Er is nog een aantal andere uitzonderingen mét koppelteken, te lezen in samenstelling - bijzondere gevallen met koppelteken van het Taaluniversum. Hier komen inderdaad eigennamen in voor, maar dan gaat het slechts om plaatsen, bevolkingsgroepen, aardrijkskundige namen en gevallen waarbij het eerste deel eindigt op apostroph s (zoals McDonald's-maaltijd). En dus ook afkortingen. Dat het om een eigennaam gaat, is in geen van de gevallen een criterium op zich.

*edit*

In het onderdeel namen van instellingen, merken, titels staan twee samenstellingen met een eigennaam: Philipslamp en Essotankstation. Ook hier zonder koppelteken.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 55563 op 27-07-2006 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keeper of the Keys
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-06 23:20
http://tweakers.net/reviews/633/4
(...)ALOM is alleen via telnet (onbeveiligd), shh (beveiligd)(...)
Dat moest vermoed ik ssh (Secure SHell) zijn...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneuterveuter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-06 13:15
Microsoft ziet strijd met iPod als meerjarenproject

De president van de 'Entertainment and Device'-afdeling van Microsoft heet Robbie Bach, niet Back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4AMD
reviews: Databasetest: Sun UltraSparc T1 vs. AMD Opteron

"Kortom: de makkelijkste trucs om de prestaties van een core te verbeteren zijn al lang en breed op, en dus er moeten steeds grotere investeringen in complexiteit worden gedaan om relatief kleine winsten te boeken."
er moeten
--->
moeten er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forage
  • Niet online
UltraISO 8.2.0.1665
De vermelde changelog is de changelog van de vorige versie (UltraISO 8.1.2.1625). Ook zit er een afbrekingsfout tussen de eerste 2 opgenoemde punten, dit zou als 1 punt moeten gelden met '(30+)' i.p.v. '(30'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

* Rataplan is uitgefikst :Y)

De eerste meldingen van StickyPoundeZ en Goofy666 waren kennelijk al verholpen. De rest is gefikst, behalve:
prodoc schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 02:44:
UltraISO 8.2.0.1665
De vermelde changelog is de changelog van de vorige versie (UltraISO 8.1.2.1625). Ook zit er een afbrekingsfout tussen de eerste 2 opgenoemde punten, dit zou als 1 punt moeten gelden met '(30+)' i.p.v. '(30'.
want de auteur mag hier zelf even nazoeken wat er precies fout is gegaan :P

AgentSmith: je hebt kennelijk over het woord 'wij' heengelezen :) De regels voor aaneenschrijvingen worden hier regelmatig anders uitgevoerd dan wat je bijvoorbeeld bij Taalunieversum zal aantreffen. Misschien kan het je goedkeuring niet wegdragen, maar wij denken dat de duidelijkheid ermee gediend is, dus daar gaan we verder niet over in discussie. Het wordt zo te zien een stuk consequenter gedaan dan ik dacht: zoek maar 'ns op 'Intelprocessor'. Gebruiken we gewoon niet :) Tegenvoorbeelden zijn vast te vinden, maar dienen in dit geval geen redelijk doel: wij gaan vooralsnog op de oude voet door.

Overigens vraag ik me af of de regels die jij citeert niet van de nieuwe spelling zijn, die ergens over een maandje of wat pas ingaat maar waar de taalsites van doen alsof 'ie altijd al heeft bestaan. Dat vind ik pas irritant - momenteel is Taalunieversum gewoon niet bruikbaar om te kijken of iets fout is. Maar dat terzijde.

[ Voor 98% gewijzigd door Rataplan op 28-07-2006 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forage
  • Niet online
De eerste meldingen van StickyPoundeZ en Goofy666 waren kennelijk al verholpen. De rest is gefikst, behalve:

[...]
want de auteur mag hier zelf even nazoeken wat er precies fout is gegaan :P

De changelog van de nieuwe versie is in middels beschikbaar op de site van de makers. Dat was gisteren toen ik deze melding maakte nog niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drobanir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-07 09:03

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Duckduck is my friend

prodoc schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 02:44:
UltraISO 8.2.0.1665
Ik heb inderdaad niet goed opgelet en een oud changelog gebruikt. Nu het er wel staat heb ik het changelog + de tekst van de meuk aangepast.

[ Voor 14% gewijzigd door Drobanir op 28-07-2006 10:27 ]

There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Laatst online: 23-06 19:50

PcDealer

HP ftw \o/

nieuws: Core 2-platform officieel voorgesteld
Uit onofficiële benchmarks die de afgelopen weken werden gepubliceerd[.] bleek al dat de processorgigant op alle fronten een winnaar in huis heeft: [...]
- komma

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Kon je geen kleinere problemen vinden? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-07 20:56
URL: meuktracker: Ashampoo AntiSpyWare 1.40
... wat alleen onder Windows 200 en XP draait,
Naja de fout lijkt me duidelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Afbeeldingslocatie: http://www.rataplan.net/files/got/schater.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Laatst online: 23-06 19:50

PcDealer

HP ftw \o/

Rataplan schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 13:14:
Kon je geen kleinere problemen vinden? :D
Het is niet altijd feest ;)

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rataplan schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 08:38:
AgentSmith: je hebt kennelijk over het woord 'wij' heengelezen :) De regels voor aaneenschrijvingen worden hier regelmatig anders uitgevoerd dan wat je bijvoorbeeld bij Taalunieversum zal aantreffen. Misschien kan het je goedkeuring niet wegdragen, maar wij denken dat de duidelijkheid ermee gediend is, dus daar gaan we verder niet over in discussie. Het wordt zo te zien een stuk consequenter gedaan dan ik dacht: zoek maar 'ns op 'Intelprocessor'. Gebruiken we gewoon niet :) Tegenvoorbeelden zijn vast te vinden, maar dienen in dit geval geen redelijk doel: wij gaan vooralsnog op de oude voet door.

Overigens vraag ik me af of de regels die jij citeert niet van de nieuwe spelling zijn, die ergens over een maandje of wat pas ingaat maar waar de taalsites van doen alsof 'ie altijd al heeft bestaan. Dat vind ik pas irritant - momenteel is Taalunieversum gewoon niet bruikbaar om te kijken of iets fout is. Maar dat terzijde.
Tja, als men zich niet aan de officiële spellingsregels houdt dan heeft het nog weinig zin om hier te posten :). Overigens heb ik dat "wij" inderdaad zien staan maar anders geïnterpreteerd (wat taalkundig gezien een incorrecte samentrekking is maar niettemin betreft het een duidelijke zin :P).

Of het daadwerkelijk om nog bestaande spelling gaat of om de aanstaande kan ik niet met zekerheid zeggen. Wel weet ik zeker dat voorbeelden als Telfortwinkel en Shellstation allang aan elkaar worden geschreven, althans in de media. Ik zie ook geen enkele reden om er uitzonderingen van te maken. Juist het afwijken van de standaard hierin lijkt mij onnodig verwarrend. En eenmaal afgeweken stapelen de fouten zich op, zeker in bijzondere gevallen als Fuel for travel-winkel. Ik begrijp de hang naar duidelijkheid maar juist het beperken van 'bijverzonnen' uitzonderingen (de officiële uitzonderingen zijn al talrijk genoeg!) lijkt mij daarvoor het ideale uitgangspunt. En persoonlijk zou ik toch iets meer de gulden middenweg zoeken tussen duidelijkheid en officieel foute spelling i.p.v. een schrijfwijze te volgen die a.h.v. de regels niet meer valt goed te praten. :) Kortom, in dit specifieke geval: Fuel-for-travelwinkel is de officiële schrijfwijze. Vraag: is dit onduidelijk? Antwoord: nee. Conclusie: officiële regels opvolgen. Ingewikkelder zou ik het niet maken. :)

*edit*

Het Taalunieversum hanteert de Officiële Spelling 2005, een geüpdatete Woordenlijst der Nederlandse Taal conform de bestaande (oude) spelling.

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 55563 op 28-07-2006 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy
nieuws: 'O Conroe, where art thou?'

"Collega-overklokker Rob-co wist zijn systeem ..."

Na enig onderzoek blijkt dat dit Rol-Co moet zijn.

Zie ook: Asus P5W DH de luxe + Core 2 duo E6600 ES 400 plus fsb

Ere wie ere toekomt, zeg maar :P.

[ Voor 8% gewijzigd door Goofy op 28-07-2006 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy
nieuws: Blizzard doet opnieuw duizenden WoW-cheaters in de ban
... en heeft daartoe 59.000 account verwijderd, ...
"accounts" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q00101100
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:10
URL: nieuws: 'O Conroe, where art thou?'

In de één na laatste alinea van dit artikel staat als eerste zin het volgende: "Naast de positieve berichten, duiken her en der duiken echter ook minder positieve geluiden op over problemen met de EM64T-extensies in de Conroe-chips."

Dat moet veranderd worden in: "Naast de positieve berichten, duiken her en der echter ook minder positieve geluiden op over problemen met de EM64T-extensies in de Conroe-chips."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:25

Onbekend

...

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin Sturm
  • Laatst online: 23-06 13:16
Alle genoemde fouten zijn weer gef1x0r3d :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-07 20:31
in het artikel over de betaalde office beta:
"Office beta en voegde er aan toe dat het bedrijf niet van plan is vaker geld te gaan vragen voor bètaversies van softtware."
dubbele f bij software

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin Sturm
  • Laatst online: 23-06 13:16
gefixt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103796

meuktracker: Google Talk 1.0.0.95

Staat 1.0.95 in de title, moet 1.0.0.95 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inge Janse
  • Laatst online: 11:51

Inge Janse

post-l33t

0 erbij, iedereen blij. Bedankt!

ingejanse.nl: dingen die ik doe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Laatst online: 23-06 22:28

Mentalist

[avdD]

Op de tweede plaatst
-t
Een oplossing hiervoor kan op minstens twee fronten geworden.
Wat :?

[ Voor 42% gewijzigd door Mentalist op 30-07-2006 01:24 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sphere-
  • Laatst online: 09-06 13:36
Na een jarenlange traditie van het ontwikkelen van een algemeen platform dat door gebruikers ingezet en aangepast kan worden om aan hun specifieke eisen te voldoen, heeft Microsoft beslist dat het nu ook zelf zogenaamde 'verticale' software aan de man gaat brengen.

nieuws: Microsoft gaat zich op zorgsector richten

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-06 18:53

Jan Laros

Aerschtuner

Sphere- schreef op maandag 31 juli 2006 @ 13:12:
Na een jarenlange traditie van het ontwikkelen van een algemeen platform dat door gebruikers ingezet en aangepast kan worden om aan hun specifieke eisen te voldoen, heeft Microsoft beslist dat het nu ook zelf zogenaamde 'verticale' software aan de man gaat brengen.

nieuws: Microsoft gaat zich op zorgsector richten

:)
Thank you! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reobedr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-07-2023
nieuws: Congres VS verbant social-networkingsites van scholen

De FCC dient in principe sites op de zwarte lijst te zetten die worden aangeboden door een commerciële instelling, en waarop gebruikers een profiel met persoonlijke aan kunnen maken

persoonlijke gegevens?

Factum Fieri Infectum Non Potest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-04-2022
U gaat door voor de koelkast. :)

computo ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4AMD
nieuws: Markt voor mobiele graphics blijft groeien

"Nvidia was leider in deze markt met een aandeel van 51,5 procent."
"3. nVdia 20,3%" (uit de tabel)
---> nVidia

nieuws: Voormalig WorldCom-baas verliest hoger beroep

"De WorldCom-oprichter meende verder dat zijn straf meer in de buurt zou moeten liggen van andere naar aanleiding van het schandaal uitgeldeelde straffen"
uitgeldeelde
--->
uitgedeelde

[ Voor 50% gewijzigd door 4AMD op 31-07-2006 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick
Gefixt :) maar 'Nvidia' laten staan.

[ Voor 24% gewijzigd door Mick op 31-07-2006 14:31 ]

computo ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Roboticles schreef op maandag 31 juli 2006 @ 14:30:
Gefixt :) maar 'Nvidia' laten staan.
Heel goed, aangezien het aan het begin van de zin staat, moet het wel met een hoofdletter :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Harm schreef op maandag 31 juli 2006 @ 14:45:
[...]

Heel goed, aangezien het aan het begin van de zin staat, moet het wel met een hoofdletter :) .
Is dat weer zo'n uit de lucht gegrepen regel?? Ik kan namelijk zo een voorbeeld geven waar dat niet opgaat: 's Ochtends ga ik naar de winkel. Een zin begint dus niet per se met een hoofdletter. Een eigennaam als nVidia is vrij zeldzaam dus of er een regel bestaat voor dat soort gevallen betwijfel ik. Wel weet ik dat je een naam niet zomaar anders hoort te schrijven. In dit geval zou ik het daarom houden op nVidia was leider in deze markt.

Jammer dat het stil blijft in het moderatorkamp rond mijn verwijzingen naar de officiële taalregels. Heeft misschien hier iets mee te maken? Prima als men in bepaalde gevallen afwijkt maar zorg dan wel dat de regels bekend zijn vóór eraan te sleutelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Die regel is niet uit de lucht gegrepen. De uitzonderlijke spelling van nVidia krijgt bij ons geen voorrang boven de regel dat zinnen met een hoofdletter moeten beginnen, noch op uitzonderingen op die regel. Dat het stil blijft over je geklaag over aaneenschrijvingen heeft ermee te maken dat we wel wat beters te doen hebben dan een herhaling van zetten uit te voeren: we hebben je gemeld hoe wij inzake aaneenschrijvingen werken, en dat je het daar niet mee eens bent is jouw probleem. Gekat als dat onze taalbeheersing belabberd zou zijn mag je dan ook voor je houden - blijf dan inderdaad maar uit dit topic weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat je het over herhalen van zetten hebt, suggereert dat er simpelweg geen argumenten meer zijn van jullie kant. Prima als jullie per se een bepaalde schrijfwijze willen toepassen maar zeg dat dan meteen i.p.v. eerst aan te komen zetten met een (overigens onjuiste) spellingsregel!

Daarnaast was het van mijn kant een serieuze poging te wijzen op het incorrect toepassen van spellingsregels, zonder enige bijbedoelingen. Dat jullie dat gekat en tijdverspilling vinden zegt meer over jullie dan over mij.

*edit*
Dat gekat slaat op de titel van het artikel van Nu zo realiseer ik me nu pas. Tip: negeer de woordkeuze in de titel (niet de mijne althans!) en lees het artikel zelf eens. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 55563 op 31-07-2006 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Anoniem: 55563 schreef op maandag 31 juli 2006 @ 16:14:
Is dat weer zo'n uit de lucht gegrepen regel?? Ik kan namelijk zo een voorbeeld geven waar dat niet opgaat: 's Ochtends ga ik naar de winkel. Een zin begint dus niet per se met een hoofdletter. Een eigennaam als nVidia is vrij zeldzaam dus of er een regel bestaat voor dat soort gevallen betwijfel ik. Wel weet ik dat je een naam niet zomaar anders hoort te schrijven. In dit geval zou ik het daarom houden op nVidia was leider in deze markt.
Een eigennaam hoort met een hoofdletter te beginnen, niet alleen aan het begin van een zin. Dat we op Tweakers.net nVidia's schrijfwijze overnemen is iets wat gegroeid is uit 'herkenning', en staat overigens ook al intern ter discussie. Maar daar is nog niets over beslist dus kan ik verder niets over zeggen.
Jammer dat het stil blijft in het moderatorkamp rond mijn verwijzingen naar de officiële taalregels. Heeft misschien hier iets mee te maken?
Ik beschouw die opmerking als een behoorlijke steek onder water. Als je van mening bent dat de redactie een stel incompetente schrijvers in dienst heeft, mag je dat met zoveel woorden zeggen hoor ;)
Prima als men in bepaalde gevallen afwijkt maar zorg dan wel dat de regels bekend zijn vóór eraan te sleutelen.
Die zijn bij ons bekend, ik hoop dat je niet van ons verlangt dat we onze eigen schrijf- en stijlregels even publiek publiceren toch he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yoeri schreef op maandag 31 juli 2006 @ 16:48:
Ik beschouw die opmerking als een behoorlijke steek onder water. Als je van mening bent dat de redactie een stel incompetente schrijvers in dienst heeft, mag je dat met zoveel woorden zeggen hoor ;)
Ik beweer nergens dat jullie incompetente schrijvers zijn, anders had ik dat inderdaad wel gezegd. Sterker nog, dan had ik de moeite niet eens genomen om hier te komen discussiëren. Maar competent wil nog niet zeggen feilloos. :)
Yoeri schreef op maandag 31 juli 2006 @ 16:48:
Die zijn bij ons bekend, ik hoop dat je niet van ons verlangt dat we onze eigen schrijf- en stijlregels even publiek publiceren toch he?
Blijkbaar niet helemaal want minstens één 'regel' (over het koppelteken in samenstellingen) bleek niet geheel te kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Als je linkt naar een artikel met als kop 'Taalbeheersing Nederlanders belabberd', is het natuurlijk zinloos om te proberen te verhullen dat dat een beledigende insinuatie is.

Dat onze regels af en toe afwijken van wat je op school als gangbaar hebt meegekregen is nou eenmaal niet anders; me dunkt dat uit de inmiddels zeventien delen van dit topic blijkt dat wij noch feilloos, noch ongevoelig voor kritiek zijn. Als we van de algemene regels afwijken en dat hier in reactie op meldingen communiceren, kan je wel gaan mopperen dat we het niet goed doen, maar leg je d'r nou maar bij neer want wij weten ongeveer wel waar we mee bezig zijn en de spelling op de FP wordt niet democratisch geregeld - dan kunnen we wel bezig blijven.

Verdere discussie hierover in dit topic wordt als offtopic beschouwd en derhalve verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rataplan schreef op maandag 31 juli 2006 @ 17:08:
Als je linkt naar een artikel met als kop 'Taalbeheersing Nederlanders belabberd', is het natuurlijk zinloos om te proberen te verhullen dat dat een beledigende insinuatie is.
Dat is nou wat we noemen vooringenomenheid. Met alle respect, maar andermans intenties voor jezelf al helemaal invullen, is op zijn minst niet erg aardig. Sinds wanneer is de titel belangrijker dan het artikel zelf? Ik heb al gezegd dat de woordkeuze in de titel niet de mijne is. Het is het artikel zelf dat mij is bijgebleven en waar ik naar verwees.
Dat onze regels af en toe afwijken van wat je op school als gangbaar hebt meegekregen is nou eenmaal niet anders; me dunkt dat uit de inmiddels zeventien delen van dit topic blijkt dat wij noch feilloos, noch ongevoelig voor kritiek zijn. Als we van de algemene regels afwijken en dat hier in reactie op meldingen communiceren, kan je wel gaan mopperen dat we het niet goed doen, maar leg je d'r nou maar bij neer want wij weten ongeveer wel waar we mee bezig zijn en de spelling op de FP wordt niet democratisch geregeld - dan kunnen we wel bezig blijven.
Kritiek negatief opvatten is helaas een menselijke eigenschap. En nee, spelling wordt inderdaad niet democratisch geregeld. Dan zouden we inderdaad bezig kunnen blijven. Daar hebben we gelukkig officiële instanties voor.
Verdere discussie hierover in dit topic wordt als offtopic beschouwd en derhalve verwijderd.
Dit waren mijn laatste (waarschijnlijk wederom vruchteloze) opmerkingen. Verwijder ze maar zoals het julllie belieft. Jammer dat men zo omgaat met de oprechte mening van een vaste lezer van Tweakers.net en bijbehorend forum.

Modbreak:Ik meende dat Rataplan duidelijk was geweest met zijn opmerking over eventuele extra reacties. Volgende reacties hierover worden verwijderd. Als je wil discussiëren over dit onderwerp, doe je dat maar in een nieuw topic.

[ Voor 6% gewijzigd door Harm op 31-07-2006 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:15

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
De uitgebreide specificaties in de beeldschermentest zijn wat maten betreft een beetje slordig.

De Dell beeldschermen zijn geen CRT's en zullen dus wel een diepte hebben de een factor tien lager is en de Appels zullen met hun diagonalen van 20 tot 30 inch echt geen vier bij vijf centimeter meten... :P

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:06
Dirk schreef op maandag 31 juli 2006 @ 20:51:
De uitgebreide specificaties in de beeldschermentest zijn wat maten betreft een beetje slordig.

De Dell beeldschermen zijn geen CRT's en zullen dus wel een diepte hebben de een factor tien lager is en de Appels zullen met hun diagonalen van 20 tot 30 inch echt geen vier bij vijf centimeter meten... :P
Ik zal het zo controleren en fixen waar nodig (merk wel op dat de diepte incl. de voet is, dus het klopt dat dat meer is dan een paar cm).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Laatst online: 04-07 20:56
meuktracker: Paint.NET 2.70 beta 1

Ik heb het gevoel dat
opensourcefotobewerkingsprogramma
geen echt woord is en je beter opensource fotobewerkingsprogramma kunt kiezen hiervoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Laatst online: 27-06 13:12
In reviews: Groot, groter, grootst: drie Dell en Apple lcd's vergeleken wordt voor de Dell-schermen doorverwezen naar de site van Apple voor de uitgebreide specs, onderaan in de tabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forage
  • Niet online
RegSupreme 1.4.0.46
Versie 1.4.0.45 (vorige week uitgebracht) was niet opgenomen in de tracker, misschien toch handig om de changlog van deze versie er ook bij te vermelden. Het is namelijk al een jaar geleden dat dit programma voor het laatst geupdate is en om dan alleen te vermelden dat er 1 enkele serieuze bug verholpen is... ;)

(Geen spel en tikfout, I know, maar te minimaal om er een apparte topic van te maken)

[ Voor 9% gewijzigd door Forage op 01-08-2006 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Laatst online: 06-07 22:59

Nyarlathotep

Crawling Chaos

http://tweakers.net/nieuw...at-Quad-Father-heten.html
Terwijl dit eerste type verkrijgbaar is voro bedragen tussen

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadMetal
  • Laatst online: 06-07 19:08
nieuws: HDTV-problemen tijdens WK duiden op kinderziektes

Laatste zin:
Als dit niet gebeurd, zou het volgende grote HDTV-project, de Olympische Spelen, ook weleens geen groot succes kunnen worden.
gebeurd -> gebeurt

[ Voor 6% gewijzigd door DeadMetal op 01-08-2006 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:22

DynaMikeY

1976 Kever 1300

HDTV-problemen tijdens WK duiden op kinderziektes
Het WK voetbal dat van 9 juni tot 9 juli in Duitsland plaatsvond,
De finale van het WK was op 9 juli...dus het vond plaats van 9 juni tot en met 9 juli.
Door Samsung was voor Essent en Casema met name getest met 1080i-beelden, waardoor deze verandering als een onaangename verrasing kwam.
verrasing = verrassing.

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros

Jan Laros

Aerschtuner

DynaMikeY schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 13:08:
HDTV-problemen tijdens WK duiden op kinderziektes

[...]

De finale van het WK was op 9 juli...dus het vond plaats van 9 juni tot en met 9 juli.

[...]

verrasing = verrassing.
Yo :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros

Jan Laros

Aerschtuner

:X Niks tegen Yoeri zeggen.

Meuk- en reviewkwesties laat ik voor nu even aan de verantwoordelijken daarvoor over.

[ Voor 12% gewijzigd door Jan Laros op 01-08-2006 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuaQu
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-08-2021
In de eerste alinea van Artikel over spraakherkenning:
duiden deze problemen als Microsofts zoveels onmogelijkheid goede software te bouwen
Ik vermoed dat daar zoveelste moet staan, het is maar een klein foutje, maar toch...

In dezelfde zin staat "duiden ..... als", volgens mij moet er "duiden deze problemen op Microsofts..." gebruikt worden. Ik dacht dat dit ook nog wel onder de categorie spelfouten viel..

"Ik heb een boel geld uitgegeven aan drank, vrouwen en snelle auto's. De rest heb ik over de balk gesmeten." - George Best

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros

Jan Laros

Aerschtuner

QuaQu schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 15:18:
In de eerste alinea van Artikel over spraakherkenning:

[...]

Ik vermoed dat daar zoveelste moet staan, het is maar een klein foutje, maar toch...

In dezelfde zin staat "duiden ..... als", volgens mij moet er "duiden deze problemen op Microsofts..." gebruikt worden. Ik dacht dat dit ook nog wel onder de categorie spelfouten viel..
Ik heb de zin aangepast en hoop dat de auteur hem zo bedoeld heeft :P. Bedankt iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-06 08:16

DeluxZ

Livin' the good life

nieuws: Mogelijke specificaties Nintendo Wii uitgelekt

De aanleiding van al deze heisa werd gevormd door een bericht op Macsonsole waarin gemeld word dat de Wii over een Broadway-chip op 729MHz zal beschikken.

De link wijst naar Maxconsole dus denk dat Macsonsole dit ook moet zijn ;)

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80529

Drie Dell en Apple lcd's vergeleken
Zoals al eerder gezegd, een oordeel over het uiterlijk is altijd subjectief, maar wat mij betreft heeft Apple de spijker op de spreekwoordelijke kop geraakt.
Volgens mij kan je een spijker alleen op zijn kop slaan (dus in dit geval: geslagen).
offtopic:
Mooie review trouwens :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 80529 op 01-08-2006 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomatoman
  • Laatst online: 06:54

Tomatoman

Fulltime prutser

[...] om later up te graden naar een SLI-opstelling.
up te graden --> te upgraden

Een goede grap mag vrienden kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Mr QuestionMan 0.8 beta 1
Is de vorige versie nou 0.71 of is het 0.701?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Alles done, maar niet allemaal door mij :? .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick
Alle gefikst :) en wat bovenstaande betreft: versie 0.71 lijkt niet te bestaan.

computo ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Ah, zie daar de verklaring \o/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomatoman

Tomatoman

Fulltime prutser

De titel: Ook Minnesota-gamewet ongrondwettelijk verklaard
ongrondwettelijk --> ongrondwettig

In het artikel zelf staat het wel goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Sjek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomatoman

Tomatoman

Fulltime prutser

Woei, ik zie dat zowel de oude als de nieuwe titel in de URL de juiste pagina geeft. Mooi hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
tomatoman schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 09:39:
Woei, ik zie dat zowel de oude als de nieuwe titel in de URL de juiste pagina geeft. Mooi hoor :)
http://tweakers.net/nieuw...-een-lieve-gebruiker.html: je kan er alles neerzetten wat je maar wil ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:12

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

nieuws: Firefox klokt 200 miljoen downloads

De caption bij het plaatje luidt nu "Firefox viert tweehonderdste download". Dat zijn een paar nullen te weinig.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

gefikst 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ensemble Studios heeft vandaag een nieuwe patch uitgebracht voor het derde deel uit de populaire en succesvolle real-time strategy game Age Of Empires III.
Het derde deel van de succesvolle game (reeks) Age of Empires III? ;)
(Age of Empires III-3)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DamadmOO
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-07 19:46
nieuws: 'AMD-laptops bij Dell in vierde kwartaal'

url onder het woord verkoopt klopt niet nu wel

[ Voor 6% gewijzigd door DamadmOO op 02-08-2006 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

GJ-tje schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 10:02:
[...]
Het derde deel van de succesvolle game (reeks) Age of Empires III? ;)
(Age of Empires III-3)?
Scherp :)
Nu wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q00101100
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:10
Nieuwsbericht NVPI: 'prijzen dalen, omzetten stijgen'.

Het eerste vetgedrukte kopje: "Singles en muziekdownlads" moet worden "Singles en muziekdownloads"
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees eerst de topicstart!

Wat we niet in dit topic willen zien:
  • Opmerkingen over de inhoud van de teksten;
  • Suggesties voor een andere stijl of alternatieve manier van schrijven;
  • Opmerkingen over plaatjes, links, advertenties, Pricewatch-koppelingen, etc.;
  • Fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.).
Open voor dit soort dingen dus een apart topic!