En waar zijn deze 'tasjes' te koop? ben namelijk ook op zoek naar een 'tasje' voor m'n DS lite en ik zie enkel 'tasjes' voor de DS3style schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:28:
Ik heb maar een baggy gekocht voor mijn witte lite:
[afbeelding]
Heb je ook een link naar een echte winkel? ik vind dat tasje er wel cool uit zien (alleen dan wel zwartjelbo schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 14:23:
[...]
Wow, GBP 0,01. Je betaald dus net GBP5,89 (€8,50). Lijkt mij een mooie deal
Zelf heb ik al een tasje, de Compact Pouch van Hori. Ideaal ding.
[afbeelding]
Het moet niet gekker worden... eerst zit iedereen de DS Lite te prijzen om de felheid en helderheid van de schermen, en nu zijn ze ineens weer TE fel zodat je er blind, scheel, of epileptisch van wordt.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
ik heb deze tasje gekocht van play asia. Best wel fijne tasje.

Multi Pouch DS Lite (white gray)
Hori

Hori
[ Voor 14% gewijzigd door fong06 op 28-06-2006 19:43 ]
Nee, want je kunt er meerdere vragen van maken. Hij zou misschien kunnen vragen of er een thumbstrap bestaat in de stijl van de DS Lite of dat de thumbstrap de stylus van de DS Lite is. Hij zou zelfs kunnen vragen wat een thumbstrap is, maar vanwege de slechte zinsopbouw is het absoluut niet duidelijk wat hij bedoeld. Ik wil die jongen best helpen, maar dan moet het eerst duidelijk zijn wat zijn vraag precies is.Dancing_Animal schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 19:10:
[...]
Alsof jij niet weet wat hij bedoelt.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Anoniem: 93354
Weet iemand nog een NL (online)shop waar je een carcharger en een hoesje kunt kopen? heb al bij zuiderpark zitten kijken maar daar moet alles nog binnen komen.
Dezelfde winkel als fong06 zijn Multi Pouch vandaan heeft, Play-Asia. Lijstje van alle Hori pouches bij Play-Asia.ixl85 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 19:29:
[...]
Heb je ook een link naar een echte winkel? ik vind dat tasje er wel cool uit zien (alleen dan wel zwart)
AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
fong06 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 19:43:
ik heb deze tasje gekocht van play asia. Best wel fijne tasje.
[afbeelding]
Hori
kunnen jullie de binnekant van die tasjes eens laten zien. t liefst met de lite erin...jelbo schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 19:54:
[...]
Dezelfde winkel als fong06 zijn Multi Pouch vandaan heeft, Play-Asia. Lijstje van alle Hori pouches bij Play-Asia.Lik-Sang heeft ze ook. Dat zijn eigenlijk wel de 2 grote/bekende online Aziatische bedrijven voor dit soort spul
PayPal werkt ideaal, vooral sinds ik (een jaar geleden) weet dat je geen creditcard nodig hebt om met PayPal te kunnen betalen.
ben eigk op zoek naar een official nintendo tasje. dat alleen de lite kan vervoeren.
[ Voor 5% gewijzigd door NoTimeRemains op 28-06-2006 23:53 ]
This is the Way.
hahahaha.. nee geen frequente.. maar ik weet wel hoe bloed-irritant het is
Dit topic is gesloten.