Het Nintendo DS Topic Deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste
Acties:
  • 14.285 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

GRMBL, baal steeds meer dat ik geannulleerd heb... Maar ik krijg dan hopelijk wel een zwarte...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-07 17:10

TdV

Deddiekoel schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 17:37:
GRMBL, baal steeds meer dat ik geannulleerd heb... Maar ik krijg dan hopelijk wel een zwarte...
En dan te bedenken dat jij mij op het idee gebracht hebt om hem bij dvdcrave te bestellen :7

Ik ben erg onder de indruk van de kwaliteit van de schermen; ik wist dat ze mooier zouden zijn dan de originele DS maar dit slaat echt alles, zo helder en kleurrijk, sommige gba spellen zoals castlevania zijn nu zelfs TE gekleurd (felgroene kaart bijvoorbeeld; en bosses stralen helemaal licht uit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:00

Nitai

Live the life you love.

Vandaag New Super Mario Bros gespeeld om m'n Lite, OMG echt een heel leuk spel :) Puur genieten!

Morgen maar eens die Braintraining gaan kopen in de stad.

Ja Deddiekoel, dank je wel voor de tip, ik ben er ontzettend blij mee!

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-07 15:03

NMe

Quia Ego Sic Dico.

TdV schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 18:43:
[...]

En dan te bedenken dat jij mij op het idee gebracht hebt om hem bij dvdcrave te bestellen :7

Ik ben erg onder de indruk van de kwaliteit van de schermen; ik wist dat ze mooier zouden zijn dan de originele DS maar dit slaat echt alles, zo helder en kleurrijk, sommige gba spellen zoals castlevania zijn nu zelfs TE gekleurd (felgroene kaart bijvoorbeeld; en bosses stralen helemaal licht uit).
Er waren toch 4 contrastsettings? Maken die geen verschil? :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Anoniem: 139039 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 23:38:
ben net gaan kijken op amazon en target en de winkeladvies prijs in amerika is dus $129, ongeveer 102 euro dus. We worden dus weer flink gepakt hier in nederland kwa prijs, zucht. :P
102 euro ex btw in amerika. Da's iets meer dan 120 als je het .nl btw erbij optelt.

Maar ja, in .nl is alles duurder. Te weinig werkenden he, dan krijg je dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Amerika haalt belastingen gewoon op andere manieren op. Social security is daar minder, en dat zie je onder andere in de BTW terug. Shit happens. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 21:10

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Maar ja, in .nl is alles duurder. Te weinig werkenden he, dan krijg je dat.
De werkloosheid hier is laag hoor. Zoals NMe- zegt..
http://upload.wikimedia.o...orld_from_CIA_figures.PNG

Niet zomaar wat blaten he :)

[ Voor 34% gewijzigd door Max|Burn op 10-06-2006 10:11 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 04-07 17:10

TdV

-NMe- schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 22:07:
[...]

Er waren toch 4 contrastsettings? Maken die geen verschil? :P
Klopt; mijn verhaaltje gaat alleen op voor de hoogste setting, zet hem wat lager en het is normaal; maar ik vind het juist wel grappig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hattorihanzo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-05-2024
willen jullie niet met hooivorken achter mij aangaan als ik hier niet over mag scrhijven? maar ik wil dus een ds kopen en heb gelezen dat je er snes roms op kunt spelen. zijn daar al goede emulators voor? want ik zou zooo ontzettend graag die oude final fantasy's en donkey kong's nog een keertje spelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Dan koop je toch een Super Nintendo? Of de GBA ports. Alle DKC's zijn inmiddels op de GBA verschenen, evenals FF I, II en IV. FF III is onderweg voor de DS. Aangezien de DS backwards compatible is met de GBA kun je er mooi alle DKC's en de eerste vier FF's op spelen. Kost iets meer dan een flashcard, maar als je ze zoooooo graag wilt spelen, dan heb je er dat vast wel voor over.

* Captain N pakt voor de zekerheid maar even zijn hooivork om hattorihanzo de goede kant op de wijzen. :Y)

[ Voor 17% gewijzigd door Captain N op 10-06-2006 15:14 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hattorihanzo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-05-2024
ik heb eigenlijk helemaal geen zin om ze thuis te spelen, vooral niet met dit weer. en uiteraard gaat het mij niet alleen om de donkey kong games maar ook al die andere vette classics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

De GBA-ports hoef je ook niet thuis te spelen. :P Verder denk ik niet dat je hier verder geholpen zal worden aangezien het nogal een grijs gebied is en niemand zin heeft in een OW aan zijn broek. In hoeverre emulators en roms in Nederland illegaal zijn weet ik niet, maar ik kan me voorstellen dat de Spielerij-crew de vingers niet wil branden aan dingen die in een grijs gebied vallen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-07 10:57

jelbo

Hij doet het niet!

Heb net NSMB 'uitgespeeld'. Was wel even eng op het laatst maar kon als regular Mario net overal tussendoorglippen en heb het gehaald. Nu kan ik eindelijk saven wanneer ik wil! Speelt wel een stuk rustiger voor mij. Ik vermaak me iig nog wel even, moet nog enorm veel coins halen, levels en 2 werelden unlocken. :)

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

jelbo schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 20:14:
Heb net NSMB 'uitgespeeld'. Was wel even eng op het laatst maar kon als regular Mario net overal tussendoorglippen en heb het gehaald. Nu kan ik eindelijk saven wanneer ik wil! Speelt wel een stuk rustiger voor mij. Ik vermaak me iig nog wel even, moet nog enorm veel coins halen, levels en 2 werelden unlocken. :)
Hoeveel uur heb je erover gedaan als ik vragen mag :) ?

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Laatst online: 08-07 10:57

jelbo

Hij doet het niet!

Poe, daar kan ik weinig over zeggen eigenlijk. Als ik speel vergeet ik alles om me heen. :o Als ik moet schatten denk ik een uur of 8 - 10? Ik heb daarbij ook al uitgespeelde levels voor de lol gespeeld. Het zou makkelijk meer kunnen zijn hoor. Ik ben het spel nog lang niet beu in ieder geval, het blijft gewoon enorm vet om te spelen, ookal heb je een level al helemaal uitgeplozen (en zelfs dan ontdek ik soms nog iets wat ik niet eerder had gemerkt).

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik heb het spel nu 8 dagen, en moet nog 3 werelden tot het laatste (extra) kasteel.

Dan nog de twee werelden (in ieder geval die water-switch gevonden :Y) ) vrijspelen...

Beetje jammer dat m'n zusje nu steeds de minigames zit te spelen, kan ik niet verder :X

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:10

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Een vraag over Brain Training: Zitten op de Nederlandse versie ook andere talen? En zou de Nederlandse taal bijvoorbeeld ook op de UK-versie aanwezig zijn?

(Oftewel verschepen ze overal in Europa dezelfde game maar alleen met gelokaliseerde boekjes/hoes?)

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-06 09:20

3style

...

Even nog wat vragen over screen protections.
- Haalt zo'n ding niet de scherpte weg van je scherm.
- In hoeverre is het goed te plaatsen, zonder bubbels en zijkanten die losraken.
- Is het uiteindelijk weer goed te verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Twee Dee schreef op zondag 11 juni 2006 @ 11:16:
Een vraag over Brain Training: Zitten op de Nederlandse versie ook andere talen? En zou de Nederlandse taal bijvoorbeeld ook op de UK-versie aanwezig zijn?
De Nederlandse versie heeft ook alle andere talen (incl. Engels), kan niet zeggen of dat andersom ook zo is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

3style schreef op zondag 11 juni 2006 @ 11:23:
Even nog wat vragen over screen protections.
- Haalt zo'n ding niet de scherpte weg van je scherm.
- In hoeverre is het goed te plaatsen, zonder bubbels en zijkanten die losraken.
- Is het uiteindelijk weer goed te verwijderen
- Nauwelijks/niet.
- Dat is lastig, maar te doen. Zorg dat je het in een stofvrije omgeving doet, om te voorkomen dat er stof onder de protector komt. Bij mij werkte de badkamer het beste.
- Die van Hori zijn prima te verwijderen (neem ik aan, nog niet geprobeerd), omdat er geen lijm oid aan zit.

En nog een puntje van mezelf:
- Neem ALTIJD een screenprotector. Ook al ben je supervoorzichtig, een kras zit er zo op. Hoeft maar even een groot stukje stof oid op je scherm te zitten, en je schraapt zo een mooie greppel over je scherm heen.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:02

Piggen

Lekker bakkie

Oke, dat advies zal ik in ieder geval ter harte nemen dan :) Alleen twijfel ik dan tussen die van Hori en die van Shieldzone. Hoe plakt die van Hori? Is dat gewoon met een plakkerige achterkant als een sticker? Want bij die van Shieldzone werkt dat met een soort sopje en dat lijkt me iets minder handig.

Ook vraag ik me af of die Rakuna stylus van Hori de moeite waard is. Anders zijn die bundels van Zuiderpark wel interessant en cancel ik misschien m'n pre-order bij de gameshop.

[ Voor 3% gewijzigd door Piggen op 11-06-2006 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Die van Hori hebben geen plaklaag, maar plakken wel gewoon. Geen idee hoe dat precies werkt... zuigt vacuum of zo? Werkt goed iig :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wingsofgold
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Weet iemand of de DS lite in een bundle pack uitkomt met mario of een andere game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

MPmad schreef op zondag 11 juni 2006 @ 12:33:
Ook vraag ik me af of die Rakuna stylus van Hori de moeite waard is. Anders zijn die bundels van Zuiderpark wel interessant en cancel ik misschien m'n pre-order bij de gameshop.
Bestel de onderdelen uit die bundels dan wel apart. Dan ben je goedkoper uit. :X
wingsofgold schreef op zondag 11 juni 2006 @ 14:23:
Weet iemand of de DS lite in een bundle pack uitkomt met mario of een andere game?
Vast wel, maar nog niet meteen. Ze gaan eerst eens op deze manier geld verdienen.

[ Voor 28% gewijzigd door NMe op 11-06-2006 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Captain N schreef op zondag 11 juni 2006 @ 14:16:
Die van Hori hebben geen plaklaag, maar plakken wel gewoon. Geen idee hoe dat precies werkt... zuigt vacuum of zo? Werkt goed iig :)
statische spul.

ik heb die van hori gekocht. zowiezo idd altijd een screen protector kopen.

en mss ook een case (dan kun je em netjes stofvrij opbergen als je em een tijdje niet gebruikt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Nog 11 dagen tot de release van de DS lite....

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

Ik ben aan het twijfelen, ik kan er één uit de US laten meebrengen a 100 euro ongeveer... (DS Lite)

Maar eigenlijk wil ik maar één game erop spelen, NSMB... Moeilijk, en budgetair gezien beetje krap...

Dit ziet er ook wel heel interessant uit. Je DS wordt meteen een 4 Gig mediaplayer:
klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

-NMe- schreef op zondag 11 juni 2006 @ 14:23:
[...]

Bestel de onderdelen uit die bundels dan wel apart. Dan ben je goedkoper uit. :X
Ja, maar ik haal hem toch maar bij de gameshop in de stad (Foregames, Tilburg). Dat tasje vind ik niet nodig en het nut van die stylus betwijfel ik ook. Alleen zo'n screenprotector wil ik wel, maar die kan ik altijd nog halen. Verder valt met verzendkosten ook erg mee qua prijs en dan haal ik hem liever in de buurt. Makkelijker met garantie en scheelt weer het risico dat het pakje kwijtraakt :)
Alleen willen ze voor Brain Age weer €35 hebben bij Foregames. Die haal ik dan maar bij de Bart Smit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaxBurn schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 10:10:
[...]
De werkloosheid hier is laag hoor. Zoals NMe- zegt..
http://upload.wikimedia.o...orld_from_CIA_figures.PNG

Niet zomaar wat blaten he :)
ik heb het niet over werklozen. Ik zeg te weinig werkenden. Vergeet niet dat die 500.000 bijstandtrekkers en 1 miljoen WAO-ers ook geld kosten. Niet alleen de geregistreerde werklozen bij het CWI. Dat zijn alleen maar statistieken.

Op elke werkende in Nederland zit 0,85 niet werkende die een WAO uitkering, WW uitkering, AOW, bijstandsuitkering, studiefinanciering etc. krijgt. Nederland is luilekkerland voor de niet werkenden, die worden betaald uit de hogere belastingen. Dit maakt producten duurder dan in .usa

* Anoniem: 87302 sets economie les voor beginnersmode off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051 schreef op zondag 11 juni 2006 @ 22:45:
Ik ben aan het twijfelen, ik kan er één uit de US laten meebrengen a 100 euro ongeveer... (DS Lite)

Maar eigenlijk wil ik maar één game erop spelen, NSMB... Moeilijk, en budgetair gezien beetje krap...

Dit ziet er ook wel heel interessant uit. Je DS wordt meteen een 4 Gig mediaplayer:
klik
er staat dat het ook samenwerkt met emulators en andere programmaas?
dus dat word weer +1 voor de piraterij?

trouwens wat voor andere toepassingen bestaan er nu al voor de ds? Agenda, notitieblok, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

MPmad schreef op zondag 11 juni 2006 @ 23:37:
Ja, maar ik haal hem toch maar bij de gameshop in de stad (Foregames, Tilburg). Dat tasje vind ik niet nodig en het nut van die stylus betwijfel ik ook.
Tasje lijkt me inderdaad vrij nutteloos, en het nut van die stylus begrijp ik wel, maar vind ik het geld niet waard. Als ik de foto's van dat ding zo zie snap ik wel dat ie wat beter vast te houden is, maar de standaardstylus is ook prima vast te houden.

Wat ik dan weer wel overweeg (naast uiteraard een screenprotector) is een setje plugjes van Hori om alle contactjes af te dekken zodat er geen stof in kan komen. Al moet ik zeggen dat ik dat bij mijn GBA SP ook niet nodig had. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

Anoniem: 155599 schreef op zondag 11 juni 2006 @ 23:52:
[...]

er staat dat het ook samenwerkt met emulators en andere programmaas?
dus dat word weer +1 voor de piraterij?

trouwens wat voor andere toepassingen bestaan er nu al voor de ds? Agenda, notitieblok, etc.
Huh? Dat had ik nog eens niet zien staan. Ik doelde alleen op de mediaplayer. (beeld/muziek)

Een andere toepassing: opera webbrowser. Ten eerste is opera een fantastische browser (kickt firefox anytime) en door een hoop serverside applicaties is dit ook verschillende apps in één. (mail checken/agende: google agenda, notitieblok, idem). Wel nood aan een internet verbinding, maar dankzij dat wel toegang tot veel meer webbased apps. En dat is volgens mij interessanter dan een cartrigde voor elke app één.

Met die opera cartridge is de DS gewoon een zakelijke pda geworden (touch screen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Anoniem: 87302 schreef op zondag 11 juni 2006 @ 23:41:
ik heb het niet over werklozen. Ik zeg te weinig werkenden. Vergeet niet dat die 500.000 bijstandtrekkers en 1 miljoen WAO-ers ook geld kosten. Niet alleen de geregistreerde werklozen bij het CWI. Dat zijn alleen maar statistieken.

Op elke werkende in Nederland zit 0,85 niet werkende die een WAO uitkering, WW uitkering, AOW, bijstandsuitkering, studiefinanciering etc. krijgt. Nederland is luilekkerland voor de niet werkenden, die worden betaald uit de hogere belastingen. Dit maakt producten duurder dan in .usa

* Anoniem: 87302 sets economie les voor beginnersmode off
Deze economie-beginner zou dan toch nog wel graag het verschil willen weten tussen een werkloze en een niet werkende :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Captain N schreef op maandag 12 juni 2006 @ 01:06:
[...]

Deze economie-beginner zou dan toch nog wel graag het verschil willen weten tussen een werkloze en een niet werkende :P
een werkloze is iemand die minstens 12 uur per week wil/kan werken.
de overige uitkeringstrekkers zijn niet werkloos maar wel 'niet werkend'.
vergeet niet dat o.a. studenten en 65+-ers ook uitkeringstrekkers zijn, zij krijgen nl. een uitkering van de staat.
De duurste uitkeringstrekker van ons land woont overigens in Den Haag. Voor het lintjes doorknippern ontvangt zij iets van 900,000 euro netto in het handje.

Misschien moet ik een Brain Training in Economics programmeren voor de DS :)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 12-06-2006 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

offtopic:
Uitkeringstrekkers zijn wel degelijk werklozen. De WAO-ers niet. Overigens bestaat WAO officieel niet meer, het is WIA/Wajong/WAZ. Eind dit jaar verwacht men +/- 620.000 mensen in de WIA (WAO + 13.00 instroom WIA), geen 1 Miljoen zoals begin 2005. Verder noem jij 65+'ers niet werkend maar die worden dan ook niet tot de arbeidsmarkt gerekend. Hiernaast moeten nederlanders gemiddeld langer werken tot hun pensioen dan in de meeste andere landen. Studenten rekenen tot uitkeringstrekkers gaat me ook wat te ver. Voor die 70-80 euro / maand. Degenen die het papiertje halen verdienen dit ruimschoots terug voor de natie.

Reken je overigens de WAO, bijstand etc mee (de meeste Europese landen hebben vergelijkbare steun, hetzij minder) dan is Nederland nog steeds een land met lage werkloosheid. +/- 7-8% wat ongeveer gelijk is aan Europees gemiddeld (lager zelfs). (officiele cijfers geven 3.8% ivm WAO)

[ Voor 50% gewijzigd door Max|Burn op 12-06-2006 06:51 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:09

SD5k

>4&X

Anoniem: 87302 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 01:18:
een werkloze is iemand die minstens 12 uur per week wil/kan werken.
de overige uitkeringstrekkers zijn niet werkloos maar wel 'niet werkend'.
vergeet niet dat o.a. studenten en 65+-ers ook uitkeringstrekkers zijn, zij krijgen nl. een uitkering van de staat.
De duurste uitkeringstrekker van ons land woont overigens in Den Haag. Voor het lintjes doorknippern ontvangt zij iets van 900,000 euro netto in het handje.

Misschien moet ik een Brain Training in Economics programmeren voor de DS :)
Ligt het nu aan mij of ben jij behoorlijk rechts? Sinds wanneer is een WAO-er een uitkeringstrekker? Met de veel strengere herkeuringen kan je er zeker van zijn dat het overgrote deel van de WAO-ers écht recht hebben op die uitkering.

Voor zover de vervuiling van het DS topic.

Wat is jullie Tetris DS marathon highscore?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:02
Mijn Tetris DS Marathon highscore?
287.771
Endless: 2.417.244 (had toen 999+ aan lijnen)

Tetris points = 9606
Wi-Fi Rating = 5145
-Sander schreef op maandag 12 juni 2006 @ 08:38:
Voor zover de vervuiling van het DS topic.

Wat is jullie Tetris DS marathon highscore?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Laatst online: 17:09

SD5k

>4&X

Wat is endless? Verandert het level dan niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

endless wil gewoon zeggen dat je eindeloos door kan spelen. Beetje jammer dat je op level 18 al op de maximale snelheid zit. Voor de rest hangt het gewoon af van de zin en tijd die je wilt besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176057

RollieBollie schreef op maandag 12 juni 2006 @ 08:45:
Mijn Tetris DS Marathon highscore?
Endless: 2.417.244 (had toen 999+ aan lijnen)
Endless: 999.999.999, 999 lines level 999 die tellers gaan gewoon niet hoger :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulWar1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:51
Anoniem: 176057 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 15:20:
[...]

Endless: 999.999.999, 999 lines level 999 die tellers gaan gewoon niet hoger :(
Je bedoelt 99.999.999 score ;)
Ik had het gehaald maar het ergste was, hij sloeg hm niet op als high score :(
Naja heb wel een vid en foto van slechte kwaliteit. Maja idd een kwestie van tijd aangezien het niet sneller gaat na lvl 20 en je eindeloos kunt roteren.

Marathon High score is 942.000
Line Clear score is 202.500 :+

[ Voor 5% gewijzigd door SoulWar1 op 12-06-2006 17:47 ]

Know Thyself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
SoulWar1 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 17:43:
[...]

Je bedoelt 99.999.999 score ;)
Ik had het gehaald maar het ergste was, hij sloeg hm niet op als high score :(
Naja heb wel een vid en foto van slechte kwaliteit. Maja idd een kwestie van tijd aangezien het niet sneller gaat na lvl 20 en je eindeloos kunt roteren.
Ja, dat eindeloos roteren is echt triest. Daarmee hebben ze het spel helemaal verneukt. Geef mij maar de oude Game Boy Tetris. Daar kon je alleen het blokje roteren tijdens het vallen. Als je oneindig kunt roteren dan wordt het opeens super makkelijk om eindeloos te spelen. Echt jammer...

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Eindeloos roteren? Als in: het blokje is gevallen, en daarna kun je hem nog in de goeie positie zetten? :?

Ik heb me nog niet verdiept in Tetris DS aangezien ik eerst wat andere games in de pijpleiding heb, maar uiteindelijke wilde ik het wel gaan kopen. Maar als de gameplay tegenvalt... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:02
Het eindeloos roteren kan je doen op elk moment van de val van het blokje.
Dus speel je vanaf lvl 1, dan kan je dus uren lang op de knoppen rammen en het blokje blijft bovenin hangen.
Of als je dat wilt doen zodra het blokje op de grond ligt, kan je dat ook doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulWar1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:51
-NMe- schreef op maandag 12 juni 2006 @ 23:52:
Eindeloos roteren? Als in: het blokje is gevallen, en daarna kun je hem nog in de goeie positie zetten? :?

Ik heb me nog niet verdiept in Tetris DS aangezien ik eerst wat andere games in de pijpleiding heb, maar uiteindelijke wilde ik het wel gaan kopen. Maar als de gameplay tegenvalt... :P
Je kunt hm idd roteren in de positie nadat ie gevallen is, maar niet over hoge pieken in je bouw.
Maja op lvl 20 is het blokje meteen onder, dus dan zou het onmogelijk zijn om het te spelen.

Begrijp me echter niet verkeerd, Tetris DS vindt ik een meesterlijk spel.
Echter door het eindeloos roteren stelt de Endless mode niet veel voor. De andere modussen zijn aardig en zullen je wel ff bezig houden. Ook het verbeteren van je score is leuk, maar het WiFi gedeelte...das de reden om dit spel te kopen! :Y)

Know Thyself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Ik snap echt niet hoe ze die marathon mode zo hebben kunnen verzieken. Als ik de oude tetris erbij pak, dan is de singel player echt pittig. maar bij de ds stelt het niet veel voor. En waar ik me nog het meeste aan iriteer is dat je niet zomaar een muziekje kan kiezen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Nintendo Launch Party, wel in NewYok maar wel leuk om ff plaatjes te bekijken :) klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151447

Genaaid...Ik wou net Hori screenprotectors gaan bestellen bij zuiderpark, maar hun importgaming sectie is weg :S

Weet iemand een andere site, liefst NL, waar ik ze krijg?

En iets anders, ik heb gehoord dat de DSL niet zo'n hard volume heeft als de DS phat, kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151447 schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 09:10:
Genaaid...Ik wou net Hori screenprotectors gaan bestellen bij zuiderpark, maar hun importgaming sectie is weg :S

Weet iemand een andere site, liefst NL, waar ik ze krijg?

En iets anders, ik heb gehoord dat de DSL niet zo'n hard volume heeft als de DS phat, kan iemand dit bevestigen?
zou je daarom het apperaat laten liggen?

maar idd wel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599 schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 09:18:
[...]

zou je daarom het apperaat laten liggen?

maar idd wel interessant.
Tuurlijk niet, maar zou toch jammer zijn èh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Met het volume is nix mis hoor :?

[ Voor 7% gewijzigd door Glitch op 13-06-2006 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier zeggen velen toch verschil te merken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Ook vrij logisch eigenlijk: kleiner systeem: kleinere speakers: lager volume...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Maakt dat uit dan? Ik vond de DS al aardig hard gaan; harder dan ik ooit nodig zal hebben. De DSL mag van mij best wat minder power hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Laatst online: 20:45

weebl

YARR!

Ik ben ook van plan een (zwarte) DSL te kopen als ie uit is. En Mario Kart. Ik heb ontzettend veel lol gehad aan Mario Kart Advance. Is Mario Kart DS ongeveer net zo leuk als de GBA versie? Of leuker?

En over dat geluid... Kan iemand me vertellen hoe het geluid is in vergelijking met een GBA SP. Want dat vind ik hard zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Topicstarter
Mario Kart DS leukste mario kart ever :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:00

Nitai

Live the life you love.

Het is best hard het geluid van m'n Lite, maar ik kan dan ook geen vergelijking trekken met de normale DS. Sowieso staat hij nooit voluit, en in een drukke omgeving gebruik ik een koptelefoon.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-NMe- schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 10:47:
Maakt dat uit dan? Ik vond de DS al aardig hard gaan; harder dan ik ooit nodig zal hebben. De DSL mag van mij best wat minder power hebben.
Ik vind het wel chill om op men DS mp3 te luisteren in het zonnetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat ik nu opvis. gaat nergens over. jammer
Dear Strolie75,

Thank you for your email. If you have a stuck pixel, then this should clear up over
time as the pixel is refreshed by the display. Unfortunately, this is a downside to
LCD technology and common in all devices that use LCD screens such as NDS, PSP, iPod
and even PC monitors. Unfortunately, it is not a manufacturing fault and therefore
not applicable for return under warranty. I am very sorry we cannot assist you
further with this problem and hope that the pixel is refreshed and 'unstuck' soon.

Best regards,

Zal
----------------------------
Lik-Sang.com - Alternative Gaming Community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Tja wat ze zeggen is niet helemaal waar maar dat je er geen garantie op krijgt is algemeen bekend. Risico van importeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138251

Anoniem: 151447 schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 14:30:
[...]

Daar zijn de speakers van de lite zeker genoeg voor. Gebruik de lite zelf ook voor mp3-tjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Anoniem: 151447 schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 14:30:
Koptelefoon? :P Die kan zo hard als je maar wil, en da's meteen wat socialer. ;)
Anoniem: 155599 schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 14:36:
wat ik nu opvis. gaat nergens over. jammer

[...]
Zoals ik een paar posts terug al zei: voor mij reden nr. 1 om nooit hardware te importeren. In NL had je een nieuwe gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-NMe- schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 16:51:
[...]

Koptelefoon? :P Die kan zo hard als je maar wil, en da's meteen wat socialer. ;)
In bad luister ik ook wel eens, en dan is wired zijn niet zo heel chill :P

Maar weet iemand nou hoe het zit met de importstuff van Zuiderpark? Zal ze eens emailen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Laatst online: 21:10

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Woei, 8 juni besteld bij DVDCrave in Australië, vandaag is het pakje al bezorgd! De wereld wordt wel heel klein zo!

In het pakketje bij mij ook de Brain Training demo, dus deze zal ik binnenkort verplicht moeten aanschaffen omdat vrouwlief al "gehookt" is... HMm, misschien moet ik maar heeeel snel een 2e aanschaffen want ik geloof dat ik hem zelf nooit meer mag spelen (daarom zit ik nu ook al op GoT :'( ).

Ik ben er in ieder geval reuze blij mee, het scherm is echt mooi en superscherp (geen dode pixels).

Hmm, nu nog die DS ontfutselen.... Ah idee!

* Twee Dee roept: "SCHaAAaaaAAAAAT, de Baaabbyy huilt!!!"

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Pics plz :> ik moet nog beetje overhaald worden om het ding daadwerkelijk te gaan halen :) (ik wil het wel) maar ik twijfel nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Anoniem: 151447 schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 20:02:
Maar weet iemand nou hoe het zit met de importstuff van Zuiderpark? Zal ze eens emailen
Ach, niet moeilijk doen. Winkels zat. ;) [google=hori ds lite] » winkel. :P
Heb er zelf ook meteen maar een screenprotector besteld. Hopelijk is die dan binnen voor ik volgende week het apparaat haal. :)

[ Voor 18% gewijzigd door NMe op 13-06-2006 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:42

NetAmp

"for indoor use only"

Aap schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 20:39:
Pics plz :> ik moet nog beetje overhaald worden om het ding daadwerkelijk te gaan halen :) (ik wil het wel) maar ik twijfel nog ;)
Ehm, zijn deze foto's nog niet overtuigend genoeg? :9
De DS (Lite) is geweldig _/-\o_ ik heb 'm nog niet eens, maar heb nu al 8 games klaarliggen voor volgende week als ik zo'n Lite te pakken krijg damn ik moet die dag eerst gewoon werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NetAmp schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 21:36:
[...]
Ehm, zijn deze foto's nog niet overtuigend genoeg? :9
Bedoel je de DSL zelf of die pikante foto's van vrouwen her en der :+

@ CD-wow
Ik wil afrekenen en dan doe ik incasso, maar dan kom ik bij betalen met CC uit, zowel in IE als Opera...beetje lame. Ligt dat aan mij?

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 151447 op 13-06-2006 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Greta mag er best zijn. :P Maar wat er ook best mag zijn is New SMB, die vandaag is binnen gekomen (samen met Brain Age) :) Helaas binnenkort weer tentamens, dus veel spelen zit er niet bij :(

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Anoniem: 151447 schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 21:52:
@ CD-wow
Ik wil afrekenen en dan doe ik incasso, maar dan kom ik bij betalen met CC uit, zowel in IE als Opera...beetje lame. Ligt dat aan mij?
Had ik ook, is blijkbaar een foutje. Als je het formulier gewoon invult mag je een scherm later invullen hoe je wil betalen. Dat kan met 4 verschillende creditcardtypen, iDeal of automatische incasso. Ik heb iDeal gebruikt, dat gaat sneller. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Nieuwe weekaanbieding bij Play-Asia: Tenchu: Dark Shadow voor € 19,20. Heb 'em maar besteld. Ik had niet eens gemerkt dat deze titel al uit was eigenlijk. Ik vond de PS1 versie destijds zeer goed dus ik verwacht hier geen miskoop mee te doen.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

-NMe- schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 20:42:
[...]

Ach, niet moeilijk doen. Winkels zat. ;) [google=hori ds lite] » winkel. :P
Heb er zelf ook meteen maar een screenprotector besteld. Hopelijk is die dan binnen voor ik volgende week het apparaat haal. :)
Ik heb maar de krent uitgehangen en heb hem op eBay gekocht voor €5,70. Verzending is dan wel die van 10-18 dagen :+
Naja, ik heb die DS toch nog niet en misschien komt die screenprotector rond dezelfde tijd als de DS. Levert me ook weer positieve feedback op bij eBay :*)

Games zijn wel interessant geprijsd bij CD-wow. Ik heb ze maar even gevraagd of ze ook de Nederlandse versie van Brain Age hebben (ik zie 2 versies op de site staan), of een versie met de Nederlandse taal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

ari3 schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 23:11:
Nieuwe weekaanbieding bij Play-Asia: Tenchu: Dark Shadow voor € 19,20. Heb 'em maar besteld. Ik had niet eens gemerkt dat deze titel al uit was eigenlijk. Ik vond de PS1 versie destijds zeer goed dus ik verwacht hier geen miskoop mee te doen.
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/928588.asp?q=tenchu :X

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Voor zover ik zo snel zie zijn de games allemaal import uit de VS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fong06
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-07 21:30
Ik heb maar de krent uitgehangen en heb hem op eBay gekocht voor €5,70. Verzending is dan wel die van 10-18 dagen :+
Naja, ik heb die DS toch nog niet en misschien komt die screenprotector rond dezelfde tijd als de DS. Levert me ook weer positieve feedback op bij eBay :*)

Games zijn wel interessant geprijsd bij CD-wow. Ik heb ze maar even gevraagd of ze ook de Nederlandse versie van Brain Age hebben (ik zie 2 versies op de site staan), of een versie met de Nederlandse taal.
oi dat is een toeval zeg O.o
Ik was zelf vandaag op zoek naar Brain age. Overal rond de 30 euro.
Dat Brain age (met gele cover) is US
en Brain training (met blauwe cover ) is EU als ik het goed hebt
en de EU versie bevat alle talen in NL, EN, DE, enz?

Ik wilde eerst bij dimplus kopen, maar zomaar kwam ik bij cd-wow en daar koste ie maar 24 euro ofzo en gratis verzendkosten.En direct besteld en betaald via ideal (ging echt te snel) en daarna een mail gekregen dat het 7 tot 10 dagen duurt ... (op de website stond 4-6 dagen, maar niet gelezen -.-)
Waarschijnlijk komt het uit een andere land, maarja dat maakt nu ffniet uit die verzendtijd, want ik heb nu toch geen Ds (ik wacht op de DS LITE en dat is pas op 23 juni te koop) =D
Maar wat ik wel een beetje apart vind is dat bomberman ds bij cd wow 31 euro kost , terwijl de gemiddelde prijs op 20 euro ligt...

[ Voor 6% gewijzigd door fong06 op 14-06-2006 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

advertentie email van Nintendo binnen.

Bij Circuit City in de .usa kost een ds lite met brain age )
maar $129 ! Da's 100 euro (ex 2 euro tot 8 euro locale sales tax).

In .nl kost diezelfde bundel eind deze maand 178 euro (los).

Hoeveel lucht zit er in de prijs zeg?

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 14-06-2006 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 08:09:
advertentie email van Nintendo binnen.

Bij Circuit City in de .usa kost een ds lite met brain age )
maar $129 ! Da's 100 euro (ex 2 euro tot 8 euro locale sales tax).

In .nl kost diezelfde bundel eind deze maand 178 euro (los).

Hoeveel lucht zit er in de prijs zeg?
het is idd jammer dat er zo veel verschil in zit.
maar toch de DS-lite vind ik niet te duur met game voor 178 @ launch

Ik heb het er wel voor over iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wingsofgold
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Aap schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 20:39:
Pics plz ik moet nog beetje overhaald worden om het ding daadwerkelijk te gaan halen (ik wil het wel) maar ik twijfel nog
Op google video staan veel videos van de DS lite als dat niet overtuigend genoeg is weet ik het niet. Het heeft mij al overtuigd om er een te halen. Vooral de vergelijking met de oude DS is interessant om te zien of de vergelijking met de PSP is ook erg mooi, wat een lomp ding is die PSP zeg.

Ik begrijp alleen totaal niet waarom wij Nederlanders hier weer meer moeten betalen voor het apparaat en we krijgen em nog later ook. Het enige excuus wat ze hebben is dat wij een zwarte versie exclusief hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hier hebben mensen het er blijkbaar voor over. Best smerig eigenlijk, ja. En dan krijgen we ook nog eens minder kleurkeuze dan in Japan. Dat heb ik overigens nooit begrepen: waarom komen er in Japan andere kleuren uit dan in de VS, en andere kleuren dan in Europa? Alsof een Europeaan Skyblue geen mooie kleur mag vinden. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Laatst online: 20:45

weebl

YARR!

Tip voor aanstaande DSL kopers:

www.consoleshop.nl

(niet bedoeld als spam, ik ben in geen enkele manier verbonden met deze shop)

Hier verkopen ze ook kits, dus een DSL met mario kart, of een DSL met een screenprotector en een case en eentje met zo'n Nintendo wifi geval. In alle gevallen goedkoper dan alles los.

Ik ga hier m'n zwarte DSL kit kopen met de case , en screenprotector. En dan los nog Mario Kart.

Heb er zin in :)

en nu verder met sparen :Y)

[ Voor 7% gewijzigd door weebl op 14-06-2006 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:42

NetAmp

"for indoor use only"

-NMe- schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 11:21:
[...] Dat heb ik overigens nooit begrepen: waarom komen er in Japan andere kleuren uit dan in de VS, en andere kleuren dan in Europa? [...]
Om de import/export te stimuleren, en geld los te krijgen bij onschuldige consumenten? *sorry mensen, beetje 'into' complot-theorieën* :P
weebl schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 11:22:
Tip voor aanstaande DSL kopers: www.consoleshop.nl
[...] en nu verder met sparen :Y)
Ja het is even een investering, maar dan heb je ook wat _/-\o_
<weebl-mode>DS Lite, sweet like pie! digital pie... pie!</weebl-mode>
Anyway, bedankt voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Voor hen die games bij CD-wow willen kopen, ik kreeg dit in m'n mail op de vraag of ze ook een versie van Brain Age met Nederlandse taal hadden.

"All Nintendo DS games on our site are the US press versions but will work
fine on a UK machine. However, they will not be available in Dutch
language."

Maakt bij de meeste games niet uit, maar in Brain Age schijnt soms wel wat moeilijker Engels te zitten en het komt je hersenleeftijd natuurlijk niet ten goede als je eerst flink aan het vertalen moet. Ik haal deze wel in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik heb de engelse versie, maar vind het juist wel leuk. Komt m'n engels weer een beetje ten goede, van die drills. :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mdekoning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-07 18:32
hoe zit dat eigenlijk met cd-wow komen er nog toeslagen op zo'n verzending, ander is het daar wel interresant op MP:h te kopen(32 euro meen ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

CD-wow verstuurt gewoon vanuit de EU (Luxemburg), dus geen toeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mdekoning
Mooi is dat haal ik em daar en meteen oop hori screen protector

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:16

Turfschipper

Hup NAC

-NMe- schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 11:21:
Hier hebben mensen het er blijkbaar voor over. Best smerig eigenlijk, ja. En dan krijgen we ook nog eens minder kleurkeuze dan in Japan. Dat heb ik overigens nooit begrepen: waarom komen er in Japan andere kleuren uit dan in de VS, en andere kleuren dan in Europa? Alsof een Europeaan Skyblue geen mooie kleur mag vinden. :?
Ik denk dat ze dit doen om de verkoopcijfers in Japan hoger te laten lijken dan dat ze zijn.

Want alle export verkopen tellen daar ook mee (denk ik). En die cijfers zijn gigantisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mjah, maar wat heb je aan hoge verkoopcijfers in Japan als je vervolgens veel lagere cijfers scoort in de rest van de wereld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ach die 2 extra kleuren in Japan vind ik toch maar lelijk. Wat dat betreft komen wij er imo het beste af met een witte en zwarte DS. Alleen wel een naaistreek dat ie hier gewoon 150 euro gaat kosten terwijl die in de USA maar 130 dollar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Navy vind ik mooier uitzien dan zwart, en die witte is net een iPod. :P Jammer dat special editions altijd pas uitkomen op het moment dat ik al lang en breed zo'n ding heb. Die GBA SP met Triforce erop was bijvoorbeeld erg koel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:22

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

-NMe- schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 18:07:
Navy vind ik mooier uitzien dan zwart, en die witte is net een iPod. :P Jammer dat special editions altijd pas uitkomen op het moment dat ik al lang en breed zo'n ding heb. Die GBA SP met Triforce erop was bijvoorbeeld erg koel. :P
Dat is idd wel jammer, dat ze eerst de gewone op de makt brengen en tegen de tijd dat iedereen er een heeft pas de specials :/ Lekker dan.. ik ga echt geen 2e kopen hoor.. :/

De triforce was idd koel ja.... maar de rest van dat ding... helemaal goud kleurig :r zag er nogal agy uit imho... maar die triforce roeleerde de pan uit... Had de triforce liever op een zilvere of zware GBASP gezien ofzo...
* Spike_wolf heeft de Tribal edition.. die is ook wel strak... ligt hier alleen al heel lang stof te verzamelen :/ :P

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Smaken verschillen... ik vind die Tribal Edition dan weer helemaal niks. Wat heeft zo'n vage tatoo in vredesnaam met Nintendo te maken? Ik vond het een beetje sneue manier om de GBA er "stoerder" uit te laten zien. Geef mij dan maar zo'n gouden Triforce Edition! Dat goudkleurige vind ik daar dan juist weer mooi bij :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djneo-nl
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:00
ik vroeg me af ik heb net een nds maar er komen geen spellen speciaal voor de lite hoop ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

djneo-nl schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 18:55:
ik vroeg me af ik heb net een nds maar er komen geen spellen speciaal voor de lite hoop ik
Nee dat gebeurt niet. Waarom en hoe zouden ze dat willen doen? Er is niks anders aan behalve de vormgeving en het schermpje.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djneo-nl
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:00
oke thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Schijnbaar is er een container met zwarte DS lites gejat.

http://www.joystiq.com/20...f-black-ds-lites-missing/

Afbeeldingslocatie: http://img529.imageshack.us/img529/1993/11498524401860fr.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img529.imageshack.us/img529/7282/11498525355966em.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img529.imageshack.us/img529/7816/11498526998745rw.jpg

Op de bovenste ziet de zwarte er trouwens wel heel mooi uit, maar op die daaronder is het weer minder. Keuze voor wit of zwart is nu nog moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Laatst online: 20:42

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Die 2e zit zo'n bescherming overheen geschoven mang =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

hmm de belichting op die tweede foto is ook niet heel erg netjes natuurlijk. Ik denk dat je qua kleurkeuze ook weer niet te hard op deze foto's af moet gaan.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:47

S2S

Ik hoop dat er nog 1 voor mij is de 23ste heheehehhe...

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mdekoning
S2S schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 09:38:
Ik hoop dat er nog 1 voor mij is de 23ste heheehehhe...
Same here als ik em in iede geval maar heb voor de 5de
Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.