Ik heb eens gelezen over een pokemon-game voor de ds en gba. Die voor de ds zat iets met blue in de naam, die voor de gba zat iets met red in de naam. Maar weet iemand wanneer hij uitkomt in amerika of europa? kon der namelijk zo snel niets over vinden.
Pokémon Mystery Dungeon: Blue Rescue Team. Maar de releasedatum is nog onbekend volgens ToTheGame.com.
Ik ga de ds ook alleen voor thuis gebruiken. Ik weet niet of je al een keer een gameboy hebt gehad? Het leuke van zo'n portable apparaat is dat je in bed, in de woonkamer etc. lekker je games kunt spelen en hopelijk binnenkort internetten.matsume schreef op maandag 29 mei 2006 @ 18:38:
Ik wil de DS dus vooral thuis gebruiken.
Maar is dat 't moete waard?(wel online kunnen)
Ik heb namelijk normaal/goede pc, waar ik nu veel op speel, maar weet niet of dan veel op de ds ga.
heeft iemand misschien zo'n situatie en wat die dacht toen die toch de DS ging/gaat kopen?
Ben trouwens benieuwd wanneer de opera browser in europa uitkomt en of dat wel de moeite waard is. Iemand enig idee?
Voor wie nog naar NYC gaat deze zomer 
Bron: Planet.nlCentral Park wordt draadloze oase
Behalve natuur, rust en concerten kunnen New Yorkers vanaf deze zomer ook genieten van gratis draadloos internet in het grootste park van Manhattan. Als alles ten minste op tijd gereed is.
Vaart erachter
Na jaren van besluiteloosheid zet het stadsbestuur van de Big Apple nu vaart achter het project om het park van 340 hectare te voorzien van draadloos internet. New Yorkers en toeristen in en rond het park moeten vanaf juli 2006 toegang hebben tot het draadloze netwerk.
Behalve in het prominente Central Park in Manhattan zijn ook gratis toegankelijke draadloze voorzieningen gepland in andere delen van New York, te weten het Prospect Park (Brooklyn), Van Cortlandt Park (Bronx) en het Flushing Meadows Park (Queens).
Private sector
Het wifi project in New York is uitbesteed aan de private sector, net als in San Francisco, waar Google en Earthlink een draadloos netwerk gaan aanleggen. In eerste instantie koos New York voor Verizon, maar die trok zich onverwachts terug. Het stadsbestuur heeft vervolgens een overeenkomst gesloten met een net gestart bedrijfje, Wi-Fi Salon.
Sindsdien werkt Wi-Fi Salon eigenaar Marshall Brown met man en macht om alle kabels en antennes te plaatsen en te testen. Of de deadline van juli gehaald wordt is echter de vraag. "Het wordt in ieder geval erg krap, we zullen zien of we het halen", aldus Brown bescheiden tegen de New York Times.
Geliefd
Maarliefst 25 miljoen mensen bezoeken Central Park elk jaar, vooral in de zomermaanden. Het lommerrijke gebied is een groene oase in de hectische 'urban jungle' van Manhattan. Het park is geliefd om te ontspannen, te picknicken, te wandelen of te rennen. En, als alles goed gaat, vanaf juli dus ook draadloos te surfen.
Veel New Yorkers kunnen niet wachten tot ze gratis kunnen surfen met hun laptops en PDA's, en hebben het heft in eigen handen genomen. Bryant Park en het zakendistrict van Lower Manhattan zijn al enkele jaren draadloos door particulier initiatief, vergelijkbaar met Wireless Leiden van eigen bodem. Het New Yorkse stadsbestuur heeft nu eindelijk ook het draadloze licht gezien.
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
DVDCrave heeft mijn ds-lite verzonden
Ik ben benieuwd of priority airmail vanuit australie net zo snel is als vanuit honkong... (max 5 dagen)
Ik ben benieuwd of priority airmail vanuit australie net zo snel is als vanuit honkong... (max 5 dagen)
Nou, gisteravond heb ik New Super Mario Bros besteld, hopelijk komt 'ie snel binnen 
Oei, e.e.a. werkt toch wel regiovrij hoop ik, want het betreft een geïmporteerde versie...
Ah
Hankey in "Het Nintendo DS Topic Deel 15"
Oei, e.e.a. werkt toch wel regiovrij hoop ik, want het betreft een geïmporteerde versie...
Ah
[ Voor 19% gewijzigd door CodeCaster op 30-05-2006 09:12 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf
Ja die werkt.CodeCaster schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 09:09:
Nou, gisteravond heb ik New Super Mario Bros besteld, hopelijk komt 'ie snel binnen
AhHankey in "Het Nintendo DS Topic Deel 15"
Mooi game, ik heb hem zelf ook. Nu nog ff een LITE ik haal gewoon een EU en dan lekker op vakantie!
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Krijg ik dalijk toch nog spijt....
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Hallo,
Moet ik per-se een Nintendo wifi-stick kopen voor internet play op dat DS'je? of kan ik gewoon altijd en overal elke Wifi verbinding gebruiken?
Moet ik per-se een Nintendo wifi-stick kopen voor internet play op dat DS'je? of kan ik gewoon altijd en overal elke Wifi verbinding gebruiken?
Etuuuuuh!
Als je geen probleem hebt met WEP in plaats van WPA kun je zonder die stick.Crypter schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 10:59:
Hallo,
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Anoniem: 128052
Wauw geweldig dat Wifi in het Central Park.
Mogen ze hier in het Westerpark in amsterdam ook wel doen
Mogen ze hier in het Westerpark in amsterdam ook wel doen

Buitenom de openingsposts kom ik hier op GoT vrijwel niets tegen van "Baten Kaitos DS". Ik ben nu met deze game op de GC bezig. Ik heb nog nooit zo gekluisterd aan de TV gezeten.
Voor de mensen die het niet kennen. Het is dus een Card-RPG. Je kunt een bepaald "deck" samenstellen met kaarten, en door die met je C-stick kaarten te selecteren, en een nummer te kiezen in de hoeken kun je combo's maken.
Werkelijk één van de beste cube-only games, maar wat echt heel mooi zou zijn is een nieuwe op de DS. Kaarten selecteren met de stylus zal wel erg fijn gaan.
Helaas geen release bekend terwijl er in 2004 al over "Baten Kaitos DS" gesproken is door Namco.
20*350ZO45°
Zit er bij jou ook de Brain Training demo bij?TdV schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 09:08:
DVDCrave heeft mijn ds-lite verzonden![]()
http://gonintendo.com/wp-...56015437_f950f63bef_o.jpg
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Waarschijnlijk hetzelfde verhaal als geldt voor Katamari DS, canned?Richard schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 22:32:
Helaas geen release bekend terwijl er in 2004 al over "Baten Kaitos DS" gesproken is door Namco.
Richard: haal aub heel snel die smerige Franse screencap weg
Geen idee; ik laat het wel weten als hij aankomt.Captain N schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 23:13:
[...]
Zit er bij jou ook de Brain Training demo bij?
http://gonintendo.com/wp-...56015437_f950f63bef_o.jpg
Ligt aan de game. Momenteel heb ik Brain Age, Tetris DS en NSMB liggen. Dan klok ik dagelijks wel uren ja!
Dagelijks, nu ik Animal Crossing en Yoshi's T&G speel (die laatste weer opgepakt van de week), en examens heb, speel ik meestal 's ochtends een half uur/3 kwartier AC en 's avonds nog een half uurtje-uur (ligt eraan wat er op TV isAnoniem: 129155 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 18:45:
Spelen jullie nu eigenlijk vaak per dag op je DS?
Maar met een game als Mario Bros zal het wel wat meer worden
Naast de DS lite is dit ook wel een leuke console:
http://craig.gp2x.de/review/GP2XReview.html

Ook GBA ondersteuning!
http://craig.gp2x.de/review/GP2XReview.html
Ook GBA ondersteuning!
[ Voor 20% gewijzigd door cc12 op 31-05-2006 20:10 ]
Emulatie werkt nooit zo lekker als "the real thing". 
Mijn vriendin heeft al een tijdje een DS, en dat ding is niet veilig voor mij als ze Yoshi niet opbergt.
Yoshi's T&G.Xrenity schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 19:57:
Dagelijks, nu ik Animal Crossing en Yoshi's T&G speel (die laatste weer opgepakt van de week)
CC12, wat een mega interessant ding zeg. Vooral die TV out en digitaal joystikje. Super handig.
Paar films mee nemen op je handheld en je kan hem zo ergens op een TV aansluiten. En gamen op je TV natuurlijk.
Ik heb er nooit bij stil gestaan, maar wat een gemis voor de DS en PSP zeg.
Ik denk als er Sony op dit ding had gestaan, dat dit ding echt ook heel bekend zou zijn. En ook hoge verkoopcijfers zou hebben.
Paar films mee nemen op je handheld en je kan hem zo ergens op een TV aansluiten. En gamen op je TV natuurlijk.
Ik denk als er Sony op dit ding had gestaan, dat dit ding echt ook heel bekend zou zijn. En ook hoge verkoopcijfers zou hebben.
[ Voor 19% gewijzigd door Turfschipper op 31-05-2006 21:00 ]
Ja stond gisteren op de voorpagina van tweakers toen ik het tegenkwam. Er is hier op GoT ook een topic erover. Eigenlijk een soort van portable linuxbak waarmee je een hoop kan doen.stalscu schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 20:59:
CC12, wat een mega interessant ding zeg. Vooral die TV out en digitaal joystikje. Super handig.
[ Voor 6% gewijzigd door cc12 op 31-05-2006 21:19 ]
Ik kwam net toevallig via een ander topic op het mega goede spel Dune 2.
Zou het mogelijk zijn dit spel speelklaar te krijgen voor je DS. Want het is best al een oud spel. Dus misschien kan de DS dit wel aan. (het moet natuurlijk wel aangepast worden voor de DS)
Of is dit een heel domme gedachte?
Zou het mogelijk zijn dit spel speelklaar te krijgen voor je DS. Want het is best al een oud spel. Dus misschien kan de DS dit wel aan. (het moet natuurlijk wel aangepast worden voor de DS)
Of is dit een heel domme gedachte?
[ Voor 10% gewijzigd door Turfschipper op 01-06-2006 05:40 ]
Ik denk niet dat Westwood/EA geïnteresseerd is in het maken van een port voor de DS, sowieso omdat een RTS niet geweldig speelbaar is zonder muis. Helemaal Dune 2 niet, waarin je nog elke unit apart opdrachten moet geven. 
Technisch gezien is het niet alleen haalbaar; het kan zelfs heel makkelijk, de specs van de DS zijn meer dan hoog genoeg. Het levert EA alleen waarschijnlijk niet veel op, omdat niemand een port niet echt met open armen ontvangen zal worden door mensen die niet diehard fan zijn van het spel. En zelfs die zullen niet zitten te wachten op een slecht bestuurbare variant van hun favoriete spel.
Ik geef het geen kans op de DS. Misschien dat het te draaien is op die GP2X die hierboven genoemd wordt. Als DOSBox daar een beetje lekker draait moet het kunnen.
Technisch gezien is het niet alleen haalbaar; het kan zelfs heel makkelijk, de specs van de DS zijn meer dan hoog genoeg. Het levert EA alleen waarschijnlijk niet veel op, omdat niemand een port niet echt met open armen ontvangen zal worden door mensen die niet diehard fan zijn van het spel. En zelfs die zullen niet zitten te wachten op een slecht bestuurbare variant van hun favoriete spel.
Ik geef het geen kans op de DS. Misschien dat het te draaien is op die GP2X die hierboven genoemd wordt. Als DOSBox daar een beetje lekker draait moet het kunnen.
Ook weer waar. Maar dan zie ik EA eerder een port maken van C&C 1 of RA 1 dan van Dune 2. De DS kan veel meer aan dan nodig is voor een spel als Dune 2.
En toch denk ik dat het heel goed mogenlijk moet zijn een RTS uit te brengen op de ds. bovensteb eeld het menu met gebouwtjes / mannetjes/ en tanks die je met de D-Pad moet selecteren. Onderste scherm gebruiken voor waar je met de Stylus de gebouwen die je hebt geselecteerd kan bouwen, en en om net als met een muis commando's te geven aan je leger 
EA, C&C DS graag!
EA, C&C DS graag!
Anoniem: 177985
Dune en C&C opzich wel leuk, maar eigenlijk is het enige wat ze moeten doen starcraft op de ds uitbrengen!
i.p.v. een poort zou een nieuwe dune op ds niet eens zo'n slecht plan zijn, omdat de naam tegenwoordig toch geen uitstraling meer heeft kan het voor EA toch niet veel kwaad te geen expirimenteren met de besturing.
en dan natuurlijk niet met iets aankomen als dune2000
En ik denk trouwens dat BK er opzich wel aankomt, ik zou geen reden weten waarom ze die game zouden gaan cancelen(zeker niet nu alles wat ze op de ds uitbrengen in japan goud word)
i.p.v. een poort zou een nieuwe dune op ds niet eens zo'n slecht plan zijn, omdat de naam tegenwoordig toch geen uitstraling meer heeft kan het voor EA toch niet veel kwaad te geen expirimenteren met de besturing.
en dan natuurlijk niet met iets aankomen als dune2000

En ik denk trouwens dat BK er opzich wel aankomt, ik zou geen reden weten waarom ze die game zouden gaan cancelen(zeker niet nu alles wat ze op de ds uitbrengen in japan goud word)
Is er eigenlijk al wat meer bekend over PES op de DS. Ik heb gezien dat hij speelbaar was op de E3, maar verder is er nog vrij weinig over te vinden. Dit is na NSMB toch wel de titel waar ik het meest naar uitkijk. Eindelijk goed handheld voetballen.
uhm...
Anoniem: 129155
Zoo nu je het zegt: PES op de NDS, al maakt het geen gebruik van de touchscreen dat maakt me al niet uit, als je maar heerlijk wat potjes kan spelen.. sweet!
Anoniem: 151447
Een homebrew RTS op de DS waarmee je ook online kunt is Touch of War. Heb nu weinig tijd dus je zult zelf even moeten googlen als je geinteresseerd bent
Je zou bij Dune (of een andere rts) toch makkelijk kunnen maken dat je met je stylus een cirkeltje zet om 1 unit (of een groep) om hem te selecteren.
Je zou ook op het touchsceen de opdrachten (bv aanvallen) kunnen zetten. Volgens mij kan je zo supersnel aan verschillende troepen orders geven. Sneller als met een muis lijkt me.
Je zou ook op het touchsceen de opdrachten (bv aanvallen) kunnen zetten. Volgens mij kan je zo supersnel aan verschillende troepen orders geven. Sneller als met een muis lijkt me.
[ Voor 9% gewijzigd door Turfschipper op 01-06-2006 21:35 ]
Is Lost Magic niet een beetje RTS-achtig?
Ik weet vrij weinig van het spel af, maar ik kan me zoiets herinneren.
Heeft iemand trouwens al een mening over het spel?
Ik kijk hier wel naar uit. Dit filmpje op first-touch.nl (een beetje wazig) is het laatste wat ik vond...Smoonshine schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 15:23:
Is er eigenlijk al wat meer bekend over PES op de DS. Ik heb gezien dat hij speelbaar was op de E3, maar verder is er nog vrij weinig over te vinden. Dit is na NSMB toch wel de titel waar ik het meest naar uitkijk. Eindelijk goed handheld voetballen.
http://www.first-touch.nl/text/text.php?id=1530
gisteren ff gespeeld, wat komt dat over als een goedkope RPG.. had er een nare nasmaak van.. check maar ff reviews, maar ik vond 't ruk... maar misschien daarvoor te kort gespeeld..Whut?! schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 22:08:
Is Lost Magic niet een beetje RTS-achtig?
Alle reviews die ik tot nu toe heb gelezen zijn lovend over Lost Magic in ieder geval.
Was wel van plan ’m eens te gaan proberen daardoor.
Hoe noos hè
Was wel van plan ’m eens te gaan proberen daardoor.
Hoe noos hè
Bij PES zie je op het onderste scherm de ''radar''. Daar lopen geen 22 mannekes. Bovendien komt die bal amper vooruit.
Ik vrees dat dit de eerste tegenvallende PES versie gaat worden.
[ Voor 8% gewijzigd door Turfschipper op 02-06-2006 01:53 ]
Aangezien ze verder nog geen informatie hebben vrijgegeven denk ik dat ze de E3 gebruikt hebben om wat meningen te verzamelen om het spel verder te tweaken. Ik denk dat konami het wel zal lukken om een goede DS port te maken. Die hebben tenminste niet zo'n "EA, snel even overzetten" instelling.stalscu schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 01:52:
Bij PES zie je op het onderste scherm de ''radar''. Daar lopen geen 22 mannekes. Bovendien komt die bal amper vooruit.
Als het toch niet wat wordt, dan denk ik dat we op de DS geen goed 3d voetbalspel zullen krijgen. Dan is er gewoon de hardware niet naar. Ik las laatst wat over die nieuwe Sensible Soccer, dat lijkt me ook wel een leuk spelletje voor op de DS.
uhm...
Lovend, waar dan?.KeN. schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 00:53:
Alle reviews die ik tot nu toe heb gelezen zijn lovend over Lost Magic in ieder geval.
Daar?90 out of 100
8.9 out of 10
84 out of 100
4.1 out of 5
8.2 out of 10
8 out of 10
8 out of 10
80 out of 100
8 out of 10
7.9 out of 10
7.3 out of 10
[ Voor 4% gewijzigd door Max|Burn op 02-06-2006 09:02 ]
Ahem de meningen zijn verdeeld
Zou het verstandig zijn een dsl te pre orderen ergens? en waar zou ik dat het beste kunnen doen(liefst een gewone winkel waar ik em kan ophalen)
AFAIK zijn de prijzen overal gelijk, dus ik denk niet dat het uitmaakt waar je hem preordert.
Bedenk wel dat dit slechts een demo versie was. Qua gameplay kan er zeker nog eea veranderen. Gamespot heeft de volgende review van de E3 over pes:stalscu schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 01:52:
"LOS ANGELES--One of our first ports of call when the doors of this year's Electronic Entertainment Expo opened this morning was Konami's booth in the South Hall. It was there that we had an opportunity to play the Nintendo DS version of Winning Eleven Pro Evolution Soccer 2007 for the first time, and although the game is clearly a ways from being finished, we were pleasantly surprised by just how much the game has in common with its home console counterparts.
All of the action in Winning Eleven Pro Evolution Soccer 2007 takes place on the DS's top screen, while the touch screen is used to display your team's current formation and to move your focus between aggressive play and defensive play on the fly. Other than that, the game controls and plays almost exactly like the home console versions, with the left and right shoulder buttons being used to feint/change player and sprint, respectively. The face buttons are all assigned to the usual functions, and we found that the directional pad performed its duties admirably.
Though we didn't get to check them out for ourselves on the show floor, Winning Eleven Pro Evolution Soccer 2007's wireless features have us pretty intrigued. According to Konami's handout on the game, the DS version will feature a gameplay mode in which winning matches will unlock new players that can then be added to your team or traded with friends.
Visually, Winning Eleven Pro Evolution Soccer 2007 on the Nintendo DS doesn't look nearly as polished as other games in the series at this point, but the players are well animated and the game certainly doesn't look bad. The demo version of the game was running a little slower than we'd like, with the ball sometimes appearing to hang in the air like a balloon, but if things are speed up in time for the game's launch Winning Eleven Pro Evolution Soccer 2007 could turn out very well indeed. We'll bring you more information on the game as soon as it becomes available. "
http://www.gamer.nl/doc/32811
Lijkt me bevestiging dat de Wii als DS download station zal werken!"Let's say your Wii is connected to the Internet in a mode that allows activation on a 24-hour basis," said Iwata. "This would allow Nintendo to send monthly promotional demos for the DS, during the night, to the Wii consoles in each household. Users would wake up each morning, find the LED lamp on their Wii flashing, and know that Nintendo has sent them something. They would then be able to download the promotional demo from their Wii's to their Nintendo DS's."
Ik heb vanmorgen New Super Mario Bros binnengekregen, en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben
Ik ben nu in World 2, je rent er aardig doorheen, maar om het helemaal uit te spelen (alle secrets en munten vinden) ben je nog wel even zoet.
Wel jammer dat die save-functie zo brak is, soms moet je 3 levels uitspelen voordat hij vraagt of je wilt saven...
Verder heerlijke minigames, pure fun, en vanavond ga ik met een vriend het Download Play-gedeelte checken.
Wel jammer dat die save-functie zo brak is, soms moet je 3 levels uitspelen voordat hij vraagt of je wilt saven...

Verder heerlijke minigames, pure fun, en vanavond ga ik met een vriend het Download Play-gedeelte checken.
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf
De DS verkopen in Japan afgelopen week waren echt schandalig..bijna 300.000 DS'en versus ongeveer 27.000 PSP
en 8 xboxenMaxBurn schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 21:48:
De DS verkopen in Japan afgelopen week waren echt schandalig..bijna 300.000 DS'en versus ongeveer 27.000 PSP
Achja, toch fijn dat de DS het zo goed doet. Ik las dat de DS nu al een tijdje meer units heeft verkocht dan de gamecube totaal. Dat vind ik toch wel erg netjes en snel
This space is occupied
Anoniem: 155599
maar wat is dan een fatsoenlijke? (voor de lite)-Sander schreef op zondag 28 mei 2006 @ 17:53:
[...]
Argh, laat dat niet waar zijn!
[...]
Het verschil is echt nihil wanneer je een fatsoenlijke screenprotector gebruikt.
voor de nokia n70 heb je een merk Brando dat wel goed schijnt te zijn.
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 02-06-2006 23:05 ]
Ik denk dat je aan die van InvisibleShield wel een erg goede hebt. Erg populair onder bezitters van iPods en andere MP3-spelers. Kijk de demo's op de site maar. Heb je wel een creditcard voor nodig, maar verzending is inbegrepen.
Ze hebben ook een Full body shield (inclusief protectors voor de displays), maar ik weet niet hoe erg de Lite krast.
Ze hebben ook een Full body shield (inclusief protectors voor de displays), maar ik weet niet hoe erg de Lite krast.
[ Voor 6% gewijzigd door Piggen op 03-06-2006 01:28 ]
gaat mij vooral om het scherm. Must-have iig bedankt voor de tip. die ga ik wss eerder halen dan de ds zelfMPmad schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 01:18:
Ik denk dat je aan die van InvisibleShield wel een erg goede hebt. Erg populair onder bezitters van iPods en andere MP3-spelers. Kijk de demo's op de site maar. Heb je wel een creditcard voor nodig, maar verzending is inbegrepen.
Ze hebben ook een Full body shield, maar ik weet niet hoe erg de Lite krast.
Je kan ook gewoon lief tegen je ds zijn. Ik heb alle project rubs en geen screen protectors en laat andere mensen ook ermee spelen en hij overleeft het gerust. Gewoon lief zijn tegen je schermpje.
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
ik ben ook lief voor mijn spullen. Alleen heb redelijk moeite met mate houden. Dus ik weet zeker dat ik als een gek ga lopen krassen op die ds.disjfa schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 01:22:
Je kan ook gewoon lief tegen je ds zijn. Ik heb alle project rubs en geen screen protectors en laat andere mensen ook ermee spelen en hij overleeft het gerust. Gewoon lief zijn tegen je schermpje.
+ik ben altijd lief voor mijn spullen. Alleen na 2 maanden is de liefde veranderd in onachtzaamheid ^_^
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 03-06-2006 01:24 ]
Ja en ik heb project rub. Dat is niet lief voor een schermpje. Maar hij overleeft het wel met gemak. Ik moet hem alleen weer een keer schoonmakenAnoniem: 155599 schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 01:23:
[...]
ik ben ook lief voor mijn spullen. Alleen heb redelijk moeite met mate houden. Dus ik weet zeker dat ik als een gek ga lopen krassen op die ds.
+ik ben altijd lief voor mijn spullen. Alleen na 2 maanden is de liefde veranderd in onachtzaamheid ^_^
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Better safe than sorry. Ik heb een P910i (MDA), en die heeft dus ook een touchscreen met pennetje. Ondanks dat ik best lief ben voor mijn hardware zitten er nu toch echt wat krassen op door overmatig gebruik. Voornamelijk door overmatig gebruik van een bepaald spel waar je vaak dezelfde beweging maakt overigens.
Ik ben ook altijd heel voorzichtig, maar had op een oude DS ook een mooie kras te pakken. Er hoeft maar even een vervelend stofje op je scherm te vallen, waar je vervolgens met je stylus overheen wrijft, en je hebt al een kras. Hori is een goed merkt voor DS screen protectors. Heb de mijne van Lik-sang, werkt als een trein
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Inderdaad voor de hori-screenprotectors gaan en zeker niet voor van die screenprotectors die eigenlijk voor iPod's/telefoons bedoeld zijn want die hebben geen touchscreen, een die voor een PDA bedoeld is moet wel weer kunnen wanneer je hem netjes op maat knipt.
http://www.shieldzone.com/item_description/NTNDSLS.html-Sander schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 08:17:
Inderdaad voor de hori-screenprotectors gaan en zeker niet voor van die screenprotectors die eigenlijk voor iPod's/telefoons bedoeld zijn want die hebben geen touchscreen, een die voor een PDA bedoeld is moet wel weer kunnen wanneer je hem netjes op maat knipt.
deze zijn dus van hori?
Mijn foto's op Flickr.
Alleen voor Hori gaan, is het beste
Anoniem: 139039
wat vinden jullie van deze aanbieding?
http://www.amazon.com/gp/...ng=UTF8&v=glance&n=468642
en hebben mensen ervaringen met amazon en doune gerlateerde zaken?
Amazon verstuurt geen elektronica naar NL. Dus vergeet het maar...Anoniem: 139039 schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 18:55:
wat vinden jullie van deze aanbieding?
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ik denk dat ik dan liever in Nederland zou bestellen. Krijg je meteen twee leukere games erbij.
Heb je alleen die case niet. Daartegenover staat wel dat je waarschijnlijk wat minder gezeur hebt in garantiezaken en dat je sowieso geen gezeur hebt met invoerrechten.
Welke rumble pack zit daarbij? Denk niet dat ze meteen het DS Lite pack hebben...-NMe- schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 19:11:
Ik denk dat ik dan liever in Nederland zou bestellen. Krijg je meteen twee leukere games erbij.Heb je alleen die case niet. Daartegenover staat wel dat je waarschijnlijk wat minder gezeur hebt in garantiezaken en dat je sowieso geen gezeur hebt met invoerrechten.
Het is de RP die bij Metroid Pinball geleverd wordt, en ik denk dat dat met een kans van 10 tegen 1 de gewone is. Niet dat dat zo erg uitmaakt, want die van de gewone DS past toch ook in de DSL? Hij steekt alleen wat uit.
Anoniem: 93354
Is er ook een plek in NL waar je die screenprotectors kan bestellen? lik-sang duurt altijd zo lang.
Ja er is in NL een website waar je die hori kan bestellen. Ik ben alleen de naam vergten. Volgens mij staat de naam ergens in 1 van de eerdere topics.
www.zuiderpark-computers.nl verkoopt hori screenprotecters. Ze hebben daar tevens value packs met een hori screenprotecter, rakuna stylus en een compact pouch.
jB
Bedankt voor de tip jongens! > ik heb ook alvast Hori screenprotectors besteld bij Lik-Sang 

Alleen heb ik zelf nog geen ervaring met Zuiderpark
Maar hier op GoT lijken de meningen positief; Goeie service e.d.?
Ik was van plan een DS Lite te gaan halen bij een e-plaza in de buurt maar ik woon in woerden dus opzich is het wel te doen om naar Den Haag te rijden voor Zuiderpark.
De "Big Game Edition" waar -NMe- hierboven naar linkte (= DS Lite + N.S.M.B. + Metroid Pinball) value-pack lijkt me ook wel watMandaloR321 schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 20:45:[...]Ze hebben daar tevens value packs met een hori screenprotecter, rakuna stylus en een compact pouch.
Alleen heb ik zelf nog geen ervaring met Zuiderpark

Ik was van plan een DS Lite te gaan halen bij een e-plaza in de buurt maar ik woon in woerden dus opzich is het wel te doen om naar Den Haag te rijden voor Zuiderpark.
Ik heb er wel is wat gekocht. Goeie Service, en goedkope prijzen. Alleen Import spellen zijn verschrikkelijk duur (Waren ze iniedergeval altijd)
Dat valt volgens mij wel mee. Ze lijken ongeveer 1-2 euro boven de Lik-Sangprijs te zitten, maar dat is wel te verwachten.Anoniem: 128052 schreef op zondag 04 juni 2006 @ 00:11:
Ik heb er wel is wat gekocht. Goeie Service, en goedkope prijzen. Alleen Import spellen zijn verschrikkelijk duur (Waren ze iniedergeval altijd)
Zal ik dan maar eens me ervaring met ze herhalen: 2 a 3 maal achter mekaar verdween het pakketje. Einde oefening.
De screenprotectors van Brando zijn anders ook erg goed (heb ze op m'n Palm en m'n camera zitten).
'Plakken' aan je scherm door statisch te zijn, dus ook geen kleverige troep mocht je ze er een keer af willen halen. Ze trekken alleen wel meer stof aan dan het oorspronkelijke schermpje.
Die zijn in principe wel via eBay te vinden, en ook op hun website (brando workshop).
'Plakken' aan je scherm door statisch te zijn, dus ook geen kleverige troep mocht je ze er een keer af willen halen. Ze trekken alleen wel meer stof aan dan het oorspronkelijke schermpje.
Die zijn in principe wel via eBay te vinden, en ook op hun website (brando workshop).
[ Voor 17% gewijzigd door Tarin op 04-06-2006 00:31 ]
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Oh ja ik zie nu dat hij al wat goedkoper is geworden met import. Hij wou nog wel is voor rond de 55 euro import spellen verkopen. Koop ik liever op ebay new en sealed voor meestal rond de 35 euro-NMe- schreef op zondag 04 juni 2006 @ 00:15:
[...]
Dat valt volgens mij wel mee. Ze lijken ongeveer 1-2 euro boven de Lik-Sangprijs te zitten, maar dat is wel te verwachten.

Zolang je geen GBA games koopt op Ebay die uit Hong Kong komen heb je grote kans dat je goed zit
Mijn foto's op Flickr.
Anoniem: 113087
Ben zelf zelfs meer tevreden over de Brando's dan de Hori's.Tarin shreef op zondag 04 juni 2006 @ 00:29:
De screenprotectors van Brando zijn anders ook erg goed (heb ze op m'n Palm en m'n camera zitten).
Gebruik nu Brando's op m'n PDA, PSP en SE P910i.
Heb die voor de Lite maandag besteld, en gister ontvangen.
Prima service.
Je hebt anders ook van die types die aangeven dat ze in Groot-Brittannie of in Nederland zitten, die ze eerst uit Azie laten overkomen en dan doorsturen. Maar die zijn er altijd toch snel uit te halen aan de hand van de boxart die ze gebruiken en andere kleine details(Lage prijs, geen afbeeldingen van het product zelf maar gewoon stock afbeeldingen, de beschrijving) Ik heb zelf ook wel eens een spel gekocht via eBay wat later een slechte kopie bleek te zijn(Batterij was binnen een jaar leeg, dus daar gingen mijn savegames)Captain N schreef op zondag 04 juni 2006 @ 11:52:
Zolang je geen GBA games koopt op Ebay die uit Hong Kong komen heb je grote kans dat je goed zit
Ik koop voor de zekerheid alleen 2dehands spellen op eBay, de rest haal ik gewoon in de winkel of via een andere betrouwbare bron.
Hmm ik koop alles bij zo een importwinkel op ebay voor de DS. Importmania heet hij dacht ik.
Ebay is perfect. Heb stuk of 4 ds import spellen voor rond de 35,- gekocht en elke keer heb ik ze gewoon de volgende dag al in huis. Gewoon goed de verkoop beschrijving lezen, en dan zieje vanzelf of het product in nederland aanwezig is.
Ebay is perfect, en heel goed te vertrouwen je moet alleen wel goed opletten.
Ebay is perfect. Heb stuk of 4 ds import spellen voor rond de 35,- gekocht en elke keer heb ik ze gewoon de volgende dag al in huis. Gewoon goed de verkoop beschrijving lezen, en dan zieje vanzelf of het product in nederland aanwezig is.
Ebay is perfect, en heel goed te vertrouwen je moet alleen wel goed opletten.
Het vertrouwen is helemaal afhankelijk van de verkoper natuurlijk. Of de koper. Ebay geeft wel wat extra druk om een transactie goed te laten verlopen, maar het blijft heel eenvoudig om de boel te belazeren voor zowel kopers als verkopers. (Vooral als koper overigens, lang leve Paypal
). Ik ben zelf nog nooit illegale Cube of DS games tegengekomen op Ebay, maar GBA games bij bosjes. Waar je overigens bij van die supergoedkope DS games mee moet uitkijken is de verzendkosten EN de verzekering. De meeste verkopers die DS games voor een habbekrats verkopen hebben namelijk verzekering (a een euro of 10) verplicht gesteld.

Mijn foto's op Flickr.
http://zuiderpark-compute...77_2137&products_id=80085MandaloR321 schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 20:45:
www.zuiderpark-computers.nl verkoopt hori screenprotecters. Ze hebben daar tevens value packs met een hori screenprotecter, rakuna stylus en een compact pouch.
ik snap deze vallue pack niet. als je alles los bestelt bij hun ben je 3euro goedkoper uit.
http://zuiderpark-compute..._result.php?keywords=hori
Is mij ook opgevallen, dan zetten ze een startprijs van 1 of 2 euro neer met 35 euro verzendkosten. Dit wordt gedaan om de eBay-kosten te omzeilen(Kosten worden berekend over de verkoopprijs, niet de verzendprijs) en is tegen de regels van eBay. Gebeurt trouwens niet alleen bij spellen, gisteren nog een veiling gezien met $64 verzendkosten(En $1 verkoopprijs) voor een Transformer. Zo'n dingen meldt ik meestal gelijk naar eBay, al was het maar omdat er toch veel mensen door misleid worden die denken lekker goedkoop iets te kunnen scoren.Captain N schreef op zondag 04 juni 2006 @ 12:59:Waar je overigens bij van die supergoedkope DS games mee moet uitkijken is de verzendkosten EN de verzekering. De meeste verkopers die DS games voor een habbekrats verkopen hebben namelijk verzekering (a een euro of 10) verplicht gesteld.
Ik heb nu inderdaad ook New SMB en Brain Age besteld bij zo'n gast die die verplichte verzekering heeft opgegeven. Erg irritant, maar ja... weer een leer voor de volgende keer, en uiteindelijk is het nog goedkoper dan in de winkel
Mijn foto's op Flickr.
Marketing.Anoniem: 155599 schreef op zondag 04 juni 2006 @ 13:05:
[...]
http://zuiderpark-compute...77_2137&products_id=80085
ik snap deze vallue pack niet. als je alles los bestelt bij hun ben je 3euro goedkoper uit.
http://zuiderpark-compute..._result.php?keywords=hori
[ Voor 94% gewijzigd door NMe op 04-06-2006 13:32 ]
Check deze live footage van de E3. 20 minuten gameplay van Zelda. Die game wordt echt te cool.
http://www.gfdata.de/archiv06-2006-gamefront/1745.html
http://www.gfdata.de/archiv06-2006-gamefront/1745.html
Tja, je weet dat die gast (Hans ofzo) niet de enige is die het pakketje aanraakt?MaxBurn schreef op zondag 04 juni 2006 @ 00:24:
Zal ik dan maar eens me ervaring met ze herhalen: 2 a 3 maal achter mekaar verdween het pakketje. Einde oefening.
Ik heb mij vandaag zeker een uur of 6 vermaakt met New Super Mario Bros, het is echt geweldig dat je de minigames via 'Download Play' kunt spelen
Kan er niet eens een DS-meeting georganiseerd worden?
Met bier of met een meeting?-NMe- schreef op maandag 05 juni 2006 @ 01:17:
Meeting klinkt goed. Als er maar bier is.Overigens zou ik daarmee wel wachten tot na 23 juni.
[ Voor 18% gewijzigd door CodeCaster op 05-06-2006 01:26 ]
Meeting klinkt goed. Als er maar bier is.
Overigens zou ik daarmee wel wachten tot na 23 juni.
Ik ga denk ik helaas te snel een ds lite aanschaffen. mijn geld snif...
maar ik denk ik koop eerst een game. Phoenix wright.
via budgetgaming zie ik de goedkoopste op 38.5E
Ik heb niet zo veel ervaring met buitenlandse winkels. enig idee waar ik deze game goedkoper kan vinden?
maar ik denk ik koop eerst een game. Phoenix wright.
via budgetgaming zie ik de goedkoopste op 38.5E
Ik heb niet zo veel ervaring met buitenlandse winkels. enig idee waar ik deze game goedkoper kan vinden?
Hier bijvoorbeeld?
Hoe besturen jullie eigenlijk Metroid prime hunters ? De stylus is nou niet bepaald bevorderend voor me handen. Ook dat duim ding is niks want het selecteren van iets werkt gewoon niet lekker.
thumb strap werkt perfect.blackraid3r schreef op maandag 05 juni 2006 @ 12:39:
Hoe besturen jullie eigenlijk Metroid prime hunters ? De stylus is nou niet bepaald bevorderend voor me handen. Ook dat duim ding is niks want het selecteren van iets werkt gewoon niet lekker.
Je moet wel proberen hem zoveel mogelijk op de top van je duim te doen en niet midden op je duim. je tikt namelijk dingen aan met het puntje van je duim als het goed is.
This space is occupied
Brainage
Ik heb nu ook de demo gespeeld en daar moet je de antwoorden van wat sommtjes opschrijven en dat zo vlug mogelijk. Ik kom echter niet onder de 15 seconden en dat is dan Train speed maar met die Sudoku haal ik wel Jet Speed met 4m 29s.
Wat is de minimum Jet Speed tijd voor die sommtjes
Is er overigens nog een snellere categorie aanduiding
Ik heb nu ook de demo gespeeld en daar moet je de antwoorden van wat sommtjes opschrijven en dat zo vlug mogelijk. Ik kom echter niet onder de 15 seconden en dat is dan Train speed maar met die Sudoku haal ik wel Jet Speed met 4m 29s.
Wat is de minimum Jet Speed tijd voor die sommtjes
Is er overigens nog een snellere categorie aanduiding
[ Voor 14% gewijzigd door seamus21 op 05-06-2006 14:33 ]
Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...
Is er toevallig ook al een goed schaakspel beschikbaar voor de DS? Zoiets als chessmaster voor de GBA maar dan met touch-screen ondersteuning?
Reageer dan niet

[ Voor 92% gewijzigd door Crash op 07-06-2006 21:55 ]
^^^
[ Voor 147% gewijzigd door Crash op 07-06-2006 21:55 ]
Zullen we nu weer lief doen tegen elkaar?
@ apNia
offtopic:
Heb je nog wat van je verzekering gehoord over die DS etc...
Heb je nog wat van je verzekering gehoord over die DS etc...
[ Voor 3% gewijzigd door S2S op 05-06-2006 17:00 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Dit topic is gesloten.