^_^ nou ok het is dus gewoon een duur spel dus.
word even wachten met kopen van phoenix wright dus, totdat ik em ergens 2de hands zie
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 05-06-2006 17:12 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 155599
^_^ nou ok het is dus gewoon een duur spel dus.
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 05-06-2006 17:12 ]
[ Voor 60% gewijzigd door Icelus op 05-06-2006 18:08 ]
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Anoniem: 93354
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Hmm, interessant. Meer witte Lite-bezitters die hier last van hebben?quexy schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 14:00:
[...]
Ik heb de witte DS en vooral bij de vierpuntstoets en de knoppen krijg je gelige plekken van vieze vingers. Tussen de knoppen in is het bovendien niet echt makkelijk schoonmaken. Ik vind de witte versie de mooiste, maar denk dat de zwarte iets beter schoon te houden is.
[ Voor 40% gewijzigd door Piggen op 06-06-2006 14:02 ]
Ik heb de witte DS en vooral bij de vierpuntstoets en de knoppen krijg je gelige plekken van vieze vingers. Tussen de knoppen in is het bovendien niet echt makkelijk schoonmaken. Ik vind de witte versie de mooiste, maar denk dat de zwarte iets beter schoon te houden is.Anoniem: 93354 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 13:29:
ik ookben er alleen nog niet uit of ik wit of zwart moet kiezen (vind het even mooi). Iemand argumenten waarom ik wit of zwart moet kiezen?
Ik denk dat ze allebei even makkelijk schoon te houden zijn, maar dergelijke gele vlekken zul je minder snel zien.quexy schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 14:00:
Ik vind de witte versie de mooiste, maar denk dat de zwarte iets beter schoon te houden is.
Ik (nog?) niet. Maar ik denk dat de zwarte echt een fingerprint-manifestatie wordtMPmad schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 13:56:
Hmm, interessant. Meer witte Lite-bezitters die hier last van hebben?
Echt iets voor Peter R. de Vries dusXrenity schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 14:05:
[...]ik denk dat de zwarte echt een fingerprint-manifestatie wordt
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
nerdje? niet iedereen die zo'n googleking is als ik is een afgestompte anti-sociale pikkelikker hoor..Mitt3nz schreef op maandag 05 juni 2006 @ 16:18:
Doe eens even rustig gefrustreerd nerdje
Ik had al ge-googled maar ben nergens fatsoenlijke reviews tegengekomen.
Da's helemaal in ordnung, ik wacht nog op m'n geldS2S schreef op maandag 05 juni 2006 @ 16:59:
@ apNia
offtopic:
Heb je nog wat van je verzekering gehoord over die DS etc...
sheeee' son! once you go black you neva go back!-NMe- schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 13:33:
Ik neem in elk geval een zwarte.
[ Voor 10% gewijzigd door apNia op 06-06-2006 15:34 ]
Eh ja, nu weet ik het helemaal zekerapNia schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 15:34:
[...]
sheeee' son! once you go black you neva go back!
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Leuke ondertitel.
Anoniem: 176434
Anoniem: 93354
Ow die speelde ik altijd online via een snes emulatorNetAmp schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 16:39:
[afbeelding]
Dit spel ( Rock 'n' Roll Racing ) vond ik vroeger heel cool op de SNES.
Er is dus ook een GBA versie van, maar dat is volgens mij weer een (bijna) 1-op-1 kopie van de SNES versie.
Compleet nieuw gemaakte versie voor de DS zou leuk zijn (multi-player natuurlijk)
/me Steekt tong uit naar -NMe- met zijn Enamel Navy DSLite in zijn handen-NMe- schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 13:58:
Als ik heel eerlijk ben vind ik ze allebei niet mooi. Het liefst had ik gezien dat die Navy of Skyblue kleuren hier ook uitkwamen, die vind ik dan weer wel mooi. Op dit moment "moet" ik gewoon het minste van drie kwaden (zwart, wit of importeren) kiezen. Voor mij is dat zwart.
[ Voor 17% gewijzigd door --MeAngry-- op 06-06-2006 22:49 ]
Tesla Model Y RWD (2024)
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 06-06-2006 23:12 ]
Preorder is volgens mij niet echt nodig. Heb er wel veel zin in iddMdekoning schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 12:56:
Van het weekend maar ff een dslite gepreodered.
heb er zin in
Ik zit nu in wereld 5 van NSMB maar ik moet zeggen dat ik 't een redelijk suffig spel vind. Ik weet niet waarom, maar ik vind 't niet zo entertainend zoals Super Mario World dat was. Misschien is dat omdat ik destijds 11 was en nu 24 of omdat de vernieuwing voor die tijd nogal enoverend was, maar ik heb in a way (oh boy hiermee krijg ik boze reacties) het gevoel dat ze zich er zelfs wat makkelijk van af hebben gebracht en niet de oude Mario vibe te pakken.. Maar then again, dat kan omdat ik games-gewijs een ouwe lul ben die misschien te veel eist-Sander schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 20:21:
Zojuist NSMB uitgespeeld, wat een geniaal spel! Naar het einde toe begon in me af en toe een beetje te vervelen, maar wereld 8 maakte heel veel goed!Ik heb echt geen zin om hem snel de kast in te leggen, nu eens even alle levels doorvliegen, want de eerste keer deed ik alles rustig aan (zoals ik met elk spel doe de eerste keer). Zwaar genoten!
* NMe schopt.--MeAngry-- schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 22:48:
/me Steekt tong uit naar -NMe- met zijn Enamel Navy DSLite in zijn handen
Een vriend van me werkt in een speelgoedzaak en het loopt volgens hem inderdaad niet bepaald storm met de preorders. Mensen die echt graag zo'n ding willen hebben hebben hem ofwel al uit Japan, ofwel ze hebben al een gewone DS. Op zich wel goed om te weten, want dan kan ik het me veroorloven om op het laatste moment toch maar een andere kleur te nemen.3style schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 00:12:
Preorder is volgens mij niet echt nodig. Heb er wel veel zin in idd
Dat werd gevraagd door zo ongeveen de meerderheid van de mensen die de game wilde. Dus dat hebben ze gemaakt ipv een vernieuwende zoals sunshine waar niemand het mee eens wasapNia schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 00:17:
[...]
het gevoel dat ze zich er zelfs wat makkelijk van af hebben gebracht en niet de oude Mario vibe te pakken.
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
dat zeg ik, ze hebben voor mijn gevoel NIET die oude mario-vibe weten te pakken... wel proberen na te streven, maar ik krijg er niet hetzelfde gevoel bij.. ik vraag me (en jullie) alleen af of dit nou ligt aan mij, of dat meerdere mensen 't gevoel hebben dat dit niet zo heel verbazend is... ik vond een nieuw deel van mario altijd wel enigzins enovatie, maar toch ook de oude feel, wat er voor mij af is gegaan toen 't 3D werd ipv sidescroller trouwens. Dus sinds Mario 64..disjfa schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 00:20:
[...]
Dat werd gevraagd door zo ongeveen de meerderheid van de mensen die de game wilde. Dus dat hebben ze gemaakt ipv een vernieuwende zoals sunshine waar niemand het mee eens was
Ligt waarschijnlijk aan jou. Als kind beleef je het anders.maar ik krijg er niet hetzelfde gevoel bij.. ik vraag me (en jullie) alleen af of dit nou ligt aan mij
[ Voor 5% gewijzigd door Max|Burn op 07-06-2006 06:36 ]
Ik kan me nog herinneren dat ik voor dat spel van iemand een 3D-bril had geleend in de vorm van een kartonnen T-rex-NMe- schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 01:04:
Overigens is het wel zo dat ik sidescrolling platformers altijd leuker heb gevonden. Games als Heart of Darkness waren super.Die zouden ze eigenlijk nog eens moeten porten naar de DS.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Captain N schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 10:17:
[...]
Ik kan me nog herinneren dat ik voor dat spel van iemand een 3D-bril had geleend in de vorm van een kartonnen T-rexWel een supercool spel. Jammer alleen dat ze er 5 jaar mee bezig waren en uiteindelijk qua graphics een beetje teleurstelde. Maar een DS port zou ik zeker voor zijn!
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Aap schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 10:22:
[...]
offtopic:
Die bril zat bij het eerste nummer van een dinosaurus bladkon je lid van worden en dan kreeg je elke week een stuk plastic bot om een trex van te maken die licht gaf in het donker
ik heb alleen het eerste nummer, zoals bijna iedereen toen
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Aap schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 10:22:
[...]
offtopic:
Die bril zat bij het eerste nummer van een dinosaurus bladkon je lid van worden en dan kreeg je elke week een stuk plastic bot om een trex van te maken die licht gaf in het donker
ik heb alleen het eerste nummer, zoals bijna iedereen toen
Tesla Model Y RWD (2024)
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
NetAmp schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 09:48:
Zowat iedereen heeft het over NSMB (incl. ikzelf)... Da's natuurlijk heel goed!maarrr: hoe zit het met de mini-games bij NSMB? Wat vinden jullie daarvan?
Het verbaasde mij eerlijk gezegd hoeveel mini-games erbij zitten. (En je hoeft ze niet eens eerst "vrij te spelen" ?) Vooral multi-player vind ik ze erg vermakelijk.
En de Mario&Luigi 2-player game vind ik ook wel leuk.
Kortom, ja! De minigames zijn zeer verslavend. Of met z'n tweeën wanneer de ander geen DS heeft, gewoon proberen elkaars high score te verbeteren, of wél met z'n tweeën via Download Play (of direct tegen elkaar, wanneer de ander NSMB ook heeft). Het laden via Download Play heb ik geklokt op maximaal 1 minuut.CodeCaster schreef op maandag 05 juni 2006 @ 01:06:
[...]
Ik heb mij vandaag zeker een uur of 6 vermaakt met New Super Mario Bros, het is echt geweldig dat je de minigames via 'Download Play' kunt spelenBiertje erbij en gaan met die banaan. Heerlijk spel.
[...]
Het eindfilmpje ofzo van Heart of Darkness was in van dat rood-groen 3D dacht ik :-)--MeAngry-- schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 10:27:
[...]
offtopic:
Ik heb ze allemaal...![]()
Een 3D-bril werkt btw niet als het beeld niet eerst wordt aangepast.
[ Voor 13% gewijzigd door CodeCaster op 07-06-2006 11:09 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf
Anoniem: 106551
Is een gratis GBA port van "Another world" ook goed ?-NMe- schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 01:04:
Overigens is het wel zo dat ik sidescrolling platformers altijd leuker heb gevonden. Games als Heart of Darkness waren super.Die zouden ze eigenlijk nog eens moeten porten naar de DS.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Nee, want het is geen HoD.Anoniem: 106551 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 11:23:
Is een gratis GBA port van "Another world" ook goed ?
http://www.foxysofts.com/index.php?l=content/gba/anworld.inc
Je moet er inderdaad even voor gaan zitten. En Yoshi krijg je snel genoeg.nero355 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 11:48:
Je moet het alleen niet "effe tussendoor spelen" maar echt even lekker ervoor gaan zitten en dan is het net zo leuk als Super Mario World alleen dan zonder Yoshi tot zover
deze heb ik nu al kunnen vinden zuiderpark 14E mooi zacht.Anoniem: 155599 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 23:11:
Welke cary-case zal ik halen voor de ds-lite?
iemand warme aanbevelingen? net zoals die hori screenprotecters paar posts terug.
ik dacht aan de hori white/grey ds lite case via zuiderpark
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 07-06-2006 13:35 ]
Zijn dat niet gewoon dezelfde mini-games als in SM64DS?CodeCaster schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 11:07:
[...]
[...]
Voorbeelden van enkele van de ~18 spelletjes:
• Bob-ombs slepen: Er komen van bovenaf en onderaan het scherm telkens bob-ombs het scherm inlopen, rode en zwarte, en die moet je met je stylus dan in hun eigen vak stoppen. Wanneer een bob-omb te lang vrij losloopt, of wanneer je er één in het verkeerde vak sleept, ontploft de boel. Mijn high score: 174...
• Katapult: Er zweven twee 'bakjes' in je bovenste scherm, en in het onderste scherm kun je met je stylus een katapult bedienen, om zo van die rode 'egeltjes' in die 'bakjes' te schieten. Ook hilarisch. Mijn high score: 26...
EnzKortom, pure fun alom!
[ Voor 4% gewijzigd door KeaveXL op 07-06-2006 14:00 ]
PSN: KeaveXL
Even de DS erbij gepakt, en hier komen ze:KeaveXL schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:00:
[...]
Zijn dat niet gewoon dezelfde mini-games als in SM64DS?
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Je had ook gewoon "ja" kunnen zeggen hoorCodeCaster schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:44:
[...]
Even de DS erbij gepakt, en hier komen ze:
Dat wist ik niet, ik heb Mario 64 DS niet
Over Mario 64 DS gesproken...klopt het dat die nergens meer leverbaar is? Volgens een vriend van me, die bij de Intertoys werkt, is het spel niet meer leverbaar en dus niet meer te krijgen op het moment dat de winkels door hun voorraden heen zijn. Ik hoop dat ik hem nog ergens kan vinden als ik straks mijn DSL heb...zou het erg jammer vinden om dat spel over te slaan.
Koop hem alvast voor de zekerheid dan, hij ligt vast nog wel in de meeste winkels (hier wel in ieder geval).-NMe- schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 18:59:
[...]
Over Mario 64 DS gesproken...klopt het dat die nergens meer leverbaar is? Volgens een vriend van me, die bij de Intertoys werkt, is het spel niet meer leverbaar en dus niet meer te krijgen op het moment dat de winkels door hun voorraden heen zijn. Ik hoop dat ik hem nog ergens kan vinden als ik straks mijn DSL heb...zou het erg jammer vinden om dat spel over te slaan.
Ik denk dat er dan een soort van platinum-serie aan gaat komen, kan me niet voorstellen dat ze zo'n spel volledig uit de roulatie laten verdwijnen, zeker met een nieuw model DS in aantocht wat de verkoop van een spel als M64DS een flinke boost kan geven.-NMe- schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 18:59:
[...]
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Mwah, ik heb de komende twee weken een grote aankoop gepland staan dus die luxe heb ik even niet.-Sander schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 19:02:
Koop hem alvast voor de zekerheid dan, hij ligt vast nog wel in de meeste winkels (hier wel in ieder geval).
Dat zou inderdaad ook wel mooi zijn. We shall see. Desnoods zoek ik hem ergens tweedehands, al heb ik hem liever nieuw.Tarin schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 19:10:
[...]
Ik denk dat er dan een soort van platinum-serie aan gaat komen, kan me niet voorstellen dat ze zo'n spel volledig uit de roulatie laten verdwijnen, zeker met een nieuw model DS in aantocht wat de verkoop van een spel als M64DS een flinke boost kan geven.
Anoniem: 151447
Anoniem: 134033
Je kan hem krijgen bij onder andere www.nedgame.com-NMe- schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 19:20:
[...]
Mwah, ik heb de komende twee weken een grote aankoop gepland staan dus die luxe heb ik even niet.Na die twee weken krijg ik weer betaald en kan ik eens rond gaan kijken. Overigens ben ik hem de laatste tijd nergens meer tegengekomen in de winkel, dus als iemand een webwinkel weet waar ie nog op voorraad is, dan hoor ik dat graag.
Hier in Arnhem bij de local shops ook nog zeker te halen. Is die game zo rare dan?Anoniem: 134033 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 20:27:
[...]
Je kan hem krijgen bij onder andere www.nedgame.com
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Nee, maar je kan wel gewoon een verloopstukje halen bij je electroboer.Nitai schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 23:39:
De Lite is echt super, ik heb een witte, prachtig geluid en dito schermEnige jammerlijke is dat de oplaadadapter Australisch is en dus hier niet past
Kan ik de oplader van de normale DS hierop aansluiten?
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Welke case en screen protector ga je daarbij halen?Twee Dee schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 08:27:
Woei ik heb ook de knoop doorgehakt en gisteren een witte DS-lite besteld bij DVDCrave. Net een e-mailtje ontvangen waarin aangekondigd is dat de status "shipped" is.
Ik had al wat onderzoek gedaan en inderdaad besloten om een verloopstekkertje aan te moeten schaffen. Mijn collectie over een week (hoop ik):
- Super Mario Kart DS (aangeschaft bij GCShop vorige week voor €22,50 +€2 verzendkosten)
- DS Lite (Wit)
- New Super Mario Bros (aangeschaft als combinatiebundel bij DVDCrave)
Ik denk dat ik volgende week een klantenafspraak in Groningen plan, van Rotterdam naar Groningen in de trein moet ik denk ik wel een paar goede races scoren (En veel bekijks en nijd)
Zo`n pakje van Nintendo zou ik ook wel willen ontvangen!
Voor de mensen die ook Mario Kart DS voor die belachelijk lage prijs wilden kopen: Sorry! Ik wist niet dat het een tijdelijke scherpe actie was anders had ik het zeker wel gemeld![]()
Die haast kan alleen maar averechts werken lijkt me, aangezien vanuit het buitenland altijd een langere levertijd geldt... Het enige argument dat ik kan verzinnen om hem nu nog uit het buitenland te halen is de kleur, en dat vind ik het mogelijke gezeur om garantiekwesties persoonlijk niet waard.apNia schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 10:06:
Wat ik me afvraag is waarom zo veel mensen de Lite atm bestellen in 't buitenland terwijl ie over 2 weken in NL te krijgen is... maarja misschien haast =)
Nou sorry, maar ik had een hot pixel, een wit puntje ongeveer 3-4 mm vanaf het midden van m'n bovenste scherm. En een andere, blauwe, op 1/3 van de hoek..KeN. schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 11:22:
Echt.. die dode-pixel fobie hier is niet meer normaal.
Geweldig hoe jullie je letterlijk en figuurlijk kunnen doodstaren op zo’n onbelangrijk detail..
Geloof me.. je game-experience wordt er niet minder door.
Kan er ergens wel inkomen. Een smet op je DS die opeens niet meer flawless en perfect is, maar damn.. ik ben blij dat ik er niet zo’n issue van maak.
wat een gezeurAnoniem: 155599 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 11:06:
11 euro voor dode pixel en btw risico vind ik wel veel
[ Voor 18% gewijzigd door Nitai op 08-06-2006 14:14 ]
Daar denken wij anders over. Ik eis 0 dode pixels dus bestel ik geen LCD spullen online uit het buitenland. Ik erger me dood aan dode pixels.KeN. schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 11:22:
Echt.. die dode-pixel fobie hier is niet meer normaal.
Geweldig hoe jullie je letterlijk en figuurlijk kunnen doodstaren op zo’n onbelangrijk detail..
Geloof me.. je game-experience wordt er niet minder door.
[ Voor 13% gewijzigd door Max|Burn op 08-06-2006 14:25 ]
Anoniem: 87302
geen btw hoeven te betalen?Nitai schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 16:01:
Yay, m'n Nintendo DS Lite is binnen. Ik heb hem 31 mei besteld bij DVDCrave en vandaag ontvangen. Uiteindelijk heeft het me 119 euro gekost, dus ik ben heel erg blijZiet er goed uit! Nu nog effe een spelletje scoren.
[ Voor 6% gewijzigd door TdV op 08-06-2006 18:14 ]
Mijn foto's op Flickr.
Dan zou er toch BTW bovenop gekomen zijn?Captain N schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 18:39:
Grote kans dat 'ie dan even langs de douane is geweest
Tesla Model Y RWD (2024)
Ik neem maar aan dat je het tegen mij hebt ?-NMe- schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 17:36:
Dus als jij een DS Lite krijgt met een dooie pixel, dan breng je hem niet terug naar de winkel om hem te laten vervangen, ondanks dat je weet dat Nintendo dat zonder probleem doet?
Nee, eigenlijk had ik het tegen de persoon boven me, maar goed, jij mag ook antwoorden hoor..KeN. schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 18:50:
Ik neem maar aan dat je het tegen mij hebt ?
Dus als je hem hier in de winkel had gekocht was je ermee teruggegaan, en in het buitenland is het teveel moeite? Dan maak je precies mijn punt: te lastig met garantiekwesties.Als dat zou kunnen zou ik het wel doen ja. Zou vrij dom zijn als je een in feite defectief product niet terugbrengt. Ik heb de mijnen (mv.gewone DS en lite) echter geïmporteerd en wist dat het kon gebeuren. Lig er gelukkig niet wakker van
Mijn vriendin vond het zeg maar erger hehe.
Anoniem: 139039
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 139039 op 08-06-2006 23:46 ]
Euh, dat is juist marktwerking ten top? In de VS is het ding nog niet uit, dus je moet het voorlopig doen met Aziatische units. En tsja, daar wordt dik op verdiend, dat valt te verwachten.Anoniem: 139039 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 23:38:
ben net gaan kijken op amazon en target en de winkeladvies prijs in amerika is dus $129, ongeveer 102 euro dus. We worden dus weer flink gepakt hier in nederland kwa prijs, zucht. Vreemde is dat op ebay de meest goedkope DS lites voor ongeveer $200 over de toonbank gaan. Wat is er gebeurd met de marktwerking?
amerika heeft ook lagere btw tarieven.Anoniem: 139039 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 23:38:
ben net gaan kijken op amazon en target en de winkeladvies prijs in amerika is dus $129, ongeveer 102 euro dus. We worden dus weer flink gepakt hier in nederland kwa prijs, zucht. Vreemde is dat op ebay de meest goedkope DS lites voor ongeveer $200 over de toonbank gaan. Wat is er gebeurd met de marktwerking? (edit: hij is dus nog niet uit in de US....my mistake...)
Iemand die mensen in amerika kennen die pakketten hierna toe willen sturen ?![]()
hahahahaha *luikje opent zich onder KeN*-NMe- schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 19:07:
[...]
Nee, eigenlijk had ik het tegen de persoon boven me, maar goed, jij mag ook antwoorden hoor.
[...]
Dus als je hem hier in de winkel had gekocht was je ermee teruggegaan, en in het buitenland is het teveel moeite? Dan maak je precies mijn punt: te lastig met garantiekwesties.
In ieder geval eentje. M'n moeder heeft momenteel een GBA SP, maar die DS Lite vond ze toch wel erg mooi (en de Nintendogs-puppies er schattig).Twee Dee schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 08:26:
Nadat al eerder (ik geloof vorige week) een item op "Editie NL" over de DS (Brain Training) te zien was, was vanmorgen ook het spel behandeld op het RTL4 ontbijtnieuws. Echt ideale media om de "bredere" doelgroep te laten weten dat de DS voor HUN HEN is
Slim nagedacht van de persboys van Nintendo. Ik ben wel benieuwd hoeveel "oudere gamers" in Nederland de DS op gaan pikken...
Mijn foto's op Flickr.
Anoniem: 120448
Als jij de mensen toevoegd moeten ze jou ook zelf toevoegen voordat het friends systeem werkt. Dan kan je alle modes spelen.Anoniem: 120448 schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 10:17:
. Ik wil gewoon volledig gebruik kunnen maken van het multiplayer gedeelte en dat is met dat worldwide niet echt het geval.
This space is occupied
Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
ik had met die miljoenen users wel een wat drukkere online game gedoe verwacht.DukeN schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 10:52:
Ik heb dat probleem dus ook met MPH. Dan moet ik eerst friends zoeken om alle modes te spelen. Weet niet iemand een goede drukke chatbox waar spelers elkaar zoeken voor een MPH match? Geen slome forums waar je na een halvedag reply krijgt met de melding dat iemand met je wilt spelen. Helaas is de nintendo channel op t.net te rustig om een match te zoeken.
Dus gezocht een chatbox om tegen elkaar te spelen!
ik heb jou trouwens ook toegevoegd, mn friend code is 1546-9086-4424DukeN schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 10:52:
Ik heb dat probleem dus ook met MPH. Dan moet ik eerst friends zoeken om alle modes te spelen. Weet niet iemand een goede drukke chatbox waar spelers elkaar zoeken voor een MPH match? Geen slome forums waar je na een halvedag reply krijgt met de melding dat iemand met je wilt spelen. Helaas is de nintendo channel op t.net te rustig om een match te zoeken.
Dus gezocht een chatbox om tegen elkaar te spelen!
[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 120448 op 09-06-2006 11:40 ]
Het vinden van je eigen nivea werkt niet echt goed vind ik, meestal doe ik gewoon van 'any rank' anders loop je de kans een half uur te zitte wachten. Tuurlijk kan je zo ff snel een potje worldwide spelen waar je dus ingedeeld wordt bij onbekende gasten, maar het leukste is natuurlijk om ff serieus met aangepaste instellingen en andere speelmodi als standaard deathmatch te spelen, en dat zou je dan moeten doen via dat friends gedoe.Anoniem: 155599 schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 11:18:
[...]
ik had met die miljoenen users wel een wat drukkere online game gedoe verwacht.
dat het geen moeite zou moeten kosten om iemand van je eigen niveau te vinden.
is dat niet zo dan?
In dat geval is klopt je post niet helemaal aangezien de persoon boven je het juist met je eens is-NMe- schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 19:07:
[...]
Nee, eigenlijk had ik het tegen de persoon boven me, maar goed, jij mag ook antwoorden hoor.
Hmm.. ja tuurlijk heb ik het liefst een flawless DS, maar goed, dat is niet het geval en ik wist vantevoren dat dat zou kunnen gebeuren. Zou vrij dom zijn om daar over achteraf te gaan lopen miepen, niet ? Plus dat het mij gelukkig niet zoveel kan schelen.apNia schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 01:16:
[...]
hahahahaha *luikje opent zich onder KeN*
Al met al zou je 't dus toch wel storend vinden toch KeN? Maar toegegeven is ben echt gehaaid er op dat m'n gadgets perfect zijn. Een dooie pixel zou me echt blind op staren
Hij is binnen en hij is inderdaad langs de douane geweest; om er een mooie stempel "vrij van belastingen" op te zetten; hij is verzonden als "software (GIFT)" twv 80 aus$. Pixelperfect en met brain training demoCaptain N schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 18:39:
Grote kans dat 'ie dan even langs de douane is geweest
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq