Het Nintendo DS Topic Deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 14.208 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

ligt het aan mij of kon je vroeger met de gameboy meer spellen samenspelen met zo'n link kabel.

tennis, doubledragon, tanks erg veel games.
en kom nou niet met download en play. want dat is niet meer als een demo samen spelen.
Download en play maar nep vind :)

Dat nieuwe topic word niks iig.
Is er dan iig iemand die wel zin heeft om de voorgestelde updates door andere users te verwerken?

Die jongen met die zwaaiarmen simpson ava lijkt mij.
anders open ik em morgen middag wel.

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 27-06-2006 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-05 07:11

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Als ik morgen geen nieuwe topic zie copy/paste ik deze gewoon (weer) 1115 posts is belachelijk.
Wat een onzin, dat ruleert. Maar goed, ik heb hier 19 games waarvan er een stuk of 15 multiplayer zijn. Valt wel mee dus.
en kom nou niet met download en play. want dat is niet meer als een demo samen spelen.
Ten eerste is dat niet helemaal waar, ten tweede kan je met bijna alle download play games OOK vol multiplayer spelen, mits je 2x de game hebt.
grote stempel
Ja, ALS ik speel doe ik dat ook.

[ Voor 99% gewijzigd door Max|Burn op 27-06-2006 22:33 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaxBurn schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 22:30:
Als ik morgen geen nieuwe topic zie copy/paste ik deze gewoon (weer) 1115 posts is belachelijk.
Tof
Ten eerste is dat niet helemaal waar, ten tweede kan je met bijna alle download play games OOK vol multiplayer spelen, mits je 2x de game hebt.
[...]
dus dan komt er extra spullie bij? :D 2 keer mario cartridge is ook meer dan alleen maar een paar levels elkaars sterren jatten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-05 09:36

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Anoniem: 155599 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 22:24:
ligt het aan mij of kon je vroeger met de gameboy meer spellen samenspelen met zo'n link kabel.

tennis, doubledragon, tanks erg veel games.
Maar je had ook twee kopiëen nodig van elk spel, wat niet bij de DS het geval is.
Hoezo is het nep? Bij sommige spellen is het inderdaad niet meer dan een demo, maar er zijn veel spellen waar je de volledige multiplayermode met twee DSsen kon spelen. Vanwege technische beperkingen(en dan met name de hoeveelheid geheugen in de DS) is het helaas niet mogelijk om bij alle spellen de volledige multiplayermode met één spel te spelen. In die spellen krijg je dan met één cartridge een beperkte multiplayermode of je moet één cartridge per speler kopen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:21
Vectrex Dude schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 22:03:
Een verzoekje, kan iemand een foto plaatsen van een DS lite scherm met een GBA spel erin? Dit speel je op het onderste scherm denk ik? Ziet dat er goed uit? Zijn de afmetingen van GBA scherm en DS scherm gelijk, krijg je balken?

Mijn zoontje heeft een GBA SP, en zijn vader (ik dus) wil wel sponsoren om over te gaan naar de DS lite (als zoonlief op bed ligt kan ik er mooi mee spelen). Hij heeft een paar GBA spellen die mee moeten naar de DS (Yoshi's Island o.a.), vandaar de vraag.
Afbeeldingslocatie: http://www.newskin.nl/meuk/gbadslite.jpg

Beetje brakke pic, maar het idee is duidelijk: dit is Castlevania Aria of Sorrow: op de normale DS best donker, op de lite op stand 3 van de 4 al enorm fel (wel wat minder fel en een stuk duidelijker dan op de pic, m'n camera overcompenseert nogal). Zoals je ziet heb je bij gba spellen een klein kader om je beeld, door de resolutie die iets lager is (240 * 160) dan die van de DS (256 * 192)...

Ik denk dat je zoontje erg blij zal zijn met een DS Lite iig :P...

Btw ik haalde net dus voor het eerst m'n gba slot cover van m'n DS Lite en het viel me op dat er een gewone GBA connector op dat ding zit. Heeft dat nog een bepaalde functie (geheugen oid) of is het gewoon loos (om em beter vast te laten zitten)?

[ Voor 13% gewijzigd door equationunequal op 27-06-2006 22:58 ]

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MetroidPrime schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 22:36:
[...]

Maar je had ook twee kopiëen nodig van elk spel, wat niet bij de DS het geval is.
nee maar is het nu zo dan dat als je 2kopieen hebt het dan wel kan?

zit net te denken. is het ene scherm feller als het andere? heb hem op donkerste stand staan volgens mij is het onderste scherm veel donkerder

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 27-06-2006 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

offtopic:
Een beetje offtopic, maar ik moet mijn ei toch even kwijt. Ik zie dit de laatste tijd steeds vaker (en irriteer me er een beetje aan), deze rare volgorde van zinsdelen, altijd in de "/ me"-achtige zinnen. Naar mijn weten is het dan nog steeds gebruikelijk de constructie verder gewoon te houden (afgezien van het feit dat het "vindt" moet zijn en het niet "Download en play" heet, maar dat terzijde). Dus:

* Captain N vindt Download Play stiekem best heel leuk!
of eventueel zonder jezelf te noemen, omdat dat er impliciet al in zit:
*vindt het stiekem best heel leuk!*

Is het achteraan zetten van het werkwoord gave PU/Gamekings-taal of zo? Of zijn jullie van nature Japanners die nog wat moeite hebben over te schakelen naar een SVO-taal (subject - verb - object)? Want de logica erachter ontgaat me volledig...

[ Voor 35% gewijzigd door Captain N op 27-06-2006 23:06 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

disjfa

be

Anoniem: 155599 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 22:54:
[...]

zit net te denken. is het ene scherm feller als het andere? heb hem op donkerste stand staan volgens mij is het onderste scherm veel donkerder
Ben je nou elke keer het wiel aan het uitvinden en vraag je elk algemeen feit je jezelf nog een keer af. Tuurlijk kan je spellen met 2 cardriges spelen. Dat scheelt weer downloaden. Alleen kan dat niet met gba spellen.

Verder nee.

En download & play rocks alles. Klaar.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Captain N schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 23:01:
[...]

offtopic:
Een beetje offtopic, maar ik moet mijn ei toch even kwijt. Ik zie dit de laatste tijd steeds vaker (en irriteer me er een beetje aan), deze rare volgorde van zinsdelen, altijd in de "/ me"-achtige zinnen. Naar mijn weten is het dan nog steeds gebruikelijk de constructie verder gewoon te houden (afgezien van het feit dat het "vindt" moet zijn en het niet "Download en play" heet, maar dat terzijde). Dus:

* Captain N vindt Download Play stiekem best heel leuk!
of eventueel zonder jezelf te noemen, omdat dat er impliciet al in zit:
*vindt het stiekem best heel leuk!*

Is het achteraan zetten van het werkwoord gave PU/Gamekings-taal of zo? Of zijn jullie van nature Japanners die nog wat moeite hebben over te schakelen naar een SVO-taal (subject - verb - object)? Want de logica erachter ontgaat me volledig...
als ik forum dan verlies ik meteen hersencellen. wat af en toe uit mijn zinsconstructie blijkt. :)
disjfa schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 23:08:
[...]

Ben je nou elke keer het wiel aan het uitvinden en vraag je elk algemeen feit je jezelf nog een keer af. Tuurlijk kan je spellen met 2 cardriges spelen. Dat scheelt weer downloaden. Alleen kan dat niet met gba spellen.

Verder nee.

En download & play rocks alles. Klaar.
:) euh okee. 2cartridges scheelt downloaden en dat is alles. check. Jammer :P

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 27-06-2006 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Anoniem: 155599 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 23:28:
[...]
Aals ik aan het forum-en, dan verlies ik meteen hersencellen. Wwat af en toe uit mijn zinsconstructie blijkt. :)
Let er dan een beetje op. Dat helpt jouw. Dat helpt ons. En dan is iedereen blij. Als je dan ook nog eens leest en een eigen mening cre-eert dan hoef je ook niet over elk klein puntje een nieuwe reactie te posten :)
[...]
:) euh okee. 2cartridges scheelt downloaden en dat is alles. check. Jammer :P
Als jij 30 seconden tot een minuutje downloaden erger vind dan 35 euro extra uitgeven dan doe je dat toch 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door disjfa op 27-06-2006 23:33 ]

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

disjfa schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 23:32:
[...]

Let er dan een beetje op. Dat helpt jouw. Dat helpt ons. En dan is iedereen blij. Als je dan ook nog eens leest en een eigen mening cre-eert dan hoef je ook niet over elk klein puntje een nieuwe reactie te posten :)
Moet ik nou ook nog hoofdletters gaan gebruiken aan het begin van elke zin. He toch.
Als jij 30 seconden tot een minuutje downloaden erger vind dan 35 euro extra uitgeven dan doe je dat toch 8)7
Daar begrijp je me verkeerd. Ik had gehoopt dat er een extra dimensie aan het multiplayer spel zou worden gegeven. Dat omdat je allebei de cartridges hebt je niet beperkt word door het download gebeuren en dat je bijvoorbeeld het spel samen kan uit gaan spelen. oid.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 27-06-2006 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

als ik forum dan verlies ik meteen hersencellen. wat af en toe uit mijn zinsconstructie blijkt. :)
Jij niet alleen bent. Ik het bij nog meer mensen in dit topic zie. Vandaar dat ik mij of er een reden voor was afvroeg. Ik er niet op komen om het werkwoord achteraan te zetten iig zou. ;)

Die FF3 screens zien er ook weer erg gelikt uit :9 Ik kan niet wachten om de tijd in de trein daarmee op te vullen! :D Ik heb trouwens Tetris Battle Gaiden gekocht voor de Super Famicom. Zou wel leuk zijn als die ook voor de DS uit kwam. Het is Tetris, maar dan met aanvallen, zoals het kopiëren of omwisselen van elkaars scherm en nog vele andere gekke dingen. :)
Anoniem: 155599 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 23:40:
Daar begrijp je me verkeerd. Ik had gehoopt dat er een extra dimensie aan het multiplayer spel zou worden gegeven. Dat omdat je allebei de cartridges hebt je niet beperkt word door het download gebeuren en dat je bijvoorbeeld het spel samen kan uit gaan spelen. oid.
Dat klopt ook. Met twee cartridges kun je meestal meer dan met een. Maar daarom is het toch meestal wel erg leuk om ook met maar een cartridge toch te kunnen multiplayeren. :)

[ Voor 27% gewijzigd door Captain N op 27-06-2006 23:43 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Weet iemand nog wat van dat ninja achtige spel op de DS? In Japan is de game geloof ik al uit en het zag er best vet uit maar ik ben de naam vergeten en weet niet of ie nou ook naar het westen kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Anoniem: 155599 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 22:54:
[...]

Bij sommige spellen wel, ja.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Captain N schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 23:42:
[...]

Jij niet alleen bent. Ik het bij nog meer mensen in dit topic zie. Vandaar dat ik mij of er een reden voor was afvroeg. Ik er niet op komen om het werkwoord achteraan te zetten iig zou. ;)
offtopic:
Ik fok ook. Dus daar kan het ook aan liggen. Hoewel ik niet meedoe aan het :R en :') gebeuren. Pik je af en toe het niveau toch op.
Het is ook een soort van neandertaler-speak. Als je hersens werken als dat van een tienjarige (je bent moe of netwat) dan gebeurt zoiets sneller. Maar na een flink partijtje scolding ben ik er weer bij hoor.
Die FF3 screens zien er ook weer erg gelikt uit :9 Ik kan niet wachten om de tijd in de trein daarmee op te vullen! :D Ik heb trouwens Tetris Battle Gaiden gekocht voor de Super Famicom. Zou wel leuk zijn als die ook voor de DS uit kwam. Het is Tetris, maar dan met aanvallen, zoals het kopiëren of omwisselen van elkaars scherm en nog vele andere gekke dingen. :)
FF3 vind ik ook erg interessant geworden toen ik erachter kwam dat het geen FF VI was.
En er zijn volgens mij zat tetris kloons mss nog niet voor de DS maar die koe gaan ze vast een keer melken.
Dat klopt ook. Met twee cartridges kun je meestal meer dan met een. Maar daarom is het toch meestal wel erg leuk om ook met maar een cartridge toch te kunnen multiplayeren. :)
Dus je kunt soms toch meer als met 1cartridge? Mooizo :)
Anoniem: 93354 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 23:50:
Weet iemand nog wat van dat ninja achtige spel op de DS? In Japan is de game geloof ik al uit en het zag er best vet uit maar ik ben de naam vergeten en weet niet of ie nou ook naar het westen kwam.
Ik denk naruto.

anders mss dragon ball? of bleach. of iets anders :)

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 27-06-2006 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Laatst online: 24-05 07:26

Twhomp

Stayin' Alive

Deddiekoel schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:30:
[...]
zit al bijna op de 13000 (en dan heb ik redelijk wat Nintendo games geimporteerd....)
Hoe kom je aan al die sterren? Is dat alleen van hardware gekocht hebben? Of van elke dag naar die site gaan?

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Twhomp schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 01:16:
[...]

Hoe kom je aan al die sterren? Is dat alleen van hardware gekocht hebben? Of van elke dag naar die site gaan?
Ik neem aan dat het een combinatie van hardware, software en site bezoek is. Vooral het aantal sterren dat je op de Nintendo site kan krijgen moet je niet onderschatten, ik heb zelf al meer dan 5000 sterren opgespaard alleen al door het bezoeken van de site. Je kunt ook nog een hoop sterren verdienen met enquetes en door de Nintendo website met kerst te bezoeken. Het totaal aantal sterren dat ik zelf verdiend heb is momenteel 19665(maar helaas heb ik daar nog maar ongeveer 2000 van over).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-05 20:07
ik heb die eikels net gemaild... ze hebben al mn sterren weg gegooit behalve metroid die ik ergens in 2003 kocht :(

Ik wil morgen nm een zwarte DS kopen... vandaag dat ik inlogde...
Met advance wars... goed idee of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-05 22:25
Die gaat blind aangeschaft worden :) Lekker relaxed op de bank/in bed RPG'en.. wat wil je nog meer :D

Hopelijk begin volgende week NSMB binnen :) Can't wait!

[ Voor 13% gewijzigd door Mitt3nz op 28-06-2006 02:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-05 07:11

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Dus je kunt soms toch meer als met 1cartridge? Mooizo :)
Nee je kan bijna altijd meer dan met 1 cartridge. Overigens heb ik van de week lekker single cart tetris gespeeld tegen me ma.

[ Voor 25% gewijzigd door Max|Burn op 28-06-2006 06:44 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 24-05 22:42
Ik zit er een beetje aan te denken om een Supercard te kopen, maar kun je dan nog online spelen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Gisteren al bijna een DS Lite gekocht, maar ze hadden maar 1 witte waarvan de verpakking niet helemaal dicht zat, dus dat vertrouwde ik niet en wil toch geen zwarte hebben. Heb al wel 2 games gekocht (Project Rub en een puzzelgame, waren beide 7 euro per stuk) dus ik moet er nu snel eentje hebben :)

Vandaag gaat het er hopelijk wel van komen, maar ik vroeg me af hoe het zit met koptelefoon, is die er direct op aan te sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaxBurn schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 06:43:
[...]
Nee je kan bijna altijd meer dan met 1 cartridge. Overigens heb ik van de week lekker single cart tetris gespeeld tegen me ma.
ben je alweer/nog steeds wakker?
Nieuw topic dan maar vlammende max?

En tegen je moeder :o (ik heb mijn ma trouwens ook aan de DS weten te klinken. Super tof. ze moet niks hebben van video-recorders, afstandsbedieningen duren ook een eeuw voordat ze die doorheeft. En nu zit ze doodleuk cijfers te tekenen op mijn uber gameboy :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ECiftci schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 09:42:
Ik zit er een beetje aan te denken om een Supercard te kopen, maar kun je dan nog online spelen??
Geen idee. Lijkt mij de meest ideale manier om je product te beschermen tegen kopieeren. Gewoon een online key bij elke game leveren.
Walkman schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 09:42:
Gisteren al bijna een DS Lite gekocht, maar ze hadden maar 1 witte waarvan de verpakking niet helemaal dicht zat, dus dat vertrouwde ik niet en wil toch geen zwarte hebben. Heb al wel 2 games gekocht (Project Rub en een puzzelgame, waren beide 7 euro per stuk) dus ik moet er nu snel eentje hebben :)

Vandaag gaat het er hopelijk wel van komen, maar ik vroeg me af hoe het zit met koptelefoon, is die er direct op aan te sluiten?
goede 2dehandse deal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 24-05 22:42
Anoniem: 155599 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 09:47:
[...]

Geen idee. Lijkt mij de meest ideale manier om je product te beschermen tegen kopieeren. Gewoon een online key bij elke game leveren.
Ik heb metriod Prime Hunter en daar zit geen key bij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Nope, gewoon in de winkel. Ze verkochten 3 spellen voor die prijs...Project Rub, Pokemon Dash en dat puzzelspel (waar ik op het moment de naam van kwijt ben)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoke
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:33

Smoke

Maverick Reploid

Walkman schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 09:57:
[...]

Nope, gewoon in de winkel. Ze verkochten 3 spellen voor die prijs...Project Rub, Pokemon Dash en dat puzzelspel (waar ik op het moment de naam van kwijt ben)....
Meteos, Polarium of toch een ander? Meteos is in ieder geval fantastisch, Polarium vond ik iets minder maar is evengoed nog leuk, alleen wat aan de korte kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Het was inderdaad Polarium....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk naruto.

anders mss dragon ball? of bleach. of iets anders
Nee het was niks anime based. Het was een soort beetje schuin top down 3d hack n slash achtig iets. Tenchei nogwat ofzo kwam erin voor dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151447

ECiftci schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 09:42:
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ECiftci schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 09:55:
[...]

Ik heb metriod Prime Hunter en daar zit geen key bij....
Dat het mij een briljant plan lijkt, wil meestal zeggen dat de rest er geen heil in ziet. :)

+ er zijn maar +/-6 online spellen. dus dat plan zou niet werken

---
DS Lite Goes Pink
Just in time for the cooking game.

by Anoop Gantayat
June 27, 2006 - It's not as if the DS Lite has seen a slowdown or anything over in Japan, but Nintendo is still coming up with new promotions to help sell the hardware to an even greater audience. A trusted retailer blog over Japan has let slip first details on the latest tactic: a pink DS Lite.

According to the blog, Nintendo will release a pink colored system on 7/20. This coincides nicely with the release of the new Touch Generations cooking game, Shaberu! DS Oryouri Navi. Given that girls like pink and just love to cook, this seems to be the perfect pairing.

We'll be back with pictures once Nintendo makes this news official.
http://ds.ign.com/articles/715/715133p1.html

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 28-06-2006 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-05 14:39

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Confirmed, met Supercard kan je gewoon online spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schalkie
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Schalkie

mac enzo.

Anoniem: 93354 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 10:17:
[...]

Nee het was niks anime based. Het was een soort beetje schuin top down 3d hack n slash achtig iets. Tenchei nogwat ofzo kwam erin voor dacht ik.
Ik gok op Tenchu DS(Tenchu: Dark Secret/Shadow).
http://media.ds.ign.com/media/761/761625/imgs_1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Nu online

jOzh

Sweet dude!

Ik heb bij Bart Smit een DS lite + NSMB besteld en zag net bij de status van m'n bestelling 'verstuurd' staan. Ben benieuwd of dit alleen om de DS Lite gaat of dat NSMB ook direct meegestuurd is!

[ Voor 10% gewijzigd door jOzh op 28-06-2006 10:43 ]

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

goeie ratings iig :) 6.0user 4.8 press. 1 press rating

http://www.gamebrink.com/..._Dark_Shadow-reviews.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
jOzh schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 10:42:
Ik heb bij Bart Smit een DS lite + NSMB besteld en zag net bij de status van m'n bestelling 'verstuurd' staan. Ben benieuwd of dit alleen om de DS Lite gaat of dat NSMB ook direct meegestuurd is!
Ik had er al zoveel over gehoord dat ik al dacht dat hij uit was, ik was gisteren dan ook verbaasd om te horen dat dat nog niet het geval was. Ik hoop wel dat hij er deze week is, zou perfect zijn als ik m'n lite gekocht heb....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand al vnc op zijn ds-lite gekregen?
ik las ergens op de frontpage dat dat kon :)

--
ff google
ziet er tof uit. inclusief sudoku style inzoomen
Afbeeldingslocatie: http://i78.photobucket.com/albums/j92/outcast_within/pointyremote.jpg

het ziet er ingewikkeld uit iig
http://www.1emulation.com/forums/index.php?showtopic=16861
http://www.1emulation.com/forums/index.php?showtopic=16859
http://forums.maxconsole....d.php?p=130707#post130707

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 28-06-2006 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Walkman schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 09:57:
[...]
Welke winkel was dat?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Laatst online: 24-05 07:26

Twhomp

Stayin' Alive

Ja idd, Polarium voor 7 pop is geen slechte deal.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Mediamarkt Alexander....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Anoniem: 155599 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:15:
Heeft iemand al vnc op zijn ds-lite gekregen?
ik las ergens op de frontpage dat dat kon :)

--
ff google
ziet er tof uit. inclusief sudoku style inzoomen
[afbeelding]

het ziet er ingewikkeld uit iig
http://www.1emulation.com/forums/index.php?showtopic=16861
http://www.1emulation.com/forums/index.php?showtopic=16859
http://forums.maxconsole....d.php?p=130707#post130707
verse shit op zich, want dan kan je bijv WoW op je DS spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

apNia schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:33:
[...]

verse shit op zich, want dan kan je bijv WoW op je DS spelen ;)
and thats it, it'll look awfull, but it works....
press A to use a zoomed view of the screen
press B to se the gral view of the screen
---

nah als het een beetje lijkt als vnc op mijn n70 :(. gaat het heeel schokkerig.

iemand een idee van hoe snel het ongeveer gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jammer, het leek mij wel een leuke game toen ik het voor het eerst zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149371

jOzh schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 10:42:
Ik heb 'm ook besteld, zondag al de 25e, bij mij staat ook verstuurd, gisteren al... Misschien krijg ik 'm dus vandaag, maar misschien pas als mario uitkomt :'( ofniet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-05 19:47

Piggen

Lekker bakkie

Op de site van Foregames in Tilburg staat in ieder geval dat hij vanaf vandaag al te koop is daar, dus wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 173077

Walkman schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 09:42:
Ja, kan je gewoon aansluiten.

Vreemd, er is mij vorig jaar in een winkel verteld dat het niet kon, ik vroeg het deze keer toen ik mn DS Lite gehaald heb hoe dat zat, en ze vertelden me dat ik een speciale koptelefoon moest kopen.
Toen ik op de site van Nintendo keek, las ik dat het gewoon kon.
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-05 10:11

NetAmp

"for indoor use only"

Ja je kan gewoon een normale hoofdtelefoon aansluiten. Naast het 'mini-jack' plug gat zit nog een extra aansluiting voor een microfoon, maar die hoef je natuurlijk niet te gebruiken. Die aansluiting is voor apart verkrijgbare hoofdtelefoons zoals de Communicator headset van Datel. (zie: extra brede plug aan de kabel)
Afbeeldingslocatie: http://www.gamersnet.nl/images/nieuws/2006/1145634325/dateldsheadset.jpg
Je kan dan zo'n microfoon gebruiken in plaats van te praten in de ingebouwde microfoon van je DS. (zodat je niet meer voorover hoeft te hangen). Ik heb trouwens nog geen officiële Nintendo headsets gezien, tot nu toe alleen o.a. deze '3rd-party' van Datel.
edit: bij game247.nl waar jelbo me net op wees, hebben ze er ook eentje van Big Ben, Stereo Earphone with Integrated Microphone NDS

[ Voor 15% gewijzigd door NetAmp op 28-06-2006 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp

NetAmp

"for indoor use only"

Anoniem: 155599 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:15:
Heeft iemand al vnc op zijn ds-lite gekregen? [...]
Ziet er tof uit ja! :)
Lijkt me wel leuk om eens wat van die dingen (homebrew software) te proberen, maar ik heb weinig zin om m'n mooie nieuwe DS Lite te flashen :?
Misschien lukt het met een Max Media Launcher (NoPass) en mijn GBA Flash Cart. Eens kijken of MediaMarkt die Max Media kaartjes gaat verkopen... Heb 'm alleen nog maar bij Zuiderpark gezien voor 20 euro. Of heeft iemand een betere optie/suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Kan ik wel inkomen ja.. Ik heb net deze besteld: (om te flashen)

Afbeeldingslocatie: http://eng.supercard.cn/images/superkey.jpg
SuperKey for the Nintendo DS and DS Lite is the perfect solution for accessing DS media from any GBA flash storage device. Simply snap in the SuperKey cartridge, and that's it! Media, freeware, executables and other files stored on your flash card can be launched. The Flash Cart revolutionised the GBA home brew scene, and with SuperKey, it will do for the DS too.

SuperKey is compatible with most types of flash cards including SuperCard, M3 and NEO.

Feature:

. Access media from any GBA flash storage device
. Use home brew GBA software on your DS
. Plug-and-play ease of use
. Compatible with most types of flash card
. Original Size
. NDS, NDSL and IDS support
. Sleep mode support
. Whitout any flashing of firmware. Without any setting. Just plug any play with SuperCard.
. The best and best partner of SuperCard, not like SuperPass. SuperKey do not need to turn off and turn on NDS any more.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-05 08:22

jelbo

Hij doet het niet!

NetAmp schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 12:33:
[...]

Lijkt me wel leuk om eens wat van die dingen (homebrew software) te proberen, maar ik heb weinig zin om m'n mooie nieuwe DS Lite te flashen :?
Misschien lukt het met een Max Media Launcher (NoPass) en mijn GBA Flash Cart. Eens kijken of MediaMarkt die Max Media kaartjes gaat verkopen... Heb 'm alleen nog maar bij Zuiderpark gezien voor 20 euro. Of heeft iemand een betere optie/suggestie?
Die MML is wel de beste optie als je niet wilt flashen. Hoewel, er bestaan ook andere NoPass cartridges die bijvoorbeeld de sleep mode bug oplossen of zelfs ruimte bieden voor savegames. Je GBA flashcart zou moeten werken, hoewel de mijne (een ouwe) niet werkt :P Game247 verkoopt de MML ook, en die is een stuk voordeliger met de verzendkosten. :)

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp

NetAmp

"for indoor use only"

@ .KeN. & jelbo, thanks :-)
MML heeft inderdaad die 'sleep mode bug' 8)7 De SuperKey werkt dan wellicht beter.
Ik heb de EZF Advance GBA flashcart (die werkt met een USB<->GBA kabel). Als ik zo'n NoPass heb kan ik later altijd nog kiezen om te flashen (al was het maar voor een "restore" mogelijkheid, zodat ik minder hoef op te passen met corrupte/buggy homebrew apps) dus het lijkt me sowieso een goede aankoop :) Bedankt voor de tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

Nu snap ik eindelijk waarom ze in Japan zoiets als nintendogs zouden maken en waarom het daar zo enorm goed verkoopt...

Wie gisteren 'koppen' gezien heeft op 'één', (BE) weet wat ik bedoel.

Slechts één adres voor dergelijke toestanden: Japan :)

(OMG, bende weirdo's :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Anoniem: 131051 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:17:
Nu snap ik eindelijk waarom ze in Japan zoiets als nintendogs zouden maken en waarom het daar zo enorm goed verkoopt...
En daarom verkoopt dat spel hier en in amerika ook verdomd goed. Zijn wij dan ook weirdo's :? :P

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:42
Weet iemand zo of NSMB al bij de Mediamarkt te koop is ? Misschien zelfs iemand die weet of ie Groningen bij de Mediamarkt te koop is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

KeN >> van waar en voor hoeveel? moet er ook een hebben zo voor m'n DS Lite...

[ Voor 49% gewijzigd door apNia op 28-06-2006 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

enzoronald schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:20:
Weet iemand zo of NSMB al bij de Mediamarkt te koop is ? Misschien zelfs iemand die weet of ie Groningen bij de Mediamarkt te koop is ?
Media Markt Groningen
Westerhaven 48-50
9718 AC Groningen

Telefoon: 050 3172800

idd alle japanners zijn zo...

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 28-06-2006 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-05 10:24

3style

...

Ik heb maar een baggy gekocht voor mijn witte lite:

Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y5/cyk987654321/64a2b623.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door 3style op 28-06-2006 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NetAmp schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 12:33:
[...]

[/small]
Geen idee. Er zijn inmiddels zo veel producten. sommige moeten er boven in. andere weer onderin.
dan heb je nog passkey's, verschillende geheugenkaarten. Sommige werken op bits sommige met bites. wat acht keer scheelt oid. Dan hebben sommige updates nodig en andere weer niet. En soms moet je in de weer met een tandestoker en heb je het risico dat je een baksteen krijgt.

Ik (Outcast_within) kan door de bomen het bos niet meer zien.
--
3style schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:28:

[afbeelding]
Die is mooi! Welke winkel en voor hoeveel?

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 28-06-2006 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-05 10:24

3style

...

Anoniem: 155599 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:29:
[...]

Geen idee. Er zijn inmiddels zo veel producten. sommige moeten er boven in. andere weer onderin.
dan heb je nog passkey's, verschillende geheugenkaarten. Sommige werken op bits sommige met bites. wat acht keer scheelt oid. Dan hebben sommige updates nodig en andere weer niet. En soms moet je in de weer met een tandestoker en heb je het risico dat je een baksteen krijgt.

Ik (Outcast_within) kan door de bomen het bos niet meer zien.
--

[...]

Die is mooi! Welke winkel en voor hoeveel?
Ebay:

http://cgi.ebay.nl/Ninten...ZWD2VQQrdZ1QQcmdZViewItem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149371 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:50:
[...]

Ik heb 'm ook besteld, zondag al de 25e, bij mij staat ook verstuurd, gisteren al... Misschien krijg ik 'm dus vandaag, maar misschien pas als mario uitkomt :'( ofniet?
heb ze gebeld, en ik ontvang* 'm niet vandaag, sowieso vrijdag (30e) en misschien morgen...

* 't gaat over de aanbieding ds lite + NSMB voor 175 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Wow, GBP 0,01. Je betaald dus net GBP5,89 (€8,50). Lijkt mij een mooie deal :o

Zelf heb ik al een tasje, de Compact Pouch van Hori. Ideaal ding.
Afbeeldingslocatie: http://img387.imageshack.us/img387/6581/ndshoricpouchliteblack2xv.jpg

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Anoniem: 149371 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 14:09:
[...]

heb ze gebeld, en ik ontvang* 'm niet vandaag, sowieso vrijdag (30e) en misschien morgen...

* 't gaat over de aanbieding ds lite + NSMB voor 175 euro
Nintendo wil niet dat je hem voor vrijdag krijgt, maar ik zou het echt niet vreemd vinden als je hem vandaag al hebt. Alz ze hem gisteren verzonden hebben, duurt het echt geen 3 dagen voordat hij bij jouw thuis bezorgd wordt. Ik heb twee weken terug de DS Lite besteld bij Bart Smit en daar werd toen ook van gezegd dat je hem pas op de releasedatum thuis kreeg. Hij was echter op dinsdag al verzonden en werd op woensdag bezorgd. Ik heb al wat vaker bij Bart Smit wat gereserveerd en dan is het steeds hetzelfde verhaal, ze zeggen dat je iets vrijdag krijgt, versturen het de dinsdag daarvoor al en je ontvangt het dan woensdag.

offtopic:
Volgens mij gebruik je het woord "sowieso" verkeerd.

[ Voor 13% gewijzigd door MetroidPrime op 28-06-2006 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik heb koppen niet gezien.. care to share ? ;)
apNia schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:23:
KeN >> van waar en voor hoeveel? moet er ook een hebben zo voor m'n DS Lite...
Dude @ eBay.. echter kreeg ik gisteren opeens een mailtje van eBay dat het object is verwijderd ?!
eBay staat vol met Supercards, M3’s, Superpasses etc. etc.
Snap er geen hol van iig. Een normaal antwoord kunnen ze bij eBay ook niet geven :X
This listing was in violation of our eBay policy and as a result had to
be removed from the site.

We understand how frustrating this may have been when the listing you
were bidding on was removed. However, due to eBay's Privacy Policy, I am
unable to provide you with information regarding the details why the
item was removed. This is for the protection of all eBay members. I am
only able to inform you that the listing is no longer on our site.
Juist ja.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Maar gaat je bestelling iig wel of niet door? En wat was je kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Heb al betaald en een verzend-bevestiging ontvangen.
Was iets van 65 euro kwijt. Supercard CF + Superkey. ($ 30 verzendkosten.. pff, maar nog goedkoper uit dan bij anderen iig)
Bij importshop.nl hebben ze ’m btw ook. Maar dan voor 80+ euro. Los is ’ie 30 ofzo.

[ Voor 17% gewijzigd door Ken. op 28-06-2006 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 11:21
De Dixons in Amsterdam vertelde me dat ie pas de 30e verkocht mocht worden, en ik kon hem dus ook niet kopen. Bij Almere deden ze daar niet moeilijk over. Vandaag NSMB + DS Lite gehaald bij Dixons dus. Super mooi ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net NSMB en mijn screenprotects binnen gehad van cdwow :) me broertje heeft mario meteen in bezit genomen helaas. Het aanbrengen van die screenprotectors is trouwens ook een bitch. Ik krijg ze echt niet luchtbel stof vrij erop. Heb nu 3 luchtbellen met een stofje eronder maar je ziet het niet tijdens het gamen dus laat ik het denk maar zo. Die stofjes maken veder toch geen krassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wAizz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-05 16:30
Anoniem: 155599 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 10:19:
[...]
DS Lite Goes Pink
Just in time for the cooking game.

by Anoop Gantayat
June 27, 2006 - It's not as if the DS Lite has seen a slowdown or anything over in Japan, but Nintendo is still coming up with new promotions to help sell the hardware to an even greater audience. A trusted retailer blog over Japan has let slip first details on the latest tactic: a pink DS Lite.

According to the blog, Nintendo will release a pink colored system on 7/20. This coincides nicely with the release of the new Touch Generations cooking game, Shaberu! DS Oryouri Navi. Given that girls like pink and just love to cook, this seems to be the perfect pairing.

We'll be back with pictures once Nintendo makes this news official.
http://ds.ign.com/articles/715/715133p1.html
Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo.co.jp/ds/lite/color/img/photo_pink.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JEZUS, Ik heb 'm binnen, de aanbieding van bart smit >:), zwarte ds lite + jawel, NSMB :Y) . Ik ga 'm nu openen, en SPELEN maar!!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mdekoning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-05 11:28
Anoniem: 93354 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 15:19:
Net NSMB en mijn screenprotects binnen gehad van cdwow :) me broertje heeft mario meteen in bezit genomen helaas. Het aanbrengen van die screenprotectors is trouwens ook een bitch. Ik krijg ze echt niet luchtbel stof vrij erop. Heb nu 3 luchtbellen met een stofje eronder maar je ziet het niet tijdens het gamen dus laat ik het denk maar zo. Die stofjes maken veder toch geen krassen.
die screen protectors zijn idd een ramp om aan te brengen, heb ze zelf ook met 3 belletjes, zitten aan de zijkant en tijdens het zspeen zie je ze niet dus acht ja boeiend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

oh.. nevermind B)

[ Voor 82% gewijzigd door Ken. op 28-06-2006 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
Er is me nogal een nadeel van de zwarte DS Lite opgevallen. De binnenkant is zwart, zodat het scherm vaak zo fel lijkt dat ik bijna schuimbekkend op de grond val. Als ik de herlderheid laag genoeg zet heb ik nergens last van, maar die felle kleuren naast dat matte zwart is echt niet best...

Meer mensen die hier last van hebben? Zit te overwegen om hem misschien nog om te ruilen...

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-05 20:09
Ecco schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 16:18:
Er is me nogal een nadeel van de zwarte DS Lite opgevallen. De binnenkant is zwart, zodat het scherm vaak zo fel lijkt dat ik bijna schuimbekkend op de grond val. Als ik de herlderheid laag genoeg zet heb ik nergens last van, maar die felle kleuren naast dat matte zwart is echt niet best...

Meer mensen die hier last van hebben? Zit te overwegen om hem misschien nog om te ruilen...
Ik had volgens mij eens ergens gelezen dat een zwarte achtergrond, wat dit dus wel een beetje is, vermoeiender werkt (of speelt). Waarschijnlijk inderdaad door de combinatie met de felle schermen wordt het contrast erg hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ecco schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 16:18:

Vind die zwarte achtergrond juist prettig, die valt minder op dus je let echt alleen op het scherm. Alleen s'avonds word ik wel bijna blind van dat scherm maar dan moet gewoon de helderheid wat omloog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136623

weet iemand een online zaak die thumbstraps verkoopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Accessoire overzicht

Rumble pack vergelijking -- cartridge en triltest
Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20060628/ggl07.jpg

Diverse tasjes
Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20060628/ggl24.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20060628/ggl26.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20060628/gt08.gifAfbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20060628/gt04.gifAfbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20060628/gt12.gif

Bron
Bron

[ Voor 5% gewijzigd door Icelus op 28-06-2006 16:52 ]

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix
Anoniem: 136623 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 16:43:
weet iemand een online zaak die thumbstraps verkoopt?
Bellen met Nintendo. Krijg je computer stem, druk op 4 (overige). Vraag vriendelijk naar thumbstrap, leg uit dat je een Lite hebt, en ze sturen hem gratis op. Telefoon nummer staat ergens in topic (030-nummer). Ik heb vandaag gebeld, krijg er eentje binnen binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
Als ik de Lite bij bartsmit.com bestel en er is iets met de pixels, kan ik dan gewoon het ding ruilen bij de plaatselijke Bart Smit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightForce
  • Laatst online: 16-01 12:51
is een thumbstraps gewoon styles voor DS lite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

NightForce schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 17:54:
is een thumbstraps gewoon styles voor DS lite?
Waar heb je het over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix
Weet iemand een manier om de Lite te resetten? Op zo'n manier dat je dus aan het begin je naam, tijd enzo opnieuw moet invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:36

NoTimeRemains

I know

je kan deze toch opnieuw invoeren?
via het middelste icoontje...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
Alsof jij niet weet wat hij bedoelt :) .

De stylus is een pennetje dat je op het scherm kunt gebruiken.
De thumbstrap is een dingetje dat je om je duim (thumb) doet en
dat je ook op het scherm kunt gebruiken
Afbeeldingslocatie: http://www.bargainpda.com/assets/3371.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Wiiiiiiiiii
ik heb vandaag een zwarte DS lite gekocht met Advance wars!
ow ow ow :D
Nu kan ik lekker lannen met mn vriendin, die heeft een witte :+
Hij is wel heeeel mooi hoor...

Over de felheid van het scherm:
Ik heb er persoonlijk geen last van, je kan btw je scherm minder fel zetten (in je DSmain menu en dan links onderin)
Hoe moet je btw je router instellen voor de ds? heb nu een WEP64 beveiliging (nothing special dus)

Damn, ik wil NSMB eigelijk ook hebben :D

edit:

kleine typo

[ Voor 4% gewijzigd door ixl85 op 28-06-2006 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16:11
ixl85 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 19:12:
Hoe moet je btw je router instellen voor de ds? heb nu een WEB64 beveiliging (nothing special dus)
WEP encryptie. Aantal bits maakt niet uit. Jammer dat de DS niet met WPA om kan gaan. Verder hoefde ik niets in te stellen (SpeedTouch 716g).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:59
3style schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:28:

[afbeelding]
En waar zijn deze 'tasjes' te koop? ben namelijk ook op zoek naar een 'tasje' voor m'n DS lite en ik zie enkel 'tasjes' voor de DS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
jelbo schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 14:23:
[...]

Wow, GBP 0,01. Je betaald dus net GBP5,89 (€8,50). Lijkt mij een mooie deal :o

Zelf heb ik al een tasje, de Compact Pouch van Hori. Ideaal ding.
[afbeelding]
Heb je ook een link naar een echte winkel? ik vind dat tasje er wel cool uit zien (alleen dan wel zwart :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Het moet niet gekker worden... eerst zit iedereen de DS Lite te prijzen om de felheid en helderheid van de schermen, en nu zijn ze ineens weer TE fel zodat je er blind, scheel, of epileptisch van wordt. :+

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fong06
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:20
ik heb deze tasje gekocht van play asia. Best wel fijne tasje.
Afbeeldingslocatie: http://image4.play-asia.com/350/PA.62139.002.jpg
Multi Pouch DS Lite (white gray)
Hori

[ Voor 14% gewijzigd door fong06 op 28-06-2006 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Dancing_Animal schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 19:10:
[...]

Alsof jij niet weet wat hij bedoelt :) .
Nee, want je kunt er meerdere vragen van maken. Hij zou misschien kunnen vragen of er een thumbstrap bestaat in de stijl van de DS Lite of dat de thumbstrap de stylus van de DS Lite is. Hij zou zelfs kunnen vragen wat een thumbstrap is, maar vanwege de slechte zinsopbouw is het absoluut niet duidelijk wat hij bedoeld. Ik wil die jongen best helpen, maar dan moet het eerst duidelijk zijn wat zijn vraag precies is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand nog een NL (online)shop waar je een carcharger en een hoesje kunt kopen? heb al bij zuiderpark zitten kijken maar daar moet alles nog binnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

ixl85 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 19:29:
[...]

Heb je ook een link naar een echte winkel? ik vind dat tasje er wel cool uit zien (alleen dan wel zwart :D)
Dezelfde winkel als fong06 zijn Multi Pouch vandaan heeft, Play-Asia. Lijstje van alle Hori pouches bij Play-Asia. :Y) Lik-Sang heeft ze ook. Dat zijn eigenlijk wel de 2 grote/bekende online Aziatische bedrijven voor dit soort spul :P PayPal werkt ideaal, vooral sinds ik (een jaar geleden) weet dat je geen creditcard nodig hebt om met PayPal te kunnen betalen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Heb de knoop maar doorgehakt, dikke copy paste en voila:

Het Nintendo DS Topic Deel 16

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:36

NoTimeRemains

I know

fong06 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 19:43:
ik heb deze tasje gekocht van play asia. Best wel fijne tasje.
[afbeelding]
Multi Pouch DS Lite (white gray)
Hori
jelbo schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 19:54:
[...]

Dezelfde winkel als fong06 zijn Multi Pouch vandaan heeft, Play-Asia. Lijstje van alle Hori pouches bij Play-Asia. :Y) Lik-Sang heeft ze ook. Dat zijn eigenlijk wel de 2 grote/bekende online Aziatische bedrijven voor dit soort spul :P PayPal werkt ideaal, vooral sinds ik (een jaar geleden) weet dat je geen creditcard nodig hebt om met PayPal te kunnen betalen. :9
kunnen jullie de binnekant van die tasjes eens laten zien. t liefst met de lite erin...
ben eigk op zoek naar een official nintendo tasje. dat alleen de lite kan vervoeren.

[ Voor 5% gewijzigd door NoTimeRemains op 28-06-2006 23:53 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Slotje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik zou eens voor de gein het Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif-plaatje bovenaan het topic gebruiken!!!111111

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

hahahaha.. nee geen frequente.. maar ik weet wel hoe bloed-irritant het is :D

Acties: