Maar je zit toch ook nog met de garantie bij defecten en dode pixels? Ik neem aan dat Nintendo Nederland je daar niet mee helpt.
Dat klopt, dat is een risico die je wel neemt dan inderdaad. NoE zal niet de garantie regelen en dat wordt dus opsturen. De voorwaarden zijn ook anders daar.
Anoniem: 87302
Ik heb er overigens al een, die ik voor 199 euro via ebay heb gekocht. Werkt 100% goed, geen dode pixels. Ik heb nog nooit een kapotte SNES/Super Famicom/GB/GBA/GBA Micro/N64/GC/DS gehad, als het spul van Nintendo het eenmaal doet en je gaat er normaal mee om gaat het niet stuk.Koffiezuiper schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 14:04:
Dat klopt, dat is een risico die je wel neemt dan inderdaad. NoE zal niet de garantie regelen en dat wordt dus opsturen. De voorwaarden zijn ook anders daar.
Ik wil er dus een tweede bij bestellen voor de wifi games met 2 man, nu is prijs wel een rol. Ik vind het overigens belachelijk dat ie 149 euro in .nl gaat kosten terwijl die in .usa 100 euro kost (ex. btw, dat is tussen de 2 en 8.25%), dus max 108.25 euro.
Misschien vanwege de 30% winstdaling die the Big N gisteren aankondigde? Die Europeanen zijn toch zo mak, laten we die ff lekker uitknijpen. Ze zijn niet anders gewend.
als ik 'em in .au bestel komt er max 25% boven die 115 euro en heb ik 'em dus een weekje of 2 eerder dan in .nl en hij is nog goedkoper. Ik kom dan op 144 euro uit.Koffiezuiper schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 13:54:
Je zou de gok kunnen wagen natuurlijk en dat je geen invoer rechten hoef te betalen. Moet je ze wel betalen tja dan kom je hoger uit dan 149 euro maar dan heb je alsnog je DS lite eerder
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 25-05-2006 14:31 ]
Anoniem: 131051
De amerikaanse DS is toch precies dezelfde als de europese. Maw, europese games op amerikaanse DS no problem? (het zou mij verwonderen indien wel, regio op handheld is onzin)
Ik kan die namelijk met iemand laten meebrengen, kost me 100€ dan, en ik kan misschien best ook een game laten meebrengen
Ik kan die namelijk met iemand laten meebrengen, kost me 100€ dan, en ik kan misschien best ook een game laten meebrengen
De DS is regio vrij. Je kan dus zelfs Japanse games op je Europese of Amerikaanse DS spelen
...
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
Dear God als dat regio-gebeuren niet in de startpost staat, doe het dan please..
Ik zou voor de AU versie gaan. Is goedkoper, eerder verzonden en heeft een 220/240 volt adapter (alleen verloopstekker nodig en geen stepdown, hoewel je die vast al hebt).Anoniem: 87302 schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 13:21:
Vraagje:
ik wil een 2e DS Lite bestellen. Kan 'em bij dvdcrave bestellen voor 115 euro inc verzendkosten , verzending per 1 juni of dvdboxoffice voor 127 euro, verzending per 8 juni.
Wat is het verstandigst als het om taxes gaat?
In .nl gaat ie 149 euro kosten per 23 juni.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Ik zou voor de EU versie gaan, dead pixels is zonder gezeik een nieuwe. En zoveel scheelt de prijs en launchdate niet. En met importen heb je het risico dat hij bij de douane komt te liggen (wat zo 1 week kan duren) of zelfs helemaal niet aankomt, dit laatste heb ik nooit mee gemaakt...maar alles kan.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Ik zou persoonlijk dat ook doen (en doe dit dus ook). Maar als je toch gaat importeren zou ik voor de AU versie gaan.S2S schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 17:49:
Ik zou voor de EU versie gaan, dead pixels is zonder gezeik een nieuwe. En zoveel scheelt de prijs en launchdate niet. En met importen heb je het risico dat hij bij de douane komt te liggen (wat zo 1 week kan duren) of zelfs helemaal niet aankomt, dit laatste heb ik nooit mee gemaakt...maar alles kan.
De nieuwe cijfertjes zijn binnen en de PSP wordt opgegeten door de DS in Japan. Er zijn ruim 7 keer zoveel DSen verkocht als PSP's.
1.) Nintendo DS Lite - 160,182
2.) PlayStation Portable - 24,457
3.) PlayStation 2 - 20,633
4.) Nintendo DS - 16,867
5.) Game Boy Advance SP - 6,174
6.) Game Boy micro - 2,245
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
En zo te zien bijna 10x zoveel DS Lites als de 'classic' DSHoedje schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 11:14:
[...] Er zijn ruim 7 keer zoveel DSen verkocht als PSP's. [...]
*zucht* Nog 28 dagen tot 23 juni...

Wat zullen de fabrieken voor aantallen per week van de band af laten rollen zeg. . .
zo'n aantal alleen al in Japan.
Vraag me dan af wat de wereldwijde verkoop is binnen een week
zo'n aantal alleen al in Japan.
Vraag me dan af wat de wereldwijde verkoop is binnen een week
Ik heb dus een DS Lite via Liksang besteld en die ligt ondertussen al bij de DHL in Amsterdam, dus zal begin volgende week wel binnen komen, maar nu vroeg ik me eigenlijk af of ik daarmee ook van de Europese Wifi Connection gebruik kan maken. Kon ik eigenlijk niets over vinden.
Ik heb overigens al wel de EU Mario Kart gekocht, moet dan kunnen toch?
Tesla Model Y RWD (2024)
WiFi is WiFi, dat zal geen probleem zijn.
Ik heb inmiddels ook maar een witte Lite gereserveerd. Hoewel ik verwacht dat hij vrij snel €130 zal gaan kosten en er na de launch ook een Mario-bundel zal verschijnen. Aan de andere kant zie ik het ding ook wel zo populair worden dat er tot 1,5 maand na de launch geen Lite te krijgen is.
Maar ik kan altijd annuleren, mochten er nog leuke ontwikkelingen zijn.
Ik heb inmiddels ook maar een witte Lite gereserveerd. Hoewel ik verwacht dat hij vrij snel €130 zal gaan kosten en er na de launch ook een Mario-bundel zal verschijnen. Aan de andere kant zie ik het ding ook wel zo populair worden dat er tot 1,5 maand na de launch geen Lite te krijgen is.
Maar ik kan altijd annuleren, mochten er nog leuke ontwikkelingen zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door Piggen op 26-05-2006 14:11 ]
Dat snap ik, maar of Nintendo het toelaat om met een Japanse DS naar de Europese Wifi Connection te verbinden is een ander verhaal me dunkt. Naja, op hoop van zegen dan maar.
Tesla Model Y RWD (2024)
Lijkt me een goed plan.apNia schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 16:11:
Dear God als dat regio-gebeuren niet in de startpost staat, doe het dan please..
* NMe is in dubio. Ik ben al een tijdje aan het wachten op de DS Lite. Ik vond het vervelend genoeg dat ik vorig jaar eigenlijk nooit het geld kon missen om een DS te kopen, maar nu ik het design van de Lite ken ben ik blij dat ik gewacht heb.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Stukje over Castlevania: DoS:
spoiler:
Ik heb net de baas verslagen in zo'n hoge toren aan de rechterkant op de kaart. Wat een irritant beest zeg! Wanneer hij van dat gif of ijs oid uitademt en te dichtbij staat kan je het (volgens mij) met geen mogelijkheid ontwijken en ben je in één klap dood. Ook als hij op je af springt werd ik in de meeste gevallen geraakt, hoewel je dat kunt voorkomen door precies tussen die open wond op z'n buik en z'n kop in te zitten (maar ook weer niet altijd volgens mij
). Ik heb het uiteindelijk gehaald met de volgende dingen. Level: 27 (HP 432, MP 288). Arms: Axe, Elfin Robe en Power Belt. Soul: Slaughterer (1), Mini Devil (2) en Ghost Dancer (3). Ik heb in het bovenste deel eindeloos met m'n axe op z'n kop ingehakt. Wanneer hij die beam ging schieten met Slaughterer tegen z'n benen slaan (zolang hij rechtop stond). De Mini Devil heb ik in het onderste gedeelte pas ingezet, zodat ik wat magie voor het tweede deel uitspaarde. Ik heb hem na veel proberen (stuk of 15 keer) NET gehaald. Ben ik gewoon nog niet ver geleveld, gebruikte ik de verkeerde wapens/souls, of was het ook echt een moeilijke baas? 
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Hij was best moeilijk, maar ik heb em gewoon in een keer gehaald. M'n level toen weet ik niet meer, maar ik heb em afgemaakt met een combo van m'n great sword en de Witch soul en daarnaast heel veel potions en high potions. Zorgen dat je niet wordt geraakt door z'n laser is idd het belangrijkste...
[ Voor 4% gewijzigd door equationunequal op 26-05-2006 14:44 ]
Hmm.. mja, potions. Dat is een goeie. Daar heb ik er nog een hele zooi van, maar nog nooit gebruikt bedenk ik me ineens
Die laser was idd devastating, maar kon je heel eenvoudig ontwijken. Dat gas of zo echter niet volgens mij, als 'ie te dichtbij stond.
Wat ik ook nog niet helemaal door heb trouwens... ik hoor hier altijd mensen het hebben over wapen gecombineerd met souls of zo. Hoe doe je dat? Mis ik iets?
Wat ik ook nog niet helemaal door heb trouwens... ik hoor hier altijd mensen het hebben over wapen gecombineerd met souls of zo. Hoe doe je dat? Mis ik iets?
[ Voor 26% gewijzigd door Captain N op 26-05-2006 14:47 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Kan prima. Geen probleem.--MeAngry-- schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 14:06:
Ik heb dus een DS Lite via Liksang besteld en die ligt ondertussen al bij de DHL in Amsterdam, dus zal begin volgende week wel binnen komen, maar nu vroeg ik me eigenlijk af of ik daarmee ook van de Europese Wifi Connection gebruik kan maken. Kon ik eigenlijk niets over vinden.
Naar Yoko gaan (in het dorpje aan het begin), daar kan je een "weapons synthesis" laten doen. Zij upgrade je wapens naar een betere versie van hetzelfde type door ze te mergen met een bepaalde ziel...Captain N schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 14:46:
Hmm.. mja, potions. Dat is een goeie. Daar heb ik er nog een hele zooi van, maar nog nooit gebruikt bedenk ik me ineensDie laser was idd devastating, maar kon je heel eenvoudig ontwijken. Dat gas of zo echter niet volgens mij, als 'ie te dichtbij stond.
Mooi, thanks.
G****rMei 26, 2006 14:29 Amsterdam - Netherlands, The Afleverpoging; ontvanger niet aanwezig

Wij zitten met dezelfde situatie. Heb em om dezelfde reden vorig jaar niet gekocht, en ben om dezelfde reden nu blij dat ik em niet gekocht heb.-NMe- schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 14:16:
[...]
Lijkt me een goed plan.
* --MeAngry-- is in dubio. Ik ben al een tijdje aan het wachten op de DS Lite. Ik vond het vervelend genoeg dat ik vorig jaar eigenlijk nooit het geld kon missen om een DS te kopen, maar nu ik het design van de Lite ken ben ik blij dat ik gewacht heb.Nu moet ik alleen nog zien te besluiten welke kleur ik graag wil hebben. Ik had eigenlijk graag Navy gehad, maar importeren doe ik liever niet. Lijkt me redelijk rottig in garantiekwesties.
Aangezien ik ook geen zin heb om te wachten tot er hier meer kleuren uitkomen zal ik wit of zwart moeten kiezen. Ik denk dat het wit wordt.

[ Voor 8% gewijzigd door --MeAngry-- op 26-05-2006 16:03 ]
Tesla Model Y RWD (2024)
Dat is het rare. Die zat daar idd. Maar toen ik daar ooit kwam drukte ik per ongeluk op cancel, en sindsdien is ze weg. Of ik moet heel scheel kijkenHankey schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 15:35:
Naar Yoko gaan (in het dorpje aan het begin), daar kan je een "weapons synthesis" laten doen. Zij upgrade je wapens naar een betere versie van hetzelfde type door ze te mergen met een bepaalde ziel...
Mijn foto's op Flickr.
Ow, als ik het geld eerder dan eind volgende maand had kunnen missen dan had ik dat misschien ook nog wel gedaan. Ikzelf ben ook niet echt geduldig van nature.--MeAngry-- schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 16:02:
Wij zitten met dezelfde situatie. Heb em om dezelfde reden vorig jaar niet gekocht, en ben om dezelfde reden nu blij dat ik em niet gekocht heb.Maar ik heb em dus wel geimporteerd, ben ongeduldig
Ligt de DS Lite trouwens een beetje lekker in de hand? (Lees: Europese kolenschop.
Nou het is me dan eindelijk gelukt: 99.999.999 score op Endless Marathon met Tetris DS.
Heb foto gemaakt met me mobiel als bewijs. Ik liet me afgaan en wat was mijn verbazing:
Mijn score werd niet als high score gezien!!!! Nu heb ik nog een lullige score onder Records.
Iemand anders dat ook gehad? Wel teleurstellend
Maarja ik heb de foto's nog
Heb foto gemaakt met me mobiel als bewijs. Ik liet me afgaan en wat was mijn verbazing:
Mijn score werd niet als high score gezien!!!! Nu heb ik nog een lullige score onder Records.
Iemand anders dat ook gehad? Wel teleurstellend
Maarja ik heb de foto's nog
Know Thyself
Ik ben al even aan het zoeken, maar wat is nou een goedkope online winkel, met een breed assortiment, om spellen voor de DS te kopen?
Ik heb nu namelijk enkel Mario Kart en Rayman DS, maar die eerste gaat vervelen en de tweede was ik na een paar uur spelen al zat...
Ik heb nu namelijk enkel Mario Kart en Rayman DS, maar die eerste gaat vervelen en de tweede was ik na een paar uur spelen al zat...
https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf
GCshop.nl bijvoorbeeld. Of misschien de tweedehandsafdeling van de gameshop.
En in het buitenland kun je ook goedkoop spellen kopen, bijvoorbeeld via Lik-Sang. NSMB kost daar nu 35 euro, zonder verzendkosten, binnen een week in huis. En als je genoegen neemt met 2e hands spellen (ik wel
) kun je op eBay ook veel leuks vinden.
AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W
Anoniem: 93354
En als je het snel in huis wil hebben is zuiderpark-computers.nl ook goed en even duur alleen moet je daar 2 euro verzendkosten betalen maar dan heb je je spul ook wel binnen 2 dagen in huis terwijl je bij lik-sang al snel 2 weken moet wachten.
Heb mijn Nintendo Ds met de Metroid demo op marktplaats gezet, moet je kijken wat ik krijg.
Wat is een Metroid? Zal ik haar vertellen dat het een soort vliegende kwal is van de planeet SR-388 die mensen van hun levensenergie berooft en als je te pakken bent genomen dat je alleen ervan los kunt komen door een balletje te worden en bommen neer te leggen?hoi,
zit er een nintendo ds bij en wat is een metroid
groetjes imke,
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Whahaha, je biedt je DS te koop aan en ze vraagt of er een DS bij zit?
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf
Is die cartrigde met opera al verkrijgbaar? En is het een beetje de moeite?
Gebruikerservaringen anyone?
Want ik twijfel nog altijd een beetje of het een goede koop is. Want om nu alleen een DS te kopen voor mario...
Zowieso als ik volgende link bekijk:
DS games list IGN dan zie ik daar ten eerste al weinig games, en ook vrij weinig games met een echt goede rating.
Veel budget, brol? Of ondanks dat gameplay>specs gaat, misschien toch wat beperkte gameplay door beperkte ruimte voor nieuwe spelconcepten door de zwakkere specs?
Zoals gezegd, ik ben geen nintendo fanboy, en psp en DS staan voor mij min of meer gelijk, met een voorlopig voordeel naar de DS toe. Maar als die opera goed werkt (gebruik nu ook standaard opera op de pc) dan lijkt het me wel wat...
Gebruikerservaringen anyone?
Want ik twijfel nog altijd een beetje of het een goede koop is. Want om nu alleen een DS te kopen voor mario...
DS games list IGN dan zie ik daar ten eerste al weinig games, en ook vrij weinig games met een echt goede rating.
Veel budget, brol? Of ondanks dat gameplay>specs gaat, misschien toch wat beperkte gameplay door beperkte ruimte voor nieuwe spelconcepten door de zwakkere specs?
Zoals gezegd, ik ben geen nintendo fanboy, en psp en DS staan voor mij min of meer gelijk, met een voorlopig voordeel naar de DS toe. Maar als die opera goed werkt (gebruik nu ook standaard opera op de pc) dan lijkt het me wel wat...
Als ik op IGN kijk zie ik bijvoorbeeld 10 DS games met een cijfer in de 9 (de ECHTE toppers dus). Doe ik hetzelfde bij de PSP zie ik er maar 5.
Ook iets meer games met een 8 op de DS. En ik bespaar me de moeite om verder omlaag te kijken in de cijfers
[ Voor 28% gewijzigd door Captain N op 26-05-2006 18:53 ]
Mijn foto's op Flickr.
http://en.wikipedia.org/wiki/Metroid_%28species%29GZ schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 17:24:
Heb mijn Nintendo Ds met de Metroid demo op marktplaats gezet, moet je kijken wat ik krijg.
[...]
Wat is een Metroid? Zal ik haar vertellen dat het een soort vliegende kwal is van de planeet SR-388 die mensen van hun levensenergie berooft en als je te pakken bent genomen dat je alleen ervan los kunt komen door een balletje te worden en bommen neer te leggen?
ben wel geintresseerd,, Voor hoeveel doe je hem ong weg?GZ schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 17:24:
[...]
Wat is een Metroid? Zal ik haar vertellen dat het een soort vliegende kwal is van de planeet SR-388 die mensen van hun levensenergie berooft en als je te pakken bent genomen dat je alleen ervan los kunt komen door een balletje te worden en bommen neer te leggen?
Vergeet je hier niet even dat je er ook alle GBA-games in kan stoppen? Die komen voorlopig ook nog wel even uit.Anoniem: 131051 schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 18:47:
Er staat een mailadres in zijn profiel. Dit topic lijkt me niet helemaal de plaats voor vraag en aanbod.matsume schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 21:04:
ben wel geintresseerd,, Voor hoeveel doe je hem ong weg?
Anoniem: 86074
Is dat Princess Peach spel nu wat? Of is 't niet meer dan een standaard platform spel? IK bedoel, ik hou van games in de Mario setting, maar als 't niet meer dan dat is, ik hou wel van een echt goeie platformer.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 27-05-2006 01:27 ]
Op de voorpagina van Nintendo.nl staat:
Foutje? Of heeft iemand 'm al in de winkel zien liggen?Dr. Kawashima's Brain Training: Hoe oud is jouw brein?
Verkrijgbaar vanaf:
26/05/06
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Ik heb het heel even gespeeld, maar ik kan niet echt zeggen dat ik het vet vond.Anoniem: 86074 schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 01:24:
Is dat Princess Peach spel nu wat? Of is 't niet meer dan een standaard platform spel? IK bedoel, ik hou van games in de Mario setting, maar als 't niet meer dan dat is, ik hou wel van een echt goeie platformer.
Dacht van wel, maar het voelde zo ehh ja simpel aan. Je hebt een paar special powers die je moet gebruiken om bij bepaalde plekken te komen, maar het geheel voelde aan als een B of zelfs C platformer.
Ik zou ’m je iig niet aanraden.
Lijkt me een foutjeCheeky schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 02:06:
Op de voorpagina van Nintendo.nl staat:
Foutje? Of heeft iemand 'm al in de winkel zien liggen?
Zo niet, dan moet ik er vandaag nog op uit
Staip heeft NSMB opgehaald bij de Nedgame
god zij dank nog niet uitverkocht 
Me so happy
Over Princess Peach, heb hem gespeeld, vond hem eigenlijk wel aardig. De moeilijkheidsgraad is echter wel wat aan de behoorlijk lage kant. Bijna onmogelijk om af te gaan doordat je jezelf kan opladen door een van je emoties in het spel..
Me so happy
Over Princess Peach, heb hem gespeeld, vond hem eigenlijk wel aardig. De moeilijkheidsgraad is echter wel wat aan de behoorlijk lage kant. Bijna onmogelijk om af te gaan doordat je jezelf kan opladen door een van je emoties in het spel..
wat kost ie daar?Staip schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 15:44:
Staip heeft NSMB opgehaald bij de Nedgamegod zij dank nog niet uitverkocht
Anoniem: 33142
gewoon even voor de nieuwgierigheid,maar mijn ds heeft wat speling in het scharnier,het bovenste scherm kan een klein beetje naar links en rechts,iets van1,5/2 mm ofzo op het oog en als hij normaal is uitgeklapt nog een beetje naar voor en naar achter.
hebben meer mensen dit met de (oude) DS?
zal mischien wel normaal zijn maar ik vraag het toch maar even
hebben meer mensen dit met de (oude) DS?
zal mischien wel normaal zijn maar ik vraag het toch maar even
Yep, dat is normaal en kan geen kwaad (al is 2 mm zijdelingse speling wel wat veel, bij mij kan ik em misschien 0,5 mm heen en weer bewegen en ong 1 mm naar voor/achter)...
[ Voor 63% gewijzigd door equationunequal op 27-05-2006 20:39 ]
Ik heb een vraagje aan jullie "ds gebruikers".
Gebruiken jullie de DS vaak als je op reis bent(of gewoon met de bus gaat oid)? Of zijn er ook mensen die niet zoveel reizen maar gewoon thuis spelen?
Gebruiken jullie de DS vaak als je op reis bent(of gewoon met de bus gaat oid)? Of zijn er ook mensen die niet zoveel reizen maar gewoon thuis spelen?
Ik gebruik em voornamelijk als ik reis, elke dag zo'n 3 uur met het ov naar m'n stage en terug...
Zelfde hier. Ik moet vaak op en neer tussen Leiden / Utrecht / Zeeland. Thuis zit ik meer achter m'n PC of consoles, want die kunnen niet mee de trein in. Maakt het kiezen wat minder lastig
[ Voor 25% gewijzigd door Captain N op 27-05-2006 22:03 ]
Mijn foto's op Flickr.
Ik zit als ik zin heb om naar school te gaan zo'n 30 minuten in de bus. Terugweg idem ditto. Dan speel ik vaak 2 of 3 cups Mario Kart, de tijd vliegt dan.
Ik gebruik hem bijna alleen thuis. DS'en gaat niet zo goed tijdens het auto rijden..
Laten we maar aannemen dat je dat niet eerst uitgeprobeerd hebt. 
Overigens, zijn er hier mensen die al een tijdje (zeg: meer dan 3 maanden) een DS redelijk intensief gebruiken zonder screen protector? Overleeft het schermpje dat een beetje, of kan ik toch beter 10 euro erin investeren en een lichte afname aan gevoeligheid voor lief nemen? Een krasje vind ik niet erg, maar het moet niet tè erg worden natuurlijk.
Overigens, zijn er hier mensen die al een tijdje (zeg: meer dan 3 maanden) een DS redelijk intensief gebruiken zonder screen protector? Overleeft het schermpje dat een beetje, of kan ik toch beter 10 euro erin investeren en een lichte afname aan gevoeligheid voor lief nemen? Een krasje vind ik niet erg, maar het moet niet tè erg worden natuurlijk.
Opera heeft een wat mysterieuze bedoeling op hun site gezet. Klik rechts op het "wii" linkje onder "Spotlighted users". Die brengt je naar een crappy site met een clue, en zo gaat het nog wel een aantal clues verder. De eerste 30 die het oplossen schijnen iets te winnen of zo.
Mijn foto's op Flickr.
Anoniem: 86074
Te makkelijk dus .... die laat ik liggen dan denk ik .... ik wacht wel ff wat langer op de nieuwe MarioStaip schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 15:44:
Staip heeft NSMB opgehaald bij de Nedgamegod zij dank nog niet uitverkocht
Me so happy
Anoniem: 115248
/me Steekt hand op-NMe- schreef op zondag 28 mei 2006 @ 00:49:
Overigens, zijn er hier mensen die al een tijdje (zeg: meer dan 3 maanden) een DS redelijk intensief gebruiken zonder screen protector?
Ik gebruik hem vrijwel dagelijke en het schermpje is nog altijd krasloos. Alleen erg vettig omdat ik niet altijd zin heb de stylus erbij te pakken als ik alleen even een optie moet aanklikken. (Dus gebruik ik dan m'n vinger.
New Super Mario Bros is uitgespeeld. Tenminste, de eindbaas is verslagen, ik heb nog niet alle levels gezien.
Het allerlaatste gevecht was erg leuk en heel spannend, ik vond het alleen...
spoiler:
een beetje morbide. Dat gesleep van Bowser Jr. met de botten van zijn vader. Ik weet nog dat ik het in Super Metroid heel stoer vond toen één van die minibosses als een skelet uit de lava tevoorschijn kroop. Maar voor in een Mario spel voelt het een beetje vreemd. Maar zoals gezegd het was wel een spannend gevecht. 
Wat gebeurt er dan met al die ds'en die je bij de winkels kunt spelen. Het touchscreen ziet er altijd echt zwaar versleten uit.Anoniem: 115248 schreef op zondag 28 mei 2006 @ 01:06:
[...]
/me Steekt hand op
Ik gebruik hem vrijwel dagelijke en het schermpje is nog altijd krasloos. Alleen erg vettig omdat ik niet altijd zin heb de stylus erbij te pakken als ik alleen even een optie moet aanklikken. (Dus gebruik ik dan m'n vinger.)
New Super Mario Bros is uitgespeeld. Tenminste, de eindbaas is verslagen, ik heb nog niet alle levels gezien.
Het allerlaatste gevecht was erg leuk en heel spannend, ik vond het alleen...spoiler:een beetje morbide. Dat gesleep van Bowser Jr. met de botten van zijn vader. Ik weet nog dat ik het in Super Metroid heel stoer vond toen één van die minibosses als een skelet uit de lava tevoorschijn kroop. Maar voor in een Mario spel voelt het een beetje vreemd. Maar zoals gezegd het was wel een spannend gevecht.
Genoeg mensen die het leuk vinden dat soort dingen kapot te maken met een sleutel of zo. Daar kan het scherm toch echt niet tegen...
Mijn foto's op Flickr.
psp fanboys zekerCaptain N schreef op zondag 28 mei 2006 @ 01:12:
Genoeg mensen die het leuk vinden dat soort dingen kapot te maken met een sleutel of zo. Daar kan het scherm toch echt niet tegen...
Anoniem: 115248
Ja, dat is inderdaad heel erg. En ook echt iedere demopod die ik ooit gezien heb zag er zo uit.3style schreef op zondag 28 mei 2006 @ 01:11:
[...]
Wat gebeurt er dan met al die ds'en die je bij de winkels kunt spelen. Het touchscreen ziet er altijd echt zwaar versleten uit.
Ik denk inderdaad ook eerder aan vandalisme dan slijtage. De stylus heeft een gladde ronde punt, en je hoeft echt niet veel kracht te zetten. Bij normaal gebruik kan het volgens mij amper misgaan. Het is bij mij in ieder geval nog niet misgegaan.Genoeg mensen die het leuk vinden dat soort dingen kapot te maken met een sleutel of zo
De eerste is al simpel:Captain N schreef op zondag 28 mei 2006 @ 01:01:
Opera heeft een wat mysterieuze bedoeling op hun site gezet. Klik rechts op het "wii" linkje onder "Spotlighted users". Die brengt je naar een crappy site met een clue, en zo gaat het nog wel een aantal clues verder. De eerste 30 die het oplossen schijnen iets te winnen of zo.
De eerste letters van elk woord vormen samen 'Nintendo DS Forum'. Alleen daar kan ik verder nks vinden.CLUE ONE
Now Interested Newcomers, Try Everything! No Directly Obvious Discoveries Show From Our Riddled, Unclear Messaging.
[ Voor 6% gewijzigd door SD5k op 28-05-2006 01:22 ]
Ik heb sinds begin februari vorig jaar een DS en heb tot nu toe geen screenprotectors gebruikt. Er zitten ongeveer een stuk of vijf kleine krasjes in het scherm, maar je moet het scherm helemaal schoonvegen en de DS onder een lamp houden wil je ze kunnen zien. Er komt bij mij wel steeds een klein beetje een vettig laagje op het scherm en als daar strepen in komen kan het er uitzien alsof er krassen op het scherm zitten. Zodra je het scherm schoonveegt verdwijnen ze echter. Ik heb (nog) geen ervaring met de DS Lite, dus daar kan ik je nog niets over vertellen.-NMe- schreef op zondag 28 mei 2006 @ 00:49:
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Over clue 1:
Over clue 2:
spoiler:
Op het Nintendo DS forum op de My Opera site staat onder announcements een linkje naar Forum changes. Als je daar heen gaat vind je de zin "Please note, wii have done some re-arranging on the forums.", waarin "wii" weer clickable is.
Over clue 2:
spoiler:
De tweede clue suggereert dat je een baan moet gaan zoeken. Op de Opera site kun je hier een overzicht met banen en zo vinden, compleet met een nieuwe wii link. 
Mijn foto's op Flickr.
Anoniem: 26203
PICS:
Altijd jammer dat er niet zo veel foto's gepost wordt.
Vind het zelf altijd wel leuk om door een topic te spitten met foto's.
Ook al is het niet altijd even belangrijk. Vrolijk is het vaak wel.
Heb al aardig kramp in de vingers van de game.. de DS is toch wat klein voor m'n handen maar goed.
Altijd jammer dat er niet zo veel foto's gepost wordt.
Vind het zelf altijd wel leuk om door een topic te spitten met foto's.
Ook al is het niet altijd even belangrijk. Vrolijk is het vaak wel.
Heb al aardig kramp in de vingers van de game.. de DS is toch wat klein voor m'n handen maar goed.
![]() |
![]() |
Over clue 3:
spoiler:
Toen ik in Google wat rond zocht naar Puget Sound en Multitorg kwam ik deze link tegen: http://www.opera.com/prod...ndex.dml?platform=windows. Zoek de Wii link 
Makes sense trouwens. Puget Sound (in Noord Amerika) --> Windows HQ. Home to many --> Windows. Multitorg --> Was een Windows only applicatie. Dus op zich logisch, maar wel vergezocht...
Makes sense trouwens. Puget Sound (in Noord Amerika) --> Windows HQ. Home to many --> Windows. Multitorg --> Was een Windows only applicatie. Dus op zich logisch, maar wel vergezocht...
[ Voor 34% gewijzigd door Captain N op 28-05-2006 02:11 ]
Mijn foto's op Flickr.
Captain N schreef op zondag 28 mei 2006 @ 01:55:
Over clue 3:
spoiler:Toen ik in Google wat rond zocht naar Puget Sound en Multitorg kwam ik deze link tegen: http://www.opera.com/prod...ndex.dml?platform=windows. Zoek de Wii link
spoiler:
Wat je hiernaartoe stuurt, http://www.geocities.com/slightly.ajar/homepage.html#
En als je op my.opera.com naar Fibonacci zoekt kom je samen met een hint op de vorige link (ponies!) hier: http://my.opera.com/brianj/blog/show.dml/266630
Er is dus iets "13 keer vanaf het begin" van zijn weblog
En als je op my.opera.com naar Fibonacci zoekt kom je samen met een hint op de vorige link (ponies!) hier: http://my.opera.com/brianj/blog/show.dml/266630
Er is dus iets "13 keer vanaf het begin" van zijn weblog
[ Voor 6% gewijzigd door Whut?! op 28-05-2006 11:47 ]
Ik speel al meer dan een jaar zonder screenprotector maar je krijgt wel wat krasjes. Ik heb 1 vrij diepe kras van Ouendan spelen maar daar heb je over het algemeen niet echt last van maar je zal wel moeten zorgen dat je stylus en scherm schoon blijven want als er 1 keer een korrel zand zit die je niet ziet trek je zo je scherm aan gort.-NMe- schreef op zondag 28 mei 2006 @ 00:49:
Dus het kan wel maar als je echt zeker wil zijn kan je beter een screenprotector kopen. Zodra ik een Lite heb ga ik dat ook maar doen.
Hmm, Phantom Hourglass zal volgens het nieuwste nummer van Nintendo Power maar één enkele dungeon in het volledige spel hebben.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Is misschien inderdaad maar beter. Maar hoe zit het dan met de gevoeligheid van het scherm? Neemt die niet te sterk af? Iemand met ervaring?Anoniem: 93354 schreef op zondag 28 mei 2006 @ 10:42:
Dus het kan wel maar als je echt zeker wil zijn kan je beter een screenprotector kopen. Zodra ik een Lite heb ga ik dat ook maar doen.
Argh, laat dat niet waar zijn!MetroidPrime schreef op zondag 28 mei 2006 @ 16:58:
Hmm, Phantom Hourglass zal volgens het nieuwste nummer van Nintendo Power maar één enkele dungeon in het volledige spel hebben.
Het verschil is echt nihil wanneer je een fatsoenlijke screenprotector gebruikt.-NMe- schreef op zondag 28 mei 2006 @ 17:42:
Is misschien inderdaad maar beter. Maar hoe zit het dan met de gevoeligheid van het scherm? Neemt die niet te sterk af? Iemand met ervaring?
nigga please! dat meen je nietMetroidPrime schreef op zondag 28 mei 2006 @ 16:58:
dan hou je toch geen zelda over?
Mocht het waar blijken te zijn, dan zal Phantom Hourglass mogelijk de eerste Zelda zijn die ik ga overslaan sinds The Wand of Gamelon en The Faces of Evil.apNia schreef op zondag 28 mei 2006 @ 18:11:
[...]
nigga please! dat meen je niet
dan hou je toch geen zelda over?
Waarom kon Nintendo Phantom Hourglass nou niet gewoon aan Capcom overlaten zoals de voorgaande portable Zelda's?
[ Voor 15% gewijzigd door MetroidPrime op 28-05-2006 18:18 ]
Zojuist is mn DS voor de eerste keer vastgelopen. Toen ik in MP:H verbonden was met Nintendo WiFi en moest kiezen of ik wereldwijd of locaal tegenstanders wou zoeken bevroor het menuscherm ineens.
De mijne is ook 1 keer vastgelopen, tijdens het spelen van Tony Hawk AS. Hij bleef na Alcatraz ineens hangen bij het witte overgangs scherm. Gelukkig was ik geen data kwijt en kon ik na een snelle reboot weer verder...-Sander schreef op zondag 28 mei 2006 @ 18:23:
Zojuist is mn DS voor de eerste keer vastgelopen. Toen ik in MP:H verbonden was met Nintendo WiFi en moest kiezen of ik wereldwijd of locaal tegenstanders wou zoeken bevroor het menuscherm ineens.
Mijn eerste DS liep ook steeds vast, onder andere tijdens Pictochat en het hoofdmenu.
Was een hele verbazing over bij de Mediamarkt, ze hadden daarvoor nog niet echt een DS terug hoeven te nemen
Was een hele verbazing over bij de Mediamarkt, ze hadden daarvoor nog niet echt een DS terug hoeven te nemen
Anoniem: 60967
En ongeveer een uur nadat ik dat had gelezen is mijn DS ook voor het eerst vastgelopen. Na een online potje tetris.. De muziek speelde door maar er kwam geen beeld.Whut?! schreef op zondag 28 mei 2006 @ 18:38:
Mijn eerste DS liep ook steeds vast, onder andere tijdens Pictochat en het hoofdmenu.
valt mee. Ik had em een weekje eerder voor 34 euro van DVDboxoffice, maar 6 euro verschil is niet veel,nee.Staip schreef op zondag 28 mei 2006 @ 21:08:
[...]
Die is 39,99 daar. Is de import (Amerika) versie.
Als ik die vastlopers lees lijkt het me meer te maken met de netwerk verbinding. Daar heb ik ook wel eens 'vastlopers' gehad maar die gingen op zich altijd wel voorbij na lang wachten...
Kan iemand er uit halen of ie ook in verschillende kleuren leverbaar is en of ie al leverbaar is?
[ Voor 15% gewijzigd door Sur_G op 29-05-2006 11:12 ]
Meer dan dit kan ik er niet van maken.Sur_G schreef op maandag 29 mei 2006 @ 11:11:
Kan iemand er uit halen of ie ook in verschillende kleuren leverbaar is en of ie al leverbaar is?
Zo te zien al gewoon leverbaar, ze versturen na 4 werkdagen. Niks over andere kleuren die kunnen worden gekozen. Spellen die ermee compatible zijn: Mario & Luigi RPG2, Metroid Prime Pinball en Hunters, en een spel dat ik niet ken, kan er weinig van maken als ik het lees.
Dat onbekende spel is zo te zien Magnetica, een nieuwe puzzle-game voor de DS. Lijkt me wel leukGlitch schreef op maandag 29 mei 2006 @ 11:47:
[...]Spellen die ermee compatible zijn: Mario & Luigi RPG2, Metroid Prime Pinball en Hunters, en een spel dat ik niet ken, kan er weinig van maken als ik het lees.
Anoniem: 142258
van die laatste clue snap ik egt niks. Ik ben er al een tijdje ermee bezig, maar kom echt nergens op uit, kdacht eerst wat gevonden te hebben maar dat was toch niets. Iemand anders er al uit?
[ Voor 81% gewijzigd door Anoniem: 142258 op 29-05-2006 14:20 ]
Princess Peach is er ook voor geschikt.Glitch schreef op maandag 29 mei 2006 @ 11:47:
Zo te zien al gewoon leverbaar, ze versturen na 4 werkdagen. Niks over andere kleuren die kunnen worden gekozen. Spellen die ermee compatible zijn: Mario & Luigi RPG2, Metroid Prime Pinball en Hunters, en een spel dat ik niet ken, kan er weinig van maken als ik het lees.
Anoniem: 106551
NetAmp schreef op maandag 29 mei 2006 @ 13:04:
[...]
Dat onbekende spel is zo te zien Magnetica, een nieuwe puzzle-game voor de DS. Lijkt me wel leukeen nieuwe spelvorm om de 'touch' functie van de DS te benutten. (bron: Nintendo.com / Nintendo Power)
Anoniem: 129155
Hoi, ds'ers
Ik zit er over te denken om over een aantal weekjes dan de ds lite te kopen.
Alleen ik heb in mijn huis geen draadloos internet, maar toch zou ik graag online willen mario karten!
Is het verstandig om de usb adapter van nintendo te kopen, of is het ook niet verkeerd om gewoon een goedkope usb adapter te kopen. Ik kon hier niets over vinden in het topic.
Alleen ik heb in mijn huis geen draadloos internet, maar toch zou ik graag online willen mario karten!
Is het verstandig om de usb adapter van nintendo te kopen, of is het ook niet verkeerd om gewoon een goedkope usb adapter te kopen. Ik kon hier niets over vinden in het topic.
Je kan ermee online met de Nintendo USB stick en je schijnt met bepaalde Wireless adapters ook de verbinding te kunnen maken. Ik meen dat dat van een bepaalde chipset afhing. Volgens mij is dit eerder in het DS topic besproken. probeer de search eens en anders kan vast wel iemand anders de juiste aanvulling geven.
In de topic start staat samengevat: 'met de ds kan je via wifi online gamen'
Maar als ik het goed begrijp is alle wifi apparatuur dus gewoon geschikt, je hebt het nintendo stickje niet per se nodig.
Het stickje is er om een beveiligingsuitzondering te maken voor de ds... Zonder het stickje kan je voor het hele wifi netwerk alleen WEP gebruiken om met de ds online te gaan, correct?
Ervaringen met draadloze routers die expliciet niet werken?
Maar als ik het goed begrijp is alle wifi apparatuur dus gewoon geschikt, je hebt het nintendo stickje niet per se nodig.
Het stickje is er om een beveiligingsuitzondering te maken voor de ds... Zonder het stickje kan je voor het hele wifi netwerk alleen WEP gebruiken om met de ds online te gaan, correct?
Anoniem: 136845
ergens op www.nintendowifi.com staan de routers die werken met de dsAnoniem: 131051 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 14:14:
In de topic start staat samengevat: 'met de ds kan je via wifi online gamen'
EDIT:
hier http://www.nintendowifi.n...pport/supportedRouters.do
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 136845 op 29-05-2006 14:35 ]
clue 5
spoiler:
http://my-super-secret-ro...5/under-construction.html
Galile said...
First were vikings,
Then came frogs,
Third were pirates,
And the stars brought fourth.
If you understood the clues,
you'll have the treasure close.
Don't search like a fool
it's just under your nose!
- G.J.M.
Galile said...
First were vikings,
Then came frogs,
Third were pirates,
And the stars brought fourth.
If you understood the clues,
you'll have the treasure close.
Don't search like a fool
it's just under your nose!
- G.J.M.
[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 142258 op 29-05-2006 14:44 ]
Persoonlijk zou ik nu voor de USB stick van Datel gaan. Dat ding is meen ik goedkoper en werkt met zowel de PSP als de NDS. Ik heb er echter geen ervaring mee dus ik ben niet op de hoogte van mogelijke problemen. De Nintendo stick werkt, op wat problemen met de software installatie (installatie prog standaard 2x draaien ) na, erg goed en zou moeten werken op elke WinXP pc met internet.Anoniem: 129155 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 13:11:
Hoi, ds'ers
Ik zou persoonlijk zelf met een grote boog om Datel produkten heengaan. Het zijn niet de meest betrouwbare produkten en support is meestal ver onder de maat. Als je alleen met een DS online wil kun je het beste de Nintendo stick nemen en als je ook met de PSP online wilt kun je beter een andere oplossing kiezen.Deddiekoel schreef op maandag 29 mei 2006 @ 16:07:
[...]
Persoonlijk zou ik nu voor de USB stick van Datel gaan. Dat ding is meen ik goedkoper en werkt met zowel de PSP als de NDS. Ik heb er echter geen ervaring mee dus ik ben niet op de hoogte van mogelijke problemen. De Nintendo stick werkt, op wat problemen met de software installatie (installatie prog standaard 2x draaien ) na, erg goed en zou moeten werken op elke WinXP pc met internet.
Hoe ben je van die Fibonacci clue naar deze gekomen dan? Om het einde te vinden trouwens...
spoiler:
Zoek op "wii hunt" in de blogs op my.opera.com, en voila
Is echter per toeval ontdekt, en niet via een logische beredenering of zo...
[ Voor 14% gewijzigd door Captain N op 29-05-2006 16:49 ]
Mijn foto's op Flickr.
Woei, m'n Eneral Navy DS Lite is binnen! 
Het duurde even voordat ik uit had gevonden hoe ik van Japanse naar Engelse teksten kon switchen, maar het is me gelukt na wat rondduwen.
Verders geen dode pixels en Mario Kart al even geprobeerd, dus ik ben voorlopig niet meer bereikbaar.
Het duurde even voordat ik uit had gevonden hoe ik van Japanse naar Engelse teksten kon switchen, maar het is me gelukt na wat rondduwen.
Verders geen dode pixels en Mario Kart al even geprobeerd, dus ik ben voorlopig niet meer bereikbaar.
Tesla Model Y RWD (2024)
gewoon gaan googlen naar dingen die al eerder in clues waren geweest en ineens stond daar clue 5, dus kdenk niet dat het zo zou moeten. ik ben er meer met een omweg achter gekomen.
Even een kort vraagje:
Ik heb Metroid Prime: Hunters nu een paar weken. Heb de singleplayer al zo goed als uitgespeeld en vind de multiplayer niet echt geweldig. Is het de moeite waard om hem te ruilen tegen Tetris DS, of kan ik beter even doorbijten voor het geval ik de multiplayer van MPH toch leuk ga vinden?
De mening van iemand die beide spellen uitvoerig heeft gespeeld zou handig zijn om me over de streep te trekken.
Ik heb Metroid Prime: Hunters nu een paar weken. Heb de singleplayer al zo goed als uitgespeeld en vind de multiplayer niet echt geweldig. Is het de moeite waard om hem te ruilen tegen Tetris DS, of kan ik beter even doorbijten voor het geval ik de multiplayer van MPH toch leuk ga vinden?
De mening van iemand die beide spellen uitvoerig heeft gespeeld zou handig zijn om me over de streep te trekken.
Ik wil de DS dus vooral thuis gebruiken.
Maar is dat 't moete waard?(wel online kunnen)
Ik heb namelijk normaal/goede pc, waar ik nu veel op speel, maar weet niet of dan veel op de ds ga.
heeft iemand misschien zo'n situatie en wat die dacht toen die toch de DS ging/gaat kopen?
Maar is dat 't moete waard?(wel online kunnen)
Ik heb namelijk normaal/goede pc, waar ik nu veel op speel, maar weet niet of dan veel op de ds ga.
heeft iemand misschien zo'n situatie en wat die dacht toen die toch de DS ging/gaat kopen?
Tja het soort spellen op de DS is natuurlijk heel anders dan op de PC. Als jij ook graag dat soort games wil spelen dan is een DS wat voor jouw, wil je dat niet zou ik ook geen DS kopen als ik jouw was.
Dit topic is gesloten.