Het Nintendo DS Topic Deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste
Acties:
  • 14.283 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

^_^ nou ok het is dus gewoon een duur spel dus.

word even wachten met kopen van phoenix wright dus, totdat ik em ergens 2de hands zie

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 05-06-2006 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Heeft iemand Brain Training al in de winkel gezien?

Nintendo heeft Touch Panic uitgebracht.

Dit lijkt toch wel heel sterk op Crazy Train uit de jaren 80 ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo.co.jp/ds/ap9j/what/img/ss_l.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www4.airnet.ne.jp/makuta/tagoo/grp/22.png

[ Voor 60% gewijzigd door Icelus op 05-06-2006 18:08 ]

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102861

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mdekoning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-07 18:32
Van het weekend maar ff een dslite gepreodered.

heb er zin in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

ik ook :) ben er alleen nog niet uit of ik wit of zwart moet kiezen (vind het even mooi). Iemand argumenten waarom ik wit of zwart moet kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-07 15:03

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Als je een witte neemt is het net alsof je een iPod opengevouwen hebt. Of dat positief of negatief is laat ik aan jou over om te beslissen. :+

Op zwart zie je eerder vlekken en krassen, maar als je het ding schoonhoudt valt dat ook wel mee. Ik neem in elk geval een zwarte.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:41

Piggen

Lekker bakkie

Ik ga juist voor een witte (mits ik me in de tussentijd niet bedenk). Vind ik er frisser uitzien dan de zwarte (en dat heeft niets met de iPod te maken). Bovendien ziet die zwarte er van buiten wel mooi glanzend uit, maar van binnen is de Lite mat en dat vind ik er bij de zwarte niet zo geslaagd uitziet. En dan nog de krasjes die je op de zwarte beter ziet :)
quexy schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 14:00:
[...]

Ik heb de witte DS en vooral bij de vierpuntstoets en de knoppen krijg je gelige plekken van vieze vingers. Tussen de knoppen in is het bovendien niet echt makkelijk schoonmaken. Ik vind de witte versie de mooiste, maar denk dat de zwarte iets beter schoon te houden is.
Hmm, interessant. Meer witte Lite-bezitters die hier last van hebben?

[ Voor 40% gewijzigd door Piggen op 06-06-2006 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Als ik heel eerlijk ben vind ik ze allebei niet mooi. Het liefst had ik gezien dat die Navy of Skyblue kleuren hier ook uitkwamen, die vind ik dan weer wel mooi. Op dit moment "moet" ik gewoon het minste van drie kwaden (zwart, wit of importeren) kiezen. Voor mij is dat zwart. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quexy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-07 14:28

quexy

/quit

Anoniem: 93354 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 13:29:
ik ook :) ben er alleen nog niet uit of ik wit of zwart moet kiezen (vind het even mooi). Iemand argumenten waarom ik wit of zwart moet kiezen?
Ik heb de witte DS en vooral bij de vierpuntstoets en de knoppen krijg je gelige plekken van vieze vingers. Tussen de knoppen in is het bovendien niet echt makkelijk schoonmaken. Ik vind de witte versie de mooiste, maar denk dat de zwarte iets beter schoon te houden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

quexy schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 14:00:
Ik vind de witte versie de mooiste, maar denk dat de zwarte iets beter schoon te houden is.
Ik denk dat ze allebei even makkelijk schoon te houden zijn, maar dergelijke gele vlekken zul je minder snel zien. :P Op de zwarte zullen ze wel grijs zijn in plaats van wit, dus dat schiet ook niks op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
MPmad schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 13:56:
Hmm, interessant. Meer witte Lite-bezitters die hier last van hebben?
Ik (nog?) niet. Maar ik denk dat de zwarte echt een fingerprint-manifestatie wordt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:55

NetAmp

"for indoor use only"

Xrenity schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 14:05:
[...]ik denk dat de zwarte echt een fingerprint-manifestatie wordt :P
Echt iets voor Peter R. de Vries dus :9
Ik kies de witte. Weet alleen nog niet zeker waar ik die ga kopen; denk gewoon preorder bij bartsmit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik ga voor de zwarte omdat die toch EU exclusive is. Waardoor ik in mijn hoofd mezelf kan vergeven dat ik hem nog niet heb. Ook leek direct zwart mij al de beste kleur. Maar mocht zwart er niet zijn vind ik wit ook prima...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-07 19:15

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Mitt3nz schreef op maandag 05 juni 2006 @ 16:18:
Doe eens even rustig gefrustreerd nerdje :)

Ik had al ge-googled maar ben nergens fatsoenlijke reviews tegengekomen.
nerdje? niet iedereen die zo'n googleking is als ik is een afgestompte anti-sociale pikkelikker hoor..
S2S schreef op maandag 05 juni 2006 @ 16:59:
@ apNia

offtopic:
Heb je nog wat van je verzekering gehoord over die DS etc...
Da's helemaal in ordnung, ik wacht nog op m'n geld :9
-NMe- schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 13:33:
Ik neem in elk geval een zwarte.
sheeee' son! once you go black you neva go back! 8)

[ Voor 10% gewijzigd door apNia op 06-06-2006 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp

NetAmp

"for indoor use only"

Afbeeldingslocatie: http://images.amazon.com/images/P/B00009CB0S.02._SCMZZZZZZZ_.jpg

Dit spel ( Rock 'n' Roll Racing ) vond ik vroeger heel cool op de SNES.
Er is dus ook een GBA versie van, maar dat is volgens mij weer een (bijna) 1-op-1 kopie van de SNES versie.
Compleet nieuw gemaakte versie voor de DS zou leuk zijn (multi-player natuurlijk) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
Na lang nadenken heb ik besloten een witte te halen, en wel om de volgende reden: ik wil een wii met dezelfde kleur halen zodat die er mooi bij past. Nou vind ik een witte en een zwarte wii nog steeds even mooi, maar het was de remote die het hem deed. Een witte remote vind ik toch echt mooier dan een zwarte.
apNia schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 15:34:
[...]
sheeee' son! once you go black you neva go back! 8)
Eh ja, nu weet ik het helemaal zeker :P

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ecco schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 16:49:

[...]

Eh ja, nu weet ik het helemaal zeker :P
RACIST :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:59

SD5k

>4&X

Leuke ondertitel. ;)

Heb zojuist Metroid Prime: Hunters op de post gedaan, en krijg Tetris DS er voor terug. Ik ben benieuwd, MPH was nogal een tegenvaller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176434

Heeft iemand van de dvdcrave-bestellers hem al binnen??
Het begint nu toch echt te kriebelen, kon vandaag niet wachten om weg te gaan bij mn werk (appie)!
Ik verwachtte hem vandaag maar misschien issie iets vertraagd door pinksteren enzo dacht ik...
Heb al zin om morgen (?) NSMB te speule

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Zojuist NSMB uitgespeeld, wat een geniaal spel! Naar het einde toe begon in me af en toe een beetje te vervelen, maar wereld 8 maakte heel veel goed! :D Ik heb echt geen zin om hem snel de kast in te leggen, nu eens even alle levels doorvliegen, want de eerste keer deed ik alles rustig aan (zoals ik met elk spel doe de eerste keer). Zwaar genoten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

NetAmp schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 16:39:

[afbeelding]

Dit spel ( Rock 'n' Roll Racing ) vond ik vroeger heel cool op de SNES.
Er is dus ook een GBA versie van, maar dat is volgens mij weer een (bijna) 1-op-1 kopie van de SNES versie.
Compleet nieuw gemaakte versie voor de DS zou leuk zijn (multi-player natuurlijk) :*)
Ow die speelde ik altijd online via een snes emulator :D vooral die baan waarbij je black sabbath hoorde was vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:16

--MeAngry--

aka Qonstrukt

-NMe- schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 13:58:
Als ik heel eerlijk ben vind ik ze allebei niet mooi. Het liefst had ik gezien dat die Navy of Skyblue kleuren hier ook uitkwamen, die vind ik dan weer wel mooi. Op dit moment "moet" ik gewoon het minste van drie kwaden (zwart, wit of importeren) kiezen. Voor mij is dat zwart. :+
/me Steekt tong uit naar -NMe- met zijn Enamel Navy DSLite in zijn handen >:)

Bleh, ik speel dat ding echt nog es aan stukken als ik niet oppas. :P Het is echt een levensreddende oplossing voor lange trein/bus-reizen! _O_
En ja, vingervlekken zie je op de zwarte en navy versie echt heel goed, maar 1 keer vegen met een droge doek (of shirt :+) en het is ook weer weg. :)

Oh, en voor de mensen die nog twijfelen of ze wel kunnen wachten op de Lite... Doen! Ik heb de gewone en de Lite langs elkaar gehad, en het scherm van de Lite is gewoon zoveel helderder en kleurrijker! Dat houd je niet voor mogelijk totdat je het zelf gezien hebt.

[ Voor 17% gewijzigd door --MeAngry-- op 06-06-2006 22:49 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Welke cary-case zal ik halen voor de ds-lite?

iemand warme aanbevelingen? net zoals die hori screenprotecters paar posts terug.

ik dacht aan de hori white/grey ds lite case via zuiderpark

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 06-06-2006 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-06 09:20

3style

...

Mdekoning schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 12:56:
Van het weekend maar ff een dslite gepreodered.

heb er zin in
Preorder is volgens mij niet echt nodig. Heb er wel veel zin in idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

-Sander schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 20:21:
Zojuist NSMB uitgespeeld, wat een geniaal spel! Naar het einde toe begon in me af en toe een beetje te vervelen, maar wereld 8 maakte heel veel goed! :D Ik heb echt geen zin om hem snel de kast in te leggen, nu eens even alle levels doorvliegen, want de eerste keer deed ik alles rustig aan (zoals ik met elk spel doe de eerste keer). Zwaar genoten!
Ik zit nu in wereld 5 van NSMB maar ik moet zeggen dat ik 't een redelijk suffig spel vind. Ik weet niet waarom, maar ik vind 't niet zo entertainend zoals Super Mario World dat was. Misschien is dat omdat ik destijds 11 was en nu 24 of omdat de vernieuwing voor die tijd nogal enoverend was, maar ik heb in a way (oh boy hiermee krijg ik boze reacties) het gevoel dat ze zich er zelfs wat makkelijk van af hebben gebracht en niet de oude Mario vibe te pakken.. Maar then again, dat kan omdat ik games-gewijs een ouwe lul ben die misschien te veel eist ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

--MeAngry-- schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 22:48:
/me Steekt tong uit naar -NMe- met zijn Enamel Navy DSLite in zijn handen >:)
* NMe schopt. :P
3style schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 00:12:
Preorder is volgens mij niet echt nodig. Heb er wel veel zin in idd :)
Een vriend van me werkt in een speelgoedzaak en het loopt volgens hem inderdaad niet bepaald storm met de preorders. Mensen die echt graag zo'n ding willen hebben hebben hem ofwel al uit Japan, ofwel ze hebben al een gewone DS. Op zich wel goed om te weten, want dan kan ik het me veroorloven om op het laatste moment toch maar een andere kleur te nemen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

apNia schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 00:17:
[...]
het gevoel dat ze zich er zelfs wat makkelijk van af hebben gebracht en niet de oude Mario vibe te pakken.
Dat werd gevraagd door zo ongeveen de meerderheid van de mensen die de game wilde. Dus dat hebben ze gemaakt ipv een vernieuwende zoals sunshine waar niemand het mee eens was :P

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

disjfa schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 00:20:
[...]

Dat werd gevraagd door zo ongeveen de meerderheid van de mensen die de game wilde. Dus dat hebben ze gemaakt ipv een vernieuwende zoals sunshine waar niemand het mee eens was :P
dat zeg ik, ze hebben voor mijn gevoel NIET die oude mario-vibe weten te pakken... wel proberen na te streven, maar ik krijg er niet hetzelfde gevoel bij.. ik vraag me (en jullie) alleen af of dit nou ligt aan mij, of dat meerdere mensen 't gevoel hebben dat dit niet zo heel verbazend is... ik vond een nieuw deel van mario altijd wel enigzins enovatie, maar toch ook de oude feel, wat er voor mij af is gegaan toen 't 3D werd ipv sidescroller trouwens. Dus sinds Mario 64..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik vind die Mario feel eigenlijk helemaal niet verloren gegaan bij de 3D-varianten. Mario64 was een van de weinige 3D platformers die ik daadwerkelijk leuk vond, en Mario Sunshine heb ik ook met liefde gespeeld. Ik heb geen idee of NSMB leuk is aangezien ik hem niet gespeeld heb, maar ik kan wel zeggen dat Nintendo in de andere Mariogames die feel helemaal niet kwijt is geraakt IMO.

Overigens is het wel zo dat ik sidescrolling platformers altijd leuker heb gevonden. Games als Heart of Darkness waren super. _O_ Die zouden ze eigenlijk nog eens moeten porten naar de DS. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 21:10

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

maar ik krijg er niet hetzelfde gevoel bij.. ik vraag me (en jullie) alleen af of dit nou ligt aan mij
Ligt waarschijnlijk aan jou. Als kind beleef je het anders.

[ Voor 5% gewijzigd door Max|Burn op 07-06-2006 06:36 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp

NetAmp

"for indoor use only"

Zowat iedereen heeft het over NSMB (incl. ikzelf)... Da's natuurlijk heel goed! :Y) maarrr: hoe zit het met de mini-games bij NSMB? Wat vinden jullie daarvan? ;) Het verbaasde mij eerlijk gezegd hoeveel mini-games erbij zitten. (En je hoeft ze niet eens eerst "vrij te spelen" ?) Vooral multi-player vind ik ze erg vermakelijk. _/-\o_ En de Mario&Luigi 2-player game vind ik ook wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

-NMe- schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 01:04:
Overigens is het wel zo dat ik sidescrolling platformers altijd leuker heb gevonden. Games als Heart of Darkness waren super. _O_ Die zouden ze eigenlijk nog eens moeten porten naar de DS. :P
Ik kan me nog herinneren dat ik voor dat spel van iemand een 3D-bril had geleend in de vorm van een kartonnen T-rex :P Wel een supercool spel. Jammer alleen dat ze er 5 jaar mee bezig waren en uiteindelijk qua graphics een beetje teleurstelde. Maar een DS port zou ik zeker voor zijn! :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Captain N schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 10:17:
[...]

Ik kan me nog herinneren dat ik voor dat spel van iemand een 3D-bril had geleend in de vorm van een kartonnen T-rex :P Wel een supercool spel. Jammer alleen dat ze er 5 jaar mee bezig waren en uiteindelijk qua graphics een beetje teleurstelde. Maar een DS port zou ik zeker voor zijn! :)
offtopic:
Die bril zat bij het eerste nummer van een dinosaurus blad :p kon je lid van worden en dan kreeg je elke week een stuk plastic bot om een trex van te maken die licht gaf in het donker :+ ik heb alleen het eerste nummer, zoals bijna iedereen toen :D

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:35

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Aap schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 10:22:
[...]

offtopic:
Die bril zat bij het eerste nummer van een dinosaurus blad :p kon je lid van worden en dan kreeg je elke week een stuk plastic bot om een trex van te maken die licht gaf in het donker :+ ik heb alleen het eerste nummer, zoals bijna iedereen toen :D
offtopic:
IDD DIe heb ik ook gehad!!! :D

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Aap schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 10:22:
[...]

offtopic:
offtopic:
Ik heb ze allemaal... O-) :+

Een 3D-bril werkt btw niet als het beeld niet eerst wordt aangepast. ;)
Verder vind ik Mario 64 naast Super Mario 3 en Super Mario World de beste _O_ Ben op het moment dus weer bezig alle sterren bij elkaar te schrapen. :P

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Een aantal filmpjes in HoD waren aangepast voor die 3D-bril. Best geinig :) Als ik me goed herinner was er ook gewoon een standaard versie aanwezig, voor als je geen 3D-bril had.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

NetAmp schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 09:48:
Zowat iedereen heeft het over NSMB (incl. ikzelf)... Da's natuurlijk heel goed! :Y) maarrr: hoe zit het met de mini-games bij NSMB? Wat vinden jullie daarvan? ;) Het verbaasde mij eerlijk gezegd hoeveel mini-games erbij zitten. (En je hoeft ze niet eens eerst "vrij te spelen" ?) Vooral multi-player vind ik ze erg vermakelijk. _/-\o_ En de Mario&Luigi 2-player game vind ik ook wel leuk.
CodeCaster schreef op maandag 05 juni 2006 @ 01:06:
[...]
Ik heb mij vandaag zeker een uur of 6 vermaakt met New Super Mario Bros, het is echt geweldig dat je de minigames via 'Download Play' kunt spelen :D Biertje erbij en gaan met die banaan. Heerlijk spel.
[...]
Kortom, ja! De minigames zijn zeer verslavend. Of met z'n tweeën wanneer de ander geen DS heeft, gewoon proberen elkaars high score te verbeteren, of wél met z'n tweeën via Download Play (of direct tegen elkaar, wanneer de ander NSMB ook heeft). Het laden via Download Play heb ik geklokt op maximaal 1 minuut.

Voorbeelden van enkele van de ~18 spelletjes:
Bob-ombs slepen: Er komen van bovenaf en onderaan het scherm telkens bob-ombs het scherm inlopen, rode en zwarte, en die moet je met je stylus dan in hun eigen vak stoppen. Wanneer een bob-omb te lang vrij losloopt, of wanneer je er één in het verkeerde vak sleept, ontploft de boel. Mijn high score: 174...
Katapult: Er zweven twee 'bakjes' in je bovenste scherm, en in het onderste scherm kun je met je stylus een katapult bedienen, om zo van die rode 'egeltjes' in die 'bakjes' te schieten. Ook hilarisch. Mijn high score: 26...

Enz :P Kortom, pure fun alom!
--MeAngry-- schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 10:27:
[...]

offtopic:
Ik heb ze allemaal... O-) :+

Een 3D-bril werkt btw niet als het beeld niet eerst wordt aangepast. ;)
Het eindfilmpje ofzo van Heart of Darkness was in van dat rood-groen 3D dacht ik :-)
Sowieso waren alle tussenfilmpjes vrij mooi gerenderd voor die tijd.

[ Voor 13% gewijzigd door CodeCaster op 07-06-2006 11:09 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106551

-NMe- schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 01:04:
Is een gratis GBA port van "Another world" ook goed ?
http://www.foxysofts.com/index.php?l=content/gba/anworld.inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

** Wakkert discussie over Mario SunShine aan =>

Ik speel het af en toe bij een gek klein ventje dat ik ken (die zowat elke console in huis heeft doordat zijn oom het allemaal voor hem koopt :o :D ) en het is best leuk !! :)

Je moet het alleen niet "effe tussendoor spelen" maar echt even lekker ervoor gaan zitten en dan is het net zo leuk als Super Mario World alleen dan zonder Yoshi tot zover :(

Als ik straks dat spel in mijn Wii kan proppen dan ga ik dat spel gewoon ontvoeren >:)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Nee, want het is geen HoD. :+
nero355 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 11:48:
Je moet het alleen niet "effe tussendoor spelen" maar echt even lekker ervoor gaan zitten en dan is het net zo leuk als Super Mario World alleen dan zonder Yoshi tot zover :(
Je moet er inderdaad even voor gaan zitten. En Yoshi krijg je snel genoeg. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 23:11:
Welke cary-case zal ik halen voor de ds-lite?

iemand warme aanbevelingen? net zoals die hori screenprotecters paar posts terug.

ik dacht aan de hori white/grey ds lite case via zuiderpark
deze heb ik nu al kunnen vinden zuiderpark 14E mooi zacht.

Joytech Armorlite Case Nintendo DS Lite 16E aluminium

Joytech Carry Case Nintendo DS Lite 15E

de screen protector ga ik hier halen. met een kortingsbon http://www3.cd-wow.nl/det...3.php?product_code=370390
Dan word deze maar iets van 8E inc verzenden

Ah phoenix wright voor iets van 30E via cd-wow.com heb je nog wel nog van die codes nodig.

Kijk mij nou dingen bestellen zonder een ds te hebben ^_^

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 07-06-2006 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
CodeCaster schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 11:07:
[...]

[...]

Voorbeelden van enkele van de ~18 spelletjes:
Bob-ombs slepen: Er komen van bovenaf en onderaan het scherm telkens bob-ombs het scherm inlopen, rode en zwarte, en die moet je met je stylus dan in hun eigen vak stoppen. Wanneer een bob-omb te lang vrij losloopt, of wanneer je er één in het verkeerde vak sleept, ontploft de boel. Mijn high score: 174...
Katapult: Er zweven twee 'bakjes' in je bovenste scherm, en in het onderste scherm kun je met je stylus een katapult bedienen, om zo van die rode 'egeltjes' in die 'bakjes' te schieten. Ook hilarisch. Mijn high score: 26...

Enz :P Kortom, pure fun alom!

Zijn dat niet gewoon dezelfde mini-games als in SM64DS?

[ Voor 4% gewijzigd door KeaveXL op 07-06-2006 14:00 ]

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

KeaveXL schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:00:
[...]

Zijn dat niet gewoon dezelfde mini-games als in SM64DS?
Even de DS erbij gepakt, en hier komen ze:

Action:
- Snowball Slalom (met je stylus een sneeuwbal over een baan rollen)
- Lakitu Launch (met die katapult, zie vorige post)
- Danger Bob-omb! Danger! (Een Bob-omb tussen vuurballen door slepen)
- Wach-a-Monty (Monty Mole aanklikken als 'ie uit de grond komt)
- Balloon Racing (In de microfoon blazen om Yoshi de lucht in te krijgen)

Puzzle
- Wanted! (Plaatjes zoeken)
- Which wiggler? (Plaatjes zoeken)
- Hide and Boo Seek (Boos (spookjes) opzoeken door met je stylus het level te belichten)
- Puzzle Panel (Vage puzzel, vakje aanraken wat dan verandert)
- Coincentration (Er vallen allemaal muntjes in blokjes, waarna jij ze moet aanklikken)

Table
- Memory
- Picture Poker
- Pair-a-Gone (telkens 2 dezelfde kaarten aanklikken)

Varierty
- Mario's Slides (lijntjes tekenen waarlangs een Mario-hoofdje naar beneden glijdt)
- Sort or 'Splode (Bob-ombs slepen, zie m'n vorige post)
- Bounce and Trounce (3 Mario's aanklikken op het onderste scherm, waarna ze wegschieten)
- Bob-omb Squad (Met een katapult Bob-ombs uit de lucht schieten)
- Trampoline Time (Trampolines tekenen met je stylus)

Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07-07 21:26

Nitai

Live the life you love.

Yay, m'n Nintendo DS Lite is binnen. Ik heb hem 31 mei besteld bij DVDCrave en vandaag ontvangen. Uiteindelijk heeft het me 119 euro gekost, dus ik ben heel erg blij :) Ziet er goed uit! Nu nog effe een spelletje scoren. ;)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-07 14:52

Ken.

\m/.([oO]).\m/

CodeCaster schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:44:
[...]

Even de DS erbij gepakt, en hier komen ze:
Je had ook gewoon "ja" kunnen zeggen hoor :D :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

.KeN. schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 16:58:
[...]

Je had ook gewoon "ja" kunnen zeggen hoor :D :p
Dat wist ik niet, ik heb Mario 64 DS niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

CodeCaster schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 18:12:
Dat wist ik niet, ik heb Mario 64 DS niet :P
Over Mario 64 DS gesproken...klopt het dat die nergens meer leverbaar is? Volgens een vriend van me, die bij de Intertoys werkt, is het spel niet meer leverbaar en dus niet meer te krijgen op het moment dat de winkels door hun voorraden heen zijn. Ik hoop dat ik hem nog ergens kan vinden als ik straks mijn DSL heb...zou het erg jammer vinden om dat spel over te slaan. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

-NMe- schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 18:59:
[...]

Over Mario 64 DS gesproken...klopt het dat die nergens meer leverbaar is? Volgens een vriend van me, die bij de Intertoys werkt, is het spel niet meer leverbaar en dus niet meer te krijgen op het moment dat de winkels door hun voorraden heen zijn. Ik hoop dat ik hem nog ergens kan vinden als ik straks mijn DSL heb...zou het erg jammer vinden om dat spel over te slaan. :(
Koop hem alvast voor de zekerheid dan, hij ligt vast nog wel in de meeste winkels (hier wel in ieder geval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:32

Tarin

Just plain weird.

-NMe- schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 18:59:
[...]

Ik denk dat er dan een soort van platinum-serie aan gaat komen, kan me niet voorstellen dat ze zo'n spel volledig uit de roulatie laten verdwijnen, zeker met een nieuw model DS in aantocht wat de verkoop van een spel als M64DS een flinke boost kan geven.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

-Sander schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 19:02:
Koop hem alvast voor de zekerheid dan, hij ligt vast nog wel in de meeste winkels (hier wel in ieder geval).
Mwah, ik heb de komende twee weken een grote aankoop gepland staan dus die luxe heb ik even niet. :+ Na die twee weken krijg ik weer betaald en kan ik eens rond gaan kijken. Overigens ben ik hem de laatste tijd nergens meer tegengekomen in de winkel, dus als iemand een webwinkel weet waar ie nog op voorraad is, dan hoor ik dat graag. :P
Tarin schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 19:10:
[...]

Ik denk dat er dan een soort van platinum-serie aan gaat komen, kan me niet voorstellen dat ze zo'n spel volledig uit de roulatie laten verdwijnen, zeker met een nieuw model DS in aantocht wat de verkoop van een spel als M64DS een flinke boost kan geven.
Dat zou inderdaad ook wel mooi zijn. We shall see. Desnoods zoek ik hem ergens tweedehands, al heb ik hem liever nieuw. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gem
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:49

Gem

Ik ben van plan om ook een DS aan te schaffen maar was benieuwd of er wel goeie RPG's voor deze handheld bestaan .Zelf ben ik Elderscrolls fanaat / Baldurs Gate etc. bestaan dit soort games ook voor de DS ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151447

Niet dat ik weet, je kunt hier eens tussen kijken:

http://www.gamefaqs.com/portable/ds/list_rpg.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134033

-NMe- schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 19:20:
[...]

Mwah, ik heb de komende twee weken een grote aankoop gepland staan dus die luxe heb ik even niet. :+ Na die twee weken krijg ik weer betaald en kan ik eens rond gaan kijken. Overigens ben ik hem de laatste tijd nergens meer tegengekomen in de winkel, dus als iemand een webwinkel weet waar ie nog op voorraad is, dan hoor ik dat graag. :P
Je kan hem krijgen bij onder andere www.nedgame.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-06 09:20

3style

...

Hier in Arnhem bij de local shops ook nog zeker te halen. Is die game zo rare dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

De Lite is echt super, ik heb een witte, prachtig geluid en dito scherm :) Enige jammerlijke is dat de oplaadadapter Australisch is en dus hier niet past :) Kan ik de oplader van de normale DS hierop aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-07 08:48

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

De Amerikaanse PR afdeling van Nintendo heeft humor. _/-\o_

Nintendo heeft DS Lites verstuurd naar de Amerikaanse pers en zowel IGN als Penny-Arcade hebben filmpjes online geplaatst van wat er gebeurde toen ze de doos die ze binnengekregen hadden openden.

Het filmpje van IGN

Het filmpje van Penny-Arcade

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Nitai schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 23:39:
De Lite is echt super, ik heb een witte, prachtig geluid en dito scherm :) Enige jammerlijke is dat de oplaadadapter Australisch is en dus hier niet past :) Kan ik de oplader van de normale DS hierop aansluiten?
Nee, maar je kan wel gewoon een verloopstukje halen bij je electroboer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Laatst online: 18:02

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Woei ik heb ook de knoop doorgehakt en gisteren een witte DS-lite besteld bij DVDCrave. Net een e-mailtje ontvangen waarin aangekondigd is dat de status "shipped" is.

Ik had al wat onderzoek gedaan en inderdaad besloten om een verloopstekkertje aan te moeten schaffen. Mijn collectie over een week (hoop ik):

- Super Mario Kart DS (aangeschaft bij GCShop vorige week voor €22,50 +€2 verzendkosten)
- DS Lite (Wit)
- New Super Mario Bros (aangeschaft als combinatiebundel bij DVDCrave)

Ik denk dat ik volgende week een klantenafspraak in Groningen plan, van Rotterdam naar Groningen in de trein moet ik denk ik wel een paar goede races scoren (En veel bekijks en nijd >:) )

Zo`n pakje van Nintendo zou ik ook wel willen ontvangen!

Voor de mensen die ook Mario Kart DS voor die belachelijk lage prijs wilden kopen: Sorry! Ik wist niet dat het een tijdelijke scherpe actie was anders had ik het zeker wel gemeld :'(

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Twee Dee schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 08:27:
Woei ik heb ook de knoop doorgehakt en gisteren een witte DS-lite besteld bij DVDCrave. Net een e-mailtje ontvangen waarin aangekondigd is dat de status "shipped" is.

Ik had al wat onderzoek gedaan en inderdaad besloten om een verloopstekkertje aan te moeten schaffen. Mijn collectie over een week (hoop ik):

- Super Mario Kart DS (aangeschaft bij GCShop vorige week voor €22,50 +€2 verzendkosten)
- DS Lite (Wit)
- New Super Mario Bros (aangeschaft als combinatiebundel bij DVDCrave)

Ik denk dat ik volgende week een klantenafspraak in Groningen plan, van Rotterdam naar Groningen in de trein moet ik denk ik wel een paar goede races scoren (En veel bekijks en nijd >:) )

Zo`n pakje van Nintendo zou ik ook wel willen ontvangen!

Voor de mensen die ook Mario Kart DS voor die belachelijk lage prijs wilden kopen: Sorry! Ik wist niet dat het een tijdelijke scherpe actie was anders had ik het zeker wel gemeld :'(
Welke case en screen protector ga je daarbij halen? :Y)
En ben je niet bang voor de douane? en hoeveel ben je kwijt voor de DS?. Ben je niet bang voor dode pixels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Wat ik me afvraag is waarom zo veel mensen de Lite atm bestellen in 't buitenland terwijl ie over 2 weken in NL te krijgen is... maarja misschien haast =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

apNia schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 10:06:
Wat ik me afvraag is waarom zo veel mensen de Lite atm bestellen in 't buitenland terwijl ie over 2 weken in NL te krijgen is... maarja misschien haast =)
Die haast kan alleen maar averechts werken lijkt me, aangezien vanuit het buitenland altijd een langere levertijd geldt... Het enige argument dat ik kan verzinnen om hem nu nog uit het buitenland te halen is de kleur, en dat vind ik het mogelijke gezeur om garantiekwesties persoonlijk niet waard. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Het is geen haast, het is gewoon goedkoper. Dat is althans mijn beweegreden om de Lite bij DVDCrave te kopen. Het heeft me nu 119 euro gekost, helemaal compleet (afgezien op de Australische adapter), en in de witte kleur die ik ook graag wilde.
119 euro in tegenstelling tot 130 ~ 149 euro is voor mij toch een groot verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

11 euro voor dode pixel en btw risico vind ik wel veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

nah kans is dik dat 't gewoon lekker 149 euro wordt... maarja zelfs dat is me het risico niet waard hoor.. ik ben echt een bitch met die dingen, zou zelfs m'n game-experience kunnen verknallen als ik daar steeds tegenaan tuur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Echt.. die dode-pixel fobie hier is niet meer normaal.
Geweldig hoe jullie je letterlijk en figuurlijk kunnen doodstaren op zo’n onbelangrijk detail.. :P
Geloof me.. je game-experience wordt er niet minder door.

Kan er ergens wel inkomen. Een smet op je DS die opeens niet meer flawless en perfect is, maar damn.. ik ben blij dat ik er niet zo’n issue van maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Laatst online: 07-07 15:52
Het is gewoon irritant als die ene pixel de hele tijd op een bepaalde kleur blijft staan terwijl de rest allemaal een andere kleur is. Daar kan ik me echt aan irriteren. Ach misschien verschilt het per persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

.KeN. schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 11:22:
Geweldig hoe jullie je letterlijk en figuurlijk kunnen doodstaren op zo’n onbelangrijk detail.. :P

Kan er ergens wel inkomen. Een smet op je DS die opeens niet meer flawless en perfect is, maar damn.. ik ben blij dat ik er niet zo’n issue van maak.
Nou sorry, maar ik had een hot pixel, een wit puntje ongeveer 3-4 mm vanaf het midden van m'n bovenste scherm. En een andere, blauwe, op 1/3 van de hoek.

Dit gaat gewoon zó ontzettend storen, eerst zie je ze niet, maar als je oog er eenmaal op gevallen is, blijf je het zien.

Ik heb m'n DS na enkele dagen dan ook ingeruild voor een nieuwe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Als je er meerdere hebt en ook nog redelijk in het midden van je scherm kan ik me goed voorstellen dat je er de hele tijd naar gaat kijken. Gelukkig heb ik dat niet en zit er een bij de rand. (wel fel groen helaas :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mijn SE P910i heeft ook een dooie pixel, midden in beeld. Ik erger me er groen aan, want het ziet gewoon niet uit. En als ik game wil ik al helemaal perfect beeld hebben. ;)

Overigens gaat garantie verder dan alleen pixelgarantie natuurlijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Anoniem: 155599 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 11:06:
11 euro voor dode pixel en btw risico vind ik wel veel
wat een gezeur :) Ik ben er blij mee, ik koop heel vaak zaken in het buitenland, garantievrees heb ik nooit. Een nette brief en alles komt goed, vooral winkels in het buitenland zijn erg klantvriendelijk. En dan nog, na een jaar als je garantie vervalt kan je het altijd nog laten repareren...

Ik heb ooit wel eens 2 garantiegevallen gehad, twee keer een brief gestuurd en het product gratis vervangen gekregen :)

Had ik al gezegd dat ik geen enkele dode pixel had? :P

Heb een europese adapter in de pauze opgehaald bij Zuiderpark Computers & Games, aardige gast! Liet me weten dat de NLse Braintraining game al te koop was bij hem. Had geen genoeg geld bij me anders had ik die wel meegenomen. De demo was erg leuk namelijk!

[ Voor 18% gewijzigd door Nitai op 08-06-2006 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 21:10

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

.KeN. schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 11:22:

Daar denken wij anders over. Ik eis 0 dode pixels dus bestel ik geen LCD spullen online uit het buitenland. Ik erger me dood aan dode pixels :P Ik bestel trouwens wel elk ander denkbaar produkt online, gewoon geen LCD spul.

[ Voor 13% gewijzigd door Max|Burn op 08-06-2006 14:25 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-05 02:01
Net Brain Training gehaald bij Bart Smit (ze hadden er 4 staan voor 29,95) voor mijn DS Lite enamel navy (grin). De spraakherkenningsproblemen van blauw lijken te zijn verdwenen (door vertaling). Er zitten zes talen in voor de Europese markt. Vertaling lijkt netjes, mogen ze vaker doen. Heb nog niet zo lang gespeelt trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Nitai schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 16:01:
Yay, m'n Nintendo DS Lite is binnen. Ik heb hem 31 mei besteld bij DVDCrave en vandaag ontvangen. Uiteindelijk heeft het me 119 euro gekost, dus ik ben heel erg blij :) Ziet er goed uit! Nu nog effe een spelletje scoren. ;)
geen btw hoeven te betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Ik las volgens mij ook ergens (geen bron dus) dat Nintendo bepaalde optimalisaties had uitkunnen voeren in het productieproces van de LCD schermen die worden gebruikt voor de Micro en de DS Lite waardoor er nagenoeg geen dode pixels meer worden aangetroffen in geleverde modellen.

Verder heb ik op mijn laptop en thuis ook LCD's met enkele dode pixels maar daar kan ik me totaal niet aan storen, ik zal wel geluk hebben met het type en de positie van het defect....

En het spannende dat volgende week een pakketje afgeleverd kan worden is ook gewoon leuk! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Godzijdank ben ik niet de enige die zich door 1 dood pixeltje al echt belazerd kan voelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dus als jij een DS Lite krijgt met een dooie pixel, dan breng je hem niet terug naar de winkel om hem te laten vervangen, ondanks dat je weet dat Nintendo dat zonder probleem doet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe ziet dat eigenlijk uit als er zo'n screenprotector op je DS zit? Ik zocht er een plaatje van maar kon het zo snel niet vinden. Zou het fijn vinden als ik er een foto van zou kunnen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-07 17:10

TdV

Ik kan mijn lite van dvdcrave morgen ophalen van het postkantoor; hij was 30 mei verzonden, apart dat deze er langer over gedaan heeft dan die van Nitai, had jij ook global priority plus insurance gekozen?

[ Voor 6% gewijzigd door TdV op 08-06-2006 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Grote kans dat 'ie dan even langs de douane is geweest ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Captain N schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 18:39:
Dan zou er toch BTW bovenop gekomen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

De mijne van Lik-Sang was wel langs de douane geweest helaas, mocht dus mooi 40 euro extra dokken op een pakket van 200 euro. Maar het was het wel waard, m'n DS Lite is door Lik-sang zelf nog getest en er zat een mooi papiertje bij met uitleg om het geheel in z'n Engels in te stellen. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

-NMe- schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 17:36:
Dus als jij een DS Lite krijgt met een dooie pixel, dan breng je hem niet terug naar de winkel om hem te laten vervangen, ondanks dat je weet dat Nintendo dat zonder probleem doet? :)
Ik neem maar aan dat je het tegen mij hebt ?
Als dat zou kunnen zou ik het wel doen ja. Zou vrij dom zijn als je een in feite defectief product niet terugbrengt. Ik heb de mijnen (mv. :p gewone DS en lite) echter geïmporteerd en wist dat het kon gebeuren. Lig er gelukkig niet wakker van :p
Mijn vriendin vond het zeg maar erger hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

.KeN. schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 18:50:
Ik neem maar aan dat je het tegen mij hebt ?
Nee, eigenlijk had ik het tegen de persoon boven me, maar goed, jij mag ook antwoorden hoor. :+
Als dat zou kunnen zou ik het wel doen ja. Zou vrij dom zijn als je een in feite defectief product niet terugbrengt. Ik heb de mijnen (mv. :p gewone DS en lite) echter geïmporteerd en wist dat het kon gebeuren. Lig er gelukkig niet wakker van :p
Mijn vriendin vond het zeg maar erger hehe.
Dus als je hem hier in de winkel had gekocht was je ermee teruggegaan, en in het buitenland is het teveel moeite? Dan maak je precies mijn punt: te lastig met garantiekwesties. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139039

ben net gaan kijken op amazon en target en de winkeladvies prijs in amerika is dus $129, ongeveer 102 euro dus. We worden dus weer flink gepakt hier in nederland kwa prijs, zucht. Vreemde is dat op ebay de meest goedkope DS lites voor ongeveer $200 over de toonbank gaan. Wat is er gebeurd met de marktwerking? (edit: hij is dus nog niet uit in de US....my mistake...)

Iemand die mensen in amerika kennen die pakketten hierna toe willen sturen ? :*) :P

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 139039 op 08-06-2006 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Anoniem: 139039 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 23:38:
ben net gaan kijken op amazon en target en de winkeladvies prijs in amerika is dus $129, ongeveer 102 euro dus. We worden dus weer flink gepakt hier in nederland kwa prijs, zucht. Vreemde is dat op ebay de meest goedkope DS lites voor ongeveer $200 over de toonbank gaan. Wat is er gebeurd met de marktwerking?
Euh, dat is juist marktwerking ten top? In de VS is het ding nog niet uit, dus je moet het voorlopig doen met Aziatische units. En tsja, daar wordt dik op verdiend, dat valt te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139039 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 23:38:
ben net gaan kijken op amazon en target en de winkeladvies prijs in amerika is dus $129, ongeveer 102 euro dus. We worden dus weer flink gepakt hier in nederland kwa prijs, zucht. Vreemde is dat op ebay de meest goedkope DS lites voor ongeveer $200 over de toonbank gaan. Wat is er gebeurd met de marktwerking? (edit: hij is dus nog niet uit in de US....my mistake...)

Iemand die mensen in amerika kennen die pakketten hierna toe willen sturen ? :*) :P
amerika heeft ook lagere btw tarieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

-NMe- schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 19:07:
[...]

Nee, eigenlijk had ik het tegen de persoon boven me, maar goed, jij mag ook antwoorden hoor. :+

[...]

Dus als je hem hier in de winkel had gekocht was je ermee teruggegaan, en in het buitenland is het teveel moeite? Dan maak je precies mijn punt: te lastig met garantiekwesties. :P
hahahahaha *luikje opent zich onder KeN*
Al met al zou je 't dus toch wel storend vinden toch KeN? Maar toegegeven is ben echt gehaaid er op dat m'n gadgets perfect zijn. Een dooie pixel zou me echt blind op staren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net NSMB uitgespeeld, meisterspiel!

Heeft iemand nog een linkje naar een foto van een DS met een screen protector erop?
En zo'n protector, als je die er ooit afhaalt, blijft er dan niet zo'n plaksellaag achter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Nadat al eerder (ik geloof vorige week) een item op "Editie NL" over de DS (Brain Training) te zien was, was vanmorgen ook het spel behandeld op het RTL4 ontbijtnieuws. Echt ideale media om de "bredere" doelgroep te laten weten dat de DS voor HUN is :)

Slim nagedacht van de persboys van Nintendo. Ik ben wel benieuwd hoeveel "oudere gamers" in Nederland de DS op gaan pikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Laatst online: 07-07 15:52
Ik heb het zelfde net ook gezien. Me moeder zei er gelijk wat over :P Misschien ff geld bij haar losmaken omdat je het goed voor je hersenen is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Twee Dee schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 08:26:
Nadat al eerder (ik geloof vorige week) een item op "Editie NL" over de DS (Brain Training) te zien was, was vanmorgen ook het spel behandeld op het RTL4 ontbijtnieuws. Echt ideale media om de "bredere" doelgroep te laten weten dat de DS voor HUN HEN is :)

Slim nagedacht van de persboys van Nintendo. Ik ben wel benieuwd hoeveel "oudere gamers" in Nederland de DS op gaan pikken...
In ieder geval eentje. M'n moeder heeft momenteel een GBA SP, maar die DS Lite vond ze toch wel erg mooi (en de Nintendogs-puppies er schattig). :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120448

Zou iemand mij wat uitleg kunnen geven over het multiplayer systeem via wifi van MP:H?
ik heb nu al een aantal keer gespeeld via worldwide, alleen dat is alleen deathmatch. In de handleiding stond dat je die andere speelmodi alleen kunt doen met friends an rivals, dus ik heb daarna een aantal friendcodes uit de startpost gehaald, want het lijkt me super om met andere nederlanders een potje capture the flag ofzo te doen. Mijn vraag is nu, ik heb een aantal mensen toegevoegd alleen er komt maar geen available game bij friends and rivals. Doe ik iets verkeerd, of moet ik eerst geaccepteerd worden ofzo. Ik wil gewoon volledig gebruik kunnen maken van het multiplayer gedeelte en dat is met dat worldwide niet echt het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

Anoniem: 120448 schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 10:17:
. Ik wil gewoon volledig gebruik kunnen maken van het multiplayer gedeelte en dat is met dat worldwide niet echt het geval.
Als jij de mensen toevoegd moeten ze jou ook zelf toevoegen voordat het friends systeem werkt. Dan kan je alle modes spelen.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-07 15:41

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Ik heb dat probleem dus ook met MPH. Dan moet ik eerst friends zoeken om alle modes te spelen. Weet niet iemand een goede drukke chatbox waar spelers elkaar zoeken voor een MPH match? Geen slome forums waar je na een halvedag reply krijgt met de melding dat iemand met je wilt spelen. Helaas is de nintendo channel op t.net te rustig om een match te zoeken.

Dus gezocht een chatbox om tegen elkaar te spelen! :)

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DukeN schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 10:52:
Ik heb dat probleem dus ook met MPH. Dan moet ik eerst friends zoeken om alle modes te spelen. Weet niet iemand een goede drukke chatbox waar spelers elkaar zoeken voor een MPH match? Geen slome forums waar je na een halvedag reply krijgt met de melding dat iemand met je wilt spelen. Helaas is de nintendo channel op t.net te rustig om een match te zoeken.

ik had met die miljoenen users wel een wat drukkere online game gedoe verwacht.
dat het geen moeite zou moeten kosten om iemand van je eigen niveau te vinden.

is dat niet zo dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DukeN schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 10:52:

ik heb jou trouwens ook toegevoegd, mn friend code is 1546-9086-4424

Ik had dus een hele waslijst aan friend codes uit de startpost ingetikt, waar ik dus niks aan heb.
Jammer dat er geen systeem is, dat de andere een soort 'acceptatie' krijgt zodat het hele friendsgedoe wat soepeler verloopt. Wat als je 4 friends hebt schiet het natuurlijk niet op, je zal minstens 30 moeten hebben als je zo nu en dan - zonder het vantevoren af te spreken - eens ff lekker een potje te game. Want dat worldwide is eigenlijk waardeloos, wat overigens opzich best goed werkt. Misschien is het handig een topic aan te maken, waarin iedereen gewoon elkaar friend code overneemt, zodat je tenminste een redelijke lijst op kan bouwen en kan wifi gamen wanneer je maar wilt, want er zijn dat waarschijnlijk altijd wel een paar mensen online

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 120448 op 09-06-2006 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Trouwens wel grappig dat ik gisteren op de Belg zag dat er in een of ander nieuwsprogramma aandacht werd besteed aan Braintraining en ook vanochtend bij RTL Z kwam braintraining ter sprake, en even later lees ik de krant en daar stond ook al een artikel over braintraining! Nintendo is dus goed bezig als je het mij vraagt, want als je je product in een serieus nieuws medium weet te krijgen dan komt het dus wel onder de aandacht en zeker ook onder de aandacht van niet-gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599 schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 11:18:
[...]

ik had met die miljoenen users wel een wat drukkere online game gedoe verwacht.
dat het geen moeite zou moeten kosten om iemand van je eigen niveau te vinden.

is dat niet zo dan?
Het vinden van je eigen nivea werkt niet echt goed vind ik, meestal doe ik gewoon van 'any rank' anders loop je de kans een half uur te zitte wachten. Tuurlijk kan je zo ff snel een potje worldwide spelen waar je dus ingedeeld wordt bij onbekende gasten, maar het leukste is natuurlijk om ff serieus met aangepaste instellingen en andere speelmodi als standaard deathmatch te spelen, en dat zou je dan moeten doen via dat friends gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

-NMe- schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 19:07:
[...]

In dat geval is klopt je post niet helemaal aangezien de persoon boven je het juist met je eens is :P
apNia schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 01:16:
[...]

hahahahaha *luikje opent zich onder KeN*
Al met al zou je 't dus toch wel storend vinden toch KeN? Maar toegegeven is ben echt gehaaid er op dat m'n gadgets perfect zijn. Een dooie pixel zou me echt blind op staren :(
Hmm.. ja tuurlijk heb ik het liefst een flawless DS, maar goed, dat is niet het geval en ik wist vantevoren dat dat zou kunnen gebeuren. Zou vrij dom zijn om daar over achteraf te gaan lopen miepen, niet ? Plus dat het mij gelukkig niet zoveel kan schelen.
Tuurlijk kijk ik er af en toe (intro filmpjes / menu’s) naar en denk ik "jij.. hoort... daar..... niet.. nghhnnh" :p
Maar zodra ik in het spel zit overwint mijn spelvreugd’ het van mijn 'ergernis' _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-07 17:10

TdV

Captain N schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 18:39:
Hij is binnen en hij is inderdaad langs de douane geweest; om er een mooie stempel "vrij van belastingen" op te zetten; hij is verzonden als "software (GIFT)" twv 80 aus$. Pixelperfect en met brain training demo _/-\o_
Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.